Lizzy Phelan - pravda o Libyi

Lizzy Phelan - pravda o Libyi

Lizzy Phelan je reportérka, která byla během tzv. "pádu Tripoli" 5 dní uvězněna spolu s mnoha dalšími v hotelu Rixos. Na rozdíl od mnoha jiných reportérů má odvahu říct pravdu.

 

 

Diskusní téma: Lizzy Phelan - pravda o Libyi

YRfps67Uh

PypeJedeLem | 15.10.2013






DOBRÁ ZPRÁVA pro lidstvo

nina | 14.10.2011


http://ru-an.info/news_content.php?id=1130 Prohlášení z webu
Akademika Nikolaje Viktoroviče Levašova
"Noc Svaroga" skončila,ted' už nic nepomůže sociálním parazitům pokračovat své černé dílo na naší planetě.Jejích čas vypršel a současně s ním i ukončena jejích působnost na nás. Byly zničeny velké množství technických prostředku,které staletí během Noci Svaroga potlačovaly naší vůli a mysl,byly zničeny černé hierarchy,řídicí po staletí proces zotročení přímo zde na MIdgardu.Nakonec,byla zničena i hlavní Hierarchie Temných Sil(sociální parazity) miliony let otravující život obyčejným lidem ve všech Vesmírech


DĚKUJI Nikolaji Viktoroviči a Bílému Bráteřství za jejích vítěznou práci,obětavost a pomoc lidstvu dostat se z otroctví sociálních parazitů!

Více zde: http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/

Re: DOBRÁ ZPRÁVA pro lidstvo

Daniela | 14.10.2011

Ninka, srdečná vďaka za dobrú správu. Hneď je človeku ľahšie na duši.

Jak s nami manipuluji

Tarra Joachim | 14.10.2011

To Purusa a ty co to zajima
http://www.davidicke.com/headlines/54623-the-first-streetwise-revolution-or-another-flase-and-manipulated-dawn

Mozna reseni

Tarra Joachim | 12.10.2011

Abychom nezustali jen u duchovna, zde jsou i mozne nastiny reseni.
Reseni jsou neduchovni. Ale v duchovnu vznikly.
http://www.youtube.com/watch?v=ryfexbJl9dQ&feature=related

http://www.wissensmanufaktur.net/

Tady je jedno dobre reseni, ktere podle mne ac si nyni odporuji se svymi myslenkami shodi ze stolu. Bylo by to velmi dobre a jednoduche reseni, ktere by vyresilo vse a to je to co prave nechteji.
http://www.youtube.com/watch?v=R0a-MGHhUR0

Nino, ja bych nepodcenovala silu lidskeho ducha.
Odnikud jinud to stejne nevzejde.

Re: Mozna reseni

nina | 12.10.2011

Tarro,já nikdy nikde nepodceňovala silu lidského ducha. Naopak, skálopevně věřím v jeho vítězství ! Síla lidského ducha a duchovno podle mne jsou různé atributy.
Duchovno v dnešním pojetí zahrnuje do sebe nejrůznější směry ezoterních škol,a ne každá z nich pěstuje lidský duch do kvalitních výšin? nebo úrovní? Možno ,že se mýlím,tak mi to odpusť...

Nino,

Tarra Joachim | 13.10.2011

Rada te ctu.
Aha, pro mne je to stejne, lidsky duch a duchovno.
Ja nepestuji zadnou ezoterickou skolu.
Filozofii mam tak nejak svoji.
Sice jsou lide, kteri jsou mi blizci a ovlivnily mne natrvalo, jejich dila.

Rudolf Steiner
Sri Aurobindo

Re: Nino,

nina | 13.10.2011

Tarro,jsem ráda,že ses neurazila, toto tvoje vyjádření je poklidné,tak si ještě dovolím i k tomu ,co jsi napsala na něco málo upozornit.
Jistě ,život je tady dost dlouhý a my přečteme spoustu knih,také navštívíme bezpočet přednášek,seminářů,meditaci a td,Uvedené tebou jména jsou mi samozřejmě známé také:
Rudolf Steiner
Sri Aurobindo
Teorie relativity Alberta E. je také známá a byla považovaná století za naprosto neotřesitelnou a dokonce nepostradatelnou.
Její platnost však vypršela,vědcům stavěla mantinely a jen akademik Levašov byl schopen se jí postavit a dokázat ,že ve svých hlavních dvou pilířích je chybná. Na rozdíl od A.E Levašov dokázal,že energetický prostor kosmu není jednorodý ( je ne homogenní) a že rychlost světla 300tis.km za vteřinu dle A. E. není nejvyšší možnou rychlosti světla,pokusy už byla překonána, pokud se nemýlím,tak 300x.
Proč to uvádím? Já pro sebe udělala závěr,že proces poznání je nekonečný,jen najít ten správný zdroj ,který mne povede v nekonečno(?)...
Tarro,už jsem byla po 15letech bloudění docela naštvaná,že spousta knih jsou v podstatě jen opisy ,možna i toho Steinera a nikde ucelená koncepce,všude spousta naznačených možnosti bez jasného závěru.
U NL já ( a mnoho dalších lidi ) hodnotím jeho komplexnost a trpělivé podrobné vysvětlování v posloupností až k závěru.Kdo chce pochopit, pochopí i nejsložitější věci.
A přece , i přes dřívější naštvanost ,dnes jsem ráda,že všemu čím jsem prošla, musím poděkovat,protože mám s čím srovnávat.
A jak jsi ty,tak i já mám tak nějak svoji filosofii a možno se někdy sejdeme,dokonce bych mohla i říct,že určitě,když budeš chtít. :-)

Zmena

Tarra Joachim | 12.10.2011

http://www.youtube.com/watch?v=ADd_cJHjQ8Q&feature=player_embedded

Tohle je zmena, ktera nastane, nepochybuji o tom jen nevim kdy.
Je skoda, ze to nedokazeme udelat nyni hned v tomto okamziku.
Pak dokazeme udelat i zmeny ve vnejsim svete, kde bude rovnost pro vsechny.

Co vidite?

Tarra Joachim | 12.10.2011

Co vidite na tomto videu?
Co slysite na tomto videu?
Je to neco co byste nevedeli?
Ja vidim toto:
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/247152-oko-za-oko-zub-za-zub-varuje-zapad-pred-pomstou-syrsky-duchovni.html
Pak nastoleni stejnych omezeni jako v techto zemi a pred tim terorismus na kazdem rohu.
Zrovna tak pady vlad se nic nezmeni.
Nova vlada tady v tom obludnem systemu nic nevyresi.
Oni taky vi, ze vsechno je spatne, zrovna tak jako my.
Ze je to neudrzitelne.
Myslite, ze se tak lehce vzdaji svych ovecek?
Sve moci?
Svych penez?
Prave, ze jedinci v tomto bode znamenaji nejvic.
Ja nemam ucet v bance.
Je nas tady takovych vic?
Zvladnete to?
Nemam televizi?
Je nas tady takovych vic?
Snazim se spotrebovavat abdolutni hygienicke minimum, abych nepodporovala tento system.
Delate to?
Kam se do tohoto systemu podivam tam je obluda.
Obludy je treba prestat zivit.
Rakovina taky neprezije sveho hostitele a presto buji.
My je nepotrebujeme, oni nas ano.
Spolecne vlastnictvi je dobre, protoze Zeme je stejne nas vsech, ale je treba zvedat vedomi kazdeho jednotlivce.
Umite si predstavit 7 miliard Budhu nebo Kristu a vydrancovanou Zemi?

Re: Co vidite?

Hox | 12.10.2011

Co se ti Tarro na to videu nelíbí? Snad poprvé někdo, očitý svědek, veřejně vystoupí s řekne o tamní situaci 100% pravdu, jak ji viděl a zažil. S tím máš nějaký problém?

DUCHOVNI KRIZE

Tarra Joachim | 12.10.2011

Ano, rika pravdu.
V Londyne.
Verejne.
Ja ti rikam, ze je at vedome ci nevedome manipulovana.
Lizzie Cocker, The Equality Movement: Imperialism
Zkus patrat tady.
Podivej se na toto video. Pochop, ze nic se nezmenilo oni stoji za financovanim "valky" na obou stranach.:
http://www.youtube.com/watch?v=8Ak1vbv2mHw&feature=related
Ta krize je duchovni a na duchovni urovni se musi vyresit.
Zmenou vedomi kazdeho jednotliveho cloveka.
Kdyby to u ni byla zmena vedomi, tak bych to jen vitala.
Ale neni. Je to hnano egem.

Re: DUCHOVNI KRIZE

Hox | 12.10.2011

v tomhle konfliktu žádné dvě strany nejsou, NATO a jeho pohůnci provádějí masovou vraždu Libyjců. Z tvých příspěvků mi jednoznačně vyplývá, že se ať už vědomě nebo nevědomě pokoušíš manipulovat ostatní.

Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

puruša | 12.10.2011

přijde mi, žes ji nepochopil...
...ale to je o rozdílném pohledu na věc.. otázka zní: je elita tahající za šňůrky jednotná do té míry, aby byla schopná iniciovat iluzorní konflikty /kdy je v podstatě nepodstatné kdo s kým, bo je to za jedny peníze/ k prosazení rozsáhlejších plánů, nebo je zde vícero hráčů, kteří se snaží vychýlit jazýček vah na svoji stranu a vysadit ze sedla protihráče? ...upřímě z informací, které mám k dispozici to nejsem schopnej jednoznačně identifikovat... uvítal bych vaše názory na věc, ale ne takové, že jedna paní povídala... nic čemu jen věříte...

To: Purusa

Tarra Joachim | 12.10.2011

Budoucnost se da tezko dokazat.
Nejake odkazy jsem tam dala do svych prispevku i vcerejsich.
Neco jsem vzala z vcerejsich novinek Davida Icka. Je treba se proste k informacim proklikat.
Ta kocka si zmenila jmeno a pak staci uz je googlit.
Zrovna tak jsem videla videa s tim, jak jsou mladi zamerne infiltrovani zkusenymi "vudci" revoluce. Maji penize, maji pocitacove hry - protoze mladi nectou, maji skolici strediska a kdyz se osvedci, tak jsou posilany do dalsi zeme. Vetsinou obdivuji Ameriku.
Tecka, fakt uz koncim

To: Purusa

Tarra Joachim | 12.10.2011

http://www.naturalnews.com/033830_Occupy_Wall_Street_zombies.html

staci dat do vyhledavace i toto:
http://translate.google.de/translate?hl=de&langpair=en%7Ccs&u=http://www.naturalnews.com/

je to cela ta webovka prelozena do cestiny a spousta zajimavych temat.
Na rovinu i cteni mezi radky by porazilo i vola.
Pisu ti to odkazy jen proto, ze jsi chtel.

Re: To: Purusa

puruša | 12.10.2011

dik... mrknu na to... zítra...

Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

Tarra Joachim | 12.10.2011

Opravdu a cim?
Ze jim rikam, ze sami musi byt zmenou, kterou chteji videt?
Strach je spatna energie.
Ja si nemyslim, ze tyhle problemy, nazveme je NWO muzeme vyresit tim, ze s nimi budeme valcit. A to na jakekoliv urovni.
I na energeticke a o tom ja mluvim. To je baze, kterou musime zvladnout. Jedine s cim ten system, system strachu nepocita je laska.
Stracg to je velice hrubohmotna energie a ty tim, ze tady videem na to upozornujes a zdanlive se situaci ve svete valcis, tuto energii vytvaris a generujes ji nove podminky k zivotu.
Nakonec zeptej se Levashova.
Kazda mysl kazdou vterinu buduje nasi budoucnost.
Podivej se co tady propagujes posledni dobu - konflikty, strach a valku.
Protoze vsichni cteme stejne weby a stejne zpravy, stejne informace.
Jenom dnes uz na ne nestejne reagujeme.
Leta jsem reagovala jako ty.
Ja uz nemam chut generovat utrpeni a negativitu pro lidstvo, zemi a celou prirodu.
Vytvaris negativni emoce a myslis si, ze nejsou videt? Ze neziji?
Myslis si, ze myslenky se nedaji vnimat?
A jeste jak dobre.
Jake myslenky a emoce myslis, ze generujes takovym videem?
Jakyma myslenkama se budou lide zaobirat po shlednuti takovych informaci nekolik hodin. Podle narodnosti a podle programu a podle nabozenstvi do nich vlozenych. Do jejich vedomi.
Nekdo odplatou, nekdo zoufalstvim nekdo strachem.....
Ale nekolik hodin tomu budou odevzdavat energii a o to tu jde predevsim. I ja ji dneska odevzdala. Tady naposled k takovym tematum, jenom proto, ze to tu mam rada a vim, ze si myslis, ze takto to je spravne. No ja mam jiny nazor. My jsme ten svet naformovali a nyni ho musime svymi myslenkovymi formami zmenit.
Na co se zamerujes to vytvaris, i kdyz jsi proti tomu.
To posilujes.
Tak jsem to delali staleti. Utrpeni, bida, revoluce - euforie ze zmeny a vlastne stale otrokarstvi.
A neznalost zakona omlouva.
Protoze jsem ti ten zakon uz prozradila tak tebe uz ne.
Mysli na to co chces a ne na to co nechces.
Poukazuj na zivot jaky chces a ne na takovy jako nikdo z nas uz nechce.
Uz jsem se tu dneska rozepsala dostatecne.
Ty jsi majitel, delej jak uznas za vhodne.
Ja proste uz tyhle temata neposiluji a nebudu ani na tomto webu.
ZBYTECNE TO JEN VYVOLAVA ODPOR A VY SI STAVITE DALSI BABOVICKU, ktera potvrzuje "Vasi pravdu". Formujes svet tak jak ho ja uz nechci videt.
V kazdem jednotlivci je ta stejna sila, ale jaksi je jednodusi ukazovat na vnejsi svet a rikat podivejte se co delaji.......
Aspon je o cem poutave psat a mluvit, co resit, o cem premyslet.
No umim si predstavit zajimavejsi temata.

Uvazuj o svych myslenkach - ony se stavaji slovami
Uvazuj o svych slovech - ony se stava cinem
Uvazuj o svych cinech - ony se stavaji navyky
Uvazuj o svych navycich - ony se stavaji charakterem
Uvazuj o svem charakteru - stava se tvym osudem



Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

Hox | 12.10.2011

popřemýšlej trochu o tom, co píšeš sama. Výzvy, "výkřiky do tmy", skoro pořád to stejné, je jedno pod kterým článkem, většinou to není ani k tématu. Myslíš, že tohle v lidech vyvolá pozitivní naladění? :
...
Ja nemam ucet v bance.
Je nas tady takovych vic?
Zvladnete to?
Nemam televizi?
Je nas tady takovych vic?
...

ať si to uvědomuješ nebo ne, píšeš manipulativně. Já taky nemám televizi, ale nikde to nevykřikuju. Mimochodem, jedno ze základních pravidel toho, jak rozlišit skutečný protest od "řízeného", je: skutečné protesty a hnutí kladou požadavky, "řízené" vydávají prohlášení a výzvy. Zatím tady ukazuješ hlavně to druhé.
Jestli v tobě tenhle web, nebo pravda vyvolává strach a negativní emoce, nebo ne... s tím nic neudělám, tvoje volba. Z mého pohledu, strkáním hlavy do písku se nic nevyřeší.

Re: Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

Tarra Joachim | 13.10.2011

Abych ti rekla, je mi fuk co je rizeny protest a skutecny.
Co je tady skutecne?
Jednam tak jak to citim a provokuji lidi nechtene.
Ale asi to mam v naplni zivota, je mi to casto vycitano.
Mne na nejaka obecna pravidla neuzije, hlavu do pisku nestrkam, strach nemam a negativni emoce bych spis prisoudila tobe.
Ale kazdy vzdycky vychazi ze sebe a svych skutecnosti a sveho mysleni.
Moralni hlediska a stadia sveho moralniho vyvoje si musi kazdy zodpovedet sam. To je jedina sance, ze se nenadhodnoti.
Vykrikovat uz nebudu.
Nastesti nas ceka krasny evolucni proces a oni uz nic "negativniho"
delat nestihnou.
Ale jednu vec ti jeste napisu, citim to jako svoji povinnost.
Dobro a zlo je jedna stranka teze mince. A kdo rika, ze v zivote nikdy nikomu neublizil, tak jeste taky v zivote nikomu neprospel.

Re: Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

proud | 23.10.2011

Myslim,ze kazdej piseme,abysme neco vyjadrili,tedy manipulativne,o tom to je,a je na kazdym ctenari,jestli se zamysli,ztotozni,dopni,nebo vyvrati,co na tom vidis spatne HOXI?Navic se musim Tary zastat,vi dobre co je to bejt pozitivni,ona se uz nasla,ty kdo ji nerozumej,to teprve ceka,ale najdou se taky,aspon v to doufam :-)......proud

Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

veronika | 13.10.2011

tarro, od plínek vím, že je myšlenka největší energií této planety. A taky vím, že , jak píšeš, myšlenka vytváří a formuje budoucí události reality. Jenže - co se týká Lybie, já když vidím ony roztrahaný děti - sama mám 4 syny - musím křičet "Nééé"....A myslím, že všichni, kteří se na to video podívali, a probíhá v nich nějaká transformace k lepšímu, museli stejně jako já, říct své NE!! Když budeme všichni kolektivně myslet na: "ZASTAVTE TOOO!!!!", "JE TO HRŮZA, TO SE NEDÁ..", TAKŽE PROTO ....-ZASTAVTE TO...!!! STOP VÁLCE V LYBII!!!!!" A NA CELÉM SVĚTĚ!!!!
V noci se mi zdálo, že jsem spolu s obrovskou masou milionů lidí šla na evropské pobřeží Středozemního moře, vojáci NATO se k nám přidali a válka skončila.....

Re: Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

Tarra Joachim | 13.10.2011

Veroniko nerikej: ne valce.
Rikej: mir.
Pochop, ze vesmir slovu "ne" nerozumi. Pro nej to je myslenka valky.
To je ten rozdil.
Tu nam potom serviruje, protoze si mysli, ze po ni touzime.
Proc nas to takto naucili a proc nam je servirovan strach a s nim hrubohmotne energie, na kterych si urcite priserky pochutnavaji, je neco jineho, ale to uz nebude dlouho trvat.
To je ten rozdil.

Nevim jestli si to pamatuji dobre, ale matka Tereza praci s energiemi musela znat velmi dobre, protoze rikala, nezvete mne na protest ci pochod proti valce.
Pozvete mne na pochod za mir.
Ty energie musi byt pozitivni a potvrzujici danou skutecnost.

Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

proud | 23.10.2011

Taro,ja chapu tvoje rozhorceni,ale myslim si,ze opoustet weby a diskuze je ten nejmin vhodnej cin v techhle dobach,prave ted je potreba co nejvic lidi ktery vedej "o cem to je" i kdyz se jim casto ti ostatni vlastne branej.Mame zodpovednost vuci vsem a ty jsi jedna z tech "ktera vi",nevzdavej to,prosim....proud

Re: DUCHOVNI KRIZE

nina | 12.10.2011

Milá Tarro,podle mne krize není duchovní,ale morální.
Úpadek morálky v lidské společnosti byl záměrně a docela brutálně očkován sociálními parazity po dosti dlouhou dobu a tím potlačil jejích původní způsob bytí podle svědomí.
Došlo to tak daleko,že mnozí lide už ani neuvědomuji v jakém marazmu to žijeme.
Ty, co se probraly z těžkého spánku, hledají cestu k životu v lásce a dle svědomí, a my také,co tvoříme tyto stránky ať už překlady nebo diskusními příspěvky.Věřím,že i tobě jde o stejný cíl.
Ale dezinformační masáž je tak vražedná,že se vůbec nedivím,že občas dojde k neporozumění událostí,jejích dopadu a cílů a také i nepřesnému vyjádření.
Souhlasím samozřejmě s tebou ,že myšlenky,emoce mají energetický náboj různé kvality a tím máji i dopad ... na CO?
Na duchovno? Hmm..

Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

nina | 13.10.2011

Vše se promítá do éteru a v různé kvalitě.A jak správně odpověděla ti Veronika, my tady na tomto webu říkáme spolu s ostatními lidmi své hlasité NE válce nejen v Libyi.

Prave ten Eter je vecny Nino.

Tarra Joachim | 13.10.2011

Znova to zopakuji.
Je treba rikat Mir.
Vesmir myslence "ne" nerozumi.
Rikame "Ne" Valce. Je to stejne jako "ANO" Valce.
Vesmir slysi Valka.
Oni chteji valku? Uz zase?
No dobre, maji ji mit.....
A uz to jede......
A my se zase divime, pokolikate co se to ve svete deje.
No jenom to co jsme svymi myslenkami vytvorili.
Potolikate.
Druha vec je, ze nam tyto informace schvalne zatajovali a nenaucili nas to. To je skutecne cilena zalezitost.

Re: Prave ten Eter je vecny Nino.

nina | 13.10.2011

Tarro,tak jak to mám chápat ? když já říkám původcům války tady na zemi,že já válku nechci (všimáš to,že je to jedno slovo a také ,že patří to lidem tady na zemi), ale do éteru jde energie mé emoce soucitu s postiženými lidmi. Proč a kdo bude na základě mé emoci soucitu realizovat válku??? Parazity zas nerozumí požadavku MÍRU.
Toto mi připadá jako hra na slovíčkaření.
Slyšela jsem také poučku o záporech,kterému Vesmír nerozumí. A tomu nerozumím zase já ,proč duální vesmír nerozumí záporům a kdo to sdělil a odkud a jakým způsobem?
U Levašova jsem se s takovým postojem k záporům také ještě nesetkala.
A pokud na to narazím u NL,tak to tady oznámím.Do ty doby svůj postoj nezměním.Mé ANO je ANO a NE je NE.

Re: Re: Prave ten Eter je vecny Nino.

Dáša | 14.10.2011

Nino, myslím, že jsi klepla hřebík na hlavičku :-). Také jsem nikdy nemohla pochopit, proč nemám říkat NE, ať už samostatně nebo jako předponu. Je to podle mne docela nesmysl, který je neustále omýlán a nikdo neví, odkud tahle myšlenka pochází.
Vždy jsem byla přesvědčená, že síla je v myšlence a v emoci, kterou je podpořena. Jestli cítím obrovské NE, tak ho také vysílám a těžko si to někdo může vysvětlovat jako ANO.
Spíš uvažuji o tom, PROČ a KDO tohle rozšířil? Kdo se bojí našeho mocného NE?

Re: Re: Re: Prave ten Eter je vecny Nino.

nina | 14.10.2011

Dášo,dík.Potěšilo mě,že nejsem sama ve svém postojí v tomto bodě.

Re: Re: Re: Prave ten Eter je vecny Nino.

proud | 23.10.2011

neni NE jako NE, Daso,udelej si v tom poradek :-).....proud

Re: Re: Re: DUCHOVNI KRIZE

proud | 23.10.2011

cokoliv negujes a mas to v mysli,to podporujes,at se ti to libi nebo ne,privolavej opak toho co nechces a oslavis uspech,jak je to prosty:-),Ale celej zivot nas ucej negacim uz od detstvi,to ne-smis,to se ne-dela,tro ne-ni spravny......necejtite v tom trosku umysl nami manipulovat?Zamyslete se nad tim proc a komu a jak to prospiva........................proud

děkuji

nina | 11.10.2011

Lizzy za informace a přeji statečnému lidu Libyi vítězství v boji za osvobození své zemi od NATOvských zločinců.

Re: děkuji

veronika | 11.10.2011

MIlá Nino, neumím anglicky, ale je mi jasný, o čem mluví... Na nwoo vyšel článek o této tragédii, která se mě nesmírně dotýká.... Už nemůžeme mlčet. Jsme také součástí NATO... Svým mlčením s tou strašlivou genocidou souhlasíme.
http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=ceska-televize-stale-vysila-valecnou-propagandu-o-libyi&cisloclanku=2011100040
http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=verejne-slyseni-k%A0petici-c-31p11-pozadujici-nove-volby&cisloclanku=2011100037 Tady zítra chtějí hlasovat za odvolání p. Schwanzerbergera - http://www.youtube.com/watch?v=mqB7Quvbpdg&NR=1 tady jsou sestříhaná fakta....

Re: Re: děkuji

nina | 12.10.2011

Veroniko,na videu jsou české titulky. A jinak ti moc děkuji za odkazy, zejména mě potěšila zpráva o požadavku na odvolání ministra zahraničí. To je správná cesta,že by se ledy hnuly?! :-)

Re: Re: Re: děkuji

veronika | 12.10.2011

Nino, napsala jsem hloupost -že se bude hlasovat... Ne hlasovat, ale: Ve středu 12.10.2011 se uskuteční v poslanecké sněmovně, Sněmovní 4, od 17.15. veřejné slyšení k petici za demisi vlády. Zúčastní se mnoho občanských iniciativ a každá přednese k jednomu ministrovi argumenty, proč by měl odstoupit.
NWOO přednese argumenty, proč by měl odstoupit ministr zahraničí Karel Schwarzenberg.
Slyšení je veřejné, kdo můžete, přijďte nás všechny podpořit :-)

Re: Re: Re: Re: děkuji

sylva | 12.10.2011

Též děkuji za odkazy, koukala jsem i na ten seznam lidí z ČT a dumala chvíli o té možnosti rozeslat jim (hlavně lidem ze zpravodajství) onen dopis. Tuhle myšlenku už nosím v hlavě hodně dlouho. Ale pak jsem přešla sem a viděla vše v Tvém bezva přehledu. Tak v 17.15 !

Re: Re: Re: Re: děkuji

nina | 12.10.2011

věrčo, jsem to prohlídla hned,takže je vše OK §

Re: Re: děkuji

proud | 23.10.2011

ano,je treba se jasne vyjadrit k postoji k nasemu clenstvi v NATO a tim i v EU,celej narod by se mel zamyslet komu a na co platime DENNE pres 106(nebo 160?) milonu a co by za ne narod doma vsechno mohl mit misto zdevastovanyho statu a podporovani zverstev.V dobe "revoluce" jsme byli bez dluhu ,a na 120% potravinove sobestacny,ted jsme na 60% s tim,ze konzumujeme odpad ze "zapadu",roste pocet zadluzeni statu i jednotlivejch obcanu,pocet bezdomovcu z rad lidi po produktivniho veku,tedy tech co se celej zivot dreli na duchod kterej je ve hvezdach a nemaji ani na najmy a poplatky,mlady nemaji praci ani kde ziskat pozadovanou praxi,ptam se,co jsme to vlastne zpusobili? Kam jsme se nechali vmanipulovat,co ted s tim? Dal budeme mlcet a nechavat sebou vlacet,nebo vezmeme osud do vlastnich rukou?Jsme slovani,v historii vazenej a samostatnej narod na kterym si mnohy "svetovladci" vylamali zuby,nechali jsme se rozdelit,koupit,znicit,ale slovanskyho ducha nam vzit nemohli,je cas ho probudit a znovu zvednout hlavu,vzit si zpatky ukradenou dustojnost a stat se znovu zodpovednejma za nase osudy a osudy nasich deti,pisu to jako vyzvu,protoze to jako vyzvu myslim,rad bych,kdyby jsme se dokazali znova postavit na nohy a to kulturne a po dobrym,uz zadnou krev,tece ji i tak presprilis.............proud

Přidat nový příspěvek