Události v Kolíně. Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 11.1.2016

Události v Kolíně. Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 11.1.2016

14.1.2016

 

Nový Pjakin, po novoroční pauze...

 

Překlad a titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 11.01.2016.srt (44573)

 

Obsah:

00:00 — Novoroční událost v Kolíně
06:50 — Předpoklady a motivace integrace ČR a SR
07:25 — Je Severní Korea spojencem proti USA?
11:20 — Zostření situace mezi Íránem a Saudskou Arábií
22:15 — Historie se ztracenou raketou USA na Kubě
24:20 — Proč Izrael zavřel velvyslanectví v Bělorusku
26:35 — Dodávky plynu do Geničeska
30:40 — Janukovyč a jeho budoucí role v obnově legitimity Ukrajiny
32:10 — Proč USA neztrácí vliv na kyjevskou bandu?
37:35 — Čím je užitečné čtení knih KSB? Proč neudělat poutavý film?

 

Diskusní téma: Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 11.1.2016

ekonomika v Rusku - German Gref

M.C. | 18.01.2016

odkazy na články jednoho fňukala, ačkoliv dost vysoko postaveného:
http://regnum.ru/news/economy/2055202.html
http://regnum.ru/news/polit/2056094.html
http://www.forbes.ru/mneniya-column/vertikal/310479-daunshiftery-ili-bankroty-kak-ponimat-poslednee-zayavlenie-germana-gr

.

Cico Ciciak | 18.01.2016

Analýza: Ako sa stal z proeurópskeho politika bojovník proti diktátu väčšiny
---------------------------------
http://tinyurl.com/jzbwo58

obrazek

soyahalt | 17.01.2016

zajimavy obrazek, nepripomina vam to neco ? http://polpix.sueddeutsche.com/polopoly_fs/1.2819097.1452793873!/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/640x360/image.jpg

.

Cico Ciciak | 17.01.2016

SR POTREBUJE VLADU SCHOPNU ROZHODOVAT V DOBE KONFLIKTOV A VOJEN
-------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=SXvhHfYonm0

Vizitka

Koloděj | 17.01.2016

Mazání příspěvků, které nazapadají do vaše omezeného pohledu na svět dáváte o sobě hezkou vizitku.

No nic, život jde dál ...

Re: Vizitka

Hox | 17.01.2016

Pro info: váš příspěvek jsem zrušil z prostého důvodu, že zmizel i příspěvek na který jste reagoval. Stihl jste na něj bohužel reagovat asi během 5-vteřin, co byl na stránkách. A odpověď bez příspěvku, ne který se reaguje, nedává příliš smysl, v tom se asi shodneme. Máte plný prostor reagovat na reakce níže, pokud máte co říct, váš dobrovolný odchod asi svědčí o tom, že nechcete?

Stredoeuropsky zvaz ?

mdmml | 16.01.2016

Date si aj nohu za krk, aby ste prezili...
Tuto poznamku od p. Pjakina chapem tak, ze vzhladom na skusenosti zo spolocneho spoluzitia a tvarou v tvar realne hroziacemu nebezpecenstvu ohrozujucemu samotne prezitie, existenciu naroda a s prihliadnutim na skutocnosti v minulosti, historii, ktore sami tak vehementne zabudame , s odvolavanim sa na nie svoje“ hodnoty“ ,budeme sami iniciovat vytvorenie novej kvality spoluzitia ,na zaklade uz vlastnych hodnot a kladnych skusenosti ziskanych z tohto spoluzitia spolocnosti v minulosti, v novej, povedzme forme statnosti, ktora tieto klady a spolocne znalosti sa bude snazit vytvorit a spolocnymi silami obyvatelom zabezpecit.

Ale nemozem si pomoct, mam este rozpacity dojem z toho prednesu, to u mna budi dojem asi takyto:
Uz ste zistili co su vasi kamosi, co sa im tam tak tlacite, zac? Kam vas supli? Teraz vam pojde o gate, tak sa potrapte sami, bracekovci, ked neviete kam patrite...
Kto zabudne na spolocnu historiu a aj jej obete, da mu lekciu zopakovat.

Re: Stredoeuropsky zvaz ?

Cico Ciciak | 16.01.2016

Pozerám, že ty si už ako ja, vyžívaš sa v súvetiach!

Re: Stredoeuropsky zvaz ?

Jana | 17.01.2016

Větu "dáte si třeba nohu za krk, aby jste přežili", chápu tak, jak byla řečena. Prostě uděláme možné i nemožné, nic jiného nám nezbyde a nikdo na pomoc nepřijde. Vždy je lepší jeden malý stát, a je jedno jaký bude mít formát, než dva samostatné pidistátečky. Zaujala mě poznámka o sledování V4, od střetnutí Orbána s Poláky, si myslím, že ČR a SR zůstaly na porcování. Ostatně nebylo by to poprvé. Uvidíme jestli V4 bude i v příštím roce.
Odlet GP ze Země byl v Otázkách zmíněn již podruhé. Nevím jak to myslí V. Pjakin, já si to představuji - moje obrazy - tak, že kdyby měl potřebnou technologii, tak by odletěl, ale ne že by naší planetu opustil navždy. Myslím, že by se přesunul - možná jenom své vědomí - někam na Orbitu a odtud by chtěl vládnout lidem dál, aniž by mu hrozilo nějaké nebezpečí, jaderné války,.... A možná můj výklad je úplně mimo mísu.
Také moc děkuji za překlad.

Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

mdmml | 17.01.2016

Zdravi m Vas. Mam na to podobny nazor . Spojenie, ktore spominate, ze zatial nemoze odletiet zo zeme, chapem podobne, ale asi takto. Pojem GP nevnimam ako nieco nadludske ako je pouzite v mnohych prispevkoch. GP su iba ludia, ktory si z generacie na generaciu odovzdaviaju najvyssie znalosti nahromadene vo vyvoji lustva v priebehu dejin z roznych oblasti riadenia a konceptualnych technologii, co im zabezpecuje, moznost najvacsieho chapania a nasledne moznosti prijimat rozhodnutia na globalnej urovni, ktore maju dosah na vsetkych ludi na planete. Takpovediac vysostne postavenie v oblasti riadenia a globalizacie, vzhladom na velkost uvolnenych znalosti v davo-elitarnej spolocnosti, vzhladom na uroven znalosti davu a hierarchicky nizsich elit-
-nedotknutelnost. Na ktorej pracuje neustale. Snazi sa nizsie stupne hierarchie a ich znalosti brzdit, vo svoj prospech.
Spojenie, ze nemoze odletiet zo Zeme, je troska nadnesene a zobrane doslovne. Vnimam to asi takto. Podla mojho nazoru je to odkaz na to, ze momentalne este nie je vyvynuta technologia, nosic, na ktory by bol mozny zapis ludskeho intelektu (obsahu mozgu a jeho emotivnej casti, ludskosti), jeho prenos a spatne preformatovanie do podoby bionosica, organizmu podobnemu povedzme,Stavu Cloveka. Nieco podobne ako je pouzite vo filme Transcendencia.
Co sa tyka V4 a sledovania jej cinnosti, to je otazka... Musime si priznat, ze nemame analytiku urovne Pjakina, alebo skor, aj ked mame, vysledky tejto analytiky niesu pouzite v prospech verejnosti, davu.
Niesu zverejnene a nepracuju v prospech nas vsetkych v nasom priestore, to je fakt, preto stale tahame za kradsi koniec a dopracovavame sa k vysledkom takto sprostredkovane s velkym usilim a spolocne(aj Pjakin sa tomu vyhol). Nedospeli sme este do urovne KSB v zjavnej forme v prospech spolocnosti ale stale iba elity, sme brzdeni.
Zrada Polska 2.0 pri hlasovani o kvotach , tajne stretnutie Orbana a Kaczinskeho, Sobotkov skandal, na druhej strane ukazka tandemu Fico, Zeman, uz zjavne preformatovanie nemeckej spolocnosti do stavu neschopnej sa branit, presuvanie vyrobnych kapacit na vychod (v sr styri automobilky)... Povodny format pochazdza z roku 1335 a je to V3, nie V4, dufam, ze nesmeruje usilie tymto smerom v spoluucasti vo formate Mnichoskom(co zap. Spojenci urobili vsetci vieme) s odkazom na udalost uz prbehnutu 2.0 v Bruseli. Na druhej strane mozno vyvoj pojde smerom, ze nase elity sa uz poucili z historie a narod nezradia, budu manevrovat vo svoje prezitie a teda aj nas.

Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

Cico Ciciak | 17.01.2016

O tom gp si to myslím aj ja. Proste musia byť v realizácii svojej globálnej politiky veľmi opatrní, kedže sú s nami/svojimi otrokmi/ovcami na jednej lodi. Nemusia byť vyložene mimáci v takom tom zmysle, že ufóni, ktorí sem prišli, aby zotročili ľudí a podobne. V podstate Zem ani nemusí byť miesto odkiaľ ľudia celkovo pochádzajú. Keď sa pozriem na všetky tie rozdielne rasy, tak každá môže byť z iného kúta Vesmíru a buď sem prišla sama, alebo sem bola za nejakým účelom dovezená. Prípadne sa môže jednať o nejaké staré genetický experimenty "kasty vládnucej triedy" v minulých už zaniknutých vysoko-technologicky vyspelých davo-"elitárnych" civilizáciách, ktoré tu na Zemi boli už pred tisíckami až miliónmi rokov. Ale to sú všetko len špekulácie.

Re: Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

mdmml | 17.01.2016

Vesmir je proces. Teda subor udalosti od pociatku az doteraz ovplyvneni prostredim, enrgiou, hmotou, mierou a casom a my sme jeho sucastou a taktiez prechadzame generaciami vyvojom. Preto si myslim, ze nie je nic prirodzenejsie ako priroda. Clovek veci, ktorym nerozumie, ma tendenciu toto neznamo posuvat do nadprirodzena. Na zaklade tejto uvahy si myslim, ze koren veci lezi v identifikovani procesov, ktore su s tymto spojene. Nic nadprirodzene v tom nevidim. Jednoducho spolocnymi silami v sulade s vektorom ciela k subornosti a subornej spolocnosti pracovat na rozsirovani okruhu pojmov ,aby nas rozum mohol spravne toto identifikovat, spracovat a urcit mnozinu vektorov cielov k spravodlivej spolocnosti. Pokial bude tento vektor smerovat od spolocneho zdroja vsetkych ludi a ich vedomosti k cielu egoistickemu, prospechu jedinca, iba svojemu prospechu, dopracuje sa par jednotlivcov, v miere svojho chapania, ku mnozine, ktora dostala oznacenie pri identifikacii procesov ako GP.
Priklad, vsetci vieme, ze nase skolstvo prechadza obdobim upadku a vedomosti, ktore ziaci v skole ziskaju su velakrat oznacene ako sum. Ucitelia nemozu mat vlastny pristup a ucit ziaka individualite a
Rozvinut jeho talent, ale smeruju podla osnov k priemernosti. Rodicia, aby tento proses zvratili nemaju ziadne velke moznosti, ale podla systemu kontoly, stavu pozadovanych znalosti ziakov (monitor) a jeho identifikacie dostavaju znamky, pricom rodicia sami tento vektor urcovania uvolnenych „znalosti“ inFormacii, potvrdzuju tym, ze vyzaduju od svojich deti dobre znamky, co prakticky znamena, ze cim lepsie, tym je stav sumu viacej zafiksovany. Iba ako priklad moznosti riadenia pre dav.
Pretoze este nepozname vsetky procesy a zkonitosti prebiehajuce vo vesmire je preto tazko urcit nosic alebo nosice Zivota. Ja tomu rozumiem asi tak, ze zivot musi byt na zakladnej , u prvocastic a ich vztahov a posobenia zakonitosti v prvopociatku vsade vo vesmire a ako nahle ma spravne podmienky a to aj ciastocne, tak sa podla zakonitosti prvopociatku rozvinie. A to do formy ktora je urcovana prostredim, hmotou, mierou, casom a dalsimy zakonitostami univerza , ktore su nateraz nepoznane, skryte, ale vesmir ako proces v nich bezi. Analogicky na Zemi- zivot je oko „infekcia“ akonahle ziska vhodneho nosica tak ho ifikuje a tak preziva, teda s usmevom, sme „infikovani“ Zivotom.

Re: Re: Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

el | 17.01.2016

Sobotka není ani pro Poláky ani pro Maďary příliš věrohodný, tedy ví, že o závěrech učiněných při této schůzce, kdyby se jí účastnil, by referoval v B.

Tedy, byl-li by předsedou vlády někdo jiný a rovněž směřování ČR by bylo v některých ohledech zčásti odlišné, na schůzce by tento člověk nechyběl.

Proto ten formát schůzky. Orban, Kaczynski.

Není to pro ČR příliš dobrá zpráva a bude ještě mnohem hůře.

Re: Re: Re: Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

JaroX | 17.01.2016

Súhlasím, s výnimkou, že by bola pozvaná na stretnutie iná osoba v pozícii predsedu vlády ČR. Nie, na toto stretnutie by pozvaná nebola. Poliaci si pozvali Maďarov, lebo im "zhora" (asi GP, Vatikán...) bola ponúknutá možnosť a teraz ju musia zvážiť a rozhodnúť sa.

Re: Re: Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

Cico Ciciak | 17.01.2016

Nemám pocit, že môj príspevok bol na túto tému. Iba, ak by mi niečo ušlo. :DD

Re: Re: Stredoeuropsky zvaz ?

Cico Ciciak | 17.01.2016

To stretnutie orbána s kačinským by som nevidel až tak čierne. Môže to byť aj tak, že proste dostali od gp "požehnanie" riešiť dnešnú situáciu v eu. Z v4 sú poľsko a maďarsko jednoznačne najsilnejšie krajiny a orbán s kačinských dvaja najvýznamnejší a najvplyvnejší politici. Nalejme si čistého vína, česko je bezvýznamná krajina a slovensko ešte viac, tak prečo by ich mal gp pozývať k "rokovaciemu stolu" (si len spomeňte, jak nás ojebali v 38)? Už má v čechách zemana a na slovensku fica, čo je pre tieto krajiny/národy dnes asi maximum.

GP unas

Peeter | 16.01.2016

Vedel by sa niekto z tymu levanet vyjadrit ku GP/USA/??? prislusnosti v Ceskoslovensku? Uz vieme, ze Zeman je clovek GP. Dam par mien, a projektov na uvahu, mozte doplnit dalsie.

CZ: Klaus, Babis, Okamura, Swarcenberg, Sobotka, Petr Hajek, Prochazkova, Kraus, Karel Capek, Masaryk, Bata,

SK: Fico, Kiska, Matovic, Meciar, Dzurinda, Bugar, Sulik, Kotleba, Hrib, Chelemendik, Meseznikov, Stefanik, Slobodny vysielac,

Re: GP unas

Miky | 17.01.2016

Nejsem z týmu levanet, ale za CZ si myslím toto:
Klaus - samostatný samorost, nechtějí ho mezi sebe
Babiš- buď kope za USA nebo za sebe
Okamura -nevyzrálá osobnost, nemá na to
Swarcenberk - kope za USA
Sobotka - pod vlivem USA
Petr Hájek - blázen či hlásná trouba Klause
Procházkovou neznám
Jinak pro GP je Česko naprosto nevýznamné, proto tu ani nikoho nepotřebují.

Re: Re: GP unas

el | 17.01.2016

Mohu se zeptat v čem Vám vadí křesťanský pohled na věc Petra Hájka? Děkuji za odpověď.

Re: Re: Re: GP unas

Peeter | 18.01.2016

Ja si Hajka rad vypocujem, ale GP je prefikana banda, tak pochybujem aj onom. Vid spominany biblicky projekt, obhajoba tabakovej lobby, je proti buzikom co schvujem, ale preto ze to GP teraz vyhovuje v ramci potapania usa, tot uvazajem

Re: Re: GP unas

Peeter | 18.01.2016

Podla mna Klaus, Hajek, Zeman (GP) , schwarzenberg, babis, sobotka kraus - USA "elita" Tomio bud GP, alebo samorost v co pevne dufam. Cesko je asi zaujimave pre GP, ked je zaujimave pre Zidov, vid otvet od pjakina na 1968 vpad vojsk varsavskej zmluvy

Re: GP unas

Cico Ciciak | 17.01.2016

Ako to potvrdíš na istotu? Čo sa ich tak ísť spýtať? A čo z toho budeš mať?

Co Pjakin neřekl

Croix | 16.01.2016

Mě nejvíc na tomto vydání u Pjakina zaujalo to, co neřekl a neřešil. Ale možná to bude v příštím vydání. Přitom na serveru http://fct-altai.ru na to padaly dotazy před natočením dnešního rozhovoru. Myslím tím úmrtí dvou velice významných generálů kolem Nového roku - velitele VDV Vzdušných výsadkových vojsk a hlavně šéfa vojenské rozvědky GRU generála Serguna, údajně náhle na srdeční selhání. I v mainstreamu o tom proběhly zprávy...

Re: Co Pjakin neřekl

Dušan | 17.01.2016

Prečo myslíš že nechcel povedať na takéto otázky?
Treba si uvedomiť že pjakin pracuje s verejne dostupnými zdrojmi a z nich odhaduje z čoho vychádzajú procesi v spoločnosti

1. mohla to byť "náhoda" - choroba z ožiarenia a pod. (ale ak si uvedomíme že náhody neexistujú......)
2. niekto ich priamo zabil - to by musel ale Pjakin začať špekulovať o tom aký to bude mať vplyv na spoločnosť čo asi nechcel pretože sa rieši odstraňovanie 5. kolony a bieleho projektu = dozvieme sa pozdejšie
3. niekto ich priamo zabil - mohol by začať hovoriť o konkrétnostiach ktoré sa dozvedel a dopadne ako ten z Luganska čo ho nedávno odstránili aj s prepožičanou fleškou

2 body

AnsFin | 16.01.2016

1) a) Údajně za 2.světové války němci získali technologii, jak postavit létající talíř. Např. Corez Goode tímto ospravedlňuje v 50. letech střílení na jeden takový talíř nad Washingtonem. Kdy palba probíhala více jako hodinu, je to vyfoceno a bylo vystříleno mnoho munice na talíř, který měl nějakou formu energetického štítu. Poté odletěl neznámo kam.
b) Corez Goode také vypráví o LOC, což je základna na měsící postavená lidmi. A také o základnách na marsu. Údajně tyto základny postavila odtržená lidská civilizace, která už běžně funguje ve vesmíru...
c) Kapitán Byrd při své výpravě na Antarktidu utrpěl drtivou porážku své obrovské armády. Údajně tento jeho neúspěch měli na starosti Němci, kteří se tam za 2.světové války usídlili a údajně mají vyspělé technologie schopné létat ze zemské atmosféry do vesmíru přímo, případně hop způsobem.

Ot.: Jestli tu tyto vyspělé tehcnologie byly, proč GP už dávno neletěl? Na co si přisvojuje celá desetiletí patenty po celém světě jako je volná energie, apod? Nestačilo by mu létat do kosmu způsobem, kterým se tam dostali Němci za 2.světové? Je jeho motivem být déle na Zemi i něco jiného? Nebo je to jen kvůli technologii, která není zatím podle jeho představ?

Ještě mě napadá Otis T. Carr, Victor Schauberger... Ti údajně taky postavili funkčí typy létajících talířů několik dekád nazpět...



2) Dneska se mi zdál sen, který mě později znepokojil... Představte si, že spíte a něco se vám zdá. Já si své sny pamatuji například velice zřídka. Nicméně ve snech mívám tu chopnost, že se můžu zaměřit na objekt svého zájmu tak, jak funguje například objektiv fotoaparátu. Něco vidím, a zaostřím si tak, ať to mám výborně čitelné a čtu tento text. To vše ve snu. Dnes se mi podařilo přečtený text napsat na papír. Slovně to smysl moc nedává a grafická forma zapsaného textu ve snu byla vedena způsobem, jako online diskuze seřazená pod sebe, kdy jde psát odsazené reakce na jiné pisatele... jako tady na levanetu... Co mě znepokojilo je myšlenka, že je člověk odstavován ze svého původního zdroje na zdroj umělý jakým je určitý typ internetové fóra, vyhledávače. V podstatě si dovedu tento přechhod člověka na umělý internet představit jako Biblický plán samozvané elity na vytvoření možné alternativy člověka-biorobota.

Re: 2 body

imelo | 24.01.2016

Mozno to ani nie je zamerne,ale funguje to tak.Podobne ako GPS versus prirodzena orientacia priestore, mobilny telefon versus intuicia telepatia.Internet sa javi ako slobodne medium ale mali by sme byt pripraveny byt nezavisli na nom, pretoze ak o jeho slobodu raz prideme ostaneme ako väzni na samotke.(zvelicujem samozrejme,ale mozno ani nie)

Tajomné GP

Klara | 15.01.2016

Zaujímalo by ma, či sa niekto z tímu - napr. V.V.Pjakin niekedy vyjadril k možnosti aktívnej spoluúčasti nepozemskej (neľudskej, mimozemskej) formy života na riadiacom procese GP v súčasnosti ...? Ak má niekto niečo konkrétne k tejto téme, poprosím o link alebo tip.

Re: Tajomné GP

xx | 16.01.2016

https://www.youtube.com/watch?v=2Ey9Q_FnICU
https://www.youtube.com/watch?v=zYHaHVJ5Mig
https://www.youtube.com/watch?v=dbO3GlzJp9U
http://www.svetkolemnas.info/novinky/kontroverzni-realita/629-vypovedi-supervojaku-o-tajnem-pozadi-zeme-mesice-marsu
https://www.youtube.com/watch?v=8dEkqHDYnvE

Re: Re: Tajomné GP

udo | 16.01.2016

O dôvodoch úpornej, až fanatickej snahy niektorých organizovanych(?) jedincov systematicky diskreditovať tento portál všelijakými ufónmi, jaštermi a pod.., by sme mohli špekulovať, že XX a spol.?
..i keď..

Re: Re: Re: Tajomné GP

koloděj | 16.01.2016

Udo, chápu že myšlenka na existenci mimozemské/ských civilizací, jejich eventuální přítomnost ( ať dočasná nebo trvalá ) na Zemi je poněkud nerozšířená, a že snahy diskreditovat každého, kdo se o podobných věcech zmíní jsou už součástí naši kultury, ale uvědomte si, že tento postoj nám byl v podstatě vštěpen médií.

Existence tisíce lehce zdiskreditovatelných "důkazů" dostatečně znevěrohodní stovky důkazů, které prostě jinak vysvětlit nelze.

Hovoří snad Pjakin v deliriu? nebo je GP nějaký parašutista? Pták? Kámen, který sem spadl a neví jak se vrátit na oběžnou dráhu?

Mysl mnoha jinak intelignetnich lidí je zastřena clonou výchovy (výuky).

Myšlenka na to, že GP nebo jak to nazyvame je uplne fuk, NENÍ rodu Homo Sapiens, patrně není ani živou bytostí způsobem, jak to chápeme my a že pochází z opravdu rozvinuté civilizace (nejen technicky) - tak tato myšlenka se mně drží už pár let.

Ukažte mi knížku, sepsanou kdoví kdy, kdoví kým, jejiž první ZNÁMÝ exemplář je 250 let starý, a obsahuje plán, který se NAPLŇUJE do dnešních dní ... ano, PSPM... Toto nemohl sestavit člověk. Lidé prostě mají horizont 20-30 let plánů a "pak se uvidí", prostě proto že plány si děláte nejdřív v pubertě a máte tak čas do 60 -70 let na nich pracovat, ale co budou dělat s vašimi plány vaše děti ... to prostě neovlivníte ničim. Žádný člověk nevytváří plány na 300 let, v případě Pjakinovych informací si GP usmyslil nevyčerpat zdroje planety a má na to plány na 5000 let! pokud začal ve starém Egyptě a piplá se s tím doposud. O čemž osobně pochybuju, podle mně ( "hierofanti" - slouhové faraonů nevzešli z písku) - to vědění, které přinesli pochází z dob před Egyptem ( jsou jakési náznaky o Atlandídě, o tom, že pyramidy stojí +- 35000 let a ne 5000 a podobně, Ale to je jen detail), GP prostě není Homo Sapiens.
Další indice : GP nás (lidstvo - ba i ty nejchytřejší z nás ) převyšuje intelektuálně nepředstavitelným způsobem.

GP má čas. Jeho "život" plyne asi jinak než náš. Moje domněnka je, že dokáže ovlivnit mysl vybraných lidí, kteří mu pak oddaně a nelidsky slouží.

Toto jeho tajemství z něj dělá nepotrazitelného, nevíte-li s kým máte tu čest, nemůžete se mu bránit, že.

Takže, Udo, odsuzováním něčeho, co vám neleze pod vousy pravdu nezměníte. Ja vam tu vaši brát ani odsuzovat nehodlám, jen vykládám na stůl své argumenty. Co si z nich vyberete, je na vás.

Hezký den

Re: Re: Re: Re: Tajomné GP

udo | 16.01.2016

Štatistická pravdepodobnosť NEexistencie mimozemského života je mizivá, no inde sú riešené v zásade rovnaké problémy, ako i u nás.
Preto Dostatočne VŠEOBECNÁ teória riadenia.
UniVers..álna. Model tvorenia, sTrojenia, riadenia, ktorý by bol platný všade..

Druhá vec je extremizácia, ľudovo "pritiahnutie za uši" v zásade nie úplne nesprávnych pohľadov. Preregulovanie metodológie spracovávania informácii davom. Falošná stopa, ako spomínané PSM, čo samozrejme zároveň neznamená, že tam nie je "kus pravdy"..

Že by sa stádo neľakalo, ešte zmetenejšie nebolo..
Chcel som len obmedziť možnosti diskreditácie inak nie celkom chybných myślienok, ak chápete, kam mierim.
Viď celá tzv. "konšpiraćná oblasť"..kde je na konspiráciách i kus pravdy a to často nemalý. Ostatne con spirare.. je pôvodne po latinsky výraz pre hľadanie súvislostí, spoluprácu, atď..

To je ďalšia z úrovní chápania tu diskutovaného problému-výzvy-príležitosti.

Ku GP:
Nepreceňovať, no ani nepodceňovať.
I PeerZeovi musel len obraz Gorgóny, Horhony v zrkadle štítu, či odlesku hladiny jazera, studne múdrosti rozprávok našich stačiť..
Aj inteligentný (chápavý) sociopat ťa predsa môźe k čomu to pozitívnemu motivovať, či?
..akú by si mal inak inú motiváciu konať
Primát moc nemyslí, keď nemusí, že?

GP je v tomto zmysle i bezpećnostná poistka z Hora
Obávam sa Koloděj, že keď budeš hľadať nepodstatné detaily, hrozí, źe ti ujde podstata.
Objavuj radšej ďalšie zákony fungovania sveta,
ako updaty tvojho OS, levely v hre života, kde ide o život večný.
Nekonečnú transformáciu, Nikdy nekončící příběh.
..a koniec nemá to, ćo nemalo zaćiatok, či?

Od GP sa hodne máme čo učiť,
no tak i oni od nás. Esenciálne nás potrebujú.
Je nám konkurenciou.
Nemôźete ho..ich kritizovať, pokiaľ ste nepostavili objektívne lepśiu, najlepśie objemnejśiu alternatívu, ako oni.

PS: Ani vy nemusíte byť viazaný časom, ak nechcete.
V podstate by všetky hlavné ciele v živote Človeka mali byť čo najviac "časovo indiferentné" (nezávislé na čase, MieroKonFormné). Tak sa i Vis Maior "nepletú do kśeftu", čo je základom akejkoľvek operačnej bezpećnosti.

Naviac.. by mali chápavo..správne postavené ciele Človeka byť aktívne kontinuálne optimalizované s tendenciami rozvoja definovanými Vis Maior. Byť s ním v čo najužśom vzťahu. ReL´atio, ReLigio.., čim sa zasa dostávame nazad k BIOSu vo vašich hlavách aktuálne bežiaceho Sociologického operačného systému. Čo myslíte, ćo Vám tam teraz beží?
..mimo klasického obrázku zo serailu o Homérovi ShimpSonovi :)

Re: Re: Re: Re: Tajomné GP

Pe-tri | 17.01.2016

Tady pozor na jeden problém. Co mám na mysli. Představte si že jako prefíkaný řidič autobusu naberete v Brně pasažéry s tím, že je levně dovezete do jejich domovů v Jihlavě. Přitom je ale chcete přivézt do Prahy a je jasné, že když nepojedete směrem Jihlava, tak vystoupí a vy svého nedosáhnete. Co uděláte ? Prostě pojedete správným směrem, pasažéři si ověří že směr je správný, začnou vám důvěřovat a usnou. O tom, že Vy máte objemnější cíl - Prahu nic netuší a přesto říkají - jedeme naprosto správně. Jen tak dál. Až se probudí v Praze. Pozdě bycha honiti. Chápete v čem je léčka. A stejně to je s PSM. Vaše pozorování historické praxe Vás utvrdí, že vše jede podle tohoto plánu a přitom přehlédnete skutečný, objemnější cíl autorů PSM. Ve výsledku dojedete jinam než jste chtěl. Chtěl jste rozumět světu a místo toho Vám pochopení toho, o čem že to tady na Zemi doopravdy je, bohužel unikne mezi prsty.
P.

Re: Tajomné GP

vv | 16.01.2016

http://www.exopolitika.cz/pouziva-rusko-v-syrske-obcanske-valce-zbrane-vyvinute-s-mimozemskou-pomoci-dohoda-ruska-s-jinou-mimozemskou-civilizaci-nez-v-usa/2987

Re: Re: Tajomné GP

koloděj | 16.01.2016

Váš odkaz trochu navozuje jednu možnost, jak to s GP je. Pjakin tvrdí, že kdysi snad mohl odletět. A možná se o to snaží doposud. Jaký problém může mít? Zničená loď i komunikace? snaží se skrze války dosáhnout urychlení technického pokroku, aby mohl svůj "talíř" opravit?
Šílená myšlenka : GP není zrovna výstavním kouskem mimozemského života ( snad uprchlý kriminálnik ) a někde se tu důkladně skrývá, a zárověň ho hledá kosmopol. Kosmopol na Zemi nemůže vtrhnout jako americkíá policie do domu bílého muže (dodržují zákony o nevměšování do vývoje primitivních civilizací), nicméně chtěji ho odsud vyšťárat. Lidé které řídí, jsou ( nebo se stali) prostě příliš vyjímeční, než aby se neprojevili (nevyčnívali) a potencionálně kosmopol k tomu našemu GP nedovedly. Náš host prostě zametá stopy (nepokoje , války) a kosmopol současně skrytě pomáhá nejlidštějšímu vůdci hasit požáry, které GP zakládá.

Re: Re: Re: Tajomné GP

Hox | 16.01.2016

Význam podobných spekulací, kromě kanalizace volného času a potenciálu jedince?
Hypoteticky, jaký má praktický smysl, dopad vědět (kromě toho že to budete vědět a můžete frajeřit), jestli GP nemůže odletět z důvodu a), b), c) ... x) ?
Jaký má smysl spekulovat o věcech, o nichž nevíte nic s jistotou?

Re: Tajomné GP

Hox | 16.01.2016

Zcela podružná otázka, zcela od slova naprosto. Vzdušné zámky, irelevantní ... mimozemšťany můžeme být klidně všichni (viz příslušné výzkumy přirozených bioritmů člověka, které odpovídají 36 hodinové cyklu, nikoliv pozemskému 24-hodinovému).
Jedná se o agendu odvádění pozornosti od podstatných věcí, informací které jsou skutečně nebezpečné davově-"elitárnímu" projektu kryptootrokářství v planetárním měřítku.

Re: Re: Tajomné GP

Bynk | 16.01.2016

25 nie 36. Tolko len k biologickým hodinám človeka. Na Marse by sme sa asi cítili ako doma, ale čo už :-)

Re: Re: Re: Tajomné GP

Hox | 16.01.2016

jasně, no podstata je, ne 24 :)

Re: Re: Re: Re: Tajomné GP

.T | 18.01.2016

re: 25 hodinový biorytmus :)
Máte k tomu niečo bližšie, alebo ma odkázať na nejakú štartovaciu stránku o tom ?

Re: Tajomné GP

Florian | 16.01.2016

Poskladal sa tu pestrý kaleidoskop názorov, ale nikto nedpovedal na pôvodnú otázku od "Klara". Pokúsim sa to aspoň čiastočne napraviť. O dopytovanej téme sa zmienil napríklad pán Zaznobin vo svojej novoročnej "lekcii". Odkaz na video som tu kdesi zazrel, takže je to ľahko dohľadateľné.

Re: Re: Tajomné GP

Klara | 16.01.2016

Ďakujem za odpovede, zaujímalo ma, či pán Pjakin alebo niekto iní z tímu šíriaceho myšlienky KSB (DVTR) sa k tejto téme niekedy vyjadrili. Stále ale mám pocit, že pán Pjakin ohľadne GP nehovorí všetky informácie, ktoré má. To ale nie je obvinenie, iba konštatovanie, aj tak si vždy rada pozriem ďalšie jeho video a týmto ďakujem pani prekladateľke za jej prácu. Ide o to, že v niektorom staršom videu spomínal staroveký Egypt a systém vládnutia a aj keď to jednoznačne nepovedal, mala som pocit, že v rámci GP existovala aj časť, ktorá nebola "100 %" ľudská - neviem, ako inak povedať, že išlo zrejme o nejakú formu rasy odlišnej od tej našej. Povedal to spôsobom, ktorý to nevylučuje. Iba preto sa pýtam. Nie je to na odvádzanie pozornosti. Ale celá táto teória riadenia bola spísaná a interpretovaná ľuďmi a aj keď je naozaj výnimočná vieme aj zo súčasnosti, že niektoré informácie sú v záujme "vyššej bezpečnosti" alebo v inom záujme nezverejňované.

Re: Re: Re: Tajomné GP

Hox | 16.01.2016

Co je podle vás důležitější - znát faktologické detaily o GP, nebo mít osobní míru chápání světa a procesů v něm probíhajících na úrovni GP nebo vyšší?

Re: Re: Re: Re: Tajomné GP

Klára | 18.01.2016

Myslím, že pochopiť, kto je GP je dôležité aj pre pochopenie procesov prebiehajúcich vo svete. Je tam korelácia, t. j. obidve sú dôležité. Je možné si krvopotne naštudovať DVTR - človek si zvýši mieru chápania udalostí, ale ak existujú nejakí významní účastníci "hry", o ktorých takmer nikto nevie, bude dotyčný človek stále vytesnený do užšieho priestoru.

.

Cico Ciciak | 15.01.2016

Ako mám chápať tvrdenie, že išlo o cvičenie, v súvislosti s tým incidentom v nemecku na silvestra? ussáci cvičili svoju nepravidelnú armádu v nemecku, či čo?

Re: .

Hox | 15.01.2016

Technologie majdanu, odpracování mechanismů shromažďování, organizace, koordinace migrantského lumpenu pod taktovkou řídících buněk.

Re: Re: .

Jura | 15.01.2016

Hráli jste někdy Travian?
Já jo.

Dobrá aliance potřebuje pro úspěch útoku cvičení. To se dělá s fake útoky .... Zde používali jen holé ruce.

Pozacviceni koordinace může přijít ostrý.

Z tohoto hlediska byl ten útok velmi úspěšný.

Re: Re: Re: .

Aleš Krejčí / Brno | 16.01.2016

Jasně, prostě si to zkusili, ale..
Mě to přijde jako docela výrazná ukázka nesmyslnosti současného přístupu k uprchlíkům, přesvědčivá ukázka, důvod, proč to okamžitě zarazit, proč se zmobilizovat k odporu, proč jejich plány překazit co nejříve..
Podnikli by multikulti takovou výraznou akci, kdyby neměli jistotu, že jim to překazí plány? Ne, nepodnikli. Znamená to tedy, že "odezva" této akce byla ohodnocena jako zanedbatelná, znamená to tedy, že si jsou pořád dostatečně jistí svou silnou pozicí. Pořádali-li to loutky USA. Opravdu to pořádali loutky USA?

z Brna

Divák | 15.01.2016

Mám rád Rusko a nesnáším USA. Ale logika, bohužel, nepustí. Buď má pan prezident Putin nějaké překvapivé řešení, které odporné USA překvapí a porazí, nebo zhoršující se ekonomika roztrhá Rusko na kusy :-( Pan prezident Putin má na řešení už maximálně rok.

Re: z Brna

Hox | 15.01.2016

Řešení probíhá kontinuálně, nynější fáze bude sestávat hlavně z pacifikace liberastů a 5. kolon v řízení, "zkrocení šílených keynesiánců" atp. Ruská ekonomika je jinak v principu mnohem zdravější než US ekonomika, jen má několik koulí na nohou, relikt kryptokolonizace po r.1991 - ročně Rusko dotuje Západ stovkami miliard dolarů díky těmto mechanizmům, například díky mechanismu currency board (my mimochodem dotujeme USA také, kromě 214 miliard, které ročně odtečou z české ekonomiky v důsledku kryptokoloniálního statusu, se jedná v sumě o cca 1200 miliard kč, které jsme Americe nenávratně přispěli).
USA půjdou ke dnu, nikoliv Rusko, o tom už v tomto okamžiku nemůže být pochyb. Možná i tento rok. Rusko přežije, sice může být špatně, ale má k dispozici vše co potřebuje k životu, což se o nás nebo většině zemí říct nedá. Odsouzeni ke spolupráci...

Co se týká RF, jen v letošním roce zprovoznili nové energokapacity v řádu tisíců megawatt, otevírá se tam průměrně jeden velký závod týdně (investice v řádech miliard). U nás jednou za rok, a v USA se zavírají, nyní tam krachuje největší metalurgický koncern, po jehož krachu se úroveň produkce hliníku propadne na k úrovni r.1950. V Rusku se nyní dva velké nové závody na produkci alumunia staví. Díky sankcím se import nahrazuje domácí produkcí, vznikají závody na zelené louce, export ropy a plynu tvoří už dnes menší část rozpočtu, export jaderných elektráren přináší více. Za poslední tři měsíce loňského roku byly uzavřeny kontrakty na export zbraní celkově za 17 miliard dolarů, což je 1250 miliard rublů. Momentální situaci pro běžné lidi je těžká, nicméně trendy jsou slibné a vyhlídky perspektivní, na rozdíl od USA.

Re: Re: z Brna

Divák | 15.01.2016

Kéž byste měl pravdu. Problémem bude psychologická hranice 100 rublů za dolar. To múže některé Rusy dohnat k panice - mohou mít pocit, že nastane doba ožraláckého poskoka usa - jelcina. Rusko, které má nyní výborné zbraně mohou porazit jen Rusové, kteří popadnou panice. Snad to nenastane!

Re: Re: Re: z Brna

Jura | 15.01.2016

Nezapomeňte na inflaci. Normálně ekonomice vadí, ale konkrétně u absolutních hodnot kurzu působí proti.

Re: Re: Re: z Brna

Hox | 15.01.2016

Objektivní danost, vše co jsem psal se dá ověřit. Ke stovce to nepustí, páky jsou, podobně jako loni v prosinci, ani to nemá žádné opodstatnění, rubl je nyní uměle podhodnocený. Růst cen v RF a dvou ciferná inflace není ani tak dána objektivními předpoklady, ale chamtivostí, obchodní řetězce potravin mají marže klidně přes sto procent, ale drží basu. Část těch co zdražovat nemusí si pak řekne, když zdražují všichni, proč ne já?
Za poslední dva roky vzrosla produkce vepřového asi o 40%, import klesl na 1/4 hodnoty roku 2010. Navíc levný kurs je stimulantem, zvyšuje konkurenceschopnost exportérů, snižuje odtok peněz za hranice, stimuluje utrácet doma (když dovolená v Egyptě najednou příjde na 2x tolik). To jsou všechno podstatné faktory na straně "plus".

Re: Re: Re: z Brna

Pe-tri | 16.01.2016

Jedna z odpovědí je i tady:

http://www.zvedavec.org/komentare/2016/01/6743-nesplaceni-dluhu-jako-zbran-posledni-odpoved-ruska-na-agresi-zapadu.htm

P.

Re: z Brna

Cico Ciciak | 15.01.2016

K tej zhoršujúcej ekonomike. Myslíš si, že v ussa je v tomto aspekte všetko eňo-ňuňo? A kto je skôr životaschopnejší, rozmazlený amík alebo tuhý Rusák?

Re: z Brna

čtenář | 16.01.2016

V některém projevu řekl pan Putin, že krize skončí v roce 2017.
To by odpovídalo i zdejším příspěvkům. Musíme věřit, že vše je dopředu dobře promyšleno a že Rusko jedná podle plánu s cílem zvítězit. Bohužel, postavit a rozjet továrny trvá podstatně delší dobu, než spustit tiskařský lis na dolary.

Re: z Brna

jana123 | 18.01.2016

a kolko - akz cas - na riesenie ma EU? a SR?

.

Cico Ciciak | 15.01.2016

Čo vlastne presne znamená "myslenie v obrazoch"? Ide vlastne o objektívny opis objektívnej pravdy/skutočnosti? A čo to presne znamená?

Obraz
---
Zovšeobecnený odraz skutočnosti, predstavy v umeleckom diele

Plošné výtvar. znázornenie/zobrazenie skutočnosti, predstavy

Predstava (na základe úvahy); názor: urobiť si obraz o svete

Výjav, podoba


Obrazné myslenie, myslieť v obrazoch, obrazný...
------------------------------
Obrazotvornosť, obraznosť, predstavivosť, imaginácia, fantázia...

Obrazotvornosť je schopnosť predstavovať si veci a deje v myšlienkach. Je to tiež predstavivosť, imaginácia, fantázia.


Obrazné vnímanie
---------
Obrazné vnímanie človeka (spracovávané štatisticky dominantne PRAVOU mozgovou hemisférou) totiž nemôže klamať.
Iba jeho interpretácie (ľavá zložka intelektu = algoritmov spracovania in-formácii)

Re: .

Jura | 15.01.2016

Doporučil bych přečíst Anastasii.

ČS-FR

Miky | 15.01.2016

Pjakina mám velmi rád. Nesouhlasím s ním ale v tom, že se Česko a Slovensko zase spojí v jeden stát. Připadá mi to, jako vzít si ženu, se kterou jsem se rozvedl. Ty důvody rozchodu stále trvají.
Jedním z důvodů, které se uvádějí při rozpadu ČS-FR je, že bylo málo koryt. A ten důvod stále trvá. Pokud by se sjednocovalo v rámci ČSFR nebo i V4, tak by byli lidé, kteří o svá koryta přijdou. A ti to nikdy nedopustí. Jaký by byl rozdíl, jestli nám diktují z Bruselu či Varšavy nebo Budapešti?

Re: ČS-FR

Vandal | 15.01.2016

Suhlas. Zaroven je tu dalsia podstatna vec. Ako povedal aj Pjakin, bolo by to spojenie z donutenia. Ale aku kvalitu, hodnotu a uroven moze mat spojenectvo z donutenia? Cize take, ktore nevzyslo z prirodzenych vnutornych pohnutok, ale z vonkajsieho natlaku? Mozno by nas to na nejaky cas mohlo pred niecim ochranit, ale zaroven by sa znova vyplavili na povrch vsetky vztahove problemy, ktore sa vo velkej vacsine same od seba vytratili po rozdeleni.

Re: ČS-FR

Jura | 15.01.2016

Ty u koryt musí odejít tak jako tak.

Já spíš resim, že je nedostatek kvalitních lidí na řízení.

Na spojení se dívám rozpačitě, ale je možné že si ho vyžádá změněná situace ... Třeba islámské Německo v sousedství.

Re: ČS-FR

Orimak1 | 16.01.2016

Pjakin rozprával , alebo myslel o spoločných záujmoch , nie o spoločnom state. Takto to chápem ja.

Re: ČS-FR

koloděj | 16.01.2016

Tak spojení ... otázka je, na jaké úrovni spojení a odpověď je jednoduchá : Na takové, která bude odpovídat zájmům ELIT. Podle mně lidem je to fuk. Budou v televizi slovenské filmy bez titulků nebo dabingu? No a co? Největší problém vidím v elitách, ty se budou snažit "spojit" tak, aby o své prebendy nepřišly. Jinak je to vše otázkou pouze administrativní.
Jo a ano, zapomněl jsem na "patrioty" na obou stranách Moravy ... no byli tu i předtím, budou tu i potom. Zdá se ale, že teď budou mít společný terč - kobylky z východu.

Kdo je V. Putin ?

Irena B. | 15.01.2016

Otazka , na kterou jsem nenasla kategorickou odpoved.....a mnoho uvag
Novy Mesias , Zastupce GP , rusky GP ......????

Re: Kdo je V. Putin ?

Hox | 15.01.2016

Who is mister Putin?

http://leva-net.webnode.cz/products/o-putinovi/

Re: Kdo je V. Putin ?

Koloděj | 16.01.2016

Ano, Putin je ... velmi zajímavá persóna.. Jeden člověk, který se vzepřel GP. Ví toho mnohem více, než se zdá, nezapomeňte že pracoval na "západě" a kdoví k jakým imnformacím se tam dostal.

Další věc je jeho raketový politický růst, stejně raketová hospodářská, politická a vojenská obnova státu, který byl před rozpadem ... ono, ten raketový růst hospodářství - vlastně Rusové v tom mají skoro tradici ... Lenin, Stalin, Putin ... (není to divné ?)

Nevím, co je zač, ale držím mu palce. Cesta kterou jedeme nikam nevede, a dokáže -li někdo v tomto hořícím hnojníku najít východ, tak i kdyby to byla slepá cesta, je to lepší než nic.

Re: Re: Kdo je V. Putin ?

jana 123 | 18.01.2016

zabudol si este ,, RAS-PUTIN,, :)

Visegrád

Putinovec | 15.01.2016

Zaujala mne poznámka pana Pjakina o tom abychom sledovali počínání visegrádské čtyřky.Takže pokud to dobře chápu,tak vnější okolnosti donutí tyto čtyři státy už konečně pevně stát při sobě.

Re: Visegrád

JaroX | 16.01.2016

Vôbec nie, práve naopak. Z V4 sa stáva pre ČR a SR hrozba. Poľsko a Maďarsko sa budú snažiť si rozdeliť SR. Česko už potom bude úplne odpísané a pripadne Nemecku. Pozri si opäť Freedmanovo video o sanitárnom či akom páse izolujúcom "Európu" od Ruska. SR nemôže samo ustáť tlak z HU a PL, Česi nemôžu sami ustáť tlak z Nemecka. Tak sme odsúdení na spoluprácu, alebo spoločný zánik. Jednoduché. Rusi už nebudú Európu oslobodzovať! Maximálne tak sa prihovoria, niečo pômôžu vyjednať, ale za slobodu si budeme musieť krvou zaplatiť my. Analógia s Donbasom "čiste náhodná".

Re: Re: Visegrád

mdmml | 16.01.2016

Velmi zaujimavy postreh. Skoda, ze si to nerozviedol viacej.


Re: Re: Visegrád

michal | 16.01.2016

presne tak. aj ja to vidim takto

Re: Re: Visegrád

Cico Ciciak | 16.01.2016

Vôbec nechápem tvojmu príspevku. Neviem, prečo by sa malo poľsko a maďarsko zapodievať s nejakým rozdeľovaním slovenska, keď budú s veľkou pravdepodobnosťou čeliť úplne iným problémom (moslimským dobyvateľom). Tiež som vôbec nepochopil súvislosť s frídmenovým videom o sanitárnom kordóne. Však ten už je predsa od Baltického po Čierne more dávno vytvorený (estónsko, lotyšsko, litva, poľsko, do istej miery bielorusko, ukrajina, do istej miery aj slovensko, rumusko, bulharsko).Tiež som nepochopil tej analógii s donbasom.

Re: Re: Re: Visegrád

JaroX | 17.01.2016

(1.) Pozri si na nete niečo o: "Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki." Nevieš, že Slovensko je tŕňom v oku "veľkomaďarov" a že oni si nielenže robia (áno, aj dnes) nárok na územia, ktoré sú oficiálne teraz slovenské, ale v princípe aj odopierajú právo na sebaurčenie slovenskému národu?

(2.) Poliaci sa už pred a počas 2.s.v. voči Slovákom "vyznamenali", takže je jasné, čo sa od nich dá čakať.

(3.) Keď má byť nejaký pás / kordón / hranica, tak musí byť... spojitý. Nemôže tam byť nepokryté územie. Ukrajina vôbec nie je istá. Rusi majú eminentný záujem ju vyriešiť, pravdepodobne GP bude dotlačený k tomu, aby ju Rusom prenechal. V takom prípade bude musieť ten "sanitárny kordón" prechádzať územím, na ktorom je dnes Slovensko. Súhlasil by slovenský národ / suverénny štát s niečim takým? No vidíš. A máš odpoveď na to, prečo sa budú chcieť zbaviť SR. Ako? No jednoducho - rozdelia ho medzi POL a HU.

(3.) Rusi / sovieti oslobodili Slovensko od fašistov, hlavne nemeckých. Zomrelo ich pri tom desaťtisíce. My sme vlastnými silami neboli schopní to urobiť. Ani dnes nie sme schopní si znárodniť nemecké, francúzske, americké a iné zahraničné podniky, banky, prirodzené monopoly na slovenskom území. Lenže Rusi nás už oslobodzovať nebudú. Ako chceš budovať v časoch vojny v Európe (občianska? náboženská?) samostatný, suverénny štát, alebo federáciu s Moravákmi a Čechmi, ak takmer všetky podniky na danom území vlastnia zahraničné subjekty / štáty? Analógia s Donbasom je taká, že ani tam ruská armáda nevstúpila. Ak by sa muži v Donbase nezorganizovali, nezobrali by zbrane do rúk a nešli chrániť mestá a dediny, tak ich tam znásilňujú, vraždia, upaľujú a "čistia" územie od "nepotrebných podľudí". A Európe (by) to bolo jedno. Prečo si myslíš, že o 1-2 roky im nebude jedno, keď niečo podobné bude prebiehať na Slovensku? Veď ich mestá budú "horieť" tiež, tak prečo by sa mali vôbec starať o to, čo sa deje niekde u "polorusov" na bývalom Slovensku?

Re: Re: Re: Re: Visegrád

Cico Ciciak | 17.01.2016

Dobre, že si to rozvinul, vďaka tomu som trocha pochopil, čo si myslel tým 1. príspevkom. To, že poliaci a maďari majú stále velikášske a nacionalistické sklony a trianon je pre maďarov potupa, to je všeobecne známe, len mi akosi nepasuje to, že budú s nami bojovať o územia v čase, keď budú mať dosť svojich starostí. A maďarsko nie je ruso-fóbne, orbán je skôr náchylný ku kompromisom s Ruskom, čo sa o takom ruso-fóbnom malom katolíckom zmrdovi kačinskom nedá povedať, takže nie je ani istota, že sa nechajú zatiahnúť do sanitárneho kordónu. Inak (česko)slovensko bol/je len obyčajný projekt (západných) veľmocí, taká skladačka (o slovensku ani nehovorím, však dostať územie, kde sú samí maďari, je proste už od začiatku pošahané). slovákov som nikdy nepokladal za národ a slovensko za štát. Však slovák si ho v podstate vôbec nevybojoval, ako iné národy vďaka obrovským množstvám obetí a ak nebude bojovať oň ani teraz, tak zákonite o slovensko príde. A dobre mu tak. slováci sú prosto ******.

Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

Cico Ciciak | 17.01.2016

To, že sme vlastne kolónia západu drúca na ich blahobyt a nie suverénny štát, to je už tiež obecne známe a preto si myslím, že bude veľmi ťažké nájsť nejakú motiváciu u slovákov, za čo vlastne bojovať, aj v prípade vojny. Proste nikto tu len tak nepôjde bojovať za kapitalistickú alebo biblickú ideológiu, západný kapitál a majetky nejakých kolaborantských zmrdov (bielych koňov) typu j and t, penta, široký, penta... a ich politické bábky, alebo za 400 eurové almužné!

Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

JaroX | 17.01.2016

SR nemôže samo ustáť tlak z HU a PL, Česi nemôžu sami ustáť tlak z Nemecka. Tak sme odsúdení na spoluprácu, alebo spoločný zánik.

Ono... ak Slovákov za národ nepovažuješ, prečo za národ považuješ Poliakov, Čechov, Srbov, Chorvátov, ... Rusov? Áno, asi by sa malo hovoriť o častiach jedného veľkého národa - slovanského, ale dnes, keď je to celé takto roztrieštené, sa to vôbec nedá.

Pjakin mal asi pred 2 týždňami takú poznámku, že po tom, čo Rusi začali pomáhať Sýrii a Iraku, mali by trochu pomôcť aj niektorým národom v Európe, ktoré o to majú záujem, lebo ak ich teraz nechajú padnúť, v budúcnosti to Rusi budú asi budú veľmi ľutovať. Myslím, že tým ukázal práve na Slovákov a Čechov. Ale zase - Ruská armáda na našom území krv prelievať nebude. Po ´89 sme sa im "pekne" odvďačili a to nám nikdy nezabudnú.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

Cico Ciciak | 17.01.2016

Národ určite sme, nejakú históriu máme, to moje vyjadrenie bolo skôr o frustrácii. Skôr som to myslel tak, že si nezaslúžime vlastný štát. Však ho už vlastne ani nemáme. :DD To sú len čiary na mape. Nakoniec to asi bude skutočne tak, že vzhľadom na mizernú situáciu, v ktorej sa nachádzame už zo 25 rokov, aj na súčasné dianie, nám ani nič iné nebude zostávať, než sa opäť spojiť s čechmi/českom, aby sme zachovali aspoň tie hranice na mape. Inak, čo si myslíte o aktivite Ruda Vaského, ktorý tu už roky propaguje znovu-obnovenie čs. Je pre mňa stále záhadou. Žeby človek gp, ktorý tu má za úlohu vytvárať príslušné/vhodné informačné pole?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

Cico Ciciak | 17.01.2016

No tak jasné, že slovensko nikdy nič neustojí samé. My proste nie sme suverénny národny štát, ale vždy sme boli len do počtu, bezvýznamný prívesok alebo kolónia. Neviem, či je to výhoda alebo nevýhoda. Však to aj Pjakin raz dávnejšie hovoril, že slovensko bolo len príveskom česka, aby mu dodalo zdrojovú stabilitu. No a vzhľadom na toto všetko mi je stále divné, prečo by som mal dnes voliť kotlebu. Však ten chlap snáď ani nevie, o čo kráča a čo sa dnes deje a nikdy nebude za znovu-obnovenie čs. Ako skutočná/nefalšovaná opozícia môže byť ok, ale na vládnutie dnes prosto nemá. Pán Chelemendik túto dnešnú situáciu vo svojom videu dobre zhodnotil. * https://www.youtube.com/watch?v=SXvhHfYonm0 * Na budúci rok sa môžu diať "zaujímavé" veci.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

JaroX | 17.01.2016

Kotlebu by som nevolil ani ja. Problém teraz vidím v tom, že zrazu je tu plno pro-národných, pro-slovenských, pro-ruských strán, ktoré získajú vo voľbách 1-3% a do parlamentu sa aj tak nedostanú, ale zoberú hlasy od SNS... ktorá takto bude mať možno 7% namiesto 12-15%.

Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

jana 123 | 18.01.2016

ospravedlnuje ta len tvoja absolutna nevedomost a totalna neznalost dejin slovanov a dejin slovakov ako takych. ty si kto vlastne?
Precitaj si :
Jonáša Záborského Dejiny kráľovstva uhorského od počiatkov do časov Žigmundových
Tajné dejiny Slovenska, Slovenov a Sloveniek od Oskára Cvengroscha
Viktor Timura: Zamlčané dejiny

Slovania, nasi predkovia a sloveni boli na tomto uzemí tisicrocia a
este tisicrocia pred biblickym letopoctom a to ze biblicky projekt / nie je to Kristov projekt/ uz tisicrocia prekrucuje
a prepisuje dejiny, miesto toho nam projektuje his-TORiU - odvodene od TORY -TORA - domysli si o co ide...
preco museli horiet kniznice, /ALEXANDRIJSKA .../ preco sa tak usilovala inkvizicia ....
preco bo zruseny slovansky kalendar a zavedeny novy - od udajneho narodenia Krista, co ani nezodpoveda jeho skutocnemu narodeniu - ale bol zavedeny GP ako biblicky projekt
a so skutocnym KRISTOM nema nic spolocne - PO OVOCI ICH POZNATE
Kristus by nikdy nesirli vieru mecom ako kolonizatori v afrike amerike australii....
SOM HRDA NA TO ZE SOM SLOVENKA, SOM HRDA NA SVOJICH PREDKOV I NA SVOJU VLAST a kto nie, tak si svoju vlast skutocne nezasluzi, lebo
ludia ako ŠTUR HVIEZDOSLAV, ZABORSKY , CHALUPKA a vela inych
lebo sedliaci, co uchovali svoju rec, svoju zem, svoje zvyky, svoje piesne, nadherne kroje, nam zanechali poklad
A MY HO MAME UCHOVAT PRE NASICH POTOMKOV I PRE BUDUCE GENERACIE NA OBOHATENIE OSTATNYCH NARODOV

roznorodost je ziaduca . Ked maliar maluje a miesa farby potrebuje ich zachovat vsetky. Ked vsetky farby plasteliny zmiesate do jednej hrce co vam vznikne? nevabna hmota podobna .... exkrementom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Visegrád

Marína | 24.01.2016

Vďaka za Tvoje vyznanie slovenky a slovanky. Člověk je rád, že nie je so svojimi myšlienkami osamotený a inšpirácia ďalej sa vzdelávať prichádza z tohoto webu a diskusie. Tam je naša sila a povinnosť odkaz našich predkov udržiavaťa ďalej šíriť.

Re: Re: Visegrád

jana 123 | 18.01.2016

100 suhlas

ci sa to niekomu paci a ci nie, vytriezvenie bude tvrde a nekompromisne
bude zalezat, ci sa nase elity poucili z mnichova a ci si ho budu chciet zopakovat avsak v inom prevedeni

uz nie protektorat a SR ale totalny zanik oboch roznesvarenych a nejednotnych nevernych a hasteriacich sa partnerov

V.V. Pyakin

Irena | 15.01.2016

Pro ty , kteri se ucili rustinu si ho muzete poslechnout na YouTube v originale . Posledni co jsem poslouchala , vzdy vecer pred spanim , bylo zamysleni nad schuzkou Ivanova a H.Kisingera , z jedne odpovedi Kisingera Ivanov uzavira , ze Kisinger je zastupce GP a hned mu to sdeluje jako konstataci , coz mu Kisinger nevyvratil!

Slované?

Tana | 15.01.2016

My nejsme Slované, my jsme míšenci.
Slované osídlovali nížiny, kde se věnovali zemědělství. Často přepadali jedni druhé a tím se obohacovali, ale z druhé strany nepočítali s využitím majetku jedním rodem po staletí.
Obyvatelé hor měli horší možnosti zemědělství, ale lepší možnost obrany. Proto se věnovali dobývání nerostů a jejich zpracováním, jejich sídla byla obranyschopná a rody počítaly s jejich využitím po staletí. Z kovářů se stali hodináři.
Jestli chce někdo účinně pomoci Slovanům, tak se nemůže přizpůsobit jejich způsobu života / každá 3. generace začíná od 0/, ale musí jim zprostředkovat náž způsob existence.

Slované?

Tana | 15.01.2016

My nejsme Slované, my jsme míšenci.
Slované osídlovali nížiny, kde se věnovali zemědělství. Často přepadali jedni druhé a tím se obohacovali, ale z druhé strany nepočítali s využitím majetku jedním rodem po staletí.
Obyvatelé hor měli horší možnosti zemědělství, ale lepší možnost obrany. Proto se věnovali dobývání nerostů a jejich zpracováním, jejich sídla byla obranyschopná a rody počítaly s jejich využitím po staletí. Z kovářů se stali hodináři.
Jestli chce někdo účinně pomoci Slovanům, tak se nemůže přizpůsobit jejich způsobu života / každá 3. generace začíná od 0/, ale musí jim zprostředkovat náž způsob existence.

Re: Slované?

Hox | 15.01.2016

Nerozumím. Co chcete sdělit?

Re: Re: Slované?

stretnutie | 15.01.2016

Tiež sa pýtam,Tane,prosím,vysvetlite,ako to myslíte.

Re: Slované?

Cico Ciciak | 15.01.2016

:DD

GP - 8.15 minuta - otázka..

Jan | 15.01.2016

Jestliže GP má konceptuální moc a vytváří koncepci řízení společnosti k dosžení vytyčených cílů, tak jak chápeme ,,jeho´´ cíle ? Jak je vnímáte ? Kudy a kam ? Díky.

Re: GP - 8.15 minuta - otázka..

Hox | 15.01.2016

Pokud umíte identifikovat cizí procesy řízení, vidíte výsledky, metody, principy, máte stovky let historie kde se vám podaří působení GP identifikovat, je těžké přibližně odhadnout o co se snaží? Jiná věc je proč to dělají, to je komplikovanější otázka a konrétně to ví jen oni sami.
V nejobecnější rovině je jejich cílem nedovolit lidem, aby se stali Lidmi. I ten NWO není cíl, jen prostředek.

Re: GP - 8.15 minuta - otázka..

Irena | 15.01.2016

Cil ? Zajistit pro sve budouci nasledniky absolutni moc ! Politickou i materialni ! To co se deje tisicileti pro GP , dnes jiz 358 rodin , pro ne musi pokracovat ....

Děkuji

Marta | 15.01.2016

Pan Pjakin má velmi široký okruh znalostí...jak by bylo skvělé, kdyby naše školství mělo takové učitele...vypráví opravdu poutavě a to je to, co mi ve škole často chybělo

Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

VEZSENYI Václav | 15.01.2016

...s tím že tzv. GP kterým čistě z principu nemůže býti jiný nežli ZŘEČENSTVO čili BŮH, to za prvé (už jen tím že o někom uvažuje/věříte v jeho GP moc tímto postojem potvrzuje té jeho postavení!!! .....a pak už jen stojí za připomínku že když Valerij mluví o nemožnosti opustit planetu myslí se tímto že je to subjekt který nemá jinde MOC!!! tedy jinde jeho projev nefunguje.....tedy není skutečný GP ve smyslu toho výrazu!!! Prosím prosím prosím, používejte logiku nikoliv fantazii!!!
V_

Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

Hox | 15.01.2016

jsi nějak mimo, zjevně nechápeš obsah pojmu GP.

Re: Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

VEZSENYI Václav | 15.01.2016

Uveď kde a čím jsem MIMO!!! Zatím jen něco konstatuješ!!! Uveď postulát o který se ve svém tvrzení opíráš!!! Ale chtít něco takového od někoho kdo si neuvědomuje rozdíl mezi astrálem a fyzičnem je čirá blahovost!!! Nebo mě přesvědčíš o svém pochopení mnou vyřčeného!!! Víme ŽE NEE, už jsem s TEBOU měl tu čest ohledně (haarp,chemtrail's,VOJENTORG) avšak ty si NEPOUČITELNÝ!!!

V_

Re: Re: Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

Hox | 15.01.2016

Pojem GP je součástí terminologického aparátu Koncepce společné bezpečnosti, kde je i srozumitelně vysvětlen. Ty jej zjevně chápeš nějak v principu jinak, takže řada vysvětlovat je na tobě: co konkrétně chápeš pod pojmem GP?

Re: Re: Re: Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

VEZSENYI Václav | 15.01.2016

Pakliže a bla bla bla......to ŽE se něco nějak nazývá a to že nikdy nebyl GP objektivně určen KONKRÉTNĚ jaksi něco vypovídá. Ale věř si čemu chceš, jen si laskavě připusť že to čemu VĚŘÍŠ tě vědomě i nevědomě formuje stejně jako tvé činy!!! Už je to takto srozumitelné!!! A to že se EU jmenuje tak jak se jmenuje znamená to snad NĚJAKOU opravdovost toho názvu??? Odpověz si sám!!l
V_

Re: Re: Re: Re: Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

udo | 15.01.2016

To je ako pri tom stole -
rozhovor Bolka s ženou Pana doktorka :)
(s prepáčením)

Re: Re: Re: Re: Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

Hox | 15.01.2016

Nechápat jazyk tvého kmene, zkus psát jako člověk.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už jste vyloženě TRAPNÍ!!!

M.C. | 16.01.2016

On má na mysli dialog z filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntag.

Tam se žena doktora práv(Ivana Chýlková) ptá Bohuša (Bolek Polívka), jestli věří v Boha. Ten jí na to přikývne a ona se podivuje jak může věřit v existenci bytosti, kterou nikdo neviděl. Načež Bohuš odpovídá: ,,Vašu p.ču jsem taky neviděl a přesto věřím že ju máte."
To je výborně vystižená myšlenka. Boha není třeba vidět, on možná ani vidět není. Leda způsobem, jakým byl vidět Jára Cimrman - viz vysvětlení Cimrmanova filozofického systému v úvodu hry Vyšetřování ztráty třídní knihy.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek