Odrecitoval ve včerejší debatě Drahoš naučené odpovědi na předem známé otázky?

Odrecitoval ve včerejší debatě Drahoš naučené odpovědi na předem známé otázky?

26.1.2018

 

Toto už rozmázlo více serverů, ale nebude na škodu když to rozebereme i tady, ve včerejší debatě se totiž odehrál jeden pozoruhodný, velmi vypovídající okamžik.

V jednom okamžiku Drahoš začal odpovídat na otázku o uprchlících:

"Tak dneska jsem si ve zprávách poslechl, že, eee-eee.." (nastoupila tvůrčí muka)

a Witovská okamžitě pokračovala za něj:

"...už i Německo ustupuje"

a Drahoš plynule navázal a pokračoval:

"..už i Německo ustupuje od tohoto principu, který (...)"

 

Podívat se lze zde, v čase 57:18:

 

Zkusme se nad tím zamyslet, zkuste si každý představit, že je moderátor, po jeho levé ruce sedí pan prezident Zeman, po jeho pravé ruce sedí kandidát Drahoš, a vepředu je hlediště se stovkami lidí.

Jeden z řečníků začne větu, v jejíž půlce se zadrhne:

"Dneska jsem si ve zprávách poslechl, že, eee-eee.."

"Dneska jsem si v televizi poslechl, že, eee-eee.."

"Dneska jsem si na internetu přečetl, že, eee-eee.."

 

Vy jako moderátor budete vědět, jak se chystá pokračovat?!

 

Moderátor nemá šanci se trefit do toho, co chce řečník říct, možností jsou tisíce, o čem může mluvit.

Moderátor bude vědět jak věta pokračuje jen v jednom jediném případě, pokud bude znát dopředu celou jeho naučenou řeč, kterou řečník přišel jen odrecitovat před publikem.

 

Diskusní téma: Odrecitoval ve včerejší debatě Drahoš naučené odpovědi na předem známé otázky?

A ešte aj klame

Jox | 27.01.2018

hore falošne ooku(i)liarovaný kandidát tvrdí, že m8gracia nikdy. Keď som s to video pozrel, vyskočilo mi o migrantech v lucerne a tam povedal, že 2600 preverenych blablabla.... áno. prispôsobuje názor okolnostiam = slabý človek povahovo.. https://youtu.be/7HqR9Hy1JuQ
dôkaz video.... nesledujem už Vašu politiku ale toto je silla vážne

Asi tak ;)

Libor | 27.01.2018

"Hrad je otevřen, takže pane Drahoši, jste kdykoliv vítán při jeho prohlídce." Miloš Zeman 25.1.2018

ZEMANOVA DVOJITÁ PAST

zero | 26.01.2018

Podle mne Zeman v prvním duelu zkusil fintu. Nahodil udičku tím, že citoval Drahošovu souhlasnou zmínku o přijetí 2600 imigrantů., ale schválně “spletl” místo. Kdyby ho nespletl, Drahoš by to popřel. Zkusil tedy fintu s předpokladem, že Drahoš zneužije nejen jeho nemocných nohou, ale i paměti k jeho zesměšnění. To se i stalo, a Drahoš na sebe práskl, že to řekl v Lucerně. Zeman pak dohrál divadlo do konce, chvíli hledal v papírech a potvrdil že Drahoš má pravdu

Drahoš za to přiznání pak dostal pořádný kartáč od svých “poradců”, protože vzhledem k protiimigračním náladám v Česku, se souhlas s imigrací rovnal politické sebevraždě. Počítali ale s tím, že Prima má menší sledovanost a serióznost než ČT a že první duel nebude mít takovou váhu. Takže Drahoš dostal příkaz tvrdit opak.

A když v druhém kole Drahoš, po nápovědě moderátorky “v Německu …”, odříkával tuto větu: “Já jsem člověk který od samého začátku říká, že kvóty jsou špatně…”, Zeman se tvářil velice spokojeně a souhlasně. Oprávněně, protože jeho protivník se v minulém duelu nejenže sám přiznal k souhlasnému stanovisku s imigrační politikou, ale v tomto kole navíc ještě o sobě prohlásil, že je navíc i lhář.

Drahoš se tak dostal do dvojité pasti. Vzhledem k tomu že v prvním kole skočil Zemanovi na špek, v druhém kole už nebylo z pasti úniku. Byly jen dvě možnosti, pro nebo proti imigraci a obojí bylo špatně.

Takto starý lišák přehrál celý tým chytrolínů i s jejich naslouchátky.

Re: ZEMANOVA DVOJITÁ PAST

Voskar | 02.02.2018

Napadlo mne totéž. A pokud se tento vjem rozšířil mezi větší počet lidí, je nejvýš pravděpodobné, že máte pravdu.

Nemyslim si

Paulo | 26.01.2018

Tu sa musim zastat moderatorky, ked Drahos zacal o tom rozpravat, presne som vedel o com ide hovorit a vobec mi neprislo divne ze na neho naviazala. Navyse mu dobre nakladala, nic mu nedarovala, to by bola dost slaba dohoda...

Re: Nemyslím si

Přemek | 26.01.2018

Dobrý postřeh, odnesl jsem si z debaty týž, takže to není náhoda. Witowská mohla Drahošovi "házet" mnohem více a častěji, ale ona jej musela krotit v prázdných osočeních Zemana. Zeman byl suverénní včetně způsobu vyjadřování a kompaktnosti argumentace. Měl by se naučit KSB a DVTŘ, pak by při jeho mentální úrovni bylo snadné pochopit globální systémové řízení. I tak je ale i díky své tezi o všeobecném referendu o řád lepším reprezentantem naší vlasti než názorově nekonzistentní a argumentačně slabý Drahoš, jenž by nám udělal nesmírnou ostudu, kdyby se omylem na prezidentskou pozici uprotizemanoval.

Re: Re: Nemyslím si

nula | 26.01.2018

>Měl by se naučit KSB a DVTŘ, pak by při jeho mentální úrovni bylo snadné pochopit globální systémové řízení.

:D Ještěže jsi mu to poradil, snad se ještě na starý kolena stihne dovzdělat, aby vám tady a globálnímu systémovému řízení byl schopen rozumět.

Předal jsem tvůj vzkaz přes formulář:
https://www.hrad.cz/cs/napiste-prezidentovi
přímo Milošovi!

Re: Re: Nemyslím si

Vojta | 27.01.2018

Vzhledem k tomu že KSB a DVTR vzniklo z týmu zaměstnanců prognostického úřadu SSSR, který byl rozprášen po rozpadu SSSR a prezident Miloš Zeman byl sám prognostik a velice aktivní, tak je docela možné že při studiu čerpal i z materiálů ze kterých vyšla KSB a DVTR a nelze i vyloučit že se KSB a DVTR inspirovala některou myšlenkou MZ.

Re: Nemyslim si

Hox | 26.01.2018

To vidím jako sporné, nemohla vědět, co chce říct a kam bude myšlenka směřovat. To, že mu dala pár nepříjemných otázek, nic neznamená, nic nepříjemného mu neprovedla. V každém případě, tahle situace působila jako sehraný tandem.

Re: Re: Nemyslim si

mom | 26.01.2018

Paráda Hoxi, žes to sem dal :)
Po zkouknutí videa to musí být jasné každému, kdo nevěří, že Witovská umí číst myšlenky: streamable.com/ktq7i
Ta 20 sekundová sekvence je myslím krásně vypovídající a dá se dobře šířit. A opravdu nevím, jak by jí kdo obhájil.

Re: Re: Nemyslim si

Paulo | 27.01.2018

Nemozem suhlasit, ako vravim, vedel som presne o com ide Drahos hovorit a nemusel som byt ani dohodnuty moderator a uz vobec nemam zaujem mu nejako nadrziavat. Islo o otazku migracie a kvot a ako sa k tomuto stavia Nemecko je s touto temou uzko spate a kedze sa toto vyjadrenie Nemecka stalo zname iba den pred tym (jediny den medzi jednotlivymi duelmi) a ziadna ina nova udalost sa ohladom tejto temy neudiala, bolo pre mna prirodzene ze toho ide chytit a ide o tom rozpravat. Druha vec je, ze ho mohla nechat mekotat a nemusela mu pomahat, to vsak neznamena ze museli byt dohodnuti, alebo by mu chcela nadrziavat. Ako vravis, je to prejav tandemu, ale uplne prirodzeneho, co kazdy z nas zazije denne xkrat ked sa s niekym rozprava a chce chytit jeho nit, aby rozhovorol zbytocne nezadrhaval.
Navyse si myslim ze je taketo tvrdenie aj vytrhnute z kontextu ako cely tento duel prebiehal, kedze nikde taketo prejavy pripravenosti/pomoci moderatorka + Drahos som minimalne ja nezaznamenal. Prave naopak som mal pocit, ze to bolo z jej pozicie vybalancovane a castokrat Drahosovi prave dost zavarila.

Re: Re: Re: Nemyslim si

mom | 27.01.2018

Takže během sekundy si vzpomene, že to slyšel ve zprávách a během další zapomene co? A Witowská mu ihned poradí(jako v divadle, když někomu vypadne slovo a ztratí nit) poté, co na ní koukne pohledem žádajícím nápovědu!? Vždyť to z toho přímo čiší. Koukni na to video znova streamable.com/ktq7i
Z celé jeho řeči bylo patrno, že odpovědi měl skoro slovo od slova připravené - ať už rychlostí reakcí, tak hlavně dikcí, kde byla patrná jasná "nabiflovanost".
Samozřejmě to mělo působit dojmem, že je Witowská nestranná, což byl hlavní záměr, aby ukázali, že se Drahoš Zemanovi vyrovná. Ale odpovědi(i otázky Witowské) nejspíš vypracovával nemalý tým a určitě si dali hodně záležet, jde jim přece o všechno.

Re: Re: Re: Nemyslim si

Hox | 27.01.2018

Avšak ten kontext německa tam nezazněl, předtím než Witowská pokračovala, Drahoš jen řekl, že něco slyšel ve zprávách. Kdyby řekl, že Německo eee eee a zadrhl se, tak je to jasné, ale ta jistota, s jakou witovská pokračovala v jeho větě, dle mého není standardní.

Re: Re: Re: Re: Nemyslim si

Paulo | 27.01.2018

Jasne, vylucit to nemozno a dava to zmysel, no zrovna mne to tak v tej chvili prislo prirodzene, lebo som myslel na to iste, takze tazko povedat.
To ze ma naucene fraze, ktore odrecitovaval, o tom zadna... Bolo to dost vidiet a podla mna mu to v konecnom dosledku aj tak len uskodilo.

Re: Re: Re: Re: Nemyslim si

mom | 27.01.2018

Tam byla důležitá především ta přesná formulace konkrétních 4 slov v přesně za sebou daném/předpřipraveném pořadí - "už i Německo ustupuje"!!!!!!!!!!!!
Witovská asi netušila, že je Drahoš až tak chudý duchem, že aspoň nezaimprovizuje, nýbrž že bude po ní přesně opakovat to naučené sousloví 4 slov jednoduše z našprtaného textu vypracovaného kdoví kým vším!!! Což je teď opravdu evidentní důkaz spolčení lidí z ČT s Drahošem a hlavně jeho dosazovači. To JEDNOZNAČNĚ potvrzuje, že oba dva tu větu znali předem(u Witovské tedy minimálně lidi za sluchátkem).

Re: Re: Re: Re: Nemyslim si

Azmeg | 27.01.2018

Presne tak, to prerieknutie moderatorky je neskutocne. Ved Drahos mohol v spravach pocut cokolvek, nie takto presne umiestnenu informaciu. Navyse ta jeho zaverecna rec bola tragedia, osobny utok na Zemana tam nemal co hladat, cele to zaklincoval a tych desat milionov v kontexte jeho vyjadreni, teda kto ho moze realne volit? Drzim palce k vyberu z toho mensieho zla pre Cesko, lebo sa voli aj o nas, aj ked si to malo Slovakov uvedomuje, kazde podrazenie krajin V4 podkopava kolektivnu autoritu napr. voci krimigrantskym manierom Zapadu.
A preco mensie zlo? Lebo stale ideme v hraniciach moznosti volby len z dvoch rieseni, zlej a horsej. To znamena mame dlhu put k Clovecenstvu pred sebou.

Re: Re: Nemyslim si

Paulo | 27.01.2018

Uf, dvakrat som mal rozpisany koment, raz po odoslani sa nic nezverejnilo, druhykrat som si ho pred odoslanim skopiroval a znova padla stranka a ked dam ctrl+v tak mi hodi len link stranky, dost mrzute...
Uz to nebudem 3x rozpisovat, len zhrniem myslienku - tema migracie kvot a postoj Nemecka su navzajom spate a klucove, preto som hned vedel ze ide o tom Drahos hovorit, kedze ziadna ina nova udalost sa za ten 1 den neudiala. Takyto tandem zaziva kazdy z nas denne, ked sa niekto zadrhava a cheme chytit jeho nit aby rozhovor pokracoval, je to prirodzene. Navyse som ziadnu inu pomoc alebo dohodu za cely vecer medzi nimi nespozoroval...

Re: Re: Re: Nemyslim si

Paulo | 27.01.2018

Teraz vidim ze tu ten koment je :D nech to je len znakom toho, ze niektore veci su proste zvlastne prejavom :D

Re: Re: Re: Nemyslim si

Petr | 28.01.2018

Meleš stále stejné kraviny ! Samozřejmě, že Witovská napověděla tomu debilovi Drahošovi a nemohla vědět, co slyšel ve zprávách. Buď si provokaterét nebo blb, který vnucuje svůj nesmysl !

Nepříjemný malérek,

pun | 26.01.2018

řečeno slovy pekelníka z jedné české pohádky. Média to myslím úspěšně proignorují a tiše se to zejména na pozadí jásání nad brilantním výkonem moderátorky časem zapomene.
Zaujal mne ale jiný, na první pohled nelogický moment s těmi dolními deseti miliony. Je to podle mne pěkně promyšlený tah marketingových poradců na ty zejména mladé voliče a voliče středního věku, kteří by se rádi v budoucnu počítali mezi "lepší lidi" a je tedy předpoklad, že budou volit "svého" kandidáta. Nemusí jich být málo a uvidíme, jestli to loutkářům vyjde.

Re: Nepříjemný malérek,

Tony Clifton | 27.01.2018

Trochu jsi to prekroutil, ale zapaluje ti lepe nez nekterym mistnim pekelnikum :))

Re: Re: Nepříjemný malérek,

Tony Clifton | 27.01.2018

Mimochodem, neodmitaji referendum predevsim ti, kteri se povazuji za neco vic nez jsou?

Re: Re: Re: Nepříjemný malérek,

Dagmar | 27.01.2018

presne tak, elity, ktere jsou hloupejsi nez narod a ktere si rikaji elity z titulu sve prodejosti, a nizke zasvecenosti, se maji za neco co nejsou. Prooze oni zadne elity nejsou a jsou to oni kdoodmita referendum

skoda

Six | 26.01.2018

Škoda, že to pan prezident, pod tím tlakem co byl, nezaregistroval.
Po jeho taktním upozornění, by debatu mohli ukončit.

Re: skoda

Oracle 911 | 26.01.2018

Ani nie lebo niektoré frašky treba dohrať do konca aby sme dosiahli želaný výsledok.

Přidat nový příspěvek