Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 23.5.2016

Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

udo | 31.05.2016

Isto Lin..súhlasím.
No v čom by podľa teba..do akej..ktorej miery
mohol mať Jaro pravdu?

Ako by ste sa dopĺňať,
spoločnú úroveň commonníkacie nájsť mohli?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

JaroX | 31.05.2016

podľa mňa - časové hľadisko... Rusi môžu ponúknuť koncepciu, s ktorou bude súhlasiť celý svet okrem Izraela, Veľkej Británie a USA, pričom týto sa pridajú niekedy "potom".

Ďalšia vec - kedy dokážeš človeku pomôcť viac/lepšie? Keď budeš za ním dennodenne viackrát chodiť a nútiť ho prijať tvoju pomoc (aj keď sa bude jednať o skutočnú pomoc) alebo keď mu povieš, že mu chceš pomôcť a môže za tebou hocikedy prísť (sám)?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

udo | 01.06.2016

Isto..akurát bežný normálny občan Izraela, VB, USA proti KSB/DVTR (keď sa s ňou raz v tej-či onej forme stretne) nič v zásade nemá, mať nemôže. (tie Pjakinove a spol. traktáty o vedúcej úlohe Rusi treba brať s rezervou. Oni sú proste takí :)
Na vyspelosti onej informačnej technológie to nič nemení.
Boli by sme sprostí (I američania, Nemci, Briti, ..), keby sme to iba z toho dôvodu pre všeobecné blaho nevyužili

Vy hovoríte o ich lokálnych j-elitách,
o úzkej káporátnej skupine nešikovných
a trochu šikovnejšich sociopatov.
O zlomku populu, ktorý ako rakovina
trochu zvyšok tela zneužíva.
Zosobnené BezMierie

A či bude nutná
Znova obriezka "horná",
zavisí od pre(d)stavenia ich samých..
no zákon času = proces sociálnej hygieny,
beží, zrýchľuje ako asi nikdy predtým.
Preto kto z nich sa pýta,
koľko má ešte času do post(r)oja zmeny,
toho v sne už dnes smrtka víta,
bo na ceste k Človeku netreba mať trémy.

Po našom:
"Problém s neustále ožratým bačom,
si i ovce sami zriešiť vedia
..alebo ho vlastní psi raz zjedia"

a jak sa ešte v tomto zmysle vraví:
"..je jedno, koľko bačov v krčme sedí"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

Sio | 01.06.2016

Nevím, proč by Rusové měli nabízet koncepci, která vyhoví všem. Ale Pjakin to snad řekl jasně. Naše koncepce je ta, že v rámci Ruska (dříve SSSR) nezaniká žádný národ, všem je zachována jejich svébytnost. Narozdíl od národů žijícících v rámci USA a Číny.
A musím říci, že pod ušákama za necelých 30 let jsme přišli o více svébytnosti, než za 40 let "komunismu". Alespoň já to tak cítil, že národ "československý" složený z federace Čechů a Slováků, je svébytný, nikdo nás nerusifikoval ani nevnucoval nám svou kulturu. Ano, učili jsme se povinně ruštinu (nyní angličtinu) a byla tu jistě větší nabídka ruské kultury, ale se současnou dominantní rolí anglofonní kultury se to srovnaávat nedá.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

udo | 01.06.2016

Ak nechceme byť súčasťou Ruska,
treba pri zachovaní hlbokej podstaty
A) transformovať KSB/DVTR
do formy prijateľnejšej pre nás a západ,
B) opraviť starú biblickú koncepciu do minimálne ekvivalentného obrazu,
alebo
C) vyvinúť koncepciu lepśiu.

Inak sa asi naši potomkovia budú naozaj učiť ako cudziu reč hlavne ruštinu, no možno neskôr i ako materskú..

I Rusom najlepšie pomôžeme, keď si KSB/DVTR,
čo najlepšie osvojíme.
Tak to aj ich bude menej pokúšať,
s mocou sa "pohrávať",
bo vieme, ako ťažko jej odolať..

..nevyše stále vôbec nie je isté,
ako to na Rusi dopadne..

I Štúr, Beneš, či Dubček sa na Rus spoliehali
a vieme, ako to dopadlo.
Nemôžeme sa stále nechať "zachraňovať".

Aká by bola situácia, ak by sme v roku
1848, 1948, či 1968 boli čo len trochu
ako národy konceptuálne gramotnejší?

..ani rok 1968 by sme neťahali príliš do absurda,
keď hrozil znovu maďarský scenár.
Navyše keď Brežnev tiež čiastočne
v Chruščovových cvoko-stopách išiel..

Čakať na Rasputina, Putina, či ďalšieho Stalina, Zaznobina?
..a keď to "ich silami" nevyjde, potom znova nad vlastnou hlúposťou, naivitou plakať,
i vinu na obyčajných Rusov hádzať?
WTF??

Držme im palce a pomáhajme, nech to tam tentoraz na dlhšie vyjde..či už s KSB/DVTR, alebo niečim objektívne ešte lepším..

Navyše, môźeme byť konceptuálnym inkubátorom, ako moźno máme našlapnuté, keď sa ku nám i oni budú chodiť v dobrom čo-to učiť, skúsenosti vymieňať.
I židia, i Amíci, či Nemci,..

Máme ďalšiu dejinnú, dejovú šancu.
Preberme réžiu. Nebojme sa toho, bo inak to zrobia druhí..
Fakt myslíte, źe sú o toľko lepší?
Cenu, riziká poznáte. No ak sú pre vás prijateľné..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

Lin | 01.06.2016

Ahoj Udo. :) Tímto svým příspěvkem jsi odpověděl na to, na co ses mě ptal. V čem má nebo může mít Jaro pravdu? Určitě v tom, že Rusové by se nyní měli soustředit hlavně sami na sebe. Nemají vystaráno, situace je velmi vážná a hodně těžká - zrádcovskými domácími "elitami" počínaje, přes neschopné sabotérské úředníky k ničemu pokračuje až k rozbrojům v armádě. Do toho všeho tíživá ekonomická situace (sankce) a nepřátelství "západu". Bez Putina a pár lidí kolem něj by se Rusko rázem propadlo zpět do 90.let, kdy bylo pouze surovinovou základnou "západu" (viz - nedávná nabídka řešení Kudrina).
V tomto zásadním uznávám, že má Jaro pravdu...
Dál mu ale nerozumím, protože na jedné straně píše, že se Rusové mají na nějakou koncepci vykašlat - a o větu dál zas, že mají koncepci nabídnout. Stejně nerozumím jeho názoru, že je zbabělé se vyhýbat "za všech okolností" konfrontaci (válce). Kvůli tomu jsem vlastně reagovala. Válka je z mého hlediska to úplně poslední a prakticky vynucené řešení, které ani řešením není, protože problém (důvody, postoje...) zůstává.
A s tebou souhlasím hlavně v tom, že naše "čekání na Godota" je naivní, hloupé, alibistické - ale velmi pohodlné. Souhlasím, že se nikdo z nás nemůže spoléhat na Rusko a čekat, že "oni vše vyřeší a my se pak přizpůsobíme". Stejně, jako samo Rusko nemůže spoléhat na Putina jako "gosudara, který vše zařídí". Osobně si myslím, že zde je i jeden z důvodů Pjakinova rozladění z poslední doby, protože mě to taky štve = to čekání "na zázrak", že jako já nic nemusím a všechno ke mně přijde samo. A o to víc mě štve, že nejčastější příčinou je lenost (u nás i v Rusku).
Přebrat režii do svých rukou sice u nás možné je, ale v první řadě to vyžaduje i přijetí odpovědnosti. A já si myslím, že zde leží "náš kámen úrazu"...
A měj se fajn... :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

udo | 01.06.2016

Podobne :)
A) Žiaden kameň úrazu a
B) ani nie uhoľný, ale
C) kameň uholný..

StavBa z uhlov pohLadu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

Lin | 01.06.2016

Ano, Udo - ta "úhlová stavba" je velmi prospěšná, asi nejvíce trvanlivá a odolná. Víc hlav víc ví - tj. různorodost pohledů tě tím nejlepším způsobem učí nacházet a vyhýbat se vlastním chybám. Takových konstruktivních diskusí jsem tu zažila mnoho a všechny mi byly prospěšné.
Jenže... myslím si, že toto lze jen tehdy, když "stavbaři" přistupují k tématu (problému) odpovědně = ne z nudy či své potřeby se "vyjádřit". Tohle jsem měla na mysli, když jsem psala o odpovědnosti. Těžko cosi stavět s někým, kdo ani "stavbařem" být nehodlá", komu více vyhovuje pozice "kibice a radila"- či si plete "plánování stavby" s komentováním Ordinace v Růžové zahradě...
Poslouchal jsi posledního Pjakina? Je málo analytiků, kteří by uměli rozebírat a vysvětlovat situaci (událost) a následně formovat jakési startovací pozice. Možná... troufám si tvrdit, že toto bychom pro začátek zvládli, protože si myslím, že to už nějakou dobu "po svém" děláme...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

udo | 01.06.2016

Ano..do istej miery.
No veľa je toho ešte pred nami..
Hlavne kybicov príliš neodradiť,
bo rôzni ľudia sa do kibucu hodia :)

Predstav si, źe niekoho takého by si niekde v ďalekom
vesmíre stretla. Hoc aj najväčšieho nepriateľa..
Azda by si sa nepotešila?
Naviac Boh najviac k tebe,
nielen cez les a lúku,
ale aj cez dietky svoje vyPráva.

V každom rozhovore môžeš nájsť niečo,
čo nie je na zahodenie.
Viem, že je to ťažké a vždy sa to asi ani nedá,
no zároveň i obČasný tréning pre večnosť,
vieCnosť je nám treba.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

Sugar | 07.06.2016

1*

Tak tak, je tu velký potenciál Česko-Slovenska, pokud bereme v potaz zájem lidí o informace od VP v porovnání i s mateřskou zemí.

Můžeme být opravdu inkubátorem hlavně v první fázi z pohledu penetrace těch znalostí do společnosti. Což je základ, aby se daná teorie masově začala používat v praxi.

A samozřejmě i naše umístění "srdce Evropy" je jaksi předurčující...

Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

JaroX | 31.05.2016

Lin, kde by teraz bola Veľká Británia, keby nikdy neparazitovala na kolóniách a cez úroky a finančné produkty a služby nesťahovala bohatstvo k sebe aj dnes? Prečo by Veľká Británia mala privítať "zatnout tipec parazitování jedněch na druhých"?

Ďalšia vec: sú všetci obyvatelia planéty Zem skutočne ľudia, alebo sú medzi nimi aj "ľuďom podobné tvory"? Ak by dnes prebehlo vo VB referendum o tom, či prijať/neprijať KOB za koncepciu rozvoja VB... ako by to referendum asi dopadlo, a museli by sa britské elity unúvať ho falšovať (ako to urobili s referendom v Škótsku) alebo by jednoducho stačilo nechať dav hlasovať o výhodnosti RUSKEJ koncepcie rozvoja?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

Lin | 01.06.2016

Jaro, pravdu máš, že je na Zemi Lidí už velmi málo... A někdy mám i dojem, že velká část otroků si už zvykla na svou pozici a je jim jedno, co (s nimi) bude a jak. Umějí jásat a velebit vrchnost i za misku jídla navíc (obrazně) - a dokonce za tu misku položit i svůj život. Když někdy vrchnost svrhnou, stojí to vždy hodně jejich krve - ale výsledkem "změny" je zas nová vrchnost.
A pak zase nerozumím... Jak to myslíš - "hlasovat v referendu" o přijetí KSB? Já fakt nevím, protože KSB není přeci žádnou nabízenou globální koncepcí, ale "jen" návodem a učebnicí, jak chápat řídící procesy (a různé životní okolnosti) = kudy vede cesta "od člověka k Člověku". Pokud chápu správně já, pak KSB není ideologie, za nebo pro kterou by se hlasovalo. Na základě KSB může být ideologie (koncepce) vytvořena, ale učebnici si každý musí projít sám.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

JaroX | 01.06.2016

Lin, čítam čo píšeš a myslím, že chápem všetko čo si napísala tak, ako si to myslela (a aj s tebou súhlasím). Prečo ty nechápeš, že nesúhlasím so zánikom ruského národa len preto, že sa mu nepodarí "položiť na stôl" niečo, čo s čím bude britský, "americký" a "izraelský" národ a štát teraz súhlasiť, neviem.

Re: Re: Re: Re: Re: Čo hovoríte na správu na konci posledného Pjakina?

Ryhas | 01.06.2016

Súhlasím s týmto Vašim názorom ! Takto to chápem v podstate aj ja !

Mafia ukrytá za menom Slovensko, rozkráda posledné čo zostalo, najcennejšie – pôdu.

Najväčší zlodeji sú vo vláde. | 30.05.2016

"KÚZLA" SLOVENSKÉHO POZEMKOVÉHO FONDU
https://www.youtube.com/watch?v=_6FqVvuwoDc
https://www.youtube.com/watch?v=opiePPw0MmU

Re: Mafia ukrytá za menom Slovensko, rozkráda posledné čo zostalo, najcennejšie – pôdu.

udo | 31.05.2016

To sa robí aj v Čechách, Rakúsku, či Nemecku.
O amerike ani nehovoriac.
Akurát elegantnejšie a v oveľa väčšom.
Navyše je tam kriminálna činnosť tohto druhu (a nie len)
stále dôkladnejšie legalizovaná..
..až po tzv. volebný zákon a zákon o "lobbingu",
kde sa určujú pravidlá zacyklenia týchto finančných tokov
priamo do vládnych štruktúr výkonnej moci, zákonodarnej a súdnictva, ktoré tento typ západnej demonkracie chráni..

Máme však dôležitejšie problémy,
kde rádovo mizne oveľa viac verejno-súkromných prostriedkov.
Systém tzv. frakćných rezerv a inštitút úroku ako takého.
Prečo teda dávate falošnú stopu na zdroj problému?
nevedomosť, alebo zámer?

Korupcia je naozaj v tomto zmysle zanedbateľný, až fiktívny problém, ktorým sa cez svoje médeá snažia Páni banksterov realitu cyklických jatiek pre prebúdzajúcim sa stádom zahmlievať..

Re: Re: Mafia ukrytá za menom Slovensko, rozkráda posledné čo zostalo, najcennejšie – pôdu.

JaroX | 31.05.2016

Evidentná snaha podrývať význam samostatného štátu, nielen že to dávajú do diskusií, ale aj rozposielajú e-mailom, dlhodobo a cielene.

Re: Re: Re: Mafia ukrytá za menom Slovensko, rozkráda posledné čo zostalo, najcennejšie – pôdu.

udo | 01.06.2016

bingo.
Rukami akože prebúdzajúcich sa
proaktívnych..iniciatívnych, no stále idiotov.

Tým si ale asi skoro každý musí prejsť..
Hlavne že stádo oheň zavetrilo.
Teraz len ho nenechať spanikáriť,
aby samotnú hrozbu reálnu,
neprevýšilo vlastnými rukami, kopytami.

Toť výzva, bo poniektorí cirkusanti ho
na priek ohrade, klietke spoločnej, blbnúť budú..

Re: Re: Mafia ukrytá za menom Slovensko, rozkráda posledné čo zostalo, najcennejšie – pôdu.

dapa | 02.06.2016

Velmi dobře řečeno,Udo!

Co by řekl Pjakin na tohle?

M. C. | 30.05.2016

http://politikus.ru/events/77374-imya-rossiya-vneseno-v-spisok-razreshennyh-v-germanii.html

Drobný postřeh:

Toje Jedno | 30.05.2016

zmizel slovanský úvodní obrázek.

Poděkování

David | 30.05.2016

Moc děkuji panu Pjakinovi i paní Ireně. Že by se nikdo neptal na Savčenkovou?

Re: Poděkování

404 | 30.05.2016

Savčenkovou pustili 25. tedy po tomto pořadu.

Re: Re: Poděkování

udo | 30.05.2016

hej..tiež som zvedavý, ako to zase reinterpretuje vzhľadom na "zmenenú situáciu".
Myslím ale, že ľudia sa na tom-ňom aj tak čo-to poučia :)
Preto máma radšej VMZ, Velička, Jefimova aspol.
I keď skoro každý tesár sa utnúť môźe.
Včitane GP..ako vidíme

Re: Re: Re: Poděkování

kazdy tesar se muze utnout | 31.05.2016

Premyslele jsem o to yake. Pjakin rikal ze nebude VYMENENA za ruske kriminalniky. Byla omilostena a Ukrajina si ji musi povesit sama.
takze Pjaki se neutnul. Varujte se prani, ktera se vam splni.

Re: Re: Re: Re: Poděkování

udo | 31.05.2016

Povedal by som tak:
"Buďte veľmi opatrní so svojimi prianiami"
..ak nedostatočne chápete Vis Maior,
Mu gramotne nedôverujete.

Viď "Jacobs syndrom"

Re: Re: Poděkování

Kamil | 01.06.2016

Už to reinterpretoval. (O -O z 30.5.) a to tak, že si stojí za svojim, ale 5. kolóna a patrioti pripravili informačné pole tak, že ju treba vymeniť, proste ten tlak bol tak silný, že by bolo kontraproduktívne mu ďalej odolávať a tak sa treba snažiť prepustenie tej persóny zmeniť na svoju výhru. Napríklad Savčenková má vystúpiť v Európskom parlamente. ....

asi ne

kadil | 29.05.2016

predani Ukrajiny pod spravu Evropy neni na bankach.Turecko zavisi na Evrope _ tedy Merkel.

Re: asi ne

udo | 31.05.2016

Myslíte, že by Merkel mohla o niečom podstatnom rozhodovať?

Obraz ktory sa utvara

svantovit | 29.05.2016

mi zapada do modelu,ktory vyzera destruktivne pre svet a Europu.USA vyuzivaju zbytok svojej moci na vytvaranie silovej pozicie voci Rusku a nepriamo Cine,co nevesti nic dobre.Zaroven spusta apokalypticky scenar pre Europu,ktora sa chova ako klinicky idiot a skace do pripravenej pacse obcianskych vojen a genocidy vlastnej kultury a narodov,sucasne sa crta vizia ekonomickej a financnej krizy,zachvevy pred padom sucasneho systemu.Ako z toho von je otazka,ktora rezonuje v kazdom z nas a najma za cenu akych obeti.Realita vyzera skutocne desivo,USA su pripravene obetovat kazdeho a vsetkych,len aby zmiernili svoj pad,aku cenu asi svet a najma Europa zaplati za vytriezvenie je otazkou pre nielen Pjakina.Pre sucasny system sme len mravce,ale napriek tomu mravce citiace a premyslajuce.

Re: Obraz ktory sa utvara

Oracle 911 | 30.05.2016

Dobrá správa je, že EU sa rozpadá pred našimi očami, takže keď re-nacifikácia EU bude viditeľná my môžeme byť z nej vonku.
Zlá správa je, že niektoré domáce elementy napriek svetonázorvému rozdielu V4 a zbytku EU tlačia nám dole krkom nacizmus.

Takže Zeman prakticky ohlásil vystúpenie V4 pri návšteve Xi, Fico urobil prvé kroky pri podaní žaloby proti kvótam (je jedno z akého dôvodu), Orbán na to naviazal vypísaním referenda na tému kvót, ktorý má podtext či si Maďari želajú zostať v EU. A skončí to tak, že Poliaci ktorí to s EU ešte užijú budú nútený okolnosťami pripojiť k novo-vznikajúcej stredo-európskej únií.

Hovorím, že si to ešte vyžerú na základe 2 vecí:
1) Správanie Poľských elít sa dá zhrnúť takto: Západ poskytne nejaké know-how (spolu s min. zdrojmi) a poistky pre Poľské elity, nahucká ich proti Rusku, Poliaci samozrejme neodolajú svojím fašistickým a mocenským chúťkam a vyrazia proti Rusku. Samozrejme to končí tak, že narazia pričom Západ ich hodí cez palubu a potom sa hrajú na obete pri hľadaní pomoci pri Slovanských bratoch. Toto sa opakovalo stáročia, lebo poľské elity sú nepoučiteľný (asi kvôli problémom s vnímaním).
2) Matrica Costa Concordia tá loď mala palubu s názvom Poľsko (stačí do Googlu dať: Costa Concordia deck plan). Ktorého potopenie je akýmsi scenárom rozpadu EU (potápania EU) a tie krajiny, ktoré sú menované sú alebo budú v kríze. Ďalšia zaujímavosť, loď bola vo vlastníctve spoločnosti, kde hlavný vlastníci boli Američania. Tá loď je akýmsi analógom Titanicu.

Tento raz ale zákon času resp. zmena sociálneho správania nedovolí im vrátiť sa do toho infernálneho cyklu, lebo sami Poliaci odstrihnú súčasnú vládnucu kliku od pák moci.

Děkuji moc

Game of Thrones | 29.05.2016

Děkuji moc moc za překlad !

spolupráce globální elity USA a Putina

jill | 29.05.2016

30,28 "putin a globální prediktor pracují spolu"...ať mi nikdo neříká, že Putin nemá vlastní "cestu" na odvracení katastrofy, nejmenoval by se přeci PUTIN, beru to, že Pjakin o tom teď nemůže mluvit, ale..."má za ušima"...

Re: spolupráce globální elity USA a Putina

ÂDM | 29.05.2016

Čtete DVTR či nějaké jiné materiály KSB, nebo jen intelektuálně parazitujete, občas vhodíte něco do diskuse a na konci týdne poděkujete za další překlad analytiky V. Pjakina?

Vzhledem k obsahu vašeho příspěvku pravděpodobně ne.

Re: Re: spolupráce globální elity USA a Putina

ČT | 29.05.2016

ADM, zkuste si pečlivěji přečíst příspěvek, na který reagujete a snad zjistíte, že jste zcela zbytečně kolegu osočil. Nemusíte hnedka reagovat podrážděně.

Re: Re: spolupráce globální elity USA a Putina

Divák | 30.05.2016

Ty jsi nějaký provokatér, nebo co? Chceš vydávat povolenky, kdo sem může napsat svůj názor?!!

Re: spolupráce globální elity USA a Putina

ČT | 29.05.2016

Zdravím, někdy dříve bylo řečeno, že současná spolupráce GP a Putina je pouyze dočasná, něco jako "z nouze cnost". Pan Putin má určitě svůj vlastní cíl, který nemusí být shodný s GP. Taky věřím, že jeho cesta je správná. Jedině je otázkou, až se budou muset GP a Putin "rozejít", jak na to GP bude reagovat a zda nebude Putinovi klást nepřekonatelné překážky. prostě, kdo bude v té chvíli silnější, aby dokázal prosadit "svou cestu..".

Re: Re: spolupráce globální elity USA a Putina

udo | 30.05.2016

V.V. ochráni pred Globaálnym Parazitom jedine:

1) ak v danom čase, situácii ponúkne on (infopole jeho vyzdvihnuvšie) znova objektívne lepšiu
alternatívu riešenia vtedy sa vyvŕbiacich problémov (výziev, príležitostí)..čo závisí nevyhnutne od miery chápania elektorátu, ktorý prezentuje..(nemôže príliš "predskočiť"..), čim sa dostávame k variante č.2

2) musí byť nahraditeľný, aby nemalo zmysel ho odstrániť.
T.j., treba veľa malých "púťiných"..Človekov..Kolektívneho Celo(s-ctného)Věka. Ostatne k tomu smerujú praVidlá (trojZub.ec pOsAidOna Vodu čeriaci) evolúcie Vis Maior sTrojené..
Roj..RaJ(e) BEZ fyzického včelára?

Inak povedané:
Jeho bezpečnosť definuje Miera penetrácie InFormácie v spoloČnosti. Ostatne ako každého Človeka..

Konceptuálna zdatnosť populácie
Inak môže zasa GP Médeou priemerného adiota z davu na miesto priemera, či svojho rezidenta vybrať a stádo do priepasti..na jatky veselo cválajúce, po chrbtoch sa vzájomne pochlebovačne plácajúce, infernálne kruhy krvilačného "ducha" nenarúšajúce, zasa nič nepoostrehne. Mlynské kolo sa ďalej točiť bude,
až kým Vánkom rozlomené, rozlíšené do Vody nesputuje..

Sláva Irene

Oracle 911 | 29.05.2016

To je pre mňa jedno príjemné prekvapenie.

Jupííí

Koloděj | 29.05.2016

Velké díky, Ireno, za pravidelný příděl

Děkuji

SlavaH | 29.05.2016

paní Ireně za překlad. :-)

titulky

Dasa | 29.05.2016

Velmi pekne dakujem za titulky

<< 1 | 2

Přidat nový příspěvek