Joe Biden & kapitulace USA. Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 14.12.2015

Joe Biden & kapitulace USA. Otázky a Odpovědi V.V. Pjakina ze dne 14.12.2015

18.12.2015

 

Titulky: Irena

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 14.12.2015.srt (90613)

 

0:23 Jaké byly reálné motivy návštěvy Bidena na Ukrajinu?
4:45 Janukovyč oznámil návrat do politiky. Jaké má cíle?
8:00 Kdo inicioval odstavení Jacenjuka?
13:25 Čím Putin zaměnil finanční systém, svou nabídkou restrukturalizace dluhu Ukrajiny?
19:47 Proč je tolik řečí ohledně 3-miliardového dluhu Ukrajiny? Vždyť britská burza garantuje zaplacení.
23:20 Je možné vstoupení Donbasu do Ruska, po začištění banderovců na Ukrajině?
33:10 Vražda Dremova, co se děje v DLR a LLR?

45:20 Proč se USA nedaří vyprovokovat Turecko a Irák?
57:35 Proč se Bašar Asad neobrací na OSN ve spojení s nesakcionovanými kroky USA na území Sýrie?
1:02:45 Jak probíhá potopení USA?

1:09:35 Pokud Obama potápí USA, proč tehdy mluví o výjimečnosti USA?
1:22:20 Studujte KSB a DVTR! :)

 

 

Diskusní téma: Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 14.12.2015

k Pax Americana

Iko | 26.12.2015

V diskuzii nik nevenoval pozornosť k zmienke V.V.Pjakina k spôsobu života v USA keď 5% jeho obyvateľstva spotrebúva v štýle Pax Americana polovicu svetovej produkcie a pritom veľká časť populácie planéty hladuje. Čo potom keď iné štáty prevezmú štýl spotreby Pax Americana? Planétu vyžerieme?? Alebo lokálnymi vojnami vyhubíme časť populácie planéty, aby sme mali v štýle Pax Americana dostatok iba pre seba???

.

Cico Ciciak | 23.12.2015

Voláko som nepochopil od V.V. Pjakina tú časť na konci videa, to s tým zosilnením kladných reakcií spoločnosti globálnym prediktorom.

Re: .

Hox | 23.12.2015

kladné/záporné vazby, nikoliv reakce.

při řízení jsou vždy důležitější záporné zpětné vazby, a celá příroda funguje na záporných zpětných vazbách, kladné zpětné vazby v přírodě nejsou, ty vytvořil až člověk např. jaderná řetězová reakce - čím více štěpění, tím se štěpení zrychluje.

Pokud je v nějakém systému kladná zpětná vazba, dochází k jeho samolikvidaci v konečném čase, toto měl na mysli Pjakin ve vztahu k USA - část místní "elity" a společnost nepochopila jeho signál dát zpátečku, "jinak bude zle", proto GP aktivoval kladné zpětné vazby formou vyprovokování náboženského konfliktu = urychlení procesů rozpadu a rozpad po zlém namísto (relativně) po dobrém.

Obama vystoupil s řečí-signálem pro

Re: Re: .

Cico Ciciak | 24.12.2015

Nejako takto to Pjakin povedal. Ešte mi vysvetli, čo to je vlastne tá "spätná väzba", ja som si vždy myslel, že nejaká odozva alebo reakcia (publika). Tam bude asi pes zakopaný.

Re: Re: Re: .

Hox | 24.12.2015

Termín z teorie řízení a regulace. Představ si, že by člověku byla bolest příjemná, například když položí ruku na sporák. To by byla kladná zpětná vazba. Záporná zpětná vazba je např. signalizace problému, bolest u člověka nebo kontrolka v autě. Více viz DVTR.

Re: Re: Re: Re: .

Cico Ciciak | 24.12.2015

No a prečo potom kladná spätná väzba vedie k likvidácii systému? Však, ak mi nesvieti žiadna kontrolka, tak systém funguje dobre, nie?

Re: Re: Re: Re: Re: .

Hox | 24.12.2015

Pokud jsou v umělém systému vyvážené kladné i záporné vazby, nikoliv, jen pokud se nějaký systém zacyklí ve smyčce kladné zpětné vazby, čím se dostane po nějaké době mimo režim stability. Např. motor, kde by namísto volnoběhu byl systém, zvyšující otáčky. V přírodě kladné zpětné vazby jako takové obecně neexistují, vždy jen záporné = regulující. Kladné se dají chápat jako "aktivující" - čím víc je nějaký parametr mimo normu, tím rychleji se ještě víc odchyluje. (negativní zp. vazba - čím víc je nějaký parametr mimo normu, tím rychleji se vrací do normy)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

jh | 24.12.2015

je to tak ako pises. dlho mi ale hlava neberie, preco je rusko tak pozitivne ohladom jadrovej energetiky v podobe, v akej sa nachadza dnes.to je presne totizto priklad neskutocnej kladnej vazby, ktora ked sa pojebe, tak ju uz nikto neda dokopy, vid fukusima. tiez vobec netusim, preco sa nikto nezaobera fukusimou, vsetci su uplne spokojni. je mi jasne, ze si jadrova loby nebude pilit konar pod sebou, no nikto ani len nepipne a pritom je to uplne v pici, co sa tam stalo.

Plány GP - Masonov na vyhladenie ľudstva.

hm | 20.12.2015


https://www.youtube.com/watch?v=GA8u2O72m4g

Všetko beží presne podľa plánu.
Putin je figúrka poslušne hrajúca svoju úlohu

Ukrajinský, Ruský oligarchovia sú riadení jednou a tou istou silou.

https://www.youtube.com/watch?v=U2flx3tk9C0
Сергей Салль: Заговор против Руси! Уничтожение наследия Предков

https://www.youtube.com/watch?v=6BYfKa8WrbU
https://www.youtube.com/watch?v=7xq-s_sOxx4

Re: Plány GP - Masonov na vyhladenie ľudstva.

Hox | 21.12.2015

PLÁN:

1) naházet linky v cizím jazyce na videa pochybných osob, údajné "autority"
2) přidat pár eschatologických výroků, údajně shrnujících vystoupení těch "autorit", bez jakékoliv argumentace.
3) manipulační nadpis příspěvku

zkus to zas příště, možná to dopadne líp.

ps. linky v čínštině by nebyly? Aby to bylo zase o něco srozumitelnější pro české publikum.
ps2. nepůsobil jsi tu dříve jako "miroslav", který argumentoval sporákem? ( http://leva-net.webnode.cz/news/je-informace-v-principu-neutralni-/ )

Re: Re: Plány GP - Masonov na vyhladenie ľudstva.

Dubik | 21.12.2015

Janukovič je levoboček Putina. Logicky se vrací zpět.

Re: Plány GP - Masonov na vyhladenie ľudstva.

Ivan | 21.12.2015

ruskí a ukrajinskí sa píše s mäkkým í !!!!

Lenin-Stalin-Putin

Bratislava | 20.12.2015

Doporučují přečíst od Rybase dvľě knihy, které doplní mezery v chápání historie SSSR. Jedna je Diplomat války po válce, druhá Stalin Krev a sláva. Jedna je o Grpmykovi a druhá o Stalinovi, ale obě jsou o historii SSSR z pohledu už ne XX.sjezdu a Chruščovovských překrucování. Potom snadněji se chápe i Pjakin. Já si u Putina vážím především jeho návrat k výchově k vlastenectví a také to, že se snaží, a daří se mu, obnovit důvěru k Rusku ve světě. Podmínky, ve kterých se snaží udržet světový mír a jeho přístupy, jsou v mnohém podobné těm, ve kterých pracoval Stalin, který podle nových přehodnocení sovětské historiografie vůbec nebyl takový zloduch, jak nám se snažili po XX.sjezdu namluvit.

puzzle

turista | 20.12.2015

Jako kousky puzzle se objevuji informace, ale smysl to dava, az kdyz vis, jak ma vypadat cely obraz.
Me se obraz poskladal do podoby toho, ze usa i rusko (klidne v osobe Putina) jsou dve strany teze mince. Hodny a zly. Chvili je hodny ten, chvili onen. Ostatni okolo je jen hra, omacka pro lidi. Pak hodne udalosti dava smysl. I ty, ktere drive smysl nedavaly...

Re: puzzle

Oracle 911 | 20.12.2015

Strelil si capa, skôr USA a Čína sú 2 strany tej istej mince.
Lebo síce sa provokujú navzájom ale vzájomné investície a prenos technológie stále pokračujú.

k Marxovi

Olga | 19.12.2015

Na tom, co říká Marx je hodně pravdy. Neustálé lavírování má v ruských dějinách tradici. Defenzíva. Ale kdy už pochopí, že Západ je utkán ze zrady míru a na Rusko bude útočit a taky na ně doslova i dnes útočí. Obkličuje ze všech stran.
Rusko se vždy hrdinně bránilo, to ano, a proto by se už mohlo začít chovat opačně. Když na vás stále někdo doráží a je otevřeně nepřátelský, co uděláte? Kam dospějete steoriemi bratrství a neodporování zlu?
samozřejmě, že všechna na animozita vůči Rusku je vlastně obchod ní aktivitou, na skoro šesté prioritě.
Marx navrhuje razantní odpověď vůči agresivnímu Západu a jeho myšlení je aktivní a ne proaktivní, které Rusko, aspoň navenek, stále uplatňuje a tím sebe prezentuje jakožto donekonečna ústupné. USA si žádné takové servítky neberou.

Re: k Marxovi

Oracle 911 | 19.12.2015

Videla si už toreádora ako skolí býka (pred tým než si s ním "pohral")?
Presne to robí, Rusko ale namiesto toho aby vrážal do Západu kopije nechá agresora padnúť na svoje meče a potom ho dorazí.

Navonok to vyzerá ako vytáčky a ustupovanie, ale Rusi dostávajú svojho oponenta kam chcú. Nevyšlo im to len vtedy keď došlo k zrade vo vedení napr. Rusko-Japonská vojna, Veľká vlastenecká vojna (WW3), Afganistan a celá Studená vojna.

Re: k Marxovi

Vesna | 19.12.2015

Ja teda nevnímam, že by bolo Rusko v defenzíve. Práve naopak. Chopilo sa príležitosti a brilantne manévruje v tom mínovom poli, ktotré mu západ neustále nastražuje. Západ tým nekalým konaním stráca stále viac a viac a pomaly ale isto prestáva byťvedúcim policajtom planéty. Možno to na krátkom časovom priestore tak nevidieť ale do budúcna západ pozíciu stratí a Rusko ju získa. A to, a ako to Rusko robí je veľmi dobrý vklad do budúcna. A v neposlednom rade, už svetu hrozila niekoľko krát ďalšia svetová vojna. Iba vďaka Rusku a jeho šikovnosti, ako mali ťahy premyslené dopredu, sme sa tomu zatiaľ vyhli. Chválabohu! Pretože tým, čo navrhuje Marx by sme tú vojnu mali rýchlejšie, ako by nám bolo príjemné. Je fajn, že rusi sú momentálne v takej fascinujúcej zostave, že sa dokážu tým podlým úskokom západu vyhýbať. Rusi nakoniec presvedčia celý svet, že žiť a vládnuť sa dá aj inak ako hádzať po svete ľuďom bomby na hlavu a vyciciavať (prepáč cico ciciak) ich prírodné zdroje a honosiť sa zvrhlými chúťkami a inými "západnými" nehodnotami.

Re: k Marxovi

čtenář | 19.12.2015

Zkuste se na to podívat jak na husitské války - křížáci byli vždy v přesile a Husité vítězili díky taktice - vnutili nepříteli svůj styl boje (vozová hradba atd..). Kdyby bezhlavě vyrazili proti křižákům do boje, padli by v první bitvě do jednoho. USA jsou stále vojenskou velmocí + Evropa a Japonsko atd...
Dále - Rusko chce zvítězit za cenu MINIMÁLNÍCH obětí, jak na své strabě, tak straně nepřítele. Vy toužíte po jaderné válce??
Co někdy vypadá jak ústupek, může být ve skutečnosti rozhodující moment vedoucí k vítěztsví. Důležité jsou nejen "svaly", ale i "mozek"..
A Putin je judista, na to nezapomínejte.. tam menší soupeř může porazit většího, pokud využije slabostí nepřítele ve svůj prospěch..

Re: k Marxovi

Cico Ciciak | 20.12.2015

Pozerám, že tady stále niekto tak vehementne túži po jadrových hríboch! dievča, ale toto nie je pc hra alebo nejaký americký akčnák zachráňte vojína rajena! :DD

Re: Re: k Marxovi

Olga | 20.12.2015

Neměla jsem na mysli válku, ale nějaký aktivnější fígl proti Západu, který my ovšem nevymyslíme...Protože neznáme všechna existující
fakta, nemůžeme situaci vyhodnotit správně. Já jen psala o svém intuitivním cítění a myslím, že Marx taky.Rusko stále jen reaguje, Oni stále tvoří podmínky. Tak tuto situaci lze snad obrátit i jinak , než válkou. Proč se tak neděje? Především neznáme situaci v Rusku. Vše je hra mocností a hypotetického GP.Na kterého nikdo není scopen/ochoten ukázat prstem, aby ho lidstvo už konečně rozmázlo.

Re: Re: Re: k Marxovi

Cico Ciciak | 20.12.2015

1. Áno, Rusko nastavuje globálne parametre a to sa západu nepáči!

2. Ľudstvo musí bojovať skôr so samým sebou, než s nejakým gp, ktorý len využíva svoju prevahu v znalostiach proti nemu!

Re: Re: Re: Re: k Marxovi

udo | 21.12.2015

Áno, nemá zmysel bojovať
PROTI niečomu,
ale ZA niečo.

GP je prosto Zhora daná motivácia myslieť.
..i spoznať zvera v sebe, mať ho rád
a miesto v živote mu určiť, zmysel dať.
Tak na základe pevnom Človeka stavať
a nenechať ho na konári "primáta" vysieť.

Re: Re: Re: Re: Re: k Marxovi

KL | 21.12.2015

Skláňam sa pred Vaším talentom - vystihnúť podstatu a pritom vo veršoch. Vždy si rada prečítam Vaše príspevky.

Re: Re: Re: k Marxovi

petržlen | 20.12.2015

Nedávno (pred niekoľkými týždňami) niekto v diskusii na tomto webe dokázal dosť explicitne ukázať prstom na GP, ktorý tým prestal byť až taký hypotetický. Napriek tomu ho ľudstvo nerozmázne. Čiastočne preto, že mnohý človek tomu neverí, navyše nie je ochotný, lebo by v prvom rade musel niečo robiť sám so sebou.

Re: k Marxovi

marx | 22.12.2015

Dakujem

Lenin

Paulo | 19.12.2015

Nemozem si pomoct, ale Pjakin sa zatedy vzdy vyjadruje o Leninovi pozitivne, minimalne kontextovo, nieco mi o tomto ctenom sudruhovi uslo? Nazory?

Re: Lenin

Vasiľ | 19.12.2015

Podľa miery svojho chápania konal dobro a podľa miery svojho nechápania zase zlo. Podobne ako Strelkov. To k motivácii na štúdium KOB.

Re: Lenin

Cico Ciciak | 20.12.2015

Čo sa ti konkrétne nepáči na Leninovi?! Možno by si mal začať s tým, pánko! To ale nebola poklona! Súdruh určite je! Ale ty nie si môj sú-druh, ani nemôžeš byť, lebo ja som boľševik/komunista a som na to hrdý! BTW: Inak neviem, čo to znamená "zatedy" a jak si vyložiť tú príslovku "kontextovo"! Tu furt volakto píše tak, aby mu nerozumel ani kresťanský pseudo"boh"!

Re: Re: Lenin

Cico Ciciak | 20.12.2015

Tým kontextovo myslíš vo všeobecnosti/celkovo/nekonkrétne či ako?! :DD

Re: Re: Lenin

Paulo | 20.12.2015

Chcel si mi aj niečo múdre povedať? :D

Re: Lenin

Hox | 21.12.2015

Například uzavřel brestský mír, navzdory plánům jeho investorů.

Re: Re: Lenin

KL | 21.12.2015

Mohli by ste ešte pustiť zo dve vety k tomu Leninovi? Okrem naštartovania revolúcie o ňom vlastne neviem nič konkrétne a vidím, že nie som sama. Mal vypĺňať zadanie GP, bol školený v CH, nerozumiem, čo ho viedlo k tomu Brestskému mieru. A ešte ak bol Trockij proti mieru. Ďakujem. Viem, že mám niekde čítať - aj o ňom raz budem, no niet toľko času.

Re: Re: Re: Lenin

Hox | 22.12.2015

Zdá se mi že byl využitý spíše naslepo, konal podle své míry chápání, sice byl zednář, ale krátce před smrtí vystoupil z lóže a požadoval, aby komunisté nemohli být zároveň zednáři (po jeho smrti nevyplněno, KSSS se přezdívalo největší zednářská lóže na světě). Faktem je, že uzavřením brestského míru udělal čáru přes rozpočet "zákulisí", nebo jeho části. Podle všeho nebyl zasvěcený do plánů do té míry, jako Trocký.

Re: Re: Re: Re: Lenin

KL | 22.12.2015

Ďakujem.

Toky zboží

kattka | 19.12.2015

Nevím co si mám představit pod pojmem, který je ve videu v čase 18:20 a sice, že "státy musí definovat zcela jiné toky zboží", chápete někdo, co to znamená?

Re: Toky zboží

Oracle 911 | 19.12.2015

Ide o spôsob globalizácie podľa iného konceptu, pretože súčasný finančno-korporátny vyhovuje len úzkej skupine. O tom novom koncepte môžeš urobiť obraz tu (boli k tomu použitá znalostná báza KOB a DVTR):
http://newyouthpolicy.org/en/articles-en/259-spb-consensus-eng

Re: Re: Toky zboží

Cico Ciciak | 19.12.2015

Niečo podobné vyšlo aj na zvedavcovi v cz:

http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6408-multipolarni-svetovy-rad-nova-etapa-globalizace.htm

oprava

Gumlirer | 19.12.2015

Pána Pjakina by som trochu poopravil.
Ide o čas 7:36-7:54
Pozícia Janukoviča je OMNOHO lepšia, ako Benešova. Janukovič je legitímny prezident (reziduuje len mimo štátu), ukrajinská štátnosť (zatiaľ) nie je spochybnená.
Beneš však OFICIÁLNE ABDIKOVAL 5. októbra 1938 a 22(!) októbra odletel do Londýna ako súkromná osoba, venoval sa univerzitným prednáškam v Chicagu, kde pôsobil do mája 1939. Československo potom dokonca zaniklo. Beneša a jeho okruh v Anglicku nikto nebral vážne. Veľvyslanca Zdeňka Firlingera dokonca vypoklonkovali aj z Moskvy 17. novembra 1939. (Vtedy bol už podpísaný pakt Molotov - Ribbentrop). S uznaním Beneša, ako prezidenta (už nebol vo funkcii + zanikol štát) mali hlavne vojaci (dôstojníci) v zahraničí, nakoľko mu vyčítali vojenskú pasivitu voči Nemecku. Hoci Francúzsko i V. Británia uznané Československý národný výbor, Mníchovská dohoda stále ostávala v platnosti. AŽ po napadnutí ZSSR došlo k úplnému uznaniu Beneša a jeho vlády zo strany ZSSR. Bola vyjadrená kontinuita s predmníchovskou ČSR a neplatnosť Mníchova.
V podobnej pozícii bol i de Gaull a jeho Francúzsky národný výbor.

Janukovič to má, podľa mňa, omnoho ľahšie.

ps: Benešovi po vojne z Londýna prišiel účet. Za nájom a náklady súvisiace s pôsobením jeho vlády na pôde Británie.

Re: oprava

M.C. | 21.12.2015

Britové a Francouzi nás klidně předhodili vlkům, snažili se potom Němce nedráždit a znovu nás vzali na vědomí, až když došla řada i na ně a zjistili, že by nás ještě mohli využít.
Přičemž lépe se zachovali Francouzi, Britové nám po válce vyúčtovali nejen náklady na provoz vlády, ale i veškeré náklady na činnost našich jednotek v Británii, jako by naši chlapi nebojovali a neumírali za přežití Británie. Ty hovada zapráskané nám to strhly z našeho zlatého pokladu, který nechal na Západ vyvézt právě Beneš. Jednání o vrácení zlata se táhla až do 80. let a nakonec nám v roce 1986 vrátili asi třetinu původního množství.
Když se naši lidi snažili argumentovat tím, že jsme bojovali i za jejich zájmy, odmítali se o tom bavit a hrozili, že nám nevrátí nic.
Jeden z vyjednavačů se na to konto nechal vyměnit, s tím že už nemá sílu s takovými lidmi jednat v rámci slušnosti.
Viz kniha Kam zmizel zlatý poklad republiky?

Janukovič je naprosto zdiskreditovaný, teď už je to figurka na jedno použití, jenom aby ve vhodném okamžiku právně zneplatnili celý pomajdanový režim a jeho kroky.
Potom by měl být urychleně nahrazen někým jiným, kdo bude mít v očích Ukrajinců nějakou důvěru.

Ukrajinský dluh

Jura | 19.12.2015

Začínám tu hru možná chápat.
Jdu se učit, se učit, se učit.

Pjakin

marx | 19.12.2015

minule pan Pjakin hovoril,ze Bospor a Dardanely pripadnu Rusku a teraz hovori, ze pripadnu Cine....a na buduce povie co?

Re: Pjakin

Jura | 19.12.2015

Teď mluvil o tom, že to je plán GP. Ta čína.

Re: Pjakin

Cico Ciciak | 19.12.2015

Áno, V.V. Pjakin sa často s nami vôbec nepára a myslí si, že sme všetci na jeho úrovni chápania, informovanosti a vykladania si vecí a preto často hovorí len skratkovite bez nejakého bližšieho ozrejmenia veci a tak. Často to potom vyznie ako logický nonsens, ako píšeš. Napríklad, keď aj v tomto videu tvrdil, že ussa chcelo rozpútať vojnu medzi tureckom a irakom, aby vznikla ešte väčšia utečenecká vlná smerom do eu, ale tuším predtým tiež povedal, že eu/západ (gp?) budú likvidovať turecko ako neposlušný nástroj, a teda vznikne tam občianska vojna všetkých proti všetkým, ktorá, jak som to ďalej pochopil ja, nebude vadiť ani Rusku. A ja sa pýtam: a takto utečenci nebudú? Nebudú do eu utekať tí ľudia z utečeneckých táborov v turecku alebo samotní turci (jak straší napríklad Chelemendik)? Dnešný diel bol hodne ťažký na pochopenie, hlavne keď človek nerozumie rusky, nesleduje tak ruské spravodajské weby a nevie, čo sa deje napríklad na ukrojine, že tam napríklad niekoho zabili. Tiež som nepochopil, prečo mu vlastne tí, ktorí ho aj zabili, dali najprv tú flešku. Sakra, sakra, sakra, sere ma, keď niečomu nerozumiem a hlavne vtedy, keď ani nie je vina na mojej strane, že by som napríklad nechápal slovám a tak. Problém je dakedy, vybrať si ten správny zmysel nejakej vety (tvrdenia), hlavne keď ich tá má viac. Na začiatku som tiež nepochopil, prečo najprv ussa chcelo čo najskôr dohnať ukrojinu k totálnej občianskej vojne, ale teraz radšej podržali jacehňupa, aby oddialili štátny bankrot(?). To mi moc zmysel nedáva, keď chceš, aby sa to tam čo najskôr zosypalo a spôsobilo vojnu, ktorá by sa preniesla aj do Rusko a aj do eu. Ďalšia vec, nepochopil som slovnému spojeniu, keď vysvetľoval otázku perestrojky ussa, že: "a preto sú vytvárané spojené štáty a irán..." Aké spojené štáty? Myslí tým eu ako federáciu alebo čo? Inak, som zvedavý, jak gp odpúta ussa a celkovo západ od ich vysokých požiadaviek na konzum. Ak to pôjde postupnou salámovou evolučnou metódou, tak to môže trvať aj desaťročia, ergo žiaden totálny krach v ussa, rovnako dolára, by sa podľa plánu nemal konať, jak sa mnohí anti-ussa-kers tešia, ale skôr nejaké lokálne konflikty rôzneho druhu (etnické, ekonomické, ekologické...). Atď, atď. Idem si to radšej pustiť ešte raz, vtedy to zvyknem pochopiť, myslím, aspoň na 90%.

Re: Re: Pjakin

JaroX | 20.12.2015

(1.) "A ja sa pýtam: a takto utečenci nebudú? Nebudú do eu utekať tí ľudia z utečeneckých táborov v turecku alebo samotní turci (jak straší napríklad Chelemendik)?"
Pjakin už dávnejšie povedal, že pre GP je súčasný stav s utečencami v EÚ dostatočný a že sa teraz ďalší prílev bude snažiť zastaviť, aby sa to celé nezvrhlo na vojnu, čo by pomohlo štátnej elite USA. Ja to vidím tak, že GP preberá riadenie EÚ plne do svojich rúk a súčasnú situáciu použije pre vytvorenie vlastnej armády a tajnej polície. Vojaci USA z územia EÚ pôjdu preč. Z Turecka už do EÚ nebudú prúdiť utečenci, lebo EÚ už podplatilo Turecko, aby túto vec riešilo na SVOJOM území. Takže odteraz už bude EÚ vydierať Turecko: Ak chcete postupné splátky častí dohodnutej sumy, zastavíte prílev utečencov (nezaujíma nás, akým spôsobom). Pre ČR a SR to môže byť na prvý pohľad dobrá správa, ale z dlhodobého pohľadu sa potrebujeme včas odtrhnúť, lebo s nami bude amen (Nemci, Holanďania, Dáni atď potrebujú Lebensraum!).

(2.) "Tiež som nepochopil, prečo mu vlastne tí, ktorí ho aj zabili, dali najprv tú flešku."
Neviem presne, čo myslí tou fleškou, asi to budú kompromitujúce informácie o niektorých ľuďoch, ktorí pripadajú do úvahy na vysoké posty v politike UKR a RU. Isté je, že keď mu ten niekto tú flešku dával, nepredpokladal takýto vývoj - že vojna na Donbase skončí, že ten príjemca bude ešte živý a vhodný na vysokú politickú funkciu. Ja to vidím tak, že ak je pán Pjakin taký múdry, tak má na Donbase hľadať a vyberať vhodných ľudí (kádre) pre čo najlepší budúci povojnový život na Donbase. A nie dopustiť ich likvidáciu a následne kritizovať, že nečítali KOB a DVTR...

(3.) "Na začiatku som tiež nepochopil, prečo najprv ussa chcelo čo najskôr dohnať ukrojinu k totálnej občianskej vojne, ale teraz radšej podržali jacehňupa, aby oddialili štátny bankrot(?)."
Preto, že americký majdan na Ukrajine mal mať milióny mŕtvych počas 1-2 rokov trvania, keďže všetci predpokladali, že Rusko tam pošle armádu. Teraz to vyzerá tak, že USA (GP elita, nie štátna elita) a EÚ si budú môcť Ukrajinu podržať niekoľko rokov. Ono... vždy je čo ukradnúť, sprivatizovať a podobne. Takže teraz sa len hľadá nový plán/scenár, ktorý by vyhovoval: štátnej elite USA, GP elite USA, GP elite EÚ, Rusku. Asi sa dohodli, že budú hľadať takéto riešenie. Od západu sa nedá čakať nič dobré, ale Rusko naťahuje čas (zbrojenie, znovuzískanie suverenity, čas hrá proti USA a už zrútenému svetovému finančnému systému).

(4.) "a preto sú vytvárané spojené štáty a irán..."
Tam myslím bolo: Irán a Čína.

(5.) "Ak to pôjde postupnou salámovou evolučnou metódou, tak to môže trvať aj desaťročia, ergo žiaden totálny krach v ussa, rovnako dolára, by sa podľa plánu nemal konať, jak sa mnohí anti-ussa-kers tešia, ale skôr nejaké lokálne konflikty rôzneho druhu (etnické, ekonomické, ekologické...)."
Presne toto je predsa štýl práce GP - postupne varia vodu aj so žabou, aby žaba nevyskočila. Všetky násilnosti sú iba strašenie, že čo všetko sa môže stať, ak ten, čo má poslúchať, neposlúcha. Tiež by som radšej videl američanov v tej istej situácii, akú vytvorili pre Iračanov, Afgáncov, Sýrčanov, Lýbijčanov, ... ale neverím, že toto GP v USA dopustí... (či už z dôvodu hrozby rozpútania jadrovej vojny, alebo jednoducho, že GP súcíti s USA, na rozdiel od ľudí v spomenutých krajinách a Rusku, GP má taktiež svojich ľudí v USA a nemá veľmi kam ich premiestniť). Navyše, z dôvodu nadhodnotenia USD a podhodnotenia Eura, US klany si budú môcť skupovať po desaťročia Európu a celý svet (len si všimnite, koľko aj slovenských firiem za posledné dva roky prešli do amerických rúk... Bohužiaľ!).

Re: Re: Re: Pjakin

Oracle 911 | 20.12.2015

Pár poznámok:
1) Budú to Arabi, ktorí budú potrebovať lebensraum.

2) Prečo si istý, že nepomáhajú s výberom kádrov a dotyčných nevarovali?

3) Pre Európske elity Ukrajina je zbytočný záťaž, majú problémy až nad hlavu. Ukrajinu radšej prenechajú Rusom (so zadnými dvierkami), nech oni plytvajú so zdrojmi.

4) Iste GP plánujú urobiť z Iránu a Číny veľmoci.

5) GP nemá žiadny súcit s obyvateľmi ani s národnými elitami USA. Keby mali súcit s niekym, tak by nebolo toľko vyvraždených civilizácií. Takže oni preformátujú USA a straty na životoch ich nebudú zaujímať (v najhoršom prípade tam navozia Číňanov, Indov a Mexičanov). Budú ich zaujímať 2 veci: aby sa neodpálili tie nukleárne hlavice a kto tam prevezme štrukturálne riadenie.

Re: Re: Re: Re: Pjakin

JaroX | 20.12.2015

1) Takže podľa teba Holanďania a Dáni nie? :) A čo myslíš, prečo ukupujú pôdu na Slovensku v takých rozlohách?

2) Dobre, dvíham hodenú rukavicu a pýtam sa ťa: Si si istý, že s výberom kádrov pomáhajú a dotyčných varovali? Vieš to dokázať? :)

3) Uvidíme. Rusi sa ale neponáhľajú zachraňovať celú Ukrajinu a inú než celú pre nich nemá zmysel riešiť (vykynoženie banderovčiny). Veď aj Pjakin povedal, že chlad a mráz na UKR sú nevyhnutné, aby ľuďom spadli klapky z očí a aby sa začali pýtať na základné otázky (aby prestali riešiť Janukovičov zlatý záchod a Rusov na Donbase).

5) To závisí hlavne od toho, čo si pod pojmom GP predstavuješ. Ja si predstavujem ľudí, anglicky hovoriacich, ktorí majú styky s ľuďmi v UK a USA, osobne tieto štáty viackrát navštívili, mnohý z GP tam žijú, majú citový vzťah a nebudú to tam chcieť celé v nasledujúcich 2-25 rokoch rozbombardovať. Lýbiu, Sýriu, Irak, Irán, Ukrajinu, Rusko, ČR, SR, Srbsko bombardovať nemajú problém.

Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin

Oracle 911 | 20.12.2015

1) Prečo kupujú? Často to je agrobiznis t.j. dotácie z EU. Ale keď použiješ lebensraum to evokuje kolonizáciu vojenskými prostriedkami na spôsob Anglicka a hitlerovského Nemecka. Na to Dáni a ani Holanďania nemajú, a keby pokúsili o ten trik čo židia s Izraelom tak by tu tvrdo narazili.

2) Jedného určite varovali a to verejne, toho komu dali tú flashku s kompromitujúcimi materiálmi. A čo sa týka zbytku môjho tvrdenia skús dokázať opak. :)

3) Zadné dvierka, narážal som na niekoho v politike alebo v úradníckom zbore (vrátane tajných služieb).

5) GP sú starší než Anglosasi, ale to nič nemení na tom, že pre elitu sme hovoriaci dobytok tzv. božia ovečka (vrátane tých stratených) a ovce sa posielajú na pašu, na strihanie a z času na čas aj na bitúnok. A Američanoch nechali ísť na pašu, posledných 10-20 rokov ich strihali a možno teraz je čas na bitúnok. (Mne sa zviera žalúdok, keď si predstavujem čo sa tam môže udiať.)
Preto hovorím, v najhoršom prípade tam navozia Číňanov a ostatných Ázijcov, Indov a Mexičanov, až na Mexičanov všetci sú usilovný a vedia makať. A keďže Ázijci sa príliš nemiešajú s domorodcami, tak tam budú mať aj bilingválne kádre (všetci sa tam navzájom nevymlátia) a aj riadiace štruktúry.

Mimochodom GP nemajú domov ale ciele a záujmy, tak ako globálna elita.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin

JaroX | 21.12.2015

Lebensraum som použil, aby som vystihol cieľavedomú bezohľadnosť, s ktorou niektorí chceli v minulosti zabezpečiť priestor pre svoj pokojný život a rozvoj a s ktorou niektorí iní sa snažia a budú snažiť zabezpečiť si to isté. Vtedy aj teraz boli/majú byť obeťami tí istí.

Asi GP nepovažuješ za ľudí s citmi a domovom. Názor ti neberiem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pjakin

Oracle 911 | 21.12.2015

V Západnej resp. v biblickej kultúre je to prítomné, či je to obchod s menejcennými barbarmi (t.j. so Slovanmi, Ázijcami, Arabmi, Afričanmi atď) alebo vojna s menejcennými barbarmi.

Táto bezohľadnosť a bezcitnosť sa dá vysledovať aj vo vzťahu medzi elitou (obzvlášť tou globálnou) a bezmenným davom (ako skupinou). Ani lokálne elity by o nás nestarali keby nevedeli, že: sú prvý resp. druhý na rane a ich profit/prosperita nezávisí od našej prosperity resp. prosperity štátu.

Ostatne treba si len spomenúť, čo sa dialo v stredoveku až po osvietenstvo resp. po priemyselnú revolúciu, aký bol vzťah šľachty/zemepánov a nevoľníkov/roľníkov resp. majiteľov a robotníkov v 19. storočí.
Mal by si z vychádzať historických skúseností a odložiť svoje romantické postavy.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek