Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 18.1.2016

Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 18.1.2016

22.1.2016

 

Titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 18.01.2016.srt (59690)

 

00.00 – Návštěva V. Nulandové v Kaliningradu

11:23 – O prohlášeních Hermana Grefa k ekonomické situaci Ruska (pozn.: ředitel Sberbank na Gajdarském fóru „Rusko – poražená země“, více a video zde ), ve stejné době se Nulandová setkala se Surkovem.  Připravují USA v Rusku rok 1991 a je Herman Gref nový Gorbačov?

15:23 – Erdogan a jeho prohlášení o hitlerovském systému vlády

32:40 – Za jakým účelem Západ prohlašuje, že Rusko bombarduje civilisty

39:50 – Írán a jeho vztah k USA

41:40 – Návštěva ruského diplomata v Kyjevě

43:20 – Čína a burza cenných papírů

46:20 – Proč si GP nedokáže poradit s ekologickou situací v Číně a v celém světě?

(obsah: Aeronet/Pozorovatelka)

 

Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 18.1.2016

.

Cico Ciciak | 27.01.2016

Pozrel som Pjakina ešte raz a pochopil som to snáď na 95%, lebo na 1. šup to často nedám (spomalenie rýchlosti prehrávania hodne pomôže). Ale jedna vec mi nejde do hlavy: prečo nebude turkmenistanu moc do spevu, keď budú vyvážať plyn do číny? To bude problém hlavne pre Rusko, ktorému sa bude posilňovať konkurencia v podobe Číny.

Re: .

Hox | 27.01.2016

Turkmenistán - jako exportér plynu do Číny = surovinový přídavek, žádná budoucnost, chudoba. Při spolupráci s Ruskem jsou perspektivy zcela jiné.

Re: Re: .

Cico Ciciak | 27.01.2016

To znie celkom rozumne. To ma nenapadlo.

Nulandova

marx | 23.01.2016

Nulandova prisla,zanadavala a Rusi ustupili.Preco je vo videu Pjakin taky rozculeny,nech pan Pjakin povie pravdu,ze sa tam nebavila Nulandova o Ukrajine ale o Syrii.USA tam ku koncu tak ako furt(1.a 2.svet.vojna) vyslu vojsko aby sa delili, predsa celu Syriu nedaju Rusku.Takze Ruska armada to tam vycistila a USA sliznu smetanu,tak ako vzdy ale dobre tak,ked je Putin slaboch.USA nariadili pokles ceny ropy aby este viac ekonomicky polozili Rusko.Pjakin trepe nezmysli tak ako ostatni.Uz roky citam ze dolar padne ,ako je na tom USA zle,ze uz zkrachuju atd. ale nic sa z toho nestalo,ale realita je taka, ze 1 dolar stoji 80 rublov,ze Rusko je obklucene NATOM,ze Rusko je aj za Putina zavisle ekonomicky na vyvoze ropy a plynu...atd.Teraz ich nieco stala aj vojna v Syrii a nakoniec sa moze stat, ze zo Syrie nebudu mat nic,pretoze im ju vezmu USA,Turecko atd.Putin Putin preber sa a zacni konat.Neboj sa tych imperialistickych papierovych tygrov.

Re: Nulandova

Hox | 23.01.2016

tomu se říká být v zajetí stereotypů, USA se snaží dostat vojensky do Sýrie roky, smůla. Sýrie přežije současnou podobu USA, není to za horama.

- na ropě a plynu je Rusko závislé méně než Norsko
- "rusi ustoupili" před ježibabou Nuland... vtipné, ale k realitě má daleko
- "Putin slaboch"... naštěstí se kolem Putina nepohybují experti jako ty, to už by Rusko dávno neexistovalo
- pokles cen ropy je daleko spíše v režii samého Ruska po dohodě s GP, v USA to likviduje ropné odvětví, na které jsou navázány dluhy za stovky miliard, jak to bouchne, v USA bude ostrá krize
- ekonomika Ruska je oproti ekonomice USA v ukázkové formě, zbývají jen některé relikty koloniální správy ve formě odtoku desítek až stovek miliard USD ročně směrem do USA, na vyrovnání cen ropy a důsledků "sankcí" stačí jen tento kanál odstřihnout, což se stane
- dolar padne, otázka zní kdy, ne zda
- vojna v Sýrii je pro RF ekonomiky plusová operace, přinesla jen za 3 měsíce zbrojní kontrakty za 17 miliard USD (navíc ke stávajícím za 40 miliard USD) - zbytek světa jednoduše vidí, že ruské zbraně jsou mnohem efektivnější než Emerické nebo jiné.
- Turecko ani USA Sýrii nikomu nevezmou, Turecko už defakto neexistuje, USA nebude brzy také, alespoň v současné podobě přestárlého hegemona.... v nové roli nebudou nic ve světové politice znamenat.

Re: Re: Nulandova

marx | 24.01.2016

jo,jo len ver tym rozpravkam.Tak ako Pjakin rozpraval o zmene financneho systemu ohladne dlhu Ukrajiny voci Rusku.Doteraz Ukrajina nevyplatila Rusku dlh a nic sa nedeje.USA padne,dolar padne atd. uz to citam 4 roky a nic.A ty si myslis,ze ked bude financna kriza,tak to postihne iba USA?.Zase to postihne cely svet ako v roku 2008 ,uz si zabudol?Premyslaj logicky a drz sa faktov,ked padne USA tak padne Cina.V Cine sa vyraba vela pre USA.Ak padnu usa,tak pre koho bude cina vyrabat? Cely cas tu hovoris o cisarovych novych satoch ale pritom cisar je nahy.A ten vas globalny prediktor co vsetko vie a vsetko riadi,ked to citam tak mi pripadate ako nejaka sekta,ako jehovisti.Co vyznavanie boha vas omrzelo?,tak ste si nasli nieco lepsie-GP.Majte svoj nazor a nestavajte sa znova ovcami.Nemam nic proti Rusku,Putinovi,som proslovansky ale zacinam selektovat zpravy.Divam sa na to realisticky a hlavne sledujem co z toho co som cital alebo videl v nezavislych zpravach a videi sa potom stalo.Pjakin ma dobry prehlad o ukrajine ale ked mu daju nejaku inu otazku,tak zacne ale potom preskoci znovu do ruska,do 2svetovej vojny,atd.To je ako o tom ,ze slon ma chobot ktory sa podoba zizale a potom zacne uz hovorit len o zizale.Takze premyslaj....pretoze uz aj v nezavislych novinach sa zacinaju objavovat voloviny.

Re: Re: Re: Nulandova

Hox | 24.01.2016

Operace bývají bolestivé, ale často pokud čekáš příliš dlouho, vše bude jen horší. Podobně s USA a dolarem, pocítí to všichni, ale jiná cesta neexistuje, pokud jako jinou cestu nepočítáš konec civilizace. Nijakou radost z toho co se bude v USA dít nemám, na druhou stranu, čím kratší dobu bude agónie trvat a čím rychleji USA vyklidí pozice, tím lépe pro nás všechny.

Re: Re: Re: Nulandova

petržlen | 24.01.2016

Peňažný systém založený na úžere je dlhodobo neudržateľný. Keďže už takmer splnil svoj účel (presypať bohatstvo sveta do správnych vreciek), stráca opodstatnenie a bude hodený na smetisko. Kto sa v zostávajúcom čase nenaučí žiť bez virtuálnych núl na svojom bankovom účte, bude to mať ťažké.

Číňanovi stačí na prežitie hrsť ryže denne. Koľko potrebujeme my?

Môžem sa mýliť, ale nezdalo sa mi, že by tu niekto vzýval GP. Naopak je skôr snaha poznávať jeho činnosť s cieľom oslobodiť sa spod jeho nadvlády.

A vôbec, čo proti rozprávkam?

Re: Re: Re: Nulandova

mac | 29.01.2016

bla bla bla. medzinarodna politika je beh na velmi dlhe trate. 4roky je nic. rusom trvalo 20rokov kym sa dvihli z blata a ty chces emeriku hospodarsky znicit za 4roky. sa nedaj vysmiat. este stale sa ropa obchoduje v dolaroch a este stale su medzinarodne platby v us dol. si ich natlacia kolko chcu. uz sa to meni, ale pochop, ze kym to bude globalne platidlo, dovtedy dolar nepadne. a emerika robi vsetko aby dolar udrzala. a aj ked skapina, sily ma viac ako ktokolvek iny.

Re: Nulandova

el | 26.01.2016

1. Nulandová přišla a nenadávala, údajně ohlásila možnost vzniku válečného konfliktu.

2. Místem má být jak jinak, Sýrie. Do té se stahují na sever (v oblasti kurdských povstalců) americké a turecké jednotky.

3. Hlasy o tom, že celá situace může přerůst v něco většího, se ozývají ze samotného Ruska.

4. S touto možností (pozemní invaze do Sýrie) přišel ve svém projevu o stavu unie O.. Podpořil to v Turecku na schůzce Biden a Carter v Paříži už přímo jednal s nejbližšími spojenci. To vše v průběhu 10 dnů.

5. A nyní pragmaticky, pokud Rusko bojuje proti IS v Sýrii a ti co jej vytvořili zde hodlají otevřít jakousi pozemní frontu, která bude bojovat především proti Asadovi, tak jeho práce může přijít vniveč (rozdělení Sýrie z tohoto důvodu je naprosto nežádoucí). Zároveň tato situace vytvoří jak tady říkáte, informační pole pro oslabení Ruska v jeho pozici na Blízkém východě a rovněž v celosvětovém měřítku. Dá se dokonce tvrdit, že úspěchy Ruska v posledním období pár let, by mohly být minimalizovány až na úroveň před nástupem Putina, o což se na kolektivní rovině umí mainstream postarat.

6. Před Putinem hlavní výzvy teprve stojí, když se jeví, že neokons se nevzdají bez krvavého boje (pokud to opravdu chtějí realizovat, tak již nejsou pod kontrolou).

7. Na druhou stranu, tato hra se jeví jako jeden z posledních výkřiků zoufalství ze strany západního světa a může to být samozřejmě i kouřová clona pro odchod ze scény ve stylu "bojovali jsme do posledního dechu". V posledních pár letech už nemají finance na realizaci takovýchto scénářů a rovněž důvody, proč něco podnikají, neobsahují nic než zachování stávajícího ekonomického stavu věci případně zajištění si ekonomických výhod na úkor ostatních. A to v současném světě již nestačí.



Vlastizrádci.

Putinovec | 23.01.2016

Když poslouchám komentář pana Pjakina o tom,jak Evropští kolaboranti mávnutím ruky obětují obyvatele vlastních států za účelem dosažení svých cílů,tak se mi otvírá kudla v kapse.Je nejvyšší čas na Nový Norimberský proces na celoEvropské úrovni.

Surkov

Heriot | 23.01.2016

Zaujala mne kritika Surkova a jeho setkání s Nulandovou.
Surkov má být, podle medií, asistentem prezidenta Putina. To mi nedává moc smysl...

Re: Surkov

pun | 23.01.2016

Ale dává. Nepřátele si drž u těla, budeš mít přehled o tom, co páchají a můžeš se podle toho zařídit. To je hodně stará poučka.

Re: Re: Surkov

Heriot | 23.01.2016

No, nevím, jestli je to poučka, říkal to filmový kmotr Corleone...:-).
U těla je jedna věc, být asistentem, čili už téměř důvěrně u těla druhá. Pak i ten vidí do talíře.
Kdyby si měl Putin držet všechny nepřátele u těla, musel by sebou vodit tisicihlavá stáda.

Re: Re: Re: Surkov

pun | 23.01.2016

Říkali to i jiní, kdo první, nevím. V.V.Putin je myslím především výborný stratég a řekl bych, že i výběr jeho spolupracovníků tomu odpovídá. Prostřednictvím Surkova myslím má vazbu na jistý okruh vlivných lidí a dozvídá se o jejich zájmech a snahách, možná si vybral z toho stáda podpindosníků tu největší drbnu, kdoví. Taky jim může takhle decentně posílat vzkazy, co by se stalo, kdyby.... Pojmy krtek, dvojitý agent a další mu zcela jistě nejsou cizí a umí s takovými lidmi zacházet tak, jak je třeba. Každopádně ani Surkov si nedovolí jednat proti příkazům svého šéfa, to by brzy skončil a nahradil by ho někdo jiný ze stejné stáje a on to ví. Nějak to tomu Surkovovi ani nezávidím.

Re: Surkov

udo | 23.01.2016

A čo je Putin Boh, alebo čo?
..tak aj jeho poradcovia, asistenti..
Rusko je oligarchia tak, ako i západ,
i keď dnes moźno trochu demokratickejšia.
Tiež tam vádne obrovský vnútropolitický boj
a nie je 100% isté, kto vyhrá.
I preto sa nesmieme na nich spoliehať.
Najlepšie im pomôžeme, keď tu v Únii svoju pozíciu
držať budeme, Brusel postupne defašizujeme.

Btw..ako remeselník v dielni, šope:
ak nemáś ideálny materiál, musíš robiť s tým,
ktorý máš..alebo otrokom budeś, to vzdáš..

Sám Putin rozhodne nie je dokonalý.
Tiež robí i chyby, aj keď je momentálne pravdepodobne
objektívne jedným z najlepśích politikov celosvetovo.

Viď jeho nepochopenie(?) vzťahu priamej úmery
medzi úrokovou sadzbou a infláciou.

Hľadáme Mieru správnosti konkrétnych krok,
NIE dokonalosť. Tej niet.
Dokonané znamená koniec a toho nemôźe byť bez začiatku,
no zároveň vás tu nechcem praktickou filozofiou každodennou, bez doStatočného osvojenia KSB/DVTR, základmi modelovania budúCnosti miesť..

Učiť sa učiť sa učiť sa..(do posledného dychu,
no nezabúdať i dýchať :)
Každá kuchárka sa má učiť riadiť,
čo však neznamená že riadiť i musí.
Konkurencia však zachovaná byť musí.
Inak to mocných skrz monopolne vysokú cenu na riadenia láka,
hrať sa na vtáka ohniváka..

Re: Surkov

Dagmar | 23.01.2016

Surkov je prava ruka Chodorovskeho.Každý oligarcha tam ma svého člověka.

Re: Surkov

DAGMAR | 23.01.2016

Odkaz na spojitost Surkova a Chodorovského. Putin s ním ale jistě zatočí...
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/1765-ten-ktery-ma-pry-prsty-ve-vsem-ctete-o-velmi-zajimavem-spolupracovnikovi-vladimira-putina.aspx

co delat

Dagmar | 23.01.2016

Zajimalo by me,zda můžeme,kromě studia KSB,snahy orientovat se v situaci a žít život Člověka,něco udělat my lide,kteři neovlivníme geopolitiku.Je fajn sledovat Pjakina,ale je možné z nasi strany podpořit nějak vývoj situace? Nevim.treba vytvaret obrazy,obracet se na politiky....Nebo je to příliš vysoká hra a my můžeme jen věřit?

Re: co delat

Sio | 23.01.2016

Ano, to je naprosto legitimní otázka. KOB si dává za cíl přenést znalosti pocházející s vršku pyramidy do nejširších mas a jediné jeho návrhy se smrskávají na radu "Čtěte tlusté knihy VP SSSR". To je sakra málo. Pokud chybí pravidelná, každodenné a trpělivá práce s masami, která se neomezuje jen na knížecí rady, zastánci KOB a DOTU nikdy nesplní své cíle.
Sice je tu spousta řečí i nefunkčnosti marxismu a dialektického materialismu.
Ale jedno je jisté. Bolševici s masami pracovat uměli anebo se aspoň snažili. Na poli KOB a DOTU se neděje nic. To má být příklad uplatnění plné funce řízení?
Máme tu jen všeobecné analýzy na úrovni top politiky. Ty je schopno vnímat max 5% lidí a to si myslím, že je hodně vysoký odhad.
KOB a DOTU není, alespoň podle špičkových představitelů (Pjakin, Petrov) vůbec o víře. Je o poznání a pochopení problematiky. A pokud to někdo tvrdí, buď lže, nebo té myšlence nerozumí.

Re: Re: co delat

udo | 23.01.2016

Poznáte to staré dobré dedinské:
"Bez práce nie sú koláče."
..o to viac platí pri vzdelávaní

Alebo chcete strieborný podnos a na ňom čip-ŠÉM so šľahačkou?
Informáciu cisársku by ste mali.
Kuchárom osudu svojho ste sa stali.
Ibaže by ste dar osobný, Stromu života.. spoznávania,
rozlíšenia zahodili, "múdrejším" odovzdali..

Ak chcete byť golemom,
biorobotom, ste tu na zlej adrese.
Ak chcete lacné triky rýchle,
inam sa nesiete..
Ak chcete zaZraky,
na tie i cirkvi i bolševici,
nejedno desaťročie sily,
vôle mocnej podali si.

Re: Re: Re: co delat

Dagmar | 23.01.2016

Udo,proč hned zostra?Ptala jsem se s naprosto uprimnym zájmem co delat.A nic nechci na stříbrném podnose.Jen si kladu otázky.

Re: Re: Re: Re: co delat

udo | 23.01.2016

To bolo Siovi :)
Pre Vás som zabudol dopísať,
na obrázok Žižku sa podívať.

"Bi sa tam, kde stojíš"
(Na stránke dole)
..i to už je hodne

Treba prosto najprv zmeniť informačné prostredie,
bázu, základňu pyramídy-davu odstreliť, presnejšie zmeniť.

A k Punovi?
Plne súhlasím.
To nižšie?
Právo na názor má každý :)
no i mýliť sa môźe každý.
Včítane mňa

Re: Re: Re: co delat

Paloma | 23.01.2016

Nemohol by si písať tak, ako ti zobák narástol? Bez urážky.

Re: Re: Re: Re: co delat

udo | 23.01.2016

Ako chcete vytvoriť realistickú sochu,
zobraziť objektívnu realitu niekomu,
keď nepoznáte záKlady proporcii, anatómiu, geoMetriu,
..egometriu, fyziológiu, typy kladiviek a dlát?
Aspoň základy..

Ako chcete in-Formovať?
..rozlišovať, hodnotiť.. meniť, upravovať, riadiť, prenášať
jednotlivé miery celkovej formy, obrazu reality?

Ak budete iba obdivovať obraz, sochu, dielo..
a nebudete i sama tvoriť, zostanete kameňom (objektom)
a nie sochárom (subjektom).
Osoba, druh, ktorý skamenie, vyhynie.
Zakliatie, ako v rozprávkach.

Snažil som sa Vám naznačiť moźnú cestu cez matricové polia
vášho kolektívneho podvedomia.
Aby neboli Mínoove, ale DIove..
Cesta z jeho(vho) bludiska.

Cvičná:
Koľko rôznych obrazov, sekvencii, dejových, z-myslových úrovní vo vete predposlednej vidíte?
Ak Vás nudím, tak samozrejme prepáćte
a od príspevkoch mojich odídte..
Rušiť kruhy svoje nedajte
a príležitosť iným nechajte..

Na krčmový jazyk hejslovácky
nálada sa robí borovičkou, "podomácky",
čo formuje osud rosomácky.
Avšak patriotom, vlastencom,
čo vládnuť učia sa pracne kolom, prstencom,
snahe o gramotnosť politickú, všetka ćesť,
bo propagácia ignorácie reality politickej,
je vašich vrahov chytrá lesť.

"Ak sa nebudete o politiku zaujímať,
bude ona minimálne deti vaše nadúvať"
tak..či onak

Šáh, učíme sa tu hrať kartami,
predstavivosť zlepśovať,
budúCnosť projektovať
nie len prázdnymi mantrami.
Matrice nabíjať energiou = emóciami.
Materializovať osud svoj,
globálne zodpovedne,
s pomocou Otcovou.

"Mysli globálne, konaj lokálne"
Opačne to nepôjde

Veľa šťastia - Múz,
keď len s Jeho-ich pomocou,
strojiť svet lepší skús

Ďakujem a príjemný zvyšok víkendu prajem
u.

Re: Re: Re: Re: Re: co delat

Paloma | 25.01.2016

Veľa kriku pre nič.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co delat

udo | 25.01.2016

Čo..kto je podľa Vás Paloma to "NIČ"?
VSKUTKU exIstuje?
Nepýtam sa len tak,
skúšam iba zamyslenie iniciovať,
medzi úrovňami chápania učiť sa preskakovať.
Komunikačné "frekvencie" spomínané autoidentifikovať

Ako deti v škôlke, pri tej hre skočke..či ako sa to volá..
hore-dole a možno niekedy i trochu pravo-ľavo.
Pamätáte si to z detstva?
Asi všetci sme to hrávali..

Re: co delat

pun | 23.01.2016

Popularizace KOB a DOTU je běh na dlouhou trať a zejména v první prioritě přes několik generací. Jednou se s tím ale začít musí. Pokud si tu teorii nastudujete, začnete se na dění kolem nás dívat jinýma očima a dokážete nejen pochopit, co se kolem Vás děje, ale také to ozřejmovat svým známým a zejména svým dětem. Pak za pár generací už nebude tak jednoduché třeba vyvolat v zájmu těch na vrcholku pyramidy vládnutí nějakou tu barevnou revoluci. Tvůrci této teorie nejsou hloupí a ví dobře, jak dopadají různé ty marx-leninizmy a jim podobné, které nám v mládí tloukli do hlav horem dolem a efekt byl opačný. Jako mladí jsme z toho měli v lepším případě legraci a nevěřili jsme tomu ani náhodou. Tudy prostě cesta nevede, chce to čas.
P.S. Hlavně si dávejte pozor na falešné proroky, kteří se tou to teorií zašťiťují a kážou bludy. Podle mého osobního názoru se k nim zde nebezpečně blíží uživatel "udo", mnoha slovy dokáže neříct nic a ještě to má ve verších. Šíření KOB a DOTU mezi lidmi tím prokazuje medvědí službu.

Re: Re: co delat

JaroX | 23.01.2016

tak v tomto si úplne vedľa, nič si nepochopil

Udo odhaľuje súvislosti! Len sa treba trocha snažiť pochopiť, čo hovorí (podstatu, a nie ten šum okolo).

Re: Re: Re: co delat

pun | 23.01.2016

Já tam žel vidím jen ten šum, ve kterém se to užitečné téměř dokonale ztrácí. Prostě to nedokážu dočíst. Asi jsem k takovým intelektuálním výšinám ještě nevyspěl a budu rád, pokud to tak zůstane. Rád bych si zachoval zdravý rozum, pokud ho tedy mám.

Re: Re: Re: Re: co delat

Oslo | 23.01.2016

Suhlasim. Verse ma irituju a pointa jeho prispevku sa vacsinou da zhrnut do jedneho suvetia. Ja osobne take diskusne prispevky povazujem za spam/trolling. Akoze forma je dolezitejsia ako jadro myslienky? Fakt?

Re: Re: Re: Re: Re: co delat

udo | 23.01.2016

Ako inak, lepśie vyjadriť nutnosť dostatočného
viacvrstvového, mnohoúrovňového chápania mozaiky
príćinno-dôsledkových vzťahov (dejov, procesov)?
Ako Inak zvýśiť informačnú nasýtenosť textu, ako umením,
Múzami - matkou, mat(r)icou vedy.

Kaźdý krát, keď si s odstupom času, rozvoja červenej nitky vášho klbka v bludisku informačnej vojny, prečítate tie básníčky, na niečo nové, ďalśí obraz, návod prídete..
Navigácia.

Snažím sa sekvencie obrazov z objektívne existujúcich kulturologických matríc napojiť..
napojiť na vaše prastaré kulturologické stereotypy, skúsenosti stoviek..tisícov generácii vaśich predkov, na vo všom kolektívnom podvedomí existujúce rozprávky a ľudové múdrosti, pieSne..

Prečo sú podľa Vás ľudové eposy všetkých kultúr formované ako básne?..s prísluśnou rytmikou..ako keď sa na frekvenciu napr. ráDia Devín ladíte..

Za siedmymi horami a siedmimi dolinami..
Kopček, dolinka, hore, dole sa v mysli kýveme
a na prísluśný info-download nastavujeme..
Sínusoida nosnej, tzv. modulačnej frekvencie
I išiel Janko za nosom..

Samozrejme i ja môźem byť niekedy nedostatoćne naladený,
s vami zladený,
po čom vám chýba koláč na stolr drevenice sladený.
Pred, ći po rozprávke od deduśka, babićky,
keď dietky, ľudia budúci, zatiaľ neladiaci,
po dvore behajú sťa opićky..

Áno, asi vśetci sme žiaľ zatiaľ,
stále občas ešte iba opičky.
Nezvratných Ľudí, ČeloVieČiny stále ešte málo, ak vôbec,
i tak rozprávky začiatku prišiel koniec..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co delat

petržlen | 24.01.2016

Jo, prichádzame ako opičky. Ako odchádzame?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co delat

udo | 24.01.2016

Toť otázka na každého osobne :)

Re: Re: co delat

petržlen | 24.01.2016

Popularizácia marx–leninizmu bola beh na dlhú trať a najmä v prvej priorite na niekoľko generácií. Raz sa s tým muselo začať. Kto si tú teóriu naštudoval, začal sa na dianie okolo seba pozerať inými očami a dokázal nielen pochopiť, čo sa okolo neho deje, ale aj ozrejmovať to svojim známym a najmä svojim deťom. Potom za pár generácií by už nebolo také jednoduché napríklad vyvolať v záujme tých na vrcholku pyramídy vládnutia nejakú tú nežnú („sametovou“) revolúciu. Tvorcovia tejto teórie neboli hlúpi a dobre vedeli, ako dopadajú tie rôzne kapitalizmy a im podobné, ktoré im v mladosti vtĺkali do hláv, ale efekt bol opačný. Mladí z toho mali v lepšom prípade srandu a neverili tomu ani náhodou. Cesta tadiaľ jednoducho neviedla, chcelo to čas.

Ak niekde nič nevidím, neznamená to, že tam nič nie je.

Re: Re: co delat

Hana | 28.01.2016

Nejen on....

Re: co delat

Jura | 23.01.2016

Založit politickou stranu či hnutí.

Re: Re: co delat

petržlen | 24.01.2016

Politika je pokrytectvo, lož, podvod, lúpež a vražda v jednej hrči – nemôžeme byť všetci pokrytci, klamári, podvodníci, lúpežníci a vrahovia, či? ;-)

Re: Re: Re: co delat

Dušan | 24.01.2016

Nie.

Politika je správa vecí verejných. Všetko zlé čo si popísal je len dôsledok tlupoelitarizmu/oligarchizmu.

Re: Re: Re: Re: co delat

petržlen | 30.01.2016

Súhlas. Taký bol pôvodný význam. Asi som mal byť presnejší a napísať „politika dneška“.

Tlupa je pre túto úroveň bytia zzákonitá a vždy budú existovať jedinci, ktorí z nej budú vytŕčať, čiže elita. Tlupoelitarizmus možno chápať v jeho ľudskom aj prevrátenom (neľudskom) zmysle. Ak je jeho súčasná podoba neľudská, znamená to, že sami sme neľudia, alebo aspoň rozhodujúca väčšina z nás. Vonkajšie prostredie je zrkadlom nášho (väčšinového) vnútra.

(Hm, nemal by som s tým čosi robiť?) :D

Cina

Peeter | 23.01.2016

1. Co chcel povedat Pjakin pri cine a pade burzy, ze si tam GP presuva majetok? Treba si tam previest peniaze a potom padne dolar, euro, libra?

Re: Cina

JaroX | 23.01.2016

áno

Re: Cina

udo | 23.01.2016

Áno, ak chcete, je pre vás výhodné, aby padol dolár, euro, libra a na nich naviazaná CZK, ak chcete podporiť v tomto zmysle plány GP na presun centra globálneho riadenia so všetkými sprievodnými, následným akoby "spontánnymi" udalosťami.
Ak sa chcete vzdať ďalších prostriedkov, možností spoluriadenia ..

Alebo gramotne investujete svoje ťažko nazhromaždené prostriedky do reálnej produkcie a služieb vo svojom čo najbližšom okolí, kde budete mať nad investíciou najlepšie priamy dohľad.

Inak môžu..a veľmi pravdepodobne okľukou cez manipulovanú burzu v stredno-dlhodobom horizonte i budú použité na nákup munície pre popravu Vás..resp. vaśich vnúčat a detí.
Nevyhnutne.

T.j., ak chápete aspoň základy mechaniky "samo"riadenia trhu a burzy.
Viď KSB/DVTR..alebo zdravý sedliacky rozum, ktorý hovorí, že po jeseni väčšinou zima prichádza..či keď horu zasadím, až deti, vnuci moji ju zožnú. Ak dreviny rýchlorastúce, nížinné na kopci zasadím, potomkov svojich eróziou pôdy, zosuvom, potopou bahna ohrozím.

Tak v lepšom prípade, ak pochopia zdroj problémov a moje chyby (hriechy dedičné) opravia, ďalej svojim ne-pre-dajú, iba hrob môj popľuvajú..

Re: Re: Cina

JaroX | 23.01.2016

Veľmi pekne povedané, podobne, aj keď nie takto básnicky, sa to sanžím vysvetľovať aj ja, lenže skoro nikto to nechápe. Skoro všetci iba počítajú peniaze. A to je naša skutočná tragédia (ľudská, národná, štátna, regionálna, rodinná).

Re: Re: Re: Cina

udo | 23.01.2016

Dik :)
Niekedy sa zadarí
a občas vraj menej..

Re: Re: Cina

petržlen | 24.01.2016

V skutočnosti nejde o žiadne „investície“, „peniaze“ ani „majetok“. Máme šancu priučiť sa životu človeka. Kto ju nevyužíva, dostáva sa medzi rovnakých neľudí.

Vrana k vrane sadá,
rovný rovného si hľadá.

Poděkování

Kmet | 22.01.2016

Také moc děkuji za překlad ušetří spoustu času

Re: Poděkování

Alena | 22.01.2016

Ďakujem

Poděkování

David | 22.01.2016

Moc děkuji paní Ireně za překlad.

Děkuji

SlavaH | 22.01.2016

paní Ireně za překlad. :-)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek