Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 16.5.2016

Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 16.5.2016

výpovědi o půjčce

Agata | 16.07.2019


Ahoj,

Potřebujete legitimní úrokovou sazbu úvěru ve výši 2% ?, Dante Paola Družstevní Pomoci nabídnout úvěry jednotlivcům a organizacím Půjčka, Naše půjčky jsou dobře pojištěné a maximální bezpečnost je naší prioritou, nabízíme půjčky, které jsou k dispozici.

* Osobní půjčky (bezpečné a nezajištěné)
* Podnikatelské úvěry (bezpečné a nezajištěné)
* Kombinace půjčky
* Konsolidační půjčka a mnoho dalších:

Máte-li zájem, obraťte se na nás s přijetím tohoto e-mailu, aby transakce mohla pokračovat.

S pozdravem,
Dante Paola,
Volání / Whatsaap +35677926593
C.E.O / Konzultant General.
Dante Paola družstevní pomoc.
dantecooperativehelp@hotmail.com

Geniune BG/SBLC for Lease and Purchase

Muhammed Emir Harun | 04.09.2018


We Facilitate Bank instruments SBLC for Lease and Purchase. Whether you are a new startup, medium or large establishment that needs a financial solution to fund/get your project off the ground or business looking for extra capital to expand your operation,our company renders credible and trusted bank guarantee provider who are willing to fund and give financing solutions that suits your specific business needs.

We help you secure and issue sblc and bank guarantee for your trade, projects and investment from top AA rated world Banks like HSBC, Barclays, Dutch Ing Bank, Llyods e.t.c because that is the best and safest strategy for our clients.e.t.c

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS

1. Instrument: Funds backed Bank Guarantee(BG) ICC-600

2. Currency : USD/EURO

3. Age of Issue: Fresh Cut

4. Term: One year and One day

5. Contract Amount: United State Dollars/Euros (Buyers Face Value)

6. Price : Buy:32%+1, Lease: 4%+2

7. Subsequent tranches: To be mutually agreed between both parties

8. Issuing Bank: Top RATED world banks like HSBC, Barclays, ING Dutch Bank, Llyods e.t.c

9. Delivery Term: Pre advise MT199 or MT799 first. Followed By SWIFT MT760

10. Payment Term: MT799 & Settlement via MT103

11. Hard Copy: By Bank Bonded Courier


Interested Agents,Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request.



Name: Muhammed Emir Harun

Contact Mail :info.financewizardltd@gmail.com

Skype: info.financewizardltd@gmail.com

We Offer Secured Verifiable BG/SBLC Instruments

Walsh Robert | 29.07.2018

We are authorized Financial consulting firm that work directly with
A rated banks eg Lloyds Bank,Barclays Bank,hsbc bank etc

We provide BG, SBLC, LC, LOAN and lots more for client all over the world.

Our procedures are most reasonable and safest as dealings are done bank to bank immediately after DOA is countersigned keeping you our client guaranteed of safety 100%.

Equally,we are ready to work and pay commission to Brokers and financial
consultants/consulting firms in their respective countries.

Awaiting a favourable response from you.

Regards
WALSH SMITH, ROBERT
email : info.iqfinanceplc@gmail.com
skype: cpt_young1

BG/SBLC/LC FOR LEASE

badigantla srinivasa | 18.04.2018

We specialized in Bank Guarantee {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft {CBD} as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed.

We will be glad to share our working procedures with you upon request to help us proceed towards closing deals effectively.

Email: raofinance90@gmail.com
Skype: raofinance90@gmail.com

Regards Rao

yusuf.adm12live@gmail.com

Yusuf Adams | 23.02.2018

We have direct and efficient providers of Bank Guarantee (BG’s), Insurance

Guarantees,Confirmable Bank Drafts, Standby Letters of Credit (SBLC) medium term note (MTN)

and Third Party Guarantees. which are specifically for sell/lease at leasing price of 4+1%

/32+2% for selling price.
If you are a potential Investor or principal looking to raise capital, we will be happy to

answer any questions that you have about this opportunity and to provide you with details

regarding these services.

Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded, by providing you with yearly

renewable leased bank instruments. We work directly with the providers of these

instruments.


DESCRIPTION OF INSTRUMENTS:

1. Instrument: Bank Guarantee (BG/SBLC) (Appendix A)
2. Total Face Value: Eur 10M MIN and Eur 10B MAX (Ten Billion USD).
3. Issuing Bank: Barcley's Bank , HSBC Bank London, Credit Suisse and Deutsche Bank

Frankfurt.
4. Age: One Year, One Month
5. Leasing Price: 4% of Face Value plus 1% commission fees to brokers.
6. Delivery: Bank to Bank swift.
7. Payment: MT-103 or MT760
8. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking day.


BELOW IS OUR FCO PROCEDURE

WE will arrange for a fresh cut BG/SBLC EURO/USD $10million to 100billion in favor of your

company with Euro clear access code and block code as well as the ISIN and CUSIP numbers

and Common Code of the SBLC from Barclay's Bank to enable you verify it at a lease cost of

4+1% After which you will transfer Euro cost fee to validate the instrument before it is

delivered by swift MT199/MT799 pre-advice and finally via MT760 and the beneficiary is

expected to pay 4% lease cost via MT103 to providers funding bank after verifying and

authenticating the swift MT760 from issuing bank Barclay's, hsbc, and deucthe bank etc.
Contact us for outstanding service, competence & professionalism;

For all inquires Contact:


Name: Yusuf Adams.

Email:yusuf.adm12live@gmail.com yusuf.adm12live@outlook.com
Skype:yusuf.adm12live@outlook.com

TESTED AND TRUSTED LOAN COMPANY UPSTART LOAN.

Wesley Dwayne | 07.11.2017

WHENEVER YOU OR YOUR LOVED ONES NEED A LOAN UPSTART LOAN IS THE BEST, TESTED AND TRUSTED. BEWARE OF RIPPERS ONLINE.( Email: upstartloan@yahoo.com or text/call +1(574) 301-1639 ).

Good day, Out of my busy schedule just feel like to quickly share this because i know am going to save thousand of lives with this. A lot of persons will agree with me that fake loan lenders is no longer a news to us it has been trending for some months now and i was also victimized when i tried seeking for a loan for the invention of a new patent and invest on stock. After so many failed attempt to get a loan there was one company who proved themself to be different among the rest, They are trust worthy, straight forward, honest and reliable. I won't say much because as the saying goes "experience is the best teacher", I will candid advice anyone who need a loan of any amount to kindly contact this one and only true lenders UPSTART LOAN on their email address: ( upstartloan@yahoo.com ) Or you can as well text/call them on ( +1(574) 301-1639 ) . I remain my humble self Wesley Kurt Dwayne, I reside at Park Ave Richmond VA 23220. Say no more to be victim of scam enough is enough for the wise, Don't trust until you verified contact UPSTART LOAN now and be forever thankful for my advice.

cliffordhackerspays@gmail.com

WANDY | 25.09.2017

¿NECESITA UNA TARJETA DE COCHE HACKED CON PIN?
Vendemos tarjetas de cajeros automáticos con carga física. Se trata de una tarjeta de croned que se puede utilizar para retirar efectivo en cualquier cajero automático. Esta tarjeta viene en Visa / MasterCard. Por lo tanto, funciona en cualquier cajero automático que acepte Visa / MasterCard Worldwide. ¿PUEDO UTILIZAR ESTA TARJETA ATM PARA COMPRAR MATERIAS EN TIENDAS? O COMPRAS EN LÍNEA? ¿PAGAR FACTURAS? Sí, con esta tarjeta ATM física, puede utilizarla para pagar cosas en tiendas a través de POS. Con esta información de tarjeta de cajero automático, puede utilizarla en línea para pagar facturas o hacer compras en línea. Cuando usted pide para esta tarjeta, la información completa sobre la tarjeta será dada a usted. También recargamos su tarjeta cuando se agotan los fondos. ¿ES NECESARIO ORDENAR UNA TARJETA NUEVA CADA VEZ CUANDO LOS FONDOS ESTÁN TERMINADOS? No, si usted ya ha pedido nuestra tarjeta, no hay necesidad de seguir pidiendo nuevas tarjetas, solo póngase en contacto con nosotros para una recarga. Recargaremos fácilmente la tarjeta de cajero automático que ya está en su poder. póngase en contacto con nosotros en cliffordhackerspays@gmail.com.

POTŘEBUJETE ÚROK

Ibrahim Musa | 12.09.2017

Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčky, hypotéky, auto
úvěry, studentské půjčky, půjčky na konsolidaci dluhu, nezajištěné úvěry, riziko
kapitálu atd. ... Jste na správném místě
Vaše úvěrová řešení! Jsem soukromý věřitel, který půjčuje
Jednotlivci a podniky s nízkou úrokovou sazbou a cenově dostupné
Úroková sazba 3%. Kontaktujte nás emailem: powerfinance7@gmail.com

FORMULÁŘ PŘIHLÁŠKY ÚVĚRU
**********************
Vaše celé jméno:
Země / stát:
Částka půjčky:
Doba trvání
Telefon:
Měsíční příjem:
Obsazení:

Čekáte na vaši rychlou reakci.
Ať vám Alah žehná.
IBRAHIM MUSA
power Financial Service Pvt.
Kontaktujte nás na: powerfinance7@gmail.com
Co je číslo APA +919717357946

Financial Instrument For Lease and Purchase

Ardan Clooney | 05.06.2017


We offer fresh cut bank instrument for lease, such as BG, SBLC,Lease and Purchase Instruments can be obtained at minimal expense to the borrower compared to other banking options. This offer is opened to both individuals and corporate bodies.

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS

1. Instrument: Funds backed Bank Guarantee(BG) ICC-600
2. Currency : USD/EURO
3. Age of Issue: Fresh Cut
4. Term: One year and One day
5. Contract Amount: United State Dollars/Euros (Buyers Face Value)
6. Price : Buy:32%+1, Lease: 4%+2
7. Subsequent tranches: To be mutually agreed between both parties
8. Issuing Bank: Top RATED world banks like HSBC, Barclays, ING Dutch Bank, Llyods e.t.c
9. Delivery Term: Pre advise MT199 or MT799 first. Followed By SWIFT MT760
10. Payment Term: MT799 & Settlement via MT103
11. Hard Copy: By Bank Bonded Courier


Interested Agents,Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request

Name:Ardan Clooney
Email:brandfinance33@gmail.com

ponuka úveru platí teraz na 2%

Max Bent | 20.03.2017

Ocean Věřitelé a hypotéky Limited pro malé i velké částky úvěrů ve výši 2%.

Dobrý den, požádat o půjčku na financování svého podnikání, nabízíme všechny typy úvěru, soukromé úvěry,
  obchodní a osobní půjčky s velmi nízkými úrokovými sazbami tak nízké, jak 2% během jednoho roku až 30 let doby splácení kdekoli na světě. Nabízíme úvěry v rozmezí od 1000 do jakékoliv částce, kterou vyžádají, kontaktujte nás ještě dnes E-mail;

oceanfmortgages@gmail.com
oceanfmortgages@gmail.com

+447087694046

bdsfn.com@gmail.com

bdsfn.com@gmail.com | 15.03.2017

Good Day Dear Loan Seeker,

Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.

If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form.

Loan application form:
Full Name:....................
Country:.....................
State:..............
City:..............
Sex:.........................
Phone Number:...........
Loan Amount :...........
Monthly income:..........
Occupation:................... ....
Loan Period:....................... ................
Purpose of Loan:......................... ...........
E-mail address:...................... ................
Have You Applied Before?....................

We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com)

With Best Regards.
Mrs. Pranchment Dura
Emaill Address:bdsfn.com@gmail.com

melaniatrumploaninvestment@gmail.com

Mrs melania trump | 16.12.2016

půjčky pro všechny druhy účely

Nabízíme minimální částku € 10.000,00 do výše 20 milionů €

A nízká úroková sazba ve výši 3%

Úvěry: až 25 let v závislosti na výši úvěru, který potřebujete.

Zákazníci by měli být vyšší než 18 let

Tento úvěr transakce je 100% záruka pro vážné zákazníky

Pro více informací o úvěru, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu: melaniatrumploaninvestment@gmail.com

Rychlá a snadná úvěr?

Mr.Peter Kelly | 05.12.2016

Potřebujete osobní půjčku?
Business hotovostní úvěr?
Nezajištěný úvěr?
Rychlá a snadná úvěr?
Rychlý proces registrace?
Příkazy v rámci 24-72 hodin?
Získat nezajištěné pracovní kapitál?
Kontaktujte nás na: americanfinancial01@gmail.com

loan

Doreen | 02.11.2016

Ahoj všichni, jmenuji se Doreen Williams jsem vyslán požadavek o tom, jak potřebuji půjčku mi někdo doporučuje kontaktovat pana Johna Emmanuel Finance, byl jsem vyděšený na první, ale rozhodl se dát jim šanci k mému největšímu překvapení můj úvěr byl schválen a udělil bez jakékoli formy kontroly kredibility, nezajištěné, bez spolupodepsaný se jen 2% úrokem tak radí všem, kteří tam je v nouzi úvěru je kontaktovat prostřednictvím e-mailu. johnemmanuelloanfirm@gmail.com

nabídka půjčky

Stephen Morgan | 01.11.2016

Czy jesteś w żadnych trudności finansowych? Trzeba pożyczki konsolidacji zadłużenia, budownictwo, kredyt nieruchomości, refinansowanie, osobiste lub cel biznesowy awaryjnego pieniędzy? Czy jesteś przedsiębiorcą lub kobiet, które zamierzają rozszerzyć swoją działalność, oferujemy wszelkiego rodzaju pożyczki. Jeżeli zainteresowany, skontaktuj się z nami e-mail: edisonfinancialhome@gmail.com

Jak jsem dostal půjčku

jarmilar | 10.10.2016




Chci upřímně poděkovat panu westhood ze apexloans@yahoo.com, protože mi dal půjčku. byl jsem scammed 6000 euro různých falešných lenders.i pilou svědectví o jak kamarád dostal půjčku od apexloans na internetu. a jsem se a já dostal můj úvěr 24hodin. Pokud jste v nouzi úvěru dnes platit prostřednictvím e-mailu; apexloans@yahoo.com

parrywilliamloanfirm@outlook.com

parry william | 20.09.2016

Dobrý den, budete potřebovat úvěry a byly dennied přístup k několika časech, základna pod jednou podmínkou, nebo jiní,
budeme velmi rádi poslouchat váš problém a nabídnout úvěr, budeme rozdávat půjčku na jednotlivé, spolupracují orgány za velmi nízkou úrokovou sazbou ve výši 2%, napište nám na loyaltrustedfirm@outlook.com

služby

Eric Marcus | 02.08.2016



Ahoj,
Hledáte podnikatelský úvěr, osobní úvěry, hypoteční úvěry, auto úvěry, studentské půjčky, půjčky konsolidaci dluhu, nezajištěné úvěry, rizikový kapitál, atd ... Nebo prostě odmítnout úvěr od banky nebo finanční instituce z jednoho nebo několika důvodů, ? Jste správné řešení pro úvěr! Jsme privátní věřitele, nabízíme půjčky společnostem a jednotlivcům s nízkými a cenově dostupné úrokové sazby ve výši 2%. Takže pokud máte zájem o rychlou a snadnou půjčku. Kontaktní e-mail: jadkimi@gmail.com
pozdravy,
       Pan Jad Kimi
Snadná a rychlá nabídka úvěru. Zaregistrujte se nyní

dobrý den

Richard Bradley | 16.07.2016

Hledáte cenově dostupný a spolehlivý úvěru společnosti? Kontaktujte prudentialfinancialservice@gmail.com pro více informací.

Zdravím každého

finance service | 19.06.2016

Zdravím každého.

Jsem pan Paul Williams soukromá půjčka věřitele, jsme soukromé subjekty poskytující všechny druhy půjček lidem, kteří jsou finančně dolů a potřeby finanční pomoci, dáváme z úvěrů na velmi levné sazby bez stresu. naše společnost je dobře zapsána a schopné rozdávání úvěrů fyzickým osobám a spolupracovat subjekty v dobrých podmínkách. Naše služby jsou rychlé a snadné. Máte-li zájem o získání úvěru od nás laskavě kontaktujte nás na naší firemní email: paulwilliamsfinance@gmail.com

navštívit nás ještě dnes pro naše spolehlivé služby
Pozdravy
Pan Paul Williams.
Firma E-mail: paulwilliamsfinance@gmail.com
Kontaktujte nás nyní.

ÚVĚR NABÍDKA PLATÍ SE

Leonard | 16.06.2016

Dobrý den Žalobce:

Jsem pan Leonard Shepard, jsem legitimní úvěr věřitel, který rozdává úvěr s velmi nízkou úrokovou sazbou ve výši 3%, což je obchodovatelné. I rozdat všechny druhy úvěru jako vzdělávací půjčky, obchodní úvěr, úvěr na bydlení, zemědělského úvěru, osobní půjčky, auto úvěr E.T.C. Také jsem rozdávat půjčky od zazvonil 2,000 - 20,000,000.00 při snížené 3% úrokové sazby. Doba trvání 1 - 30 let, v závislosti na množství budete potřebovat jako půjčku. Vrať se pro více informací na adrese: (royalloanfinance@hotmail.com)

Čekám na tvou odpověď.

Požehnal zůstávají.

Pan Leonard Shepard
royalloanfinance@hotmail.com

ÚVĚR NABÍDKA PLATÍ SE

Rosa Mario | 16.06.2016

Potřebujete cenově dostupný úvěr pro (Business, Osobní nebo investice) na nízkou úrokovou sazbou 3%. Ještě nás kontaktovat pro více informací.

Vaše jména ..........
Země..................
Částka potřebná .....
Trvání:................
Telefon..............

Poznámka: Všechny vaše odpovědi na tento email: (rosamarioloanfirm@gmail.com)

Paní Rosa Mario
Loan Officer

POTŘEBUJETE půjčku založit nebo rozšířit své podnikání?

bryce knorr | 29.05.2016

Potřebujete úvěr? Hledáte financí? Hledáte o úvěr pro zvětšení vaše podnikání? Myslím, že jste na správném místě. Nabízíme půjčky za nízké úrokové sazby. Zájemci by měli kontaktujte nás na nástroje pro okamžitou reakci na vaší žádosti, laskavě odpovědět na tento e-maily, pouze PETERSONCLARKLOANFIRMUSA.ORG@GMAIL.COM

karpatský němec

jill | 28.05.2016

24:07 „Dokonce ani Šuster si nedovolí ani malou kritiku /Ameriky/ na její adresu“,
to myslí jako bývalého prezidenta SR, Rudolfa Šustera?

Podnikatelský úvěr zde

okay1 | 27.05.2016

Jste obchodní muž nebo žena? Chcete začít podnikat? Chcete aut více zaměstnanců? Chcete otevřít více obchodních míst? Renovovat nebo zlepšit své podnikání? Můžeme vám pomoci s podnikatelský úvěr. Půjčujeme částku od $ 5.000 až $ 15 milionů dolarů. Můžeme také vám půjčku začít podnikat dle vlastního výběru. Nepotřebujeme žádné zajištění, PG nebo kreditní skóre. nabízíme všechny půjčky ve výši 3%. Chcete-li získat více informací, E-mail: zionloanfirm.ltd@gmail.com

Re: Podnikatelský úvěr zde

Vesna | 27.05.2016

okayi, už tvůj email napovídá, že to bude super nabídka. Běž diskutovat kamkoliv jinam, ale ne tady.

.

Cico Ciciak | 26.05.2016

Tiež som bol skôr za to, jak aj Pjakin a súhlasil s jeho názorom ohľadne prípadu Savčenko, aby tú cundru Rusko neprepustilo a totálne zhnila v lochu v zabudnutí! To by bol asi ten najlepší trest pre ňu a výstraha pre všetkých vrahov občanov Ruska! Ale všetko plynie, veci sa menia a svet a jeho dianie sa neustále vyvíja a dogmatické myslenie znamená smrť za živa! Takže už nemám absolútne žiaden problém (po tom, čo som si prečítal niektoré komentáre na túto tému a vyhodnotil ich) s tým, čo Putin, respektíve ruské vedenie v tomto prípade zrealizovalo! Zrejme niečo tým sledujú a skutočne to vyhodnotili v daných podmienkach ako ten najlepší krok! Som zvedavá, jak to okomentuje Pjakin, ale myslím si, že to tiež nakoniec z nadhľadom uzná!

Re: .

404 | 26.05.2016

Rusko sebralo svým kritikům téma "nespravedlivě vězněné Savčenkové", dále ji pěkně zdiskreditovali (její vypasená postava nekoresponduje s jejími údajnými hladovkami) a dále Savčenková bude velká posila pro Ukrajinské nacionalisty, tak jí Putin asi použil jako katalyzátor ke svržení Porošenka. Jo, a taky dostali domů svoje dva vojáky, další plus. Savčenková bude ráda, když jí na Ukrajině někdo neodpráskne.

Re: Re: .

Lin | 27.05.2016

Asi tak - souhlas s oběma komentáři.
Každá situace je proměnlivá, takže připisovat Pjakinovi "nedůvěryhodnost" a "samodiskreditaci" je pošetilé. Krom toho - Pjakin také popisoval, že ruské vězení je pro život Savčenko záchranou, protože doma na svobodě by už nežila (protože ji nyní už nikdo nepotřebuje).
Pro Rusko je nyní pravděpodobně výhodnější a bezpečnější Savčenkovou vyměnit za dva ruské občany (popsala jsem to v komentáři níže). Zachrání tak životy dvou ruských občanů a protistraně poskytne její "ikonu" Savčenko - v celé své "kráse" - tj. hrubosti, sprostotě, nevypočitatelnosti a psychopatismu.
Poznámka o svržení Porošenka je dost pravděpodobná, protože Savčenko už s touto myšlenkou koketuje (= že bude příští prezidentkou).

Re: .

HERON | 26.05.2016

Nemam ucet na YT- respektive mi blokuji veskerou komunikaci, kterou ja, kdyz jsem prihlasen vidim, ale po odhlaseni zmizi, takze ti to chci rict tady. Vsiml jsem si, ze jsi zesmesnoval zpravodajstvi INTV od vas ze Slovenska. Jako sorry, ale vycitat KOMERCNI stanici, ze se bude snazit byt pochopitelna je blbost. I s tim co rika HUDO a spol budou mit OBROVSKE PROBLEMY a pokud je toto rizena opozice, tak sem s dalsimi, protoze HUDO je se svoji rychlou britkou reci balzam na moje mainstreamem oslehane nervy. A hlavne si to nemyslim. Vsak nakonec uvidis jak velke budou mit casem financni problemy. Kdyby to byla placena opozice nekde od Sorose, nemyslim si, ze by si vybrali tento format. Vlastne s tim vubec nesouhlasim a ty bys o tom mel minimalne zapochybovat a ne si byt okamzite tak jistej. Dle meho se budou nachazet v peknych financnich srackach a jestli po nich poslapou jako doposud, tak jak zacali, tak rychle skonci.
Ono je to vubec sranda. Jedni rvou, ze to plati putin, ty rves, ze to je z druhe strany a do toho pornoherec janda nas v blizke budoucnosti oblaží nejakou studii , za kterou si vyslouzi od sorose žold a nejspis aeronetu a dalsim vyhlasi valku. Tento web si myslim vynechaji, stejne jako protiproud s Hajkem, z ktereho maji mimochodem paradne nasrano v gatich a proto se do nich radsi uz nestrefuji. A tento web? Ten nechavaji byt, protoze by si DVTR museli nejprve precist a pochopit, coz by pri argumentacni valce byl pro ne problem. Oni to stejne ale prohraji.
Hele jsou proste lidi, co jsou schopni neco tvorit a mi vadi, ze bez dukazu napises, ze je to umela opozice, protoze ti to sedi do tvoji skladacky. Ovsem muzes byt uplne vedle. A posledni vec. I kdyby jsi mel pravdu. V tech mediich delaji lidi, kteri by to stejne sami nevedeli. Jenze to porad je malo na to, aby tyto zpravy od nich prestali byt dulezite. Obycejni potrebuji jednoduche zpravy a jelikoz se zajimaji o redkvicky, tak je i INTV na ne slozita- respektive NEZAJIMA JE TO. Je to dobrej odrazopvej mustek pro ty, co sleduji televizi a na internet se moc nedostanou. Lidi jako Boris Koroni z radia- ty delaji hromadu mravenci prace a misto aby si v STV nebo Markyze vydelavali 60 tisic korun na naše cisteho, tak se serou nekdo za par hoven v radiu. Proto mi vadis, kdyz rychle soudis a tvoje soudy shrnou vsechno. Podle mne je to blbost. Rizena opozice jsou ti co vidis v politice a maji desitky procent- NE Kotleba, Okamura a dalsi soukromníčci co si jedou na svoje trika a jsou radi, ze jsou radi. System ovsem brutalne drazdi, jestli sis nevsimnul. A stejne je to i s medii, ale nechci se opakovat- viz chystane peklo neziskovek co se v brzku rozpumpuje

Re: Re: .

HERON | 26.05.2016

ten dlouhej komentar je urcen CICOVI

Pjakin a Rusko

Petr Maňásek | 26.05.2016

Můj pohled je ten že rusové se potichu připravují a ví na co. To ale nebude nikdo medializovat a ukazovat.To nemůže a nesmí říct ani ten pan Pjakin pokud ví. Taky vím z toho co jsem poznal , že věci se dělají první tam nahoře, ve sféře idejí a pak až jsou "zničehonic" realitou. Dá se říct ano, nyní se temnota kupí kolem ruska a my a to si uvědomte, jsme v její oblasti, ale řada z nás má v sobě to co rusko...

Re: Pjakin a Rusko

Perun | 26.05.2016

S tým sa dá súhlasiť, iked každá veta sa dá doplniť. Zároveň je to len dalšia verzia "viery v chytrý plán Putina" :-)

To je ako keď katolíci (moji známi) nechcú nadávať na pápeža Františka napr. v súvislosti s prisťahovalcami, tak tiež veria v nejaký "chytrý plán (pápeža) ".

Ja vravím: o.k., je to možné. Oni , Putin resp.František, majú oproti mne inside informácie a + množstvo kvalitných analytikov, oproti ktorým je aj Kasparov krátky.
Ale: ja musím vychádzať zo svojich informácií a mám právo na svoje závery. Nemusím slepo veriť v nejaký chytrý plán, ktorého obrysy nevidim, nech pozerám ako pozerám. Resp. kludne to môže byť chytrý plán nejakej protistrany. (že je napr. Merkelová vydieraná, je asi jasné, tak prečo by nie aj Putin či František.)
Samozrejme, treba mať aj pokoru, pripúšťať rôzne varianty, ako som uviedol vyššie, nie som insider.

Re: Re: Pjakin a Rusko

Vesna | 26.05.2016

Jezuita František plní plán rozložení katolické církve, žádné "analytiky" v tom nehledejte.

Re: Pjakin a Rusko

Gebauerová | 26.05.2016

Rusko dávno připravuje koncepci Euroatlantické unie, jejíž možnosti v rámci nového globálního uspořádání si mohli zájemci přečíst v tisku tento týden, jednak v ohlášení změn panem ministrem zahraničních věcí Lavrovem u příležitosti návštěvy v Maďarsku a Vladimírem Vladimirovičem Putinem u příležitosti návštěvy Řecka. ..http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Putin-predlozil-Evrope-neuveritelny-navrh-437427/diskuse ...
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Evropa-podleha-Americanum-rekl-Lavrov-A-oznamil-pripravovanou-zmenu-437188...podle mého názoru geopolitické dělení začíná

kauza Savčenko

Perun | 26.05.2016

Celkom nerozumiem tomu humbuku okolo Savčenko-vej. Klasická výmena zajatcov. Takých sú na oboch stranách ževraj tisíce. (spomína sa tuším 2 tisíc).
Západ a Ukrajina z toho spravila "z blbosti" symbol, a Putin and comp. to určite výhodne vymenili (a tentoraz fakt nemyslím len "výhodne" v tom nižšom zmysle, iked možno aj to). Tu je teda celý princíp v tom, kto je Putin a jeho team. Lebo ako obchodník postupoval výborne - nafúkol "tovar" do obrovských, úplne nezaslúžených rozmerov, a nejak ho zrejme predal. Posial v poriadku. Len jediná otázka, o čo mu ide, čo pýtal. Či niečo egoistické, pre svojich ludí, alebo pre Rusko (alebo pomaly pre "mier na Zemi", akoby pár idealistov typu Pjakina možno povedalo).

Stali sa predsa ovela horšie veci, zrady, "slivy". Pjakin to všetko odbije ako že ide o nižšiu sféru priorít, prípadne zrady "bojarov" (dvoranov). Neviem prečo tému Savčenko aj Pjakin tak rozdúchal, akoby šlo o niečo obrovské. Stali sa horšie veci, napr. mali na ruke "pozývací list" od Janukoviča pre celú Ukrajinu (nielen pre Krym). Mali na ruke aj podporu ludí aspon na JV Ukrajiny, 50% územia. Napokon, mali na ruke Donbas, celý , a to viackrát. Namiesto toho sa po návšteve švajčiarskeho prezidenta "ˇUčtovníka" Putin akoby zosypal a odvtedy je ako zmoknuté kura, uznal dokonca Porošenka ako prezidenta atd. Potom to už išlo, všetky tie Minsky... (spestrené záhadnými atentátmi na Mozgového atd.) Chvalabohu sa zatial nepotvrdili ani názory pesimistov na úplný "sliv" aj zbytku Donbasu a Krymu. (očividne sa ale aj o tom "obchoduje" a to dosť tvrdo. Minsk2 trval celú noc a celé sa to stále ťahá, v rámci asi velkého balíku vrátane Sýrie, plynovodov atd.atd.).

Oproti týmto "slivom" mi pripadá prípad Savčenko ako úplne štandartná výmena zajatcov, asi aj dosť výhodná.
Bude ale zaujímavé, ako to vysvetlí Pjakin. Lebo sa do toho vložil priamo Putin, udelil jej milosť atd. Bud prizná, že to zbytočne nafúkol (čo si myslím), alebo sa mýlil v Putinovi (čo si čiastočne tiež myslím, ale tam ho stále aj ja beriem ako to menšie zlo).

savcenko

b | 26.05.2016

ve snaze si kopnout do Pjakina nekteri zapomneli co take rekl, a rekl to umyslne protoze zase dobre predvidal vyvoj

Re: savcenko

mdok1 | 26.05.2016

Pochybujem, že si niekto chcel kopnúť. Skôr to, že, ho dobre počúvajú a pamätajú si to. To je dobré. A že sa vyskytla, nazvime to záležitosť, ktorá je dosť významná a čaká sa na reakciu, na vysvetlenie. Vidím v tom skôr prínos ako negatívum. Rozbehla sa diskusia.

Re: savcenko

MaC | 31.05.2016

Já myslím, že ve srovnání s tím, co se teď děje, že vzniká nový sociálně-ekonomický systém planetárního rozsahu (tím myslím té větší části světa - jak rozlohou tak počtem lidí) je nějaká kauza Savšeno bobek v trávě. A já jsem pánům Zaznobinovi, Pjakinovi a dalším neskonale vděčný, že dali k dispozici informace, které jsem skládal do mozajky roky. Teď to tu na webových stránkách leží naservírované jak na stříbrném podnose. Ať už si z té ohromné analytické práce odnese každý co snese, myslím, že jim patří v prvé řadě velký dík.

Velke diky

Stef | 26.05.2016

Dekuji pani Irene za preklad. Diskuse pod videem zajimava. Tolik snazivych diskutujich. Hm, vyplati se znat KOB a dalsi tluste knihy

Státní elita USA

Game of Thrones | 25.05.2016

http://zpravy.idnes.cz/savcenkova-vezeni-rusko-ukrajina-porosenko-fmj-/zahranicni.aspx?c=A160525_105344_zahranicni_bur
Z toho asi pan Pjakin nebude šťastný

Re: Státní elita USA

mdok1 | 25.05.2016

Putin podpísal milosť Savčenkovej.. no to sa teším na komentár od V.V.Piakina..

Re: Re: Státní elita USA

Game of Thrones | 25.05.2016

Já taky,protože Savčenková je klasický psychopat a vrah!

Re: Re: Re: Státní elita USA

mdok1 | 25.05.2016

Áno je. Vraj prejav humanizmu..to určite, atlantickí partneri nevedia čo to slovo obsahuje. Je toho plné celé učenie DVTR. Ale ma napadá, čo za tým je..ale na Piakina som zvedavý, ako sa z toho vykrúti..a možno sa nebude vykrúcať.. v minulosti spomínal, že Rusko si musí plniť záväzky aj keď ostatní nemusia, spomínal tuším dodávky uhlia, ale už neviem v akej súvislosti. Len aby toto nebol dôvod..

Re: Re: Re: Re: Státní elita USA

eva | 27.05.2016

Jednalo se o obilí, západ nechtěl žádnou jinou komoditu i když Stalin nabízel zlato. Výsledky se při neúrodě dostavily hned další rok, vznikl ten hladomor o kterém nás média nedávno tak informovala.
Je zajímavé, že v současnosti se na Ukrajině kácí lesy a Ukrajina může platit zase jen dřevem a výsledky už jsou, vznikají prašné bouře.

Re: Re: Re: Státní elita USA

m | 28.05.2016

Ta osoba neurčitého pohlaví Savčenko je to co je, jiná nebude. Jde o to, že kabbala nic jiného k dispozici nemá, než lidský odpad. Stačí se třeba podívat jak kabbala producíruje nechutného slizského porno-buzeranta Jandu jako "evropskou hodnotu", - a to je vlastnost Ďábla, všechno obracet naruby a pozpátku, plus jeho komplex sebedestrukce.

Re: Re: Státní elita USA

JaroX | 25.05.2016

Nah, z tohoto sa Pjakin nevyzuje. Jasne pomenoval veci pár dielov dozadu, takže tento krok teraz obhajovať už nemôže. Ak predsa, tak Pjakin stratí akúkoľvek dôveryhodnosť.

Re: Re: Re: Státní elita USA

eva | 27.05.2016

O této výměně jsem se dočetla až večer na iDěsu a i tam v diskusi jasně zaznělo, že na Ukrajinu se vrátil PROBLÉM. Ještě větší než byly ty slavné Pussy....... Ty byly mimochodem vyhoštěny z USA a celý západ je najednou nechce.
Takže tak, proč by zrovna Pjakin měl ztrácet důvěryhodnost, to už mi hlava nebere. Že řekl svůj názor? No a co, přece mluví, že válka je stále, jen na jiné prioritě než přímo na té nejhorší, na 6.
A diplomacie Rusům opravdu jde na 1****

Re: Re: Státní elita USA

gabriel | 25.05.2016

Jeví se mi to tak že Putin sází na to že pro kyjevskou bandu to bude brzy opravdu dost zlé. V táto konstelaci by to dávalo smysl.
A pro Savčenkovovou je to de facto trest smrti!

Re: Re: Státní elita USA

2xs | 25.05.2016

Savčenková může být klidně agentkou Ruska, jakkoliv to nespadá do vašich prvoplánových dojmů.
https://www.youtube.com/watch?v=RoOx1Vf7LFw
Na majdanu prorežimní, proruská, pak pro efekt a větší věrohodnost souzena a odsouzena (se vší tou nenávistnou rétorikou) a pak dovezena do Ukrajiny na místo působení ve prospěch RF.

Re: Re: Re: Státní elita USA

JaroX | 25.05.2016

Oh... tak to už snáď nie :) Nesnažme sa hľadať silou-mocou niečo, čo proste nie je... Tento kšeft Kremľa s Kyjevskou juntou má svoje výhody aj nevýhody... záleží na subjektívnom posúdení, čo kto uzná za správne. Putin sa rozhodol takto... uvidíme ako to bude pokračovať... ale neklamme sami seba a ani iných.

Re: Re: Re: Re: Státní elita USA

mdok1 | 26.05.2016

Tiež si myslím. Ale niečo za tým môže byť. Putin osobne jednal v normandskej štvorke, potom tá milosť. A podľa mainstream správ nie je vidieť neviem aký jasot nad tým, že je v Kijeve. Za tým niečo je. Práve preto som zvedavý na to vysvetlenie od Piakina. To musí byť niečo veľmi veľké, keď obetoval taký suverénny postoj(Putin) .

Re: Re: Re: Re: Re: Státní elita USA

JaroX | 26.05.2016

Podľa mňa bol hlavný dôvod, aby nedopustil vytvorenie martýrky Savčenkovej - že by ju vo vezení zavraždili, alebo by sa zabila sama (a vinu by aj tak pripísali Rusku). Dali ju Ukruine, aby ju zabila tá... a získali dvoch svojich za výmenu. Do budúcna, pri Ukruinsko-Ruskom vyrovnaní sa bude možné odvolávať dokonca aj na tento prípad - že "čo-sme-si, to-sme-si", ale sme bratia a dajme sa opäť dokopy. Médiá riešia Savčenkovú, ale to je iba odpútanie pozornosti, Minsk2 a iné rokovania sa týkajú ozaj dôležitých vecí, nie dákej psychopatickej nacistickej šlapky. Hodnotenie od Pjakina bude skôr o samotnom Pjakinovi... ako dá do súvisu konanie Putina s tým, čo Pjakin o prípade Savčenková povedal.

Pjakin to viděl jinak ?!

Roland | 25.05.2016

Tak jsem si přečetl, že přece jen došlo k výměně, což Pjakin považoval za v y l o u č e n é !
Jsem proto moc zvědav, jak tento veletoč vysvětlí.

Re: Pjakin to viděl jinak ?!

Lin | 27.05.2016

Pjakin hlavně považoval za vyloučené, aby se na Savčenko pohlíželo jako na vojenského zajatce, protože ona žádný voják není. Žádná "pilotka" - jak se u nás píše, žádná "vojanda". Z učiliště ji vykopli kvůli psychopatické "poruše", posilňovanou drogami. Vyhodnotili Savčenko jako velmi nebezpečnou a nepředvídatelnou, pro vojenskou kariéru naprosto nevhodnou. "Vojandu" z ní udělali až její bander-kamarádíčkové z Azova, co se dostali po majdanu k moci. Savčenko je obyčejná psychopatka a drogařka (na starších azováckých videích jsou vidět její propíchané modřinovaté ruce), sadistická vražedkyně dětí, starců, žen, knězů a bezmocných zajatců.
Takže já pochopila Pjakina tak, že kategoricky odmítl Savčenko ve výměně za zajaté Rusy, protože vrazi a zločinci se takto nevyměňují.
Ti dva Rusové byli zajatí na Donbasu po těžkém boji. U nás se tvrdí, že to byli ruští vojáci, ale je to stejné tvrzení, jako že Savčenko byla pilotka. Byli to záložáci a bojovali proto, že na Donbase měli příbuzné. Výměna za psychopatickou vražedkyni Savčeno připadala Pjakinovi jako urážlivá, degradující a tím i vyloučená. Ale - stalo se...
Na věc se dá také pohlížet tak, že pro ruskou stranu je nyní výhodné Savčenko propustit. Jednak se tím zachrání životy dvou Rusů a zabije se víc much jednou ranou:
- Savčenko se nikdy zpátky vrátit neměla, s tím její chlebodárci počítali jako s jistotou
- odpadne zvýšená ostraha Savčenko v ruském vězení, protože dnes je jasné, k čemu ona posloužila a že nyní ji už její "strůjci" na nic nepotřebují, naopak je pro ně nebezpečná
- protistrana, která řvala o "lidských právech", dostane Savčenko zpět jako časovanou bombu - ne jako "ikonický obrázek", který tak dlouho vytvářela "na západě" (i u nás), žádná "hrdinská mučednice z ruského zajetí" se prostě nekoná. Tak ať si ji "západ" užije...

Re: Státní elita USA

mike123 | 26.05.2016

zarazilo mě, že mluvčí V.Putina , Peskov, v první reakci na dotaz vůbec nevěděl, o co se jedná a tudíž je velmi pravděpodobné, že v tom má prsty nějaký podpindosník na soudním úřadu. V.Pjakin už nastínil, že nějaký vysoce postavený ( tuším generální prokurátor) , nepracuje v zájmu Ruska, ale hájí cizí zájmy. Třeba se tím sám potopil. Taky jsem zvědavá, jak se k tomu vyjádří V. Pjakin. Kdo ho sleduje pravidelně, tak ví, že proameričtí jidáši jsou rozlezlí stejně, jako u nás , tak i v Rusku a mnoha dalších zemích světa.

Re: Re: Státní elita USA

m | 28.05.2016

Ať tak nebo tak, tu chazarskou zrůdu nesnesou u sebe ani kyjevští židobanderovci, podzimka nedožije.

Pjakin

Sugar | 25.05.2016

Přínosná je algoritmika DVTR, kterou ukazuje v jeho myšlenkových pochodech. Samotná konečná informace je až druhořadou z pohledu chápání procesů.

Proto se Pjakin opakuje, aby lidem došlo na příkladech Ruského světa, že cílem je osvojit si teorii řízení v praxi a né každý týden hltat "Hot News from Pjakin".

Protože snad nejsem jediný, komu to již začíná připadat nudné a osloví mě tak max. 1-2 otázky z jednoho výstupu.

Dekuji

qwertz | 25.05.2016

Diky pani Ireno za preklad. Nemohl jsem se dockat pokracovani. Pan Pjakin detailne na prikladech vysvetluje "taje" KOB na rozdil jinych, kteri zustavaji u teorie a ta je pro technokraty prilis nudna.

Čím dál - tím více pesimismu

Divák | 24.05.2016

Jsem pravidelný divák, který propadl pesimismu. Dříve bylo od pana Pjakina spousta informací oledně konce jůůeSeSej - nyní je to neustále o 5. koloně jůůeSeS ej v Rusku. Místo "přeformátování" uSSa spíše sledujeme rakovinné rozpínání zločineckého NATO k Rusku. Asi přestanu pana Pjakina sledovat - nějak začal šířit pesimismus :-(

Re: Čím dál - tím více pesimismu

Člověk | 24.05.2016

Pokud byste se uráčil aspoň trošku nahlédnout do KSB, tak byste si mohl rošířit obzory, chápání a poznání. Pokud ovšem jen konzumujete Vám předkládané informace + jednou za týden analýzy V. Pjakina, tak se Vašemu pesimismu nelze vůbec divit.

Re: Re: Čím dál - tím více pesimismu

gabriel | 25.05.2016

A možná by stačilo poslouchat trochu pozorněji a porovnávat si to co Pjakin říká s aktuálním děním.
To že USA se řítí do záhuby je tak viditelné jako slunce na nebi.
Pjakin ale dobře ví, že tím pádem poteče mnoho krve (nejen v USA) a proto mu není do smíchu. Také počítá s dobře známou šíleností amerického vojensko-průmyslového komplexu a to je asi taky důvod.
Tím že strčíte hlavu do písku ale svět nespasíte.

Re: Čím dál - tím více pesimismu

Tony Clifton | 25.05.2016

Je dost možné, že nebýt pana Pjakina, tak bychom se zde ani nesešli. Pokud zrovna teď budeme propadat pesimismu a trochu škodolibě čekat, jak se z toho pan Pjakin bude kroutit, tak si tady můžeme povídat dál o čem chceme a taky to můžeme rovnou zabalit. Ten chlap se snaží a něco dělá. My sedíme u PC, louskáme buráky a tleskáme jen ve chvíli, kdy mluví o padání USA. Přál bych si, aby pan Pjakin udělal besedu v ČR a pokud z jeho strany bude zájem, rád finančně přispěji. Skutečná víra je neotřesitelná, ale to neznamená, že se jedná čistě o víru v pana Pjakina, kterého si mimochodem velice vážím

Re: Re: Čím dál - tím více pesimismu

Sycak | 26.05.2016

Tony: Lip bych to nenapsal. Usetril jsi mne cas na formulovani nazoru. Mam ho 100% stejny a prispel bych taky.

Sláva!

Lana | 24.05.2016

Moc moc dekuji panu Pjakinovi a pani Irence,denně jsem čekala.

nie je to také zlé 2

Perun | 24.05.2016

tiež by som skritizoval Pjakinovi fixáciu nielen na Putina, ale na Rusko. Je pochopitelná síce, ale nesprávna (rusi a celkovo velké národy sú príliš zahltené vlastným štátom, "svetom", príkladov by som mohol uviesť mnoho.) V tomto majú napr. slováci velkú výhodu (napr. sme v centre Europy, a prakticky všetky okolité krajiny aj susedia ich susedov snád okrem SLovinska sú významnejší ako my, tak týmto syndrómom velikášstva proste netrpíme, proste z objektívnych dôvodov. Už len v porovnaní napr. s madarmi či čechmi, nehovoriac už o tých väčších typu poliaci, ukrajinci, nemci.)

Čiže: ak Putin či aj Rusko dajme tomu padne, nebude to "koniec sveta", ako si myslí Pjakin. Proste len padne nejaká figurka, povedzme aj dáma, ale kráľ - "Boh" - nepadne, nemôže ani len teoreticky padnúť. Prinajhoršom zanikne náš vesmír, ak sily degenerácie prevládnu. Ale to to je stále len svet hmoty a hmotných tiel. Zatial ani to nehrozí, najbližších pár miliard rokov pokial viem.

V tomto súhlasím s Udom, že netreba sa ani fixovať príliš na Pjakina a "jeho" Rusko. Sme slováci, resp. češi, a my máme svoje úlohy tu. A je len dobre, že sme tak úzko spojení s Ruskom, o to lepšie. Teda sme aktívni účastníci už aj tejto partie, kde Rusko je ešte tou dámou na šachovnici (vidno to aj úplne konkrétne, napr. okolo akcie "Nočných vlkov", a dalších viacerých úplne konkrétnych udalostí, trebárs okolo tzv.utečeneckej krízy.)

Teda "biely král" ma rukáve viac žolíkov, nielen Putina či Rusko. Nie je to žiadny potkan, zahnaný do kúta. To tá čierna strana robí v strese zúfalé ťahy.

Re: nie je to také zlé 2

David | 24.05.2016

Tím chceš říct, že "bílý král" vytáhne něco ze západu? Asi Trumpa co, ten je bílý jak hrom.

Re: Re: nie je to také zlé 2

Perun | 25.05.2016

Trump ma zrovna nenapadol (pravdupovediac skôr niečo východné - India, Čína, Irán a pod.), ale dík za doplnenie, aj Trump povedzme (tu nejde o Trumpa, alebo povedzme čínskych komunistov, ide tu o "potenciál dobra", a ten je zdaleka nielen v Rusku. Práve pri Trumpovi sa to ukázalo perfektne - človek by povedal, že amíci sú už definitívne a beznádejne zmagorení, a ukazuje sa, že zdaleka to nie je také beznádejné. Trump, a ešte viac Sanders majú svoje chyby, ale ukazujú proste určité svetlo na konci tunela aj pre SŠA, teda ten najbeznádejneší a najzmagorenejší štát na Zemi. A to už je čo povedať!

Je to jednoduché, "elementárno, Wátson". Boh je všade, preniká celé vesmíry. Teda nielen v Rusku a ešte k tomu v akomsi politikovi (VVP) :-) Ešte nie je ani koniec kali-jugy, resp. asi ešte bude aj menší zlatý vek. Tak dobré sily si nájdu svoje pôsobenie, a v rôznych krajinách, dokonca aj v americkom Mordore zdá sa, to nie je také zlé. :-)

Re: nie je to také zlé 2

Dasa | 24.05.2016

Podle S.N. Lazareva je celý Západní svět prostoupen strachem a to je velmi nebezpečné z energetického hlediska ( zákon rovnováhy) a jediné Rusko (Putin aj.) chápe co se děje a hlavně má ideje, které všechny spojují. Nutností je ale rozvíjet ekonomiku a technologie. Navíc je v Rusku silný duchovní potenciál, díky kterému se nerovnováha vyváží, jinak by došlo ke kolapsu civilizace. Proto prý Bůh pomáhá těm, kdo se nyní ocitnou v opozici k Americe, těm, pro koho je duchovní princip důležitější než materiální...Tak snad to tak bude.

Re: nie je to také zlé 2

merlin | 24.05.2016

Pjakin bol úzkym spolupracovníkom Petrova (robil mu svojho času kampaň na gubernátora v Novosibirsku), ktorý v 90. rokoch veľmi aktívne popularizoval KOB, ale skĺzol, ... a to až tak, že VP o Petrovovi prehlásil, že jeho perSóna je transláciou fragmentov egRegorov Trockého, Bucharina, Gapona a Duceho..
Žiaľ, tak aj dopadol - rakovina a odchod do inej existencie bytia (mnohé veci medzi Nebom a Zemou totiž nepochopil adekvátne).

Pjakina netreba až tak preceňovať, ako aj mnohé "jeho veľkoruské" ideí - myslím tým, že Rusko je dnes pupkom sveta v zmysle ukazovania smeru cesty (aj keď v mnohých veciach má pravdu).

Putina svojho času charakterizoval VP CCCP, ako "rozhodcu medzi klanmi", pri jeho právnickej špecializácii však nechápajúceho viacero prírodných (prírodovedných) aspektov riadenia spoločnosti. Aj keď jeho miera chápania je dosť vysoká, mnohé jeho kroky, hlavne v ekonomických, finančných a psychologických otázkach vyvolávajú pochybnosti - možno ani nemôže proti známym oligarchickým klanom v Dume..
Nikto však nie je dokonalý...ani Obama..-))

Ide vždy o riadenie marionet na úrovni rezIdentov - ako chápu a čo urobia.. (prečo sa Putin aktivizoval na MS v hokeji - klasické Chlieb a hry - pre plebs??)...

Dnešné Rusko, pri všetkej úcte k protagonistom KOB, je skoro rovnako oligarchicko-fašistický štát ako povedzme konglomerát EÚ, alebo iní..
Tlupo-elitarizmus...v niektorých aspektoch až porovnateľný s USA, ako etalónom "demo"..

Existuje globálne riadenia, riadenie zahraničných vzťahov a riadenie vnútorných záležitosti..
Pri dnešnej konštelácii je dnes ekonomika Ruska porovnateľná s takou Brazíliou...Čína je niekoľkonásobne silnejšia ekonomická veľmoc..

Štáty v globálnom riadení sú nanajvýš na úrovni lepších pešiakov - dôležitejšie figúrky sú v think-thankoch a v špeciálnych službách a ... v znacharských klanoch, ktoré dokážu pôsobiť na Objektívnu realitu skrz biogénne emitéry a reemitéry = matricové riadenie človeku podobných..

Rusi majú ako národ svoju misiu a my v SR i ČR, alebo i v Maďarsku (dominancia slovanských génov, ktoré Globalizátori v nie až tak vzdialenej minulosti naučili, ako klin medzi slovanskými etnosmi, hovoriť veľmi vzdialeným jazykom = princíp Rozdeľuj a panuj!).


Noční "vlci" a podobní (ak berieme KOB ako bernú mincu, tak prečo boli také obrovské straty Ruska vo vojnách = Boh sa nezvykne mýliť..)- to je len piár kamufláž reálnych procesov..

"Utečenecká kríza" - bola rozpracovaná v amerických think-thankoch (bližšia periféria GP) už pred vyše 20 rokmi a teraz vstúpila do realizačnej fázy.
Predtým sa aktívne skoro všetky US veľvyslanectvá v EÚ zaoberali prípravou "islamistických" strán a hnutí a ich financovaním v rámci štátov EÚ (samozrejme "tajne"), aby bolo podhubie ... a na 6. priorite bol slabý manéver zakončený vojnou v Juhoslávii a vytvorením pseudoštátu - Kosovo.

Teraz prebiehajú len zvyškové etapy veľmi starého scenáru - tuším ešte Weishaupt v 18. stor. určil "cestu" globalizačným tendenciám v rámci stretu "civilizácii" = človeku podobných..

Hrá sa na multiLevel ChessBoArd - kto pochopí viac = vyhráva...-))

Re: Re: nie je to také zlé 2

T | 24.05.2016

Ej, pri merlinovej brade. Ale o plánoch s Európou už aj napísali knižku čo s ňou plánuju pri zakladaní EU

Re: Re: nie je to také zlé 2

Perun | 25.05.2016

V podstate súhlasím so všetkým.

Len trochu viac optimizmu by som do toho prilial. V prvom rade kadejaké tie lóže nie sú zdaleka všemocné vo svojich zložitých vcelku tragikomických konšpiráciách a-la Ostap Bender.
Aj oni sú len jedným pešiakom na ešte väčších šachovniciach, ktorý bude obetovaný bez váhania , ak na neho príde rad.

Pjakin celkom rozumne spomína egyptské vplyvy, ale tie sú staré len pár tisíc rokov, sú tu ešte staršie, povedzme indické, trvajúce státisíce a miliony, a potom ešte kadejaké staršie. Celý náš vesmír je len taká jedna bublinka v minerálke (boha Višnua dajme tomu) :-)
A asi ani to nie je konečná úroveň.
A najlepšie je, že tieto vysoké vrstvy sú aj v nás, aspon potencionálne.
Takže hry nejakých zdegenerovaných pseudoegyptských "zasvätencov" sú už dosť malá úroveň (ani sa nechytajú na tých skutočných zasvätencoch, ktorí napr. postavili Veľkú pyramídu a sfingu, a aj to je pomerne mladá, sotva 10-12.000 rokov stará záležitosť.)
Že niečo z toho akoby ukradli (a zdrhli, ako to skreslene z pohľadu zlodejov opisuje kniha Exodus), len znamená, že sa to zmenilo na nepodarenú frašku, a tak by som to aj bral.

Re: Re: nie je to také zlé 2

Vladimír | 25.05.2016

Naprosto souhlasím. Konečně zde má také někdo reálnější pohled na Pjakinovo mocí mermo prosazování génia Putina, který není ničím jiným než-li jedním z oligarchicko-feudálních hráčů v Rusku, jehož konečné cíle mimo loupeže a nepotismus nejsou zcela jasné. Díky za rozumný náhled na věc a nikoliv adoraci guru.

Re: nie je to také zlé 2

jh | 24.05.2016

ja som sa tak troska tesil, ze pjakin uz nebude. nie ze by som mal nieco proti nemu, ale prislo mi to poslednu dobu, ze ked nie je pjakin, nie je nic. je to taka namotavka, nieco ako droga, sa tesit, co opat da do eteru. z mojho pohladu, je to zabity cas ho sledovat, pretoze nielen, ze vsetko vidi len z pohladu ruskeho sveta (co je v poriadku z jeho pohladu), niektore veci su uplne pritiahnute za vlasy a dalsie odbije 5 sekundami a tie mozno prave potrebuju dlhsie vysvetlenie. proste vytvara infopole, ake potrebuju.. problem je aj v tom, ze my predsa mozeme sami byt kreativni vo vytvarani reality, ktora bude dobra pre nas tu, a pre mna su jeho pohlady proste obmedzujuce, pretoze ja chcem prist na veci sam a zariadit sa podla toho, nie cez nejakeho dalsieho farara..

co sa tyka putina, moj nazor je tiez troska extremny. je mozne, ze sa mylim (to sa asi celkom coskoro dozvieme), ale putin, ten povodny, ktory mal ten uzasny pohlad, ten je proste uz v inej dimenzii. je tu nejaka nahrada, ktora doteraz presne neviem, aku rolu hra. takeho dobreho policajta by som to nazval, ale tej istej mince. budem tu za debila, je to len moja sukromna analyza jeho hlasu, zmeny na tvari, zmena v spravani a v strate lesku v ociach.

Re: Re: nie je to také zlé 2

vase analyza je zcela mylna | 25.05.2016

kolik je vam let ze neumite posoudit jak se clovek behem veku meni, cely zivot se meni hlas, lesk v ocich se ztraci u vsech, zmeny ve tvari jsou nekdy tak velke ze clovek neni k poznani....nechci Putinovi skodit a proto nemohu rici nahlas jeste jeden duvod jeho vnejsi promeny, no spatne mu poradili....To byste musel tvrdit i o Pjakinovi ze to neni on, tam jsou zmeny v kratkem useku mnohem vetsi, vy ty dva nenavidite a nevite o tom.

Re: Re: Re: nie je to také zlé 2

JaroX | 26.05.2016

S tou stratou lesku v očiach je to zaujímavé, môžete povedať trochu viac? (vo všeobecnosti)

Re: Re: Re: nie je to také zlé 2

jh | 29.05.2016

dakujem za prispevok. ano, moj nazor moze byt mylny. to, ze sa ludia menia, je mozne a stava sa to. problem je, ze ja som si tieto veci okolo neho vsimol prvy krat tak 2 roky do zadu. tak som kontaktoval firmu, ktora programuje face recognition soft a dal som im fotky putina z minulosti a zo sucasnosti. oni rozhodovali, ci je ten face iny. nie ja! vysledok: bud prekonal vaznu chorobu, alebo jednoducho to nie je on. nenechal som sa uspokojit, presiel som si cez dalsie softy jeho hlas. porovnaval som zaroven hlas roberta fica. u fica som dokazal vzdy, skutocne vzdy dostat vysledok nad 97%, ze je to fico. u putina, to bolo skutocne maximalne kolisave, snazil som sa preto spravit co najviac testov, co ma vsak sokovalo, ze som tusim nikdy nesiel na viac ako nieco cez 90%. obycajne ovela menej. dalej jeho nemcina. sice ju ovlada, ale ten accent je uplne iny, nez mal predtym. posledna vec. ten lesk v ociach. analyzoval som stare videa, kde sa streval s beznymi ludmi, raz bol na veceri u nejakej babicky, potom so studentami a tak, a proste jeho reakcie boli prirodzene, fakt pekne, a videl som mu v ociach nieco ako dobro. bohuzial, dnes to v tych ociach nie je, to ze vypusti slzu na olympiade, pripade sa sprava ako komediant vo filme (neviem ako sa uz vola) kde akoze zachranili janukovica, toto si myslim, ze by ten povodny putin fakt nerobil. poviem uprimne, nejako neriesim, ci je to on, ci nie, mam ine veci na praci, ale co ma prebralo opat sa tym na chvilku zaoberat bol sam pjakin. par dielov dozadu, bola otazka, ze ci mal stalin dvojnika. pjakin rok, ci tak nejako dozadu, tvrdil, ze nemal. teraz na otazku reagoval s chvilkovym vahanim, a priznal, ze mal, a ze toho v skutocnosti otravili v tom 52-tom druhom. teda, vyplynulo z toho, ze stalin zomrel uz skor, neviem, ci prirodzene, ci nie, ale oni este potrebovali natiahnut jeho kult, tak to dalej hral dvojnik. nakoniec teda otravili toho dvojnika, ktory to zrejme neustal. ok, pjakin uz velakrat nieco povedal, potom to zmenil, svet je dynamicky. potialto to teda beriem bez problemov. problem nastal, ze pjakin pokracoval dalej. zacal z nicoho nic hovorit, ze putin ale na 100% percent nie je dvojik, akoby aj mohol byt, vsak vie perfektne reagovat atd atd.. mne to prislo zvlastne z dvoch dovodov. za prve, ako keby si pjakin uvedomil, ze aby si niekto tiez nezacal mysliet, ze putin moze byt dvojnik, ked teda, aj stalin mal dvojnika. za druhe, to ze nehovoril pravdu pred rokom, uz teraz si myslim umyselne, ohladom dvojnika stalina, mohlo byt preto, pretoze mozno by bolo lahsie nejako sa dovtipit v tom case, ze putin je tiez dvojnik.

to je v zasade vsetko jedno, to podstatne sa opat ukazalo tento tyzden, savcekova bola prepustena, co totalne protireci tomu, co pjakin tvrdil. problem s pjakinom teda vo mne opat narastol, nakolko jeho info vychadza iba z public informacii, a to je proste na kompletny obraz nedostatocne. je potrebne mat insider info, inac su tieto analyzy na 2 veci. da sa z nich coto sice pochytit, mne osobne to jednoducho nestaci, pretoze zasadna informacia, ze je to tento svet jeden pokrytecky matrix, a ze je vsetko inak, je mi znama. nepotrebujem vediet detaily, ktore su obcas pravdive, ale aj dost casto uplne inak, pretoze su tieto detaily v podstate nepouzitelne dalej. a navyse, mam problem mrhat nad tym svojim casom..
poznam cloveka, ktory tolko sledoval dianie vo svete, ze mu to zabralo 5 hodin denne a prestal normalne pracovat! sam si to uvedomil, a citujem "je fajn, ze viem tie info, ale na co mi to je", prestal sledovat tolko a pustil sa do riesenia veci, ktore su pre tento svet potrebnejsie, nez presediet den na informaciami, ktore su dalej nepouzitelne.

moja najzasadnejsia otazka ale je, ze ked teda vidim, ze pjakin, pri vsetkej dobrej voli a schopnostiach a skusenostiach ktore ma nie je schopny tiez velmi presne urcit nase smerovanie, co teda my, ludia, ktori nemaju kapacitu sediet nad tym tak ako on, mat takych spolupracovnikov, mat moznost vidiet nieco aj z kuchyne, kde sa veci pecu, ze ako mozeme my byt uspesni pri pouzivani kob. ja som sa po 2 rokoch dostal tam, kde som bol na zaciatku. naco mi je kob? ovela jednoduhsie je v sebe aktivovat procesy na komunikaciu s bohom na priamo, nepotrebujem ani pjakina, ani kob, ani ziadnu dalsiu teoriu. viem presne, ze ked pojdem takto, dostanem po papuli, ale ked to dam takto, budem na spravnej ceste... nie je toto jednoduhsie a ucelnejsie a funkcnejsie?

Re: Re: nie je to také zlé 2

Perun | 25.05.2016

Ja mám Pjakina rád, a som rád, že sa po dlhšom čase objavil.

Len som chcel poznamenať, že ho treba brať s rezervou podľa mňa, a trochu som to aj vysvetlil. Lebo už som začal mať pocit, že ho mnohí berú ako "písmo sväté". Ale inak sa na neho teším, k tomu sa čestne priznávam. :-)

Re: Re: Re: nie je to také zlé 2

dapa | 29.05.2016

Pjakin podle mě nechce,abychom jeho výklady brali jako dogma,ale jako návod.Sám vždycky říká,ževědomosti znamenají moc a nikoliv papouškování.Taky párkrát řekl,že ví,že ho poslouchají i v zahraničí a že některé události mohou vnímat jinak,protože on je Rus,takže pochopitelně hodnotí věci,které jsou ve prospěch Ruska atpod.

Re: Re: nie je to také zlé 2

jill | 05.06.2016

jsem také "této krve" - není to původní Putin

Re: nie je to také zlé 2

qwertz | 25.05.2016

Predpokladam , ze jsi si "bustnul" svoje ego. Vrat se k soukmenovci Mikloskovi na Ukrajine ten ti bude blizsi

Re: nie je to také zlé 2

Slovaci jsou chaska nevdecna | 25.05.2016

ktera se lepi kde jim kyne vyhoda, byly doby kdy Cesi je museli tahat z negamotnosti, museli na svuj ukor jim budova vse co bylo treba a oni se ted tvari ze vse co maji je jejich zasluha, radeji na toto tema skoncim..Snazim se uz dlouho pochopit proc nekteri muzi Pjakina nesnaseji.

Re: Re: nie je to také zlé 2

David | 26.05.2016

Pokud chci mluvit o gramotnosti, vyjadřuji se gramotně.

Re: nie je to také zlé 2

Slovaci jsou chaska nevdecna | 25.05.2016

ktera se lepi kde jim kyne vyhoda, byly doby kdy Cesi je museli tahat z negamotnosti, museli na svuj ukor jim budova vse co bylo treba a oni se ted tvari ze vse co maji je jejich zasluha, radeji na toto tema skoncim..Snazim se uz dlouho pochopit proc nekteri muzi Pjakina nesnaseji.

Re: Re: nie je to také zlé 2

Robert | 25.05.2016

Vidím, že nikdo na tvoji debilitu nereaguje, tak to zkusím já. Určitě jsi nějaký těžce postižený čecháček, který trpí syndromem nepostradatelnosti v Evropě, nejlépe na celé Zemi. Kdyby vás nebylo Slováci a Morávaci, možná celá Evropa, ještě sedí na stromech.
Háček je v tom, že se vás o to NIKDO neprosil. Určitě jsi tak vzděláný, že víš, jak měla vypadat střední Evropa po roce 1918.
To jistí "lidé", se kterýma jsou problémy dodnes, ve velké spolupráci s tím vašim tatíčkem Masarykem stvořily ten pan paskvil se jménem ČSR. Ohnisko budoucích konfliktů ve střední Evropě. Bohu dík jim to nevyšlo.
Vám dodává sebevědomí jen to vaše hele koukej a nechápu, kde berete tu neskutečnou drzost neustále někoho pomlouvat, vysmívat se zvykům a kultuře jiných oblastí republiky, neustále se nad někoho povyšovat.
Ale znaš to přísloví - kdo se povyšuje, bude ponížen....

Re: Re: nie je to také zlé 2

Perun | 25.05.2016

Nejak som urazil čechov?
Len som napísal, že ste oproti slovákom významnejší, to je všetko.
(a samozrejme máte aj väčší sklon k velikáštvu, sám si to potvrdil. Samozrejme hlavne a vlastne jedine voči slovákom, ako k tým menším a slabším, a aj historicky chudobnejším. To sú potom tie mýty o tom, že bez čechov by sme pomaly dodnes žili v jaskyniach atd.)

Ale každá minca má 2 strany. Pre malé národy je zas typický komplex menejcennosti, sebabičovanie, malé sebavedomie atd.
Slovák, aj kopač kanálov, už po 2 týždnoch v Prahe "mluví", aspon sa snaží, iked občas trochu trápne.
Na 2.strane, českí inžinieri, doktori atd., ktorí už desiatky rokov žijú na Slovensku a ich deti sú už slováci, stále hovoria po česky. (poznám takých viacerých a nielen ja). To je proste ten rozdiel sebavedomia. (rovnako to platí napr. o madarskej menšine u nás a slovenskej v Madarsku).

No a o viac to platí o skutočne velkých národoch, typu rusi, amíci, arabi, nemci, čínania či indovia.

Ruský turista proste príde na recepciu kdekolvek na svete, a baví sa s nimi rusky. A recepčný či čašníčka celý spotení sa snažia hovoriť rusky. Slováka vrátane mna to ani nenapadne, hned automaticky sa snažím ja celý spotený hovoriť lámanou turistickou angličtinou... Tolko k tomu rozdielu, no a tak treba brať aj Pjakina, proste jeho ani nenapadne, že Rusko nie je stredobod vsemíru, berie to úplne automaticky. Z mojej skúsenosti s rusmi som si všimol, že ako rovnocenných berú iba amíkov (už z angličanov si robia srandu ako z lúzrov z malého ostrovčeka, ktorí pre*rali Impérium). No a amíci už za rovnocenných neberú nikoho, to je ten rozdiel. :-)



Re: Re: Re: nie je to také zlé 2

Robert | 25.05.2016

Perun - samozřejmě jsem nereagoval na Vás, ale na příspěvěk který tam zase vyčítal za co všechno mají být Slováci Čechům vděčný.
Ve svých letech bych měl být už nad věcí a na tyto primitivy nereagovat, ale prostě to nejde.










Re: Re: Re: Re: nie je to také zlé 2

Perun | 26.05.2016

Robert, ved ja som aj reagoval na neho, nie na Teba, k Tebe nemám výhrady.

nie je to také zlé

Perun | 24.05.2016

Podla mna sa Pjakin moc upína na Putina. Neviem, odkial berie to presvšedčenie o jeho výnimočnej genialite atd. (iked aj ja si to viac-menej myslím, ale kludne môže byť Putin proste len malý grázlik s Pitera, ktorá plní určité úlohy od povedzme Západu a jeho oligarchov - dôkazy? No tak napr. že ešte stále sú vo funkciách ludia typu Gref či Čubajs, nehovoriac už o Medvedevovi či Rogozinovi (ktorých Pjakin na rozdiel odo mna tiež považuje za záškodníkov.) Osobne si myslím, že pravda je niekde uprostred - Putin a jeho "komanda" (ironicky povedané družstvo "Jazero") sú ludia relatvne schopní (v porovnaní so západnými degenerátmi), ale tiež majú svoje povedzme sebecké a úzkoprsé záujmy. Na teraz sú ale "menšie zlo".



Re: nie je to také zlé

David | 24.05.2016

Každý má svoji matrici chápání. V rámci svého chápání děláme pro sebe a v rámci nechápání pro druhé.

Re: nie je to také zlé

JaroX | 24.05.2016

Nemyslím, že by Putin a jeho ľudia boli "menšie zlo", čiže niečo ako bol napríklad na Slovensku Dzurinda voči Mečiarovi, alebo Schuster voči Mečiarovi, alebo Kiska voči Ficovi... Putin je správny chlapík a vie, že charakter je budovaný od detstva. Ak niekoho poznáš od detstva, ťažšie ťa zaskočí (podrazí, keď to nečakáš), než niekto nový, kto ti bol pridelený a poznáš ho len z práce posledné 2 roky...

Problém asi je, že "táto doba" pomáha necharakterným ľuďom sa presadiť a preto na tie kľúčové posty je problém nájsť charakterných ľudí a vlastencov - o úroveň či dve úrovne nižšie sú tiež iba kriváci. Takže Putin je na mnohé veci sám a ťažko si buduje vlastenecké štruktúry... asi by mal ísť viacej na vidiek, zobrať mladých tam, dať im vzdelanie a info... ale to zas trvá roky...

Ku Pjakinovi... tešil som sa na jeho Otázky a odpovede. Niečo zase objasnil, niečo mi potvrdil, ale... už začínam byť unavený z toho prístupu: Všetci sú proti nám, všetci nás chcú zotročiť, na leto 2015 bol naplánovaný všezničujúci atómový úder na Rusko (zostrelenie lietadla nad Donbasom) a furt tých Rusov niekto gniavi, Putina chcú rossionisti zavraždiť, na rok 2017 je naplánovaná v Rusku revolúcia... Rusi sa čudujú, že všetci (SR, ČR, Kazachstan, Bielorusko) chcú byť ako USA (teda ako je imidž pestovaný dlhodobo v médiách)... že chcú byť súčasťou "úspešného príbehu"... veď keď si pozrieme ten ruský príbeh, príbeh ruského človeka... je plný biedy, bolesti, utrpenia. Pevne dúfam, že sa Rusom podarí začať premieňať svoj svet na taký, ako ho chcú mať (bez ohľadu na vonkajšie vplyvy - s tými nech sa vysporiadajú podľa spravodlivosti rýchlo, bez výčitiek a hlavne bez kompromisov).

Fašizmus sa neporazí sám, asi je to tak z hora dané, že ho musia zakaždým poraziť Rusi... Ak to je tak, je rozumné sa tomu brániť a čo je nevyhnutné odkladať? Nevedia si od fašistického prevratu na Ukrajine vo Februári 2014 už vyše dva roky urobiť poriadok doma? S médiami, centrálnou bankou, mimovládkami, ministerstvom školstva... Ja som doteraz šokovaný z toho, ako to v Egypte dokázala armáda pekne vyčistiť... Nič nie je ideálne, ale predsa...

Re: Re: nie je to také zlé

Perun | 25.05.2016

Najprv technická poznámka: oproti Kiskovi (volám ho v presnej anglickej verzii jeho ruského mena - Andrew Pussy) bol tým menšim zlom Fico :-)

Či je Putin už dobro, alebo ešte stále len menšie zlo, nechám tak, ani to nie je moc podstatné (sám neviem, mám z neho od začiatku dobrý pocit). Stačí, ked sa asi zhodneme, že nie je svätý (už len to, že sa hrdo hlási k Čeke... a mnohé dalšie detaily) , ale kedže všetko vynikne v porovnaní, tak je relatívne skvelý oproti iným svetovým lídrom.

Čo sa týka toho Pjakinovho vyplakávania, aj to je súčasťou toho fenoménu, ktorý som kritizoval, teda že je akoby pohltený tým ruským pohľadom. Na 1.strane je to pochopiteľné, na 2.strane to proste treba brať do úvahy. Teda brať Pjakina s patričnou rezervou. Je to proste "len" ruský pohľad, kvalitný, ale stále nie objektívny, len subjektívny.

Inak dobrý postreh, že amíci dosť bodujú tým, že okolo seba cielene budujú aureolu a imidž úspešnosti. Údajne aj na osobnej úrovni, teda aj medzi ľuďmi v SŠA je zaužívané dávať najavo úspech. Napr. v slovanských krajinách sa často dáva najavo neúspech, s cieľom vyvolania pocitu ľútosti. (prípadne odvrátenie tak častej závisti). Zas na 2.strane by som sa po nich neopičil, my sme proste iná kultúra či archetyp. V danom prípade akoby viac ženská, jinová (pre ženy je typické plakať a sťažovať sa aj pri najmenšej príležitosti, kým "chlapi neplačú", aj kde by to bolo možno adekvátne). Tiež to treba brať do úvahy pri napr. Pjakinovi. Ved áno, ked sú rusi takí frajeri, nech si spravia poriadok u seba, na Ukrajine, v Bielorusku... Pjakin to podáva tak, že ide o dlhodobý proces na "vyššej úrovni riadenia", možno to je pravda, a možno sú to len také kecy na zamaskovanie neschopnosti. A-la "chytrý plán" (CHPP). A keď tam operuje v Kremli taký Surkov, tak moc tým báchorkám o dobrom cárovi a zlých dvoranoch neverím. Podla mna sa Pjakin len sebautešuje. Tým netvrdím, že nemá väčšinou pravdu, ale proste ho treba brať s rezervou. Ja skrátka skutočne Putina a jeho ludí (a tam proste Surkov či Medvedev patria, nech sa Pjakin utešuje ako chce) naozaj beriem ako to menšie zlo. Ako toho Fica povedzme oproti Kiskovi.

Re: Re: Re: nie je to také zlé

JaroX | 25.05.2016

Jasne, aj pre mňa by bol Fico menším zlom ako Kiska, navyše radšej aj Mečiar než Dzurinda a Schuster... preto som to tak pôvodne napísal.

To Pjakinovo vyplakáranie... Pjakinovi som vďačný za veľa, najviac asi za info o globálnej politike, riadiacich štruktúrach, ale taktiež za vykreslenie mocenskej a celkovo spoločenskej situácie v Rusku. A tu som už dosť... vydesený. (Že za zmiznutím Putina stojí akýsi Surkov, ktorého sa nie je možné zbaviť, ... že s centrálnou bankou nie je možné pohnúť, lebo Putin má istotne info o globálnej kataklizme, ktorá by potom nastala/hrozila, ministerstvo školstva pácha genocídu na ruskom národe a nič sa s tým nerobí...) Asi to bude tak, že Pjakin v súvislosti s dianím vytešuje sám seba a snaží sa naliať nádej a ukázať cestu (štúdium KBS a DVTR) bežným ľuďom.

Navyše... dnes čítam na Sputniku, že Putin dal prepustiť Savčenkovú... v súvislosti s tým, čo Pjakin jasne povedal, som veľmi zvedavý na nasledujúci diel Otázok a odpovedí... ako bude Pjakin toto komentovať... Inak, môj osobný názor bol vo veci Savčenkovej totožný s Pjakinovým. Takže som zasa v šoku... Obávam sa, že tým zbližovaním Ruska a Putina so "západom" sa sice vyhneme jadrovej vojne, ale zároveň Rusko ešte viac stratí zo svojej ... integrity, z postavenia opaku ku všetkému zlému a chorému, čo na západe pozorujeme (a či práve toto nie je vpisovanie Ruska do rossionských projektov).

Keď som pred týždňami videl PR fotku ku článku na Sputniku... ako David Cameron and Vladimír Putin s natiahnutými pravicami smerujú s láskyplným úsmevom k sebe... prišlo mi až zle od žalúdka. Toto nie je správna cesta a zblyžovanie so západom (ústupky, kompromisy) nedopadnú pre Rusko dobre. Na západe to nikoho neobmäkčí a Rusko iba zbytočne stratí (možno aj tú podporu z hora).

Re: Re: Re: Re: nie je to také zlé

Perun | 27.05.2016

Tiež to tak nejak vidím.
Podla mna je dobrou pomôckou pri analýze Putina fakt, že je "Váhy", teda neustále lavíruje a vyvažuje medzi 2 extrémami.

Ked sa však už rozhodne, zvážiac rôzne okolnosti, jedná rozhodne a rýchlo. A jeho oblúbený štýl je byť nečakaný, proste sa len niekde objaviť, udrieť a zase zmiznúť. V tom je naozaj až geniálny, iked asi aj má dobrých poradcov. (ale zas aký človek, taký poradcovia).

Poděkování

David | 24.05.2016

Moc děkuji panu Pjakinovi i paní Ireně.

moldavsko a saker

Oslo | 23.05.2016

Tu je v anglictine celkom slusna analyza udalosti v Moldavsku spred 3 tyzdnov, spomenuty je ponorka na Gibraltare, Nulandova, a dokonca aj original dnesneho Pjakina, autor je Scott, teda nie Saker:

Failed NATO Invasion of Moldova SITREP, by Scott

http://thesaker.is/failed-nato-invasion-of-moldova-sitrep-by-scott/

Niečo pre dušu..

MarCel... | 23.05.2016

...a aj pre Irenku Irenku
https://youtu.be/zTj6nQkStns

Poděkování

Jaroslav | 23.05.2016

Velice děkuji za překlad!

Dakujem,velmi podrobne rozobrane.

svantovit | 23.05.2016

Teda mozme ocakavat rast tlaku a diktatury v Europe.Nafukovat balon,len dokedy pretoze to zacina byt pekelne napate.Islamizacia pozdrzana,ale rastie nebezpecenstvo konfliktu a padu financneho systemu.Obcas mam dojem ze sledujeme tragicke dejstvo ktore je zatial bez dramatickeho vyvrcholenia.Europa sa chce zachranit,len sa obavam ze cela sa uz zachranit neda,co je pociatok neriesitelnych problemov.Zatial je to iba o analyzach,realizacia je vzdy ina,na co sa spolieham..Vzdy sa tesim na novy diel,pan Pjakin ma skvele analyzy.Dakujem pani Irene..

Re: Dakujem,velmi podrobne rozobrane.

JaroX | 24.05.2016

lol, Európu zachraňovať nebudú, najskôr tu vytvoria podmienky na nástup otvoreného fašizmu ako už je na Ukrajine a potom nás zbombardujú, aby nám mohli požičať peniaze na obnovu a rozvoj - veď 2.s.v. bola predsa pre UK + USA sakramentsky dobrý kšeft! A ani Izrael by bez nej nebol vznikol... a kto sa nepoučil... si to bude musieť odsrať znovu. A prečo je vlastne Česká Republika a Slovensko zasa v pakte s fašistami? Ááááá, životná úroveň, príjmy, možnosti slobodne cestovať a otročiť, alebo ostať doma a zdochnúť od hladu! Tak máme čo si zaslúžime, a presne to aj budeme mať!

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek