Živě - výroční tisková konference V. Putina (10.00 - cca 14.00 našeho času)

Diskusní téma: Živě - výroční tisková konference V. Putina (10.00 - cca 14.00 našeho času)

Интересный блог для| личностного роста

Rodneypip | 09.06.2020

Шерстя просторы всемирной паутины на глаза попался интересный блог, в котором автор - Александр Усанин в интересном формате рассказывает о глобальных проблемах и предлагает их решение. Хочу с вами поделиться: https://zen.yandex.ru/media/id/5eccc6b9f4a1862d8f90f984/o-glavnyh-prioritetah-i-roli-rossii-aleksandr-usanin-5ed899ebf3ef2b2186b54f22

Пишите ваше мнение, что об этом думаете?

Грозит ли нам цифровизация и чипизация? Что будет после капитализма? Как улучшить взаимоотношения с родными, близкими, коллегами?
Как научиться жить правильно?

#gfdgd424AS23

Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 18.12.2014

Růst HDP přiblížně 07%, přitom v období mezi lednem a říjnem růst HDP činil 1,7%. Nějvětší růst byl zaznamenán v zemědělské výrobě 3,7%. Nízká míra nezaměstnanosti. Přebytek rozpočtu - 1,2bilionů rublů - 1,9% HDP. Pozitivní demografická dinamika. U 10 kategorii pracovníků rozpočtové sféry zvyšení mezd. V roce 2014 2x proběhla indexace důchodů (vyrovnání s inflací). Velkou pozornost vláda věnovala stavu armády.
Současnou situaci ovlivňují vnější ekonomické faktory, především cena energii. Putin má za to, že Centralní banka a vláda adekvatně reagují na současný stav (i když občas se zpožděním), ale celkově správně. Pokud se situace bude i nadále vyvíjet nepříznivě, budou další zásahy. Ale do budoucna růst ekonomiky a zlepšení situace jsou nevyhnutelné. Při nejhorším možném scénáři, toto zlepšení nastane nejpozději do dvou let. A za tuto dobu se nám také podaří divertifikace ekonomiky, je to nevyhnutelné, jsem si s tím jíst. Svoje sociální závazky budeme plnit také díky svým rezervám, které i v tomto roce vyrostly.
Co udělala CB - zvyšila úrokovou míru, která je potřebná ke stabilizaci ruble (dočasně). Nerozdává a nespaluje rezervy státu. Akorát to mohla udělat o něco dříve. Vláda by měla v ručném režímu pohlídat ceny na potraviny a benzín (každý den). Skoordinovat svoje úsilí s CB. Je třeba pracovat.

Na dotaz, jestli Rusko nebuduje novou zeď odcizení, Putin odpověděl
- my jsme jí nezačali budovat. Po pádu Berlinské zdí, dostali jsme ujíštění, že NATO se nebude rozšířovat dál na východ a přítom se okamžitě ve dvou vlnách začalo rozšířovat, radary vedle naších hranic - to není zeď? Toto je největší problém dnešních mezinárodních vztahů. Naše partneří se nezastavili. Rozhodli se, že jsou vítězové, že jsou imperium a ostatní jsou vasalové, které je potřeba dotlačit. Nepřestali stavět zdí, přes veškeré naše pokusy navázat partnerské vztahy. Naše tvrdá pozice v ukrajinské krízi by měla přispět k pochopení, že nejlepší cestou bude, když takové zdí stavět nebudeme a místo toho začneme vytvářet společný prostor - bezpečí a ekonomické svobody.
Ukrajina - přiznal, že na straně Novorossii bojují ruští občané - dobrovolníci, ne žoldnéři. Na východě Ukrajiny probíhá trestní výprava ukr.vlády proti občanům, kteří nesouhlasili s ozbrojeným státním převratem, s použitím všech prostředků bojové techniky.
Západ útočí na Rusko - jen příklad s olympiádou v Soči - všemi možnými prostředky se snažili pošpínit a diskreditovat, proč?
Sankce nejsou kvůli Krymu. Kdyby nebyl Krym, našli by jiný důvod.
Analogie s ruským medvědem - kdyby náš míška nehonil prasata a jinou zvěř po lese a rozhodl se živit jen medem a plody, stejně ho nenechají na pokoji. Vždy se budou snažit ho přivázat řetězy a potom vytrhat zuby a drápy (jaderné zbraně). A až se to stane, tak i tajgu si vezmou, vzpomeňte si výroky oficiélních osob o tom, že je nespravedlivé, když Sibiř a její bohatství vlastní jen Rusko.
Otázka není o Krymu. Věci se mají tak, že hájíme svojí suverenitu a právo na existencí.

P.S. Dle přání můžete doplňovat.

Re: Několik tézi z konference Putina

J. | 19.12.2014

Ďakujem za zhrnutie. V podstate už v Rusku začala detoxikácia, zbavovanie sa dlhotrvajúcej a poriadne zažranej choroby nikdy nie je jednoduché a keď je detox príliš rýchly, tak ani bezbolestné. Ale to už je posledná fáza, po nej prichádza zdravie :)

Len som zvedavý kedy to začne u nás a aký to bude mať priebeh.

Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 19.12.2014

Ahoj TauRus,

každá téza aj u vrcholových politikov v stádno-stajňovitej spolo(ne)Cnosti pre ovčanov má aj svoju antitézu..., ktorá býva bližšia realite.

Nemôže predsa povedať, že:
- "Chceli sme čo najlepšie, ale podarilo sa ako obyčajne." (teda na hov.o, alebo nič moc).
- Sme pod tvrdým útokom globálnych úžerníkov a transnacionálneho kapitálu, ktorý nám prisúdil úlohu surovinového prídavku vo forme kryptokolónie a nevieme ( mnohé klany ani nechcú a iné chcú parazitovať na domacom "pachanáte" samé) sa s tým nejak vysporiadať, lebo nemáme na to dostatok zodpovedajúcich riadiacich kádrov.
- Infláciu sme plánovali na tento rok na úrovni 5 % , ale bude vyše 8 %. Viete predsa ovčania, že výška inflácie je meradlom kvality našej riadiacej práce. Čím je vyššia je jej hodnota, tým je naša chyba riadenia vyššia. Toto platíme ako neokoloniálnu da

Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 19.12.2014

nejak sa mi to podarilo odklepnúť počas písania...:))

Toto platíme ako predpísanú neokoloniálnu daň. Pozrite sa na Európu alebo Japonsko, tam to riadia celkom dobre a inflácia je na úrovni 0 - 0,5 %/rok.
- Viete predsa, že inflácia je generovaná z drvivej väčšiny inštitútom úroku a ten sa presúva do vreciek globalistov. Ak bude rast HDP na úrovni 0,7 % a inflácia vyše 8 %, tak vážení ovčania, o rozdiel sme dovolili určitým kruhom vás okradnúť, rôznymi sofistikovanými úžerníckymi a globalizačnými mechanizmami.
- Viete predsa, že oficiálne musím hovoriť, že Centralní banka a vláda adekvatně reagují na současný stav (i když občas se zpožděním), ale celkově správně. To je samozrejme veľká lož. Predsa viete, že je to všetko úplne naopak (stačí sa pozrieť do "našej" Ústavy) :
Статья 1 ФЗ-86 «О Центральном банке Российской Федерации (Банке России)» гласит:
«Функции и полномочия, предусмотренные Конституцией Российской Федерации и настоящим Федеральным законом, Банк России осуществляет независимо от других федеральных органов государственной власти, органов государственной власти субъектов Российской Федерации и органов местного самоуправления».

Центральной банк не относится ни к одной из ветвей власти — законодательной, исполнительной, судебной и действует независимо от них.

Вследствие этого Центробанка — «частная лавочка», как и Федрезерв США, а кредитно-финансовая система России не является инструментом государственного макроэкономического управления.

...Но кредитно финансовая система РФ в этом случае становится инструментом чуждого интересам её народов управления, осуществляемого транснациональной ростовщической корпорацией, узурпировавшей банковское дело. Это можно показать бухгалтерски строго.

- Musel som tiež povedať, že:
Co udělala CB - zvyšila úrokovou míru, která je potřebná ke stabilizaci ruble (dočasně). Nerozdává a nespaluje rezervy státu. Akorát to mohla udělat o něco dříve.

- Žiaľ, nie je to "naša" banka, a tak ich musím k určitým krokom aj prosiť a ak je úroková miera nad rastom HDP, tak zaiste vážení ovčania viete, že ten rozdiel prakticky celý odteká ku globálnym úžerníkom a ak by sme to urobili skôr, tak by rubľovod k ním bol ešte väčší a boli by skôr spokojní a nemusel byť až taký veľký otras, že musíte teraz rýchlo míňať v panike svoje ťažko zarobené ruble.

- Žiaľ zürišskí gnómovia nám silne navýšili kvótu na odtok rubľov za hranice a "naša" CBR musela zvýšiť refinančnú úrokovú mieru z 10 % na 17,5 %. Ja vám mužíci moji plne verím, že to všetko budete stačiť poplatiť z vašej ťažkej práce. Veď odkiaľ to máme tu v Kremli zobrať, keď rast HDP bude len 0,7 % a úvery v komerčných bankách budú vyše 20 % - musíte sa na to nejak poskladať, lebo ani naši podnikatelia nebudú stačiť tie vysoké úvery našim bradatým a masonským bratom na Západe splácať.
- Naša veda (hlavne v oblasti psychológie, sociológie a ekonomiky) je plne v rukách "bratov " a "klubov", a tak sa musíte žiaľ vzdelávať sami, aby ste sa dopracovali k pravdivým informáciam. My pre to nemôžeme nič moc urobiť.
-Vzdelávanie budeme ešte primitivizovať podľa západného vzoru, veď čašníci, upratovačky, pokladničky alebo ochrankári nepotrebujú žiadne mimoriadne vzdelanie, stačí, že budú vedieť čítať a počítať na kalkulačke, niečo vytlačiť a urobia nejaké jednoduchšie operácie na PC. Bratia na Západe už spočítali, že ekonomickejšie je stavať rôzne školy, ako väznice. Hlavné je, aby ste boli "tolerantní" k takmer všetkému a my sa o výchovu vysokých riadiacich kádrov, ktoré nás potiahnú k svetlým zajtrajškom, už nejak postaráme..

- A stalinizmus a iné fašistické režimy musíme neustále povinne kritizovať, pretože aj náš režim je plne fašistický, len nie tak otvorene ako v 3. reichu, a tak sa musíme rôzne maskovať, a to aj za boj proti extrémizmu, intolerancii apod.

Treba nám veriť, skoro ako nášmu Hospodinovi v RPC, po smrti keď budete dobrí a pracovití ovčania a nebudete robiť problémy, tak pôjdete do raja nebeského..

...ďalší list prejavu nech si každý doplní podľa vlastných obrázkov...:))

Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 19.12.2014

Napsál jsem ti odpověď také dříve, než jsem viděl druhou část tvého příspěvku.:)

Luxi, nesoudíme den před večerem. Porovnávat úrokové míry EU a Ruska není zcela košér. Jedny jsou vasalové, druzí jsou kolonie. Jedny mají právo vlastní emise, druzí ne. A navíc jsou ve válce.
17% úroková míra je mimořádným, dočasným opatřením, aby nedošlo ke znehodnocení ruble, zastavila se panika a nerozpustily se státní rezervy. Navíc tato míra je pro banky a občany, kteří půjčují si peníze na krátkodobé účely (spekulace). Pro podníkatelé a dlouhodobé úvěry se úroková míra nezměnila. Dokonce existuje státní prográm, kde je míra ještě nížší, ale tam se musí prokázat, že je ve státním zájmu. Mně se také nelíbí podřízenost CB, ale za těchto podmínek dělat průdké pohyby a měnit ústavu je ještě větší riziko.
Kupodivu, tato úroková míra hraje v některých věcech na ruku ekonomice - prodražuje odtok kapitálu na západ.
Navíc, je to snad i jasné, že útok na rubl, bylo jakousi "trestní výpravou" za pokus Ruska imitovat vlastní měnu na základě svých hodnot - akce Rosněfti v obchod dolaru.
Rusko se stává nezávislým emisním centrem
http://miera.cz/viewtopic.php?f=2&t=95

Za ruble, které přitekly do státní pokladny, Rusko skoupilo další akce domácích podníků. A navíc, někdy se těch dolarů zbavit musí, co nejvyhodněji,než to začne dělat každý... Nákup amerických dluhopisů (také daň) se snížuje. Za tento rok Rusko naopak se zbavilo dluhopisu, Čína s Japonskem musely navýšit nákup.
Ke konci roku příjde čas na placení daně do rozpočtu, ta se platí v rublech. Kdo hrál na spekulací, bude muset opět ruble nakupovat, se ztrátou. A kdo ví, co příjde začátkem příštího roku?
Nevidím známky toho, že Putin se hodlá nějak vzdávat.

P.S.Stalina nikdo povinně nekritizuje. Naopak, mluvil jsem se ségrou, která byla vůči němu velmi kritická, tak v posledním rozhovoru mi řekla, že v souvislosti s výročím jeho narození (135), televize odvysílala několik dokumentů, které její názor napravily.
Všechno jde "tichoj sapoj" i v tomto směru.:)

Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 19.12.2014

"Pro podníkatelé a dlouhodobé úvěry se úroková míra nezměnila"

a hypoteky

Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 19.12.2014

Ahoj TauRus,

len aby tí "sapéri" nevyšli z podkopu, keď už bude po boji...:))

Hej, zobral som to trochu ironicky, ale je z toho jasne vidieť, že Rusko ako obeť, si sama kŕmi svojho "vraga".
Iste chápeš, že aj keby CBR držala základnú úrokovú sadzbu na 10% a bežný rast v rozvinutejších ekonomikách málokedy presahuje 3 % ročne, tak je to peňazovod, ktorý prúdi k Predátorovi a ten z neho potom financuje rôzne operácie proti Ľudskosti, vrátane rôznych agresií proti Rusku. Nebudú to predsa financovať z vlastného vrecka, na to sú až moc dobrí účtovníci v oikonomos nie pre úradníkov...:))
Tak ako sa s tým morálne vyrovnať, keď som už 14 rokov pri kormidle ?
Cháp, že ja považujem Putina ako jedného z mála ľudí, ktorí dokážu hrať obstojnú hru s globálnymi i lokálnymi klanmi a vcelku mu fandím. Z vyššie mnou napísaného je dúfam zrejmé, že reálnu Konceptuálnu moc Putin v rukách nemá a musí dostať chápavú podporu bežného národa.
Ak v najvyššom zákone štátu máš mnohé diery, nielen čo sa týka centrálnej banky (pochopiteľne Ústava Ruska je tiež písaná pod otrokárskou Konceptuálnou mocou realizátorov Biblického projektu), tak o akej štátnosti a suverenite sa dá hovoriť?
Ako ináč chceš zmeniť status quo, keď nie cez najvyšší zákon ? A chce to vôbec zmeniť Kremeľ ako celok a nakoľko to chce zmeniť "mystická komanda" Putina, tož to je neľahká otázka ?!

"Kupodivu, tato úroková míra hraje v některých věcech na ruku ekonomice - prodražuje odtok kapitálu na západ."
No za toto tvrdenie by ťa veru VP nepochválil..
Akékoľvek zvýšenie úrokovej miery ožobračuje v súhrne daný štát a žiadne poľahčujúce okolnosti tu neplatia, ak by si chcel tak vyhľadám na tento prípad celú analytiku aj so vzorcami a výpočtami celého negatívneho vplyvu na danú makroekonomiku. Veď vieme, že všetko zlé je aj na niečo dobré, ale ide o výsledný efekt.

Čo sa týka Stalina, tak neraz(!) sa aj Putin, aj Medvedev vyjadrili negatívne voči nemu a ich základom politiky (cháp "zväzu byrokratov Jednotné Rusko") je oficiálne destalinizácia s určitým buržoázno-liberálnym smerom. Viackrát ho obaja oklebetili (nie je dôležité, či dodržiavaním nejakej korporátnej klanovej disciplíny, lebo to vždy ide do informačného poľa), pripísali mu veci, ktoré ani neurobil (povedzme Katyň, represie ai.) a už vôbec žeby niekde spomenuli, že Stalin dostal Rusko z područia globálnej úžerníckej mafie - ZSSR nemal istý čas žiadne vonkajšie dlhy, tempá rastu dosahovali vyše 10 -20 % ročne (aj cez 30 %), ľudia verili, že sa budú mať lepšie - bol určitý entuziazmus a už vôbec nikto (snáď ani na jevrejských TV to nedávajú ), že chcel znižovať pracovný čas na 5 hod. denne a plánovite znižovať ceny atď.

Viem, že ty TauRus vnímaš Putina ako pomaly neomylného, ale chyby nerobí snáď len Boh.
Podľa mňa Putin urobil mnoho pozitívnych vecí pre Rusko, aj v rámci globálnych politických aspektov, ale robí aj chyby a aj závažné. Tu ponechanie CBS mimo jurisdikcie Ruska a štátnej moci je jedna z nich.
Už dlho sú rozpracované modely krytia meny a Rusko je tak bohaté na energonosiče, ak by sme uvážovali o zavedení energoinvariantu.
Treba začať čo najskôr - pochopiteľne ak je jeho "mystická komanda" toho schopná - min. nejaké obšírnejšie info ( zámer, plán ) už malo ísť do verejného prostredia z úrovne Kremľa, aby to ľudia nejak postupne "poprežúvali". Tu pochopiteľne môže byť zaangažovaná nižšia hierarchia, aj "patrioti", aj "renesančníci" RPC..
Do Ústavy musí byť zakotvená podriadenosť CBS vláde - ako ináč chceš riadiť a koordinovať politiku a ekonomiku, keď hlavné dláto na jej tesanie je vo Švajčiarsku (BIS Basel)?!
Kedykoľvek pár silných globálnych úžerníckych klanov zamáva s hospodárstvom ako teraz (Soros si svojho času z poverenia GP urobil testovací polygón z Veľkej Británie, hoci v nie takom rozsahu).
Do Ústavy taktiež - nulový úrok od určitého dátumu - postupné zníženie úroku, aby sa neochromil bankový sektor a jeho postupný prechod na investičné bankovníctvo.
Ako aj ďalšie veci, čo sa tu už viackrát omieľali..

Čínske príslovie hovorí:
"Radšej zažať sviecu, ako nadávať tme."

Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 19.12.2014

"Viem, že ty TauRus vnímaš Putina ako pomaly neomylného, ale chyby nerobí snáď len Boh."

To přece nemůžeš vědět, jak ho vnímám a chyby dělá i GP, natož Putin:)
Je pravda, že Putina nektitizují, těch kritiků je zde spousta i beze mě, a to se nesnazím strefovat do tebe.:)
Spíše se ho snažím pochopit, proč ten či onen krok učinil.
Vycházím z předpokladu, že za
a) je patriotem,
b) je seznámen s koncepcí,
c) snaží se vybudovat spravedlivou společnost,
d) ne vždy je v jeho silách prosadit nejoptimalnější (z mého nebo cizího pohledu) řešení, protože podmínky mu to nedovolí. Přece jen nemám tolik informace, co Putin a jeho "mystická komanda".
Jenže, nesmíš zapomínat, že Putin také umí překvapit a velmi často i situací, která vypadá, jako naprosto prohraná, umí otočit ve svůj prospěch. Problém je, že je nucen hrát podle pravidel systému, které on nevymyslel. Dnes se snaží změnit pravidla, doslova páchá revoluci (evolučně) ve světě. Vždyť jen si vzpomeň, co o něm povídala Merkelová, když mluvila s Obamou - Putin je šílenec, on se zbláznil, jde proti řádu!
A když hraje podle cizích pravidel a navíc s podvodníky a na cizím hříšti, je vůbec šance je přehrát? A kolik na to by měl mít času?
Má jít rovnou k cíli přímou cestou anebo kličkovat a dělat overstagy, aby je zmátl? Putina nejlépe posoudíš, když se na jeho hru díváš s odstupem několika let, potom jeho kroky začínáš chápat.
Třeba příklad s přeformováním armády, když v čele stál ministr Serdjukov. Několik let skoro všichni - média, poslanci, včetně nejvyšších generálů byli přesvědčení, že peníze na armádu se jen rozkrádají. Z několika míst najednou bylo slyšet, že Putin armádu ničí, jak Rusko může kdokoli brát holýma rukama...a Putin mlčel. A najednou ejhle, odešel Serdjukov, přišel Šojgu a armáda je vyměněná. Udělal to za rok Šojgu? Anebo po celou dobu, co byl Putin kritizován, on dělal svojí práci a nechal soupeře v přesvědčení, že s ruskou armádou je opravdu tak zle. Oklamal ho. Američané sámi byli překvapení, na jakou úrověň se armáda dostala, prošvíhli to a dnes čumí. A tento případ není ojedinělý.

Apropos, co bys sám udělal za situace, která nastala v souvislosti s útokem na rubl a ceny ropy?
Snížoval úrokovou míru...? Co by přišlo potom?

Mimochodem, Putin plánoval snížování úrokové míry, dokonce to bylo i ozřejměno v jeho plánech, přes banku rozvoje, na projekty státní industrializace, už od příštího roku, což by zákonitě donutilo i CB snížovat úrokovou míru. Jenže bylo to plánováno za předpokladu, že se věci budou vyvíjet evolučně. Dnes je situace mimořádná. Každý věděl, že "chcípající kobyla" - USA bude kopat, ale že se elity USA dočista zblázní? I přesto si myslím, že až se situace zklídní, jeho prográm se rozjede.

Dnešní Putinovy kroky můžeme objektivně posoudit až za několik měsíců, podle výsledků. Protože do hlavy mu ani jeden z nás nevidí a nemůžeme propočítat, jaká překvapení pro nás přichystal. Třeba, jako s Jižním proudem.

P.S. V ruském národě se sepnul genetický kód - když jde do tuhého, když na Rusj někdo útočí, musíme být jednotní. A jestli někdo někdy udělal chybu, budeme zkoumat potom, až po vítězství. A jak víš, vítěz se nesoudí.
Dnes je cíl jasný - ustát a přežít. A RPC dnes vystupuje, jako patriotická síla. I Stalin, v době války se s RPC usmířil.
Navíc, v době KOB, ani RPC nemá šancí. Ani v mém širokém dalekém příbuzenstvu neznám nikoho, kdo by chodil do kostela z přesvědčení (všichni jsou neznabozi) a ne jen kvůli módě jednou za rok. Ty věci kolem RPC vnímám, jako mediální obrázek, reálná situace je zcela odlíšná - převážná většina občanů chodí do kostela jen na Velikonoce a Vánoce, jako na představení. Věř mi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 19.12.2014

PS - také novinka.:)
"Валютные комиссары" защищают рубль
http://politrussia.com/ekonomika/valyutnye-komissary-zashchishchayut-738/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 20.12.2014

Ahoj TauRus,

ja ťa chápem, že si patriot a chceš vidieť veci lepšie ako reálne vyzerajú.
Boh však komunikuje s ľuďmi jazykom Života...nezdary, nešťastia, veľké problémy neprichádzajú len tak sami od seba ako baba Jaga na metle...:))

Koho je to chyba, že v Rusku vznikla už v poradí neviem ktorá vážnejšia ekonomická kríza, ktorá doľahne na milióny bežných ľudkov ?
USA, EÚ alebo GP alebo ...?

Какие именно надежды в отношении В.В.Путина и власти в целом заведомо иллюзорны?
...ни один даже самый идеальный политический деятель не способен подменить своею персоной всё множество госчиновников, которое наполняет собой структуры государственного аппарата.
Конечно, много среди чиновников и депутатов негодяев и идиотов. Но не надо обольщаться в отношении того, что если бы всех негодяев и идиотов из органов власти убрать и заменить умными и честными людьми, то все подвластные вскорости начнут жить припеваючи. Не начнут, потому, что и негодяев с идиотами, и умных и честных людей объединяет одно явление — социолого-экономическое и управленческое образование, которое они получили прежде, чем войти в госаппарат.

Snažil som sa nastieniť problém Ruska (a nielen jeho, to sa týka asi všetkých štátov) trochu v ironicko-alegorickom vyjadrení. Každý z nás vidí veci podľa miery chápania a reálnej morálky.
Aby štátny systém dobre klapal musia byť harmonicky zosúladené 4 základné spoločenské inštitúty, ktoré nemôžu byť nahradené nijakým "národným vodcom":
1) Štátnosť
2) Rodina
3) Veda - hlavne psychológia, sociológia ako celok a ekonomická veda
4) Systém vzdelávania

Teraz si to v kľude premysli a z pohľadu DVTR a KSB posúď, kto zodpovedá za následovné aspekty:
- prečo má Rusko neokolonialistickú ústavu, ktorá je vraj horšia ako za Stalina, ako štát realizuje reálne svoju výkonnú, zákonodárnu a súdnu moc a mnoho ďalšieho, na čom je postavená reálna štátna suverenita
- ako vyzerá ekonomické zabezpečenie bežnej rodiny, prečo je viac sirôt ako po 2. svetovej, prečo je spotreba alkoholu v Rusku najvyššia na svete, prečo je tam vyše 3-5 x viac ťažkých narkomanov ako napr. v EÚ atď. a aký to celé má vplyv na rodinu, ako základného zrnka SpoloCnosti
- aká je veda, ako základ ved.- techn. rozvoja a ekonomického zabezpečenia obyvateľstva, je metrologicky konzistentná alebo je poplatná mnohým mýtom (ináč v mnohom tak aj na Západe), ekonomickú vedu cáriacu v Rusku je možné nazývať vôbec vedou
- aký je reálne systém vzdelávania v Rusku, z pohľadu všetkých 6 priorít všeobecných riadiacich prostriedkov.

Apropos, co bys sám udělal za situace, která nastala v souvislosti s útokem na rubl a ceny ropy?

RIADIŤ - ZNAMENÁ PREDVÍDAŤ!
Ak som riadil zle, teda neodstránil som zdroje (príčiny) istých problémov, tak zožnem príslušné ovocie (resp. chápavejší sused mi znovu vybieli záhradu), t.j. životaschopnejší, agresívnejší a hierarchicky vyšší stupeň riadenia má vyškolí z chýb !
Potom už každé "riešenie" je viac či menej zlé.

A čo sa týka RPC, tak súhlas - buď sa transformuje alebo vplyvom zákona času sa samolikviduje. A zhruba religiózne štatistické rozvrstvenie ruského obyvateľstva poznám.Takže v tomto ti verím...:))
Tu však treba reálne zahrnúť aj noosférický vplyv min. 3 generácií predkov, čo sa zákonite odráža na algoritmike práce kolektívneho podvedomia žijúcej generácie.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 20.12.2014

Ahoj, Luxi.
Díky za odpověď. Ty věci, o kterých píšeš si já uvědomují.
Ale dovolím si tě v některých bodéch, co se ruských reálii tyče, nejdříve trochu poopravit.
Třeba otázka rodin a sirot. Už před pár léty se rozjel prográm podpory rodin s dětmi - školky, byty soc. dávky a máteřský kapitál, který se ročně valorizuje a dnes činí něco přes 400tis. rublů (při narození 2. dítěte v rodině). Zároveň se rozjel prográm - "žádné děti nebudou v dětských domovéch", který už přinésl výsledky. V současné době činí počet "volných" děti k adopcí nebo do pěstounské péče 88 tis.,
což je stav v přepočtu na počet obyvatel, lepší, než v ČR (asi 10 tis.) a už vůbec se nedá srovnávat s poválečným obdobím.
http://www.usynovite.ru/db/

Podobné je to i s alkoholem a narkomanii. Podle statistik je Rusko na 4. místě po Lotyšsku a všichni ostatní v Evropě ho těsně následují. Což nechci říct, že je to hezké místo, jen opravují nálepku - co Rus, to alkoholik, ze které sleduje - co evropan, to abstinent.:)

A dále. Já přece netvrdím, že Rusko je řízeno perfektně. Bavili jsme se o osobě Putina a jeho možnostéch řízení v systému, který Rusku a i celému světu navázala cizí mocnost a GP.
My se můžeme bavit o tom, nakolik byly kroky Putina včasné nebo přicházely se zpožděním k tomu, aby ten systém začal měnit. Nakolik je míra chápání obyvatelstva je na takové úrovní, aby ty kroky byly prověditelné. Nu přece nebudeš povídat, že Putin mohl už v roce 2000 začít provádět revoluční změny. Když se budeme dívat z uhlu pohledu, že každá krize státu je kríze řízení, tak v tomto ohledu jeho vládnutí doprovázely kríze neústale. Když se podíváme zpětně, tak přece jen zjistíme, že vede zemí k určitému cíli. A jestli stojíme na prahu změny systému a nastartování projektu "ruské globalizace", tak v tom je také snad i zásluha Putina, ne?
Úroková míra se mi také nelíbí. Ale zdá se mi, že Putinovi zrovna teď se povedlo ve vražedném systému s použitím zbraně nepřítele, protlačit něco, co nás opět posune o krok dál. Uvidíme za pár měsíců, jestli je to jen mé zdání.
Jinák, mě moc potěšilo, že i VP SSSR cítí důležitost momentu a rozhodl se Putinovi pomoct.
Jefimov ve videu:
Российский Разлом и Концепция будущего

http://politikus.ru/video/38468-rossiyskiy-razlom-i-koncepciya-buduschego.html

Takže, pokud shrneme. V zásadě si ani neodporujeme. Je třeba měnit systém. Ale provést se to musí takovým způsobem, aby v podstatě užitečné kroky neuvrhly svět, ani Rusko do ještě hlubší kríze nebo nedej bože konfliktu. A v tom, jako stratég, má Putin mojí důvěru.



Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 23.12.2014

Ahoj TauRus,

jasne, že si v podstate neodporujeme. To je len také cvičenie, lebo veď to poznáš, ak vojsko necvičí, tak ani najlepší generál s ním nedokáže veľa urobiť. :))

A je dobré, že VP Putinovi vyjadruje podporu (ako aj predtým, avšak ho aj poväčšine kritizuje za neadekvátne kroky), lebo ju bude potrebovať od čo najširšieho spektra dobre namierených ľudí, ak chceme pomaly meniť systém.
Myslím si, že k nejakým ostrým konfliktom nedôjde, predsa už je po rezonancii, mnohí ľudia sú už viac v obraze a taktiež sú používané iné polittechnológie na spracovanie biomasy.

Tož, prajem pekné, pohodové a spokojné Vianoce - pohanský to sviatok osláv zimného slnovratu so znovu narodením sa "boha" Ra.. :))
Len neviem či oslavuješ tie rímske teraz, alebo tie pravoslávne v januári.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 23.12.2014

Ahoj, Luxi.
Díky za přání. Tobě a tvé rodině také přeji pohodové svátky a hlavně si užij pár dní odpočinku.
Vánoce slavím podle českých zvyklosti, kvůli rodině. Na to, abych je ještě slavil podle pravoslavných, nemám ani zažité tradice (naštěstí). A pěstovat si nové nemám ani chuť.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 21.12.2014

ad "Koho je to chyba, že v Rusku vznikla už v poradí neviem ktorá vážnejšia ekonomická kríza, ktorá doľahne na milióny bežných ľudkov?
USA, EÚ alebo GP alebo ...?"

Jestli myslíš současný pád rublu, jednak nemyslím že bude vážnější krize, jednak tam jsou externí příčiny, na které se mohl připravovat, ale ne je neutralizovat. Ale mohl se také rozhodnout využít útok zvenku a obrátit ve prospěch svého řízení (v perspektivě), což se dle mého děje.

Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 19.12.2014

Putin se pokusil znárodnit CB v roce 2003, nepodařilo se mu to, teď to zkouší jinak, znárodnění CB asi nebude ale pracuje se na paralelních strukturách, takže o CB nepůjde. Putin hraje divadlo, ale ne pro lidi - pro "elitu" a periferii "majitelů systému". Tak to vidím. Myslím že ho jednak podceňuješ, jednak mu dáváš v mínus to, co reálně nemohl/nemůže změnit. Neznáš (jako já ani nikdo jiný) všechny okolnosti, informace které zná Putin, zda reálně mohl třeba s tou úrok. mírou CB něco dělat nebo ne. Pokud by byl za davo-elitarizmus, tak by myslím nepodepsal úkaz "Koncepce sociální bezpečnosti v Ruské federaci" v listopadu 2013, kde to navíc vypadá na synchronizaci kroků Zaznobina (vystoupení v Číně, oficiální deklarace ruského projektu globalizace).

> Tak ako sa s tým morálne vyrovnať, keď som už 14 rokov pri kormidle?
"Továrišč Stalin, spisovatelé a básnící jsou v kuse ožralí, nedá se s nimi vůbec pracovat!"
- "Jiné básníky a spisovatele nemám..."

Zkus mrknout na tohle:
http://fritzmorgen.livejournal.com/744687.html
http://inance.ru/2014/12/energostandart/ (konec textu)
http://zakonvremeni.ru/component/content/article/14-4-/19226-on-opyat-vsex-pereigral.html

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 20.12.2014

+ http://cont.ws/post/70357/

Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 19.12.2014

Ahoj Luxi, tady s tebou nemůžu souhlasit v jedné věci, u toho co píšeš zůstává nevyřčeno, nebo z vzniká dojem, že Putin se nesnaží změnit systém. Hlavní otázka tady zní jinak - dělá Putin maximum co je v daný okamžik možné nebo ne? Pracuje na zájmy většiny nebo ne? A šlo by teoreticky dělat být nějak moc více úspěšnější, při dokonalém řízení, ale za současné davově-"elitární" společnosti s její reálnou morálkou? (Co by se třeba reálně stalo, kdyby Putin namísto svého "zaklínání sociálních živlů" všechno otevřeně řekl v stylu jak píšeš? Může si to dovolit? Myslím že ne...)

Pokud se podívat na činnost Putina v podstatě od jeho příchodu v roce 2000 doteď, prakticky konstantně musí manévrovat, proplouvat mezi Skylou a Charybdou. Vývoj Ruska za posledních 15 let ukazuje, že se mu to v dostatečné míře konstantně daří. Současná situace není výjimkou - proplout mezi nekontrolovaných krachem dolaru (přes co by USA odepsala svoje dluhy), krachem státnosti Ruska a vypuknutím horké fáze světové války.

Pustím se na tenký led a napíšu jak to vidím: Rusko bez větších problémů ustojí, situace se celkem brzo obrátí a všechno se vrátí jako bumerang Americe, která nebude vědět, kterou krizi hasit dříve.

Putinova metoda se dá popsat jako 107x měř, pak přeměř po stoosmé a pak řež, ale když už režeš, tak pořádně a bez varování. Proto myslím, že USA, a částečně Evropu čeká brzy nejedno nemilé překvapení.

Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 19.12.2014

Ahoj Hox,

presne o to ide : Chce Putin vôbec zmeniť stádno-"elitárny" systém ? Alebo mu ide len o nejaké multipolárne spravodlivejšie usporiadanie ?
Niektoré veci, čo ma na ňom znepokojujú som už spomenul. Pochopiteľne dobré veci, ktoré robí treba podporiť, ako aj u ktoréhokoľvek politicusa. Vieme predsa, že musia hrať divadlo pre plebs.
Zmena musí aj tak prísť zdola, s postupným prienikom tých morálnejších a chápavejších do vyššej politiky...kádre riešia všetko!
Ostatné som v podstate uviedol v odpovedi TauRusovi.

Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 20.12.2014

> Chce Putin vôbec zmeniť stádno-"elitárny" systém ?

Víme že on sám ho změnit nemůže a není to ani jeho úkol, může jen vytvářet podmínky pro změnu, což dělá - nezaregistroval jsem žádný jeho krok, který by indikoval opak. A naopak, často ohlašuje věci které se dají vykládat jako pobídky k demontáži davo-"elitarizmu", pokud číst mezi řádky.

No, kritiky jsi napsal dost, ale zkus se zamyslet nad tímhle: pokud hodnotit s odstupem let a podle výsledků, nikoliv slov, dokázal bys pojmenovat jednu věc, kde udělal větší chybu?

VP ho občas kritizuje, to je pravda, ale je to spíš zpětná vazba a info určené zbytku společnosti, kdy říkají co by bylo možné, kdyby byla míra chápání a morálka společnosti na vyšší úrovni. Zaznobin to řekl celkem na rovinu na jedné besedě, kdy na dotaz jaký by měl dotaz k Putinovi, pokud by mohl zadat, odpověděl že vůči němu dotazy nemá, protože chápe co dělá a reálně není nikdo, kdo by to, co dělá, byl schopný dělat lépe.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 20.12.2014

Ahoj Hox,

no do hlavy mu nevidíme ...:))

Necháp to ako kritiku, ale poukázanie na viaceré chyby, aby sme si veci v Rusku príliš neidealizovali. A Zaznobin ? Hej, nevidí asi lepšieho, čo by chcel dať svoju tvár do služieb vyššej politiky.

Zopár výňatkov VP ako reálne vyzerá situácia s režimom v Rusku:
►Законных эффективных средств защиты своих прав гражданин в России не имеет. Неизвестны даже хотя бы единичные случаи наказания чиновников, представителей «правоохранительных» органов, судейских с формулировкой типа: отстранён от должности и посажен лет на 5-7 с конфискацией имущества за систематическое попрание норм закона и правоприменительную практику

►Поэтому неизбежно, что представители чиновничьего и судейского корпуса, «правоохранительных» органов регулярно становятся жертвами самосуда, и акты самосуда вызывают массовое одобрение, что находит выражение в интернете.

►Положение представителей малого и среднего бизнеса усугубляется ещё тем обстоятельством, что если с простого работяги или интеллигента в общем-то нечего взять, и можно только показать ему, что он — реально бесправное быдло в своей стране и обязан холуйствовать перед государственной властью и её представителями, на действия которых распространяется «презумпция правомерности» , то для чиновника и судейского представитель малого бизнеса — либо потенциальный объект эксплуатации, либо помеха, если его предпринимательская инициатива препятствует сложившемуся в регионе порядку распила госбюджета и иных источников дохода чиновников, членов их семей и их «кураторов» и спонсоров от легального и криминального бизнеса, уже доминирующего в регионе, а также — «кураторов» от вышестоящих органов государственной власти.

►...кадровая политика как в государственном аппарате, так и в бизнесе строится на принципах родоплеменного строя: если претендент на высокооплачиваемую должность или на ведение доходного бизнеса принадлежит к определённым кланам, то он «имеет право», если не принадлежит, то «не имеет права»; творческий потенциал, профессионализм, знания и идеи развития, которые несут претенденты, не принадлежащие к так или иначе властным кланам, — ничего не значат.

►...много среди чиновников и депутатов негодяев и идиотов. Но не надо обольщаться в отношении того, что если бы всех негодяев и идиотов из органов власти убрать и заменить умными и честными людьми, то все подвластные вскорости начнут жить припеваючи. — Не начнут, потому, что и негодяев с идиотами, и умных и честных людей объединяет одно явление — социолого-экономическое и управленческое образование, которое они получили прежде, чем войти в госаппарат.

► Система образования такова, что она предлагает в качестве жизненно состоятельных мнений в ряде случаев неадекват. Но тот, кто получает образование, в силу множества объективных и субъективных причин не в состоянии проверить на истинность все мнения и рецепты решения проблем, которые предлагает ему учебный процесс. Поэтому система образования носит во многом неизбежно зомбирующий характер. А в её основе лежит наука и лженаука, возведённая — в целях осуществления определённой политики — в ранг неусомнительной научно обоснованной истины.

►если в обществе затяжной системный кризис, то:
• «мэйн-стрим» официальной науки и господствующее в обществе миропонимание генерируют проблемы и потому не пригодны для преодоления кризиса — для этого необходима альтернатива, как объясняющая ошибки «мэйн-стрима», так и дающая адекватное представление о механизме генерации проблем и путях их разрешения;
• развитие психологии до уровня, когда с её помощью станет возможно преодолевать разруху в головах, является важнейшей из задач — ключевой для решения всех проблем общества.

►Но вопреки объективной данности ноосферного характера жизни на Земле доминирующие научные школы атеистической психологии, и как следствие, — атеистические научные школы социологии и экономики, и получившие на их основе образование политики игнорируют этот объективный факт, обрекая своих последователей на множество неприятностей, которые выражаются как системный кризис образа жизни не только России, но и стран-лидеров научно-технического и экономического «прогресса». Этот системный кризис — выражение отторжения разумной Вселенной антиразумного в целом человечества, состоящего из индивидуально специфически-дефективно разумных людей.

►если в стране есть управленчески состоятельная экономическая наука и система профессионального образования на её основе, то в стране не может быть затяжного экономического кризиса. Если же кризис носит затяжной характер и на протяжении десятилетий только меняет свои названия («застой», «перестройка», «рыночные реформы», «модернизация» и т.п.), то под видом экономической науки в стране процветает графоманство и шарлатанство.

►И в такого рода экономико-методологической несостоятельности нет различия между всеми политическими партиями РФ и претендентами на высшие государственные должности: за всеми ними стоят разные версии одной и той же управленчески несостоятельной экономической науки, социологии, психологии.
Положение усугубляется социальной инерцией.

►Особый вклад в это вносит невежество и холопство чиновничьего корпуса, либо не способного понять необходимость создания и внедрения адекватного научно-методологического обеспечения государственного управления, либо не считающего своим долгом внятно и убедительно доложить о проблеме на тот уровень «вертикали власти», где проблему могут принять к рассмотрению и решению.
Так в ответ на обращение в Администрацию Президента РФ Д.А. Медведева по вопросу о несостоятельности экономической науки (2009 г.) пришла формально вежливая отписка «принято к сведению … всего доброго»; из аппарата премьер-министра РФ В.В. Путина на аналогичное обращение по электронной почте (2011 г.) вообще не последовало никакого ответа.

►Но игнорирование проблемы не ведёт к её исчезновению, что в очередной раз показало воздействие мирового финансово-экономического кризиса 2008 и последующих годов на Россию.

...a je toho ďaleko ďaleko viac.
Tak aká je kvalita riadenia Ruska ako celku podľa teba - v pohode a máme ju obdivovať, alebo je čo riadne napravovať a poriadne sa zamyslieť aký obraz sa niekde Niekým vytvára...a kto to celé podsúva aj do podvedomia rôznych ľudkov v rôznej mediálnej sfére..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 20.12.2014

Ty body jsou realita, to pro mě není nová informace, jen nechápu jakou to má souvislost s kvalitou řízení Putina, o které se bavíme, když reálně nemá skoro žádné pravomoci a 80% jeho nařízení jsou ze strany vlády a hodnostářů ignorovány. Jiná věc je, kdyby měl prostředky, kterými by mohl ty věci výše ovlivnit. Reálně je nemá, tudíž ani nemůže realizovat ve vztahu k nim řízení. Já nemluvím o tom, že v rusku je vše super a současné rusko je nějaký vzor, ale o tom, že Putin pracuje na likvidaci biblické koncepce a davo-elitarizmu, což jsi zpochybnil.
Pokud by totiž neměl za cíl demontáž davo-elitarizmu, spousta jeho kroků nedává absolutně žádný smysl. Pokud by byl elitář, co by mu bránilo přijmout nabídku na imperský projekt a korunovaci na "cara", dočež se ho regulérně snaží dotlačit určité klany?

jinak částečně máš špatné informace, nebo nedostatek, z toho si myslím plyne tvoje hodnocení. V Rusku není spotřeba alkoholu největší na světě (zdaleka ne), navíc je tam statistika taková, že velkou část z "roční průměrné spotřeby" zajištuje zlomek populace (pije za 50-100 lidí), a část společnosti, co nepije vůbec, neustále roste. Demografická statiska se také prudce obrací v plus (poslední dva roky už čistý přírustek, prudce klesá úmrtnost), což o sobě nemůže říct Evropa ani USA. Ty výtky výše (odp. Taurovi) bych chápal, kdyby to byla kritika Jelcina a liberálů, ale co má drtivá většina těch bodů společného s Putinem, nevidím. Defakto přišel k hotovému a prvních 5-10 let se zabýval jen krizovým managementem a resuscitací státnosti. Na které uvedené body měl Putin vliv nebo má reálné možnosti to ovlivnit, za daných konkrétních okolností, když donedávna neměl "svůj tým" (situace se mění až teď), byl v obklíčení liberálů a dalších? Putin nemá v Dumě žádnou svou frakci (nominálně má, reálně ne), každou podporu musí složitě vyjednávat. Ty výtky bych bral jako z většiny platné tak někdy v letech 2018-2020 a do té doby se v tom směru nic nezměnilo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Lux | 23.12.2014

Ahoj Hox,

keď si prečítaš pozorne hoci len svoju prvú vetu, ktorá vyšla z podvedomých úrovní, tak si si v podstate odpovedal.
O akej kvalite najvyššieho štátneho riadenia teda môžeme hovoriť?
Putin v prvom rade zodpovedá za svoju "komandu", ak si ju vôbec môže plne vybrať. Nie je až tak dôležité, či je "mystická", ako je dôležité, či má zodpovedajúce riadiace a iné odborné vedomosti a návyky, ktoré umožnia, aby Putinovi dali dobrú Ra-du a odriadili potrebné v danej hierarchickej úrovni. Tak, aby h-Ra s globálnymi a ruskými klanmi bola v prospech väčšiny bežných ľudí. A tie sa nedajú získať v dnešnom vzdelávacom systéme. Srok mu tuším končí v r. 2018, potom zhodnotíme.

Demontáž biblickej koncepcie a tlupo-"elitarizmu":
VP viackrát pri svojich analýzach hovorí, že Putin postupuje podľa nejakej vlastnej koncepcie (z kontextu vyplýva, že nie je v širšom súlade s KOB), ktorá je asi zrejmá len jemu. Preto aj neustále otázky typu "Who is Mr. Putin?"

Čo sa týka štatistík. Nechcel by som skĺznuť do pozície Churchilla: "Verím len tým štatistikám, ktoré sám sfalšujem". Kto chce si štatistiky nájde rôzne. Ja sa opieram o práce VP, ktoré sú možno 1-2 roky staré, ale to nie je až tak dôležité. Skôr som chcel naviesť na príčinu tohto fenoménu a aké to má na spoločnosť neblahé následky (týka sa to samozrejme celého sveta).
Alkoholizmus, narkománia a iné prejavy samovraždy človeka natiahnuté v čase, pokiaľ si človek nevyčerpá fyzické zdroje a Božie dopustenie, súvisia s podvedomým protestom proti nespravodlivému systému a nenapĺňanie osobnostného potenciálu jedinca..

Výtky:
Netreba to chápať ako výtky, ale ako cvičenie o čo najbližšiu interpretáciu Pravdy. Na to slúžia aj rozumnejšie diskusie.

Ja som v hodnotení vrcholových politikov na nasledovnom leveli:
Ani jeden nie je majiteľom svojej stoličky. Z toho vyplýva, že musia hrať nejaké predstavenie pre plebs, elity a GP.
Nemožno teda plne hodnotiť ich slová, ale činy a realitu v danom spravovanom segmente hierarchického systému.
Podporím dobré zámery každého a je jedno, či je to Putin, Obama, Merkel alebo pápež, či patriarcha. Globálna vojna sa vedie proti celému ľudstvu. Zlé zámery a činy aktívne ignorujem na egregoriálnej úrovni. Nedám tomu žiadnu "duchovnú" energiu.
V poslednej dobe sú niektoré pozitívne tendencie napr. u Orbána, aj Fica, či Zemana, niečo pozitívne prinášajú aj politické kruhy vo Švajčiarsku, či Nemecku a aj pápež má v mnohom pravdu. Je viacero prospešných rozpracovaných projektov nielen v Rusku. Snažiť sa na veci pozerať cez globálnu prizmu.
GP pri matricovo-egregoriálnom riadení nepostupuje ináč .

Nuž, na záver ti prajem krásne a spokojné prežitie Sviatkov, bohatého "ježíška" a hodně dobrot do bříška. :))
A taktiež leva-netu, nech sa mu v "osviecovacej" misii hodne darí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 24.12.2014

Ahoj,
nepodařilo se mi to formulovat v nejlepší rovině, šlo mi o to poukázat, zda ty věci které uvádíš jako chyby řízení Putina, jsou věci které obecně mohl ovlivnit (či do jaké míry), či které by mohl ovlivnit kdokoliv, kdo by se nacházel na jeho pozici. K tomu se vztahovala ta první věta, abysme porovnávali reálnou situaci s matricí možného (za daných konkrétních okolností v daném okamžiku, s ohledem na M&M všech účastníků), nikoliv ideálního.

Pěkné svátky. )

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Hоx | 25.12.2014

Ještě k té první větě, nevyšla z podvědomých úrovní, jen jsem se špatně vyjádřil - nevyplývala z toho co nechápu, ale z toho co chápu a je mi známo o Putinovi a situaci. Putina vnímám následovně:
pokud něco zatím neudělal, znamená to, že na to nebyli podmínky a možnosti, znárodnit CB se pokusil už v roce 2003, tehdy se mu to nepodařilo, od té doby aplikuje jinou strategii, dělat kroky až tehdy, kdy je na 100% přesvědčen, že je správná doba a bude schopen je realizovat. Mnoho správných kroků udělal, mnoho jiných zjevně potřebných zatím ne. Nemyslím, že si hází korunou, co z toho, co je společensky potřebné a možné, udělá a co ne. Je schopný se roky přetvařovat, mimikrovat, (před tiskem, protivníky,...), bez hluku a zbytečných zraků připravovat řešení a čekat na správný okamžik. Jeho kroky je třeba hodnotit s odstupem, často až s delším odstupem začné být jasný jejich smysl. Co se týká poslední situace s pádem rublu, je to pravděpodobně Putinova hra s využitím síly protivníka, v určitém bodě převzal režii tím, že když začal hlavní útok na rubl, namísto snahy ho stabilizovat začal naopak ještě podporovat jeho pád (dočasně, na pár hodin - na onen vrchol 78 rublů/dolar). Tím vyčistil spekulantům z wall street pozice stop-lossy a margin-cally, byli nuceni zavírat nákupem na opačné straně, než čekali a dále už tahali za kratší konec.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 25.12.2014

Souhlas. Podobně vnímám Putina i já.
A ještě k Luxové větě:
"A je dobré, že VP Putinovi vyjadruje podporu (ako aj predtým, avšak ho aj poväčšine kritizuje za neadekvátne kroky)".

VP nekritizuje Putina, ale "rossionské elity". O Putinovi naopak říká, že jeho úkolem není prosazování koncepce, ale vytváření podmínek pro fungování státu. Nakonec není ani fyzicky možné, aby jeden člověk zajístil všechno.
VP SSSR mluví o tom, že Rusko jede na "autopilotě" a Putin jen citlivě udává nejvhodnější směr. A je ještě otázkou, jestli je možné dnešní Rusko ukočírovat jinák, už kvůli jeho rozměrům a míry chápání obyvatelstva.


Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Ala | 19.12.2014

Nevím, kdo je Lux, zda Rus či Slovák, ale jedno vím jistě. Mít Česká republika takového státníka, jako je Putin, bude na tom úplně jinak. Naši zemi a stejně i Slovensku vládnou jen kupčíci s vlastním národem, tam byste měl ,Luxi, zapřít vaše ironické oko.
Putin pro vlastní národ udělal víc, než kdokoli jiný. Čítavala jsem v devadesátých letech dokumenty o Rusku tehdejší doby - beznaděj a zoufalství, tak vypadalo Rusko, takže takovéhle žvásty o ovčanech bych spíš směřovala na vás, Luxi, nezlobte se na mne.

Re: Re: Několik tézi z konference Putina

ТаuRus | 19.12.2014

No ano, také nemůže povídat,- situace je těžká, ale ne my jsme jí zapřičinili. Museli jsme tvrdě makat na tom, abychom značně posílili, než se rozhodneme konat něco v tom směru, abychom tou kolonii přestali být. Dnes ten čas, milé občané, přišel a pokud bychom si nebyli jistí, že jsme schopni vyhrát, tak bychom s tím ani nezačínali.
S boží pomoci a naší jednotou ten boj vyhrájeme a vítězství bude za námi!
A jak vidíš, lidé srdcem cítí, že je vede správným směrem, jako Danko z pověsti Stařena Izergil (Gorkého).

Luxi, nemyslím si, že Putin považuje občany Ruska za "ovčany". Dnes už i každý blbec ví, že Rusko ještě nemá ekonomickou suverenitu. Jsou o tom otevřené debaty i v televizí. Třeba jsem natrefil na pořád "informační válka" pro občany Krymu, kde už z pozice KOB občanům vysvětlují, jak se uskutečňuje bezstrukturní řízení GP a současně, co znamenají ty či ony události. Nebo někdy odpovídají na dotazy diváků.
http://1tvcrimea.ru/programs/informational/informaczionnaya-vojna/

Možná si myslíš, že Putin dělá v řízení chyby. Já si myslím, že naopak, Putin každý svůj krok pečlivě přípravuje. Natolik pečlivě, aby dosáhl dlouhodobých, nejlépe trvalých výsledků. A "poMysly" jeho jsou světlé, což bylo vidět i podle matrice sočinské olympiády (jak zahájení, tak i závěr) - Láska - Člověk - Vesmír.

P.S. Zde je zajímavý materiál o družstvu Putina, klikej na odkazy (mimochodem, celý web je zajímavý):
http://nilloleg.livejournal.com/182382.html
Jak vidíš, nepodceňuje ani mystiku.

Re: Re: Re: Několik tézi z konference Putina

Pe-tri | 20.12.2014

Má intuice s tebou souhlasí. A rozum podepisuje - kdyby si Putinova komanda/tým nebyla jista úspěchem, ani by do toho nešla. To mám za konstanty. Za proměnou však stále mám míru podpory, ze strany populace, bez které to nepůjde. Zda stihne být dostatečně dovzdělaná a morálně způsobilá vzít konstrukci nových pořádků do svých rukou. Ano a zas jsme u těch všeřešících kádrů. Míru zkorumpovanosti ruského národa neumím ani kvalifikovat, ani kvantifikovat. Být u nás Putin, asi by dojel právě na tento aspekt.
P.
ps. Kdo víme zda např. Glazjev skutečně nepřipravuje nové ekonomické nástroje k řízení společnosti po switchi ?

Perličky dnešní tiskovky

Lin | 18.12.2014

První - Ukrajinec v triku "ukrop" (což by měl být snad kopr):

https://www.youtube.com/watch?v=ofLVOBAHytw

Položil Putinovi několik otázek, ale všechny o stejném - ruská opukace Ukrajiny, přítomnost ruských vojsk i techniky, kdy bude puštěná z vězení "plotka" Savčenko a ukrajinští zajatci.
Putin se s touhle otázkou vyrovnal dle mého velmi dobře, připomenul "ukropovi" zavražděné kolegy - novináře (neozbrojené, plnící svou práci) a Savčenko, coby "navigátorku". Pokud se prokáže, že je nevinná, bude propuštěna. Pak připomenul, že nelze bránit Rusům, kteří mají své osobní důvody pro účast v obraně Novoruska, aby se tam angažovali. Dělají to bezplatně a většinou proto, aby ochránili své příbuzné - na rozdíl od žoldáků, bojujících u protistrany.

Druhé - Sobčaková z Doždě:

https://www.youtube.com/watch?v=trmIgmsRo74

Ta mluvila hlavně o tom, jak Kadyrov v Čečensku porušuje Ústavu, protože bez soudu vyhání lidi a zapaluje jim domy. Pak také o tom, jak federální kanály podněcují nenávist uvnitř společnosti, když mluví o "banderovcích" a ukazují falešná videa z UA. K vyjádření Sobčakové už se ozval tiskový mluvčí Kadyrova, že na ni podají žalobu pro pomluvu a lež:
https://www.youtube.com/watch?v=jS7ISJ3Vdp0

A třetí se stalo hitem internetu - "Vjatský kvas":

https://www.youtube.com/watch?v=vd11OP-73Yg
(...a teď dáme slovo pánovi z Gruzie... ne, ne... tam je pán z Turecka, prosím... Dobrý den, Vladimír Vladimíroviči, jmenuji se xy a jsem z Kirova... Ale vy nejste z Turecka... No, co dělat... stalo se...)

Re: Perličky dnešní tiskovky

Lin | 18.12.2014

...ne "opukace" , ale okupace... nějak se mi převrátila písmenka... :)

Re: Perličky dnešní tiskovky

ТаuRus | 19.12.2014

:)) https://pp.vk.me/c621421/v621421573/4fc8/sTqGbQDlZ2c.jpg

Re: Re: Ještě jednou vjatský kvas:))

ТаuRus | 19.12.2014

https://www.youtube.com/watch?v=rxMXFMHsBnQ#t=44

prof. Katasonov otvorene, jasne: Putin je schizofrenik

free men | 18.12.2014


Раздвоение Путина (Познавательное ТВ, Валентин Катасонов)

https://www.youtube.com/watch?v=oFdAYCFu36Y

Re: prof. Katasonov otvorene, jasne: Putin je schizofrenik

Hоx | 18.12.2014

na téma tohoto vystoupení už tu proběhla diskuse dříve: http://pastebin.com/hWY5vn4t

Schizofrenikem je v tomto případě Katasonov, nebe vědomě vodí v kruhu. Přitom o mnoha věcech mluví Katasonov adekvátně, ale toto není ten případ. Argumenty v odkazu, je to delší.

Re: prof. Katasonov otvorene, jasne: Putin je schizofrenik

Lin | 18.12.2014

No ano... toto video jsme tu již rozebírali a dost podrobně.
Jediné vodítko, které by ti mohlo napovědět něco o cílech Katasonova: podívej se, kdo sedí kolem něj za stolem.
A jistě - Katasonov vyjadřuje to, co by velmi rád viděl on sám a strana, za kterou kope = "rozdvojeného Putina". A protože Putin odmítá být "rozdvojeným", pak se to musí aspoň hlásat...
Katasonov souvisí s Žirinovským - co se týká "vidění Ruska" s jediným vládcem. Katasonov by ovšem rád viděl na tomto postu moskevského patriarchu - a Žirik nejraději sám sebe (nedávno na sebe práskl u Solovjova, že bude kandidovat v dalších prezidentských volbách a že v nedávném vyjádření o "caru Vladimírovi" vlastně neupřesnil, jakého že to Vladimíra má na mysli).

Putin

Peter | 18.12.2014

Pozrel som si celú konferenciu. Neodznelo tam nič dramatické, Putin potvrdil to čo už bolo povedané a z tohoto pohľadu drží líniu. Evidentne si je istý a nemieni sa podriaďovať .
Čo obdivujem, je jeho schopnosť byť bezprostredný ,neformálny a schopnosť reagovať prakticky na čokoľvek.
Neviem , nepoznám iného politika, ktorý by dokázal takto vystupovať. I keď ani Fico u nás sa nemusí hambiť.
Rusko čaká ťažké obdobie, o tom nie je pochýb, ale vedie ich člověk, za kterým sa oplatí stáť.

Re: Putin

Hоx | 18.12.2014

hej. CB pravděpodobně pracuje v tandemu s Putinem, nikoliv proti němu, problém je v tom, že jsou k dispozici
jen liberální nástroje vlivu na trh a Rusko čelí bezprecedentnímu spekulativnímu útoku na rubl. Pokud by CB byla pod kontrolou FEDu, situace by
vypadalo o mnoho jinak. Nejprve je třeba připravit půdu pro relativně bezkrizové postupné odpoutání od dolaru, terpve potom přistoupit k opatřením,
v opačném případě by to znamenalo (prudký odkaz Ruska od dolaru) likvidaci globálního finančního systému s mnohem horšími důsledky, než jsou nyní.
Současný útok je veden za účelem přinutit Rusko odstoupit od scénáře postupného odstoupení od dolaru (vytvoření vlastní alternativy finančnímu systému
založené na Eurasijském ekonomickém prostoru, BRICS atd.) - buď se podřídit diktátu, nebo vyvolat krach dolaru (přes který USA odepíše své nesplatitelné dluhy).
Na té tiskovce dal Putin další signály, že CB má pod kontrolou: http://russkiy-malchik.livejournal.com/561732.html

Niekto tu už o tom písal

Peter | 18.12.2014

http://www.nwoo.org/2014/12/18/rusko-se-stalo-nezavislym-uverove-emisnim-centrem/

Re: Re: Putin

stretnutie | 19.12.2014

Hox,máš zvláčtny dar povedať to aj za ľudí,ktorí to cítia rovnako,ale povedať to nevedia. Jednoducho,predstavte si opačný scenár,tie titulky "Dolár je zruinovaný,dolár je bezcenný ...atď"Panika a to zdesenie,čo by nasledovalo....aj keď aj teraz je to zlé,ale tak nejak je to v nás,že Rusko to ustojí a peklo sa nerozpúta.

Re: Re: Re: Putin

Hоx | 19.12.2014

nepřeháněj :)... on ale ten Zaznobin a další nakonec bude mít pravdu s tvrzením, že na konci roku 2014 svět nepoznáme, na začátku prosince to vypadalo jakože nic moc se dít nebude, ale to co se děje poslední 2 týdny je bezprecedentní. Rusko se stalo suverénním emitentem vlastní valuty a to znamená, že od 1.1.2015 prodej ropy a plynu za rubly není vůbec vyloučený - dokud byl rubl víceméně "poukázka na dolar", tak to by nemělo moc smysl.

Zradca Lukašenko?

Oracle 911 | 18.12.2014

Alebo blbec Lukašenko?

Neviem ktorý, lebo vraj (podľa mojej matky ktorá pozerá dementbedňu) Lukašenko chce obchodovať s Ruskom v US$.

Aká asi bude reakcia Ruska?

Re: Zradca Lukašenko?

Hоx | 18.12.2014

Zrádce nebo herec.

Re: Zradca Lukašenko?

Lin | 18.12.2014

Ano, pravda = že Lukašenko chce obchodovat "v tvrdých" - v dolarech nebo v eurech:

http://www.interfax.ru/business/413900

Měli včera v Minsku nějaký ekonomický seminář a prý "my taky platíme za energetické suroviny Rusku v dolarech" a "nebudeme devalvovat měnu jako Rusko, nebudeme ho následovat, protože není jasné, co na ruském trhu probíhá, kdo co chce a co bude dál".
Řekla bych, že zaujal alibistickou pozici - pro případ "pádu Ruska".

Překlad

Richard | 18.12.2014

No, už se těším na překlad :)

A teda... myslím si, že tady to s hledáním vnějšího nepřítele nemá zas tak složité...

putin

ja | 18.12.2014

Jsem toho presvedceni, ze zmena nynejsiho stavu sveta prijde z Ruska. Nestane se tak vsak drive, nez si rusky lid prestane nechat kalet na hlavu tak, jak cinil po celou dobu ruskych dejin. At uz zil pod sebevetsim tyranem, vzdy jej miloval. Nicmene nechapu, proc si myslite, ze ve svete nynejsich hodnot se do cela Ruska jiz pred mnoha lety dostal novodoby Jezis. Je to clovek stejnych hodnot (oportunismum, klientelismus, opjeni moci), jako predstavitele vsech ostatnich statu. Jeho projev me v tom jen zas a znovu utvrzuje. Nezada si s metodami sovestskeho svazu, to ve stylu hledani vnejsiho, a az nam dojdou. tak vnitrniho nepritele.

Re: Putin

ТаuRus | 18.12.2014

"Je to clovek stejnych hodnot (oportunismum, klientelismus, opjeni moci), jako predstavitele vsech ostatnich statu"...atd.

Absolutně nesouhlasím.Když napíšeš něco takového, tak aspoň se obtěžuj svá tvrzení podpořit nějakými argumenty.
A co se tyče hledání vnějšího a vnítřního nepřítele, tak domnívám se, že ani není třeba hledat, ten se ani neschováva.

Re: putin

Hоx | 18.12.2014

Soudě podle toho co píšeš, hodnotíš nikoliv Putina, ale jeho mediální obraz, který nemá s realitou nic společného. Pokud tě zajímá, co říká Putin sám, a ne co o něm říkají druzí, zkus si třeba poslechnout obě části Putinova letošního vystoupení na Valdajském fóru, které je otitulkované tady:
http://leva-net.webnode.cz/products/vladimir-putin-na-zasedani-mezinarodniho-diskusniho-klubu-valdaj-2014-projev/
http://leva-net.webnode.cz/products/vladimir-putin-na-valdajskem-foru-2014-diskuse/

a třeba si udělat malé mentální cvičení, odmyslet si že to říká Putin a zamyslet se nad tím, nakolik s tím ty osobně souhlasíš. Budeš myslím překvapený, tedy pokud to zkusíš.

Tohle je jeden komentář z pod videa, podotýkám že ne můj:

"Takovy pravdomluvny projev sem uz dlouho neslysel,vlastne kdyz tak premyslim,tak jeste nikdy ! Nazvat veci pravymi jmeny to chce odvahu. Lidi piste do nasich masmedii a zadejte pravdu,mnoho ovci jeste nasleduje sveho slepeho pastyre."

Zjevně nesoulad s tvým názorem... přesvědčíš se osobně jak to je, nebo si vystačíš s názory na Putina jiných?

Re: Re: putin

Ja | 18.12.2014

Pokud bude Lukasenko nazyvat veci co se deji ve svete pravym jmenem jeste nic nezmeni na tom, ze je to diktator ve svem state.

I ja jsem souznel s jistym Levasovem a hltal kazde jeho slovo proto, ze jsem s tim v srdci osobne souhlasil. Navzdory tomu, ze hlava obcas pochybovala. Ponaucenim pro me bylo pochyby hlavy zcela nevytesnovat.

Kdo ma usi k slyseni, slys.

Re: Re: Re: putin

Hоx | 18.12.2014

No, zřejmě nechceš riskovat, že bys se dostal bezprostředně do styku s informací od Putina... taky volba. Ale máš nějaké, jakékoliv argumenty pro podporu tvrzení, že Putin je diktátor?

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek