Kompas v nás (populárne o KSB s témou – ČLOVEK)

Kompas v nás (populárne o KSB s témou – ČLOVEK)

14.12.2014

Slovan

 

 

Spoveď fiktívneho pocestného, alebo namiesto predslovu k prezentácii.

 

Som na ceste a hľadám pravdu. Zisťujem, že svet je zlý, ľudia sú zlí. Samé zlé vlastnosti vládnu svetu.

Agresivita, bezohľadnosť, egoizmus ba až hyenizmus, ide z toho hnus. Musím ho zmeniť, zmeniť k lepšiemu.

A Ty máš samé dobré vlastnosti?

Nerozumiem, kto to hovorí?

Myslelo som, že ma nepočuješ. Hovorím, že Ty máš samé dobré vlastnosti?

Kto si?

Som Tvoje svedomie. A hovorím, ako chceš meniť svet, keď Ty nie si lepší?

Hm, máš pravdu. Zmením sa, začnem v sebe pestovať iba dobré vlastnosti. Stanem sa vzorom dobrých vlastnosti.

Výborne. Mám s Teba radosť.

Už som sa zmenil. Už nepozerám sarkazmus a iróniu v seriáli Frasier , už sa ani nehrabem v mŕtvolách v seriáli Kosti, vlastne ja už nepozerám nič čo by mi neprospievalo k dobru, teda nepozerám televíziu už vôbec. Hudbu si púšťam výberovú, takú božskú, klasickú. Občas si pustím balet, pozriem operu z pamäťového média, prečítam poučnú knižku. Snažím sa štúdiom pochopiť ako funguje svet. Jednoducho ja rozhodujem akú informáciu si do seba pustím. Denne cvičím, otužujem sa, jem iba mne prospešné požívatiny. Naviac, nezapínam automatický rádio v aute, iba po zrelej úvahe, ba dokonca som sa vyliečil z gamblerstva pri automate na „kávu“. Jednoducho som iný, som lepší ako ostatní. Už mám samé dobré vlastnosti.

No, no. A čo budeš robiť s tou hrdosťou a nadradenosťou, čo sa na Teba popritom nalepila?

Nekrič, počujem Ťa.

Prepáč. Zabudlo som, že si si ma lepšie naladil.

Áno už som pochopil. Nie, nie som lepší od ostatných, iba som sa skôr vydal na cestu ako ostatní. To neznamená, že ma nemôžu ostatní aj predbehnúť, ak zídem s cesty. No a teraz, keď som to pochopil môžem meniť svet. Meniť ho k lepšiemu.

Fajn. A čo rodina? V poriadku?

Čo s tým ma rodina?

Myslelo som si, že to by mohol byť ten Tvoj svet. Pokiaľ viem, chceš sa rozvádzať, deti Ti nerozumejú. Svokrovci Ťa majú plné zuby. Nechceš so zmenou začať tu?

Veď hej, ale keď oni sú všetci nemožní. Manželka hľadí stále do tej „bedne“ , deti sú neposedné a vzťah so svokrovcami s ich viny, vyzerá biedne. Musím ich zmeniť, ale neviem ako.

Ráno keď vstaneš si strapatý. Ideš do kúpeľne a tam sa učešeš. Už Ťa niekedy napadlo, česať zrkadlo?

Čo je to za otázku. Jasné že nie. Veď je to sprostosť.

Nuž a v živote to chceš takto robiť. Veď oni sú Tvoj obraz v zrkadle.

Ale veď to takto nefunguje. Ja som sa zmenil a oni nie.

Áno jeden problém v tých zrkadlách je. Vidíš tam minulé Tvoje konanie. Sú to – nazvime ich „pomalé zrkadlá“. Dnes vidíš to čo „včera“ si nastváral. A ak nebudeš mať vydrž na ceste, svet sa bude na Teba občas usmievať, že sa Ti tomu ani nebude chcieť veriť a občas zase bude na Teba zuby ceriť. Pochopil si?

Pochopil som. Popracujem na tom a dávam si záväzok, že moja blízka rodina bude vzorom dobrých vlastností. Potom budem pracovať na tom, aby širšia rodina ako celok bola vzorom dobrých vlastností. Potom budeme vplývať na národ, krajinu i svet.

Jednoducho spolu vytvoríme farebný pozemský kvet,

ktorý bude pre stvorenie, ako pre včely nektár, z ktorého je med. 

...

 

 

 

 

Prezentácia - Populárne o KSB s témou – ČLOVEK 

(134 stran)

http://uloz.to/xSVUUwkr/popularne-o-ksb-clovek-pdf

http://uloz.to/xptxxv87/popularne-o-ksb-clovek-ppt

http://uloz.to/x41ttGpk/popularne-o-ksb-clovek-ppsx

 

 

Diskusní téma: Kompas v nás

Brano má 100% pravdu

Oko | 29.04.2019

Pokiaľ ľudstvo nevymyslí iný finančný systém ako to čo tu funguje teraz t.j. tlačené/vyťukávané peniaze, dovtedy toto bude najdôležitejší nástroj GP aj vo forme konceptuálnej moci, aj vo všetkých iných úrovniach, pretože za peniaze si vie kúpiť aj historikov, aj ekonomov, aj politikov, aj novinárov, aj armádu, aj vedcov, aj patenty samozrejme pokiaľ z porovnania vypustím náboženský fanatizmus, aj keď aj tam peniaze treba. Peniaze určujú hodnotu a mieru a pokiaľ je hodnota a miera porušená resp. umelo vychýlená tým, že na nej niekto parazituje, tak sa nedá sa správna/spravodlivá miera v spoločenstve ľudí na zemi nastaviť. To ide potom ruka v ruke aj s tým, že ľudia kvôli tomu nemajú čas, čas sa duchovne vzdelávať, lebo musia sústavne pracovať, keď ich celosvetová inflácia každoročne zotročuje. Transparentnosť v riadiacich procesoch štátu, je daľšia vec, ktorá je nevyhnutná aby bolo možné dosiahnuť spravodlivosť v jednotlivých štátoch t.j. podzložkách ľudstva. Prvá vec sa celosvetovo viacmenej začína riešiť kryptomenami. Druhá vec - transparentnosť štátnych inštitúcii a mocí, je na ľudoch/občanoch aby to zaviedli tým, že sa zmení volebný systém alebo zvýšeným verejným záujmom o jestvujúci a o jeho fungovanie a transparentnosť. Vďaka vyššej miere záujmu o fungovanie a transparentnosti sa zvýši aj miera celospoločenskej spravodlivosti.

Pre Slovana

Brano | 15.12.2014

Slovan...ako hrdo si sa pomenoval ..že Slovan....tak si ťa podám..kedže predpokladám že vek máš do 21 r. a chceš poučovať ludí...
Prezrad nám akéže to máš také zlé vlastnosti pre ktoré sa musíš zmenit?
Ako si to zistil že svet je zlý? Čo je na nom zlé? Ja 57 ročný som zistil od narodenia že svet je krásne dielo Tvorcu.
A ktorí že ľudia sú to zlí? Všetci? Alebo len NeSlovania? A Slovania sú všetci dobrí?
Bože ten Tvoj článok je akoby som počúval nášho farárka na náboženstve...až mi zle zostalo ked som si prečítal Tvoju pubertiacku úvahu...
Ideš úplne zlým smerom...aby si nemusel tápat a písat blbosti poradím Ti ako zmenit svet.
Vsetko na svete je o peniazoch . A tiež v prírode platí zákon silnejšieho.Rovnako tento zákon platí pre ludí nakolko sú súčastou prírody.
Preto treba aby správne fungoval finančný systém, to je základ, alfa a omega vsetkého. Tam je aj príčina toho že niektorí ludia su zlí. Uz to omielam do nekonečna...
1.Treba znárodnit Centrálnu banku, uzákonit aby požičiavala peniaze,vlastnú menu, každému bez úroku..t.j.občanovi, firme štátu.
2. Uzákonit aby firmy povinne rozdelili čistý zisk svojim zamestnancom
3.Zmenit volebný zákon tak aby poslanci mali imperatívny mandát
Teda treba vyhrat volby s týmto programom , to znamená presvedčit ludí.Druhou možnostou je urobit "majdan" s týmto programom...čož je kravina..to robia len USbeštie.

Takže akékolvek kecy o tom aký budeš vzorný ..a aj celá Tvoja rodina...je smiešne ako ked chlapček ťahá za sebou káčera a ciká do furmičky na piesku.

Re: Pre Slovana

Hоx | 15.12.2014

Taky tě máme rádi a hledáme v první řadě pozitivní vlastnosti a interpretace.

Je přeci jen dobré, než něco začít hloupě kritizovat, se seznámit s materiálem, kontextem, důvodem, proč vznikl a jaký účel zamýšleli autoři při jeho tvoření.
"Slovan" je přezdívka, nic více nic méně, daný člověk zde už působí nějaký ten rok... vytvořil daný materiál, proto je uveden jako autor, není třeba za tím hledat nějaké konspirace.
Konstruktivní kritiku vítáme, no pokud se budeš projevovat podobně jako dosud, budeš objektivně vypadat spíš jako idiot.

Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

Ahojte chlapci...
bol som zaneprázdnený..ale idem Vám odpovedať...
DVTR a KSB som čítat začal..ale to uznajte...normálny človek čo žije v realite a chce krajší svet to čítat nemože...sú to nikomu nič nehovoriace báchorky.,..a komu to niečo hovorí tak je sci fi
Slovana som nechcel urazit...ale ved všetci sme tu Slovania..tak preco by jeden mal mat výsadu pužívat taký nick..ok..nech ho má...ale nech sa nepasuje do role jediného sprábneho a spravodlivého Slovana...tot vsjo

Re: Re: Re: Pre Slovana

Hоx | 18.12.2014

Začíst rovnou číst (a chápat) DVTR je *velmi* obtížné, nikdo neříká že ne. Univerzitní skripta pro statiku zborcených ploch také nelze číst bez přípravy...
Tady se setkáváme s tímto jevem: "Některé věci jsou nám nepochopitelné ne proto, že náš rozum je slabý, ale proto, že podstata věci nespadá do okruhu našich pojmů."
Pokud podstata DVTR a pojmový aparát nespadá do okruhu něčích pojmů, je přirozené že se mu to jeví jako blábol, ale to neznamená, že objektivně blábol bez vnitřní logiky a významu je.

DVTR bych číst zpočátku nedoporučil, za účelem "prvního kontaktu" (s novou informací) jsou tu jiné materiály, možná bych jako úplně první doporučil dvě otitulkovaná videa Zaznobina, které jsou na hlavní stránce v levém sloupci - "Ukrajina a globální transformace" a "Interview z 22.5.2013". Z textových věcí pak link vlevo pod menu v sekci "úvodem" a sekci "Úvod do koncepce populární formou", co je v menu pod "Koncepce sociální bezpečnosti".

> tot vsjo
jestli rozumíš v nějaké míře rusky, doporučil bych tohle video (20 min., srozumitelná pomalá mluva): https://www.youtube.com/watch?v=lL31rv9kGKY - davově-"elitární" společnost.

Re: Re: Re: Re: Pre Slovana

Rony | 18.12.2014

Hox pytali ste sa ma co ma zaujalo na zaciatku. Tak keby som narazil na toto videjko - davovo elitarna spolocnost na nejakej predtranke urcite zaberie.

Re: Re: Re: Re: Re: Pre Slovana

Hоx | 19.12.2014

Vidím to podobně. Už dělám titulky, video přišlo jako na zavolanou...

Re: Pre Slovana

Vandal | 15.12.2014

Brano a tu o smietke a brvne v oku poznate?

Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

Samozrejme že poznám..a už od malička som to nespočetne krát počúval pri čítaní evanjelia v kostole:-)))
ale my sa tu bavíme o tom ako zmenit svet...je jasné že každý máme nejaké chyby...ale to nie sú chyby také ktoré by z nás robili ubermenschov...takže rozpravat o tom ako sa každý musí najprv sám zmenit mi pripadá scestné...ja obdivujem Putina...jeho v KGB a aj rodičia vychovali aby svoj život položil za "ródinu"..za vlast, za spolubcanov...mna naopak presviedcali akí su komunisti zlí a aká je na západe demokracia...žil som v tom ako debil, pokial som nezistil v r.2008 že celá ponovembrová demokracia zavedená u nás je jeden velký hnusný podvod a jeho organizátori takéto podvody páchájú na celom svete už 200 rokov.. tým ale nezatváram oči pred zločinmi komunizmu či šo to bolo...tak dnes už viem kde je pravda...všetko je to o peniazoch a o parazitizme že sa niekto chce priživovat na druhom...

Re: Re: Re: Pre Slovana

Hоx | 18.12.2014

finanční systém je hierarchicky až 4. v pořadí zobecněných prostředků vedení válek / řízení / kontroly.
Nad ním jsou ještě - ideologické nástroje a ideologická moc,
informace chronologického chakteru - deformace skutečné minulosti k obrazu vládnoucí vrstvy (historii píší vítězové),
a konečně hierarchicky nejvyšší, konceptuální moc, která ovlivňuje nástroje na všech nižších úrovních (ideologie, náboženství, finance,
drogy, zbraně jako prostředky ničení - od nože po raketu)

Re: Pre Slovana

Vasiľ | 15.12.2014

S Tvojimi tromi bodmi celkom súhlasím, no skús lepšie porozmýšľať nad príčinami a dôsledkami. Zlepšovanie spoločenského zriadenia a morálky ľudí musí ísť spolu ruka v ruke.

Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

súhlas..
ale uvodom si že všetko zlo sposobuje finančný US úrokový parazitický koloniálny systém...ktorý chce žit iba z práce rúk iných ...
ak by v systéme nebol úrok, resp.Centr,banka by bola vo vlastníctve štátu a stiahnutý úrok by vracalo do štátneho rozpočtu, nebol by žiadny štát zadlžený, nebola by chudoba, neboli by vojny, lebo by jednotlivec neprisiel k takým peniazom aby si mohol financovat armádu...a za každou vojnou vždy stáli konkrétni jednotlivci...
preto zmena finančného systému zmení aj správanie a morálku ludí...

Re: Re: Re: Pre Slovana

Hоx | 18.12.2014

Jak by si konkrétně proveditelně chtěl tu změnu finančního systému zajistit? Naposledy co někdo zkusil ohrozit dolarovou pyramidu, padaly mu na hlavu demokratické bomby a byl umučen k smrt tlupou (Kaddáfí). Přičinno-důsledkové vztahy jsou v reálu opačně, bude to naopak změna morálky a míry chápání lidí (ve statisticky významném měřítku), co umožní změnit finanční systém.

"Ľudstvo sa teda za cca 13 000 rokov, ako spomínal aj Veličko ( zhruba doba od globálnej katastrófy Atlantídy, keď následne po nej ľudstvo spadlo do úrovne "vyšších opíc" doby kamennej ), v podstate nevzdialilo od opíc v aspekte funkcie psychiky jedinca i kolektívnej psychiky stáda. Reakcie na identické finančné situácie boli štatisticky prakticky totožné !
Rozvoj techniky - netreba chápať ako výdobytok civilizácie, keď psychológia spoločnosti zostala blízka opičiemu stádu, hoci prebehlo cca 13 000 rokov rozvoja kultúry..

Takto odpovedám všetkým tým, čo si myslia, že keď si založia nejakú politickú stranu a do programu dajú pár dobrých bodov, že zmenia svet ( vytvorenie nejakej štruktúry je len 1 zo 7 časti tzv. Plnej funkcie riadenia) a zároveň tým, čo si myslia, že "osvietený" vodca je schopný zmeniť spoločnosť človeku podobných za ľudskú (z teórie supersystémov vyplýva, že objekt riadenia - národ, ľudstvo nemôže mať kvalitatívne vyšší subjekt riadenia - vládu, globálne inštitúty, musia byť približne kompatibilné).
"Každý národ má takú vládu, akú si zaslúži."
Treba ešte dodať, že vzhľadom na priemernú morálku a chápanie ovčanov."
- píše Lux tady: http://leva-net.webnode.cz/products/michail-velicko-muze-nase-civilizace-prezit-/
myslím že i tobě.

Re: Pre Slovana

Slovan | 15.12.2014

Braňo - prečo ideš do osobnej roviny? K čomu to potrebuješ?
Skúsim rozobrať Tvoj príspevok z môjho uhlu vnímania:
1.Nie mýliš sa, som Tvoj ročník - takže vidíš aký Ty máš zmysel pre odhad.
2.Ty nemáš žiadnú zlú vlastnosť s ktorou by bolo hodné sa popasovať? Ak nie, daj nám o tom vedieť viac - ako si to dosiahol?
3.Svet je zlý, je zistenie fiktívneho pocestného - alebo jedno čítaš a druhé si predstavuješ?
4.Svet je krásne dielo Tvorcu - súhlas, kde to bolo spochybnené?
5.Z čoho si usúdil, že ja vyčleňujem Slovanov mimo rámca zlých vlastnosti? Mimochodom byť slovanom znamená v Tvojom ponímani čo?
6.No neviem čo si mám myslieť o Tvojej psychike, keď počúvaš Vášho farárka a pritom je ti na smiech.Na čo ho počúvaš?
7.Keď máš recept na zmenu sveta (predpokladám k lepšiemu) prečo ho nezmeníš?
8.V prírode platí zákon silnejšieho - súhlas. V prírode sú zvieratá - človek je tiež zviera?
9.Finančný systém plodí zlých ľudí, alebo iba im umožňuje takými byť?
10.1 - Súhlas centrálnu banku treba znárodniť. My máme nejakú banku?
11.2 - Čistý zisk je čo? To čo nie je kryté prácou,nákladmi? Teda niekto mi to musí dať zo svojich u neho prácou krytých prostriedkov? Teda navrhuješ podeliť sa zo zlodejinou?
12.3 - Čo bude presadzovať mnou zvolený poslanec? Akú víziu,koncepciu, prípadne ideológiu ( súbor záujmov národa,štátu )?
Veď podľa slovenskej ústavy nesmieme mať žiadnu ideológiu.
Wikipédia:
Ideológia je významový útvar, ktorý sa chápe buď ako všeobecná veda o ideách zameraná na prejasnenie a skvalitnenie verejného myslenia (Destutt de Tracy) alebo ako systematická a všezahrnujúca politická doktrína slúžiaca ako základ zdôvodňujúci program politického konania.
Aké politické konanie budeš chcieť od svojho poslanca?
13. Pánboh pri nás - aspoň že si ten majdan zavrhol.
14. Ešte stále plati, že základ štátu,krajiny je rodina? Bude štát naskladaný s neharmonických rodín - harmonický?
Braňo predsa len podumaj ešte a skús si niečo prečitať s tu dostupných materiálov. Verím, že vo svojej podstate nie si zlý človek a je iba otázka času kedy by sme si mohli rozumieť viac.

Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

Bože už som mal skoro na všetko odpovede a sa mi stratilo...ale vrátim sa...po chvíli..lebo sa mi to nechce hned písat od znova

Re: Re: Re: Pre Slovana

Slovan | 17.12.2014

Niečo z danej prezentácie:
Vyššie sily používajú jazyk znakov a signálov. Najčastejšie je to nejaká forma náhody. Zadúšal si sa, zakopol si, niečo spadlo ...(stratilo sa napísané :)...
Tým nás upozorňuje na dobré i zlé situácie.

Re: Pre Braňa

Arny | 15.12.2014

Brano myslím že máte pokrivené vnímanie, ak nebudete mať čo jesť pretože nebude úroda tak za to budú mocť peniaze? To je len vyvrátenie vašej hypotézy hněd na vašej najvyššjej úrovni, takže príčina je niekde inde - vyšie..

Re: Re: Pre Braňa

Brano | 17.12.2014

Ked vsetko pochopíš zistíš že naozaj je vsetko o peniazoch..svet je v rovnováhe..ked Ty máš neurodu a máš penaize kúpis si od toho kto má nadbytok...zemgula funguje nádherne..je to krásne dielo Stvoritela...nie bradatého Pánbožka na oblkoch:-)))
preto správne fungovanie penažného systému je úloha číslo1 a až potom možme chciet a menit ostatné...

Re: Re: Re: Pre Braňa

Hоx | 18.12.2014

Brano, s něčím souhlas, ale peníze zdaleka nejsou "poslední patro" prostředků vlivu/moci.
USA přiznaly, že SSSR je vojensky neporazitelný. Zeptám se tě takto - myslíš, že USA v souladu s doktrínou Rady národní bezpečnosti USA z 20.8.1948 - "O našich cílech ve vztahu k Rusku" - zlikvidovali SSSR JEN za pomocí peněz? Nebo přece jen hráli hlavní roli jiné prostředky, jako ideologie, sofistikované programy podpory morální degradace nových generací atd.? Jistě, peníze hrály roli jako cukřík pro elitu SSSR, která ho vlastníma rukama rozložila, nicméně, jaké okolnosti umožnili, že se v čele SSSR objevila elita, která se dala koupit "za lepší klobásu"? Dovedeš si představit, že by se tahle nechal zkorumpovat třeba Stalin?

Re: Pre Slovana

Rony | 15.12.2014

Brano
Chces menit svet - zacni od seba. Prvy krok by som Ti doporucil upokojit sa a zacat pisat k teme a nie k tvorcom stranok. S Tvojimi bodmi nemam problem ale sam pises: Tam je aj pricina...takze tych pricin je daleko viacej a tieto stranky to detailne rozoberaju. Nemam to tu preluskane som tu od leta nie je to tu jednoduche davam si na to cas. Ja som mal problem na zaciatku kde zacat, lebo je toho tu fakt moc. Bez toho ze zistis o com to tu vlastne je sa nikam nepohnes.

Re: Re: Pre Slovana

Rony | 15.12.2014

Branov prispevok od vedla: Prosim Vas v ktorom blazninci ma tato stranka server....? :-)))))
Byt blaznom pre blaznov je dnes znakom normalnosti. Tym nechcem povedat ze si blazon ale naopak. VITAJ u blaznov.

Re: Re: Re: Pre Slovana

Kolodej | 16.12.2014

od čoho si sa odpichol? Čím si začal? Čo bolo pre teba najjednoduchšie? To by mohlo pomôcť Hoxovi pri organizacii stránok. Vyťiahnuť populárnejšie veci na úvod.

Re: Re: Re: Pre Slovana

Hоx | 16.12.2014

připojuji se, taky by mě zajímalo který materiál zpočátku "zabíral" a který ne.

Re: Re: Re: Pre Slovana

Rony | 16.12.2014

No bludil dom po prispevkoch presne si uz nepamatam, zacal som niecim comu som uz troska rozumel nie hned DVTR alebo KSB, cital som vselico- o ulohe Marxa, financny system, Gambit atd ale potom som si nasiel Zaznobinove videjko to co bolo vtedy do polovice otitulkovane kde v druhej polke rozobera Puskina. To mi dalo asi najviac o com to tu je, Ja som uz davnejsie nad tym uvazoval urobit nejaku predstranku alebo vstupne videjko. Ono je to velmi individualne kde zacat lebo nevies kto sem vstupuje ale nieco by ste mohli skusit. Videjko? Nechcem Vam pridavat robotu ale ked uz hovorime o ludskosti tak aspon . Vitaj na strankach a co sa tu mozes dozvediet. napr: Vies ze prebieha boj proti osvojeniu si potencialu Cloveka? Znie to mozno marketingovo ja len davam myslienky ako zaujat a poludstit. Ja som vdacny tvorcom stranok za to co tu citam. Pekny den.

Re: Re: Re: Re: Pre Slovana

Hоx | 16.12.2014

díky, nad vstupní stránkou jsem už také vícekrát přemýšlel, jen se zatím nedočkala realizace... vidím že bude třeba. To video se Zaznobinem je za tím účelem vhodné, částečně právě kvůli tomu jsem ho i titulkoval.

Re: Re: Re: Re: Re: Pre Slovana

Kolodej | 16.12.2014

čiže asi minulosť (nemám rád slovo história :) a jej analytika?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pre Slovana

Rony | 16.12.2014

Z minulosti do pritomnosti ,varianta buduCnosti je tu navrhnuta pozyvam Ta ju tvor it spolocne. Hlavne nie prilis dlhu uputavku ale zasa aj ked bude dlha a zaujme o to lepsie. Drzim palec nech sa podari sme rozdielni, kazdemu uplne nevyhovies je jedno co zaujalo mna. Hlavne ludsky. Obrazy spajane s komentom. Ved Vy to viete.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pre Slovana

Rony | 16.12.2014

Slovaci ciastocne aj cesi sme holubicie povahy, klikne sem niekto a ked zbada nejaku vec (zrovna je na skle ako prvy napr. SAI BABA) ktorej nerozumie uleti. Som to zargistroval v diskusiach Vy ste dobre reagovali ale ten clovek uz bol prec. A pritom sa len zlakol. Videjko ako predstranka by bolo fajn napriklad normalne ludsky povedat ze mozno na strankach najdes veci ktorym sprvoti nebudes rozumiet. Usetri to Vase nasledne vynutene reakcie tym aj Vas cas. My nie sme zoceleni rusi, prisposobit trosku tejto nasej povahe. Odo mna tolko. Dakujem

Re: Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

Rozčúlili ma tie nezmysly o DVTR a KSB...
každá vec na svete sa dá vyjadrit tak aby to pochopila aj 85 ročná babka ..kto to nevie takvysvetlit tak sám nevie o čom rozpráva..

Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

Nepísal som nikdy k tvorcom stránok... ale k DVTR a KSB...
to mi pripadajú zbytočné nezmysly...ide o život ludí a nie o skúšku na vysokej škole z predmetu "teoria riadenia"...aj tak z nej nikto nič v reálnom živote nepoužije...mám VŠ stroj tak viem o čom hovorím

Re: Pre Slovana

| 15.12.2014

Ach jaj.

Nemam sice 57, ale keby som mal, uz davno by som zistil, ze napady ako:

1.Treba znárodnit Centrálnu banku, uzákonit aby požičiavala peniaze,vlastnú menu, každému bez úroku..t.j.občanovi, firme štátu.

Toto tak lahko nepojde. Nic nezabrani tomu, aby niekto zvonka nepotopil tvoju ekonomiku len tak (vid kriza v juhovychodnej Azii v 1997). Ak chces tomu zabranit, musis zaviest kontrolu nad vymenou meny, cim uzavries svoju ekonomiku, cim nebudes mat investicie zvonka (pretoze cudzi investor chce mat istotu, ze zisk moze vyviest), tym padom musis tahat ekonomiku zo svojich zdrojov... pokial ich mas, tak super, pokial nie, tvoji ludia budu mat zivotnu uroven ako v Severnej Korei.

Ani RVHP nebola uzavreta ekonomika, bol to pomerne velky blok. Preto sa ako-tak drzal a keby nedoslo k chybam v riadeni, tak by sa udrzal.

Inymi slovami, ked chces toto zvladnut, musis mat dostatocnu ekonomicku silu, aby si dokazal bojovat na tejto urovni. CR a SR ju objektivne nemaju.


2. Uzákonit aby firmy povinne rozdelili čistý zisk svojim zamestnancom

Od toho okamihu si zivnostnik-subdodavatel a mozes svojim zamestnancom (t.j. sebe) rozdavat zisk, aky len chces. Plus budes riesit zo svojho sviatky, dovolenky, pn-ky, ocr-ky, zdravotne a socialne poistenie a ostatne radosti, ktore vyplyvaju z toho, ze tvoj zmluvny vztah riadi Obchodny zakonnik a nie Zakonnik prace.

Preco vsetci, ked chcu nieco riesit, to chcu za peniaze inych?

3.Zmenit volebný zákon tak aby poslanci mali imperatívny mandát

V praxi uz vidim, ako volici tlacia napr. na Smer alebo inu velku stranu, aby odvolala svojich poslancov... Ti uz dnes idu po stranickej linii, nikto si nedovoli ist proti sefovi. Akurat realna stranicka linia je ina, ako ta verejne deklarovana. Tento bod ukazuje absolutnu neznalost, ako funguje parlament v europskych krajinach (ano, v tomto sme skutocne "europski").

Naozaj pocuvni ostatnych a dobre si precitaj (a pochop) DVTR.

Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

kámo..na Teba ani čas nebudem strácat...ale velmi správne hovoríš..zaviest kontrolu nad výmenou meny...ved len počkaj pár dní čo urobia za chvílu Rusi...vsetko je na svete už odskúšané... a Putin a ruská vláda velmi dobre vedia kto sú špekulanti s menou..

add2. naštuduj si čo je to čistíý zisk..ak používame pojmy pod ktorými si každý predstavuje niečo iné tak debata je nezmyselná a zbytočna...čistý zisk resp. dividendy čo si rozdelia ja prachsposté okradnutie zamestnancov...treba to dat do platov, tie sú zdanené...nie do nezdanených dividend

add3. prvé čo zaviedol demokratický okupant po r.89 bol zákaz imperatívneho mandátu...výsledok a dovod je jasne viditelný...ovce volia stále nastrcených ludí, ktorí vždy budú bábkami demokratického okupanta..čítaj USA...a parlamenty vsetkých krajín ovladaných dolárom fungujú vsetky rovnako...

DVTR a KSB nikdy čítat nebudem lebo viem čo je treba..debilty treba ponechat debilom...stačilo prvých pár strán aby som pochopil ten debilizmus...kto hovorí rečou ktorej obycajný ludia nerozumejú je ojebávač a podvodník...teda tvorca DVTR a KSB

Re: Re: Re: Pre Slovana

| 18.12.2014

ad 2.

Cisty zisk je zisk PO ZDANENI. T.j. uz z neho bola zaplatena dan z prijmu pravnickych osob vo vyske 22% (v SR, sazdba za rok 2014; za 2013 bola 23%).

Pokial by si zdanil dividendy, bolo by to DVOJITE zdanenie. To ako keby si musel z cisteho prijmu, ktory ti ako zamestnancovi dosiel na ucet, zaplatit dodatocnu dan.

Naproti tomu zamestnanci maju 19% sadzbu dane z prijmu plus nezdanitelne minimum. Firmy maju ako bonus danovu licenciu, t.j. minimalnu sadzbu dane, ktoru zaplatia, aj ked prijem nedosiahnu.

Dividendy su momentalne jeden z najhorsich a najnevyhodnejsich sposobov, ako dostat peniaze von z firmy.

Pokial ako zamestnanec chces mat vyplatene dividendy, resp. podiel na hospodareni firmy, kup si akcie firmy. Mnohe velke spolocnosti maju program zamestnaneckych akcii, ktore ti umoznuju tieto dividendy dostavat, resp. sa zucastnovat na zhromazdeniach akcionarov a ovplyvnovat dalsie smerovanie firmy.

A preco si ich treba kupit (aj ked zvyhodnene)? Z kapitalu zaplateneho za akciu sa tvori zakladne imanie firmy, t.j. je to kapital, z ktoreho sa financuje rozbeh a dlhodobe fungovanie firmy. Akcia predstavuje spoluucast na vlastnictve firmy.

A na rozdiel od mnohych romantickych predstav, akcionarmi zvycajne nebyvaju tlsti kapitalisti co prehadzuju peniaze vidlami, ale obycajni ludia, ci uz priamo, vo forme zamestnaneckych akcii, alebo sprostredkovane, prostredictvom dochodkovych a investicnych fondov.

Banky zvycajne nie su akcionarmi, kvoli pravidlam, ktore ovplyvnuju ich fungovanie. Ked do firmy vlozia peniaze, tak skor vo forme uveru (pretoze splatenie toho ma prednost pred vyplatenim penazi akcionarom). To uz sa ale dostavame na uplne inu temu...

---
Disclaimer: Autor tohto prispevku pracoval na financnom oddeleni velkej medzinarodnej korporacie a je drzitelom jej akcii. Vdaka dividendam si moze dovolit kupit si raz zacas nejaku kavu po obede.

Re: Pre Slovana

jardob | 16.12.2014

Aj v tomto prípade je vidieť že všetko zlé je na niečo dobré: jeden konfrontačný príspevok, ale priniesol kopu zaujímavých komentárov prospešných mnohým..

Re: Re: Pre Slovana

Aleš Krejčí / Brno | 17.12.2014

Povznesu-li se nad nemotorné vyjádření Brana a zároveň chci-li najít jeho podstatu, vychází mi z toho jakási námitka k článku, že může zavánět otřelým předsudkem žádajícím neustálé zušlechťování jedince bez ohledu a vztahu na/k prostředí, ve kterém se vyskytuje, jak je známé především z různých forem náboženství, kde tisíkrát sebeočištěnější jedinec společnost nezmění, nesnaží-li se porozumět okolí.
V článku je vlastně popsáno, změní-li se otec, změní se celá jeho rodina, což může být bez ohledu k okolnímu prostředí zavádějící. Brano jako jeden z činitelů ovlinujících prostředí rodiny popsal ekonomiku, prostředí ale ovlivňuje celá kultura, tzn. školství, sdělovací prostředky, celá společnost, apod..
Kolik čistého času má dnes jedinec na působení na své bližní v porovnání s dalšími vlivy? Představím-li si řidiče kamionu a podobná zaměstnání, článek onen odkaz na vliv prostředí prostě opomíjí. Byla-li tedy námitka Brana mířena tímto směrem, rozumím jí.

Re: Re: Re: Pre Slovana

Slovan | 17.12.2014

Aleš myslím, že viem čo si týmto chcel naznačiť a snáď tomu aj rozumiem.
Treba si ale pozrieť prezentáciu, ktorá toto, čo Ty naznačuješ popisuje komplexne. Tento úvod mal za úlohu zvýrazniť fakt, že veľa z nás ma tendenciu meniť okolie (väčšinou neúspešne), bez toho aby jeho vnútro odpovedalo tomu, čo očakáva od okolia.
Mimochodom ide aj o to, že ak vzdáme snahu o harmonizáciu rodiny (nech už sú podmienky akékoľvek ), vzdávame sa zmyslu pokračovania rodu, národu, spoločnosti, ľudstva. Vzdávame sa vývoja ako takého a degradujeme. Samozrejme táto úvaha nemá nič spoločné s rodovým uprednostňovaním pred celkom. Iba v harmonickom celku môže harmonicky fungovať a dlhodobo udržatelne sa vyvíjať aj vlastná rodina, rod.
Nuž a Braňo vie asi najlepšie čo a ako myslel. Prípadne nám to v niektorom vstupe ozrejmi.

Re: Re: Re: Pre Slovana

Brano | 17.12.2014

Aleši ..velmi správne si to pochopil..som rád že sa vyskytnú i takí ludia ako Ty...
samozrejme že všetko čo sa nachádza okolo človeka formuje jeho názory...ale finančný systém najviac..lebo tomu sa prisposobit je životne dolezite...preto tolko zla na svete...
preto treba sa vyjadrovat tak aby každý tomu rozumel...
napr. diskontná sadzba...každý je z toho jelen..
ale dá sa to jednoducho vyjadrit..úrok za ktorý požičiava penaize CB komerčným bankám...tomu ž rozumie každý...

ale tie tliachaniny co je v DVTR a KSB...text pre totálnych debilov, nie pre ludí...treba to preložit do ludského jazyka...a potom prídeme na to že sa to dá napísat na 5 riadkov...
ale s DVTR argumentujú chuji ktorí sa chcú dostat do riadenia a byt prediktormi...nikto nesmie byt prediktor..vsetci sme rovnocenní..+-hore dole..ale to čo sa dnes deje že jeden má barák s tromi mecedesmi a sedí celý den na riti v banke alebo vo vláde a škodí pracujúcim ludom...tak to je cistý debilizmus...

Proti komu na ukraine bojuju.

Maros | 14.12.2014

Ten co toto spravi sa nachadza kde?

http://www.novysmer.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1594%3Aqkdybych-ml-zapomenout-na-n-boe-na-nebi-zapome-na-mq&catid=39%3Ahistorie&Itemid=50

Přidat nový příspěvek