Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.02.2018

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.02.2018

16.2.2018

 

youtube.com/watch?v=7nvrzCSVzMM

Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.02.2018.txt (42925)
Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.02.2018.srt (65926)

Putin - setkání s jeho zmocněnci pro prezidentské volby ze dne 30.01.2018
 
Setkání Vladimira Putina s olympioniky z Ruska - plná verze
 
Úryvek z kresleného filmu viz „Tahiti, jaké Tahiti, tam jsme nebyli, nás i tady krmí dost dobře.“

 

 

Dobrý den Valeriji Viktoroviči.

Dobrý den 12.02.2018.

Zdravím naše vážené diváky, posluchače a kolegy ve studiu.

 

00:21

Byla zahájena olympiáda, Valeriji Viktoroviči, a jak jsme mohli všichni vidět, tak takzvaná reprezentace z Ruska se prošla za neutrální olympijskou vlajkou. V souvislosti s tím tu mám pro vás otázku. Vy nazýváte současné olympioniky zrádci…

- Ano

a nebyli tedy zrádci i účastníci reprezentace SNS, kteří také soutěžili na olympiádě z roku 1992 za neutrální vlajku?

 

V žádném případě. Tyto události jsou svým ideologickým obsahem absolutně někde jinde. Jsou absolutně, diametrálně protikladného zaměření. Problém je v tom, že ta účast za neutrální vlajku v roce 1992 byla podmíněna tím, že v roce 1991, na samotném konci roku 1991 se zhroutil SSSR. V našem státě panoval chaos a nestabilita, začalo rozčleňování na národnostní fragmenty, a sportovcům, kteří se do těchto jednotlivých národnostních fragmentů nerozutíkali, ještě nebylo jasné, pod čím se mají sloučit, co a jak bude. Jaké vzniknou státy, jaké budou jejich vzájemné vztahy. Státní hranice mezi mnohými republikami ještě nebyly vymezeny.

 

Tehdy to všechno bylo ještě jednotné. Byl to takový poslední poryv přání žít v jednotném státě. Demonstrace touhy žít v jednotném státě. Nebylo jasné, jak by měl vypadat, ale měl to být jednotný stát, kde by bylo všem národům dobře. To znamená, že jsme opouštěli marxistické státní zřízení… Vždyť si to vezměte. Napřed se v referendu z března roku 1991 lidé vyjádřili, že chtějí, aby SSSR dál existoval. Rozpoložení lidí se ukázalo maximálně jasně, a ti sportovci byli stejné krve, byli plodem stejného systému, úplně stejně předpokládali, že budou žít v jednotné, mnohonárodnostní rodině s tím, že stát se nějakým způsobem změní.

 

Jako když se Ruské impérium změnilo v SSSR. Zatím existovalo něco nevyprofilovaného, jakési SNS - Společenství nezávislých států. Ale jakou mělo mít podobu? Jednalo se o demonstraci toho, že lidé chtějí jednotný stát. A mnozí lidé si tehdy mimochodem mysleli, že Společenství nezávislých států bude nějakým analogem SSSR. Jednalo se o pokus, který nebyl slovně vyjádřen, nebyl strukturovaný, ale vycházel z duše národa a to tím spíše, že jednotlivé týmy byly tehdy ještě formovány v SSSR.

 

A znovu opakuji, že se sportovci nerozeběhli po jednotlivých národnostních fragmentech. Tenkrát se jednalo naopak o podporu projektu jednotného, mnohonárodnostního státu. Nezávislého státu, jenom v nějaké nové podobě. A tehdy samozřejmě s ohledem na to, že vždy všichni přejeme státům a národům mír, štěstí, prostě jen to nejlepší, byla ta olympijská vlajka v tomto případě pro lidi nositelem něčeho pozitivního, zapadala do obecných záměrů všech lidí, kteří si nepřáli SSSR ničit, jen ho přebudovat. Tehdy se nám zdálo, že sport je v tomto ohledu právě takovým nástrojem. Tím „nám“, myslím veškeré obyvatelstvo Ruska, bývalého SSSR.

 

Teď samozřejmě všichni již velmi jasně vidí, že se jedná o politický nástroj. A v dané situaci… Opět zopakuji, jak ta situace vypadala. Teď měli sportovci na výběr, zda budou soutěžit za státní vlajku, nebo zda zradí svou vlast, a budou soutěžit za bílou, neutrální vlajku.

Vezměte si to, teď se objevují informace, že se Mezinárodní olympijský výbor (MOV) stal nástrojem objednávky kanadské vlády, která si objednala, aby ruskou sbornou… To znamená, že se teď zcela jasně šíří informace, že jsme v informační válce prohráli boj s kanadskou vládou. A naši sportovci v tom sehráli, ti, kteří odjeli na tu olympiádu, v tom boji sehráli roli zrádců. Nebojovali za svou zemi.

 

Předvedli, že jakási Kanada si může poradit s Ruskem. A co teď? „My jsme přece profesionálové. Nemůžeme zahálet, je to přece náš celoživotní cíl.“ A k těm profesionálům. Víte, já jsem o tom mluvil nejednou. Vlasov byl profesionál. Ale i generál Karbyšev byl profesionál. A na rozdíl od Vlasova generála Karbyševa opravdu naléhavě přemlouvali, protože takového odborníka, vojenského inženýra Třetí říše potřebovala. Hitlerovci ho přemlouvali velice usilovně. Ale generál Karbyšev zůstal věrný své přísaze a své vlasti.

 

A generál Vlasov při první příležitosti svou vlast zradil a přeběhnul. To samé udělali ti sportovci, kteří tam odjeli. Vždyť si to vezměte. Dopadá to tak, že ne všichni sportovci řekli, že pojedou. Mnozí z nich řekli: „My máme svou vlast! My máme svou čest a svou sebeúctu. My soutěžit za bílou vlajku nepojedeme!“ Proč?

 

Tak ještě jednou, protože požádat o možnost soutěžit za bílou vlajku by znamenalo, že dosvědčí: „V našem státě byl doping, ale já sám jsem čistý!“ Nedokázali nám nic prokázat, nějaký stát si prý něco objednal… A my se dál tváříme: „Vždyť sport je nepolitický. A oni nás to a oni nás ono…“ Co jste chtěli, to máte.

- Mimochodem před samotným zahájením mezinárodní arbitráž přece jen zabouchla před našimi 47 sportovci dveře, přímo v den zahájení.

- No to je přesně ono.

A potom se dohadují: „Jak je to možné? Vždyť přece plníme všechny požadavky, které vznesli. Požadavky Thomase Bacha, požadavky všech těch dalších, přece jsme udělali všechno přesně tak, jak chtěli?“ A oni si prý vždy přijdou s nějakým svým novým vrtochem. Ale vždyť přesně na to sami přistoupili!

 

Vždyť to rozhodnutí MOV bylo jednoznačné: „Vy budete dělat všechno, co si zamanu, podle toho, jak se ráno vyspím, a naopak já vám nejsem povinován vůbec ničím a nic vám nezaručuji.“

Co se týká těch 47 sportovců. Je tu taková okolnost. Vracíme se k tomu rozhodnutí o sportovcích. Pamatujete? 42, 39, 11 a 28. Když těch jedenáct vyloučili z této olympiády, tak bylo jasně naznačeno: „Tato olympiáda je vám jako státu uzavřena. Ale jen tato.“ A máte-li 28 panfilovců…

 

Mimochodem, oni tam na Západě mají jinou mentalitu než my. Jim je hrdinský čin 28 panfilovců nepochopitelný, absolutně nepochopitelný. Ale jestli se zase chcete do poslední chvíle bránit, no tak si ty své žádosti podejte znovu. A my vám je zase zamítneme. Oni je podali a zase byly zamítnuty. A je třeba si to také dát do souvislosti s událostmi probíhajícími v Sýrii. Ti sportovci odjeli na olympiádu, ale situace se trochu změnila. A proč se změnila?

 

Celý svět je teď rozechvěn tím hrdinským činem Romana Nikolajeviče Filippova. On tam pozvednul ruskou suverenitu. A proto je to teď tak: „No dobrá. Raději tady ty Rusy teď necháme celkem na pokoji. Rusko je velký stát, jestliže má takové syny, kteří v Sýrii takto bojují za svou vlast. Jak by asi bojovali, kdyby se válka rozšířila na ruské území? Jak tam by potom bojovali?“

 

A proč mluvíme jen o Romanu Nikolajeviči? Je to bezesporu zasloužilý člověk. Je to bezesporu hrdina. Ale proč nemluvíme prakticky o stejném hrdinském činu Alexandra Alexandroviče Prochorenka? Který na sebe navedl palbu? Byl to čin stejné úrovně. Alexandra Alexandroviče si však nepřipomínáme a to z jednoho jednoduchého důvodu.

Za prvé stále žijeme v okupovaném státě, který není plně suverénní a navíc připomínat si Prochorenkův čin není naší generalitě moc po chuti. Jak je to možné? Prý moderní armáda a používá bojové metody ještě z dob 2. světové války? Svými lidmi riskují na místech, kde je má zastoupit technika.

 

Takže činy těchto našich chlapců, kteří obětují své životy v Sýrii a pozvedávají tak autoritu Ruska, přispívají k dalšímu získávání suverenity a nutí všechny na mezinárodní aréně s Ruskem počítat. A plodů z tohoto úsilí se dostává i těm sportovcům, kteří se po břiše plazili, aby si vydělali své…

- Auta

- Ano, oni to dělají jen pro peníze.

Výlučně jen pro peníze. Vůbec je nezajímá Rusko. Vždyť je to jen vidlácké Rusko. A prý: „Rusko je v mém srdci“, aby ne, když to posype! Potom pro mě není žádný problém, pronést právě tuto větu. Vůbec mi všichni ti sportovci, kteří odjeli na olympiádu do Pchjongčchangu, velmi připomínají toho hokejistu z filmu Bratr 2. Pamatujete?

 

Přijel Danila, aby mu pomohl a říká: „Jenže nemám kde přespat“ „Ale to je tvůj problém.“ „Ale já nemám peníze.“ „A co já s tím?“ Ale vzít si zpět peníze, které mu vydobyl, to neodmítnul. Danila riskoval svůj život, přijel, aniž ho o to kdo musel žádat. Měl morální závazek vůči bratrovi toho hokejisty.

No a všichni ti sportovci vyznávají stejnou ideologii. „Vy jste povinni mi vše perfektně zařídit. A co to stojí? Že jste položili své životy? To je mi ukradené! Zajistěte mi peníze a postarejte se, abych já požíval autority. No a já? Já se budu mimo "politiku" dál věnovat svému sportu a užívat si života!“ Ta ideologie je úplně stejná.

 

Ještě jednou opakuji, že je velmi dobře vyobrazena ve filmu Bratr 2. „Dělají to pro mne. Pracují pro mne. Riskují pro mne život a já jim za to ani nepoděkuji!“ Stejné je to zde. Kdo ze sportovců poděkoval Romanovi Nikolajeviči Filippovovi? Za to, že jim svou smrtí zajistil zatraceně lepší podmínky pobytu v Pchjongčchangu, než jaké by jinak měli? Že se teď všechny ty provokace a ponižování prudce snížily v porovnání s tím, jak to mohlo vypadat? Nikdo!

Protože on je pro ně „Nikdo“. On tam přece nejel kvůli penězům, on jen obětoval život za svou vlast. A co to znamená pro ty, kteří kráčeli za bílou vlaječkou? Vůbec nic, protože všechno přece určují peníze.

 

13:10

Dále tu máme otázku od Antona z Charkova. Valeriji Viktoroviči, co myslíte? Jsou mezi „olympijskými atlety z Ruska“ (v uvozovkách) i takoví, jejichž mravnost na tom není zase až tak špatně? Kteří se jen nechali zmást vnucovaným a vítězícím trendem, že je nutné jet a vítězit všem na zlost, aby všem ukázali! A na ten pokrytecký slogan: Rusko je v mém srdci! Obzvláště se to týká mladých sportovců, na které mají velký vliv jejich trenéři, kteří jsou opravdu „patrioty dolaru“. Mohu připustit, že nikdo z těchto sportovců neslyšel o Koncepci a politika je jim katastrofálně vzdálená.

Do jaké míry je přípustné stavět rovnítko mezi pojmy parchant a člověk s nízkou mírou chápání? Možná kdybychom vedli tu správnou informační práci, tak by i těch parchantů mohlo být méně?

 

Ta otázka je absolutně správná. A uznávám svou chybu, že jsem se ihned nevěnoval tomuto hledisku, když jsem mluvil o parchantech. Ta věc se má tak, že podle zákona rozdělení pravděpodobnosti nemohou mezi olympioniky z Ruska nebýt dobří lidé, kteří se upřímně zmýlili. Podle zákona rozdělení pravděpodobnosti by mělo být 15% absolutních ničemů a 15% dobrých lidí. A potom ta zbylá většina, která k něčemu tíhne.

 

Když jsem o tom mluvil, tak těch 15% to jsou ti rafinovaní parchanti, ke kterým tíhne ta hlavní většina. To ale neznamená, že mezi sportovci, kteří odjeli, nemohou být i dobří lidé. Už v minulém pořadu jsem říkal, s ohledem na to vykrucování se, když se slávou odjeli apod. A já tam řekl větu, že kdybych se chtěl vykrucovat, tak bych s tím začal daleko dřív, když jsem zpozoroval, že lidé, kterých si vážím, začali měnit svůj postoj. A o kom jsem mluvil?

 

Právě o sportovcích, kterých jsem si vážil za jejich občanský postoj, ale kteří kvůli… No, mohu se sice domýšlet, ale zaručeně to tvrdit nemohu, proč začali měnit svůj postoj od kategorického:

v žádném případě tam nejezdit“ až k „je třeba jet a předvést jim to tam.“

Už v tomto okamžiku jsem se mohl zařadit do hlavního proudu a takříkajíc razit hlavní linii strany. Ale to jsem neudělal. Proč? Protože je třeba držet pozice, udržet pozice. V tom je právě ten pokus všechno zeslabit a předvést: „Ty jsi vlastenec a nejel jsi? Tos udělal dobře, ale ten, který tam jel kvůli penězům, ten také udělal dobře. Vždyť mezi nimi není žádný rozdíl.“

 

V době přestavby byl natočen film o pohraničnících, kde se probíjí banda a pohraničníci s ní bojují. Ve finále dostali dva pohraničníci jedno a to samé vyznamenání. Přitom se jeden z nich dopustil zrady a právě kvůli jeho zradě a zbabělosti byla zlikvidována pohraniční hlídka, všichni zahynuli. Zatímco druhý se choval hrdinsky. Jeho zásluhou byla banda poražena. Ale kvůli politické linii… Mezi našimi pohraničníky přece nemohli být zrádci?! Proto dostal vyznamenání i ten zrádce.

 

Posadili je vedle sebe a řekli jim, že je to nutné: „Z politického hlediska je to nutné udělat pro stát a říci, že jste oba hrdinové.“ A tak tam seděli oba a televize s nimi dělala rozhovor. A přitom jeden z nich byl hrdina a ten druhý zrádce. Zbabělec a zrádce, kvůli kterému zahynuli jejich soudruzi. Ale ten skutečný hrdina seděl vedle něho a držel se ideologického dogmatu, protože na něj zatlačili a řekli mu: „Je to nutné pro stát, je to nutné pro stranu, musíme říci, že i on je hrdina.“ Taková lež nikdy k ničemu dobrému nevede.

 

Ani Sovětský svaz k ničemu dobrému nepřivedla. A lokální konflikty, které potom následovaly i řádění band, má kořeny právě v tomhle. Když mluvíme o sportu, tak je to to samé. Nemůžete lidi, kteří jsou hodní úcty, čestní a charakterní přirovnávat k té špíně, která jela do Pchjongčchangu. To nejde! Protože jinak se naše země neobrodí, nedojde k mravní očistě. Ale také nesmíte tvrdit, že jestliže někdo jel, tak už nemá žádné morální právo stát se člověkem.

Tak zaprvé lidé se mohou změnit. Proto je možnost vykoupit si svou vinu nutné poskytovat všem. Proto také na frontě existovaly trestní prapory a roty.

A zadruhé jsou tam také lidé, kteří jsou skutečně zpitomělí, jako ten hrdinský pohraničník, který se nevzepřel, protože ho přesvědčili.

 

Ale je třeba si uvědomovat jednu jednoduchou věc, že to bude důležité až potom. Až potom budeme řešit, kdo je kdo. Teď musíme zastávat jednotný mravní postoj s ohledem na samotnou tu cestu tam.

 

A zde žádné poloviční odstíny nejsou možné. Teď to není na místě! Teď jsou vlasovci prostě zrádci. To po válce můžeme řešit kdo a z jakých důvodů se mezi nimi ocitnul. Právě proto Stalin, když začali být souzeni vlasovci, zrušil trest smrti. Aby bylo možné všechno vyšetřit v klidu, a aby ti, kteří se v jejich řadách ocitli z nějakých příčin náhodou, zbytečně neumírali. A teprve potom trest smrti opět obnovili.

 

Ale to se bude řešit až potom, po olympiádě. Teď k tomu musí být jednotný postoj, jasně vyjádřený, mravní, jinak se náš stát obrodit nedokáže.

Když se teď z podobných pozic začneme babrat v tom kdo, co a jak, budeme mít v létě na krku občanskou válku.

 

Teď není na žádné takové hrátky čas. Proto každý, kdo tam jel, musí přímo na místě pro sebe učinit volbu, to není jen tak.

Víte, je takové podobenství, které je velice hrubé a vůbec není politicky korektní. Teď prý probíhá válka mezi Ruskem a Ukrajinou. To si přece myslí ukrajinští „patrioté“.

No a stojí taková kovaná ukrajinská „patriotka“ u ruské silnice a vydělává si. Zastaví auto, naloží ji. A když se vrátí, tak vypráví: „Já jsem teď tomu moskalovi tak předvedla svůj „patriotismus“, že na to do smrti nezapomene, ten už bude vědět, zač je toho loket a že náš ukrajinský duch je nezlomný.“

A co jsi udělala?“

Já jsem se tak svíjela, tak svíjela…“

Bránila ses?“

To ne, ale pořádně jsem mu předvedla své umění.“

A proč?“

Aby věděl, co umím a žádná další po mně už ho tak neuspokojila.“

Nu, ty jsi skutečná „patriotka“ a co bylo dál?“

To ještě nebylo všechno.“

A cos ještě udělala?“

Mluvila jsem s ním jenom ukrajinsky!“

A proč?“

Aby viděl.“

A co on? Vztekal se?“

Ne, líbilo se mu to, řekl: ‚Oj, ještě i folklór!‘ Ale to pořád nebylo všechno. I dál jsem předváděla svůj „patriotismus“ Nevzala jsem si od něj za to peníze! Odešla jsem bez nich.“

Odmítla jsi je?“

Ne, on mi nic nedal.“

 

Tak přesně tohle jsou naši „olympionici z Ruska“. „Reprezentace olympioniků z Ruska“ To je přesně ta podoba, v jaké projevují své „vlastenectví“! Ať už se stane cokoliv. Všechno je úspěch. Vítají olympioniky a zpívají Kaťušu, protože zpívat hymnu je zakázané! To je to jejich „vlastenectví“. Páníček se podíval a řekl: „Oj, ještě i folklór.“ A tak je to ve všem. Proto se teď jasně musíme vyslovit, že takhle se nechovají lidé, ale jen parchanti bez cti, svědomí a sebeúcty a bez vlasti.

 

A potom je můžeme začít rozlišovat, ale až potom. Je třeba si uvědomit ještě jednu věc. Ať už se teď bude dít s těmi „olympioniky z Ruska“ cokoliv, stejně to bude připsáno Rusku mezi aktiva. Cokoliv.

Odmítli připustit 47 lidí? Vše je okamžitě jasné. Je to válka! Ideologická válka. A v ní nejsou přípustné řečičky: „My stojíme mimo politiku.“ Jste mimo politiku? No tak trpte. A s ohledem na Rusko jsem od začátku říkal, že se bude jednat o nelehký a dlouhotrvající proces bourání falešných autorit. Budeme se muset osvobodit od těch, kteří naši zemi zrazují i od těch, kteří za ni prý bojují a to i na sportovištích. A to nepůjde snadno. Když jste někoho považovali za vlastence a ukázalo se, že je to pouze „patriot zeleného dolaru“.

 

A je třeba všemožně podpořit ty, kteří se na olympiádu nedostali. Ve smyslu, kteří na ni jet odmítli, to bezesporu. Protože to oni jsou vzorem.

A je třeba si uvědomovat, že informační pole v mnohém ovlivňuje, tedy ne v mnohém, ale zplna ovlivňuje ty lidi, kteří dříve jasně vyjádřili svůj postoj, že mají svou vlast, čest, svědomí a sebeúctu, a potom ho změnili, že je třeba jet za jakýchkoliv podmínek, protože to Rusko potřebuje. Ne.

 

Ne, Rusko potřebovalo, aby tam jeli všichni soutěžit za ruskou vlajku a kvůli tomu bylo zapotřebí, aby oni všichni, ne jedinci, ale všichni ve své většině řekli: „My máme svou vlast a já mám svou lidskou důstojnost.

Potom by nemuseli kráčet v šedém stejnokroji, ale v tom olympijském, a ne za bílou vlaječkou, ale za státní vlajkou Ruska. Oni si však zvolili jinou cestu.

 

25:34

Mimochodem, je tu otázka (k olympijádě). Ruští sportovci kráčeli v šedých vězeňských stejnokrojích za hadříkem s kruhy. Kanadský trenér nadával sportovcům z Ruska. Zamlčuje se mnoho dalších věcí. Ale v televizi jen slyšíme: „Fandíme našim!“, přitom v takovém množství, že s tím Putin musí mít něco společného. Když k tomu přidáme ty různě vykládané výroky samotného Putina jako třeba „promiňte nám“ a „za sebe i za toho chlapce“, tak nás to vede k otázce:

Neblamoval jste se, Valeriji Viktoroviči se svými předpoklady ohledně gosudara?

 

V žádném případě. Absolutně ne. Abychom tomu porozuměli, musíme si uvědomovat jednoduchou věc, žádný člověk nemůže mít absolutní moc v řízení sociálních supersystémů, vůbec žádný. A poté co, za dvacet let… No řekněme to takto. Když Putin nastoupil v roce 2000, tak se za deset let zformoval absolutně jiný kádrový korpus, který se pomalu přebudovává, protože u nás bylo zavedeno vnější řízení, plné vnější řízení, od kterého se Putin postupně odpoutává.

 

A ještě v roce 2007, když Putin prohlásil, že Rusko má své zájmy, a že jednopolární svět Pax Americana nemůže fungovat, tak jak na to reagoval americký tisk? Prý veš, která zařvala. Veš, kterou rozšlápneme, kdy si vzpomeneme.

Putin pracuje v podmínkách, kdy Rusko není plně suverénní. A té suverenity, kterou už Rusko má, bylo dosaženo díky zkušenému a správnému jednání gosudara, který ji postupně obnovuje. Uváděli jsme těch příkladů už hodně.

 

Tak třeba opět z té olympiády. Jen se podívejte, jak olympiáda běží na všech kanálech. Dalo by se to zkousnout ještě na takových jako Matč TV, Sport a některých dalších kabelových sportovních kanálech, ale ona běží na všech a neustále. A proč? Protože jsme neměli právo odmítnout nákup, museli jsme za to vysílání ještě zaplatit! Tady máte tu suverenitu z mediálního hlediska.

 

Nebo si máme připomenout Eurovizi? Kdy se u nás nenašel nikdo jiný než Ukrajinka, která tam měla reprezentovat Rusko, a která teď Rusko polévá špínou, jak jen může a podporuje karatele z té takzvané „Antiteroristické“ operace.

 

A co ten Prochorenkův hrdinský čin, kolik času mu média věnovala? A připomenuli si ho snad teď, kdy Roman Nikolajevič vykonal další hrdinský čin? Ne. To jen vzhledem k tomu, že úplně ten nový čin opominout kvůli lidem nemohli, tak o něm chvilku dokonce mluvili. Čím začínal den pohřbu Romana Nikolajeviče? Všechna zpravodajství začínala stejnou věcí. Napřed tím, jak nás pokořili a jak jsme se ponížili na olympiádě a až potom o pohřbu hrdiny Ruska! Národního hrdiny! A vy tady mluvíte o suverenitě?

 

Putin prakticky v nemožných podmínkách dokázal mnohé, ale ne všechno. Rusko stejně jako dřív není plně suverénní.

A o tom je to Putinovo vystoupení. Všem, kteří to nepochopili, bohužel musím říci, že to budou muset několik dnů vydržet. Těch několik dnů je relativních, proto nechci označit orientační datum, po kterém by se o těchto věcech dalo volně mluvit. Nechci pomáhat nepřátelům Ruska. Ale každý člověk, který chce sám pochopit, co řekl Putin, doporučuji, aby se napřed uklidnil.

 

Nevím, co by vám k tomu pomohlo, třeba uklidňující koupel, nebo si vypít šálek kávy, ale uklidnit se, úplně se uklidnit. A potom si znovu vyslechnou dvě Putinova vystoupení, která se vzájemně doplňují.

Je to Putinovo vystoupení na setkání se zmocněnci (kandidáta na prezidenta 30.01.2018),

https://www.youtube.com/watch?v=vL0yX5qcQ-Y

a když vyprovázel olympioniky.

https://www.youtube.com/watch?v=CTP2Lwxdu6Q

 

Jenže mezi poslouchat a opravdu slyšet je velký rozdíl. Mnozí něco poslouchají a vnímají to přes své emocionální egregoriální vzorce, a proto neslyší, co gosudar řekl. A já všechny vybízím, aby se uklidnili a uslyšeli to. Jestliže ho budete opravdu poslouchat, tak vše pochopíte. Jestliže opět něco začne kypět ve vaší duši, tak ho raději dál neposlouchejte. Udělejte si přestávku a vyslechněte si ho až za chvíli. Abyste si Putinova slova nevykládali tak či onak, tak ho pozorně poslouchejte, on vše říká úplně zpříma. Maximálně přesně a maximálně korektně.

To je důvod proč Putina… Je to státní činitel, který vždy mluví čestně, otevřeně a maximálně přesně.

 

31:37

S olympiádou jsme pro dnešek skončili. Přejděme k dalším. Ty otázky opět souvisí s prezidentskými volbami a konkrétně Michail ze Sevastopolu sleduje vystoupení Grudinina a jeho týmu a má z toho dojem, že sám Grudinin je idiot stejně jako jeho celý štáb. Nějak se mi nechce věřit, že by globální prediktor měl až tak velký kádrový nedostatek, že by si do takto dlouhodobého projektu vybral absolutního idiota. To přeci vůbec není v jeho zájmu. Musel přece vychovat někoho, za kým lidé půjdou. Takže otázka zní následovně.

Je možné, aby Grudinin od okamžiku své kandidatury úmyslně pracoval sám proti sobě?

 

Takže takto. Grudinin od začátku své kandidatury pracuje sám proti sobě, ale nedělá to úmyslně. Opravdu pracuje sám proti sobě, ale neúmyslně. A k těm kádrům globálního prediktoru. Navrhuji udělat si jednoduchý domácí úkol. Vysvětlete sami sobě, proč Kissinger ve věku 93 let…

- Už je mu 94.

- Ano, 94 let, omlouvám se.

Tedy ve věku 94 let, stařeček, který už se většinou pohybuje na vozíku, stařeček, kterému například nosí polštářek pod zadek tajemníci ústředního výboru Komunistické strany Číny, tak proč ve věku 94 let létá po celém světě? Až si pro sebe dokážete odpovědět na tuto otázku, tak pochopíte, v jak těžké situaci je globální prediktor s ohledem na kádry. Ten kádrový nedostatek je strašný, příšerný.

 

Co se týká Grudinina, tak tam je ta situace trochu jiná. Ta věc se má tak, že takoví jako Grudinin jsou pěstováni účelově pro různé úkoly. Globální prediktor přece dopředu neví, co si lidé budou přát, kam se zítra budou chtít pohnout. Co když se jim začne líbit myšlenka monarchie? No prosím, tady máte připraveno deset kandidátů na ruský trůn. Chcete se stát komunistickým státem? No prosím. Tady máte na výběr deset marxistických, pozor - ne komunistických, marxistických stran a lídrů. Chcete být liberálním státem? Tady máte na výběr dalších deset stran.

 

A takto to funguje se vším. Všechny se liší nějakou tou nuancí, kterou je možné rozvinout. Takže nezbývá než zvolit toho kandidáta, který vyhovuje a začlenit ho do určitého scénáře, a potom už ho jen dále podporovat. Z tohoto pohledu není až tak důležitá inteligence daného kandidáta jako spíše jeho absolutní ovladatelnost ze strany páníčka. Aby se v souvislosti s ním nevyskytly žádné nečekané nástrahy.

- Žádná vlastní iniciativa.

- Aby neprojevoval zbytečnou iniciativu.

Aby byl průzračný, čitelný, předvídatelný a hlavně absolutně ovladatelný. Když tedy přišel na řadu úkol dosadit svého kandidáta, který by potom nahradil Putina, a v konečném výsledku dovedl stát ke krachu, tak ten projekt, který vydržovali tolik let, tu společnost Sovchoz imeni Lenina, tedy Grudinina jednoduše aktivovali, a tím spíš, že tato varianta vyhovovala i přání státní elity USA.

 

A jak to bylo dál? Už jsem o tom přece mluvil. Když se přesvědčili… Jedná se o efekt Francoise Fillona ve své čisté podobě, kdy globalisté nominovali svého člověka, který měl vyhrát. Jenže ve výsledku vzhledem k tomu, že Fillonův tým byl přesvědčený, že když za nimi stojí tak mocné síly, tak nic nemusí dělat, protože všechno udělají za ně, tak si vymysleli to prohlášení, které fakticky vedlo k Fillonově porážce. To samé se stalo teď.

 

Když Grudinina nominovala komunistická strana jako svého prezidentského kandidáta, když Gennadij Andrejevič řekl: „Rozkaz! Má to být Grudinin? No tak to bude Grudinin, okamžitě ho nominujeme.“ Tehdy to bylo jasné, protože všechny síly…

Jen si to vezměte, ještě jednou říkám, že kvůli Grudininovi se probudili všichni „spáči“, byly otevřeny všechny „konzervy“.

 

Jen se podívejte, co všechny ty, zdálo by se různorodé, síly prohlašují. A proč? Je to velice jednoduché, třeba z hlediska Koncepce sociální bezpečnosti. Jestliže člověk studuje Koncepci sociální bezpečnosti, a podporuje Grudinina, tak to přinejmenším znamená, že tuto Koncepci vůbec nezná. A také Dostatečně všeobecnou teorii řízení, protože jinak, jestliže ji zná, se musíme ptát jinak: „A co vy jste vlastně zač?“ Asi to nebude žádný soudruh Sorge, takže je to otázka.

 

Ale když znáte Koncepci sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecnou teorii řízení, tak tyto znalosti aplikujete na Grudinina a hotovo. Otázka je vyřešena. Nebudete podporovat Grudinina v žádné podobě. O jeho počestnosti nebo o něčem dalším nemůže být z pozic Koncepce sociální bezpečnosti ani řeči. Takže oni také předpokládali, že všechno je vlastně zařízené, a proto do funkcí píáristů dosadili své lidi, aby si rozporcovali penízky. A zde přece není problém v tom, jak si poradit s tím či oním úkolem. Protože v podstatě…

 

Proč Grudinin lže lidem do očí, s těmi 7,5 miliardami? Zde lhal, potom lhal o druhém, o třetím, potom si zvolil další způsob, jak lhát. Protože si v podstatě myslí, stejně jako jeho píáristé, že klidně může lhát a média to spolknou. Blogeři si toho nevšimnou. Všechno je přece pod kontrolou a všechno bude OK. Přece je veden k vítězství. Jenže se ukázalo, že něco není, jak má být. A proč? Protože všichni ti politici, politologové, polithňupové, nevzali do úvahy, že existují dva procesy, dva subjekty řízení.

 

Máme tu státní elitu USA, která realizuje nadnárodní strukturní řízení Ruska a máme tu globálního prediktora, který realizuje nadnárodní bezstrukturní řízení Ruska i USA.

A v souladu s tím, je přes strukturní řízení USA realizováno také určité řízení globálního prediktoru. A jim to hlava nebere, jak je to možné? Pracujeme s jedním a tím samým člověkem, a on reaguje různým způsobem. „Slíbili jste nám jedno, a děje se něco jiného. Tady jste to neututlali, tam jste nezasáhli.“

 

Problém té, no jak bych… ...té píár struktury pracující pro Grudinina spočívá v tom, že počítali s tím, že tu práci za ně udělá někdo jiný a oni jen shrábnou prašule. Takže si jen podělí penízky a…

- Podají hlášení

a ještě si na tom udělají jméno. A v případě Grudinina se kvůli tomu, že oni nechápou, jak je realizováno to nadnárodní řízení, projevilo přesně to, o čem mluvil Petr I.:

V bojarské dumě nikdo nebude mluvit z papíru, aby hned bylo vidět, co má kdo v hlavě.“

Takže ať jen Pavel Nikolajevič dál mluví, jeho intelekt prýští z každé věty. Ať jen mluví.

 

40:26

Zmínil jste Zjuganova. Jevgenij Petrov prosí vysvětlit jak globální prediktor, který prosazuje svého člověka do funkce ruského prezidenta přes frakci komunistů, s touto frakcí spolupracuje? Chtěl bych slyšet váš názor na to, zda je lídr komunistů Zjuganov seznámen s Koncepcí a DVŤR. Jestliže tyto znalosti má, mluví s Putinem stejným jazykem? Jestliže vynecháme konspirační verzi o všudypřítomném GP, tak to spíš vypadá na ne příliš důmyslný taktický tah Zjuganova. Protlačit k moci nového člověka, který je natolik hloupý, že se jím dá dobře manipulovat a řídit přes něj stát ze stínu. Co myslíte?

 

Tak napřed… Už jsem mluvil o tom, že globální prediktor řídí předurčenosti. Vytváří si na to předem řiditelné nástroje, do jejichž čela jsou stavěni lidé, kteří jsou jasně předvídatelní a řiditelní. Proto existuje KPRF i Komunisté Ruska a mnoho dalších. Všechno je to řiditelné z jednoho centra. Všichni mají vyčleněný svůj zdroj financování řídící se konkrétním vektorem cílů globálního prediktoru. Dnes potřebujeme, aby posílili jedni, tak jim zvýšíme přítok financí, druhé je zapotřebí utlumit, tak jim naopak peníze sebereme. Když potřebujete vypustit smečku psů, všem rozhodíte peníze a všichni se vrhnou do díla.

 

Proto je ten pohled na věc, že Gennadij Andrejevič řeší jakousi strategii strany, zcela mimo. Vše je rozhodováno v nadnárodním centru řízení. Gennadij Andrejevič o Koncepci sociální bezpečnosti a Dostatečně všeobecné teorii řízení samozřejmě slyšel, ale nic z toho nezná a nechápe. A ani to nepotřebuje.

Tahiti, jaké Tahiti, tam jsme nebyli, nás i tady krmí dost dobře.“ (kreslený film - část)

https://www.youtube.com/watch?v=NYpEI5O2SJo

Nač by se měl namáhat s nějakou DVTŘ a Koncepcí, když mu velmi dobře sype jeho funkce lídra strany?

 

A co se týká té varianty, že Gennadij Andrejevič někoho postrčil kupředu, aby potom sám snadněji řídil stranu, tak je třeba si připomenout ty události z roku 2012, 2011-2012, Bolotné náměstí a účast KPRF v těchto událostech, kdy Raškin na příkaz z Washingtonu vždy přišel s hesly, která se jim hodila, a vodil do ulic dav nic nechápajících lidí na tu revoluci norkových kožichů. Řekněme to tak. Hladoví tak podporovali ty, kteří se topí v penězích, aby sesadili Putina. A nic si z toho nedělali, účastnili se toho, vystupovali tam.

 

Ale ten problém je jinde, už tenkrát se mluvilo o tom, že Gennadij Andrejevič se doslova zázrakem drží své funkce, a že mu musí nějaké vnější síly pomáhat se udržet. Ale ve straně prakticky nic neřídí, čímž je také podmíněno složení jeho zástupců, kteří řídí každý svůj úsek. A proto prosadit Grudinina jako kandidáta KPRF bylo možné pouze tehdy, jestliže tam každý poslušně zná své místo.

Znovu opakuji, že vzhledem k tomu, že se nominace Grudinina shodovala s cíli jak státní elity USA, tak i globálního prediktoru, stačilo, aby státní elita USA na základě svých strukturních mechanismů, takovým jako Raškin, Kašin apod. Jednoduše přikázala nominovat bez zbytečných řečí Grudinina. A oni sklapli podpatky a šli splnit úkol. Takže to bylo jednoduché.

 

Reálně Zjuganov velkou moc ve straně nemá. Drží se díky tomu, že má vnější oporu, nic víc. V kterémkoliv okamžiku ho někdo může vyšachovat, když se mu povede tu oporu přesvědčit, že by byl efektivnější. Proto také z podstaty věci Zjuganov nemohl provést tu operaci s nominací Grudinina ze svých vlastních cílů.

 

Ale je tu ještě jedna okolnost, o které jsem také mluvil, která vyšla na světlo v letech 2011-2012, se vší očividností. Když bylo zapotřebí do čela antibolotného hnutí dosadit lidi z KPRF, aby se KPRF zviditelnila, tak si Zjuganov ve vnitřních sporech s tímto úkolem neporadil. A to vedlo k tomu, že nadnárodní řízení bylo nuceno začít budovat s veškerým úsilím novou strukturu. A tou novou strukturou je marxistické hnutí, v jehož čele stojí Sergej Jervandovič Kurgiňan – Suť vremeni/Podstata času.

 

A jakmile bylo přijato takové rozhodnutí, tak okamžitě vyvstal další úkol, že Komunistická strana RF v čele se Zuganovem má být vyřízena a odsunuta mezi okrajové strany. Veškerá její funkční sestava by měla přejít pod řízení Podstaty času. A ten manévr s nominací Grudinina ten úkol řeší. Ta marginální část strany zůstane pod vedením Raškina, Zjuganova, či kohokoliv jiného, a bude převedena do určitého spícího režimu a ta hlavní marxistická masa má být přesunuta směrem k Podstatě času.

 

Takže ta operace s Grudininem je operací likvidace KPRF v té podobě, v jaké teď existuje, kdy je jednou z největších opozičních stran. Operace začala. Jen počkejte, do večera času dost.

 

46:50

K další otázce. Georgij Aslaňan prosí okomentovat události z Dagestánu. Co se tam děje? Jde o převzetí řízení od podpindosníků v nejvýbušnějším regionu Ruska? Další krok k suverenitě?

 

Proč nejvýbušnější region Ruska? Jedná se jednoduše o region Ruska, který má své osobitosti, stejně jako každý jiný region Ruska. A v Dagestánu se neděje nic, co by se nedělo i před tím. Napřed se všichni vzrušovali kvůli Gajzerovi, potom kvůli Chorošavinovi, Solovjovovi, Bělychovi a mnoha dalším. Prostě nastal ten čas. Ve státě se dělá pořádek. Vše je v pořádku. Nevidím v tom nic zvláštního, kvůli čemu by bylo zapotřebí kvílet.

 

Jestliže skutečně chcete, aby se ten region stal výbušným, tak jen do toho, hledejte a vytvářejte informační základnu, na jejímž základě ten region opravdu vybuchne. Jedná se o normální region Ruska, ve kterém probíhá normální proces obnovy státního řízení stejně jako v každé jiné oblasti a v každém jiném kraji. Je zbytečné spekulovat podobným způsobem. Jedná se o normální proces se svými osobitostmi, stejně jako všude.

 

48:26

Dále vás prosí okomentovat událost spojenou se Sýrií. Objevila se zpráva, že syrská protivzdušná obrana zasáhla několik izraelských vojenských letadel. Co se to děje?

 

V Sýrii se toho tento týden stalo mnoho. Byly tam i ty problémy u Dajr az-Zaur… A vůbec to, co se děje v Sýrii se vší očividností ukazuje, že sestřelení našeho bitevního letounu, po kterém zahynul náš hrdina Roman Nikolajevič Filippov, se mělo stát prvním článkem řetězce různých dalších událostí.

 

A díky tomu, že náš hrdina nechtěl zradit Rusko, protože si velmi dobře uvědomoval, že dostanou-li ho živého, tak…

A to ani nemám na mysli, že jordánského pilota ISILovci za živa nechali uhořet v železné kleci. Mluvím o něčem jiném, s ním by měli jiné plány. Jeho potřebovali živého a to v jakémkoliv stavu. Kdyby byl zraněný, tak by ukazovali, jak o něj pečují apod. Kdyby nebyl zraněný, tak různé psychotropní látky apod.

 

Oni potřebovali někoho jako byl Bělenko. To byl pilot zrádce, který uletěl s naším letounem MiG do Japonska. Oni prostě potřebovali živého pilota, aby na tomto základu rozpoutali protiruskou hysterii. Probíhalo by to v kombinaci s tou neskutečnou hanbou a špiněním týmu „olympijských atletů z Ruska“. Jednalo by se o rozsáhlou protiruskou kampaň.

 

Ale znovu opakuji, že Roman svým hrdinským činem nejen pozvednul Rusko, nejen upevnil jeho suverenitu, ale také zajistil principiálně jiné postavení těch atletů na hrách v Pchjongčchangu, kde sice ano, urážky stále znějí, a ano, projevuje se tam i protiruské hnutí, ale ve zcela jiné kvalitě a kvantitě, než jak to mohlo vypadat.

 

Takže co se dělo v Sýrii v tomto týdnu?

Není moc známo, co se tam děje, není to známo z jednoho jednoduchého důvodu, že se všichni snaží o tom mlčet. Ale z toho, co je nám známo vychází velice zajímavý obrázek.

Zaprvé, k tomu útoku proti letadlům. Co je více méně známo? Je známo, že íránský bezpilotní letoun na půldruhé minuty zaletěl na izraelské území. Izrael se znepokojil tímto „hrubým narušením“ své územní celistvosti a ten dron sestřelil. A okamžitě vedl odvetný úder po íránských objektech řízení, po štábu, po středisku řízení apod.

 

Skutečnost, že to bezpilotní letadlo plnilo úlohu rozvědky pozic ISIL, jejichž týlem je sám Izrael, Izraeli žádné zvláštní starosti nedělá, přestože právě v důsledku toho může do Izraele přijít velmi velká válka. Velmi velká. Taková, že Izrael může přestat existovat. Jenže Izrael si stále tvrdohlavě a s houževnatostí idiota kope vlastní hrob svou podporou všech protiasadovských akcí, všech akcí proti Damašku, všech akcí proti Sýrii, všech těch sil.

 

A co se tedy stalo?

Došlo ke dvěma leteckým náletům a syrská protivzdušná obrana hlásila, že sestřelila několik letadel. Izrael přiznal sestřelení jednoho letadla. Nicméně jak vidíme, tak v míře upevňování protivzdušné obrany Sýrie začaly v Izraeli z „technických příčin“ padat letadla. A teď už přiznali, že bylo konkrétně sestřeleno, že spadlo díky zásahu syrské protivzdušné obrany, která jej sestřelila. Ale mluví se o několika letadlech.

Ozývají se různé nepotvrzené informace, že byla sestřelena tři letadla. Ale tvrdit, že by to bylo potvrzeno, zatím není možné. Ale i to jedno letadlo je velice závažná záležitost.

 

Je zcela jasné, že syrská vláda by nebyla schopná takto zaútočit bez mocné vnější politické podpory. Urazit Izrael znamená ihned se dostat na vnější politickou úroveň, kde na vás všichni budou řvát. Izrael je tak silný právě proto, že za ním stojí celý svět, že ho ihned vždy všichni ve všem podpoří.

A co se stalo teď?

Izrael ihned uzavřel část svého vzdušného prostoru a obrátil se k Rusku s prohlášením:

Ne, my si nepřejeme eskalaci násilí.“ Sýrie si to přece také nepřeje. Ale proč to říká Izrael? Že nechce eskalaci násilí?

 

Došlo k jedné maličké události, která nevyvolala moc pozornosti, a přitom je dost podstatná.

Ta věc se má tak, že izraelská letadla útočila na syrské území zpravidla ze vzdušného prostoru Libanonu.

A najednou Libanon přišel s prohlášením, že izraelská letadla narušila jeho vzdušný prostor, a že to je nepřípustné. Libanon!

Který celé ty roky proti Izraeli ani nepípnul, a kde si Izrael dělal, co ho napadlo. A najednou tohle.

Co to znamená?

Že za Libanonem teď stojí nějaká síla. A jaká je to síla? Jedny libanonské noviny zveřejnily zprávu, že bylo dohodnuto, že na libanonském území bude umístěn systém S-400 ruské protivzdušné obrany a libanonské nebe uzavře Rusko! To už je zcela jiný ukazatel. Izrael se tak ocitá ve zcela jiné vnější politické rovině. Izrael si uvědomil, že ho někdo zneužil, že ho někdo donutil vstoupit do konfliktu se Sýrií za určitých podmínek, a že se mu nedostalo podpory, kterou mu ten někdo sliboval.

 

A ve výsledku Izrael zůstává stát sám proti Íránu, Sýrii a Rusku. A co tedy Izraeli zbývá?

On si velmi dobře uvědomuje, že ho Írán a Sýrie s chutí roztrhají na kusy, protože mají hodně co vracet. A s ohledem na Írán poslední holokaust všeobecně zapadá do rámce globální politiky. V Íránu je přece naplánováno nové centrum koncentrace řízení a v souladu s tím má finální holokaust zapadnout do tohoto rámce získávání řízení nad regionem ze strany Íránu.

 

A v Izraeli nejsou všichni úplně tupí. Oni si uvědomují, že teď si dovolili k Íránu tolik, že jim z toho může být pěkně horko. Zachránit je může jen Rusko, proto se také Izrael obrátil k Rusku.

 

Ještě zajímavější jsou události, ke kterým došlo u Dajr az-Zaur. Tam prý na naše vojenské jednotky, či soukromou vojenskou společnost zaútočili Američané, kteří se tam prostě strašným způsobem vyřádili a výsledek? Žádné důkazy v podobě videí, fotografií z tohoto regionu nejsou k dispozici. Něco se stalo. Ale co se stalo? To není možné určit, protože je o tom ticho po pěšině. Došlo k pokusu rozšířit, že tam zahynul ohromný počet našich. Jenže to by okamžitě vešlo ve známost, okamžitě by to všichni věděli.

 

Takže tam došlo k něčemu jinému. A co se tedy mohlo stát? Šídlo v pytli neutajíte, dozvíme se to. A některé věci najevo už vyšly.

Doslova bezprostředně před tím náletem Írán oficiálně varoval USA, že nedovolí, aby v této oblasti byl vytvořen nějaký samostatný stát. Írán!

A že vynaloží určité úsilí, aby se žádný takový státní útvar neobjevil. A jestliže postavíme na místo zničené kolony Íránské revoluční gardy, tak vše zapadne na svá místa. Potom tu budou ty příčiny, proč mlčí Írán, proč mlčí USA, a proč Izrael zkrotl a pochopil, že bude mít problém.

Ale co se tam stalo reálně, se teprve dozvíme, a to z jednoho jednoduchého důvodu, že těch informací je mimořádně málo a jsou dost zamotané.

 

A co se týká toho útoku u Dajr az-Zaur, tak ten informační výpad s ohledem na naše vojáky či soukromou vojenskou společnost ukazuje, že se jednalo o pokus sloučit to se smrtí, tedy zajetím našeho pilota, které jim nevyšlo. Mělo to přispět k destabilizaci naší vnitřní politické situace na základě toho, že... Jen si to vezměte.

 

Všechny státy by se pozvedly. Náš letec by byl v zajetí, vznášeli by nám politické podmínky, a my bychom museli nějak manévrovat. Do toho ponižování našich „olympioniků“, kteří tam lezli kvůli tomu… No chtělo se jim užít si ponižování a tak tam jeli. Ale všude se propojují nitky, je to pořád o Rusku. To Rusko zůstalo bez vlajky, protože nějaký úředníček jim nakázal, co ponesou a oni si ten hadr hrdě nesou. To všechno by bylo pro vyvolání výbuchu vnitřní politické situace prostě skvělé.

A až následně by se vyjasňovalo, co se vlastně stalo. Zda to tak bylo či ne.

A soudě podle všeho tam nebylo všechno v tak velkém měřítku, jak to popisují USA. Právě proto, že ten informační výpad byl připravován předem.

 

To byly pro dnešek všechny otázky.

Teď jsme mluvili o Sýrii, mluvili jsme o olympiádě. Mnohé otázky, které zde probíráme… Jen si povšimněte, kolik už jsme toho probrali okolo té olympiády. Ale vždyť kdyby lidé měli dostatečné znalosti Koncepce sociální bezpečnosti, Dostatečně všeobecné teorie řízení, tedy znalosti o řízení sociálních supersystémů, tak by jim vše bylo jasné, jak s ohledem na Grudinina, tak na olympiádu, i ty události v Sýrii.

 

O čem to vypovídá? O tom, že znalosti znamenají moc a tuto moc musí každý člověk podle zákona času vzít do svých rukou. Musíte být samostatní, aktivní členové společnosti, abyste měli možnost bránit zájmy své i své rodiny. Abyste věděli, jak postupovat za té či oné situace, dříve než byl dán nějaký pokyn. A je-li člověk konceptuálně mocný, nepotřebuje ničí pokyn. Každý člověk se rozhodne sám za sebe, ale musíte na tom zapracovat: učit se, učit se a ještě jednou se učit.

 

Učte se Koncepci sociální bezpečnosti, Dostatečně všeobecnou teorii řízení. Učte se, jak je realizováno řízení sociálními supersystémy. Čtěte vnitřní knihy vnitřního prediktoru SSSR…

- Tlusté knihy.

- Ó, ano, tlusté knihy, promiňte.

Čtěte tlusté knihy vnitřního prediktoru SSSR, sebevzdělávejte se. Buďte konceptuálně mocní. Braňte zájmy své i své rodiny.

 

Buďte šťastní, přeji vám mírové nebe nad hlavou.

Do příštích setkání.

 

Diskusní téma: Otázka - Odpověď V.V. Pjakina ze dne 12.02.2018

Re: Výhra Ester na OH ve slalomu - vzkaz GP (pražským) Židům?

mg | 18.02.2018

Taky ten čas Ledecké:
1:21,11
Na světelné tabuli svítily ČTYŘI JEDNIČKY a jedna dvojka.
Je tedy dost možné že to bylo zmanipulované, sama byla vyvalená i její matka, jak je to možné.

Re: Re: Výhra Ester na OH ve slalomu - vzkaz GP (pražským) Židům?

dejv111 | 18.02.2018

Bravo "mg" !!! O tom čase jsem vůbec nevěděl a je to jen potvrzení... Díky za to! Prosím, pošlete někdo dotaz Pjakinovi!!
To už je mnoho "náhod" najednou. Tohle už opravdu nemůže být náhoda!

Re: Výhra Ester na OH ve slalomu - vzkaz GP (pražským) Židům?

Navrátil | 18.02.2018

Ano,Ester Ledecká je určitě talent nejen po rodičích,ale hlavně po dědovi,hokejové trio,bratři Holíkové a Klapáč Jan.

Ku generalovi Vlsovovi

Sirka | 17.02.2018

Valerij Pjakin: "A generál Vlasov při první příležitosti svou vlast zradil a přeběhnul".

Ja tú histópriu poznám ináč: generál Vlasom statočne bojoval , ale napokon bol zatknutý Nemcami. Vlasov bojoval v Kyjeve, z ktorého sa mu podarilo uniknúť. Tam sa Sovietom nepodaril únik a veľká časť armády zostala v obkľúčení. Vlasov potom bojoval na Volokamsku pri Moskve po odrazení ich útoku. Prenikol hlboko na zázemia Wehrmachtu a pôsobil tam Nemcom značný chaos a rozvrátenie. Potreoboval ale ďalšiu podporu a hoci sa za neho prihováral aj Žukov, Stalin operáciu z nepochopiteľných dôvodov zastavil.

Vlasov potom bojaval pod Leningradom a po zatknutí Nemacami sformoval RONA - Ruskú oslobodzovaciu armádu. Pokiaľ viem, na strane Nemov nebojovala, Nemci mu nedôverovali a oprávnene: ku koncu vojny sa obrátil proti nim a oslobodil Prahu.

Re: Ku generalovi Vlsovovi

M.C. | 18.02.2018

Tak tak.
Vlasov se Němcům nevzdal ani v obklíčení u Kyjeva, kdy prošel pěšky x kilometrů a ke konci už ho nemocného museli vojáci víceméně nést, ale ke svým prošel.
Po návratu z nemocnice byl jmenován velitelem 20. armády, při zahájení útoku proti Němcům velel z první linie a byl i s první pronikající divizí odříznut, ale přežili v obklíčení noc a na ráno nařídil rádiem útok ostatních jednotek své armády na zjištěná slabá místa obrany a podařil se mu průlom do hloubky německé obrany. Byl za to povýšen na generálporučíka a vyznamenán.
Následně ho osobně Stalin, jako velitele který prokázal rozhodnost a samostatnost při vedení vojsk, poslal zachránit zpackanou operaci Volchovského frontu.
Po vyčerpání všech možností se museli opět probíjet z obklíčení, přičemž Vlasov odmítl leteckou evakuaci před začátkem akce a chtěl velet až do konce. Část vojsk se probila, štáb nikoliv a Vlasov se svým náčelníkem štábu plk. Vinogradovem se toulal po lesích a snažil se přejít frontu. Němcům ho udal vesničan, který ho u sebe nechal přespat.
Protože němečtí důstojníci Abwehru i Wehrmachtu, se kterými se následně setkal s ním jednali slušně, protože věděli kdo to je a oceňovali co dokázal, nabyl Vlasov dojmu, že se s Němci dá mluvit. Dalo, s některými. Popis jeho osudů v Německu je na delší psaní, když tak během dne.

Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

Sirka | 18.02.2018

Tá bitka pri Kyjeve by si zaslúžila väčšiu pozornosť, ako bolo možné, že armáda nebola včas evakuovaná. Stalinova chyba?

Na to, čo sa dialo na počiatku vojny, ako Nemci prenikali do ZSSR ako po masle, tam by som na mieste Pjakina hľadal zradu. Ale on nie, už sa to stalo pravidlom, že v každom vidaní Otázok a odpovedí útočí na generála Vlasova.

Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

Tenue | 18.02.2018

Příteli to že na začátku napadení sssr, tj. Od června 41 do prosince 41 padlo skoro milion skopcaku asi nějak nekoresponduje s tvým posouzením, že wermacht procházel jak nůž máslem. Navíc srovnej počet padlých Němců při obsazování západní Evropy - cca 35.000. Takze velmi opatrně s výroky, které jsou tak nyní "moderní" u těch co snižují hrdinství rudé armády i při všech potížích i chybách, které jsou vzdy přítomný v dobách tak náročných jakými je válka!!!!

Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

Sirka | 18.02.2018

To ani nie je mojim cielom. Staci porovnat ako dlho Nemcom vzdorovala slavna pevnost Eben Emael a ako dlho Brest Litevska pevnost. Inde som pisal, ze rozumnejsi ludia z Nemeckeho vedenia v oktobri 1941 hovorili, ze kampan Barbarossa je stratena. Preco sa ale Nemci dostali az tak daleko a preco pod Kyjevom zajali obrovske sily Cervenej armady zostava otvorene.

Re: Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

Bynk | 18.02.2018

Pretože Stalin nechcel pri Kyjeve ústúpiť aj ked mu to radil Žukov.
Tak tam nemci obklúčili skoro milión sovietkych vojakov, a ked vystrielali všetkú muníciu, nebol už problém z likvidáciou tohto kotla.

Re: Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

M.C. | 19.02.2018

Pevnost Eben Emael se bránila něco přes 24 hodin, svůj bojový úkol ale splnila jen z malé části, dělům z pevnosti se podařilo zničit pouze jeden z mostů přes řeku Maasu.
Brestská pevnost přestala klást organizovaný odpor už po několika hodinách a svůj bojový úkol, spočívající rovněž v blokaci a zničení mostů přes Bug a Muchavec a v bránění dalšímu postupu útočníka nesplnila vůbec. Hrdinský boj vojáků, kteří zůstali v pevnosti obklíčeni neměl pro další vývoj situace na frontě žádný význam, protože město Brest padlo hned ráno a postup německých jednotek přes mosty a město nebyl nijak narušován.
Nevím, jak kdo další, ale náčelník štábu pozemních sil (OKH) generál Halder si v době, kterou zmiňujete zapsal do svého deníku, který se zachoval, že válka je ve vojenském a ekonomickém smyslu prohraná. Je to deníkový zápis, má přesné datum, ale to bych musel hledat, zas taková encyklopedie nejsem.

Otázka proč se Němci dostali tak daleko je na delší debatu, těch důvodů bylo více.

Proč se podařilo obklíčit jádro sil Jihozápadního frontu, dřívějšího Kyjevského zvláštního vojenského okruhu (KOVO), je celkem jasné a ,,může" za to právě Vlasov, který jako velitel 37.armády dokázal obsadit pozůstatky Kyjevského opevněného prostoru před městem a hájit Kyjev 73 dní v době, kdy všude jinde probíhal ústup až útěk. Bezprostředním důvodem obklíčení bylo to, že jednotky na křídlech tohoto seskupení nevydržely německý útok tankových skupin ze severu a z jihu na Konotop a Lochvici a dále Stalinovo otálení s rozkazem k opuštění Kyjeva.
Kdyby Stalin povolil veliteli frontu generálu Kirponosovi vyklidit Kyjev o několik dní dříve, k obklíčení by možná nedošlo, protože Němci už taky ztráceli dech a pokud by se jim včas stažené jednotky stačily postavit do cesty, tak by je dost možná zastavily a podařilo by se evakuaci kotle dokončit.
Válka by potom probíhala poněkud jinak.
Kdyby Vlasov nedokázal bránit Kyjev téměř dvaapůl měsíce a nebylo nutné k porážce JZ frontu shromáždit síly dvou armádních skupin, tak by se válka taky vyvíjela jinak.
Tanky armádní skupiny Střed při útoku na jih a při cestě zpátky najely tolik kilometrů cestou necestou, že před začátkem útoku na Moskvu musely projít generálkou, ale byl problém s náhradními díly a tanků na generálku bylo moc najednou - začátek operace Tajfun musel být odložen zhruba o dva týdny.
Dva týdny slušného počasí strávili Němci generálkováním tanků a operace Tajfun potom dopadla jak dopadla. Sověti mohli připravovat obranná postavení a přisunovat posily o dva týdny déle.
Je-li mnoho stébel slámy, zlomí to poslední páteř velbloudovi.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

Sirka | 19.02.2018

Berthold Seewald v clanku o Kieve v die Welt (2016) pise, ze islo o Hitlerove najvacsie vitazstvo, a ma ist o najvacsiu jednotlivu opraciu v dejinach vojenstva. Zukov ziadal Stalina koncom jula41 aby sa vzdali Kyjeva a vybudovali obrannu liniu za Dneprom. Stalin to oznacil za nezmysel, Zukov poziadal o uvolnenie z funkcie a bol vymenovany za velitela rezervneho frontu, zostal vsak v zostave Stavky.

Hitlerov utok na Kyjev sa na druhej strane hodnoti ako priznanie zlyhania bleskovej vojny. Tolko nemecky sucasny pohlad.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

M.C. | 20.02.2018

To jsou Žukovovy pohádky ovčí babičky.
Žukov byl odvolán z funkce náčelníka GŠ právě proto, že přes to, že na bojovou činnost JZ frontu dohlížel jako zmocněnec vrchního velení on sám, tak Němci dokázali první sled frontu úplně zchaosit a prošli až ke Kyjevu, kde je teprve zastavila 37. armáda, která narychlo obsadila odzbrojený a částečně zdevastovaný Kyjevský opevněný prostor, který byl součástí bývalé Stalinovy linie.
Žukov byl odvolán z funkce už 29.července a poslán velet Záložnímu frontu k Jelni a Vjazmě.
V té době se JZF úspěšně bránil a neustupoval, o německém útoku obkličujícím útoku bylo rozhodnuto až 23.srpna a rozkaz k opuštění města byl vydán až 19.září.
http://www.fronta.cz/smolensk-a-kyjev-1941
http://www.fronta.cz/moskva-1941

Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

M.C. | 19.02.2018

Ztráty na straně RA ve stejném období překročily 4 miliony lidí, tj. mrtví, zajatí, nezvěstní, těžce zranění neschopní další služby.
Prakticky byl rozbit celý první sled složený z nejlépe vycvičených vojáků a s nejlepší výzbrojí. Další boje vedly jednotky v daleko horším stavu co se týče výcviku, výzbroje i výstroje, proto pokračovaly vysoké ztráty.
Toto by ale žádná jiná země nedokázala zvládnout a vydržet.

Ohledně toho procházení máslem:
Němci zaútočili s momentem překvapení 22.6.1941.
Za 16 měsíců, koncem října 1942 dosáhli maximálního územního zisku, v té době měli obsazený celý jih až na Kavkaz a skoro celý Stalingrad.
Do 3.února 1943 se to mydlilo okolo Stalingradu.
Potom začal ústup Němců z území SSSR a v srpnu 1944 byli vytlačeni přibližně na čáru ze které útok začal.
Tedy za 19 měsíců, bez momentu překvapení a v podmínkách těžké improvizace je dokázala RA vyhnat z vlastního území.
Rozdíl v délce postupu a ústupu Němců činí tedy tři měsíce.
A to se ještě vrchní velení RA dopustilo několika dnes již viditelných přehmatů, bez kterých by to šlo ještě rychleji.
Jenže dnes se nám v teple a v klidu nad archivními materiály dobře mudruje. Tehdy pod tlakem času a odpovědnosti, na základě neúplných informací měla Stavka mnohem těžší situaci a nechtěl bych být v jejich kůži.
Nejsem asi sám, proto Putin před časem prohlásil, že ,,už nebudeme čekat, abychom znova museli bojovat na vlastním území."
V reakci na hrdinský poslední boj pilota sestřelené Su-25 řekl Bašár Assád: ,,Vidíte, jak tvrdě Rusové bojují za Sýrii. A teď si představte, jak tvrdě by bojovali za Rusko."

Re: Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

Tenue | 20.02.2018

Pánové opakovaně připomínám (a to souhlasím s tím,že se nám to hezký v teple kecá!!!!), že se neustále obracíte na "autoritu" Zukova. Je potřeba si uvědomit,že Stalin měl obrovský problém v jedné dost zásadní otázce "velitelské pozice" byly prolezlé památky (Pavlov, Rotmistrov,...Vlasové,... Chruščov,....i ten "slavný" Žukov (kofomlynek) a i jinde atd.atd. Ten problém musel pod obrovským tlakem josif neustále řešit (obdoba co musí řešit Putin) jen s tím rozdílem,že se už v SSSR vypalovalo!!!!!!!
To vše nešlo obrovské obětí, které teď vy mudrlanty zátěže na hřeb Stalinovi. To jste praštěnou a nebo to děláte záměrně!!!!!
I při těch všech obrovských problémech (jak vnitřních tak i vnejsich-napr. Darebák Churchill atd. - jejich paktování se skopcaky,jejich dodávky pomocí
atd. Rtěnky,medaile hmmmm
Jak je ticho o tom munumentu jakým byl ROKOSOVSkY!!!!!! To byl hrdina a monument VVV - ten stal za Stalingradem (monument Cujkov), bitva u Kurska (monument ROKOSOVSkY). Jaké obrovské problémy měl Josif s těmi trockisty,kteří jak tisoucasni prodají vše i ten NAROD!!!!!
Pánové opatrně!!!!!! Vždyť jsme potomci těch co měli ruce nad hlavou a nebo kolaborantů !!!!! Prosím nehodnot té!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protože mne dost navaluje!!!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ku generalovi Vlsovovi

M.C. | 21.02.2018

To je z nějakého translátoru? Zkuste používat méně vykřičníků a věnujte více pozornosti smyslu vět, které píšete.

Já právě Žukova za autoritu nepovažuju, Žukovovu knihu Vzpomínky a úvahy je nutno chápat jako výpověď zločince odpovědného za zbytečnou smrt milionů lidí, další statisíce zraněných a jinak postižených válkou a zničení obrovských materiálních hodnot vytvořených prací národů SSSR.
Proto je kniha taková neuspořádaná, místy jsou události popisovány minutu po minutě, o kus dál je skok v čase o měsíc, jsou tam uvedeny vymyšlené rozhovory atd. atd.

Dodnes je pro mě záhadou, proč Stalin nenechal Žukova za jím osobně řízené katastrofy roku 1941 popravit.

tajomstvo DNA

renáta | 17.02.2018

Čo sa týka likvidácie bielej rasy, súvisí to s rozlúštením DNA a srozšírením týchto informácií vo verejnosti.( lepšie povedané nemožnosť blokovať prienik informácií na verejnosť) Preto musel GP zahájiť vytváranie európskeho chalifátu v zrýchlenom režime. Zároveň by sa pokúsil naštartovať cestu presmerovania svetovej civilizácie od technickej k biogennej s tým,že vymoženosti tech. pokroku , hlavne zbrane,zostanú pod jeho kontrolou. A likvidáciou bielej rasy by sa priblížil k túženému stavu z dávneho staroveku ( Sumer _ rasa bielych pánov- bohov a otrokov -čiernohlavcov) Ideálny návrat k otrokárskej Atlantíde Biela rasa je tvorivá a robí im konkurenciu.

Re: tajomstvo DNA

0wl | 18.02.2018

Rozlustenie DNA je slabe slovo.
A to taki my vidime len spicku ladovca.
DNA uz je mozne prepisovat, dalej vytvorit dieta z genetickej informacie 3 ludi, vytvorit vajicko z buniek koze, "vypestovat" jahna v umelej maternici atd. atd. A to je stale len ta spicka ladovca.

sníva sa mi????

renáta | 17.02.2018

Podľa mňa tieto olympijské hry riešia nasledujuce problémy:
1. Podpindosníci v Rusku ( aj u nás) stratia autortu, ani doma ani vo svete ju nebudú mať. Preto ich ani nenazývajú ruskými atlétami ale atlétami z Ruska a to je veľký rozdiel!!!( týka sa to aj nás: občania čr, sr a nie česi si zvolili... slováci si zvolili... Takto to je od prevratu. Mladá generácia je tak vychovávaná...
2. Kedže sa likviduje biela európska civilizácia ( nadmerná spotreba úplne zbytočná po likvidácii ZSSR) tak treba diskreditovať všetky dôležité symboly tejto civilizácie a to olympiáda je jedným z najvýraznejších
3 opäť útok na bieleho muža,lebo tí sú funkcionári MOV a WADA
Najsmutnejšie pre mňa je,že po tak dôležitých informáciách od Piakina sa tu rozbehla diskusia o " plochej či dutej zemi" a do tohto sa zapojili tí,čo mali na týchto stránkach velkú autoritu. Čo to má znamenať? ???

Re: sníva sa mi????

Navrátil | 17.02.2018

Renáta.
Přesně.Likvidace bílé rasy.Židé už nejsou schopni obnovy genofondu,jejich genofond klesá,mutuje,až tak daleko,že je v jejich populaci naprosto zvrácena sexuální orientace.Podobně to vidíme u muslimů,nejsou schopni rozumově posílit svůj gen.Možná i ten nápor na Evropu,na bílé ženy,jakoby napovídal,posílit gen muslimů,oni si novou mládež vychovají po svém,ale potřebují bílé mozky.

Re: sníva sa mi????

Iva | 17.02.2018

Musím vyjadriť súhlas .

Re: Re: sníva sa mi????

Len | 17.02.2018

Všechny snahy hatí podíl krve černé ženy a neznalost telegonie.

Pjakin

Navrátil | 17.02.2018

Přátelé,mnoho jste toho nevyřešili.
Prážáci to mají snadné,když vidí z Prahy Krkonoše,Bratislavčané,zase vidí Tatry z Bratislavy,takže ta země musí být kulatá.Jen nikoho ve vnitrozemí nenapadá,proč je příliv a odliv.
Že celosvětová situace houstne,stupňuje se tlak na Rusko a nejen k vůli volbě prezidenta,ale nikdo nekřičí o jasném vměšování a ovlivňování voleb v Rusku,všemi prostředky z USA.Jinak je také jasní,USA dobrovolně ze Sýrie neodejdou,ale už po tolika trapasech na BV,by se měli v tichosti stáhnout,než provedou ještě něco horšího.

Re: Pjakin

Slovan | 18.02.2018

Z Kosic su za jasneho pocasia vidiet paradne Tatry.

Re: Re: Pjakin

Joe | 18.02.2018

A ja vidim od Breclavy Alpy.

Re: Re: Re: Pjakin

Joe | 18.02.2018

Breclavi

Poslankyně

Koloděj | 17.02.2018

Jen jsem koukal, jak na setkání se zmocněnci v první řadě sedí - a nevím, zda hypnotizuje nebo je sama v náboženském vytržení z přítomnosti VVP - paní poslankyně "djadja vova my s teboj ...."

Filippov

vidlak | 16.02.2018

Pjakin.
Celý svět je teď rozechvěn tím hrdinským činem Romana Nikolajeviče Filippova.
Kedmi.
Я.Кедми: Кто разрешил лететь на такой высоте?
https://m.youtube.com/watch?v=q1e9AM718bA

.

Ťiu | 16.02.2018

Tak dutá alebo plochá? Už sa dohodnite.
Skúste praktiky na opustenie tela. Ak nefajčíte, nepijete, nejete maso (ak nemusíte) , ak máte rozvinuté vedomie a zdravé svedomie nebudete mať žiaden problém. Potom sa môžte na vlastné oči presvedčiť, ako to je s dutou zemou.
Keď sme v 3d tak je plná. V nútri je žeravé jadro presne ako predpokladajú vedci.
Mimo telo v 4d je ale dutá. Na póloch sú akési portáli, ktorými je možné sa dostať do vnútornej zeme.
Ale keď sa pokúsite prekopať do vnútornej zeme, tak sa nikám nedostsnete. Narazíte na hrubú hmotu.

Re: .

Ťiu | 16.02.2018

Plochá je v tedy, keď ju nakreslíte na papier.

Re: .Ťiu

Abstinent | 16.02.2018

Nereagujte prosím na tohoto, vůbec nediskutuje k věci a rozvrací diskusi. Je to troll.

Re: Re: .Ťiu

Slovan | 18.02.2018

Asi sa ti nehodi poznat pravdu ked trolujes. Si ochotna ovecka GP, ktora je nadsena z tesly vo vesmire (ktora by sa tam mala tavit ale budis).

nesprávny nick

ochranca | 16.02.2018

CiCo Ciciak prepáč že so nedopatrením použil tvoj nick, malá nepozornosť.

som rád

Perun | 16.02.2018

že sa Pjakin venuje znovu vzťahu Putina k ZOH. Tam ma totiž dosť sklamal (Putin a následne aj Pjakin). Ale Pjakin tvrdí, že sa teda mám ukludniť, tak dobre :-) A že teda onedlho sa všetko vyjasní, tak dúfam, ale moc tomu neverím. Neviem, na čo Putin akože čaká. Podla mna mal hned po vylúčení Ruska zo ZOH vyhlásiť, že kto chce, po svojej individuálnej línii tam ísť môže ako slobodný občan, ale on to moc neodporúča a za druhé samozrejme štát to nebude hradiť (pobyt ani odmeny.) Namiesto toho sa aj Putin správa ako "oni", vlasovci.

Inak ešte aj tá skratka OAR je podobná na názov ROA, pod ktorým vlasovci vystupovali, čo ani nebude náhoda.

Ale tak idem sa teda ukludniť, len dúfam, že sa nepredávkujem dlhým čakaním kávou a čajom a ani v tej vani sa nedá čakať donekonečna :-)


Re: som rád

Peter Krumpál | 16.02.2018

Súhlasím. A navyše mi znie podivne označenie Putina "Gosudar". Evokuje to podobnosť s cárom apod.

Re: Re: som rád

dušan | 16.02.2018

už to tu bolo riešené

Gosudár=hospodár
Gospodin=Hospodin

To že ti niečo zlé evokuje to slovo znamená, že im vyšiel informačný útok na náš jazyk.

Re: Re: Re: som rád

Peter Krumpál | 17.02.2018

Napr. na yandex.ru, ale aj inde je gosudar jednoznačne: panovník - monarcha. Hospodár je označený ako chozjajn. Myslím, že nejde o útok na náš jazyk. Takými gosudarmi boli panovníci - cári v cárskom Rusku. Prosím, kde nájdem potvrdenie Tvojho prekladu (významu) tohto slova (pojmu). Ď.

Re: Re: Re: Re: som rád

Eva | 17.02.2018

Kdybyste se učil rusky, nemusel byste nikde hledat potvrzení překladů. Gosudarstvo je hospodářství, gosudar je hospodář. A ježto V. Putin spravuje Rusko s péčí řádného hospodáře, což my tady u nás jen tiše závidíme, přijde mi to označení docela přirozené. Chazjájin je spíš ve smyslu sedlák, zemědělec, statkář.
Nenechávejte si vymývat mozky západní propagandou, že v Rusku je nějaká diktatura a kult osobnosti, je to přesně naopak, a že tam lidí svému prezidentovi věří a mají jej rádi - proč asi??? Zkuste použít mozek. Podle činů poznáte je ... víme. Putin je nekecá, Putin dělá, a lid mu věří. Závidím jim. Kéž bychom na tom mohli být tady v ČR taky tak, zatím slintáme na Západ a lezeme do zadku EU, což obojí je tragedie a rozsudek smrti. Snad to lidi včas pochopí.

Re: Re: Re: Re: Re: som rád

Peter Krumpál | 17.02.2018

Okrem opakovania svojho tvrdenia, neudali ste žiadnu stránku, ani nič iné, kde si môžem Vaše tvrdenie o význame pojmu "gosudar" overiť.
A označovať kohokoľvek, kto si dovolí pochybovať, za málo používajúceho mozog, nie je správne. Presviedčajte, neosočujte.
Pjakin poukazuje a nabáda práve na kritické myslenie.
Takže prosím oznámiť, kde si možno preklad pojmu "gosudar" vyhľadať. Kde som ho našiel ja som oznámil.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: som rád

Peter Krumpál | 17.02.2018

A pokiaľ ide o ruštinu, nepotrebujem prekladať, rusky slušne ovládam. Takže nesedí ani dehonestujúci tón, ktorý ste zvolili.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: som rád

čtenář | 17.02.2018

Zajděte si do knihovny a podívejte se do výkladového tištěného Rusko-slovenského slovníku... MOžná á to slovo více významů.. To by vás mohlo uspokojit. Jinak před časem se řešilo, zda gosudar překládat jako "vůdce" a s ohledem na jisté asociace se to slovo nepoužívá.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: som rád

Peter Krumpál | 17.02.2018

Konečne odpoveď hodná vďaky. A práve o to, že označenie Putina ako gosudara, vyvoláva podobnosť s označením panovník, alebo cár, mi v pôvodnom príspevku išlo. O nič iné.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: som rád

Peter Krumpál | 17.02.2018

A ešte, práve že Pjakin používa toto označenie v súvislosti s Putinom, vyvoláva pochybnosť o skutočnom zámere Pjakina, ako tento pojem chápať.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: som rád

Aien | 18.02.2018

A co spojení "car gosudar"? Překlad "car hospodář" smysl dává, ale "car car" ne. Gosudar má něco společného se státotvorností, ale nejsem lingvista, tak to nerozeberu , promiňte :) .

Re: Re: Re: Re: Re: Re: som rád

Pavel | 21.02.2018

Na seznamu je také ruský slovník
https://slovnik.seznam.cz/ru-cz/?q=%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%8C

госуда́рь ---- panovník , vladař , vládce

Re: Re: som rád

jardob | 22.02.2018

Na tom predsa nie je nič zvláštne. Každé povolanie, funkcia má nejaký termín. Za monarchie sa imperátorskej hlave štátu hovorilo všeobecne "gasudarj" - ten čo riadi "gasudarstvo" (štát). Dnes v RF ani nemajú termín ako my, napr. "štátnik", v jednom slove. Len zložené z viac slov. Pritom ak "gosudarstvo"=štát, potom "gosudar" by sa v najvšeobecnejšom zmysle dal chápať ako "štátnik".
Potom sú tu moderné termíny, ako Prezident, lenže to je cudzie slovo, výplod demokracie, kde máloktorý prezident má moc a schopnosti "gosudara", t.j. reálne riadiť, a nie byť riadenou bábkou.

Inak kedysi malo slovo "gasudar" skutočne aj vedľajší význam: pán, majiteľ, hospodár. Dnes je to už zastarale. Vid tu:
https://ru.wiktionary.org/wiki/%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%8C

Ja slovo "gasudar" v Pjakinovom kontexte chápem, ako označenie človeka, ktorý cíti a nesie zodpovednosť za svoju krajinu, a má reálne riadiace vedomosti a zručnosti na úrovni globálne politiky. V takom duchu nemožno označiť každého za gasudara, iba toho, kto reálne svoju krajinu dvíha vyššie, cestou rozvoja.

Re: Re: Re: som rád

Iva | 22.02.2018

Skvěle napsáno, naprosto s vámi souhlasím.

Re: Re: Re: som rád

badatel | 22.02.2018

Od chvíle, kdy poslouchám Pjakina, vždy pod slovem gosudar cítím smysl - státotvůrce.

Re: som rád

Mozno | 16.02.2018

Mozno Putin podplatil MOV, aby ich vylucili. Ved nic tak nezomkne narod okolo vodcu ako ked mu niekto zjavne krivdi. A zaroven zisti kto je zradca a kto nie.

Re: Re: som rád

dušan | 16.02.2018

Jo lebo Putin má tvoju morálku.

"Podľa seba súdim teba"

Re: Re: Re: som rád

Moralny Putin? | 16.02.2018

To je snad ftip. Ved on len zhrna bohatstvo pre seba a kamaratov a bezny Rus ma ledva na jedlo. Okrem toho sa rozviedol, svoju zenu odkopol a zije s mlasou milenkou.

Re: Re: Re: Re: som rád

no | 17.02.2018

Pokud by u nas nekdo pozaviral "bakaly" a nabidl jim: vse vratis nebo odsedis, bylo by mi jedno, co o nem pisou "chodorkovsti", podle skutku soudil bych, ted jen hledim na veci jako "cirkevni restituce".

Re: Re: Re: Re: som rád

Eva | 17.02.2018

Jste fakt tak hloupý nebo si jen děláte srandu???

Re: Re: Re: Re: som rád

M.C. | 18.02.2018

Ono je to trošku jinak.
To že má Putin milenku je v Rusku veřejným tajemstvím už asi deset let. On s ní ale nežije a veřejně se s ní nikde neukazuje.
Ona má dva syny, nikdo neví s kým a nikdo se jí na to radši neptá.
Milenku už jeho (bývalá) žena dávno rozchodila, i když příjemné jí to asi nebylo. Problém nastal jinde.
V posledních letech se situace ve světě přiostřila a Putin vadí už příliš, byly i nějaké pokusy o atentát.
A tak má Putin dvojníky, aby ti kdo to nepotřebují vědět nevěděli jistě, kde se nachází a co dělá. A taky aby stíhal.
No a kdyby se v úřadě střídalo několik dvojníků, ale domů chodil pořád ten pravý Putin, tak by to celou šarádu rychle demaskovalo.
To by nešlo. Představte si situaci, že vám domů místo manžela chodí cizí chlap, který sice vypadá jako on, ale není to on.
Vám by to nelezlo na nervy? Kor po přechodu?
Navíc rozvod odklidil jeho ženu z jeho blízkosti a zbavil ji tak případného ohrožení.

Re: som rád

Cico Ciciak | 16.02.2018

Jaj Perúnko, ty si asi taká veselá kopa, keď dokážeš zakaždým pripísať zopár smajlíkov k tak (zá)vážnym veciam, a pritom si v podstate vždycky mimo (vrátane chorobnej glorifikácie starej slovanskej kultúry, ktorá je už dávno pasé a Slovanov ako takých). :)

To ťa nenapadlo Perúnko, že keby bol V. Putin príliš tlačil na "pílku", jak majú vo zvyku hurá-patrioti/"patrioti", tak by v Rusku vytvoril kvalitné podmienky pre občiansku vojnu, ktorú si praje celý kolektívny západ na čele s USA?

Spýtam sa ťa celkom vážne a bez urážky, Perúnko:

Si len hlupák alebo nepriateľ? :)

Re: Re: som rád

Perun | 19.02.2018

Ani hlupák, ani nepriateľ.

A slovanská kultúra pasé určite nie je. Stojíme na prahu veku slovanov.

Chlapče, spamätaj sa. Možno to myslíš dobre, ale si zatial fanatik s nízkym vedomím, popracuj na sebe. Držím Ti palce.

Saskaren

Slovan | 16.02.2018

Mohol by sa pan Pjakin vyjadrit, preco aj Rusko a jeho Gosudar saskuju s letmi do Vesmiru ked Zem nie je gula, ale je plocha (tisicky experimentov na vodnych plochach nenamerali ziadne zakrivenie Zeme).

https://www.youtube.com/watch?v=m841fqTZi0k

Re: Saskaren

404 | 16.02.2018

Hlavu z prdele si budeš muset vyndat sám.

Re: Saskaren

David V. | 16.02.2018

Doporučuji si udělat vlastní experiment - např. tento: http://dutozem.wz.cz/ - stačí dalekohled, dlouhá vodní hladina, 2x terč z kartonu a chvilka času.

Re: Saskaren

Slovan | 16.02.2018

Presne tak. Dlzka Siravy v SR je 10 km. Podla vypoctov by malo byt na tejto vodnej ploche vidiet zakrivenie Zeme-gule 7.9 m. A pozorovanie neukazuje ziadne zakrivenie Zeme.

Re: Re: Saskaren

Hox | 16.02.2018

A jak jsi pozoroval? :)

Jsem pobaven. Totiž, to, že žijeme na kouli a ne na placce, lze odvodit kratší úvahou. Jak vlastně plochozemci (nebo plochohlavci?) řeší problém slunce, pohybujícího se nad plackou? Mám na mysli fakt, že se nezmenšuje, když zapadá.

Re: Re: Re: Saskaren

Hox | 16.02.2018

> lze odvodit kratší úvahou.

to jest, v případě že člověk chce hodit za hlavu všechno vědění civilizace a spolehnout se jen na vlastní rozum.

Re: Re: Re: Saskaren

Slovan | 16.02.2018

Je to vysvetlene vo videu co som dal link. Tam je to vsetko vysvetlene.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

ochranca | 16.02.2018

potom podľa teba sú všetky letecké linky zmanipulované alebo keď už nevidíš zakrivenie podľa tvojho merania tak povedz ako sa cestuje okolo sveta.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Paľo | 16.02.2018

Ty si asi tej fyzike, hoci len na ZŠ, veľmi nedal, Slovan.
Ktorý geometricky útvar vo Vesmíre má najmenšie povrchové napätie? Placka, alebo...?
Čomu všetkému ľudia dnes ešte veria, a to nie sme v stredoveku, keď Zem bola pupkom Vesmíru a všetko sa točilo okolo dogmatickej RKC. -))

Zdá sa, že dutá je nielen Zem, ale aj mnoho, mnoho opičiakov, žijúcich na nej. Žiaľ, stále len planéta opíc bez rozlíšenia pravdy a lži.
A tých lží bude len pribúdať, ináč sa tento zvrátený globálny systém nedá dlho udržiavať - len na hlúposti a neznalosti ľudí.
Všetci sme ľudia, ale nie každý je Človekom!

Re: Re: Saskaren

AJ Slovanska cirkev je za ploch Zem | 16.02.2018

Ved aj Slovanska cirkev tvrdi, ze Zem je plocha. Len lenivci co si veci neoveria pokusmi budu stale snivat o tom nejakom heliocentrizme.

https://www.tartaria.sk/

Re: Re: Re: Saskaren

Ťiu | 16.02.2018

No... Tartaria nejak sploštela.
Iba nejak neviem o tom že by starý slovania verili tomuto. Možno dnešný aktivisti v tejto oblasti si niečo vyložili po svojom. Radšej nech sa zamerajú na duchovné znalosti než na dokazovanie toho čo proste nemajú šancu dokázať. Radšej hľadajte čo sa tým mieni. Pretože tu vo fyzickej realite = 3d je zem plná gula zo žeravím jadrom.
Keď ubereme jeden rozmer, tak bude kruh = bude plochá, keď uberem další rozmer, tak ostane iba "bod".

Keď ale naopak pridám rozmer tak vo vnútri pevnej gule vznikne "prázdny" priestor.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Dokaz? | 16.02.2018

Ak by si nevedel, ze Zem je gula ako by si dokazal, ze je?

Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

Ťiu | 16.02.2018

Ako by si dokázal že nieje?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

Experimentom | 16.02.2018

Experimentom - pozorovanim ci nepozorovanim udajneho zakrivenia Zeme na velkej vodnej hladine.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

Hox | 17.02.2018

Experiment už byl proveden.

Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

Ťiu | 16.02.2018

Moja výhoda je v tom, že nepotrebujem nikomu nič dokazovať.
Keď sa niekto tým chce zaoberať, tak nech stráca čas.
Alebo nech sa dá naporiadok a začne pracovať na tom aby nebol uvezneny v hmote = v zajatí fyzického tela a jeho slabostí.
Potom nikto nebude potrebovať žiaden dôkaz. Proste v noci keď telo spí tak vedomie môže bdieť a preveriť si otázky ktoré ho trápia bez zbytočného dogmatizovania. Potom mu bude jedno čo si kto myslí, lebo on sám pozná pravdu.

Tieto povrchné kraviny majú za úlohu nás odvádzať od skutočných duchovných znalostí našich predkov.

Môžu sa o to hádať ale to znamená že nikto z nich nemá pravdu.
Pretože pravda je že ju majú všetci.
Rovnako ten kto hovorí, že zem je plná guľa. Tiež má pravdu ten kto hovorí že je dutá, ale aj ten kto hovorí že je plochá.
Nemajú pravdu v tom že uznávajú iba tú jednu možnosť ktorú si vybrali.

Nech sa radšej naučia slovanskej duchovnej múdrosti a budú b tom mať jasno. Zbytočné presviedčať, keď je možné ukázať. Ale kto nechce vidieť = neuvidí.

Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

azxf | 17.02.2018

Třeba tak, že při zatmění Měsíce je tvar zemského stínu vždy kruhový.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 17.02.2018

Je toho veľa. Všetky rotujúce nebeské telesá majú tvar gule, tak prečo jediná Zem by mala byť výnimkou. Nie je najmenší problém urobiť merania na dvoch brehoch dostatočne širokého jazera (viac ako 10km). Alebo pozorovať záoceánsku loď s výškou nad hladinou viac ako 30m, a čakať kým bude nepozorovateľná a zo vzdialenosti zistiť zakrivenie.
Tí, čo tvrdia, že bolo vykonaných množstvo meraní a zakrivenie sa nepotvrdilo, iba trepú v štýle "Jedna pani povedala. Verte mi, je to tak". Niečo celkom iné by bolo, keby natočili video kde by merania vykonávali spoločne privrženci aj odporcovia. Do toho ale nebudú mať odvahu.

Re: Re: Saskaren

jardob | 16.02.2018

Problém je, že si zle rátal. Totiž výška zakrivenia medzi brehmi vzdialenými 10 km je cca 1,96m

vychádzal som z nasledovných údajov:
polomer Zeme = 6371km;
obvod Zeme = 40030,173km (tolerancia 30km nespôsobí odchýlku väčšiu ako 1 cm);
stredový uhol alfa = 0,0899321605 stupňov;
výška oblúku h=1,96m
vzorec h=r.(1-cos(alfa/2));
podľa vzorcu z wiki:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kruhov%C3%A1_%C3%BAse%C4%8D

Ak merať, tak laserom, ďalekohľad taký malý previs kvôli rozostreniu optiky na rôzne vzdialenosti asi skreslí.
Inak nie je problém pomocou geometrických výpočtov z rôznych bodov zeme (napr jeden v BA a druhý v KE) v tom istom okamihu zmerať uhol napr. slnka voči zemi, a vypočítať jeho výšku. A porovnať pri zohľadnení zakrivenia a bez. Ten druhý výpočet bude nížší, ale stále dosť vysoky, než z akým počítajú stúpenci plochej zeme, že telesá sú relatívne nízko nad zemou (cca vo výške umelých satelitov, a satelity sú vraj len antény a nič hore neobieha)

Tieto teórie, sú pre budúcu rasu "človeka služobného", ktorého sa globalisti pokúšajú vypestovať, a najbližšie k nemu sú v Nórsku vďaka ich vzdelavaciemu systému. Potom zhltnú ako malina aj Novú chronológiu Fomenka a Nosovského.

Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 16.02.2018

T.j. ak je zem plochá, tak by si mal bez problémov vidieť ďalekohľadom z jedného konca šíravy na druhý (po jej dlžke), ležiacich aj stojacich ľudí na brehu. Ale ak je zem guľatá, tak prevýšenie šíravy uprostred o 1,9 metra postačí k tomu, že druhý breh (stojac tesne pri vode) neuvidíš, nanajvýš hlavy vysokých ľudí stojacich tesne pri vode na druhom brehu, ako ty.

Re: Re: Re: Saskaren

Slovan | 16.02.2018

Zle ratas. Cez pytagorovu vetu vysku zakrivenia: Druha odmocnina z: 6371x6371 (polomer Zeme) + 10x10 (dlzka vodnej plochy) - 6371 = 2odmocninaz (40589641+100)-6371=6371,0078-6371=0.0078 km, t.j. 7.8 m

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Hox | 17.02.2018

Pro účely dohlédnutí na druhý břeh a spatření lidí je jedno, jestli je převýšení 1,9 nebo 7,8 metru.

Kdyby byla země placka jak tvrdíš, nebyl by vidět při pohledu z vrcholku hory horizont, země by plynule přecházela do oblohy bez znatelného přechodu, kvůli mírné neprůhlednosti atmosféry. Horizont vidět jde i při pohledu z vršku Mount Everestu.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 17.02.2018

Lenže to je chyba. Ak chceš vyrátať výšku "kopca" medzi dvoma bodmi na guli, tak musíš rátať "tetivu" a výšku kolmice medzi tetivou a vonkajším obvodom gule.
Ak budeš používať dotyčnicu, tak pri väčších vzdialenostiach (než 10km, napr.3000km) ti vyjdu totálne a nereálne nezmysli.
V tomto sa ale nebudem dohadovať, je to otázka chápania geometrie.
Veď na skúšku, skús si vyrátať prevýšenie, pri vzdialenosti 20000km (polovica obvodu zeme), ak rátaš správne, musí ti vyjst polomer zeme. Ale pytagorova veta ti dá iný výsledok.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 17.02.2018

Tak či tak, či už je to 1,9 alebo 7,8, tak dvaja ľudia (nižší ako 190cm) stojaci na brehu šíravy, tesne pri vode (po dlžke nadrze), sa nemajú šancu vidieť, ani superďalekohľadom. Práve kvôli zakriveniu vody.

Re: Re: Re: Saskaren

aazxf | 17.02.2018

vcelku dobrá úvaha i výpočet, akorát vzoreček lze lehce odvodit než se uchýlit k instatní polévce na wikipedii, a než počítat cosinus úhlu blízkého 0 je lepší rozvést 1-cos(alfa/2) do taylorovy řady (stačí první člen, tj. 1/2*(alfa/2)^2 ). Výsledek ~1.96m je ale spávně.
Nicméně co se týče návrhu experimentu, ten je trochu mimo. Laser je naprosto zbytečný, neboť co se týče rozostření, to je zcela irelevantní. Stačí na druhý okraj vodní plochy postavit člověka (třeba v oranžové vestě) a pokud to nebude nějaký obřík tak ho prostě neuvidíte, rozostření nerozostření.

(Místní plochodutozemci vzor A610 měřící poloměr Země s přesností na milimetry se na mě asi teď vrhnou že přesně takový experiment již byl proveden a to s kladným výsledkem - na to jim odpovídám, že tato úvaha platí pro ideální případ, tj. pro vakuum nebo aspoň izotermní atmosféru při hladině, a ať si něco přečtou o lomu paprsků na rozhraní optických prostředí s různým indexem lomu a o závislosti indexu lomu vzduchu na teplotě. Popř aspoň o fatě morganě a co by se asi tak stalo kdyby vzduch nad povrchem nebyl teplejší ale třeba chladnější....jak už to tak nad vodní hladinou bývá....)

To o propagaci debilit a pěstování debilů je bohužel pravda, ale do Fomenka se laskavě nenavážejte, ten s tím nemá nic společného, naopak, jde opačným směrem! Pokud si opravdu myslíte že Fomenko kecá, tak mi vysvětlete co je špatně např. v jeho objevu zcela nesmyslné datace "starověkých" hvězdných katalogů (viz archive.org/download/AnatolyFomenkoBooks/DatingPtolemysAlmagestByAnatolyFomenko.pdf)

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Slovan | 17.02.2018

https://dizzib.github.io/earth/curve-calc/?d0=10&h0=0&unit=metric

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Hox | 17.02.2018

http://leva-net.webnode.cz/products/prozretelnost-nie-je-algebra/

Re: Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 17.02.2018

Ďakujem za doplnenie.
Čo sa týka Fomenka a Nosovského. Vychádzam z názorov opísaných v tejto práci (ako už uviedol aj Hox):
http://leva-net.webnode.cz/products/prozretelnost-nie-je-algebra/

Problém je, že nezohľadnil určité možné varianty vzniku kroník. A tiež dopustil sa hrubých nepresností, pri zhromažďovaní bázy údajov do svojich výpočtov. Navyše v jeho opise chronológie je zopár nekonzistentností. Všetko nájdete v uvedenej brožúrke.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Bynk | 18.02.2018

Fomenko? Preboha nežartuj. Podla neho asi ani Velká Morava, Svätopluk, Pribina a ani váš Borivoj zrejme neexistovali, kedže si ich vymysleli novoveký kronikári. :-)
tomu chcete vážne veriť? to že dokázal že niektoré vládnucé rody sa v dlžke doby vlády opakovali nie ej potvrdením toho že má pravdu, ale je to potvrdením toho že sa vesmírne cykly a teda aj história ktorá je na nich závyslá neustále opakujú. Mám na mysli precesné cykli ako Platónsky rok 25920 rokv, jeden Platónsky mesiac čo je 2160 rokov a potom ich polcykly 1080 rokov, štvrtcykly 540 rokov, a dalšie zlomky ako 90-180-360-720 rokov a podobne, v týchto cykloch sa neustále opakujú prírodné cykly, počasie, história a podobne.
Vedeli ste napríklad že Velká Morava trvala skoro na rok presne tak dlho ako Československo? A že Velkú Moravu a Československo delí od seba zhruba tých 1080 rokov, čo je polovica Paltónskeho mesiaca?
Že Velká Morava a Českoslovesnko je vo svojej dejinnej úlohe prakticky to isté?
Že medzi Prvou a Druhou Púnskovu vojnou a Prvou a Druhou svetovou vojnou je zhruba tých 2160 rokov? A že už dávno tu mala prebiehať tretia svetová vojna. Aj ked istotu že tretia svetová vojna tu len v inej podobe už dávno neprebieha stále nemáme?
Že priaznivé klimatické obdobie sa opakuje každých 180 rokov? aby bolo každých 180 rokov striadané z katastrofickým klimatickým obdobým ktoré vyvrcholilo 30 ročnou vojnou 1618 a Napoleonským obdobým 1798?
No vedeli ste to? nie, ale prečítate si nejakého fomenaka a bez škrupulí zahodíte tisíce rokov vývoja. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 18.02.2018

Zdravím,
zaujímavé informácie. Vaša analýza, ale čerpáte z nejakých zdrojov?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

Bynk | 18.02.2018

Dá sa povedať že je to kompilát z viacerých zdrojov.
Napríklad v staroveku, globálna zmena klímy spôsobila zánik movej ríše Egypta to je tá slávna Ramzesova dynastia. Hlavné mesto Rameseum bolo zničené a presunuté do Tanidy. to sa stalo asi v roku 1080-70 pnl. čo bolo tiež zrovna v jednom z podobných cyklov aké viedli k rokom 1618 a 1798. Zániky prvej a druhej ríš Egypta (2160 a 1800 pnl) tiež presne korelujú k týmto cyklom a zároven ku globálnej zmene klimatu v tom obdobý ktoré viedli k neúrode, suchu a hladomorom. Očividne je tu niečo čo cyklicky narúša prirodzenú ekologicko biologickú rovnováhu na planéte Zem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

jardob | 18.02.2018

Môže ísť aj o to, že dejiny sa opakujú v cykloch, ako úloha, ktorá nebola správne vyriešená, a opakuje sa dovtedy, kým nie je vyriešená korektne, potom prichádza riešenie novej úlohy (ďalší level). To je ta evolučná špirála.
Bolo by super, keby si o tom napísal ucelenejší článok a obrátil sa na Hoxa cez mail. Je to veľmi zaujímavá a poučná téma.
Možeš prosím aj odporučiť nejaké zdroje?

Re: Re: Re: Re: Re: Saskaren

ЯНВ | 18.02.2018

Otázkou je, zda GP řídí s ohledem na přitozené cykly nebo zda řídí v cyklech.
Jinak ta třetí světová válka probíhá, o tom není pochyb. Jen bych to nenazýval 1., 2. a 3. válka. Uzavření první předurčilo vznik druhé a tak pro mě jde stále jen o epizodní eskalace jedné opravdu dlouhé (desetitisíce let) války, která má lidem zabránit stát se lidmi ( člověku stát se Člověkem).
Jinak, když jsem shlédl celou diskuzi, co se to děje? Něco se odehrává s algoritmy egregorů*, cítíte to také?
*) Jsou vysledovatelné z diskuzí jejich zástupců - nás.

Re: Re: Re: Saskaren

M.C. | 18.02.2018

Pokud je výška převýšení - výška kruhové úseče 1,96m, tak je tato výška v polovině vzdálenosti, čili přímka z mého oka ve výši cca 1,7m nad zemí vedená jako tečna k vodní hladině prochází nad druhým břehem ve výšce 1,7+2x0,26=2,22m.
Tak vysoký je málokdo. Nejvyšší člověk kterého znám má 215cm.
Navíc na rozeznání člověka na vzdálenost deseti km proti zemi už potřebujete sakra dalekohled, pouhým okem bez šance.
Dalším problémem je vlnění vzduchu nad vodní hladinou, takže k opravdu serióznímu měření bych potřeboval zřejmě dvě klasické geodetické věže, tzv. triangly, abych se dostal dost vysoko, musel bych si polygonem přenést po břehu výšku, abych věděl rozdíl nadmořských výšek obou věží a mohl ho vzít v úvahu při výpočtu a dále bych potřeboval dostatečně stabilní prám nebo vor (po slovensky plť) uprostřed Šíravy a na ní ve svislé poloze umístěnou nivelační lať. Dále bych potřeboval nivelační přístroj schopný zaostřit na 10 km na měřící lať na druhém břehu. To by muselo být sakra dělo. A bezvětří, samozřejmě.
Potom by se dalo mluvit o seriózním měření.
Mimochodem, my jsme se učili, že zakřivení Země musíme brát v úvahu při výškových záměrách delších jak 300m, což se v technické geodézii prakticky nepoužívá, tam se jede max. tak do 100m.

Určování polohy měřením polohy vůči slunci využívá tzv. sextant a vzhledem k tomu, že se podle něj námořní lodě plavily x let po celém světě a dokázaly se opakovaně vrátit na stejná místa, tak ten výpočetní model na kterém je to založeno asi nebude vyloženě chybný.
Z námořní praxe je navíc známo, že nejprve se nad obzorem objeví dým z lodě, případně stožáry a plachty a až později loď samotná. Proto taky bývala hlídka ve strážním koši, na rovné ploše by ten rozdíl v umístění pozorovacího stanoviště nestál za moc ale na (skoro) kouli je to sakra poznat.

Re: Re: Saskaren

Bynk | 18.02.2018

Prečo sú potom priame prenosy hokejových zápasov z Koreje o 4 ráno? :-)

Re: Saskaren

Kamil | 16.02.2018

Lebo všetci sú blázni, len ty si lietadlo....
Ale dám jeden: Pepo z Prahy dostane v škole päťku. Otec sa ho pýta za čo. Ale, nevedel som, čo je od Prahy ďalej, Brno, alebo Mesiac. Bol večer, otec ho vytiahne k oknu a hovorí. Pozri sa dobre. Vidíš Mesiac? Vidím. Vidíš Brno? Nie. No a také ľahké si nevedel!
Tak nejak podobne je to s tou plochou Zemou.

Re: Saskaren

Cico Ciciak | 16.02.2018

Ty nie si Slovan, k tebe by pasoval výstižnejší nick.
Aký, nechám na predstavivosti čitateľov a diskutujúcich. :)

Re: Re: Saskaren

CiCo Ciciak | 16.02.2018

v poslednej dobe sa objavujú správy o plochej zemi vyzerá to že asi niekto chce štatisticky zistiť koľko ľudí je možné zmanipulovať iné vysvetlenie na to nemám, každý potrebuje dozrieť.

Re: Re: Re: Saskaren

Putinovec | 16.02.2018

Akce mu vyšla,zasral diskuzi.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

OjDa | 17.02.2018

Souhlasím. Trpělivosti třeba. Však při potkání likvidovat.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

aazxf | 17.02.2018

bohužel, asi jsem také naletěl... Ale nadruhou stranu, tato diskuse úplně nesmyslná nebyla. Zvýšit trochu povědomí o matematice, astronomii či fyzice také není na škodu.
Pořád lepší dutozemec než to hovado parazitující na Ing. Nevařilovi...

Re: Re: Re: Saskaren

M.C. | 18.02.2018

Já mám ten dojem taky.
Buď se tím někdo prostě baví, nebo si někdo ověřuje stupeň úpadku všeobecné vzdělanosti.

Re: Re: Re: Re: Saskaren

Msrek | 21.02.2018

Kazite mu statistiku :)

Re: Saskaren - Nechapu, jak muze byt jeste dnes nekdo takto nevzdelany

Pavel | 22.02.2018

Kdyby to bylo ve středověku, tak prosím.

Ale dnes by třeba GPS vůbec nefungovalo. Vše vychází z kulatosti Země. A co geostacionární družice? Ty na nebi drží andělé?

A to Auto ve vesmíru by jinak neletělo:
https://technet.idnes.cz/elon-musk-spacex-falcon-heavy-draha-tesla-roadster-fs9-/tec_vesmir.aspx?c=A180215_143809_tec_vesmir_mla

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Přidat nový příspěvek