Oleg Carev: byli jsme krok od občanské války

Oleg Carev: byli jsme krok od občanské války

Oleg Carev (poslanec za Stranu regionů, p.p.)

24.12.2013

Před třemi týdny, v sobotu 30. listopadu, mi pozdě večer zavolali, ať okamžitě přijedu do Kyjeva. Potřeboval jsem deset minut, abych seděl v autě směrem na Kyjev. Jel jsem sám, na výjezdu z Alexandrie jsem viděl památník s vlajkou EU, zavázanou jako šála na šíji. Ve vzduchu byla cítit revoluce.

Od toho dne uběhly celé tři týdny a teprve včera jsem se vrátil domů. Nyní je možné říct: nikdy jsme nebyli blíže rozpadu země a občanské válce, než v tyto dny. Přičemž "sametový" rozpad by to určitě nebyl.
Bodem zlomu v radikalizaci Majdanu se stalo jeho rozehnání 30. listopadu. Přesněji, rozehnání jeho skromných ostatků. Ten sebevražedný krok se velmi podobal na umělou speciální operaci některých představitelů vlády proti vládě. Právě tehdy se málo pochopitelné hesla eurointegrace změnily na všem pochopitelné "Bijou naše!" Podobná hesla jsou vždy nejvíc motivující a efektivní, což i nyní dovolilo dostat na náměstí a ulice velké množství lidí.
Následující ráno po rozehnání Euromajdanu začal ostrý informační útok na vládu. Ukázalo se, že v zemi prakticky nejsou média, která by pracovala v zájmech fungující vlády nebo by alespoň byla neutrální a ukazovala by situace, jaká je! V ten okamžik se v jednom bodě sešly zájmy naprosto různých sil, orientovaných na to, svrhnout nebo oslabit stávající vládu v osobě nynějšího prezidenta.

Z mého pohledu, z jedné strany, svou roli sehrály neshody ve vládním týmu mezi různými vlivovými skupinami, a z druhé, přání oligarchů oslabit prezidenstou vertikálu moci. Přitom západní země a jejich struktury uvnitř země udělaly vše pro revanš za nepodepsání asociační dohody s EU.
Nejdříve se aktivizovaly vnitřní struktury - ten mechanizmus vlivu, který byl výrazně vytvářen zahraničními fondy (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/soedinennyie-shtatyi-organizovyivayut-revolyucziyu-v-ukraine.html ) (http://tsarov.com.ua/novosti/o-inostrannyix-agentax-v-ukraine/uchastniki-informaczionnoj-vojnyi-protiv-ukrainyi.html ) (http://tsarov.com.ua/novosti/o-inostrannyix-agentax-v-ukraine/mezhdunarodnyij-fond-vіdrodzhennya-oruzhie-informaczionnoj-borbyi.html ). Také byly aktivizovány další projekty, včetně tzv. TechCampů, které byly vytvořeny pod patronací velvyslance USA na Ukrajině Geoffrey Payetta. Všichni dohromady zabezpečili Euromajdan specialisty na informační války a diskreditaci státních institucí v současných síťových médiích, potenciálními revolucionáři pro organizaci protestních akcí a svržení státního režimu. (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/soedinennyie-shtatyi-organizovyivayut-revolyucziyu-v-ukraine.html). První míting po rozehnání Euromajdanu 30.11. byl skutečně velmi masový. Takové množství protestujících nečekali dokonce ani jeho organizátoři, a nebyli připraveni je kontrolovat! Na ulici vyšli nejen ti, kdo byli za eurointegraci, nejen stoupenci nacionalistů ze "Svobody", ale lidé, nespokojení s korupcí, prací orgánů činných v trestním řízení, soudů a daňové služby.
Události 1. prosince položili informační bombu pod činnost samotné opozice. Několikrát napadali mítingující na členy vnitřních vojsk a bili je, najížděli do jejich řad buldozerem. Vše to pokračovalo několik hodin. Opozice se ze začátku distancovala, prohlásila že útočníci jsou vládní provokatéři, ale když začali být "provokatéři" zatýkáni a vyslýcháni, opozice vystoupila na jejich straně - jsou to naši lidé a požadujeme je propustit!

Pokud by na straně vlády byla v ten okamžik nějaká média, situaci bylo možné řešit už tehdy. Ale film, který připravila naše tisková služba (strany regionů, p.p.), ve kterém byly zdokumentováno i útoky na milici, i bití mítingujících, odmítly odvysílat všechny soukromé televizní stanice! V médiích pokračovalo očerňování milice...

Navštívil jsem 17. kyjevskou nemocnici. Ohromilo mě množství obětí, rozsah zranění, ale hlavně to, že mezi nimi bylo mnohem více členů pořádkových složek, než samotných demonstrantů. Počet hospitalizovaných demonstrantů byl několikrát nižší, než počet hospitalizovaných členů milice a vnitřních vojsk. (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/segodnya-s-elenoj-bondarenko-posetili-17-yu-bolniczu-v-kieve.html ), (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/taras-shevchenko-byil-byi-protiv.html ).
Praktivky současně jsem dostal informaci, že do Kyjeva přijelo více než 240 zahraničních polittechonogů: Američan Fink Bryan, skupina ze Srbska a také světoznámý technolog barevných revolucí Marko Ivkovič, organizátor odstranění Miloševiče od moci v Srbsku v roce 2000. V dny přijeli všichni najednou a aktivně začali pracovat na jugoslávském scénáři silového uzurpování moci opozicí.

Situace na Ukrajině byla skutečně velmi podobná na situace v Jugoslávii v roce 2000. Podobná pestrost regionů, různorodost konfesí a církví, mentality, podobné protesty, které začaly bitím studentů, útok na orgány moci, stejný buldozer, najíždějící do milice! Stejný organizátor! Podle jugoslávského scénáře byla na masovém mítingu vytvořena technická vláda jako protiváha zákonné vlády. Všichni si pamatujeme, jakým krveprolitím to skončilo v Jugoslávii...
3. prosince proběhlo v parlamentu hlasování o nedůvěře vládě. Byl to požadavek opozice. Sázeli na to, že masové protestní akce zapůsobí na poslance a dovolí opozici získat většinu, ale vláda v Nejvyšší radě získala podporu. Ukázalo se, že zákonné, legitimní cesty u opozice pro dosažení svých cílů nezbyly žádné.
Spuštěné protesty byl ve své podstatě předčasným startem volební kampaně opozice. Protesty byly plánovány na jaro, kdy by v zemi nastoupily ekonomické potíže v důsledku podepsání asociační dohody. S oteplením by začaly pouliční protesty a vyvrcholili by k prezidentským volbám. K tomu okamžiku mělo být vše připraveno: internet, televize, diesel-generátory, lidé a organizační struktura.
Brzy jsme získali informaci o plánech opozice. 27. 10. přiletěl na Ukrajinu Fink Bryan a zapojil se do organizace protestních akcí. ( http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/inostrannyie-organizatoryi-majdanov.html ). Spolu s Marko Ivkovičem trvali na radikálním plánu uzurpování moci. (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/inostrannyie-konsultantyi-nastaivayut-na-perevorote.html ). 8.12. opozice naplánovala na Majdan Národní veče. Plánovalo se jeho jménem navrhnout sestavu technické vlády, s premiérem Jacenjukem, ministrem vnitra Tjagnibokem, ministryní školství - Irinou Farion! (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/oppozicziya-delit-portfeli-v-“texnicheskom-pravitelstve“.html ). Nová opoziční vláda měla zabrat budovu městského magistrátu Kyjeva (KGGA).

Paralelně s tím mělo být realizovány obsazení desítek vládních budov, přičemž sám Bryan trval na tom, aby obsazení probíhalo co nejagresivnější formou, nejlépe s mrtvými. Nejlepším způsobem vyvolat v lidech radikalismus by byla něčí smrt. S tím cílem se gruzínští "novináři" pokoušeli verbovat staré lidi pro protestní akce (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/videopodtverzhdenie-togo-kak-oppozicziya-sobiraet-na-miting-starikov.html ). Poté se měla "technická" vláda obrátit za podporou k armádě, milici a národu ve formě oblastních rad. Tento scénář byl odsouhlasen zahraničními ambasádami, hlavně USA. Ty by ihned uznaly změnu vlády. Dále by bylo vše jednoduché - získaly bychom v jedné zemi dvě vlády! Poté by byly tři scénáře: rezignace současné vlády a vyhlášení předčasných voleb, nebo zavedení mimořádného stavu a zatčení lídrů opozice. Scénář občanské války byl také dostatečně realistický.

Věřím, že západní oblastní rady by podpořily novou vládu, a východní - starou. Podobně by se rozdělila armáda a milice. A potom do prvního výstřelu... přibližně tak, jako v Jugoslávii.
V ten okamžik, k našemu štěstí, couvli lídři opozice, v první řadě Jacenjuk. Tjagnibok zaujal zdrženlivou pozici. Kličkou vystupoval za okamžitou rozhodnou akci. Varianta silového potlačení puče byla při takovém scénáři poměrně pravděpodobná, proto Jacenjuk navrhl počkat ještě týden, a mezitím organizovat mezinárodní tlak na ukrajinskou vládu a prezidenta s cílem nedovolit použití síly proti demonstrujícím.
8. prosince v centru Kyjeva vyrostly barikády a celé centrum bylo prakticky zablokováno opozicí. To byla ta nejsložitější doba. Stačilo přiložit sirku a celá situace mohla vybouchnout. Později, 10-11 prosince jsme se stali svědky návštěv Catrin Ashton a Viktorie Nuland a dalších zahraničních politiků, kteří se pokoušeli vyvinout tlak na Janukovyče. Smířit se s takovým scénářem, vnuceným naší zemi polittechnology a dalšími cizinci zvenčí, nešlo. Obrátil jsem se na bezpečnostní službu Ukrajiny a ministerstvo zahraničí s připraveným spiskem mezinárodních konzultantů - organizátorů revolučních nepokojů, a s prosbou prověřit dostupnou informaci a udělat odpovídající opatření.
(http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/zapros-k-sbu-i-mid-ukrainyi-po-lisheniyu-prava-vezda-na-territoriyu-stranyi-organizatorov.html ).
Státní služby zareagovaly rychle a přesně. Všichni cizinci v mém spisku bylo prohlášeni za nežádoucí osoby (včetně gruzínských "žurnalistů"). Poté někteří z nich ani nečekali na doručení oznámení, a opustili území Ukrajiny. Milice v doprovodu poslanců ze Strany regionů projevila udivující výdrž, nereagujíc na provokace, vytěsnila opozici z barikád a rozebrala je v centru Kyjeva. Magistrát, Národní banka, budova vlády byly osobozeny!

V řadách opozičníků se objevila apatie a únava, cítili jsme brzké vítězství. Počet protestujících na majdanu se snižoval. 11. 12. jsme svolali radu frakce a obrátili se k vedení země a vedení silových struktur s prosbou nepřijímat žádná opatření o použití síly proti Majdanu. Touže nocí, 11.12., začaly pořádkové orgány čistit barikády na samotném Majdanu, aby obnovili možnost průchodu a průjezdu lidí a vozidel.
Jakmile jsem se o tom dozvěděl, okamžitě jsem přišel na Majdan a nacházel se tam celou noc, protože jsem měl strach, aby se neopakovaly události 30.11. Pokud by byla prolita krev, proces by se stal neříditelným! To nejhlavnější bylo nedopustit krev. Z jedné strany, zranění téměř nebyli, ale z druhé strany, majdan získal další vítězství. Nálada mezi protestujícími se začala prudce měnit. Nyní opozice čekala další Národní veče 15.12. - na vyhlášení "technické" vlády a realizaci scénáře rozkolu země.
Mohli jsme ty plány na vytvořená "technické" vlády 15.12. neutralizovat jen jedním způsobem, ukázat, že Euromajdan nereprezentuje všechny, že to není celá Ukrajina. Když by se lídři opozice obraceli k Národními veče, říkali by, že se obrací k celé Ukrajině a získávají od ní potvrzení plnomocnosti své vlády. Obrázek masového mítingu ve hlavním městě země by tomu byl ideálním potvrzením. Bylo třeba podemlet ten obrázek svým mítingem, mítingem obyvatel Jihovýchodu, kteří by dali najevo svůj názor na běh událostí.
Proto 14. a 15. prosince proběhl míting na Evropském náměstí a v Mariánském parku, na kterém jsem rád pozdravil všechny přítomné, včetně svých krajanů z Dněpropetrovska. (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/s-nami-pravda-i-myi-pobedim-oleg-tsarov.html ).

Teprve dnes je možné přiznat, jak důležitý byl ten míting, a jakou roli sehrál v uchránění jednoty a stability na Ukrajině.
Dodám, že jsme se nepokoušeli mobilizovat celý jihovýchod, který byl už tak hodně podrážděný tím, co se dělo v Kyjevě a eurointegrací v celku. Nechtěli jsme zvyšovat pnutí. Náš míting zrušil idylický, televizní obrázek a údajně jediném majdanu a údajně všenárodním postoji ukrajinců. Začalo být jasné, že je i další Ukrajina, která nesdílí názory účastníků Euromajdanu.

Uběhly dva týdny od dne nešťastného rozehnání mítingujících na Majdanu a mnozí kritizovali prezidenta Janukovyče za jeho nepřítomnost v zemi v tak napjaté situaci. Ukrajinské televizní kanály se posmívaly mezinárodním návštěvám, ukazovaly posměšná témata o prohlídce terakotové armády.

Tím více ohromující byla reakce na výsledky těch návštěv! Prezidentu Janukovyči se podařilo domluvit čínské investice do ekonomiky Ukrajiny v rozsahu 9 miliard dolarů a zajistit si politickou podporu Číny. Návštěva Ruska byla zakončena bezprecedentními dohodami, které přinesou Ukrajině celkový ekonomický efekt více než 40 miliard dolarů!
Opozice ztrácela poslední šanci získat nějaké výsledky z masových protestů, proto se rozhodla jít cestou podvodu. Libovolný majdan potřebuje neustálý ohřev, stálé živení emocí, burcování novinkami, které by znova a znova mobilizovaly lidi. Odsud neustálá šeptanda o tancích, ruském specnazu, který připravuje čistku. K tomu okamžiku už se všem omrzely - na lidi nefungovaly, proto se opozice rozhodla na otevřený podvod a provokaci, aby vyburcovat lidi na silové obsazení vládních budov.
Rozhodli se zfalšovat prezidentský příkaz o vyhlášení mimořádného stavu. Ale protože nikdo z nich nevěděl, jak takový dokument alespoň přibližně vypadá, v režimu přísného utajení začali obvolávat bývalé vysoké vládní činitele. Samozřejmě, v našich nejlepších tradicích došlo k úniku informace. 16. prosince naplánoval Andrej Kožemjakin na 14.00 tiskovou konferenci a připravil si svou generálskou uniformu generála SBU, aby prohlásil: 80.000 bojovníků, armádní oddíly, se pohybují ke Kyjevu, je nutné všechny zmobilizovat na obranu Majdanu!
V 18.00 by už na Majdanu někdo z opozice, ne lídři prvního stupně, ti se báli o svou reputaci, ale někdo, kdo by měl důvěru, se měl probít na tribunu Majdanu o emotivně prohlásit, že mu předali důležitý dokument. Poté měl ukázat podvrh, vyhlásit všeobecnou mobilizaci a začít obsazování budov.
Musel jsem rychle svolat briefing do parlamentu, a už ve 12.00 jsem varoval o připraveném falzifikátu a provokaci (http://tsarov.com.ua/novosti/novosti-oleg-tsarov/oppozicziya-gotovila-ocherednoj-zaxvat.html ). Tisková konference Kožemjakina byla odvolána. Na mítingu nebyl falešný příkaz zveřejněn.
Ve svém posledním pokusu se opozice pokusila dosáhnout odvolání vlády. Začali sbírat podpisy poslanců za vyslovení nedůvěře vládě, spoléhaje na představitele opozičních frakcí, komunistickou stranu Ukrajiny a nestraníky. Opozice byla připravena platit za jeden podpis nestraníka milion euro. Připravenost disponovat podobnými sumami může udivit, pokud nevědět o vnější podpoře protestů.

Mám k dispozici nahrávku, která ukazuje dopravu nákladů pro americké velvyslanectví na Ukrajině. "Zvláště cenný" náklad je naložen odděleně, do speciální dodávky pro převoz cenin s ukrajinskou poznávací značkou, přičemž všechny ostatní vozidla zajišťující převoz mají diplomatické značky americké ambasády. Pokud je to výplata pracovníkům velvyslanectví, tak ji zřejmě dostávají v jednodolarových bankovkách! Záhadu objemných pytlů lze lehce objasnit, pokud si vzpomenout, že Euromajdan nepotřebuje jen jídlo, ale i platy, hlídače, velitele, polní kuchyně, generátory a mnoho dalšího (http://tsarov.com.ua/index/videobzoryi/oppozicziya-pereshla-na-vneshnee-snabzhenie.html ).
Koupě poslanců vně frakcí neřešil problém. Hlasů bylo i tak málo. Protože část poslanců kategoricky odmítla se podepsat, opozice se rozhodla použít podvod - pokusili se využít staré listy s podpisy za provedení hlasování o odvolání předsedy Vrchovní rady Vladimira Rybaka. Pak by stačilo jen zaměnit pár listů na začítku a konci seznamu. Divícím se poslancům by ho navrhli podepsat znova, jen ne v abecedním pořádku, ale na potřebných místech - bylo třeba sebrat podpisy pro první listy.

Zdálo by se to hloupostí: na podvod by se přišlo při hlasování, ale ukázalo se, že tak daleko to nikdo neměl v úmyslu nechat dojít. Spisek měli ukázat na Majdanu a vyhlásit - hle! Je 226 hlasů za rozpuštění vlády, ale hlasovat v parlamentu nás nenechají, proto se obracíme k vám a prohlašujeme, ze stará vláda je nelegitimní! A dále podle známého schématu - "technická" vláda a jeho podpora částí oblastních rad Ukrajiny a tak dále. Plán ztroskotal, když lídr komunistů kvůli svržení sochy Lenina odvolal podpisy frakce komunistů za odvolání vlády.
Před námi jsou svátky. Věřím, že majdan nechají všichni na pokoji. Majdan bude v budoucnosti určitě snižovat preference opozice. Falešný start nedovolí provést ho znovu k prezidentským volbám. A starý majdan tou dobou všem půjde na nervy. Revoluce, která se od země ohraničuje barikádami, je odsouzena na neúspěch. Revoluce je jako oheň - buď se rychle rozšíří, nebo stráví sám sebe.

Máme povinnost vyvodit z událostí závěry. Většina lidí na majdanu stojí proti tomu nepořádku, který je v zemi. Proti bezpráví. Proti chudobě. Proti korupci. Z toho je třeba udělat závěr. Následující roky budou roky boje s korupcí. Je třeba chápat, že buďto vyřešíme problém korupce, nebo ztratíme zemi.

МЫ БЫЛИ В ШАГЕ ОТ ГРАЖДАНСКОЙ ВОЙНЫ vyšlo 22.12.
 

Diskusní téma: Oleg Carev: byli jsme krok od občanské války

Velmi užitečný článek

HonzaJF | 03.01.2014

V českých masmédiích, řízených stejnými "zdroji" a zájmy, jako akce "Majdan", se tyhle informace nedovíme.

vyborny clánok

jardob | 30.12.2013

Clovek aj narod musi najprv zapad trochu zazit na vlastnej kozi, potom pochopí s akými gaunermi ma docinenia. Aj my Slovaci a Cesi sme boli pred v 89 velmi naivni a mysleli sme si ze nas caka blahobyt, ale iba sme sa chytili pytliakom do pasce.

Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Slovan | 25.12.2013

Dávam do pozornosti - kroky Číny v globálnej politike:
А. Девятов:
http://www.youtube.com/watch?v=1e41al4xs5c&list=PLBdxYWcXyqF6RLqPFyBYEg6knH4G4ZJZn
http://www.youtube.com/watch?v=1e41al4xs5c&list=PLBdxYWcXyqF6RLqPFyBYEg6knH4G4ZJZn

(Číne chybajú energetické a materiálové zdroje, ale taktiež spojitosť s najvýšším princípom - BOHOM.To chcú nahradiť importom Pravoslavia?)

Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 25.12.2013

Gvaskov (Děvjatov) pracuje na úkolu "pravoslavizovat" (ve smyslu biblického projektu, davo-elitarizmu) Čínu, v podstatě ztráta času číst nebo poslouchat. Je to příklad těch různých "analytiků", kterých se teď vyrojilo jako hub po dešti, u nichž je třeba aplikovat rozlišení a ptát se, co sledují..

Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

taurus | 25.12.2013

Nedaří se jim to trochu - pravoslavizování?
Китайские ведомства выбирают русский стиль
http://politikus.ru/events/10252-kitayskie-vedomstva-vybirayut-russkiy-stil.html

Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 26.12.2013

spíš bych to viděl jako signál sblížení, vedení Číny má překlad KSB už deset dvacet let k dispozici, nemyslím, že by na ně měl Děvjatov nějaký větší vliv.

Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

taurus | 26.12.2013

O Děvjatovi a jeho schopnostéch také nemám iluze, ale KSB je dost náročná na vstřebání. Jak ho chceš za krátkou dobu donést širokým čínským masám, navíc na venkově, polovzdělaným?
Ale Slovan píše o něčem jiném. O propojení původního pravoslaví s KSB, do formy pochopitelnější, aspoň pro začátek... Sice si zatím neumím představit, jak by to mohlo vypadat, ale pro široké a nevzdělaným masám se to nějak donést musí, když KSB má ovládnout svět. Aspoň, aby pochopily uspořádání společností a určité zásady chování jedince. Jinák to bude opět jen výsadou elit.
Nu, nevím, zatím uvažují nahlas, takže to neberte, jako mnou osmyslnou věc.

Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 26.12.2013

donést čínským masám - nijak, čína půjde svou cestou, zatím co vím tak i když KSB mají, překlad nezveřejnili a je jen pro stranickou a jinou "elitu". Měl jsem na mysli, že forma podoby velvyslanectví musela být schválena na patřičným místech, kde je jim role Gvaskova nejspíš dobře známá.

Řekl bych že je to spíš o potenciálu a vůli RPC se transformovat a jít naproti KSB, i když třeba budou mluvit v úplně jiné = svojí terminologii, ale o tomtéž.
Možná si to neumíš představit proto, že by se jednalo o novou ideologii, opět zneužitelnou a jdoucí proti podstatě KSB, ve své podstatě... osobně mám za to, že KSB se "širokým masám" donášet naopak nesmí, lze jen ukázat kde ta informace je k dispozici a "čekat, zda se kůň napije"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

udo | 26.12.2013

Z časti súhlas s tým koňom, bo smädný je v tej púšti furt..
S pôvodným kresťanstvom, islamom, budhizmom..to bolo v mnohom podobne..

Myslím ale, źe nie je na škodu vyvíjať aj prechodné, kompatibilné aplikácie. Aj a-pozícia, oponenti sa už činia, ako vidíme..
Dnes však máme net a každý záujemca si môže verzie a ich funkčnosť porovnať. Lepšia alternatíva vyhrá. Aj s DVTR vieme, že morálka a miera chápania objektívnej reality nie sú jediné parametre a za istých okolností môže aj kvalita riadenia kultúry dočasne dominovať..

Je to ako vždy na bežných ľuďoch..na nás.
Každopádne základné informačno-bezpečnostné parametre vyzerajú byť dnes priaznivejšie, ako napr. pred nejakými 5000 rokmi..

Teda rozprávky, filmy, umenie, hudba,..vyladené cez DVTR?
Isto áno..

Konieczačiatkov predsa DVTR vyšla z ľudových príbehov, múdrostí, poriekadidiel a je len snahou o ich komplexnejšie a aktuálnejšie prerozprávanie.
Pravdou je však, že je možno zatiaľ príliš odborným príbehom, mapou..kompasom..nástrojom a treba hľadať "farebnejšie"..hravejšie brány, mosty.
Aby sme nedopadli ako starí druidi, volchvi a ich kosti..

Vývoj OS(syntetických) a aplikácii prešiel od sálových počítačov ´70 rokov po dnes za 40 rokov tiež pekný kus k aj pre decká intuitívnym tabletom. Kde by sme boli, keby vývojári vtedy zastali na príkazovom riadku UNIXu a DOSu?
Obrazy(lat.FORMY) a ich prenos,
to Ľudí, dietky priťahuje za nos,
zvedavcov tých, čo vždy sú pripravení,
od zrodu nastavení sadnúť na voz.
Toľko ku kontaktu na nás všetkých BIOS.

Vývoj biologických OS a aplikácii pre porovnanie o nejakých tých pár tisíc rokov náskok. Presne opačne, ako sa žiaľ stále ešte mnohí aj pseudoprofesionáli domievajú..

..k staršej téme
Ak by napr. aj západnejšie cirkvi..hierarchovia pochopili silu, potenciál KSB, mohla by sa situácia vyvíjať oveľa rýchlejšie.
Tu nesú na bedrách veľkú zodpovednosť hierarchovia.
Prajem im skutočný objektívny úspech.
Nemôžeme to však riešiť za nich podobne, ako záležitosti dnešného zvráteného judaizmu a islamu, atď.. Máme dosť svojich problémov, no podľa možností pomôcť môžeme a musíme.
Uvidíme..

Objemnejšia funkčná alternatíva je sformulovaná.
Dokonalosť nechajme Bohu a snažme sa miesto hádok o "patent na rozum" spoločne vyvíjať metódy priblíženia sa ku nej.
Tak prídu na svetlo sveta ešte lepšie, funkčnejšie DVTR a spol.
Som naozaj vzhľadom na vývoj posledných mesiacov stále optimistickejší.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Miroslav | 26.12.2013

,,Som naozaj vzhľadom na vývoj posledných mesiacov stále optimistickejší."

Ja už tiež, udo.
Tu je dôvod:
GP už nemôže zadržať, utesniť informácie o prevratných objavoch týkajúcich sa doslova S -trojenia života.

Preklad časti vystúpenia pre čitateľov neovládajúcich ruštinu.

Jeho technológia dovoľuje prinavrátiť zdravie doslova na diaľku nevyliečiteľným pacientom.

Garjaev sa obrátil so svojou Lingvisticko Vlnovou genetikou pred niekoľkými rokmi na Putina a Medvedeva.
Žiaľ bez výsledkov, pretože boli vytvorené prekážky v komunikácii aparátom ktorý ich obklopuje.
Takže sa na nich obracia znovu, aj teraz touto cestou - videom.
Ponúka vyriešiť demografický problém.
Číňania nás vytláčajú, onedlho môžu dôjsť až po Ural.
Máme podporu v zahraničí no bohužiaľ nie doma v Rusku.
Ak v Rusku nechcú rodiť deti, môžeme predĺžiť život žijúcim obyvateľom na 1000 rokov a pritom zostanú plne aktívny.
Žiada aby vláda podporovala jeho technológiu, výskum, lebo inak z nás - Rusov o chvíľu nič neostane.

Гаряев П.П. Индивидуальная матрица.
http://www.youtube.com/watch?v=8FJPoRblis8

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

udo | 26.12.2013

Zostaňme prosím v kľude a pri zemi v dnešných možnostiach objektívnej reality a nebehajme hneď k "ufónom".
Na to máme fakt aj tie tisícročia.
Prestrelenia, preregulovania iba Ni(e)komu z "jaskyne" zvyknú pomáhať, že áno..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

udo | 27.12.2013

nedá mi to Miro..
upresním..

Nehovorím, že na podobných technológiách nie je ani štipka pravdy, no obávam sa, že tých kačíc bude viac, ako tvojej munície Miro..
Tí fígliari ich snáď klonujú a niekde za humnami farbia, že by naoko nerovnaké boli..ak chápeš..

Selský um je aj v temto asi najvác..

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

taurus | 27.12.2013

Na tom Garjajevu něco bude. A na jeho vysvětlení genomu a jeho prázdných míst, jak vědci tomu říkají "odpadu". Také je zajímavé jeho srovnání genomu se slovem, větou a interpunkcí v ní.
"Torsionnyje pole" vysvětluje úžasně, i když nevím, jestli na ně přišel on, ale i v KSB je mnoho založeno na fungování "torsionných
polí".
Slyšel jsem dokonce, že by věděl, jak zničit bakterií "Syntia", kterou vynálezli v amerických laboratořích pro likvidací ropných odpadů v Mexickém zálivu, a která dnes "úspěšně" likviduje vše živé. Tvrdí, že je to možné překódováním jejího genomu, dokonce na dálku. Ale sám to udělat nechce, čeká, až ho někdo poprosí... Nu a v tom vidím docela problém. Vědec, který se zaměří hlavně na vydělání peněz? Vždyť na co se dnes zaměřil? Na vypracování matric (za peníze) pro lidí, kteří se chtějí ozdravit a déle žít.
Sám na svoje 70 let vypadá velice dobře, možná tý jeho matrice i nějakým způsobem fungují. Ale pokud je seriozním vědcem, nemůže tvrdit něco, co nemá ověřené na pokuséch. A pokud je mi známo, žádný takový pokus neproběhl, kde by dokázal, že jeho matrice prodlouží život na 500-1000 let. To je ničim nepodložená senzace. Buď je opravdu sám natolik přesvědčen o své pravotě, že k tomu nepotřebuje důkazní bázi, anebo jsme opět u vydělavání peněz. A to už zavání trochu podvodem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Dušan 2 | 27.12.2013

"Vědec, který se zaměří hlavně na vydělání peněz?"

K tomu sa krásne hodí toto:

Волхвы не боятся могучих владык
И княжеский дар им не нужен.
Правдив и свободен их вещий язык
И с волей небесною дружен.

Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Olega.

udo | 27.12.2013

Dik za pripomenutie!
Ano, pamätám sa na to:
А.С. Пушкин «Песнь о вещем Олеге», 1822 :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Miroslav | 27.12.2013


Dík udo za zostrelenie ma do reality.
Budem si šetriť muníciu.
Chcem len dodať, niečo ohľadom tých technológií.
Videl som jeden dokument z výskumu prevádzanému v najlepšom veku ZSSR.
Podstata bola v tom, že iba výlučne pomocou svetla dokázali preniesť chorobu zo živého slepačieho vajíčka na druhé vajíčko.
Ďalej tvrdili že s pomocou tejto technológie dokážu plošne a cielene u obyvateľstva vyvolať ľubovoľné ochorenie.
Teda doslova vytvoriť ochorenie z „ničoho“.

Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Člověka vo svetovej "hre".

udo | 28.12.2013

Ešte raz inak Miro,
bo sme sa tu o tom bavili už asi dosť..:

Ja som nikde netvrdil, že to je nemožné,
že hoc aj mimoši neexistujú.
Už len čisto štatisticky sú aj spomínané
mimozemské civilizácie vysoko pravdepodobné..

Nazad k téme..
Bombardovanie podobnými do absurda zavedenými OBJEKTÍVNYMI SKUTOČNOSŤAMI bude len narastať. Už len z preventívneho hľadiska z pozície zadávateľov úloh daným soc-inžinierskym tímom.

Človek dokáže veci takmer neuveriteľné.
Do-konca(začiatku) aj bez protéz.
Nepredbiehajme však udalosti,
bo zachovanie chronologickej priority..rítu
je popri spôsobe videnia, Methodológii chápania sveta
nezanedbateľné, ak chápeš kam mierim.

Tu zasa trochu parafrázujem jednu ankhdotu o Sókratovi:
"Niet vecí nepochopiteľných, len ZATIAĽ nepochopených!"

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

popolvár | 28.12.2013

prenos choroby z jedného objektu na iný...nič nové pod slnkom. Robia to bežne znalejší liečitelia, mágovia, ale nie je to správne, aj keď je to možné... Je to v rozpore so zákonmi Univerza. Choroba je v podstate program, podľa ktorého dochádza k zmene fungovania fyziologických aj duševných dejov. Je viacero možností ako možno zaviesť daný chybný chorobný program do jedinca, jednou je aj táto technológia... Správnou liečbou nie je previesť tento program na iného /lebo týmto ubližuješ slabšiemu, neschopnému sa tejto invázii brániť... a je jedno, či to prevedieš na človeka, zviera, vec... vždy je to zásah do integrity iného bez jeho súhlasu a bez povolenia HNR/. Správne je zmeniť, opraviť chybný program...

Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Človeka vo svetovej "hre".

udo | 28.12.2013

Dik, upresním..
Opraviť ten chybný program(akciu), ktorý danú re-akciu(procedúru) objemnejšieho programu vyvolal.
Korigovať teda treba nie z nášho pohľadu "vírus",
ale "TO"(naša akcia, alebo ich tzv.váhový súbor), čo ho privolalo.

Inak prijde spravidla na rad "vírus" ďalší..
a často mocnejšej formy, úrovne(periódy, väčšej charakteristickej vlnovej dĺžky).
V skratke ide o impuz priamej transformácie adresáta a nie "forward".
Najobjemnejší systém v tomto zmysle pracuje priamou adresáciou(DMA) a nie systémom "token"ringu, ak chápete Miro.
Forward môže akcelerovať kumuláciu reakcii, okrem toho, že na to nemáte morálne právo.

Isto..ako dostatočne vyškolený (a)sociálny inžinier by ste "útok" HNR mohli readresovať presmerovať na svojej obete. T.j. po predchádzajúcej dôkladnej palebnej("Médeinej") príprave, alebo méédiálnom kobercovom, či "chirurgickom" token-bombardovaní. Kedysi metodiky i-adeologizácie cez mechanizmy "kulto-logickej spolupráce".
Výsledky vídíte dnes všade okolo..

Tzv. Právo a morálka sú dnes až príliš často žiaľ antagonizmami.
Ide v princípe práve o dôsledok zneužitia tebou naznačených technológii kulturologického inžinierstva.
"Náhoda" v tejto obasti neexistuje.
Iba zámer..názor..tykos(hellénizmus)..

..a tých je mnoho dnes a dlho,
zjednotených do fasci,
ktorej zužuje sa hrdlo.

..i tak sa dá chápať v hlbšom zmysle
ono okrídlené Katovo:
""Carthago delenda est"

Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Človeka vo svetovej "hre".

Miroslav | 29.12.2013

tiež upresním...

NIeKTO v prvom rade musel znížiť vek života ČLOVEKA, aby sa mu ho podarilo zotročiť.

Pokiaľ by v spoločenstve ĽUDÍ nebol vek umele znížený, bolo by len otázkou ČASU, kým by narástol počet jedincov * ČLOVEKOV * na kritickú hodnotu - MIERU.

ČLOVEK-ovia v skupine ĽUDÍ by dosť rýchlo dokázali skorigovať vektor cieľov celej skupiny tak, aby sa čo najviac blížil vektoru STVORITEĽA.

Ak NIeKTO neustále zneužíva svoju prevahu zadržiavaním pravdivých inFORMÁcií o POZNANÍ a ich
následnou deFORMÁciou navodzuje neustály stres v cieľovej skupine, keď naopak zvýhodňuje iné skupiny, v tom prípade, použitie technoLÓGIE plošného zvýšenia veku ľudí by bolo len napravením stavu pred deFORMÁCIOU.

... samozrejme do ČASU.

Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Človeka vo svetovej "hre".

udo | 29.12.2013

Neznie to nelogicky Miro :)

..i ako sme sa tu tiz bavili, dá sa aplikácia tebou uvedeného predpokladu pochopiť na mnohých rôznych praktických prikladoch z dejín súčasnosti.

Od mannažerského princípu nevyhnutnosti deprivačnej metódy one-two.."1-2" (aspoň 1 vojna za 2 generácie) za posledných 1000 rokov..
..až po dnešné pOtraviny v hlbšom zmysle, či "Berte loptu, drogy máme", hyppo-thékarsky holy-hoax, či Pharma(o) priemysel a pod..

..peňáze naozaj nie sú cieľom.
Len skutočne hrubo negramotný i-adiot si furt zamieňa prostriedok za cieľ.
V tak vážnej veci navyše spravidla fatálne..na vidle

Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Slovan | 26.12.2013

Súhlas s názorom, že ide o jednu z aktivít "GP".
Avšak:
1.) Jednokoľajnosť v hľadaní by som nepovažoval za úprimné hľadanie.
2.)Aj v týchto videách zaznel názor, že je Pravoslávie "cirkevnícké -hierarchické" a "kláštorne - svätých", aspoň tak som to pochopil.
3.) Biblický koncept bol "nalepený" na upravenú "pohanskú" symboliku a tým neostal vo vzduchoprázdne.
4.) Na čo naväzuje „KOB“? Neostane vo vzduchoprázdne?
5.) DVTR je pre „masy“ nestráviteľná a jednoduché „Ježišove“ podobenstvá nie sú v rámci „KOB“ k dispozícii (aspoň o nich neviem).
6.) KOB bez duchovných princípov plynúcich z genofondu národa ( ktoréhokoľvek) postráda evolučný princíp.
7.) Neviem to s formulovať učene, ale ak by sa opäť vytvárala kasta znajúcich a „masa“ vývoja „neschopných“ , tak to nie je dobre.

Vedel by niekto naznačiť ako by bolo možné skĺbiť KOB s Pravoslávnym učením?
Prípadne s duchovnou podstatou Slovanstva ( ale malo by to byť univerzálne všeľudského charakteru).
Na nižššie uvedenej stránke zdroja skupiny, kde patrí aj (Děvjatov), je s formulovaných päť princípov.
http://www.business-gazeta.ru/readblog/36/374/
- ВЛАСТЬ ВЫШЕ СОБСТВЕННОСТИ ( spravovanie vyššie vlastnenia)
- СЛУЖЕНИЕ ВЫШЕ ВЛАДЕНИЯ ( slúženie vyššie vládnutia )
- СПРАВЕДЛИВОСТЬ ВЫШЕ ЗАКОНА ( spravodlivosť vyššie zákona )
- ОБЩЕЕ ВЫШЕ ЛИЧНОГО ( spoločné vyššie osobného )
- ДУХОВНОЕ ВЫШЕ МАТЕРИАЛЬНОГО ( duchovné vyššie materiálneho )

Tomu „masa“ rozumie a za tým je schopná ísť.
Snáď si rozumieme.
V rámci KOB som nenašiel takéto postuláty.

Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Peter Šoltysik | 26.12.2013

Mne sa intuitivne harmonicky spaja KOB a duch tejto stranky so Sofilogiou tak ako ju definoval Solovjev ci Komensky a na Sk a CZ ju reprezentuje Emil Pales.Pricom KOB vnimam ako podmnozinu Sofiologie -respektive jej prirodzeny vysledok.Ani ja to neviem nejaku mudro sformulovat.Chce to zadefinovat slovnik a pojmy.Napriklad to co tu sa vola"matrica naroda" take Pales vnima ako zivu bytost -Archanjel naroda.v malom ci Knieza slovanstva vo velkom........Prepac,Fakt sa neviem rpzumom nejako zmysluplnejsie vyjadrit .snad casom :Mne sa to tak v srdiecku spaja.Pomozem si odkazmi s www.sophia.sk A prosim -tak ako to napisal Pe-tri v inom prispevku -nevylievaj s vodou aj dieta -teda nechytaj Aplesa ci Sulika za niekolko negativnych myslienok o Stalinovi Pales nemoze byt zorientovany vo vsetkom tak aby sa Ti to pacilo.
takze vyberam zopar myslienok z www.sophia.sk k teme

"......Sofiológia ako sen Slovanov
Múdrosť, v ktorej je zmierené srdce s rozumom a veda s náboženstvom, je snom a nádejou Slovanov ........
........Pravé poznanie je všejediné, celistvé. Zapaľuje dušu a má moc premieňať životy. Nedá sa dosiahnuť len abstraktno-teoretickým uvažovaním nespojeným so životom, ale všetky sily ľudskej osobnosti – mravná vôľa, umelecké cítenie a jasné myslenie – sa pri ňom musia spojiť. Pravé poznanie neodvádza od Boha, ale k nemu privádza. A jeho prvoradou aplikáciou nie je priemyselná výroba a zisk, ale zušľachtenie a výchova človeka. Slovanstvo v sebe nesie duševnú vlohu, ktorá sa rozvinie na nový poznávací a vnímací orgán – duchovné oko alebo videnie srdcom – a stane sa základom budúcej slovanskej kultúry. Anglosaská veda priniesla jasné poznatky o hmotnej prírode, ktoré prerástli do vedecko-technickej revolúcie a premenili tvár sveta. Jasné poznanie o nadzmyslovej, duchovnej prírode a podstate sveta a človeka je predpokladom psychologickej a morálnej revolúcie, ktorá je úlohou Slovanstva.........."

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Emil Páleš - Česká konference -Jak zkloubit hierarchický rozměr společnosti s rovností a proč je to potřebné. Pohled do dějin a vize budoucnosti.
24. apríla 2010, Česká konference II., Poděbrady


1 cast
http://www.youtube.com/watch?v=5XN7P8PNLoU
2 cast
http://www.youtube.com/watch?v=cVLUJ_vyskQ
3 cast:
http://www.youtube.com/watch?v=kHvTrPM4hZA

alebo cele je to na Palesovej stranke tu :
http://www.sophia.sk/audiozaznamy






Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 26.12.2013

podle toho úryvku to vypadá, že to Páleš trefil, tak nějak to pravděpodobně i proběhne, v podstatě něco podobného jinou terminologií řekl na vystoupení v Pekingu i Zaznobin...

Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Slovan | 26.12.2013

Pozrel som danú prednášku a musím povedať, že to u mňa pozitívne zarezonovalo na najhlbšej úrovni.
Za tou prednáškou sú hĺboké znalosti, ale takto podané, je to zrozumiteľné aj širokým vrstvám.

K tej poznámke o vylievaní dieťaťa s vaničkou máš pravdu.
Ale každý máme signálky, ktoré nás niekam nasmerujú resp. presmerujú.
V danom prípade bola reč o "absolútnom" zle.
Podľa mňa najväčším viditeľným zlom v novodobých dejinách je zvrhnutie atomových bômb na mestá, kde ľudia nedostali žiadnú šancu na život.Pričom už o výsledku vojny bolo rozhodnuté.
Hitler a Stalin boli postavami vo vojne, ktorú organizoval niekto tretí, kde nie vždy bolo možné rozlišiť akciu od reakcie.

Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 26.12.2013

Na Gvaskova jsem narazil už dříve a něco si poslechl, tak na něj mám názor, to o ztrátě času bylo myšleno ve smyslu, proč tratit čas konzumací a tříděním něčeho, o čem vím (můj pohled) že je to dezinformační projekt na podporu davo-elitarizmu.

Určitě tam bude minimálně 50%, možná i 90% věcí ok, ale to se dá najít všude. Otázka je jeho působení jako celek, zda to není jen pěkný obal kolem trojského koně... podobně jako bible. A výsledky známe..

KOB je postavený na duchovních principech, jen tam jsou spíš ve formě východisk, na nichž vše ostatní stojí, a ne ve formě hesel "pro masy", to by šlo proti logice koncepce a proti cíli, který KOB sleduje, hlavním cílem je sebevzdělávání a přechod k lidskému typu psychiky, vše ostatní je(bude) důsledkem.

Co se týká pravoslaví, KOB je v souladu jak s tím, co přinesl Ježíš, tak s dokřesťanským pravoslavím, tam žádné rozpory nejsou, jen jiná terminologie a detailnější úroveň ... jiná věc je to s církvemi všech vyznání, tj. s historicky z(de)formovaným křesťanstvím, pravoslavím, islámem... i když i tady byl ze strany VP SSSR učiněn pokus (nebo více) začít dialog s RPC, reakce RPC byla veřejné pálení knihy Mrtvá voda. Reakce na sebe nenechala dlouho čekat, tehdejší prvohierarcha krátce na to zemřel při svěcení BANKY(!) Následník také nezareagoval na výzvu doby, a jakmile nastoupil na místo prvohieararchy, začal mít těžké zdravotní potíže. Teprve Kyrill snad něco pochopil a vydrží...

Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Slovan | 26.12.2013

HOX, v podstate rozumiem všetkému čo píšeš, aj keď nie vo všetkom mám totožné vnimanie stavu.
Avšak toto:
...KSB sa nesmie donášať k širokým masam iba ukázať na zdroj informácie ...
je pre mňa značne nezrozumiteľná úvaha:
On ten kôň môže zomrieť od smädu, alebo sa napiť ohnivej vody ako to bolo u indiánov.
Keby si napísal, že každý svojim poznaním a zmyslom pre zodpovednosť za svoje konanie, môže prispieť k osvete, tomu by som rozumel.Ale takto mi to je pre túto chvíľu cudzie a chcelo by to upresniť. V tomto by som sa viac prikláňal k úvaham taurusa.

Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Udo | 26.12.2013

Ok, otázka teda znie:
Ako dopraviť vodu ku koňovi?
..horu k Má-ho..medovi

..pričom vieme, že kôň úplne čuch nestratil
i keď naivne sa trochu čpavku "napil"..

konštanta, premenná, podmienka..cyklus, štruktúra, aplikácia

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Slovan | 26.12.2013

...Ako dopraviť vodu ku koňovi?...

Vo vedre nie, bo ťažké je,
ale vo vedierku,
a nech aj tečie, keď má dierku.
:)

Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 26.12.2013

ano, otázka za milion a planetu Zemi k tomu... v podstatě bych řekl že to vidíme podobně, jen v krátkých vyjádřeních to může vyznít jinak. Ale s tou osvětou je třeba opatrně, jestli vůbec, je velmi tenká hranice mezi osvětou a vnucováním, jestli rozumíš.. tady platí ono známé pomož sobě (zachraň sebe), zachráníš svět.. (tj. v prvé řadě osvojit DVTR/KSB a aplikovat v praxi u sebe, namísto osvěty okolí). Šíření KSB by mělo být založeno vždy na principu "dělejte to co dělám já", nikoliv "dělejte to co říkám". Tady je možná cesta jen "zespodu", upřímným zájmem každého... například kdyby chtěl teď někdo KSB zdiskreditovat, nebylo by nic jednoduššího než dát to do škol jako povinný předmět.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Hox | 26.12.2013

ještě bych to dopřesnil, například diskusní pořad v televizi, rádiu, kde by se probíraly konkrétní aspekty KSB - ano, nutit to někomu v osobní konverzaci (režim 1:1, nebo 1:N - skupině, například z pozice vedoucího, učitele,.... prezidenta) - v žádném případě.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

Slovan | 26.12.2013

HOX nie podomový predaj bol na mysli, ale príhodný koktail v podobe KOB musli.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zaujímavý pohľad na aktuálnu pozíciu Číny vo svetovej "hre".

taurus | 27.12.2013

Ono se to už začíná objevovat.
Třeba kniha "Rok Proroka" nebo, jsem slyšel, že v KPE zpracovávají pohádky pro dětí a knížky pro omladinu na bázi KSB. Takže buďme optimisti, tam si to také uvědomují.:)

Něco mi to připomíná

Respirateur | 25.12.2013

Při čtení tohoto článku jsem se nemohl ubránit dojmu, že některé pasáže se odehrávají 17. listopadu v Praze. Nebo by se tehdy odehrát mohly.
A co dál? US by se s podobnou opozicí nesraly. Šup s nima na Guantanamo a waterboarding.

Ukrajina

y | 25.12.2013

Dobré zhrnutie okolo Klička a zákulisia aj tu od diskutéra Náhodný okoloidúci:

Kličko a bábkovodiči

V nezávislej Ukrajine sa stalo celkom bežným, že neexistuje jediné vládne ministerstvo alebo agentúra, a ani politická strana, okrem komunistov, kde sa usadili "tichí Američania," alebo Briti, alebo Nemci, aby ukrajinským politikom a činiteľom hovorili, ako majú viesť republiku.

A to sa zrejme nezmení, ak sa ďalším prezidentom Ukrajiny stane Vitalij Kličko.

http://nadhlad.com/comment/4856#comment-4856

a originál v ruštine tu:
http://www.fondsk.ru/news/2013/12/17/amerikanskie-trenery-vitalija-klichko-24648.html

No Eko ďalej?

udo | 25.12.2013

Dopadlo to síce zatiaľ možno pre mnohých naoko fajn, no čo by mali ukrajinskí reprezentanti, ľudia zmeniť, aby sa podobné scenáre neopakovali?
Ako najrýchlejšie prakticky evolvovať(pozdvihovať) kultúru myslenia?
..vieme, že ide o najefektívnejší spôsob riešenia situácie..a navyše dlhodobo udržateľný..

Vieme, že represia je dnes viac-menej kontraproduktívna a skôr treba byť asi "demokratickejší", než sám stále viac sa fašizujúci, upadajúci západ..i keď padá prakticky už len z vôle jelít, ktoré sú dnes takmer plne oddelené od spolocnosti.

..na na druhej strane sa na takýto otvorený terorizmus (a možno aj na ten mediálno-finančný) v prípade potreby z pohľadu "pudu sebazáchovy" obete možno ešte stále treba pozerať aj "silovo"..to je tiež pravda..

Nanucovať nejakú ideológiu vojensky je dnes už naskakovaním na staré hrable..sepuku.

V zásade je to znova asi na pomere občanov a ovčanov a presnejšie: Tendencii vývoja uvedeného pomeru, z ktorého sa derivuje(odvodzuje) prirodzene vždy aj priemer..premier, vyslanci..či p..oslanci s p..rezidentom.
..ono staré Vox populi..
Ostatne ako aj u nás..
Je to v našich rukách..a vždy bolo..len si to uvedomiť, trochu lepšie po-uchopiť. Už to je veˇký úspech a pred-poklad

Re: No Eko ďalej?

y | 25.12.2013

Aj keď človek sám chápe určité veci, tak nie každy je aj dobrý učiteľ. Len veľmi ťažko ide búrať stereotypy myslenia u ľudí inak vysoko inteligentných a morálnych. Ja vždy z podobných pokusov vyjdem ako blbec, rasista, konšpirátor.....no skrátka vždy ako politicky nekorektný niekto.
Úspechy na tomto poli sú žalostne malé popri vynaloženej námahe.

Re: Re: No Eko ďalej?

Martin | 25.12.2013

Vieš prečo to je tak? Lebo je pre nich neuveriteľne ponižujúce priznať si, že naleteli, radšej zotrvávajú v klamstve. Alebo sa u nich prejaví kognitívna disonancia, vytesnia z mysle všetko, čo narúša ich zmanipulované videnie sveta.

Re: Re: Re: No Eko ďalej?

popolvár | 25.12.2013

100% pravda. Je veľmi málo tých, čo si dokážu priznať, že žili a konali v omyle... Radšej budú v tom zatvrdilo pokračovať, len aby "nestratili tvár"... Ja veľmi málo presviedčam, skoro vôbec... Skôr dávam "chrobáka do hlavy"... Na niečo poukážem, prinútim sa zamyslieť... a dám tip na túto stránku. Je vecou každého, ako bude narábať so získanou informáciou. Zásadne nestrácam energiu v nikam nevedúcich dišputách a trvrdošijných hájeniach svojích pozícií...

Re: Re: Re: Re: No Eko ďalej?

udo | 25.12.2013

Tak-tak..
tiež s tým mávam komplikácie..

Ako Japonci "medzi rečou" vravievajú:

"Nikdy nenechať oponenta stratiť tvár"

T.j. Zatlačenie do kúta a západné "rozdrvenie" argumentami
sa považuje za veľmi nešťastné, za vyslovene vulgárne, barbarské.
..aj keď to aziati niekedy ženú zasa do opačného extrému.
No je ich aj viac a tým je to tak, ako ich nevyhnutná častá zdržanlivosť v komunikácii, možno trochu pochopiteľnejšie.
Inak by sa logicky z masového pohľadu asi museli zblázniť, keďže človek zvláda priemerne sociologicky tak max. do dvesto kontaktov. Čím viac ľudí, tým viac musí vyberať. To je už iná ďalšia téma objektívnych pravidliel mechaniky kolektívneho podvedomia..

Pravdu však pre nás "aziati" majú v tom, že zdržanlivosť, nepoddávanie sa vášňam, býva pri riešení nedorozumení konštruktívnejšie, ako smer konflikt. E-mocie sú dobrý kamarát, no zlý Pan. Blokujú intelekt, bez ktorého niet ani ďalšej negenetickej(presnejšie obmedzene genetickej) nadstavby, niet intuície.

Ostatne.. na istej úrovni myslenia chceme všetci to isté.
Základné vzorce spoločného BIOSu máme rovnaké aj s nimi a spoločný operačný systém je budovaný práve na nich. Tak, aj akákoľvek "aplikácia". Každá in-formačná výmena je predsa založená na nájdení, nachádzaní spoločného komunikačného štandardu(VZŤAHU).
Ak je k tomu vôľa, je Človek,
ak niet vôle k zmene, k nachádzaniu vzťahov,
niet Človeka.
Toľko k postrehom, pozorovaniu = k theórii(hellénizmus)

Re: Re: No Eko ďalej?

Hox | 25.12.2013

prezentovat příteli, známému značně odlišný názor, aniž by vznikl pocit antagonizace a neprodutivní "diskuse", je celkem umění... trochu jsem se v tom potrénoval, když jsem se bavil s bratrem na téma, koho jsem volil. Zabralo to asi 2 hodiny vysvětlování mé pozice, rozprostřené přes 2 dny, nakonec uznal, že moje argumenty sice neschvaluje, ale chápe... a u toho zůstalo, což je taky samo o sobě úspěch.

Re: Re: Re: No Eko ďalej?

taurus | 25.12.2013

:))
Můj známý (Rus), mi tvrdil, že nejlepší informace jsou z televize, z diskuzí (kdy dají 2 lži, mezi kterýma si měl vybrat) a o mně začal dokonce pochybovat, jestli nejsem v nějaké nebezpečné sektě
(protože jsem ve své naivní představě. že je to tak jednoduše pochopitelné, mu začal vysvětlovat pojem NHR a KSB).
Nicméně, v otázce Ukrajiny, se mě zeptál. jestli podepíše dohodu s EU nebo ne. A na moje tvrdé "ne", mě dlouho přesvědčoval, že už nemůžou couvnout, a že uvidím..., a od té doby se ještě neozval.:)

Re: Re: Re: Re: No Eko ďalej?

Hox | 25.12.2013

schola vitae :)

Re: Re: No Eko ďalej?

Ferko | 25.12.2013

Ako tu už bolo spomínané, každý má svoju úroveň(level) chápania dejov, informácií. Človek na vyššom stupni chápania pri konverzácií s človekom na nižšom stupni, musí čo najpresnejšie odhadnúť jeho level chápania a vzhľadom na to štylizovať svoj rozhovor s ním(i). Ináč je to stráta času. Na druhej strane človek na ako tak vyššom leveli(so základnými schopnosťami rozpoznávania-DVTR) je viacej otvorený prímaniu a rozpoznávaniu rôznych a hlavne výšších(pravdivejších) iformácií a dejov, ako človek, ktorý je dosť nízko a okamžite sa u neho prejavujú automatické obranné mechanizmy(bráni sa zamyslieť sa).
Tak ako spomenul Hox: Vysvetlovať niekomu niečo je naozaj umenie.

Re: Re: Re: No Eko ďalej?

.T | 26.12.2013

Ahoj, a ako mam s takym človekom viesť diskusiu aby mi len nezopakoval naučené frázy (že vraj sa použiva pojem : stereotyp myslenia ? :)) ? vieš, aby som ho donutil zamyslieť sa nad vecami a tak ....

Re: Re: Re: Re: No Eko ďalej?

Ferko | 26.12.2013

Nie s každým má zmysel viesť konštruktívnu diskusiu. Všetko závisý aj od momentálnych okolností, nálady, (počasia:D) dotyčného. Niektorých treba nechať utápať sa vo svojích "vedomostiach" a až možno životné situácie ťažšieho kalibru ich aspoň trošku prebudia. To ale nevylučuje viesť s takými ľuďmi štandardnú diskusiu a popri tom jemne vytvárať situácie aby dotyčnému občas blysklo niečo múdrejšie v hlave.
A zase to zopakujem: Je to umenie :).

Re: Re: Re: Re: Re: No Eko ďalej?

Ferko | 26.12.2013

Udo to výborne popísal vyžšie.

Re: Re: Re: Re: No Eko ďalej?

popolvár | 27.12.2013

umenie komunikácie... "mluviti stříbro, mlčeti zlato", v tomto prípade vždy na úvod nechať partnera v diskusii vyrozprávať sa za účelom spoznania jeho myslenia, názoru na danú vec, spoznať štýl jeho komunikácie, reči /kadencia, intonácia, používané slovné zvraty.../. Účelom je naladiť sa na jeho frekvenciu /aj rečou tela/, lebo v komunikácii pri nedorozumení, nepochopení, nie ten, čo počúva je vinný, ale ten, čo rozpráva, čo nevhodný štýl reči zvolil.

Re: Re: Re: Re: Re: No Eko ďalej?

udo | 28.12.2013

Áno.."Übung macht den Meister"..Macht..
Möge die Macht mit dir sein..
Die Frage ist ja nur,
wie komme ich da zu? :)

ZDRŽANLIVOSŤ.

Ako už niekto nejaké to storočie dozadu opakovane povedal..napísal:
"Не поддавайтесь страстям!"

či o krok ďalej..
Dosis:
"That´s all about the Measure"

Re: No Eko ďalej?

udo | 28.12.2013

presnejšie:
Co(E)rrection of Meja

It's all about the Measure,
and not only the money,
´cause money without measure,
kills the nature in the honey.

skvelé zhrnutie

Martin | 25.12.2013

Toto by si mali prečítať všetci Ukrajinci. Aby už nikdy viac zo seba nerobili užitočných idiotov v službách zákulisia, aby sa už nikdy viac nenechali manipulovať zahraničnými tajnými službami a profesionálnymi "revolucionármi".

poděkovaní

x | 25.12.2013

dík za překlad, velmi potřebné informace pro širokou veřejnost.
nabídnout na jiné weby.

Přidat nový příspěvek