Pohled na situaci okolo 28.10.2016 (aktualizováno)

Pohled na situaci okolo 28.10.2016 (aktualizováno)

28.10.2016

eM

 

Jak jsem slíbil, píšu svoji verzi pohledu na situaci okolo 28.10.2016…

Už delší dobu je vidět, že Zeman má velké Slovo v naší zemi, a v poslední době vyplývá že ještě větší Slovo má ve světě.
Tohoto názoru jsem dospěl z různých faktů, ale pro stručnost (které se později vysmějete) uvedu jen základ.

Vnitropolitická situace:
- v naší zemi, celou jeho volbu provázela hysterie 5. kolony
- jakmile Zeman realizoval nějaký důležitý krok, viděli jsme stejnou hysterii, viz návštěva Xin Pinga, návštěva Ruska
- i bez zjevných příčin, při každé příležitosti kdy to bylo možné probíhala „střelab na Zemana“, viz házení vajec při návštěvě německého prezidenta Gaucka (také globalista, tedy žádoucí bylo házet vejce na oba, když by tam Německo zastupovala Angela, nebylo by vajec ani demonstrantů)

Situace vzhledem ke globální politice:
- v Rusku ho uvítali po jeho zvolení skvěle (Globální tah)
- byl druhým vedoucím státním činitelem, kterého navštívil Xin Ping (Globální tah + obrovská symbolika)
- byl prvním vedoucím činitelem světa, který si dovolil „střílet“ do USA (tehdy v novém pořadu „S Prezidentem v Lánech“ od Blesku.
- Angela přijela jednat za Zemanem kvůli kvótám (údajně), a z celé návštěvy čišela její „podřízenost“, kdy on si dovolil říci pravdu, a ona ani necekla proti jeho názorům. Vzpomeňte, že kdykoli měl někdo problém s migrací, byl okamžitě usměrňován nebo očerňován, světová média pořádala hony na takové politiky, ať už to byl Orbán nebo jakýkoli jiný Evropský politik. Všimli jste si, že by po tom co řekl na rovinu že o žádných kvótách smlouvat nebudeme, se někdo ohradil? Ani slovo.

Dalo by se o tom napsat mnoho, nicméně pro demonstraci Zemanova postavení ve světě a v naší zemi to bohatě stačí.

Po Zemanově nástupu k moci, svět neprotestoval, protože ve světě už je rovnováha sil (pax americana versus GP) jiná, a všichni pochopili (přinejmenším po Zemanově návštěvě Moskvy) jak se věci mají, a v jakém rámci mohou nadále manévrovat. Myslím že v Evropě to bylo pochopeno celkem dobře, a Zeman v prvních chvílích prezidentování dělal hlavně prostor Evropským politikům, tedy splnil první zadání, který jakožto prezident ČR v rámci plánů GP má, tedy být „signálním mostem“ mezí západem a východem.

Prakticky to lze shrnout asi tak, že hned po nástupu do funkce dal návštěvou Ruska signál všem, na koho se mají orientovat a jaké kroky jsou povoleny. Detaily symboliky té návštěvy nejsou na mne, o rozbor se může pokusit kdokoli.

Zemanova návštěva číny tady byla částečně rozebrána, lze dohledat na leva-net, stejně jako druhá část téhož procesu, návštěva Xin Pinga v ČR. S Čínou proběhla jak kulturní výměna (Krteček, FC Slavia, Čínské Pandy v Pražské ZOO) tak hlavně upevnění ekonomické spolupráce v řádu desítek miliard korun. Analytika symboliky opět není ani tak na mne, jako na komkoliv jiném. Můj pohled na věc je celkem intuitivní. Panda je symbolika Číny, a byla zapůjčena do klece v Praze. Udělejte si názor sami, co to znamená v plánech GP, jak moc velké ohledy musí brát na dění v ČR, a kdo je pro koho čím. Vzpomínám na slova Pjakina že Zeman je člověkem GP, a na druhou stranu to řeknu takto: Kdo se víc snaží, Zeman podlézt Číně, nebo Čína Zemanovi? Brojí různá světová média proti Globalistům? Ano. Brojí různá světová média proti Zemanovi? Ne.
Závěr je nejasný, ale směr kterým se ubírat podle mne ano.

Stalin řekl: „Kdo ovládá Československo, ovládá Evropu“ (nebo analogicky tak nějak). Já si dovolím to ještě rozšířit: „Kdo ovládá Československo, ovládá svět“.
Tuto tezi pokládám, a podporuji ji nepřímými důkazy dále.

Napadají mne otázky, které by to mohly pomoci pochopit:
1) Proč u nás, v titěrné zemičce zdánlivě ovládané EU, funguje 5. kolona tak silným způsobem, který vidíme všichni, a zároveň v Číně, JAR, nebo Kazachstánu je 5. kolona téměr marginální?
2) Proč se v naší zemi podepisovala smlouva Start? Proč k nám jezdi(l) Dalajláma jak na svou chatu, tedy často, a za Havla se tu choval jako doma?
3) Proč Havlovi, zdánlivě bezvýznamnému politikovi zdánlivě bezvýznamné země postavili bustu v Capitolu v síni soch?
4) Proč se elitáři USA scházejí v klubu jménem Bohemian Grove, a mají tam sochu Jana Nepomuckého?

Všechno to považuji za pokusy stáhnout nás pod nějaké centrum řízení, avšak velice opatrně a nenápadně, hlavně aby těm Čechoslovákům nedošlo, že mají jakýkoli význam.

Otázek by se dalo napsat mnoho, které nutí k zamyšlení, ale všechny směřují k určení významnosti naší země v řízení světa. Země, která je soustavně, už od pádu Rakouska-Uherska umenšována a předkládána jako bezvýznamná, a při tom hojně avšak nenápadně opečovávaná hlavně elitami nejen západu.

Dlouhý úvod k analytice aktuální situace nemusí být jasný, ale podle mne je to klíčové pro pochopení nynějšího pokusu o převrat, který právě probíhá.
Nyní zestručním, a nechám na každém, jak si můj názor vyloží a co si k tomu dohledá.

Západ vsadil na to, že se mu díky páté koloně podaří naši zemi ovládnout úplně. Bez ohledu na sionisty, bez ohledu na globalisty, a hlavně bez ohledu na Čechy. S naprostou sebejistotou připravil a zrealizoval změnu ústavy která vedla k zavedení přímé volby prezidenta. Tato novela ústavy byla zavedena v následujícím roce po nástupu nového velvyslance USA, Eisena. Nasadil svoje kandidáty z celého spektra společnosti, a sázel na to že nějakého dědu z Vysočiny miláček médií převálcuje.
Toto vše pomáhal realizovat velvyslanec USA Eisen (náhodou potomek Čechů?) a ani náhodou jen on.
To ale nebyl jediný Eisenův úkol. V době jeho nástupu do funkce (2011) vzniklo také hnutí „ANO 2011″. Zajímavá shoda okolností, že? Vypadá to tak, že původní plán US elit bylo nasadit u nás svého prezidenta (Schwarzenberga), a doplnit ho Babišem ve funkci premiéra pro absolutní ovládnutí ČR.

Když se nepovedlo protlačit svého kandidáta na post prezidenta, najednou lidé svázaní s US elitami začínají plivat na přímou volbu prezidenta. Vtipná otočka, dokazující jak moc sázeli na své „dokonalé“ plány. Velvyslanec Eisen, znalý diplomacie a znalý možnosti neúspěchu začal realizovat druhou část plánu, a nějakou dobu připravoval změny v naší justici, na státním zastupitelství, aby s pomocí UOOZ sesadil celkem stabilní vládu Petra Nečase, a do vlády dostal předem připravený subjekt ANO. Úspěšně provedli tento justiční puč proti nečasově vládě, a během velice krátké doby, výěnou za obrovské finanční investice vytvořili kult Babiše, a to za použití klasické staré pohádky o kmotrech a korupci, a o bohatém strýčkovi kterému o peníze nejde, za plné podpory médií a americké ambasády pod novým vedením. Výsledek opět nebyl zdaleka tak dobrý jak plánovali, a Babiš se nestal premiérem, ale „pouze“ ministrem financí. Toto si vysvětluji tak, že původně měl po volbě Schwarzenberga následovat pomalý odpis nečase, spojení s korupcí, a příchod strýčka Babiše do regulérních voleb jako bojovníka proti korupci. Tento proces byl ale urychlen vítězstvím Zemana, a US elity musely začít jednat rychleji. Příchod Babiše skrze justiční puč příliš uspěchali, a proto výsledek ani tam nestál za moc.

Tyto neúspěchy US elity v plánech na degradaci ČR neodradili, nicméně jejich dlouho připravovaný potenciál se postupně vyčerpával. Vzhledem k tomu že Zeman stabilně a jasně realizuje stále jednu a tutéž politiku se stal velkým trnem v oku US elit, protože Zeman jasně deklaroval svým konáním svoje cíle, které v žádném případě nejsou v zájmu US elit. Orientace na Rusko, orientace na Čínu, to si přece nesmí člen NATO, EU, a Havlův výtvor, samostatná ČR, dovolit. O tom žejsou tu tendence na spojení se Slovenskem už vůbec nemluvě, odmítání kvót, no co si to ten Zeman dovolil velké a mocné americe udělat?

Záměrně nechám velké prázdné místo, a nyní už jen v bodech:

- Zeman, stejně jako GP, ví že přijde poslední pokus o ovládnutí ČR. Pokus, do kterého bude vrženo všechno
- GP varuje Babiše čapím hnízdem, a testuje odezvu. Když Babiš dál lavíruje a Zemana nepodpoří, padne rozhodnutí Babiše začistit
- za účelem informovanosti posiluje Zeman financování vnitřní tajné služby ČR, pod záminkou dohledu nad pohybem teroristů
- Zeman v tandemu s GP využije návštěvy Xin Pinga a pomocí nastrčených demonstrantů testuje spolehlivost policie a její loajalitu prezidentovi, a zároveň tím testuje jestli u lidí takový zákrok proti demonstrantům projde. Vzhledem k obecnému pro-tibetskému názoru Čechů je to vynikající lakmusový papírek, protože pokud Češi zkousnou zásah proti demonstrantům pro-tibetským, zkousnou i zásah proti demonstrantům protiZemanovským
- Herman posílá žádost o udělení ceny Bradymu, hradní kancelář odhaluje rodinnou příslušnost a okolnosti, a Zeman vyhodnocuje jako past
- Kauza Brady spuštěna mediálně, aktivovány všechny mediální, sociální, aktivistické a jiné informační páky na podporu kauzy
- Kauza je spojena s Dalajlámou, přičemž US elity sází na jeho podporu skrze proHavlovské nálady, což GP tiše podporuje
- v kauze Brady Zeman správně mlčí až do svátku, Hradní kanceláře pracují naplno za Zemana, a velice dobře hrají překvapené a předkládají důkazy o tom, že vše dělají jako vždycky. Výsledek je, že napětí situace se uvolňuje, a na podporovatele humbuku padá podezření z manipulace, zejména díky tomu že Hrad neopětuje palbu a hraje nepochopení situace
- GP zařizuje obnovení stíhání „házečů vajec“ na prezidenta, protože od tajných služeb má info že připraveno je mnoho „demonstrantů“. A to jako signál všem kdo by se chtěli zůčastnit, že nyní už se „to“ nesmí, a mohou padat tresty. Načasování geniální, tedy těsně před akcí, v rámci paměti davu
- jakmile je pro GP jasné, že má trumfy v ruce on, začíná připojovat k akci všechny nástroje, které chce v ČR odepsat, tedy skrze Dalajlámu všechno Havloidní, skrze Krause kavárnu, skrze Vlka Vatikán a ŘKC…
- Babiš ohlašuje svého kandidáta na prezidenta, Stropnického. Výběr je takový aby kandidát byl bez davového odporu (to je) a zároveň aby byl tak slabý, že lidé dojdou k závěru že Babiš bude mnohem lepší. Figura je vybrána geniálně z mnoha důvodů, shrnuto Babiš bude vypadat před lidmi jako naiva který vybral dobrého pana ministra protože ten post nechce urvat sám, a lidi ho ještě budou sami prosit ať kandiduje. Chvilku bude dělat drahoty, a pak by do toho hypoteticky šel. Tento krok ještě před akcí zajišťuje, že každý kdo si položí otázku „kdo bude prezidentovat když ne Zeman“ si hned vzpomene na kandidáta strýčka Babiše, a bude vědět že strýček Babiš má řešení, jako vždy
- Jan Kraus svolává celou kavárnu do svého pořadu, a vrhá do toho divadla všechny koho je třeba odepsat (příslušností Krause si nejsem jist, ale podle tohoto kroku je ovládán GP)
- GP mění načasování vysílání pořadu a tím úplně mění jeho informační dopad, zmírňuje vytvoření napětí, a druhý den pořad Prima vysílá, a tím eliminuje napětí vzniklé pocitem cenzury, se kterým tak trochu US elity počítaly jakožto s posilovačem sociálního pnutí. Dost možná to měly dokonce domluvené, a s odvysíláním nepočítaly.

Samotný výsledek uvidíme dnes, a jestli se ve své analýze nemýlím ukáže až čas.

 

Doplnění (Taurus):

Česko má svoje strategické postavení v Evropě a zřejmě kvůli tomu, aby zde GP zachoval centrum řízení, v Čechách by měl zůstat relativní klid, ne to, co se děje s migranty v Západní Evropě. Také kvůli tomu, že Praha je jedním z center sionismu. Jak všechny mafie nechávají místo svých schůzek v relativním klidu, tak si myslím, že i Praha má zůstat stranou velkých otřesů. To štěstí nebudou mít ani Paříž, ani Berlín.
Problém zde začali dělat polistopadové židovské struktury, které byly přes Havla silně napojeny na USA a v podstatě nepochopily, že časy se změnily, a proto i nadále konají svoji destruktivní činnost, která je plně ve vektoru neocons USA, Sorose, Albrightové a spol. Myslím že Zeman, vzhledem ke svému charakteru, míře chápání a minulým zkušenostem s havloidy, byl zvolen proto, aby tyto struktury v ČR začistil a zároveň se nebránil (z ekonomických a jiných důvodů) většímu napojení na Čínu, jako hlavního centra řízení eurasijského křídla GP. Si-Ting Pching sem přijel, aby v symbolické rovině ukázal světu, že přebírá Prahu pod svou kontrolu – předání klíče od Prahy Si-Ting Pchingovi z rukou primátorky Prahy. Tímto aktem to bylo potvrzeno a globální struktury dostaly signál, že Praha a potažmo Zeman jsou pod ochranou eurasijského křídla GP. Ze setkání studentů Etonu s Putinem také víme, že došlo k předání určitých pravomocí od atlantického křídla GP Putinovi, pro kterého je Praha též důležitá, jako klíč ke strategickému centru, přes které Rusko bude uskutečňovat svoji globální politiku směrem k Evropě. Takže, podtrženo, Zeman se těší dvojí ochraně – přes Si-Ting pchinga středoasijského křídla GP a přes Putina atlantického křídla GP a z toho vyplývá i jeho velmi sebevědomé chování, protože na rozdíl od Kavárny, on tyto věci chápe. A proto, jakékoli trapné snahy pražské Kavárny skončí fiaskem a dokonce napomohou jejímu rychlejšímu odstřelu. To, že Kavárna je naprosto dezorientována, je vidět i podle posledních událostí, obzvlášť při jejím posledním extempore v pořadu Krause, ve kterém celému národu předvedla, co je zač a za čí zájmy kope. Kdyby havloidi chápali širší souvislosti, takovou hloupost nikdy neudělají. A nemyslím si, že zrovna Kraus něco chápe, jede ve stejném algoritmu, jako doposud a snaží se zachránit, co se dá, byť takovým hloupým způsobem.
Co se tyče kardinála Vlka, Halíka, KDU a spol., tak ti také spíše myslí na majetky a mají hrůzu z přílišného sbližování Česka s Ruskem a „komunistickou“ Čínou.
Ještě je zde otázka návštěvy dalajlámy, která zapůsobila jako rozbuška. Už jsem psal, že ho podezírám z hraní na obě strany – navenek nahrává neokonům, ve skutečnosti plní vůli GP – odpis Vatikánu a židovské lobby. Kdo ví, možná to byl právě on, kdo Hermanovi poradil ten scénář s vyznamenáním jeho strýce, který se pak uskutečnil ve spěchu a se spoustou chyb, což bude mít za následek právě odstřel samotného Hermana a s ním i celé KDU s Kavárnou.

 

Chronologie útoku na Zemana a akce "Brady":

chronologie-utoku-proti-milosi-zemanovi.pdf

Útoky na Miloše Zemana - na povrch vylézají čím dál zajímavější věci

 

ps. kdo ještě neviděl, doporučujeme :)

 

Diskusní téma: Pohled na situaci okolo 28.10.2016

Bohemian Grove

Lexa | 07.11.2016

Narazil jsem na tuhle souvislost s naší zemí:

https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

Figuruje tam mj i Jan Neomucký. Nemáte k tomu někdo více informací?

Čí pozornost leva-net přitáhl?

Ziim | 02.11.2016

Se zájmem čtu, co tu pan P.A.S píše a jen tak si tu "nahlas" pro sebe uvažuji o tom, jak by někdo, kdo má ke GP opravdu blízko, obhajoval činnost GP respektive její důsledky a zároveň zpochybňoval jeho existenci. Ať už vědomě nebo nevědomky.

Re: Čí pozornost leva-net přitáhl?

Pravda | 07.11.2016

Zeman o ceskem narodu prohlasil, ze polovina jsou dementi a alkoholici. Sebe, samozrejme, mezi ne nepocital, ikdyz k nim viditelne patri. Takovou mam poznamku k tomu, co jste napsal. Dela veci vedomky i nevedomky, protoze je to typicky ozrala, stejne jako byl Havel, neni mezi nimi rozdil. Kdyz nekdo jede do Moskvy na oslavu vitezstvi RA nad fasismem a pak na ni nejde, tak je to obycejny sasek hradni, coz ma ode mne i pisemne. Toto neni malickost.
Co se tyce pana eM, ktery Zemana ve sve analyze vynasi do nebe, tak ho neodsuzuji, protoze si to ani neuvedomuje, ze ma potrebu nekoho adorovat, uznavat, mit modlu. Pripisuje Zemanovi moralni hodnoty, ktere ve skutecnosti nema a nema ani pro ne smysl.
A jelikoz pan eM pro ne smysl ma, tak ma vyssi hodnotu nez ten president.
Problem u ceskych lidi je v tom, ze jim staci slova, ktera se jim libi, a na to, ze skutky jsou opacne uz nedohlednou. Totez se prece delo za Havla. Pamatujete? Vasku, ty jsi hovado, ty jsi prase, rekl verejne Cibulka Havlovi a lidi ho odsoudili, tak jako odsuzuji i mne za totez vuci Zemanovi, a pozde zjisti, ze je to tak, tak jako to zjistili u Havla. Oba dva nas zatahli ido NATO a nepripustili referendum, Zeman dokonce rekl, ze lide nemaji na to, aby o tom rozhodovali, a byl proti referendu otevrene. Dodnes zakon o referendu nemame, a Zeman rika, ze nepodpori ani vystup z EU ani z NATO. Lidem hraje divadlo o tom, jak je proti migrantum, dokonce se predvadel, jak on by sel s kalasnikovem na hranici a lide mu to spolkli i s navijakem. Pravda je takova, ze uz davno vi a je domluveno, ze pujdou do armady ( viz Nemecko, tam uz kazdy ctvrty vojak je privandrovalec). Pamatujete zduraznovani Zemana, ze potrebujeme armadu EU?
Pan Pjakin neumyslne dela lidem v hlave trochu zmatek s tim GP, protoze tim, ze podle nej GP nechce valku, lide ho dokazi vnimat pozitivne, a to je spatne. GP jede genocidu, coz je take valka.


Protizákonné chování Městské policie v přímém přenosu !

Lex DRUID | 30.10.2016

https://www.youtube.com/watch?v=sNDJk8esRhM
PROSÍM ŠIŘTE V JAKÉM BEZPRÁVNÍM STÁTĚ ŽIJEME, KDE MĚSTSKÁ POLICIE FLAGRANTNĚ PORUŠUJE ZÁKON A POLICEJNÍ KOMANDO JÍ U TOHO ASISTUJE!!!
Už nesmíme mlčet !

Re: Protizákonné chování Městské policie v přímém přenosu !

Hox | 30.10.2016

viz http://www.vodaksb.eu/diskuse/comment-page-17/#comment-7321

Poděkování

eM | 30.10.2016

Velice děkuji všem za Vaše hodnocení naší analýzy, alespoň za sebe.

Je to poprvé kdy jsem se pokusil o hlubší rozbor nějakých souvislých událostí, a jejich popis, a tak děkuji i za toleranci k drobnostem, i za poukázání na ně.

Všechny podněty jsem si přečetl a přečtu si i další které přibudou, a pokusím se v příští analýze o efektivní využití této zpětné vazby.

Re: Poděkování

Lin | 30.10.2016

Však - všechno je jednou poprvé. :)
Zhostil jsi se dobře - a to je dobře, protože každá přemýšlivá hlava, ochotná jít s kůží na trh, je nyní víc než potřebná.

Re: Re: Poděkování

udo | 30.10.2016

Pripájam sa k Lin,
a tiež Vám za ďalší puk v ľade eM,
veľmi pekne poďakovať chcem :)

Re: Poděkování

ТаuRus | 30.10.2016

Tak já se také připojím k tomu poděkování diskutérům za sebe a zároveň eM za odvahu, k napsání analýzy, ke které jsem ho osobně v diskuzí vyprovokoval. Je dobře, že do toho šel a odhodil zábrany, jinak by ten článek nevznikl.
Myslím si, že na diskuzí vodaksb je víc "spících" autorů, kterým eM osobním příkladem ukázal, že to není tak hrozné jít s kůži na trh. Obzvlášť, když čtenáři jsou slušní (/jako zde, na Leva-netu) a jsou rádi za každý nový podnět.

Re: Re: Poděkování

Lin | 31.10.2016

Udo + Taurus:
Chlapci, však vy patříte mezi živou vodou tohoto webu, takže poděkuju i vám, protože to, že se přidala i další kapka v podobě "eM" - to je i vaše zásluha. Z pramínku je potok, pak řeka... Šli jste prostě příkladem.
Možná to teď vypadá blbě, že vás chci jen poplácat po zádech, ale tak to není. Chci jen vyzvednout to, co jsi, Taure, napsal na konci. Dneska totiž není doba bát se o svou kůži nebo si myslet "co já zmůžu". Každý zmůže - stačí jen sebrat odvahu a nebát se, že se to zrovna třeba nepovede. Jde totiž o trénink - a kde ho líp získat? Odezvě tady a argumentaci lidí, jako je např. Udo, Hox, Jardob, Lux nebo ty (Taure), se dá víc věřit, než třeba kolegům v práci, kteří nemají ponětí. Jde o získání sebedůvěry, aby se člověk argumentovat naučil a při běžných hovorech se nedal zatlačit do kouta. Jde o ověřování si správnosti svých pohledů, často i pocitů z určité události. A pokud už nějakou tu jistotu nabydu, podělit se, předat to dál (jako "eM" v tomto případě). Žádná myšlenka, byť sebelepší a žádná věc se nedostane do praxe nebo do povědomí, pokud si ji někdo nechá jen pro sebe. A i polovičatá myšlenka se může pomocí diskuse s jinými rozvinout do dokonalejší formy.
A analytici, kteří chápou, co se děje a jsou schopní to předávat dál - těch je v ČR skutečně nedostatek.
Tak... asi tak jsem chtěla... apelovat... :-)

Re: Re: Re: Poděkování

ТаuRus | 31.10.2016

Milá Lin, já zas děkují tobě. První můj příspěvek se objevil pod tvým překladem čínského animé. :)

Re: Poděkování

Pravda | 07.11.2016

Ja Vam dekuji za Vas otevreny pristup ke vsem podnetum, tedy i pripadnym oponentnim, to je velka hodnota. Oponent nemusi byt nutne nepritel. Pokud oponuje s relevantnimi dukazy, jde o kolegu pri hledani pravdy. Pokud oponuje bez dukazu, jen opacnymi vykriky, je to provokater a je potreba ho "sejmout" nebo ignorovat podle zpusobu vyjadrovani. Toliko muj pristup.
Jestli souhlasite, rozebrala bych Vase nazory bod po bodu a predesilam, ze ma hodnoceni udalosti i lidi se ridi jejich skutky a pohledem i do minulosti, proto tech odlisnosti bude vic nez shod v tom, co pisete.

.

Cico Ciciak | 30.10.2016

Babiš je tiež podľa mňa dosť nejasný...

.

Cico Ciciak | 30.10.2016

Vďaka za fajný rozbor od eM a TauRusa.

:bravooo priatelia

PESS | 29.10.2016

-celkom zaujmavy clanok,teda analiza...aj super plodna diskusia ..parada...LEVA NET--NAJLEPSI WEB na SVETE ,:)

Re: :bravooo priatelia

Cico Ciciak | 30.10.2016

A * www.vodaksb.eu/diskuse * naj diskusia! ;)

GP a lokální vykonavač

te | 29.10.2016

Pan Kraus je úspěšný podnikatel, velmi inteligentní moderátor, několik let oblíbený majiteli Penta Investments (tedy alespoň M.D.).

SMS zveřejnil Michal Klíma, šéfredaktor VLP, patřící Penta. To je náhoda, že zrovna šéfredaktor.

Re: GP a lokální vykonavač

te | 29.10.2016

Ještě upřesnění: Michal Klíma - předseda Nadačního fondu obětem holocaustu. Sám otevřeně uvádí, že dostal jako šéf obnovených LN v roce 90 od Bradyho 100tis USD, které Brady získal sbírkou v Kanadě. Šlechetná aktivita alespoň na plaketu v sídle LN, ale nic na udělení vyznamenání.

Jaká je vlastně role GP?

Ladislav Kopecký | 29.10.2016

"GP mění načasování vysílání pořadu a tím úplně mění jeho informační dopad, zmírňuje vytvoření napětí, a druhý den pořad Prima vysílá, a tím eliminuje napětí vzniklé pocitem cenzury, se kterým tak trochu US elity počítaly jakožto s posilovačem sociálního pnutí."

Ten globální prediktor se ale naběhá, aby to všechno stihnul :-)

Tady se někdo stylizuje do role Pjakina, ale když dva dělají totéž, není to totéž.

Re: Jaká je vlastně role GP?

NicNezNula | 29.10.2016

Raději řekněme spíše - struktury globálního řízení, které mají i určitou rozhodovací autonomii. Určitě není operativně možné vše řešit hned telefonem či telapaticky na ÚV GP. Z hlediska smyslu článku to asi není až tak úplně podstatné. Také se mi nezdá přílišné nadužívání pojmu "GP" v úzkém slova smyslu samotného vrcholu pyramidy...

Re: Re: Jaká je vlastně role GP?

Ladislav Kopecký | 29.10.2016

Já vím, že to není podstatné, ale kazí to dojem z článku. Kdo o tom nic neví, si může ťukat na čelo, co je to za exoty, co toto píšou a čtou.

Re: Jaká je vlastně role GP?

Hox | 29.10.2016

Text je správně, problém je vaše chápání, pokud se vám něco nezdá ještě to neznamená, že chyba je jinde.

Re: Re: Jaká je vlastně role GP?

Ladislav Kopecký | 30.10.2016

Nechci Vám brát Váš názor, který jste si jistě utvořil na základě důkladného studia KOB a DVTR. Jenom mě zaráží, kde berete jistotu, že jste vše pochopil správně a že se i autoři v něčem nemohou mýlit. Žádné poznání není konečné, ale vyvíjí se. Kdyby naše poznání bylo konečné a definitivní, další existence materiálního světa by postrádala smysl.
V čem se liší Váš přístup například od katolické církve? Já žádný nevidím.
Já se naproti tomu řídím selským rozumem a za celý můj život jsem se na něj vždy spoléhal a nikdy jsem toho nelitoval. A ten mi nyní říká, že to zřejmě nebude úplně tak, jak v článku tvrdíte.
Přeji hezký den!

Re: Re: Re: Jaká je vlastně role GP?

ТаuRus | 30.10.2016

Ale jistě, máte pravdu, že se můžeme mýlit a proto je dobré kriticky vyhodnocovat každou informaci, se kterou přijdete do styku.
Akorát nesouhlasím, že selský rozum je právě ten klíč k pochopení veškerých události. On, ten "selský rozum" může být použit, jako indikátor na rozlišení dobra a zla ve vztahu k přírodě nebo některých mezilidských vztahů. Ale už méně ve vztahu k technologiím, které proti nám používají. Nakonec, tisíciletá historie to potvrzuje.

Re: Re: Re: Jaká je vlastně role GP?

Cico Ciciak | 31.10.2016

Dogmatické myslenie = smrť! A pokiaľ som to správne pochopil, tak táto teória práve pred ním varuje. Lenže to by si ju najprv musel aj niekto prečítať, že? :)

Re: Jaká je vlastně role GP?

Hox | 29.10.2016

ps. a pro zhodnocení kvality analýzy je třeba chápat stejně nebo více, než je úroveň dané analýzy, aby názor měl nějakou hodnotu.

dostatečně všeobecná analýza

NicNezNula | 29.10.2016

Myslím, že je to 'dostatečně všeobecná analýza', která má velký potenciál odrazu reálných procesů. Opravdu klobouk dolů.
Nám chybí analytik rozměru Pjakina, ale tandem řekněme 4 lidí už dá dohromady velmi slušné dílo.
Takže ještě jednou díky za sebe i další čtenáře.

Re: dostatečně všeobecná analýza

exbig | 29.10.2016

Súhlas

Ke Schwarzenbergovi

Rama | 29.10.2016

Myslím, že Schwarzenberg pracuje pro GP a jen se tváří, že pracuje pro státní elitu USA podobně jako např. Kerry nebo Obama, protože se účastnil setkání Biderbergu a během prezidentské kampaně vytáhl Benešovy dekrety, což mu velmi uškodilo, přece s tím mohl vystoupit později, až by se stal prezidentem, připadá mi, že pomohl Zemanovi, aby snáz prošel, nenápadně pracoval pro Zemanovo vítezství. Např. spaním ve sněmovně škodil Top-09, která hopsá, jak US ambasáda káže, aby si daňový poplatník všiml, že tam za jeho peníze ikona topky odpočívá...

Re: Ke Schwarzenbergovi

asdf | 30.10.2016

neco by na tom byt mohlo, je to opet otazka zda jde o chyby v rizeni nebo se nam to jen tak jevi a je to ve skutecnsti schvalne.
Vzpominam si ze pri tech volbach, kdyz sel v zari televiznich kamer volit sam (sebe), tak omylem(?) vhodil listek bez obalky, takze hlas byl neplatny.

Bylo z toho tenkrat dost vtipku, ale mozna ze to bylo schvalne a byla za tim nejaka sofistikovana egregorialni symbolika a manipulace s informacnim prostredim aby skutecne nevyhral...

Ale spis si myslim ze je to proste jen senilni dedek, loutka, se kterou obcas nekdo manipuluje ale jak uz se zadrhava tak uz to moc spolehlive nefunguje :)

Re: Ke Schwarzenbergovi

Martin | 31.10.2016

Zrovna jsem to chtěl napsat. Tak jak už pár hodin přemýšlím nad touto skvělou analýzou. Tak jen doplním. Karel Schwanzenberg je především příslušníkem starých evropských rodů. Jen těžko předpokládat, že nejsou svázány s GP. Krom toho dnes je tu jasný střet zájmů starých pradědečkových otrokářských, opiových a lichvářských peněz těchto evropských rodin a systémy jako TTIP, které neoconi prosazují... Bylo by prostě divné, kdyby se svými klubovými kartami nekopal za GP. Role dvojitého agenta to tedy docela vysvětluje.
A tak se docela bavím myšlenkou, jak se naši hrdinové ošlehaní větry kavárenských ventilátorů s podporou jeho kandidatury vlastně střelili do nohy... A už vůbec se bavím představou, nad panem Kalouskem, napřahujícím po boku prezidenta Schwanzerberga pravici na červeném koberci, po kterém kráčí pan prezident Si Ťin-pching... Protože by k tomu prostě v případě, že by byl zvolen muselo dojít.

Správná Taurusova charakteristika

Přemek | 29.10.2016

Ohledně poněkud přeosobnělé a fakty problematicky doložitelné první části textu jen to, že mýlit se je lidské a nikdo učený z nebe nespadl. Ohledně Taurusuva vydařeného doplění jen upřesnění, že dalajláma byl tak trochu mimo svou vůli přejít ke GP z pragmatického důvodu - tenčícího se přítoku financí a sílící pozice Pekingu a jeho odlišně podmíněného financování. Tibetská verze "splendid isolation" jako po dokončení železnice ta tam, takže nová situace vyžaduje nové postoje, pokud ne přímo nové muže...

?

Nikdo | 29.10.2016

Co to znamená přeosobnělé? Autor poctivě popisuje svůj pohled na události, což na začátku deklaruje. Nikde neodbíhá od tématu k vlastní osobě (za mně lež).
Pokud je zpochybněn něčí úsudek je třeba říci kde a v čem se mýlí. (za mně neplodné).
To, že některé elity sedí na dvou židlích (GP a neocons) o tom se mluví již několik let (za mně neplodné a jenom zopakování již známe informace).

Re: Správná Taurusova charakteristika

eM | 29.10.2016

Souhlasím, je to opravdu osobní pohled, ovšem není těžko doložitelný fakty. Fakta která jsem popsal, snad až na jednu dvě spekulace jsou všechna dohledatelná. Ovšem moje lemplovina je, že jsem na vše nedohledal poctivě odkazy a čerpal z paměti.

Re: Správná Taurusova charakteristika

Martin | 30.10.2016

Dalajláma, který je výplatní listině CIA je používáný jako univerzální zlobítko. A CIA je přes svá jednotlivá křídla z podstaty ovládaná globály... Potom dalajláma je člověk s velmi pestrými vztahy, hrající s mnoha stranami. Od nacistů, po New age... Má to řadu zajímavých momentů. Třeba ty láskyplné dopisy, co si psal v mládí se strýčkem Maem. Ti dva k sobě měli oboustranný láskyplný vztah strýce a synovce. Dokonce i z Maovy strany byl nefalšovaný.
Mao byl také člověk globálů, kteří zařídili ty pušky pro Čankajška, ve kterých chyběly úderníky. Čínu si kluci, co spolu mluví připravovali dlouho.
Dalajláma nejspíš hraje dvojí hru od doby, co ho vyhrabalo německé hnutí New Age. A hnutí New Age, jako kontrolovaná alternativa pro zavedení otroků do ohrádky zadními vrátky téměř s jistotou projektem GP. Takže by mi ta teze seděla i z této strany.

Na vodě?

hlásná trouba | 29.10.2016

Mám pocit, že text byť pečlivě zpracovaný stojí na vodě. A to z jednoho prostého důvodu. Zahrnuje sice "všemocného GP" a Americké neokonzervativce, ale pomíjí podstatné proměnné lidského společenstva. A témi jsou všechna negativa lidského psyché obyvatel České kotliny. Jsou pomíjena hloupost, arogance, hrabivost, ješitnost...... Už za soudruha platilo heslo " iniciativní blb horší třídního nepřítele ". To asi vystihuje všechno. To, že ta čeládka která se odkopala v Krausově uvolnění má perspektivu zamlženou hvězdami a pruhy je evidentní. Ostatně ta starší část vystupujících jsou spojeni s disentem a tedy s dlouholetým přijímáním dotací z kasy CIA. Každému kdo je soudný musí být jasné, že když mi někdo něco nutí zadarmo tak za to bude jednou něco chtít. Prostě takový kmotrovský přístup. Je tedy evidentní, že teď pán zapískal a smečka se může přetrhnout ve svém štěkání aby dostala další ohryzanou kost. K téhle smečce je přidružena nová garnitura mladých a nadějných, kterým jsou připraveny finanční háčky ( Mádl ) protože je třeba je přesvědčit a ujistit, že tenhle myšlenkový proud je jediný správný. Celé to seskupení pravidelně poštěkávající na prezidenta je zarámováno volebním neúspěchem Karla s čírem. Tedy TOP 09 a KDU-ČSL. Nenechte se mýlit. Poslední kroky Jurečky, Bělobrádka a Hermana jasně dokládají jednotnou ideovou linku mezi těmito zdánlivými soupeři, pražskou kavárnou. Opomíjena je však role vysokého školství. Odpor rektorů je veřejně znám. Málo váhy se však dává zmanipulovanému studentstvu. A je to opravdu velký PROBLÉM! A to už i na regionální úrovni. ( Mám to z vlastní zkušenosti, z vlastního vrhu a je to věřte mi úděsná realita co jim přednášející lejou do hlav. ) K babišovi asi tolik. Když čtu komentáře na jeho hlavu, nemohu se zbavit dojmu, že všechny vycházejí ze stejných zdrojů a hodnocení, ale z žádné osobní zkušenosti. Lze tedy posuzovat pouze akty a ne komentáře. Nebudeme si nic nalhávat. Babišovo počínání je krom ekonomické činnosti ministra financí nečitelné. Nelze jej jednoznačně zařadit ani k jednomu proudu. Tedy globalistům nebo zastáncům národních elit SS. Těch možností bude zřejmě povíce než si snažíme sami sobě namluvit. Co se mu však nedá upřít je úsilí o zvrácení negativního ekonomického vývoje. 1. Za 2. Zpřetrhání finančních veletoků vzniklých za 25 let mezi politiky a reálnou ekonomikou což samo o sobě vedlo k oligarchizaci našeho prostředí. 3. Činí to vše proto, že si chce ukojit své ego a nebo mu záleží na osudu jeho vlasti? 4. Na základě informací o jeho minulosti, kontaktech a vazbách si troufám tvrdit, že byl pověřen úkolem ve prospěch národního státu. A o nic jiného než o svébytný národní stát se dnes nebojuje.

Nárokujú si kopirajt

afinabul | 29.10.2016

Zrejme to nebola na prime taká cenzúra ako na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=ZS8luGnLur0
https://uloz.to/live/!fhAl5cn2z63e/produce-5-mp4

"Toto vše pomáhal realizovat velvyslanec USA Eisen (náhodou potomek Čechů?) "

mk | 29.10.2016

"Čech" Eisen - chazarský žid jako poleno...
Dále - celá ta akce "Brady" je personálně komplet zažidovaná, zažidovanost této zpravodajské hry je téměř 100%.

Bajky...

P.A.S. | 29.10.2016

Vase (a ruska) bajka o GP vychazi z mylneho predpokladu, ze Bůh a andele nebo demoni neexistuji a ze to vse ridi nejaka lidska mafie GP...

Je to omyl, nebo spis cilene vytvareni noveho anti-nabozenstvi, pomoci vytvoreni Pojmu pretvareni budouci Reality, cilene vychazejici z Ruskych kruhu kolem Pjakina...

Na druhou stranu, symbolem Čech je MOST. Jsme mostem mezi Vychodem a Zapadem, jsme a budeme Most take mezi Starym a Novym, i kdyz by "prazska kavarna" (a ten kdo jim zadava ukoly) chtela jeden konec toho mostu odriznout a zablokovat...

Praha (resp. Čechy, vlastne Cesko-Slovensko) je centrum, protoze zde jiz je Ten, kdo ma prijit... Ovsem nebude takovy, jakeho by si jej zidi prali... A protoze (((oni))) tusi leccos, co vy zatim nevite, tak uz predem se pripravuji a snazi se omezit moznosti, snazi se ztrapnit, prekroutit a ocernit ty Cesty, o kterych vedi, ze maji byt pouzity...
A vskutku lecktere (((jejich))) snahy o prekrouceni a pospineni Idejí a vypestovani zvracene Generace jsou celkem uspesne... Zatim. Ale zaroven tim vic a vic pracuji na svem definitivnim znemozneni...

Re: Bajky...

Olgoj Chorchoj | 29.10.2016

Uz ten prvni odstavec je nesmysl. Tvuj predpoklad o nasem predpokladu je naprosto mylny a zajimalo by me, kde a jak jsi na to prisel. Dal jsem to necetl

Na pravou míru

Nikdo | 29.10.2016

Pro ty, kteří nestudují tlusté knihy:

GP - je termín, jehož pochopení vyžaduje studium KSB a DVTR.

KSB a DVTR není Pjakin. Pjakin naukám KSB a DTVR porozuměl a pochopil je a umí je aplikovat. Jeho rozbory současných událostí jsou přesné, tak získávají jeho videa sledovanost (touha po pravdě je silná). Proto trollové na něj útočí a jsou mimo, protože útok by měli vést proti KSB a DVTR, ale to je jako vést útok na zpochybnění matematiky a nemůže ovlivnit ty, kteří se tím zabývají nebo ty, kteří hledají poctivě pravdu.

Předpoklad "Bůh a andělé a démoni neexistují" se nikde v KSB a DVTR nevyskytuje.

Součástí KSB a DVTR jsou v jistém smyslu všechny upřímná náboženství světa (míněno úsilí všech poctivě hledajících). Náboženský rozměr je zahrnut - pomocí intuice se hledají nové postupy a metody a bůh s námi mluví pomocí životních okolností - v diskuzi je už uvedeno mnoho ukázek jak to funguje například naposledy jsem četl:
http://www.vodaksb.eu/diskuse/egregorialne-matricni-projevy/#comment-6289

Re: Na pravou míru

Zdeněk | 29.10.2016

Ano, KSB a DVTR vychází z Véd. Mimo indických Véd,které byly sestaveny v písemné formě před více jak pěti tisíci lety,existují i ruské Védy,které se v základech shodují s indickými : Rusové, jejich duchovní špičky -zřeci, nám zdaleka neřekli všechno.

Re: Re: Na pravou míru

udo | 29.10.2016

Nie vychádza, ale čerpá aj..
Ostatne tak, ako i z iných myšlienkových systémov
s ohľadom na kritérium funkčnosti
a bezpečnosti ROZVOJA spoloČnosti.
V kontraste k paralizačným, či dokonca degradačným aspektom
oných myšlienkových systémov (filozofii, ideológii, "náboženstiev")

KSB/DVTR je koncipovaná ako nadreligiózna teória,
model dlhodobo udržateľnej, prognostikovateľnej spoloČnosti

Re: Re: Re: Na pravou míru

Zdeněk | 29.10.2016

No jistěže je takto konceptovaná. Avšak zjevené duchovní pravdy Véd nejsou filozofií člověka. Ty nemůže měnit žádná nová koncepce a žádný duchovní Einstein. Musíme je prostě přijmout. Materialistická věda nemá na řadu jsoucen vědecké vysvětlení. Pouze spekuluje. To se týká především vzniku života, ale také vesmíru. Každý se může z védské duchovní nauky poučit, že přesné astronomické výpočty písemně zaznamenané již před 5000 lety, podávají informace, ke kterým materialistická věda dospěla až ve 20 století.

Máme zkušenosti z minulosti u dalších velkých náboženství.
Zoroastrizmus,židovství, křesťanství a islám,nahradily reinkarnaci pojmem vzkříšení. Celibát,který je ve védské literatuře uznáván a ceněn,je v islámu a židovství totéž co hřích. Mimoto křesťanství nevěří v reakce karmy a je nesprávně vykládán laické veřejnosti. Podle védské duchovní nauky je celibát praktický postup k dosažení vyšší lidskosti neboli duchovnosti. Není to mučení těla,nýbrž vědecká metoda atd.

Křesťanství čerpalo z židovské duchovní nauky a židé opsali celé pasáže ze zoroastrismu-Vendidadu. O tom všem mimo Véd podrobně pojednává analýza -gnostica.cz, ze dne 12.2.2014.

Re: Re: Re: Re: Na pravou míru

Pe-tri | 29.10.2016

Uměl byste Zdeňku identifikovat, co je na Védách špatně ? Jestli tedy vůbec připustíte, že je na nich něco v nepořádku.
P.

Re: Re: Re: Re: Re: Na pravou míru

Zdeněk | 29.10.2016

Na Vedách, nejen podle mého názoru, není nic špatného. Je to nevyčerpatelný zdroj poznání. Védy jsou živá literatura. Můžete je číst stále dokola a vždy najdete něco nového a inspirativního. Při jejich opakovaném studiu cítím vždy novou energii a chuť je studovat. U světské literatury mohu číst i ty nejslavnější knihy maximálně 2x.

Védy obsahují: usměrňující pravidla poznání,které se vztahují na nauky sociální,politické,náboženské, hospodářské, vojenské, lékařské, chemické,fyzikální a metafyzické, jakožto na vše, co je nutné k uchování těla a duše pohromadě. Nejdůležitější je však jejich nauka o duchovní realizaci.

Védská literatura má pomoci člověku ke třem věcem:aby pochopil svůj vztah s Absolutní Nejvyšší Osobností Božství,aby jednal v souladu s tímto pochopením a aby dosáhl nejvyšší dokonalosti života,lásky k Bohu. Každý, kdo se snaží dokázat,že cílem védských písem je něco jiného, je nutně obětí své vlastní představivosti.

Dokokonalá civilizace je civilizace átmy neboli samotné duše. Civilizovaný člověk,holdující tělesnému pojetí života se nachází na úrovni zvířat, protože zvířata se nedokážou pozvednout nad úroveň smyslové činnosti. Nad smysly stojí mysl. Civilizace mentální spekulace také není dokonalým stupněm života, protože nad myslí je inteligence a v Bhagavad-gítě se můžeme dočíst o intelektuální civilizaci. Védská literatura poskytuje různé pokyny pro různé druhy civilizace,a to jak pro civilizaci smyslovou, mentální či intelektuální,tak pro civilizaci samotné duše. Bhagavad-gíta se především obrací k lidské inteligenci a vede člověka na cestu civilizace duše.

Naproti tomu,když upadá civilizace, lidé věnují velkou pozornost genitáliím a konečníku.Jakmile se probudí chtivé touhy,zničí,nebo silně poškodí všechny dobré a vznešené vlastnosti člověka. Začne vládnou chtíč,hněv chamtivost,jeho největší nepřátelé. A to se v současné době právě děje. Na Zvědavci vyšel článek: IDEOLOGICKÉ ZBRANĚ GLOBALISMU_FEMINISMUS. Přečtěte si ho.

Zásadní rozdíl mezi zvířetem a člověkem je, že pouze lidské bytosti mají vědomí dobrého a špatného, mohou vyvinout vědomí Boha, uctívat Ho a sloužit Mu.To zvířata nemohou. Pouze člověk může zaměřit svůj vývoj na dosažení cíle života a tak se osvobodit z podmínění třech kvalit hmotné přírody.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na pravou míru

udo | 29.10.2016

Boh je Otec.
Máme mu pomáhať.
Nie uctievať ho a slúžiť mu.
To vedie k hľadaniu tzv. "autorít",
čo sa do istej miery dá akceptovať,
no ďalej podprahovo navádza na ich absolutizáciu.

Sme Jeho deti a nie otroci.
Máme sa snažiť byť ako On,
aj keď stôl nemôže byť stolárom.
(viď Pinocchio, či Data zo StarTreku)

Inak ok, len prečo podľa teba Zdeňek Védy "skĺzli"?
T.j., vybudovali davo-"elitárnu" spoločnosť,
keď je neprirodzená, Jemu nežiadúca
a človek sa nerodí zlý.

Kde sa nachádza onen bug, mína,
čo z Véd bludisko robí?

..a nie že by tam nebolo mnoho múdrostí, skúseností

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na pravou míru

Zdeněk | 30.10.2016

Milý pane Udo, při vší úctě,jste typický intelektuál západní provenience, který je oklamán falešným egem a myslí si, že Evropa je výkvět civilizace a vzdělanosti. Skutečnost je zcela jiná. Jsou to právě Evropané a občané obou Amerik,kteří nemají dostatečné vzdělání v oblasti duchovní vědy. Neexistuje univerzita, která by tuto vědu seriozně učila-tedy na základě vědecké a neovlivněné analýzy. A neexistuje k tomuto kroku ani politická vůle. Ba naopak je podporováno matení a demoralizace.

Podle Véd, milý pane, byla řízena civilizace statisíce let v naprostém souladu s přírodou i Bohem v předchozích jugách. To potvrdí další necenzurovaný výzkum -pokud bude mír. Chyba je především v tom,že existuje množství literatury, která je úmyslně i neúmyslně matoucí. Viz tisíce sekt a sektiček a pět velkých náboženství. To se bohužel týká i Véd a Indie.

Původně se Védy tradovaly pouze v ústním podání,ale před 5000 lety je sepsal Vyásadeva inkarnace zmocněná pro literaturu. Ten předal lidstvu Védy,Purány,Vedánta-sutru a Mahabháratu. Toto písemné sdělení bylo nutné s přicházejícím úpadkovým věkem Kali-yugy. Ve stejné době jako Vyásadeva,nebo dokonce ještě před ním žili jiní velcí mudrci jako Gautama, Kánada, Jaimini, Kapila, Aštavakra, a ti všichni předložili své filozofické směry. Patří k nim i Pataňjáli a každý z těchto šesti velkých rišiů zastává odlišný způsob filozofického nazírání, stejně jako moderní filozofové a spekulanti.

Rozdíl mezi šesti filozofickými cestami výše uvedených slavných mudrců a cestou Vyásadeva je následující: Védské transcendentální poznání sestupuje přímo od Osobnosti Božství. Milostí Pána byl osvícen Brahmá,první živá bytost ve vesmíru, od Brahmy byl osvícen Nárada a od Nárady Vyása. Poznání, které bylo přijato v řetězci učednické posloupnosti, je tedy dokonalé. Nikdo se nemůžestát dokonalým duchovním mistrem, pokud nepřijme toto dokonalé poznání od učednické posloupnosti. To je tajemství jak získat transcendentální poznání.

To napsal Šríla Prabhupáda, který je laickou veřejností, ale i vůli lídrů velkých náboženství stále pomlouván a neuznáván. Naštěstí jsou i jiní velcí filozofové, vědci a učenci, kteří tento názor na osobnost Prabhupády neuznávají. Viz knihu z druhého světového kongresu: Second World Congress for the Synthesis of Science and Religion held in Calcutta in January 1997,as a centenary tribute to Srila Prabhupada who was one of the most prominent spirituel and cultural ambassadors of the 20th century India.

Re: Na pravou míru

udo | 30.10.2016

Ok, ešte raz zopakujem:
Ja netvrdím, že na tom nič nie je.
Je tam mnoho pravdy, no obávam sa pre Vás,
že tak trochu inak..

Boh dáva vnuknutia všetkým,
nie len "vyvoleným".
Otázkou je ich (ideí od adeí) rozlíšenie.
..od rôznych noosférických, informačno-poľových "agregátnych modulov"

Presnejšie čo najuniverzálnejšia METODOLÓGIA
ich rozlišovania, model s objektívnej realite adekvátnymi kritériami správnosti a optimalizácie znalostí.

Tento problém riešili, museli riešiť aj tí Vaši BaRaMá, NaRaDá a spol., aj ich DevaNaHore..devanagarí, ak naozaj existovali..

No ak sa budeme stále dohadovať, čo a jak presne sa udialo pred 100 000 tisíc rokmi, hrozí, že stratíme budúcnosť, či?
Cui bono?
pýtam sa!

Použite teda z toho, čo konkrétne je podľa Vás Zdeněk funkčné
a na objektívne celospoločensky dobrý účel,
keď to už máte tak dobre oproti ostatným preštudované,
i dajte nám vedieť

Bo ak by to celé bolo tak dokonalé, ako uvádzate, vyhralo by to civilizačne nevyhnutne podľa objektívnych zákonov (malo by podporu Zhora) a neboli by sme v tých globálnych komplikáciách, ktoré máme.
Samozrejme by sme mohli byť na tom aj horšie, čo je zasa druhá vec..

Re: Re: Na pravou míru

zdeněk | 30.10.2016

No vidíte pane UDO. Nakonec ještě najdem vzájemnou konstruktivní shodu na řešení věcí příštích. To je potěšující. A děkuju.

1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek