KDO STÁL ZA ÚTOKY V PAŘÍŽI, BUDOUCNOST EVROPY (Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 16.11.2015)

Diskusní téma: Otázky a odpovědi V.V.Pjakina ze dne 16.11.2015

Změna klimatu je nevyhnutelná ...

Pe-tri | 26.11.2015

Je toho někde víc na toto téma ?
P.

tak si to shrnem

Zorgan | 25.11.2015

Nemohl jsem přehlídnout pochybující příspěvky pod Pjakinem, o skutečné podstatě činů Ruské Federace a obviňování Putina ze spiknutí. Je to smutné, kam se dostala dnešní ovečkářská poslušnost nevědomích pochybovačů.
Říjen 2015 - Tento měsíc došlo na Blízkém východě k mnoha změnám. Zdá se, že hlavní země, sponzorující terorismus, jako jsou Izrael, Saudská Arábie a Turecko, jsou
izolovány. Americká vojenská síla se stahuje z Blízkého východu a zdá se, že celou oblast přebírají Rusové, kteří drtí ISIL sílou a kteří zabili jeho vůdce během 14 dnů od začátku bombardování. Proč jsou všechny tyto změny tak dramatické?
Bylo to v tajnosti plánováno již nějakou dobu. A muselo k tomu dojít ve správnou chvíli a ta přišla a Putin mohl přednést projev v OSN, aby připravil mezinárodní tichý souhlas pro svou misi. Umožnilo to dlouhodobé plánování Východní aliance.
Nebylo to nenadálé, bylo to součást dlouhodobého plánu.

Takže zatím co tu sedí pochybovači u svých monitorů, celý svět se připravoval, na likvidaci skutečných viníků terorismu, likvidující celé země a obyvatelstvo.
To, že jste to nestihli, neznamená, že se nedějou věci dobrým směrem.

Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

hm | 22.11.2015

http://pastebin.com/3GHMt1Mw

Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Hox | 22.11.2015

Pán je trvdohlavý. Co takhle napřed zareagovat na námitky, předtím než to sem pastovat znovu?
Jsou to pohádky, na vyvrácení těch absurdit například v ekonomické rovině stačí pár minut práce klidně i s anglickou wikipedií. Co takhle zkusit doložit nesmysly v článku ekonomickými údaji? Jsou lehce dostupné, můžeš začít třeba ekonomickými statistikami publikovanými OSN, která Rusku určitě nenadržuje.

Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

ТаuRus | 22.11.2015

Co by se snažil, když jeho účelem je právě diskreditace Putina?
Vždyť se o to pokouší už několik let, leč nám tvrdí, že je milovníkem Puska a Slovanů.
Ty lži vybírá záměrně...

Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

M | 22.11.2015

A práve preto ho TREBA mazať.

Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Vladimír | 22.11.2015

Stalina rovněž miloval veskrze celý sovětský lid. Potom mu mnozí chodili kálet na hrob. Nejde o dikreditaci Putina. Jde jen o pohled na situaci bez potřeby mazlíčků. V Rusku jsou bphužel vždy potřeba, aby s nimi bylo možné posléze vym,ést žumpu. Totéž se stane Putinovi. Veškerý obrovský státní majtek SSSR rozdal svým kamarádům-oligarchům, kteří pak financovali jeho stranu Jednotné Rusko a jeho volby. Všechen nebývalý majetek státu společně rozkradli. Pjakinovi pohádky o hodném baťuškovi carovi a zlých bojarem jsou k smíchu. Je to jedna banda! Dovedete si představit, že by Putin stál sám proti všem těm oligarchickým klanům v boji za blaho Ruska?! Žádné blaho není! Viděl jsem to na vlastní oči: rozkradené kdysi prosperující podniky (jako u nás!), kvalifikované dělníky prodávající u silnice melouny, aby se uživili. Ano v Rusku vzrostl nebývalou měrou počet miliardářů. Do ničeho mimo armádu se ale neinvestuje (do školství, zdravotnictví, do vědy).
V pátek si poslanci státní dumy a sověštu federace přidali na platech - berou 800 000 rublů měsíčně. Ani prezident nepřišel zkrátka. Ruští důchodci jásají. Schvalován bude zákon o odchodu do důchodu v 65 letech. Ceny životních potřeb rostou závratně. Životní úroveň na minulý rok poklesla o 4%. Lidé jsou sdělovacími prostředky debilizováni, stejně jako u nás. Tým PR prezidenta představuje 200 vysoce kvalifikovaných psychologů a sociologů. Záhy bude rating Putina 100%. Přeji mu to.

Re: Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Vladimír | 22.11.2015

Největší Pjakinova demagogie je jeho poslední tvrzení, že Putin cosi zachránil po tragédie ponorky Kursk, kterou torpédovali Američané. Putin, stejně jako celé Rusko, byl paralyzován. Skoro týden se nezmohl na nic jiného než na hloupoučké "Ona utonula". Námořníci z 9.oddělení ponorky, kteří několik dní čekali na záchranu, byli obětováni záměrně, aby se nikdo nedozvěděl, co se na plavidle vlastně stalo. Matky těch námořníků to Putinovi NIKDY nezapomenou. Rusko bylo nuceno přistoupit na americké podmínky a dodnes je plní. Ano! Oběť těch námořníků byl ZLOČIN!!! Milci Putina to ale nikdy nepřipustí, ani u nás.
Osobní útoky některých účastníků diskuse jsou projevem jejich ubohosti a není k nim co dodat.
Rusko se z tohoto marasmu dostane, jako mnohokráte v dějinách, pevně tomu věřím. Bude to stát ale hodně utrpení a krve. Putin bude šťasten, neskončí-li nakonec jako plk.Kadáfí. Nepřeji mu to. AŤ si užije důchodu na Azurovém pobřeží, kde májí vily jeho kámoši a jejich "zlaté" děti.

Re: Re: Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Hox | 22.11.2015

Demagogie úplná, ani se mi v tom nechce špárat. Podívej se třeba na toto http://leva-net.webnode.cz/products/prezident-prezident-2015-ceske-titulky/

a zkus si začít shánět důvěryhodné informace, a hlavně hodnotit Putina podle skutků, nikoliv podle toho, co o něm říká někdo jiný. Hledej pravdu, pokud ti o ní jde.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Pavel | 24.11.2015

Pochopte prosím a ty Hoxi také, že žádnému Trollovi nejde o pravdu ani o její hledání. Trolum jde jen o jednu jedinou věc - vyvolad maximální emoční odezvu.
Trolové mohou někdy dokonce říkat rozumné, moudré a pravdivé věci, ale jejich konečný cíl je stále ten samý - vyvolat maximální emoční reakci čtenářů. To je jejich OPRAVDOVÁ POTRAVA! Jejich životní radost.

Re: Re: Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Brano | 22.11.2015

http://pastebin.com/GyfibR5L

Re: Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

ТаuRus | 22.11.2015

Podle oficiálních zdrojů, Putin má měsíční příjem o něco víc, než 600 tis. rublů. Přitom letos si sám snížil plat o 10%. Takže, pobírá plat něco přes 500 tis.rublů.
http://www.nn.ru/news/society/2015/04/15/gazm21_i_niva_s_pritsepom_vladimir_putin_otchitalsya_o_dokhodakh_za_proshlyy_god/

Na oficiálních stránkách Kremlu je jeho prohlášení za loňský rok v Doc.
http://kremlin.ru/events/president/news/49257

Plat prezidenta ČR i s náhrady činí 482 685 Kč, což v přepočtu na dolary je víc, než plat prezidenta Ruska, a prozradím vám, že i plat prezidenta Lotyšska je větší, než Putina, stejně, jako plat prezidenta Polska, atd. a to už nemluvím o platech jiných evropských prezidentů.
Kdybyste opravdu seriozně se zajímal, o to, co se s Ruskem událo od r.1990, tak byste věděl, že podniky oligarchům nerozdával Putin, ale Jelcin. Že za Jelcina Rusko dostávalo potravinovou pomoc dokonce od USA a mělo na tu dobu nesplatitelný dluh.
Dnes má Rusko zlaté rezervy přes 1000 tun, důchody a příjmy obyvatelstva se zvýšily o násobky. O stavu armády, kterou Putin vybudoval téměř od nuly, podnicích, zemědělství (dnes je Rusko 3. největším vývozcem obilí) se může každý sám přesvědčit na této adrese
http://sdelanounas.ru/blogs/

a nemusí být závislým jen na vaších dezinformacích.

To je k vaším lžím v tomto příspěvku. O pravdivosti dalšího si může udělat obrázek každý sám.

Re: Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Lin | 22.11.2015

Tak on Putin rozdal majetek oligarchům? A nepletete si ho čistě náhodou s Jelcinem? Rozkradené podniky - ano, ale není to dílo Putina. Ten se naopak snaží uvést věci do pořádku. Rozkrádali Harvardské fondy a Jelcinovi "poradci" z USA, kteří po jistou dobu prakticky vládli celému Rusku.

Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

M | 22.11.2015

A len tak na okraj http://www.eurasia24.cz/zpravy/153-krym-navzdory-propagande-fotoreportaz-ukazuje-jak-je-to-doopravdy

Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

hm | 24.11.2015

"Pán" uvádza fakty.

V najbližšej dobe pošlem reálne video z Ruska o neúnosnom zdieraní , raketingu, VÝPALNÍCTVU drobných živnostníkov - štátom - OLIGARCHAMI.

Priložím tiež otázku pre Pjakina.

Re: Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

Hox | 18.12.2015

Co to má společného se záměry a politikou Putina? Putin je všemocný, všechno v Rusku se děje na jeho povel, podle jeho přání? U nás mafie výpalné nevybírají? Znamená to že za to může Zeman?

Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

jana 123 | 22.11.2015

,,hm,, , dobre nerozumiem tvojmu prispevku. to ma byt akoze o Rusku???, pretoze cely popis ekonomickeho a moralneho upadku sedi na zapad, krajiny EU vcitane tej nasej . Alebo sa pozeras do zrkadla co ti nastavili vymyvaci mozgov a myslis si ze je to obraz ruska v okne, to co popisujes, alebo robis stojku a vsetko vidis naopak, mas stary fotoaparat a ten film co popisujes je
negativ - ten treba vyvolat, aby si mal fotku, alebo si vezmi digital
.
Jediny, kto moze obhajovat dnesny zapadny paraziticky system
je parazit - ma strach ze sa ho organizmus, az precitne, bude chciet zbavit - zabuda, ze ked sa paraziti premnozia, zabiju svojho hostitela avsak tito sofistikovani paraziti vytvaraju otrokarsky system, v ktorom si ponechavaju minimalne mnozstvo otrokov, aby oni nazahynuli, ale aby mali nad otrokmi moc a otroci nemali ani vedomosti ani silu ani sancu to zmenit

Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

M.C. | 22.11.2015

Mohlo by být to srovnání stavu ruské ekonomiky s ostatními zeměmi G20? To by hodně ukázalo, jak na tom Rusko je.
Děkuji.

Re: Re: Komu slúži Putin? Vláda sabotážnikov. Popularita Putina dosiahla 90% !!! ???

M.C. | 23.11.2015

Případně by bylo vhodné i srovnání s ostatními postsovětskými zeměmi a zeměmi bývalého východního bloku.

Komu slouží Putin…?

Supman | 21.11.2015

Putin slouží hlavně Rusku. A to je jeho největší malér. Pokud by níže přispívající dobře poslouchal či četl, tak by to věděl. A ta ruská oligarchie? To je právě ta pseudoelita, která by ráda Rusko prodala, tak jako se to již stalo mnohokrát. To je totiž jediná šance, jak Rusko porazit či podmanit. Jinak dle mého názoru slouží všem, protože ukazuje jak vládnoucí elity zdegenerovali. Pokud si tedy nějaká skupina aspirující na globálního prediktora přeje prospět, za Putina musí děkovat. Není totiž nic horšího, než se utkat, či ještě hůř - spolupracovat s blbcem.… Ještě musím dodat, že Putina považuji spíše za "tvář" či představitele ruské vlastenecké inteligence či hnutí (VP ;-))

...

hm | 21.11.2015

http://pastebin.com/gzQXMAzu

Dekuji za zmázani

S | 20.11.2015

Ak je reč plná vulgarizmov a negatívnych slovných spojení,štruktúra DNA začne mutovať,t.j.negat,slová explodujú v genetickom aparáte človeka,následkom čoho vznikajú mutácie,ktoré generáciu za generáciou približujú k DEGENEÁCII.Viac.prof.Garjajev a vplyv slov na chromozómy.

Děkuji za smazání

Jana | 20.11.2015

urážlivých příspěvků v osobní rovině. Ráda sem chodím, spousta informací, skvělé diskuse. A hlavně žádný vulgární, diskusi rušící troll. Takový čistý potůček (tichá voda břehy mele), žádná smradlavá stoka, jako celoplošná média. A kolik se nás v tom bahně chrochtá. Pjakin to říká neustále - znalosti jsou moc. Každý nový díl je hutnější a také otevřenější. Pročetla jsem diskusi, dost negativní. Já chci věřit a věřím v dobro, většina ho v srdcích máme a kdo ne, tak ten už je v té stoce zatracení. A Zeman viz diskuse níže, tak ten manévruje dle svých možností a myslím, že dělá co může, čeho je schopen, co mu je dovoleno, jaké má zdroje, lidi kolem sebe.... Dost mistrně využívá štvavou kampaň médií ve svůj prospěch, otloukánek, lidé cítí bezpráví.

Re: Děkuji za smazání

Putinovec | 21.11.2015

Ti trollíci jsou stejně směšní všude,kde plivou jed.Nejvíc je rozčiluje,když na ně nikdo nereaguje.Je to taková kouřící nevábná hromádka,které se většina lidí štítivě vyhýbá.

Re: Děkuji za smazání

udo | 21.11.2015

Zeman môže a bude robiť toľko,
koľko mu umožnia občania (alebo ovčania).
I náš Robko.
I Putin, čo i chyby robil..robí, musí(?).
Len v Rusku to celé začalo skôr.
Toť rozdiel..
Ježiš išiel príkladom.
I Mahomed v mnohom..Budha, Sókratés,(At)Mose,..

Aktuálny "vládca" je vždy naša projekcia.
Navyše..čím viac je niekým nahraditeľný na podobnej úrovni,
tým ťažšie ho v prípade nezhody s padlými mocnými,
systém a(d)menovaný, za väčšieho z aDiotés vymení..

Zas a znova: všetko závisí od najslabších šlánkov..
ako v konštrukcii každej, od základov spoloČnosti, zdola.
To je naša práca mravenčia príjemná, zábavná, dlhodobá.
To je i motivácia naša myslieť, darovaná Zhora..
hoci by sa poniektorým, i "Dopustením" zdať mohla.

My, občania sme mierou garancie jeho (rezidenta projekcie) bezpečnosti.
Ovčania zasa toho, že ako baran-Izák skončiť môže,
pri nedostatočnej cez nás Boha prítomnosti..

Toľko krátko k pohľadu na vec,
z pozície vážnejších niektorých,
aspektov sociologickej mechaniky.
Bo možných variánt budú(ne?)cnosti je mnoho
a v neposlednom, od námestníkov tu závisia Jeho.

Pokladnice

Putinovec | 20.11.2015

Tento web je pokladnice informací a poznatků,které jsem ještě jinde pohromadě neviděl.Od té doby ,co se zde rozhlížím a vybírám rozinky,mám dobrý pocit z rozšiřování vnímání.Dík.Ne nadarmo se říká,že informace k člověku dorazí teprve tehdy,kdy je připraven je strávit a zažít.

Putinovi nevěřím

slovan | 20.11.2015

Osobně nevěřím tomu, že Putin maká sám za sebe. Neni reálné aby GP nechal Putina jen tak jednat proti jeho zájmům. Putinovi by brzo selhala při čištění pistole, nebo by ho přejel náklaďák co mu selhali brzdy... Všechny indicie směřujou k tomu, že Putin je loutka GP jako všichni papaláši. Cíl GP je jen jeden - totální moc nad všema ovcema. Toho můžou dosáhnout jen dramatickou redukcí populace (jak tu všichni víte, hovoří se o půl miliardě, max. 1 miliardě zůstavších). Dále jak tu mnozí vědí, bílá rasa je jediná, která má v sobě geneticky zakódovanou potřebu svobody (naproti tomu žlutá rasa vždycky vyžaduje mít nad sebou nějakého "šéfa" - božského císaře. Je tedy jasné, že v té půlmiliardě jaksi bílá rasa zastoupení mít nebude. Protože by GP nikdy nedokázal plně všechny jedince ovládnout. A proto se GP teď orientuje na čínu. A proto také lifruje množství čmoudů do Evropy, mají za úkol v nastávajícím ovčanském konfliktu zlikvidovat bílou rasu. Jak fyzicky tak genetickým naředěním. Nic dobrého nás nečeká a osobně si myslím, že zvrátit tento plán už není reálné a v moci nikoho. Snad krom zásahu mýtických slovanských bohů (ve které ale sám nevěřím...).

Re: Putinovi nevěřím

XXX | 20.11.2015

Ale já v ně věřím!

Re: Putinovi nevěřím

Hox | 20.11.2015

Nejde o to věřit, ale vědět. GP není všemocný (věřit opaku rovná se satanismus), a momentálně musí spolupracovat s Putinem a dělat kompromisy z jednoho prostého důvodu - jejich hlídací pes USA dostal vzteklinu a Putin je reálně nyní jediný, kdo je schopen nabídnout řešení a řešit globální problémy tak, aby to neskončilo katastrofovou typu jaderné války, kterou by nepřežil ani GP. Klartext: GP nechce zemřít, proto musí pomáhat a spolupracovat s Ruskem v osobě Putina. Tím není řečeno že na jiných frontách kde si to může dovolit neškodí, škodí jak může, ale objektivně, pokud nechce zemřít, může škodit jen omezeně. GP nyní hledá tu hranici, nakolik může škodit, a kde musí naopak pomáhat, aby nenastal katastrofický scénář a GP neodešel k čertu ve formě radioaktivního prachu.

Re: Re: Putinovi nevěřím

bigos | 20.11.2015

Okolo Putina je urcite niekolko zaujimavych otazok. Vieme o jeho pozicii v ramci ZSSR. Vieme aj to, po kom prebral moc v ZSSR, aka bola kontinuita od perestrojky cez Jelcina. Vieme, ze Rusko bolo v Jelcinovej dobe totalne pod kontrolou, takze ked sa Putin dostal k moci, ak aj nebol dosadeny niekym, urcite ten niekto musel suhlasit s tym, do akej pozicie sa Putin dostane. V suvislosti s tymto je zaujimave si spomenut na vyjadrenia niekolkych celnych predstavitelov US Departmentu, ze Putin svojim pristupom (myslim ze od Krymu) zradil Novy svetovy poriadok. Moj nazor (mozem sa sice mylit, ale nateraz to vidim tak) je, ze Putin bol jeden z moznych kandidatov na svoju poziciu, bol schvaleny niekym, kto kontroloval vtedajsi vyvoj v ZSSR a neskor v Rusku. Ale Putin sa od tohto systemu odpojil a v sucasnosti predstavuje jeho opoziciu. Tym, ze bol sam jeho sucastou, chape system v jeho komplexnosti a do urcitej miery dokaze predvidat cinnost tohto systemu. Tym, ze posobil v KGB ma zase znalosti potrebne k tomu, aby vedel efektivne zastavat riadiace funkcie. Ja Putinovi verim. Nemam o nom zidealizovane predstavy, myslim ze je schopny mnohych veci, o ktorych netusime, ale napriek tomu si myslim, ze v jeho osobe mame najlepsieho diplomata, politika a vodcu za posledne desatrocia.

Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Theorosa | 20.11.2015

O tom, jak se Putin stal prezidentem hovoří Jevgenij Fjodorov ze Státní dumy RF zde:
https://www.youtube.com/watch?v=QQSNLi6ZysQ

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

bigos | 20.11.2015

dik za link, idem pozret

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Lin | 22.11.2015

Fjodorova je dobře brát s rezervou. Zrovna on totiž patří k národní elitě a kope za jiné zájmy, než např. Putin.

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

M.C. | 23.11.2015

To je pěkný blábol. Pohádky ovčí babičky.
Dotyčný se zjevně rád poslouchá, ale buď ví houby jak to bylo nebo ví že to nesmí říct a tak to jenom obkecává.

Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jura | 21.11.2015

V současnosti jsou v podstatě jen dva subjekty schopné držet konceptuální moc.
1) GP
2) žreci Ruska - pomiňme otázku, odkud se vzali - ti určitě stáli za překvapivým !!! prosazením (neznámého) Putina i za jeho dalšími kroky. A stojí za ním stále.

Re: Putinovi nevěřím

Cico Ciciak | 20.11.2015

gp je bez súčasného Ruska a jeho vedenia, ktoré chápe globálnej politike a problémom sveta, totálne v riti! To ale neznamená, že sa nepokúša dostať Rusko pod svoju kontrolu (zmeniť jeho politiku tak, aby zapadala do vektora cieľov gp)! A ak je Putin marioneta, tak čo si potom ty a ďalších 7 miliárd ovčanov?!

Re: Putinovi nevěřím

Putinovec | 20.11.2015

Nikoho lepšího než Putina nemáme.Stačí se podívat,co dokázal udělat s Ruskem.V době kdy přebíral moc ,tak už z Ruska zbývali ožebračené kousky.Dnes je RF realita globálního formátu.Na Putinovi je vidět,jak mu záleží na osudech občanů RF.Po patnácti letech vlády ,kdy má na dosah všechna možná lákadla moci,dle mého názoru na rozdíl od ostatních politiků nezparchantěl.Moji důvěru i úctu rozhodně má.

Re: Re: Putinovi nevěřím

Jura | 21.11.2015

No, "někdo" toho Putina prosadil do funkce a stojí za všemi jeho dalšími kroky.
Osobně mě víc zajímá ten "někdo"

Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Miki | 21.11.2015

Dovolím si tvrdiť, že ten Ni(e)kto bude ten (alebo tá) moc čo dosadila Stalina. Alebo lepšie vyjadrené - nie (d)(p)osadenie ale podporenie v zotrvaní vo funkcii. Druhá otázka je: Do kedy?.... - podpora vytrvá...?
Preto, ako tu často - Udo píše vzdelávať sa musíme všetci, tak vznikajú daľšie potencionálne ˇLudské zdroje GospoDar-ov. Potom to všetko je už v priaznivosti Doby (Veku) v ktorom momentálne žijeme.....

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jura | 23.11.2015

Odpověď stejná, jako pro Cicio Ciciak níže.
.....
Zde si ale už teď můžu dovolit tvrdit, že podpora Putinovi vytrvá do cca do doby, než bude připravený další krok. (a někdy to musí nastat, protože Putin taky stárne. Chvílema je to již vidět)

Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Cico Ciciak | 21.11.2015

Už som aj niečo čítal, že za ním v začiatkoch stál kisindžer (globálna elita)! Ale aj keby to bola pravda, tak mi to vôbec nevadí a je mi to jedno! Po ovocí ich poznáte! A Putin dnes nastavuje hlavné parametre spoločnosti a sveta a zvyšok bude závisieť len a len na ľuďoch samotných! Putin tu večne nebude!

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jura | 23.11.2015

Já mám svoji teorii ... ale potřebuju dočíst alespoň Vodu Mrtvou.
Pak to proberu s Hoxem a dalšími

A teprve poté se budu ochoten vyjádřit k tomu kisindžerovi

Do aké, které míry Putinovi věřím?

Priemer a Rezident | 21.11.2015

GP môžete vnímať i ako oponenta,
v istom zmysle partnera, motivátora,
"dopusteného" nám na ČAS Zhora..

Predstavte si, že tancujete tango..foxTrot s ním, ňou..
Váš partner, partnerka..HorhOna..Me(?)Dea, Me(?)Duha, Duša..
alterego(?) ..temnejšia stránka bytia,
využívaná šikovnejšími padlými,
sťa ihla ľudstva noci šitia..
Spolu v ruke vzdialenej,
tancujúc, tak zRaKaDielko držite,
duši svojej, mÁmenej..

Tak priamo do očú (od)klonu nehľadíš,
pokiaľ (s) ruk(o)u Všemohúceho ne(h)ladíš..

Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 21.11.2015

Budu reagovat na Vaši myšlenku : "Nic dobrého nás nečeká a osobně si myslím, že zvrátit tento plán už není reálné a v moci nikoho."

Dnešní zlou situaci ve světě výstižně popisuje začátek písně David a Goliáš (od Jaroslava Ježka, Jiřího Voskovce a Jana Wericha), která zároveň dává správnou radu, co s touto dnešní zlou situací ve světě máme dělat :
"Lidi na lidi jsou jako saně,
člověk na člověka jako kat.
Podívejme se na ně,
musíte naříkat.
Obr do pidimužíka mydlí,
domnívaje se, že vyhraje.
Klidně seďme na židli,
čtěme Bibli, tam to všechno je."

Prvních šest řádků textu této písně David a Goliáš opravdu výstižně popisuje tu dnešní zlou situaci ve světě...
A ten osmý řádek opravdu dává tu správnou radu, co s touto zlou situací ve světě máme dělat :
ČTĚME Bibli, TAM to VŠECHNO JE....

Víte, BŮH - Stvořitel celého našeho vesmíru a celé naší zeměkoule a všech jejích obyvatel - v Bibli ukazuje, že JEDINÝ skutečný ZACHRÁNCE pro celý svět je za nás všechny ukřižovaný a potom vzkříšený JEŽÍŠ KRISTUS - VÍTĚZ NAD SMRTÍ.
Dále se v Bibli dočteme, že tento BŮH - ZACHRÁNCE JEŽÍŠ KRISTUS, nám všem říká : "Beze MNE nejste schopni dělat nic" (Jan 15:5)
A JEŽÍŠ KRISTUS nám v Bibli dále říká :
 "A proto každého, kdož slyší slova má a činí je, připodobním muži moudrému, který postavil dům svůj na skále. I spadl příval, a přišly řeky, a váli větrové, a obořili se na ten dům, a nepadl; nebo založen byl na skále." (Matouš 7:24-25)
TAKŽE : ČTĚME Bibli, TAM to všechno je... abychom se dověděli od našeho JEDINÉHO skutečného ZACHRÁNCE JEŽÍŠE KRISTA, co v dnešní zlé situaci máme dělat.
Možná je to pro Vás nečekaná odpověď na Vaši výše uvedenou myšlenku, ALE ze své vlastní PROŽITÉ - DOBRÉ zkušenosti se ZACHRÁNCEM JEŽÍŠEM KRISTEM Vám v té dnešní zlé situaci ve světě doporučuju :
VEMTE tu radu "ČTĚME Bibli, TAM to VŠECHNO JE" z písně David a Goliáš VÁŽNĚ a VYZKOUŠEJTE, jak SPOLEHLIVÝ ZACHRÁNCE je BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS.

Re: Re: Putinovi nevěřím

Placidus d´Catpel | 22.11.2015

Jaroslave, nechcete uvést před čím že Vás to ten Ježíš zachránil či snad ještě zachrání?.....co by jste odpověděl muslimovi, který by zde v diskuzi napsal: "ze své vlastní PROŽITÉ - DOBRÉ zkušenosti se ZACHRÁNCEM MOHAMEDEM Vám v té dnešní zlé situaci ve světě doporučuju: VEMTE tu radu "ČTĚME Korán, TAM to VŠECHNO JE" a VYZKOUŠEJTE, jak SPOLEHLIVÝ ZACHRÁNCE je BŮH - MOHAMED?"....odpověď, kterou vyslovíte (zde napíšete) je určena především Vám samému osobně.....

Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 22.11.2015

Z Vaší otázky „co by jste odpověděl muslimovi … “ vidím, že Vy, Placidusi, jste Bibli zatím nečetl, a proto si zatím neuvědomujete ten OBROVSKÝ ROZDÍL mezi člověkem Mohamedem a BOHEM JEŽÍŠEM KRISTEM, ten OBROVSKÝ ROZDÍL mezi Koránem a BIBLÍ, ten OBROVSKÝ ROZDÍL mezi tím, co dělal a učil lidi vraždící a dnes už nežijící člověk Mohamed (který podlehl SMRTI), a mezi tím, co dělal a učil a dosud dělá a učí TEN za všechny lidi se V LÁSCE OBĚTUJÍCÍ a dodnes žijící - ukřižovaný a VZKŘÍŠENÝ VÍTĚZ NAD SMRTÍ - BŮH JEŽÍŠ KRISTUS.

Ptáte se, Placidusi : Co bych odpověděl muslimovi … ?

Řekl bych mu toto :
JEŽÍŠ KRISTUS mne ZACHRÁNIL z MÉHO SOBECTVÍ. JEŽÍŠ KRISTUS způsobil, že V MÉM SRDCI došlo ke ZMĚNĚ od sobectví k LÁSCE - k LÁSCE, která ODPOUŠTÍ druhému člověku to, čím mi ublížil, a která už NECHCE UBLIŽOVAT druhým lidem. A to se stalo potom, když jsem začal ČÍST BIBLI. Můžeš také Ty říct, že když jsi začal číst Korán, že Mohamed způsobil, že ve Tvém srdci došlo ke ZMĚNĚ od sobectví k LÁSCE - k LÁSCE, která ODPOUŠTÍ druhému člověku to, čím Ti ublížil, a která už NECHCE UBLIŽOVAT druhým lidem ?

Pro lepší porozumění tomu, co tady píšu, Placidusi, se podívejte na těchto pět skutečných příběhů muslimů, kteří MAJÍ tutéž OSOBNĚ PROŽITOU ZKUŠENOST s BOHEM -ZACHRÁNCEM JEŽÍŠEM KRISTEM, co mám já, a proto odložili Korán = odložili slova člověka Mohameda a ZAČALI ČÍST BIBLI= začali číst SLOVA BOHA - JEŽÍŠE KRISTA : viz toto video Viac než sny 1-5

https://www.youtube.com/watch?v=X7zSHFECzC4

Najděte si, Placidusi, čas na toto video, které trvá celkem tři hodiny - je tam pět skutečných příběhů ZE SOUČASNOSTI. Pomůže Vám to UVIDĚT ten OBROVSKÝ ROZDÍL mezi člověkem Mohamedem a BOHEM JEŽÍŠEM KRISTEM, ten OBROVSKÝ ROZDÍL mezi Koránem a BIBLÍ. (A jsou i další muslimové, kteří v dnešních dnech prožívají TU ZMĚNU lidského SRDCE od sobectví k LÁSCE, kterou způsobuje BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS, a proto odkládají Korán = odkládají slova člověka Mohameda a ČTOU BIBLI = čtou SLOVA BOHA - ZACHRÁNCE JEŽÍŠE KRISTA )

Víte, Placidusi, dnešní zlá situace ve světě je výsledkem toho, že lidé tvrdohlavě odmítají žít podle slov BOHA - JEŽÍŠE KRISTA a chtějí žít podle svých vlastních SOBECKÝCH představ, chtějí sami rozhodovat, co je správné a co ne. A proto nechtějí ČÍST Bibli a tvrdohlavě prohlašují, že BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS - Stvořitel celého našeho vesmíru a celé naší zeměkoule a všech jejích obyvatel - neexistuje, anebo se ve svém nepochopení sobeckého stavu svého vlastního srdce různí lidé snaží žít podle různých náboženských nauk, které vymysleli lidé - například Mohamed, Budha a jiní… anebo si různí lidé upravují podle svých sobeckých představ některá slova zapsaná v Bibli. Tím se však dostávají do lidsky neřešitelné situace, kdy bohatí SOBCI vraždí druhé lidi, aby si „užili“ bohatství a aby si „užili“ své sobecké touhy ovládat druhé lidi…. BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS má však i v této dnešní zlé situaci ve světě připravenu KONKRÉTNÍ ZÁCHRANU : ale to už si, Placidusi, přečtěte V BIBLI sám… TATO BOŽÍ JEŽÍŠOVA ZÁCHRANA je založena na ZMĚNĚ Vašeho srdce, která bez vlastní OSOBNĚ PROŽITÉ ZKUŠENOSTI s BOHEM JEŽÍŠEM KRISTEM neproběhne. Je to skutečná ZMĚNA od sobectví k LÁSCE - k LÁSCE, která skutečně ODPOUŠTÍ druhému člověku to, čím mi ublížil, a která už opravdu NECHCE UBLIŽOVAT druhým lidem…tak jako to vidíme na těch pěti skutečných příbězích muslimů v tomto videu Viac než sny 1-5
https://www.youtube.com/watch?v=X7zSHFECzC4

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Slovan | 22.11.2015

Jaroslave, nechci se zde pouštět do religiózních diskuzí (hádek), ale jsem přesvědčen, že křesťanství (stejně jako judaismus, islám, budhismus a ostatní "moderní" náboženství) vzniklo na objednávku GP s cílem ovládnutí ovcí. Ve všech těchto "náboženstvích" jsou spatlané nejrůznější starší náboženství, víry, mýty atd. Fiktivní postava Ježíše šla ruku v ruce s přepisováním dějin a zamlčováním skutečné historie, likvidací světových knihoven.
Ve chvíli, kdy bylo křesťanství násilím vnuceno (za stovek tisíc, milionů obětí) původnímu slovanskému obyvatelstvu, nastala pro nás doba temna, která trvá od té doby stále.

Ještě se chci vyjádřit k Putinovi, zmínil jsem, že mu nevěřím a že se domnívám, že je ve skutečnosti loutka GP. Kdyby byl Putin opravdový osvícený vůdce, nechal by v klidu masakrovat své krajany v Novorusku ? Nepřijde vám divné, že zatímco neměl sebemenší problém s připojením Krymu (kde nikomu nic fyzicky nehrozilo), pro Donbas nehnul prstem? Tam umírali a stále umírají rusové. Tisíce lidí, kteří vzhlíželi k Putinovi a věřili, že je přijde zachránit. A on je tam nechal zemřít. Dnes místo toho bojuje v Sýrii. Ano, dalo by se říct, že tak činí v zájmu Ruska (mají tam základnu). Ale není to spíš tak, že tak činí v zájmu GP, který chce uštědřit další políček revoltujícím elitám USA ? Podle všeho část elit v USA se šprajclo a postavilo GP. Nemám vůbec žádných iluzí, proč to udělali. Ale stále považuji za nepřítele č. 1 GP. Elity v USA jsou sice mocné, ale GP je z principu mocnější. Znova opakuji co jsem zde již psal - pro GP by nebyl žádný problém zlikvidovat Putina fyzicky. Podívejte se jak GP zlikvidoval vlastního US presidenta Kennedyho i s dalšími jeho členy rodiny. A to to byl jejich vlastní člověk (z dávné GP rodiny). Putina by smázli lusknutím prstu. Kdyby ovšem k tomu měli důvod. A ten evidentně nemají. Protože dle mého názoru Putin pro ně maká. A protože GP nedělá věci jednoduše, vždy je dělá složitě, na ovce to působí jako opak.
Je třeba si uvědomit historické souvislosti, zamyslet se nad tím kdo je vlastně GP, kdy v jaké době začal pracovat na ovládnutí světa, co ho k tomu vedlo a jaké prostředky k tomu používá. Pakliže se nad tím zamyslíme, dojdeme k faktu, že se to GP daří po mnoho tisíc let. Pomalu, ale jistě. Dneska je již téměř u konce. Jediné co by mohlo MOŽNÁ jeho definitivnímu triumfu zabránit by bylo osvícení všech lidí bílé rasy, která by si všechny souvislosti uvědomila. A to je naprosto nereálné. Ta doslova hrstka lidí, která má pocit že něco tuší, nezmůže nic (krom pomalinké osvěty, která navíc často je zavádějící protože pracuje s podstrčenými dezinformacemi). Pomalinká osvěta nikdy nemůže předstihnout finální řešení GP.
P.S. ještě jen krátká reakce na Pjakina - sleduji ho od chvíle, kdy se tu začli jeho videa objevovat a jsem přesvědčen stejně jako u Putina, že maká pro GP. V jeho komentářích zaznívá spousta pravdivých informací (řekněmě třeba 80%), ale také cílených dezinformací, kterými dokáže rozbít těch původních 80% pravdy. V posledním videu např. zmínka o Kursku, o americké raketě proti letadlu na Sinaji a Merklové, která se staví proti amíkum. Jsem přesvědčen, že Pjakin má za cíl svést pravdu hledající lidi na scestí. Zahltit (přehltit) je informacemi a zdržet je tak v jejich pátrání po pravdě.

Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 22.11.2015

Ano, Slovane, souhlasím s Vámi, že GP vyrobil různá LŽIVÁ světová náboženství ovládaná různými lidskými VŮDCI, aby zmátl lidi hledající PRAVDU.
Upozorňuju Vás však, Slovane, že GP vyrobil také LŽIVÝ darwinisticko - marxistický „vědecký světový názor“ o „dlouhé a dlouhé“ historii zeměkoule s vymyšlenými miliony a miliardami let, jehož záměrem je obelhat lidi, že jsou produktem nějakého chaotického „velkého třesku“ a že tedy BŮH - Stvořitel celého našeho vesmíru a celé naší zeměkoule a všech jejích obyvatel - neexistuje, že JEŽÍŠ KRISTUS neexistuje… a že je tady jenom nějaká „vymyšlená fiktivní postava Ježíše“, a proto tedy neexistuje nikdo, komu se budou muset VŠICHNI LIDÉ zodpovídat za své skutky, a proto mohou bez následků ubližovat druhým podle libosti…. což vyhovuje zejména GP, který lže, krade a vraždí jak může… (AVŠAK JEŽÍŠ KRISTUS v PRAVÝ ČAS zasáhne proti GP, jak si každý může přečíst v Bibli…)

Tento uměle vyrobený „vědecký světový názor“ slouží GP k tomu, aby lidem UKRADL NADĚJI v možnost ZÁCHRANY před GP (protože lidskými silami opravdu není možné zastavit GP a „BŮH přece neexistuje“, když všechno se „vyvinulo“ neuvěřitelnou „náhodou“…. ) Tak takovéto povídačky jsou nám cíleně tlačeny do hlavy už od školních let - aby z nás byly vyrobeny „nemyslící lehce manipulovatelné vystrašené ovce“ závislé na libovůli GP a na dezinformacích od GP (kdysi mi jeden můj spolužák ještě v době „socialismu“ z legrace říkal: „Nemysli, za tebe myslí STRANA“ … tedy tehdy ta komunistická strana KSČ … dnes je to zase jiná strana, která vládne.,..)¨

ALE my, Slovane, NEJSME „nemyslící ovce“, můžeme si SNADNO uvědomit, že stejně tak jako fungující hodinky NEVZNIKLY nějakou neuvěřitelnou „náhodou“ výbuchem kupky prachu (ale že je musel NĚKDO důkladně VYMYSLET a VYROBIT), že STEJNĚ TAK náš DOKONALE FUNGUJÍCÍ VESMÍR s naší sluneční soustavou NEVZNIKL nějakou neuvěřitelnou „náhodou“ výbuchem zrnka prachu při nějakém „velkém třesku“, ale že jej celý musel NĚKDO důkladně VYMYSLET a VYROBIT…. Jen si uvědomme, jak důkladně promyšlená a fungující je KAŽDÁ BUŇKA v našich tělech s informací DNA, a jak je důkladně stvořeno to množství semen, z nichž na zeměkouli vyrůstají potraviny pro lidi i pro všechny živočichy - a dojdeme k pochopení, že ten NĚKDO, kdo to tak důkladně VYMYSLEL a VYROBIL (= ten BŮH - Stvořitel), má OBROVSKY VĚTŠÍ SCHOPNOST MYŠLENÍ než má kterýkoliv člověk, a tedy i než má ten ZLO produkující GP.

TAKŽE, Slovane, máme ŠANCI proti GP, protože BŮH EXISTUJE ! A je MOCNĚJŠÍ než GP. A je proto SCHOPNÝ nám POMOCI v této dnešní zlé situaci ve světě. A to je RADOSTNÁ ZPRÁVA !!

Vidím však, Slovane (z toho, co jste napsal), že Vy jste dosud takto nepřemýšlel, a že jste proto dosud ještě NEZKUSIL ŽÍT podle SLOV JEŽÍŠE KRISTA zapsaných v Bibli.

Jsme všichni na jedné lodi - na zeměkouli pohybující se vesmírem podle zákonů vložených do vesmíru BOHEM - Stvořitelem. A máme všichni šanci BÝT ZACHRÁNĚNI tímto BOHEM - JEŽÍŠEM KRISTEM. Stačí jen odložit ten do naší mysli tím GP neustále vtloukaný LŽIVÝ „vědecký světový názor“ o tom, že člověk je pouhá rozvinutá opice… a potom otevřít Bibli - to BOŽÍ POSELSTVÍ ZÁCHRANY od JEŽÍŠE KRISTA pro každého, kdo to s ukřižovaným a vzkříšeným Ježíšem Kristem ZKUSÍ… a VÝSLEDKEM bude to, že se člověk přestane BÁT toho zákeřného GP…protože JEŽÍŠ KRISTUS -VÍTĚZ NAD SMRTÍ nám všem říká : „NEBOJ SE, jenom MI VĚŘ !“ (Marek 5:36) „JÁ JSEM ta CESTA a PRAVDA ! (Jan 14:6) … a toho, kdož ke mně S DŮVĚROU přijde, NEZKLAMU ! “ (Jan 6:37)

Také Vás chci, Slovane, povzbudit : podívejte se na těch pět skutečných příběhů lidí - muslimů, kteří MAJÍ tutéž OSOBNĚ PROŽITOU ZKUŠENOST s BOHEM -ZACHRÁNCEM JEŽÍŠEM KRISTEM, kterou mám já : viz toto video Viac než sny 1-5
https://www.youtube.com/watch?v=X7zSHFECzC4

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Trtkin | 23.11.2015

Katolici se busi do prsou, ze sepsali Bibli....
DEKUJU PEKNE, protoze katolicka cirkev je snad nejhorsi spolek kriminalniku, psychopatu a masovych vrahu, jake kdy tato planeta poznala...
Jinak je kolem nas tolik desinformaci, ze je tezke delat jakekoli zavery...Kazdopadne bych se radeji Bibli moc neohanel...
Dale zname hlasku, ze nejlepsi otrok je ten, ktery si mysli, ze je svobodny - v takovem pripade by nejake vetsi procitnuti lidi mohlo vest k jejich likvidaci, protoze otrok 5ebel je k nicemu...
Na druhe strane, pokud se GP zivi udajne treba energii z lidi, potom by rozsahlejsi regulace populace nebyla logicka...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 25.11.2015

Ne, Trtkine. Katolíci nesepsali Bibli.
Katolická církev vznikla jako nástroj GP až ve 4. století našeho letopočtu (založil ji nástroj GP - římský císař Konstantin).
ALE Bible byla napsána v průběhu asi 1600 let - mezi lety 1500 před naším letopočtem (když Mojžíš napsal do pěti knih Mojžíšových začátek Bible pod osobním vedením BOHA- Stvořitele, který k Mojžíšovi poprvé promluvil z Božího ohně v zemi Madiánské) až do roku 95 našeho letopočtu (kdy apoštol Jan ve vyhnanství na ostrově Patmos napsal Zjevení Janovo pod osobním vedením BOHA - vzkříšeného Ježíše Krista a tím BŮH celou Bibli dokončil). A v roce 95 našeho letopočtu katolická církev ještě neexistovala. Takže nemohla napsat ani jednu větu do Bible.

Římskokatolická církev jako nástroj GP naopak Bibli ničila, kde mohla.... aby lidé nepoznali PRAVDU, protože Bible ukazuje, že věrouka římskokatolické církve překrucující vybrané úseky z Bible je PODVOD GP sloužící k tomu, aby z lidí byly pod vedením LIDSKÝCH VŮDCŮ římskokatolické církve vyrobeny „nemyslící lehce manipulovatelné vystrašené ovce“ závislé na libovůli GP a na dezinformacích od GP.... vzpomeňme alespoň české dějiny - co římskokatolická církev - nástroj GP dělala s Janem Husem a co dělala v Čechách po jeho upálení (když povstali husité), a také jak po Bitvě na Bílé hoře 8.listopadu roku 1620 ničila Bible v Čechách a mučila a zabíjela lidi, kteří podle BOŽÍCH SLOV v Bibli žili (začalo to popravou 27 českých pánů na Staroměstském náměstí
21.června 1621 a pokračovalo to KRUTOU činností katolické inkvizice = DOBOU TEMNA ... píše o ní také Alois Jirásek...)

Takže římskokatolická církev jako nástroj GP Bibli nesepsala, ale ničila... A taky se k Bibli napsané lidmi vedenými BOHEM-Stvořitelem ještě před vznikem římskokatolické církve (jak jsem už výše vysvětlil) pokusila ve středověku přidat takzvané "deuterokanonické knihy" (pokusila se je přidat ke Starému Zákonu), které však lze lehce ODHALIT tím, že BŮH-JEŽÍŠ KRISTUS v tom co mluvil a dal zapsat do Bible NIKDY lidem necitoval ŽÁDNÝ úsek z těchto "deuterokanonických knih" (Tóbijáš ... až Druhá kniha Makabejská), ale citoval = připomínal lidem pouze úseky ZE VŠECH skutečných knih Starého Zákona, které v Bibli jsou.

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Placidus d´Catpel | 22.11.2015

Nu Jaroslave.....celkem dobrá odpověď.....líbí se mi, že si z Bible berete inspiraci toliko z Ježíše, jehož život a poselství je bezesporu inspirativní pro ty z nás, kteří potřebují následovat nějaký vzor při výstavbě (formátování) vlastních životů. Říkáte, že Vaše moralita byla kultivována skrze četbu Bible, resp. že Váš morální vzestup způsobil Ježíš skrze své božství.....pokud tedy věříte tomu, že Ježíš je tím, kdo způsobil Vaše tzv. obrácení (jak by řekl katolický teolog)...tak tomu věřte i nadále, Vaší víru rozhodně nechci zpochybňovat či Vám ji brát...zejména když jejím výsledkem je, že, jak sám tvrdíte, jste nyní láskyplný, nesobecký, odpouštíte ostatním vše, čím se na Vás provinili a sám nechcete nikomu ubližovat...tedy bravo pane Jaroslave.
A teď kriticky Jaroslave:
píšete, cituji "Víte, Placidusi, dnešní zlá situace ve světě je výsledkem toho, že lidé tvrdohlavě odmítají žít podle slov BOHA - JEŽÍŠE KRISTA a chtějí žít podle svých vlastních SOBECKÝCH představ, chtějí sami rozhodovat, co je správné a co ne. A proto nechtějí ČÍST Bibli a tvrdohlavě prohlašují, že BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS - Stvořitel celého našeho vesmíru a celé naší zeměkoule a všech jejích obyvatel - neexistuje, anebo se ve svém nepochopení sobeckého stavu svého vlastního srdce různí lidé snaží žít podle různých náboženských nauk, které vymysleli lidé - například Mohamed, Budha a jiní… anebo si různí lidé upravují podle svých sobeckých představ některá slova zapsaná v Bibli. Tím se však dostávají do lidsky neřešitelné situace, kdy bohatí SOBCI vraždí druhé lidi, aby si „užili“ bohatství a aby si „užili“ své sobecké touhy ovládat druhé lidi…. BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS má však i v této dnešní zlé situaci ve světě připravenu KONKRÉTNÍ ZÁCHRANU"....
....tedy Jaroslave, neřekl vám snad Ježíš, že nemáte soudit, aby jste sám nebyl souzen?, neřekl Vám snad Ježíš, aby jste nehledal třísku v oku bližního, když sám nejste schopen uvidět kládu v oku svém?...proč tedy z Vaší strany tolik soudu ke konání ostatních?, kde je tolerance k ostatním lidem konat dle jejich svobodné vůle?...chcete Jaroslave určovat jiným lidem, že mají žít podle Ježíše?....myslíte, že na to máte právo?, myslíte, že Vaše víra v božství Ježíše Vám dává právo vyžadovat u ostatních stejný náhled, jako máte Vy sám?, odkazujete na Bibli a současně krituzujete zlo aktuálního světa....copak nevnímáte ten protimluv?...Bible je přece plná násilí, sobectví, intrik, zla, manipulace, protimluvů, diktátů a dogmat....stejně tak, jako jsou tyto okolnosti součástí dnešního světa....jakto že tedy, v souladu se svým obrácením k Ježíši, jste Bibli nezavrhl jako knihu zlou, zlo popisující, zlo obhajující a ke zlu nabádající, když to zcela samozřejmě děláte ve vztahu ke Koránu a k jiným náboženským (nebiblickým spisům)?, ospravedlňuje morální kredit Ježíše veškerý obsah Bible jenom proto, že popis jeho života je součástí novozákonních evangelií?.....dosažení obecného blaha pro národ (skupinu jednotlivců) je také součástí Main Kampfu, je pro tuto utilitární okolnost tedy správné vychvalovat Main Kampf?....
Ježíš rozhodně není Bůh pro všechny, byl to člověk a jako člověk také zemřel, stejně jako Mohamed, respektujte tedy tuto okolnost, stejně jako já respektuji tu okolnost, že pro Vás osobně Ježíš Bohem je
....je nanejvýše správně, že lidé chtějí sami rozhodovat o tom, co je a co není správné a nikdy by tomu nemělo být jinak
....zlé dění ve světě rozhodně není následkem nenásledování Krista, nýbrž je nevyhnutelným důsledkem dlouhodobé a programové manipulace s člověkem, jak s jednotlivcem, tak i s lidským stádem....ze strany tzv. elit - globálních prediktorů a ze strany těch, pro které jsou elity globálního prediktorra pouze poslušným psíkem, který aportuje míček, když se mu poručí....a právě náboženství - i to křesťanské - je jedním z nástrojů této manipulace....a to i přesto, že náboženství může obsahovat následování hodné prvky, viz. život a poselství Ježíše
....mimochodem Jaroslave, opravdu si myslíte, že je vůči Ježíšovi fér hodit na něj zodpovědnost za naše životní chyby?....čili ať už jsem udělal cokoliv špatně, nemusím to napravovat, nemusím se za to zodpovídat, protože za moje chyby už byl dopředu potrestán Ježíš?....skutečně této arogantní hlouposti věříte?,,,pokud ano, máte zotročenou duši ze strany svého rácia, přesto, že jste nesobecký, láskyplný, ....
přeji hezké dny

Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 22.11.2015

Tak vidíte, Placidusi, není to pro Vás jednoduché porozumět tomu, co jsem Vám napsal. Zřejmě jste se rozhodl se na to video Viac než sny 1-5 nepodívat
A máte různé argumenty i proti JEŽÍŠI KRISTU...
Já rozhodně tady nejsem od toho, abych Vám určoval, co máte dělat. Ale zkuste si ty svoje názory porovnat s tím, co JEŽÍŠ KRISTUS radí každému člověku. Nebojte se otevřít Bibli.... Možná potom budete překvapen, že věci jsou jinak, než tvrdíte...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Placidus d´Catpel | 22.11.2015

....Stultoru infinitus est numerus...Aquam ex pumice postulas....Amicus Iesus, sed magis amica mihi Veritas....

Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

jana123 | 22.11.2015

Jaroslav, nechcem sa vas dotknut, ale precitajte si dejiny cirkvi,
co robili ludia co citali Bibliu v mene Jezisa, akym sposobom sirili tuto vieru - ci sa lisili velmi od dnesnych muslimov - mohamedanov, isil ?
V Biblii je Stary zakon a ten je v protiklade s Novym zakonom,
pricom knazi tvrdia, ze platia oba, v Starom zakone to bol boh co prikazal zidom vrazdit svojich nepriatelov vcitane zien a deti. Aky boh by toto chcel??
Podla Noveho zakona Jezis Kristus neprisiel Zakon rusit, ale naplnit.
Podla toho prekrutili, ze Stary zakon plati, ALE Ježiš prišiel Zakon Boží naplniť, lebo tento zakon bol od vekov a židia ho nenaplňali
a to je zákon LASKY - a nie Starý zákon ako nam chcu nahovoriť.
Ku Kristovej viere mali najbližšie gnostici, Eseni, Katari , všetkých ich cirkev zlikvidovala - to bola tá láska, ktoru mali z biblie?
Cirkev Kristova je, ale nie je to ziadna officialna cirkev a uz vobec nie cirkev katolicka - po ovoci ich poznate - chamtivost - restitucie
svetska moc - intrigy - kupcenie -
v Cirkvi Kristovej su vsetci ludia, ktorí kracaju ku svetlu / k Laske, Dobru, Mudrosti - t. j ku Kristu k Bohu a toto svetlo absorbuju do svojho srdca a vdaka tomu ich rozum srdce i dusa sa cim dalej tym viac zjednocuju.
Musim vas sklamat, ale aj Bibliu napisali ludia, aj Stary Zakon, aj Novy zakon napisali ludia a casom ,,prisposobovali ,, a vyberali co tam zaradia a co vyradia. Cirkev to bola, co likvidovala starobyle evanjelia , ktorych bolo povodne znamych viac ako 23.
Stary zakon bol napisany zidmi pre gojov. Zidia maju svoje ucenia a svoje knihy - len pre nich vyvolenych- Tora, Kabala ...

Jezis vsak povedal - kto chce byt prvý, bude posledny a naopak - záver si urobte ... Prvy medzi vami má byt vasim sluzobnikom ...
/umyval nohy svojim ucenikom/

Akym sluzobnikom je cirkev? Komu sluzi?

Nemala by cirkev sa zamerat na bohatých a politikov a obracat
predovsetkým tých, aby slúžili svojim luďom a aby sa podelili o svoje bohatsvo?

to by vsak mala isť prikladom a mali by byť chudobní ako Kristus, ten ktorým sa nehodne oháňajú a ktorého meno zneužívajú pre svoje svetské ciele.

Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 22.11.2015

Rozumím Vám, Jano.
Ale já nepíšu o nějaké církvi vedené LIDSKÝMI VŮDCI, kteří touží po MOCI, a pro naplnění té jejich SOBECKÉ ŽÁDOSTI jsou schopni zneužívat Ježíšovo jméno a přitom ubližovat druhým lidem - lhát jim, manipulovat s nimi, okrádat je a vraždit je.
Já jsem tady napsal o BOHU - ZACHRÁNCI JEŽÍŠI KRISTU, který se V LÁSCE OBĚTOVAL za nás všechny a nikomu neubližoval a dodnes mění lidská srdce od sobectví k LÁSCE - k LÁSCE, která ODPOUŠTÍ druhému člověku to, čím mi ublížil, a která už NECHCE UBLIŽOVAT druhým lidem.
Píšete mi, Jano : "Musím vas sklamať, ale aj Bibliu napisali ludia..."
Odpovídám : Tito lidé, kteří psali Bibli, byli různí - v průběhu asi 1600 let... A PŘESTO to, co napsali, se naplnilo a dodnes naplňuje před našima očima v tom, co vidíme dnes ve světě a v OSOBĚ JEŽÍŠE KRISTA. A to je JASNÝ DŮKAZ toho, že tito lidé myšlenky, které do Bible zapsali, dostávali PŘÍMO OD BOHA - Stvořitele. Což také potvrdil apoštol Petr (1.Petr 1:10-12, 2.Petr 1:17-21)
Podle toho, co píšete, jste snad, Jano, už v Bibli něco četla.
Snad Vám nebude vadit, že Vám doporučím přečíst si v Bibli všechna evangelia - Matouš, Marek, Lukáš a Jan - o tom, co nám MILUJÍCÍ BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS říká.
Přeju Vám, totiž, Jano, abyste zažila tu OSVOBOZUJÍCÍ OSOBNÍ zkušenost s BOHEM ZACHRÁNCEM JEŽÍŠEM KRISTEM, který mění lidská srdce, tak jako jsem to zažil já a tak jako to zažili ti muslimové v tom videu Viac než sny 1-5 - viz https://www.youtube.com/watch?v=X7zSHFECzC4

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Roman | 23.11.2015

nechcem rypat, len sa opytat. nepatrite nahodou k cirkvi adventistov siedmeho dna? lebo moj znamy tam patri a vsetko co hovorite akoby som jeho pocuval.
chcem vediet ci je to vsetko nieco k comu ste dospel alebo je to napocuvane z ich hodin studia biblie.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinovi nevěřím

Jaroslav | 24.11.2015

Ne, Romane, nepatřím do žádné církve vedené LIDSKÝMI VŮDCI. Takže nepatřím ani do církve adventistů.
V Bibli je napsáno : " KOUPENI jste za DRAHOU CENU, nebuďte OTROKY LIDÍ " (1. list Korintským 7:23)
Jenom BŮH - JEŽÍŠ KRISTUS zaplatil SVOU SMRTÍ NA KŘÍŽI tu DRAHOU CENU za VYKOUPENÍ lidí z následků jejich SOBECTVÍ
A PROTO, Romane, se spoléhám JENOM a POUZE na BOHA-ZACHRÁNCE JEŽÍŠE KRISTA. Byl to ON, kdo změnil moje srdce od SOBECTVÍ k LÁSCE - k LÁSCE, která MILUJE druhého člověka, i když ten druhý člověk si to vůbec nezaslouží.
Víte, Romane, TATO LÁSKA vůbec není ze mně. Do mého srdce ji vložil JEŽÍŠ, a to TAK, že jsem souhlasil s JEHO radou : "ZAPŘI SÁM SEBE, a ber svůj kříž na každý den, a NÁSLEDUJ MNE - JEŽÍŠE KRISTA." (Bible - Lukáš 9:23)

Já jsem, Romane, od svého narození stejný SOBEC jako každý jiný člověk. A jako každý jiný člověk jsem prožil to období, kdy jsem si myslel, že dokážu žít ten "správný" život podle svých vlastních představ..... Ale moje představy jsou SOBECKÉ stejně jako představy všech lidí, kteří se kdy narodili..... DĚKUJU BOHU za to, že mi pomohl to pochopit.
Představy VŠECH lidí, Romane, jsou SOBECKÉ do té doby, DOKUD nezareagují na to JEŽÍŠOVO MILUJÍCÍ POZVÁNÍ : "POJĎ ZA MNOU... "
BŮH JEŽÍŠ KRISTUS - VÍTĚZ NAD SOBECTVÍM je schopen VYSVOBODIT - ZACHRÁNIT každého člověka z jeho SOBECTVÍ, pokud tento člověk vykročí ZA JEŽÍŠEM KRISTEM = pokud tento člověk uposlechne JEŽÍŠOVA SLOVA z Bible-Lukáš 9:23 : " A Ježíš řekl ke všem: Chce-li kdo přijít za mnou, ZAPŘI SÁM SEBE, a ber svůj kříž na každý den, a NÁSLEDUJ MNE."


Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

Pavel | 24.11.2015

Milý Jaroslave: Víte o tom, že Bible byla přepsána a to mnohokrát za sebou. To, co čtete a připadá Vám tak inspirativní, je bohužel po 2000 upravený text na ovládání lidí a výrobu tupých ovcí.

Přesto v ní zbylo mnoho inspirativních alegorií, protože alegorie se tak snadno hloupým klérem zfalšovat nedali. Již Jan Ámos Komenský prohlásil o papežovi, že to je Antikristus.

Sám Jeshua ben Joseph údajně prohlašuje, že byl na Zemi obyčejným člověkem. A prosí lidi, aby ho už z toho piedestalu BOHA sundali. Byla to bytost i třeba nepředstavitelně vyšší úrovně, ale to, co z ní vyrobila římskokatolická církev, tím nikdy Ježíš nebyl. A slovo Kristus znamená kosmickou energii.

Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

Jaroslav | 24.11.2015

Tím Vaším nadpisem o vymytém mozku jste mne, Pavle, rozesmál ... :-).... Právě jsem si to přečetl a hned Vám píšu.... ještě teď se směju ... od srdce... DĚKUJU Vám, Pavle, za pobavení .... věřte mi, neříkám to ironicky... :-)
A pokud jde o to vymytí, tak to byl JEŽÍŠ KRISTUS, který mi VYMYL SRDCE - OČISTIL moje srdce od té špíny mého SOBECTVÍ, která tam od mého narození byla.
A jsem rád, Pavle, že jste se zmínil o Janu Ámosu Komenském.
Doporučuju Vám proto : přečtěte si od něho knihu "Labyrint světa a ráj srdce" a taky knihu "Jednoho jest potřebí - totiž návrat ke Kristu".
Až si tyto knihy od Jana Ámose Komenského přečtete, tak buď si už o mně přestanete myslet, že mi asi někdo s křesťanstvím vymyl mozek, anebo prohlásíte, že také Janu Ámosovi Komenskému někdo s křesťanstvím vymyl mozek.
Určitě by mne zajímalo, jak to potom s tím Vaším názorem o vymytém mozku dopadne. :-)
A možná, Pavle, potom taky lépe porozumíte tomu, co tady píšu o BOHU- ZACHRÁNCI JEŽÍŠI KRISTU v té dnešní zlé situaci ve světě, a snad taky potom porozumíte i tomu, že slovo Kristus znamená ÚPLNĚ něco jiného než si dneska myslíte.
A prosím Vás, Pavle, přečtěte si radši v Bibli v evangeliích Matouše, Marka, Lukáše a Jana, co JEŽÍŠ KRISTUS o sobě SKUTEČNĚ říká, a nenechte se oklamávat nějakými povídačkami o nějakém Jeshuovi ben Josephovi.
A co se týká římskokatolické církve, Jan Ámos Komenský o ní napsal spis "Retuňk proti Antikristu a svodům jeho". Je možné si tento spis najít na internetu, pokud si ho, Pavle, chcete přečíst.

Re: Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

Pavel | 26.11.2015

S úsměvem jde všechno lépe.

Hlavní problém Bible je, že je to mnohokrát zcenzurovaný paskvil, který má velmi poškozenou informační hodnotu. Myslím si, že ani vy sám nemůžete popřít, že Bible byla upravována a byly z ní vyhozeny nekanonické texty. Nejhorší cenzura nastala kolem roku 500 - byly vymeteny všechny náznaky třeba týkající se reinkarnace.

Prakticky křesťanství - to státní - dělá velezlodějiny jako třeba restituce a okrádá jak mě tak i Vás. A i v Bibli je psáno: "Podle jejich plodů poznáte je."

Ježíš Kristus, tak jak ho podává církev, nemá s tím, kdo žil před 2000 lety a nazýval jsem ho jménem Ješua, skoro nic společného. Církev z něho udělala nelidské monstrum, kterému se lidé musí klanět.

Jinak je to třeba tady:
http://neuveritelnaodhaleni.cz/knihy/retunk-proti-antikristu-a-svodum-jeho-jan-amos-komensky.html

Možná jste opit tímto textem a nebo jste poslušná ovce vedená Římskokatolickou církví na porážku. Pokud Vás to činí šťastným, tak proti gustu žádný dišputát.

Dlouho už na porážku čekat nebudete. Současný papež je poslední - a to bylo potvrzeno z několika zdrojů.

Re: Re: Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

Jaroslav | 26.11.2015

Já s římskokatolickou církví a se zlodějským papežstvím nemám NIC společného, Pavle.
Tady VŮBEC nejde o mne. Moji budoucnost má pevně v rukou můj ZACHRÁNCE - VZKŘÍŠENÝ JEŽÍŠ KRISTUS.
Tady jde o Vás, Pavle.
Rozhodl jste se věřit, že BŮH neexistuje, že Bible není BOŽÍ SLOVO, ale paskvil (a možná věříte i tomu PODVODU reinkarnace...), a tím jste se sám odřízl od JEŽÍŠE KRISTA = JEDINÉHO ZACHRÁNCE před GP.
Už jste někdy, Pavle, přemýšlel, co s Vámi GP udělá ?

Re: Re: Re: Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

petržlen | 27.11.2015

Smutné, že si takíto ľudia vôbec neuvedomujú, že sú dobrovoľne a zadarmo hovorcami GP :-(

Re: Re: Re: Re: Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

Jaroslav | 28.11.2015

BŮH - Stvořitel tohoto našeho vesmíru Vás MILUJE, Petržlene, a chce Vás ZACHRÁNIT před ZÁHUBOU GP, protože i Vás osobně z LÁSKY stvořil (tak jako MILUJE každého člověka, protože stvořil každého člověka a CHCE ZACHRÁNIT každého člověka před zlým GP - zachránit pro svou VĚČNOU BOŽÍ LÁSKU bez SOBECTVÍ = pro VĚČNÝ ŽIVOT).
O této své LÁSCE BOHA-Stvořitele mluví BŮH-SYN JEŽÍŠ KRISTUS a dal to zapsat do Bible na mnoha místech, například do Janova evangelia 3.kapitoly :
Bible - Jan 3:16  "Lebo tak MILOVAL Bôh svet, že svojho jednorodeného Syna dal, aby nikto, kto verí v neho, NEZAHYNUL, ale mal VEČNÝ ŽIVOT."

BŮH Vás, Petržlene, natolik MILUJE, že kvůli Vám osobně (kvůli Vaší ZÁCHRANĚ před ZÁHUBOU GP) poslal svého BOŽÍHO SYNA JEŽÍŠE KRISTA trpět a zemřít NA KŘÍŽ, aby Vás, Petržlene, nepostihl stejný BOŽÍ SOUD jaký zanedlouho postihne toho zlého LSTIVÉHO lháře GP, který různými "argumenty" ZPOCHYBŇUJE Bibli (a různými "argumenty" snižuje VÍTĚZE NAD SMRTÍ - VZKŘÍŠENÉHO JEŽÍŠE KRISTA na úroveň pouhého "dnes už nežijícího" člověka).
GP to dělá proto, že v Bibli je napsaná PRAVDA o celém GP... a taky je tam zapsaná PRAVDA, že JEDINÝM ZACHRÁNCEM před GP je VZKŘÍŠENÝ JEŽÍŠ KRISTUS :
viz Bible - Jan 3:17  "Lebo neposlal Bôh na svet svojho Syna (=JEŽÍŠE KRISTA), aby odsúdil svet, ale aby bol svet SPASENÝ (=ZACHRÁNĚNÝ) skrze neho".
viz Bible - Jan 3:18  "Kto verí v neho (=v JEŽÍŠE KRISTA), nebude odsúdený, ale ten, kto neverí (= celý GP a s ním všichni lidé tvrdohlavě spoléhající na lidský ROZUM), už je odsúdený (=ZAHYNE), lebo neuveril v meno jednorodeného Syna Božieho."

Víte, Petržlene, Bible je DUCHOVNÍ KNIHA, která odhaluje zlo SOBECTVÍ v lidských srdcích... autorem Bible je BŮH - Stvořitel tohoto vesmíru = NEJVYŠŠÍ DUCHOVNÍ BYTOST.
Tento BŮH vidí do každého lidského srdce, odhaluje jejich pyšný SOBECKÝ stav a chce každého člověka ZACHRÁNIT z tohoto SOBECTVÍ.

To, co tady pro Vás píšu, Petržlene, píšu proto, že nechci, aby Vás ten LSTIVÝ lhář GP dovedl až DO ZÁHUBY.
A chápu, Petržlene, že to není pro Vás jednoduché POKOŘIT SE = uznat, že Váš LIDSKÝ ROZUM je nedostatečný, že přes všechno Vaše ROZUMOVÁNÍ nic JISTÉHO nevíte.... PROŽIL JSEM TO , byl jsem na tom stejně jako Vy... ale rozhodl jsem se najít PRAVDU - a našel jsem SKUTEČNOU PRAVDU - ŽIVOU OSOBU VZKŘÍŠENÉHO BOHA - JEŽÍŠE KRISTA, který ze mne udělal NOVÉHO ČLOVĚKA s Božím JEŽÍŠOVÝM POKOJEM, LÁSKOU a RADOSTÍ v srdci.
CHVÁLA BUĎ BOHU - mému ZACHRÁNCI JEŽÍŠI KRISTU !

A tak i Vám, Petržlene, doporučuju :
Nebojte se otevřít Bibli, abyste POZNAL jistotu PRAVDY, která Vás vysvobodí z nejistého lidského ROZUMOVÁNÍ ..... a podívejte se taky na těch pět skutečných příběhů lidí - muslimů, kteří MAJÍ tutéž osvobozující OSOBNĚ PROŽITOU ZKUŠENOST s BOHEM -ZACHRÁNCEM JEŽÍŠEM KRISTEM, kterou mám já : viz toto video Viac než sny 1-5 https://www.youtube.com/watch?v=X7zSHFECzC4

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

petržlen | 29.11.2015

Ospravedlňujem sa za predchádzajúcu zmätočnú odpoveď. Nebola o Vás, Jaroslav, ale o Pavlovi. To on sa správa ako hovorca GP. Prosím prepáčte ešte raz, že som vyvolal nedorozumenie.

Ten film som videl už pred niekoľkými rokmi a nemám najmenší problém otvoriť Slovo. Začínam ním deň.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Asi Vám někdo s křesťanstvím vymyl mozek

Jaroslav | 29.11.2015

Tak to jsem MOC RÁD, Petržlene.
Víte, já jsem při tom filmu brečel....
Je to NÁDHERNÉ, když člověk v POKOŘE otevře své srdce pro JEŽÍŠOVU BOŽÍ POMOC.
V BOŽÍM SLOVĚ v Bibli je BOŽÍ MOUDROST a BOŽÍ LÁSKA, která vysoce PŘESAHUJE lidský rozum....

Jaroslave, Jaroslave...

oxo13 | 24.11.2015

... ono to ještě pokračuje:

Samuelova kniha nám povídá
jak na žida přišla veliká bída
jak ti bídní filištíni
válku vést nebyli líní
až potkali Davida

(...)

A končí to:

Když mu ale obr plivne do očí
David se otočí prakem zatočí
když začínáš no tak tumáš
byl jsi velkej já měl kuráž
a jakej byl Goliáš

A šlo o podobenství sporu mezi nafoukaným obrem (Hitlerovo Německo) a malým odvážným trpaslíkem (Benešovo Československo), kterej ho svou kuráží může porazit.

O Ježíšovi Voskovec s Werichem a Ježkem nikdy nezpívali ani slovo, spíš si utahovali z církevních pořádků a falešný víry (např. Nebe na zemi).

Takže laskavě:

a) nemanipuluj
b) nelep na burcující Osvobozený divadlo ty svý církevní sračičky

Děkuju.

Re: Jaroslave, Jaroslave...

Jaroslav | 24.11.2015

ODPUSŤ mi, prosím Tě, oxo, že jsem použil slova z písně David a Goliáš.
A prosím Tě.... přečti si ještě jednou to, co tady píšu.... a uvědom si, že já tady nikoho nemanipuluju do nějaké LIDMI VEDENÉ církve, ale ukazuju tady na SKUTEČNOU ZÁCHRANU v dnešní zlé situaci ve světě.

Globální prediktor, parazit, packal...

Hox | 20.11.2015

GP není všemocný, lze vyjmenovat několik krachů jeho globálního řízení, a několik dalších opičích pracek, kdy se dostal svým řešením do bezvýchodnější situace než předtím. Ani s Putinem a Ruskem GP nespolupracuje z dobré vůle a dobrého života, ale jednoduše proto, že si nemůže dovolit nespolupracovat.
Co se týká selhání GP za posledních 100-150 let:
- snaha zlikvidovat buržoazní společnost k počátku 20. století přes marxismus, časový posun a nakonec krach (objevil se Stalin)
- pokud likvidace stalinského SSSR přes Hitlera, krach
- pokud likvidace buržoazní společnosti "soft" metodou kulturní spolupráce (konvergence k marxismu v globálním měřítku na základě obrovské autority SSSR a tím i marxismu po porážce nacistů) - krach, Stalin vyřkl nad marxismem ortel ve své poslední práci, GP byl nucen marxismus likvidovat a improvizovat. Stalin odepsal jednou knihou projekt, na němž GP pracoval 100 let.
- dopuštění vzniku jaderných zbraní, nemohlo být nikdy cílem ani tolerovatelnou okolností z pohledu GP
- následně volba cesty vraždy Stalina a demontáže SSSR pomalým manévrem (1953-1991) následovaného prudkým manévrem
- vrátilo se opičí prackou v podobě vzniku a publikace KSB a Mrtvé vody, pokud by SSSR nekrachl, KSB by zůstala v archivech KGB nebo v top secret stranických archivech dodnes.
- ztráta kontroly nad USA, důsledkem je dnešní vyhrocenost
- časový posun v budování "evropského chalífátů", pokud evropské elity vezmou rozum do hrsti, žádný nebude
- dílčích selhání by se dalo najít nejspíš mnohem více.

Za posledních 150 let se situace GP dostává stále více z rukou a svými manévry se dostává zpravidla do horší a horší situace, než předtím, to je známka degradace, světonázorového a konceptuálního selhávání. Je to podmíněno objektivně, GP po změně logiky sociálního chování ztratil akceschopnost, metody odpracované tisíce let přestaly fungovat, byl dokonce nucen nedávno poprvé zformovat struktury se své periferie, kvůli zajištění operativnosti.

Co se týká Zemana, Zeman pracuje v prvé řadě na zájmy ČR, to že zároveň přes něj běží ohlašování pozic GP a tím formování informačního pole (ti kdo chápou, se orientují na to co Zeman říká, "loví kurz"), neznamená absolutně že je to "člověk GP" nebo "figurka GP". Zeman zatím zvládá velmi dobře a gramotně, ve své situaci, evropský unikát.

Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Theorosa | 20.11.2015

Doplněk - díky Hoxi za Tvůj názor. Nesdílím ho však plně - konkrétně, co týče MZ, protože mám dlouholeté profesní a osobní zkušenosti, avšak dnešní diskuse pro mě byla velmi zajímavá.

Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Hox | 20.11.2015

uvidíme, nemluvím o bezvýhradné podpoře nebo důvěře, ale o podpořu kroků, které jsou v souladu se zájmy ČR, a za které si podporu zaslouží, a v porovnání se zbytkem politické scény je to u něj o něčem jiném. Mít za prezidenta černokopce, to by bylo na mašli nebo defenestraci. A kromě toho, i kdyby byl Zeman jen sofistikovanější 5, 6, 7. kolona, vždy může jen tolik, kolik mu dovolí objektivní okolnosti, nad nimiž nemá kontrolu ani on, ani GP. I nepřítele lze přinutit dělat prospěšné kroky.

Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Theorosa | 20.11.2015

To je fakt :).

Re: Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Brano | 20.11.2015

Drahí veriaci v GP,
chodte do pi.i...verte v Alaha, je silnejsí ako GP...alláhu Akbár

Re: Re: Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Hox | 20.11.2015

Ty si dej bacha abys to nepřehnal, nepřekročil, nevypadl z Míry...
určitě existuje smysluplnější činnosti, než mě obírat o čas.

Re: Re: Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

M | 20.11.2015

C
Braňo,choď,prosím Ťa,nájdi si iné stránky,kde sa chceš takto realizovať.Ďakujem.

Re: Re: Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

globalny srac | 20.11.2015

GP (satanisti) + Allah (demon) = velka sila v tejto dimenzii a na tejto planete.
Stvoritel = absolutna a totalna sila vsade a nad vsetkym. Z toho vyplyva, ze Allah aj so svojimi vyznavacmi moze ist kravy past a velmi skoro aj pojde.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Hox | 20.11.2015

:)
"Allah" je arabsky a znamená Bůh, Stvořitel, to že se nachází nepřeloženo je záměr (rozděl a panuj ze strany "elit"), je to něco jako kdyby v bibli přeložené do arabštiny bylo české slovo "Bůh" namísto jejich "Alláh" - nesmysl.

Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Putinovec | 20.11.2015

Jedna věc přece jen zatím nezazněla.Jak vnímat GP,co konkrétního si pod tímto výrazem představit?Viděl jsem přednášku pana Pjakina o GP a řekněme že chápu rozvrstvení jeho sil.Ale co víme konkrétního o tom,kdo představuje boží oko?Jsou nějaké věrohodné informace?

Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Jura | 21.11.2015

Neustále se opakující otázka,
na kterou ti kdo neví neodpoví.
A kdo ví, z dobrých důvodů (zatím) nic nepoví.

Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Jura | 21.11.2015

vrátilo se opičí prackou v podobě vzniku a publikace KSB a Mrtvé vody, pokud by SSSR nekrachl, KSB by zůstala v archivech KGB nebo v top secret stranických archivech dodnes.

.... tohle by mě zajímalo přesněji
vím, že prvotní studie vznikla cca 1989
Voda Mrtva v roce 1991 vydána 1992 .... pak se autorský kolektiv odmlčel.
Pro mé další bádání je důležitý cca rok, kdy znovu začal pracovat a publikovat. .... Množství materiálů má dataci 2001 a později (asi vznikl web)... ale to obnovení bych odhadl cca na roky 1996-7 (a pak by to odpovídalo mým dalším zjištěním)

Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Hox | 21.11.2015

stačí se podívat na data publikace knih a prací, jde bez problémů zjistit třeba na dotu.ru. Analytické práce vycházely v letech 94 (1), 95 (22), 96 (23), 97 (13) atd. dále.

Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Jura | 21.11.2015

Tak ty z prvních dvou let bych si chtěl precist

Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Jura | 21.11.2015

Je něco z těch prvních přeloženo?

Re: Re: Re: Globální prediktor, parazit, packal...

Hox | 21.11.2015

Mrtvá voda je 1992, z ostatních asi nic.

---

Brano | 20.11.2015

http://pasted.co/a7e53e14

GP

Miky | 20.11.2015

Chtěl bych jen říci svůj názor na neporazitelnost GP. Jeho obě křídla se totiž musí hroutit:
Víra (vatikánské křídlo) nikoho nezajímá a nelze s ní nadále ovečky ovládat. Slibovat někomu blaženost v posmrtném životě za to, že bude poslouchat své pány, to už nikdo nežere.
Peníze ( křídlo britské koruny) se také drobí a nemají nebo v blízké budoucnosti nebudou mít žádnou hodnotu. A terorem resp.fašismem tj. na 6. prioritě toho moc nedosáhne.

PS. Pjakina si velice vážím, má brilantní analýzy na které celý týden čekám. Ale v poslední době působí trochu fanaticky. Jeho poslední věta mi vždycky připadá jako "Kartágo musí být zničeno".

Re: GP

ТаuRus | 20.11.2015

Asi vám uniklo, ale GP se rozhodl z Evropy odstěhovat a časem zde založit Islámský kalifát. K tomuto účelu silnou církev nepotřebuje. RKC je jen jedním z nástrojů GP, nikoli tím nejhlavnějším. I když její vliv ještě nějakou dobu potrvá.

Re: Re: GP

Brano | 20.11.2015

http://pastebin.com/9E5wMShZ

Re: Re: Re: GP

Eva | 20.11.2015

Ve Francii bylo co? Ohňostroj?

Re: Re: Re: GP

Vesna | 20.11.2015

Branko. globálneho, globálneho prediktora.

Re: Re: GP

Miky | 20.11.2015

Pro Tauruse:
Ne neuniklo mi, že se část GP přestěhovala do Číny. Moc jim tu Čínu nezávidím. Ukočírovat takovou zemi nebude nijak snadné. Já bych raději byl v tom druhém křídle v krásném Švýcarsku.
A co se týče toho evropského islámského kalifátu, tak je to zase o víře a podrobení si oveček prostřednictvím víry. Když křesťanství vyprchalo, tak musíme nasadit jiné náboženství. Nebo vidíte snad jiný důvod zakládání kalifátu v Evropě. A nakonec si myslím, že to stejně do Evropy "naroubovat" nepůjde. Evropa je duchovně vyspělejší.

Re: Re: Re: GP

ТаuRus | 20.11.2015

Smysl vytvoření kalifátu - redukce počtu obyvatelstva, vytvoření nové rasy otroků. O duchovnosti Evropy si nedělejte iluze. Vzdělanost je zde vyšší, to ano. Ale už také klesá.

Re: Re: Re: Re: GP

Brano | 20.11.2015

http://pastebin.com/TcN4GwKf

Re: Re: Re: Re: Re: GP

ТаuRus | 20.11.2015

Prober se sám, dědečku - čuňáčku.

Re: Re: Re: GP

Hox | 20.11.2015

Není třeba si dělat iluze, že majdan byl možný jen na Ukrajině. Byl tam jen lehčí.

Re: Re: Re: GP

zero | 21.11.2015

Já už věřím jen sám sobě. Tak si říkám že bychom si my, co jsme na tom stejně, založili vlastní církev. Mohli bychom ji nazvat třeba osvícení, nebo ten název přeložit do latiny.

Re: Re: Re: Re: GP

JaroX | 21.11.2015

OK, a... plánuješ žiť večne? A keď zomrieš, kto bude riadiť tvoju cirkev? Úplne zle! Žiadna cirkev! Iba Boh a slobodní ľudia!!!

Re: Re: GP

Supman | 21.11.2015

Píšete že GP se rozhodl z Evropy odstěhovat…
On se přece nikam nestěhuje, pouze mění vstupní bod vlivu, mačká na jiný knoflík, vzal si jiné kleště... ;-) Abych vlil trochu optimismu do diskuze, rád bych všechny upozornil, že NP drží GP za kulky. Kdo je NP? Nejvyšší Prediktor,- chcete-li… :-)))

Re: Re: Re: GP

petržlen | 21.11.2015

Za guľky? To nepotrebuje. On iba určil hranice, odkiaľ – pokiaľ. ;-)

Re: Re: Re: GP

Placidus d´Catpel | 22.11.2015

Supmane.....velmi dobře, však mnoho těch, kteří nechtějí slyšet, natož vidět....

Animovany film

Signum Via | 20.11.2015

Nasel jsem ten zminovany animovany film v tomto dile Pjakina Topor- Sekera zde je link http://youtu.be/hCKg1lURSvg

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek