V.V. Pjakin, Otázky a odpovědi ze dne 23.3.2015

V.V. Pjakin, Otázky a odpovědi ze dne 23.3.2015

27.3.2015

 

Tentokrát padla i otázka o roli České republiky.

 

titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 23.03.2015.srt (56,8 kB)

 

Diskusní téma: V.V. Pjakin, Otázky a odpovědi ze dne 23.3.2015

O Československu

Olga | 29.03.2015

mluví pan Pjakin zdvořile, ale naše státnost se hroutí, zejména dobrovolným a vehemetním příklonem lidí k Západu, přestože jsme Slované mluvící slovanským jazykem!! Ještě tak možná Slováci si to uvědomují, ale Češi se lísají k Německu po staletí a je to jejich volba, podívejte se na oslavy projíždějící kolony vojáků usa. Trampov, motorkáři, šedesátníci. A na hroby rudoarmějců půjde s kytkou jen hrska lidí---
Teď vidím, že stát ČR je umělým celkem, nevzešel ze zdola bojem lidu, vše jsme dostali zadarmo: 1918 1945,1989. Takhle to do nekonečna nepůjde - Slováci jakžtakž přežijí, my Moraváci a hlavně Češi se připlazíme k Německu definitivně- a jen díky hrozné lenosti lidí učit se cizí jazyky ještě mluvíme česky. Ale k Německu potažmo USA se přimyká zombírovaný lid a to znamená konec. Kdepak jednocení se Slovenskem...Tady selhalo sebezáchovné vědomí, aneb - lid si vybral...

Re: O Československu

Dan | 31.03.2015

Naopak Olgo, Češi čelí staletí útlaku ze strany západu a přesto zůstali Čechy, zachovali si svůj jazyk a tradice. Pokud usuzujete podle mediálního obrazu, mluvíte o tom, co by si přáli ti, kteří se nás snaží ovládat a to není reálný obraz národa. A pokud k nim nepatříte, zamyslete se nad svým postojem a nad tím co vyzařujete a publikujete.

Děkuji

Apop | 28.03.2015

Děkuji za vysvětlení , přiznám se , že mně to zase složilo do kolen. Vím, že nic nevím :)

prepis

ph | 28.03.2015

http://cs.ynterview.com/rozhovory/valerij-v-pjakin-otazky-a-odpovedi-ze-dne-23-3-2015-opetovne-spojeni-ceskoslovenska

Apop

Miroslav | 28.03.2015

Zajímali by mně ty čísla příklad 21 black jack, co tam spomínal, to vážně takhle pro rozvědky a agenty funguje ???
Nevíme nějaký materíál na to ,(odkaz)?

Re: Apop

Robo | 28.03.2015

Nielen čísla....rôzne symboly, slová...fungujú, či už na ne niekto verí alebo nie..
Doručujem pozrieť napríklad Slovanské védy na www.vedy.sk

Re: Re: Apop

udo | 28.03.2015

Áno, ide o ma3x projektovania príslušných udalostí vo forme rôznych kódov Mier(čísla, slová, symboly,..), hudby na podfarbenie, vyvolanie emócii davu, ktoré sú nosným elementom informaćného poľa(mier) realizácie prísluśnej matrice, ktorá je zakotvená ako symbiont(/parazit, vírus) na danej "samo"riadenej kultúre.

Následne jedince (nosiče rôznych funkcii daného SOS-sociological operating system) ako printre-tlačiarne prísluśnej matrice(kultologického tenzoru v sociologickej mechanike) "vytlačia" s masovo-štatisticky pravdepodobnostnou predurćenosťou príslušné udalosti bežiacich programov do reality.

Preto sa odborne (a)sociálno-inžiniersky hovorí, źe každá udalosť v kolektívno-individuálnom živote spolo(ne)čnosti, a hlavne udalosť kľúčová(rôzne body zlomov, procesné-dejové lokálne a globálne maximá a minimá, fázové posuvy,..) má dva aspekty:
1.matrićno-egregorálny a
2.uskutočnený ("materializovaný")
..no pole, i informaćné(ľudovo "duch") je v tomto zmysle modelovania(riadenia) objektívnej reality tiež len formou "hmoty".

Kritériá dominancie, konečnej realizácie("výhry") tej-ktorej matrice moźných stavov sme tu rozoberali, tak ich asi nebudem znova opakovať.
..Podobne, ako analýzu možných praktických spôsobov "odmínovávaní" výbušných politických udalostí, ich riadenia, či zneuźitia metodológie tzv. konceptuálneho inžinierstva pri výkone teroristických zločinov a pod..
Podrobnejśie viď spomínaný kurz riadenia pre politikov lokálnych samospráv, municipálov, atď = Otvorený sociologický operačný systém(OSOS) DVTR/KSB

Re: Re: Apop

udo | 28.03.2015

Jou..a védy naozaj brať s mierou(konkrétnej situácie).
Ostatne tak, ako i vśetko ostatné,
spomínaného KSB/DVTR včítane.

Zároveň záleží i na tom, ktoré z množsva tých "véd", resp. pohľadov na ne, na mysli máte.
I korán, marxizmus či bibliu môžem rôzne čítať, vysvetľovať.
Ako sa vraví:
"V subjektívnom pohľade ste síce slobodný,
ale na realite objektívnej to nič nemení."

Otazka na Uda

Sn. | 28.03.2015

Vsetko s mierou, aj ksb/dvtr, ak to nieje len prazdna veta, zaujimalo by ma kde konkretne vidis nejake limity, ci veci, ktore treba brat zvlast mierou. Pytam sa nie s cielom kritizovat, ale lepsie poznat, pre inspiraciu novych sposobov citania. Tie materialy mi pridu skvele, ale trosku ma mrzi, ze nezostali pri prisne strukturalnej kritike a pouzivaju zovseobecnujuco vyrazy ako "biblicky"- zly, "koranicky" - dobry, pricom odvsadial treba vyberat a keby sme chceli byt absolutne pravdivy nedopadne to stopercentne cisto nikde. Pride mi to aj netakticke, pretoze vdaka takto pouzivanemu oznaceniu stratia vela ludi, ktory by inak boli otvoreny plodnej metakritike. Nejake limity aj v dvtr mimo oblast socialnych aplikacii? A este otazka ci je niekde k mani eng preklad dvtr, ked uz to studuju v tej cia. Dik

Re: Otazka na Uda

jardob | 28.03.2015

Ide o to, že dogmatizmus je brzda ľudstva a stagnácia v akejkoľvek forme je zahrávanie sa s vlastným osudom (obzvláš na úrovni spoločnosti a ľudstva).. Človek dostal intelektuálny potenciál rozumu na to, aby ho používal a naplnil.. Takže aj nekritické preberanie akejkoľvek informácie je prejavom lenivosti mysle a stagnácie. Aktívna myseľ všetko skúma, overuje, analyzuje a najlepšie to ide ak to robí kolektívne.. To sa týka úplne všetkých informácií, vrátane KOB.. Ani KOB nie je vo forme ktorá by sa nedala zdokonaliť, avšak nie hala bala narýchlo, nezodpovedne, ale pomalým (evolučným) procesom - sledovať otázky ktoré vyvstávajú a tie nezodpovedané riešiť, zdokonalovať..
Veď sám to vidíš, nechápeš prečo je pojem "biblický" chápaný negatívne a pojem "koranický" chápaný kladnejšie.. Toby ťa malo nie "znechucovať" ale stimulovať k tomu aby si hladal odpovede na svoje otázky, aby si vyčerpal čo najviac objektívnych možností pri hľadaní, konzultoval to... Len spoločným, aktívnym používaním rozumu, pri zodpovedajúcej úrovni morálky, svedomia a zodpovednosti a ochotou korigovať a budovať svoj svetonázor, len tak sa možno hýbať vpred - jednotlivo i ako spoločnosť.

Nejaké anglické materiály od VP sú tu:
http://dotu.ru/lang/en/page/2/

Re: Re: Otazka na Uda

Sn. | 28.03.2015

Chapem preco to tak pisu, a aj suhlasim s hodnotenim tych kladnych ci zapornych elementov oboch tradicii, ale malo to zostat pri narabani s tymito elementami a nie pouzivat neustale oznacenia biblicky ci koranicky, pretoze mnoho ludi sa nedostane cez tieto nalepky k analyze tych elementov, proste sa to zavrhne ako praca fanusikov koranu a nejakych antibiblijcov a nie serioznych analytikov.

Re: Re: Re: Otazka na Uda

jardob | 28.03.2015

To je pravda, ale je to aj otazka zrelosti jednotlivcov. Ľudia ktorí sa riadia väčšinou podľa nálepiek, emócií, dojmov - ťažko môžeš od nich čakať že budú usilovnými a vytrvalými hľadačmi pravdy, ochotnými sa prehrýzť cez prekážky, a bez strachu čo ich tam vpredu vlastne čaká... Skôr sú dobrými kandidátmi na biorobotov súčasného systému, kde nemusia moc hýbať rozumom, nežijú síce ideálny život, ale s hundraním sa to nejako dá vydržať, pričom nechávajú myslieť za nich druhých a sami sadajú do tých emotívnych foriem a scenárov, ktoré im pripravia iní režiséry.

Nemusíš sa obávať toho, že KOB číta zatiaľ relatívne málo ľudí. Razí si cestu pomali ale nezadržatelne isto. Lepšie ako zachrániť jednu generáciu, je zachrániť celú budúcnosť ľudstva.

Re: Re: Re: Otazka na Uda

udo | 28.03.2015

To riziko je moźné.
Žiadny ľudský produkt nie je dokonalý.

k otázke:
KSB/DVTR má v sebe zabudovaný bezpečnostný mechanizmus voči zneužitiu. Ak sa niekto o to pokúsi, sám komplikácie okúsi.

Preto tá akcentácia hľadania, nachádzania objektívnej Miery pre každu situáciu. T.j., metodológie aproximácie, pribliźovania sa ku konkrétnej Pravde Boźej v každom momente. Skutoćné ReLigio a reL´at Io s blížnymi svojmi cez príklad vlastný.

Ako AnkhAton, AtMose, Budha, Issa, Mahomed, ..
Je to fajn, príjemný, snáď nekonečný maRaAtOn.

Druh Človek je časovo neohranićená procedúra, proces zdokonaľovania, pribliźovania sa Otcovi aj so a cez svojich blížnych. Bez nich to nejde.
To "Odsúdenie" na spoluprácu je na tom jedno z najkrajších.
Znak lásky, vzťahu Jeho.

k poslednej otázke

jardob | 27.03.2015

Pri počúvaní odpovede na poslednú otázku som si v podstate uvedomil že prirodzený výber (podobný tomu v prírode) prebieha aj na úrovni globalizácie. Teda že najväčší nepriateľ ľudstva je jeho stagnácia vo vývoji vrátane šírenie tohoto vývoja. Ak človek zostane stagnovať na akejkoľvek úrovni vývoja (či už ako natívny národ domorodcov, alebo v rozvinutejšej civilizačnej forme) stane sa skôr či neskôr obeťou tých ktorí na niektorej z priorít prostriedkov riadenia (v podstate riadenia globalizácie) dosiahnu väčší stupeň prevahy/účinnosti a zároveň sa neodkazujú svoj "štýl života" šíriť.
Ide zrejme vždy v podstate o konkurenciu civilizácií. Neznamená to síce, že vyhráva tá lepšia, to nie. Ale prevahu získava tá, ktorá sa neprestáva vyvýjať a šíriť. Ak sa niektorá civilizácia príliš odchýli od Božieho Zámeru a prekročí hranicu dopustenia, tak ju zlikviduje samotná Príroda (ekologická katastrofa, kataklyzma) následkom civilizáciou vyvolanej disharmonie v biosfere.
To znamená, žiť si na svojom kúsku zeme a nezaujímať sa o zvyšok sveta ako sa vyvíja, a potencionálne ma ohrozuje (čo by ma malo motivovať k rozvoju a zdokonaľovaniu zabezpečenia svojho systému a štýlu života) hoc aj na vysokom morálnom stupni je nebezpečné a čakanie na svoj civilizačný koniec.
To bol zrejme chtiac nechtiac dôvod zániku tak mnohích natívnych indiánskych kmeňov, ako aj dôvod zániku napríklad euroázijskej védickej civilizácie, ktorá zrejme konkurenčne lebo asi podcenila súpera, a tiež nemala ambíciu sa šíriť do sveta, a vytvárať tak prirodzený tlak prostredia (aj ako formu vlastnej ochrany) v súlade s procesom globalizácie. Prirodzené dve potreby živých tvorov je zdokonaľovať sa a šíriť sa - to je myslím podstatou samotnej globalizácie.

Česko-Slovensko

Jana Bradová | 27.03.2015

"Česko-Slovensko je zvláštním subjektem v mezinárodních vztazích"
PROČ A VČEM?
"Prostřednictvím Česka teď probíhá ohlašování vztahu a pozice GP"
JAK A V ČEM?
Ještě tomu moc nerozumím, zatím s jenom učím.

Re: Česko-Slovensko

Dušan | 28.03.2015

Správne otázky.
Nad týmito rozmýšľam o vtedy ako to povedal.

Re: Česko-Slovensko

čtenář | 28.03.2015

Podle mě má na mysli presidenta Zemana a jeho někrerá slovní vyjádření ke světovému dění a ve vztahu k Rusku. Je možná jakoby "malý regionální mluvčí" toho GP a nahlas (do médií..) říká některé jeho záměry a činy.
Jako národ (Češi ..) asi nejsme ničím pro světovou politiku zajímaví..

Re: Re: Česko-Slovensko

mnm | 28.03.2015

zase by mozno bolo vhodne si spomenut ze ceskoslovensko hravalo vyznamnu ulohu skoro nezavisleho statu aj ked patrilo do Varsavskej zmluvy..takisto cssr rozviedka patrila medzi tie lepsie vo svete..ako pikosku o ulohe cssr skopirujem sem z clanku o kube
https://janica9.wordpress.com/2012/03/14/922907-kuba-prispevek-prvni/
Po revolucii na Kube:
Ovšem kubánskou armádu bylo nutno nejen vytvořit, do čehož se kubánci okamžitě pustili, ale i vyzbrojit. A rozhodli se začít (celkem opodstatněně) vytvořením moderního letectva. Na koho byste se obrátili, kdybyste byli na místě kubánské vlády a potřebovali moderní letadla? Kubánci, ač byli stejně tak nezkušení jako vy, řídíce se ale zdravým selským rozumem, se obrátili na nepřítele svého nepřítele. První stát, který je napadl, stát se kterým začali jednat o dodávkách reaktivních stíhačů na „ostrov svobody“ byla Velká Británie.

Angličané vůbec netoužili po nějaké přímé účasti v celé té věci. Udělali udivené oči, prohlásili, že je na ně vyvíjen diplomatický nátlak od jejich velkého zaoceánského přítele a skvělého partnera v NATO a poslali kubánské prvňáčky do pryč. Poslali je do Moskvy. Moskva (která s Kubou v té době neměla, mimochodem, diplomatické vztahy) předvedla výraz tváře ještě daleko udivenější a poslala Kubánce ještě dál, poslala je do Československa. A Československo je co? Československo se hodí k lecčemu. Vyrábí například licenční sovětské stíhače MiG-15. No a co, ať je klidně vyrábí, když ho to baví. A komu je bude prodávat je pouze jeho věc. Československo je nezávislý a suverenní stát, je dokonce i členem OSN. Kromě toho jsou v Československu různé závody, které vyrábějí různá bouchátka a střílátka se kterými si tak rádi hrají velcí kluci. Pro člověka který se vyzná v revolucích je Československo něco jako obchodní dům „Svět hraček“.

Re: Česko-Slovensko

Dan | 31.03.2015

Československo vzniklo jako klín mezi Rakouskem a Uherskem, to také symbolizuje modrý klín ve vlajce. Dále sehrálo důležitou roli v bolševické revoluci, kdy Masaryk odmítl poskytnout pomoc Československých legií carovi. Stále je nám po staletí podsouváno jak jsme malí a nedůležití, že si ani svou důležitost neuvědomujeme. Čechoslováci jsou vyspělí nejen technologicky o čemž svědčí naše výrobky po celém světě ale i duševně a duchovně, o čemž svědčí významné osobnosti. Kráčíme přímo k pravdě, tak se přestaňme krčit, buďme hrdí vlastenci a používejme vlastního úsudku k tvoření krásného světa.

ČeskoSlovensko?

Jox | 27.03.2015

S manželkou sme mali o tom debatu, oboch nás to dosť prekvapilo...Čo Vy na to, bola by tu vôľa?

Re: ČeskoSlovensko?

treska | 02.04.2015

vola u ludi dobre vole je vzdy

Anastasia

Robo | 27.03.2015

Nestudoval som KOB, tak tu asi budem v istom zmysle "kacír".
Dostali sa mi do ruky ale iné úžasné knihy, o ktoré by som sa rád s vami podelil:
www. anastasia.cz/knihy

Po kliknutí na ktorúkoľvek z nich sa vám otvorí pomerne dlhá ukážka..

Re: Anastasia

jardob | 27.03.2015

Tie knihy sú mnohým "skalným" tu známe, už sa o nich diskutovalo. Mnohé fragmenty sú poučné, akoby derivát KOB, ale je tam dosť úskalí, treba vedieť rozlišovať, a najmä na tom emočne "neuletieť". Je to dobré skôr ako doplnok inšpirácie človeka oboznámeného s KOB, pretože tá ponúka celistvý obraz, pochopenie súvislosti a väzby. Megreho knihy, tie sú svetonázorovo fragmentálne. Dá sa povedať že najprv treba mať kostru a až potom na nej budovať svalstvo. Chápajúc súvislosti možno tiež pochopíš, že Anastasia nie je skutočná osoba, a Megre nie je skutočným autorom obsahu, čo však nič nemení na váhe v mnohom inšpiratívneho obsahu knihy, pretože vždy je v skutočnosti dôležitejší obsah ako forma. "Forma je syr na pasti na myši (lákadlo, neadresná adresa) a obsah je reálna hodnota povedaného" - obrazne a veľmi zjednodušene povedané.

Re: Re: Anastasia

Robo | 27.03.2015

no...jak Češi hovoria.."potěšpánbů"..
Ak mi študium KOB dodá takúto nebetyčnú pýchu, tak to som rád, že zatiaľ ku mne chodí iná múdrosť..

Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 27.03.2015

Mrzí ma že si tie slová pochopil ako pýchu. Nebol v tom zlý úmysel...
Veď každé poznanie je v podstate dar Zhora, a ako sa má človek posúvať ďalej ak nie formou zdielania informácií, názorov, konštruktívneho dialógu, kde za pomoci logiky, vzájomného sa doplňania a korekcie môže vzniknuť nové poznanie.
Ak sa človek urazí, odmietne rozumnú diskusiu z ješitnosti, ktorá môže oboch ľudí niekam posunúť, neprospeje to ani jednému z nich..

Mimochodom, ak ťa zaujali Zvoniace Cedre, existuje aj vo forme mp3 v češtine (aj keď googlovskej)
http://www.ulozto.sk/xJh7QLPh/v-megre-anastasia-cz-10audioknih-mp3-normalne-tempo-rar

Re: Re: Re: Re: Anastasia

Robo | 27.03.2015

To je v poriadku, len som veľmi opatrný ku všetkému, čo je jediné správne - je príliš veľa "jedine správnych" systémov.. Rozhodne nechcem nijak zhodiť KOB, ale pokora (prosím, nepliest s podriadenostou) je nemenej dôležitá.
Skutočnú múdrosť si všetci nosíme v sebe a cez seba máme prístup ku všetkej múdrosti sveta, len ju tam nájsť..

Mám doma všetky diely Anastasie, práve dočítavam prvý diel.
Ďakujem, že si sem dal ten odkaz, snáď niekomu ten strojový hlas vadiť nebude.
Kniha je kniha, ale chápem, že stojí aj nejaké peniaze. Nám sa to zhodou náhod podarilo kúpiť výhodne na aukre.. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 28.03.2015

OK, rado sa stalo:-) Mimochodom, tiež hľadám, momentálne sa mi KOB zdá najkomplexnejšie, ale vždy treba "dôverovať aj preverovať" a časom vznikne možno aj niečo ešte lepšie.. (z môjho osobného pohľadu)

Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

J. | 28.03.2015

Ak si tak opatrný na jediné správne, tak prečo tak vehementne odporúčaš ako úžasné knihy niečo z čoho nemáš do konca dočítaný ani prvý diel?

Hlavne, že druhých ideš obviňovať z nebetyčnej pýchy a pyšne nezabudneš dodať, že k tebe chodí iná múdrosť...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

Robo | 28.03.2015

Už som v polke druhej, "číta sa sama". Len som doporučil.
Nieje to jediný môj zdroj, hodne ma "nakopli" iné dve knihy - Thovt - Projekt lidstvo a Thovt - Brány Atlantidy.
Predtým zase iné a aj napríklad videá.
Verím, že ľudstvo sa nezdokonaluje kontinuálne, jak nám odmalička všetci trelu do hlav a že kedysi sme už boli po všetkých smeroch vyspelejsi. Nicmenej, žiadna naša epocha nevydrzala, tú "pravú" si tvoríme práve teraz.
A cesta je práve v tom, ze najskôr zistíme, kto v skutočnosti sme. Nieje to také jednoduché, jak by sa niekomu mohlo zdať.
Výsledok je ale nádherný a stojí za to hľadať..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 28.03.2015

Inak to sa mi páči že si opatrný. Namiesto slepej dôvery, byť zdravo kritický, a ochotný vytrvale hľadať odpoved na vynárajúce sa otázky a nebáť sa meniť svoj pohľad na svet, je základ. Ak budeš úprimne hľadať pravdu, a si vnímavý, tak cesta sa ti ukáže sama. (Rečou životných okolností). Tiež som si prešiel všetkým možnym v minulosti (preskúmal zákutia relígie, ezoteriky)

Mimochodom, sú slová ktorým sa vyhýbam, lebo im nerozumiem, a pôsobia na mňa zavádzajúco:
Slovo "skromnosť" plne chápem ale slovo "Pokora" nie! Čo tým autor myslel, ak vychádzam z koreňa slova? Pokoriť (ponížiť) iných, seba? Na čo je to dobre? Veď už slovo ponížiť opisuje, že sa niekto znižuje na nižšiu úroveň než aká mu je daná, predurčená! A to nie je moc dobrý všeobecný postoj. Ale z pohľadu kresťanstva, ak to vzniklo tam, chápem čomu to asi mohlo slúžiť..
Tiež slovo Prozreteľnosť: používané výhradne v relígiach, a natoľko omielané, že mi uniká presný zmysel a definícia tohto termínu. Preto viac mi vyhovuje slovo Zámer (Boží Zámer než ako Božia Prozreteľnost), lebo z neho je jasnejšia podstata o čo ide.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

Robo | 28.03.2015

Pokora v zmysle dať právo na život všetkému. Milovať všetko (svetlé).
A tmavých nech vezme trebárs čert (túto vetu som niekde čítal appáči sa mi - ezoterici so mnou nebudú súhlasiť, ale to je ich problém).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 28.03.2015

To čo vravíš, ja zasa vnímam termínmi - láska všeobecne, láska k životu, Harmónia, život v súlade s Božím Zámerom :-)
Pokora mi stále evokuje pokorovanie čohosi..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

Robo | 29.03.2015

Aj rôzne náboženstva, u nás najviac kresťanstvo, dalo rôznym slovám prekruteny význam.
Už s príchodom Cyrila a Metoda sme sa vzdali svojej úžasnej reči.
Dosť bolo mudrovania, užite si nedeľu.
Našou najväčšou a "svätou" úlohou je byť šťastný.. :-)

Re: Re: Anastasia

LU | 28.03.2015

Chapajúc súvislosti možno tiež pochopíš, te Anastasia nie je skutoná osoba, a Megre nie je skutočným autorom obsahu. Ako je to myslené? Prosím o informáciu, kedy k uvedenej téme prebiehla diskusia, kde ju nájdem.

Re: Re: Re: Anastasia

mnm | 28.03.2015

pozri diskusiu pod tymto clankom http://leva-net.webnode.cz/products/rozkol-v-globalnim-prediktoru-dve-kridla-princip-tvurciho-konkurzu/
ak vies po rusky tak aj https://www.youtube.com/watch?v=aQi-gjj7Gps

Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 28.03.2015

Netvrdím že je to "pravda poslednej inštancie" iba sa mi to javí vysoko pravdepodobné. Sám som tie knihy čítal (presnejšie počúval audio), čítal som viacero komentárov na diskusiách a zážitky ľudí z rodových ciest do ruska (ktoré sa stále organizujú). Vytvoril som si taký názor.. Mnohí rusi zo severu tvrdia že takých ako anastasia je na síbíri veľa. Myslím že je to skôr kompilácia rôzných ľudových múdrostí, navyše v mnohých bodoch až príliš sa podobajúcich na KOB, opisujúcich len niektoré jej aspekty. (zámer?) Sú tam tiež vedické prvky, náznak GP. Návrat k prírode, hektar pôdy, rodové sídla, knihy - to všetko je dobre, ale človek nesmie zabúdať že čelí agresívnej západnej technokratickej kultúre. Možno v budúcnosti sa mu podarí rozvinuť psychické schopnosti natoľko, že materialne zbrane nebude potrebovať a bude vedieť sabe garantovat mier.. Teraz ale sa od technologických zbrani odkázať nemôže, lebo by to bol jeho koniec.. Konkurencia by ho zničila..
Ohľadne Megreho (navyše to ani nieje jeho priezvisko ale tuším jeho manželky) - obyčajný podnikateľ, a aj z obsahu knihy pôsobí dosť nechápavo a natvrdlo - musel by to byť vyložene zázrak ak by dokázal splodiť tak pútavo až umelecky napísaný text, vysoko nepravdepodobné (čisto logický odhad, nič viac). Nebol obchodníkom s umením, ale s bezným tovarom, teda skôr exaktné, nie obrazné zmýšlanie (ľava nie pravá hemisféra)

Javí sa mi vysoko pravdepodobné, že tu išlo z časti o okopírovanie niektorých myšlienok KOB ale upravených ruskými znacharskými klanmi na védický spôsob. Tie ich védické ambície sa dostať momentálne k moci je vidno čoraz viac, teraz ked sa menia misky globálnych mocenských váh. Nový film Rasputin, vystupovanie Danilova miešajúceho KOB s védami, myslím že aj Rybnikov do toho fušuje.. Nič v zlom, tak sa mi to iba javí. Možno sa mýlim, možno nie, pomohla by tomu už len odbornejšia diskusia.

Re: Re: Re: Re: Anastasia

A tuhle Anastasii znáte? | 28.03.2015

http://www.schambala.cz/knihy.html

Re: Re: Re: Re: Anastasia

Oracle 911 | 28.03.2015

Práve teraz ma napadlo, že za projektom Anastázia môžu byť aj znacharské (žrecké?) klany Ruska (ako to píšete).
Čo ale tým sledujú?

Záchranu Ruska určite (z celého sveta sa nabíja podmnožina ruského egregoru) a ekologická obnova planéty je tiež prítomný. Čo ešte? (A to pýtam fundovanejších.)

Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 28.03.2015

Záchranu Ruska iba čiastočne (stále tam ostáva "tučný kúsok" pre ich postavenie ako novej patriotickej "elity"). Prečo?
Keby v tom bola nezištnosť, ponúkli by ľuďom mozajkový, celistvý obraz, ako celý svet na politickej a spoločenskej úrovni funguje. Aby boli samostatní, chápajúci, nezmagoriteľný a nezraniteľný..!
Ak si predstavíš, že celé Rusko by zrazu začalo žiť v rodových sídlach a osadách, prírodným spôsobom, vzdalo sa technosféry.. Na jednej strane by to bol pekný obraz a matka Zem by si oddýchla.. No na druhej strane títo ľudia by aj naďalej nemali predstavu ani možnosti aké nebezpečenstvo im hrozí z iných, technokratických a agresívnych civilizácií.. Boli by síce morálne vyspelé, ale stále iba "stádo-dav" ktoré by niekto mohol riadiť, zneužiť, alebo zničiť.. Kto by sa stal elitou, nad týmto davom? Priestor pre znacharov, pod určitou kultúrnou maskou by sa tam našiel... Ten priestor si tu nechali...(ako tvorcovia)
To o čom píšu Zvoniace Cédre, že v budúcnosti budú mať ľudia psychické schopnosti (telekinéza, teleportácia mysle a tela, telepatické ovládanie bakterii ktoré zlykvidujú cudzie zbrane na dialku) - to je vizia budúcnosti, pre zatial iba "vzdušný zámok".

Na druhej strane sa mi páči ich prístup k milovaniu sa a materstvu, to je veľmi inšpiratívne.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

Robo | 28.03.2015

Jakob, človeka, ktorý prozrel, nieje možné "zmagoriť"..
Život na rodovom statku je až druhotný..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

Robo | 28.03.2015

Jardob..prepáč.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 29.03.2015

Len je dôležité aby "prozrel" nebolo iba slovo... Aby ten kto "prozrel" nezaspal na vavrínoch, ale reálne chápal a mal stále snahu učiť sa ako fungujú objektívne procesy na zemi, aby skutočne rozumel politike, sociologií, biologií, psychologií.. Aby sledoval procesy okolo seba, aj vo svete, vnímal konkurenciu, možné nebezpečenstvo zo strany alternatívnych globálnych procesov a stále sa učil.. Lebo vždy ten, kto akýmkoľvek procesom rozumie lepšie, ťa môže využiť vo svoj prospech, a ani si to nemusíš uvedomovať. Odtiaľ pramení porekadlo:
"Každý v miere svojho chápania pracuje na seba a svoje záujmy, a v miere svojho nechápania pracuje na záujmy toho, kto chápe viac a lepšie..." - v prírode sa tomu hovorí prirodzený výber, u zvierat je to normálne, avšak človek s rozumom, má naviac ako len na nejaké démonické kúsky. Sám môžeš byť dobrý, ale musíš byť aj vždy pripravený :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

Oracle 911 | 28.03.2015

Iste aj to sa dá z toho vyčítať lebo okolo Anastázie vyrástol (ne)jeden osobnostný kult. Lenže koľko ľudí aktuálne žije na rodových statkoch a koľko ľudí používa tú rozdanú pôdu ako daču, zeleninovú záhradku alebo ako priestor na rekreáciu?
Mne sa nejako nezdá, že Ruské mestá sa vyľudňujú a masívny odsun obyvateľstva na vidiek sa môže nastať za cca 20 rokov, čo je dosť času na kolaps nielen USA ale aj Číny. Ostatne nikto nepovedal, že hneď teraz bez toho aby sa upratal "ten bordel".

Druhá vec, navrhnúť rodový statok/permakultúrnu farmu nie je ľahká záležitosť, je tam množstvo faktorov okolitého prostredia (podmienky na pozemku-slnečná či tienistá, orientácia, voda, pôda atď) a vektor cieľov (čo tam chce človek mať a robiť) IMHO t.j. DVTR v praxi, o tom bližšie vo videu cca 11 min. (treba sa zaregistrovať a prihlásiť-oplatí sa, je tam množstvo cenných informácií):
http://www.geofflawton.com/fe/76823-how-to-create-a-permaculture-design

A sme pri 3 bode ako vytvoriť v hlavách ľudí mozaikový svetonázor a primäť ich uvažovať v súvislostiach (ako tam dostať tie informačné moduly)? Lepší spôsob nepoznám, žiaľ u mnohých osadníkoch to bude viac menej plochý, práve preto je KOB/DVTR ideálne doplnenie k tomuto projektu (alebo naopak, ak chce niekto harmonizovať svoje emócie).

Takže moja otázka zostáva nezodpovedaná.
PS: Nikto nech nevylučuje možnosť, že ruské znacharstvo (časť) sa vydalo cestou poľudšťovania sa.

Re: Anastasia a VolkVy

udo | 28.03.2015

Áno, i u znacharov je vždy tendencia k sebareflexii.
Ani Prsteň noci tento proces nevylučuje..

Tak, ako sú Oni motiváciou pre dav zmeniť sa z oviec na obec,
stáva sa i bývalé stádo ich partnerom.
PRinc dá KaLeoPatre bozk a tancuje s ňou fox..trot.
Azda tak hon na chúďatká líšky, stáva sa priemerom? :)

Re: Re: Anastasia a VolkVy

Oracle 911 | 31.03.2015

Dnes ma napadla táto pracovná teória (a zlé jazyky budú tvrdiť, že píšem zo špitálu. ;))

Časť ruských znacharov po publikovaní a prečítaní KOB a DVTR pochopili 3 veci:
1)Davo-elitárnym systémom sa odzvonilo;
2) GP ich nenechá hrať na vlastnom pieskovisku (GP sa riadi heslom všetko alebo nič);
a
3)jediný spôsob odvrátenie katastrofy je poľudštiť seba a stádo.

Seba poľudštia len tým, že odhodia svoj egocentrizmus a egoizmus, ale čo zbytok?
Preto prišli s nápadom pridať do ruského egregoru relatívne nové prvky:
-obnova biosféry a starostlivosť o Zem;
-obnoviť pred-katastrofálne védske tradície (Atlanťania nielen, že sa nabehli na vlastný nôž, ale aj stiahli so sebou aspoň 1 védsku civilizáciu).

Tým, že vytvorili novú pod-matricu/egregor pre ten ruský a ten sa začal nabíjať z celého sveta a tým posilnili ten ruský. Treba si uvedomiť jednu vec spolupráca s prírodou=spolupráca s HNR/Bohom a druhá vec je, že práca na permakultúrnej farme/rodovom statku nie je to isté, ako na klasickej farme, odkrútia sa 4 hodiny (možno ani toľko) a človek má čas na výchovu detí, na samovzdelanie, na zábavu, na rozmýšľanie atď.
Sumárne sa dá povedať, že kopa ľudí sa dostáva do ľudského stroju psychiky a stáva sa programátorom egregoru (síce nevedomým ale predsa), týmto dochádza k očisteniu Ruského egregoru nežiadúcich prvkov. Musím dodať, že mestá a technosféra budú zachované, ale zmenia sa ich funkcie a ich vlastnosti.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

jardob | 28.03.2015

Aj pjakin v tomto videu povedal niečo v zmysle, že GP nechcú byť znacharmi ale žrecmi :-)
No, s rastúcou konkurenciou uprostred čoraz viac chápajúceho ľudu je teoreticky všetko možné:-) Možno ich deti rodiace sa do čoraz ľudskejšieho sveta tiež napáchnu človečinou.. A v konečnom dôsledku, prajem ľudstvu aby žiadne "elity" nepotrebovalo, iba skutočné elity, v podobe užitočných odborníkov na vo všetkých dôležitých pre život oblastiach. A aby aj posledná kuchárka, mala jasnú predstavu o riadení štátu, nie ako kybic, ale solidne vzdelanie.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anastasia

udo | 29.03.2015

Isto..
..a motivácia Hlavy XXII k zmene, návratu medzi ľudí asi musí prísť zdola.
Tak, ako i ľadovec - topiaca sa pyramída infoveku nastaveného pre istotu ZHoRa .

Čim viac budú mať Hlavy partnerov gRamotných,
o to menej času Noci tŕpnej - veľkej eMoci,
zostane pre nich samotných.
..i myslieť srdcom začnú v kameni,
keď prebudia sa i tí,
čo zbytočne(?) stavali dolmeny.
..ako v RaSpravkach postavy začarované v ľade, hornine,
z útrob vrchov rynú sa, tiež zvlažujúc po rovine.

Každý sa chce stať Človekom, CeloVěkom.
Nět směrti RaTiBor, ČelomVekom.

Vyzerá, že aj toto je jednou z našich, ľudských úloh,
primäť, motivovať anjelov padlých, vyletieť z úľov.

Anastasie,Rusko, Německo

PeTom | 30.03.2015

V této přednášce V.Pjakin zmiňuje význam míru mezi Ruskem a Germanií pro Evropu a my tu diskutujeme o Anastazií. Jako bývalý vášnivý čtenář Megreho Zvonících cedrů jsem si vzpomněl, že příběh lásky mezi Radomírem s překrásnou Ljubomilou ,táhnoucí se celou knihou ,vyúsťuje v budoucnu. Radomír, doposud rus, nyní němec ,říká: Mit dir, die wünderschöne Göttin,
dürfte ich den ewigen Raum der Liebe schaffen.'
/překl. z něm.: S tebou, překrásná bohyně,
bych dokázal stvořit prostor Lásky navěky/
Ljuba nerozuměla německým slovům, ale z nějakého důvodu zašeptala:,Jsem připravena ti pomáhat ve velkém stvoření.'
Najdete v kapitole SETKÁNÍ ZA TISÍCE LET. str.1002z 1045 stran z PDF verze z ulož.to vladimir-megre.vsetky-knihy.pdf
Ve frag(mo)mentu vztahů Ruska a Německa tedy emotivní čtenáři Anastázie nabíjejí matrici řádně.

zona božího dopuštění

Pavel | 27.03.2015

Děkuji všem, kteří tvoří a pomáhají k šíření informací jejichž účelem je co nejvěrnější popsání světa, ve kterém žijeme.

Zaujalo mně výstižné označení "žijeme v zóně božího dopuštění". Drsná pravda je mi mnohem milejší než tápající nejistota typu jak je tohle možné, jak to mohou dělat apod...

?

Tulo | 27.03.2015

Kto to je ten pjakin?

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek