Táhni zpátky k Putinovi, přerostlý ruský chuligáne!

4.2.2018

TauRus

 

Tuto zprávu držím v šuplíku už od voleb. Byla publikována v židovských ultraortodoxních novinách „Kol ha-zman“ 22.1.2018 (22-1-11) v 11:44 hod. publicistou se jménem Jozi Gitler (Hitler) a měla název „Táhni zpátky k Putinovi, přerostlý ruský chuligáne!“
https://images1.ynet.co.il//PicServer5/2018/01/22/8299334/1.jpg

Číselná symbolika tohoto článku (22-11-11-44) ukazuje, že se jedná o dost důležitý vzkaz ze strany GP. Rovněž jméno publicisty Jozi Hitler asi málo koho nechá na pochybách, že se jedná o vzkaz, který má souvislost s židovským holokaustem.
——————————————————————

Před více, než 20 lety, píše Jozi Hitler, velké množství lidí z SNS (Společenství nezávislých států), vynaložili spoustu úsilí, aby dokázali svoje židovství. Hledali příbuzné, používali různé machinace, aby dokázali, že „babička jeho manželky byla židovkou“. Dokonce docházelo k porušení zákonů a padělání dokladu, které potvrzovaly, že jejich majitelé jsou potomci Abraháma, Izáka nebo Jákoba.

Od té doby se vše otočilo naruby, píše Jozi Hitler. Stejní repatrianti, kteří dříve byli schopni čehokoli, aby dokázali své židovství, dnes drze vystupují proti židovskému náboženství a tradicím, proti všemu, co je drahé a svaté pro izraelský národ.

Dospělo to tak daleko, píše Hitler, že všichni berou jako věc samozřejmou, že koaliční strana hlasuje proti vládnímu zákonu, protože její „voličská základna“ takový zákon nepodpoří a v příštích volbách jí nedá svůj hlas.

Jako jeden z „do nebe volajících“ příkladů autor uvádí zákon o zákazu obchodování v sobotu, který poslanec „ruského“ původu nepodpořil při hlasování v knessetu jen z obavy, že ho „ruská ulice“ pomluví.

Publicista je přesvědčen, že repatrianti z bývalého SSSR nesouhlasí s podporou náboženství Izraele, ačkoli dříve „lezli z kůže“, aby prokázali svůj vztah k židovství.

Autor je pobouřen i skutečností, že mezi jejich „ortodoxy“ se nachází tací, kteří jsou ochotni brát ohled na „ruské neobřezance“, kteří nectí sobotu.

„To jako my musíme mít o ně starost?! Kdo je sem zval?! Jestli oni nejsou židé, ať táhnou do své ateistické vlasti!“ – píše autor.

Publicista ultra ortodoxních novin je přesvědčen o tom, že Země Izraelu „se nemusí starat o výživu gojů, kteří získali právo na repatriací lží a podvodem, kteří předstírali, že jsou potomci židovského národa a dnes nám do tváře křičí o své lži, že ve skutečnosti židé nejsou“. „Nejste židé? Tak vraťte zpět vše, co jste od nás dostali!“,- navrhuje Jozi Hitler.

Autor se domnívá, že všem, kteří demonstrují v Ašdodu a podporují ministra obrany Liebermana (repatriant z Moldavska) a schvalují jeho pochody do obchodů v šábes, je třeba tvrdě říct: “Soudruzi, táhněte zpátky k Putinovi! Nelíbí se vám židovská sobota a obraz veřejného prostoru židovského státu? Buďte tak hodní a vraťte se tam, odkud jste přivezli své falešné principy! Zbavte nás své přítomnosti. Nás čistokrevných Židů, kteří žijí v zemi svých praotců!“

Více zde. Článek je dlouhý, přeložil jsem jen tu podstatnou část.
https://www.vesty.co.il/articles/0,7340,L-5074682,00.html

Pod článkem je mnoho komentářů. Je vidět, že ortodoxy a „Rusové“ si mají, co říct.
Jeden výstižný komentář jsem z toho vybral:

Daniel Steisslinger:

Co ještě můžeme čekat od Hitlera? Počkáme, až se k němu připojí Himmler, Goebbles, Eichmann, Szálasi, Pavelić a Streicher, také z ultra ortodoxního společenství.


 

Většina židů z SNS má dvojí občanství. A většina z nich jsou z pohledu ortodoxů neplnocennými židy, kteří za války byli podle principů Talmudu „obřezáni jako suché větve“ (holokaust).

Nicméně, mezi židy dosud panoval názor, že patří k jednomu národu, jejichž pravlastí je Izrael. Článek od Hitlera rozděluje židovsko-izraelské  socium na potřebné a nepotřebné. Každé takové rozdělení nese v sobě prvek destabilizace sociumu. Toto socium destabilizuje GP - viz číselná symbolika.

V situaci ohrožení státu Izrael - Palestina, Golany, o které bude bojovat Sýrie, odchod z regionu Američanů, nenávist okolních muslimských států, z pohledu státního zájmu je nežádoucí. Protože vychází z principu "rozděl a panuj".

Ortodoxové podvědomě cítí, že izraelský prostor se bude smrskávat. Území, které Izrael neprávem okupoval se bude vracet. A tak se snaží zajistit životní prostor hlavně pro sebe. Proto se začínají chovat, jako pavouci ve sklenici - požírat slabší nebo v tomto případě, patřící k jinému druhu. Ten "jiný druh" se zákonitě začne bránit, což ještě víc rozdělí židovské socium, protože někdo se přikloní na jednu stranu, někdo na druhou.

Takové chování ortodoxů zákonitě vyvolá ohlas v celém světě, všude, kde jsou židovské diaspory a vnese rozkol i do nich. Možná, u někoho vyvolá i prozření, ve smyslu - koho se týkal poslední holokaust a kdo se na něm podílel.

V této souvislosti pracuje informace z tohoto videa s kabalistou Laitmanem:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=e79f7fI2UT4

 

ve kterém se rozebírá prohlášení New Yorkského rabína Josefa Mizrachy o tom, že v posledním holokaustu zahynulo ne 6 mln. židů, ale pouze 1 mln., protože zbývajících 5 mln. už nebyli ti správní židé, byli asimilováni do většinové společnosti, takže to vlastně nebyli vůbec židé.

Laitman reaguje: Dostali jsme se na takovou úroveň sobectví, obzvlášť v židovské společnosti, kdy kvůli krátkodobé výhodě nevidí ostatní věci. Tento rabín chtěl vyniknout, ukázat se, jako pravověrný a objektivní kritik všech, kdo odstoupil od víry. Ve skutečnosti od víry odstoupili právě tito "duchovní vůdci", kteří jako on nechali všechny židy jejich osudu (za 2. světové války) a nedali jim možnost odstěhovat se do Izraele.

 

Laitman, jako kabalista pracuje na vyšších prioritách, než převážná většina rabínů a proto si může dovolit přímý útok na ně. Ve druhém videu mluví o tom, že nacisté upřímně bojovali s židovským zlem a mysleli si, že zbavují svět od zla - od židů - nositelů toho sobeckého zla. Pro Laitmana není problém přiznat, že nacisté a kabalisté mají k sobě hodně blízko, protože mají společný cíl.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=13&v=e79f7fI2UT4

 

Na stránkách Mezinárodní akademie kabaly - http://www.kabbalah.info/rus/content/view/frame/53147?/rus/content/view/full/53147&main

 

se dozvíte, že Kabala je "duchovním učením", které má přivést židovský národ zpět k jeho základní misi - přivedení ostatních národů k jedinému Tvůrci. Kabala nerozlišuje mezi čistokrevnými židy a "asimilovanými", podstatné je, aby v srdci žida byl zažehnut plamen víry v jediného boha pro všechny národy a aby ten dotyčný si uvědomil svou misi, jako nositele ideí Kabaly mezi ostatními národy. "Kabalisté se nachází mezi Tvůrcem a ostatními národy" a "musí nalepit na sebe ostatní národy a pozvednout je k Tvůrci". Tóra nemůže splnit tuto misi, protože je založená hlavně na plnění rituálů. Tudíž ortodoxové neplní základní funkcí židovství, jelikož jsou uzavřenými skupinami, ponořenými do svého sobectví a dodržování rituálů.

Ještě zajímavější faktem, o kterém se píše na těch stránkách je ten, že knihy o Kabale byly nejdříve přeloženy do ruštiny a šířily se hlavně mezi repatrianty z Ruska. Cituji:

"Kabalu jsme šířili JENOM mezi ruskojazyčnými repatrianty v Izraeli, kteří se ocitli v těžké situaci. Z jedné strany to jsou lidé vzdělaní, z druhé, díky přímým kontaktům s místním obyvatelstvem, oni nechtěně snížili svou úroveň, ale i lépe pochopili společné problémy. Máme na koho se obrátit v této úzké ulici v Izraelu. V zásadě, jsme zatím Kabalu mezi nikým jiným nešířili. Mezi nimi jsme dostatečně známí, ale zatím jsme jím nevěnovali dostatečnou pozornost. Ale oni aspoň o nás vědí". Toto bylo napsáno v roce 2003, tj. 15 let před článkem Jozi Hitlera (ortodoxe).

 

Domnívám se, že během těchto 15 let kabalisté se začali víc věnovat a zpracovávat ruské repatrianty. S tím, aby je v určitý čas je znovu vrhli do ruského prostředí, ale už naočkované novou ideou a misi - přivedení ostatních národů k jedinému Tvůrci. Článek Jozi Hitlera „Táhni zpátky k Putinovi, přerostlý ruský chuligáne!“ tento proces odstartoval. Ještě jednou připomínám číselný kód zveřejnění tohoto článku -  22.1.2018 (22-1-11), v 11:44 hod.

https://images1.ynet.co.il//PicServer5/2018/01/22/8299334/1.jpg

 

Čísla  22-11-11-44 máme chápat, jako:

22-hierofantů, 11-11 dvě křídla GP, 44 - žrecké číslo plné funkce řízení. Ještě jsem neviděl, že by v poslední době se objevila zpráva s natolik zásadní číselnou symbolikou.

 

Co to pro svět znamená?

GP odstartoval nový židovský holokaust. Ten holokaust, na rozdíl od posledního, se nebude týkat židů, kteří jsou nečistokrevní a nejvíc se vzdálili od Tory, nýbrž naopak, těch, kteří buď se upnuli k Toře nebo podlehli idejím liberalismu a nepřizpůsobili se novým podmínkám doby. Laitman, ve videu, na které jsem dal odkaz, dokonce mluví o tom, že každá liberální společnost se vrací k nacizmu a "nový židovský holokaust bude nejspíše odstartován v Americe, jako v zemi, kde koncentrace židovského zla a sobectví dosáhla nejvyšší úrovně".

Proč byli ruští repatrianti ozbrojeni Kabalou a proč mají být vráceni zpět do Ruska? Odpověď je jednoduchá - protože v Rusku vznikla nová koncepce spravedlivého uspořádaní světa - KSB. Protože nová koncepce také mluví o jediném Tvůrci - NHR.  Proto, GP se pokouší do ruského prostředí infiltrovat armádu bojovníku na 1. prioritě řízení - armádu "nových židů - kabalistů", kteří pro lidi, nevyzbrojené metodologií KSB, budou mluvit o zdánlivě stejných věcech - o jediném bohu a duchovních rovinách boje dobra se zlem. A pro mnohé bude těžké na této úrovni se zorientovat, co je pravda a co je lež.

 

GP plánuje svou strategii na desítky až stovky let dopředu. Muselo mu být jasné, že jednou "zákon času" začne pracovat proti němu a vznikne nová koncepce, která odhalí jeho instrumenty řízení, a které bude muset zlikvidovat. Proto začal s předstihem vytvářet nové instrumenty řízení, které by měly začít pracovat dříve, než zlikviduje staré. Jedním z těch instrumentů je Kabala, která se zrodila z židovského podhoubí, ale pracuje na vyšších prioritách. Tj. GP nemá v úmyslu zničit svůj instrument řízení úplně, ale ze starého, který byl dříve zamířen na skupování světa a vyčerpal svůj potenciál, vytvořil nový, který v daný historický okamžik více odpovídá jeho záměrům. Pro tento účel využil potenciál sovětského školství a nejvíce vzdělanou, a intelektuální část židovského, položidovského, a dokonce i ruského obyvatelstva (manželství s židy) přemístil do Izraele. Tam, pro repatrianty byly vytvořeny takové podmínky, při kterých se většina z nich necítila být plnohodnotnou součásti státu Izrael. Mezi těmito nespokojenými repatrianty bylo rozšířeno učení Kabala, s cílem vnést rozkol do konzervativní izraelské společnosti a následně je využít na území Ruska.

Část naší komunity, která rozumí rusky, velice dobře zná Jakova Kedmiho, který často vystupuje s trefnými analýzami současné politické situace v pořadech u Solovjova a jinde.

Jakov Kedmi, bývalý ředitel izraelské výzvědné služby NATIV, se pyšní tím, že dostal miliony židů ze Sovětského svazu do Izraele. Byla to jeho hlavní operace, díky které mu na dlouhou dobu byl zakázán vstup na území Ruska.

Loni nebo předloni mu z "nějakých důvodů" byl ten zákaz zrušen a od té doby se pravidelně objevuje v politických talk-show na hlavních kanálech ruské televize.

Domnívám se, že jeho hlavním úkolem v současné době je popularizace ruskojazyčné části izraelské společnosti, jako segmentu, který neztratil svoje spojení s původní vlastí a zůstal jejím, aspoň částečným patriotem. Kedmi, jako rozvědčík, připravuje půdu pro zpětnou repatriaci "sovětských" židů a jejich potomků do vlasti, ve které mají splnit svůj hlavní úkol - čelit šíření KSB.

 

Diskusní téma: Táhni zpátky k Putinovi, přerostlý ruský chuligáne!

Příspěvek

Lin | 05.02.2018

Dovolím si sem nakopírovat svůj příspěvek z diskuse, který jsem dnes psala pod Taurovy rozbory. Téma je totiž velmi závažné:

S tím, cos popsal, souhlasím. Procesy, které mají vést k domnění, že to všechno „samo logicky dospělo“, jsou nastartované už pěkných pár let. Nedošlo mi ale, že má jít o vnitřní rozvrat (konflikty), ačkoliv je to velmi úspěšná a osvědčená metoda GP.
Že v samotném Izraeli to vře mezi samotnými židovskými skupinami – o tom svědčí třeba i toto video, kde ortodoxní demonstrují za „svátek šábes“ (aby se nepracovalo):
https://www.youtube.com/watch?v=_lo1_HX-lMc

A teď si nejsem jistá, zda dobře chápu toto spojení:
Haredim jsou velmi ortodoxní skupina, která svůj původ a zvyky odvozuje přímo ze Sinajské pouště. A jedna z větví jsou Chabad. Jenže ti Chabad jsou i velmi moderní, jaksi aklimatizovaní do současného moderního světa – avšak lpící na „tradici a kořenech“. A kabalu mají ve svých výukových „svatých knihách“.
Proč to tu píšu:
Ortodoxní (Haredim i Chabad) jsou velmi silní právě v Evropě a v Severní Americe. V Praze je velmi silná chabadská skupina, jsou i v Bratislavě a vůbec „na evropském východě“. Což by odpovídalo tvému závěru o „armádě kabalistů“ jako bojovníků proti KSB.
Teď ke kabale:
Hojně odhermetizovaná se alespoň u nás stala po „pádu opony“ a tvrdím, že z ní vycházejí i veškerá „porevoluční ezoučení“. Dodnes. I určité duchovní a meditační praktiky, u nás tak hojně propagované – např. merkaba (v kabale merkava). A tím, že se dost lidí u nás pokoušelo a pokouší „hledat Boha“, tak mají v tomto učení i dobrou průpravu, tj. – ve spojení s propagací „epochy lásky“ (jak píšeš) se všichni radostně připojí nejen k propagaci, ale také k praktickému uskutečňování. Tady vidím dost velké nebezpečí – a upozorňuju na to už velmi dlouho – že takto (jak hlásají „ezo“) je to stále jen o pyramidě, nic nového, jen z louže pod okap.
A další velké nebezpečí vidím v tom, že scientologie nikterak kabale neodporuje, v mnohém z ní přímo vychází.
Propagaci „dobré cesty“ u obou těchto praktik svěřil GP celebritám. Slavní scientologové, kterým se prý změnil život = např. Cruis nebo Travolta. A nejznámější propagátorkou kabaly je Madonna, která ji honě užívá na svých vystoupeních k „fascinaci“ a dokonalému zblbnutí davu. Ostatně – kabala je mj. magie o „napodobování božího tvoření“ – což už by mělo samo o sobě lidi varovat (ale nevaruje, naopak fascinuje – moc lidí by chtělo být takovým „bohem“).
Naplácala jsem to páté přes deváté, ale tím vším chci souhlasně podpořit tvé závěry a nastínit, že procesy jsou rozjeté už velmi dlouho. Dokonce i na územích, kde se „boj koncepcí“ přímo předpokládá. Zde již máme v záloze armádu „ezo“, která se ke kabale radostně připojí. Do „ezoklubů“ vstupuje radostně dostatek lidí – do církví skoro nikdo, ač se církve snaží, co to dá.
PS: Moc děkuju za téma – moc důležité a moc potřebné.

A ještě dovětek ke zde řešenému tématu o "známé kabale":
Myslí si snad někdo, že původní kabala byla "odhermetizovaná" celá a poskytnutá "gojímům" k užívání?

Re: Příspěvek

badatel | 05.02.2018

Lin, z tvého příspěvku vidím, že jsi, podobně jako Taurus, poukázala na dveře, které jsou zde zapovězené. Jenže když je neotevřeme a tajemství neodhalíme, ono nás to stejně dříve či později dožene a najde nás, k naší škodě, nepřipravené. Všichni se s tím kyselým jablkem „náboženství“ potýkáme a nikdo se do něj neodvažuje kousnout řádně do hloubky. A přitom je to jedna z účinných forem řízení hned na několika prioritách.

O existenci skryté a neuchopitelné nejvyšší síle Univerza se tu již naštěstí nepochybuje, jenže nějak ji pořád ve své práci nechceme adekvátním způsobem uchopit. A pouze operujeme, že nějak zasáhne … Jsou sice popsány obecné projevy takových zásahů, a toť vše. Jenže druhá strana stínů světa velmi dobře ví a má popsány jisté mechanismy, kterými může programovat časoprostor. Uchovává je veřejně všem na očích, zastřené pod nánosem náboženství, která jsou již dále zmanipulována a ovládány církevními hierarchiemi tak, aby nikoho již nenapadlo dále bádat. Sice konstatujeme, že k těmto jakýmsi projevům různých věr i náboženství dochází, ale dokud se neseznámíme s těmi technologiemi a nezakomponujeme je správným způsobem i do svého systému poznávání a řízení tak, aby se je nedalo znovu zneužít, pak toto řízení právě ponecháváme protivníkovi (za války tak máme „nekrytý týl“). Proto si také GP vytvořil mnoho různých duchovních proudů, aby vědění rozmělnil, lidi rozdělil a snadněji malé skupinky ovládl prostřednictvím vzájemné nevraživosti mezi různými verzemi „ezo-škol“. Takto se jako neškodné skupiny opět rozmístí po celém světě, aby pak jednou mnohem později, až se vše nějak vykrystalizuje, opět mohl někdo přijít a provádět „řízení“. Jenom my toto pole, a opravdu je to pole důležitého boje, tady v diskusích ponecháváme neustále volné.

Cestou materialismu lze sice dojít k poznání existence Boha, ale již ne k tomu, jak s ním komunikovat. A tedy ani jak je potřebné nauku nastavit, jak znovu oživit ty správné vědomosti a začlenit je do života. Ponechat to na naivních nadšencích, kteří občas k něčemu přičichnou a pak sejdou na scestí, protože jim byly podsunuty i falešné informace – takto GP jen pouští mlhu. A nám to stačí, neboť zase bylo ukázáno, „že tudy cesta nevede“. Jenže vede také, pokud nejdeme podle falešného ukazatele, který tam byl nasunut. Ten tam byl dán proto, abychom se právě tudy nevydali, abychom nedošli dál, za zatáčku, kde je to vše vidět již jinak.

Podle kvality vhledů řady přispěvatelů vidím, že řada diskutujících tato okna již nějak pootevřelo a umí je ve svém poznání využívat (individuálně okno osobního poznání, pro jiné Overtonovo okno – čeho, demagogie či vhledu). To je dobře. Nutno k tomu dodat, že i Keltové i Slované měli své vysoké zasvěcence těchto technik a užívali je ku prospěchu všech. Vedůni byli propojeni s řízením společnosti, byli její integrální součástí. Vědění bylo tehdy holistické, nedělené. I když samozřejmě jednotliví nositelé se profesně různě profilovali (specializovali) podle potřeby a míry svého talentu, a spolupracovali, zatím co my se snažíme oddělovat. Proto první údery byly vedeny vždy proti Druidům i Volchvům. Jeden z mocných úderů tehdy také spočíval v oddělení „materialismu“ a „idealismu“ v poznávání. Základní téma, se kterým se potýkáme dodnes a později vedoucí k zániku Atlantidy, tehdy to bylo oddělení hlubšího poznání víry od lidí s tím, že se o tuto oblast budou starat „pověření profesionálové“, čímž se ostatním „poskytne více prostoru pro jiné činnosti (hlavně zábavu)“. Tehdy počalo docházet ke ztrátě kódování mravnosti a mohly se později rozhořet bratrovražedné boje. A jen Hyperborea, která nechtěla na tuto hru přistoupit a z tohoto proudu se oddělila, pak si svůj nedělený systém vědění již nesla s sebou a proto byla silnou i v obdobích po světových kataklyzmatech. Ta vědění si jinak s sebou také nesla špička těch přeživších z Atlantidy, kteří se pak také začali roztahovat světem. Ale za to je nechci posuzovat, situace po katastrofách nebyla jednoduchá pro nikoho.

Řada dávných vědění se opět počíná dostávat na světlo poznání, je odhalován jejich smysl a propojován s vědou (samozřejmě ne tou mainsteimovou). Opět doporučuji knihu „Fyzika víry“.

Víra i náboženství jsou dalšími stranami mince zvané řízení, zrovna tak jako např. politika, strukturní výkonné složky a … Jak některý ze sloupů stavby bude zanedbán, stavení nebude stabilní, dříve či později se začne hroutit. Je dobře, že se tu podrobně probírá dění, hlavně to politické, s ohledem na KSB i DVTR. Nicméně si myslím, že by se mělo věnovat i více pozornosti dalším úhlům pohledu, než jen variantám symbolu 11. Realita je totiž mnohem pestřejší, má více hladin, všechny se do jisté míry navzájem ovlivňují.
Takže na otázky zde nadhozené nelze snadno odpovědět, neboťjsou to poměrně rozsáhlé nauky, které však ztratily původní napojení k životu i Bohu. I tak je možné je využít dobrým i špatným způsobem, vždy to záleží na lidech. Můj názor o odmítání solidní diskuse na tato témata je, že to je postoj pštrosa.
Osobně se přimlouvám za zavedení další samostatné rubriky.

Re: Re: Příspěvek

Lin | 06.02.2018

Badateli - já nerozumím tvému vyjádření o "zapovězených dveřích".
Mám dojem, že se zde hojně probírají i témata duchovní.
Ovšem - pokud sem někdo začne tahat věci typu "orgonet" nebo různé ty "spolehlivé duchovní praktiky", šířené různými gurui a je jedno, jestli západních nebo východních směrů - pak je to ke škodě věci a osobně se takových debat neúčastním, jen je trpně snáším. Proč?
Nevím, jak si kdo ze šiřitelů a zastánců těchto směrů uvědomuje, jak moc byla taková učení "zavirovaná". Všechna - bez výjimky. Jestli čteš zdejší materiály, tak nejnebezpečnější infikace je ta, kde máš pravdivé info tak z 90% a zbytek je klam a lež. Tam už to totiž málokdo pozná a ta vnesená lež je tak zásadní, že má nedozírné následky pro každého, kdo se tím řídí. A vůbec tam, kde už si kdo zahrává s magií. Takto (dle mého) rozhodně nikdo cestu k Bohu nenajde.
Píšeš o víře a náboženství jako o "sloupech stavby". Není to tak. Potřebné je osobní spojení člověka s Bohem. Žádný člověk a a tím ani žádná společnost se nemůže zdárně rozvíjet bez spojení s Bohem. Na toto přišli už kdysi dávno "materialisti" (marxisti, kteří pokusně Boha zaměnili za ideu marxismu).
Ale...
Náboženství není k životu potřeba vůbec, dokonce ani žádné "duchovní spolky" a podobné komunity, protože každý člověk by měl mít svůj vlastní komunikační "kanál" s Bohem. Věřit Bohu se musí naučit každý sám a své metody a nástroj si i sám vyzkoušet. Duchovní svět každého je jeho velmi intimní záležitostí, do které je ostatním houby - natož aby mu radili, co má a nemá dělat, jaké rituály či praktiky dělat, aby oné komunikace dosáhl. To všechno se odvíjí od toho, že každičký lidský jedinec má úplně jiný úkol, jiné poslání a učební plán - takže i Bůh s každým z nás mluví jiným jazykem a v rozdílných situacích.
Z tohoto důvodu není řešením (a už vůbec ne dobrým) zavádět tu nějaké "lekce duchovních cvičení".
Bůh mluví ke každému z nás - ať už si to uvědomujeme nebo ne - a nezáleží vůbec na tom, jaké "nauky či praktiky" kdo dělá a vyznává - či vůbec nějaké, či má vůbec o něčem takovém povědomost. A když člověk začne pracovat na svém svědomí a lidské etice, když začne pracovat na zharmonizování svého života se společností a s přírodou, tak čím víc na tom pracuje, tím víc Boha "slyší" a uvědomuje si jeho vedení.
A ano - máš pravdu, že dobrým a špatným způsobem lze využít jakoukoliv nauku - myslím si, že vlastně úplně všechno. A o tom to je. Je to o mravnosti, svědomí, etice - atd. Jde o to, aby někoho vůbec ani ve snu nenapadlo "něco" využít tím sobeckým způsobem. I dneska je to vidět ve společnosti, kdy se spousta "duchovních" znalců všeho možného, guruů, přednášejících jiným všemožné nauky a "duchovní způsoby", utápí v malosti, která s Lidstvím nemá co dělat = chtivosti, chamtivosti, závisti, nadřazenosti, touze po slávě a moci nad ostatními... atd.
Co můžou tací lidé naučit jiné, když se sami neumějí zbavit svých nectností?
Myslím si, že je pravdivé tvrzení, že nejdříve najde cestu k Bohu člověk ničím neovlivněný, "duchovními praktikami neposkvrněný".
A nespoléhej na dávné Druidy, volchvy, šamany, velekněze aj. Oni totiž kdysi dávno zklamali... nedokázali vést a vychovávat společnost tak, aby byla schopná odolat nájezdu hierofantů.
To je můj názor - tak to ber = jako můj osobní názor na věc.

Re: Re: Re: Příspěvek

Vejlon | 07.02.2018

Guru, je sanskrtské slovo, které v češtině znamená, duchovní učitel a je běžně používané ve védské filosofii.

VVP tiež hovorí o duchovnom rozvoji.
O vytváraní podmienok aby sa ľudia mohli duchovne rozvíjať.
Osobne nevnímam Duchovných učiteľov len negatívne alebo len pozitívne. Aj VVP je pre mňa akýsi Guru, učitel. Mám ich viac.
Preto si nedovolím povedať že sú iba zlý a nič nedokázali.
Iste, sú aj podvodníci, ktorý niečo okukali a uvideli v tom možnosť zárobku a bez svedomia oblbovali a oblbujú ľudí.
Ale sú aj taký ktorý ľuďom pomohli a dali im nádej.
Najznámejší je Emmanuel, ktorý je známejší ako Ježiš. Hovorili mu tiež Rabín = duchovný judaizmu, pôvedne učiteľ
Nedovolím si povedať že by nič nedokázal.

S ksb mám skúsenosť a Pjakina sledujem už dlho. Nehrám sa ale na nejakého znalca. Je to široká oblasť a preto s nej príliš "bŕŕŕ" niesom.
Pristupujem k tomu neutrálne rovnako ako k "duchovovným praktikám". Takže aj snimi mám nejaké skúsenosť a vďaka "moderným" poznatkom najmä s oblasti psychlógie či neurobiológie vieme princípi niektorých duchovných praktík aj "vedecky" vysvetliť a vďaka technológiam môžme ich pôsobenie a výsledky aj zmerať prístrojmi.
Rozhodne však netvrdím že sú zaručenou a jedinou cestou ku šťastiu, spáse, osvieteniu atď.

Ale zhodujem sa i s niektorými Guru... Tu dodám že týmto pojmom bývam občas označovaný pre svoje názory, alebo sa ma len pýtajú, či sa za Guru považujem. Vzhladom k tomu ako je ten pojem chápaný odpovedám: "Nie"...
Takže ja aj s inými zvanými Guru ale aj s inými povedzme bádatelmi sa zhodujeme na tom čo je i v ksb o mravnosti.
Tá je nepochybne potrebná k tomu aby človek dokázal preniknúť pod pozlátko materializmu do duchovného sveta.

Duch využíva telesné zmysli k priamej interakcii s týmto svetom. Skrze zmysli vnímame svet okolo nás. Zrak, sluch, čuch, chuť a hmat. Zmysli však môžu klamať. Mohol by som uviesť mnoho príkladov na každý s piatich zmyslov ako nás ľahko oklame, no myslím že netreba.
Ostane nám povestný šiesty zmysel. Tým je Cit. Základom Citu je Láska = tvorivá energia.

Pojem "Duch" sa dá v niektorých významoch užívať aj ako pojem "Vedomie". ""Kedže Duch obsahuje Vedomie.""
Pri duchovných praktikách preto inak hovoríme aj ako o Vedomej činnosti zo svojim vnútrom = Duchom

Hovoril som o zradnosti telesných zmyslov. Ale aj o šietom netelesnom zmysle. O Cítení.
V duchovných praktikách (pozn: zvyčajne užívam radšej menej presný pojem mentálne cvičenia alebo iné)
...sa zameriavame práve na rozvíjanie šiesteho zmyslu. Cítenia.
Preto sa pri mnohých praktikách "vypínajú" telesné zmysli. Ideme na pokojné miesto, niekam kde sa cítime v bezpečí. Lahneme si, uvoľníme sa, zavrene oči. Začináme smerovaním pozornosti na dych, aby sa vyčistila mysel. Myšlienky sa nechávajú plávať.
Nádych a výdych. Chvíľu dookola. ...

"Ak nepomáha počítanie ovečiek. Skúste počítať len jeden - dva (nádych- výdych). Niekedy to pomáha.

Pozn: Pokojné miesto je tam kde sa cítime bezpečne pocit bezpečia je teda potrebný k uvoľneniu a bzp. vykonániu vedomích duchovných praktík. Čiže bez strachu.

GP naopak udržuje ľudí v strachu ( v nízkych vybráciach na úrovni spodných čakier = žrádlo, sex, -zábava.)
využíva duchovné praktiky vo svoj prospech. Ktomu aby ich v dnešnej informačnej dobe udržal v tajnosti ich musí neustále zanášať nánosom negativity. Ktomu slúžia falošný Guru a tý ktorý následne v záujme GP na základe týchto "guru" hodnotia všetkých ostatných.

toto je veľmi zaujímavé pretoze keď chcem niekomu pomôcť tak si potrebujem získať jeho dôveru a je dobré ho nadchnúť nejakým "trikom" aby som otvoril jeho myseľ novým pzitívnym skúsenostiam.
Ale dôveru si potrebujem získať... a tiež potrebujem ohúriť aj keď chcem niekoho "hypnotizovať" s cieľom manipulácie. Dôvera je potrebná pre pocit bezpečia aby došlo k uvoľneniu ("vypnutiu štítov"). Aby bolo možné preniknúť človeku do vedomia.
Alebo ako to rád robí GP. Obrovská nedôvera ku všetkému možnému. Tak sa "štíty" preťažia a vypnú. Človek ale potrebuje niečomu veriť. Tak sa chytí prvej ideológie, ktorá mu poskytne 90% pravdy, čím si získa jeho dôveru. A vymývanie mozgu môže začať.
-Je smutné že dnešné deti nikomu neveria. Tak im ostane zas len GP.
....
ale to som odbočil. Aby som sa teda vrátil k tým praktikám a využitiu.

Pri duchovných praktikách alebo tu konkrétne je presnejší výraz mentálne cvičenie, okrem iného... Pomocou autosugescií myšlienok = vedomých príkazov svojmu mozgu spúšťame rôzne biechomecké reakcie v tele. Čiže si môžme navodiť rôzne pocity atď
Tiež Pomocou týchto metód môžme dosiahnuť rôzne úrovne zmeného stavu vedomia/ tranzu a preniknúť do ďalších úrovni vlastné Vedomia. Oživiť staré, zabudnuté alebo potlačené spomienky. Odhaliť a odstrániť podvedomé zdroje mnohých problémov. (Negativity, Naivity...)
Môžeme Vedome využívať silu podvedomia. Napríklad: biele oblaky na modrastej oblohe (hore) podvedome vnímame ako ľahké zatiaľ čo hnedú zem (dole) ako ťažkú. Rovnako čierne búrkove mraky vnímame ako ťažké. Naviac tmavé sychravé počasie pôsobý oslabujúco. Kdežto slnečné počasie pôsobý povzbudivo.
Preto čierne či hnedé predmety podvedome vnímame akoby by boli pri dvýhaní ťažšie než naozaj sú. Naopak biele alebo bledo modré sa zdajú ľahšie. Stačí zmeniť stav vedomia, predstaviť si že dvíhame bieli predmet a zároveň s tým smerujeme pozornosť kúsok nad najvyšší bod dvýhaného predmetu (hore) "... a hneť je o pár kíl lahší.

vedomím mentálnym cvičením sa tiež môžme len uvoľniť. Dýchať a pod chvíľou si hovoriť v duchu slová: "kľud" alebo "pokoj". Po pravidelnom pár minútovom opakovaní to môžme využiť v stresových sytuáciach. Tak že si uvedomíme stres a v tej chvíli si povieme: "pokoj, dýchaj."
Myseľ sa tak "prenesie" inam. Zapne sa vopred vytvorené spojenie pre navedienie stavu pokoja (rozvahy) ktorý je určite lepší radca ako stres.
Pre lepší efekt je dobré mať aj nejaké teoretické znalosti čo je to stres a odkiaľ sa v nás berie. Ako vzniká.

V strese sa nám zrýchľuje dýchanie do tela sa uvolňuje kortizol, ktorý pri dlhodobom pôsobení spôsobuje... (netreba hovoriť...)
táto praktika pomáha vytvoriť v mysli oporný bod (program) ktorým môžme prerušiť predošlí negatívny setereotyp/program a nahradiť ho niečim iným. Stres - Pokojom.
Základom je dýchanie. = to Prvé čo urobíme po príchode na tento svet. Nádych-Výdych.

mnohým ľuďom tieto jednoduché cvičenia, vyzualizácie a podobne pomáhajú vedome ovládať smerovanie svojej pozornosti (energie) tak aby nečinili rozhodnutia ktoré majú negatívne dôsledky pre nich samich a ich okolie.
Presnejšie aby nečinili nerozvážne rozhodnutia a neutvárali si názory ovplivnené negatívnymi emóciami, myšlienkami či s prílišného nadšenia (eufórie)
ale aby jednali s rozvahou, nestrácali nad sebou kontrolu atď.
Alebo si ich pomocou len môžme navodiť pocit tepla keď je nám chladno alebo sa ochladiť keď je nám teplo. Iba silou mysle.

Môžme si týmito praktikami rozvíjať telesné zmysli. Smerovaním pozornosti "do seba" v tomto zmysle na svoje telo. Napríklad od ramien smerom ku končekom prstov. Možme cítiť jemné brnenie ktoré budeme najsilnejšie vnímať/cítiť na končekoch prstov. To z dôvodu zvýšenej koncentrácie nervových zakončení. Môžme cítiť aj teplo až páľavu alebo chlad podľa toho kam smerujeme energiu alebo ako ju vnímame.
Môžme sa tak učiť vnímať rukami vybrácie vyžarované napríklad energiou stromu, alebo celého lesa. Doslova sním splinúť na úrovni najhbších pocitov a cítiť každú rastlinu či zviera.

Rukami (na končekoch prstov) môžeme merať vzdialenosť (rozsah) a intenzitu biopoľa rastlín alebo ľudí. Môžu sa k tomu využívať pomôcky ako kyvadlá či prútiky. Sú však zbytočné. Pre mňa sú len na príťaž, ale niekto v tom má záľubu tak prečo nie?
Aspoň je trochu vtipné ako ich niektorý majú za magycké -tie prútiky. Ale sami o sebe sú k ničomu. Na nájdenie vody stačí holá ruku. (Pozn: Amíci používali prútiky vo Vietname pri hľadaní podzemných tunelov.)

Môžme sa tiež učiť vnímať vlastné biopole.
Pomocou vôle môžme rozširovať biopole a zlepšiť zmysli natoľko že budeme toto pole vnímať a vedome využívať jeho možnosti.
Napríklad to možno využiť na hubách pri hľadaní. Bipole naráža na hľadaný predmet (hrýb). Ním cítime jeho polohu. Funguje to podobne ako sonar.
-Zmeraním vybrácii pomocou rúk môžem zistiť či je hrýb jedlý alebo nie aj bez atlasu. Alebo si to overiť v tzv protosplane, čo je len málo známi pojem. Známejší je "akašska alebo akašická kronika. Sú aj iné názvy.

Môžme robiť veľa dobrých vecí
Alebo ich "pochopenie" môžme naopak zneužiť pre obohatenie sa. Alebo získanie *pocitu moci.* Je možné vytvoriť umelé spomienky a tak ovplivniť konanie jedinca. Programovať "ľudí" skoro tak jednoducho ako možno cvičiť psa

Mnohý "nadšenci" však ľahko podľahnú týmto aj iným lacným trikom.
Duchovný rozvoj je ale viac mež len meditovanie a zlepšovanie schopností či talentu na odrbávanie (seba sama)

Keďže vedomá činnosť v týchto oblastiach je podmienená mravnosťou, tak ten kto zdiela a presadzuje negatívne (odmietave) postoje a názory napomáha rozdelovaniu,... ten má obmedzené možnosti.
Už len preto že sa od vedomého osvojenia znalostí a praktík odstavý svojim odmietavým, demotivačným postojom.

Strachom s chýb alebo len odmietavým postojom sa človek jednoducho odstaví od pochopenia a teda aj možnosti riadeni tej či onej oblasti GP na prvej priorite.
Je to však jeho osobná voľba. To treba rešpektovať.

Myslím že nadradenosť seba či svojích predstáv nad ostatnými nebude len problémom rôznych "Guru" v "ezo-kruhoch".
Myslím že Badatel vidí ten nános bahna a vie rozlíšiť tých "90%".
Nie každý sa vzdá na začiatku.
Niekto tomu nepodľahne a preseká sa cez tú bariéru zo šípovích ruží až k ruženke.

Ešte k tým šamanom druidom a pod. Veď oni sa na smrť tešili ako malé deti. "Kedy konečne vypadneme a nebudeme musiet znášat te "ľudské pindy"." Veď sa "nechali vibiť" len preto že o tieto znalosti skoro nikto nestál ale naopak ich likvidovali a potláčali. Robíte to dodnes. Proste len vtedy využili túto cestu k "povzneseniu". Zbabvili sa kotvy = fyzickej schránky.
Im to chcete vyčítať? I tak Urobili čo mohli aby tieto znalosti v nejakej forme uchránili pre ďalšie generácie. Dnes to máme volne dostupné a prepracované toľkými ľuďmi a spôsobmi že ten kto chce sa tak či onak naučí pracovať zo svojími možnosťami a začína dbať o svoje duševné a telesné zdravie. Potom keď dosiahne vyšie levely kde môže vedome opúšťať telesnú schránku a tým sa zbaví jej obmedzení - Keď získa takúto skúsenosť - Potom je mu zbytočné niečo analyzovať. Pretože sa o všetkom môže presvedčiť na vlastné zmysli.

Ale časy sa menia a ľudstvo snimi.
Aj napriek snahe GP a užitočných idiotov sa týmto zaoberá stâle viac ľudí.
Preto sa Netreba obzerať na tých čo to zanášajú špinou.

Emmanuel hovoril: "prídu mnohý v mojom mene. budú zvádzať a mnohých zvedú."

Od neho týto falošný Guru prevzali frázu o tom že treba veriť.
V ich podaní sa jedná o prázdu frázu.

povedané chorému: "treba veriť/mať vieru" znamená že netreba strácať nádej a podliehať zúfalstvu ktoré človeka vedie do stretena, ale treba myslieť pozitívne.
Prirodzene uvolňovaný Endorfín je rozhodne prospešnejší zdraviu ako nadmerné pôsobenie kortizolu.
Stres tak negatívne vplíva na ducha kedže stres sa do tela šíri nervovou sústavou s centrom v mozgu kde prechodne sídli Vedomie (duch).
Človek v tomto stave sa snaží zmierniť toto pôsobenie tak že pomocou alkoholu, cigariet alebo drog otupuje nervovú sústavu čím to len prestáva vnímať. Spočiatku spôsobujú Uvoľnenie endorfínu a zažitiu pocitu "šťastia" pretože životná realita moc iných stimulov pre uvoľnenie endorfínu neponúka.
Je zbytočné mu vykladať ako to škodí keď život je utrpením a chce ho ukončiť.
Treba zmeniť jeho myslenie (svetonázor) aby sám chcel prestať pretože znovu nájde zaľúbenie v živote.

Preto nevidím nič zlé na tom keď ja alebo niekto iný radí v týchto oblastiach a učí duchovným praktikám tých ktorý tak či onak potrebujú a žiadaju pomoc
Či už sa jedná o pomoc zo závislosťami alebo s problémamy v práci, vo vsťahoch .... ktorých častým zdrojom sú ťažké traumi s dectva = nevyriešené konflikty potlačené vedomím do podvedomia aby sa zachovala aspoň aká-taká funkčnosť vedomia, ktoré sa s niektorými zážitkami nevie vysporiadať.
Traumatizácia ľudstva je preto jedným zo základnych stavebných kameňov udržiavania kontroli zo strany GP. Stres strach, hnev =Negátívna energia usmernená vhodnými informáciami pôsobiacich na podvedomie tak aby došlo k jej vybitiu v správný čas na správnom mieste. Napr. holokaust 2.0

Na koniec by som jednoducho dodal.
Duchovnýmk praktikami posilňujemu ducha rovnako ako telesnými cvičeniami svalstvo.

Re: Re: Re: Re: Příspěvek

Hox | 11.02.2018

> Duchovnýmk praktikami posilňujemu ducha rovnako ako telesnými cvičeniami svalstvo.

Myslíš jako, třeba zhmotnění své ruky o tisíc kilometrů daleko, jak například učí Bardon ve svých knihách, pro někoho, možná asi i tebe, guru? Jde zhmotnit na dálku i přirození?

Je fatální omyl plést si odraz hvězd na vodní hladině s hvězdami, bohužel, esoterici ve své "duchovní nadřazenosti" si nejsou schopni ani uvědomit svou fatální chybu, a pokud jim na ni někdo poukáže, tak odmítnou zauvažovat s poukazem, že není dostatečně duchovní.

Re: Re: Příspěvek

Hox | 06.02.2018

Badatel, akorát jsi nepochopil, že ty dveře, které propaguješ, nejsou od Boha ale od satana, a ještě je propaguješ ostatním.

Re: Příspěvek

nik | 06.02.2018

@ Lin - "Myslí si snad někdo, že původní kabala byla "odhermetizovaná" celá a poskytnutá "gojímům" k užívání?" - Ano, bola, prejdite si napr. Františka Bardona, alebo ak chcete kozmológiu tak napr. Haleviho. Ono, v dobrom, tá otázka je asi z takej kategórie ako - myslíte si, že bola zenová meditácia poskytnutá neaziatom? Bola, a čo ...? Kto je z nás zenovým majstrom? Sedí v samádhi ...? Súhlasím s "badateľom" ako píše nižšie, sú to rozsiahle témy a cesty poznaním a sebarozvojom. Ak sa to v rámci webu posudzuje len v negatívnom kontexte, je to v podstate služba GP.

@ badatel - veľmi jasne a prehľadne zosumarizované. Tiež podporujem takúto novú rubriku.

Re: Re: Příspěvek

Pe-tri | 06.02.2018

Pánové Badatel a nik - toto téma tu přece už bylo nejednou diskutované.

viz. třeba tady:

http://leva-net.webnode.cz/products/o-knize-hovory-s-bohem/

P.

Re: Re: Re: Příspěvek

badatel | 06.02.2018

Děkuji za odkaz, hned jsem celé prošel a jsem tomu rád.
Jen nevím, jak jsem to mohl před těmi vánocemi přehlédnout.

keby len do Ruska

Perun | 05.02.2018

Pripomínam účasť v českých volbách 66,60%

Ale číslo 44 sa mi páči :-)

Re: keby len do Ruska

Cico Ciciak | 05.02.2018

Tieto štvorky sú ešte okatejšie, až drzé:
https://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
:)

Re: Re: keby len do Ruska

Tom | 02.04.2018

Až teraz som pochopil kontext a symboly AC/DC | a1+c3 =d4 / d4 a C je tam na "maskovmaskovanie" zámeru. A rohy gitaristu sú jasný odkaz... !

.

Cico Ciciak | 05.02.2018

Čím skôr sa židia z Izraela dostanú do Ruska, tým skôr budú konfrontovaný s KSB, tak prečo ten strach?

Podobne ako západní Ukrajinci sú na Slovensku konfrontovaní s celkom pozitívnym vzťahom obyčajných ľudí na Slovensku k Rusku, z čoho sú títo západní Ukrajinci vykoľajení, a nechápu, jak je to možné, keď na Slovensku a v západnej Ukrajine je ľuďom systematicky do gebúľ vtĺkaná anti-ruská propaganda, ktorej sme ale my na Slovensku úplne nepodľahli tak jak západní Ukrajinci.

Takže GP je buď hlúpy alebo zúfalý. :)

Všetko ide a pôjde tak, jak má ísť.

Re: .

Cico Ciciak | 05.02.2018

Židov je treba pre-programovať ako sa to skoro podarilo istému Človeku Issovi údajne pred cca. 2000 rokmi.

GP ide furt v tých istých zabehnutých šľapajách, to znamená, že chce škodiť svetu a ľuďom pomocou nejakých infiltrovaných hermetikov-ezoterikov, pričom si neuvedomuje, že KSB funguje na princípe "free open-source", ktorý má podporu Zhora.

Re: .

Perun | 05.02.2018

Súhlasím.
Je tam síce riziko, že nás "pokazia", ale aj nádej, že my ich povznesieme. Môj odhad? Vzhladom na charakter (aj prírodný) Slovenska ako akéhosi útesu, odpad odíde a zostane len tvrdé najčistejšie jadro. Tak to u nás chodí.
Česko je na tom inak , už na pohlad je to zjavne kotol (taviaci).

Re: .

Cico Ciciak | 05.02.2018

Preformuloval som, upravil a doplnil môj pôvodný príspevok:
https://pastebin.com/qD7APQbg

Igor Berkut

raduz | 05.02.2018

Skúste si vypočuť pár videí od tohoto človeka a ......!
Nájdete tam popis plánu ako a kde zrealizovať presun!
Mimoriadne interesantné!!!

Re: Igor Berkut

raduz | 05.02.2018

Prepáčte mi!
Odišlo mi to bez odkazu na videá!

https://www.youtube.com/results?search_query=igor+berkut

Re: Re: Igor Berkut

JaroX | 05.02.2018

https://www.youtube.com/watch?v=EPADsoqc6AM
Dobre hovorí, Porošenko s Turčinovom ho ešte neodpratali? Druhá vec - či skutočne verí a žije podľa toho, čo hovorí...

V ďalšom videu už prijíma gratulácie za získanie Izraelského pasu, pričom sedí pod obrazom, na ktorom sa Ukrajinka učí po Čínsky... Takíto nikdy nebudú robiť na Slovanov...
https://www.youtube.com/watch?v=hARHzhNoass

Kabala

Paulo | 05.02.2018

Viete mi niekto ozrejmit v com je rozdiel v tej kabale, ktoru maju do Ruska doniest, od tej, ktora je bezne laikovi znama?

Re: Kabala

nik | 05.02.2018

Ako trocha sledujem kontext a použitie slova Kabala na tomto webe, povedal by som, že sa vôbec nejedná o niečo, čo je reálnou Kabalou (ako ju rozpracoval napr. Bardon) - čiže adept je schopný prostredníctvom koncentrácie, vizualizácie a energie vplývať prostredníctvom uplatnenia "písmen" na vonkajší a vnútorný svet a meniť ho.

Tu je to skôr odvolávka na zmes môdneho trendu použitia kabalistickej a Zoharskej kozmológie, hollywoodskych sitcomov a biblických útržkov do zmesy, ktorá jednak zakrýva pôvodné použitie Kabaly a vo výsledku je to niečo ako scientológia pre ľudí zo židovského sveta.

Predstava, že by sa skutočný kabalista vyjadroval ku politickým a spoločenským veciam je úsmevná. Len čakám, kedy niekto vymyslí vhodný pseudonym po vzore elita - "jelita".

Re: Re: Kabala

Paulo | 05.02.2018

Tak zrejme Taurus myslí práve túto Kabalu (?). Možno by bolo dobré si to zadefinovať viac pojmovo - metrologicky, rovnako ako sa rozlišuje Koránický islam a ten historicky sformovaný.

Re: Re: Re: Kabala

ТаuRus | 05.02.2018

Já nevím, co tam hustí do hlav repatriantů, jestli pravou kabalu nebo nějaký její odvar. Tuhle věc jsem nestudoval.
Dával jsem odkaz na stránky, kde je lektorem Laitman, když tak se podívejte, kdo tomu víc rozumí:
http://www.kabbalah.info/rus/content/view/frame/53147?/rus/content/view/full/53147&main

Ještě existuje video, kde Jefimov testuje Laitmana, kdo má zájem, podívejte se:
https://www.youtube.com/watch?v=SKV_Ow7F7bc

Re: Re: Re: Re: Kabala

Paulo | 05.02.2018

Áno, to je dobré, ja by som povedal že ho celkom preškolil a pár vecí ozvučil, no neviem či sa to Lajtmanovi pozdávalo ;)

Re: Re: Re: Re: Re: Kabala

ТаuRus | 05.02.2018

Tady, v tomto videu, Laitman prozrazuje něco z plánů globálních elit. Koresponduje to i s posledním dokladem Římského klubu.

Stručně, mluví o tom, že končí epocha sobectví, nastává epocha lásky k bližnímu a přírodě. Taktéž začne výchova k člověčenství (to, jakoby koresponduje s KSB). Doba, než k tomu dojde, potrvá tak 2-3 roky, přes zhoršení podmínek a různé krize. Lidé sami pochopí, že jejích elity jsou hloupé a hamižné a zbaví se jích tím, že si zvolí jiné, duchovní vládce, asi 120 lidí, kteří budou řídit celý svět. Lidé budou ceněni za dobré skutky a duchovní růst. Dokonce si představuje, že budou nosit odznáčky, ukazující na jejích stupeň rozvoje, aby ostatní se mohli na ně rovnat a brát si z nich vzor. Oni sami mohou být učiteli... atd. Nu prostě tlupo-elitarismus s duchovní omáčkou.
https://www.youtube.com/watch?v=-NTZNUEE59c

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kabala

badatel | 06.02.2018

Taurusi,
jestli dobře chápu smysl napsaného, potvrzuješ, že GP nakonec pro nás připravuje nějakou novou formu náboženství dle svých představ. Samozřejmě již ne ŘKC, tento projekt spěje k zániku a je neopravitelný, rovněž tak i řada jiných. Jaký připravuje mix, to ukáže čas.

Jenže kdo z většiny lidí tu hru dokáže prokouknout? Již na těch mnoha vzniklých ezo-kultech se prokázalo, že lidé nějaké vodítko a učitele potřebují, a s tím jsou pak ochotni spolknout i šikovně zaobalenou lež – bohužel. A i mravnosti se člověk musí učit postupně. Opravdu učit, protože je silně ovlivněna kulturou společnosti, a ta vždy bývá ve vazbě na nějaký nábožný projev. A zkušenosti z minulých inkarnací (slabé, zasunuté, latentní vzpomínky) velmi často zarezonují tak, že jedince opět nahánějí ke špatné straně testu ve „škole života“. Takto vyšší systém testuje, zda jedinec ve svém poznání již skutečně učinil svůj další evoluční krůček.

To znamená, že každý vždy potřebuje nějaké návody, do kterých se musí ponořit, prožít si je a vstřebat, dozrát jak kvas v bečce. Pak může postoupit o třídu výš. I v tom interním poznávání Boha je to jak v matematice. Taky se to žáčkům od první třídy dává po kapkách a postupně rozšiřuje a … Taky v první třídě nelze na žáčky vybafnout hned s řešením soustav parciálních diferenciálních rovnic o ??? I když by se to naučily jako říkanku, stejně by nic nepochopily, nikdy v životě by to nepoužily. A s hledáním uvnitř sebe sama je to to samé. A kam pak každý dospěje, je to na něm, je to jeho vlastní životní cesta. U něčeho se vždy začít musí a také střídat teorii s praxí.
Na jedné školní lavici jsem kdysi dávno četl moudrost:
„Teorie bez praxe je utopie, praxe bez teorie je chaos.“

Výukových návodů je mnoho, v každém je skryt kus pravdy, i matoucí lež. Vždy vychází z nějakých okolností a spěje k jisté úrovni poznání. Úkolem dobrých učitelů je navázat na to dobré a osvětlit právě to sporné. Což se na těchto stránkách děje po mnoha stránkách, pro mnoho oblastí života. Jen v okamžiku, kdy se narazí na otázky vazby na duchovno, a odkaz na pramen z nějakého ezo-zdroje, tak začne svítit červené světýlko, místo abychom trochu rozšířili záběr. Jako bychom se měli od některých témat distancovat. Jenže to nám nepomůže, naopak uškodí. I toto patří ke všem těm znalostem, které si musíme osvojit. Jinak opět budeme pracovat pro někoho jiného, který tyto znalosti bude mít vyšší a ovládne nás právě prostřednictvím tohoto informačního toku.

Myslím si, že je potřebné se na takové odkazy mrknout a zjistit, kolik je v tom pravdy a kolik dezinformací a proč. Myslím, podle toho jak prociťuji příspěvky mnohých přispěvatelů, že mnozí stálí přispěvatelé mají i tyto hlubší zkušenosti. A tak, jako lze z různých úhlů probrat a odhalit světové i matriční události, tak bychom měli být společně schopni si pomoci vytříbit své názory i na tomto záhonku. Co neodhalí jeden, prokoukne druhý, další přidá ještě jiný úhel pohledu … a názor si stejně musí každý udělat sám – tu povinnost před Bohem z něj stejně nikdo nesejme.

V každém případě ti děkuji, že jsi toto téma nakousl.
Je vidět, že mezi politikou a „vírou či náboženstvími“ je mnoho těsných vazeb. Tobě i mnoha dalším diskutujícím děkuji za mnoho precizních vhledů.

Když jsem před několika lety ve svých poznáváních záhad a poznáních duchovna dospěl dále, musel jsem reagovat i na prudce se měnící situaci světa a politické scény. Duchovno nikdy nemůže být apolitické, naopak by mělo lidu pomoci politiky a mravnost hlídat, především ze svého nadhledu (nechci mluvit o „Boží vůli“, to by bylo příliš troufalé)! A uvědomil jsem si, že i v této oblasti (dění ve světě) je také všechno zcela jinak, a hlavně jinak, než hlásí mainstrejm. A začal hledat i na politické alternativě, ze které nakonec pro mě vykrystalizoval tento web coby nejlepší (Taťka věděl, kam mě má nasměrovat). Zdejší rozbory a diskuse mi značně pomohly si mnohé ujasnit a pochopit, jak snadné je podlehnout reklamě, i ve volbách. Tentokrát jsem již volil ne slepě, ale vědomě.

Díky tomu jsem opět postoupil o něco dále i v duchovnu. Všem diskutérům děkuji.

PS.: I když to píši pod tebe, neboť to bylo především tebou otevřené téma, reaguji tak ale i na další přispěvatele v této věcné diskusi. Myslím si, že to je přínosné všem.

Dobrý článok

JaroX | 04.02.2018

Áno, aj podľa mňa to je ako píšeš Taurus. Len teraz, ako zabrániť návratu Židov do Ruska (ako by ich tam už takto nebolo príliž...). Sýria bude chcieť Golany späť, Palestínci tiež kričia, že boli utláčaní už dosť (a EÚ ich v tom podporuje)... Lebo nám musí ísť o prinavrátenie plnej suverenity Rusku a už takto to tam družina Putina nemá ľahké...

Re: Dobrý článok

Hox | 05.02.2018

Dobrý manažer plánům protivníka nebrání, obrací je ve svůj prospěch.

Re: Re: Dobrý článok

M.C. | 05.02.2018

Tak tak. Jelikož je to i princip juda, využít sílu protivníka proti němu a ve svůj prospěch, tak si troufám tvrdit, že Putinovi tento způsob uvažování není cizí.
Věc má ještě jednu rovinu, někde jsem četl, že v Izraeli je už každý třetí obyvatel ze zemí SSSR, tedy i rusky hovořící a po letech to začíná mít vliv na celou vnitřní situaci v Izraeli.

Re: Re: Re: Dobrý článok

JaroX | 05.02.2018

Tak vidíš, toľko dobrých ľudí žije v Izraeli a predsa si do čela vlády zvolili psychopata a teroristu Bibiho...

Chápem, že Rusko sa bude snažiť použiť cudzí nástroj pre svoje ciele, len aby im tento nástroj neprerástol nad hlavu, ako už mnoho krát v dejinách predtým.

Re: Re: Re: Re: Dobrý článok

M.C. | 05.02.2018

Netvrdil jsem, že všichni co emigrovali do Izraele z Ruska nebo obecněji ze zemí SSSR jsou automaticky dobří.
Z tohoto prostoru odešla do světa i celá řada proslulých darebáků.

V tom použití cizího nástroje - to není iniciativa Rusů, to je z jejich strany obranný tah a Rusko v tomto nemá na vybranou.

Stará vesta

Putinovec | 04.02.2018

Takže GP chce jet ve starých kolejích.Infikovanou část vložit do národa a škodit.Přesně tak židé fungovali a dodnes fungují po celém světě.Část starého nástroje překoval a dál je donutí přesídlit zpět a infiltrovat ostatní.Bylo by pěkné,pokud by dostali svůj životní prostor na Sibiři se slovy,Co si postavíte a uděláte,to budete mít.

Re: Stará vesta

M.C. | 05.02.2018

Birobidžan to jistí.

Re: Stará vesta

Milan | 05.02.2018

S moslimskou migráciou do Ruska mu to nevyšlo, tak chce skúsiť židovskú migráciu, ktorá mu v minulosti už raz vyšla.

Re: Re: Stará vesta

Hox | 05.02.2018

blbost, muslimové jsou integrální součástí ruského světa už stovky let a nikdy s nimi nebyl větší problém, nejsou muslimové jako muslimové. Muslimové v Evropě a muslimové v Rusku jsou dva různé světy. Čečenské pseudomuslimy-extremisty-teroristy v konečném důsledku nezpacifikoval nikdo jiný, než sami čečenci-muslimové.

Super

Koloděj | 04.02.2018

Taure, vynikající článek ... Jen jsem nepochopil, které pasáže jsi do přeložené diskuze připisoval ty, a které byly součástí diskuze.

Nebo se v Izraelu diskutuje GP ? To mně trochu mate .. např.

Každé takové rozdělení nese v sobě prvek destabilizace sociuma. To socium destabilizuje GP - viz. číselná symbolika.

to je tvuj text ? nebo text tamnější diskuze ?

Jinak, všimněte si té úrovně chápání vzájemných souvislostí, kterou nám předvádí židé ( velký dík za ten překlad, to je prostě jedna báseň )

Re: Super

ТаuRus | 04.02.2018

He-he, celá ta analýza je moje. Přeložený je jen článek Jozi Hitlera, který mě k té analýze nakopl. Opravdu, to nepsali ani židé, ani GP. :)
Analýza začíná slovy: " Většina židů z SNS má dvojí občanství"....

Re: Re: Super

M.C. | 05.02.2018

Ne každý, kdo se jmenuje Gitler musí být nutně záporná postava.
Nedávno jsem četl článek o vojáku Semjonu Konstantinoviči Gitlerovi, který se za války opakovaně vyznamenal v boji (a byl za to vyznamenán). Voják má výrazně neruský obličej s tmavým, téměř srostlým obočím.
https://postimg.org/image/96e3ug9hh/

Re: Re: Super

Koloděj | 05.02.2018

Pak máš dar vyjadřovat se srozumitelně a zároveň stručně i v tématech, která nejsou zrovna jednoduchá, diky

Je to pro mne překvapivé

hael | 04.02.2018

O novém holokaustu mluvil už dříve VVP. Nicméně jsem si nedokázal představit, jak to globalisti chtějí v dnešní době zrealizovat. Ale nastartování rozkladu zevnitř socia, to je hodně překvapivé.

Díky Taure, ten Tvůj článek má pro mne extra vysokou informační hodnotu.

Ruský židia

Bynk | 04.02.2018

To je nezmysel, kde by sa vôbec v Rusku a východnej Európe zobralo tolko židov po Abrahámovi? Ale za to tam zostalo dosť židov po Chazaroch, nuž len tí nemôžu odvodzovať svoj pôvod od Abraháma.... Všakže....

Re: Ruský židia

čitateľ | 05.02.2018

Mám dosť, však sa tam nič také ani netvrdí. Iba je tam také slovo, ale s Tvojím tvrdením nemá nijaký súvis....

Informácia 1. priority ZPR

jardob | 04.02.2018

Vďaka TauRus,
Tento článok je jeden z najdôležitejších, aké sa tu v posledných mesiacoch objavili (z dlhodobého hľadiska).
-------------------------
Jakov Kedmi, pôvodným menom Jakov Josifovič Kozakov, meno si zmenil pred emigráciou, aby pôsobilo viac židovsky.

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Přidat nový příspěvek