Odsledoval som 10x seancu 1 a aj seancu 2 som odsledoval 10 x a okrem prvých 10 sekúnd pri prvej seanci keď som cítil niečo, som zvyšok odpozeral ako rozprávku , necítim sa ani horšie ani lepšie. Neviem čím to je ale bol by som radšej keby som niečo cítil , tak ako ostatný tu ....
Důležité - čtěte prvně: Oznámení
Ozdravné působení
Pozn. Hox: sledování nedoporučuji, viz oznámení na hlavní stránce. Nechávám zde jen pro informaci.
Ozdravná seance 1
Máte možnost bezplatně stáhnout Ozdravnou seanci 1. Pomůže Vám cítit se lépe a obecně zlepšit Váš zdravotní stav. Seance 1 není určena k léčbě nějakého konkrétního onemocnění, nicméně v mnoha případech Vám pomůže zbavit se mnoha zdravotních potíží.
Síla této seance je naladěna na průměrně vnímavého člověka. Proto lidé s velkou vnímavostí mohou cítit působení velmi silně, a naopak lidé s malou vnímavostí málo, nebo vůbec. V případě závratě nebo nevolnosti je třeba ihned ukončit sledování Seance.
Tyto symptomy znamenají přetížení fyzického těla, a je důrazně doporučováno ukončit sledování, pokud se objeví. V opačném případě se prohlížející může dostat do stavu podobného kómatu. Prohlížející je plně zodpovědný za jakékoliv následky, pokud neukončí Seanci při prvním náznacích těchto symptomů.
Je doporučováno sledovat Seanci 1 JEDNOU za den, i pro ty, kdo nebudou cítit téměř žádnou reakci. Fyzické tělo je vystaveno léčebnému působení ve všech případech, nezávisle na tom, zda to osoba cítí, nebo nikoliv – výsledky se stanou zjevnými později. Proto, je doporučováno sledovat Seanci 1 pouze JEDNOU za den. Ignorováním tohoto doporučení, sledující na sebe bere všechny důsledky které mohou nastat.
Po stažení, ozdravný efekt bude mít jen prvních DESET zhlédnutí Seance 1. Další zhlédnutí nebudou mít žádný efekt. Po deseti zhlédnutích, ti kdo chtějí, mohou pokračovat stažením Seance 2.
V mnoha případech, dvacet zhlédnutí Seance 1 a 2 je shledáno nedostatečným pro obnovení rovnováhy ve fyzickém těle. Proto každý, kdo si přeje, může opakovat prohlížení Seancí 1 a 2 tolikrát, kolikrát uzná za vhodné.
Za tímto účelem je nezbytné stáhnout Seanci 1 nebo 2 pro každých 10 shlédnutí znovu z mých stránek.
Upozornění. Ozdravná seance 1 má léčivý vliv pouze během prvních DESETI zhlédnutích po stažení. Další zhlédnutí nemají žádný efekt. Stažení Ozdravné seance 1 znamená, že plně přijímáte podmínky použití, uvedené výše.
Veškerá zodpovědnost za nedodržení podmínek, uvedených výše, leží na osobě, která stáhla Seanci 1 a která zhlíží Seanci 1.
Pokud si prohlížející není vědom výše uvedených podmínek, veškerá zodpovědnost za případné následky padá na osobu, která umožnila třetí osobě zhlédnutí Seance 1 bez obeznámení s podmínkami použití, a procedurami nutnými pro dosažení největšího léčebného účinku.
Přeji zlepšení zdravotního stavu každému, kdo si to doopravdy přeje.
Váš Nikolaj Levašov
Tímto odkazem se (už ne) dostanete na stránku se Seancí 1, pro stažení je třeba
kliknout na volbu "I Agree" ("Souhlasím")
Cítíte toto působení, či se Vám pomocí něj podařilo poradit si s nějakými zdravotnímy problémy? Dejte vědět i ostatním níže v diskusi, je to důležité zejména pro ty, kteří toto působení nevnímají...
Ozdravná seance 2
Máte možnost bezplatně stáhnout Ozdravnou seanci 2. Pomůže Vám cítit se lépe a obecně zlepšit Váš zdravotní stav. Je doporučeno začít s používáním Seance 2 až po deseti zhlédnutích Seance 1.
Seance 2 má pozitivní účinek i sama o sobě, nicméně, tento účinek bude méně silný bez předchozích deseti zhlédnutích Seance 1.
Seance 2 není určena k léčbě nějakého konkrétního onemocnění, nicméně v mnoha případech Vám pomůže zbavit se mnoha zdravotních potíží.
Síla této seance je naladěna na průměrně vnímavého člověka. Proto lidé s velkou vnímavostí mohou cítit působení velmi silně, a naopak lidé s malou vnímavostí málo, nebo vůbec. V případě závratě nebo nevolnosti je třeba ihned ukončit sledování Seance.
Tyto symptomy znamenají přetížení fyzického těla, a je důrazně doporučováno ukončit sledování, pokud se objeví. V opačném případě se prohlížející může dostat do stavu podobného kómatu. Prohlížející je plně zodpovědný za jakékoliv následky, pokud neukončí Seanci při prvním náznacích těchto symptomů.
Je doporučováno sledovat Seanci 2 JEDNOU za den, i pro ty, kdo nebudou cítit téměř žádnou reakci. Fyzické tělo je vystaveno léčebnému působení ve všech případech, nezávisle na tom, zda to osoba cítí, či nikoliv – výsledky se stanou zjevnými později. Proto, je doporučováno sledovat Seanci 2 pouze JEDNOU za den. Ignorováním tohoto doporučení, sledující na sebe bere všechny důsledky, které mohou nastat.
Po stažení, léčebný efekt bude mít jen prvních DESET zhlédnutí Seance 2. Další zhlédnutí nebudou mít žádný efekt. Po deseti zhlédnutích, ti, kdo chtějí, mohou pokračovat stažením Seance 1.
V mnoha případech, dvacet zhlédnutí Seance 1 a 2 je shledáno nedostatečným pro obnovení rovnováhy ve fyzickém těle. Proto každý, kdo si přeje, může opakovat prohlížení Seancí 1 a 2 tolikrát, kolikrát uzná za vhodné.
Za tímto účelem je nezbytné stáhnout Seanci 1 nebo 2 pro každých 10 shlédnutí znovu z mých stránek.
Upozornění. Ozdravná seance 2 má léčivý vliv pouze během prvních DESETI zhlédnutích po stažení. Další zhlédnutí nemají žádný efekt. Stažení Ozdravné seance 2 znamená, že plně přijímáte podmínky použití, uvedené výše.
Veškerá zodpovědnost za nedodržení podmínek, uvedených výše, leží na osobě, která stáhla Seanci 2, a která zhlíží Seanci 2.
Pokud si prohlížející není vědom výše uvedených podmínek, veškerá zodpovědnost za případné následky padá na osobu, která umožnila třetí osobě zhlédnutí Seance 2 bez obeznámení s podmínkami použití, a procedurami nutnými pro dosažení největšího léčebného účinku.
Přeji zlepšení zdravotního stavu každému, kdo si to doopravdy přeje.
Váš Nikolaj Levašov
Tímto odkazem se (už ne) dostanete na stránku se Seancí 2, pro stažení je třeba
kliknout na volbu "I Agree" ("Souhlasím")
Diskusní téma: Zdravotní působení
prosba
jofa | 27.12.2012
Ahoj můžete mě prosím někdo poslat zde zmíněná videa,nebo poradit,kde by se dala sehnat?
Děkuji.
J.
jofa123@seznam.cz
Seance 1 a Seance 2
Peter | 25.10.2012
Dobry den, mal som posledne moznost si pozriet najprv seance 1 10x a potom seance 2 10x. Pri prvom kontakte v jednotke sa mi okamzite zvysil tlak a bolo mi velmi zle... co sa ustalilo ked som to vypol asi po 5minutach. O par dni na to som si to pozrel znovu a uz to bolo jemnejsie ...mal som divne pocity a postupne po niekolkych asi 8x sa mi vyhadzovali rozne problemy co som mal v minulosti...unava, bolesti tela, zapal hrubeho creva. Tak som si pozrel este 2x tu jednotku pretoze som uz dopredu tusil ako to bude asi fungovat. Po pozreti seance 2 som sa sam od seba zacal smiat vychadzalo to zo mna samovolne a bolo to velmi prijemne...Zacali postupne vsetky choroby odpadavat a citil som sa stale silnejsi az napokon po takom 6x videu som sa citil super! Jazyk uplne cisty bez nejakych stop. a posilnilo ma to neskor aj v emocnej rovine kde som si poriesil iste zablokovane emocie...dokonca som sa aj priatelke priznal ze som jej bol neverny.. Funguje to totiz tak ze v prvej seanci 1 vam vyvola vsetko zle co sa usadilo v tele a co telo uz nieje schopne detekovat lebo sa to stalo chronickym a v druhej sence2 vam to vsetko to zle pekne ocisti... Tak do toho nebojte sa je to naozaj ako sa vravi good stuff!!!
názor
critical mind | 13.05.2012
Jsem mladý člověk co prahne po poznání všeho, co se ho nějakým způsobem může týkat.
O podobných věcech ale nevím zatím zhola nic, a proto na sobě nebudu v žádném případě experimentovat tím, že něco podobného budu zkoušet, dokud o tom nebudu mít dostatek informací. Radím všem aby se zachovali stejně... .
Na závěr k seancím, abych to ukončil.
Prince | 10.04.2012
Sebekriticky musím poznamenat, že se jedná opravdu o napojení na kanál, kterým je NL prostředníkem. Určitý program jako software...či co.
Provedl jsem odpojovací, žehový a vykuřovací strategii.
Nezabrala ihned, až po cca 12 - 18 hodinách. V tom mezidobí se děly divné stavy.
Nyní je zase vše v pořádku, i dost dobrá nálada.
Uznávám varovné hlasy zde na diskuzi k seancím, od Paprska, Jarky a bez podpisu, ač jsem nejednal na základě jejich varování, ale proto, že jsem cítil nutnost se odseknout. :)
Re: Na závěr k seancím, abych to ukončil.
veronika | 12.08.2012
Prince, já přečetla jen kousek jednoho dla levašova.. Pak mě dítko tak zlobilo, že jsem se už nikdy k ničemu nedostala.. Asi synek věděl proč... Seance jsem taky tak nějak neviděla...
Vrátila jsem se k Bohu.., jako takovému... Je to prostě kladná energie, která vším prostupuje... A která mě "X"krát vyslyšela a "X"krát mi zachránila život... FAKT...
lidi v kostele a jinde shromáždění kumulují v daný okamřik svoji energii myšlenky modlitby na danou věc a právě proto se tam dějí různé zázraky. TZV. kvantová fyzika v reálu... Jistě, že mě vadí jejich restituce...při pomyšlení např., že se zavírají školy z nedostatku peněz...
Aktuálně
Prince | 03.04.2012
Přátelé, co jsem psal níže, již pro mne neplatí.
Nezavrhuji, ale ani nestojím na jednom a tom samém místě.
Seance pro mne byla dobrá pomoc jít dál sám :)
To nemusí platit pro jiného. Každý podle svého.
Re: Aktuálně
Jenom jedna malá nevyžádané rada | 07.04.2012
Platí, bohužel.... Je třeba se odpojit. Jsi jako v kokonu svázaný a spoutaný....
Re: Re: Aktuálně
Prince | 08.04.2012
Pravdu díš. Jen...video nejde spálit, ale neboj se, že s odpojováním nemám zkušenosti :)
Určitě je to rada i pro ostatní.
Re: Re: Re: Aktuálně
Strach není na místě | 08.04.2012
Nebojím se, cítím, že jsi zběhlý ve spoustě technik. Tanhle zdroj se připojuje když to nejméně čekáš. Někdy i po letech se najednou přihlásí i když už dávno je zkušenost zasunuta hluboko.... A navíc zákeřně nejde přímo ale skrze média o kterých si myslíš, že jsou OK. Držím pěsti....
Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Prince | 08.04.2012
Kdo jsi, smí-li vědět? (nemáš nick).
Ale vážně, neříkám, že mi to nevrtá v hlavě, takže mě zajímá, pokud víš něco bližšího o zdroji, za kterým NL stojí.
Mou osvědčenou technikou je "zpopelnění", tzv "Odpojení žehem".
Tedy mě napadá, leda vytisknout fotku NL a s určitými pronesenými slovy o odpojení ji spálit. A zadýmit Pelyněk. :)
Tak mě napadá, podle současné situace kolem NL jedna věc: asi před rokem to byl "pan Hruška". To by odpovídalo tomu, kdy se mu v dobré víře dobrovolně otevíralo dost lidí, jak v Rusku, tak u nás. Nyní, po roce je NL "pan Tyčka", jelikož zřejmě určité procento lidí "odpadlo" a již se mu neotevíralo.
Kdo není energie, nepřibírá na váze.
Nechci být paranoik, ale obezřetnost je na místě.
Prakticky, v životě jsem stoupl do tolika h*ven, že už se ničemu nedivím. Sice je pravda, že kdo nic nedělá, nic nepokazíale i blbě odvedená práce je prací :)
Prosím tedy, rozviň to trochu více, konkrétněji, opravdu se rád poučím. Díky.
Re: Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Jarka | 08.04.2012
Omlouvám se. Nepodepsala jsem se záměrně. Nechtěla jsem aby to bylo jako rýpání. Pokud si vzpomínáš psala jsem i článek - příběh svého setkání se zlem.
Protože reakce byly dost odmítavé tak jsem párkrát zaprudila pod nickem průvan.
Omlouvám se všem ale zabralo to. Levašov a Védy cítím z jednoho zdroje. A ten zdroj je dost silný.
Všimni si časových souvislostí - když se tu objevil průvan tak se přesně tady objevilo poděkování - obrat o 360st v životě. Souvislost lidem unikla.
Ani jeden z Vás z toho pořád není venku. Video jsem sledovala 2krát a dalo mi to dost práce se odvázat. A upřímně ani ted nedokážu objektivně posoudit zda je to v pořádku nebo ne.
Zkus si ještě jednou přečíst příběh, který jsem popsala. mám tam email - pokud budeš chtít popíšu ti věci co se děly dál a co jsme vše dělali abychom se odpoutali....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Prince | 08.04.2012
Ahoj, na článek si pamatuji, teď jsem se díval, ale email na tebe tam není. Pokračování mě totiž moc zajímá.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Jarka | 08.04.2012
Je v diskusním příspěvku... Ale at to nemusíš hledat
volanirodu@seznam.cz
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Prince | 08.04.2012
Nakonec jsem našel a hned napsal :) Díkes
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Lenka H | 24.04.2012
už mám, přehlédla jsem ji :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aktuálně
Lenka. H | 24.04.2012
Jarko, ráda bych se tě na něco zeptala, no je to opravdu osobní. Mohla bys mi napsat mailovou adresu?
Má to souvislost s tímhle článkem. moc děkuji předem
zvedavosť
Monika | 07.02.2012
Nie je mi úplne jasné, prečo človek s tak výnimočnými schopnosťami má tak dlhú seancu. Osobne zdaleka nedisponujem tak silnou liečivou energiou (resp. nie som až taký dobrý kanál), ale ked posielam energiu, stačí mi myšlienka a pár sekúnd na to, aby k liečenému jedincovi išla silná dávka energie.
Alebo je taká dlhá seanca preto, že sa jedná o veľký počet ľudí, hm? Aj tak mi to nedáva zmysel... Až tak do týchto metafyzických vecí nevidím, len ich používam, nemá zmysel sa v tom špárať, ale toto by ma zaujímalo.
Zkušenost prečo nenapíšeš niečo konkrétnejšie?
Mám za sebou Reiky III a až po niekoľkých rokoch na Vertikálnej realite som sa dozvedela, ako je to so zasväcovaním, takže dozvedám sa len postupne všetko.
I tak by som Reiky a Shambala majstrov nehádzala do jedného vreca (Reiky I až II mám u "majstra", trojku som robila u ženy, ktorá si myslím to robila s čistými úmyslami).
Re: Re: zvedavosť
Monika | 26.02.2012
Priamo o seansách sa tam nezmieňuje a nekonkretizuje, či tam rieši len liečenie alebo i niečo iné. A sú tu všelijaké hlasy kuvičie, tak preto uvažujem nad všeličím....
Re: zvedavosť
Ivan | 26.05.2012
...neide o nejaké čisté alebo nečisté úmysly...ono je to v tomto prípade v podstate jedno, ale problém je v tom., že zdroj energie na Zemi zvanej "reiki" nie je dobrý!....
Změny
Pavla | 07.02.2012
Nějaké výrazné problémy s příjímáním energie nemám, jen jsem si všimla, že pokaždé vidím na tom videu něco jiného. Zatím jsem v první části..
Např. někdy víc mává rukama, někdy jen stojí...někdy tu ruce vůbec nevidím jak jsou rozmazané...
Kouzelné, děkuji Koljo
moje poďakovanie
Vladimír | 31.01.2012
Rád by som sa podelil o moje radosti s ozdravným pôsobením Nikolaja Levašova. Pozeral som prvú aj druhú seansu približne tak ako sa uvádza že sa má,sem tam nie pravidelne.Pocit nevoľnosti som mal raz trošku a odvtedy iba skvelý pocit po každom zhliadnutí.Čo sa stalo z mojim telom neviem ale prestal som jesť mäso,začal piť vodu zo studničiek a začal si uvedomovať čo za život som žil doteraz.Každý deň bola moja súčasť pár pív dvanástok alebo vínečko.No ani to už mi nechutí čož je pre mňa malý zázrak pretože som bol ťažký masožravec a vychutnávač piva a vína, len asi to nebolo z mierou aj keď stav ožranstva som nikdy nemal rád a ani som tak nikdy nepil.Môj otec pil aj jeho otec takže gény by boli.No a huspenina kolienko grilované klobásečka bez toho som si nevedel život predstaviť.Zhnusilo sa mi mäso nielen pre moje zdravie ktoré je dobré aj tak, ale uvedomenie čo stojí za jeho výrobou.Po takejto malej zmene životného štýlu sa cítim ako by som znova mládol a navracala sa správna životná energia.Ďakujem Nikolaj a všetkým ktorý prispievajú k šíreniu dobra,lásky a uvedomenia sa spôsobom ktorý mne osobne veľa dal.Verím že sila myšlienky obnovenia zdravia našej planéty je môže padnúť na úrodnú pôdu iba vtedy,keď každý k tomu niečim prispejeme.Ja začínam od seba vďaka Vám už len tým, že už viac nebudem podporovať vraždenie zvierat,jesť nakazené výrobky vitamínmi E a pitím čistej vody podporovať čistú myseľ. Aspoň takto prispievam zo začiatku k ozdraveniu našej zeme a verím že nás bude stále viac!
Re: moje poďakovanie
Zázrak!!! | 05.02.2012
Jupííí!!!! Zvolala fialová kráva a strčila hlavu do oprátky...
Re: moje poďakovanie
Michal | 07.02.2012
Vladimírovi doslova závidím (ale doprajem) fantastické zážitky. Ja som išiel postupne od jednotky 1x za deň, ale absolútne bez akejkoľvek odozvy. Prešiel som na dvojky a tiež nič. Včera i dnes som si dvojku pustil 5x za sebou bez prerušenia. Pozeral som Nikolajovi do očí, druhý krát na ruky, potom som len tak "civel", pri ďalšom som zatvoril oči a absolútne NIČ. Ani to so mno nehlo. Asi budem "tvar", alebo "troll". Mäso som už možno 10 rokov obmedzil na nejakú dobrú domácu klobásku a slaninu tak 1x za dva mesiace jedna porcia okolo 20-25 dkg. Verím, že sú ľudia ako Nikolaj a že to myslia so svetom dobre. Mám reiki majstra, ale aj tu som nič necítil a nijako ma to nenadchlo. Asi budem naozaj tým tvarom. Ešte šťastie, že sa nevyžívam vo vytváraní problémov a strpčovaní života iným. Skôr naopak Ak sa mi podarí niekomu pomôcť, alebo ho potešiť, mám z toho väčšiu radosť, akoby som vyhral, alebo dostal milión eeur. Síce som ešte nič také nevyhral, ani mi to nikto neponúkol, ale po tom ani netúžim a nechýba mi to :-)))
K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
JARMILA | 21.01.2012
Po celý život hledám fakta,která jsou založená na osobním hlubokém poznání a pochopení a vždy jsem začala pociťovat nervozitu z hlubokomyslných myšlenek a filosofii,do kterých se člověk zamotával natolik,že sám přestal mít kontrolu nad tím o čem to vlastně celé je.Moje mamka byla obyčejná a pracovitá ženská,která toho moc nenamluvila a když ano,tak z jejích slov přímo sálala ta jednoduchá moudrost,kterou jsem ihned pochopila.Sám Einstain říkával,"že pokud to nechápe i dítě,tak se pravděpodobně jedná o blbost".
Příspěvek od (píšící se pod pseudonymem Paprsek)mi tuhle směsku" kudrlinek" všeho a vlastně ničeho silně připomněl,ale jednu Vaši hlubokomyslnou úvahou jste mě učinil velice šťastnou výherkyní energetických dluhů mých pacientů,kdy nezištně do nich už 16 let své praxe vkládám svůj energetický potenciál a činí mne velice šťastnou jen to,když jim pomůžu s jejich problémy a bolístkyKdybych uvažovala o tom,že mi tím vlastně jsou zavázání,tak jsem v současné době multimilionářka ,ale jen energetická (za mé služby si pacienti platí),tento dluh už od nich nemůžu tedy vymáhat.Navíc symetrie mého obličeje je natolik rozličná(neumím si ho ještě opravit),tudíž nejsem asi takový génius(,za kterého se ani pan Levašov nepovažuje),tím pádem má důvěra díky téhle maličkosti je vlastně nulová...jak legračně mi to zní!!!
Od N.L.jsem si přečetla všechny zde dostupné díla se kterýma jsem byla spokojen od začátku do konce a hlavně z důvodu jediného at.že můj mozek nezatěžoval snůškou hlubokomyslných nesmyslů a opírá se holá fakta,jeho vlastní poznání a pochopení a na základě toho všeho jsem se pustila i do jeho seancí.
K seancím a moje pocity.Ke každému působení jsem přistupovala oproštěná od emocí a myšlenek(prázdná nádoba) a jak už zde někdo použil vodu,tak i já ji naprogramovala na zátěž pro mne ideální.(v anglickém překladu jsou tyto seance nastavené na mírnou zátěž,při silném působení by mohlo dojít opravdu k přetížení))po každém působení vypila.U první série 10 seancí :jen krátce at.po 3.seanci velice rychle přestala bolet hlava,8 seance u mne byla nejsilnější,došlo k mírné závrati(někdy se mi to stává při meditacích,kdy při uvolňování se rychle propadám a fyzicky to pociťují hlavně v oblasti solar plexu 3.čakře zhoupnutí žaludku),ale nebylo to tak razantní,abych se nedodívala.Jinak u všech spíše pohoda,co jsem ale markantně zaregistrovala tat to (seance jsem si pouštěla večer před usnutím a v ložnici netopím),že jsem se ráno probouzela dosti propocená(co se má napřed léčit,mělo by se nejdřív pročistit).Dle mého je prvních 10 zhlédnutí zaměřeno na detoxikaci organismu a tím i spojných čaker a meridiánových drah .
Dalších 10 zhlédnutí jsem pociťovala jako doplnění a harmonizaci a příště bych si ji nepouštěla večer(nemohla jsem usnout) dost mne dobíjela a to jsem celkem bezproblémový spáč.
Tak to je asi vše,co jsem k tomu chtěla napsat,děkuji autorům těchto stránek za poskytnutí informací a to pro některé nepochopitelné "zcela zdarma",budu i já Vám energetický dlužník a ráda....s láskou nejen po špičkách,ale i někdy velice bouřlivou Jarmila
Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
Lucy | 22.01.2012
Jamilko,rozumím dobře tomu,co zde píšete.Věřte,že my, co zde vyjadřujeme jiný postoj k tomuto působení,jsme prošli etapou stejné euforie a nadšení jako vy. Ale jak se říká,cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.My lidé jsme prostě adrenalinový hráči,kteří mají čas od času potřebu skočit do neznáma.Takže,sportu dar!
Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
Jarmila | 22.01.2012
Nějak jsem úplně v klidu Lucy.Pokud budu mit stále zlé předtuchy a šířit kolem sebe strach,malér na sebe nenechá dlouho čekat.Teď je čas na změny o tom není pochyb, ale na změny k lepšimu a já o tom nepochybuji,jsem optimista.Léčení na dálku bylo,je a bude,Levašov není první,ani poslední a pro mne zcela přirozené,nepřirozené mi spíše připadá to klasické.J.
Re: Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
paprsek | 23.01.2012
Nikomu nic nevnucuji, jděte si kudy chcete, myslím, že někomu to něco řeklo... Když ne Vám nevadí...
A o tom jestli léčení na dálku bude fungovat si povíme právě až tehdy, kdy to budeme moci posoudit... Budoucnost navíc přinese zkušenost naprosto pro všechny tady novou a tím i nové fungování světa. Možná, že v čistém prostředí bude vše fungovat správně a čistě, ale podle mě by to mělo být se zpětným tokem vysvětlujících informací, aby to vedlo k pochopení problému, jakého se zbavuji a tím i poučení - co a jak zpětně působí... Bez pochopení je to "prázdný čin a prázdná úleva" a právě i díky tomu vzniká "dluh", takhle se dá léčit do nekonečna, stále dokola to samé - je to mrhání bez aktivní účasti léčeného. Nahlédnout za pozadí je náročné a ne vždy chtěné a tak se nedá nutit, aby si každý zjistil jakým způsobem je léčen a kdo stojí v pozadí za léčitelem...
Spousta věcí se dá přivolat zlými předtuchami, ale úplně stejně je možné vpadnout do ledasčehos i s největším nadšením...
Dost jsem ten předchozí příspěvek psala formou otázek, jak si kdo odpoví je na něm, ale zároveň je za svoje odpovědi zodpovědný a to přesně i za to, kolika lidem a jak na ně odpoví... a jak tím ovlivní další lidi.
Re: Re: Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
Jarmila | 24.01.2012
Jsem ráda,že jsme každý jiný a každý to vnímáme jinak.Já jsem duší léčitel,který touží pomáhat jiným,proto to vnímám jinak,než Vy a třeba i ostatní.Pro mne není budoucnost,transformace probíhá teď a já jen poslouchám svoje srdce a to touží uzdravovat.Nic není náhoda,ani to,že jsme se tady tak pěkně všichni rozepsali.Pro mne je toto působení alternativou a duchovním růstem a samozřejmě,že to nenahrazuje cestu k lékaři (některým bych se však obloukem vyhla)Téměř všechny přírodní léčby se snaží povzbudit samoléčivé tělesné reakce a každý si z toho vezme jen to,co potřebuje.Vnucované léčení je podobné znásilnění,podvědomí to stejně zablokuje.Může to pramenit z pocitu viny a třeba s přesvědčení,že si to nezaslouží.....
Mám Vás všechny moc ráda Jarmila
Re: Re: Re: Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
paprsek | 24.01.2012
Poměrně s Vámi souhlasím v názoru na lékaře, i když bych se nejraději vyhla velkým obloukem všem. Ty jejich prášky pouze otravují tělo a to se tak tak stihne bránit těm jedům (kdyžtak zvýšíme dávku, nebo: no tak už jsme ho otrávili, ale schválenými prášky), že "zapomene" na nemoc...Ale chápu, že mnozí jsou na těch jedech závislí a bez to nejde ze dne na den skončit. Stejně tak to nejde ze dne na den bez léčitélů... Prostě je potřeba zajistit co nejžitelnější život trpícím, to je jasné... Ale hrát si v Levašově automatu na uzdravení, byť beru, že to něco dělá, mi přijde jako hazard. Když se adresně spojí dva lidé - čisté to asi úplně není, ale fajn... Levašov nemůže s každým léčeným navázat kontakt, tak kdo léčí? Pořád to je jeden člověk, který musí nosit hmotné tělo... i když zázračně schopný na dnešní poměry.... Takový automat prostě nutně musí obsluhovat více bytostí - Levašov přece jen neléčí, ne? Ale služí jako fasáda a přípojka... k čemu a komu?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
Jarmila | 24.01.2012
On není napumpovaný nějakou energií (smích).Je to jako" reiky",kdy se léčitel napojí na vesmírnou energii a ona proudí skrze jeho energetický systém .Dle mého Levašov zná velice dobře vesmírný zákon,který je založen na duchovním principu jako jsou: svobodná vůle jedince, rozvoj osobnosti, hlubší porozumění smyslu života, pomáhání potřebným,postupné uvědomování si vlastní zodpovědnosti za svůj život a to vše by mělo vést k hluboké jednotě s přírodou, lidmi a celým vesmírem.Kdo ale použije tuto sílu destruktivně ke svému obohacení a z neznalosti vesmírného zákona,tomu se to vrátí i s úrokama.Svojí ženě to zakázal,ta do toho dávala zase svoje emoce.Prostě se odprostí,napojí s čistým úmyslem a každý přijme jen to,co v daném okamžiku potřebuje.Navíc v tomto pozemském životě neměl Levašov čas se starat o svoji tělesnou schránku(je to milé a lidské),když se ale na něj podívám dnes,tak je fešák!!Jinak svoje seance na internetě jen zaktivuje,postava už je jen jeho hologram,navíc aby se jeho seance nezneužívala pro komerční účel prodeje,tak se stahuje opětovně..lidé jsou koumáci.
Opět jen můj názor s láskou Jarmila
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
paprsek | 25.01.2012
On to Levašov zvládá kdykoliv během spánku, předvolební kampaně, přímého léčení přítomného pacienta, kdykoliv si někdo pustí seanci? Ani duchovní bytost bez hmotného těla nezvládne být stále k dispozici, na příjmu, na více místech zaráz... Nevím kde jste vzala, že je napumpovaný energií, ha, ha, ha? Ode mě tedy rozhodně ne, hi, hi, hi.
Ale když už píšete o uvědomování si zodpovědnosti, k tomu bych něco měla. Když by se nezkušený a nevarovaný člověk opařil při zalévání čaje horkou (jiný případ mě nenapadl), prostě by do proudu horké vody schválně strčil ruku, je jeho vlastní zodpovědností, ji tam příště nestrkat, asi to dělat ani nebude, takové sebepoškozování totiž dost bolí. Pokud se ještě někdy opaří, nejspíš to bude z jiného důvodu, než ji schválně strčí do proudu vařící vody. A právě o to jde, naučit se zodpovědnosti především za sebe sama i v duchovní oblasti. Jakpak můžeme zodpovídat za děti, podřízené, či naše pacienty? Když nedokážeme nést ani odpovědnost sami za sebe? Pokud jsem tu nadnesla pár znepokojujících otázek, předpokládala bych, že se nad nimi čtenář zamyslí... Asi je důležitější obhajovat Levašova, či koho, ale já proti nikomu nevystupuji, pouze upozorňuji na možná nebezpečí a světe div se ze starosti o ty. kdo se na seanci připojí... Já za tou oponou za Levašovem vnímám hrůznej fujtajbl, když "poodhrnu načinčanou oponku a poprosím Světlo o osvícení toho prostoru" Možná to nebude napořád, pokud ty bytosti projdou očistou, můžou být jednoho dne docela fajn, ale teď se od nich člověk minimálně ušmudlá, tedy podle mého vnímání... Ale sami od sebe, bez impulzu, se čistit nepůjdou, jako nikdo...
Nechci se v tom patlat, nikoho strašit důsledky, neznám je a ani je nechci znát...
Myslím si, že obecně je bláhové, jak si pouze viděním hmoty bláznivě myslíme, jak jsme sami, pokud s námi není někdo hmotný... A i u přenosu energie na dálku si myslím, že si sama jen tak nesviští, že i to zajišťují nějaké bytosti... Pocit všemohoucnosti u člověka je až dojemný - já si klidně pošlu energii, to všechno já sám, já sám, já sám....
Poslední dobou mám pocit, že se pomaloučku začíná ukazovat kam vede činnosti bez použití srdce - k automatismu, který dál ústí ke krutosti a velkým přehmatům. Emoce člověk musí držet na uzdě, ale je otázka jak moc, aby se nestal chladným a bezcitným. V srdci člověk může najít pravdu, to ji ale musí hledat a ne papouškovat intelektuální fráze, které zajištují pohodlíčko. Svět se tolik mění v duchovní oblasti ale tolik, že si to nejde ani představit... Tolik vysokých duchovních bytostí prochází radikální očistou, po ní to jsou úplně jiné bytosti, s jiným "smýšlením". Tolik nespravedlnosti a krutosti vychází ven... Není na nikoho spolehnutí... ani na Levašova, ani na nikoho jiného, pouze na své vlastní srdce.
Pokud každý ve svém srdci najde sám pro sebe dost lásky, bude v něm i dost lásky pro kohokoliv jiného. A když už začneme vnímat lásku ve svém srdci, zjeví se docela snadno i pravda. Ale jen za předpokladu, že nemáme napevno nastavenou ikonku pravda na názor v hlavě, který jsme si vytvořili na základě jakýchsi vyčtených pravd, které jsou "navždy platné".
Čeká nás těžká doba - mnoho lidí přijde o největší opory svého života - boha, učitele, přesvědčení... A to bude asi nejtěžší, naučit se žít bez navždy platných jistot, jen každý sám se sebou... Kdo se bude jó bránit, asi mu bude muset pomoci i katastrofa... Ale ta bude stejně pro mnohé mnohem méně strašná, než ztráta názorových "jistot" Ti kdo nepřežijí... věděli dopředu, že ztrátu jistot nezvládnou... Každý si sestavuje svoji budoucnost sám a sám si za ni nese zodpovědnost.
Jistě že, Levašov nese zodpovědnost za své seance, ale kdo si moje námitky přečte a hodí je za hlavu, přebírá velkou část zodpovědnosti sám na sebe, pohodlnost není dobrý rádce. Mojí zodpovědností už ale není, kolik lidí přesvědčím o potřebě veliké opatrnosti hlavně ve věcech na které není vidět.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
JARMILA | 25.01.2012
Gratuluji,opravdu krásně napsané,ale já bych to až zase tak nedramatizovala(aspoň ty seance).Samozřejmě že jsme zodpovědní každý sám za seba,nikdo za nás nic nevyřeší.Ve svém životě jsem potakala hodně lidí,kteří se dostali do spárů manipulátorů a někteří bohužel neměli to štěstí se z toho dostat...zatím Já osobně informace vstřebávám a někdy ve velkém množství,potom filtruji a vezmu si z toho jen to,co v daném okmžiku považuji za přijatelné a mně nejbližší.Každý se vyvíjíme a sbíráme zkušenosti,zakopáváme,znovu se dereme nahoru, někdy jsme tak vyčerpaní,že už se nám nechce nic..v tom okamžiku se" kolo štěstí" začíná opět otáčet.Začala jsem zde příspěvkem rozumově,končím srdcem (to bude asi těma seancema HI HI HI)Endorfin opět cloumá,ještě že ho máme a odlétám čerpat někde jinde a zkoušet v životní praxi.
Opět s láskou a naposled Jarmila
Re: K LÉČIVÉMU PŮSOBENÍ
Jana | 29.04.2012
Rada bych se Vas zeptala,jestli jste Jarmila Kubatova?
energetické zadlužování
paprsek | 19.01.2012
Je to paráda... prakticky všichni chápeme, že nekonečné zadlužuvání ve finanční oblasti vede ke zhroucení, ale energetické zadlužování, to je něco jiného... Teď si půjčím schopnosti a sílu někoho a bude mi hej... kde se to všechno, co je k dispozici, bere? No to je v pohodě... a s čím vším dávám souhlas, opravdu jen s těmi podmínkami, které tam jsou napsané? Nebo i s něčím dalším, co nemá třeba v patrnosti ani Levašov? Klíd hlavně, že to pomáhá, že? Na dobu a velikost splátek se nikdo neptá... tak to je opravdu v klidu..."budou platit jak mourovatý". A komu? No i tomu systému, který takový léčení umožňuje... na co asi jede? Na ropu asi těžko.
Schopnosti, byť zázračné, nejsou v dnešní době, zatím, potvrzením čistoty veškerého konání dotyčného. Jistě, činí mnoho dobrého, ale to neznamená, že je bezpečné se otevřít jakémusi energetickému systému, kterému dal tvář... Každý z nás má právo na omyl, i Levašov. Obávám se, že tahle "jeho pomoc" je jedním velkým omylem, který "nevidí". Uvolněním starých vazeb a úpisů bez plného vědomí prostě a jednoduše nemůže být "zadarmo" - úpis za úpis, nebo léčení a úleva za úpis a ten starý stejně zůstane a bude se muset vyřešit později, jen "přestal otravovat".
Po vyvázání se snad již definitivním z rodinného upírství velice doporučuji silně přehodnocovat veškerá zázračná působení... Možná, že nebude za poskytnuté služby platit pouze jedna generace....
Levašov je jistě úžasný, ale podle fotek, se stále pere sám se sebou... symetrie jeho obličeje je výrazně porušena. Je úžasné, pokud někdo disponuje takovou silou a možnostmi, ale jak má vše pod kontrolou, když nemá ani sám sebe? Je to pouze dohad, ale pro mě tak výrazný, že nejde jen tak zahodit...
ZAČÁTEK
JARMILA | 05.01.2012
K tématu N.L. a manipulace?Co si o tom myslím já?Když budu k čemukoliv přistupovat s vědomím strachu,tak ten strach se bude prohlubovat a samozřejmě při spuštění seance se mi začnou potit ruky,bušit srdce a začnu mít dojem,že je to pro mne nevhodné.V dnešní době je těchto portálů spousty (díky za ně),ale pokud je nebudu číst s určitým nadhledem,tak se ze mne za chvilku stane schizofrenik,který bude mít především problém sám se sebou a bude si myslet,že všude na něj číhá nějaká nástraha a skoro každý je vlastně " převtělený ďábel" a to včetně N.L.Když se tak nad tím zamyslím,tak daleko větší manipulace na nás číhá formou různých klasických médií (tisk, film, rozhlas, televize atd).,často využívané komunikační portály,která umožňuje jednotlivcům, podnikům, školám a vládním agenturám sdílení informací z různých zdrojů..,dále tu máme různé organizované skupiny včetně sekt....no a tak bych mohla psát donekonečna.Zatím však žiji a naštěstí jsem byla obdařena i zdravým rozumem,který mi byl a pořád je v době mého duchovního klubání dobrým přítelem a rádcem (a smýkalo to se mnou pěkně zběsile )a to byl teprve začátek.V současné evoluční době jsem za něj velice ráda,byla to taková mateřská školka a přípravy na to,co má teprve přijít a jak se v vtom mám aspoň malinko vyznat a jelikož jsem tvor zvědavý ,tak jsem v odpočinkovém čase prošmejdila a hltala kdeco a tak jsem narazila( přes časopis "MEDIUM")i na tento web.a na pana Levašova.Ze začátku jsem byla ohromená jeho velikostí(myslím hlavně po stránce fyzické),následně jsem si o něm něco přečetla a mrkla i na pár jeho seancí na youtoube a přes můj prvopočáteční ostych mi tento člověk začal být sympatický.Vážím si lidí,kteří se nebojí otevřeně hovořit o tom,co si nejen myslí,ale i cítí a přitom moc dobře vědí,jak je to vysilující,(nemusím samozřejmě se vším souhlasit ,)ale nabádá mě to k dalšímu a novějšímu pohledu.Navíc je velice vzdělaný, má smysl pro humor,je si vědom toho,že všichni jsme si rovni a já osobně z něj cítím pohodu!!
P.S.Tedˇkoukám,že jsem se tu pěkně rozepsala.takže k tématu seancí až příště,zatím mám jen 3 shlédnuté...cítím pohodu a klid,včera dokonce přestala bolet hlava!!
Všem posílám hodně lásky,zatím se mějte J.K.
Otázka k seanciám
Nso ci | 12.12.2011
Dobrý deň,
chcem si ujasniť ak po 10 - tich sledovaniach Seance 1 znovu tieto stiahnem, tak znovu majú liečebný efekt? Druhá otázka - ak som nesledovala Seance 1 každý deň, čiže pravidelne, musím začať odznova, aby tam bol liečebný účinok? A ešte o pocitoch po nepravidelnom sledovaní - v poradí 8 žiadne, napriek tomu, že svojím založením som vcelku človek vnímavý a citlivý, ale možno je to len môj celoživotný subjektívny pocit...
Re: Otázka k seanciám
Hox | 12.12.2011
pravidelnost sledování být nemusí. postup je následující: 10x shlédnutí seance 1, pak 10x seance 2. Pak je třeba seanci 1 a 2 znovu stáhnout, a pak zase funguje, a postup se opakuje - 10x senaci 1, pak 10x seanci 2 atd..
Re: Re: Otázka k seanciám
Manipulácia? | 14.12.2011
Ďakujem za odpoveď. Trochu ma zaráža, že sa nik z diskutujúcich neohradil voči tunajším tvrdeniam, že sa prostredníctvom týchto Seancí dostávame do područia manipulátora. Všade sa nájde niekto, kto má iný názor, či skúsenosti, ale nik z tohto fóra nevyzval dotyčného uviesť nejaké argumenty, ktoré by podporili jeho uvedené tvrdenia. Prepáčte, ale smiem sa spýtať prečo?
Re: Re: Re: Otázka k seanciám-námět k zamyšlení
Lucy | 24.12.2011
V posledním čísle časopisu Medium Nikolaj Levašov píše o restrukturalizacích mozku,které provádí u vybraných jedinců.Pokud jste se hlouběji zajímali o to,jak funguje třeba Reiki,Shamballa,nebo jiné obdobné systémy,pochopili jste,že na to,aby člověk mohl posílat tuto energii,musí sám zasvětit do této jakési"pyramidální" hry další lidi,kteří se pro něho stávají zdrojem energie.
Zákon rovnováhy nám mimo jiné říká,že dávání musí být vyváženo braním.Samo naše vnitřní já nás nabádá nezištnému dárci se odvděčit,on sám si o nic neříká,to my sami,třeba formou loajality,vděčnosti a pod.Proud energie od nás plyne samovolně. My sami jsme nekonečným zdrojem léčivé energie.Naše nemoci musíme začít léčit léčením našeho myšlení.Energie je všude kolem nás tolik a stačí jen třeba odpustit a urovnat své vztahy.V tom okamžiku se uvolní tolik energie,kterou léčíte nejen sebe,ale i své blízké! .Každý občas stojíme na křižovatce tří cest a rozhodujeme se,kterou se dát.Ale všichni víme,že ta nejpohodlnější nás k vytouženému cíli nedovede.
Otevřte srdce bezpodmínečné lásce! Právě k vám po špičkách přchází!
Napětí, nepříjemné fyzické podněty
Prince | 11.11.2011
To vše jsem experimentálně zkoušel. U první serie č.1 jsem byl jako zfetovaný. Oproti tomu č.2 v klidu, jakoby nic se neděje.
Vždy č.1, asi ve 3. serii, pocity kolem žaludku, kámen, led, oheň atd.
U č.1 se mi tyto stavy podařily eliminovat takto: seance si pouštím hned ráno, na lačno, proto jsem si ráno načepoval vodu do sklenice a usedl k PC. Vodě jsem řekl, co plánuji. Vlastně jsem si ji naprogramoval ( nebudu zde popisovat svoje intimnosti), postavil sklenici před monitor, otevřel seanci, dal pause a řekl tělu, co plánuji a otevření všech buněk pro POZITIVNÍ energie NL. Potom to samé vodě ve sklenici. Pustil jsem seanci a nechal ji proběhnout.
Po seanci jsem řekl vodě ve sklenici, aby mi předala to, co jsme se dohodli (nebyla proti :D ) a vypil jsem ji. Bez emocí, vlastně jen tak, když člověk zastrčí do PC flešku a řekne: "..tááák a teďka si to sem nakopírujemee..ták pěkněěě..".
Sice některé jevy ustaly, ale u konce č.1 jsem chytl úplněk, takže se mnou cloumaly dávno známé úplňkové jevy.
Také jsem si všiml, na začátku seance, jak je kamera zaměřena na oči NL, že si mě skenuje přísným pohledem, jako by mu nic neuniklo. Něco ve smyslu: všechno vidim!!! :D
Beru to sportovně, myslím, že krizovou hranici jsem překonal a že jsem několik podstatných věcí zjistil, ale to už si ponechám jen a jen pro sebe, jelikož si troufám říci, že pro každého jednotlivce je ten program osobní, ač to vypadá jako stáhnuté videjko s mácháním rukama.
Ještě k hudbě: J.M.Jarre, Equinoxe, slunce za zenitem, blíží se svítání :) A při svítání se dělá co? Vstává z pelecha.
Re: Napětí, nepříjemné fyzické podněty
zkušenost | 01.12.2011
tím,co děláte se postupně dostáváte do područí manipulátora.teď mi nevěříte,ale pozorně sledujte své budoucí reakce a pocity! je to velmi nabezpečná hra!
Ozdravná seance
Irena | 30.10.2011
Vážení,ráda bych to taky zkusila, ale mám obavy, že si ublížím.Mám problémy se spaním i s usínáním samotným. Ráda bych věděla,zda by mi ta seance mohla pomoci. Měl někdo z Vás problém jako já a pomohla mu ta seance ?
Re: Ozdravná seance
Mária | 03.11.2011
U první seance bylo trochu takové brnění asi nejsem moc senzitivní. Uvidíme u dalších.
Re: Ozdravná seance
Hox | 03.11.2011
ublížení se bych se nebál, viz průvodní text nahoře. Maximálně si dávat pozor na příznaky přetížení tam popsané a zavčas přerušit, pokud se objeví.
Re: Re: Ozdravná seance
zkušenost | 01.12.2011
proboha lidi zastavte se dokud je čas! dáváte svůj život do rukou manipulátora
Re: Ozdravná seance
Silaet | 11.11.2011
Ano já. Se spaním jsem měla problém celý život, ale také s úzkostí a napětím, které jsem nemohla silou vůle nějak vypnout. Objevovalo se mi to i při relaxacích, když jsem je kdysi zkoušela.
Myslím že jde o mentální bloky. Může mít člověk strach, že si zadává s magií, nebo že se otevírá někomu jinému, protože ten vliv prostě cítí. Kdo má z toho obavu, automaticky musí cítit úzkost.
Mě seance buď se spaním přímo pohohly, nebo se něco změnilo, byla odstraněna úzkost či blok a ulevilo se mi. Dnes spím normálně, když zrovna neprožívám nějaké nové šoky :))) já dříve usínala několik hodin a i tak, bylo to velmi lehké spaní. Bývala jsem i vyčerpaná, zatímco jiní byli ráno jako křepelky.
Re: Ozdravná seance
zkušenost | 01.12.2011
jenom šílenec dělá na sobě pokusy s něčím neznámým,já jsem to udělal a vyvázat se z područí manipulátora je téměř nemožné
tak nevím
buzsim | 28.10.2011
Zkusila jsem to poprvé a poprvé i 1.seanci. Já jsem dost vnímavá a tomuhle jsem přistupovala s velkou zvědavostí. Bohužel jsem musela ukončit, protože se mi udělalo opravdu nevolno, ale ráda bych to za pár dní zkusila znova, jen nevím, zda k tomu najdu odvahu. Láká mne to, ale na druhé straně už mám i strach...
Re: tak nevím
Prince | 30.10.2011
Ahoj, zrovna si jdu stahovat novou jedničku a vidím tvůj příspěvek.
Můžeš se, prosím, o tom "nevolno"?
Již jsem psal, jedničku vnímám dost silně, hlavně v okolí solaru, žaludku, někdy tlak, jindy mačkání s pálením. Ale vždy jsem to vydržel. Dvojka je v klidu.
Je pravda, že každý to vnímá jinak, proto mě zajímá tvůj názor, ono do těch seancí moc lidí nejde.
Re: Re: tak nevím
buzsim | 04.11.2011
Omlouvám se za pozní odpověď!!! Nevolno ve smyslu nepřekonatelného napětí, kdy se mám pocit, že omdlím...a musím to vypnout. Dnes jsem to zkusila po druhé a vydržela do poloviny, což bylo víc než poprvé..., ale musela jsem chvílemi zavřít oči. Když budu mít zavřené oči asi to zvládnu celé, ale až zas najdu odvahu... Začínám mít pocit, že jsem nějaká divná, když to nedokážu unést, to jeho působení.
Re: Re: Re: tak nevím
Hox | 10.11.2011
Naopak! Vysoká citlivost na působení je dobrým znamením...
Re: Re: Re: Re: tak nevím
komentář | 05.12.2011
tohle je skutečně názor zcestného uvažování! prober se ty diletante!
Re: Re: Re: tak nevím
Silaet | 11.11.2011
Já jsem občas cítila také nepohodu, tak jsem to bez milosti vypnula. Zkusila bych možná pro začátek, nechat to jen zapnuté a nesoustředit se přímo na seanci. Možná je to pro tebe fakt moc silné, s ohledem na nějaké vnitřní bloky, nebo velkou úzkost. Rozhodně netlačit :)
Re: Re: tak nevím
zkušenost | 01.12.2011
proto,aby jste získali něco neurčitého a všeobecného jste ochotni upsat duši! a to není pohádka
Re: Re: Re: tak nevím
tak nevím... | 07.12.2011
s ohledem na své zkušenosti od těchto pokusů na sobě upouštím, prostě můj strach je teď větší než zvědavost na začátku... Budu dále bez zaujetí proti něčemu sledovat novinky na vašich stránkách, ale pochybuji, že bych ještě dokázala pokusit se o nějakou podobnou akci. Zkoušela jsem, opět, když je doma klid a dokonce mne zachvátila panika:-(((, to už je asi část sugesce....
K jedničce a pro Vojtu a seance http://www.youtube.com/watch?v=4vrNko7L0jU
Prince | 10.10.2011
Vojto, nemoc jsem vzal jako slovo pojaté od ne-moci, nemohu (sám). Protože nevím, jelikož se nezabývám, je nějaká slabost - asi bacil - zajdu k obvoďákovi, dá prášek.
Dobře, seance neléčí nemoc, ale její důsledek a tou je dírka v energetickém obalu - auře.
PŘEDESÍLÁM a to všem, vždy si dělám po svém, jmenuji si to po svém, vysvětluji si to po svém. Na diskusi píši jen proto, abych se podělil s ostatními. Není to dogma, jsem proti ustanovením a zákonictví - TAK SE TO MÁ DĚLAT a dogmata nepřijímám.
(sousedovy boty mi taky nesedí, ikdyž je má stejné).
Prdlačku, dělám po svym.
Erddystek mi to potvrdil, kdyby na diskusi nebyli provokatéři, ale jen stejně smýšlející, stejně naprogramovaní, vznikla by z toho diskuse: ano, je to pravda, máš pravdu, jo, super, také to tak cítím..atd.
Dále vnímám to, že NL vytvořil, ač "veřejné" ozdravné seance, přitom šité na míru každému jednomu.
(vysvětlím: je to dost velké k pojetí mozkem, ale to, co jiní dělají hodinu, NL má během 5ti minut, co jiní dělají rok, to má NL za týden. Nadčasovost, mimočasovost, tzv. zaZIPování, komprese)
Nyní k seanci č.1.
První shlédnutí bylo pro mě tak náročné, že jsem si vzal dovolenou, abych raději neudělal chybu. Byl jsem upřímně řečeno "mimo". Dole je to popsáno. Dvojku jsem se díval asi 5x, než jsem dosáhl serie 10 shlédnutí. Ta bylo ba naopak zcela v klidu a dole také popisuji, jak ji vnímám.
Po dnešku jedničku vnímám jako tzv. skenování - NL zakrouží rukama, zastaví a sleduje, po chvíli to samé...jakoby skenoval orgán po orgánu. Všimněte si, že nedělá nic jiného a dívá se jakoby "do těla". Případně, jakoby !rozhrábne" určitou vrstvu, aby se podíval. Jednička je jen dívání. Dvojka je léčení.
Věřím tomu, že úmyslne napsal, aby se každý díval kolikrát chce, ale za podmínky 10-1/smazat, 10-2úsmazat...nahrát znovu (download) a tak dokola. Je to o pečlivosti a čtení mezi řádky, NL není nějaký psychotronik za pětikilo z novin. Jde mu o zkontaktování na mentální úrovni, ne jen zapnout - uzdravit - vypnout .- zapomenout..a říct - to byla blbina.
Nějakou dobu mi trvalo, než jsem to pochopil a on mě donutil o tom všem přemýšlet. Je to jeho každý pohyb, mymika...
Pokud se na seanci dívám, mám vytvořené energetické vajco. Ale u sledování si řeknu, že otevírám jen DOBRÝM energiím od NL.
10.8. (lišta v pravo na LN) je seance, která je na rozvázání potratů u žen a rozvázání od katolického křestu. Není tam podmínka sledování počtu, je to rychlovka. Ale má sílu. Kolik z nás nechali rodiče pokřtít a co to může/mělo/má za následky?
Zde to je: http://www.youtube.com/watch?v=4vrNko7L0jU a říká: popřemýšlejte, kdo chce pomoct..připraveni?
Pokřtění je vlastně přibití na kříž, žádné polití svěcenou vodou, je to totální zotročení osobnosti. No nenabízí velikou věc?
Beru to tak, jak jsem to pojal (po svym, sobě). Nikomu nic nevnucuji, jen popisuji jak to vnímám. Není to jako hodit minci do automatu a vyjede něco. Je to čtení mezi řádky a je to i tenký led, po kterém se dá chodit. Není na to recept, to musí každý sám.
A věřím tomu, že NL to tak i pojal (než poznal lidskou vychcanost), že nic není zdarma, bez práce, času, chtění..atd
(největší ovčačina je: Pepa mi říkal, že to je dobrý/blbý a tak to udělám taky - pravidlem je, že na vině je Pepa)
Re: K jedničce a pro Vojtu a seance http://www.youtube.com/watch?v=4vrNko7L0jU
Prince | 10.10.2011
Omlouvám se za překlepy, ale píši to při svíčce, na klávesnici po hmatu a rychle, bez kontroly, jinak bych to musel přetvářet.
Zkušenost
Vojta | 10.10.2011
no zvědavost mi nedala, tak jsem to vyzkoušel. U 1 jsem se cítil trochu blbě, ale říkal jsem si přežil jsem horší věci. Musel jsem to stopnout, myslím u šestého shlédnutí, to už se nedalo vydržet (bolest a pískání v uších) a hrozila ztráta vědomí. Po nějaké odmlce, kdy se to ustálilo, jsem dodělal 1. Teď jsem začal 2 a zase jsem ji musel přerušit u druhého shlédnutí, tak snad to nějak dodělám.
Pro Prince- je třeba si položit otázku co je ozdravné působení. Podle mne nemoci přímo neléčí- co člověk to jiná nemoc, pak je složité to celé obsáhnout v krátké seanci. Tak třeba když onemocní někdo z mých blízkých, tak většinou vím z čeho to má (emocionální napětí, stres, alkohol....).Samozřejmě to dotyčnému nemůžu říct - obvyklá odpověď to není pravda, protože žije v tom problému. Myslím si, že seancemi ruší staré zajeté struktury a vytváří nové na jiný způsob reakcí na podněty, no a tím pádem je to taková restrukturalizace mozku (vyléčení je vedlejší produkt). A kdybych byl tvůrce já, dal bych každému takové nějaké únikové dvířka pro případný vývoj jiným směrem, aby každý měl možnost překvapit svět něčím novým a hezkým. Nevím jestli jsem to napsal srozumitelně, když ne tak to smažte.
Seance 2
Prince | 08.10.2011
Seance č.2 je evidentně k očištění energetického obalu člověka, aury. Vnímám to tak, že N.Levašov odebírá vše negativní, cizí, co narušuje strukturu, stejně tak i nemoci. Začíná to kolem 2. minuty, kdy jakoby nabírá do rukou a setřepává pryč, na zem. U konce urovnává roztřepenosti a zaceluje díry, hladí.
Očima komunikuje na mentální úrovni, opravdu je tam něco více, než jen ozdravné působení.
Příští týden si budu znovu pouštět č.1.
Jak to vnímáte vy?
Re: Seance 2
Silaet | 08.10.2011
Já to u dvojky také vnímala podobně. Jako by to energetické pole vždycky nějak prohrábnul a postupně stahoval to, co tam není dobře poskládané či sladěné. Ty pohyby prstů ( třepetání) mi také připomínaly jakési tonizování, zacelování a spojování.
Občas jsem se při seanci necítila dobře, jednou jsem jí i vypla a pokračovala za dva dny.
Osobně si nemyslím, že je nutné absolvovat celý blok deseti seancí a že se nic neděje, když dojde k přerušení. Je fajn, když se vůbec podaří v klidu to na sebe nechat působit. Jednou mi tu začli lítat psy, jindy mě vyrušilo něco jiného, takže pokaždé se do toho ani není možné dobře položit :) Tak i tak to funguje, kdybych nezažila, nevěřila bych že je to možné
Re: Re: Seance 2
Silaet | 09.10.2011
PSY :) to jsem napsala jak tydýt a ani mi to nepřišlo :)))
Re: Re: Re: Seance 2
Šárka | 12.10.2011
Mám to od léta skouknuté dohromady 2x. Už dříve jsem se se svými pocity podělila na tomto webu. Teď začínám 1 potřetí a ten pocit, že je v tom něco víc než jen ozdravné působení jsem měla od začátku, jen jsem to vůbec neuměla uchopit. Ale myslím, že jsem na něco přišla. Má to souvislost s tím mentálním spojením jak píše Prince. Přijde mi, že když se člověk soustředí na vyřešení nějakého problému či přemýšlí nad nějakým tématem, že se to v tu chvíli nabíjí obrovskou energií a vše se velmi rychle řeší.
Re: Re: Seance 2
zkušenost | 01.12.2011
nemám vám všem šanci zabránit v tom,jak rizkujete svůj život! přeji vám hodně síly na to,aby jste se jednou dokázali vrátit do života.Já jsem jedním z mála co vás mohl varovat.už se na tyto stránky nevrátím,doufám,že si o tom, co děláte,najdete dostatek informací,jste jen pokusní králíci!!
Re: Re: Re: Seance 2
Vladimír | 02.01.2012
Zaujímalo by ma čo myslíš konkrétne ohrozením života? Ako toto zmenilo tvoj život? Odrádzaš,poučuješ ale nevysvetlil si prečo keď máš takú zlú skúsenosť. Čo ti ublížilo ???
Re: Re: Re: Seance 2
kattka | 24.01.2012
tak prosím napiš své zkušenosti, moc mě to zajímá, varování - před čím co je na tom špatně?
Re: Re: Re: Re: Seance 2
Lucy | 28.01.2012
Paprsek zde poměrně zasvěceně vysvětluje,o co jde.Mě bezmezná důvěra v univerzální moudrou kosmickou energii stála dvakrát téměř život.Návrat zpátky do života je velice náročný a hlavně, problém přichází velice plíživě a nenápadně,takže prvotní příčina fatální ztráty životní energie se těžko určuje.Apeluji na všechny,nelitujte energie času a vyhledejte si literaturu o energetickém a mentálním působení,hlavně o principu vampyrismu .Tato velká nedůvěra skutečně není projevem zbabělosti,ale osobního poznání.Všichni ale víme,že zkušenost je nepřenosná,konečná volba je tady na každém z vás.
Re: Re: Re: Re: Re: Seance 2
paprsek | 02.02.2012
Děkuji za Vaše svědectví... Já žádné takové nemám, cítím to dost dopředu a nestihnu se zaplést do takových důsledků a tak hluboko.
Jsem ráda, že jste se z toho dostala a blahopřeji k této jistě nelehké zkušenosti.
Je jasné, že takové účinky nebudou na každého... Jsme různí a máme různou formu ochrany - i ve formě malé citlivosti, malá citlivost nedovolí se příliš otevřít a tak se nedostaví takový rychlý rozklad. Na druhou stranu jsem měla co do činění s osobou, která odsávala obrovská množství energie a transformovala je na silně negativní a "živila" tak různé zrůdičky, které se čisté světelné energie nenapapají... A nejlepší na tom bylo, že o tom vůbec nevěděla... Naše hmotná těla mohou sloužit jako překladače a transformátory síly pro zlo. Záleží na minulosti, našem nastavení - kdesi v nevědomí a pak různých "učitelích", "léčitelích" a hlavně jejich nehmotných pomahačů.
Je úžasné, když léčitel pomůže, ale kolik pacientů vidí jaká energie mu pomáhá ... ? Pokud se léčitel pomodlí v duchu křesťanské tradice asi ty energetické zdroje nejsou moc čisté, no a vida do nedávna by to nikomu ani nepřišlo divné přijímat takovou energii. Že by si na léčbu člověk sám nastřádal, cíleným dlouhodobým odsáváním upozadněných bytostí a pak už nutně musel k léčiteli, aby se mu ztracená energie zase vrátila, alespoň její část, kterou si nechal ukrást? To se pak hýbou kšefty... i když chudák léčitel ani netuší, jak se sám zaplétá a myslí se, že se napojuje do kdovíjak čistých sfér.
Zato Levašov to je jiná kapacita, že? Ano je, ale automat to není, nikomu nemůže skutečně pomoci automat, leda tak nějakej lékařskej robot, ovšem jeho práci zaplatíte sami nebo z pojištění...
Proč se pořád na někoho spoléhat? A když tak na moudrost a znalosti, které nám pomohou vyvázat se z tisiciletého otroctví, jak v hmotném světě, tak i v duchovním, energetickém... Vše co se tu odehrávalo se dělo ve stejně pokřiveném duchovním prostředí, jak byl pokřivený hmotný svět, vše bylo filtrováno těžkou cenzurou a hodnoty byly totálně překroucené... nic starého nemůže být skutečně čisté... Bohužel ani Levašov, i když určitě dělá spoustu záslužného, ale podle mě by se měl začít také čistit a přestat pořádat automatické léčebné seance na požádání po internetu... Ale chápu, že na to nemá čas, jede ve stereotypu a má moc práce... Škoda, že nemá čas na sebe...
Informace, které během svého života nasbíral, byly z pokřiveného prostředí... není vše špatně, to rozhodně ne, ale veškeré informace je potřeba znovu získat, ověřit si je. I když se dnes připojíme na stejnou bytost jako loni, dnes k nám bude hovořit úplně jinak. V nehmotné sféře, do které příliš nevidíme, se už velká změna odehrála, není tam kámen na kameni. Přestaňme věřit starým stínům, které leckdy už neexistují na těch místech, kde byly... transformovaly se, odešly...
Chápu, že je těžké odhodit i ty poslední berličky, ale nikdo nikoho neuzdraví... může mu pomoci zbavit se energetických pout, ale bez kontaktu? Co za to? Když to není alespoň pochopení: aha, proto jsem měl ty problémy.... Není to napořád a čisté vyvázání, zase člověk nic nepochopil, zase na někom visí na někom a zase si najde někoho na koho se opět pověsí... pomoz mi, vyleč mě...
Jenom se jeden problém hezky řetězí... proč by ten okov měl mít jen jedno očko, nebo 10, které jsme nasbírali během pár set let podobnými "vyléčeními". Může mít i 11, i 15 oček řetězu - však on se ten řetěz opře o zem a netíží víc... Jen ho máme pořád na sobě, jenom se to uhladilo, uzavřelo a už nás to aktuálně nedře...
Pokud křtem dostaneme i informace a program podřízenosti a poslušnosti není lepší se ho zbavit vědomě? Prostě ten program odmítnout a chovat se jinak? Než čekat na pomoc shůry? Vše na sobě dovolujeme, i když neznáme důsledky v rozumové sféře... Nikdo nás nemůže myšlenkově zotročit, pokud to my nedovolíme. Pro nás je ale důležitější, že se mi propláchnou hned teď energie a zdá se, že jsou čerstvější a cítím se líp... To, že tu starou "smradlavou" energii mám stále na sebe navázanou, protože v hlavě se mi nerozbřesklo, to je fuk, už to nesmrdí... Však ono zase začne, a tak se nechám znovu propláchnout a tak tu káru s tím skladištěm odložených smradů budu tlačit furt dál... Je to pro mozek dostatečně pohodlné... tak proč ne? No a co, že tělo a duše sténá a srdce pomalu odumírá... mozek je v klidu a to je hlavní. Nakonec těch nehmotných okolo, kterým to vyhovuje (aby ne, když je tím živíme) je dost, na to aby nás přesvědčili, jak si vlastně skvěle žijem, když se můžem nechat tak úžasně léčit... Dokud budem poslouchat "permoníky" v hlavě, nikdy se z toho nevymotáme... Vykročit z bludného kruhu můžeme až tehdy začneme-li poslouchat srdce... To zná pravdu a má pro nás samé dost lásky na to, aby si nenechalo nadiktovat jakousi sebelikvidační taktiku od "permoníků". Ale když ono, pokud se stáhne energie z hlavy do srdce, to pak nějak nemyslí... a to je asi to nejstrašnější, nemyslet a začít poslouchat své vlastní srdce.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Seance 2
Lucy | 11.02.2012
Bohužel,převážná většina lidí na přijetí této skutečnosti není připravena, ale tak to má asi být.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Seance 2
paprsek | 21.02.2012
Už brzy budou hozeni do vody, připraven, nepřipraven...
Ale to je věc každého, zda se zamyslí, co bude dělat v ledové vodě...
:o)
:o) | 05.09.2011
krasna hudba M. Jareho,
a divadielko :o)
som sa pobavil
ľudia Boží spamätajte sa
Re: :o)
silaet | 08.09.2011
Je to můj první příspěvek zde, ale nemohu si pomoci.
Člověče boží, já jsem vcelku skeptik, ale tu seanci si nyní pouštím pravidelně, protože mi po několika spuštěních krásně mizí letité bolesti v ramenním kloubu. Bolelo to jako čert a v noci mě to nesčíslněkrát budilo. Živím se rukama, takže mám radost, že mohu zase pracovat bez úpění :) Tím si u mě Levašov hodně šplhnul a intenzivně pročítám vše, co je tu k mání. K tomu se ale vyjádřím na jiných místech, tedy tam, kam to patří.
pohoda
Láďa Kubeček | 22.08.2011
ahoj, už po 4 zhlédnutích seance 1 se cítím výborně. Jsem na tyhle věci vnímavý a sám používám léčebné metody reiki a shamballa. Nic méně Nikolay Levašov má svou specifickou energii, která ne jen harmonizuje, ale i dokonale regenerujje. Jsem velice zvědav na seanci 2, kterou si zhlédnu po seanci 1. Doporučuji. Ale bacha, vnímavý jedninci, jako byla třeba moje žena, mohou opravdu ocítit přetížení, na to je třeba si fakt dávat pozor a poslouchat pokyny. už při prvním působení jsem musel seanci ukončit, když se naní dívala moje žena. Já jsem sice nevidomý uživatel, ale seanci cítím taky. Přeji hodně zdaru všem Láďa.
Re: Re: pocity po sledovani
Prince | 30.07.2011
Cítím se (5ks seancí 1) zvláštně: rozjařelost,.. nepozornost,.. euforie,.. jakoby trip,.. když na mě mluví žena, jedním uchem tam, druhým ven a nevím, co chtěla,.. nesoustředěnost, ..dobrá, až mimózní nálada...špatná práce s klávesnicí - roztěkanost... ještě živější sny, než byly doposud.. honění různých věcí v hlavě.
:D:D
To jsem před sledováním seance 1 neměl, opravdu :D