Prof. Peter Staněk: Svet za oponou

Prof. Peter Staněk: Svet za oponou

23.1.2016

 

Vystoupení Petra Staněka na velmi aktuální témata:

 

Diskusní téma: Prof. Peter Staněk: Svet za oponou

Zvuk

vilon | 15.02.2016

Nahrať video kamerou z ruky, kde mikrofon zastupuje funkciu ruchového snímača priestoru, je naprd. Stačilo IP wifi mikrofon, ktorý postavím na stôl pred Staneka, a kamerou s wifi snímam slušný zvuk spolu s obrazom, bez ozvien z reproduktorov. Zem a vek sem dáva technicky podpriemerné amatérské videa! Na figu!

cico

zvedavý | 12.02.2016

cicko,ty si dal príklad Petrova a čo keby som ti dal príklad ja Kenedyho,Lincolna,Martina Lutera Kinga a možno ďalšich ktorí ani zachytení neboli,Prečo sa tu šponuješ a nakoniec zostaneš hlupákom.Ty si sa tu chcel predviesť,ale čo už s tebou?Máš jednosmerné videnie

Najprv som nechápal....

Svetly | 27.01.2016

Najprv som nechápal prečo ten rozhorčený rezultatívny útok na „Cico Ciciak“ i na mňa, keď pod tým istým článkom prebieha diskusia, ktorá poväčšine nemá s DVTR ani KOB nič spoločné. Viac menej sa jedná o osobné – teda subjektívne postoje, posudky i odsudky k osobe Petra Staneka. Ale neskôr mi to došlo. O tom možno inokedy.
Moje príspevky sú iba 2. Jeden ako osvetľujúci pojem výrazu „viera“ smerom k účastníkovi diskusie „petržlen“ a druhý smerom k „Cico Ciciak“, v ktorom som formuloval otázky, ktoré majú za cieľ, pokiaľ by „Cico Ciciak“ adekvátne reagoval, otvoriť cestu k vyjasňovaniu ďalších pojmov, aby sa dali pochopiť podstaty vzniku výrazov, ich skutočný význam, i súvzťažnosti vo vzťahoch osôb pôsobiacich v našej realite, ktorí tieto prostriedky používajú, i k celému Svetu.

A pretože sa toto týka aj náplne týchto stránok, mal som zato, že to nebude na prekážku.

Svetly

.

Cico Ciciak | 25.01.2016

Takže Stanek tvrdí, že vlastne celé to haló so "zelenými" technológiami/zdrojmi je len biznis a spôsob vytvárania nových pracovných miest pre ovce, kedže práce je pre človeka čoraz menej a postupné vykapíňanie človeka ide pomenším tempom než ubúdanie pracovných miest?! Takže gp si so zmenou klímy nerobí žiadne starosti a preto sa začína zaujímať o plávajúce mestá na hladine oceánov, ako posledne niečo zadrel Pjakin?! To mi pripomína holy-údsky film elysium s metom dejmonom, kde otrocká chamraď živorí a drie v továrňach na špinavej Zemi a "elita" si lieta a užíva emerický sen v oblakoch na vesmírnej stanici!

Re: .

Cico Ciciak | 27.01.2016

Dobre som hovoril. Aj Pjakin mi to potvrdil, že gp sere na ekológiu a snaží sa ju využiť na našu postupnú genocídu a čo prežije, to bude žiť v tlupách jak vopice na planéte vopíc. :DD

Moje ohodnotenie staneka

Dušan | 24.01.2016

Názor na Staneka podľa jeho prejavov:
Tipujem že sa zaujímal dosť do hĺbky vecí z ekonomiky (a aj iných vecí) a teraz ho pekne pumpujú globálny byrokrati rôznymi informáciami. Nezdá sa že by tie informácie neboli pravdivé (preto je správne že nieje zahrnutý tento útok do 3.priority a dokonca ani 2. aj keď....) Jop ten 1. Svetonázorový útok je to.

Neviem či zmení svoj postoj v budúcnosti. Uvidíme.

Re: Moje ohodnotenie staneka

Cico Ciciak | 25.01.2016

"Nezdá sa že by tie informácie neboli pravdivé" Nepochopil som logiku a význam tejto vety! Zdá sa ti, že sú pravdivé alebo nie?! Celkový tvoj príspevok som pochopil tak, že ty tvrdíš, že Stanek trepe?!

Re: Re: Moje ohodnotenie staneka

Cico Ciciak | 25.01.2016

Ak hej, tak v čom konkrétne trepe?! Vo všetkom?!

Re: Re: Re: Moje ohodnotenie staneka

ČT | 25.01.2016

Pozor - 2x NE dává ANO !! jak (-1) x (-1) = +1..
Čili i předchozí věta říká, že informace je pravdivá..

Re: Re: Re: Re: Moje ohodnotenie staneka

Cico Ciciak | 25.01.2016

Však som aj tušil, že to tak nejako je. To je ale na môj mozog až moc, takéto vetné hračky.

Re: Re: Moje ohodnotenie staneka

Dušan | 25.01.2016

Som sa pomýlil, oprava:

"Zdá sa že tie informácie sú pravdivé."

Klima terorizmus.

Definitiva | 24.01.2016

Tento web patrí medzi tie, na ktorých sa o chemtrails manipulácii počasia nehovorí. Nehovorí o tom ani Stanek.
Prirodzená oblačnosť je vzácnosťou, na oblohe vidieť 365 dní v roku chemtrails hmloviny.
Tie sú rozoznateľné na prvý pohľad, vždy sú nad prirodzenou oblačnosťou a majú inú štruktúru a hlavne nikdy z nich neprší.
Menej vidno lietadlá, ktoré zanechávajú pásy hmloviny od obzoru po obzor.
Denne vidno pásovité hmloviny orientované sever-juh, bez ohľadu na smer rozprašovania, tie sa rýchlo pohybujú a priplávajú po oblohe.
Nikdy v živote som takéto hmloviny neregistroval, na SK je to problém asi posledných 7 rokov. Pozerajte staré filmy a fotografie a porovnávajte s dneškom.
Slnečné dni poklesli na niekoľko málo dní v roku.
Hmloviny majú okrem iného aj SKLENÍKOVÝ EFEKT, zadržiavajú teplo!
Preto je politická klima agenda otepľovania kamufláž na otepľovanie spôsobené pokusmi chemtrails, falošná vlajka.
Na tému manipulácie počasia platí všeobecné embargo, všetci zainteresovaný utajujú realitu pre pracujúcim a ostatným ľudským dobytkom. A dobytok mlčí a vôbec sa nedivím, že vznikajú stále nový démoni typu German Gref, my im dovoľujeme robiť všetko, čo si len zmyslia, my ich plodíme, všetkých tých nadľudí. Preto je dôležité hovoriť o chemtrails, pomenovať veci pravým menom, aby sa spoločnosť čistila od Grefov a Hitlerov, Rothschildov a spol.
Ak je chemtrails manipulácia užitočná pre Zem, pre ľudstvo, tak prečo ju politici taja a nepoužijú ju pre svoj populizmus?
Ak počas roka nie sú prirodzené oblaky, tak je vlaha viazaná iným spôsobom; lenže z chemtrails hmlovín neprší, alebo neprší pre tých, ktorí sa za dážď modlia a topia sa tí, čo vodu nechceli.
Absolútnym faktom je zmyslové vnímanie sveta. Jeho poznanie a schopnosť prežiť. Ak si vidím nos medzi očami a nahmatám si ho, tak ma nikto nepresvedčí, že tam nos nemám.
Ak ma niekto presviedča, že chemtrails je blud, tak márna snaha, musí ma zabiť.
Podobne aj s kresťanstvom a biblickými náboženstvami, sú najväčším podvodom na ľudstve v dejinách, darmo 99,99% ľudstva tvrdí opak, patrím medzi tých, čo majú zmysly a schopnosť poznania vyvinuté a byť v stredoveku, tak by som musel zhorieť na hranici.
Človek nemohol vzniknúť prirodzeným vývojom, lebo má v sebe gén skazy, pácha autogenocídu, ľudstvo ide do priepasti, to je vlastnosť len ľudská, zvieratá žijú racionálne tak, aby prežili a jediný čo ich zabíja je človek. Človek nepatrí do tohto sveta.
Zmyslovo vnímajúci a rozum používajúci človek je blázon medzi 99,99% veriacimi.

Re: Klima terorizmus.

petržlen | 24.01.2016

Všetci sú blázni, iba ja som práškovacie lietadlo.

Každý človek je veriaci, lebo každý niečomu verí a niečomu neverí. Viera je založená na tom, čo sa mi páči + nepáči. Bez viery niet človeka.

Po príchode do tohto sveta (v maternici) vychádzame z 0% vnímania, chápania a zodpovednosti a 100% viery (že vyvíjať sa má nejaký zmysel?). Postupne sa učíme vnímať, chápať a prijímať zodpovednosť za svoje rozhodnutia. 100% viery zostáva, len sa mení jej akosť, a s rovnakým množstvom opúšťame tento svet. Niekto verí, že sa dostane do neba, niekto dáva prednosť teplému peklu a niekto zase, že po „smrti“ už nič nie je. Žiadni dvaja rôzni ľudia neodchádzajú v rovnakej viere.

Re: Re: Klima terorizmus.

Svetly | 25.01.2016

Slovo „viera“, tak ako sa používa a chápe ľuďmi v súčasnosti, je v pojme len „neznalosťou“. Veď ten, ktorý niečomu / niekomu verí, má tento postoj iba preto, že to nevie. Keby to vedel, nemá dôvod veriť.

Zmyslom ľudského žitia na Zemi vždy bolo, a aj je, získavať väčšiu a väčšiu mieru vedomia súvislostí a neskôr aj súvzťažností v dianí. Takýmto spôsobom sa neznalosť mení na poznanie, a v určitých súvislostiach na presvedčenie.

Súhlasíte?

Re: Re: Re: Klima terorizmus.

petržlen | 30.01.2016

Kto všetko vie, je chrobák Truhlík (brouk Pytlík).

Každý pojem má svoj ľudský význam, ktorý zďaleka nie vždy zodpovedá chápaniu „ľudí“ súčasnosti.

Diaľavy poznania sú nedozierne, takže vždy zostane niečo, kam nedovidíme, čiže čomu len veríme (alebo neveríme). Naše poznanie je v každom smere ohraničené vierou. Kto ju v niektorom smere nevidí, musí byť slepý, lebo by to znamenalo, že tým smerom už nič viac nie je.

Získavať viac a viac (čohokoľvek) je krédo sebca (= sociopata). Sebec nie je človek, ale opak k človeku. Človek sa z toho, čo vie (aj má), snaží prinášať úžitok a zmyslom pozemského života (ľudského) je naučiť sa práve toto.

Hm, zdá sa, že nie celkom súhlasím, ale nikomu jeho vieru neberiem – každý si za ňu nesie zodpovednosť. ;-)

Re: Klima terorizmus.

Oslo | 25.01.2016

To co vsetci nazyvaju chemtrails, som zvykol vidiet na oblohe este ako decko, to bolo v 80. rokoch minuleho storocia.
Tak mi to prosim niekto vysvetlite. dakujem.

Re: Re: Klima terorizmus.

ushiro | 25.01.2016

Zjavne si pletieš Chemtrails s Contrails.

Contrails sú bežné kondenzačné čiary za lietadlami (s prúdovým motorom), vyskytujú sa len vo vyšších letových hladinách. Ide o jemné ľadové kryštáliky, ktoré vznikajú z rýchlo ochladenej skondenzovanej vodnej pary. Na rozdiel od Chemtrails - Contrails veľmi rýchlo miznú.

Re: Klima terorizmus.

Six | 25.01.2016

Problém je v tom, že většina sotva pochopíc nějakou nepatrnou část reality, si začně myslet že ví vše a dokonce tu nepatrnou znalost začne implementovat na vše ostatní. V ostatním zůstává v hlubolém bezvědomí.
Komu dochází, že doslova vše kolem je zmanipulované? Každí píď vašeho života. Začíná se před početím a pokračuje se i po smrti.
S chemtails máte pravdu, jako malé sklíčko zapadá do celého obrazu. Občas si říkám, že je až směšný jak se někdo snaží pochopit abstraktní souvislosti a přitom není schopen ani otevřít oči.
Six

Re: Re: Klima terorizmus.

avalus | 27.01.2016

krutou pravdou je ze dnes uz malokto kuka na nebo ...

Tak neviem

JaroX | 24.01.2016

Tak neviem, ale pri všetkej úcte k Staněkovi, za veľmi krátku dobu nakúsne príliš veľa tém a aj keď rozpráva pútavo, človek buď už vie o čom Staněk hovorí, alebo v druhom prípade mu na konci zatlieska, pričom sa nič nedozvedel/nepochopil.

Re: Tak neviem

Cico Ciciak | 25.01.2016

Hovorí len to, čo už dávno mnohí vieme, ale nenavrhne žiadne riešenia. Len straší. Tým ľuďom moc nepomáha.

Vasiľ | 23.01.2016

http://img.izismile.com/img/img7/20140614/1000/cat_owners_will_agree_that_this_is_why_cats_rule_04.gif

Re:

ypsilon | 24.01.2016

To je k Staněkovi alebo k tomu hľadanému zmyslu života?

Re: Re:

Hox | 24.01.2016

Za mě k finančnímu systému: http://leva-net.webnode.cz/galerie/#kob-038-kreditni-system-jpg1

Re: Re:

Vasiľ | 24.01.2016

K nemu, pretože síce poukazuje na zaujímavé súvislosti, závery zamlčuje a to tak, že medzi riadkami sú u neho skôr katastrofické vízie. Chcelo by to načrtnúť riešenia. Aspoň v hrubom - ako prvá iterácia, ktorá spúšťa celý algoritmus optimalizácie hľadania správnych odpovedí.

Re: Re: Re:

udo | 24.01.2016

Presne.
Inak spolupracovateľná osôbka,
len keby tak často dýchať nazabúdal.. :)

Re: Re: Re: Re:

ypsilon | 25.01.2016

Iste, má svoje muchy. Ale buďme vďační, že niekto nahlas pomenuje problémy. Možno nie je expert na praktické kroky pri rišení problému - veď sedí len v kancli alebo za katedrou - teoretik.

Re: Re: Re: Re: Re:

JaroX | 25.01.2016

Tak, známy človek / uznávaný odborník asi aj musí byť tak trochu "pacient", aby sa dobrovoľne vydal na nemilosť prestitútom a všakovakým iným tlakom. Tiež si musí dobre rozmyslieť, čo ešte povedať verejne môže a čo už radšej nie...

Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Cico Ciciak | 26.01.2016

Možno že nad ním zatiaľ drží nestálu/premenlivú ochrannú ruku globálne zákulisie, ako dnes nad Putinom alebo v minulosti nad Stalinom. Tiež mi je celkom divné, prečo ešte "neuklidili" nejakého Pjakina, keď s Petrovom nemali problém.

protégé

udo | 26.01.2016

Boh "svojich" chráni,
ak privážne chyby nerobia.
Druhá vec je, že poniektorí
i Boha imitovať vedia.

Na tom jave, predPoklade
je i BOZP bionet-modul,
firewall KSB/DVTR stavaný.

Re: protégé

Cico Ciciak | 26.01.2016

To by potom asi "nenechal" zhebnúť všetkých tých dobrých mužov, ženy a deti za celé tie veky, nie? Čo ty na to? Čo je to "Boh"? Je to absolútno, prapodstata/prazáklad všetkého, súbor všetkých objektívnych zákonitostí? Je to absolútna miera (rozmer, pravidlo)? Odkiaľ sa ale vzala? "Boh" je skutočne objektívne nadprirodzeno, v zmysle nepochopenia tohto absolútna/nadprirodzena človekom. Človek síce môže pomocou adekvátnej metodiky skúmať (len) časť objektívnej(?) reality, ale toto absolútno/nadprirodzeno je pre neho nedosiahnuteľné. Ako môže človek žiť bez toho, aby poznal objektívnu pravdu absolútne? Len tak mechanicky ako zviera? A k čomu to je vlastne dobré?

Re: Re: protégé

Cico Ciciak | 27.01.2016

A mohol by naopak žiť vtedy, ak by poznal celú pravdu? Keby naisto vedel, že napríklad existuje posmrtný život(?) alebo reinkarnácie(?). Veď to by bolo, ako dívať sa v telke na film a vopred poznať koniec filmu, respektíve, že dobro vždy zvíťazí nad zlom. Bola by to asi nuda. Možno by sa našli aj takí, ktorí by nemali problém spáchať samovraždu, aby sa reinkarnovali do kvalitnejšieho tela alebo narodili v prijateľnejšom období. Dakedy mám pocit, že ani nechcem poznať skutočnú pravdu.

Re: Re: Re: protégé

Svetly | 27.01.2016

Skúste sa zamyslieť nad týmito otázkami:
- ak existuje reinkarnácia, musela byť před tým inkarnácia . . . .?
- ak bola inkarnácia (po prvý raz vtelenie sa), kde sme boli dovtedy . . . .?
- existovalo toto „predtým“ skôr ako táto naša realita?
- ak áno, aký rozdiel je medzi nimi, a aký význam majú prežívania na Zemi?

- existujú náhoda, šťastie, smola . . . . ?
Ak máte zato, že áno popíšte aspoň jeden príklad

Potom, ak budete chcieť, môžeme pokračovať

Svetly

Re: Re: Re: Re: protégé

Cico Ciciak | 27.01.2016

Ja som len udovi namietal, že "Boh" nikoho nechráni a dobrí ľudia sú mu ukradnutí (nižšie vysvetlím prečo, si to myslím). Preto som sa aj potom zamyslel nad tým, čo je to "Boh", aby som demonštroval argument, ktorý by potvrdil moje prvotné slová, že "Boh" nikoho neochráni, ani nezabije. A takto som dospel k záveru, že "Boh" nemá slobodnú vôľu a svedomie (v ľudskom ponímaní) a nie je to žiadna bytosť, aby mohol niekoho ochraňovať, alebo zabiť. Sú to nejaké absolútne zákony, ktoré možno vyvierajú z nejakého jedného bodu, alebo sú tu možno už odjakživa, ktoré keď človek nedodržuje, tak jasné, že príde "Boží trest" (chápať silne obrazne). Alebo inak: keď budeš liezť banksterom do kapusty, tak skončíš zle-nedobre, ako všetci tí "dobrí muži" pred tebou a ani "Boh" ti nepomôže. Taká je realita/prax. Potom som sa tiež zamýšľal nad tým, že či je vôbec človekovi súdené niekedy spoznať absolútno, celú objektívnu pravdu, ktorú "pozná len Boh" (možno že je, len nám v tom všemožne bráni zákulisie). Ak nie, tak je úplne namieste, aby dialektickí materialisti zaradili do svojho slovníka a svetonázoru aj slovo "nadprirodzeno".

Re: Re: Re: Re: protégé

udo | 27.01.2016

Ok, dosť, ako ste už i HOXa neraz vytočili!
so všetkým rešpektom:
Chodíte do pekárne vysvetľovať, ako sa chleba robí?
Na čo sa tu obaja hráte?
Čítali ste z KSB/DVTR vôbec niečo?
Máte to tu fakt za dáku pakáreň?

Všetko to, čo ste sa pýtali,
tu bolo dokolečka-dokola rozoberené nejeden rok,
i v interaktívnych prednáśkach VP, na zVedaVec.org.

Pýtam sa vás oboch Cico i Svetlo:
Keď niekto príde na prednášku neskoro,
či dokonca na x+n..tú lekciu po pól roku,
keď daný semester uź pomaly končí
a začne sa prednáśajúceho pýtať na základy,
či mu niečo dokonca "vysvetĺovať" o základoch problematiky,
arogantne ho "poučovať", ako bude pred samotnými študentmi, doktorantami, kolegami vyzerať?

Áno, presne, ako totálny DEBIL.
Ibaže by si preštudoval problematiku a ostatných dobehol.
Potom ho všetci isto radi privítajú k vzájomnej konštruktívnej spolupráci. Obzvláśť, keď oplývajú obaja tuláci tak bystrým potenciálom.

Dúfam, že ma zasa počastujete prívlastkami ako:
"arogantné hovado" a pod.

Prosto nemôžeme po príchode každého oneskorenca
začínať prednášku, cviko v AULE vždy odznova.
Aspoň to snáď pochopíte, či?

Naozaj nemáme inú robotu, ako dokola odpovedať na otázky?
Preklady, úpravy, vysvetlivky, technické veci, atď
Je nás fakt na to obrovské mnoźstvo práce veľmi málo
a prakticky bez peňazí.

Iní by sa na to a takých podmienok dávno vysr..
a iśli niekde na pivo.
My toto všetko robíme na úkor vlastného času, života, svojich rodín, každodennej práce, lebo myslíme, že to zmysel má, že to celé ešte nie je pre naše deti..vnúčatá úplne "zabité", no možno sa mýlime..

Nechcem povedať, že vaše otázky boli úplne zle položené.
Sú lepšie postavené, ako otázky mnohých ďalśích.
Preto sa pokúste o aspoň trocha súdnosti
a nestrieľajte múdrosti od pása.
Na dobré mierenie treba spoznať, vedieť čistiť, rozobrať, zložiť a kalibrovať zbraň.
Alebo ju v lese rovno zahoďte,
že zle strieľa a hľadajte v bažine inú.
Niekedy i motyka, papek vystrelí,
GodOt, Veľké špagetové monštrum z neba príde
a veci vám tak osobne vysvetlí, obuškom po gebuli klepne,
že to super "na mieru" pochopíte..

Dik za pochopenie
a veľa šťastia
Rozhodnutie (1.tvrdá príjemná práca, alebo 2. MVP) je na vás!
u.

Re: Re: Re: Re: Re: protégé

Um | 27.01.2016

Ten príklad s prednáškou je dokonalý, niekde by sa mal zarámovať. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: protégé

Cico Ciciak | 27.01.2016

Kľúdok človeče, nezabudni pri tom dýchať. :DD A aj tak si myslím, že "Boh" nikomu nepomáha. Na takýto názor a na uvažovanie na tému "Boh" sa nepotrebujem trápiť s nejakou nejednoznačnou hatlaninou ksb/dvtr, z ktorej nerozumiem takmer ničomu a každé jednotlivé slovo, pojem a veta má tak široký význam, že sa ti po prečítaní tej hatmatilky vyrojí ďalších "1000" otázok. Táto teória má snáď patent na rozum, aby som sa nemohol nad týmito vecami zamýšľať aj sám? Sem-tam si z nej prečítam nejaký článok, prílohu, prácu, pozriem Pjakina, Velička, ale nemám čas sa tomu venovať profesionálne, podrobne a celému. Nie som totiž akademik, ani vysokoškolák, aby som porozumel tomu, čo zvládne sotva 1% populácie, pre ktoré je aj koniec koncov tento zbytočne a prehnane komplikovaný generátor náhodných slov, urobený (o tom ma nepresvedčí nik, že je nutné tak jednoduché sedlácke myšlienky kódovať do takých zbytočne a prehnane komplikovaných formulácií). To by bola práca na plný úväzok. To mi za to nestojí. Aj tá analógia so školou dosť pokulháva, pretože v škole sa furt opakuje to isté kol dokola. Na záver ťa ukludním, dnes nemám chuť tu rozoberať nejaké filozofické témy, mám iné starosti, takže dnes máš voľno a nebudeš to musieť čítať. :DD

Re: Re: Re: protégé

LV | 31.01.2016

Cico,opatrne s úvahami o samovražde. Kto spácha samovraždu, v ďaľšom živote sa narodí ako mrzák. Priťaží sám sebe,ako aj rodičom
a celému okoliu-(štátu). Podľa duchovných kozmovesmírnych zákonov
sa samovražda posudzuje rovnako ako vražda. - Pozri knihy
Lazareva,Barbary Brennan,Rudolfa Steinera,či iných zasvatených.
Napríklad v Jedličkovom ústave v Prahe z mrzáčkov sú hlavne
samovrahovia, vrahovia, dostojníci armády,čo hnali radových
vojakov na "jatky" a asi 5% sú bývalí čierni mágovia. Každý hrbáč,
či zakrslý "trpaslík",či dementný vozíčkar je bývalý čierny mág.
Keď spáchaš samovraždu,tak tvoja duša je viazaná na miesto činu
na dobu povodne daného života. Potom duša putuje do kámaloky,
čiže očistca (dosť ťažká sféra) a následne do tela mrzáka na zemi.
Teda kvalitnejšie telo rozhodne nezískaš,len oveľa horšie a ani
prijateľnejšie obdobie zrodu. Zákon karmy a reinkarnácie je
neúprosný a nedá sa prechytračiť. Napr.aj dobrý človek,
ktorý spácha samovraždu len z nešťastnej lásky a inak nikomu
neublíži podlieha tomuto zákonu.
Pozri si brazílsky film Náš domov ( Nosso lar).
Prepáč mi tieto riadky,nejde o poučovanie,ale o úprimnú radu.

Re: protégé

Cico Ciciak | 27.01.2016

Totálne od veci odpoveď, nesúvisiaca vôbec s predošlým príspevkom. Pjakina zatiaľ neuklidili, ani Putina, lebo ich zrejme zatiaľ ešte potrebujú. Ako volakedy Stalina, ale potom ho odje..., rovnako ako Petrova, kedže ten si asi až primoc púšťal hubu na špacír. Hovorí sa že: pomôž si sám človeče a aj "pán Boh" ti pomôže. Tá 2. časť vety je len tak kvôli okrase.

Re: Re: protégé

udo | 27.01.2016

Napíš to lepśie,
alebo nekecaj a vypadni.
Je to robené pre debilov,
no ty asi ani ten debil nie si.

Takto si to myslel?

Re: Re: Re: protégé

Cico Ciciak | 28.01.2016

http://pastebin.com/iEsVQjgm

Re: Re: Re: Re: protégé

udo | 28.01.2016

Takže Hox ma zatiaľ predsa len nezmazal? :)

Obával som sa, źe sa ti ten štýl bude ľúbiť Cico..
Potom si tu vedľa.
Ak chceš, hľadaj si seberovných
v nejakej pseudofolkloristickej skupinke.
Hoc aj 1.cenovej celévritiek.
Všetko má svoju Váhu.

Ako ti neraz bolo povedané nie len mnou,
odpovede nájdeš na starších diskusiách na tému,
alebo si naštuduj aspoň základné materiály
a budeš si to vedieť zodpovedať sám.

Prečo si inak furt vyberáš rolu Janka Sloptu/Ľuptáka,
Žiriho apod?
Sú už obsadené a aj dosť neaktuálne.
Šašek je vždy fajn, no ak úroveň jeho chápania
ani po dochovne najslabších nesiaha,
nie je zrovna na smiech, ak chápeš.
A to je predsa jeho rola, či?

Přidat nový příspěvek