Putin oznámil, že Rusko zvítězilo na 6. prioritě

Putin oznámil, že Rusko zvítězilo na 6. prioritě
23.12.2016
TauRus


(vysvětlení 6 priorit Zobecněných prostředků řízení - zde)
 

Tak dnes nám Putin oznámil, že Rusko zvítězilo na 6. prioritě:

„Teď můžeme s jistotou říct – dnes jsme silnější, než jakýkoli potenciální agresor! JAKÝKOLI!“
https://twitter.com/dimsmirnov175/status/811881079607005184

Rusko, s největší pravděpodobností, mělo nejsilnější ve světě armádu už loni, když vstoupilo do války v Sýrii. Ale, než došlo k tomuto konstatování, muselo svou sílu potenciálnímu agresorovi nejdříve předvést – na souši, na moři a ve vzduchu.

Teď budeme sledovat reakce světových politiků na toto prohlášení.

První se „probudil“ premiér Izraele, Netanjahu. Volá Putinovi už podruhé během dvou dnů.
https://twitter.com/dimsmirnov175/status/812052697868279810

Včera, aby kondoloval kvůli zavražděnému velvyslanci Karlovovi a jednal o situaci na Blízkém Východě. Dnes už jen kvůli spolupráci v boji proti terorismu. Asi nemá pokoj kvůli Golanským výšinám, cítí, že bude muset vracet nakradené.

Státní department USA se proti prohlášení Putina okamžitě ohradil. Ústy Johna Kirby, prohlásil že o tom není přesvědčen, protože za celou historii lidstva nikdo neměl natolik obranyschopné, inteligentní a silné Ozbrojené síly, jakými disponují USA.
https://ria.ru/world/20161222/1484375910.html

Bodejť. Po takovém prohlášení Putina, bude asi těžší přesvědčit západní politiky, aby souhlasili s nějakou vojenskou avantýrou namířenou proti Rusku. A ztráta pozic na trhu zbraní, také zabolí.

Ještě si počkáme, co na to řekne Trump a jestli on bude mít dostatek rozumu na to, aby přiznal porážku. Anebo ne, Putin určitě dovolí Americe a jejímu „výjimečnému národu“ zachovat si tvář. Jemu stačí, když Trump uzná, že výsledky studené války 90.let už neplatí. I při takovém přiznání se musí revidovat zisky USA v té válce a určovat nové sféry vlivu.

Generál NATO ve výslužbě Sir Richard Shirreff prohlásil, že NATO nemusí přežít už první období prezidentování Trumpa, jestli Trump nebude chtít dodržovat 5.článek dohody o NATO a požadovat na členéch aliance, aby finančně zajistili přítomnost amerických vojsk v Evropě.
https://ria.ru/world/20161222/1484363493.html

Když umřelo (NATO), tak umřelo. Je zbytečné živit cizí armádu, když se stejným úspěchem můžeme živit svoji – národní, která bude navíc levnější. Protože neznám dražší zbraně, než ty, které nám vnucují západní spojenci.

P.S. Jestli Západ jednou pochopí vzkaz Putina, tak Británie bude asi poslední.
Šojgu: Británie používá na cvičeních tanky a uniformy naší armády. Naposledy tuto metodu výcviku vojsk používalo fašistické Německo.
https://ria.ru/world/20161222/1484363493.html

 

Diskusní téma: Putin oznámil, že Rusko zvítězilo na 6. prioritě

Financie a úverov medzi jednotlivcami

gilbert | 01.03.2017

Unavený bol odmietnutý bankou máte dostatok budete
Nižšie sú uvedené žiadne riešenie vášho problému.
Aby bolo možné spustiť účet a pomáhať ľuďom ponúkame pôžičky všetkým ľuďom dobrej charakteru a môže nás splatenie
Takže ak ste mali projekt, alebo chcú kúpiť auto alebo doma
niečo iné
Neváhajte ma kontaktovať o úver budem rád, nájsť
riešenie vašej požiadavky.
E-mail: cath_finance@outlook.fr


Radosť ešte nie je na mieste

Gorazd | 25.12.2016

No zdá sa, že Impérium GP vracia úder na viacerých úrovniach súčasne. Pád TU-154 je názorným príkladom multiúrovňovej odpovede GP na prejav VVP.

Re: Radosť ešte nie je na mieste

M.C. | 25.12.2016

Pokud je to něčí práce, tak bych netipoval na GP, na toho je to moc pitomé. Letadlo se zřítilo těsně u břehu, trosky budou vyzdviženy a příčina havárie zjištěna. Někdo bude ze zavinění havárie obviněn a ten někdo se stane v Rusku veřejným nepřítelem.
Tohle byl (pokud byl) útok na symbol, byl úspěšný, ale Rusko fakticky neutrpělo žádnou škodu, nebylo nijak oslabeno a na útoky na symboly jsou Rusové citliví.
Navíc tohle nebylo letadlo s turisty, tohle byl vojenský stroj a většina lidí na palubě byli příslušníci armády.
Pokud se nejednalo o technickou příčinu a někdo tomu pomohl, tak mu nebuď Bůh milostiv.

Re: Re: Radosť ešte nie je na mieste

Gorazd | 26.12.2016

Je len pár hodín po katastrofe, ale toľko vecí si protirečiacich, stroj spadne 1.5 km od pobrežia, ale je už niekoľko minút vo vzduchu, to nie je vzducholoď. Navyše sa objavujú trosky aj o 6km ďalej, to už nie je údaj svedčiaci o páde do mora, ale o explózii vo vzduchu a korunu tomu všetkému správy o zóne trosiek kdesi v Abcházsku, niečo tu veľmi smrdí.

Re: Re: Re: Radosť ešte nie je na mieste

M.C. | 27.12.2016

Někdo chtěl asi rozeštvat Rusy a Turky.
Nechali zastřelit velvyslance a následně asi někdo dal bombu do letadla s Alexandrovci, nastavenou tak, aby letadlo vybuchlo nad Tureckem.
Jenže stroj neplánovaně přistál v Soči, kapku se zdržel a z původního účelu zbude jenom spousta nasraných Rusů.
Trosky budou vyloveny a příčina zjištěna.

Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Franta | 24.12.2016

Rusko v příští dekádě zvítězí i v ostatních prioritách. Astrolog a senzibil Petr Chobot, který tvrdí, že není žádný kremlofil, kremloid ani rusofil, vidí budoucnost Ruska následovně: "Ekonomická budoucnost Ruska podle astrologie je velice dobrá. Od takového roku 2025 to bude nejbohatší země na světě, nejvyspělejší, s nejrozvinutější ekonomikou, s nejvyšší životní úrovní. Prostě to tak je. Rusové mají obrovské trumfy v kapse... Půjdou strašně nahoru, jako špunt ze šampaňského. Vojensko-prumyslový komplex Ruska velice překvapí svět. Bude se to týkat kontaktu s kladnými nebo neutrálnímy mimozemšťany. Roli v tom sehrají vysoce postavené osoby, generalové. Rusko uvede nové technologie. Od roku 2050 Rusko zahraje roli, kterou mu předpověděl Edgar Cayce, tzn. přinese svobodu pro lidstvo. Tato země má velkou budoucnost." Baba Vanga předpověděla, že Rusové budou v budoucnu velmi mocní a silní a že nám budou pozitivně nápomocní. Tohle říká od 27min a 37s. https://www.youtube.com/watch?v=sERHk2xpnOc

Re: Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Lumír | 24.12.2016

Rus především již zvítězila na 1. první prioritě. Moc to naším bratrům a sestrám přeji. Lumír

Re: Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Joe | 24.12.2016

O tom pravoslavi mluvi uplne bludy, ne ze by neco z toho nebyla pravda, to o tech zabach byl odjezd.
Jinak o Chobota se zase zajima policie, diky tem jeho psychedelickym experimentum.

Re: Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Hox | 25.12.2016

Chobot je ezo-byznysmen, oportunista a podvodník, před pár tvrdil přesný opak, že Putin = satan a Rusko = světové zlo.

Re: Re: Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Franta | 25.12.2016

Před pár co? Dny, měsíci či lety?

Re: Re: Re: Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Hox | 25.12.2016

Před cca 2-3 lety, na základě svých "vhledů" a "informací od šamanů". Pak změnil názor o 180 st.

Re: Re: Re: Re: Rusko zvítězí i na ostatních prioritách.

Marek Z. | 01.01.2017

Taky jsem si u Chobota všiml, že se sice ohání, že žil nějakou dobu v Rusku, udělal tam nějaké zkušenosti, ale podle toho co říká o Rusku a Putinovi je zjevné, že vůbec nerozumí globálnímu dění. Nemá o tom vůbec šajnu.

Je to vzkaz

Sio | 24.12.2016

který sděluje - "Tudy cesta nevede, pánové." Čímž je zároveň výrazným řídícím impulsem na prioritách vyšších. Sděluje jasně - na 6. prioritě nás nechte na pokoji, stejně nemáte šanci to vyhrát. Současná válka se vede už dlouho a na všech prioritách najednou.

Re: Je to vzkaz

Hox | 25.12.2016

Souhlas. Prevence horkých hlav v USA a odpověď americké regionální "elitě" (odpověď byla na Tiskové konference respondentu WSJ (vydání regionální, nikoliv globální "elity"), od 35-36 minuty.

pchrama ceskeho jazyka

Dagmar | 24.12.2016

jazyj ke prvni obrana linie a kdo do lazme a przni otvita dvere hnilobe, jez nas postupne zachvati. takze
nerika se "aby kondoloval" ale "aby vyjadril soustrast"
kondolovat je tak odporne slovo, ze sa az zvzda zaludek,
nerika se "statni departement" ale "statni oddeleni"

Re: pchrama ceskeho jazyka

Hox | 24.12.2016

Psi štěkají, karavana jede.

Neříká se "prchama" ale "ochrana", neříká se "ceskeho" ale "českého" a tak dále, pokud někdo chce trolit ohledně jazyka, měl by v prvé řadě psát spisovně česky on sám. Nakonec je to štěkání u špatného stromu, čeština není rodným jazykem autora. To skutečně nemáte co říct k věci?

Re: Re: pchrama ceskeho jazyka

graul | 24.12.2016

Zobral si mi slová z úst.Český jazyk síce neovládam dokonale,ale napísať príspevok takým štýlom ako to hore...

Re: pchrama ceskeho jazyka

M.C. | 25.12.2016

Che, tady někdo psal příspěvek narychlo na tzv. ,,chytrém telefonu" a ani si to po sobě nepřečetl.

Mimochodem, ani ,,státní oddělení" se neříká, do češtiny se ,,Departament of State" překládá jako ministerstvo zahraničí.
Ale souhlasím, že polopřeklad ,,státní departament" je paskvil na druhou.

Re: Re: pchrama ceskeho jazyka

Hox | 25.12.2016

Jde o to že se to sice překládá jako "ministerstvo zahraničí", ale není to ministerstvo zahraničí - pro GosDep je stejným státem Arkansas jako třeba Polsko.

Re: Re: Re: pchrama ceskeho jazyka

M.C. | 25.12.2016

Tomu nerozumím a nějak mi to nesedí - můžete to více rozvést?

Re: Re: Re: pchrama ceskeho jazyka

Hox | 25.12.2016

"Státní oddělení" není ministerstvo zahraničí, ale oddělení pro práci se státy. Jak americkými, tak zbytkem světa, tak to chápou alespoň oni.

Re: Re: Re: Re: pchrama ceskeho jazyka

M.C. | 27.12.2016

Aha.
Mě to přijde kapku nelogické, ale pokud jim to tak vyhovuje...

Pozor na parazita

VladimírV | 23.12.2016

"První se „probudil“ premiér Izraele, Netanjahu"
... parazit hledá hostitele. Domnívám se však, že během dlouhé nemoci, kterou Rusko přežilo v minulém století, získalo dostatečnou imunitu. Díky za dárek všem lidem dobré vůle na celém světě.

1. - 5. priorita :-(

Divák | 23.12.2016

Zajímavé, jak v historii stejně o všem rozhodovala tolik podceňovaná 6. priorita :-)

Re: 1. - 5. priorita :-(

Nikdo | 23.12.2016

6.priorita je krach řízení a protože GP manévruje s neudržitelným stavem (balancuje na hraně) bylo na zemi několik velkých potop (míněno velkých katastrof - alespoň někteří badatelé to uvádějí). Takže GP nejedná podle božího plánu a proto vždy skončí jeho řízení globální katastrofou, ale nějak se mu zatím podařilo vždy přežít. Ale je to jenom otázka času, buďto dojde k další katastrofě (protože bez plného využití lidského potenciálu všech bytostí nelze dosáhnout stability společnosti) nebo bude jeho moc zlomena. Jasným důkazem existence GP je to, že historie je plná válek a krvavých genocid. GP se snaží o nemožné a tak musí často hasit na 6.prioritě, čímž se dostává do větších a větších potíží.

Hypotéza:
Egregor lidstva se stále vyvíjí i po katastrofě zůstává a je stále odolnější proti vlivu GP až nastane den D. Můžeme tomu pomoci, když se budeme snažit žít co nejvíce podle božího plánu, to znamená co nejvíce uplatnit a rozvinout svůj osobní potenciál k dobru pro všechny (i pro sebe, nelze na sobě šetřit ((na svých osobních cílech, pokud jsou dobré)), protože pak bude udušeno rozvinutí potenciálu, ale pozor může to svést brát si více než člověk k rozvinutí potenciálu potřebuje - všeho s mírou).

Re: Re: 1. - 5. priorita :-(

Nikdo | 23.12.2016

Nevyjádřil jsem se právně. Psal jsem nepřesně, že GP musí hasit na 6.prioritě. Správně mělo být řečeno, že jeho řízení je takové, že dochází často k střetům na šesté prioritě (a GP se snaží z toho těžit a likvidovat nepřátele svých cílů a stavět lidi proti sobě, aby mezi sebou bojovali a nemohli rozvinout svůj potenciál ve společné spolupráci).

Re: Re: Re: 1. - 5. priorita :-(

nikkto | 24.12.2016

ak to takto pojde dalej dojde aj k strhnutiu masiek a GP bude musieť vysť na svetlo to mu veľmi ublíži ale nebude mať na výber. Buď to urobý alebo stratí ešte viac moci.

jak tomu rozumím

Václav | 23.12.2016

Hlavní myšlenka byla řečena takto : "„Teď můžeme s jistotou říct – dnes jsme silnější, než jakýkoli potenciální agresor! JAKÝKOLI!“

Agresor = útočník.
Útočník, aby byl úspěšný, musí mít převahu.
Z historie válek je jisté, že kolikráte byli obránci slabší, ale vydrželi déle.

To říka V.V.Putin. Útočník, agresor, nemá u nás šanci. Máme silné pozice pro plně hodnotnou obranu. Sami /Rusové/ nejsme a nebudeme agresoři.
Všechna slova, která dnes Putin řekl jsou uvážená a díky za ně.

Re: jak tomu rozumím

zdeněk49 | 23.12.2016

Doplněk:
Podle mne Putin v tomto projevu USA za agresora nepovažuje, z naznačených důvodů. Pokud ale USA samy sebe za agresora označí, což už dnes nepřímo mluvčí Kirby udělal a spolkl návnadu, pak zase voda na Putinův mlýn.....

Re: Re: jak tomu rozumím

Fero | 23.12.2016

Podla mna povedal tymto celemu svetu kdo je agresor lebo jediny kdo sa ozval su amici ze oni ako agresor si nemyslia ze su slapsi. Tak nejak po lopate.

Re: Re: jak tomu rozumím

M.C. | 24.12.2016

U nás se tomu říká, že trefená husa zagágá.
Děkujeme panu Kirbymu za toto cenné přiznání.

Na šesté prioritě se věci řeší, když na vyšších prioritách pokusy o řešení selhaly nebo když ten, kdo věci řešit chce to jinak řešit neumí.
Pokud Putin nekecá a jeho prohlášení vychází ze seriózně a správně provedené analýzy stavu ozbrojených sil, tak mají na Západě o čem přemýšlet. Protože na vyšších prioritách prohrávají.
A jsou si toho vědomi. Proto je takový hrozný řev proti ,,proruským" webům.

konference pana presidenta Putina

arleta | 23.12.2016

Přečetla jsem zatím dostupné informace z konference... a zatím mi teprve dochází ,co vše bylo řečeno. Velmi se mi líbil souhlas p.Putina s uvolněním bezvízového styku EU s Ukrajinou. Myslím , že se při představě milionů černých migrantů a milionů Urajinců pohybujících se volně po EU ,příjemně bavil.

Inteligentné špeciálne jednotky

Tata Tibor | 23.12.2016

Iba slovo do pléna: Koľko ľudí vie že jednou z podmienok prijatia do špeciálnych jednotiek námornej pechoty je nedosahovať IQ 100? Priemer je okolo 80. Strojom sa lepšie vládne.

Re: Inteligentné špeciálne jednotky

Ladis | 23.12.2016

O jaké speciální jednotky se jedná? USA nebo RF? Je to podloženo?

Inteligentní

Alko | 23.12.2016

No jasně, pokud je obsluha blbá, tak zbraň musí být inteligentní aby alespoň zabránila nejhoršímu. A jak je obranyschopná předvedla 11.září nad nejstřeženějším vzdušným prostorem na světě. :-)

Super tah!

Přemek | 23.12.2016

Ta to je vskutku vyšší dívčí. Takto celý svět upnout k nejnižší - čemu že to - prioritě a mezitím pracovat na těch nejvyšších. Tomu říkám mistrovství strategie. Pokud NATO zaleze, okamžitě to posílí druhou a třetí prioritu. Pokud se NATO šprajcne a bude zbrojit, rychle padne na čtvrté prioritě. Prostě jde o šach mat anoncovaný všem v předstihu, aby to bylo spravedlivé... A to se nám postupně posouvá situace i na první prioritě - kdo by to byl před nějakými třemi lety takto viděl? Bůh (či Bohové) s Vámi, přátelé, společně tomu můžeme význemně pomoci!

zoo

zoo | 23.12.2016

Jeden reditel ZOO odpovedel na otázku, co, jaké vlastnost lidem chybí: Prirozenost.
Zvíre svým životem naplnuje jednoduché kódy. Clovek si svou existenci natolik zkomplikoval,
že je schopen treba dobrovolne nemít potomky nebo si vzít život. Zvíre neuvažuje o smyslu
svého života. Má ho v sobe.
Clovek je tak plný ambic, iluzí a pretvárky, že zcela ztratil klid a vnitrní jistotu.

Re: zoo

Dušan | 23.12.2016

To su "zaujímavé" myšlienky ale.......

Keby si nebol na tejto stránke tak by som to pochopil, ale... Vyzerá to na útok na svetonázorovej úrovni.
Ak nechápeš tak začal by som

https://dl.dropboxusercontent.com/u/79978438/Ako%20sa%20sta%C5%A5%20%C4%8Clovekom%202.7.pdf

Re: zoo

graul | 24.12.2016

vieš,práve to nás stavia nad zvieratá,že dokážeme uvažovať,myslieť.Preto sa niektorí zamýšľajú nad zmyslom svojho života.Ale nemusíš sa trápiť nad slovami riaditeľa zoo.Väčšina ľudí sa zvieratám rovná,pretože sú "prirodzení".To znamená,že prijímajú potravu,pária sa,množia sa,snažia sa za akúkoľvek cenu prežiť a hlavne sa nezamýšľajú nad tým,čo je ich poslanie na tomto svete

Re: Re: zoo

badatel | 24.12.2016

Až se oprostíš od "lidské" namyšlenosti, teprve pak budeš mít šanci si všimnout (to ještě neznamená pochopit a vůbec ne dorozumět se na daném informačním komunikačním kanále), že ona všechna zvířata mají i vědomí, řeč, myšlení, morálku a svědomí a inteligenci v potřebné míře často vyšší, než my i s celou "vědou".
O rostlinné říši to platí rovněž tak.

Re: Re: Re: zoo

graul | 24.12.2016

Nemyslím,že by som bol namyslený.Máme doma psa.Keď sa o neho staráš s láskou,je ochotný dať za teba aj život.Je ti úplne oddaný,nevie čo je to závisť,nenávisť,dvojtvárnosť.No aj tak si myslím,že človek je na vyššej úrovni chápania a vnímania.Pyramídy nepostavili zvieratá,ale ľudia.Zvieratá nedokážu svoje poznatky a životné skúsenosti dať na papier a posunúť ďalšej generácii.Zviera nenapíše román,baseň,operu,nenamaľuje obraz.To,že si my odpovedal je len vďaka ľudskému intelektu,nie zvieraciemu.Nie nadarmo je zvierací typ psychiky nižšie ako ľudský.

Inteligentní?

Franta | 23.12.2016

To "inteligentní" byl zamýšlen asi jako vtip.

Doplnění

ТаuRus | 23.12.2016

Měl jsem v příspěvku zdůraznit, že toto prohlášení přišlo na den 22.12., což znamená i změnu v řízení. Tj. ne dnes 23.12., ale včera 22.12.
Také to vysvětluje, přenos konference Putina na další den.
Vražda velvyslance Karlova – rozhodnutí Putina, že nastal čas na změnu řízení – jednat více z pozice síly, tj. vůči agresorovi začít používat donucovací prostředky.
A pohřeb Karlova 22.12. – vzkaz agresorovi: Donutili jste nás k tomu. Teď už nečekejte, že budeme jednat v rukavičkách.

Přidat nový příspěvek