Záření člověka

Vědci odhalili nové zvláštnosti jaderné (energetické) fyziologie člověka.

Informace o tom, že člověk může emitovat fotonové záření, vzrušila před několika měsíci internet.Tento objev odkrývá lidstvu nové možnosti, včetně značného prodloužení života.

 

Příběh pokračuje: V tyto dny byly zveřejněny výsledky výzkumů, které tato fakta potvrdily a zpřesnily podrobnosti o jaderné fyziologii člověka.

Výsledky ukázaly, že radioaktivita člověka je cyklická a má vrcholy gama záření pětkrát za 24 hodin. To znamená, že každých 24 hodin probíhá přerozdělení radioaktivních zdrojů (prvků?), změna jejich aktivity a uvolnění energie.

Pokud to chceme znázornit a přirovnáme člověka k lampě, znamená to, že pětkrát se zapne a zasvítí. Z toho plyne, že musí existovat nějaký zdroj napájení. Výzkumy ukázaly, že tento zdroj se nachází v kostní a míšní tkáni lidského organizmu, kde je zkoncentrovaná většina přírodních radionuklidů.

“Podle provedených výzkumů a pozorování je možné předpokládat, že schopnost člověka generovat elektromagnetickou vlnu mu dovoluje uspořádat svoji biologickou strukturu, udržovat rovnováhu látkové výměny a snižovat přitom teplotní režim tím, že zapíná režim vlastního „chlazení“, říkají výzkumníci Andrej Kričkov a členka Evropské akademie přírodních věd Olga Schneibel.
 

Během pozorování si vědci položili i druhou otázku: v kterém momentu života se člověk stává zdrojem elektromagnetické vlny. Pro nalezení odpovědi prováděli výzkum v ženském centru pro těhotné a v porodnici.

Zjistili, že úroveň gama záření těhotné ženy se až do porodu nijak neliší o ostatních lidí. Rozbor spektrogramu ukázal, že přerozdělení nebo předání záření matky dítěti neprobíhá. Plod v těle matky neprojevuje žádnou gama aktivitu ani několik minut před porodem..

Najednou po narození dítěte, během prvních 20 až 120 vteřin, spektrometr zaregistruje aktivitu radionuklidů nepříslušnou ani matce ani okolí. Z těchto sledování udělali vědci závěr: při narození nějaký neznámý fenomén „podaruje“ dítěti část energie, která člověka pak provází celý život. V hodnocení těchto výsledků nazvali tento fenomén „vysoce organizované energetické prostředí“.

Vědci z tohoto výzkumu udělali závěr, že pomocí vlastního elektromagnetického záření člověk komunikuje s okolním světem na principu otevřeného kvantově-energetického systému.
 

 

http://top.rbc.ru/health/15/04/2013/853885.shtml

http://www.perunica.ru/vsako/7118-uchenye-raskryli-novye-osobennosti-yadernoy-fiziologii-cheloveka.html

Překlad Aien

Pozn. překl.: Co si teď myslíte o úsloví „Jiskra života“, „Smrt mu sfoukla svíčku“?Co je ten záhadný fenomén“vysoce organizované energetické prostředí“, který člověka na začátku zapne jak lampičku a na konci zase vypne.Bůh, který drží vesmírné křesadlo a rozsívá boží jiskry?Je toto záření napájením pro auru?Jestli ano, je napojeno na „osud“, protože: vzpomínáte na pád letadla do Atlantiku(byla toho plná TV), někde jsem četla, že na letišti si někdo všiml, že ti cestující neměli auru. Taky mě napadá, že to je asi zdroj při manipulaci s kvantovým polem (což ale umí jen pár lidí na světě-tvořit)

Diskusní téma: Záření člověka

オークリー

miwemxa | 11.11.2013




zajímavé

Aien | 29.04.2013

http://www.2012rok.sk/wp/mystika/14896-vasilij-vasilievic-lensky-tretia-cesta

Co vlastně některé nutí psát blbosti?

