Lidová tvořivost o euromajdanu (a nejen)

Lidová tvořivost o euromajdanu (a nejen)

Berkut bije novináře

(berkut znamená v ukrajinštině "orel")

 

6.2.2014

 

        Kyjev                                                                  Moskva

svobodní Evropané                     versus                    otroci režimu

 

"Všichni na euromajdan! Janukovyč pryč! Ukrajina vpřed! My - Evropa!"

 

My vám koláče, vy nám půdu                                           my vám sušenky, vy nám zemi

 

první světová kastrolová revoluce (dole - americký velvyslanec)

 

Historie má tendeci se opakovat:

Ukrajina před sovětskou okupací - Ukrajina za sovětské okupace - Ukrajina po sovětské okupaci.

 

 

 

Sýrie 2012-2013

Ukrajina 2014

 

 

Otvírejte! Jde k vám demokracie....

 

 

Zatím největší fiasko USAID

 

 

Rusko má loďstvo - Západ má loďstvo.

Rusko má zbraně hromadného ničení - Západ taky.

Ale jen Rusko má Putina.

 

 

 

Kde je revoluce, šmejdi? Co to znamená, že došly peníze?

 

 

Eurointegrace napříč staletími

 

 

Euromajdan: berkut a mírumilovní demonstranti.

 

Neboj se moje malá, jsem s tebou!

 

 

Aktivista automajdanu Bulatov se našel!

V interview 5. kanálu informoval, že ho neznámí lidé mučili a uřízli mu ucho. Takovým způsobem už mu zbyly jen 2 namísto předchozích tří. Ukrajinská vláda vyzývá občany, kteří v boji za svobodu přišli o třetí ucho, aby vyhledali lékařskou pomoc.

 

 

"Surové ruské dětství"

 

 

(lídr ultrapravicové strany Tjagnibok): "Svoboda" je pro vstup do SS!

(Jacenjuk): Olegu, do ES. Zase jsi popletl text?

 

 

Vyjadřujeme znechucení rozhodnutím ukrajinské vlády potlačit mírumilovnou demonstraci na Majdanu s pomocí síly, slzným plynem a obušky. Taková reakce je nepřípustná a nedůstojná demokratické země.

 

 

Starosta Londýna jede do práce.

Starosta New Yorku jede do práce.

Putin jede do práce.

 

 

"Rusko se nenachází mezi Západem a Východem. To Západ a Východ se nachází nalevo a napravo od Ruska."

 

        Svátek Svobodných Lidí                                               svátek "otroků diktatury"

Nepopleť to!

 

Diskusní téma: Lidová tvořivost o euromajdanu (a nejen)

Tatu - Jugoslavie

taurus | 07.02.2014

http://www.youtube.com/watch?v=AVo5BUq126c

Blíží se 15-leté výročí NATOvské agrese proti Republiky Jugoslavie, která se uskutečnila bez povolení Rady OSN.
Stejně, jako v Libyi a Iráku.
Stát se to mohlo jen kvůli tomu, že oslablo Rusko.
Dnes je silné Rusko garantem toho, že se stejný scénář nezopakuje ani v Sýrii, ani na Ukrajině.

Berkut

taurus | 07.02.2014

Trochu poopravím, pro ty, kteří se dáli do studia ruštiny.
Berkut - největší v severní polokouli orel, druh orla. V ruštině a ukrajinštině má stejný název, takže to není ukrajinský název pro orla, ale v obou jazycích pro jeho druh.
Jinák - moc pěkná sbírka demotivatorů.

Re: Berkut

:) | 19.02.2014

taky se jí chci víc naučit a souhlasím s tou demotivaci!

Кто прогнал посла США из России:))

taurus | 07.02.2014

http://politikus.ru/video/12411-kto-prognal-posla-ssha-iz-rossii.html

Aký máte názor ma dlh EU voči UA z roku 1994

Dušan | 07.02.2014

Zdravím,

je možné aby dlh bol nezaplatený? Je to predsa len 160mld. EUR.

http://vedy.sk/sk/mimozemstania.php#cpp

Re: Aký máte názor ma dlh EU voči UA z roku 1994

Hox | 07.02.2014

zaplacený nebude, EU nemá ani na sebe. Minimálně nebude zaplacený před vznikem nového finančního systému založeného na energoinvariantu. Vidím to tak že ho v jistém smyslu převezme rusko a bude používat jako argument, kostlivce ve skříni na EU.

Re: Re: Aký máte názor ma dlh EU voči UA z roku 1994

Dušan | 07.02.2014

Takže naozaj nebol zaplatený?
Uf. To už je fakt drsné. A my sme do takéhoto spolku vstúpili. A keď počúvam ako eurofondy sem ako eurofondy tam aj od vysokoškolských učiteľov tak.......... sa mi nožík otvára v kapse.

Re: Re: Re: Aký máte názor ma dlh EU voči UA z roku 1994

Hox | 07.02.2014

mám za to že nebylo zapl. nic, ani eurocent

genialni

mart | 06.02.2014

dlouho jsem se tak nezasmal...

posledni vystrel info valky se trefil do cerneho...

http://www.zerohedge.com/news/2014-02-06/fuck-eu-us-state-department-blasts-europe-revealed-alleged-mastermind-behind-ukraine

puvodne uverejnil Saker. Zajimave ze na zapade uverejnily primo FT (Rothschild)

Re: genialni

udo | 06.02.2014

Na večné časy?

..veď hodinky už polnoc odbili
a neviem, či by zasa sme
niekomu sa poklonkovať tu mali..

Kedysi Cácham, Byzancionu, Rímu, Viedni, Berlínu, Moskve, Vošingtonu, Telavivu, či Jeruzalamenu a prečo teraz znova Moskve?
Nebolo toho dosť?
Buďme statoční..v mozaike každy kamienčok spolu i osve,
Tak ako niet nezávislosti, každý vždy bude jedinečný..
a žiť len v spolCnosti schopní Tu sme.

Isto, tiež je mi situácia, tie obrázky sú v istom zmysle sympatické a Rusov asi naozaj treba dnes v boji za globálnu demokraciu podporiť..Sú jej už asi naozaj bližšie, ako západ, ktorý jej tvár odvrátil.
Tak u jedných, aj druhých.. však treba vývoj sledovať pozorne, aby sme tu zasa nemali rok´89, no opačne
a zasa topiac sa hlúpo..i generácie ďalšie naše podvodne. Nerobme to svojim deťom,
nech kľudne môžu letieť sve(t)lom..
Nie Tu a teraz, no tu a stále,
Že by nikde im viac nebolo na mále,
Bo strach.. nie dobrým radcom býva
a stres dlhý, múdrosť Dietkam zmýva.

Aj u Ruských plynie boj neustály
a navyše každého pri ochabení zverencov bystrosti,
začne ten prsteň hrýzť..až do osi kosti.

Začnime to radšej menej trochu prestrelovať,
veď emócie mocné v politike
nebývajú Panom dobrým.
To každí vedia dnes lepší otec-mať..
To skôr chladná hlava a rovný s rovným
v chápaní a morálke stretávanie s davom..
meniť v národ tlupu, pomáhať..
ruky, myšlienky, slova trefného šmahom.
Nedávať do zbraní muníciu vrahom..
skokmi zo strany na stranu sa umárať..

Re: Re: genialni

Stretnutie | 07.02.2014

Zdravím,presne rozumiem,ako to myslíš.Myslím,že to nehrozí. Ani nie tak pre uvedomenie si ,že je konečne čas patriť sebe(tak,ako je to najviac možné),ale preto,že rusofóbia stihla zapustiť také korene u bežného občana,ďalej škola,rodina,méédiá...nie,nie,ešte nie je ten čas. Udo,aj ja mám veľmi rada Rusko,obdivujem ich, ale uvedomujem si,že nikdy nemôžeme byť ako oni,pretože my sme iní.-). Ukrajina k Rusku,my skôr k západu patríme. Západná civilizácia mala aj dobré časy,máme tam veľa bratov. Ale teraz je vojna a tak sa nečuduj emóciám .Skokmi zo strany na stranu,to si trochu prehnal.

Re: Re: Re: genialni

Vlad9 | 07.02.2014

Milé Stretnutie, čo to tu trepeš! Sme iní, lebo stáročia sa postarali o tú inakosť. Ale také vety, že my patríme k západu, len evokujú snahu pokračovaťv tendencii rozbíjať Slovanskú jednotu. Na to, že navštevuješ túto stránku som veľmi udivený Tvojim názorom. Keď tu píšeš o emóciách, mohla by si v hĺbke duši cítiť, aká je mocná sila ukrytá v koreňoch. Na západe nemáme žiadnych bratov, práve prikláňanie sa k jednému, či druhému na základe výhodnosti je mi odporné.

Re: Re: Re: Re: genialni

udo | 07.02.2014

Kľud, ja len, že nie vždy je dobré hrať sa na zajačky :)
Brat, či bratranec, rodinu si nevyberieš
..i popieranie sa nenosí..
..to skôr už opieranie, ako prepieranie
Tak, či onak..

U Slova-know tiež vždy šecko kosser nebolo
a niekedy aj bolo..podľa toho, ako kto to chopíme.
Hej..kľud a selský um.
E pluribus unum

Re: Re: Re: genialni

Slovan | 07.02.2014

Stretnutie - prosím Ťa pomôž mi ozrejmiť dobré časy západnej civilizácie, kedy naši predkovia neboli násilne formatovaní na ich obraz.
Ak je Tvoj rodný jazyk slovenčina, zákonite musíš máť z veľkej časti prebudené slovanské vnímanie sveta a to je nekompatibilné so "západnou" civilizáciou resp. vnímaním sveta.
Likvidácia slovanskej, alebo ak chceš ruskej civilizácie.
To je to voč tu běži.
Moje vnútro ani náznakom neprijíma to, čo možno považovať za západnú civilizáciu.

Re: Re: Re: Re: genialni

Stretnutie | 08.02.2014

Zdravím Ťa,Slovan....aj Vlad,Vy ma naozaj asi máte za nejakého tĺka.-(((.Dúfam,že to nebude so mnou také zlé. Jednoznačne som pansláv,v tom zmysle,že jedinú nádej , záchranu pre bielu civilizáciu vidím v Rusku. Tú genetickú pamäť ,ktorú máš na mysli,inak sedliacky rozum,inak vrodenú múdrosť,to je to,o čo beží. Však ju predsa musia mať všetci ľudia bielej rasy. Nebojme sa toho slovného spojenia...biela rasa,pretože inak budeme pokrytci. Preboha,veď teraz.ked je jej degenerácia už na takom postupe,akom je,verím,že sa aj v nich ozve ten pud sebazáchrany a vznikne nejaký nemecký levanet.-).? To práve oni musia pochopiť,že sa na nás musia začať dívať inak,nie zvrchu, my to chápeme.Dobre,teraz nejaké pozitíva,hoci sa trochu čudujem Tvojej otázke.To kedy vznikali na Slovensku desiatky románskych hradov,mnohé dodnes udivujú svojou krásou? Beckov,Orava,Spiš....len napr.Bolo to v ranokresťanských storočiach,kým cirkev nepovolila úrok.Bolo to v časoch,keď "Za krále Holce,za groš byla ovce". Naše vnímanie stredoveku je určite skreslené a plné omylov Práve stredovek pokladám za "zlatý čas západu". Apropo,včera nádherný úvodný ceremoniál v Soči. Jedna celá pasáž venovaná ruskej klasike,Vojne a mieru,kultúre,ktorá bola jednoznačne poznamenaná vplyvom obranných vojen proti Napoleonovi.Veď francúzsky vplyv,kultúrny,zmenil tvár celej generácie,ruskej,petrohradsej ,presnejšie.

Prosím Ťa,nebuď taký zaťatý,pretože naozaj sme aj súčasťou západnej civilizácie.Ak to ale odmietaš apriori,potom tomu zas ja nerozumiem. Nech je GP prefíkaný potkan,ktorý teraz preskočí z umierajúceho koňa na nového,zdravého a silného,to sa Boh dá nestane. Tak aj tak som to nevysvetlila,ako by som chcela.......ver mi a neboj sa !

Re: Re: Re: Re: Re: genialni

.T | 08.02.2014

Ľudia západnej Európy a veľké firme nás berú ako východnú Europu

Re: Re: Re: Re: Re: genialni

Slovan | 08.02.2014

Stretnutie - bolo by potrebné bližšie definovať, čo možno rozumieť pod pojmom západna civilizácia.
Pojem biela civilizácia my nesedí - takú nepoznám.Mám s tým problém.Poznám pojem rasa.
Vyvážený vzťah duchovna a hmotného prostredia, to je to, čo mám na mysli, ak hovorím o slovanstve resp. ruskej civilizácii. Nuž a tu mi farebné rozlíšovanie nepríde vhodné, aj keď genetické dispozicie rás sú rozdielne.
Mám za to, že sa v zásade nerozchádzame vo videní aktuálneho, ale minulosť a tým aj budúcnosť by sme pravdepodobne definovali po svojom a rozdielne.
Moja adaptačná pamäť a predovšetkým fundamentálna ( genetická ) je západným egoistickým prístupom poznačená minimálne-aspoň dúfam.Ale pripúšťam, že egoizmus západu je už zakorenený aj na Slovensku a nie len vďaka posledným 25. rokom.
A aj keď to možno vo svete tak opticky vyzerá, nemyslím si že ide prioritne o boj medzi bielou a ostatnými rasami.
Je to skôr vnútorný boj každého z nás smerujúci k pochopenie misie, ktorú máme na tomto svete naplniť.
Rodina-národ-rasa - civilizácia-ľudstvo to sú iba symboly, ktoré nám môžu pomôcť v jednotlivých fázach vývoja.
Tak to vidím, v tejto chvíli, v tomto stupni poznania resp. nepoznania.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: genialni

Hox | 09.02.2014

> A aj keď to možno vo svete tak opticky vyzerá, nemyslím si že ide prioritne o boj medzi bielou a ostatnými rasam.

souhlas, probíhá primárně boj-soupeření koncepcí globalizace. Nicméně, realitou je, že doplňkově k tomu je ze strany GP spuštěn program vyhubení bílé rasy - z ní má GP strach, bílá rasa je realizátorem technosféry... zmizí bílá rasa, postupně zmizí technosféra, což je jejich cílem už nejedno staletí.. proto například projekt Evropský chalifát, homosexualizace, pedofilizace a incest-izace západní společnosti, a v Rusku a dalších oblastech, genocida přes alkohol, drogy, cigarety. Dobrá zpráva je, že v Rusku se jim přestává s prostředky nepřímé genocidy dařit - za rok 2013 klesla výroba alkoholu o 20 procent, import klesl za to stejné období o 13 procent. U cigaret podobně. ps. ví někdo o podobných datech pro nás?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: genialni

Stretnutie | 09.02.2014

Píšem hneď ráno,potom nie je čas. Sama s tým mám problém,resp.mala som,ztotožniť sa s tou farbou. Tak hlboko nám bolo naočkované pod kožu,že farba nič neznamená.Aké je to nízke,nízke,nízke....rozlišovať farby medzi ľuďmi.Naozaj to až bolí,keď si to uvedomíš. Dobre,nebudem už o tom hovoriť,mám rada tento portál a chápem ,že toto riešiť nie jeho prioritou. Fundamentálna pamäť ,to je iná,a naozaj ešte zaújmavejšia káva !!! A ten nenápadný pôvab skromnosti,ktorí sme žili, x generácií tam v nás určite je. Začnime malými (lokálnymi)krokmi,aby to nebolo len o slovách.Tak napr.,keď poviem slovo "púpava",Hox,pampeliška,aké asociácie sa Ti vnútorne objavia ? .-)Ešte malá poznámka,Slovan,nevidím nič zlé na túžbe človeka,každého,žiť v hojnosti. Nie nadbytku,ale nie v núdzi. To sa teraz deje ,núdza je všeobecný jav. S materiálnou núdzou veľmi často prichádza aj úbohosť duchovná. Ale to je známa vec. Luza je veľmi nebezpečný "stav" človeka. Vyvážený vzťah duchovna a hmotného prostredia skoro nikde nevidno.-(((((((((((((. Kamoška spomína,ako v Dilí dala žobráčke s dobrým pocitom 5 euro,ale namiesto poďakovania tá začala na ňu ang.vrieskať."Ty biela k....lakomá,prečo tak málo!?" To len na ilustráciu,ale je to všeobecné. Netuším,ako to klbko začať rozmotávať. Napriek tomu som a budem optimista !

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: genialni

popolvár | 09.02.2014

nikdy nic zobrákovi nedaj, ani cent... Ale tomu, co aspon sasopis Nota bene ponúka, ci aspon o nieco iné sa pokúsa, ci na rohu stojí a hrá, ci spieva, co aj niekedy falosne - tomu áno...

Re: Re: Re: Re: Re: genialni

Zar Ptica | 10.02.2014

Stretnutie - jak můžeš dobu středověku pokládat za zlatou dobu. Právě v této době došlo u nás k velkému odklonu od "Slovanského" způsobu života a nasměrování na technickou civilizaci, biblického projektu. Všechno, co bylo slovanskými písmeny spálili (počítám, jak se církevníci dostali k moci, tj. desáté století a dále, nám se z toho zachovali jen dozvuky . že pálili Jezuiti, to myslím, že už mohl být jen takové dočištění). Mezi lety 600-900 "neexistují" písemné záznamy. Historie začíná až psaná latinsky, u nás. Proto také ty hrady, o kterých mluvíš považujeme za: "poprvé je hrad připomínán v 11. popř. 12 století. - tj. považujeme že byl v té době postaven. Byl jsem se podívat na hrad Trosky a v Českém ráji. A co tam nevidím, na hradě je bronzová pec datovaná 3 tisíce let zpět. Tj. klidně tam hrad mohl už stát...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: genialni

Stretnutie | 11.02.2014

Zar Ptica,už som nečakala reakciu,zapadlo to...ale Tebe odpoviem,aby to neskončilo nedorozumením. Ide o to,že Udo vyjadril názor,takú obavu,aby sme v budúcnosti nesklzli do opačného extrému,že Moskva bude nedotknuteľná.Tak,ako sú teraz v podstate oficiálne nedotknutelní Telavivčania. takže sa len snažím byť objektívna. Máš pravdu,v tom čase9.storočie boli čistky už takmer ukončené. Zobrali nám skoro všetko,na nič si ani spomenúť nevieme,ostalo pár ľudových zvykov,spomienka na Perúna ,len fragmenty pôvodnej kultúry.Prišla latinčina. Napriek tomu,aj my sme súčasťou toho,čo potom prišlo. Aj Tvoji prapra predkovia stavali tie hrady,klčovali lesy,neviem,.-),venovali sa včelárstvu.Toto by sme nemali odkopnúť len preto,že je západ teraz v sr......ách. Ved len objektívna sa snažím byť. Prajem všetko dobré.

Re: Re: genialni

Hox | 07.02.2014

Chápu jak to myslíš. S takovým úmyslem jsem to sem nedával, doufám že to tak nebude pochopeno. Spíš jen jako odlehčení.. I když objektivně Putin je dnes jediný politik, který stojí proti GP a je v čele odporu proti hegemonii USA, takže na něm závisí velmi mnoho, a v jistém smyslu probíhá na Ukrajině nyní boj o budoucnost světa - minimálně je to důležitá křižovatka, která určí budoucí směr vývoje.
Nesdílím obavy, že by se opakovala historie a byli bysme opět "satelitem Moskvy"... pokud vstoupíme do CU, bude to z vlastní vůle... ale to ještě nějaký rok potrvá, situace musí ještě dozrát.

Jinak si myslím, že období "táborů" a "sfér vlivu" bude pomalu odcházet do minulosti, nadále to nebude o tom "s kým", ale "jak" (koncepce... lidská nebo satanistická)

Re: Re: Re: genialni

Pe-tri | 07.02.2014

Možná má Udo na mysli něco podobného, co jsem já jinde nazval "překvapení" ve hře. Obezřetnost, je vzhledem k zákeřné povaze GPP vždy na místě.

Re: Re: genialni

Hox | 07.02.2014

ale dík za upozornění, je pravda že "přehnat to" je lehké...

Jefimov v posledním vystoupením v Minsku mluvil o ruském projektu globální transformace, v jeho chápání "ruský" není národnost, etnicita, dokonce ani kultura, ale vnímání a chápání světa. Tak nějak to chápu taky a proto s "ruským projektem globální transformace" nemám celkem problém. Asi je ti známé, že VP mluví o jediném smyslu existence/úkolu ruské civilizace, ve kterém pokud selže, zanikne... přestane být objektivní důvod její existence. Přemýšlím taky nad tímhle: proč v rusové jako jediní na světě mají ve svém jazyce slovo pro sebeurčení přídavné, nikoliv podstatné jméno? (krátce po založení těchto stránek mi napsala jedna ruska žijící tady s nabídkou pomoci.... napsala v prvním mailu: "jsem ruská žijící v ČR" .. tehdy jsem si myslel, že ještě neumí pořádně česky... teď je mi jasné že v jistém smyslu to je překlep, a v jistém smyslu není)

Re: Re: Re: genialni

udo | 07.02.2014

Krátko:
Áno, je mi to známe.
Nevyjadroval sa o tom len Jefimov.
Je to tam už dlhšie.

Tých etymologických zdôvodnení je tiež viacero
a tiež sme to neraz rozoberali aj na Zvedavcovi, no nie len..

Aby sme teda boli presnejší:
Ruskí si vytrpeli mnoho. Tak, aj Číňania, Indovia, židia, kresťania, Gréci, Rimania, Egypťania..traja poslední "duchovia" dokonca v istom zmysle v podstate zanikli..
Američania(naši bratránkovia z druhého kolena) si to žiaľ namierili tak trochu taky-tak..

Prečo musia trpieť židia, vieme.
Možno je namieste ozrejmiť si hlbšie otázku, prečo ostatní spomenutí?
Prečo indiáni, prečo cigáni, prečo MY?

Veľmi dobrá otázke, keď že z miery jej pochopenia vychádzajú reálne a pomerne rýchle, bezbolestné riešenia premnohých dnešných kľúčových celo-spoločenských, -kultúrnych problémov=výziev=príležitostí..

Od každého sa máme učiť to, čo naozaj vyzerá byť dobré, Rozpoznať úroveň, na ktorej má môj oponent pravdu.
Tým sa stáva s nepriateľa..oponenta partner.
V istom zmysle aj z GPP, ak chápeš kam mierim..

Som rád, že sme už..až tu..
Možme však ísť ešte kus ďalej..
Uvidíme..
Pekný vikend a dik
u.

Re: Re: Re: Re: genialni

Hox | 09.02.2014

> Možno je namieste ozrejmiť si hlbšie otázku, prečo ostatní spomenutí? Prečo indiáni, prečo cigáni, prečo MY

stručná-všeobjímající odpověd je "kvůli příliš nízké průměrné míře chápání populací objektivních procesů", ale mám pocit, že máš na mysli nějaký konkrétnější a hlubší level příčin. Tak zkusím:
Indiáni se zacyklovali v bezvýchodné davově-elitární společnosti, neměli perspektivu přechodu k Záměru.
My a všichni Slované (a přesněji - Venedi, Rusi od slova ruslo = koryto řeky, říční lid - "Slované" je etymologicky mladší než "venedi" , "rus") jsme v inkriminované době (1. století n.l.) byli součástí jedné civilizace, dalo by se říct volné federace slovanských kmenů, sahajících od rujány a Labe až po Ural, od Baltu po Jadran. A tehdy jsme jako civilizace odmítli realizaci alternativního projektu globalizace, nebyla reakce na výzvu-ultimátum Andreje prvozvaného. Jestli z nepochopení nebo přerodu části zrečestva v domácí znacharsto, nemá význam. A tak neseme následky podle principu, který je vyjádřen naším "když to nejde po dobrém, .....", nebo slovy Klučevského - historie není učitelka, ale cvičitelka. Ale mám pocit, že máš na mysli ještě nějaké další roviny-aspekty?

Re: Re: Re: Re: Re: genialni

udo | 10.02.2014

Časť odpovede je v prílohe č.2 (k DVTR). Poslal som ti ju mailom v širšej verzii.

Re: Re: genialni

Miroslav | 07.02.2014

Dík udo,

Na večné časy?

... už len čakám na obrázok kedy Putin príde ako syn človeka náhle ako blesk v oblakoch s veľkou mocou a slávou .. to tu ešte nebolo

... mali by sme ísť svojou cestou.

Re: Re: Re: genialni

??? | 07.02.2014

a znáš jí, tu svou cestu ? Kterým směrem a s jakým cílem?
napovím... od Vangy..
«…Новое учение придёт из России — это самое древнее и самое истинное учение — распространится по всему миру и придёт день, когда все религии в мире исчезнут, и их заменит это новое философское учение Огненной Библии. Россия — прародительница всех славянских государств, и те, что отделились от неё, скоро вернутся к ней в новом качестве. В Россию вернётся социализм в новой форме, в России будут крупные коллективные и кооперативные сельские хозяйства, и снова восстановится бывший Советский Союз, но союз уже новый. Россия будет крепнуть и расти, никому не дано остановить Россию, нет такой силы, которая смогла бы сломить Россию. Россия всё сметёт на своём пути, и не только сохранится, но и станет единоличной безраздельной «хозяйкой мира», и даже Америка в 2030-х годах признает полное превосходство России. Россия вновь станет сильной и могучей настоящей империей, и вновь станет называться по старому древнему имени Русь...

Re: Re: Re: Re: genialni

udo | 08.02.2014

Vanda sem, Vanda tam,
čo nezrobíme samy,
to spraví náš nový "Pan".

Nečakal by som na Godota, Rusov, židov,
pápeža, ufóncov, tešil američanmi..
bo isto potom vládnuť majú právo,
nad nedochôdčatami,
čo myslieť mali začať dávno.

Tak pre ich vlastnú bezpeCosť,
podvedoma hľadajú si putá,
pásy pre negramotnú budúcnosť?

V tom, čo dobré jest,
pomôcť máme každému.
Jedno koľko jeho pôvod od nás
svetla rokov je a či vierst.

Re: Re: Re: Re: Re: genialni

popolvár | 08.02.2014

...tak, tak...
Kto má málo sebaúcty a hrdosti v sebe, ten sa vzdy po cudzom opicí a hladá, kto by ho mohol za rucicku viest, ci komu by sa za chrbát skryt mohol. Jak pre jednotlivca, tak aj pre národy ako celok to platí.
Ctit si svoje korene a tradície, byt vdacní predkom, ze pre nás túto zem, krajinu uhájili. Takisto si ctit aj ostatné krajiny, susedov, co toto dokázali, ucit sa navzájom, ved u kazdého je nieco k obdivu, co úctu si zasluhuje, cím vyniká...
A stat sa, byt vzorom pre vlastné pokolenie, aby aj oni nás v úcte mohli mat a právom hrdí na svojich predkov byt.
Tak ako súrodenci od jednej matere sú, z jedného lona vysli, az dospejú, kazdý sa svojou cestou vyberie a svojím zivotom vlastné stastie strojí a nevodí ho starsí silnejsí brat celý zivot za rucicku... Jasné, ze väcsou mierou svojich skúseností, co trochou liet naviac získal, rád poradí, ci upozorní ak nebezpecie hrozí... A ak niekto niekoho z bratov napadne, rodina zomknút sa musí, spolu drzat, sak sú od jednej matere a otca...
A tak aj pre bratov slovanov to platí, co sa siroko-daleko v síry svet z rodného domu rozleteli... Dat si poradit, poucit sa od skúsenejsieho, ale svoje miesto si hrdo zastat musí kazdý sám, pomôct si navzájom, ak zlé casy nastali, spolu bok po boku drzat spolu... Pamätat kde korene majú...

Re: Re: Re: Re: genialni

Pe-tri | 08.02.2014

Nutno myslet vlastní hlavou (a docházet k vlastním úsudkům) než přijímat čísi noty. A to i tehdy, když jsou ty noty v pořádku.

Re: genialni

Luxusne zcenzurovane :-)))))))))))))))))))))))) | 07.02.2014

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=801071

Re: Re: genialni

Hox | 07.02.2014

zda se mi nepravděpodobné, že by to pustily ukrajinské nebo ruské služby, mají určitě velmi dobré šifrování a nebaví se přes obyčejné founy... tím někým, jediným kdo měl určitě přístup, jen NSA a americké tajné služby. Jelikož americká národní j-elita je nyní v opozici k politice GP, a ten do jisté míry kontroluje tajné služby, zdá se mi že to pustil ven někdo z "jejich" na "doporučení" GP, jako "klacek do špic" snažení regionální elity USA a jejím zájmům.

jinak ten článek na aktualne je "mistrovské" dílo

Přidat nový příspěvek