Trump z pohledu globálního historického procesu

Trump z pohledu globálního historického procesu

26.1.2017

Hox

 

Z objektivních i subjektivních příčin se kapitalizmus a buržoazní projekt rozšířil mnohem více a dále, než globální zákulisní moc původně chtěla. Připomeňme si základní parametry globálního historického procesu od začátku 19. století. Pohlaváři biblického projektu, tj. globální konceptuální moc si uvědomovala, že liberální projekt a kapitalizmus má potenciál zlikvidovat biosféru, lidově řečeno lidé ohlodají planetu jako kobylky, protože v kapitalizmu nejsou žádné brzdy závodům ve spotřebě a to, co si do té doby mohla dovolit jen "elita", si postupem času mohli dovolit všichni. Globální zákulisní moc si tento problém uvědomila nejpozději na začátku 19. století a vypracovala projekt vykořenění kapitalizmu a buržoazního projektu v globálních měřítkách, který vešel do historie pod názvem "marxistická permanentní revoluce", která měla podle plánu ukončit kapitalismus k 30. letům 20. století a nahradit ho globálním pseudosocialismem podle receptů Marxe, kde by si byli všichni rovni ale někteří rovnější, všichni by měli „všechno“ ale reálně nikdo (až na "vyvolené") nic. Pseudosocialismus by umožnil mnohem lepší kontrolu spotřeby a plundrování zdrojů Země. Jak by to vypadalo, kdyby se tento projekt (ve své podstatě kastový fašismus) uskutečnil a podařilo by se ho vyladit do stavu udržitelnosti v následnosti generací, ilustruje román Ivana Jefremova "Hodina býka".

 

Do hry však vstoupil taváriš Stalin, který se opřel o klany ruských starověrců a překazil světovému zákulisí plány hned několikrát (podrobnosti zde). Ve výsledku se permanentní revoluce neuskutečnila a musel být odepsán i marxismus jako takový, v důsledku čehož se kapitalismus a buržoazní projekt rozšířil na celou planetu, ale problémy které způsobuje nikam nezmizely a je třeba je akutně řešit. GP (Globální prediktor) proto počátkem 70. let přehodil výhybku na plán jeho vykořenění cestou eliminace celé západní kultury jako takové cestou biologické a mravní degradace a vymizení. Tento plán je uskutečňován tak napůl a se skluzem, neboť se nepodařilo dostat pod kontrolu Rusko a hlavně byla v roce 1992 zveřejněna Koncepce společenské bezpečnosti (KOB), která se začala bezstrukturně, odspodu šířit po celém světě a její přítomnost v kolektivním nevědomí (a u menší části populace ve vědomí) začala ovlivňovat světové dění a procesy jako hlavní faktor. Nyní jsme někde uprostřed, svět je rozdělen a každá "půlka" považuje tu druhou za "blázny a šílence", přesně jako v súfijském podobenství "Jak se mění vody". Je to dáno tím, že jednání a konání v logice přežité koncepce je z pozic nové koncepce vnímáno jako "šílenství", a naopak.

 

Navíc se po roce 1991 "elita" Spojených států, přes které byla ve 20. století uskutečňována globální politika světového zákulisí, opojena domnělým vítězstvím utrhla z řetězu a dostala se z pod kontroly globální konceptuální moci. Rusko vstalo z popele a nabídlo světu vlastní pohled na budoucnost světa, vlastní koncepci globalizace, která je pro drtivou většinu obyvatel země přitažlivější než to, co nabízí Západ a dá se vyjádřit krátce principem "Staňme se Lidmi", se kterým se může ztotožnit stejně dobře Američan, Čech i Eskymák, a vzájemně výhodnou spoluprací při řešení globálních problémů lidstva a tím i lokálních problémů.

 

Následující objektivní faktory:

  • dosavadní hegemon - Spojené státy - se dostal z pod kontroly globálního zákulisí;

  • světové zákulisí ztrácí kontrolu nad situací a globálními procesy;

  • hrozí nebezpečí světové jaderné války ve které by zanikla civilizace;

  • biosféra Země už nemusí dlouho vydržet zátěž, kterou pro ni znamená současná civilizace;

  • globální systémová krize, lidstvo stojí na kraji propasti;
  • Rusko předložilo světu svou vlastní koncepci globalizace a začalo realizovat vlastní konceptuální moc

přinutily světové zákulisí podporovat (v zájmu vlastního přežití) v určitých věcech Rusko a spolupracovat na cílích, které jsou momentálně společné (zajistit aby současná globální civilizace neskončila katastrofou).

 

Obama měl za úkol dovést Spojené státy do stavu, kdy budou všem pro smích a bude jimi bylo opovrhováno - což celkem úspěšně splnil, takže nobelovka mu patří právem - a bylo tak možné přistoupit k aktivní fázi jejich přestavby, což má za úkol Trump. Vtípky zde nejsou na místě, je to ekvivalentní tomu převzít kontrolu nad smrtící mašinérií, jejíž síle se v bojové moci nemůže nikdo další rovnat, a přivést ji do stavu degradace, takže už nebude nebezpečná okolí a bude možné se jí zbavit bez jaderných konfliktů.

 

Přestavba USA nebude spočívat v tom, aby po nich zbyl „jeden velký kráter“, nýbrž v jejich transformaci na mocnost regionálního významu, která nebude na nikom parazitovat a bude si žít v rámci svých možností na svůj účet. Bude demontováno NATO, americké základny po celém světě zmizí, bude demontován současný finanční systém, umožňující Spojeným státům s pomocí emise dolaru parazitovat na zbytku světa, postupně bude demontován kapitalismus a buržoazní projekt obecně. USA čeká velký pád spotřebního standardu, velké změny a otřesy (ještě není jisté, koho bude Trumpovat zeď ve skutečnosti zadržovat), ale také reindustrializace a další pozitivní procesy, které budou mít za cíl vykořenit defektní složky tamní kultury (kult spotřeby, peněz na prvním místě, pochybnou morálku atd.). Zdali bude Trump a klany stojící za ním podporovat také směřování k Člověčenství, nebo jen výměnu jednoho druhu fašismu za jiný (liberalizmus je druhem fašismu), je otázka nyní otevřená, možnost bezesporu má, dokonce unikátní možnost a podmínky. Co se týká sloganu "Make America Great Again!" ("Udělejme Ameriku znovu Velkou!" či "..znovu Výbornou"), pak Trump má skutečně možnost udělat Ameriku velkou (v objektivním pozitivním smyslu spravedlivosti), ale bude to poprvé.

 

Toto bylo jen velmi letmo k dané otázce, zde lze jen říct že kdo chápe globální historický proces a současné hlavní tendence a problémy, chápe pojmy konceptuální moc, globální prediktor a jejich roli v globálním historickém procesu, pro toho nemohlo být zvolení Trumpa žádným překvapením a bez problémů se orientuje v současném dění.

V rozporu s tvrzeními některých tzv. analytiků, nástup Trumpa je logickým a naplánovaným pokračováním dlouhodobého procesu vykořenění kapitalismu a buržoazního projektu, a přestavby (zrušení) USA jakožto „výkladní skříně“ kapitalismu. Nutnost příchodu procesů, kterých jsme nyní svědky, byla předpovězena a publikována v KOB nejméně před 20 lety.

Jak se nyní může přesvědčit opravdu každý, Trump byl na roli prezidenta USA připravován nejméně o roku 1990, stejně tak jako byla pomalu připravována na jeho příchod americká veřejnost (příklady). To není ukázkou "geniálních proroctví" autorů Simpsonů, ale jednoduše příkladem ohlašování budoucích scénářů (pro ty kdo pochopí) a jejich zavádění do kolektivního nevědomí (pro ty kdo nepochopí). Jedná se o klasický "modus operandi" metod globálního zákulisí.

Poznámka nakonec - uvedené perspektivy (demontáž NATO, transformace USA, finančního systému atd.) budou dlouhodobé procesy (v řádech roků), není třeba čekat že se najednou vše změní a budou nějaké "šokové terapie". Vše bude probíhat postupně, plavně, jakoby "samo sebou" a v logice okolností - kvalitní řízení se pozná tak, že není vidět; a na chaosu a katastrofách nemá globálně nikdo zájem, za situace kdy se navíc jedná o jadernou velmoc. To až při zpětném pohledu si většina uvědomí, do jaké míry se vše změnilo.

 

Další materiály k tématu:

Výhra Trumpa jako katastrofa světové liberálně-tržní "elity"

O čem hlásá "Heliofant"

O zprávách a událostech: Úsvit spravedlnosti

 

Diskusní téma: Trump z pohledu globálního historického procesu

Ilumináti a NWO

LV | 01.02.2017

Český mystik Květoslav Minařík bol chudobný pekársky pomocník.
Do školy chodil len 3 zimy, nemal ukončené ani základné vzdelanie,
nemal tituly, doktoráty, neštudoval DVTR.
Dosiahol však Osvietenie ľudského Ducha, čiže Otvorenie Nadvedomia
najvyššej čakry Sahasráry, podobne ako kedysi Buddha.
Poznal všetky tajomstvá Kozmu, Makrokozmu, i celého Vesmíru,
zmysel ľudského Bytia, podstatu TVORCOV a TVORENIA.

Re: Ilumináti a NWO

Cico Ciciak | 01.02.2017

Dosť lacný diskreditačný pokus.

Re: Re: Ilumináti a NWO

Martin | 02.02.2017

Ja by som ho hneď neupodozrieval z nejakej diskreditácie. Je spústa ľudí, ktorých viera, je orientovaná týmto smerom. Vlastne viera obecne je často zamieňaná s presvedčením ľudí o nadobudnutí poznania. A to všetky viery, dokonca aj viera ateistická.
Presvedčiť niekoho o svojej pravde sa žiaľ často nedá žiadnymi argumentami, ale o to viac sa dá svojim životným príkladom.

Trump a revolúcia

WannabeeP | 31.01.2017

Ako sa mýlili mnohí a obviňovali Clintonovú a Obamu z ľavičiarstva a dokonca z neomarxizmu (fakt silná káva), tak Trumpa obviňujú s prepiateho pravičiarstva a pritom opak je pravdou. Trumpov inauguračný prejav (až na nejaké psie kusy a pána Boha, ktorého už aj Američania opúšťajú) bol prejavom ľavicového politika. Trump, vlastne jeho volitelia, prebudili v USA take mohutné sily, že už ich nezastaví nikto. Ani Trump.
Dokonca by na tom nezmenila nič ani Trumpova násilná smrť - naopak revolúcia by sa vygradovala na krvavú ( a to by nebolo dobre pre nikoho).
A v omyle žijú ak krajne pravicové strany v Európe, pretože u Trumpa sa nijaký nacionálny socializmus nerozvinie, pretože USA nie sú monolitom ale mnohonárodným a multirasovým štátom. Pretože nožnice sociálnej nerovnosti sa v USA roztvorili nad akúkoľvek únosnú mieru, že už to oči kole aj samotným pravicovým politikom, intelektuápom a filozofom. IDE TU O ZÁRODOK SOCIALISTICKEJ REVOLÚCIE.
- Marxov úsudok, že prvá skutočná socialistická revolúcia musí vzniknúť v najvyspelejšom kapitalistickom štáte je premyslený, pretože dôvod je jasný. Len takéto prvenstvo je zárukou, že tento revolučný pohyb nebude zadusený zvonka ako sa to stalo v Sovietskom Rusku – najmenej vyspelom kapitalistickom štáte vtedajšieho sveta.

Re: Trump a revolúcia

WannabeeP | 31.01.2017

Ešte nikdy nebola americká spoločnosť voľbami tak polarizovaná ako pri týchto posledných voľbách. Za JFK nevlastnila majetok a investície tak malá skupina vlastníkov ako tomu je teraz. Nožnice nerovnosti neboli nikdy tak roztvorené. Čas dozrel. Východné a Západné pobrežia USA, ako jeho výkladné skrine sa nezaujímajú, ako žijú farmári a vôbec celá stredná trieda na Stredozápade . A teraz to oni establishmentu spočítali aj s úrokami. TO VŠETKO NIE JE O TRUMPOVI.

Re: Re: Trump a revolúcia

Nedôležitý | 02.02.2017

Je to tak. A v obecnejšej rovine ani v SR to nie je o Ficovi či tých ostatných čo ich vytlačil zo štruktúr vládnutia. Je to o systéme, ktorý egoistickými princípmi dnešného kapitalizmu roztvára všade vo svete tie nožnice nerovností.

Stalin a Katyň?

Igor | 30.01.2017

Je někde prosím vysvětlení z Ruského/Stalinského pohledu masakr polské inteligence v Katyni? Zatím znám jen západní pohled, hledal jsem ten ruský a nenašel, neví někdo?

Re: Stalin a Katyň?

Cico Ciciak | 30.01.2017

Tu je niečo:

Proč se ztratily důkazy o Katyni?
----------------
http://www.novarepublika.cz/2015/03/proc-se-ztratily-dukazy-o-katyni.html

http://www.czechfreepress.cz/evropa/proc-se-ztratily-dukazy-o-katyni.html

Re: Re: Stalin a Katyň?

Igor | 31.01.2017

Díky, ale toto je článek pro stádo, názor autora, navíc psaný tendenčně "protizápadně", takový mou důvěru nemá, přesto beru v potaz.

Re: Re: Re: Stalin a Katyň?

Cico Ciciak | 01.02.2017

Čože?

Re: Stalin a Katyň?

WannabeeP | 31.01.2017

Stalinovi samotnému počas ruskej občianskej vojny, vtedy ako frontovému veliteľovi, v čase napadnutia Sovietskeho Ruska 12 armádami kapitalistického sveta, išlo o kejhák.
Stalin vtedy namiesto k Visle, presunul Buďonného jazdeckú armádu ku Ľvovu (hrozila mu vtedy smrť zastrelením, lebo sa chcel blysnúť ako ľvovský osloboditeľ), pretože on spôsobil pre Poliakov ten Zázrak na Visle, keď Buďonného armáda vôbec nezasiahla do boja. A vtedy tam stratení Poliaci zvíťazili a v ošiali postrieľali desaťtisíce ruských zajatcov. (Toto Náckovia nikdy nepripomínajú.)
A ako sa ukázalo počas druhej svetovej vojny, Stalin to tým Poliakom v Katyni, počas varšavského povstania a nielen tam, nikdy nezabudol.
*
Hoci o Stalinovi je známych veľa hnusných vecí, jedno mu nemožno nanútiť ako dobrovoľnú naivitu z jeho strany a to je pakt Molotov- Ribbentrop, ktorý uzavrel až potom ako sa mu Západ otočil chrbátom a bol to Západ, jeho buržoázia, ktorá Hitlerovi neustále ukazovala huškajúcim prstíkom na Východ. Paradoxne ale po papuli dostala najprv ona – západná buržoázia.

Re: Re: Stalin a Katyň?

IGOR | 31.01.2017

Děkuji za info. Je o tomto incidentu nějaké čtení, nějaký zdroj, důkazy?

Re: Re: Stalin a Katyň?

Hox | 31.01.2017

Neexistuje jediný důkaz, že s Katyní má SSSR cokoliv společného, zato existuje spousta důkazů, ukazující na práci Němců při ústupu. Jen jsi zopakoval verzi Goebbelse, která je na štíru jak s fakty, tak s logikou.
Připomínám, že existuje precedent, před několika lety Evropský soud pro lidská práva odmítl žalobu na odškodnění od Poláků, a odmítl ji na základě nedostatku důkazů proti SSSR. To by mělo všem chápajícím stačit pro orientaci. A komu ne, ten může studovat fakta.