Honza K. | 28.04.2013

Je to nutkání napsat něco "senzačního", něco, na co je možné jiné lidi natáhnout jako na vařenou nudli? Nalákat nové následovníky, nové duše, které budou slepě věřit všemu, co se napíše?
Nedivte se potom, že věda zesměšňuje rádoby vědecké články s naprosto nejasnými "názory" neexistujících "vědců z akademií", kteří něco zkoumali.
"Podle provedených výzkumů a pozorování je možné předpokládat" je naprosto nic neříkají blábol, který nemá s vědou nic společného. Přestaňte si už přeci hrát na vědu a zamyslete se místo toho sami nad sebou, jací jste, jak myslíte a kam směřujete. Nepotřebujete senzace na to, abyste našli smysl života, abyste poznali, že na to, abyste žili šťatní, v pokoře a lásce, nepotřebujete nic jiného než vnitřní mír, lásku k Bohu a jeho dílu, které máte každý den kolem sebe.
Cožpak jste už tak slepí a hluší, že potřebujete číst nesmysly, aby vás přesvědčily o jiných dimenzích než svět, v kterém žijete? Hledáte neexistující senzace a přitom vám unikají nenápadné každodenní zázraky jenom proto, že vám zevšedněly.

Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

taurus | 28.04.2013

Hmm...
Dost tvrdé a jednoduché.
A co takhle - touha poznat nepoznané? Přece nechcete omezovat mysl, zavřít jí do nějakých mantinelů - takle přemýšlet nemůžete, protože jste ještě nepoznali sami sebe?
Kdo může určit, jakým směrem se má poznání vyvíjet? Kdo může říct, nejdříve zvládněte první třídu a teprve pak druhou?
Slepý a hluchý je ten, kdo se uzavírá do své skořápky a nevídí svět v celé jeho šíří a mnohotvárností.
Nikdo zde nehledá senzace, ale každý nový objev přispívá k pochopení mirozdání.
A o tom, zda nám uníkají každodenní zázraky, vy přece nemůžete soudit podle toho, jaký článek je zde zveřejněn.
A jak víte, že ten článek je blbost? Můžete objektívně popřít věcí, o kterých se v něm píše? Věda je přece založená na výzkuméch a pozorováních, ze kterých se za určitých podmínek odvozuje pravidlo, nebo ne?
Píšete zde o tom, kolik máme mít pokory a lásky, ale vždyť sám v sobě nemáte ani jedno, ani druhé.

Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

Honza K. | 29.04.2013

Omlouvám se, pokud můj příspěvek vyzněl "tvrdě" a "jednoduše", nechci být za zarytým zastáncem ani odpůrcem něčeho s jednoduchým názorem, ale prosím, opravdu moc prosím každého, kdo čte a o to víc, kdo překládá nebo přebírá podobné články, aby si NEJDŘÍVE OVĚŘIL FAKTA.

Kde je zdroj těchto informací? Kde je ona studie, kde jsou ony výzkumy a pozorování? Nebo jde o nějaké tajné výzkumy financované NASA nebo že by dokonce CIA, FBI, MI5? A propo - kdo je Olga Schneibel, která v seznamu členů Evropské akademie vůbec nefiguruje? http://www.eurasc.org/members/members.asp

"Informace o tom, že člověk může emitovat fotonové záření, vzrušila před několika měsíci internet" - no není to senzace? Skoro jako nová neuvěřitelná pánvička na smažení, která se nepřipálí. Stačí tato věta a můžeme se už jenom nadít informací hodných deníku Blesk :) Nevím, ale žádný rozruch jsem na internetu v tomto ohledu nezaznamenal a divil bych se, kdyby ho zaznamenal kdovkoliv krom pár čtenářů nějakého článku.

Opravdu by mě zajímalo, jaké byly použity v tomto případě spektrometrické metody, aby byly detekovány rozeznatelné gama linky, notabene u těhotných žen navíc v období těsně po porodu. Už jenom představa, který doktor by připustil ohrozit život ženy a dítěte tím, že bude poskakovat u porodu mezi kabely, měřícími přístroji a dovolí neexistujícím vědcům provádět výzkum vyžadující velmi citlivé detektory v nemocničním prostředí, kde se vyskytuje řada přístrojů produkující mnohem větší dávky gama záření, mi přijde až směšná. Ale rád se nechám překvapit a poučit, pokud je tomu jinak.

"Najednou po narození dítěte, během prvních 20 až 120 vteřin, spektrometr zaregistruje aktivitu radionuklidů nepříslušnou ani matce ani okolí."

Když už připustíte, že se takové měření dá vůbec udělat, na jakém vzorku byla měření uskutečněná? Jakým způsobem byli schopní vůbec určit polohu zdroje tak nepatrného gama záření, které lidské tělo produkuje, aby mohli říct, že nepochází ani z matky, ani z dítěte?

Přijde mi to jako spousta jiných tvrzení, která vznikají tak, že nejdřív se stanoví, co má být cílem článku (dítěti je v době porodu předávána odkudsi nějaká energie) a pak se na to vyrobí potřebné "důkazy". Tedy ano, doomnívám se, že můžu objektivně popřít věci, o kterých se zde píše, protože jak se zdá, neexistuje ani paní Schneibel (a zřejmě ani pan Kričkov) a tudíž ani ony studie, na kterých je celý článek založený.

Mimochodem víte předpokládám, že gama záření je pro člověka smrtelně nebezpečné?

Jestli mám v sobě pokoru a lásku, to nechť posoudí ti co mě znají, možná máte pravdu a jsem z pohledu "vyšší moci" adept na kopnutí do zadku :) Možná ale znáte to nutkání, kdy potřebujete sdělit své přesvědčení a snahu bránit to, co považujete za Pravdu, zvlášť v případě, kdy cítíte, že je dehonestována. I když ruku na srdce - skutečná Pravda to nepotřebuje, ona tu byla, je a bude nezávisle na tom, co si myslíme a nikdo z nás jí neublíží - naopak to my se na ní soudíme - i tím, čemu věříme nebo nevěříme.

Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

taurus | 29.04.2013

Víte, máte určitě pravdu v tom, že každý, kdo zvěřejňuje nějakou revoluční informací, by si měl nejdříve ověřit zdroj publikace. Mít zodpovědnost za to, co nese masam.
Také máte pravdu, že člověk nemá všemu slepě věřit a raději nějakou pochybnou informací překontrolovat, aby si nezaneřadil hlavu nějakým odpadem a nesmysly.
Tak jsem se tou cestou dnes ráno vydal, abych si posvítil na pravdivost tohoto článku, protože také mám rád jasno.
Představte si, že jsem byl úspěšnější ve svém hledání, než jste byl vy.
Našel jsem odkazy na tyto dva vědce a na jejích revoluční práci v PDF formátu.
Первый фотонный препарат
http://engineeracademy.ru/main/1-pervyy-fotonnyy-preparat.html

Biophysics of the birth breath - Биофизика первого вдоха
http://www.biophys.ru/archive/biofields-00004-ru.pdf

Domnívám se, že v této práci naléznete odpovědí na svoje otázky.
S pozdravem Taurus

Re: Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

Hox | 29.04.2013

díky za dedektivní práci, ta studie stojí za překlad sama o sobě!

Re: Re: Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

taurus | 29.04.2013

Není zač, trvalo to pouhých 5-10 minut, ale zato jak stoupla hodnota článku!

Re: Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

honza K. | 29.04.2013

Děkuji za odkazy! Já to nenašel, po přečtení těch studií bych k tomu řekl asi toto - první studie se zabývá vlivem nějakého nového léku na nádorová onemocnění, takže ten je asi mimo téma. Druhý odkaz je už ten správný - nicméně i v této studii sami autoři přiznávají, že jejich měření (relevantní bych posuzoval jenom těch 18, což je podle mě statisticky dost neprůkazné) přináší více otázek než odpovědí a že zaznamenané výsledky mají dost omezenou vypovídací schopnost (nemožnost použití stínidel atd.). Víte věda je dneska regulérní business a většina vědců se zkrátka potřebuje dostat do povědomí, získat věhlas, dostat se do impaktových časopisů. Podobnou studii by mohl vytvořit nějaký diplomant v rámci své seminární práce k získání zápočtu a rozhodně bych jí nepovažoval za důkaz čehokoliv.
Nechci hodnotit oba vědce, ale nevidím u nich nijak zvlášť mnoho citací apod.

Re: Re: Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

taurus | 29.04.2013

Radiometrie - 18 lidí, spektometrie - 12 lidí, celkem 30 člověk.
"Množství statistického materialu dovoluje udělat zavěr na základě binárního algoritmu - během porodu a na moment prvního nadechnutí dítěte je zaznamenán fakt vzniku elektromagnetické vlny ve spektru gama kvantů. Předpokládáme, že zdrojem této vlny je dítě."
Nebudu se přít s vašími závěry, nejsem odborník, ale dovolím si připomenout, že ještě dnes ráno jste vůbec nepřipoštěl možnost jak existencí zmiňovaných vědců, tak i možnosti provědení podobného výzkumu. A už vidím jak "ochotně" hodní doktoří dovolí studentovi provádět podobné pokusy na těhotných a rodičkách, jen aby mu umožnili získání zápočtu.
P.S. odkaz na vynález Kričkova byl dán jenom proto, aby jste viděl, že tento vědec má nějaké významné úspěchy a tudíž není ani osoba náhodná a už vůbec ne neexistující. V tomto odkazu je další odkaz v PDF na jeho "фотонный препарат".

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

Honza K. | 30.04.2013

Dobrá tedy, pojďme trochu do hloubky.
"Ještě dnes ráno jste vůbec nepřipoštěl možnost jak existencí zmiňovaných vědců, tak i možnosti provědení podobného výzkumu"

Zpochybňoval, ano, protože jsem je nenašel v dostupných vědeckých zdrojích a zpochybňuji nadále, protože:
1. O. Shnaybel nefiguruje navzdory tvrzení článku v Evropské akademii přírodních věd, jediný odkaz na její jméno a jedinou citaci u obou autorů, co jsem našel, je krom uvedného "výzkumu" tato:
Krichkov A., Shnaybel O. Practical confirmation of the possibility to implement a crystal mineral matrix in the human organic matrix. - Moscow: Publ. House “Sputnik”, 2011,- 47 p.
2. Materiál uvádí ISBN číslo, které se mi ale ani v jednom z dostupných isbn vyhledávačů nepodařilo najít, netuším, jestli článek vyšel v nějakém sborníku nebo publikaci, ale divím se, že by sám o sobě dostal ISBN (článek vyšel v jakémsi nakladatelství Sputnik, což je zřejmě s.r.o., která vydává nějaké sborníky, mají i ruské stránky ale nechce se mi v tom pátrat o co jde).

Nehovořil bych tedy o úspěších, natož významných, jsem si jistý, že průměrný postgraduální student na české univerzitě má daleko více citací než oba autoři dohromady (totiž reálně jsem nenašel ani jednu, citují pouze oni sami sebe). Asi špatně hledám, což nevylučuji.

Nejsem také odborník na fyziologii člověka ani fyzik, původem jsem geolog, nicméně akademickou sféru znám dobře a opravdu se domnívám, že úroveň té studie odpovídá studentským pracím v rámci bakalářského studia jak z hlediska formálního, tak věcného.
Prostě dostali do ruky dostupný komerční a příruční multispektrální analyzér pro účely měření v širokém spektru oborů, přičemž měli velmi ztížené podmínky v tom, že jaksi nemohli použít stínění ani zaměření... Tipuju, že upevnili přístroj na tělo matky a potom krátce provedli měření přiložením k tělíčku dítěte.
Když vám student napíše, že "Analýza spektrogramu a aktivity radionuklidů vede k závěru, že přerozdělení nebo převod energie z matky na dítě nedochází", tak mu práci vrátíte s tím, že tento svůj názor musí doložit nějakými fakty. Já tam žádná podobná nevidím, pouze pár grafů, u kterých ani není jasné, jestli jde o jedno vybrané měření nebo o syntetický spektrograf ze všech měření.
Zásadní je ale, jak bylo měření provedeno - jak dítě, tak matka mají přirozeně určité množství izotopů a po porodu dojde "k oddělení těchto dvou rozdílných hmot", když to řeknu nehezky. Předpokládám, že dítě ještě v lůně matky na sobě měřící přítroj nemělo a tudíž bylo možné započít měření až nějakou nezbytně nutnou dobu po porodu atd. atd. Nikde to v té studii nevidím vysvětlené, jenom cosi o tom, že se přístroj nakaliborvali na určitý počet impulzů.

Nedivím se, že sami uvádějí (google překladač):
"Analýza spektrogramu neumožňuje dospět k závěru, že existují vrcholy nebo rozšíření plocha píku v době prvního dechu. Spektrogram první inspirační dítě se liší od spektrogramu matky jen menší počet události v celém energetickém spektru."

Přesto na základě měření, které nebylo opakováno v jiném prostředí s jiným přístroj na jiném vzorku žen a dětí máme na stole senzační fakt o tom, že "vědci" odhalili nové záhady, které "odkrývají lidstvu nové možnosti, včetně značného prodloužení života."

Přijde mi nefér a smutné, když se plýtvá superlativy tam kde nemají co dělat a používá se k tomu záměrně zkreslených nebo přímo vymyšlených "faktů" . Dělá to s radostí bulvár a tady to není podle mne nic jiného. Mějte se tu fajn a omlouvám se, že jsem tu rozčeřil poklidné vody.


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

taurus | 30.04.2013

Když do hloubky, tak do hloubky.
1.Olga Shnaybel figuruje v této akademií. Dávám odkaz a buď jí tam najdete sám anebo se obráťte na mě, rád vypomůžu.

Европейская академия естественных наук - Europäische Akademie der Naturwissenschaften Hannover
http://eanw.org/index.php?option=com_content&task=view&id=202&Itemid=0

Wiki
http://psiram.com/ge/index.php/Europ%C3%A4ische_Akademie_der_Naturwissenschaften_e.V.

2.Publikace:
http://www.yasni.com/%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%B9+%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87+%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE%D0%B2/check+people
dají se najít ještě na stránkách engeneerakademy.ru.
Mimochodem nakladatelství Sputnik má jméno ještě z dob Sovětského svazu a zaměřuje se na popularizací vědy.
3.Google opravdu není dobrý překladač k posuzování něčí vědecké prácí, - spoustu věcí přeloží nepřesně.
4.Já bych nepodceňoval ani studenta, protože může mít zajímavý nápad. A navíc víme, co oficielní akademikové dělají s naukou, jak jsou zkostnatělé a drží se svých dogmat.
Asi vám uniklo, že tyto dva vědci zkoumali 30 těhotných v období mezi 12.-39.týdnem těhotenství (poměrně dlouhou dobu). A tyto dámy zřejmě se mohly obtížně dohodnout, aby porodily v jeden den a umožnily vědátorům naběhnout s přístrojí a vše změřit naraz.

Vám připadá nefér, když někdo píše v superlativéch o něčem, o čem vy osobně nejste přesvědčen. Váše právo.
Mně zas připadá nefér, když někoho obviníte z překládání vymyšlených blbostí a nesmyslu, z přebírání článků od neexistujících autorů jen kvůli vyrobení senzací. Nic takového Aien neudělala a ani nechtěla. Mimochodem uvedla odkaz na zdroj RBK, a to je solídní tískové těleso, které si nedovolí vycucávat senzace z prstu.
Mějte se také fajn a někdy příště v méně konfrontační rovině.

Re: Re: Re: Co vlastně některé nutí psát blbosti?

Hox | 29.04.2013

to je tak... v Rusku jsou v určitých oblastech vědy mnohem dále než Západ, některé oblasti na západě vůbec nemají analogii, nikdo o nich v podstatě ani neví. Když něco pak prosákne, reakce jsou různé :)
Na druhou stranu to nevylučuje, že i tam může být spousta podvodníků a "agentů s teplou vodou".

Duše??

| 27.04.2013

A nedá se vysvětlit "duší" - tvrdí se, že po smrti duše odejde z těla. Čili někdy tam i musí vstoupit. A problém byl asi v tom, že toto nešlo ničím "vidět". Ovšem nevím, co to ta duše může být..

Záření člověka

VítězslavK. | 26.04.2013

Některé události , úrazy,nebo jen některé drobné poranění jsou již vepsány do aury předem a je možno je vidět, a i když jsem dotyčné osoby na toto upozornil,aby byly opatrné,stejně se jim to stalo,pak s toho byly překvapené,Některé osoby si tyto stavy aury samy zapřičiňují svým jednáním,zéjména myšlením,jak destruktivně myslí ,naučeným vzorcem chování,Jejich aury jsou rozprsklé jak hozený kámen do skla,pavučinově potrhané,zeslabené,ale je zajímavé pozorovat i když je nakonec tato aura tak zeslabená, že už není vidět, dochází k uvolnění energie modrého světla ze srdce,a tím odchodu duše z těla.O tom by mohli vyprávět chirurgové.Takže by se dalo říci,že tato energie aury je živena ze srdeční čakry, a potom když osoby dožene karma, energie aury je vtažena do centra srdce a potom záleží na rozpoložení mysly člověka jak dlouho ještě setrvá v těle či přejde vystaveným mostem do jiného bytí,někdy to trvá déle ,někdy je to otázka setin vteřin,
Ohledně výzkumu těchto vědců,se dá těchto poznatků zneužít,samovznícením.Což již aplikují v praxi.Je to taková studená fůze.S čímž se nechlubí,protože by museli vyjít s novými technologiemi léčení.Svět by mě dostupnější energie a nebyl závislý na ropě ap.

Re: Záření člověka

WhitelikesnowandcoldlikeWinter. | 26.04.2013

Tak toto je zajímavé,moc díky a mějte se všichni dobře:-)

Re: Záření člověka

dusan | 26.04.2013

no a prečo s tým nevyjdete Vy ? ja keby som to vedel tak to naučím aspoň príbuzných .... či ? Du

Re: Záření člověka

Marek | 26.04.2013

Abych nebyl otravný, o tom píše SN Lazarev, podle mě velmi obsáhle. To co tu popiseješ mi lehce připomíná zánik slunce, vztažení dovnitř a pak zase ven.

Re: Záření člověka

Hox | 27.04.2013

k tématu:

Baron Reichenbach provedl pozoruhodnou sérii experimentů, jejichž jediným cílem bylo objevit nyní zřejmé spojení mezi měsíčním svitem a náměsíčností. Mnoho jeho kolegů, vážených akademiků, se posmívalo takové jednoduché a zjevně pověrčivé hypotéze. Odvěké spojování mentálního onemocnění s měsíční fází nemůže být bráno vážně!
Reichenbach se nenechal odradit. Testoval měsíční světlo na svých senzitivních, jeden po druhém. Jeho metoda sestávala z jednoduché série testů v kontrolovaném prostředí. Jeden po druhém, senzitivní byli umístěni do kompletně zatemněné místnosti. Při kompletní absenci měsíčního světla Reichenbach pozoroval jistou úlevu svalových symptomů.
Baron nechal do zatemnělé místnosti pronikat úzký paprsek měsíčního světla a dopadat na určité části těla postižených. První vjem, který senzitivní hlásili bylo nepříjemné teplo, podráždění, které zaplavilo jejich bytost. Jejich tělo pronikly klaustrofobní pocity a začali být neklidní. Zde byl první symptom nadcházející epizody náměsíčnosti.
S delší expozicí postupně začaly svalové křeče a záškuby. Začalo se projevovat nepříjemné teplo a svalová paralýza. Senzitivní nabyli iritovaného stavu už při jedno či dvouminutové expozici! Ačkoliv tento efekt velmi rychle slábl, nabídl důkaz alergické reakce, která byla předtím zvažována. Měsíční světlo odražené zrcadlem produkovalo podobný, ale oslabený efekt.
Znamenité! Mysteriózní a dříve neznámá síla byla zde, v měsíčním světle. Navíc k těmto příznakům způsobujícím bolest pozoroval baron, že senzitivní byli silně přitahování měsíčním světlem. Každý vykazoval touhu dotknout se a vstoupit do světla. Mohla tato fyziologická přitažlivost vysvětlit tak časté venkovní vycházky, často v bezvědomí, ve stavu transu?
Konečně velký objev. Měsíční světlo skutečně produkovalo "alergické" reakce u určitých senzitivních osob. Neočekávaný objev enormního významu. Reichenbach publikoval tyto ranné nálezy teprve poté, kdy je potvrdil na stovkách dalších případů. Alegická reakce na lunární spektrum existovala u těchto podivných neurosenzitivních možná proto, že spektrum obsahovala jisté elementální "alergeny". Tato hypotéza se dala ověřit velmi lehce. Baron vložil do měsíčního světla velký krystal, který rozkládal světlo do měsíční duhy. Měsíční světlo obsahovalo elementy, na které byli náměsíční alergičtí, v různých barvách. Lunární červená produkovala iritující teplo; lunární zelená při kontaktu způsobovala křeče! Delší expozice lunárnímu světlu způsobovalo částečnou paralýzu spolu se zvláštním stavem bezvědomí. Byla experimentálně způsobena částečná náměsíčnost. Byla zde skutečná příčina náměsíčnosti a křečí, jež byla dříve považována za okultní fenomén.

Jednomu po druhém, během individuálních testů, baron dal každému senzitivnímu skleněnou tyč a požádal je, aby se s ní doktli dobře izolovaného měsíčního paprsku, který procházel místností. Vložení tyče do paprsku vyvolalo nevolnost, někdy zvracení. Sklo s určitostí vedlo něco více, než jen světlo. Dále dal testovaným osobám kovový plát a opět je požádal, aby se koncem dotkli měsíčního světla. Vložení kovového plátu do paprsku vyvolalo svalové křeče. Měsíční vyzařování bylo kovem vedeno přímo do těla testované osoby. Jak může obyčejné měsíční světlo vyvolávat tak extrémní odezvy? Jaký aspekt světla konkrétně vyvolával v neurosenzitivních tak silné svalové reakce? A jak bylo měsíční světlo vedeno kovem? Nebylo to světlo, co vstupovalo do jejich těl.

Světlo stimulovalo nový druh vodivosti v kovu. Toto bylo vedeno do těl subjektů, způsobujíc symptomy náměsíčnosti! Byla toto ona zvláštní energie, kterou baron dříve předpokládal? Nová série experimentů udělala dělící čáru mezi dřívějším konvenčím a pozdějším revolučním výzkumem. Začal navrhovat nový aparát speciálně za účelem provádění přesných kvalitativních pozorování. Umístil velké kovové desky na okenní parapet směrem k Měsíci a navrhl speciální vodivou aparaturu, jíž byli senzitivové vystaveni. Během každého individuálního testu subjekt držel silné pletené kabely, které byly do místnosti vedeny okny.
Pokud byly desky pod plným měsíčním světlem, pozoroval pozoruhodné efekty. Pokud se jednoduše jen přiblížil s pleteným drátem ke každému izolovanému subjektu, každý z nich začal cítit začínající svalové křeče skrz několik stop prostoru. Bylo jasné, že neznámá energie z konců pletených kabelů vyzařuje! Tato energie byla přítomna ve světelných paprscích, absorbována deskami, vedena skrz kov, a poté vyzařovala z vodičů jako světlo! Fantastické!
Další testy odhalily, že každý subjekt začal cítit svalové křeče při specifické vzdálenosti od konce kabelu. Zde bylo objektivní měření lidské vnímavosti. Nyní byl schopen na základě měření rozlišovat mezi senzitivními. Ti, kteří cítili vyzařování na největší vzdálenost, byli "nejvíce vnímaví". Ti, kteří potřebovali kontakt s kabelem byli "nejméně vnímaví". Přímý kontakt vždy způsoboval nejtěžší křeče. Tento kontakt vždy vyvolával dlouhé reakce. Minutový kontakt způsoboval hodinové křeče. Tyto experimenty byly připraveny a provedeny několikatisíckrát a se stovkami subjektů. Vždy bylo dosaženo stejného výsledku. Senzitivní experimentálně potvrzovali každý z těchto nálezů s velkou přesností. ..

Knihy Reichenbacha po více než sto letech opět vyšly v kompletním vydání a jsou na Amazonu, hodně zajímavá historie. Selskou úvahou - odická síla (termín Reichenbacha) = orgon = ....

Re: Re: Záření člověka

Hox | 27.04.2013

http://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_Reichenbach

Knihy Reichenbacha:

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=karl%20von%20reichenbach

Re: Záření člověka

Prosba | 27.04.2013

Dobrý den pane Vítězslave, osobní dotaz - mám pocit, že mám v sobě temného duševního či energetického parazita. O tom, jak se to projevuje nechci zde veřejně hovořit, ale chci se prosím zeptat, zda by se šlo s Vámi spojit (třeba přes pana Hoxe). Potřeboval bych poradit, co s tím a jak se toho zbavit. Děkuji za odezvu.

Re: Re: Záření člověka

Honza K. | 28.04.2013

Chcete aby někdo odvedl práci za vás? Pak se obávám, že pro vás nebude žádná zpráva dobrá, zkuste popřemýšlet nad jedním geniálním rčením - "Co zaseješ, to sklidíš". Jestli chcete být opět sám sebou a vaše duše svobodná, tak bojujte, vybojujte si svojí vlastní svobodu, zde na zemi je to VAŠE tělo, vaše duše, která tu má za cíl žít svůj život, tak se toho chopte a mějte na paměti, že zbraně každý z nás máme dostatečné, pomocná ruka je vždy nablízku, je třeba jí jenom najít a chopit se jí. Neutápějte se beznaději, duševní tma, kterou kolem sebe vnímáte je jenom zdání, stejně jako se zdá být mezihvězdný prostor prázdný a tmavý, stačí nastavit dalekohled na příslušnou vlnovou délku nebo se podívat z větší dálky a uvidíte rozzářenou nádheru!
Položte si otázku - na koho se snadno přilepí parazit? Na někoho, kdo je silný a schopný parazitovi znepříjemnit život nebo ho usmrtit? Kdo jiný než vy je schopný se probudit a žít naplno bez pocitu, že někdo jiný způsobuje vaše vlastní neštěstí?
Držím vám palce!

Re: Re: Re: Záření člověka

| 30.04.2013

Pane Honzo, neodsuzujte někoho, koho blíže neznáte - tedy mě. Resp. když někoho slušně požádám o radu nebo pomoc, protože tuším, že o tom ví podstatně více než já, nebo má jiné schopnosti, tak co je na tom špatného a odsouzeníhodného?? Na jednu stranu ze mě málem uděláte pitomce a pak se mi snažíte radit. Naštěstí jsem splachovací a za to, že mi držíte palce jsem Vám aspoň takto vděčný..

Re: Re: Re: Re: Záření člověka

leon | 27.05.2013

možná pomůže tohle...
http://www.agapebrno.cz/Clanky/Archiv/2012/Astralni-parazite.aspx
http://www.agapebrno.cz/Clanky/Archiv/2012/Astralni-parazite/AURA--A--ASTRALNI--PARAZITI.aspx

Ať vás síla provází <3

Re: Re: Záření člověka

VitězslavK. | 28.04.2013

Zde vidím zemřelého příslušníka z Vaší rodiny,který do Vás vstupuje a snaží se Vás celého ovládnout,zde by vyhovoval postup o kterém se zmiňuje Lazarev.N.S,snad takový návod jak dosáhnout smíru a klidu ve své duši i v duši zemřelého již člena rodiny.JInak
KopecnyV@seznam.cz.JInak Lazarev na uložto.czJe to sice náročné přečíst, ale jinak hodně poučné.

Re: Re: Re: Záření člověka

Marek | 28.04.2013

děkuji z a odpověď :-))

Re: Re: Re: Záření člověka

Aien | 29.04.2013

Toho Lazareva si musím přečíst. Stalo se mi, že se na mne nalepila dušička právě zemřelého dítěte v dětské nemocnici v Černých polích.Byla jsem pro ně přístupná strachem o svoje dítě. Děti nechodí do nemocnice umírat a pak nevědí, co se děje.Podle zkušeností jednoho kardiochirurga je v srdci místo, kde je světlo. Ale nemluví se o tom-je to "nevědecké". Koncem 19. století si vědci mysleli, že už všechno vědí a není co objevit. Dnes je to tak, že víme málo a je obrovské množství věcí k objevování. (Snad kromě Sysifovců). Levanet není vědecký web, takže ber nebo nech ležet, Honzo z Brna.

Re: Re: Re: Re: Záření člověka

Aien | 29.04.2013

Omlouvám se, nevím, jestli je Honza K. z Brna. :))

Re: Re: Re: Re: Záření člověka

Petr H. | 29.04.2013

Aien.. docela mě zaujalo to místo v srdci, kde je světlo. Byly by i nějaké informace (ne ezoterické) na webu? Nebo bližší zkušenost? Klidně i mě na mail: arnost649(a)gmail.com .. díky

Re: Re: Re: Re: Re: Záření člověka

Aien | 30.04.2013

Bohužel si už nepamatuju, kde jsem to četla, je to dlouho.Proto jsem to napsala tak neurčitě.

Záření člověka - citzji z Matrix-2001.cz

HOT SPOT | 07.05.2013

Navíc máme v sobě jako jediní na této planetě z živočichů bod v srdci nazývaný HOT SPOT, kde je vakuum a teplota 100°C, energie, která je k tomu potřeba se čerpá z vakua a to je naše životní energie, také na východě nazývaná „či“. Tento bod HOT SPOT je také náš identifikační kód, pod kterým jsme identifikovatelní pro ty, kdo nás stvořili. HOT SPOT máme do čtrnácti dnů po početí. Je znázorněn na svatých obrázcích, nevšimli jste si nikdy v kostelech, že jsou tam vyobrazeni svatí, kterým jde záře ze srdce, nebo se podívejte na padesátikorunu, kde je znázorněno srdce a uvnitř je ještě jedno malé bílé. Také ve filmu ET mimozemšťan je to vidět jak ET září srdíčko. Přes vakuum se nešíří teplo ani chlad, proto se okolní tkáň neuvaří. Lékaři co dělají vyšetření pomocí kamerových sond do cév a dostanou se do srdce, tak tam vidí záři, ale neumí si to vysvětlit jak to, že je tam světlo a nikde se o tom moc nemluví aby nebyli za blázny, protože pro to nemají vysvětlení.

Re: Záření člověka - citzji z Matrix-2001.cz

Aien | 07.05.2013

Jo, to je ten článek! Dík!

Re: Záření člověka - citzji z Matrix-2001.cz

Ivan | 07.05.2013

....bol by som rád, keby tuto o tomto niečo napísal aj niektorý doktor čo robil také vyšetrenie, lebo takto je to iba také oné... no, ako z Matrix-u...písať si môže kto chce a o čom chce bez záruky serióznosti...

Re: Záření člověka - citzji z Matrix-2001.cz

paprsek | 07.05.2013

Tak proto ty padesátikoruny stáhli z oběhu!

To jsou "náhody" - asi před dvěma týdny u nás jedna opět "spatřila" světlo - chtěla jsem ji ještě zkusit vyměnit za platnou, jde-li to... Tak tu si nechám...

Re: Re: Re: Záření člověka

Děkuji.. | 30.04.2013

Děkuji Vám pane Vítězslave, mohla by to být pravda.. Před rokem mi zemřel otec (velice rychle na rakovinu a nechtěl ještě z tohoto světa odejít..). Děkuji za radu a v případě potřeby se ozvu.

Přidat nový příspěvek