Rusko v křivých zrcadlech, kap.1.1 - 1.22

Rusko v křivých zrcadlech, kap.1.1 - 1.22

Níže je ke stažení první část překladu knihy "Rusko v křivých zrcadlech", který vznikl díky úsilí mnoha lidí z překladatelského týmu. Nebudu však uvádět jejich jména (a nejsou ani v knize), v dnešní "vysoce demokratické" době by tím někdo mohl být nyní nebo v budoucnu poškozen, což je zbytečné riskovat. Jen dodám, že překladatelský tým čítá kolem deseti lidí a sám jsem se na této knize podílel překladem jen minimálně, pár stránkami.

zerkala_kap1-22.pdf (655,5 kB)

Transliterovaná verze - bez obrázků (html formát) / s obrázky (pdf formát)

 

Diskusní téma: Rusko v křivých zrcadlech, kap.1.1 - 1.22

Pane Hoxi,

ZP | 10.11.2014

Děkuji

PLkyz60Kz

PypeJedeLem | 16.10.2013






Lululemon Outlet Online57917

assworunh | 08.10.2013


ještě jednou díky

Silaet | 24.11.2011

mám konečně dočteno a řekla bych, že je to silná káva. ale podle mého gusta :)

NL tedy nelenil a má to všechno logiku i když nejsem znalec v mnoha těch spojených oborech.
Vzpomněla jsem si, že můj oblíbený autor sci-fi Orson Scott Card, má kvůli svým knihám klub čtenářů, kteří mu jeho knihy pomáhají dolaďovat v tom, že upozorňují na logické chyby vzniklé v rámci toho obrovského širokého příběhu. Bez nich a bez pomocného týmu by to neuhlídal a mnoho čtenářů by bylo podrážděno právě tím, že by jim to v hlavě přestalo ladit :)

Čím více čtu NL, tím více jsem užaslá, jak skvěle do sebe všechno zapadá a to mě více a více utvrzuje v tom, že se jedná o pravdu. Už se těším na další překlady

Vizitka vyspělých bytostí

Markus | 22.11.2011

Na co bořit je třeba tvořit!!! Máme kolem sebe výtvor našich myslí tedy ve světle nových ucelených informací proveďme patřičné změny na individuální úrovni a přirozeně bez větších excesů přejděme do doby svobodného tvoření. To by byla vizitka vyspělých bytostí:-)

Re: Vizitka vyspělých bytostí

Markus | 22.11.2011

Jinak se skláním před vašim fenoménem

Re: Re: Vizitka vyspělých bytostí

Hox | 21.12.2011

díky za podporu, ale to snad raději ne :) ...

Vážení a milí diskutující,

rem | 20.11.2011

Vážení a milí, hlavně vy, zde frekventovanější diskutující,
již několik týdnů navštěvuji Vaše velmi příjemné a povzbuzující stránky. I když zatím nevěřím v jednu jedinou, tu pravou a universální pravdu o tom, jak to ve skutečnosti bylo, je a bude, cesta naznačená zde v pracích NL je mi blízká a vůbec by nebylo špatně, kdyby byla tou nejbližší k absolutní pravdě.
Přesto mně dovolte Vám nabídnout k zamyšlení závěry z jednoho rozsáhlejšího pojednání dalšího výjimečného člověka, na které jsem na Webu narazil, a které i když trochu s menším rozmachem, než NL, nabízí vysvětlení minulosti, marasmu současnosti i východisek do budoucna:

"Jak můžeme vyčíst z mnoha astronomických i astrologických pojednání, věky se mění a jednotlivé periody pouti naší mateřské planety Země vesmírem, trvající něco více, než 2000 let, jsou vždy ve znamení některého z hvězdných symbolů.
Nebudeme-li trvat na přísně exaktním vyjádření těchto period, můžeme říci, že přibližně od roku 4000 do 2000 př.n.l. to byl věk Býka, znamení to konzervativní, plodné a silné. Pak následoval do bájného data narození Krista, roku 0, věk Berana. Beran ztělesňuje sílu, agresi, boj, rozmach i tvrdohlavost. A potom, od roku 0 přibližně do současných let, Země spolu se svým osazenstvem putovala věkem Ryb. Rybí věk, to je podřízenost, odevzdanost a sebeobětování. A tyto atributy byly vždy, v každém z oněch věků, dobovými vládci vyznávány a hlavně na svých podřízených ovečkách neúprosně vyžadovány.
Naštěstí, v čase současném, se Matka Země pomalu, ale jistě, dostává do vlivu nového symbolu, nového znamení, do věku Vodnáře.
„Rybí věk se nezadržitelně blíží svému konci a s ním vyhoří i všechna náboženství Rybího věku. Svatá církev katolická svoji světovou misi vzdala, hledá nyní dialog se svými „staršími bratry” Židy a ctěnými příbuznými, islámem. Zásadová evangelická církev vzdala úplně vše, čím se dříve vyznačovala, a to ve prospěch kulturyprosté všeobjímající tolerance. Judaismus je už dávno jen vzteklé náboženství, které přes Jewish Claims Conference shrabuje vše, co kdysi bývalo mohlo být židovským majetkem, které pomocí Anti-Defamation-League cíleně manipuluje obraz Židů v médiích, a které se skrze další spoustu židovských spolků a organizací neúnavně vměšuje do světové politiky s cílem ji řídit. Dnešní židovský stát sice nepraktikuje genocidu tak obsáhle, jak ji líčí Starý zákon, zároveň však Izrael není dodnes schopen žít v míru v rámci svých hranic. A islám soustavně dělá všechno pro to, aby proti sobě poštval celý zbytek světa. Muselmanští sebevražední atentátníci dělají super obrázek tomuto náboženství, přičemž tito lidé vyhazují do vzduchu i část svých vlastních souvěrců.
Rybí náboženství splnila svůj úkol. Nyní nastává věk Vodnáře. Vodnář je představitelem principů svobody, rovnosti, bratrství. Nikoli však té perverzní, zednářské verze. Rovnost musí platit před zákonem, zde nesmí být ani politici, ani přistěhovalci, ani nikdo jiný rovnější, než všichni ostatní. Politicky motivované, nespravedlivé rozsudky, ty nepatří do tohoto věku. Bratrství v hospodářství znamená, že ve svém protějšku nevidím jen objekt k vyždímání, nýbrž bližního, kterého si bude každý vážit a respektovat jej. Tato svoboda také neznamená svobodu komerčních zájmů, znaleckých posudků na přání či dokonce klimatických lží kvůli zachování vlastních profesorských platů a postavení.
Vodnář je „vzdušné znamení”, znamení duchovního elementu. Vodnářovi jde o vědění a porozumění, ne o odevzdanost a slepou víru. Vodnář si přeje svobodného vzpřímeného člověka, nikoliv podmaněného otroka, který se plazí v prachu a sám sebe ponižuje. Věk vodnáře, to není neuchopitelné mystérium, nespočitatelný Bůh, o něm jsme se učili ve věku Ryb. Ve věku Vodnáře je Bůh naším protějškem, stal se uchopitelným, žádný nedotknutelný přelud, ale myšlenková přítomnost.
Vodnář je duchovní boj, již žádné fyzické podřezávání protivníka. Vodnář je vědění, žádné blafování s tajemstvími, jako ve věku Ryb. Moudrosti a poznatky křesťanství, ta základní část Ježíšova učení, patří i do nového věku. Jen bychom neměli udělat tu stejnou chybu, která se vecpala do církevní instituce, paulinistický jed, tedy včlenění národyvraždícího dědictví ze Starého zákona. Vysbíráme-li ty správné částečky původních náboženství, dostaneme obraz toho nového. Musíme však vybírat velmi pečlivě, abychom zase nesahali po těch z Orientu. Máme na svém kontinentu svá vlastní tradiční beraní náboženství.
Blížící se zhroucení světového hospodářství povede k oné nouzi a bídě, která je v Soumraku bohů předpovězena stejně, jak je předpovězena v Janově zjevení v Bibli, jak ji předpověděl Nostradamus a mnozí jiní. Po Soumraku bohů vznikne jiný svět.
V Rybím věku bylo náboženství použito k podmanění člověka, dostat jej do chomoutu přes jiným člověkem stvořenou mýtickou moc. Pastor, pastýř, který vede ovečky na louku a určuje jejich život, vedl toto náboženství, ať to byl farář, rabín nebo imám. Zlovolní hlavní kazatelé dali vyrůst všem těmto náboženstvím, kde potom hecovali své ovečky do boje.
Náboženství však není masová atrakce, je to individuální právo.
Až se svět, jak jej dnes známe, zhroutí, tak budeme potřebovat něco, co nám poskytne oporu i zázemí. Rybí náboženství to už nejsou, byla zdeformována a zneužita rádoby jedinými pravými vykladači víry a totálně vysáta duchem doby. To nádherné, mystické, okouzlující a obohacující spojení s duchovnem tam nahoře, se základním zdrojem vesmírného vědomí a stvoření, toho všeho se tato náboženství vzdala ve službách a ku prospěchu neomezené moci zde na zemi.“

Myslím, že kdo se vážně a opravdově pokusí o cestu z nadcházející krize, bude jiné, nové spojení s Bohem a vesmírem, novou kvalitu spirituality, potřebovat. V novém věku, nových souvislostech a určitě také i v dalších nových dimenzích. Je před námi cesta, po které bychom měli sebevědomě vykročit.

Re: Vážení a milí diskutující,

Prince | 20.11.2011

S tím se dá souhlasit. Jaký je zdroj?

Re: Re: Vážení a milí diskutující,

rem | 20.11.2011

Zdravím, zdroj je:
http://zvidavyvincenc.wordpress.com/2011/09/24/nabozenstvi/

Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Ivan | 20.11.2011

ďakujem

Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

kattkaa | 21.11.2011

také děkuji za okaz

Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Ondrej | 21.11.2011

Celkove moc pekna stranka. Dekuji!

Re: Vážení a milí diskutující,

Ivan | 20.11.2011

"...jiné, nové spojení s Bohem a vesmírem, novou kvalitu spirituality, potřebovat. V novém věku, nových souvislostech a určitě také i v dalších nových dimenzích..."
pekne napísané...., len aby sa z toho zas "nevyklubal" nový spasiteľ typu Maitreja či taký nejaký podobný...

Re: Re: Vážení a milí diskutující,

rem | 20.11.2011

To máš, Ivane, vše jen a jen ve svých rukou a hlavě, žádného dalšího "vyvoleného" spasitele, ani instituci k tomu nepotřebuješ...

Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Ivan | 20.11.2011

..noo, trafil si klinec po hlavičke....

Re: Vážení a milí diskutující,

Silaet | 20.11.2011

Díky za příspěvek v diskuzi, odkaz - zdroj jsem zatím nečetla, ale vesměs souhlasím. V různých odnožích církví atd se moc nevyznám, ale ten text dává smysl a myslím že i takto jde vnímat posuny různých rovin souvislostí.
Za sebe mohu napsat, že k veškerým materiálům od pana Levašova přistupuji tak, že si říkám: " Kdyby to tak bylo, znamenalo by to v praxi to a to, a je to pro mě akceptovatelné" Na tomto základě, který stavím, jedu v klidu dál a dál. Překvapená docela jsem, že se necítím být více a více zamotávána do nějakých děsných složitostí a mysterií, že mi nikdo nevymezuje mé místo, že si nemusím jako žena dávat na hlavu pokrývku, protože jsem jako méněcenná. Církve to fakt přehnaly, zkostnatěly, jsou plné labyrintů a čím horší to je, tím více se v tom vyžívají.
Dnes se mi slovo bludiště dostalo do popředí pozornosti, právě když jsem pročítala jasné formulace od N.L. Schválně jsem si zadala do vyhledávače slovo bludište a mrkla do encyklopedie. Termín je téměř stejný, jako u labyrintu, ale je v tom rozdíl. Labyrint pevně vede hledajícího k jedinému faktickému cíli, zatímco bludiště je v podstatě LEVÁ na člověka, či hledajícího.
Ještě nemám článek dočtený ( Zracadla), ale už teď jsem překvapená, jak to na mě celé působí. Vyjádřím se později a děkuji za podnět. Odkazů přibývá, času málo, proto je každé stručné info k věci

Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Prince | 20.11.2011

Díky, Silaet, že jsi mi připoměla tu pokrývku hlavy. Jednu dobu jsem plánoval, že si udělám z kovové síťky takovou čepku, co nosili rytíři proti řezným zbraním.
Mám dojem, že jsem o tom na diskuzi psal v létě. Moje vydedukovaná ze starých textů, teorie:
Faradayova klícka - el.tech. odstínění, která se umístí na hlavu a uzemní se. Do mozku se tak nedostanou žádné frekvence z venku. Sice by bylo ideální obalit celé tělo, ale jako pokus postačí čepice.
Dost detailně je to popsáni i ve starém zákoně, mám dojem v deuteronomiu, ale nemám chuť to teď hledat. Levité nosili takový skafandr (látka protkaná zlatými nitěni do mřížky), když vcházeli do chrámu k arše. Nejspíš, aby se neugrilovali mikrovlnama.
Nic, to je mimo téma, to moje téma, jen jsem chtěl o té pokrývce hlavy.
Ale stejně, ve starých textech je tolik zajímavých technických zařízení, co vypadá "nábožensky", že si toho mnozí čtenáři nevšimnou.

Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Silaet | 20.11.2011

Jo jo, já to myslela sice trošku jinak, ale v podstatě se bavíme asi o stejném fenoménu :)))))))))))))) Ženy byly vykázány ze společenství mužů, nebo si musely pokrýval hlavu plachetkou, aby neprudily a pánové pak hlásali vůli Bohů, zatímco žena musela držet zobák. Kde to ale zase vzniklo? Neříkám, že rozkecaná žena by neměla ubrat, ale vyšachovat jí z principů vedení společnosti je zajímavý nápad a zároveň podezřelý nápad. Nechám ale toto téma být, protože to není v tuto chvíli předmětem diskuze. Důležité se mi zdá být to, co v podstatě nastiňuješ --- rušivé vlivy mířící na hlavu :))))))
Nejsem technik ani fyzik, ale jednou se mi stalo něco, co nepřišlo ani z mého podvědomí, ani z mého baráku, prostě z ničeho mého. Bylo to tak odcizené a vnější, že jsem byla překvapená. Reagovala jsem racionálně ale doposud jsem na ten výrazný vliv něčeho " Z VENKU" nezapomněla. Od té doby připouštím možnost působení psychotronických zbraní, nebo něčeho podobného. Bylo to neškodné, ale jevilo se to jako test.

Re: Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Silaet | 20.11.2011

mimochodem, se mi to už nechce hledat, ale přísná pravidla byla u Levitů ohledně chrámu Jehovova a jakémukoli kontaktu s truhlou. Sama truhla byla udělána ze zlata a mnoha jiných vychytávek, chyba v ceremoniálu se obsluhujícím stávala osudná. Tam bylo zjevné, že nejde ani tak o pomstu Boha, za to, že někdo neposlouchá předpisy, ale o prostou fyzikální záležitost, která vydrtí každého, kdo zapomene na všechny ty uzemňovací ceremoniály. Prostě fyzika

Re: Re: Re: Re: Re: Vážení a milí diskutující,

Hox | 21.11.2011

O arše mluví zajímavě Nassim Haramein. V kostce: bylo to tech. zařízení, nacházející se na zemi mnoho desítek tisíc let. V tom čase ho měli v držení kněží v egyptě, kde jim ho židé ukradli a "po anglicku" vzali z egypta roha. Proto za nima faraon poslal vojsko. Pomocí archy taky vyrobily průchod mořem - umělo si to hrát s gravitací. Haramein zkoumá různé kryptické pasáže SZ a nachází tam popisy určitých fyzikálních fenoménů týkajících se archy, zajímavé..

Duch budov

Prince | 20.11.2011

Zaujalo mě, téma v Rzcadlech, kolem kterého se již nějakou domu obcházím a sleduji to i na názorech zde.
Je to na str.20, předposlední odstavec.
Četl jsem od K. Wagnera dopis od A.Ščapova, z r.1870 http://karelwagner.blog.idnes.cz/c/212168/Katolicka-cirkev-a-fenomen-zvany-poltergeist.html jsou tam 3 díly na pokračování.

Zaujalo mě to hned z někkolika důvodů.
-Tak, jak píše NL, může se jednat o dobrého či zlého ducha domu.
- může se jednat o parapsychologické, podvědomě (a nevědomě) vyvolané schopnosti člověka
- může jít o různé "šmejdy", jak je tu nazýváme.

Zcadla jsem četl v RU, je to již déle, proto dík za překlad a oživení, nacházím tam spoustu indicií, se kterými se dá pracovat.

Re: Duch budov

hermeska25 | 20.11.2011

někde jsem to psala Silaet, každé místo má svého ducha, duch domu, lesa, atd .... nicméně je to vždy soubor věcí ...od probouraných portálů do pararel, dimenzí, a následně možný pohyb šmejdíků, nakumulovaných emocí(egregor), taky historie místa(zda tam došlo k násilí), skřítci vily, po legrační zášupšáky, je toho spousta jak v tom dobrém tak v tom druhém .. patří to trochu někam jinam a každý má nějakou metodu jak s tím zacházet...

Re: Re: Duch budov

Prince | 20.11.2011

Vím, Hermesko, že jsi o tom psala. Mě to téma zajímá z toho důvodu, že náš dům má historii hlubokou, r. 1493 se začal stavět na základech vyhořelého domu v hradebním městě, po požáru celého města. V kronice jsem četl, že byl vydán úpis, aby se nové stavby postavili na stejných místech, pro zachování řádu v hradebním opevnění. Občas se u nás dějí věci, jako klepání, ťukání, občas se smo zapne radio, nebo volání jmen, potom různé sny.
Ale nic hrozného, bereme v potaz, je dům je starý a nikdo nikomu neškodí. Ba naopak, návštěvy a známí říkají, že je u nás "zvláštní pohoda".
Co mě právě zaujalo v těchto zrcadlech je , že duch domu se snaží udržet pohodu, doma se nehádáme a všeci jsou tu "doma" :)

Re: Re: Re: Duch budov

hermeska25 | 20.11.2011

takže dům žije vlastním životem a vy jste se napojili na jeho historii a žijete tam ve vzájemné symbióze ... jste tedy jedni z těch šťastných:-D
no když tě tak tady čtu tak se tomu ani nedivím:-D

Re: Re: Re: Re: Duch budov

Silaet | 21.11.2011

ano ano. Registruji, co jsi napsala ale myslím že je to pravda. Sice koukám jak tele na nová vrata, ale počítám už s nimi :)

vážení...

dodatek | 20.11.2011

vnímám pouze jediné, všichni plamenný obhájci Levašova kterého jste nikdy nepotkaly, nikdy neznaly osobně. jste se dali moc lehce chytnout a teď jednáte jako po lobotomii. uvědomujete si že jste prošli nenásilním brainwashingem? ale o to víc efektivním, gratuluju mistři

Re: vážení...

Silaet | 20.11.2011

Občas zabrousím na stránky, ve kterých se podle mého soudu propagují úlety. Také mám dojem, že se zbláznili, ale ani jednou jsem jim tam nenechala své inteligentní poznámky o tom, že mají vymytý mozek. To děláte pro naše dobro? Chcete nás zachránit z nějakého bludu, nebo máte potřebu lidem nadávat a prudit? To co se děje ve světě je žumpochlívárna těžkého kalibru, proprání mozků bude potřeba ať se Vám to líbí nebo ne a bude potřeba skládat tam informace znova. Ten model, který je ve světě se moc neosvědčil, nebo máte jiný názor? Jesli Vám jde jen o pindání a urážky, můžete si posloužit, my to nějak rozdýcháme a jestli Vám jde o něco jiného, zkuste se vyjádřit tak, abychom mohli pochopit p co Vám konktrétně jde, jinak je to ztráta času

Re: Re: vážení...

xxxx | 20.11.2011

Silaet, BINGO!

Re: Re: vážení...

Silaet | 20.11.2011

Protože jsem použila neobvyklé slovní spojení, raději dodávám :))))))
Slovo „žumpa“ (podobně jako je tomu u slov „stoka“ či „kanál“) se používá i v přeneseném významu jako hovorový termín pro věci, jevy, děje či vztahy, které jsou nechutné, nepěkné, neurčité či zcela nesmyslné.

Chlév, chlívek (stáj či ustájení) je prostor nebo budova poskytující zvířatům ochranu proti povětrnostním vlivům a přiměřené pohodlí. Usnadňuje dozor a umožňuje účelné krmení a ošetření stájových zvířat.

Spojením těchto dvou slov možno představit si obraz - výsledek dozoru, účelného krmení a ošetření stájových zvířat :)))))



Re: Re: vážení...

Daniela I. | 20.11.2011

"....proprání mozků bude potřeba...."

Pravda, pravdúca... vystižné slová :-)
Ja len dodám: čím skôr sa kvalitným a dôkladným prepraním z nielen našich mozgov odstráni ten balast a "bordel", tým lepšie pre všetkých!
Takže gruntujme (umývajme, upratujme, perme) a pekne od podlahy! Vianoce sa blížia :-)))))



Re: Re: Re: vážení...

Silaet | 20.11.2011

Jsou i tací, kteří i když použijí intenzivní program na vyprání mozku, stejně neuspějí. Možná by pak rádi sáhli i po té lobotomii ale dnes už to tak moc nefrčí :)
Jojo, uklízet je třeba, jinak se těch parazitických kultur hluboce zažraných nezbavíme :))))))))))))))))

Re: vážení...

hermeska25 | 20.11.2011

pro zde přítomné --:-) nenechme se strhnout, zachovejme klidnou a otevřenou mysl:-DDD pokud se nemýlím tak tady nejde o NL:-DDD tak se nechytejme na udičku:-)))stojí to čas který můžeme věnovat jiné hodnotnější diskuzi :-)))
a Vám anonyme.... máte jedinečnou možnost, nám ubohým obětem lobotomie rukolapně předvést, kam až jste ve svém Poznání došel Vy ...prosím... jsme samé oko:-DDD

halooo:-)))

hermeska25 | 20.11.2011

Koukám že naše poklidné vody, rozvířila otázka kdo je NL nebo respektive pro koho pracuje....
dovolím si k tomu krátkou odpověď... nenechme se zatáhnout do polemiky, pochybností, v klidu dělejme na překladech a diskutujme o věcech, které nás posouvají v poznání dál..

Re: halooo:-)))

paveles | 20.11.2011

Koho to trapi nech si najde sam odpoved - v jeho biografiach a nech si sam odpovie na otazky, no nie? Je sice vela ludi zvyknutych na to ze im musi niekto nadiktovat comu maju verit, ale tu to tak rozhodne nefunguje ;)

Re: Re: halooo:-)))

Daniela | 20.11.2011

přesně ,jasně,výstižně - tak to cítím taky. :)

a ptám sa vás, nino

taky nevím | 19.11.2011

pro koho pracuje akademik Levašov? díky za vysvětlení.

Re: a ptám sa vás, nino

nina | 19.11.2011

přečtete úvodní stránku webu a pak knihy akademika,aspoň ty ,co jsou tady přeloženy

Re: a ptám sa vás, nino

Petr H. | 19.11.2011

Měl jsem podobnou otázku... jenže po přečtení výše zmiňovaného ... tj jeho knih (překladů) mě nikdo opravdu nenapadá. Všecky známé politické a náboženské frakce je možné škrtnout .. tak kdo zbývá? Nikdo. Nebo snad pán ví kdo zbývá? .. tak šup sem s ním, ať jen nevíří vodu.

Re: a ptám sa vás, nino

Daniela I. | 20.11.2011

Aj keď otázka nie je smerovaná na mňa, dovolím si ťuknúť:
Pre ľudí hľadajúcich skutočnú čistú, jasnú PRAVDU.

Re: a ptám sa vás, nino

????????? | 20.11.2011

A Ty kopeš za seba ???

Re: a ptám sa vás, nino

Ivan | 20.11.2011

Nepýtaj sa Niny, ale spýtaj sa priamo Levašova. Možností máš na to dosť. Ak chceš iba rýpať, tak nerýp! Ak sa bojíš, nechoď do lesa!...

Re: a ptám sa vás, nino

Silaet | 20.11.2011

Omlouvám se, že do toho vstupuji bez vyzvání, ale jsou tací a byli tací vždy, kteří jednají ze svého přesvědčení i když neberou prachy od nějaké zájmové skupiny. Teprve čas ukáže, jestli to byli snílci, nebo se chtěli stát obdivovanými, nebo o co vlastně asi šlo.

Překvapuje mě, že za vším se hledá zájmová platící skupina. To bychom na tom byli opravdu špatně, kdyby nic jiného neexistovalo. Nemůže mít snad člověk silný vnitřní motor, který ho pohání k něčemu jinému než k prachům a nějakým ubohým výhodám od tzv. uznávaných elit? Je tak těžké si představit svobodnou bytost, která se nenechává deformovat podle pískání našich trenérů? Já jsem osobně překvapena, že vůbec někdo pochybuje o možnosti, že v nitru člověka může vyrůst vzdor k pokřiveným tezím tohoto světa aniž by byl placen nebo ovládán.

Uvědomuje si vůbec pisatel tohoto příspěvku, kam sám sebe řadí? Vy to v sobě nemáte? Pak je asi těžké to pochopit a to nepíši ve zlém. Někde to ve Vás bude, jen je to hluboce zakopané. To je můj názor. Zeptal jste se slušně i když trošku stroze. Má odpověď je také slušná, méně strohá, protože doufám, že opravdu mají lidé na víc, než jen ten handl s prachama. Zkuste se na to podívat i jinak, možná jste z prostředí, kde prachy byly alfou a omegou všeho a pak se to dá Vaše obava pochopit. Přeji zdařilé pátrání po jiném úhlu pohledu

Levašov svobodný zednáŕ?

Aryan | 19.11.2011

Hoxi, říká se, že Levašov je ve skutečnosti svobodný zednář! víš o tom něco? kdo ho financuje a pro koho pracuje. není to poprvé co to Rusové tvrdí.

Re: Levašov svobodný zednáŕ?

Hox | 19.11.2011

myslel jsi zřejmě: někteří lidé v Rusku tvrdí, že je svobodný zednář. Čím argumentují? Účetnictví mu nekontroluju, ale podle všeho co vím nepracuje pro nikoho a platí se "sám" ...

Re: Levašov svobodný zednáŕ?

nina | 19.11.2011

Kdo vypouští různé pomluvy? Komu šlape na paty?
Lidi,který pozorně čtou knihy NL,tak je jím zcela jasné,že během 14letého pobytu v USA mohl vydělávat během par desítek minut i miliony dolaru.
A nenapadla vás třeba i ta možnost, že při je schopností vytvářet nové tkaně, dovede materializovat i zlato?

Aryane, proč nedáváte otázky všem těm zbohatlíkům přes noc,které nic nedovedou, odkud vzaly své bohatství. Proč neuděláte něco užitečného a nepodáte návrh na soudní prošetření, kam zmizel zlaty poklad republiky? a požádat o jeho vracení.
Vy snad doposud doopravdy nevíte pro koho pracuje akademik Levašov?
Proč jste se objevil na tomto webu, když nejste schopen jednoduché dedukce?
Jste to vy co tu pořad reaguje jen na finanční stránku věci?

Re: Levašov svobodný zednáŕ?

rudo | 19.11.2011

Tak to je dobrý fór,že zednář....
ak ste čítali jeho knihy, tak ste nič nepochopili...alebo som nič nepochopil ja.

Re: Levašov svobodný zednáŕ?

Daniela I. | 20.11.2011

Aryan, veľmi jednoduché! Opýtaj sa seba a tvoje vnútro ti odpovie.
Tak, čo cítiš ???? :-)
Aj keď to nie je zas až tak dôležité, veď nejde o život, bolo by zaujímavé zistiť pozadie a krytie tých Rusov.

Re: Levašov svobodný zednáŕ?

erddyst | 20.11.2011

"říka se" - kdo a proč ??????
"Levašov" ...... je? ano, Je !!!!!
"je" - je? ano, Je !!!!!
"svobodný" - je? ano, Je !!!!!
"zednář" - nevím jestli umí zedničit, dům bych se od něj nenechal postavit ...

Kdo má z toho prospěch a komu vadí ????
Jakým lidem vadí a proč ??????
Kdo jseš Ty ?????
Kdo tě financuje ?????
Nejseš Ty náhodou nesvobodný nezednář ????

Přidat nový příspěvek