Oddychový čas.

Martin | 29.01.2017

Hľadať správne odpovede na otázky spojené so súčasnou etapou historického procesu si vyžaduje najskôr dôjsť k poznaniu, koho ciele sa vlastne v tomto procese majú naplniť. Do hry vstupuje viacero subjektov so svojimi cieľmi, ale kto v pozadí je ten TOP stratég a architekt ? Je to nadnárodná finančná elita sveta, alebo dokonca ešte niečo iné nad ľudstvom ? Ak áno, tak takejto elite nezáleží na tom, ktoré národy sa v konečnom účtovaní postarajú o dosiahnutie jej cieľov a následnú udržateľnosť systému.
Momentálne zjavne stojí za to, hodiť do hry "aukcie" prosperujúcu Európu, zdroje obrovského Ruska, Ukrajiny, a vôbec postsovietskeho priestoru ... , vytvoriť priestor kam by odfúkol populačný pretlak z Ázie, ... No a v súčasnosti z hľadiska krátkodobých cieľov a stavu úpadku ekonomiky USA môže byť celkom zaujímavé podeliť sa na čas o náklady nad správou sveta s Ruskom, zaangažovať na nákladoch nad správou sveta Čínu, dobiť si zatiaľ vlastné USA baterky, ... a potom sa uvidí, ktorý ďalší "najslabší článok" bude najbližšie na rade.
Mne to celé pripadá, že si iba niekto berie "oddychový čas". Vôbec to nemusí znamenať prechod ku mnohopolarite v správe sveta, globalizácia bude raz zavŕšená, to je konečný cieľ. Alebo ľudstvo nebude vôbec. No a ciele národov, takých ako my ? Prežiť dôstojne z čistými rukami čo najdlhšie.

Re: Oddychový čas.

Cico Ciciak | 30.01.2017

3 omyly:

1. Kto je na vrchole pyramídy je v podstate irelevantné (ani keď sa k tomu niekto prizná, tak nikdy nebudeš mať 100% istotu),
podstatné je, ako presne je ľudstvo ovládané a ako presne sa z toho môže vymaniť.

2. GP už nemá moc času, tento faktor ho dnes naopak najviac tlačí nakoľko súčasný stav sveta a globálny systém je už dlhodobo neudržateľný (väčšine chýbať nebude; už len to, že je globálne zákulisie donútené v niektorých oblastiach nadŕžať Rusku, značí o vážnosti situácie), vo svete je kopec problémov, objavili sa ďalší globálni hráči/konkurenti a KSB postupne pracuje (tichá voda brehy myje).

3. Globalizácia je proces objektívny, ktorý nejde zastaviť, iba subjektívne riadiť.

A inak, vždy je to o tom, kto z koho, preto sa učte a pracujte na sebe miesto vysedávania v krčme, sledovania primitívnych západných filmov a seriálov...
Inej cesty nieto.

Re: Re: Oddychový čas.

Cico Ciciak | 30.01.2017

GP tiež stojí pred závažnými a zložitými globálnymi úlohami/manévrami (prestavba USA - Rusko a Čína budú USA s transformáciou pomáhať, nakoľko je to aj v ich záujme; prestavba EÚ a celkovo sveta, a odpis buržoázne-liberálnej / kapitalistickej ideológie a zavedenie nového globál. finanč. systému).

Re: Re: Oddychový čas.

RE | 02.02.2017

ad 1. Nesúhlasím. Vždy treba usilovať -vedieť s kým má kto do činenia.
ad. 2. GP, ak je to kontinuálna moc, má už 1000-ročia čas, všetko závisí od jeho konečného cieľa. Zotročiť ľudstvo ?, alebo oslobodiť ľudstvo.
ad. 3. Áno globalizácia - sústreďovanie moci v hierarchickej štruktúre, je objektívny proces v celej našej "kultúrnej" histórii ako ju poznáme. A zdá sa že jej koncept je aj cieľom. Poznáme mnohé pokusy, ktoré sa snažili odstrániť negatívne atribúty systému ovládnutia moci - odovzdávanie moci ľudu formou demokratických volieb, už od čias mestských štátov. Zatiaľ vždy v konečnom dôsledku neúspešne, moc sa totiž nakupuje.

Re: Re: Re: Oddychový čas.

Cico Ciciak | 02.02.2017

"ad 1. Nesúhlasím. Vždy treba usilovať -vedieť s kým má kto do činenia."

Samozrejme to môžeš robiť, ale myslím si, že budeš len zbytočne vynakladať drahocennú energiu a čas a aj tak to asi nikdy na 100% nezistíš.
Najprv treba zistiť, ako sme ovládaní, ako sa z toho dostať a potom sa z toho vymaniť, to je priorita!

"ad. 2."

Nie, nemajú neobmedzený čas, nakoľko existujú určité objektívne zákonitosti (faktor Tvorcu, zákon času, biosférne zákonitosti), ktoré oni nedokážu ovplyvniť, pretože nie sú Bohmi!

Re: Oddychový čas.

Cico Ciciak | 30.01.2017

Podľa začiatku tvojho príspevku to vypadá, že nepoznáš 6 prostriedkov riadenia (biznis moc je na 4. mieste zhora), ani nevieš, čo je to konceptuálnu moc.

Re: Re: Oddychový čas.

Re | 02.02.2017

Ďakujem za tvoje RE. Vyjadril som svoj svoj názor, netvrdím o sebe čo všeličo viem a chápem. Snažím sa chápať, a preverovať, nie dôverovať všetkému nech už je to z ktorejkoľvek strany. Už od čias socializmu vnímam manipuláciu názorov, a pokračuje sa v tom aj teraz, treba byť pozorný. V tomto médiu si cením, že sú tu diskusie slušné, obsahovo aj názorovo obohacujúce, a bez invektív a urážok. Snáď sa nemýlim.

Re: Re: Re: Oddychový čas.

Cico Ciciak | 02.02.2017

Začni postupne študovať práce na tomto webe a potom ti budú niektoré otázky jasnejšie.
Nikto netvrdí, že máš tomu absolútne veriť, lenže nemôžeš o niečom diskutovať, keď si sa s tým najprv neoboznámil, nie?

Re: Re: Re: Re: Oddychový čas.

Martin | 02.02.2017

Ja neviem s čím všetkým si sa ty oboznámil, a opačne. Na takú tému sa sem neprišiel baviť. Taký človek, ktorý má plné poznanie, na svete neexistuje. Takých ktorí majú úplné presvedčenie o niečom, sú stovky miliónov. Ospravedlňujem sa, ak sa niekomu nejavím dostatočne kredibilný a znalý k tomu, aby som sa zapojil do diskusie, a napriek tomu to robím. Myslím, že pri každej zmene a novote, novom objave a pod. treba byť pozorný (zdravo podozrievavý ?), to ma život naučil. A preto je celkom legitímne počítať aj s takou variantou, že vlastne celá táto konštrukcia procesu globalizácie, na čele s kvázi tisícročiami kontinuálnou štruktúrou GP môže byť tiež iba súčasťou biblického projektu, jeho kameňom uholným, ktorý má cez všetky možné aj nemožné krkolomné zmeny zachovať tisícročný status quo, to jest ovládnuť (zotročiť ?) ľudstvo. A zasa sme na začiatku. Kto vlastne a s akým cieľom ? Nezabúdajme, že dnes sú už na svete rozpracované a možno aj hotové prostriedky pre ovládanie mysle, citov, zmenu genetiky, ... , čo môže skončiť nevratným rozkastovaním ľudstva aj so zmenenými biologickými vlastnosťami ľudí. Možno treba odmietnuť samotnú myšlienku riadenia sveta (a teda človeka-jednotlivca) cez GP, hlavne ak má zostať s jeho cieľmi a identitou nespoznateľný. Doteraz sme totiž stále ešte ako tak slobodní. Nemyslím tým ekonomicky, ... . A hlavne !!!, ešte stále sme ľudia, aj keď sa ľudstvo často správa horšie ako zver. A to by mal byť hlavný cieľ nás všetkých, na všetkých úrovniach: zostať /stať sa ?! ľuďmi.

+

tulo | 27.01.2017

Super citanie. Len taka mala poznamka na okraj. Vela ludi podcenuje 1. Prioritu a to je otazka mets a mim. Davu je odnate poznanie miery a preto vytvara chaos, tisicky roznych smerov a nazorov. A gp vladne poznanim mim a jeho moc je vtom ze ten chaos davu usmernuje, riadi ho do stability. Z tohto pohladu gp nie je tyran ci despota ale imitator boha

Re: +

nazdar | 28.01.2017

To už je druhý. Ďábel je také imitátor Boha. Třeba jsou jedno?

GP

kamila | 27.01.2017

Mě zjištění, že jsme tady jak pokusní králíci řízení bandou GP psychopatů dost vytočilo. Jsem přesvědčená, že bez idiotů GP by jsme byli vyspělá zdravá civilizace žijící na zdravé kráské Zemi. Věřím, že na úspěšném odstranění těchto parazitů nám pomáhá i někdo mimo tuto planetu.

Re: GP

nazdar | 28.01.2017

Kamilo, vzhledem k tomu, že se traduje, že nás GP tvaruje pár tisíciletí, tak bych v tu pomoc příliš nevěřil.
Spíš bych věřil, že to jenom taková mýtická nadstavba, nad skutečnými vládci, společenstvím bankéřů.

Re: Re: GP

GP | 29.01.2017

Ona to není mystická nadstavba. Jiné systémy světů jsou stejně reálné a i reálnější než ty naše. Jinak máte pravdu, z jistých důvodů měli pár tisíciletí navrch, ale to skončilo. Doporučuji Slovanskou Knihu Moudrosti Peruna.

Re: GP

Přemek | 28.01.2017

Tak jako vše i GP podléhá vývoji, protože jeho objektivní existence má smysl pouze v jeho objektivním okolí. To okolí se dnes stává hůře ovladatelným davem než kdykoli dříve, a to díky komunikačním možnostem, jež nikdy dříve lid neměl. Proto k lidu blíže a slidem výše! I GP mnoho neuřídí, když nebude respektovat vůli lidu...

Re: Re: GP

GP mnoho neuřídí | 29.01.2017

Ano, stím souhlasím. Došla jsem k závěru, že GP netvoří realitu. Tu tvoříme my. Proto nám dávají před oči jejich vize, abychom nad nimi přemýšleli a tím je tvořily. Proto byl plán A - Obama vyměněn za plán B -Trump. Plán A už měl příliš odporu. Cíl je ovšem stejný - udržet nás v otroctví. Aby GP mohl realizovat svůj cíl, musí si ovečky myslet, že je to pro jejich dobro a ten cíl radostně následovat.

Pjakin

Ďuro Trulo | 26.01.2017

Vážení co se děje s Pjakinem, že od 19. 12. 2016 mlčí. Asi by vykecal jak to bylo s Alexandrovci a to by Rusi museli potrestat CIA zničením, což by zahájilo korporátními sorošfašisty tak očekávanou válku. Odplatě se stejně nevyhnou, satanisticko volstrýtské zrůdy.

Re: Pjakin

DĚDA77 | 26.01.2017

Začátkem února bude pokračovat.

Re: Re: Pjakin

Leoš | 27.01.2017

Měsíc bez Pjakina,dlouhý měsíc.

Re: Pjakin

JoPo00 | 27.01.2017

Viac tu: https://fct-altai.ru

Re: Pjakin

edivan | 27.01.2017

Prý měl autonehodu

Re: Re: Pjakin

Pavel | 28.01.2017

Tak to jsem netušil. Že by za tím stál nějaký magický útok. Jednou to už schytal a vypadal opravdu špatně. Tehdy říkal, že na něho zaútočila matrice biblického projektu.

Myslel jsem, že si dal pauzu.
Объявление о следующем выпуске программы «Вопрос-Ответ»
Уважаемые посетители нашего сайта!
Очередной выпуск аналитической программы «Вопрос-Ответ» планируется в первых числах февраля 2017 года.
Благодарим за понимание.
C уважением, редакция «ФКТ-Алтай».

Tohle vypadá, že znovu začne počátkem února.



Kořeny změny

Zdeněk Bálek | 26.01.2017

Velice dobře si vzpomínám na rok 1998 a to, co jsem tehdy prožíval jako cosi naprosto nového. Tedy můj tehdejší kontakt (spíše bych řekl prožitek) s mimozemskou civilizací. Bylo to pro mne tehdy ohromující období, které nesouviselo jen s tím, jak mi byla odkryta naše pozemská minulost, ale i s tím, co nás čeká. A v této souvislosti si velice jasně vybavuji jedno zásadní mimozemské sdělení: Nikomu, kdo způsobil, vaši celoplanetární katastrofu, nebude umožněno, aby opustil Zemi dříve, než i na něj dopadnou následky jeho konání! Znemožníme každý vyspělý pozemský projekt vašich elit, zaměřený na vytvoření obyvatelného prostředí na jakékoliv planetě ve vaší sluneční soustavě (především Mars). Nikdo odsud neodejde, dokud nezaplatí do posledního haléře!" S odstupem let si myslím, že právě toto sdělení a tato zkušenost byla tím, co změnilo a mění uvažování našich světských elit.

Re: Kořeny změny

DĚDA77 | 26.01.2017

Z pohledu vyspělosti techniky se zdá být přežití mimo zem ještě v nedohlednu. Tedy, ne pár lidí krátkodobě, to by snad už šlo, ale lidské populace natrvalo.

Re: Re: Kořeny změny

Bigo2 | 27.01.2017

Ale tenkrát, pokud jde o kosmonautiku, to byla úžasná doba. V roce 68 uplynulo pouhých 11 let od první družice a co vše se za těch 11 let událo! V silách lidstva bylo pokračovat v daném tempu. Dnes po 50 letech člověk mohl být mnohem dále. Ať někdo spočítá kolik za tu dobu stály války a válečné obnovy!

Re: Kořeny změny

ova | 27.01.2017

Víte, je mi celkem jedno, co kdo kde měl jakýkoli prožitek. V USA je běžné, že si za 100 babek vymyslí kdokoli cokoli a Kanada si z toho udělá dokument. Povídačky pro dětičky.

Kdyby se i rozkrájeli, všichni ti plánovači, za tu dobu, cca 40 let, mají na rukou více nevinných obětí, než za 2 světové.

Tedy, ten Váš GP bude nejspíše nějaký klon Hitlera.
Obama, Bush, jako součást této ceremónie /jediné, co se dá vypozorovat, je skutečně to divadlo/, mají tedy od GP status agenta 007 s povolením zabíjet co se hne. A nejlépe do miliónů...

Vraždit děti, zabíjet ženy, ty, co se nemají jako bránít a ponechávat žoldáky aby znásilňovali a šířili své plémě.

Kultura západu přetvořila 2 generace mladých (v celém světe, k čemu asi?????) v nic necítící psychopaty, kteří přepadávájí staré lidi, nadávají jim, upalují bezdomovce.

Stačí, vy optimisté, ti, co nonstop hlásají světlé zítřky a mezitím každý den přinášejí více a více smrti, tyranie a bezmoci?

Re: Re: Kořeny změny

Hox | 27.01.2017

GP není "náš", a uniklo vám toho podstatného více, co se týká zdejších stránek. Doporučuji se trochu blíže seznámit s obsahem, před vynášením povrchních odsuzujících komentářů.

Re: Re: Re: Kořeny změny

ova | 27.01.2017

Ja váš obsah znám velmi podrobně, i Pjakina a jeho omyly.

Toto totiž není nic jiného, než mlžení a pohlazení po zpravodajství plném krve, násilí, po produkce Viaccomu, která je min. 10 let zaměřena na vytváření mezigenerační nenávisti.

To vše má být pouze nějaký ten "klídek, bude dobře". Ne, nebude, už bylo.
Zde totiž už ani nejde o nejaký ten revanš, hodně dlouho nejde o peníze, ekonomiku, která nikdy neexistovala. Jde pouze a jenom o likvidaci lidství samotného.
Rodiče nemají čas na cenzuru a i kdyby měly, tak vliv okolí v tak silné penetraci obyvatelstva, jako je Evropa, je převálcuje a nakonec blblicky stejně stojí syn proti otci, matka proti dceři.

Už pomalu neexistuje křesťanství (óóó, dííky Katolická verbeži), už máme nové, pojmenované židokřesťanství. Kdy začneme pálit Nový zákon?

Jediné v čem se s Pjakinem shoduji, je stěhování elity, ovšem a pouze z klimatických důvodů. Tam jiné zájmy nejsou.
Předtím ještě vybrakují zásoby všeho, co si věční hraboši poliní nakradli.
Mezitím se všude upevňuje oligarchie, novodobý feudalismus, regionalismus a postarej se sám o sebe dostane, nový, vznešenější odér v podobě ghet a kriminálních band. Přinejmenším v Evropě.
Tzn. vyzabijíme se sami a oni budou mít novou reality show.

Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

el-sabí | 27.01.2017

nick "ova"
a aké Ty navrhuješ riešenie?
Alebo ako Ty vidíš momentálne prebiehajúci globalny proces?
Mimo KOB a DVTR ,
Fursov sa vyjadril ,
v Davose sa dohodlo o konci -likvidáci kapitalizmu ,tzv.kapitalizmus budú likvidovať samotní kapitalisti -buržuji.kapitalizmus splnil svoje historické poslanie .
pravdepodobne uz nie je mozné nikam expandovať v rámci Planéty za zdrojmi tak ,aby si nevykrádal zdroje niekomu a zároveň nedestabilizoval toto územie . kapitalizmus ma potrebu neustáleho rastu a expanzie ,vykrádanie
zdrojov Planéty .v 16.storočí si prišiel do juznej ameriky ,obsadil následne územie a žil na űkor kolõnie -južná amerika .skúsme teraz expandovať do južnej ameriky a správajme sa ako v 16.storočí .to znamená likvidaciu akého počtu obyvateľstva ?a destabilizacia tohto územia v rámci globálneho riadenia
pozn.
samozrejme vieme ,ze vykradanie kolónii sa deje aj teraz ,viď Slovensko .
a ešte bude pokračovať .
kapitalizmus ,kresťanstvo /oooo katolîcka verbež /židokresťanstvo -všetko raz skonči ,ak už režim-ideolõgia nie sú potrebné.
obavaš sa velmi o kresťanstvo a jeho budúcnosť ?-ak áno ,prečo ?


Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

jh | 30.01.2017

"kapitalizmus ma potrebu neustáleho rastu a expanzie ,vykrádanie
zdrojov Planéty"
ale no tak, kapitalizmus nema potrebu neustaleho rastu a expanzie. je len na to pouzity, ako najjednoduchsi sposob maximalneho vyuzitia - vycucania zdrojov. to co nuti nekonecne expandovat je inflacia, vytvorena parazitickym urocnym systemom, ked peniaze, ktore sa vytvoria sa hned musia podrobit inflacii (cez urok). takze ked rozmyslam nad zmyslom celeho clanku, tak vlastne by sa musel zrusit FED a ich prizivnici, ktori z neho zadarmo ziju. z clanku to ale explicitne nevyplyva, ci teda ano, bude aj financna reforma v ramci trumpovho vladnutia?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

klocek | 30.01.2017

el-sabi má pravdu, že kapitalismus expanduje..... A proč? protože je nadvýroba. A proč je nadvýroba? Protože každý furt lpí na tom, že musíme makat 40h týdně. Nechme lidi pracovat kolik chtějí(potřebují). A časem se vše stabilizuje. Lidi obecně neradi tráví čas v práci. TAkže když by mohl pracovat kratší dobu, tak si řekne, že nebude nosit značkové hadry, kupovat furt nový mobil-když starý eště funguje, jezdit na zahraniční dovolené, nebude časem kouřit, omezí alkohol. A jak už nebude kde se omezit, tak začne sledovat politiky, jestli nekradou. A proč jdou do války? Za čí zájmy? Budou bojovat v první línii i synové a dcery elit co poštvávají? Ne? tak já bojovat nebudu.... A co dělá ten starosta? Předražený chodník? Vidle, okno, dlažba. A může se dělat ještě o pár hodin týdně méně. Třeba jen 20h. Nemakačenka? Vítací ziskovky? Solar-baroni? Další 2h. Spousta zbytných úředníků? DAlší 2h. Vysoké daně by se mohly snížit. Další 2h dolů. Nakonec by se člověk na Západě neměl špatně a dělal by třeba jen 10h týdně(příklad). Kapitalista by neměl důvod k expanzi. Ono totiž skříň, židli potřebuje každý. A tak by lidi robili pár hodin v takových továrnách a na poli.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

jh | 31.01.2017

blbost. nadvyroba je prave preto, aby sa koliecka tohoto inflacneho stroja nezasekli. vsak si len pozrite, kolko placu je zakazdym, ked zacinaju stagnovat uvery. to znamena, ze musi sa viacej expandovat, viacej vyrabat, aj viacej predavat. preto sa robia kazitka a preto to vnucovanie kupi si to, vsak je v akcii, alebo aha, novy iphonik, no nekup si ho ked je taky sexy.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

klocek | 05.02.2017

představ si ekonomiku jako dům. Z počátku stavíš o dušu. Později už máš skoro vše uděláno a žiješ spokojeně. A můžeš na tom domě pracovat méně. Pokud budeš chtít pracovat stejně intenzivně, tak zachvíli expanduješ k sousedovi a budeš mu vnucovat, že si má zateplit, a že mu to uděláš za peníze, a že musí vyměnit okna, střechu.... Když to nebude chtít, tak mu rozbiješ hubu a ještě vysklíš okno kamenem.

Když česká ekonomika v tomto období nemůže sehnat dostatek lidí(na určité pozice), tak kam může expandovat? Nikde. Buďto stroje pořídí, nebo nabere tatary. Ten samý efekt se stane, pokud si lidi řeknou, že už nechtějí robit 40h týdně, ale méně.

To co si napsal ty je pravda. Ale nikoliv příčina, ale důsledek. Chtějme pracovat méně a nebude třeba nikde expandovat.

Nám stačí na měsíc cca 12k kč na vše. I na spoření na horší časy. Žijeme si docela dobře. Nemáme hlad ani nekupujeme podřadné potraviny. Jsme 2 co vydělávají po 6k kč a máme taky 2 děcka. 6k Kč vydělám za 2 týdny.... moje baba to samé....

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

Cico Ciciak | 01.02.2017

Dnes je to tak, že (súkromne vlastnený) finančný systém a jeho vlastníci/kurátori (teraz mám na mysli judaistické globálne finančné klany a nie GP), resp. banky hierarchicky stoja nad firmami (väčšinou ich aj vlastnia a ovládajú cez akcie, finančné toky, dosadené riadiace kádre).
Financie a ekonomika patria do 4. priority riadenia/obrany ľudstva (zhora, zo 6.), kde môžeme zaradiť aj kapitalizmus, hoci ten zasahuje v podstate až do 3. - faktologickej/ideologickej a 1. - sveto-názorovej priority riadenia/obrany, ktorá súvisí so sveto-názorom, morálkou - s tým, aký v skutočnosti sme.
(Globálny) kapitalizmus je veľmi efektívny prostriedok/systém na generovanie ziskov, odsávanie majetku a zdrojov do súkromného vačku v podstate parazitickým spôsobom, ktorý vždy v spoločnosti s nízkou mierou morálky (kde prevláda proti-Ľudský typ psychiky človeka) u vlastníkov kapitálu a výrobných prostriedkov vytvára nepotrebnú časť obyvateľstva (napr. dnešné nahrádzanie ľudí strojmi za účelom dosahovania nekonečných ziskov...).
Najviac ľudí a firmy núti expandovať, ak vynecháme funkčnú stránku veci (prítomnosť úroku spôsobuje nutnosť permanentného exponenciálneho nárastu ďalších dlhov v dôsledku potreby splácať staré dlhy a ich úroky, aby ekonomika neskolabovala - aj kvôli tomuto, ziskuchtivosti a moci existujú preteky v nekonečnej spotrebe) a budeme sa venovať morálnym pohnútkam - túžba po zisku (ktorý je pri určitom chápaní len prostriedkom na dosiahnutie moci) a hlavne moci.
Túžba expandovať tu bola už dávno pred vznikom kapitalizmu a globálneho finančného systému založeného na úroku.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

Cico Ciciak | 02.02.2017

Po menšej korektúre:
http://pastebin.com/x3TV8sAT

Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

Hox | 27.01.2017

Možná znáte, ale nechápete.

Stádia osvojování KSB vypadají následovně:
1) setkal se s informací KSB?
2) přečetl?
3) pochopil?
4) pokud je odpověď na otázky 1-3) "ano", pak nastupuje mravní volba - přijal nebo odmítl?

Re: Re: Re: Re: Re: Kořeny změny

Tondo | 31.01.2017

Správne Hoxi. Spústa ľudí sa s touto tématikou stretla, lebo aj ja som jej propagátorom a šírim to,kde len môžem, pretože nejako apriórne cítim v tom harmóniu a súlad, ako aj logiku a pravdovernosť. Priznám sa, že nemám ani zďaleka všetko preštudované a niekedy mi trvá dosť času, kým preštudované pochopím, no mravná voľba je už teraz jasná a neodmietam ju, pričom sa snažím žiť v miere svojho svedomia, ktoré je podmienené životu, ako takého, ako aj životu okolo mňa. Len mám jednu zlú vlastnosť - som nejako lenivý, čo je v rozpore s učením KSB. Viem o tom, doplácam na to, ale je to silné. Pred tým som nikdy lenivý nebol, ale vekom a trochu poškodeným zdravím som si vypestoval závislosť na lenivosti. Môžeš aj k tomuto fenoménu zaradiť nejaký dobrý a výstižný článok? Je to zvláštny fenomén, stálo by to zato to rozobrať.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek