Smrteľne výhodné - pravda o predaji alkoholu

Smrteľne výhodné - pravda o predaji alkoholu

7.9.2016

 

 

Diskusní téma: Smrteľne výhodné - pravda o predaji alkoholu

loan

daniel | 01.10.2017

Je to informovať širokú verejnosť, že Daniel John, súkromný poskytovateľ úveru, otvoril finančnú príležitosť pre všetkých, ktorí potrebujú akúkoľvek finančnú pomoc. Vypožičiavame pôžičku vo výške 2% úrokovej sadzby jednotlivcom, firmám a spoločnostiam za jasných a zrozumiteľných podmienok a podmienok. kontaktujte nás dnes e-mailom, aby sme vám mohli poskytnúť naše podmienky pre pôžičku na adrese danieljohnhome@gmail.com

Kidney donor

Vincent Bennet | 11.09.2017

.To je informovať širokú verejnosť o mužovi, ktorý je 100% vážny pri nákupe a predaji obličiek. Mali by ste kontaktovať APOLLO KIDNEY TRANSPLANT NEMOCNICE, pretože máme veľa pacientov, ktorí v súčasnosti potrebujú transplantáciu obličky, hľadáte príležitosť predať obličku v dôsledku kolapsu peňazí "ponúkneme 600 000,00 USD za obličky. Má tiež výbor excelentnosti v transplantácii orgánov, rakoviny, neurovědy, ortopedickej, kardiálnej vedy a núdzovej starostlivosti. Apollo skupina nemocníc je v Indii a diagnostická klinika je rozmiestnená po celej krajine so 64 nemocnicami pokrývajúcimi 10.000 lôžok, poskytujeme tiež zdravotnú starostlivosť pre našich pacientov s otvoreným prístupom na kliniku na naliehavom základe. Ak máte záujem o predaj alebo nákup (obličky), neváhajte kontaktovať špecialistu prostredníctvom: whatsapp +234750588635 alebo e-mailom: Vincentbennet5@gmail.com, urobte dobre, aby ste boli úprimní a úprimní, je to o záchrane života iného. FRAUD nie je vítaný, prosím. ĎAKUJEM

vincentbennet5@gmail.com

vincent bennet | 11.09.2017

To je oznámiť širokej verejnosti o muža, ktorý je 100% vážny v nákupe a predaji obličky. Mali by ste kontaktovať APOLLO obličky po transplantácii nemocnice, pretože máme veľa pacientov, ktorí sú v súčasnosti potrebuje transplantáciu obličky, Hľadáte príležitosť predať obličku kvôli kolapsu peniaze "ponúkneme 600,000,00 USD pre obličky. Má tiež centrum excelentnosti v oblasti transplantácie rakoviny, neurovedu, Orthopaedic, srdcové vedy a núdzovej starostlivosti. Apollo group nemocníc je v Indii a diagnostické klinika je celého krajín s 64 nemocnice pokrývajúce 10.000 postelí, poskytujeme aj lekárske domov pre našich pacientov s otvoreným prístupom na kliniku na základe naliehavej. Ak máte záujem predávať alebo buying(kidney) neváhajte kontaktovať špecialistu cez: whatsapp +234750588635 alebo E-mail: Vincentbennet5@gmail.com, prosím si mal byť čestný a úprimný, je to o záchranu života iného. PODVODOM prosím nie je vítaná. ďakujem

oblicky

vincent | 17.08.2017

Chcete si kúpiť obličky alebo chcete predávať obličky? Hľadáte šancu predať svoje obličky kvôli finančnému narušeniu a neviete, čo máte robiť, potom nás kontaktujte a my Vám ponúkneme dostatočné množstvo za obličky. Volám sa Dr. Vincents je nefrolog v zdravotníckom centre UBTH. Naša klinika sa špecializuje na liečbu ochorení obličiek a tiež sa zaoberáme nákupom a transplantáciou obličiek vhodným darcom. Nachádzame sa v Indii, Turecku, Nigérii, USA, Malajzii. Ak máte záujem o predaj alebo nákup obličiek, neváhajte
Kontaktujte nás e-mailom.
E-mail: drvincentodigie@gmail.com
Whatsapp: +2349037279893
S Pozdravom.
Dr. Vincent

ubth11@gmail.com

Dr Benson | 12.07.2017

Zvážte predaj obličiek ako možnosť. Ak chcete predať svoje
Obličky dnes. Správa nám okamžite. Oblička sa zakúpi na maximálnu sumu 850 000,00 dolárov. 50 000,00 dolárov - 300 000 dolárov amerických dolárov. Národná nadácia v súčasnosti nakupuje zdravé obličky. Volám sa doktor Gregory L. Kuhs, som nefrolog v nemocnici s obličkami. Naša nemocnica sa špecializuje na chirurgiu obličiek a tiež sa zaoberáme nákupom a
Transplantáciu obličiek so žijúcim zodpovedajúcim darcom. my
Sa nachádzajú v Indii, Číne, Kanade, Veľkej Británii, Turecku, Nigérii, USA,
Malajzia, Zambia atď Ak máte záujem o predaj alebo nákup
Obličky neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu: ubth11@gmail.com

Čaká na vaše odpovede ....

S Pozdravom....

Chcem predať svoju obličku za peniaze

Leo Gomez | 21.06.2017

Ste pripravení predať svoje obličky za peniaze?
Ak chcete získať ďalšie podrobnosti, kontaktujte nás s nasledujúcimi informáciami.

Názov:
Vek:
sex:
Krvná skupina:
Dátum narodenia:
Telefónne číslo:

Leo Gomez
+447920384518
kennephrologist1@gmail.com

ubth11@gmail.com

Dr Vivian | 10.05.2017

Chcete predať svoje obličky? Hľadáte príležitosť predať svoju obličku za peniaze kvôli finančnej úpadku a neviete, čo robiť. Tu je príležitosť predať za 500.000 libier. Kontaktujte nás ešte dnes a ponúkneme vám dobré množstvo pre vaše obličky.
Volám sa (Dr Odia Drake) som Nefrologička v Oddelení obličiek UBTH Nemocnice. Naša nemocnica sa špecializuje na nákup, predaj a transplantáciu obličiek so žijúcim zodpovedným darcom. Ak máte záujem o predaj alebo nákup obličiek, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom: ubth11@gmail.com

Vďaka,
MANAGEMENT.

aby ste zachránili život?

drhanadex | 28.04.2017

Dobrý deň každý,
Predávame obličky. Uložte život a zarobte peniaze.
Chcete predať svoje obličky, aby ste zachránili život?
Hľadáte príležitosť predať svoje obličky za
Dobrá cena? Je to pre vás príležitosť
Predávať svoju obličku za 600 000 libier a viac. Všetko
Zainteresovaní dodávatelia by mali kontaktovať spoločnosť DR. HANADEX jeden
Chirurg a konzultant nephrologist Hanadex HOSPITAL Pre viac informácií
Informácie kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: hanandexspecialist@gmail.com
Alebo čo je aplikácia +2348166843941

Cancer

hart | 01.01.2017



moja žena trpí rakovinou štítnej žľazy, ktorá bola potvrdená ako fáza štyri, doktor mi povedal, že tam bol malý, čo mohla urobiť, pretože ona bola nereaguje na liečbu, ale môj švagor prišiel na našu záchranu od objednania tohto konopný výťažok z Rick Simpson Foundation, ktorá povedal bola pomáha nejaký boj proti rakovine pacientovi rôznych typov, takže sme sa rozhodli dať mu šancu, ak moja žena sa zlepšuje dokonale veľmi dobre a v súčasnej dobe vie chodiť po dome úplne sama. Cítil som jej nutné aj nechať ostatných, ktorí trpia touto akútneho ochorenia, že akonáhle máte dobrý konopný olej sa môže naozaj dať jeden zvukový druhú šancu na život. ak ste náhodou byť v núdzi tohto konopného oleja môžete kontaktovať nadáciu, ktorá poskytla môjho brata v práve sa tento e-mail: ricksimpsonfoundation@outlook.com~~HEAD=dobj alebo volajte +17138933185

viviancity@yahoo.com

vivian | 28.11.2016

Chcete predať svoje obličky? Hľadáte na príležitosť na predaj
vaše obličky za peniaze kvôli finančnej rozobrať a vy neviete, čo
k tomu, kontaktujte nás ešte dnes a my vám bude ponúkať dobrú sumu pre vaše
Obličky. Moje meno je doktor kelvin som nefrológom Apollo obličkách
nemocničné departmen. Naša klinika sa špecializuje na chirurgii obličky a tiež
vysporiadať s nákupom a transplantácii obličiek s Living
Zodpovedajúce darcu. Sme sa nachádzajú v indickom, Turecko, Nigéria, USA,
Malajzia. Ak máte záujem o predaj či kúpu obličiek to prosím nie
neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu.

E-mail: ighaluhabalhome@gmail.com alebo WhatsApp ma +2348143840335

viviancity@yahoo.com

vivian | 27.11.2016

Chcete predať svoje obličky? Hľadáte na príležitosť na predaj
vaše obličky za peniaze kvôli finančnej rozobrať a vy neviete, čo
k tomu, kontaktujte nás ešte dnes a my vám bude ponúkať dobrú sumu pre vaše
Obličky. Moje meno je doktor kelvin som nefrológom Apollo obličkách
nemocničné departmen. Naša klinika sa špecializuje na chirurgii obličky a tiež
vysporiadať s nákupom a transplantácii obličiek s Living
Zodpovedajúce darcu. Sme sa nachádzajú v indickom, Turecko, Nigéria, USA,
Malajzia. Ak máte záujem o predaj či kúpu obličiek to prosím nie
neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu.

E-mail: ighaluhabalhome@gmail.com alebo WhatsApp ho +2348143840335

Nálevko Zero,

ok | 15.09.2016

jen ze sebe děláš hlupáka. Tím baštěním propagandy doktorských alkáčů a šířením dál.

Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 09.09.2016

Mírní konzumenti jsou celkově zdravější než abstinenti. Existuje zdravotnická norma zdraví prospěšného pití. Je to zhruba 3,5cl 100% etanolu denně na 100kg těl.hmotnosti, přičemž by se měla rozvrhnout na třikrát. Etanol působí v těle jako rozpouštědlo, rozpouští a vyvádí toxiny z těla ven. Při vyšších dávkách se jedná o neškodné pití a při ještě vyšších dávkách se jedná o zdraví škodlivé pití.

Záleží na člověku jak s alkoholem naloží, zda má potřebu chlastat, nebo alkohol zařadí v mírném množství do jídelníčku.

Všechno je jed a všechno je lék. Záleží pouze na dávkování.

Nezapomeňte že zabít se můžete i nadměrným pitím vody.

Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 09.09.2016

To sú bludy zero, nebezpečné bludy šírené predajcami alkoholu. Vo videu je vysvetlený mechanizmus otravovania tela.
Svetové kapacity ako akademik Uglov (najdlhšie operujúci lekár sveta), profesor Ždanov a ďalšia kopa top kapacít tieto bludy odmieta a vysvetľuje jedovaté účinky, ktoré prídu s pitím etylového alkoholu.
Máš pravdu, že etylový alkohol je skvelý rozpúšťať:
- rozpúšťa tukové povlaku erytrocytov, ktoré sa zhlukujú do malých útvarov a spôsobujú mikrotrombózy v kapilárach
- po prechode hrádzou do mozgu rozpúšťa stenu neurónov, tie praskajú a vyplavuje sa kyselina zodpovedná za pocit eufórie pri pití
- narušuje stenu vajíčok vo vaječníkoch žien, čo má za následok potraty a rodenie defektných detí
- tiež alkohol v zime zohrieva. A to tak, že rozšíri poľné žľazy na epitele, človek vypustí vnútorné teplo (je mu na krátko teplejšie ) a následne zamŕza
- alkohol tiež zvyšuje kyslosť vnútorného prostredia a aby sa zachovala acidobazicka rovnováha, telo ho eliminuje viazaním vody do tukov a svalov, ako ďalšie jedy.
- alkoholici majú podľa štúdií v priemere o 1,6 % menší mozog, ergo reakcie sú spomalené, ergo faktor stálej inteligencie g je nižší
- alkohol blokuje spojenie s HNR

Naozaj si myslíš, že domnelého výhody etylového jedu prevýšia jeho škodlivosť?

Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 10.09.2016

Lidské tělo si alkohol vyrábí samo kvašením potravy ve střevě. To je prostě fakt. Takže alkoholici jsme všichni, i vy.

Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 10.09.2016

Ďalšia nepresnosť. Ak sa alkohol vyrába na internú potrebu, dostane sa len do tých orgánov, kam patrí. Tiež si telo vyrába kyselinu chlorovodíkovú a neviem o tom, že by ju tiež ľudia pili, keď si ju telo vyrába. To isté s s ďalšími látkami, ktoré telo produkuje.
Takže ako argument to neobstojí.

Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 10.09.2016

Existují lihové tinktury s obsahem žluči. Nicméně je to odbíhání od tématu, okoukané snad od našich vynikajících politiků. Je fakt že čím je člověk větší vegetarián a frutarián, tím je větší alkoholik, protože má více zkvasitelné stravy.

Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 10.09.2016

Takže metabolizmus polysacharidov nás opíja? To na margo zeleniny. Metabolizmus fruktózy tiež? To by sme museli mať bachor, čepiec, knihu....
Ak sa pamätám dobre, podžalúdková žľaza vylučuje inzulín práve na to, aby sa s cukrom v krvi vyrovnala...Alebo máte nejaký mechanizmus trávenia, ktorý je unikátny?
Ja som nehovoril o tinktúrach žlče ( kde sú tráviace enzým) ale o HCL, ktorej účinky sú zrovnateľné v škodlivosti ku štýlovými alkoholu)

Inak neodpovedal ste hore ani na jeden argument.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 10.09.2016

Ve žlučí je HCL a barvivo bilirubin.

Naše střeva obývá "zvěřinec" skládájící se zhruba ze streptokoků, stafylokoků, mléčných a etanolových kvasinek. Všechny se podílejí na zpracování všeho co zůstalo ve střevě a co si tělo nevzalo.

Co se týká tzv.argumentů, ty se týkají pokud jsem si všiml alkoholiků. Já jsem psal o tzv.pití na zdraví. Alkoholismem se vůbec nehodlám zabývat, protože je destruktivní. Já např.denně piju na zdraví,tzn.malé množství, které je v mém prvním příspěvku uvedeno. Jestli vy osobně jste měl problém s nadměrným pitím, je to váš problém. Pokud se neumíte uhlídat, je opravdu lepší nepít vůbec.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 10.09.2016

Do osobnej roviny skĺzať nemusíme, nikdy som nepil a nehodlám s tým začať.
Zdravotné alebo kultúrne pitie je nebezpečné pre každého jedinca. Už len, ak chcete mať deti, je potrebné si uvedomiť, že spermie sa obnovujú delením a v prípade, že budete aj kultúrne piť, alkohol práve na ne môže pôsobiť tak, že sa poškodí časť a následným delením poškodených a ďalším poškodzovaním pomocou kultúrneho pitia sa stane, že prevážia tie s poškodenou DNA, čo bude mať za následok neplodnosť alebo narodenie defektného dieťaťa.
A tento mechanizmus je, tak isto ako trávenie cukru u všetkých rovnaký. To na margo "alkoholiyovania vegetariánov a vegánov" o ktorom ste hovoril vyššie. Buďte zdravý a veľa šťastia v ďalšon živote. Každý máme na výber, ja verím, že čím ďalej tým viac ľudí si bude vyberať život bez alkoholu.
Ak viete po Rusky upriamil by som Vašu pozornosť na profesora medicíny Ždanova Vladimira Georgieviča, tiež dlhé roky bol zástancom kultúrneho pitia a potom, čo urobil výskum dlhodobých účinkov alkoholu na telo, stal sa z neho veľmi silný kritik tejto "sladkej lži"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Petrus | 10.09.2016

Ono je to tak. A hlavne chlapi by si mali uvedomiť, že až sú opití, alebo len majú vypité a majú vtedy so ženou sex, tak hrozí, že dieťa , ktoré sa narodí može mať defekt, často len preto, že chlap mal naliate.Vysoko sa zvyšuje pravdepodobnosť postihnutia. Ten defekt može byť aj v štýle LMD, ľahká mozgová dysfunkcia, znižené IQ, narušenie koncentrácie, ale to decko to takto može pocítiť na celý život.Nehovoriac, aké je tiež nebezpečné aj malé., kultúrne pitie tehotným ženám pre vývoj plodu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 10.09.2016

Bohužel v tomto případě koliduje snaha mít zdravé dítě, se snahou vůbec otěhotnět. Některé ženy nemají jinou možnost, než chlapa opít, přesně podle hesla:"není ošklivých žen, pouze málo vypitého vína".

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Um | 10.09.2016

Toto nie je argument, ale výhovorka.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 10.09.2016

Takže navrhujete mať postihnuté dieťa s nevhodným partnerom, ktorého má žena za účelom kopulácie priviesť k alkoholizmu? Radšej som počkal po prečítaní hodinu a vrátil som sa, či som sa neustrelil v pochopení významu
Prosím povedzte, že sa mýlim, o takýchto veciach (zničenie života min 3 ľuďom) sa nežartuje a je to veľmi zlý typ podvedomého programovania kultúrnych stereotypov.
O to som radšej, že ste sem prišiel a dal som Vám tie odporúčania na videáma texty, mne pred rokom a pól veľmi pomohlo.
Buďte zdravý

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Um | 11.09.2016

Jox, ja reagujem na zera, len dizajn komentárov neumožňuje zobrazenie ďalšej vnorenej podkategórie komentárov.

Ja s tebou plne súhlasím a som vďační, že mi dopĺňaš a pripomínaš znalosti o alkohole. Je to výborná sprcha pri pomyslení na ten jed.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 11.09.2016

Um neboj viem a pochopil som to hneď z Tvojho príspevku. Moja ďalšia reakcia bola tiež daná tak isto pod moj príspevok. Buď zdravý a pekný deň plný slnka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 11.09.2016

Já nic nenavrhuju, já pouze konstatuju realitu. Jak říká klasik Cimrman:"můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno co proti tomu můžeme dělat".

Žena která není příliš krásná má dvě volby, buď dárce spermatu opít a mít ho hned, nebo na sobě pracovat a mít ho později. Tlustá může shodit, hloupá může zkusit přemýšlet,vychrtlá,nebo ta co má obličej plný vřídků se může zajímat o své zdraví, neupravená se může zkusit upravit.ta co má hubu jak tašku na zmije si na ni může namalovat obličej. Ale primitivovi nevysvětlí že je primitiv ani svatý Petr a tak se děje co se děje.

Ne vždy přitom jde o zplození potomka, ale jen o sex.

O tom co je ve vašich odkazem vím, akorát mám hokej v těch zkratkách. Považuju za užitečnější pamatovat si důležitější věci než nějaké zkratky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 11.09.2016

Ze zkušenosti vím, že nejortodoxnější postoje mají odnaučení alkoholici, odnaučení kuřáci,atp. Jak se říká, poturčenec horší Turka.

Sklouzl jsem do osobní roviny proto, že mám podezření že patříte mezi odnaučené. Ale mohu se mýlit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 11.09.2016

Vy píšete cosi o kulturním pití, já jsem hned ve svém prvním příspěvku psal o zdravotním pití, což je úplně jiná kategorie. Zopakuju to, je to zhruba 3,5cl/24hod./100kg těl.hmotnosti s tím, že tato dávka by se neměla konzumovat naráz,ale ideálně na třikrát.

Je to dávka která podle mnoha lékařů působí pozitivně na lidské zdraví.

Při tzv.kulturním pití jsou dávky o dost větší.

Přestaňte být zaslepený ve své víře a zkuste číst pozorněji co kdo píše.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Um | 11.09.2016

Zero, žiadna viera ale argumentu, hore si ich od Joxa dostal až až.
A nie sme žiadny odnaučený alkoholici... mne víno aj pivko chutilo, ale keď som tu pred dvoma rokmi našiel prvé články s nevyvrátiteľnými argumentami o tomto jede + ďalšie prednášky akademikov, tak som dobrovoľne prestal. Aj môj brat, nepijeme nikde ani na narodeniny vlastnej rodiny, nakoniec to museli pochopiť.

Nedávno ma pozval sused na pivo, tak som okúsil aké je to vypiť si po abstinácii, ďakujem pekne... a víno je ešte horšie, stačilo pár deci. ľutujem, že som prerušil líniu bez alkoholu.

To čo obhajuješ je pitie podmienené kultúrou, to jest, je ti nahovorené (vštiepené do tvojich vzorcov správania) z tvojho okolia, že je to zdravé. Je na tom asi toľko pravdy, že rusi vymysleli vodku...
"Na zdravie" pri pití alkoholu je jedna z najväčších lží novodobej kultúry.

Ale aby si chápal správne, mne osobne je jedno či budeš alebo nebudeš piť (ničiť sa), ty si zodpovedný za svoj život.
Ja som dobrovoľne vyskúšal rozdiel - prežil som skúsenosť, čo mal len utvrdzuje, že to bolo správne rozhodnutie.

To isté káva...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 11.09.2016

Um, nemůžu za to že jsi pil patoky. Než bych měl pít patoky, stal bych se abstinentem taky. Plně tě chápu.

Pivo co se tváří jak pivo se dnes dělá ze zkvašeného cukru a ječmenného sladu. Aby ten kyselý patok získal zlatou barvu, musí se dobarvit kulérem. Kulér je cukr spálený na uhel.

Víno. Aby vinařům víno neshnilo na vinici, stříká se měďnatýmy,sirnatými a systémovými přípravky. Ty poslední způsobují rakovinu. Z každého postřiku zůstanou ve vínu rezidua které v první řadě zničí střevní mikroflóru, v druhé řadě se ukládají a způsobují řadu zánětlivých onemocnění, až rakovinu.
Kvalitní víno jsem pil na řeckých ostrovech. Tam je klima které zamezuje vzniku houbových onemocnění révy.

Lihoviny sakumprásk umělé, o nich nemá smysl ani psát.

Pak jsou pravé destiláty. Povedené a patoky s přiboudlinami a acetaldehydem, rezidui hnilob a plísní.

Pravé destiláty umí dobře jen málo lidí.

V dnešní době je to s alkoholem jak s jídlem. Pokud chcete kvalitu, musíte si ho vyrobit sám. Podotýkám, vybaven vědomostmi a zkušenostmi.

Kdo si alkohol kupuje a neumí rozeznat kvalitu, ať radši nepije.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 11.09.2016

Zero, piť kvalitný alkohol, je ako zastreliť sa krásnou zbraňou. Je jedno v akom obale a s akou "kvalitou" jed piješ, sám si hore priznal, že jed to je, rozkladá sa na sekundárne jedy a telu trvá dlho ich neutralizácia.
To samé vyvodzuje záver samootravy, dobrovoľne ešte svojim travičom zaplatíš nemalé peniaze za "kvalitu"
Tomu správaniu sa v tejto komunite hovorí zombírovaný typ psychiky. Teda ako um hore hovoril, typ psychiky, kedy chybné vzorce správania vnesené do kultúry a z nej do správania jedinca Ťa ženú k nasledovným záverom:
- nepiť alkohol je nie je normálne
- nepijúci alkohol musia byť bývalí alkoholici (obe horeuvedené lži cez médiá, filmy, reklamy šíri alkoholová mafia)
- piť po troche pre "zdravie" je prospešné (ďalšia lož šírená alkoholovou mafiou, pretože ak narkoman na začiatku prestane je šanca na odvyknutie. ak narkoman dostáva svoju drogu pravidelne, nie je z nej úniku. Prídu tri štádiá. 1. Keď chcem pijem, keď chcem nepijem. 2. Keď chcem pijem 3. Pijem (a nedá sa prestať) v ktorom ste Vy?)
- je rozdiel medzi kvalitným a nekvalitným alkoholom. O tom som hovoril vyššie.
Buďte zdravý a premýšľajte, aké výhody máte z pitia jedov? Aké výhody má Vaša rodina?
Kto z Vášho zdravotného pijanstva najviac profituje? Ste to Vy, alebo predajcovia alkoholu?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 11.09.2016

Promiňte, vy vůbec neumíte používat mozek. Napsal jsem dost, další psaní je pro mne zbytečnou ztrátou času.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 12.09.2016

Zero, dakujem Vam za prispevok. Neviem, preco by som nemal pouzivat mozog. Je to o tom, ze sa nenecham manipulovat kulturnymi stereotypmi a to je rozdiel.
Aj Vy pouzivate mozog a robite, podla toho, co ste hore napisal, velmi dobru a zasluznu cinnost. No aj tak, najhorsie, co sa moze stat pre rozvijajucu sa osobnost, je zostat zamknuty v stereotype, kde uz vyber urobil niekto za Vas.
Teda mnou horeuvedene fakty. Inak tie fakty mam od prezidenta medzinarodnej psychoanalytickej spolocnosti profesora Zdanova, ktory o tychto jasne zadefinovanych kriteriach casto hovori. Existuje aj vedna disciplina Sabreologia, teda nauka o triezvosti. ..
Bud zdravý a veľa zDARU

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 12.09.2016

Jox, nepsal jsem že nepoužíváte mozek, ale že ho neumíte používat. To je podstatný rozdíl. Tímto jste dokázal také to, že neumíte přesně vnímat psaný text. V zaslepenosti vaší jedinou správnou cestou, jste si nevšiml co přesně píšu a že vám předávám užitečné informace. Zabýval jste se jen abstinencí, kterou jste nekriticky přebral od vámi uvedených lidí.
Plně chápu jejich postoj, alkoholismus je opravdu nebezpečný. Já ale hned v úvodu psal že nic není černobílé a že alkohol může být velmi užitečný, v některých případech dokonce nenahraditelný.

Minimálně 10 let se zabývám léčením chronických onemocnění, které medicína neumí léčit. Podařilo se mi najít mechanismus jejich vzniku a léčitelské postupy, které neodstraňují jen symptomy, ale i příčiny nemocí.

Některé moje objevy jsou naprosto unikátní, dosud nikdo na mnou objevené mechanismy nepřišel. Při léčbě je mnohdy alkohol nezbytným pomocníkem. Nic jiného nelze použít, ledaže by někomu zachutnal lékárenský benzín.

Vaše léčebné postupy také používám, ty ale mají nevýhodu v tom, že pokud nemocný nechce, tak se sebou nic neudělá. Je bez naděje a nemá sílu na sobě pracovat. Jeho intoxikace je již na takové úrovni, že si jeho mozek volí autodestrukční program. V tomto stavu je ale ještě schopen polknout lék.

Podotýkám, že neléčím ani jednoho alkoholika. U mých klientů se na vzniku jejich nemocí podílejí vrozené dispozice, špatné myšlení, špatné pracovní podmínky,prostředí a špatná strava.

Vaše nadšené odsuzování démona alkoholu velmi připomíná nadšení amerických paniček, které zapříčinily prohibici, během které někteří vydělávali na alkoholu ještě více než před ní.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Hox | 12.09.2016

To, že někdy může být alkohol nezbytný a jediná možnost nemá žádnou spojitost s tím, že je zdraví prospěšný, tady neumíte používat mozek vy. Tracheotomie je také někdy nezbytná, což neznamená že by to někoho napadlo radit pro udržování zdraví. Jednoduše v dané situaci, s daným člověkem, pozitivum od použití alkoholu při nějaké léčbě převáží negativa.

Jinak vy se zabýváte vyvracením negativních účinků alkoholu, ale neberete vůbec v úvahu že alkohol lidé nepijí nikoliv proto že by se báli negativních účinků, ale protože mají vyzkoušeny účinky nepití. Abstinence není nemoc, ale přirozený stav. Kulturní stereotypy jsou prevít. V podstatě pokud si od alkoholu nedáte na několik let pauzu, nemáte morální právo hlásat o škodlivosti abstinence.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Hox | 12.09.2016

> Jox, nepsal jsem že nepoužíváte mozek, ale že ho neumíte používat. To je podstatný rozdíl.

V dané argumentaci a kontextu použití nikoliv, jen diskusní faul z vaší strany a snaha získat psychologicky navrch, namísto argumentace.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 12.09.2016

Velmi dobre som vas pochopil,trocha som prekvapeny, ze nevhodnu semantiku pouzivate na osobne utoky.
Prohibicia je najsilnejsim nastrojom proti alkoholizmu, pretoze droga ma tri atributy:
- prvym je euforizujuci efekt na telo cloveka
- druhym je vznik zavislosti
a tretim je, ci ju stat za drogu vyhlasi, alebo nie.
Nasledne ide o dostupnost drogy obyvatelstvu. Ak sa Vyhlasi suchy zakon, dostupnost padne na minimum a ludia prestanu chlastat. To je zaklad.Ja osobne, ak by som mohol mat tu moc, a v buducnosti mozno pojdem tymto smerom, suchy zakon, alebo prohibiciu by som urobil okamzite.

Uz sme sa ale dostali teraz z vasho:"Flaška slivovice nikdy žádnou škodu nezpůsobila", a zdravotnemu pitiu, pitie s klientami :"občas musím se svými obchodními partnery "zapařit",", ku lekarskemu pouzivaniu alkoholu.

To su dva rozne svety.
Na lekarske pouzitie, pod dozorom a na obmedzene pouzitie iba na nevyhnutne dlhu dobu pri vyluceni pouzivania na zbytocne ucely aj v medicine (alkohol vysokej koncentracie v sirupoch na kaslanie) je nieco, co KONTROLOVANE neodmietam.

V chorobach, ako som uz pisal hore, je potreba liecit CLOVEKA nie CHOROBU. Pokial clovek nechce, je pre neho nepohodlne sa zmenit (a nehovorim o pripadoch, kedy uz nema silu dalej bojovat) to bude len liecba, nie oZDRAVovanie. Choroby hovoria o tom, ze clovek nerobi nieco spravne. A ked mu dame tabletku, ci tinkturu, pride po case zas, mozno este s horsou chorobou.
Ja nepomaham ludom, ktori spadaju do tejto kategorie:"že pokud nemocný nechce". Musia sami prist a povedat ano chcem pomoct a ano chcem sa zmenit.
Ano, vase :" Já ale hned v úvodu psal že nic není černobílé a že alkohol může být velmi užitečný, v některých případech dokonce nenahraditelný." na zaciatku ste podlozil:
"Mírní konzumenti jsou celkově zdravější než abstinenti" - manipulacia, pokial to neviete dokazat
"Některé ženy nemají jinou možnost, než chlapa opít, přesně podle hesla:"není ošklivých žen, pouze málo vypitého vína"." - manipulacia, dalsie ani nie je potrebne
- "Žena která není příliš krásná má dvě volby, buď dárce spermatu opít a mít ho hned, nebo na sobě pracovat a mít ho později" - manipulacia to iste ako predchadzajuci bod
- Promiňte, vy vůbec neumíte používat mozek. Napsal jsem dost, další psaní je pro mne zbytečnou ztrátou času - mentalny pokus o neferove seknutie, skryte za nick
- "Vaše nadšené odsuzování démona alkoholu velmi připomíná nadšení amerických paniček, které zapříčinily prohibici, během které někteří vydělávali na alkoholu ještě více než před ní."- keby nebolo prohibicie neboli by sme uz tu. Lebo Rusko by sa bolo pred 2 sv. vojnou rozpadlo a nedalo by Ose zla nafrak. Aj na to su dokazy a statistiky
jako zdravotní konzument alkoholu občas musím se svými obchodními partnery "zapařit",podel hesla "kdo chce s vlky jíti, musí s nimi výti" - kulturny stereotyp, spravanie zombie biorobota.

Takze ak niekto manipuluje, ste to vy pane. Nie som zastancom flamov, no viem si svoje odovodnit, takze:
Otazka, dal by ste alkohol tehotnej zene? Dietatu? Cloveku po infarkte miokardu? Ved flaska slivovice este nikomu neublizila, ako ste hore poznamenal....
Ked si to rozoberieme, v pripade tehotnej by ste mohli vyvolat potrat, predcasny porod a trvale poskodenie mozgu, alebo telesneho vyvoja
V pripade dietata (ved flaska slivovice este nikomu neublizila), dieta by malo poskodeny mozog, resp. vyvoj mozgu. A Cloveku s infarktom miokardu. Erytrocity sa zlepia a tam, kde je uz tukova vypln miesto povodneho tkaniva ciev sa upcha zlepenymi erytrocitmi a vyvolavame dalsi infarkt, mrtvicu, alebo gangrenu...
Co sa vo vela pripadoch deje.
Preto mame specialne skoly. Preto je ela potratov a v byvalom CeskoSlovenskom priestore tolko ludi zomiera na kardiovaskularne choroby...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 12.09.2016

Jox

- Promiňte, vy vůbec neumíte používat mozek. Napsal jsem dost, další psaní je pro mne zbytečnou ztrátou času - mentalny pokus o neferove seknutie, skryte za nick

Za pravdu se každý zlobí. Jox je vaše jméno? Zajímavé. Exotické.

Opravdu nemám zapotřebí, aby se mi tady někdo snažil podsunout, že bych dal dítěti flašku slivovice. To byl snad pokus o trapný vtip, podobně jak ty stupidní otázky.

Po tomhle zbytek nehodlám komentovat.

Mimochodem, flaška slivovice je neživý předmět. Nemá vlastní vůli ani myšlení. Proto nemůže ublížit.

Jednou jsem se dostal do spolku Jehovistů a myslel si, že mne nic horšího nemůže potkat. Po virtuálním setkání s věřícími abstinenty vidím že jsem se mýlil. Nejhorší budou asi islamisti.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Hox | 12.09.2016

Snůška pokusů o manipulaci.

Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

kulich | 13.09.2016

Ak si to predstavujete ako keď vám bublú marhule v škopku, tak ste na omyle, takýto typ kvasenia nie je pre nás dobrý a prejavuje sa nadúvaním a prdmi. Vraví sa, že kto grgá a prdí, zdravie si tvrdí, ale je to presne naopak, je to prejav toho, že sa telo snaží vysporiadať s niečím, čo sa v prvom rade takto nemalo stať.
K ostatnému tak ako napísal Jox - je iné, keď si niečo telo programovo vyrobí a iné, keď mu to isté dodáš v syntetickej forme, navyše v absolútne zväčšenom množstve. To je logika typu 4 prúžky sú viac ako Adidas...

Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 10.09.2016

K tématu zvyšování kyselosti mám faktický příspěvek.

Etanol se v těle rozkládá na acetaldehyd. Je to prudký jed. Ten se okamžitě rozkládá na chemicky čistou vodu a kyselinu octovou. Farmacie používá tablety Antabusu ke zpomalení rozkladu acetaldehydu a užívajícímu je po požití etanolu zle. Ale to jsem odbočil.
Kyselina octová je opravdu život ohrožujícím faktorem pro ty lidi kteří se krmí stravou "ze závodky". Kdo jí hodně zeleniny, podtrhuji zejména kořenové, nemusí mít obavy z překyselení ani pří alkoholických pařbách. Obsah minerálů v pravém ruském boršči je tak vysoký, že spolehlivě zneutralizuje kyselinu octovou z požití etanolu.

I jako zdravotní konzument alkoholu občas musím se svými obchodními partnery "zapařit",podel hesla "kdo chce s vlky jíti, musí s nimi výti". Za ta létauž vím co mám jíst a pít. Dopadne to vždycky tak, že se ostatní válejí jak kuželky, pohlídám je aby si neublížili a pak jdu příjemně unaven spát.

Na druhý den mne nikdy nic nebolí, je mi dobře po těle i po duši a mám hlad že bych sežral hřebíky. Na mé pracovní schopnosti se to nijak negativně nepodepisuje.

Upozorňuji že tohle nemůže provozovat každý, jen ten kdo má má v těle dostatek acetaldehydrogenázy a etanoldehydrognázy. Bez dostatečné hladiny těchto enzymů je opilci zle i několik dní a snadno upadne do stavu závislosti. Pro tyto lidi je opravdu lepší když zvolí abstinenci.

Abstinovat by ve vlastním zájmu měli všichni psychicky nevyrovnaní lidé, protože alkohol je zesilovačem emocí. Pouze ten kdo má vše vyřešeno, se nemusí bát různých alkoholických výlevů emocí, jako je vztek, žárlivost, lítostivost a mnoho jiných.

Psychicky vyrovnaný člověk se nenechá alkoholem řídit, naopak pije tak aby mohl vždy řídit své jednání.

Veškeré negativní činy opilců nemá na svědomí alkohol, ale jejich nedozrálost a psychická labilita. V takových ůidech "bouchnou saze" často i za střízliva, ale pod vlivem alkoholu vždy.

Flaška slivovice nikdy žádnou škodu nezpůsobila. Škodu vždy způsobil pitomec, který po jejím požití vše to co jsem napsal buď nevěděl, anebo si myslel že to má pod kontrolou.

Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 10.09.2016

Tvrdit: "Flaška slivovice nikdy žádnou škodu nezpůsobila. Škodu vždy způsobil pitomec, který po jejím požití vše to co jsem napsal buď nevěděl, anebo si myslel že to má pod kontrolou." je to skvelá argumentácia.
Takže je len potrebné vysvetliť policajným orgánom pri kontrole, alebo zamestnávateľovi, že veď ten alkohol v podstate bol neškodný doplnok a ste v plnom psychickom zdraví, ovládate svoje emócie a samozrejme že je to v poriadku, pretože Vám sa nič stať nemôže. Tak aspoň Váš názor chápem.

Čo sa toho rozkladu etylalkoholu týka, čo znamená podľa vás časovo okamžitý rozklad. Ako vnímate fakt, že Vami popisované látky vojdú do krvného riečišťa a s nízkym pH sa musí následne telo vyrovnávať ich viazaním v tkanivách?
Ja tiež často chodím von s obchodnými partnermi a nikomu z nich nevadí, že nepijem, dokonca si zvykli vôbec nefajčiť v mojej prítomnosti, pretože mi to vadí..Je to vždy len výberom.
Čo si myslíte o tom, že podľa interpretácie KSB, alkohol blokuje prijímanie informácii od HNR?
A ako vidíte koreláciu zvýšeného počtu predčasných pôrodov a pôrodov defetkných detí pri zvýšenom množstve vypitého alkoholu na jedného obyvateľa? (štatistiky k tomuto sú dohľadateľné)

Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 10.09.2016

Takže je len potrebné vysvetliť policajným orgánom pri kontrole, alebo zamestnávateľovi, že veď ten alkohol v podstate bol neškodný doplnok a ste v plnom psychickom zdraví, ovládate svoje emócie a samozrejme že je to v poriadku, pretože Vám sa nič stať nemôže. Tak aspoň Váš názor chápem.

Chápete ho špatně. Jako vyrovnaný jedinec vím že musím respektovat zákony, ať jsou jakékoli. Proto nikdy nepiju když vám že budu řídit. Naopak často něco vypiju hned po příchodu z práce, aby mne někdo neotravoval s tím zda bych mu někam nezajel. Nezajel.

Čo sa toho rozkladu etylalkoholu týka, čo znamená podľa vás časovo okamžitý rozklad. Ako vnímate fakt, že Vami popisované látky vojdú do krvného riečišťa a s nízkym pH sa musí následne telo vyrovnávať ich viazaním v tkanivách?

Rozklad acetaldehydu na kys.octovou a vodu je v řádu minut, rozklad etanolu je běžně známý,tzn.4% pivo za +- dvě hodiny, v závislosti na hmotnosti. Princip reakce kys.octové v tkáni jsem už popsal i s praktickým příkladem. Chápavost nemá co dělat s konzumací alkoholu. Někdo prostě natrvdlý je anebo není.

Ja tiež často chodím von s obchodnými partnermi a nikomu z nich nevadí, že nepijem, dokonca si zvykli vôbec nefajčiť v mojej prítomnosti, pretože mi to vadí..Je to vždy len výberom.

Mi nevadí nic.

Čo si myslíte o tom, že podľa interpretácie KSB, alkohol blokuje prijímanie informácii od HNR?

Co je HNR?

A ako vidíte koreláciu zvýšeného počtu predčasných pôrodov a pôrodov defetkných detí pri zvýšenom množstve vypitého alkoholu na jedného obyvateľa? (štatistiky k tomuto sú dohľadateľné)

Matky jsou většinou nižšího věku neuvědomují si rizik svého počínání. Nicméně předčasné porody jsou způsobeny i jinými intoxikacemi než jen alkoholická. Připomenu zvýšenou hladinu kys.močové v krvi, dále stopy herbicidů,pesticidů, insekticidů, aromátů, zesilovačů chuti, hormonů, aj.chemikálií z průmyslové výroby a domácnosti. Názorotvůrci pak mají tendenci svalovat vinu na jejich zájmům neškodící důvody.

Dalším faktorem je intoxikace vlastními metabolity psychosomatického původu.


Ve hře je tolik faktorů, že názorotvůrce vám hravě vnutí ten svůj. Názorotvůce slouží moci. Názorotvůrce může být západní,východní, islámský a vůbec jakýkoliv. Žádná moc nemá zájem na vaší svobodě, ale jen na tom aby jste dělal to co po vás chce.

Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 10.09.2016

takže rozklad etylalkoholu funguje v minutách až desiatkach minút. Pri prenikaní etylalkoholu do krvi rádovo v minutách je teda fakt, že alkohol nebude vo veľkej miere rozložený, ale že sa dostane do prvého filtra, teda obličiek, druhého filtra pečene, prejde cez krvné riečište do mozgu, semenníkov u mužov a kvôli svojej vlastnosti rozpúšťať, začne nekroticky pôsobiť na vymenované orgány.
Čo aj v malej miere následne bude spôsobovať degeneratívne procesy, ktoré telo môže, ale nemusí v strednodobom pohľade zregenerovať a následne, po rokoch pomalej konzumácie v malých dávkach nastáva degenerácia horeuvedených filtračných orgánov.
Ako ste správne uviedol, sú tam aj iné faktory, ale zasa, je to náš osobný výber.
Zvýšená hladina kyseliny močovej v krvi hovorí o tom, že človek má plné svalové a tukové tkanivá odpadu zo stravy a prostredia a začína bolestivý proces v rámci udržania acidobázickej rovnováhy krvi, ukladanie týchto do kostí, teda vzniká dna, čo je ďalší krok ku amputácii končatín a bolestivému koncu. Keďže alkoholový jed sa ďalej v tele rozkladá na podružné jedy, ktoré telo musí zmetabolizovať a odviesť z krvného riečišťa, pokračuje problém zakysľovania a vlastne pitím alkoholu následne človek potenciálne zvyšuje pri absencii protiopatrení koncentráciu kyseliny močovej v krvi.
Herbicídy a pesticídy závisia od toho, akú potravu, z akej oblasti človek konzumuje. Toto je tiež veľmi nepríjemná téma vzhľadom na 4 prioritz riadenia, čo je aj alkohol. Ale k téme oplodnenia vajíčka to má až sekundárny význam, pretože proti týmto jedom je vajíčko chránené. Etylalkohol rozpúšťa, teda narúša ochranný obal a následne môže byť vajíčko poškodené horeuvedeným sekundárnym pôsobením jedov z herbi či pesticídov.
Takže tam bolo mierna zámena príčiny s dôsledkom, naprik tomu súhlasím, že je to mimoriadne vážny problém.

Čo sa týka HNR, odporúčam na tejto stránke túto sekciu http://leva-net.webnode.cz/koncepce-socialni-bezpecnosti/jste-zde-poprve-/ objasní Vám tu základné pojmy, ktoré tu používame. Tiež by som odporúčal http://www.koncepcia.eu/priority-zobecnenych-prostredku-rizeni/ tu a http://www.koncepcia.eu/hnr/ sekcie, kde Vám to pekne objasnia videá.

Buďte zdravý a práve poslednou vetou z Vášho príspevku by som chcel zakončiť. Skúste skladať mozaiku faktov, názorotvorca sa môže snažiť sebelepšie, ovplyvní iba alen ľudí s kaleidoskopickým videním sveta. Ľudia, ktorí si skladajú mozaiku faktov do postupného obrazu sa zavádzajú veľmi ťažko, pretože aj pri určitej nepresnosti faktov, sa nezmení celý obraz, ako pri kaleidoskope pri zmene jedného zrkadielka vnútri hračky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 11.09.2016

Bohužel nemám dost času abych zevrubně odpověděl na celý příspěvek, pro své jiné aktivity.

Léčím lidi. Nemoci spojené s vysokou hladinou kys.močové léčím bylinnou tinkturou podle své vlastní receptury. Nikdo nemá tak účinnou medicínu. Užívá se navečer a nejlíp zabírá když se ráno užije malé množství kvalitního destilátu (prostého přiboudlin a acetaldehydu) kvůli vyvedení svinstev z těla.

Bylinné odvary nezabírají ani z poloviny tak dobře jak tinktury, kvůli nízkým absorpčním schopnostem vody. molekuly etanolu jsou mnohem menší než vodní, dostanou se i s účinnými látkami naprosto všude, i do kostí. Čaje nic neřeší,protože se nedostanou všude.

Toxiny v těle jsou rozpustné: 1) ve vodě 2) v oleji 3) v lihu
Pokud se neužívají všechny tři rozpouštědla, nelze se zasviněným organismem nic udělat, leda se modlit.

Vámi opovrhovaný jed je mnohdy jedinou nadějí nemocných. Ale nic si z toho nedělejte, život je plný paradoxů.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 11.09.2016

Zero som veľmi rád, že liečite ľudí. Robím niečo podobné. Ozdravujem ľudí.
Verím, že liečiť sa nemá choroba ale človek. Preto hľadám techniky na elimináciu príčin chorosti človeka a pracujem s ňou.
Pracujem aj s bylinkami, no napr. Dnu neliečim tinktúrami, ale komplexnou zmenou jedálnička, kategorickým zákazom alkoholu, fajčenia a jedenia mäsa, teda príčin hromadenia jedov v tele.
Odstraňovanie sa potom musí robiť mechanicky (stravou správnou typu strádania človeka) , cvičením a mentálne vizualizáciou, teda naštartovaním samooZDRAVovacích procesov v tele.
Skúste si pozrieť Velička a jeho rozmluvy o živote, fakt je tam paraádna stať o kultúrnych stereotypoch aj s príkladmi.
Buďte zdravý a veľa úspechov pri prinavracaní zdravia ľuďom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Juel | 12.09.2016

Mám zvýšenú hladinu kys. močovej, cca 1x ročne záchvat dny, lieky neužívam beriem to ako poslednú možnosť. Stravovať sa snažím podľa doporučení, alkohol som vylúčil. Nebol som pijan, pil som tak spoločensky, oslavy v rodine, práci, po športe na pivko ... 30 rokov, 2-3x do týždňa? Zaujímavé je, že choroba/dna a ani nič iné ma neprinútila prestať piť a ani o tom uvažovať .Potreboval som si to v hlave uložiť aby som prestal. Skončil som na Silvestra 2015 pohárom šampanského, z jedného dňa na druhý, bez problémov. Človek sa musí nastaviť, musí chcieť nikde vo vnútri, príde to samo. Čítam, študujem koncepciu, články-diskusiu a mozaika sa skladá... Vždy som na svet pozeral inak ako okolie, no až teraz mi to začína dávať zmysel. Na alkohol dnes pozerám ako na jed ktorý ľudia dobrovoľne užívajú a ešte zaň platia, niektorí sa predháňajú kto viac zaplatí. Kúpi si drahší jed ...
Otázka, ako znížiť hladinu kyseliny močovej, zabrániť problémom s dnou?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 12.09.2016

Alkohol není jedinou příčinou vzniku dny. Abstinencí se problém většinou jen odloží. Zabývám se především léčbou dny. zreo@seznam.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 13.09.2016

Ak chcete snu liecit, treba vediet jej korenove priciny. Ak ste expert, nebude Vam robit problem ich vymenovat. A nasledne k nim dať jasné protiopatrenia.
Takže, základom je vedieť, čo dna je... je to neschopnosť tela ukladať ďalej toxíny zvyšujúce kyslosť organizmu do mäkkých tkanív. Teda toxíny sa nemajú kde inde hromadiť a ide sa do kostí a začína naozaj bolestivý boj o prežitie.
Príčiny:
- jedenie mäsa (kultúrne podmienené)
- jedenie priemyselne spracovaných potravín ( podmienené situáciiu financnou a kultúrnou)
- konzumácia cukru vo všetkých formách nad potrebnú dennú dávku
(Vsetky druhy pečív, sladkých nápojov, sladkostí, nadmerná konzumácia fruktózy bez zodpovedajúcej vlakniny)(kultúrne podmienené)
- konzumácia tučných a vyprážaných jedál (kultúrne podmienené)
- zvýšené solenie (osobné preferencie)
- pitie kávy, zeleného čaju, alkoholovéhi jedu (drogy) a vôd s nízkym pH (kultúrne podmienené)
- fajčenie a užívanie či vnútrožilové alebo orálne iných drog (heroín, marihuana, kokaín, spice...)(kultúrne podmienené)
- nadmerný nevyvážený emocionálny stav (podmienené osobnosťou a prostredím)
- nedostatočný spánok a relaxácia
- nedostatok pohybu a fyzickej práce (kultúrne podmienené)
- konzumácia jedla po 19tej hodine (nech akéhokoľvek zdravého)(kultúrne podmienené)
- konzumácia vysokého obsahu bielkovín (podmienené osobnými cieľmi)
- nedostatočný pitný režim vody(kultúrne podmienené)
----------
Teda, ak sa pacient chce uZDRAViť z tohto marazmu, bylinky, tinktúry ani tabletky nepomôžu na dlho, pomôžu začať, no človek musí chcieť zachrániť svoj život komplexnou zmenou života. V tomto poradí každý lekár, osvietení ľudia pomôžu prekonať aj počiatočné problémy a nastavia postupnú zmenu horeuvedených vzorcov správania.Kultúrne podmienené znamená, že človek ide na automat, na určité situácie reaguje vzorcami správania sformovanými v rodine, kolektíve škôl a práce, sformovanými príjmom reklamy v podvedomí, alebo vyhláseniami ľudí, ktorých považuje za autority.
Ako do tohto oZDRAVovacieho procesu zmeny vzorcov správania zapadá konzumácia alkoholu, to je niečo, čo ste ako tvrdíte hore objavil ako riešenie, tzv. zdravotné pitie. No to nerieši ani jednu z koreňových príčin dny, alebo áno?
Ak.áno, je aj iná metóda, napríklad očistenia chlorellou, spirulinou, morskou riasou, vlákninou... a tie sú bez vedľajších účinkov etylového alkoholu. Buďte zdravý

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Juel | 13.09.2016

Súhlasím, cítim to rovnako, chce to zmenu od základu. To je cesta ktorou chcem ísť. Vybrať sa k lekárovi/do lekárne pre lieky na pravidelné užívanie, čo mi je doporučované, neberiem.
Chce to celkovú zmenu, som na to pripravený. Cieľ mám, potrebujem poradiť a usmerniť.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 13.09.2016

Jox

Někde jste se trefil, ale v tomto jste úplně vedle:

Takže, základom je vedieť, čo dna je... je to neschopnosť tela ukladať ďalej toxíny zvyšujúce kyslosť organizmu do mäkkých tkanív.


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 14.09.2016

Argument, ze niekde som sa trafil a niekde nie bez protiargumentu, je len pokus o diskreditaciu protivnika. No v tomto pripade sa diskreditujete sam. Kedze som popisal mechanizmus tak, ako naozaj funguje..
Ak Vam to nezapada do Vasej teorie, staci tu napisat, ako to podla Vas funguje. take je to jednoduche...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Juel | 14.09.2016

Viete mi poradiť, kráčať budem sám

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 14.09.2016

Juel. Vezmite si moju analyzu hore a urobte si v exceli jednoduchy zoznam s dostatkom miesta na pisanie, kde bude:
- jedalnicek, ranajky, obed, vecera co, kolko a v akom stave som jedol
- pitny rezim {co a kolko pijem"denne)
- kolko som spal
- kolko som cvicil, co a s akymi zatazami {aj chodenie si mozete zaznamenat)
- jedol som po 19tej hodine? {toto mozete vynechat okamzite a o 19:00 uz nic nejest)
- uzival som nejake drogy (cigarety, alkohol, ine drogy, kava)

A ked si urobite jeden tyzden, pozrite si, co jete, kolko pijete, kolko spite a uvidite obrazok..

Nasledne by som na vasom mieste navstivil svojho lekara, nech Vam odporuci dietologicku sestru. Ta Vam nastavi jedalnicek a pitny rezim. Dietologicke sestry Vam za 10-15 Eur urobia to iste, ako za niekolko stoviek eur vyzivovi poradcovia.... Ak necvicite a mate plavaren po ruke, zacnite plavat, ak nie kupte si stacionarny bicykel na zaciatok a zacnite 30 minut a potom to zvysujte. Robte drepy ako to odporuca prof. Neumyvakin tu https://www.youtube.com/watch?v=wbsP1YJnToU
Len musite chciet, potom to pojde. Prajem Vam vela ZDRAVIa a vela zDARu a uspechov v bitke za lepsi zivot.

P.S: Ak sa chcete vycistit telo od toxinov, odporucam sa vzdy poradit s lekarom. Pre pripady, kde to povolili, sme dali takuto kombinaciu:
1:1:1:0,5 chlorella, spirulina, lanove semienko, pestrec mariansky. Vaecsinou bolo povolenie jednu lyzicku do 2 dcl vody s teplotou tela. k tomu treba pit dost vela vody, cistej vody..
No vsetko toto je potrebne prejst s lekarom, aby tam neboli akekolvek reakcie na lieky, ktore mate. Vzdy uzivanie dlhsie chlorelly hlavne je treba robit pod dozorom... Uvidite, ze to doktor pochopi, hlavne ked uvidi, ze chcete odstranit korenovu pricinu choroby, nechcete len dat len predpisat lieky. Pretoze aj doktori niekedy rezignuju, ked maju pacientov, ktori si pridu nechat predpisat lieky...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Juel | 18.09.2016

Jox, ďakujem za radu. Každé ráno si meliem ľanové semienka, pestrec a celé konopné semienka, jem to v jogurte. Užívam to na prečistenie, tie riasy doplním.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 14.09.2016

Vy jste tak maximálně něco blbě opsal, nebo si špatně zapamatoval. Nemám potřebu zde exhibovat jako vy a už vůbec nemám zapotřebí zde sdělovat mechanismy co skutečně způsobuje procesy stárnutí (všeobecně),nemoci od chřipek přes dnu až po rakovinu a principy léčby. Jsou to moje objevy a kdo chce, ať si na to přijde sám. Původně jsem měl snahu něco naznačit, ale po virtuálním setkání s autoritativní abstinenční sektou, mne tyto snahy nadobro přešly.

Pokud po mně někdo potřebuje léčbu a rady, ať si to zaplatí, ale podrobnosti už nikomu neřeknu.

Hezky se v té vaší víře plácejte sám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 14.09.2016

Takze ak to zosumarizujem.
- Poviem fakty, ktore nie su pravda. Ale nepoviete ako to je, lebo nemate case, chut. Ani len zadefinovat, co tu dnu sposobuje.
- nevyvratil ste ani jeden z mojich argumentov, ale pocas celej doby ste siel do osobnej roviny
- Autoritativna abstinencna sekta, dakujem za kompliment. Preco na Vas este reagujem je to, aby Ti, ktori si tu citali, dostali plny obraz...
Inak sekta je definovana ako skupina ludi vyznavajucich spolocnu filozofiu, ktora ma pevnu hierarchiu a ktora vyzaduje od svojich clenov striktne dodrziavanie dogiem a za clenstvo ziada penazne alebo ine vyhody.
Je len potreba trocha studovat a potom zistite, ake zle, zle z vasho pohladu, argumenty pouzivate. Na data odpovedate urazkami a tym v takomto priestore, kde ludia premyslaju o sebe utvarate obraz. A verte mi, nie je dobry...
takze ak chcete najst tu klientov, mali by ste skusit diskutovat na urovni experta, akym podla vasich slov chcete.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 14.09.2016

Joxi, můžeš sumarizovat jak chceš. Před chvílí ode mne odešel klient, takže nemám potřebu zde hledat kšeft.

Nemám zapotřebí komukoli cosi vyvracet. Pokud alkohol vytvořený vlastním organismem nevadí a dodaný vadí, nemá smysl sysvětlovat další principy.

Asi tak: Kdo to umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. (Murphy)

Hodně štěstí!

Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

T. | 11.09.2016

Tiež sa snažim ľuďom hovoriť tieto a im podobné argumenty, len väčšinou sa stretávam z rezignáciou, že čo, aj tak len jedno pivo .
aj keď priznám sa, ešte nemam s alkoholom nadobro vyhraté a raz za rok podľahnem tlaku okoliu ...

Jox, a ešte videl si besedu o živote 3 s Veličom ? Vyjadroval sa tam zaujimavo na východne duchovne praktiky, by ma zaujimal tvoj nazor či to takto pociťuješ, keď sa tým tak dosť zaoberaš.

Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Jox | 11.09.2016

Ahoj T.

nevedel by som to sformulovať lepšie. Keď som dostal jeden z darov, môj učiteľ potom skonštatoval, že som už bol pripravený na morálnej úrovni.
Aby som sa do tohto bodu dostal, bolo potrebné, aby vo mne prebehla zmena, HNR mi začalo stavať do cesty veľké šípky z názvom tadiaľto a keď som nepochopil, veľmi bolestne má vrátilo o kilometer späť a povedalo znova sem.
Schudol som veľa kíl a hlavne centimetrov z pásu, bokov, kde v minulosti, keď som nešiel podľa intuície a svedomia, váha a tuk v tele šlo silne nahor.
V minulosti som bol chorý raz za 3 mesiace, teraz sú to už cez dva roky bez choroby. Začalo sa mi hnusiť mäso, do cesty mi prichádza veľa ľudí potrebujúcich pomoc a som rád, že som dostal dar, s ktorým im môžem pomôcť začať zmenu k ozdraveniu.
Takže to, o čom hovorí chápem v začiatočných obrysoch, no čím som starší, tým viac chápem, že to, kam som sa dostal, je len začiatok, prvých pár metrov. No už nesedím na kufri, ale pomaly kráčam vpred.
Buď zdravý a toto je pozvánka na tú istú púť.

Re: Re: Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

T. | 12.09.2016

Jox,
Ano, v reči životných okolností a s tichým dialogom s hnr sa chápeme. Len mi chýba pevna vôľa aj keď som si vedomy planého následku. Tudiž sa stale ešte hľadam a namiesto sedenia na kufri sa vidim v tomto vyroku.
Na celý život si uviazol v labyrinte a premýšľaš, ako odtiaľ jedného dňa utečieš a aké to bude úžasné. Tá predstava budúcnosti ťa stále poháňa, ale nikdy to neurobíš. Využívaš budúcnosť, len aby si unikol z prítomnosti.

Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Hox | 10.09.2016

Jeden ruský špičkový fyzik ve svým memoárech vzpomínal situaci, kdy po novoroční jedné sklenici šampusu nebyl několik týdnů schopný pokračovat ve své předchozí práci, vysoce intelektuálně náročné - krátce, nebyl schopný rozumět tomu, co sám předtím tvořil, do té míry aby na proces plynule navázel. Tolik k "neškodnosti" kulturního pití. Tvrzení o jeho neškodnosti nebo prospěšnosti je jedním z účinků jeho konzumace. Ale abys pochopil o čem je tu řeč, a zažil ten rozdíl na vlastní kůži, musel bys více měsíců nepít ani kapku.
Vysvětlit někomu kdo pije (byť "kulturně") rozdíl pít vs nepít je něco jako vysvětlit od narození hluchému hudbu - lze mluvit hodiny, ale teprve když to dotyčný sám zažije, pochopí.

Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

Putinovec | 12.09.2016

Panečku,to je ale vytrvalost.Posedlost, nebo je za tím finanční zájem?

Re: Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

zero | 13.09.2016

Putinovec

Pouze věřící v jakýkoliv nesmysl, má tu správnou výdrž.

Re: Nic není černobílé. Alkohol je dobrý sluha, ale velmi zlý pán.

pištol | 14.09.2016

takto sa obhajuje každý narkoman, ideologicky, pokiaľ má priestor na manévrovanie. zatlačený do kúta použije 6.prioritu-zaútočí

JS

JS | 09.09.2016

Aj ja by som chcel napisat,ze tato stranka Leva-net a tu videny film o alkohole,mi da sa to tak povedat"otvoril oci",a uz pol roka som sa ziadnej ohnivej vody nenapil. Dakujem!

Re: JS

Jox | 09.09.2016

JS perfektne, velka gratulacia a obdiv!

rok nepiju alkohol

fleggg | 09.09.2016

Před rokem jsem tady shlednul video o škodlivosti alkoholu. Od té doby nepiju, žádné pivo, víno ani tvrdý, prostě nic. Pochopil jsem, že vše co se o alkoholu v negacívech říká je bohužel pravda.

Re: rok nepiju alkohol

Jox | 09.09.2016

Fleggg velky respekt, ako som hovoril manzelke, ked tieto videa, ktore tiez sirime a vysvetlujeme vsetkym, kto chcu pocuvat, budu na osoh aspon jednemu cloveku, stoji ta energia vynalozena na to...
Bud zdravy a vela zdaru

alkohol

M.C. | 08.09.2016

Navrhuju ničit alkohol pitím.

Re: alkohol

Jox | 08.09.2016

to nie je vtipne. To je kulturny reflex. Zamysli sa, chces znicit jed pitim jedu?
Etylovy alkohol je jed.

Re: Re: alkohol

Oracle 911 | 08.09.2016

Síce jed, ale kvalitné palivo do motorov napr. lietadiel.

Re: Re: alkohol

M.C. | 09.09.2016

To je vtip - už dost starý.
Na Moravě víme o prospěšnosti a škodlivosti pití alkoholu svoje.

Re: Re: Re: alkohol

M.C. | 10.09.2016

Před lety, na dovolené v Bulharsku, bylo manželce tak zle, že nevěděla zda do mísy napřed strčit hlavu nebo zadek. Když se dostatečně vykakala a vyzvracela, ale pořád jí bylo blbě, tak jsem ji ve Varně posadil na zahrádku restaurace a vevnitř jí koupil deci ginu (účinná látka jalovec), druhý decák ginu jsem nalil do trojdecky a dolil tonikem. Řekl jsem jí: vypij tento decák ginu a zapij to tímto hořkým tonikem. Schválně jsem zamlčel že v toniku je schovaný druhý decák ginu. Manželka poslechla a během několika sekund vše vypila. Jen co položila druhou skleničku na stůl, řekla:"tys mne ožlal!".Já na to:"Miláčku, je ti ještě zle?" Jí už šly oči šejdrem a pravila:"Není, ale su ožlalá!"

A zle jí už nebylo až do konce našeho pobytu.

My Valaši si poradíme vždy! :-)

Re: Re: Re: Re: alkohol

M.C. | 12.09.2016

Předchozí příspěvek jsem nepsal já, někdo si asi spletl kolonky, já jsem z Jižní Moravy, nicméně s jeho obsahem souhlasím a mohl bych ze své zkušenosti napsat spoustu podobných situací.
Např. slivovice má deset různých léčivých účinků, od bolestí hlavy a bolestí zubů až po studené nohy.
A ať jedem, kam jedem, vždycky sebou zdravotní půlčík vezem.
Jak se říká: Kdo pije, neví jak alkohol škodí, kdo nepije, neví jak prospívá.

Obecně proti abstinentům nic nemám, když někdo řekne:,,Sorry, já nepiju..." tak mu nic nenutím, to je každého věc.

Přispěvatelé hájící abstinenci vykazují ve svých příspěvcích nedostatek nadhledu a nedostatek schopnosti pochopit nadsázku, projevují se jako tzv. ,,suchaři".
Nelze z toho ale vyvozovat, že by to byl následek abstinence, většina abstinentů co znám tacoví nejsou, spíše je ta závislost opačná.

Re: Re: Re: Re: Re: alkohol

Jox | 12.09.2016

M.C. nedostatek nadhledu, čo tým myslíš? Ak to, že sa nesmejeme na vtipoch vytvorených a šírené alkoholovou mafiou, aby sa zľahčovali účinky pitia, potom je to skôr o zombírovanom pohľade na svet zo strany tých, ktorí sa bránia faktom pomocou kultúrnych stereotypov...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: alkohol

M.C. | 12.09.2016

Co tím myslím: Že to berete moc dramaticky. Žiju mezi tím, vidím to kolem sebe a sám piju, tak vím jaká je realita.
Hlody které jsem tu napsal, nevytvořila žádná alkoholová mafie ale lidi (je jich v oběhu daleko více), u nás je navíc široce rozvinutá samovýroba alkoholických nápojů z domácích zdrojů (i když pálíme v pálenici a musíme za to platit) tak na nás alkoholová mafie zas tak moc nevydělává, akorát MF má na nás bezpracný zisk.

U nás pije zdravotně nebo společensky většina lidí (chlapů) a žádné viditelné problémy s tím naprostá většina nemá, ani zdravotní ani osobní. Člověk musí znát míru. Já se napiju rád, ale když není čas a příležitost klidně bez toho vydržím.

Nedá se to paušalizovat, záleží na mnoha okolnostech, hlavně na zdravotním stavu člověka, na momentální kondici, na váze, na tréninku, na povahových vlastnostech člověka a jeho přístupu k životu (z radosti se člověk většinou tak nezřídí jako ze smutku), na tom co pije, kdy to pije atd. atd.
Kdybych to měl sesumarizovat, tak u mě v souvislosti s alkoholem mnohonásobně převažují pozitivní zážitky, které by jinak neproběhly nebo ne v takové kvalitě nad negativy, kdy jsem to občas přepískl, čemuž se snažím vyhýbat a hlídat si co a jak moc piju.

Nějaké procento alkáčů tu máme, ale nic dramatického. Ti už s tím problémy mají, jednak zdravotní, dále osobní a společenské.

Prospěšnost a škodlivost pití alkoholu by byla na celou vědecko-sociologickou studii.
Alkohol je z drog ještě nejméně nebezpečný, závislost na něm vzniká dlouho a pomalu, dá se udržet pod kontrolou a v dnešní době, kdy většina lidí chodí do práce, kde potřebujou být střízliví a jezdí autem, tak to alkoholismu moc nenahrává, spíš naopak. Lidi pijí méně a naučili se pít kvalitnější pití.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: alkohol

Jox | 14.09.2016

M.C. tie hlody, ako ste to nazval sa daju dat do obehu len vtedy, ked s tym bude suhlasit alkoholova mafia, ktora ich pusti do obehu. Napriklad Alkohol v malych davkach, neskodi v jakemkoli mnozstvi - pan Hogo Fogo z komedie Limonadovy Joe. Ozraly pan od Vas z valasska, ktery stale rika co fuurt, a sifon dve. A vyhadzuje casnika, pan GoGo, ktory prechlasta cely vecer po baroch, aby nasiel HuHu koktejl...A samozrejme cez filmy sa to dostane ku ludom, ktori to v miere svojho nepochopenia zacnu opakovat a mate tu "ludovu slovesnost", dalsi z podvodov alkoholovej mafie...
Alkohol su podla mna s fajcenim prave preto najnebezpecnejsie drogy, pretoze su statom "tolerovane" teda nie su zakazane pod hrozbou trestu.
Ak by boli zakazane, ako napriklad heroin, samozrejme, ze by sa pilo, zombie je vzdy dost, ale nepôsobilo by to uz na celu spolocnost.
Ked u Vas prevazuju mnohonasobne pozitivne zazitky, odporucim Vam ist na komplexne vysetrenie internistovi, vratane testov pecene ,obliciek a magnetickej rezonancie mozgu. Potom uvidite, co naozaj etylovy jed s Vami urobil.
Ako som pisal zerovi hore, kvalitnejsie pitie je ako sa zastrelit s krasnou zbranou. dalsia z legiend, ktora sa bohuzial kvoli nizsiemu faktoru inteligencie g pijanov (umiernenych, teda kulturne pijicich, ci alkoholikov) prejavuje.
Dam Vam otaźku, chcel by ste, aby Vase deti boli alkoholikmi? Totizto 30% populacie ma na to predispozicie. Takze 3 z 10 sa nastavuju na dlhodobe pitie fyziologicky, nie psychologicky.. Ak nie, tak akypriklad im davate, ked pijete, aj umiernene... Ved umiernene pitie od Vas, ako od autority budu brat ako normalne a je sanca 1:3, ze z nich alkoholika vychovate... Myslite vlastnou hlavou

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: alkohol

M.C. | 14.09.2016

No já právě vlastní hlavou myslím.
A srovnávám to, co čtu a slyším, s tím co vidím. Obecně, ne jenom v otázce pití a nepití alkoholu.
A když vidím něco jiného než čtu nebo slyším, přemýšlím, proč tomu tak je.

Ve všech příkladech z filmů, které jste uvedl, je člověk pijící alkohol prezentován spíše jako blbec, určitě ne jako vzor hodný následování.
Jediný film, který staví pití alkoholu do pozitivního světla na který jsem si vzpomněl jsou Postřižiny, ale v naprosté většině filmů je člověk, který vypije víc jak jedno pivo nebo pohárek vína ve filmu za šaška.
Ten problém byl spíše s kouřením. Ve 30. letech se do filmů protlačovali kuřáci organizovaně a tam se tlačilo, že většina hrdinů včetně žen kouřila jak sádroví ježci, aby to lidi začali napodobovat.
Za války a po válce se to ještě táhlo až do šedesátých let, až potom to začalo postupně mizet.
Kouření je jiný případ, to je naprosto samoúčelný zlozvyk, který člověku nic pozitivního nepřináší. Taky jsem to zkusil, ale rychle jsem to zase opustil.
Zákaz alkoholu nefunguje, viz prohibice v USA (akorát se na tom napakovala mafie) nebo v dnešní době omezení prodeje ve Skandinávii - obyvatelé jezdí chlastat na trajekty nebo do Ruska.

Vtipy, vtipné hlášky, aforismy apod. je samozřejmě možné vymýšlet i na objednávku, ale převažuje lidová slovesnost, která se nikoho na dovolení neptá. To už říkával R. Heydrich, že Češi jsou smějící se bestie.

Pokud se někde sejdou lidi, vždycky je lepší zábava tam, kde se něco pije, než tam, kde je to ,,u Suchánků". A to výrazně.
Bavit se člověk může i bez alkoholu, ale s ním je to mnohem lepší. Lidi se dostanou více ,, na stejnou vlnu", trochu se uvolní a stávají se komunikativnějšími.
Pod vlivem se člověk povznese do jiné úrovně myšlení, člověka napadnou věci, které by ho za střízliva nenapadly. Jak pozitivní, tak negativní. Záleží už jenom na něm, aby si je přebral.
V alkoholu se dá utopit stres, který momentálně člověka ničí, lze si tzv. vyčistit hlavu, akorát se to nesmí dělat často.
Je na každém, kolik a jakého alkoholu pije.
Že malá dávka alkoholu pomáhá, velká škodí je v praxi ověřeno. U většiny léků se taky nesmí překračovat dávkování, protože by to člověku ublížilo a to jsou léky!!

Život je třeba užít, ne přežít, nikdo z nás neví, který den je jeho poslední. Ze šesti mých kamarádů a spolužáků, kteří jsou už mrtví, nezemřel nikdo v přímé souvislosti s alkoholem.

Že dělají lidi pod vlivem různé zhovadilosti je už druhá věc, účinky alkoholu jsou všeobecně známy a těžko se může někdo vymlouvat, že nevěděl, co to s ním udělá. To je jako když někdo sedne za volant, jede jak prase a potom se vymlouvá, že mu ,,to ustřelilo". Ustřelilo, protože to přehnal přes hranu.
Alkohol z nikoho neudělá nic, co už předtím nebyl, akorát to nebylo vidět. Zodpovědnost za svoje slova a činy to z člověka nesnímá.

Na vyšetření zajít můžu, ale co tam zjistím? Jak jsem na tom. Ale nezjistím, jak bych na tom byl, kdybych nepil.
Jednou jsem asi na tři měsíce vysadil veškerý alkohol včetně piva a pozoroval jsem na sobě jeden pozitivní efekt - shodil jsem asi pět kilo. Přikládám to zlozvyku pojídat k pití slané pečivo a sýry, přičemž sůl jak známo váže v těle vodu.

Pokud se týče dětí, ze svého okolí vidím, že ti, kterým rodiče sem tam nalili už jako dětem, resp. mládeži, mají k alkoholu přiměřenější vztah, než ti co se k němu poprvé dostali až jako dospělí.
Naučili se to brát jako součást života a neměli z toho později vánoce, že se můžou ožrat. Na VŠ a na vojně dělali největší ostudy právě ti ,,vzorní" kteří do 18 nepili.
Já jsem takovou přípravou prošel taky a alkoholik se ze mě nestal, ani z nikoho z mých cca 40 kamarádů, kteří absolvovali totéž. Že příklady táhnou je pravda - nikdo z nás neměl otce alkoholika.

Na závěr připomenu, že na tomto webu široce oceňovaný Josif Vissarionovič Stalin požíval masité, silně kořeněné pokrmy, pil víno (zřejmě i vodku) a kouřil dýmku.
Naproti tomu zapřísáhlým vegetariánem, nekuřákem a abstinentem byl jeho protihráč Adolf Hitler.
Čili abstinence ani vegetariánství z nikoho automaticky neudělá dobrého člověka.
I když u mě to k tomu pomalu směřuje. Proti tomu, co jsem pil, když mi bylo dvacet piju teď tak třetinu, možná i méně. Vegetarián se ze mě asi nestane, ale postupně vypouštím uzeniny - ty levnější se nedají jíst a ty chuťově přijatelné jsou už dražší než libové maso.
Tož tak.

Re: alkohol

Hox | 08.09.2016

Tak už chápu, kde mají kořen ty názory pod článkem "Mýty a fakta o Druhé světové válce".

Re: Re: alkohol

M.C. | 09.09.2016

To bylo slabé...

Re: Re: Re: alkohol

rom | 20.09.2016

stalin chlastal, hitler sice ne, ale frčel na piku a koksu

Re: Re: Re: Re: alkohol

M.C. | 25.09.2016

Stalin pil, ale nechlastal nijak moc, alespoň na místní poměry ne.
Těžkým pijákem byl spíše Winston Churchill. Nedivím se. Vést národ ve válce, kterou prohrává a taktak vzdoruje finálnímu úderu není jednoduché a je třeba si občas vyčistit hlavu.

Churchill jednou přišel do Dolní sněmovny pod parou.
Jedna z poslankyň na něj vystartovala:
,,Pane premiére, vy jste opilý, vy jste hrozně opilý, vy jste hrozně moc opilý!"
Churchill se přidržel lavice, zaostřil na ni a odpověděl:
,,Paní poslankyně, vy jste ošklivá, vy jste hrozně ošklivá, vy jste hrozně moc ošklivá...."
Odmlčel se a dodal: ,,Já, na rozdíl od vás, se z toho do rána vyspím."

Pravda o predaji alkoholu

Momo | 08.09.2016

Alkohol je len jedna z masovo užívaných drog . Ďalšie sú biela múka , rafinovaný cukor , soľ , minerálky atď . Aj tu sa prejavia abstinenčné príznaky po prerušení . Viď riadenie na 5 priorite .

Re: Pravda o predaji alkoholu

Hox | 08.09.2016

minimálně u soli to neplatí, sůl člověk v určité míře potřebuje, avšak - kvalitní sůl, které obsahuje kromě soli spoustu minerálů a stopových prvků.

Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

paja | 08.09.2016

To je pravda, ale v průměru lidé v naší civilizaci konzumují asi 5x tolik, co skutečně potřebují a to je hodně škodlivé.

Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

paja | 08.09.2016

Ještě jsem chtěl dodat, že jsem ocenil tvou poznámku o kvalitě soli.Protože to co je v prodeji a co zpracovatelský průmysl přidává do potravin, to není dobré.

Re: Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

Jura | 08.09.2016

JJ, průmyslově zpracovaná sůl s dobou spotřeby cca 1,5 roku
Kurňa co se na soli může zkazit?

Re: Pravda o predaji alkoholu

Jox | 08.09.2016

bielu muku a rafinovany cukor suhlasim. Mineralky, poviem to takto. Mal som vymenu nazorov s UVZ, pretoze si nemyslim, ze PET flase su bezpecne. Z UVZ centraly som dostal informaciu, ze ak su PET flase skladovane spravne (pocas transportu, skladovania ci potom v autach a domoch), teda pri teplote, ktora je pod izbovou teplotou A mimo slnecneho svetla, tak sa ziadne latky do tekutin skladovanych v PET flasiach nedostavaju... No nevidel som nikde vozy s klimatizaciou, ked sa tieto mineralky prevazaju a vzdy su v skladoch s normalnou teplotou. Co sa mineralnych vod ako takych tyka, je nevhodne ich pit stale, skor ich pit podla zlozenia ako oZDRAVovaciu pomoc.
Sol uz popisal Hox skor. Tu by som este doplnil, ze gazdinky by mali solit pri vareni malo. Kazdy potrebujeme inu hladinu soli a nech si radsej kazdy prisoli, ako ked by sme si pretlacali sol do tela,pokial ju telo nepotrebuje.
Nesmieme este zabudat ani na tabak a cigaretove jedy. Ale k tomu prelozim video od obsee delo, teraz som cez vikend slamenny vdovec, zena ide prec :), takze budem mat cas sa tomu venovat.

Budte zdravi a krasny den

Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

marvo | 08.09.2016

Jox, hodne zdaru! - to videjko od nich o tabaku som videl, myslím, že má svoju hodnotnu

Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

xamil | 10.09.2016

by som este zdoraznil tie dlhodobe degeneracne procesy aj ked tie su pre vacsinu najmenej uchopitelne .ako mi povedal kamarat anesteziolog teraz uspavam 40tnikov nie ako nedavno 60tnikov
inac Joxi si vegetarian prip. vegan?( aby som nevyzeral ako vyzvedac ,ja ciastocne to druhe)

Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

Jox | 10.09.2016

Ahoj Xamil, dúfal som, že sa objavíš, viem, že v tejto téme máme obaja blízky vzťah a podobné videnie vecí....Mne mäso prestalo chutiť a začalo vyslovene páchnuť pred dvoma rokmi aj niečo. Najskôr som to nechápal, no postupne má to priviedlo ku vylúčeniu jedla z vrážd.
Kyslé mlieko, žinčicu, syry a med ale chutia o to viac. Áno som vegetarián, na cestu vegánskej sa ani nechcem dať, ak by to prišlo, prišlo by to.
Počítam, že ani u Teba to nebol "môdny doplnok" ale že to prišlo celkom samo? Buď zdravý a inak už bolo Hoxovi poslané video aj s tým prekladom fajčenia. Skvele to tam ždanov a spol nová vysvetľujú.
Buď zdravý a krásny večer.

Re: Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

xamil | 11.09.2016

neviem co je s vkladanim prispevkov asi sa objavy neskor
este k detom a sladkostiam
navyk od malicka na cukor v skrytej ,neskrytej forme je priprava buducich uzivatelov alkoholu ,plynulo prejst na alkohol

Re: Re: Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

Jox | 11.09.2016

Vidíš, toto mi nenapadlo, vždy som to bral len v rovine, že cukor v čokoládach je najľahší typ návyku pre deti, aby rodičia kupovali len jeden typ výrobku, no v podstate dieťa naučíš na narkomanstvo v mladom veku a potom len vymeníš návyk za návyk cez TV, reklamy, kinofilmy... A ďaľší čriepok zapadol na svoje miesto. Ďakujem Xamil

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

xamil | 11.09.2016

aj vymenit navyk ale aj priamo lebo sucastou alkoholickych napojov je cukor
cukor ako sladkosti a potom cukor ako alkohol ,pekne plynule ani si nevsimnu
alkohol sa pridava aj do cokolad napr margot
som pisal v tom stratenom prispevku ze to kulturne a zenske pitie vidim ako obrovsku naslapnu minu.V spolku zeny nie su lebo - ved to je len vinko toje len pivko ja sa predsa neozieram ako spitaci .Tak ako chlapi podlahli alkoholu prvy zrejme musia byt aj prvy ako sa z toho dostat .Treba zapracovat aby liek na alkohol neprisiel vo forme islamizacie
Pri tejto socializacii aka tu je ked poviem ze nejem maso a nepijem alkohol az ma zacnu lutovat ,pojem Nepitie sa normalne vytraca ako si pisal sak len poharik,sak len pivko a ked nie potom si extremista a divny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

xamil | 11.09.2016

ja musim teba pochvalit mas vela vedomosti aj o alkohole ale aj v inych temach

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravda o predaji alkoholu

Kulich | 16.09.2016

Cukor je rovnaky s alkoholom. Ale nie pre to, co si vacsina ludi mysli. Najviac preto, pretoze ma rovnaky mechanizmus posobenia a nemyslim tym euforiu. Podporuje totiz rovnaku crevnu mikrofloru. A kedze vieme, ze typy kvasenia su dve, tak sa lahko dovtipis, ktore.

Uz teraz je zname, ze kvasinky a plesne maju moc ovladat ludske emocie, dokonca chut riskovat. Naproti tomu sa dnes depresia lieci napriklad laktobacilmi. Ako je to vsetko mozne? Tieto zvieratka v nasich crevach maju priamu linku do mozgu a viedia ti to dat riadne vyzrat, ak ich budes chciet obmedzit. Abstak, ale nie kvoli nizkej hladine cukru, ako by si myslela vacsina ludi.

Dobru orientaciu dava aj TV reklama. Na co sa masivne robi? Plesnive nohy, vaginalne mikozy, lupiny - vsetko kvasinky a plesne. Co ich zivi? ;-)

Ina vec je izoglukoza, nie je to cukor v pravom slova zmysle. Obchadza receptory a clovek neciti sytost, preto zerie dalej.

Ale nie je vsetko take zle, aha co sa dnes objavilo v mainstreame
http://restauracie.etrend.sk/restauracie-vino/zla-sprava-o-miernom-piti.html

Zvladneme to

Mato | 07.09.2016

Zvladneme to. Uz viac ako dva roky som nevypil ani kvapku. Mam 31. Do 25 pocas studii som sa napil az az. Iba teraz zacinam objavovat pozitivne ucinky abstinenta. Hlavne psychika a efektivita riadenia zivota isla rapidne hore. Odporucam kazdemu pochopit, ze mnoho nacelnikov je pri moci nie preto zeby boli sikovny ale su naslednici, alebo sa pohybuju v spravnych kruhoch. Zo strachu, ze pridu o moc radsej systematicky likviduju svojich konkurentov v ramci celej populacie. A o tom to cele je. Vymysleli tolko zbytocnych a umelych veci ktore tvrdia ze potrebujeme. Potrebujeme Cerveny kriz, lebo niekde je vojna a treba pomahat. Treba armadu aby nas mohla ochranit. Treba zbombardovat zloducha na ktoreho sa ukaze, lebo inak nas napadne (aj ked je podporovany inou krajinou ktora je navonok nasim super spojencom). Treba lieky, nemocnice, doktorov, neziskove organizacie, parlament, prezidenta, financnych poradcov, maklerov, hypoteku, poistenie a to vsetko iba preto lebo na sme pohodlny. Lez za pohodlnost platis najvyssiu cenu. Tvoj cas, energia a pasivny sposob zivota.

Re: Zvladneme to

Jox | 07.09.2016

Maťo skvelé, som vždy vďačný za každého, kto z toho vyšiel von a uvidel pravdu o našej genocíde. Buď zdravý a všetko dobré želám

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek