Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 28.3.2016

Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 28.3.2016

1.4.2016

 

Titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 28.03.2016.srt (61927)

 

Související:

 

Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 28.3.2016

Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Miky CZ | 02.04.2016

Když se stavěly Dukovany, tak byla plánovaná životnost na 25 let. Teď se ukázalo, že je to možno o něco málo prodloužit. Takže opět nechápe, proč se řeší, co bude s JE za 50 let. Buď zestárnou a budou je muset stejně vypnout, anebo pokud nebude co papat (abych hovořil spisovně), tak je je možné vypnout a jít domů.

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

DoubleM | 02.04.2016

To je právě o tom chápání. Nejedná se jen o Dukovany, v Evropě je JE přece více. Německo prozíravě už několik let utlumuje JE a jak zde už někdo psal, pravděpodobně tím zachraňuje Evropu.

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

A kto ich vypne ty kuko?! Negramotní moslimovia bez vedeckých kádrov?! Niektorým "ľuďom" by sa fakt mali zobrať voličské preukazy! :DD

Re: Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Miky CZ | 02.04.2016

No snad tam nějaká obsluha je. A pokud ji tedy nevystřílejí, tak to určitě stačí vypnout před odchodem domů. Ten proces přece neproběhne ze dne na den. Jak to souvisí s voličskými preukazami?

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

JaroX | 02.04.2016

Miky... ja teda expert na jadrovú energetiku nie som, ale... istotne potrebuješ vynikajúcich odborníkov na správu takej JE. A teraz... čo sa deje? V Európe ľudí s určitým stupňom kultúry, vzelania, životnej úrovne... krížením so zaostalejšími ľuďmi, občianskymi nepokojmi/vojnami, degraduješ o pár levelov dole. Prečo? Lebo hrozí, že ľudia (na terajšej a vyššej úrovni) precitnú z hermetizmu aplikovaného GP v Európe a vymania sa spod jeho vplyvu. GP nechce dopustiť stratu riadenia v Európe. No a o 50 rokov, kde zoberieš tých odborníkov na správu JE, keď to v mestách ako Paríž, Berlín, Mníchov bude vyzerať ako na predmestiach Marseille, alebo v cigánskych osadách? GP ich plánuje doniesť do Európy z Iránu (lebo tam už teraz pár odborníkov majú a za 50 rokov ich budú mať oveľa viac).

Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

jana123 | 02.04.2016

politika nemecka je zbavit sa JE, ale pritom brat el.energiu z JE v ČR, / Rakúsko zo SR/
a su v tom peniaze - JE su vačšinou štátne a vybudovanie je nákladné, rovnako ako uskladnenie VJP /vyhoret.jadrov. paliva/,
tiez zakonzervovanie starej JE, zatial co nakup a predaj EE elektr. energ. - distribucia je velmi výnosná a je v rukách 1% - je to tzv. zoštátnenie nákladov a privatizovanie výnosov - funguje to nielen v bankovom sektore, ale aj v energetike. Vzhladom na to, ze ČR ,SR je nemecka kolonia, tak tuto neprijemnu ulohu musi na seba prevziat, rovnako ako i naklady na stabilizacny system / pretazenie prenosovej sustavy - vykyvy dodavok solarnej a veternej sustavy el. energie / aby sa zabranilo blackoutu
http://www.zive.sk/clanok/57226/odvratena-tvar-zelenej-energie-vypadky-pre-vsetkych

Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

Áno, JE sú v západnej EÚ postupne odstavované aj preto, aby sa celkovo znížila životná úroveň na západe a pribrzdila tým spotreba (detto v USSA, kde je veľká časť korporácií už fuč v Ázii alebo kde a ľudia v USSA prišli o prácu). Niet energie/prachov, niet srandy!

Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

Nepoznám bližšie situáciu v Nemecku a teda neviem, či sa JE nahrádzajú len "ekologickými" alternatívami, alebo aj dovozom (= zvyšovanie závislosti krajiny + možnosť odstrihnutia a vydierania).

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

Niečo som prezistil na nete:

Čo znamená prechod od JE na "ekologickú" a "obnoviteľnú" energiu? Vyššia cena za elektrinu, dotácie. Z toho vyplývajú vyššie dane(?), vyššie náklady na živobytie a celkovo pokles životnej úrovne obyvateľstva. V článku na Lžidnes z roku 2011 som niečo zazrel, jak chcel ČEŽ predávať Nemcom viac ele. prúdu. Ono je to celé dnes postavené na hlavu. Vy beriete prúd od Nemcov a aj ho tam predávate (plánujete?). Číry neo-liberálny kok...! Ďalej, Nemci síce plánujú oficiálne skoncovať s jadrom najneskôr do roku 2022, ale problém je v tom, že tie elektrárne tam pravdepodobne zostanú stáť (a stále sa budú dať naštartovať) ešte nejaký ten pátek a určitý personál sa o ne bude musieť starať aj potom. Lenže za takých 50 rokov, ktorý (keď bieli vymierajú a niektorí budú pravdepodobne aj zavraždení "islamskými" teroristami? A to má zrejme do budúcna vyriešiť Irán aj so svojim jadrovými odborníkmi.

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

"ekologickými" alternatívami a elektrinou z tuhých palív...

Re: Jaderné elektrárny

eva | 01.04.2016

Černobyl a Fukušima vám nic neříká???
Pjakin pouze popisuje kdo a co to tu bude řídit....Vy si opravdu myslíte, že zde přicházejí lékaři a inženýři? Po tom co se děje na západě si já myslím, že časem nebudou mít co žrát, natož obsluhovat jaderky....

Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

Presne tak, dobrý postreh na ženskú. Pjakin tu zrejme hovorí o vzdialenejšej budúcnosti (okolo roku 2050).

Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Miky CZ | 02.04.2016

Soudruzi v KSČ plánovali na 5 let a málokdy jim to vyšlo. Vy tady s Pjakinem a Íránem plánujete na 50 let a nevíte, co bude zítra. Za 50 let je možno vychovat jaderné inženýry kdekoliv a ti současní budou už pod drnem. Ten důvod bude někde jinde.

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 02.04.2016

Pozerám, že s tebou je škoda strácať čas! Proste buď si len hlupák alebo ignorant, alebo platený trol, alebo nejaký mix z toho! GP plánuje na desiatky až stovky rokov (samozrejme to neznamená, že mu to vždy výjde)!

Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

nula | 02.04.2016

>dobrý postreh na ženskú

:D ty seš marnej... ale i Pjakin v jednom díle kdysi dostal otázku na tělo, kde projevil naplno svůj šovinismus a sexismus

Re: Re: Re: Re: Jaderné elektrárny

Cico Ciciak | 03.04.2016

To bol kompliment, pretože ženské sú od prírody stavané na iné činnosti, než analyzovanie dlhodobých procesov a budúcnosti.

Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Martin | 01.04.2016

Vítejte ve Východořímské říši. Brzy budeme mít zajímavé sousedy. Pjakin mluví o evropském chalífátu s chladem. Je to možná cesta, jak se s tím vyrovnat. Já cítím smutek. Ale zašlo to příliš daleko. Hunové jsou na pochodu. Dekadence, morální, kulturní i ekonomický úpadek a celá ta postmoderně-úchlyná civilizační sebevražda na deset způsobů. Jako by to vypadlo z pera Salvianova.

Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

JaroX | 01.04.2016

No, mne nebude za fašistickou západnou Európou smutno vôbec. Nikdy som nemal úchylku pozrieť sa na Paríž, Madrid, Monako ale ani na Las Vegas. Teraz ide o to, aby sme my Slováci a Česi chytili moc v našej krajine pevne do vlastných rúk a nepustili američanov, židov a maďarov k tomu, že by nám normalizáciu vzťahov s Ruskom prekazili a vykopali nám tak hrob. Na Slovensku to teraz bude ťažké - Most-Híd je vo vláde... ale verím, že len do konca tohto kalendárneho roka. Predčasné voľby budú tou pravou skúškou slovenského národa, tam si vyberieme svoj osud.

Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

merlin | 01.04.2016

Veď ten Paris, Madrid, Monaco i Las Vegas vystavali tvrdými mozoľnatými rukami naši pracovití predkovia...prečo by sme sa tam nemali ísť pozrieť... i do Saint Tropez, či na Honolulu, alebo do San Rema, či Vatikanu?
Kto je to my, čo máme chytiť tu moc do svojich rúk na Slovensku?
Smer do vlastných vreciek, SaS alias satanisti a Slovensko, Sme rodina (najstaršia mafistická) obrezaného multitrtkoša Borisa Kollára, "obyčajní ľudia" podnikateľského podvodníka Matoviča, Sieť popleteného Procházku alebo Most Hníd, či ĽS Naše Slovensko, ktorej vytvorený image je úplne žalostný?

Vox populi, vox dei!

Aký je hlas národa (v podstate jeho chápanie), keď rezidentom je úžerník napojený na najstaršiu mafiu, keď napr. strana Priama demokracia, ktorá hlása oi. základný príjem a iné skutočné demokratické inštitúty získa vo voľbách niekde 0,1 % hlasov a mediálne podporovaný a známy mafiánsky obrezanec, ktorému vlezú do postele rôzne zlatokopky získa vyše 6% v Knesete?

"Nie je dôležité aký daný človek v skutočnosti je, ale aký imidž mu vytvoria mééédia." (z americkej príručky klamania ovčanov vo voľbách).

Ak národ nechápe základné prvky globálneho riadenia, nechápe amoralitu podsúvaných politikov, nechápe objektívne zákonitosti nadvlády kolektívnych noosférických modulov nad realitou života, tak ťažko očakávať nejakú pozitívnu zmenu..

Ruku na srdce ... akých odborníkov môže v zglobalizovanom svete poskytnúť napr. strana ĽS Naše Slovensko v akejkoľvek oblasti, aby sme neutrpeli ešte viac, ako je únosné JaroX?

K čomu by mali byť predčasné voľby - ľudskí opičiaci zázrakom zmúdrejú??

Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 01.04.2016

Presne tak, dobre napísané! Ale ja by som začal asi takto: Slovensko, krajina, kde snáď viac než 1/2 národa verí najstaršej otrockej inštitúcii sveta a jej starým báchorkám o "boho-človekovi", napísaným v predpotopnej knižke pochybného rázu!

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

merlin | 01.04.2016

Dík Cico, skúsme ale porozmýšľať v tomto duchu (v lepšom informačnom poli):
Sú lepšie nejaké všeobecne platné morálne zásady (hoci klasického pseudokresťanstva), alebo sú lepšie zásady povedzme pseudoliberálov (hlbšie pomýlených "demokratov"), že všetko je dovolené, okrem toho čo je zakázané zákonom (zákonom ľudským - vymysleným ľudmi, z rôznych príčin zavedeným do spoločnosti).
Aký je rozdiel medzi barónom Rothschildom a narkobarónom Pablo Escobarom z Medellinského kartelu?

Ty Cico už asi vieš, že nad ľudskými (spoločensky odsúhlasenými zákonmi) existujú ešte vyššie zákony, ktoré sú v spoločnosti zamlčované a tým sa jednoducho nevyhne žiaden jedinec na Zemi (viď napr. posledný prípad Filka, ktorý asi vo finančnej a asi hlavne v osobnej oblasti prekročil mieru Božieho dopustenia - bežne ľudia nepadajú do Dunaja, aby sa utopili...ostatne podobne ako kedysi Schelinger, ktorý už vopred v podvedomí videl svoju smrť v pozemskom živote v Dunaji a aj si ju nakreslil v posledných obrazkoch - pozri jeho 13. komnatku - veľmi zaujímavá pre pochopenie neexistencie času a matricových procesov v pozemskej realite).

Dnešné pseudokresťanstvo (RKC i RPC i množstvo ich derivátov) je síce zvrátená relígia = ideológia, ale dáva ľuďom, ktorí v ňu veria, aspoň základné "ľudské" orientácie - meradlá, ktoré nie sú moc v rozpore s všeobecnými UniVersa zákonmi. Že ich ľudia porušujú je už vec druhá a tí reálnejší sa nechávajú počuť, že kresťania zožidoveli - s čím sa dá do určitej miery súhlasiť.

Preto aj dvojtvára politika KDH a o SDKÚ ani nehovoriac, mala taký veľký "úspech" vo voľbách. Na podvedomej úrovni môžeš plebs klamať len určitú dobu a tá sa v dôsledku Zákona času čoraz viac skracuje.
Preto aj Putin, hoci mám k tomu isté nie nezanedbateľné výhrady (určitá klanová disciplína ai. "neduhy" v konaní prevládajú), podporuje RPC a tvári sa ako pravoslávny kresťan.
Jednoducho nemôžeš žiť bez nejakej "ideológie" - iDei ... bez Boha.
Jestlipak chápeš...(preto je aj akákoľvek prevládajúca ideológia v ústave od "prevratu" = teda nežnej revolúcie, zakázaná a nielen u nás).

Treba ľuďom poskytnúť v ich neľahkom živote a vlastne v boji o svoj pozemský život (hlavne so sebou samým) nejaký orientačný bod - mnohí rozmyšľajúci skutoční kresťania nakoniec prídu k pochopeniu tej pravej Pravdy - Istoty, ku GnóZe.
Ide vždy o to kedy - čím skôr, tým menej utrpenia v ich misii na Zemi..
Lebo pri hlbšom chápaní je pobyt na matičke Zem - bojom o vlastný život ... tak to Tvorca nastavil z dôvodu evolučného vývoja Homo erectus...habilis...ludens...až po Sapiens...-:)

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

To, že niektorí ľudia k životu ešte stále potrebujú nejaké falošné relígie, cirkvi a ich ne"sväté" knižky, to je jasan a krutá realita aj dnes, ale ja to osobne k životu nepotrebujem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Samozrejme, že klamal by som sám seba, keby som tvrdil, že sa tam (alebo v západnej pseudo"kresťanskej" kultúre) nedá nič dobrého nájsť. Ja som si napríklad trocha prečítal Korán, aj sa oň pozaujímal, vrátane islamu, bez predsudkov. V Koráne je podľa môjho názoru menej faloše. Ale urobil som to len čisto zo zvedavosti, pre inšpiráciu a nie aby som to bral absolútne, dogmaticky a modlil sa k tomu jak ovca. To je rozdiel medzi mnou a bežným Slovákom - ovcou.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Nemali by sme ale sklzávať k čierno-bielemu videniu sveta, že čo je lepšie, či historicky zdeformované pseudo kresťanstvo alebo liberalizmus (a nič medzi tým, alebo okrem toho), aj keď samozrejme dá sa v niektorých prípadoch uvažovať aj takto.

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Inak, čo vieš o Filkovi? Mal mať pod palcom nejakú reformu verejných financií na SR, či čo. Dík.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

jana123 | 02.04.2016

http://www.etrend.sk/ekonomika/martin-filko-sme-ochotni-riskovat-nase-kariery.html

ja dodam, ze asi netusil ze riskoval zivot

http://blog.etrend.sk/martin-filko.html
bol mnohým velmi nepohodlny

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Isteže, štát bez ideológie nemôže poriadne fungovať, to je fakt a dnes "moderné" oficiálne (liberálne) parlamentné "demokracie" nemajú v ústave zakotvenú žiadnu ideológiu, ale to len preto, aby sa mohla do spoločnosti poľahky infiltrovať práve tá (neo)liberálna!

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

jana123 | 02.04.2016

,, že nad ľudskými (spoločensky odsúhlasenými zákonmi) existujú ešte vyššie zákony, ktoré sú v spoločnosti zamlčované a tým sa jednoducho nevyhne žiaden jedinec na Zemi (viď napr. posledný prípad Filka, ktorý asi vo finančnej a asi hlavne v osobnej oblasti prekročil mieru Božieho dopustenia - bežne ľudia nepadajú do Dunaja, aby sa utopili...,,

ano, to máš pravdu, nie je to bežné, ale je bežné, že mafia rozličnými spôsobmi likviduje im nepohodlných ľudí a zvačša sú to ľudia čestní, čo sa nedajú kúpiť a chcú zmeniť svet k lepšiemu
a naplňujú vyšší vesmírny zákon boží - nezávisle na historických religiach

Aj Krista ukrižovali farizeji

http://www.etrend.sk/ekonomika/martin-filko-sme-ochotni-riskovat-nase-kariery.html
http://blog.etrend.sk/martin-filko.html

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 03.04.2016

Nechápem, čo myslíš tým "Božím dopustením" v prípade Filka.Že si nevzal plávaciu vestu? Nepripadal mi ako nejaký špinavec. Sám seba definoval ako "progresívneho ľavičiara".

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 03.04.2016

Isteže, nad človekom sú prírodné zákony a nad tými objektívne ešte tie "Božie". Ateisti tomu hovoria "náhoda", ja tomu hovorím grandiózne nepochopiteľné ("Božie"..., dosaďte si tam, čo chcete) vele-dielo!

Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

JaroX | 01.04.2016

Dobre, súhlasím. Situácia v spoločnosti je žalostná - 45% ľudí sa totálne vy**** na voľby a referendá, lebo "ich sa to netýka, aj tak všetci kradnú". Že buriči, demonštranti, povaľači, mafiáni získali toľko percent, je žalostné tiež. Ale... mne z tých všetkých holýúdskych filmov rezonuje v pamäti: "Ľudia sú tak krásne bytosti, len škoda, že sa ich najkrajšie, najlepšie stránky a vlastnosti prejavia len vo chvíľach, keď ich existencia visí na vlásku." A preto nevidím príliš tragicky ani vojny. Raz za čas to treba prečistiť a proste to niekedy musí prísť, aby ľudia precitly --- hlavne z toho hermetizmu... o ktorom aj Pjakin hovorí. Takže ani ja nelámem nad Slovákmi palicu a dúfam. A popri tom sa snažím prispieť podľa mojich možností.

(V ĽSNS nevidím záchrancu ani náhodou, len akési časové premostenie, po krotom musí prísť buť obroda SNS alebo nový slovenský politický subjekt, ktorý už bude mať aj imidž aj odbornosť, ale hlavne naše slovenské hodnoty, náš zdravý sedliacky rozum a cit pre pravdu a spravodlivosť.)

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Určite je niečo pravdy na tom, že ľudia musia najprv padnúť na hubu a až potom sa preberú, môžu sa veci zmeniť, ale treba sa pýtať aj to, v koľkých prípadoch sa jedná o prirodzený/spontánny pád a kedy zase o účelovo naplánovaný a riadený (viď. Veľká francúz. "buržoázna" "revolúcia", "Zamätová", "Farebná"...). Povedal by som, že tých plánovaných je asi viacej.

Aj tuto "Čmeľo" správne hovorí:

Eduard Chmelár - Rozhovor o systéme, v ktorom žijeme
-----------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=aOa5PvDaWyE&feature=youtu.be

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

jana123 | 02.04.2016

voľba ĽSNS - bol protest - nemaju dostatočne odborné kádre, jedine čo sa snažia - je zdravý sedliacky rozum a na jeho zaklade hospodarenie - babka k babce... dufajme že im to vydrží,
ak budú na sebe pracovať a nestúpne im slava do hlavy a nezaspia na vavrinoch...
/ mimochodom ak Kotleba kritizuje sodomisticku nekulturu - tak je ignorant a media ho idu v zuboch roztrhat, keď to isté spravia emigranti - muslimovia - kritizovali nemravne programy v TV- tak su nositelmi vyšštej kultury../
ak si nájdu odborné kádre - nemusia to byť zrovna ich straníci...
v reformáciu SNS neverím - už podľa toho, ako sa etabluju - servilný politicky korektní ....viac pokračovať nemusím

Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Martin | 01.04.2016

Snad to zvládnem. My jsme měli štestí v neštěstí, že jsme nebyli vystaveni tolika létům brainwashingu a že nás okradli tak, že jsme si všimli. My jsme uviděl vylézt bestii z mořské pěny rychle. Lidé na Západě si nevšimli. Byli postupně formováni. Není to jejich vina. Když jsem dnes poslouchal Pjakina, napadlo mne, že vemu foťák a ještě jednou projedu Evropu, jako tenkrát, když bestie ještě nebyla, tak vidět. Je pozdě. Pochopil jsem, že bych jen viděl to, co vidět nechci. Ale představa, že třeba jednou někdo zničí Louvre tak, jako Palmyru mě bez emocí nenechává. Je úplně jedno, kde v Evropě. Je to i moje kultura. A je to stejné, jako kdyby někdo rozmlátil Brokoffovy a Braunovy sochy na Karlově mostě. Evropa má delší historii než tahle odporná neomarxistická, postmoderní přítomnost.

Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

čtenář | 01.04.2016

Nevím, podle mě jsou dvě možnosti - buď ten Evropský chalifát povede již citovaný Írán a ten je známý svým umírněným islámem. Znalci mohou doplnit, jak to tam chodí (viz nezahalené ženy a možnosti žen pracovat ve státní správě atd..) Čili to by byl kulturní islám, který by asi zachoval historické památky, nebo je max. přizpůsobil svému nábožentsví - ke kostelům přistavěl minarety.. Ale takovýto chalifát by nebyl nepřítelem zbytku Evropy (střed, východ..) či Ruska, Írán s Ruskem spolupracuje atd..
Pokud by ale zvítězili fanatici ve stylu IS, pak by to bylo špatné. Islámský stát za jejich vedení za hranicemi by znamenalo jen postavit plot kolem celé západní hranice a přerušit s nimi všechny styky..

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 01.04.2016

Irán mal podľa pôvodných plánov GP práve že v Európe vykoreniť ten sektársky wahabistický pseudo-islam, Daesh aj s jeho bojovníkmi!

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Martin | 01.04.2016

Já to pochopil tak, že se teď nechá proběhnout sunnitská bouře v Evropě a Irán nastoupí jako civilizovaný krotitel. I když mi to pořád nezapadá do neoglobalistického pojetí multikulturního přeformátování. Všiměme si, jak hegeliánci zachází s pojmy. Není to multikulturalismus, ale monokulturalismus. Na troskách Západu a na bázi etnického mixu při likvidaci národního státu, tradic i kultury by měla vzniknout tvárná monokultura otroků. Mluvíme o islamizaci, ale jakoby si nevšímáme fenoménu jménem Afrika. Kaddáfí v roce 2009 v OSN prohlásil, že je poslední, kdo živí africký sen a řekl, že jeho afričtí bratři jsou netrpěliví. Radil Západu zaplatit koloniální a neokoloniální škodu ve výši 7 bilionu dolarů, jinak si afričtí bratři dojdou pro to, co jim patří do Evropy. Potom nám Hitlary radostně zatleskala pracičkama nad jeho rituální vraždou s výrazem nějakého psychopatického císaře (no svěřte takovému stvoření jaderný kufřík) a africká imigrace se rozjela. Tak bych si roli Íránu nepředstavoval jako nositele Íránské kultury a šíítského islámu. Co by s tím globálové získali? Írán je tradiční moderní národní stát. A v podstatě představuje vše, co se globálové snaží zničit v Evropě. Tedy spíš Íránu přisoudili nějakou roli policajta či palácového otroka, dohlížejícího na otroky od pyramid. V tomto bodě mi to moc jasné není..

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

JaroX | 01.04.2016

No veď to, Irám musí teraz vyzerať ako moderný národný štát a musí začať ešte viac prosperovať a zvyšovať vnútornú bezpečnosť a medzinárodné uznanie... aby ho potom bolo možné jednoducho oddeliť od toho zlého islamu a pozvať do Európy, aby tu urobil "poriadok" a nastolil ten naplánovaný chalifát.

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Žiaden súčasný (pseudo)islam nie je pravý, t.j. Koránický, to po 1.

Po 2.

Hlas Európy
------
http://cicociciak.blogspot.sk/2016/03/hlas-europy.html

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

eva | 01.04.2016

Oni ti fanatici načas zvítězí, vyvolají krveprolití, sníží počet obyvatel Evropy, GP tolik živých lidí nepotřebuje a pak příjde ten Irán aby zbytek Evropanů zachránil....tak jsem pochopila ten plán já...

Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

JaroX | 01.04.2016

Áno, my sme mali šťastie, lebo sme ešte vyrastali v tej strašnej totalite, a na naše bezstarostné detstvo s láskou a nostalgiou spomíname, ešte môžeme čo-to povedať aj našim deťom, vnúčatám. Západná Európa je práve preto stratená... a my si musíme vybrať, či chceme silou mocou "patriť k civilizovanej Európe" (rozumej fašistickej), alebo si priznáme, že sme Slovania (rozumej polo-Rusi, ako nás na západe vnímajú). Ja si vyberám to druhé. A ty, Martin, ako?

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Martin | 01.04.2016

Což o to Jaro. Mohu volit jinak, když vím, že slovanská otázka není dořešena a odkud pochází? Že když padne Rusko jsme na řadě? A že potom už to bude boj bo poslední kulky? To, že se cítím Slovanem, ale ještě neznamená, že bez emocí zahodím Leonarda, Botticelliho, Schillera Leibnitze, Bacha, Mozarta, Goetheho, Beethovena etc. etc. Neváhám minutu, kam patřím, ale zároveň s touto evropskou kulturou ve mě něco umře. Je to jako jít na pohřeb bratrovi, co než se ufetoval k smrti byl vynikajícím pianistou...

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

No tak objektívne, nie všetko je zhnité v štáte západnom, prišlo odtiaľ aj kopec dobrých vecí, respektíve nie vyložene špatných (ako taká sloboda - "demokracia", "osvietenstvo", ani na tom liberalizme nie je všetko zlé, muzika, moderné technológie a technika - IT, PC, internet... - t.j. človek vďaka tomu dostal nejakú šancu, ale žiaľ nevyužil ju, ak nerátame internet, vďaka ktorému sa ľudia ako tak prebudili) a treba sa snažiť všetko to dobré z neho zachovať do budúcna pre ľudstvo ako také. A možno nakoniec východ do budúcna aj pomôže vyslobodiť z otroctva našich západných bielych "bratrancov a sesternice", ak budú sami o to stáť, inak to bude márne.

Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Milan | 02.04.2016

Byl jsem minulý týden v Polsku a dovoluji si tvrdit, že tak semknutý národ co se otázky imigrace týče se jen tak nevidí. Téměř nepotkáte žádného Poláka, který by u nich chtěl imigranty (uprchlíky), teď už jsou skeptičtí i ke křesťanům ze Sýrie a Iráku. Ti poslední si to po pár týdnech pobytu v Polsku rozmysleli a téměř všichni odešli do jim "zaslíbených" zemí, tj. Německa, Švédska, Dánska apod. Poláci obecně jsou v této otázce až pozoruhodně jednotní, velmi podobně jsou na tom Maďaři. Po celém Polsku probíhali obrovské demonstrace, o kterých však naše média (z pochopitelných důvodů) neinformovala. V mnoha městech byly k vidění transparenty demonstrujících Poláků s nápisy "Witajcie w piekle" (Vítejte v pekle) s odkazem na Jana III. Sobieski, který roku 1683 porazil Turky u Vídně. Neumím si představit, jak by za této atmosféry v Polsku mohly fungovat a normálně žít muslimští jedinci popř. skupiny muslimů (rodiny, komunity apod.).

https://www.youtube.com/watch?v=a7xqwm_c1_k

https://www.youtube.com/watch?v=Hakb6S0IpgY

https://www.youtube.com/watch?v=vutYHEgb36M

A jen tak mimochodem, začíná se už i veřejně psát o tom, že mnoho rodilých Švédů odchází s celými rodinami pryč ze Švédska a stěhují se (mimo jiné) hádejte kam ?

http://www.novinky.cz/domaci/396865-domu-se-nevratim-neni-tam-bezpecno-rika-mlady-sved.html

Článek myslím si nepotřebuje komentář a těchto lidí bude dle mě jen přibývat.

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Na SR tiež skoro nikto nechce imigrantov. Odhadujem tak vyše 90%. Len rozdiel medzi Pšonkom a Slovákom je v tom, že Pšonci boli odjakživa takí militantnejší, fanatickejší a odhodlanejší, kdežto Slovák len vždy ohýbal chrbát.

Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

Cico Ciciak | 02.04.2016

Klasika, fašisti na "Novinkách" zase nepripustili diskusiu! Fašisti sa boja demokracie!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

nula | 03.04.2016

>fašisti na "Novinkách"

Promiň mi to, Ciciaku, ale jsi fakt nemocný člověk. Duševně nemocný. Měl by ses začít léčit.
Jsem hodně dalek toho, abych obhajoval majitele novinek, ale než ze sebe vypustíš nějaké moudro, možná by ses měl příště dvakrát zamyslet, nebo radši spíš mlčet, podle rčení "mlčeti zlato".

Oni totiž ty diskuze po čase mažou u těch článků, a to jakože u všech. Důvod po mně nechtěj znát, nevím ho, tipoval bych úsporu místa na serveru v databázi.

Můžeš si to ověřit u jiných, i zcela apolitických, článků z toho dne, viz třeba:
http://www.novinky.cz/domaci/396961-dvoupodlazni-dum-v-centru-zlina-se-borti-statik-rozhodl-o-demolici.html

Re: Re: Re: Starý lišák Zeman. V tomhle kontextu to prostě hrajě skvěle.

eva | 01.04.2016

Podle chování západních politiků nad osvobozením Palmýry, jim to i přeji, pokud, ti politici tam budou uvázaní a půjdou do pekla s těmi památkami.

Děkuji

David | 01.04.2016

panu Pjakinovi i paní Ireně.

Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Paulo | 01.04.2016

Vyzna sa niekto, kto podla neho utok vykonal? Tvari sa, ze elity USA, potom ze globalisty lebo su na USakov nastvati, ale pletie pri tom ich ciele...? To, co tam dokazal zlepit a tvarit sa ze to je vdaka DVTR, je akurat jej diskreditaciou...
Navyse to, s akou suverenostou a bezcitnostou vravi o Europskom chalifate a tvari sa, ze inak nebude je popieranim celej KSB, proste narody a kultury v Europe vymiznu. Tesi sa, ze tu bude Europsky chalifat, s ktorym si "jeho velike Rusko" potom poradi. 700 mil. ludi hadze cez palubu aj ked sa stale viacej pozeraju na vychod a podporuju Putina. Slovania mu tiez ocividne nic nehovoria...

Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Hox | 01.04.2016

Ten Brusel je přece z jeho strany jasný:

1. GP plánoval ter.akt na 22/4
2. USáci sejmuli letadlo, hrozí převrat v Rusku a ztráta řízení v EU, kde podpindosnická j"elita" neumí nic jiného než panáčkovat před USA, takže
3. útoky v Bruselu byly signálem pro Evropu, že na USA se orientovat nelze, a zároveň plní cíl zpomalit islamizaci (dle GP probíhá příliš rychle, kvůli tomu že USA chtějí takto zlikvidovat Evropu)

Jednou větou, vynucená akce GP pro odpojení řízení EU ze závislosti na USA. Tím že vše odstartovalo dříve než mělo, sype se to (dobrá zpráva!) a právě tohle GP neodpustí. Konkrétně, odpověď už začala: včera ve Francii nějaký pohlavár tajných služeb vystoupil s prohlášením že má důkazy, že Litviněnka zavraždili USA & VB. Ale to je jen předkrm, bude toho mnohem více.

Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Hox | 01.04.2016

K druhé části, proč by z toho mělo plynout to co píšeš? Pjakin přece mluví o tom, jaké jsou plány GP, USA atd. Nikoliv co chce nebo nechce, co se mu líbí/nelíbí. Racionálně, bez emocí... jistě, kdyby byl Evropan mluvil by jinak, stejně tak jako my bez emocí hodnotíme perspektivy USA nebo teroristické útoky v Pákistánu... to je přirozené.

Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Paulo | 01.04.2016

Tá prvá polovička - súhlasím, tiež mi to príde ako útok GP, možno som ho zle pochopil keď tam plietol tie USelity, mal som z toho pocit že to spravili podla neho ony.
To, že to malo byť 22/4 mi však príde vycucané z prstu, resp. prečo to teda neohlásil dopredu, keď to teraz tak suverénne hovori? - pozrite aký som analytik, uvedie všetko čo uviedol a na základe toho sa udejú teroristické útoky vtedy a vtedy, keďže sa udialo toto a toto, teroristické útoky sa preto naopak udejú vtedy a vtedy... Chcem tým jednoducho povedať, že spätne dokáže pozliepať hocikto hocičo a hocikedy, za to, že to je Pjakin, nemusí mať pravdu... resp. rád by som videl tie pasáže DVTR na ktoré sa na konci obracia, že to dokázal takto vyvodiť, rád sa poučím.
Druhá polovička nesúhlas - viacejkrát hovoril o Európskom chalifáte ako o hotovej veci, nie je to 1x, navyše bez dodatkov napr. - keď spravia Európania toto a toto, tento scénar sa konať nebude a pod. Pri DĽR a LLR a Ukrajine opakoval snáď tisíckrát, čo treba robiť! Množstvo ľudí pozerá Pjakina v ČSR, rovnako v RF, týmito suchými a bezcitnými konštatovaniami vytvára informačné pole a určite si je toho vedomí, keby chce, tak to povie inak aby to tak nevyznievalo. Neviem teda koho má osloviť aby konal a rozmýšlal inak, ked nie tých, čo ho za týmto účelom sledujú. Naopak spokojne nabíja matricu európskeho chalifátu našou energiou...

Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Theorosa | 01.04.2016

Ale V.V. Pjakin několikrát v minulosti už říkal, co je nutné udělat - přiklonit se k Rusku - jiná šance není... ale u nás na to nikdo neslyší... i teď je jasné - s tím, co MZ řekl: "že už nejsme pod vlivem USA" - že jsme pod vlivem GP (Čína) a ne Ruska.... navíc GP skrze Čínu bude mít v ČR zázemí pro celou střední Evropu..... osobně z toho nadšená vůbec nejsem...

Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Martin | 01.04.2016

Zeman je euroasijský patriot. Tohle berme jako manévr, který zabraňuje nejhoršímu. Získal tím trochu času a také ekonomický polštář až se transatlantický monetární systém zřítí. Ale nepřestal být spojencem Ruska. Dovedete si v tuto chvíli představit, že by se Putinovi dostalo takového přijetí, jako Si Ťin-pchingovi? To týdne by Zeman skončil. Je to složitá partie. Napřed je potřeba uvolnit euroatlantické okovy. K tomu má teď krytí.

Re: Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Theorosa | 01.04.2016

Ale V.V. Pjakin v přecházejících díle asi dvakrát nebo třikrát konstatoval, že MZ je člověk GP.... v podstatě úplně stejně, jako byl J. Primakov...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Cico Ciciak | 02.04.2016

A ako sa to vylučuje?

Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Cico Ciciak | 01.04.2016

Inú možnosť beztak nemáš, takže ber, alebo zhebni!

Re: Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Theorosa | 06.04.2016

Jinou možnost samozřejmě "mám" - stejně jako ji měl a má Putin. Stačí se jím inspirovat a kopat za vlastní národ a za Slovany. Není nezbytně nutné být "ve spárech" GP a udělat z ČR pobočku Číny v Evropě.

Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

dapa | 01.04.2016

Logicky vzato za několik desetiletí bude muslimů v EU většina(nebo v záp.Evr. pokud se rozpadne EU) a vzhledem k tomu,jakou podporu,hlavně mezi mladými mají saláfisté(hlavně v Německu) tak budou mít možnost nastolit chalífát i pomocí změny zákonů-budou mít většinu svých lidí v parlamentě(i konvertitů).

Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Cico Ciciak | 01.04.2016

Ty si taký kuko, že to až bolí! Bo ak nechápeš, prečo nemôže Pjakin všetko vykecať dopredu ako idiot, tak už fakt neviem...! Ty si asi vážne neuvedomuješ, že svet dnes stojí na hrane svojej existencie! Ja poviem čisto chladne ako ľad, že vytvorenie islamského chalifátu v západnej EÚ v budúcnosti vítam; som rád, že USSA sundali to lietadlo v Rusku; a GP predčasne vyhodil do ľuftu letisko s metrom v Bruseli! To znamená, že sa mu to v poslednej dobe dosť kaká!

Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Cico Ciciak | 02.04.2016

Pjakin nemôže všetko vykecať, aj keby to vedel, lebo by tým hatil niektoré procesy (alebo pokusy o ich iniciovanie) globalistov a sám by si tak kopal svoj vlastný hrob, aj Rusku (je to patriot), ktorému určite prišlo vhod, keď EÚ dostala cez držku, aby sa jej národné jelity prebrali a otočili kormidlo. Je to kruté, ale je to tvrdá realita. A že minimálne zo západnej EÚ bude do budúcna na 99% kalifát? No a vidíš momentálne nejakú inú reálnu možnosť/manéver/plán, jak by mohol GP (alebo niekto iný - však skús) vyriešiť niektoré problémy sveta (vrátane svojich), pričom by neprišiel o monopol na svoju už tisíceročnú moc? Lebo asi len to jediné ho zaujíma.

Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Hox | 01.04.2016

Jinak jeho "Evropa" to mnohy není celá Evropa nebo EU, ale jen Západní Evropa.

Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Sámo | 01.04.2016

Mám stejný názor.

Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

svantovit | 01.04.2016

Tak to nie je.Rusko nema zaujem,aby sa Europa potopila do stredoveku a obcianskych vojen,to Globalna elita skusa zrealizovat ohavny plan,ktory dlho planovala.Avsak vedia,ze ak stratia kontrolu nad tymto procesom,tak vyjde nazmar.Prave v tom existuje moznost,ze sa tomu Europa bude moct vyhnut.Rusko vyznamne podpori Europu,avsak len vtedy,ak Europa prestane s protiruskou retorikou a prestane choromyselne opakovat noticky neokonov.A k tomu pride,kedze Europa bude musiet riesit bezpecnost vovnutri Europy,restart vztahov z Ruskom bude iba otazkou casu.A nadovazok,pod pojmom Europa oznacuju iba zapadnu Europu,ta vychodna v ociach atlantistov nikdy Europu nebola.My mame najvacsiu sancu vyhnut sa tomuto procesu a casom nam bude zapadna Europa iba zavidiet.

Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

JaroX | 01.04.2016

Reštart vzťahov s Ruskom? Či GP či Židia či neokone nenávidia Rusov , pohŕdajú nimi a majú z nich strach. Urobia všetko pre to, aby Rusi "nevyhrali". Takže... západná Európa nemôže byť pro-ruská... iba ak by tam nabehla červená armáda... a to sa nestane. Bude tam ten chalifát... a dobre tak. My sa tu starajme o seba, fakt nemáme na to, aby sme riešili celú Európu. Vyriešme si tu aspoň ten východ a stred, nech nezhynieme spolu s fašistami.

Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Kamila | 01.04.2016

Jarox úplně s tebou souhlasím!!!!!

Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Hox | 01.04.2016

To je špatný přístup.

Re: Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

JaroX | 01.04.2016

Hox... prejde pár rokov, Ukrajine sa pripojí k Rusku, ak pán Boh dá, tak aj Slovensko a Česko, možno Maďari, mooooooožno Poliaci a Balkán. A vo Francúzsku, Nemecku, Španielsku, Belgicku, Holandsku, sa budú všetci triasť pred Rusmi a budú konvertovať dobrovoľne na islam, len aby ich "nepohltili" tí zlí "komunistickí podľudia" Rusi... Ako ich budeš zachraňovať potom? Však tam ešte stále ďakujú američanom, že ich zachránili pred červenou armádou, lebo im hrozilo, že ich od Hitlera oslobodí Stalin!

Re: Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

eva | 01.04.2016

Putin řekl, že nechce černou Evropu http://cz.sputniknews.com/svet/20160331/2721100/putin-rusko-zavery-migracni-krize.html

Re: Re: Este nikdy som s Pjakinom nesuhlasil menej

Cico Ciciak | 01.04.2016

Západná Európa sa už ničomu nemôže vyhnúť! Také veci sa nedejú ani v rozprávkach!

Pjakin

Dasa | 01.04.2016

Děkuji za titulky pani Ireně

obsah

Dasa | 01.04.2016

00:22 teroristický útok v Bruselu a podivné události s nimi spojené . se zprávou z " Teorie velkého třesku " ze situační komedie . Židovský svátek . Návštěva do Izraele , předseda Donald Tusk Evropské rady v září 2015 , Obama 44 prezident USA prebíra Nobelovu cenu za mír z roku 2009 . 22.dubna 2016 útok radikálů na základu misi Evropské unie v Mali dne 21. března letošního roku . Odvrátila převrat v Rusku. Úsilí Jaderná energie EU s evropských jaderných elektráren . Trojrozměrné Brusel teroristické útoky jako událost a její referenční body. Opět o havárii Rostov . " Evropský chalífát " pokračování projektu.
Papež a umývání nohou 11 migrantům Papež a etnické rozdíly v kulturních normách .

24:40 Savčenková- rozsudek dne 22. března .
Tragédie ze dne 22. března 1943 zasedání OSN v Ženevě na denupalování lidí v Oděse . Zapojení Nulandové v zatčení Rusů Alexander a Efraim ( Yerofeyev ) v Kyjevě.
35:40 Návštěva Steinmeiera a Kerryho v Moskvě. Příměří v Sýrii a dalších " nemožné" úspěchy.Kerryho kufr , velká složka papíru a kytara .

43:00 Kerry líp chápe akce Putina v rámci prohlášení než dříve Kissinger .
44:20 Návštěva Kuby, Obama
47:00 proč USA zapojili sily NATO pro okamžité zničení Srbů , a to navzdory delší občanské války v Jugoslávii ? Rostoucí " anti- amerikanismus " evropské " elity " . Neúspěch z roku 1996 v globálním reorganizaci a úprava následných plánech v této oblasti.
51:08 Věta Radovana Karadžiće na haagský tribunál .
52:12 Pro koho pracujou Shary a Lexus a Vova ?
55:12 Jak se naučit rozpoznat vztahy na první pohled jiných jevů a procesů .

Re: obsah

zdeněk | 01.04.2016

Zapomněl jste na nejdůležitější Pjakinovu informaci : GP má stále velké znalosti a faktickou moc. Politická práce je jako hra v šachy, když nevyjde náš připravený tah, musíme neprodleně změnit strategii. V této globální partii jsou zapojeny znalosti tajného vědění. Viz počátky biblické koncepse a story o Enochovi,pradědu Noe.

Re: Re: obsah

rafik | 02.04.2016

a co praotec Čech?

Díky za překlad

eva | 01.04.2016

Dobrý díl.

Skvely diel

svantovit | 01.04.2016

Pjakin tu rozobral tematiku,ktora len potvrdila,ze utoky v Bruseli boli pod falosnou vlajkou a odkazom prisluhovacom USA v Europe.Europa ma prevzat opraty nad Ukrajinou,avsak Europske "elity" su v skutocnosti neschopni podpindosnici,ktori iba poslusne plnia prikazy,sami su neshopni babraci plniaci zadanie vytvoru Europskeho chalifatu a poslusne niciaci Europu a jej bezpecnost.Zaujimala by ma otazka,akym sposobom je mozne zmenit struktury v Europe a ci je mozne vyhnut sa vytvoreniu tej hrozy,ktoru na nas prichystal GP.

Re: Skvely diel

petržlen | 03.04.2016

„… je mozne vyhnut sa … hrozy … GP?“

Teoreticky hej. Stačí prestať chytať zajačí chvost GP a namiesto toho zosúladiť svoje správanie s HNR. Prakticky je ťažké odhadnúť, koľko ľudí je schopných aj ochotných preorientovať sa.

Děkuji

SlavaH | 01.04.2016

paní Ireně za překlad O a O pana Pjakina :-))

<< 1 | 2

Přidat nový příspěvek