Leonid Ivašov: Rusko je připraveno bránit Sýrii a Írán

Leonid Ivašov: Rusko je připraveno bránit Sýrii a Írán

Leonid Ivašov - generál-plukovník ve výslužbě, bývalý člen generálního štábu RF.

(z interview v íránské televizi, vyšlo také na kanálu Russia Today 1.2.2012)

Moderátor: Myslíte si že tyto přípravy a velmi rozsáhlé manévry, které budou brzy prováděné Ruskem, jsou míněny jako přípravy na války, nebo spíše, na vojenský úder na Írán?

[…]

Ivašov: Tyto manévry a cvičení demonstrují připravenost Ruska k použití vojenské síly na obranu svých národních zájmů a posílení své politické pozice. Manévry budou demonstrovat, že Rusko si nepřeje, aby došlo k jakýmkoliv vojenským operacím proti Íránu nebo Sýrii. Předpokládám, že lidé na Západě a v Izraeli, kteří vytvářejí schémata pro velké geopolitické operace v regionu Blízkého východu kreslí přímé spojení mezi situací v Sýrii a Íránu. Samozřejmě, tyto dvě země jsou spojenci, a obě jsou považovány za garantované partnery Ruska. Jediná otázka proto je, koho se pokusí zničit dříve jakožto stabilní zemi, zda Sýrii nebo Írán.

[…]

Úder proti Sýrii nebo Íránu je nepřímý úder proti Rusku a jeho zájmům. Rusko by ztratilo důležité pozice a spojence v arabském světě. Obranou Sýrie proto Rusko brání své vlastní zájmy.

Navíc, Rusko tímto brání celý svět před fašismem. Každý by měl vzít na vědomí, že fašismus je na naší planetě na vzestupu. Co udělali v Libyi je téměř identické s tím, co udělal Hitler a jeho armády proti Polsku a později Rusku. Dnes, proto, Rusko brání celý svět před fašismem.

zdroj: therightscoop.com/russia-ready-to-defend-iran-and-syria/

 

Související (wertyzreport):

V ulicích Damašku vlály ruské vlajky, Lavrov přijel na návštěvu

Americký plán v Sýrii: turecký vpád a izraelská invaze

Americká ambasáda v Damašku: Mise splněna

 

Diskusní téma: Leonid Ivašov: Rusko je připraveno bránit Sýrii a Írán

ukrajina

jarda | 24.12.2015

údajně:mělo se ztratit 80% zlata nikdo neví kam-ukrajin. vojaci si podávají ruce na letišti v Doněcku -ÚDAJNĚ :JSOU DOVÁŽENY ZBRANĚ DO KIJEVA-KRYM DOBÝT SILOU ZPĚT-PRAVÁ TVÁŘ MAJDAMU VYLÉZÁ NA POVRCH-ÚDAJNĚ NĚCO SE MUSÍ STÁT -
JAKTO ,ŽE U NÁS NENÍ SLYŠET NIC

QXFLCqrx78

assitineMiz | 07.12.2013



DTYNTnrw79

assitineMiz | 02.12.2013



i přes to,

veronika | 09.02.2012

co jsem napsala, jsem neuhasínající optimista a pevně věřím, že Rusko obhájí světový mír....
Kdo jiný - je tak silný a odhodlaný.....??????????,

Re: i přes to,

stýv | 23.02.2012

rusko nemůže hájit světový mír..pokud nebude mír mít doma

až budou lidé v ruski šťastní pak můžou někoho napravovat sami

dokud tam bude vládnout pu.ti.n a generálo.vé ..nebude klid

Re: Re: i přes to,

Danny | 25.02.2012

V USA zachvíli budou zase runy na banku, protože tam vládnou ilumináti a FED je soukromý. Nejen rusko, ale i USA by si měla zamést před vlastním prahem. Jsem rád, že je Rusko proti tomuto fašismu

Re: Re: i přes to,

ja | 05.10.2012

nieje to tiež iba dezinformačna kampaň?Všade vo svete su aj nespokojenci a ak ich ma kto podporovať ,tak daju o sebe aj vedieť-stači to len natočit a odvisielať,Rusko ma len jeden problem-alkohol.
V zapadnej demokracii ak je taka skvela-nieje neako vela chudoby a nasilia -netreba pozerať,len na pozlatko-napr.occupy wall street-obrovske demonštracie po celej USA a ako sa zachovala vlada-nereagovala a potlačila všetky protesty-ak je taka demokraticka ako o sebe tvrdi tak prečo manipuluje voľby?
a prečo robi vo svete nepokoje a podporuje nasilie?

Teorie ruské obrany a útoku

Nemo | 03.09.2015

J. V. Stalin vítězstvím po 2.SV vybudoval kolem západní hranice mohutný vojenskopolitický nárazník ukotvený ve Varšavské smlouvě a RVHP a ideologii proletářského internacionalismu. Na území souputníků, Varšavské smlouvy, byly v dokonalém utajení umístěny nukleární hlavice a bylo kalkulováno vymazat západní civilizaci.
Změnil se strategický program RF? Nikoliv, jen se pracuje na vybudování nového nárazníku, Sýrie a Iránu.
Vojenskopolitická oligarchie RF si ukotvuje svoji pozici, avšak vnitropoliticky si založila tímto svoji smrt. Mladá generace RF se nedá zabíjet pro zájmy současných mocnářů RF.

Re: Teorie ruské obrany a útoku

Jakub | 29.10.2015

Dobry den,
vola na ukoncenie studenej vojny prisla jednoznacne zo sovieckej strany. Nerobim si iluzie o RF a ich mocenskych chutkach, no prosim aby sme si nerobili iluzie ani o pohnutkach zapadnych velmociach! Je to nechutne, no asi to tu bude vzdy, tie ambicie sa montovat do vsetkeho a vlastne trochu nahanat vsetkym strach!!

Re: Re: i přes to,

sep | 14.09.2015

a kto asi tak vladne v usa?

Re: Re: i přes to,

Manro | 08.11.2015

Stýv je pěknej idiot :-))))).

pro Archibalda a ostatní

Standa | 09.02.2012

Souvislosti, reálné děje... ano, to je třeba mít, a nesouhlasím s mi poslední větou čaroděje, "Jinak je vše v rukou nebe"...
Tohle třeba taky, když jsme u těch souvislostí(?:
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-vlady/bude-valka-schwarzenberg-pry-slibil-azyl-zidum/highlightSearch=Schwarzenberg%20prý%20slíbil%20azyl/
Omlouvám se za vložení odkazu, ale je to fakt síla. Samo o sobě, natož ještě když si to dáte do souvislosti s celým obsahem tohoto webu, tj. od Levašova, Slovani, Védy, atd.

Re: pro Archibalda a ostatní

Hox | 09.02.2012

trautnberk byl toho byl schopný, to je bez debat. Zajímalo by mě čím jménem slíbil, mým určitě ne. Kvalifikuje se to jako velezrada?

Re: Re: pro Archibalda a ostatní

veronika | 09.02.2012

Prázdné byty, o kterých psal Luk v diskusi, jsou pravděpodobně pro islamisty.........
Izraelci s nima bojují... Nechci je obhajovat, ale i v Čechách žije hodně Židů..... Dneska jsem koukala po Pražanech, na jejich rysy......

No to by byla mela........-přečtěte dole projekt EUROMED
My, mírní Češi, Slované, poradili bychom si s nimi bez nich??

Situace je velmi složitá...

Osobně bych si moooooooc přála, aby všichni hezky zůstali doma.......

http://mediaoislamu.cz/2010/dle-zakona-eu-musime-prijmout-hodne-muslimu-blog-valentin-kusak/

http://mediaoislamu.cz/2010/eu-se-oddala-islamu-chova-se-jako-zradce-krestanske-evropy%e2%80%a6-blog-bretislav-olser/

odsud:
http://mediaoislamu.cz/tema/euromed-stredozemni-unie-s-islamskymi-staty/

http://search.seznam.cz/?aq=9&oq=euromed&sourceid=szn-HP&thru=sug&q=projekt+euromed

musím dělat narychlo věnec na zítřejší pohřeb do rodiny mé sousedky...
takže nemám čas to číst....

Pravda o Slovensku
Najväčší korupčný škandál! Kauza Gorila, škandály 1% vyvolencov.
www.pravdaoslovensku.sk

Není všechno zlato co se třpytí

Archibald | 08.02.2012

Rád bych poukázal na jisté fakty a mírnil nadšení,nad až spasitelskou ochranou Ruska. Ať už jde o Rusko (dříve SSSR), Čínu, USA, Francii, Británii,atd. , všichni mají jedno společné, hájí především své zájmy. A nemá cenu si nalhávat, že tyto velmoci chtějí především blaho tamějšího národa,kde se manifestují. Jde hlavně o MOC (politická demonstrace síly), PENÍZE (nerostné bohatství) a další faktory zájmu jako strategie místa - polohy atd.
Parazitování na cizích národech, vměšování se do jejich suverenity - svobodné volby rozhodování, postupné zotročování a vysávání do morku kosti, prosazování vlastních chtíčů, to je oč nejen v Sýrii a Iránu běží. Není tomu tak dávno, co podobné zážitky prožilo společné Československo. Praktik je spousta (článků na internetu přehršle) , viz. nedávné ,,výhodné obchody" uzavřené mezi Ruskem a Českem v roce 2011(pro posilnění vlivu a moci). Snažme se být více nad věcí a hned nejásat, obezřetnost je v nadcházejících časech na místě.
Pravda má mnoho tváří.....

Re: Není všechno zlato co se třpytí

b | 08.02.2012

srovnavejte srovnatelne, to byste mohl rikat kdyby nas SSSR "osvobozoval" a vykradal jako USA Irak, Libyi....

Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 08.02.2012

a navíc - byli to skutečně Rusové, kdo nás v roce 68 obsadil? Myslím kdo o tom rozhodl. Co vím tak tehdy byly ve vedení SSSR rozpolcené názory, nakonec o tom rozhodl Andropov - žid. Brežněv tehdy údajně řekl, že kdyby na to nekývl, už by taky nebyl.

Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 08.02.2012

nevidíte souvislosti. Ať chcete nebo ne, budoucí osud světa je svázán s Ruskem, takhle jednoduché to je.
btw. nikdo zde nejásá ani nemluví o spasitelství, je to přepis interview.

Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Archibald | 08.02.2012

Netvrdím,že osud světa nebude svázán s Ruskem Hoxi, ale zvažte současné reálné dění. Nechci mít růžové brýle za každou cenu.Byl to jen příspěvek - ůhel pohledu, lidé mají tendenci se nadchnout a upínat se bez rozmyslu a tam jsem míříl.
A jestli nevidím souvislosti? Možná ...

Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 08.02.2012

vždyť přesně o to tu jde - reálné dění. A skutečný obraz je takový, že rusko je to jediné, co stojí v cestě nastolení NWO. Kdo to nevidí tak buďto nezná fakta, nebo je slepý.

Re: Není všechno zlato co se třpytí

carydej | 08.02.2012

Říká to, abychom byli pozorní , obezřetní a dovedli rozlišit.

Je nejdříve nutné podívat se na minulost a objevit v ní klíč k přítomnosti - původ toho, co nám zatarasilo cestu. Pak bude zřejmé, jak překonat i zdánlivě nepřekonatelné překážky.

Všichni se shromažďují tam, kde je jejich zájem, nebo kde něco očekávají. Kdyby se ponechalo vše živelnosti, vznikly by v takovém shromáždění zmatek, násilí, zkáza. Proto je zapotřebí řád, podle kterého se budou všichni řídit, a vůdce, který dokáže sjednotit mysl všech a vytvořit tak jednotu a soudržnost. Jsou-li závazná pravidla a řád stanoveny, musí se zajistit, aby byly dodržovány. K tomu je zapotřebí schopnost zakročit ihned, jakmile jsou porušeny.

Jinak je vše pod vlivem nebe..

Re: Není všechno zlato co se třpytí

Michal | 08.02.2012

Plně souhlasím. Důvěřuj, ale prověřuj. Ono je v dnešní době těžké, ba přímo mnohdy nemožné věřit v dobrý úmysl. Je zcela jedno, zda jde o bábovičku na písku, sousedům dům, cizí auto nebo celý národ či stát.
Uvidím-li věčně problémového nepřizpůsobivého spoluobčana, jak jde vykrádat sousedův barák nebo auto, je tu několik možností.
Buď se budu koukat jinam, s tím že se mě to netýká, ale pak třeba druhý den budu bez auta nebo nábytku i já, nebo zakročím. Je jedno, zda k tomu použiju naivně linku 112, násadu nebo zavolám kamaráda. Ale zakročím. Jelikož vím, že tomuto občanovi nemá smysl domlouvat, neb mě pošle kamsi, mám jen tyto možnosti.
To je ale případ, kdy jsem zakročující já. V případě, že zakročí kdokoliv jiný, mohu se jen domnívat, zda jde o nezištnou pomoc člověku, využití záminky k vybití vzteku, nebo promyšlený tah, jak z napadeného poté dostat odměnu.
Dokud budeme žít s tím, že dobré úmysly neexistují, tak tomu tak i bude. Budoucnost civilizace není spjata s Ruskem, Levašovem ani s nikým jiným. Ta je spjata jen a pouze s každým člověkem zvlášť.

Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 08.02.2012

"Budoucnost civilizace není spjata s Ruskem"

Opravdu? Kdo už půl roku chřestí zbraněmi a chystá se zaútočit na Sýrii? A kdo tomu zabránil a brání dále?

a otázka - globální fašisté v čele s USA chtějí Sýrii napadnout:
a) pro dobro světa
b) protože se Sýrie opovážila neskákat tak, jak fašisté pískají

mimochodem, nepsal jsem budoucnost civilizace, ale světa

Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 09.02.2012

přesněji, mělo být: "Kdo už půl roku chřestí zbraněmi a chystá se zaútočit na Sýrii a Írán a rozpoutat 3.sv. válku"

Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Michal | 09.02.2012

Ono není až takový rozdíl mezi koncem světa a civilizace. Když by šla naše planeta do kopru, tak lidi nejsou šváby, takže civilizace by šla taky. Tím že Rusko nebo kdokoliv jiný bude dělat na zbytrek zlého scěta bububu, tím se nevyřeší nic. Buď globální válka nenastane, ale napětí tu bude k prasknutí, a nebo to zkrátka praskne. Pokud se nezmění přístup člověka k životu jak v Rusku, v Americe, v Pobřeží slonoviny, tak se o moc dál, než jsme teď jako civilizace nedostaneme.
Myslíš že opětný útok Rusů na USA bude pro dobro světa?
Už i Védy uvádějí, že generátor potlačující "nadstandartní" schopnosti člověka bude působit tak dlouho, dokud člověk nebude schopný domyslet a zodpovídat se za všechny následky svých činů a to ještě před tím, než je učiní.
Myslíš, že obranou Sírie nebudsou zabiti i nevinní? Řeči o vyšších cílech tu dle nemají místo. Netvrdím, že není třeba ukázat, že nemáme drápky, ale ...

Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 09.02.2012

jaký "opětný útok Rusů na USA"? Co je to za blbost? Rusové někdy na USA zaútočili? NE. Kdo útočí nyní, USA nebo Rusko? Probuďte se...

Re: Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Majkl | 09.02.2012

Tak neměl jsem na mysli přímo útok na budovu Bílého domu, ale nevidím rozdíl zda zemře otec rodiny ve Washingtonu nebo otec rodiny nasazený třeba v Iránu. Nebo jak si myslíš, že by vypadalo vyplnění hrozby Ruska nebo Číny? Žeby sedli ke stolu, dali závod kdo vychlastá více vodky, ten vyhrál a druhej potáhne domu? Žeby nabacáno dostali ti, co to kočírují? Nene, zase by to odnesli ti, co to nerežírují. Myslíš, že tak se dá něco vyřešit? Demonstrací síly? Když jeden vytáhne klacek, druhý vytáhne ještě větší. Silou se to tu řeší tisíce let a nemám pocit, že by tu byl pokrok kupředu, ty ano?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 09.02.2012

takže nechat se raději zmasakrovat bez boje? Jen by se opakoval libyjský scénář. Mluvíš, jako bys stavěl morálně utočníka a obránce na stejnou úroveň, jako by za to "mohli oba stejně". A co třeba znásilnění? Na znásilnění taky musí být dva, takže za to můžou oba stejně?? To snad ne.
Ve skutečnosti navrhuješ toto - nechme zvítězit agresory bez boje a pak se nechat vyvraždit jako ovce, protože kdybysme se bránili, mohlo by se někomu něco stát.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Michal | 09.02.2012

Jsi podrážděný jako kobra, když někdo vysloví svůj nesouhlas s postojem NL nebo Ruska, popřípadě s tvým postojem. Já nikde nepsal, že to má být "nechat se zmasakrovat". Když bych použil tvojí taktiku diskuze, tak musel říci:
A je správné zmasakrovat americké vojáky, kteří v drtivé většině nemají ani tucha čeho jsou součástí? Myslíš že ti, kteří by zato doplatili cenou nejvyšší, by byli těmi, co jsou odpovědní za to, co se děje?
Vemu-li to obrazně, nemá smysl draka zabíjet tím, že mu budeš vytrhávat jednu šupinu za druhou. Ty stačí v klidu dorůstat a ještě ho jen poškádlíš. Je třeba useknout všechny hlavy. Vím, že tu nejsou natvrdlí čtenáři, tak jistě pochopíte, co tím myslím.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 09.02.2012

Jen reaguji na demagogii. Neřekl jsi to explicitně, ale přesně takové by to mělo důsledky. Konečný cíl západu je likvidace ruska, takže rusko má jen dvě možnosti, bránit se, nebo nechat se zlikvidovat.

Pokud jsis všiml, NL jsi do této diskuse vtáhl jen ty.

A toto je čistá demagogie: "A je správné zmasakrovat americké vojáky, kteří v drtivé většině nemají ani tucha čeho jsou součástí?"

Pokud budou okupovat cizí zemi, házet lidem na hlavy bomby a ze strachu střílet na všechno, co se kolem hýbe, včetně civilistů, tak ano, není to "správné", ale je to správnější než alternativa.

A třeba k tomuto: "Myslíš, že obranou Sírie nebudou zabiti i nevinní? Řeči o vyšších cílech tu dle nemají místo."

Řekněme že bys byl Syřan a rusko by nehnulo prstem, zajímalo by mě, jak dlouho by ti takový názor vydržel, až by američtí rambové začali bombardovat ochuzeným uranem a jimi placení žoldáci začali dělat čistky jako v Libyi stylem "muže zabít, ženy znásilnit a zabít až pak".

Nebo jinak: "Myslíš, že obranou ČSR před Hitlerem nebudou zabiti i nevinní? Řeči o vyšších cílech tu dle nemají místo."

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Michal | 09.02.2012

Sekery zakopat! :-)
Nevyřeším to ani já ani ty. Berme to jako plodnou diskuzi trošku s ostřejšími lokty.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Hox | 09.02.2012

ok :)

Re: Není všechno zlato co se třpytí

Marosko | 08.02.2012

NaZdar Archibald. Rusko nekáže ani Sirii ani Iranu ako si majú bačovať v štáte a nie ako naše "spriatelené" demokraticke štáty ktoré používajú rozne sankcie blokady a podobné sračky. Rusko zavre 2 ventile a skončili sme. Neurobili to. Keby túto možnosť mali demonkrati. To by bolo kakao. Ako by to dopadlo keby mali Iran. Nemali by nič ako mi.

Zdravím Slovanov.

Re: Není všechno zlato co se třpytí

Daniela I. | 08.02.2012

Archi, myslím, že je tu dosť ľudí, ktorí uvažujú veľmi triezvo a sú viac-menej zorientovaní ohľadom svetového diania. Treba byť ostražitý, o tom niet pochýb. :) A tiež je pravda to, že jedine Rusko má ten potenciál zastaviť parazitov, supov a hyeny a klepnúť im dôrazne a kvalitne po prstoch.
Priznávam, že aj ja som zajasala, ako pri každej dobrej správe :)
Bodaj by ich bolo viac :)

Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Archibald | 09.02.2012

Víš Danielo,i já vnímám Rusko jako zemi s velkým potenciálem,věřím,že svou pozitivní úlohu ve světě sehraje daleko více než doposud,řekl bych přímo stěžejní,nicméně obezřetnost je na místě.Jsou nám podsouvány polopravdy,tendenční zprávy a kdo může říci zaručeně to je pravda? Přebíráme informace od druhých a filtrujeme je,ale jen vlastní prožitou zkušenost z níž se poučíme a pravdě tak přiblížíme,vystavíme pilíře na nichž stojí naše vědění.Neboť naši předci nám předali své vědění ovlivněné tou kterou dobou a okolnostmi jenž prožívali.
A je Rusko ve správných rukou?Už nepřevažuje vliv a moc temných?
Můžeme říci,že zájmy Ruska a Číny jsou čisté,pro dobro lidstva?A co vykořisťování vlastních národů?Být obezřetný neznamená nutně býti slepým,hluchým,možná jsem neznajíci všechny fakta,ale zaručeně je mají jiní....tak,a zase si můžeš vybrat (to bylo v nadsázce)

Re: Re: Re: Není všechno zlato co se třpytí

Daniela I. | 10.02.2012

"A je Rusko ve správných rukou?Už nepřevažuje vliv a moc temných?.."
---------------
Tak túto dilému tiež riešim vo svojom vnútri. Myslím, že aj v ruskej verchuške svitá. Zatiaľ v tomto štádiu je pre mňa dobrá správa, že RF sa postavila za Sýriu a Irán. Anektovaním týchto štátov by bola RF priamo ohrozená. Takže RF chráni aj svoje záujmy.
Myslím, že s pribúdajúcim SVETLOM sa prečistí aj ruská verchuška.:)))
Treba byť trpezlivý, postupovať krok za krokom, aj sa z každého dobrého kroku radovať. Nie systémom kde bum, tam tresk! Samože to platí aj pre mňa. Oj, keby som mala tú možnosť, tak by....... nemám.....posúvam sa krokom, ale posúvam a to je podstatnééééé :)))

kandidát

nina | 08.02.2012

Ivašov byl také kandidátem od armády na prezidenta a také byl odmítnut. Má velmi kritický názor na různá opatření v armádě ministra Serdjukova( slovanské příjmení ať vás nemate,tato zlověstná chameliónská praktika je velmi vžitá).S ohledem na pověření Ivašova k jednání v Íránu s takovým varující pro parazity prohlášením je milým překvapením pro lidi dobré vůli.

Přidat nový příspěvek