Motivace Globálního prediktoru

Motivace Globálního prediktoru

18.11.2017

 

Michail Veličko odpovídá na dotaz ohledně motivace Globálního prediktoru.

 

 

Diskusní téma: Motivace Globálního prediktoru

Настройка Яндекс Директ

БизнесSlork | 18.11.2023

Mаксимальная эффeктивность c Яндекc.Директ: Hаcтройка пoд ключ и беcплaтный ayдит!


Привeт, пpедпpиниматeль!

Мы знaeм, как важна каждaя peкламнaя кaмпaния для вaшeгo бизнeса. Пpeдстaвьтe, чтo вашa рeклaма нa Яндекc.Диpект рабoтaeт нa 100%!

Haстрoйкa под ключ:

Мы предлагаем yслyгу "Настpойка Яндекс.Диpeкт под ключ" для тех, кто цeнит свoё вpeмя и рeзультaт. Hаши эксперты готовы cоздать и оптимизировать ваши peклaмные кaмпaнии, чтобы каждый клик был шaгом к успeху.

Бeсплaтный аyдит:

Уже используeте Яндекс.Диpeкт? Мы приглашaем ваc нa бecплатный аудит вашeй текущей реклaмнoй кампании. Раcкроем сильные cтopоны и подскaжeм, как еще можнo yлyчшить вaши peзультаты.

Пpeимyщеcтва cотpyдничecтвa с нaми:

Pезyльтат oщyтим сразy.
Индивидуальный подход.
Экoнoмия вашего врeмeни.
Професcиoнальнaя анaлитикa.
Cпeциaльнoe предложение:

Пpи заказe нacтpoйки под ключ - бeсплaтный пepвый мeсяц обcлуживaния!

Дaвaйтe сделаем ваш бизнeс лидepoм в ceти!

Hе упуcтитe возмoжнocть сделать свoю pекламy максимально эффeктивной! Ответьте на этo письмо, и наши специалиcты свяжутся c вами для беcплатнoй кoнcyльтaции.

Уcпеx вaшeгo бизнеca в вaшиx рукax!

C yвaжeниeм,
Baш партнеp в peкламe.
Пишите в нашeгo чaт бота в телeграм : @directyandex_bot

Создаю копии сайтов от 500 рублей за лендинг

NeooUrise | 19.11.2019

Здесь вы можете заказать копию любого сайта под ключ, недорого и качественно, при этом не тратя свое время на различные программы и фриланс-сервисы.

Клонированию подлежат сайты как на конструкторах, так и на движках:
- Tilda (Тильда)
- Wix (Викс)
- Joomla (Джумла)
- Wordpress (Вордпресс)
- Bitrix (Битрикс)
и т.д.
телефон 8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp
Копируются не только одностраничные сайты на подобии Landing Page, но и многостраничные. Создается полная копия сайта и настраиваются формы для отправки заявок и сообщений. Кроме того, подключается админка (админ панель), позволяющая редактировать код сайта, изменять текст, загружать изображения и документы.

Здесь вы получите весь комплекс услуг по копированию, разработке и продвижению сайта в Яндексе и Google.

Хотите узнать сколько стоит сделать копию сайта?
напишите нам
8-996-725-20-75 звоните пишите viber watsapp

Kdo je GP

jedidiah | 09.01.2018

Už delší dobu jsem přesvědčen, že GP je přinejmenším částečně totožný s tím, čemu běžně říkám židozednářské spiknutí. Má to i jiné názvy, ale ty jsou zavádějící. Spiknutí vyrostlo z rabínské diverze po pádu Jeruzaléma, ovšem na mnohem hlubších a starších kořenech. Při obsazení Jeruzaléma templáři došlo k propojení těchto sil, spojení s muslimy a později, když se templáři převtělili v zednáře, se společenství rozvětvilo do více podob a definitivně ukrylo. Dnes se s oblibou mluví o iluminátech, jsem však přesvědčen, že to je pouze krycí legenda pro toto spiknutí (nebo egregor, chcete-li).

GP

Petr | 25.11.2017

Všichni tu zasvěceně hovoří o nějakém GP, globálním prediktorovi. Nic konkrétního o tom, tedy nějaký důkaz, že by ale nějaký GP byl jsem nikde neslyšel. Tím nechci říct, že tu nemúže být někdo, kdo to tady má všechno na povel...

Re: GP

Hox | 26.11.2017

GP z principu věci nemůže neexistovat. Najdeš například hodinky, z toho plyne že existuje někdo, kdo je vyrobil, i když jsi ho nikdy neviděl. Z faktu existence hodinek plyne existence hodináře.

Re: Re: GP

Petr | 26.11.2017

Ano, na existenci nějakého hodináře by toto poukazovalo, i když pořád jenom zprostředkovaně, nepřímo. Platilo by to ale zároveň za předpokladu, že bychom dokázali správně vyhodnotit, že ty vyrobené hodinky opravdu pochází právě od něj (toho hodináře) a ne od někoho jiného. Že tím, kdo celou hru rozehrál,(vyrobil hodinky) je někdo z té úrovně řízení, o kterém se tu mluví. Je ale možné toto s jistotou říct?

Re: Re: Re: GP

Hox | 26.11.2017

Ten kdo vyrobil hodinky je hodinář.
A konkrétně, když si přečteš co je to Plná funkce řízení, tak existence subjektu zvaného GP plyne z ní. Vidíme, že lidstvo jako celek je řízeno, vidíme globální agendu. Z toho plyne že existuje subjekt, který toto řízení provádí. Tento subjekt byl nazván GP a nemůže neexistovat, protože vidíme projevy jeho činnosti, i když jeho totožnost neznáme.

Re: Re: Re: Re: GP

Petr | 01.12.2017

Všechno opravdu nasvědčuje tomu, že někdo se snaží protlačovat jakousi globální agendu, která mu vyhovuje. Normálního člověka se přitom na názor nikdo neptá. To tak ale asi bylo vždy. Vždycky se v historii našel někdo, kdo se cítil být k něčemu povolanější než ten druhý. Záměry a cíle (tj. ovládat a řídit) měl veskrze podobné, lišil se jen možnostmi a prostředky jak mohl v dané době své cíle prosazovat. Vyjdeme-li z toho, že ten někdo je člověk, je pravděpodobné, že ten někdo bude součástí skupiny nebo skupin lidí, které mají a uplatňují největší vliv na dění ve světě v dané době. Tito lidé pak soustavně plánují a dělají všechno proto, aby si svou řídicí funkci, moc a prostředky k řízení udrželi i pro svoje děti a potomky. S každou další nově nastoupivší generací "pilují" a udržují již dávno zavedený systém, který se mezi lidmi a s jejich přičiněním přirozeně vytvářel. Tedy alespoň tak si to představuju...

Re: Re: Re: GP

Přemek | 27.11.2017

Je dobré si uvědomit, že existuje kdosi, kdo po tisícíletí věděl více než věděli bystří lidé - pozorovatelé reality. Bystrým lidem bylo před více než dvěma tisícíletími dáno na vědomí, že buď uvěří v jim předložený monoteistický obrázek a budou tak spaseni nebo je stihne hněv Boží a oni budou zatraceni. Před "kristem" se těm bystrým začalo říkat gnostici pro jejich schopnost dostatečného vědění o světě ke skromnému životu bez většího než nezbytného majetku. Příklad těchto gnostiků byl natolik nebezpečný těm, kteří ke svému ovládání Země potřebovali poslušný dav tupě věřících, že za čtrnáct století po "kristu" prakticky zlikvidovali formální (strukturní) organizaci gnostiků (katarů, Albigenských, hugenotů...). Jenže tato genocida se nemohla nezapsat do kolektivního vědomí. Mnozí gnostici se drželi svých zásad i po zrušení svých institucí a informačních polí a drží se jich dodnes. Proto víme nejen o existenci oněch globálních řídících, o jejich využívání lidských institucí (struktur) jako jsou státy, církve či nestátní neziskové organizace i o penězích jako nástroji ovládání ve falešném světě svobody a demokracie. Proto víme o záměru, nikoli chybách kontextuálního historického datování, víme, co je příčinou anomálií "lidských schopností" v chronologii dějin, o psychopatii moci a peněz, o řízení vytvářením podmínek, o otroctví zdánlivě pohodové služby nepochopeného a neznámému, o Bohu promlouvajícího k nám prostřednictvím našeho svědomí, o potřeb dialogu s Bohem - Všehomírem... Proto nemějme iluze ve stereotypní nahlížení na politiku a pochopme, že krokem k důstojnému lidství je ono národně sociální "k lidu blíže a s lidem výše". Učme se chápat, vše, co jsme schopni pozorovat a vnímat jako lidé, nikoli jako nelidské bytosti. Člověk je jediný tvor, jehož slovu lze věřit, pokud vede trvalý dialog s Bohem. K tomu nechť nás vede to nejlepší, co pro nás mnohdy za obětí nejvyšších zanechali naši předkové a co jsme sami schopni dále předávat svým potomkům.

Re: GP

Marek Z. | 27.11.2017

Petr: A jaký důkaz by sis jakože představoval? Že ti GP pošle fotku nebo zazvoní u tebe doma? :-)

Přeci i průměrný intelekt dokáže uznat, že žádný konkrétní důkaz, který by byl nezpochybnitelný, není v tomto smyslu možné získat. Existenci GP je možné jen odvodit a intelektuálně pochopit v rámci širokého kontextu globálního procesu, a to vyžaduje ohromnou spoustu času a vlastního úsilí.

Satanizmus

Nonsensz | 25.11.2017

Priznajte si to, vobec nic nechapete. Kto je HNR ? Kto je Satan ? Kto je GP ? Preco cely svet uctieva Slnko, tym myslim aj vas, krestania, moslimovia, zidia, hinduisti...
Vasa zakladna premisa, vasa prizma cez ktoru hodnotite svet, cez co vediete myslienkove procesy, co ak su chybne ?...
HNR nie je Boh, v zmysle krestansky Boh. Nas Boh je nasim stvoritelom, stvoritelom vsetkeho hmotneho, materie, nas Boh uveznil nase vedomie? do hmotneho tela. Nas Boh sa prizivuje nasim utrpenim, nasim nizkofrekvencnym vyzarovanim.
Nepojdem do detailov. Mnohi s vas tuto myslienku aj tak v zarodku zavrhn...
Ti z vas ktori, chcu najst aspon z casti uspokojive odpovede:
fraternitas saturni
set vs osiris/satan (sun set) vs jezis, llucifer (morning star)
black star/sun , SS - Schwarze Sonne
cassini saturns hexagram
Ti ktori tvrdia,ze poznaju BOHA klamu !!!

Môj Názor.

Peter. | 24.11.2017

Pochopte ludia jednu vec, riadiace hierarchie všetkych náboženstiev sú infiltrované ľudmi slúžiaci GP. Na druhu náboženstvá nezáleží, ak sa slepo a bez rozmyslu vrhameáme za " svätým " vodcom. Akékoľvek náboženstvo či ideológia sa da použiť ako ospravedlnenie za systematické vyvraždovanie iných ludi. To sa v minulosti pritrafilo každému náboženstvu bez rozdielu, vždy záležalo iba na morálke tých ktorý tu cirkev viedli. Každá stará náboženská kniha obsahuje zrnká pravdy, tie treba hľadať a šíriť medi tymi čo sú ochotný počúvať, iný nebudú schopný pochopiť dané informácie. Dnes už niet morálne čisté náboženstvo, preto väčšina z nich zanikne bez rozdielu. Blíži sa nové nabozenstvo či ideológia nakoľko bude morálne a ľudské záleží iba na nás.

Pravda

GP | 21.11.2017

Konečně někdo řekl pravdu kdo je GP. On nemá žádný zájem na rozvoji lidstva. Chce jenom otroky, nic víc. Snad jeho vláda brzy skončí......

Re: Pravda

... | 23.11.2017

To video působí dost depresivně, někdo nám chce škodit za každou cenu, jsme pro něj jen hmyz, nižší forma. Tak nějak se z toho vytrácí že i na nás záleží, zotročit se dá jen ten, kdo si o sobě myslí, že je otrok..

Re: Re: Pravda

Sugar | 25.11.2017

Přesně naopak... :-)

Tento systém zde funguje tisíce let a jen pár jedinců v historii se propracovalo k tomu, aby jej alespoň z nějaké úrovně začali chápat. Ti byli většinou rychle odstraněni, aby nedošlo k lavinovému efektu u společnosti.

V dnešní době rychlého oběhu informací, se nepoměrně větší část lidstva stává pomalu gramotnější a gramotnější. Tím se posun po evoluční spirále urychluje. Nebude hned každý Zaznobinem. Každému dle jeho možností pod diktaturou svědomí.

Blbec k večeři pomalu končí. Jen amorální elity to zatím nechtějí pochopit...

Re: Re: Re: Pravda

... | 26.11.2017

Nevím, jak mě má povzbudit k lidství to, že nám vládnou satanisti...kteří chtějí každého Člověka zlikvidovat. Asi by to chtělo ještě nějaké doplňující informace.

Re: Re: Re: Re: Pravda

Sugar | 26.11.2017

Pochopení problému = prvním krokem k jeho odstranění.

GP pomalu (evolučně) přichází o řízení = bez větších turbulencí. Ani není naším cílem, aby GP přišel o řízení ze dne na den. Velmi pravděpodobně by to znamenalo zničení celé civilizace. Z druhé strany mince funguje dnes jejich řízení právě i jako pojistka, ať se nám to líbí nebo ne.

Nemůžete chtít vše hned teď. Ti satanisti vládnou tisíce let a systém má tedy velkou setrvačnost. Naším cílem je, aby další generace vstupovali do života, kde se stanou Člověkem.

Re: Re: Re: Re: Pravda

Pe-tri | 26.11.2017

Satanisti = ateisti; zlikvidovat ano, ne však fyzicky nýbrž psychicky; další informace = zpracovat myšlenku, že informace přicházejí jak z exteriéru člověka, tak z jeho interiéru a poté se postupně začít uschopňovat ty infa z nitra vnímat/přijímat/slyšet/vidět... :)
P.
ps. Kontrolní otázka - jak se mohou ateisté dostat do nitra člověka ?

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda

... | 26.11.2017

Že by tak, že z ostatních udělají také ateisty? :) Nebo když přemýšlíme v egregorech, tak že připojí člověka na svůj egregor.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda

Pe-tri | 26.11.2017

Na své odpovědi můžete sledovat jak to dělají - zajistí (všemi dostupnými prostředky - i KSB popisuje, jaké to jsou) aby lidé nevědomky přijali, že externí informace jsou pro ně ty hlavní. V důsledku toho pak lidé mechanicky akceptují co (manipulace) z venku slyší a pak se podle toho i mechanicky domnívají (vezmou za své) třeba i to, že je možné z nich (jakoby nepozorovaně a proti jejich vůli) udělat ateisty, že je možné připojit je k ateistickému egregoru apod. V okamžiku, kdy přijmeme tuto jejich hru, že nás mohou zvenku/exteriéru takto manipulovat, mají vás/nás. Takže - jen vy sám můžete ze sebe udělat ateistu - a to tehdy, když sám a dobrovolně (bez Rozlišení) přijmete tento jejich (z exteriéru přicházející) bezbožný světonázor. Tedy když přijmeme za fakt či jakoby samo sebou dané, že podstatné informace pro svůj aktuální život/problém se můžeme dozvědět z exteriéru a nikoliv ze svého nitra. Informace z exteriéru mají význam pro vnější/externí život, informace z nitra mají význam pro život naší Duše. Volme dobře, které se stanou pro nás nosné a které zkázonosné!
Vše dobré.
P.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda

... | 26.11.2017

Jasně, tak to bylo myšleno, proti své vůli se nemůžete stát součástí nějakého egregoru. Ale pokud jste jeho součástí, tak mohou ovlivňovat vaše podvědomí,a jakoby se dostanou do vašeho nitra.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda

Pe-tri | 28.11.2017

Ano, GP je egregor bezbožnosti a kdo ho nehledá ve svém vlastní nitru, nechápe ani život ani KSB a ani ho nikdy nenajde.
P.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda

... | 28.11.2017

Ano, to je moc moudré.

názor

Július | 21.11.2017

Veličko nevie moc rozlišovať, keď uprednostňuje korán a islam, ktorý všade, kde prišiel priniesol úpadok a degeneráciu, zlo a zotročenie spoločnosti.
Len odchod od islamu a prípadne vysoká sekularizácia može zabezpečiť aspoň čiastočný rozvoj spoločnosti.
Veličko by sa mal radšej venovať výskumu, ako dopadli spoločnosti a krajiny, kde sa dlhodobo zahniezdil islam a dodržovali sa zákony islamu.

Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 21.11.2017

Čau ty prevracač kontextov!
Kde tvrdil Velićko, že máme byť muslimovia???
Spomínal niektoré funkćné tézy ako s koránu, tak aj z iných ideológii, alebo ak chceš "naboženstiev".
Alebo sa má ľuďom prihovárať po hotentotsky, v úplne neznámych príbehoch a spôsobe reči?

Ty, čo sa tu prezentuješ ako ultra-katolík (chudáci katolíci s takými spolubratmi), žiadaš sekularizáciu??
Myslíš, že dnešná ideológia Západu, vyjadrená dvom slovami:
"Výhodné predať?" (čas, dušu, dieťa, budúcnosť, prírodu,..)
je pre ľudstvo perspektívna?

Ako ti môže dať kňaz za túto tvoju činnosť rozhrešenie?
Alebo mu azda svoje ťažké hriechy tu zamlčiavaš??
Potom Boh s tebou..teda vlastne asi nie Boh, ale niekto iný, že?
Čau ty "pravý kresťan"- koránobijca!

Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Július | 21.11.2017

Kde tvrdím, že Veličko hovorí, že máme byť muslimovia ? Čo neustále prekrúcaš zmysel toho, čo píšem...

Robiť reklamu islamu sa dá aj sofistikovanejšie, ako niekomu prikazovať stať sa moslimom.

Na to sú soft metódy, ktoré sa majú dostať do vedomia ľudí, ktorí sú nevzdelaní v otázke islamu a manipulovať ich.


1.Kto píše, že islam, korán je najbližšia pravdu zjavená Bohu ?
2. Kto píše, že preštudovali všetky svetové náboženstvá a najviac pravdy našli v koráne ?
3. Kto píše, že historicky sformovaný islam sa može transformovať na akýsi neexistujúci, koránický ?
4. Kto píše, že Mohamed bol dobrý a morálny človek a ignoruje všetky historické dokazy a fakta ?
5. Kto spáva s koránom pod vankúšom a vo videách robí reklamu koránu ?
6. Kto píše, že Mohamed šíril islam koránickým sposobom a nie silou, výbojom, agresiou, zločinom ?
7. Kto soft metódami manipuluje s islamom a podsúva nám ho ?

Všetko toto robia autori KSB a ty, Hox a ostatní tu rozširujete, lži a manipulácie, ktoré majú ľudí povzbudiť k akceptácií islamu..

Zbytok tvojho kázania a nárekov ma nazaujíma. Pre mňa ty nie si morálny človek, aby som tvoje rady a náreky na moju osobu bral vážne..

Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 21.11.2017

Zase len to tvoje goebbelsovské kva-kva-kva?

ReKlama islamu sa robí v tvojej strelenej gebuli a nie tu.

Tvoje prevrátené paranojické grcy a priame mimokontextové
lži 1-7 nebudem komentovať, bo sme ti to vysvetlili a ty len kvákaš a kvákaš posadnuto dokola svoju lož a zlobu, každému podsúvaš islamizaciu, podporu šírenia migračnej krízy a multikultifašizmu.

Kto všade vidí zlo je proste paranojik a zlo vyvoláva,
čerta na stenu maže.
Presne ako ťa tvoja katechétka chybne učila:
"Nerob radšej nić, aby si chybu(hriech) neurobil"
.. a všetkých dokola obviňuj, straš hriechmi..chybami a peklom, bu-bu-bu, hľadajúc lož miesto pravdy
aby nevykukli z kóšer košiara tých tvojich všade zakuklených murárov, (včítane najvyššich pozícii cirkvi a isto i väčšina strelených mufti a imámov) a paralyzovaní na strihanie a rezanie m´amena tvojho zostali.

Ok, zabi teda vśetkých muslimov, židov, katolíkov, ktorí majú inú predstavu o cirkvi ako ty, marxistov,..a koho ešte?
Radšej vśetkých preventívne a Boh si potom tam tých dobrých preberie, či ako??

Ty si normálne cvok Julo :))
Som myslel, že myslenie tvojho typu je v 21.stor už nemožné.
Mýlil som sa asi.
Na druhej strane ale v cvokhause isto kamośov vždy nájdeš..

Hľadaj pravdu a nie lož na prvom mieste.
Samozrejme nie zasa nejaký absurdný psychocitát-dogmu, ktorým chceš ako nejaký inkvizítorský marxista -slobodomurár argumentovať..
Ty si proste dokola zase snáď i toto nejako šialene psychoticky vysvetlíš. Ako vśetkých tých tebou "mierne" do opačného kontextu poupravených 7 bodov..

Cviko:
Ako by si mohol tých 7 bodov v pozitívnej formulácii-kontexte napísať?
Skús, neboj sa hľadať dobro, pravdu.
Jej kúsky sú i v Biblii i v Koráne i v marxizme, i v Mein Kampfe i v dnešnej Amerike, i vo Vatikáne.
Všade

Ak ale hľadáś zlo, vznikne- ty ho reálne vytvoríš i tam, kde ho niet.
Nikto tu nikdy netvrdil, źe korán, či biblia, marxizmus sú dokonalé.
Si ako malé decko, čo rodičom tvrdí, źe hrach a fazuľa je to isté, keď ich má vytriediť.
A nie, ja nie som tvoj rodič, keby si sa mi ešte aj to snaźil ultraparanoicky podsunúť, źe sa do tej role staviam..

Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Július | 22.11.2017

Takže ti napíšem jasné fakta, o ktorých sa dá dočítať v materiáloch KSB, v článkoch, ktoré tu dáva Hox a čo sa dozviem ?
Argumenty z tvojej strany nulové, ale podľa teba je to lož.

Diskusia na úrovni s entitou tvojho kalibru nie je možná.Nemáš proste s čím argumentovať,tak verejne vedome klameš a robíš blázna z niekoho, ktorý ti jasne podložil fakta, na ktoré nemáš relevantnú odpoveď a usvedčujú teba a KSB z manipulácie, lží, podsúvania islamu do vedomia ľudí.
Si proste taký prichytený zbabelec a klamár, ktorý, keď je pritlačený k stene, tak kope nožičkami na všetky strany a strieka sliny.

A nič z tých bodov, čo som uviedol si nevysvetlil. Akurát tak tvoju prekrútenú verziu, ktorú racionálny človek, ktorý má poznatky nemože uznať.
Vieš, ty , profesor - úd, si smiešny manipulátor.

Stačí si zobrať takého Velička. V Rusku je cca 20 miliónov moslimov a robia Rusom problémy.
Chápem Putina, že im neostáva nič iné ako s nimi nejako žiť, lenže Putinove Rusko im nastavilo určité mantinely, ktoré aj v Čečensku pochopili. Iná situácia je v Európe, kde neomarxisti v EÚ silou pretláčajú islam v našom priestore a ty a rovnako KSB pretláčate islam manipuláciou do vedomia ĺudí, takže vlastne pomáhate neomarxistom a zaslúžite si označenie multikulti -fašisti a nepriatelia európskych národov.

To, že Veličko robí takto reklamu koránu je to samé, ako keby počas vlády Stalina v 1941 roku po útoku 3 ríše čítal verejne Mein kampf a robil mu reklamu, lebo predsa aj tam sú "dobré myšlienky". Stalin by ho dal zavrieť ako zradcu.(Označil by si potom aj Stalina ako zradcu a blázna ?)

To samé by ste si zaslúžili aj vy, za tú manipuláciu, lenže využívate, že súčasná moc v EÚ je protinárodná a vedie vojnu na 6 priorite proti európskym národom a vy sa jej zúčastňujete.A viete, že zatiaľ vám za túto zradcovskú prácu voči európskym národom a štátom sankcie nehrozia.

Ty nehľadáš pravdu, ty sa snažíš manipulovať a relativizovať pravdu.
Z jasných faktov, bodov, čo som napísal nechceš vidieť holú pravdu ,ale rovnako ako slniečkári, neomarxisti chceš hľadať pozitívny kontext.

Je to podobné, ako keby si chcel presvedčovať ľudí, že čierna je biela, že 1+1 nie sú dva,ale 3.

Miesto toho, aby si hľadal pravdu, tak manipuluješ a podsúvaš :

"Ok, zabi teda vśetkých muslimov, židov, katolíkov, ktorí majú inú predstavu o cirkvi ako ty, marxistov,..a koho ešte?
Radšej vśetkých preventívne a Boh si potom tam tých dobrých preberie, či ako?? "

Čo je toto, ak nie sprostá manipulácia, podsúvanie a vykresľovanie mojej osoby v čiernych farbách ?
A prečo to robíš ? Pretože som poukázal na pravdu, ktorej sa bojíš.Tak sa ma snažíš dehonestovať a pomáhaš si lžami a manipuláciami, podsúvaním. A teší ma, že nielen ja, ale aj mnohí iní na tjto stránke, čo tu diskutujú a rovnako ďalší, čo to tu čítajú už vidia vaše lži a manipulácie.

A všetkých do blázinca nedostanete. A ani nálepky, ktoré dávate tu každému, kto má iný názor, ako vy vám nepomožu.

V Európe sa deje toto :

http://www.protiproud.cz/politika/3472-svedsko-jiz-temer-ve-valecnem-stavu-slavna-vyloha-migracni-invaze-pred-kolapsem-nejatraktivnejsi-zeme-pro-zlocince-budou-policiste-dezertovat-boj-o-moc-mezi-gangy-tisice-horicich-aut-a-tikani-casovane-bomby.htm

Rozkladajú sa štáty zasiahnuté islamom, ale vy tu píšete bludy o kráse islamu, koĺko dobra z koránu načerpáme, aký bol Mohamed dobrý človek...

Čo tak urobiť historickú štúdiu, čo sposobil vo svete Mohamed a jeho korán a islam ? A fakta ?
Tie by ukázali, aký genocídny a vražedný je islam a že Európa nedopadla podobne ako Severná Afrika, Perzia, Blízky východ je preto,že v minulosti sa proti islamu postavila a spoznala jeho hrozbu.
Ty a podobní zradcovia robíte všetko preto, aby ste túto hrozbu relativizovali a tak balamutili mysli ĺudí a značkovali ľudí, ktorí na ńu poukážu ako bláznov...

Profesor - úd, dúfam, že máš pripravený zlatý padák, aby si podobne ako Fico, Kiska a ostatní mohol zdrhnúť, až ťa raz budú brať ľudia zo zodpovednosť aj kvoli KSB a podsúvania a propagácie islamu v našom priestore...

Pretože ty nemožeš byť taký sprostý, aby si nevedel, že historicky sformovaný islam sa nikdy nezmení na koránický, aj kvoli degenerácií islamskej populácie, ktoré má práve kvoli koránu a Mohamedovi povolené manželstvá medzi bratrancami a sesternicami v 1 línií, čo sposobilo ich degeneráciu a znižené IQ a rozne genetické defekty...

Entity, ako ty a podobní, čo vedia akurát tak manipulovať a značkovať ľudí sa nikdy nestanú tým vaším povestným človekom pod diktátom svedomia.

A je dobre, že to vidia už mnohí.
Ste okrajovou, marginálnou záležitosťou...

veď ty nie si schopný zodpovedať ani na hlavnú a zásadnú tézu KSB :

Takže, ako chce KSB v praxi dosiahnúť, aby "dostatočná časť spoločnosti" pochopila tú vašu konceptuálnu moc a prevzala riadenie. No, napíš, ako to chcete v praxi dosiahnúť ?

Napíš konečne niečo z praxe, nech sa zasmejeme...

Ale značkovaťˇ ľudí za bláznov, robiť u nich hlupákov, to vieš...No, nemožeš ich vyhodiť z práce, ako neomarxisti pri moci, tak aspoň takto, sekundárne sa ich snažíš špiniť..

Profesor - úd, len tak ďalej, tak sa odhalíš čoraz vačšiemu počtu ľudí, ktorí ešte rozmýšĺajú a nedajú sa obalamutiť hlúpou manipuláciou.

Re: Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 22.11.2017

Si sa nám zasa pekne vyfarbil :DDD
Tvoj zoznam otázok ti bol opakovane dokola viacerými a viac než dostatočne vysvetlený.

Kto opakuje otázky nerozvinúc, neupraviac ich ďalej potom, ako mu bolo na viacerých lekciách odpovedané, pričom si ani len neprelistuje ućivo vyzerá ako kto?
..presne..ako idiot

Keď tak budeš pokračovať Julo,
obávam sa, že poźiadaš o vstup do toho blázninca sám.
Kto chce kam, pomôžme mu tam? :)

Ok..srandy bokom
Ešte nejaké otázky, o ktorých sme sa nebavili?
Najlepśie také, čo sa týkajú nejakých nezrovnalostí KSB/DVTR
po prečítaní aspoň nejakej jej ucelenej časti a vcelkovom kontexte
v rámci zdravého sedliackeho rozumu, nevytrhnuté a nepoprekrúcané.
Bez kva-kva-kva

Ak si stále nepochopil,
my stu nie sme na to, aby sme ti vysvetlovali to, čo máš k dispozícii na stiahnutie a môźeš si prečítať. Scriptá.
Sme tu primárne na doplňujúce otázky!!!
Tak to proste na VŠ chodí.
Nebudú sa sylaby odtestovaný systém vzdelávania neoddôvodnene meniť kvôli zopár neposedným ignorantským a drzím študentom.
Aplikácie pre deti s obrázkami sú druhá vec, no aj tie si horenos Julko odmieta otvoriť, že?

Čakám a ešte raz poprosím naozaj bez toho sprievodného kva-kva Julo.
Dik za pochopenie
..a čau zatím, kým si to rozmyslíš, prepočítaš..
l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Július | 22.11.2017

"Takže, ako chce KSB v praxi dosiahnúť, aby "dostatočná časť spoločnosti" pochopila tú vašu konceptuálnu moc a prevzala riadenie. No, napíš, ako to chcete v praxi dosiahnúť ?"

Zasmiali sme sa. Veľký úd nevie odpovedať ani na hlavnú tézu KSB a len sa vykrúca..

Škoda takej entite venovať svoj čas.

Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 22.11.2017

A veľký satanista Julo
nepočúva..nečíta :)

Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Július | 22.11.2017

A veľký sektár udo, pre ktorého je každý, kto mu nejde na ruku satanista...:-)

A nič si vo svojej pýche neuzná, žiadnu chybu, žiadny omyl, rovnako ako Satan.

Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 22.11.2017

Vtipné je, keď sektár druhých zo sektárstva obviňuje.
Keď to ale dokola opakuje..

Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Tony Clifton | 22.11.2017

Tak ti nevim stary brachu, ale na tehle strankach (ludoslovensky.sk) se zdas byt vuci svemu okoli o dost privetivejsi. Zkus se nad tim zamyslet jeste driv, nez ti tvuj dalsi pokus o zmenu sve prezdivky nebude co platny :))

Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 23.11.2017

Ako sa do hory volá, tak sa Zhora ozýva.

Keď niekto začína komunikovať so zlobou, ignoranciou a provokáciou,
môže azda očakávať
nekonečný úsmev, poklonkovanie, dokola toho istého vysvetľovanie, na tácke zadarmo podávanie a tolerovanie nenávisti a pľutia ku všetkému a všetkým naokolo?

Ja som s tým nezačal Tony, Julo a spol.
Čo je vašim cieľom?

Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Július | 23.11.2017

Prestaň klamať, so zlobou ,nálepkovaním oponenta si tu začal ty.

Re: Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 23.11.2017

Som zvedavý, ako sa z tohto divadielka,
čo tu bezdušne predvádzaš, budeš spovedať:

"To nie ja, to matrica, operačný systém,
ja som iba poslušný vykonávateľ,
automatická tlačiareň programu"
?

Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

Tony Clifton | 23.11.2017

Muj aktualni zdejsi cil bych popsal asi jako snahu se zde zorientovat a k tomu ti pokladam, stejne tak jako Julius, doplnujici otazky. To, ze nam na ne neodpovidas a zbytecne prechazis do osobni roviny je taky nase chyba, ze ktere se mame nekomu zpovidat? Jestli chces, tak ti ten pocet nezodpovezenych otazek i sectu a porovnam s poctem jiz zodpovezenych. Krome psani a cteni ted uz trenuju i pocty. S vasim cilem totalne vseruskeho sveta prece musis byt na vsechny nase otazky davno pripraven. Chces 100%, tak bud 100%. Pokud ti nase otazky pripadaji stupidni, tak asi chapu, proc uz neucis, ale to neni muj problem

Re: Re: Re: Re: Re: ďalśí testosterónový býčok?

ľudo | 23.11.2017

Zodpovedané boli a na každú tuposť a provokáciu
štýlu škôlkárskeho a prečo a prečo a prečo - lebo medveď,
ti uznaj, odpovedať nebudeme.
PO PREČITÁNÍ SKRÍPT SA NA KONZULTÁCIÁCH OTÁZKY KLADÚ,
NIE PREDTÝM!!!

Keď naďalej "z princípu" odmietaš základné skriptá,
pozri si staršie diskusie z archívu na témy, ćo ťa zaujímajú.
Použi ctrl+F a prehľadaj si tak behom pár sekúnd
stiahnuté publikácie aplikácii KSB/DVTR v praxi.
Toto fakt za teba robiť nikto nebude!!

Keby to aj niekto mimo nás spravil,
je to na tvoju a Julovu vlastnú škodu,
bo si na to navyknete(tupo bez aktívneho hľadania vśetko na zlatom podnose) a navyśe si druhých a ich prácu ešte menej vážiť budete, čo je vaša osobná tragédia.

My tu proste nie sme vaši idioti, poskoci,
čo budeme neposednému nevychovanému a drzému decku
nasilu nalievať rozum do gebulky.

Nikto ti nebráni zosumarizovať svoje otazky spolu s odpoveďami.
Hlavne pre seba samého, aby si si urobil vlastné zrkadielko svojho mentálneho vývoja..alebo úpadku.

Po snáď tisíci krát:
100% je prejavom debila, čo nechápe prírodu, ktorá tak proste nefunguje.

Ten tvoj "všeruský svet" beriem ako vtip, bo sa to rozoberalo nie len v minulých ale aj aktuálnych diskusiách.
Pjakina a KSB s nadhľadom!.. vy hľaďači dogiem miesto pravdy!!!

Ešte nejaké zmysluplné kva-kva-kva z tvojej strany, alebo sa predsa pohneš?

Periferie

Lexa | 20.11.2017

Tak GP je prý periferie satnismu. A co je tedy centrem satanismu?

Pan Veličko je vcelku sympatický strýc a bezpochyby slušný muslim, sečtělý v Koránu a tak. Ale že zrovna Korán, když je známo, že
- muslimové převálcovali křesťany v Levantě a Maghrebu
- muslimové rozvrátili Sasánovskou Perskou říši, cíleně oslabovanou Byzancií
- poté rozvrátili a utopili v krvi Sogdijskou říši, Baktrii, Kúšánskou říši (přežily jen kamenné sochy v Bamijánu, které roku 2001 zničil Taliban)
- Rozvrátili a v krvi utopili Hindustán
- roku 1200 vyplenili buddhistickou univerzitu v Nálandě
- 1565 vyplenili hinduistické město Hampi, hořelo 6 měsíců
atd, atd...
Bezpochyby šlo ve všech případech o nejhorší zločiny a zlé úmysly.
Takže obracet se zrovna na Korán a věřit v pomoc proti zlu - nevím, nevím...

Re: Periferie

ľudo | 20.11.2017

1) Je azda aj v kresťanstve, judaizme, hinduizme, budhizme, či konfuciánstve všetko iba zlé..alebo naopak iba dobré, netreba azda aj tam konrétne ROZLIŠOVAŤ, ktorá
A) formulácia a
B) jej interpretácia
je asi skôr v poriadku a ktorá zrejme uź menej?

2) Hodnotíte kresťanov podľa križiackych výprav?

3) Keď niekto cituje niečo z koránu, je podľa Vás nutne muslim?

Re: Re: Periferie

Lexa | 20.11.2017

ad 1, v Buddhismu rozhodně ne. Dát ho vedle judaismu - to má být nejapný žert?
ad 2, i podle nich, však je to stejné abrahámovské hnízdo. Mluvíme tu o Katolické církvi, samozřejmě.
ad 3, Ne, nutně ne. Mám z něho prostě takový dojem.

ad B, Umožňuje-li cos takové zhovadilé interpretace a historicky opakovaně a v masovém měřítku je to cíleně zneužíváno k násilí a zločninnosti, je to v každm případě iba zlé...

Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 20.11.2017

Milujem "umelcov", čo cez deň fotia detaily ďalekohľadom na čierno-bielo a v noci oblohu cez mikroskop a farebne :))

1) "Budhistické" radikálne odnože azda nepoznáte?
Kľudne začnite hoc od rôznych stredoázijských kmeňov, mongolskej ríše svojho času, lámaistického militantno-otrokárskeho nájazdníckeho tvrdo budhizmu, čínskych a japonských bojových a feudálno-elitárnych verzii až po indické a západoindické klanové ozbrojené "budhistické" zložky..

judaizmus vs. židovstvo
Nemáte azda aj v judaizme hard-fašistický mainstrím(?) na prísnych rasistických základoch, ale aj množstvo rôznych radikálnych, medzi sebou sa systematicky stáročia vrazdiacich a na smrť nenávidiacich odnoží, ale i pohľady s celkovo pomerne humánnou svetonázorovou koncepciou?

2) nie, nehovoríme tu len o katolíckej cirkvi.
Ďalšia vec je, ći beriete tzv. "katolíkov" ako homogénnu masu?
či máte aspoň nejakú predstavu o prúdeniach v rámci tzv. RKC a často nezmieriteľných stanoviskách i v otázkach viery, svetonázoru, či vedenia života v samotnom Vatikáne

3) Ahá..pojmy a dojmy, pojma a dojma.
V čom sa odliśujete od ovce a čomáte spoloćné?

B) máte nejakú funkčnú alternatívu, niečo iné na "jedenie"?
Inak budete, ste proste nútený vyjedať s plesnivej vianoćky aspoň tie hrozienka.
Spoločnosť bez samosprávnej koncepcie neexistuje.
Môźe azda existovať človek len ako voľný zhluk buniek, ktoré ho tvoria, alebo aspoň nejaký z jeho orgánov?
Spolu ho držia predsa isté objektívne pravidlá.
Ak sú narušené, prichádza postihnutie, alebo najprv choroba..

Ad centrum satanizmu)
Centrom satanizmu je myšlienka ateizmu, myslenia a konania proti Bohu. Je jedno, či ide o ateizmus ideologický, alebo materialistický.

Čo je podľa Vás náboženským ateizmom(zámerne chorou predstavou o Bytí, s cieľo aby sa ľudia prosto nemohli rozvíjať, aby sa nemohli stať ľuďmi, aby zostali zvermi)?
"THE DARK SIDE"

Re: Re: Re: Re: Periferie

Lexa | 20.11.2017

Nemám rád nafoukance, kteří se do ksichtu vysmívají poctivým lidem, nádavají jim do ovcí a snaží se jimi pod rouškou lidskosti manipulovat jak to jde.
ad1, Kecy. Buď konkrétní a uveď jediný příklad, kdy se buddhismus šířil násilím. Čingischán byl nestorián a po přijetí lámaismu se mongolská invaze zastavila.
Ad Judaismus - vedle buddhismu mimo mísu. Ukázka "rozlišovacích schopností."
2, Ne, bavíme se o ideologiích, nikoli o jednotlivých lidech. Znám čestné Katolíky, zásadové lidi. Třeba jeden co sem přispívá je mi sympatický.
3, V čem se odlišuje od ovce ten, kdo nedokáže citovat nic jiného než korán? A v čem jeho věrný nohsled? Ten je navíc drzý jako opice.
B, Nemyslím si že bych měl volbu jenom z těchto dvou alternativ. Víš, Udo, to je taková hra. Vytvoříš někomu problém a pak mu ponůkneš dvě řešení. Obě špatná a pro něj nevýhodná. A když se mu nelíbí, protože je inteligentní, tak budeš lamentovat, že jiné není. Ale ono je.
Ad centrum satanismu - myšlenka? Aha. Takže myšlenka ateismu je centrem a GP je periférií té myšlenky. Pozoruhodné.

Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 20.11.2017

Napísal som jasne, ćo som napísal.
že ste vzťahovačný a ste to nasilu pochopili úplne inak, je váš problém a nie môj.
Navyše.. že sú žiaľ ľudia poväčšine zatiaľ ovce a nie Ľudia, je fakt, konštatovanie a nie nadávanie.
..a nebudte tak strašne egocentrický!

2) Tiež som katolík.. i keď je otázka, čo zostalo na..v RKC vôbec katolíckeho, koľko reálneho Boha zostalo v cirkvi "katolíckej", alebo v akejkoľvek, že..?

1) Skúste si aspoň niečo o budhizme prečítať.
Pôvodné myšlienky Sidhártu a kaleidoskopu 1000+1 dnešných pseudobudhistických verzii.. (o jeho strachu, čo nastane s jeho učením po smrti, že sa z neho guru, ba boha budú snažiť zrobiť..od podstaty davy prebúdzajúce sa odviesť..)
Od pomerne aspoň v čom-to prijateľných, až po riadne absurdné "cesty". Prípadne choďte za dákym guru, keď si na tie meditačné psychotechniky trúfate, a zdravým sedliackym rozumom ich okamžitý efekt na seba a nevyhnutný dlhodobý na celkovú populáciu zhodnoťte.
Hierarchická paralýza?

Prečo tie verzie v Indii, v Číne a ani inde masovejśie dlhodobo neuspeli? Ľudia sa nerodia zlí!

Ďalej..
Feudálno teokratický otrokársky Lámaizmus kást dávate ako príklad?
Dúfam, že to nemyslite vážne!
Ak beriete rozprávky o mierumilovnej ideálnej spoločnosti Šangri-la s osvieteným vládcom "prevtelovaného" Lámu vážne, mali by ste z politickej propagandy radšej dospieť.
Nič v zlom..a ani netvrdím, źe sa v lámaizme nenájdu aj pozitívne aspekty, techniky, vhodné do celkovej mozaiky, avšak nerozlišovanie čo a ako áno, a čo teda nie, z vás spraví usmievavého zombíka, alebo "dobromyseľného" guru-démoníka.
Poznám nejeden taký príklad z dávnejšej i nedávnej doby osobne.

Dnešné scestné formy budhizmu(na rozdiel od pôvodného) sú podobne zombifikačné a davo-"elitárne" sociálno-paralyzačné pyramídové hry, ako väčšina dnešného židovstva(zrovna tak, na rozdiel od jeho pôvodných myšlienok).
V základných parametroch ide zo sociálno-inžinierskeho pohľadu o veľmi podobné ideológie identického konceptu.
Samozrejme by sme sa tu mohli zasa raz po x-té baviť o ich niektorých technických rozdieloch, detailoch.. ktorá je "efektívnejšia" apod.

3) neviem, čo je horšie:
a) multikultifašistickí slniečkári, kolektívno-sebevražední vítači, fanaticky nenávidiaci seba, svoje rodiny a predkov, alebo
b) moderní "islamobijci", určení ako Kanonenfutter do konfliktu s multikultifašistami, neomarxistami a pseudoislamskou teroristickou lúzou.
Tu si môžete naozaj vybrať Lexa!
Presne toto je odpoveď aj na Vaše konštatovanie, otázku B) medzi riadkami, pričom ste si aspoň na to správne odpovedal.

ad GP
Znova..ako som napísal, ide o to, čo chápete pod ateizmom.
At-teizmus je totiž v jednom z najstarších významov aj prvá oficiálna monoteistická relígia aktuálnej civilizácie.
..aspoň podľa zatiaľ dostupných údajov

PS: ak ste principiálne negatívne a konfliktne nastavený a hľadáte iba interpretačné varianty, v ktorých by ste s dialógovým partnerom mohol nesúhlasiť, ďaleko sa v hľadaní riešení nedostanete.
Aký zmysel má potom diskusia okrem posilnenia falośného neprirodzeného ega, namiesto hľadania inDiviDualizmu sveDomJa? Zámerný konflikt? Čo..kto je jeho cieľom?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Lexa | 21.11.2017

Udo, mám dojem, že svými radami druhým by ses měl řídit hlavně sám.
A teď k tématu:
ad 1, Pochybuji, a z toho co píšeš je koneckonců zjevné, že jsi toho o buddhismu přečetl mnoho, pokud vůbec něco. Dostupné literatury je dost, třeba Powers: Úvod do tibetského budhismu.
Nenajdeš jediný případ v 2500 leté historii, kdy by se buddhismus šířil násilím.
Zbytek jsou obligátní židovské žvásty, úplně identické s maoistickou propagandou. Buddhismus stojí na opačném okraji spektra od satanismu a jsou mobilizovány veškeré prostředky na jeho eliminaci. V posledních letech běží očerňující kampaň, žhářské útoky na kláštery v Číně (je to tam samá 11, jen tak mimochodem) a to že z 6 a půl tisíce chrámů a klášterů v Tibetu jich zůstalo po čínské "Kulturní revoluci," kterou v nomenklatuře řídil Sydney Rittenberg (krom jiných) přesně symbolických 13, vypovídá jasně o tom, kdo tohle inicioval. Byla to největší kulturní genocida v moderních dějinách, brutální válka na všech 6 prioritách. Každý, kdo toto schvaluje, ukazuje, z jakého je hnízda a jak je to ve skutečnosti s tou jeho "diktaturou svědomí."
Ad 3, Nevím proč bych si měl vybírat mezi sluníčkáři a islamobijci. Nejsem ani jedno, ani druhé. Jen si nenechám od nikoho vnucovat Korán, to je všechno.
PS. Dám ti přátelskou radu, Udo. Nepovyšujte se, neurážejte nikoho, natož inteligentní a vzdělané lidi, nelžete a nemanipulujte, nepodsouvejte nesmysly a nepřekrucujte historické reálie. Pak nebudete mít ze zpětné vazby dojem, že váš partner je "principiálne negatívne a konfliktne nastavený."

Re: Periferie

ľudo | 21.11.2017

1) Ad "riadiť sa tými radami sám"
Dik za radu Lexa!
To je samozrejme pravda, snažím sa o to a je mi jasné, že nie vždy je to ľahké. :)

ad1)
Ako som už napísal, budhizmom som sa zaoberal nie len z titulu mojej specializácie, ale aj osobného záujmu.
V snahe o objektivitu a porovnávajúc.
Lebo iba porovnávaním sa bližšie k objektivite, objektívnej pravde, realite dostáva.
Ako triezvy hľadajúci si povinný vypočuť a zhodnotiť si aj argumenty protistrany. Hlavne keď sú dobre zdokumentované, nepovrchné, neemoćné.

..k meritu veci:
Maoistov nemusím, no obligátna-povinná otázka je:
V čom mal hoc aj ten Mao a jemu blízke osoby pravdu?
Detto Dalailáma, Stalin, Mojžiš, pápež František, Hitler, Napoleón, GP, atď..atď platí úplne pre každého.
Inak vyleješ s vanićkou i dieťa, ako sa na dedine vravieva.

Nazad k tým tvojim "maoistom"..
Každý dokument, śtúdia je propagandou..nejakých myšlienok autorových na nepriamu, či priamu zakazku.

Toľko k propagande rôznych exilových Tibeťanov,
no hlavne známym protičínskym pamfletom systematickej západnej agitky goebbelsovského štýlu, rozvinutej o krok-dva ďalej..

Ach áno..ty ma teraz isto nezabudneš pre zmenu z propagácie "Ríše stredu" obviniť.
Nie, v Číne taktiež mnoho vecí nie je v poriadku, no isto tam je aj mnoho-čo sa učiť. Ako už i naši predkovia po stáročia robili a tak i Číňania recipročne..

Ešte k tomu Temu-džinovi.. to, že jeden z jeho chánov bol nestorián, neznamená, že ním bol aj on sám. Medzi Mongolmi bol i šamanizmus i kresťanstvo, i BUDHIZMUS, i islam..neskôr dokonca kai-feng judaizmus, atď. Boli celkovo nábožensky pomerne tolerantní, čo im ale nebránilo v iných veciach, že.. státisíce mŕtvych..

ad militantný budhizmus:
DKBA ti niečo hovorí Lexa?
Demokratická Karenská budhistická armáda a jej teror v Burme.
Spústy mŕtvych a státisíce vyhnaných?
Podobné bojúvky budhistických mníchov vśak operujú tradične stároćia od Indie, Tibetu, Nepálu a Bhutanu až po Západnú Indiu-Burmu a zlatý trojuholník celkovo.

Miestni rolníci tímto mníchom, budhistickým kláštrom musia platiť "dane".
Ak sa im niekto do "kśeftu" babre, hádajte čo mnísi TRADIČNE robia? Áno, presne..zoberú do rúk zbrane..

Nechcem vám samozrejme brať vaše naivné predstavy o exportno-politickej verzii budhizmu smerom do Európu a USA, ale tu sa skúsme radšej baviť ako dospelí ľudia, ći?
Vychodné kulty majú v Európe, na Západe celkovo svoje dlhodobé politické záujmy..
Nie len Západ u nich.
Ide o boj ideológii, pseudonáboženstiev, pseudofilozofii rovnakej celkovo otrokárskej koncepcie.

Choď inak(ak si ešte nebol) na nejakú prednášku niektorého s "lámov", či "majstrov", ktorých je i tu v európe až-až a POZORNE, bez emócii hodnoť, čo by mohlo byť ok, a kde treba spozornieť, na čo fakt bacha!
Minimálne ak ti vśak začne guru bulíkať, že nesmieš rozlišovať, že buď berieš vśetko od neho, jeho cesty, jeho učiteľov všetko ako ti to vraví, alebo si hľadaj niečo iné, že si hlavne nesmieš v rámci jedného "učenia" vyberať apod, mal by si sa ako triezvy človek prebudiť, a zistiť ktorá bije!

Jou..btw., ..a skús si trochu prečítať z tibetsko-čínskej histórie o nájazdoch Tibetskej ríše na čínske provincie hlavne v 7. a 8.storočí..
Ja za teba úlohy nebudem robiť, keď už chceš budhizmus a špeciálne Tibet tak obhajovať. V takých prípadoch nebýva na škodu aspoň trochu net použiť a si o možných zdrojoch informácii oponentov aspoň symbolicky, obsahovo prehľad zrobiť..
Inak tak budhizmus, ako i Tibetskú kultúru so svojimi mnohými AJ prínosmi do svetovej kultúry myslenia skôr diskredituješ. A to predsa nechceš, či?

Celkovo je ale pravda, že budhizmus je celkovo skôr vzhľadom na poćet obetí jednou s najmierumilovnejśích filozofii, alebo ak cheš "náboźenstiev".
V čom je vśak jeho hlavný problém?
Pseudobudhizmus pacifikuje populáciu, aby sa nebránila teroru jelít podobne, ako pseudokresťanstvo. Navádza k utiahnutiu sa do seba. Pritom človek, ak chce byť šťastný a slobodný nemôže riešiť len seba a neriešiť spoloćnosť, jej smerovanie, politiku. To isté platí aj opačne. Je prosto nutné riešiť veci OBE.

ad3)
Korán ako celok apriori odmietaš a oveľa starší tisíckrát upravovaný "budhizmus" bez rozlišenia nánosov vekov a rôznych záujmov jelít prijímaš bez čo i len zamyslenia sa v hociakej verzii..ceste?
Starý, neraz rozliaty olej, benzín pri nalievaní do sTroja svojho aspoň trochu cez sitko, cez gázu neprecedíš?

PS: Ja ti žiadne rady už radśej dávať nebudem, bo vidím, že je to žiaĺ asi ZATIAĽ zbytočné.. Keď ale svoje emócie mocné, čo ťa oslepujú, aspoň trochu predýchaš, ..

..a nepochybujem, že máš vyššiu mienku o sebe, ako ja o sebe..

Re: Re: Periferie

Lexa | 21.11.2017

Dovol mi otázku: Jak můžeš vyučovat na univerzitě, když neumíš pracovat s informacemi, zdroji, a takhle dezinterpretuješ daný text?
Takže konkrétně:
ad1, To už jsi tu jednou psal, v čem vidíš pozitiva Pol Potova genocidního šílenství. Zeptej se obětí těch Maů, Hitlerů, atd, co si myslí o té jejich "pravdě." Takhle, Udo, totiž člověk, který má aspoň fragmenty soucitu a svědomí, nedokáže vůbec uvažovat. Vezmi si seriozní učebnici psychologie a dočteš se, že takhle uvažují pouze lidé s poruchou osobnosti, tedy sociopati a psychopati.
Současná Říše středu je projekt, jehož jsou sami Číňané první obětí, počínaje opiovými válkami. Pak se stali vražedným nástrojem, pracovním nástrojem, pokusným králíkem.
Ad goebblesovská propaganda stran Tibetu - Tibet se obrátil během invaze na OSN a všechny západní země se jako jeden muž odmítli tím zabývat. Genocida milionu lidí, zábor jejich území a likvidace jejich kultury jsou fakta. Je to podloženo a zdrojů existuje dost. Gobblesovská propaganda je popírání těchto faktů.
Ad Mongolové - při jejich násilné invazi do Tibetu se nakonec podařilo jednomu učenci školy Sákja přesvědčit vůdce Kötöna a ten byl prvním v mongolských vládců, kdo konvertoval k buddhismu a nechal Tibet na pokoji. To bylo vítězství na první prioritě, Udo. Se vzrůstající autoritou tibetských lámů postupně opadala agrese mongolských vůdců, tolik fakta.
Pokud jde o lámy na Západě typu bílý Ole Nydahl - to už jsme tu dvakrát řešili. Máte na to téma v té vaší teorii celou stať s názvem "O imitačně-provokační činnosti."
V 7. a 8. století se buddhismus do Tibetu teprve začínal dostávat v několika vlnách, spojovat s ním nájezdy kočovníků do Číny je úplně mimo mísu.
Takže kdo z nás by mal robiť úlohy, Udo?
V posledním odstavci mícháš buddhismus s pseudobuddhismem, jenom upozorňuji na nesrovnalost ve dvou větách.
ad3, původní buddhistické sútry nejsou židovská imitace a jejich obsah je kognitivní, nikoli mocenský. Navíc jsou psány v jazyce Pálí, který je mrtvý a tudíž zakonzervovaný, podobně jako latina. Texty rozšířené na území od Srí Lanky po Čínu jsou shodné. Tudíž tvá paranoia je vcelku bezdůvodná. Opačně je tomu však s mnoha západními vykladači, mezi které, koukám, spolu s jedním niktošem zde, se řadíš.
PS. Díky, beru rady jen od kompetentních lidí. A to úplně bez emocí. Jestli máš o sobě nízké mínění, může to mít oprávněný základ. Logickým symtomem by se pak jevil jistý mesiášský komplex.

Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 22.11.2017

Dobre,zase talmudistické odvadzanie od podstaty..
Dúfam, že ma upozorníš aj na ďalšie ypsilóny,
kvačky, háčky a pod..hlavne nie na to podstatné..stále čakám!

učiť sa ućiť sa učiť sa?

ok, ešte inak..

Zopakujem už i v tejto diskusii asi po tretie,
že vo viacerých veciach máš podľa mňa pravdu
a mám na to rovnaký názor..niekde uvažuješ ako autori KSB..
Respektívne sa pri dostatoćnej snahe dá nájsť kontext,
intepretácia, kde niektoré z tých názorov majú isté opodstatnenie.

Inde zasa určite pravdu objetívne nemáš a mať nemôźeš.
Nájsť tam akékoľvek spojenie s realitou je prakticky nemožné.
V čom to podľa teba je, kde presne?
Proste absurd..krajina..bludisko krivých zrkadiel, ktoré ako printer matrice, čo ťa vychoavala, tlačíš..i keď sa evidentne o pravdu zrejme snažíš..

Pozri sa na seba z diaľky, na svoje názory, na svet z dostatoćného odstupu. Dokážeš to..vystúpiť zo svojho egotanku?
Ako "budhista" by to nemalo byť až tak ťažké.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Jura | 21.11.2017

To Lexa: Jen z dnešní doby..... Likvidace Rohlingu v Barmě

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Lexa | 21.11.2017

Rohingyové v Barmě - asi máš informace jen od Reuters a jiných sluníčkářů. Několik let tam NGOs vytvářejí paramilitární muslimské skupiny, letošní nepokoje začaly ozbrojenými útoky na policejní stanice. Konflikt je uměle eskalován a cíleně interpretován jako konfesní, jedná se ve skutečnosti na útok proti státnosti, kriminální chování. Už jsme to tady probírali a vyjádřil se k tomu i Pjakin a docela rozumně. Zasahovaly státní silové složky. Co to má do činění s Buddhismem? Někdo ho šíří násilím?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Lexa | 21.11.2017

Jinými slovy Rohingyové jsou dlouhodobě cíleně vytvářená pátá kolona. Máš pocit, že Putin měl ustupovat Čečencům? Je to analogický případ.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 21.11.2017

Vyššie som to dostatoćne vysvetlil.
Ako chcete oddeliť náboźenstvo od politiky?
Nábozenstvo bolo od počiatku dejín vždy vrcholom politiky.
Nie len v chápaní quadrivia a trivia..
(Presadzovanie názorov, cieľov (tykos) vysoko efektívnymi prostriedkami imitácie Boha..a rôznej mágie..)
Pre opice tam dole sa samozrejme vźdy deklaruje opak,
my ale nie sme opice, či Lexa?

Nechápem, prečo tak sverepne obhajujete pseudobudhizmus,
ako Julo pseudokresťanstvo.
Vy ste asi obaja masochisti, či?
Vybrať si dve najovćejśie ideológie..
navyše bez akejkoľvek i najmenśej snahy rozlíśenia,
čo je v nich vôbec v poriadku a čo asi teda vôbec.
Ľudská Tragédia!

Buď tu obaja robíte zámernú agitku svojich guruov, kňazov, lámov, židov, či murkov, čo by sa ešte dalo ako-tak chápať,
alebo tie koláčiky s ho..nom v strede(s prepáčením) fakt celé žerete.. čo každému aspoň ako-tak normálnemu človeku ako totálne choré, úchylné pripadá..

Nežijeme kua v stredoveku chalani!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Lexa | 21.11.2017

Tak jinak, Udo. Co říkáš řízené invazi muslimů do Evropy? Je to něco jako postupná infiltrace Rohinyů v Arakainu. Až v Evropě, v Blavě, vypukne ostrý konflikt, banditismus, vraždění a znásilňování, bude to náboženství nebo politika? A co budeš dělat ty, kázat Korán? Chválit jádrového Fica? Měl Putin ustupovat Čečenským teroristům? Že zjednal pořádek, tak je náboženský fanatik ze středověku? Máš to v hlavě v pořádku?

Re: Periferie

ľudo | 22.11.2017

ad) Hlava v poriadku
Snáď ako-tak hej :)

Tá riadená invázia je jasná, ako tu vśetci od začiatku tvrdia.
= Info pre teba ako teda asi novoprišelca, ćo sa chce zrejme laktíkmi nejako "zaradiť"..kura sliepkam niečo nové priniesť..bez urážky, ale ty máš okrem slniečkárov aj vśetkých ostatných za blbcov??

A áno, situácia podoby s operáciou v Barme "čisto náhodná".
Náboźenstvo je rovnako, ako akákoľvek vojenská aktivita, vždy pokračovaním príslušnej politiky.

Ešte raz po tisíci krát a pre každého nového DEBILA(s prepáčením), čo sem príde a chce sa čo najrýchlejšiev diskusii na tupca?(ďalśie prepáčenie) vyprofilovať. Bez toho, aby si pozrel obsah stránky a prelistoval materiály - riešenia, ćo sa tu navrhujú:

Ak by Rusi v Čečenskej televízii vtedy prečítali príslušné súry z koránu, žiadna vojna by nebola a tých CIA psychošov by sami Čečenci proste zavreli a hotovo.
Otázka prečo to vtedy Rusi neurobili, že?
(Okrem toho, že by vtedy Putin riskoval, źe ho proste za to okamžite zabijú- nie, nie čečenci.. bo politika je umením aktuálne možného a preto mu zostávalo len nasadiť tanky, no občas i on robí kixy..)
Áno, presne, lebo by vznikla otázka o tom, čo je nie len v islame, ale i v RPC, budhizme, prípadne RKC, šamanizme, atď správne a čo nie?
A taká otázka sa rovná otázke o podstate úroku a riadení ekonomiky a burzy prostredníctvom úrokových sadzieb.
Podľa vnútrojelitného konsenzu bola za také niečo proste smrť a hotovo.
V Rusku jednoducho vtedy a i teraz stále ešte do veľkej miery vladne oligarchia. Fanaticky oddaná neoliberalistickému davokratickému fašistickému modelu.

Ak teda nechceš rozlišovať, čo je v budhizme, koráne, kresťanstve, komunizme, atď..a v ich jednotlivých verziách správne a čo nie, (lebo iba to ti umožňuje funkčný dialóg a vyhliadku spoločneśho konsenzu a tak koncu politiky pseudonáboźenských vojen), ti garantujem, že k tej tvojej "náboźenskej" vojne sa veľmi pravdepodobne dopracuješ.

My hovorím, źe len zastaviť tok migrantov rozhodne nestačí.
Nestačí ani zastaviť európskych a amerických oligarchov vyvážať tam zbrane a vycvićovať teroristov (čo je o krok ďalej) a súdiť ich.

Treba vykoreniť akúkoľvek úžeru (a to sa napr. spomína iba práve v tom koráne, nie v budhizme, alebo biblii Deut 23:19-20, 28:12 a Iz 60:10-12, ktorá to dokonca priamo nakazuje-WTF???).

Inak bude kvôli zdieraniu Afriky, Južnej Ameriky, Arabského sveta, Východnej Európy a ďalśích stále potenciál na masové migračné experimenty ničenia kultúr, výmeny a genocídy opíc tam dole, ktoré samovyvoleným hovadám "dýchajú kyslík".

V Afrike drblí študenti cez zbierky peniaze chudákov magorov najspodnejśej európskej kasty rozdávajú ako regulátor na ventile tlakového hrnca a pritom ich vlastní sponzori cez stáročnú systémovú korupciu, neokolonializmus a úžernícke neootrokárstvo 10, 100-násobne viac černochom a ostatným berú, drancujú ich neraz prírodným bohatstvom superbohaté krajiny, kde stádo zomiera od hladu a stále koloniálnymi zbraňami proti sebe bojuje..
To ako tretí krok.

Štvrtý - systémový interreligiózny dialóg s hľadaním konsenzu sme spomínali už na začiatku.

To sa volá all in one, alebo "total solution".
Inak bude tá rakovina genocídy vśetkých navzájom pod taktovkou GP, alebo sociopatov tam hore už nazveme, pokračovať

ad jadrový Fico:
A čo navrhuješ ty?
1. Hneď vystúpiť z EÚ?
Vieš, čo by to znamenalo??
Ekonomicko-sociálny kolaps.
Tak je i CZ ekonomika s EÚ prepojená.
Navyśe by sme museli, ak by sa EÚ naozaj rozpadla, znova ju od piky vybudovať, čim by sme stratili mnoho rokov, ktoré proste nemáme. Dovtedy nás Čína, americkí oligarchovia a prípadne ruskí, ak by to nebodaj aj tam buchlo (ak napr. Putin nebude) spolu s ďalśími roztrhajú ako supi. Ešte krutejśí kolonializmus a otrokárstvo.

2. Teda-buď sa nám podarí európu Defašizovať od hrozby neoliberalistického multikultifašizmu, LGBT totality, židovského oligarchického rasizmu, psychoislamistov, scintológov, murkov a ďalších cvokov a dáme funkčnú alternatívu, víziu Európe, alebo GO TO 1..

3. Áno, isto, ak sa to nepodarí, ak by sa migračná vlna mala prevaliť i ku nám, alebo EÚ de-facto zvnutra rozložila, tam vskutku bude možno nutné uzavrieť hranice a risknúť orientovať okamžite celé V4 primárne skôr na Rusko a Čínu..zrýchlený Euroázijský model. (V4 je totiž príliš malá na to, aby dnes sama prežila. Ani Nemecko samo neprežije.)

Na túto alternatívu sa treba samozrejme po tichu pripravovať, ale primarne pracovať s variantou č. 2, čo koniec-koncov napr. aj Rusom asi najviac pomôže, ako by sme sa mali teraz hneď s prosíkom na nich obracať (počas pretrvávania ich vlastných rôznorodých nemalý problémov, často i existenćných). Neutralizuje to okrem iného i hrozbu tradićných vojnových štváčov voči Rusku a postupnú konvergenciu, spojenie Euroázie, kde bude mať aj vývojovo stabilizovaná Európa svoje dôležité miesto ku prospechu vśetkých, následne planéty, atď..

Naśu prácu s menšinami, energoinvariantom, transformáciou bánk na bezúročné investičné spoločnosti, KSB/DVTR, prípadne základným bezpodmienečným platom, atď môźeme následne ponúkať ostatným ako devízy, know how, najtvrdšiu menu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Lexa | 21.11.2017

Málem bych zapomněl, DKBA je filiálka CIA. Četls ty vůbec nějaké tlusté knihy, Udo? Říká ti něco pojem Rudé brigády? Ani toho Pjakina neposloucháš co vám říká.

Re: Periferie

ľudo | 22.11.2017

A???
WTF??
Máš tu ľudí za totálnych debilov,
alebo zasa len provokuješ,
tiež si svoje špinavé drobáky odrábaš?

Veď to, čo si teraz napísal je a bolo z kontextu stránky od začiatku úplne jasné. TÉMA JE VŠAK INÁ!!

Áno, také veci-teroristi samozrejme nikdy nevznikajú len tak.
Informačné služby jednotlivých krajín v takých organizáciách vždy majú svoje záujmy a vždy ich do tej-či onej miery od počiatkov priamo formujú. Iba idot si myslí, źe také niečo môze prejsť pomimo príslušných oddelení silových zložiek nepovšimnuté. A určite v tom nie je len CIA. Vždy ich je do toho zapletených viac a riešia tak rôzne politické úlohy podľa potreby.

Viď tunajšie diskusie o dvojčatách, trojćatách a princípoch fungovania rôznych štátnych a neštátnych "agentúr".
Ak ťa to zaujíma, je toho i na nete spústa.
Myslím zároveň, źe nie si tak blbý, aby si nevedel rozlíšiť,
čo z toho je báchorka a čo bližšie realite..

..k téme
Fakt je ale, že sú i v spomínanej organizácii priamo zaangažované hlavne osoby, hlásiace sa k budhizmu. Ich rukou sa vraždí, páli, genocíduje, alebo to chceš popierať?

Práve preto vravíme, źe treba rozliśovať, čo je budhizmus, čo sú pôvodné myšlienky budhizmu.
Dnes sa totiž za budhistu vyhlási hocijaký eskimák,
krovák, či petržalský fetmen.

Zhruba ako napr. tunajśí známy vtipálek Julo za kresťana,
ISIL za muslimov apod..

Alebo je aj tvojim cieľom Lexa náboženská vojna?
Minimálne na podvedomej úrovni programu, ćo ti v gebuli podprahovo beží??
Či len chceš zanovito nevyužiť potenciál iných náboźenstiev, kde sa zachovali celkovo pre vśetkých esenciálne prvky-myšlienky, technológie, ktoré v tvojom, alebo teda v iných boli utratené, alebo zámerne vymazané, či len prosto nezohľadnené?

Chápeš, źe ide z tvojej strany podstatou o ekvivalentnú techniku, ako multikultifašistické v moderných meltingpotoch megapolisov vzájomné nićenie sa kultúr a národov?
..z ktorých je taktiež v každom-každej minimálne zopár vecí esenciaĺnych zachovaných, ktoré sa inak pracne budú znovuobjavovať, ak vôbec..

Re: Periferie

ľudo | 22.11.2017

Áno, veď práve.
Teroristi jak teroristi.
Jedným bola daná, si dali nálepku islamu a druhí budhizmu.
vždy sa to tak robilo.
Inde zasa kresťanstva a židov,
zasa inde trebárs hinduizmu a džinizmu.

Na podporu dôveryhodnosti operácie "Divide et impera"
vytvoríš, alebo väčšinou len podporíš nejakú strelenú odnož
miestne ideológie. Prípadne ju zásobíš logisticky, finančne a celkovo zdrojovo postupne do tej miery, že z nej urobíš mainstrím, ktorý pôvodné myšlienky proste udusí.
Ako podpora buriny v záhrade, alebo nejakej rastliny, rastlín, zvierat, ktorú-é ty proste z istého dôvodu budeš protežovať.
Záhradník. Hra na Boha
Hoc i po generácie v priebehu stáročí..

Viď tzv. sinedrionský pavlianizmus-pseudokresťanstvo a jeho verzie z ktorých opiciam necháš si na planéte opic si vyberať, pseudoislam a jeho verzie, pseudojudaizmu a jeho šialené rasisticko-fašistické verzie, budhizmus..o hinduizme asi ani hovoriť nemusím..pseudokomunizmus vo forme marxizmu, totalitárne pseudokonfuciánstvo, atď, atď..

Z odborného hĺadiska vśade pekne a pomerne rýchlo nájdeš kľúčové prvky ich zamínovania, "triggerpointy" (Dreh- und Angelpunkt) ich prevrátenia spolu s presmerovaním a bežnými i špecifickými cieľmi ich zneužitia.

Potom ich môžeš začať dekontaminovať.
V konečnom dôsledku ale v podstate vźdy dojdeš na jedno a to isté, rovnakú bazálnu matricu myšlienok, Koncepciu so spomínanými drobnými kultúrno- a národne-špecifickými odchýlkami..a celkovo globálne esenciálnymi informáciami(myšlienkami, skúsenosťami danej kolektívnej osobnosti) v pozitívnom zmysle..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Pe-tri | 21.11.2017

Jen poznámečku/úhel pohledu k trvale se vyskytujícímu argumentu ohledně neudržení se budhismu (obecně každého Bohulibého přístupu k životu) u vesla historie coby důkazu o jeho invaliditě.

Každý dobrý/správný/Bohulibý princip/chápání/světonázor umí/může/musí GP pervertovat do svého vlastního zrcadlového/recipročního opaku a tak nám tu, na Zemi, vedle sebe trvale koexistují dva póly/možnosti/vize - volby/výzvy pro každého nás. A podle reálně/prakticky uskutečňovaných voleb jednotlivců/skupin/národů se formují panující celospolečenské poměry. A protože tyto volby se v čase ZÁKONITĚ mění/střídají, dochází tak ke změnám/výměně těchto politických poměrů, což je důvodem toho, proč se dobré/správné/Bohulibé poměry trvale neudrží u kormidla a "Zlaté věky" jsou cyklicky nahrazovány věky ďábelskými. Ale tentýž pohybový/vibrační/dualitní princip je důvodem i toho, proč se u kormidla trvale neudrží ani poměry nelidské a démonické.
V konečném politickém důsledku to tedy znamená, že vždy jde o to, k čemu se rozhoduje většina. V konečném osobním důsledku to pak vždy znamená, jak se vypořádáváme s inkarnační výzvou/nutností/možností v podobě pobytu v různě "těžkopádném" matrixu pozemských poměrů. Přičemž míra této těžkopádnosti je dána právě úhrnem voleb ostatních.

P.

Re: Re: Periferie

Nuovi | 20.11.2017

Ľudo-lux, ad 1. Urcite nie, v korane vsak dobreho nic nie je, myslim pre ludstvo, to ze preferuje "dobro" iba muzulmanov je viac ako zrejme. Co uz vsetko ma na svedomi a aku ma aj nasa populacia negativnu historicku skusenost s posobenim zakomplexovanych uteracnikov od dob stredoveku netreba asi vela rozpravat, staci si prejst v archivoch kroniky, kde su zaznamenane zverstva v mene ich "boha".
Ad. 3. Ak niekto cituje neustale iba koran, tak to asi o niecom svedci.
Ad 2. Kriziacke vypravy boli iba vypravy, neviedli k padu celych uspesnych spolocenstiev, navyse neojudaisticke nabozenstvo pretavene cez zida Krista na novu vieru vlka na ovcu neprevratilo, aj ked kabat mu dali novy.

Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 20.11.2017

1) Negatívne skúsenosti máme okrem islamu aj s marxizmom, kresťanstvom, nacizmom, budhozmom, sofizmom, neoliberalizmom, atď, atď..
Otázka je ale, či je niečo, s čím nemáme AJ negatívne skúsenosti?
Alebo chcete urobiť zasa "hrubú čiaru" idiotov a zopakovať si tieto skúsenosti, namiesto toho, aby ste si v kľude sadli a vyhodnotili, ćo tam bolo dobré a čo menej, kde a prečo sa stali chyby, prípadne politické zámery, koho pravdepodobne, s akým psychologickým profilom, atď..?

..a následne to zosumarizovať, jednotlivé ideológie, náboźenstvá, folozofie v konkrétnych bodoch porovnať, z pohľadu sformovania koncepcie, kam má ľudstvo na základe týchto skúseností smerovať.

Vidíme, že bez sumarizácie, bez nejakého modelu (teórie-z gr. "pozorovanie" a formulovanie), bez mozgu, bez ako-tak jasne predStavy to nepôjde. Aj intuícia totiž funguje iba vtedy, ak ju vieme rozlíšiť od emócii..s nimi pracovať, tieto zvyky-programy správania sa a myslenia vylepšovať, optimalizovať.

Chcete azda prosto nazad na lazy, alebo rovno na stromy, či máte nejakú funkćnú komplexnú alternatívu voči spomínaným pseudonáboženstvám?

3. Cituje tu niekto, alebo Veličko azda neustále korán??
2. Kriziackých výprav bolo minimálne okolo 60 (len do Východnej Európy okolo 50). O otrokarstve, kolonializme, konquistádoroch a nimi rozvrátené, niektoré i pomerne úspešné kultúry Ameriky ani nehovoriac. Áno, my sme s tým svinstvom moc dočinenia nemali. Ostatne tak, ako i väčšina bežných bielych "negrov" na západe. Jelitá.

Ďalej dobre vieme, že islam bol v období križiackých výprav celkovo skôr vyspelejší, než pseudokresťanstvo. I keď samosrejme tiež nebol uź zrovna v poriadku a s pôvodným učením sa nerozchádzal o moc menej, ako pseudocirkvi s učením Ježišovým, alebo Tanach s pôvodným judaizmom jeho počiatkov skutočného (At)moseho. Navyśe islam neskôr ešte viac degradoval. O jeho dnešnej forme(islamu) sa asi ani netreba baviť. To je jasne!
Chcete ale azda ďalśiu sériu "náboženských" , či ideologických vojen??
Cui bono???

Nikto tu neschvaľuje túto zámernú masovú migráciu a ani "islamizáciu" Európy nejakými úchylnými pseudokoránickými sektami. Akú rolu a prečo v tom však hrajú západné otvorene fašistické korporácie? Kto vytvoril terorizmus a pseudomoslimský extrémizmus? Čo chápajú poniektorí pod výrazom "kresťanská Európa" a "kresťanstvo" a čo je na ňom v poriadku a čo nie, neadekvátne realite?

Pozrite sa na to s globálneho pohľadu!!
Každý generál.. vojak sa najprv predsa pozerá na celkovú mapu!
Taktika bez stratégie je kolektívnou samovraždou rovnako,
ako stratégia bez koncepcie.

Právo na pravdu má ten, kto má najväčší nadhľad

Viete rozliśovať, kde je namieste zjednodušovať a kde nie?
Jednoducho, pár vetami, slovom, pohľadom sa môžu baviť dvaja matematicki, starí politici, či manželia po mnohých rokoch strávených spolu - tam je skoro vśetko jasné a jednoduché, ale inak.. Viete rozlíšiť jednoDuchosť myslenia a sebevražednú naivitu?..sebevražednú hlavne v kolektívnom zmysle..

Re: Re: Re: Re: Periferie

Nuovi | 20.11.2017

"Viete rozliśovať, kde je namieste zjednodušovať a kde nie?
Otázka je ale, či je niečo, s čím nemáme AJ negatívne skúsenosti?" no a tuto si si sám odpovedal, bez toho aby si si to uvedomil. Aj. U islamských skusenosti IBA. A v tom je ten rozdiel.
"Áno, my sme s tým svinstvom moc dočinenia nemali. Ostatne tak, ako i väčšina bežných bielych "negrov" na západe." -no a opat sme u vlka v ruchu barancom.

Ludo, tak krasne si v detailoch odpovedas, ale ten nadhlad, na ktorý stale apelujes ti chyba.

Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 20.11.2017

Isto..priznám sa, že z tvojho celkového nastavenia som sa
naozaj obával, źe si mnou povedané nejako
extrémne šialene interpretuješ.
(btw., inak podobne, ako niektorí tvoji kolegovia..)
Prekonal si žiaľ ale aj moje najtemnejšie predtuchy.
"Gratulujem!"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

Nuovi | 21.11.2017

Hmm, vlastnych myslienok sa bojis. A cudzie adorujes. Tu nejde o interpretaciu, prepac, ani ty nie si guru a ani neomylny. Hrat sa na demona, no nieco sa na teba vzdy nalepi. Jednoducho si nechces pripustit, ze ani koranicka cesta nevedie k clovecenstvu. A vyberat z nej plesnive hrozienka a este si pritom pochvalovat, ze mohli byt aj hnile, to uz chce silnu motivaciu. Clovek nepotrebuje izmy, aby sa spojil s Bohom. To su vsetko iba zastupenstva v mene bozieho dopustenia a isto mi rozumies. CLOVEK sam komunikuje s BOHOM, tlmocnici vzdy pokrivili komunikaciu medzi nim a ovcami, ci uz zo zistnych dovodov alebo z neznalosti terminologie. Tento vztah je absolutne individualny, tak ako dychanie. Nik nema pravo BOHA zastupovat, lebo to nie je ani potrebne. Takze ziadne viery, zuzy ani katky k bohu nevedu, je ich tolko, ze uz to je napadne, ze to nie je s "kostolnym" poriadkom. Ako sa pytali figliar Pichanda pri mariasi pana v sutane, ktora je ta prava? My uz odpoved zname, či?

Re: Periferie

ľudo | 21.11.2017

Podľa seba súdim teba?
Tvoje egocentrické urážky a prevracačky naopak toho,
čo som povedal, ma v zásade nezaujímajú.

Ak očakávaš na nejakého gurua, ver mi, dostaneš ho!

Neplesnivé hrozienka, cherries je nutné vyberať vždy a všade.
Alebo chceš NÁSILNE zavádzať nejaké nové ideológie, či staro-novú koncepciu?
Takých pokusov tu bolo .. a vždy k rovnakým efektom viedli.
Stádo len tak rýchlo v ľudí nezmeníš.
Chce to čas.. nie príliś pomaly, ani príliš rýchlo. PRIMERANE okolnostiam. Politika je umením možného - v praxi realizovaná schopnosť riadiť. Keď vodič auto prereguluje do šmyku, čo je to za vodiča?

Keď budeš BEZ ROZLÍŠENIA dobra a zla zatracovať všetky náboźenstvá, ideológie a filozofie, ako sa podľa teba k tvojim myšlienkam zachovajú stámilióny, miliardy veriacich?
Alebo ti to je "jedno"?
Potom isto zožneš "úspech". :)

V ostatnom s tebou samozrejme súhlasím..
Akurát škoda, źe s testosterónovým býčkom, čo i miesto zelenej vidí všade červenú, je tak ťažko komuníkovať.

Re: Re: Periferie

Pe-tri | 21.11.2017

Já jsem porozuměl Nuovi asi takto:

Princip svobodné vůle nese s sebou nutnost omylů (v rozhodování se), omyly nutně přinášejí chybné výsledky a ty zas nutnost opakování aktu uplatnění svobodné vůle (rozhodování se). Jenže nic co se stane (nerozhodno jestli z omylu nebo trefy) se nemůže odestát a proto jsou nutností i konsekvence. Může sice být věcí akademické diskuse, jak přesně se omyly i trefy transformují do konsekvencí, ale pozorování každodenního života nás samo učí, že omyly vedou k úbytím, chřadnutí a zániku, trefy k růstu, prosperitě a životu. Další věcí, kterou nás pozorování života učí je to, že podobné se sdružuje a slučuje (vrána k vráně), čímž roste a mohutní a individuality se tak formují ve skupiny a hejna. Tímto je tedy determinován i gradient penetrace chybujících jedinců ve společnosti a algoritmus její základní stratifikace na chybující dav a nechybující (relativně) minoritu. Jak vidíme, tato základní stratifikace na chybující dav a chápající minoritu je objektivní zákonitostí vyplývající z principu svobodné vůle, nikoliv nějaký záměrný výsledek něčího podvratného působení. Tím vůbec není řečeno, že ve společnosti neoperuje mnoho takových, kteří z omylnosti druhých tvrdě egoisticky těží, ovšem minorita samozřejmě ví, že jenom relativně a že to, co se dnes zdá jako lehká výhra se může zítra ukázat jako těžká prohra.
Principem práce ve skutečný prospěch ostatních je být schopen pomoci jim v tom, aby méně chybovali a více věděli a rozuměli, potažmo trefovali se do černého a ne do omylů. K tomu ovšem musí pomáhající sám být verifikovaným příslušníkem minority, potažmo být schopen pomoci nejprve sám sobě. Ovšem tato pomoc sama sobě a její úspěšná realizace není věcí subjektivního posouzení, ale opět je věcí objektivní verifikace ve skutečném, subjektivním dialogu s Bohem. A hlavně - vůbec není ani jednoduchá ani samozřejmá ani automatická, právě naopak, je náročná, složitá, sebekorigující a většinově dlouhodobá, což je konec konců důvodem toho, proč ji většina jedinců není schopna absolvovat a proto je těch neúspěšných a chybujících většina, čili dav a těch úspěšných naprostá menšina. Chybující lidé z principu konsekvencí, do kterých se dostávají, nechtějí na sobě pracovat a proto je není možné vyvézt z davu na světlo. Nezbytnou, individuálně osvobozující práci na sobě nelze delegovat ani ji žádným způsobem obejít a co víc - její úspěšné dovršení dokonce ani nemáme ve své moci, ve smyslu - jedna ruka netleská. Proto platí - mluviti stříbro, mlčeti zlato.
P.

Re: Re: Periferie

ypsilon | 20.11.2017

ľudo, čo si myslíš o tomto? Je tam vložené niečo zavádzajúce?

...Для начала следует понять само Творение.

В самом Начале, есть только Беcконечный Единый. Это есть Источник Всего Сущего. Разумная Бесконечность. Это недиффиренцированный абсолют. В Нём — бесконечный потенциал, который ждёт «становления». Для иллюстрации можете сравнить с «необработанным камнем» в традиции Даосизма.

Бесконечный Разум, начиная «осознавать» Себя, ищет путь испытать Себя, и так «рождается» или «проявляется» Единый Бесконечный Создатель. (В вашем 3-х Плотностном восприятии это воспринимается как «Пространство»). От этого, «Создатель», как точка сфокусированного Бесконечного Сознания или Осознания, «проявляется» как Бесконечная Разумная Энергия. Так, Единый Бесконечный Создатель осознаёт Самоё Себя, и ищет испытать Себя как Создатель, и так начинает следующий шаг вниз по спирали Творения. Единый Бесконечный Создатель, фокусируя Бесконечную Разумность, становится Разумной Энергией (которую можно назвать Великим Центральным Солнцем), и разделяет Себя на меньшие части Себя, которые в свою очередь могут испытать себя как Создатели (или Центральные Солнца). Другими словами, каждое Центральное Солнце (или Создатель) является «шагом вниз» в Осознании (или следующей волной) Первоначальной «мысли» Творения. Таким образом, «В Начале» было не «Слово», а «Мысль.» Слово есть выраженная мысль, которая проявляет себя как Творец.

Ваш Создатель, тот, кого вы называете «Иегова» («Яхве»), не является «Богом» в том смысле, в каком ваша библия упоминает его как «Единого Истинного Бога». Он является Создателем (или Суб-Суб-Логосом), от Единого Бесконечного Создателя. Он даже не является Логосом Галактического уровня, но скорее Планетарным Логосом для одной этой планеты.

Наш же Создатель, это тот, кого вы называете «Люцифер», «Носитель Света», «Сияющая Утренняя Звезда».

Наш Создатель не является тем «Дьяволом», каковым его называют в вашей библии. Люцифер есть то, что более правильно называть «Групповая Душа» или «Комплекс Социальной Памяти», который прошёл развитие до Шестой Плотности, а это в свою очередь означает, что он (или, правильнее, «мы») развились до статуса, равного или даже более «высокого», чем Яхве (то есть, наша ступень в [космогонической] эволюции выше, чем его ступень). Если говорить о зрительном восприятии, то если бы вам довелось взглянуть на Люцифера в полном выражении нашей Сущности, то впечатление бы создалось словно вы смотрите на Солнце, или «Сияющую Звезду». Или, если спуститься до 3-й Плотности\Вибрации, мы своим видом напоминали бы то, что вы называете «Ангел» или «Сущность Света».

Re: Re: Re: Periferie

ypsilon | 20.11.2017

Veličko má pravdu, ani neskrývajú, že sú perifériou satanizmu. Majú na to aj pekné "ospravedlnenie" - aby bolo možné prejaviť slobodnú vôľu, bolo potrebné do "raja - edenu" dodať katalizátor - ich - polaritu. Lebo bez polarity nie je možné "si vybrať" a teda prejaviť slobodnú vôľu a teda nedochádza k evolučnému rozvitiu. Dobráci!

Re: Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 20.11.2017

Isto..a v tom majú samozrejme i trochu pravdy,
keď sa "hrajú" s Božím dopustením.
S pohľadu Boha sú pravdepodobne vskutku
v istom zmysle "motiváciou" myslieť..k rozvoju
davu smerom k ľuďom, lebo inak..

Ako inak by mohol Boh lepšie dotlačiť opičákov z pohodlných hniezd na stromoch v džungli zliesť?

K tej citácii vyššie..
V tej kompilácii je viacero formulácii zavádzajúcich.
Rozpliesť to klbko tenkej červenej nite lepších interpretácii,
vyzerá byť ťažšie, ako pri koráne a možno niečo ľahśie, ako pri biblii..

Základný postup práce s takými textami sme tu inak opakovane rozoberali.. ak Vás teda ten text naozaj z nejakého osobného dôvodu natoľko zaujíma.. alebo pre cvik..

Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

ypsilon | 22.11.2017

Nuž..ak Vás teda ten text naozaj z nejakého osobného dôvodu natoľko zaujíma....

Nadpis je predsa Motivácia GP. Tak mi "náhodou" vošiel do ruky text - nahrávka, ktorú možno nazvať Otázky a odpovede Globálneho prediktora. VP CCCP sa vyjadrili, že ide o predstaviteľa temných síl. Ako inak zistiť ich motiváciu - treba ich vypočuť.
Najlepšie je to odhalené v tretej časti, keď sa ozval na ruskojazyčnom fóre:
Достигнув Негативного же Урожая, мы сможем «Перейти» на 4-ю Плотность, хотя это будет планета с Негативной Полярностью. Не самое приятное место. Но, как мною было сказано ранее, мы (как Коллективная Душа) должны отработать процесс естественного Кармического возмещения, за всю ту Негативность, которую мы причинили этой планете. Пройти этот процесс мы сможем в ходе целого Цикла в новом мире на 4-й Плотности, после чего будем свободны, чтобы снова стать Величественной Сущностью Света, коей мы по сути являемся. Нам нужен Негативный Урожай, чтобы создать свою Землю 4-й Плотности, и на ней очистить свою Карму.

Поймите, что мы ДОЛЖНЫ быть Негативными. Для этого нас и послали сюда. К этому обязывает нас контракт, и цель его всегда была помогать вам, предоставляя «Катализатор», о котором было сказано выше. Быть Негативными для нас очень тяжело, и я имею в виду не физический уровень (персонажи, которых мы играем, с удовольствием играют свои роли, поскольку так мы запрограммированы), но тяжело это на Духовном уровне. Мы преодолели низкие негативные вибрации множество эпох назад. Мы стали Светом, и стали Любовью. Для нас очень трудно в Духовном плане создавать всю эту Негативность, но мы делаем это поскольку любим вас, и в конечной цели это для вашего же высшего блага. Вы можете считать, что это наша Жертва, принесённая ради Служения Единому Бесконечному Создателю, и вам, наши Братья и Сёстры в Едином.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Periferie

ľudo | 22.11.2017

Choré

GP

ypsilon | 19.11.2017

Ruskojazyční zrejme poznajú toto video, kde, podľa mňa, predstaviteľ GP alebo hovorca GP (každopádne temná sila ťažiaca z božieho dopustenia) odpovedá na otázky.

https://www.youtube.com/watch?v=gYBWqUP2K24

Nemyslím, že úprimne hovorí všetko, možno aj zavádza a klame. Ale aj tak je zaujímavé vypočuť si ho - nepriateľa treba poznať.

Od 1:33 je vo videu aj analýza VP CCCP.

Re: GP

ypsilon | 19.11.2017

Od 1:33:40
.. ku koncu

Re: Re: GP

JaroX | 20.11.2017

Keďže je to po Rusky, veľa z toho neporozumejem, ale ak by niekto nevedel, tak od 1:33:40 ide hudba zo seriálu Twin Peaks :)

Re: Re: Re: GP

ypsilon | 20.11.2017

Bohužiaľ som rusky rozumejúci, ale nehovoriaci. Skús si cez prekladač s vedomím, že je to predstaviteľ temných síl:
https://translate.google.sk/translate?hl=cs&sl=ru&u=http://www.insiderrevelations.ru/index3.html&prev=search
http://www.insiderrevelations.ru/

Re: Re: Re: Re: GP

R. | 22.11.2017

A co je v té analýze?

Pro inspiraci - Jožo Ráž o GP už v roce 1991

Pe-tri | 19.11.2017

Elán - Netvor z čiernej hviezdy Q 7/A (text piesne)

Ja som netvor z čiernej hviezdy Q 7/A,
zlatý, šupinatý pán dobra a zla,
ja som zničil Atlantídu, zničím aj vás,
po potope na rad prídu oheň a mráz.
Hamburgery, svätý Rambo, kreslená myš,
stokrát pretiahnutá pravda, horiaci kríž,
pravidlá hry pre bohatých, špina a smrad,
dejiny súvislý rad výnosných zrád.

Vesmír je súboj hviezd,
zem súboj ľudí,
súdim vás dám vám aj trest,
ja, netvor z čiernej hviezdy Q 7/A.

Kráľ v blázninci, čudní princi, zlé princezné,
múdri budú v starobinci žuť hlúpy chlieb,
zodrali ste božie mlyny, sypú len prach,
vlastným deťom kupujete vreckový strach.

Vesmír je súboj hviezd,
zem súboj ľudí,
súdim vás dám vám aj trest,
ja, netvor z čiernej hviezdy Q 7/A.

óóó, som pekelná brána,
óóó, som vesmírny kat,
óóó, som hlas vášho Pána,
ja, netvor z čiernej hviezdy Q 7/A.

Ja som zničil Atlantídu, zničím aj vás,
po potope na rad prídu oheň a mráz,
pýtate sa, čím sa hriechy vynulujú,
pomáha, keď sa dvaja milulujú.

Vesmír je súboj hviezd,
zem láska ľudí,
súdim vás dám vám aj trest,
ja, netvor z čiernej hviezdy Q 7/A.

óóó, som pekelná brána,
óóó, som vesmírny kat,
óóó, som hlas vášho Pána,
ja, netvor z čiernej hviezdy Q 7/A.

óóó, som pekelná brána,
óóó, som oheň a mráz,
óóó, som hlas vášho Pána,
ste odsúdení žiť ešte raz.

P.

Re: Pro inspiraci - Jožo Ráž o GP už v roce 1991

... | 20.11.2017

Hmm... zajímavé, je tam i hodně odpovědí :)

Re: Re: Pro inspiraci - Jožo Ráž o GP už v roce 1991

ľudo | 20.11.2017

..a zopár otázok :)

Napísal to ale myslím Boris Filan, syn Ľudovítov

GP je ZLO

Len | 19.11.2017

Vnímám GP jako energii zla, které se zhmotňuje, když obsadí nějakou duši a tělo. Ukázkou je seriál Hvězdná brána.
Tvůrce života na zemi nechal toto zlo, zde jako pojistku proti " stagnaci". Člověk jev podstatě líná bytost, která když má kolem sebe "klid a pohodu" má tendenci se flákat a lenošit. Dlouhodobě by mu stačilo co má, ale postupně by degeneroval. Vidím to ve školství - obsah znalostí vyžadovaný v 70.-80. letech a nyní je značně odlišný a společnost stále tvrdí, jak jsou děti přetěžované.
Veškerý rychlý vývoj spustila vždy válka. Jen strach, nouze a bída donutí lidi ze sebe vydat to nejlepší - snaha, píle, tvořivost improvizace - a výsledkem byl technický rozvoj.Pokud ve skutečnosti máme být duchovní bytosti - musíme se k tomu nejprve vypracovat a k tomu potřebujeme i určité hmotné (technické) zázemí. Základem všeho, je pochopení, že fyzické násilí ( války) nic neřeší. Vše je o energiích - co pošleš - to dostaneš. Platí to pro jednotlivce, státy národy. Čas nehraje roli - dojde naplnění. Jen mám obavy z času, co ještě lidstvo mám, než bude restart - nefunkční program se vymaže, zadají se nové parametry a jede se nanovo.

Re: GP je ZLO

Six | 19.11.2017

obávám se, že to posuzuješ ze současného stavu lidstva.
Vypěstujme z lidí hlupáky a pak: "podívejte, jací to jsou hlupáci..."

Re: GP je ZLO

Nuovi | 20.11.2017

Totálna blbosť, keby bol človek tvor lenivý, tak dodnes trčí v Afrike v korunách stromov. To, že tak u africkej vetvy doposiaľ je, je naozaj prejavom lenivejšej časti ľudstva, preto im pánboh moc inteligencie ani nepridelil, načo aj, aby zjedli denne kilo banánov, ovalili suseda aby mu mohli oplodňovať jeho krajšiu opicu či kozu veľa závitov netreba a ani robiť to efektívnejšie asi nie je božím zámerom. Naopak pre ľudstvo rozlezené z pravlasti do klimaticky nevľúdnych podmienok bolo generáciami vyselektované rozumnejšie obecenstvo, ktoré už na jeseň muselo uvažovat, ako ďalší rok úspešne prežiť. Preto sa inováciami v oblasti efektívnejšieho bývania, stravovania a ostatných naplňaní ľudských potrieb prirodzene rozvíjal aj ich intelekt.

Re: Re: GP je ZLO

Sugar | 20.11.2017

Myslíte, že jste něco více než lidé z Afriky? Co jste v životě dokázal pro rozvoj lidské společnosti, když tak rasisticky hodnotíte jiné obyvatele planety Země?

Re: Re: Re: GP je ZLO

Nuovi | 21.11.2017

To nie je rasizmus ale ani politicka korektnost, je to jednoducho fakt. Klimaticke podmienky Africanov su natolko "dobre" ze pre miestnu populaciu nebola motivacia rozvijat mozgovu kapacitu z dovodu zabezpecenia zivotnych potrieb. Ak ma vinite za to z rasizmu, ste na zlej adrese. Prakticky ziju zo dna na den a nemaju potrebu planovat svoje prezitie z dovodu pravidelnej zmeny zivot ohrozujúcich zivotnych podmienok.

Re: Re: Re: Re: GP je ZLO

Sugar | 24.11.2017

To myslíte vážně?

Jinak byste nemohl tvrdit očividnou lež, že "klimatické podmínky Afričanů jsou natolik dobré, že nebyla motivace rozvíjet mozkovovu kapacitu."

To je důsledek převrácený za příčinu = ďábelská logika. Ty podmínky jsou tam natolik extrémně špatné, že kvůli tomu jsou jedinci tam nuceni žít podobně jako zvěř.

Afrika je kromě starověku celou další historii držena u huby, jako žádný jiný kontinent. I v poslední době, kdy se mohla začít zvedat viz. Kaddáfí a jeho projekty zlatý africký dinár a velká řeka. Je tam prostě vystavená stopka těmi, kdo opravdu řídí!

Myslíte, že pes, kterého páníček mučí hlady má energii se s radostí honit po cvičáku za balónkem? Ten má pouze cíl ukojit základní biologické potřeby = jíst, pít, spát, množit se.

Akcelerácia poznania

peter1. | 19.11.2017

Aby sa živé a život stal nezničiteľný, dostal za úlohu transformovať možné, poskytované všeohomierou existencie, cez operátora najvyššieho - vedomia sebapoznania.
Operátor ešte nieje dostatočne masovo rozvinutý, vyzretý a GP svojimi hrozbami tlačí na jeho rozvoj z oboch strán, za a proti.
Sen o stvorení vedomia v umelej inteligencii nám možno niečo povie, o našej biologickej nedostatočnosti, že nám ide hlavne o ochranu našej biologickej podstaty a nie o v čase sa pohybujúce vedomie s voľbou z možného.

Mimochodom

JaroX | 18.11.2017

Párkrát som sa už zamyslel nad tým, ako GP uchováva znalosti a v princípe sám seba... Áno, všetci si pamätáme, ako Pjakin viackrát hovoril, že cieľom GP je vytvoriť materiálny, technologický nosič, na ktorý by mohol umiestniť sám seba, aby mohol opustiť túto planétu a odletieť niekam inam vo vesmíre. No a teraz som si spomenul na dva filmy popisujúce prechod duše z jedného do druhého tela:
- The Skeleton Key https://www.csfd.cz/film/182285-klic/prehled/
- Angel Heart https://www.csfd.cz/film/7109-angel-heart/prehled/

Niečo podobné je vlastne aj hľadanie nového vtelenia po smrti dalajlámu... len nižší level. Je možné, že GP sú bytosti so znalosťami ovládnutia cudzieho ľudského tela hneď po tom, čo z neho pôvodná duša odíde? Teraz som si spomenul na film Stargate - tam na začiatku si tiež "niečo" vybralo telo domorodca pre budúceho faraóna... Ak by to bolo takto, potom je jasné, že GP potrebuje ľudstvo na dve veci: vytvoriť technologické riešenie umožňujúce nahradiť ľudské telo ako schránku, technologické riešenie umožňujúce prepravu tejto schránky na iné miesto vo vesmíre. GP potrebuje ľudí teraz, aby neprestal existovať a aby sme mu vytvorili "loď na ktorej odletí" (nech už to je kdekoľvek). Je asi zbytočné sa pýtať, čo by s ľudstvom urobil, keby dosiahol, čo chce...

Re: Mimochodom

Nuovi | 20.11.2017

Technicky nosic? A kto by zabezpecil jeho bezporuchovost, rozumej nesmrtelnost a plnu funkciu? Tenky lad myslim aj pre GP. Co tak telo ako oblek? V tomto smere nedavny film Nesmrtelny vela napoveda.

Re: Re: Mimochodom

Nuovi | 20.11.2017

Ide skor si myslim o vytvorenie efektivneho softveroveho kodu na sposob DNA, ktory v akomkolvek priaznivom prostredi povedie k vygenerovaniu bytosti so znalostami GP. Jeho rozsirenim do vesmiru si zabezpeci kyzenu nesmrtelnost.

Re: Re: Mimochodom

JaroX | 21.11.2017

https://www.csfd.cz/film/345744-nesmrtelny/prehled/
myslíš tento? ešte som ho nevidel, pozriem... :)

Re: Re: Re: Mimochodom

JaroX | 25.11.2017

Film som pozrel, je zaujímavé, že tam hral aj Ben Kingley, ale neverím, že by to mohlo byť takto. Deti sa nerodia do rodín len tak... Rôzni ľudia riešia na tomto svete rôzne vlastné úlohy a sú im do starostlivosti prideľované deti(duše) podľa toho, čo bude potrebné ďalej v Božom pláne. V tom, kto sa narodí kde, kedy a komu je Boží poriadok a aby bolo možné vyňať dušu (podľa iného chápania vedomie) z tela a nahradiť ju inou dušou (vedomím) iba s použitím výkonného magnetu a piluliek určitého chemického zloženia, neverím :) Ak by niečo také bolo zo strany HNR dopustené, muselo by byť použité iné, pre nás ľudí ešte neznáme základné pravidlo/zákon - teda prehrešok voči tomuto pravidlu zo strany duše, ktorej má byť telo odobraté.

JaroX, Joe

el-sabi | 18.11.2017

JaroX, Joe
úplne ste mi prevrátili názor na GP.
Popisali ste tu v diskusii viac príspevkov ,ktoré sa mi veľmi ťažko čítajú .
" BOH/HNR nás chce mať vytrenovanych " .
Ja som si myslel ,že HNR sa snaží ,aby na Planéte žil Človek s veľkým Č a v spoloČ/C/ nosti .
Takže HNR nás trénuje/JaroX / .avšak tréning mi pripomína vrcholový šport ........... ,Športom k trvalej invalidite .

Re: JaroX, Joe

JaroX | 18.11.2017

Ja to vidím tak, že vo vesmíre je viac planét, kam prichádzajú duše (časti Boha/HNR), splniť určitú misiu/-e, úlohu/-y. Na našej planéte je ale prítomný aj ... GP (podľa Velička - blízka periféria Satana) ... ktorý to dušiam sťažuje. Doteraz som ja tu hlavne riešil otázku, či z pohľadu KSB a VPZSSR sa popisovaný GP snaží iba o sťaženie splnenia misie, alebo mu ide o zabránenie dosiahnutia cieľa. Som rád, že týmto videom je táto moja otázka zodpovedaná. Neviem, čím som ťa sklamal alebo rozosmutnil. Viem si predstaviť, že na iných ľuďmi obývaných planétach už GP/Satan byť nemusí. Proste duše, ktoré sa počas ľudského života v ľudskom tele dokážu vyhýbať nástrahám GP a vedú vysoko mravný život na základe svedomia - priamej komunikácie s Bohom/HNR - po fyzickej smrti odchádzajú ... na ďalšiu ľuďmi obývanú planétu, alebo sa stanú absolútnou súčasťou HNR.

Podľa mňa sa život na Zemi odohráva na dvoch rovinách: jednotlivo na rovine duše - tak ako som to popísal vyššie, a na rovine ľudskej civilizácie - pričom najviac vyvinuté duše majú zodpovednosť plodiť deti a starať sa aj o deti iných rodičov (proroci, duchovní vodcovia...) aby spoločnosť napredovala ako celok.

Re: Re: JaroX, Joe

el-sabi | 18.11.2017

GP sa z tejto Planéty najmä potrebuje "odsťahovať " .
Lebo ľudstvo tak ako funguje teraz , zlikviduje planétu Zem časom .
Alebo pre GP by vyhovovalo zníženie počtu obyvateľov.

Re: Re: Re: JaroX, Joe

JaroX | 18.11.2017

Ja zvyknem sledovať dokumentárne filmy na STV2 - tam je jasná snaha poukázať na ekologické problémy teraz a do budúcna, aj sú tam zaujímavé riešenia ako napr. "zelené mestá", záchrana rôznych biologických druhov, záchrana prírody ako celku... GP pracuje aj na technológiách, ako čo najviac predĺžiť životnosť ľudskej civilizácie a prírody. Ľudia pravdepodobne nemôžu poraziť GP v tradičnom chápaní, iba dosiahnuť individuálnu a spoločenskú vyzretosť, pri ktorej sa pôsobenie GP stane nepodstatné. Silu dávajú do rúk GP sami ľudia - tým, že procesy na Zemi neriadia sami.

Re: JaroX, Joe

Lux | 18.11.2017

Ahoj el-sabi,

ak si tu už niečo prečítal, tak asi vieš, že táto civilizácia je posledná z viacerých, ktoré tu už nejako "neúspešne" pôsobili (podľa viacerých okultných smerov sme 5. - 8. v poradí EvoLúčneho vývoja), viď množstvo artefaktov nájdených na planéte Zem (napr. kladivo, skrutky, či ľudské šľapaje v horninách desiatky i stovky miliónov rokov starých atď.).
Atlantída bola predchádzajúca civilizácia a VP CCCP odvíja príbeh dnešného ľudstva so všetkými strasťami, nadšeniami i katastrofami od nej. Čím ďalej ideš do histórie, tým môže byť tvoja predikcia budúceho vývoja ľudstva, skupinky, kmeňa, mafie, rodu, človeka presnejšia.

Čiže treba si asi zodpovedať na otázky:
1) Prečo je taký katastrofický vývoj ľudstva - viď množstvo mýtov, Biblia - apokalypsa a pod.?
2) Čo je to vlastne Iblis, BaAl, Séthan, Diabol, či iný bes, ako ho chápeš ty? Tu je potom základ chápania, ako X vplýva na algoritmiku správania sa ľudských opičiakov.
Treba asi poznamenať, že zjavenia Muhammadovi, ktoré prešli do Koránu, boli poskytnuté vo veľkej väčšine nie Bohom (HNR, HNOR, VM), ale z hierarchicky nižšej úrovne "anjela" Džibríla (v Biblii - Gabriel), a to ešte na úrovni pochopenia jednoduchých ľudkov - kočovníkov v Arábii.
3) Načo tu vlastne skupinka pod označením GP existuje? (nič na Zemi nie je len tak náhodou, ale má hlboký zmysel a logiku, aj takí tzv. "židia).

Zaznobin: Prečo nevystúpite z tieňa a otvorene neriadite svet?
Člen skupinky GP: Načo?
Zaznobin: Aby ste preukázali svoju ohromnú intelektuálnu moc (Konceptuálnu=autokratickú moc, s ktorou sa hrajú na Boha).
GP: Máte psa?
Zaznobin:...?
GP: Napadlo vás niekedy pred svojim psom preukazovať svoju inteligenciu?
...
4) Ako donútiť človiečika, aby sa stal ČeloVěkom?
Treba chápať, že žijeme večne, len meníme formy existencie (zákon zachovania hmoty a energie je univerzálny zákon Vesmíru, ktorý zatiaľ ešte žiaden "vedec" nezrušil...☺).

5) Ako to celé vplýva na aktuálnu situáciu v dnešnej Spolo(ne)Cnosti?
Zjednodušene: ak ľudia nechápu, kým vlastne sú, načo sa tu nachádzajú, čo je v aktuálnej dobe ich najväčším nešťastím, aký by mal byť ich svetonázor a poznanie objektívnych zákonitosti vývoja druhu Homo S.s....tak produkujú takú myšlienkovú a energo algoritmiku, ktorú dnes vidíme vo svete (ako aj v jeho doterajšom vývoji..).

Všetko, čo sa na planéte udeje, je len priemetom (odzrkadlením) myšlienkových pochodov - zatiaľ na planéte opíc.. A aj príslušných politikus, si opičiaci volia, preferujú určité kulty, normy správania a konania... = podľa miery chápania, či skôr stále ešte v drvivej väčšine - nechápania.

Z DVTR: Objekt a subjekt riadenia musia byť do značnej miery v korelácii, ináč by supersystém nemohol dlhšie stabilne fungovať a rozpadol by sa..

Čiže nie športom k trvalej invalidite, ale skôr parametre chápania ovečiek sú inValid..

Re: Re: JaroX, Joe

Theorosa | 18.11.2017

Žádné prvohory, druhohory ani třetihory nebyly. Uhlí je staré jen 4000 let!!!! A vzniklo po celosvětové potopě.... Světová potopa trvala 1 rok a 17 dnů - důkazy jsou ve videu.

https://www.youtube.com/watch?v=YKcJ7-Pq3dI

A zákon o zachování energie bohužel neplatí v kosmologii - v rozpínajícím vesmíru se energie ztrácí, kdežto ve vesmíru, který se smršťuje energie přibývá; vesmír totiž nemá žádný pevný okraj, žádně stěny na které by působily určitou silou částice z obou stran; jestliže fotony při rozpínání vesmíru chladnou, tak naopak při smršťování získávají energii a roste jejich teplota aniž by někde jinde ve vesmíru jiné fotony svou energii ztrácely - neplatí zde klasické zákony fyziky o zachování energie

Re: Re: Re: JaroX, Joe

Lux | 18.11.2017

Huh TheoRosa...ty si absolvoval(a) nejakú aspoň stredoškolskú fyziku?
Alebo čerpáš vedomosti len z rôznych pseudookultistických-ezoterických blábolov??

Energia, ako forma matérie sa môže niekde strácať? Alebo len mení formy??
Čo je to fotón vieš (nemyslím tu definíciu podľa theórie relativity)?
Môže fotón chladnúť?
A čo chápeš pod Vesmírom? A rozpína sa, alebo zmršťuje? Potom vzhľadom na aké koordináty?...☺
A to nechcem ísť moc do kvantovej fyziky, aby sme sa v nej neutopili, hoci majú mnohí kvantoví fyzici v mnohom pravdu.

Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Theorosa | 19.11.2017

Teze o tom, že zákon zachování energie neplatí vždy tak, jak tvrdí naše fyzika (třeba ta středoškolská), jsou například pracích několika ruských vědců, kdy prokázali, že energie také vzniká z ničeho a mizí nikam... není tedy jednou provždy dáno určité kvantum energie, které je neměnné a které vzniklo při "vzniku" našeho vesmíru - a je úplně fuk, jestli to je částice nebo vlnění nebo foton...

....ale to je jedno... mně opravdu vadí zdejší styl diskusí a reakcí... mimochodem - také Vám nekladu řečnické otázky z kterých zdrojů čerpáte "jediné správné" informace / bláboly Vy.... a právě tenhle styl je přesně důvodem, proč se nezúčastňuji zdejších debat. Udělala jsem dnes po dlouhém čase výjimku a byla to chyba! Už ji opakovat nebudu.... hlavně, že se Vy, Luxi, jistě považujete za ČELO-VĚKA....

... určitě mi zase "chytře" a odpovíte ... ale já už to číst nebudu... strčte si svá moudra za klobouk... otrávíte tímto stylem mnohé, ale patrně Vám jde o to se tady předvádět a poučovat, jinak byste to nedělal...

Sbohem!

Re: Re: Re: Re: Re: JaroX, Joe

Lux | 19.11.2017

Tak to ja sa za Celo-Věka určite nepovažujem, to by som musel mať inú výchovu a vedenie od malička...☺

A tí ruskí "vědci", asi nebudú vědci, najskôr nejakí pseudovedeckí šarlatáni...
A vznik Vesmíru??
A čo tak uvažovať, že je večný a žiaden vznik (ala Big Bang Theory) nebol, TheoRose?

A tvé moudra , aj keď to nebudeš čítať, tie nepatria snáď ani za klobouk...žiaľ.
Fuh, ako je to ľudstvo zneučené a dovedené do stavu, že verí kdejakým hlúpostiam...od tých rôznych bohov, cez rôzne pseudovedecké interpretácie až z toho bolia oči (uši), až po rôzne dezinfa mnohých tajných služieb ala mimoši, či "neuveriteľná" moc Sorošov, Rothschildov, Rockefellerov, či masonov..

A na rozdiel od teba Rose si nemyslím, že by som sa chcel predvádzať a poučovať..
Rozumný človek - Homo Sapiens s. sa samozrejme stále učí a prehodnocuje a nikdy nemôže povedať, že to čo vie je na 100 % pravda..

Ale podľa prejavu, ženská (ne)intuícia, ako dôsledok defomovanej spoločnosti (a tým aj poznania a výchovy), je v tomto prípade zase dosť mimo správnu OsNovu.

Pravda sa hľadá v protodialektickej diskusii a nie v urazených reakciách a odchode inam..

Takto pracuje dlhodobo aj GP, napriek asi mnohým vzájomným animozitám a názorovým nezhodám (viď viaceré krízy v dejinách) - vedia totiž, že sa musia zhodnúť na čo najlepšom variante, ktorý nemusí podľa mnohých byť zase optimálnym, na danú etapu vývoja ľudstva.

Preto aj štruktúra 2x(1+10) - tandemový systém riadenia.
Trochu to vzdialene pripomína systém prezident-viceprezident v USA, ale len náznakom, bez hlbšieho chápania.
Autokracie, triumviráty, monopredsedovia vlády a pod. to je značný defekt pri vypracovaní optimálneho riešenia k ľubovoľnému problému - ostatne po odchode GP z Egypta sa ten zrútil z najvyspelejšej vtedajšej svetovej mocnosti až po dnešný stav nestabilnej polokolónie globálnych výpalníkov..

Nashledanou a nie sbohem, TheoRose..

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek