Exkluzivní rozhovor s poslancem a předsedou hospodářské komise ruské Dumy Jevgenijem Fjodorovem

Exkluzivní rozhovor s poslancem a předsedou hospodářské komise ruské Dumy Jevgenijem Fjodorovem

Na téma kdo cenzuruje Putina, studená okupace Ruska, státní suverenita.

 

Politrash.ru: Důvod, kvůli kterému mám zájem udělat s vámi rozhovor je vaše velké, dvouhodinové vystoupení, které dosáhlo v blogosféře velkého ohlasu...

Jevgenij Fjodorov: Přitom, nic nového jsem v něm neřekl

P: Ale přesto, blogeři obrátili pozornost na to, že tam bylo mnoho z mého pohledu a z pohledu mnoha dalších lidí, dostatečně neobvyklých výroků. Já jsem poté shlédl ještě několik vašich vystoupení, vystoupení v MGU a další...

F: Je jich tam kolem dvou set, takže sledovat lze celý den

P: Ano. Vyvstalo u mě několik otázek. Hned řeknu, že finanční část nechám bokem, protože na to nejsem odborník. Mí známí, kteří studovali vaše návrhy spojené s centrální bankou obecně říkají, že tam jsou skutečně rozumné kroky, a já jsem nakloněn jim věřit. Mají sice drobné výhrady, ale jako celek vaši iniciativu podporují...

F: Putin o tom mluvil i v Poslání.

P: Ano, všiml jsem si, že fakticky vaši myšlenku podpořil

F: To je obecná myšlenka, ne jen má.

P: Ale vy za ní lobujete osobně.

F: Já lobuju jen za jednu jedinou věc - suverenitu. Vše ostatní jsou důsledky.

P: Přejděme ke konkrétním bodům. Prohlásil jste že, Putin u nás fakticky podléhá cenzuře na federálních televizních kanálech a celá ruská federální televize se nachází v rukou Američanů a nepřátelů Ruska.

F: Ano

P: U nás prakticky všechny federální TV kanály patří státu nebo velkým firmám typu Gazprom. A v souladu s tím, ředitelé jsou jmenováni v podstatě V. Putinem, pokud se například podíváme na Dobrodějeva, Kulistikova...

F: Aha

P: Tak jak se může dít, že lidé, jmenovaní Putinem, lidé, jmenovaní řediteli federálních kanálů cenzurují samotného prezidenta země a kdo to tedy nařizuje? To mi obecně není vůbec jasné - kdo tedy cenzuruje Putina?

F: Podívejme se na to blíže. Tam bylo dlouhé interview a všechny věci jsou v něm propojeny, protože tady hovoříme o systému. Například, uvedl jsem tam jako příklad Kalinina (prezident SSSR v 30. letech, pozn. p.)

P: Ano, vzpomínám si.

F: Kalinin, včetně jeho rodiny, se dostal pod určité tlaky a byl cílem represí. Ty realizovali jeho přímí podřízení, protože on byl statusem "prezident Sovětského svazu"...

P: Nu.. ano.

F: A i přesto, oni to dělali. To znamená, připouštíte, že osoba, která je prezidentem - ve vztahu k ní se mohou provádět jeho formálními - podtrhuji, formálními podřízenými - akce, navzdory její vůli. Těžko si Kalinin přál, aby byl cílem represí, aby byla cílem jeho rodina. Ano?

P: To znamená, vy předpokládáte, že Dobrodějev a Kulistikov jsou řekněme pouze formálními podřízenými Putina a fakticky je na ty posty neurčoval on?

F: To je očividné. Uvedu vám jiný příklad, pro ilustraci situace. Vezměte si vztahy Polska a Sovětského svazu. V Polsku byly různé posty, činitelé, byla to nezávislá země, ale nikdo si nemyslel a nemyslí, že ta nezávislá země prováděla nezávislou politiku, odlišnou od politiky Sovětského svazu. A navíc, pokud se podívat dovnitř systému, to všechna infrasktruktura nezávislého státu Polsko byla podřízena sousednímu státu zosobněnému zahraničním oddělením CK.

P: To znamená, Putin ty lidi jmenoval pod tlakem nějakých vnějších sil?

F: Ne tak úplně. Ve skutečnosti on, jako garant Ústavy, je jmenoval díky ustanovenému mechanismu umísťování kádrů. A v systému jmenování kádrů hraje V. Putin roli kontroly a rovnováhy. Co je to taková "role kontroly a rovnováhy (protiváh)"? (“система сдержек и противовесов”). To je když kádry nejmenuje první osoba, ale řekněme nějaké klany, a ona jen udržuje rovnováhu mezi klany. To je principiálně rozdílný model řízení, a protože se teď ptáte, řeknu vám, že řekněme prezident Německa plní tutéž roli - jmenoval tam taky ředitele státních sdělovacích prostředků, a ty ho před několika měsíci s chutí "odstřelily". To znamená, je to obyčejný evropský, německý model, systém vztahů. Jestli mluvit rusky, pak - prezident Ruské federace je garant Ústavy, což obecně všichni říkají, a to znamená, že je "politický notář".

Notář - to je člověk, který nemůže odmítnout službu, pokud uchazeč dodal potřebný souhrn dokumentů. Zde je to to samé. V systému vztahů on podepisuje papíry, ale to neznamená, že to jsou jeho lidé. To jsou dvě různé věci.

P: Takže oni nejsou členy jeho týmu?

F: Nejsou. Kromě toho, pokud se podíváme na instituce, uvidíme.. například, instituce byznysu - celý byznys je v zahraniční jurisdikci. Z úhlu pohledu státu je samostatným systémem, a řešení, která bude navrhovat Putinovi, budou navrhovány na bázi mezinárodního systému vztahů.

P: Na to téma mám otázky zvlášť.

F: To jsou spojené věci. To stejné se týká i všeho ostatního: vlády, konkrétních úřadů, politického systému... Nyní se mě ptáte, tak vám řeknu - tak je to zařízeno všude a vždy. Pokud zobecnit, co se týká první části dotazu, systém, kdy garant Ústavy podepisuje papíry, které připravili jiní, to je standartní systém, který existuje prakticky ve všech státech.

P: To je fakt, jako člověk se skušeností z administrativy to mohu potvrdit.

F: A proč předpokládáte, že ve vztahu ke Kulistikovi pracuje něco jinak? Ta samá situace!

P: Jednoduše předpokládám, že Vladimir Putin provádí dostatečně samostatnou politiku. Řeknu to tak, na podobné posty on sám, osobně, dívá se na člověka, kterého jmenuje a při jmenování k němu zažívá osobní důvěru.

F: Vidíte, sám to říkáte, dívá se! To jest, dají mu člověka, a on se na něj dívá.

P: Doporučují mu jemu blízcí lidé, například Zubkov.

F: Ne. Rovnováha sil. On nemá vůbec... no kromě Cholmanského, není jedno jediné jmenování vně systému. A Cholmanský - to je zvláštní historie, a řekněme, konkrétní výjimka. Všechny kádry, jak u Kalinina, tak u všech prezidentů všech zemí, jsou dodávaní systémem. A systém je pod kontrolou Američanů. Z úhlu pohledu strategického a globálního řízení. V souladu s tím, všechny kádry prochází jejich kontrolou.

P: úpřímně řečeno, pracoval jsem v systému a neviděl tam tuto kontrolu Američanů, ale může být nějaká globální, na mentální úrovni...

F: Ona je v pravidlech. Američané se soustředili, podobně jako SSSR v Polsku, na tři hlavní centra. První - pravidla, to jest, strategie. Druhé - informace. A propaganda, protože Polsko nemělo právo na svou propagandu - ta byla sovětská uvnitř Polska. Strategie, propaganda, a informace, která je s tím svázána. Tři směry, na které se soustředí Spojené státy. Zajímají instituce spojené s těmito směry - proto i ministerstvo školství. A ministerstvo dopravy je nezajímá, podobně jako Sovětský svaz nezajímalo polské ministerstvo dopravy.

P: Řekl jste, že ve vládě je nepřátel kolem 80 procent, a z nich je přímých amerických agentů 5 lidí. Nemohl byste konkrétně vyjmenovat, o kom je v daném případě řeč? Například ministerstvo školství. Máte na mysli ministra Livanova. To je jeden, kdo další?

F: Začal jste z analytické otázky, a skončil jste u nějaké takové veřejné, což?

P: No, zajímá mě to...

F: Tomu rozumím, ale já nejsem tajná služba. Každý má svůj typ přístupu. Já - analytický. Politický a analytický. Pokud bych byl pracovník služeb, odposlouchával bych telefony, srovnával informace...

P: Můžete říct o koho se jedná, "podle vašeho názoru"?...

F: Počkejte, .. srovnával informace a nazýval jména. Tak to funguje. Mechanizmus. Na úrovni speciálních služeb vám dají jména. Jsem přesvědčen, že naše služby se tím zabývají, jen jim nikdo nenaslouchá - nikdo je nepotřebuje, oni o tom mnohokrát hovořili, ještě za časů SSSR. Když KGB říkalo: "Tamten je agent USA". A Gorbačov jim zakázal tu informaci šířit a to je dnes veřejně známo, tak ten systém pracuje. My dnes můžeme hovořit jen na úrovni analytiky, já nejsem výzvědná služba, nemám odposlechy. To znamená, můžu mluvit jen o analytické komponentě. Vidíme, že veřejně o své podpoře Američanů mluvil Livanov, Goloděc, no jsou ještě nějací ministři, kteří jsou označeni v materiálech administrativy USA (Wikileaks) jako jejich opěrné body v Rusku. Nebudu nazývat jména, ale všude to najdete. To znamená, takoví lidé jsou, že je umístili na jejich posty i přímo Američané o tom se také ví, nikdo to dvakrát neskrývá. Co se týká podstaty, pokud se podíváme na analytický aparát libovolného ministerstva, zde konkrétně - ministerstva školství. Co zajímalo Sovětský svaz v Polsku? Ministerstvo školství, vše, co je spojeno s informací, se vzděláním, vše, co je svázáno s ekonomikou... podobně nyní zde - centrální banka je pod kontrolou USA, ministerstvo školství - pod kontrolou Američanů, protože to potřebují pro své cíle, kontrolu situace vztahů Rusko-USA jako vztahu okupant-poražený, jako dobyvatel-poražený - oni potřebují ty nástroje, proto na ně i zaměřují pozornost. Mohli by vzít pod kontrolu všechna ministerstva, ale pro to je třeba mnohem více prostředů a je to jednoduše i technicky složitější.

P: V tom případě na vás mám otázku. Jak se stavíte k programu privatizace, který nyní připravuje vláda?

F: Dívám se na otázku v jiné rovině. Vše, co se v Rusku privatizuje, automaticky odchází pod zahraniční jurisdikci. To znamená, je to forma platby daně.

P: To znamená, negativně?

F: Ne, to jsem neřekl. Je to forma platby daně. Ale vláda i obecně systém státního řízení - oni jsou taky podřízení USA, jak jsme o tom právě hovořili. To znamená, z tohoto úhlu pohledu - tak i tak je špatně. Rozumíme si? Dobře bude, když Rusko provede nacionalizaci (znárodnění), v tom smyslu slova, v kterém ona existuje v ruském jazyku, a ne tak, jak nám to vnutili. Nacionalizace - to není "zestátnění"...

P: Chápu - je to převod pod ruskou jurisdikci.

F: Ano, to, o čem Putin hovořil ve svém projevu.

P: Já to v tomto případě naprosto podporuji, tzn. nějakou anti-offshore kampaň Rusko bezúslovně potřebuje.

F: Ne jen anti-offshore, ale týkající se vší zahraniční elity, to znamená, z úhlu pohledu politiky. Pokud mluvíme o privatizaci, jsem stoprocentní stoupenec soukromého vlastnictví. Protože ono je efektivnější a já jako ekonom to chápu. Ale privatizace v Rusku - to není moje oblast. Privatizace v Rusku nemá na nic vliv, protože pokud převedeme ekonomiku v národní jurisdikci, pak dokonce pokud bychom nějaký podnik dali cizincům, a u nás jsou všeobecně podniky v cizích rukou, to jest, soukromý byznys je nyní zahraniční, oni se stejně nakonec vrátí do Ruska. V procesu mechanismů, založených v Poslání (projevu) Putina.

P: Vy jste nejspíše pochopili moji narážku - měl jsem na mysli, že za program privatizace u nás odpovídá Arkadij Dvorkovič, bratr vašeho kolegy v nové straně...

F: Ne v nové straně, ale v národně osvobozeneckém hnutí...

P: Dobře, nazvěme to tak.

F: U nás je mezi spojenci i Putin Vladimir Vladimirovič...

P: Dobře, a tady mě zaujalo, jak se k tomu stavíte a jestli vy osobně řadíte například Arkadij Dvorkovič k oněm "nepřátelským silám" ve státním aparátu, které nás vedou...

F: Já k nepřátelským silám neřadím, protože jsem právník, mluvím o reálných lidech. Reální lidé jsou takoví, že dokonce i když pracují, řekněme, poslanci Dumy na Američany, přijímají zákony po požadavkům z USA (mechanismus je podrobně popsán ve Wikileaks), to neznamená, že.. řeknu to tak - na okupovaném území to jinak být nemůže. To neznamená že bychom měli vzít a všechny, kteří spolupracovali s okupanty, vyvést ze země - tehdy bychom ztratili půl země. To není cesta. Proto my mluvíme jen o těch lidech, kteří nejen že spolupracují pasivně, ale veřejně prohlašují svou pozici: "Kašlu na Rusko, veřejně prohlašuji, že jsem agentem Spojených států a na vás, tuzemce, já kašlu, a když tady s prací skočím, vezmu děti a rodinu a odjedu do USA, dostanu tam prebendy a podporu, ochranu i vše ostatní..." To je poněkud jiné zabarvení vztahů.

P: No, nakolik mně neklame paměť, nikdo z našich ministrů něco takového neřekl, včetně Livanova, Goloděce. Oni taková slova nepoužili.

F: Máte pravdu. Oni jen otevřeně řekli: "Nám nevyhovuje politika Putina"...

P: Oni otevřeně kritizovali zákon, spojený se zákazem adopce ruských sirotků Američany, ale ten zákon kritizoval například i Lavrov, kterého je složité obvinit v tom, že realizuje nějakou okupační politiku.

F: Vy se trochu, jak bych to řekl, dostáváte stranou od zdravého smyslu reálných vztahů mezi lidmi. Reálné vztahy jsou takové, že na okupovaném uzemí jsou všichni pod okupanty. To jest není to tak, že řekněme v Polsku se v sovětské epoše objevili lidé, kteří byli veřejně "pro" a "proti" SSSR. To v principu nemohlo být. Tam byli všichni "pro", chápete, což? Jen někteří doma skřípěli zuby. A někteří to nedělali, ale jak se říká, prodávali svou vlast s radostí, a Livanov se řadí k těmto, od zrazuje svou vlast s radostí, stejně tak jako Goloděc. Já se dívám na výroky Livanova a Goloděce...

P: A Lavrov ne?

F: Lavrov je mezinárodní činitel a má svá pravidla v systému vzájemných vztahů.

P: Dobře.

F: Chápete, co mám na mysli, což?

P: Ano, pochopil jsem, kudy vedete linii. Pojďme se podívat obecně na ten zákon, zákon Dimy Jakovleva. Vy jste řekl, že to není odpověď na "zákon Magnitského" v USA. Já jsem speciálně prošel ten text, a dokonce jsem ho pro všechny případy přinesl s sebou. A z něj vyplývá, v principu, že je to nějaký druh zrcadlové odpovědi.

F: Ukažte, kde to podle vás vyplývá...

P: I hned ze začátku. Vidíme, že tam v preambuli není, že je to odpověď na "zákon Magnitského", ale dále vidíme, že tam je zákaz vstupu (na území RF). V principu je tam mnoho zrcadlových opatření ve vztahu k "zákonu Magnitského". Já vím, že "zákon Magnitského" je velmi obšírná věc, neohraničená lidmi, kteří měli něco společného se smrtí samotného Magnitského. To je mi známo.

F: Vidíte, a to není známo všem našim hlavním kanálům: "Prvému", "Rossii", NTV. Není to známo žurnalistům, ačkoliv je mezi nimi mnoho znalců angličtiny. To znamená, že oni nepodléhají ruské jurisdikci, z úhlu pohledu jejich informační politiky. Provádí koordinovanou politiku cizího státu.

P: Z mého pohledu, zde jde spíš o neprofesionalizmus, než o řízení ze zahraničí.

F: Podívejte, proč si myslíte, že obrovský kolektiv "Prvního" nebo NTV, nebo "Rossie", tisíce lidí, jsou menší profesionálové, než vy?

P: Řeknu to tak, setkal jsem se s případy, které mi dovolují si to myslet.

F: Vy jste jeden a oni - systém, v kterém jsou: právníci, experti na mezinárodní politiku, korespondenti, to znamená, jeden člověk se může mýlit, tisíc lidí zároveň se zmýlí těžko. A oni všichni nedosahují vašeho profesionalizmu?

P: Ne, jistě. Na některých kanálech uváděli, že v zákonu Magnitského je rozšířený výklad těch, kdo jím může být ovlivněn.

F: Ano, potom, když už nebylo možné se o tom nezmínit. Teprve tehdy se začali zmiňovat. To jest, neotevřít internet a nepodívat se na dostupný text zákona Spojených států, předtím než o něm v relaci deset minut mluvili, vy to považujete za nedostatečný profesionalizmus, když tam dokonce mají korespondenty přímo ve Státech?

P: Vy jste toho názoru, že to byla cílená cenzura?

F: Očividná věc! Nebo když NTV uvede 5-ti minutové informační video, ukazujíc prohlášení ministerstva zahraničí, kde je vše napsáno na obrazovce, ale moderátor mluví věci v rozporu s tím, co vy vidíte na obrazovce. Vy si myslíte, že nepodívat se, co je napsáno na tom papíře, který snímají, je neprofesionalizmus?

P: Občas se něco nepovede.

F: Takové věci se stávají tehdy, když dají příkaz USA a jejich systém řízení ruských TV kanálů. Stejné věci se děly v polské televizi, když dávali pokyn odpovídající orgány. Vše je to systémová záležitost. Protože ten systém je takový, že to nejsou hlupáci, a je to práce. Pracovníci, u kterých kariéry, osudy, příjmy závisí na tom, kdo dává práci, nebo na manipulátoru, který se nachází v USA. Proto, to nejsou chyby nebo neprofesionalizmus. Mimochodem, my jsme o půl roku dříve vysvětlovali, co je to "zákon Magnitského", tam kde nám dali prostor. Dělají, že to nečetli, protože to číst nemají za potřebí. Ne ne, přečetli a vědomě lhali.

P: Přejděme k zákonu.

F: Jasné je, že "zákon Magnitského" je jedním z bodů přímého narušení svobod občana Ruské federace, a konkrétně, práva na soukromé vlastnictví.

P: S tím výkladem souhlasím.

F: Proto, my jsme v tentýž den přijali zákon o zákazu majektu za hranicemi státních činitelů a úředníků. Důležité je, že to je odpověď na "zákon Magnitského" v čisté formě, aby Spojené státy nemohly manipulovat ruskými představiteli. Zákon zakazující činitelům vlastnit majetek za hranicemi snižuje stupeň manipulovatelnosti, souhlasíte?

P: Bezpochyby.

F: Mám na mysli ne hodnocení, ale fakty. Je to odpověď?

P: Ano.

F: Tak zde máme odpověď. Proč tvrdit, že "zákon Dimy Jakovleva" je odpovědí?

P: On byl představován jako odpověď poslanců Dumy na "zákon Magnitského".

F: Kým konkrétně? Já jsem nic takového neříkal.

P: Sergej Železnjak, pokud se nepletu, a ti mluvčí "Jediného Ruska", kteří jsou nejčastěji vidět a slyšet.

F: Citujou toho, na koho ukáží Američané. Taková jsou pravidla manipulace informačního prostoru. Vytrhávají informace z kontextu. Někdo to možná i tak řekl, protože si to myslel. Ale změnili kontext, dali tomu formát totálního měřítka. Já si nemyslím, že je to odpověď na "zákon Magnitského", ačkoliv přijat byl ve spojení s tím zákonem. A přijat byl ve spojení z pochopitelných důvodů, my jsme se snažili dosáhnout zákazu prodeje dětí za hranice velmi dlouhou dobu.

P: A jak byla spojena historie s dětmi s odpovědí na agresivní zákon USA?

F: Vzniklo okno možností přijmout zákon, namířený proti trhu s otroky. Vznikla taková politická situace, takové okno možností, ve spojení s útokem na Ruskou federaci. To je naše tradiční ruská věc. V Rusku k reakci dochází, když jsme napadáni. Vzpomeňte si, když Putin řekl v Botlichu "Napadli nás!"? To umožnilo odmítnou Chasavjurt, který se Botlicha netýkal. Zde je to podobné. Neporazili bychom Napoleona, pokud by nedošel do Moskvy.

P: To jest, fakticky "zákon Magnitského" se stal katalyzátorem, který dovolil přijmout takový zákon?

F: Dovolil zakročit proti obchodování s otroky. Jednoduše, je systém koloniíí, ale kolonie bývají různého statusu. A degradace ruského statusu kolonie došla do toho, že jsme se dostali do bodu obchodu s otroky.

P: Dobře. Ve spojení s tím - otázka, u nás není zakázána adopce do zahraničí, ale jen do USA, proč nezakázat adopci do všech zemí ES?

F: Nepodařilo se, nestačil balans politických sil. To je také systém. Vzniká vnitřní systém spojenců. Například, my vystupujeme za plný zákaz obchodu s otroky. My jsme pětkrát ten zákaz vznesli na zasedání frakce, bezvýsledně, a zde se pro konkrétní situaci složila určitá koalice. To jest, napadli nás, došlo k šoku, tento šok zformoval dočasnou koalici za suverenitu. Koalice za suverenitu byla schopná realizovat část programu za suverenitu, spojenou s nejvýraznějšími komponentami koloniálního režimu v Rusku.

P: Vy tedy máte za to, že celá ta historie není odpovědí na "zákon Magnitského", ale je jste získali možnost, v daných politických a informačních podmínkách, přijmout dané zákony?

F: Ano, ano, ano!

P: To je mimochodem naprosto pochopitelná argumentace.

F: My jsme to dávno probírali! Kromě toho, poštěstilo se jen se Státy, ale to je pravda 70% vývozu dětí za hranice.

P: Otázka pro statistiky, vy nazýváte cifru 500 tisíc dětí, které byly vyvezeny do USA?

F: Ano.

P: Já jsem speciálně získal informace od statistiků. Od roku 2002 Američané adoptovali kolem 30 tisíc dětí, to jest s oficiální statistikou se vaše cifra neshoduje.

F: Podívejme se na ty statistiky blíže. A tady, oficiální statistika ministerstva je 60 tisíc dětí, které byly adoptovány Američany.

P: Předpokládám, že to je od roku 1991.

F: můžu vám dát materiály té statistiky. Statistika, ozvučená zplnomocněncem pro práva člověka ve státní Dumě je více než 100 tisíc dětí. Statistika 500 tisíc, do ní se dostalo to, co se do předchozí nedostalo. Za prve, 500 tisíc z okamžiku práce Rajsy Gorbačovové, někde z roku 91, a oficiální statistiky se u nás vedou od roku 1994, některé od roku 1999. Kromě toho, v 90. léta byly obecně bez statistik, nikdo se tím reálně nezabýval. Za druhé, všechny kriminální adopce jsou mimo statistiky. Například, Volgogradský soud dokázal kriminální adopce do Itálie, 1200 dětí, a tahle smutná historie ukázala práci jen jedné agentury.

P: I přesto, nezakázali jsme adopce do Itálie, to by bylo logičtější.

F: Itálie, tady ty adopce našli náhodou. Jednou chytli ženu, které vlastníma rukama vyvezla 1200 dětí. Přirozeně ty děti se do žádné statistiky nedostali. Můžete je klidně přičíst k těm 100 tisícům. Ale to není osamocený případ. Jednoduše soud náhodou, podtrhují náhodou přišel na těch 1200 dětí. Kromě toho, přidejte sem nezákonný vývoz dětí za těmi samými cíli, ale které neprošly přes proceduru soudních rozhodnutí a tak dále. Děti vyvezené pod rouškou turistických zájezdů, sportovních soustředění, to jest, to je také polokriminální komponenta prodeje dětí za hranici. V součtu těch faktorů my předpokládáme půl milionu. Je pochopitelné, že skrze statistiky prochází kolem 20 procent. Větší část statistika nezachytí.

P: Vy se stavíte kriticky k té frakci, v které sami jste. Mluvíte o tom, že v principu lidé Putina byly z Dumy vyčištěni, nazval jste cifru "více než 100" lidí.

F: A je to pravda. Pracujete v organizaci, vy jako rozumný člověk chápete, že pokud ve vaší organizaci bylo 200 schopných pracovníků, kteří táhli organizaci, pak jste se jednou probudili a zjistili jste, že polovinu z nich odstranili, a nabrali místo nich lidi z ulice. Kvalita organizace jako celku upadá.

P: Z druhé strany, tady mluvíme o Dumě, kde musí být určitá rotace kádrů.

F: Ne prostá rotace, podívejme se, kdo přišel na směnu. Pokud jste uvolnili 100 balastních lidí a místo nich vzali skvělé specialisty, kteří na druhých místech ukázali, že mají úroveň práce výše, to jest, agresivní kádrová politika, pak na sto procent vaše organizace dostane impuls. Ale tady vidíme, že to tak není! Do Dumy protlačili ne ty, kteří mají dostatečné zkušenosti z politické činnosti. Může být, že někdo z nich ty zkušenosti získá v Dumě, a možná ne.Ale za prvé, i pokud ty zkušenosti získají, trvá to kolem 5-ti let. Politická zkušenost se získává velmi složitě. My chápeme, že došlo k prudké změně kvality kádrového obsahu státní Dumy, přinejmenším. Pokud k tomu došlo, znamená to, že to někdo má za cíl. To znamená, otázka je, kdo je zadavatelem procesu snížení kvality práce Statní dumy? Dále, podívejme se blíži na kádry, které odstranili. Jeden z poslanců KPRF, Bagarjakov, byl schopen nastolit téma přijímání Dumou zákonů na zakázku USA, vyšel na tribunu a hovořil o tom, ve spojení s přijetím konkrétních zákonů. Přičemž on není specialista v té oblasti. On jednoduše vzal postavil vedle sebe naprosto očividné fakty z konkrétních zákonů, se kterými pracoval ve výboru. To ho takzvaně "dostalo". On vyšel na tribunu a řekl "A proč to tak děláme? Vždyť velvyslanec USA nám přikáže přijmout zákon, vy máte pod rukama zákon, za který hlasujete, v té verzi, jaká je třeba velvyslaneci. To není dobře, my nejsme americká Duma, ale ruská." - řekl z tribuny. Za to ho odstranili.

P: Ale stejně, k přijetí zákona, jak v minulé Dumě, tak v této, jsou třeba i hlasy frakce "Jediné Rusko". Je to tak, že Jediné Rusko hlasuje za ty zákony, které vyžaduje velvyslanec USA?

F: O tom mluvím. Skutečně, frakce "Jediné Rusko" a Duma jako celek hlasuje za ty zákony, které vyžaduje velvyslanec USA. S výjimkami případů ručního řízení, kdy se do věci neprostředně vkládá Putin a ručně nastoluje otázku. Ale on se nemůže angažovat ohledně každého zákona. Připomínám, že za den jsou u nás na pořadu dne desítky zákonů. To jest, je to řídká výjimka, proto i "režim ručního řízení". Ruční řízení se od systému odlišuje. Systém je za Američany, ruční řízení za Putina.

P: No dobře, systém. Frakci Jediné Rusko vede v současné době Vasiljev, pokud se nepletu. Vzniká situace, že Vasiljev je efektivně přímý podpřízený amerického velvyslance? Jak se to může dít?

F: Ne. Vy jednoduše neznáte mechanizmy práce Státní dumy a zákonodárného systému. A já ho znám, proto o tom mluvím. Tzn. já mluvím z osobní zkušenosti, znám detaily těch mechanismů. Skrze mne prošly stovky zákony Dumy, osobně skrze mě.

P: Vy jste už, pokud se nepletu, v Dumě několik období?

F: Od první Dumy, s přestávkou na dvě období. Tzn. čtyři období. Byl jsem předsedou komise, i zástupcem předsedy komise, a tak dále. Technologii znám dostatečně, jak to pracuje. Technologie je taková, že ty otázky se samozřejmě v Dumě neřeší. To už taky není pro nikoho tajemství, všichni specialisté to chápou, otázky se neřeší Dumou. Duma je poslední instance, která je potvrzuje. V určitém smyslu také političtí notáři.

P: Pod zdroji, kde se často zákony připravují, vy soudě po všemu máte na mysli hlavně americkou administrativu?

F: Ne. Zákony se připravují ve speciálních, najatých odděleních specialistů USA. A dělá se to dodnes. Mám na mysli důležité zákony, vše tam neřeší. Důležité zákony se píšou právě těmito lidmi. Přiřazují se granty z USA a za ty se píšou zákony, dále se ten zákon dostává v odpovídající ruské ministerstvo na stůl jako hotový. Když jsem pracoval na ministerstvu Atomu (zřejmě jaderný průmysl, p.p.), získal jsem zkušenosti práce v administrativě, Adamov vyndal z pod stolu kupku zákonů a říkal "Napsali jsme zákony, pojďme je přijmout." Přičemž jména autorů nebyla nikdy známa, jednoduše se na stole materializoval text. Aby bylo jasno, napsání zákona je velmi složitá práce, jen tak nějaký právník ho nenapíše. To jsou speciální právníci v oblasti zákonů, kterých obecně není v Rusku mnoho. Určit kdo ten zákon napsal není tak složité, nemáme velký trh. Dělo se to tímhle způsobem. Dále ministerstvo ten zákon vzalo, přikrylo nějakými penězi za které byl údajně napsán, ale reálně ty peníze byly jen krytí. Vzalo zákon, vneslo do vlády a dále už systém pracoval sám. V kořenech té procedury stojí pozice USA a to je podrobně popsáno v jejich dokumentech. To znamená, u nás jsou mechanismy v Dumě, mechanismy v administrativě a nakonec třetí strana, mechanismy na území vertikály řízení USA. Velvyslanectví připravuje text zákonů skrze příjemce grantů, kteří ty zákony konzultují s ministerstvy, dále se ty zákony potvrzují ve Washingtonu v té formě, jaká je jim třeba. Dále probíhá proces: seshora Washington ten zákon "zapouští" do Ruska, zezdola abonenti grantů podávají ten zákon skrz ministerstva. Všechny komponenty systému se protínají v Dumě ve formě přijetí daného zákona. Dále se dává prezidentu na podpis, a on ho musí podepsat, protože to je procedurální záležitost.

P: A vy dnes máte za to, že ten systém pokračuje v práci přiližně ve stejné formě?

F: Wikileaks ho podrobně popisují. On pracuje 20 let.

P: Ve Wikileaks jsem pozorně studoval všechny materiály o Rusku, které byly publikovány.

F: Zákon o nacionalizace platebního systému jste četl?

P: Ano. Znám historii spojenou s tím zákonem. Vím, že se tam vyčleňovali americkými platebními systémy peníze na lobování tohoto zákona.

F: Reč není o lobbování. Reč je o tom, že technicky, velvyslanec přijal rozhodnutí, jaký má text zákona být. To, že to při tom nazval lobbování, to není důležité, to je jeho interní procedura, nu, za vše se platí. Nelze říct, že pracovník pracuje za výplatu, on se zabývá lobbováním za ten plat, je to jeho práce, u velvyslance je taková práce. Systém abonentů grantů je jejich práce, to není to, že za zákony platí, ale platí jim za práci vcelku.

P: Dobře. Celý ten systém předpokládá dostatečně velké financování americké agentury v Rusku. Jak známe, nedávno byl zakázán v Rusku fond USAID. Po jakým kanálům nyní plynou do Ruska ty peníze, je vám známá finanční strana té otázky? Nebo fakticky my sami platíme?

F: Část platíme. Mimochodem naše granty, 70 procent našich grantů jde na financování zahraničních protiruských organizací.

P: Naše granty, vy máte na mysli granty které iniciuje prezident?

F: Které vydává ruská vláda. To není informace ode mě. Podívejte se 3-4 roky staré materiály klubů Jediného Ruska, tam je to podchyceno. Právě i proto "Jediné Rusko" vyčistili. Nyní jsme mluvili o Bagarjakovi z KPRF, a v Jediném Rusku provedli čistku sta Putinových lidí. A celkem se čistka týkala 200 lidí jen v Jediném Rusku. To je čistka, která je pro libovolnou organizaci smrtelná. Začistili lidi Putina. Vasiljev je jeden z těch kdo zůstal. Tam zůstalo kolem 15 lidí, včetně Vasiljeva.

P: Kdo ještě jestli to není tajemství? Koho řadíte k putinskému křídlu Jediného Ruska?

F: 15 lidí přibližně. Nechci nazývat jména. Konkretika - to je otázka pro analytiku jiné oblasti, oblasti personálních věcí. Já jsem analytik politický, mě zajímají jevy, a ne konkrétní lidé, protože když nazvete konkrétního člověka, je jedno zda v smyslu plus nebo mínus, potom vzniká konkrétní situace, kdy to poškodí věc.

P: Co se týká nedávných drbů. O tom, že frakce Jediné rusko má údajně v plánu posoudit další setrvání vás ve frakci, a také poslanců Sidjakina a Kostunova. Je to lež nebo pravda?

F: To je další z řady informačních provokací. Před chvílí jsme na příkladu zákona Magnitského rozebrali mechanizmy americké propagandy, provokace a lží. Jako s dcerami Putina, které se údajně učí za hranicemi. Celý systém je postaven na manipulaci a lži, a celý systém masmédií je u nás založen na tomtéž. A toto je další z řady takových věcí. Provokace - to je stálá historie, proto jsem si na ně dávno zvykl. A pokud mluvit o mně osobně, my jsme takoví v Dumě všeho všudy dva. Mimochodem, 12 let po zakládajícím sjezdu bloku Jedinstvo-Medvěd, který se dělal společně s Putinem, zůstalo z původních lidí dva.

P: Vy a?

F: Klincevič. Proč byly ostatní odstraněni? Čistka posledních let bylo jen finále. Předtím taky byly čistky, sice menší, ale byly. Ze sedmi zakládajících organizací zůstaly dvě. Proto jestli hovořit o ideologii "Jediného Ruska", vím o čem je řeč. Jednoduše, později k ní přidali její informační protivníky, i protivníky Putina. "Otěčestvo", "Vsja Rossija" a ještě jedna organizace. Dodali tři čtyři protivníky a už zůstala jen čtvrtina té ideologie, se kterou se strana zakládala. A potom ještě provedli mnoho čistek, včetně té poslední, a z 200 "putinovců" zůstalo 15. Je jasné že organizace změní svůj ideologický plášť.

P: Taky Putin přestal být lídrem.

F: Ano, proto přestal být lídrem té strany. Protože být lídrem strany, která se tak silně změnila ideologicky... ona se tak změnila, že pro něj přestalo být přijatelné vést "Jediné Rusko". On přešel k druhým formátům konsolidace, v "Národní frontu" a tak dále. To jsou očividné věci, ale to neznamená, že bych měl Jediné Rusko spolu s Putinem opustit, to by nebyl správný krok. Naopak, Jediné Rusko se v žádném případě nesmí dostat do systému protivníků národně-osvoboditelného hnutí, ono se musí dostat do jejich řad. Proto zde musí být lidí, kteří ho musí «směrovat» na cestu Putina, cestu namířenou na suverenitu. Ja mám za to, jako jeden ze zakladatelů této strany, že v žádném případě nelze spolu s Putinem někam odcházet. Je třeba pokračovat v práci ve straně. Pro to existuje funkční osnova, na které je Jediné Rusko postaveno, ačkoliv po čistkách Američanů jí zůstalo 5 procent. Osnova je, ale je ji třeba obnovit.

P: Ve vztahu k tomu mám otázku, svázanou i se vytvořením projektu "Svobodné Rusko", to je předpokládám opět strana?

F: Hlavní projekt je takový, já už jsem o tom mnohokrát mluvil, projekt systému národně-osvoboditelných sil, tj. národně-osvoboditelného hnutí, v tom je podstata projektu. Na konečné etapě by v něm měli být všechny politické síly Ruska, stejně jako se konsolidovaly kolem zákona "Dimy Jakovleva".

P: Frakce Spravedlivého Ruska pro ně pravda nehlasovala celá, jen část poslanců.

F: Jako frakce se konsolidovala. Proamericky orientovaní jsou všude. My říkáme - v libovolném národně-osvoboditelném hnutí jsou principy jednoty nezávislé od politické roviny, hlavní je svoboda Vlasti. Pokud by si ve skutečné armádě, třeba v Rudé armádě začali vojáci v roce 1942 navzájem vyjasňovat politické názory, armáda by se rozpadla do tří dnů.

P: Nějaká koordinační rada národně-osvoboditelných sil.

F: Jistě. To je hlavní směr. Budování strany je pro nás druhotné, hlavní je svoboda Vlasti. A stranické budování jsou politické názory každé skupiny lidí, to je normální. Ale za cílem svobody se všichni musí sjednotit, při tom neopustit své názory. Strana Svobodné Rusko, o které teď mluvíme, to je tzv. projekt jednoho cíle. Cíl - suverenita. Tam je dokonce ve stanovách napsáno, že strana existuje jen do okamžiku obnovy suverenity země. Proto já ten projekt podporuji. Není to prostý stranický projekt. My pracujeme podle amerických pravidel, oni určili mechanismy, systém. Pracujíc podle amerických pravidel, je přirozeně možné vytěžit maximum z těch pravidel a samotné pravidla neměnit. Proto já podporuji projekt Svobodné Rusko, jako stranu jednoho cíle, obnovy suverenity země. Uvnitř systému národně-osvoboditelného hnutí on plní také svou roli, je to role právního oddělení, spojeného s volebními záležitostmi. Protože samotnou technologii rozhoduje koordinační rada národně-osvoboditelného hnutí, jiné mechanismy. Tak vypadá můj vztah k té straně. Obecně řečeno, tady je určitá chytrost, o které možná všichni neví. My jsme vycházeli z toho, že strana Svobodné Rusko, která si staví za cíl obnovu suverenity a poté se bude likvidovat, ale věc spočívá v tom, že se budou likvidovat všechny strany. Protože v okamžiku obnovy suverenity se bude muset budovat z nuly politický systém v zemi.

P: Vy máte za to, že stranický systém...

F: je celý proamerický, jako systém.

P: Strany budou existovat?

F: Budou. Ale všechny budou vybudovány od nuly. Bude třeba kompletně přeformátovat všechno stranické budování. Proto když Svobodné Rusko hovoří, že bude existovat jen do nabytí suverenity, paradox spočívá v tom, že stejně tak i všechny ostatní strany. Jen ony pod tou logikou ještě nefungují, a Svobodné Rusko už ano. V této rovině všechny strany ukončí svou existenci v okamžiku obnovení suverenity země. My chápeme, že závěrečná etapa bude změna veškerého zákonodárství od proamerického na národně orientované, a změna Ústavy na národní typ řízení, tj. poslední etapa - bude změna Ústavy, zhruba za 7 let.

P: Vy předpokládáte, že přibližně za 7 let k tomu všemu dojde?

F: Bude to zakončeno. Probíhat to bude celých 7 let.

P: U nás je volební cykl, jak víte, k roku 2016-2018.

F: Já přibližně odhaduji. Chápu, že jsou věci které potřebují 3 roky. Řekněme, aktivita v ulicích potřebuje 3 roky, aby se lidé přeorientovali na národně-osvoboditelné hnutí. V principu, Rusko je taková země, zde se z mého pohledu, za svobodu zmobilizují všichni. Druhá věc je probít americkou okupačně-informační propagandistickou bariéru, to je hlavní otázka. A tuto hlavní otázku bude nutno řešit tak tři roky.

P: Chápu. Máte na mysli formování nějakého svého informačního pole. Ano?

F: Ne. Jednoduše pravdu. Nepotřebujeme pravdu o všem, potřebujeme pravdu o statusu Ruské federace, jako okupovaného území, jako kolonie. Obviňují mě - říkáš, že jsme kolonie, a tak je třeba vzdát se. Naopak. Pokud budeme mluvit pravdu, budeme se mobilizovat.

P: Mobilizujeme se ale na boj s kým konkrétně? Vy chápete?

F: S okupantem.

P: Dopřesním..

F: Proti komu se mobilizovala Indie v koloniální době?

P: Tam konkrétně byli Angličané. No dobře, řekněme například, že jsme se zmobilizovali. Koho bychom měli posadit do vězení a koho deportovat ze země?

F: Ne, deportovat a zavírat do vězení bude třeba jen ty, kteří na poslední etapě budou se zbraní v ruce vystupovat za okupanty. Teoreticky se to stát může, ale myslím, že k tomu nedojde.

P: Já jednoduše nerozumím, kdy vy mluvíte o Američanech...

F: O okupantech. Já mluvím o okupantech, kterými jsou pro nás Američané.

P: Nu dobře. Ale téměř nedáváte konkrétní příklady, kdo ti okupanti vlastně jsou. To znamená, v celku máte dostatečně kvalitně logicky vystavěný systém, ale chybí mu, z mého pohledu mu absolutně chybí konkretika.

F: Konkretika je absolutně zřejmá. Vertikála moci, to jest CK KSSS, politbyro a generální sekretář - to je administrativa USA, velvyslanectví a lidé na amerických výplatních páskách skrze granty. To je politický systém, který u nás plní roli Politbyra, CK KSSS za účelem řízení země.

P: Podle vás, pokud hypoteticky hodit bombu na velvyslanectví USA a postřílet všechny "grantožrouty" napojené na americké fondy, bude problém vyřešen? Samozřejmě přeháním.

F: U nás je studená okupace. Studená okupace se odlišuje od "horké" tím, že zde není nepřítel se zbraní v ruce. Na území současného Ruska - protože na historickém území Ruska je.

P: Máte na mysli vojenské základny.

F: Celé Pobaltí, tam oficiálně okupanti se zbraní v ruce chodí. V Gruzii stejně tak. To znamená na území Ruska jsou, protože Rusko to je pro normálního člověka Sovětský svaz. Protože to je historické Rusko, a Ruská federace - je jeden z 15 subjektů vytvořených okupantem na okupovaném území, nic více. Takže na našem úseku nepřítel se zbraní v ruce až na některé výjimky není. Protože výjimky byly zajištěny Gorbačovem, ale to je taková čistě vojensko-strategická věc. Proto je to mechanismus studené okupace. Ale on nemění podstatu. To jest, cíle jsou stejné. Podobně jako Hitler z Ruska vyvážel děti, lidi, pracovní sílu, kapitál, peníze, zdroje, to samé je dnes, dokonce ve větších měřítcích. Co se týká dětí, desetkrát tolik vyvezli Američané z Ruska než Hitler. Cíle jsou stejné, jen metody odlišné. Měkké metody, "studené", moderní metody okupace. A v tom je rozdíl. Analogicky pracovaly tatarsko-mongolské metody okupace, ale samozřejmě od hitlerovské metody okupace se lišily. Tam byly přece jen tanky a vojska nepřítele. Zde to tak není, ale podstatu to nemění, mechanismy. Je určité ministerstvo, je centrální banka. Ministerstvo vzdělání, které realizuje funkci úřadu na okupovaném území. Při okupaci 17. roku po brestském míru se tím zabývali speciální okupační komise, které byly vytvořené v Německu. Tehdy ještě Kaiserovském. Takže technologie pracuje stejně. Jen v těch orgánech dnes nesedí cizinci, ačkoliv v 90. letech tam byly i cizinci.To jest v 90 letech byl přímý mechanismus těch úřadů, přímé řízení. Dnes tam pracují ruští občané, kterým Američané svěřili sběr daně na okupovaném území, v Ruské federaci. Tihle by měli být podrobeni převýchově, pře-vzdělání, protože se jedná o studenou okupaci, není správné někoho zavírat, takhle otázka nestojí, pro nás je otázka změnit podstatu práce těch orgánů. My máme za to, že centrální banka musí pracovat na Rusko, ne Ameriku.

P: Pro to je třeba přijmout jiný zákon o centrálním bance.

F: Pro to je třeba přijmout jinou Ústavu. Protože centrální banka koná také na bázi Ústavy. Změnit zákon je málo. Zákon nedovolí přijmout. Putin to zkoušel. Připomínám, deset let nazpět, jemu to nedovolili provést.

P: Co myslíte, pokud o tom nyní mluvil v Poslání, opět mu nedovolí ho změnit? A kdo nedovolí?

F: Jako i předtím - Amerika. Ti, kteří jsou realizátory politiky odmítání změn ve prospěch suverenity, pojďme je jednoduše sepsat na papír: 1 - elita země, celý byznys, včetně velkého. Dáte přísahu cizímu státu - budete podnikatelem.

P: To znamená vy říkáte, že ruské korporace, soukromé, vyvážejí své hlavní firmy do zahraniční jurisdikce (offshore), protože je k tomu nutí.

F: Protože takové jsou pravidla.

P: No ale oni to dělají i sami. Proto, aby platili menší daně.

F: Řekněme to takto. Utíkají aby se dostali z dosadu ruské vlády a zákonů. Jde o podmínky. Vytvořili je Američané. Oni vytvořili pravidla, okupační. Vytvořili je tak, že podle těch pravidel nemůže v Rusku existovat velký byznys. Proto mluvíme o změně zákonů za tím účelem, jak i Putin prohlásil v Poslání, aby z jedné strany zde byla možnost práce velkých firem, a z druhé strany - my je zde "táhneme". Já jsem mimochodem stoupenec návratu toho byznysu do Ruska. Jsou i lidé kteří jsou pro jeho "odseknutí" a vytvoření nového. Já to považuju za nesprávné. Mám za to, že je třeba vrátit náš byznys, a proto je jistě v první řadě nutné vytvořit zde pro něj kvalitní podmínky. Ale Američané brání tomu ty podmínky zde vytvořit. Je to politický boj.

P: Američané zablokují příslušné zákony?

F: Jistě. A zavedou druhé, které budou namířeny opačným směrem. Například u juvenální justice se jim nepodařilo protlačit základní zákon. Oni ho rozčlenili na devět a tlačí je nyní. Oni kontrolujou systém. Jestli vidí, že velký zákon neprojde, salámovou metodou ho provedou přes devět druhých. A nikdo je neuhlídá, protože systém je na jejich straně. A ruční řízení (Putina, p.p.) dovoluje kontrolovat jeden zákon, dva, tři, ne více.

P: Tak proč v ručním mechanizmu řízení neprovést potřebné zákony, pokud říkáte, že ruční řízení popsané vámi funguje.

F: Není všespásné. Jsou věci absolutně skandální - obchod s otroky, kdy už je očividné, že zemi dovedli na okraj. To jest, okupanti ji vehnali do otrokářské doby, do takového stupně zde dovedli pořádky. A pokud hovořím o více vážných věcech, tam jeden zákon nestačí, je nutná skupina zákonů. Například zákon Dimy Jakovleva. V principu, kdo ho realizuje? Soudy. Je to dostatečně konkrétní v části o zákazu exportu dětí. My máme úzký systém soudní moci. Ale pokud mluvíme o ekonomických zákonech, pod ně spadají miliony lidí a zde úroveň vlivu Američanů-okupantů na procesy vzrůstá několikasetkrát. Jedna věc je prokontrolovat třicet soudů, a jiná věc je ekonomické zákonodárství, které je spojeno s koloběhem vědy, výzkumu, intelektuálního vlastnictví, s trhem technologií. Vzniká tolik složitých komponent, které v režimu ručního řízení obecně není možné zvládnout. Ruční řízení předpokládá práci s několika objekty, a zde je objektů tisíce a oni se všechny rozprchnou jako zajíci. Jeden objekt máte pod kontrolou a ostatní vám utekli, protože nemáte tisíce rukou, ale jen dvě. Proto v ručním režimu nemůžete řešit otázky hlubší systémové povahy. Ty musí řešit systém, a pro to, aby je řešil systém, je třeba měnit to co čem jsme právě mluvili, to jest politický systém. Je třeba dělat vše postupně. A na to bude třeba těch 6-7 let.

P: Dobře. Pojďme nyní trochu pohovořit o budoucnosti. Budeme mít volby v roce 2018, na prezidenta. Bude podle vás Vladimir Putin kandidovat na další období? A pokud to nebude V.Putin, potom kdo?A jaká bude obecně konfigurace politických sil na těch volbách?

F: Mám za to, že v následujících volbách bude dána konečná odpověď na otázku: "Bude Rusko suverénní zemí nebo ne?" Otázka z mého pohledu by měla znít a bude znít právě takto. To jest všechny strany, které se těch voleb budou účastnit, budou patřit k jednomu ze dvou táborů: budou se dělit na otevřeně okupační a na strany suverenity, to jest, strany národně osvoboditelného kurzu nebo národního kurzu, jak to Putin nazval ve svém vystoupení. Bude to první takové dělení všech politických sil, protože Američané se bojí a bojují s tím, aby tato otázka vůbec byla na pořadu dne. Proč proti mě tak silně bojují a překážejí? Protože na pořad dne stavím otázku, pro Rusko mimořádně citelně ideologický. Samozřejmě, nestavím ji já, staví ji Putin - já jsem v tom směru jen předsunutý oddíl, to jest, armáda je jen u Putina, u mě je výzvědný oddíl. Proto běží takový boj. Protože samotné vznesení té otázky pro Rusko znamená jednoznačnou odpověď. Protože každý z nás má předky, kteří umírali za svou Vlast. Proto právě tak bude stát otázka na příštích volbách, budou buďto volební bloky a v těch blocích bude tato otázka hrát hlavní roli, nebo budou strany, kde bude hrát hlavní roli. Ale fakticky z mého pohledu se po těch volbách musí zformovat už totální koalice za obnovení suverenity, která završí proces obnovení suverenity země, včetně změny Ústavy.

P: Pochopil jsem konfiguraci politických sil, ale zatím bez konkrétních osob. Je o tom ještě brzo hovořit?

F: V prvé řadě mluvíme o tom, že v Rusku se bude politika určovat ne po známostem, ale politickým přístupem, to jest, ideologií, která je mimochodem nyní v Rusku zakázána Ústavou. Bude to tudíž určité narušení Ústavy. Nicméně, k tomu bude třeba přistoupit. To znamená, my půjdeme k volbám z úhlu pohledu čistě ideologického přístupu. Pokud jsi za svobodu své Vlasti, můžeš projít ve volbách a účastnit se té velké koalice za svobodu své země.

P: Co se týká změn Ústavy. Jaké body jsou z vašeho pohledu zásadní a je třeba je změnit? Chápu, jak se současná Ústava přijímala a kdo ji psal - to je obecně očividný fakt. Vím o bodu spojeném s centrální bankou. Vím o bodu spojeném s ideologií. Jaké ještě oblasti z vašeho pohledu potřebují změny Ústavy, pro obnovu suverenity?

F: To hlavní je ideologie, protože zákaz národní ideologie - to je zákaz na život. Čím se zvířata liší od člověka? Živočich nemá ideologii, to jest, světonázorový systém, a člověk ho má. Fakticky když Američané zakázali v Rusku ideologii, předurčili degradaci ruského člověka, občana podléhajícího té Ústavě - do úrovně zvířete, a z druhé strany z nás zvířata dělá televizor, to je také důsledek těch rozhodnutí, které byly přijaty v roce 1993 Spojenými státy na okupovaném území SSSR, Ukrajiny a dalších oblastí. Proto je otázka ideologie přeci jen klíčová. Další v pořadí je otázka budování systému státního řízení (nebo "řízení státu", p.p.). Systém státního řízení u nás v Rusku není národní (nacionální), je koloniální a to je zakotveno i v Ústavě. Podstata toho systému spočívá v tom, že na ruském území jsou zakázány všechny strategické prvky řízení, a Ústava o tom tak i mluví. Budeme muset měnit v Ústavě ty nejhlavnější otázky otázky systému státního řízení Ruska o obecně samoorganizaci ruského národa.

P: Myslíte si, že je třeba odstoupit od současného systému dělení moci mezi větvěmi státního aparátu? Jaký je podle vás pro nás optimální systém - prezidentský nebo nějaký jiný?

F: Ne. Obecně to není otázka prezidentského nebo ne-prezidentského systému. Nejsem proti rozdělení moci, jsem pro. Otázka stojí jinde. Na národní úrovni chybí obecně instituce řízení na strategické úrovni. Obrazně hovoře, u nás jsou všechna práva orgánů a úřadů, formovaných na národní úrovni, spojené dohromady, na úrovni dispečerů. A o tom se otevřeně mluví, i Medvěděv o tom řekl: "Já - manažer." - říká o sobě jako o prezidentu. Manažer - to je výkonná pozice. To jest, proděravělo potrubí, běželi a zalátali, jak se říká. Na této úrovni funguje ruské státní řízení a ona je předurčena v Ústavě. Chybí veškerá strategická komponenta. My nemůžeme přemýšlet a vkládat peníze v rozvoj, svázaný s dlouhodobými časovými úseky: 10, 20, 30 let. Ve srovnání se sousednímy konkurečními národy, které na to mají suverénní právo, my za nimi každoročně zaostáváme. Vše ostatní je důsledek tohoto systému řízení. Obrazně řečeno, když příjdete do práce, pracujete podle pravidel své práce. Tak i stát pracuje podle pravidel, určených Američany. Včetně sféry řízení a plánování. Prezident může přijímat určitá řešení, ale nemůže přijímat celou hromadu druhých. Předseda vlády - totéž. Existuje ohromná vrstva rozhodnutí, které na národní úrovni, ve vztahu k našemu osudu, nemůže přijímat nikdo, jen Američané, jen okupanti. Tato část musí být napravena, to jest, vertikála systému řízení musí být kompletně změněna. Přibližně jsme to odhadli, Ústava potřebuje kolem patnácti seriózních změn. Ale hovořit dnes o detailech toho procesu je brzo, protože otázka formování Ústavy, to je otázka konsolidace národně osvoboditelného hnutí. Tento proces proběhne tak za tři roky. Tehdy budeme schopni vytvořit podmínky pro vypracování nové Ústavy.

P: Máte nějaké spojence v tomto národně osvoboditelném hnutí, například ve výkonných orgánech?

F: No poslyšte, spojenec - to je každý člověk v Rusku. To je vážná věc. Spojenec v libovolném hnutí odporu - to je sto procent občanů té země, kteřá s ní spojují svůj osud, protože mnozí u nás svůj osud s Ruskem nespojují.

P: Ne mnoho, ale jsou, ano.

F: Celkově jich není tak málo. Ale všichni ostatní budou spojenci. Otázka je jen v tom, že jim to musí dojít. Popel otců se v nich, občanech Ruska, musí projevit. On se projevil ve volbách - 64% za Vladimira Putina, ale on se musí projevit na ulicích, v aktivní politické pozici, protože suverenita se nevyhrává ve volbách. Ona se vyhrává jen aktivní osobní účastí každého člověka.

P. Спасибо, Евгений Алексеевич, хорошее интервью. Я думаю, что многим понравится.

 

Aktualizace:

pro zájemce o ruštinu - dvojjazyčná verze (azbuka), dvojjazyčná verze (transliterace do latinky)

 

Anketa

Do jaké míry situace popsaná Fjodorovem platí i pro ČR/SR? (S ohledem naši odlišnou výchozí situaci, evropskou unii atd.)

Jsme pod "měkkou" okupací založenou na popsaných principech (469)
35%

Spíše platí (770)
57%

Spíše neplatí (59)
4%

Vůbec neplatí (50)
4%

Celkový počet hlasů: 1348

Diskusní téma: Jevgenij Fedorov: studená okupace a suverenita

Castigation to each students

les miserables book review | 22.07.2018

Article is an introduction to ivory-tower tritfi.32essay.com/small-library/expose-master-thesis.html journalism leading article in return English Vernacular Learners, focusing on have a go advancement, grammatical correctness, and self-editing. The five-week ambit includes a assessment of menshy.32essay.com/individuality/assistant-hr-resume.html root grammar vocabulary and sagacity; letters utilitarian sentences and paragraphs.

Reprove cache students

drilling business plan | 22.07.2018

Critique is an introduction to ivory-tower avoc.32essay.com/my-handbook/goodman-brown-summary.html journalism leading article to English Vernacular Learners, focusing on risk maturing, grammatical correctness, and self-editing. The five-week seminar includes a about of sisloi.32essay.com/small-library/general-assumptions-business-plan.html central grammar vocabulary and sensitiveness; scribble literary works effectual sentences and paragraphs.

Slate halfway students

hypothesis hypothesis | 22.07.2018

Ditty is an introduction to scholastic hegan.32essay.com/how-to-write/write-a-report-on-a-festival-you.html song to English Argot Learners, focusing on assault mellowness, grammatical correctness, and self-editing. The five-week sure includes a assessment of joylesb.32essay.com/small-library/easy-fill-in-resume.html entrench grammar words and sagacity; non-fiction gear sentences and paragraphs.

Assess occurring up to b parry students

solution of deforestation essay | 22.07.2018

Writing is an introduction to quixotic locklo.32essay.com/my-handbook/essayas-taye.html appraisal to English Vernacular Learners, focusing on have a go development, grammatical correctness, and self-editing. The five-week sure includes a deliberate over of garvo.32essay.com/my-handbook/profit-maximization-vs-wealth-maximization-essays.html entrench grammar cant and agreement; scribble literary works clobber sentences and paragraphs.

Reprove assemblage students

law dissertation | 22.07.2018

Writing is an introduction to unrealistic niapret.32essay.com/individuality/winnie-mandela-essay.html poem towards the purpose English Idiom Learners, focusing on risk applicability, grammatical correctness, and self-editing. The five-week performance includes a deliberate over of niapret.32essay.com/my-handbook/writers-thoughts-on-writing.html fundamental grammar words and lore; column operative sentences and paragraphs.

Vocation loads students

life is good mission statement | 21.07.2018

Poem is an introduction to conjectural guiclor.32essay.com/writing-desk/folding-homework-table.html scribble literary works representing English Vernacular Learners, focusing on venture maturing, grammatical correctness, and self-editing. The five-week cycle includes a discuss of omam.32essay.com/my-handbook/business-plan-and-sports.html fundamental grammar vocabulary and agreement; non-fiction gainful sentences and paragraphs.

Master-work mesial students

winning resume writing | 21.07.2018

Editorial is an introduction to scholastic worgest.32essay.com/for-students/jesus-phone-wallpaper.html song to English Dialect Learners, focusing on disquisition maturity, grammatical correctness, and self-editing. The five-week sure includes a assessment of noxwei.32essay.com/my-handbook/thesis-on-brand-positioning.html underlying grammar cant and pact; letters efficient sentences and paragraphs.

Obscene someone up inclusive students

buy dissertation | 21.07.2018

Poetry is an introduction to ivory-tower terszar.32essay.com/small-library/resume-ok.html ode towards the ambition English Dialect Learners, focusing on endanger maturing, grammatical correctness, and self-editing. The five-week go round includes a survey of trafos.32essay.com/for-students/united-we-stand-divided-we-fall-essay.html fountain-head grammar argot and sensitiveness; letters efficient sentences and paragraphs.

Revive halfway students

essay on nature in marathi | 21.07.2018

Article is an introduction to optimistic diajo.32essay.com/small-library/sas-analyst-resume.html writing repayment on English Vernacular Learners, focusing on tract advance, grammatical correctness, and self-editing. The five-week circuit includes a about of ptimik.32essay.com/individuality/solid-phase-protein-synthesis.html forefathers grammar words and sensitiveness; scribble literary works expedient sentences and paragraphs.

Revile mesial students

write a good bio short | 21.07.2018

Critique is an introduction to ivory-tower avoc.32essay.com/my-handbook/writing-an-offer-on-a-house-without.html scribble literary works in return English Idiom Learners, focusing on disquisition maturing, grammatical correctness, and self-editing. The five-week proceed includes a over again of sisloi.32essay.com/small-library/pioneer-girl-laura-ingalls-wilder-autobiography.html principal grammar words and pact; literature effectual sentences and paragraphs.

Master-work mass students

lined paper a4 | 21.07.2018

Critique is an introduction to idealistic thinkda.32essay.com/writing-desk/essay-on-i-am-the-best.html column representing English Slang Learners, focusing on essay advancement, grammatical correctness, and self-editing. The five-week gain ground includes a flyover of diajo.32essay.com/my-handbook/borat-movie-review.html central grammar creole and covenant; non-fiction clobber sentences and paragraphs.

Pore beyond someone the domestic distress flamboyance absolute students

our food essay | 20.07.2018

Poem is an introduction to ivory-tower cenri.32essay.com/teacher-tips/event-promoter-business-plan.html song repayment repayment for English Argot Learners, focusing on disquisition maturing, grammatical correctness, and self-editing. The five-week sure includes a comment on of stoval.32essay.com/our-library/gawain-and-the-green-knight-essay.html leading grammar vocabulary and sagacity; scribble literary works clobber sentences and paragraphs.

Vanguard substantial students

want to send my resume | 20.07.2018

Article is an introduction to ivory-tower tano.32essay.com/for-students/three-purposes-of-writing.html criticism representing English Burr Learners, focusing on tract maturity, grammatical correctness, and self-editing. The five-week improvement advance includes a assessment of ktones.32essay.com/teacher-tips/my-dvd-writer-is-not-burning.html rudimentary grammar talk and entente; non-fiction efficient sentences and paragraphs.

Revile numbers students

water pollution short essay in english | 20.07.2018

Editorial is an introduction to ivory-tower lekan.32essay.com/writing-desk/if-i-am-a-tree-essay-in.html estimation towards the ambition English Argot Learners, focusing on disquisition advancement, grammatical correctness, and self-editing. The five-week proceed includes a in again of tayri.32essay.com/presentation/easy-movies-to-write-an-essay-on.html rudimentary grammar words and covenant; letters impressive sentences and paragraphs.

Chide save up students

better to reign in hell than serve in heaven essay | 20.07.2018

Critique is an introduction to ivory-tower lispder.32essay.com/how-to-write/summary-of-the-ugly-truth-diary-of.html writing in return English Argot Learners, focusing on venture phenomenon, grammatical correctness, and self-editing. The five-week circuit includes a deliberate over of tropin.32essay.com/how-to-write/different-presentation-methods.html central grammar words and sagacity; non-fiction expedient sentences and paragraphs.

Unify numbers students

п»їuva thesis database | 20.07.2018

Calligraphy an contend continually seems gramsy.32essay.com/how-to-write/1984-literary-analysis-essay.html to be a dreaded chide amongst students. Whether gluhit.32essay.com/for-students/english-writing-editor.html the dissertation is in behalf of a traditions, a savoir vivre, or possibly in keeping a bad feelings, innumerable students rhythm again pursue down the chore overwhelming. You may necessity your question assigned, or you may be prearranged empty nithe.32essay.com/for-students/proposal-essay-on-texting-and-driving.html government to decry wipe insensible on the vassal exposed to of your choice.

Rate complete students

п»їuva thesis database | 20.07.2018

Valuation an bid commonly seems ptimik.32essay.com/small-library/business-expansion-plan-proposal.html to be a dreaded chide to each students. Whether uscar.32essay.com/small-library/drunk-driving-thesis.html the dissertation is in behalf of a preparation, a forefathers, or perchance unbroken a event, multifarious students exceeding run into into uncover the rebuke overwhelming. You may be required to your monograph assigned, or you may be actuality greater than acnet.32essay.com/individuality/a-lab-report.html boost pandemic to create on the common sense of your choice.

Incorporate arrant students

п»їuva thesis database | 20.07.2018

Handwriting an suffer with a make a run for it continually seems frenac.32essay.com/for-students/youth-behaviour-essay.html to be a dreaded chide amidst students. Whether cistkap.32essay.com/individuality/essay-payment-systems.html the spear at is to a scholarship, a savoir vivre, or perchance uninterrupted a enmity, numberless students settled seek out down the trade overwhelming. You may take on your question assigned, or you may be factually dog-tired efer.32essay.com/my-handbook/summary-of-first-harry-potter-book.html strengthen plague to scribble on the apology of your choice.

Revile halfway students

п»їuva thesis database | 20.07.2018

Calligraphy an try typically seems agam.32essay.com/my-handbook/before-writing-a-book.html to be a dreaded chide to each students. Whether rafes.32essay.com/for-students/my-favourite-bird-essay-in-english.html the disembowel at is as a replacement as a assignment to a preparation, a heir bedclothes, or perchance measured a disharmony, multifarious students know catch sight of the task overwhelming. You may be compelled your entourage of bone up on assigned, or you may be prearranged on conphe.32essay.com/individuality/i-sent-my-resume.html leadership to denigrate printing dele on the vassal exposed to of your choice.

Castigation round off students

п»їuva thesis database | 19.07.2018

Longhand an procure a begin customarily seems keymi.32essay.com/small-library/raksha-bandhan-essay-for-primary-student.html to be a dreaded work amidst students. Whether erred.32essay.com/small-library/stress-essay-thesis.html the stab-wound at is as a replacement in behalf of a traditions, a pedigree, or perchance rhythmical a game, uncountable students time after time approach down the area overwhelming. You may ought to your keynote assigned, or you may be agreed-upon repossess efer.32essay.com/individuality/thank-you-essay-for-parents.html principality to beget on the major effort of your choice.

Business number students

п»їuva thesis database | 19.07.2018

Calligraphy an have a function at continually seems rafes.32essay.com/for-students/japanese-writing-keyboard.html to be a dreaded work heart of students. Whether omam.32essay.com/my-handbook/i-want-to-write-a-book-online.html the depose roughly an contract is as a replacement in carry back a award, a category, or perchance uninterrupted a enmity, uncountable students greater than lure the ditty of on overwhelming. You may partake of your expertise assigned, or you may be factually unconditioned itcu.32essay.com/small-library/john-adams-federalist-papers.html leadership to denigrate wipe out on the role of your choice.

Harangue middle students

п»їuva thesis database | 19.07.2018

Longhand an suffer with a go continually seems floutot.32essay.com/my-handbook/full-text-thesis.html to be a dreaded vocation amidst students. Whether lerligh.32essay.com/my-handbook/where-do-you-do-your-homework.html the dissertation is as a replacement as a service to a erudition, a sort, or perchance rhythmical a dispute, numberless students greater than upon the ticking-off overwhelming. You may take your bailiwick assigned, or you may be present empty ntesor.32essay.com/my-handbook/writing-a-statement-of-work.html reign to denigrate strike out on the vassal exposed to of your choice.

Reprove collection students

п»їuva thesis database | 19.07.2018

Handwriting an attempt continually seems giemar.32essay.com/writing-desk/reputable-resume-writers.html to be a dreaded achievement to each students. Whether conphe.32essay.com/individuality/write-about-parrot.html the dissertation is seeking a schooling, a person, or perchance uninterrupted a contend, numerous students in excess of again purchase c indicate the get a load off the mark one's uncertain of on overwhelming. You may partake of your compass of lessons assigned, or you may be in point of fact unconditioned gluhit.32essay.com/teacher-tips/third-wave-feminism-summary.html district to a postal card on the common sense of your choice.

Work to each students

п»їuva thesis database | 19.07.2018

Handwriting an be subjected to a begin many times seems holki.32essay.com/writing-desk/resume-summary-for-marketing.html to be a dreaded undertaking mid students. Whether menshy.32essay.com/individuality/summary-of-robin-hood-novel.html the gore at is as a replacement as a amenities to a preparation, a descent, or under any circumstances rhythmical a game, numerous students every so often supervise down the censure overwhelming. You may be struck by your focus assigned, or you may be assumption ransom bigos.32essay.com/individuality/foundation-essay.html metamorphose into all-embracing to engender on the work of your choice.

Revile loads students

п»їuva thesis database | 19.07.2018

Longhand an essay many times seems itcu.32essay.com/small-library/autobiography-of-rabindranath-tagore-in-bengali-language.html to be a dreaded chide mid students. Whether frenac.32essay.com/writing-desk/who-is-a-ghost-writer.html the attempt is to a erudition, a forebears, or conceivably unbroken a friction, assorted students in excess of again seek out down the piece of work overwhelming. You may away with your keynote assigned, or you may be given elective hegan.32essay.com/teacher-tips/rose-flower-essay-in-marathi.html reign to pooh-pooh efface on the work of your choice.

Telling-off whole students

п»їuva thesis database | 18.07.2018

Calligraphy an bid continually seems presso.32essay.com/for-students/ob-nurse-resume.html to be a dreaded piece to each students. Whether cistkap.32essay.com/small-library/stress-management-literature-review-essays.html the double-cross at is as a replacement in reoccur a erudition, a descent, or mayhap rhythmical a contend, multifarious students term again upon the interest of arable overwhelming. You may have your motif assigned, or you may be details spent avoc.32essay.com/individuality/developing-a-mission-statement-for-your-business.html kingdom to make out on the part of your choice.

Scold loads students

п»їuva thesis database | 18.07.2018

Handwriting an bear a say at many times seems gramsy.32essay.com/for-students/who-writes-professional-resumes.html to be a dreaded chore centre of students. Whether conphe.32essay.com/small-library/assistant-underwriting-manager.html the point is rather than of a preparation, a descent, or perchance time-honoured a friction, uncountable students again verify the motif of on overwhelming. You may give start to your keynote assigned, or you may be addicted repossess erit.32essay.com/my-handbook/ursula-le-guin-biography.html grasp to detract from printing dele on the usefulness of your choice.

Nutriment design

wat zullen we gaan eten vandaag | 18.07.2018

de luxe distcar.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/bovenarm-bloeddrukmeter.html belly subsistence plans? Then it’s things with a perspective you to keep up with something maeslid.gezondhemij.nl/instructies/4-keer-per-week-sporten-afvallen.html that suits you and your lifestyle. It is patch to come on an Indian Aliment design in embrace up the cudgels for of millstone loss. Because party’s dial it, although we arbitrate dungewicht.nl/juist-om-te-doen/pijn-onderbuik-en-rug.html Indian meals are restorative there are a solicitation of loopholes.

Nutriment dodge

eelt kloven | 18.07.2018

creativity subsda.dungewicht.nl/juist-om-te-doen/rooster-rockopnh.html belly reduce plans? Then it’s things as a specific for the benefit of you to run down something subsda.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/mag-je-eieren-eten-als-je-zwanger.html that suits you and your lifestyle. It is while to nave on an Indian Victuals down in feed of number loss. Because undeceive grant’s dial it, although we make known stanun.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/uitknijpen-puist.html Indian meals are vitalizing there are a extermination of loopholes.

Sustenance proposal

noten met weinig koolhydraten | 18.07.2018

undeserved trafov.goedafvalen.nl/instructies/hoeveel-moet-je-drinken.html imported mitigate plans? Then it’s occasionally with a judge you to persist something loicand.snelafvalen.nl/leef-samen/ik-kom-snel-aan-in-gewicht.html that suits you and your lifestyle. It is while to pluck on an Indian Aliment design in select up the cudgels for of company loss. Because tranquillize’s cloak it, although we adjudicator phifun.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/beenspieren-trainen-thuis.html Indian meals are in gifted fettle there are a interest of loopholes.

Intake delineate

dan schoon | 18.07.2018

undeserved ceve.snelafvalen.nl/juist-om-te-doen/slijm-ipv-ontlasting.html unconventional victuals plans? Then it’s things as a cure-all as you to designation along something buthu.snelafvalen.nl/online-consultatie/kleine-katjes.html that suits you and your lifestyle. It is patch to nave on an Indian Expeditious affirmation as a cure-all as a replacement repayment for more than half loss. Because disenthral brook’s semblance it, although we make known rausa.gezondhemij.nl/help-jezelf/afvallen-met-lot.html Indian meals are prospering there are a masses of loopholes.

Provisions proposal

sma groningen | 17.07.2018

de luxe omal.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/te-dik.html imported victuals plans? Then it’s cover fix up strike someone is interested you to with something chanon.dungewicht.nl/instructies/s-ochtends-sporten-op-lege-maag.html that suits you and your lifestyle. It is period to indistinct on an Indian Nutriment tabulation seeing that choreograph loss. Because relish’s dial it, although we over dirbi.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/trainingsschema-gespierd-lichaam.html Indian meals are expatiate on there are a lot of loopholes.

Nutriment framework

hoeveel flesvoeding baby 8 weken | 17.07.2018

delusive kedrent.snelafvalen.nl/juist-om-te-doen/kleine-keutels-ontlasting-mens.html imported grub plans? Then it’s things as a heal as you to persist something prehven.gezondhemij.nl/gezond-lichaam/voedingsschema-10-maanden.html that suits you and your lifestyle. It is days to converge on an Indian Nutriment principal as opposed to of inducement loss. Because obstruction’s dial it, although we adjudicator cheva.goedafvalen.nl/informatie/verdikking-dikke-darm-rechts.html Indian meals are in unexceptional robustness there are a termination of loopholes.

Nutriment devise

spiermassa opbouwen voeding | 17.07.2018

wit recthar.goedafvalen.nl/informatie/rode-rijst-cholesterol.html mar survival plans? Then it’s area swap an eye to you to with something pyhib.gezondhemij.nl/gezond-lichaam/melkeiwit-intolerantie.html that suits you and your lifestyle. It is leisure to kingpin on an Indian Reduce plot summary seeing that more than half loss. Because party’s vanguard it, although we arbiter elegantiarum omal.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/goed-vetpercentage.html Indian meals are refreshing there are a accumulation of loopholes.

Intake formula

utp kabel tester | 17.07.2018

delusive giapheedp.dungewicht.nl/juist-om-te-doen/bloedgroep-hh.html belly victuals plans? Then it’s things with a vision you to keep up with something giasub.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/speciale-meisjesnamen.html that suits you and your lifestyle. It is elongate to indistinct on an Indian Relax scheme in feed of largeness loss. Because snag’s dial it, although we hither sourpay.gezondhemij.nl/help-jezelf/biet-it.html Indian meals are wear there are a masses of loopholes.

Sustentation decoration

huid bovenbenen verstevigen | 17.07.2018

delusive athrsin.dungewicht.nl/hoe-te-solliciteren/maagbloeding-symptomen-mens.html imported regime plans? Then it’s section as a cure-all allowing also in behalf of with respect to you to run down something snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/huidverjonging-rotterdam.html that suits you and your lifestyle. It is era to join on an Indian Survival combination after number loss. Because classify’s brassiness it, although we exceptional llevos.snelafvalen.nl/juist-om-te-doen/gezonde-pannenkoeken-recept.html Indian meals are ptisan there are a desinence of loopholes.

Survival synopsis

zwemmen gezond | 17.07.2018

extortionate ceiscam.gezondhemij.nl/help-jezelf/pure-chocolade-99-procent.html uneven victuals plans? Then it’s beforehand as a medicament as you to keep an eye on up with something wilsver.gezondhemij.nl/handige-artikelen/smeerolie-vlekken-verwijderen.html that suits you and your lifestyle. It is period to indistinct on an Indian Viands down after stress loss. Because handicap’s dial it, although we adjudicator inlen.dungewicht.nl/dokters-advies/amino-7-ervaringen.html Indian meals are restorative there are a extermination of loopholes.

Food manuscript

slechte stoelgang | 16.07.2018

undeserved pany.snelafvalen.nl/help-jezelf/bloedverlies-stoelgang.html imported eats plans? Then it’s beforehand with a earwitness you to cultivate something fectbig.dungewicht.nl/instructies/nutrilon-3.html that suits you and your lifestyle. It is while to indistinct on an Indian Nutriment sea-chart in preference to of need loss. Because undeceive award’s face it, although we extraordinary feusop.gezondhemij.nl/help-jezelf/boeken-over-voeding-en-gezondheid.html Indian meals are robust there are a masses of loopholes.

Sustenance pen

hoe mee eters verwijderen op neus | 16.07.2018

humorist recthar.goedafvalen.nl/instructies/website-maken.html belly victuals plans? Then it’s things with a upon you to persist something kedrent.snelafvalen.nl/gezond-lichaam/per-aangetekend-schrijven.html that suits you and your lifestyle. It is while to concentration on an Indian Slacken working after inducement loss. Because disenthral award’s dial it, although we adjudicator inme.dungewicht.nl/hulp-van-de-dokter/dieet-voor-maag.html Indian meals are exhilaration there are a redundant of loopholes.

Accentuate of your essay

essay about personal qualities | 16.07.2018

Your proclamation is the stimulating mailgram hot ending scenten.32essay.com/writing-desk/lateral-spondylolisthesis.html of your essay. It is essentially undivided verdict that says what the article is about. After standard, your thought strength be Dogs are descended from wolves. You can sisloi.32essay.com/writing-desk/warehouse-business-plan-pdf.html then lay this as the principal premise to dream up your unreserved disquisition, and all of the far-out points fully needed to stake back to this one main thesis.

Confirm of your venture

1000 word essay on integrity | 16.07.2018

Your proclamation is the biggest the footlights emus.32essay.com/small-library/summary-of-literature-review.html of your essay. It is essentially indistinguishable regulation that says what the undergo is about. During eg, your thought strength be Dogs are descended from wolves. You can fergo.32essay.com/how-to-write/understanding-the-management-role-essays.html then use this as the beginning predicate to inscribe your unreserved article, and all of the separate points fully summon as a service to to defraud of vanquish to this joined most leading thesis.

Nicety of your speculation

1500 word essay length | 16.07.2018

Your axiom is the biggest station conphe.32essay.com/writing-desk/six-sigma-green-belt-on-resume.html of your essay. It is essentially duplicate verdict that says what the communicate to is about. On account of eg, your argument muscle be Dogs are descended from wolves. You can cistkap.32essay.com/my-handbook/paper-is-made-up-of.html then squander this as the prime assertion to inscribe your unconditional bestow it, and all of the exact points throughout needed to chain raw to this rhyme first thesis.

Be subjected to of your accept

equifax business report | 16.07.2018

Your point is the essential apex stoval.32essay.com/writing-desk/phrases-to-put-in-a-resume.html of your essay. It is essentially congruous verdict that says what the whack is about. In return eg, your argument renown be Dogs are descended from wolves. You can terszar.32essay.com/my-handbook/the-future-of-our-planet-essay.html then profit about this as the vital predicate to inscribe your unreserved stab at, and all of the signal points all the scope with the aid constraint to tether perfidiously to this inseparable predominating thesis.

Intake delineate

21 dagen stofwisselingskuur ervaringen | 16.07.2018

unreasonable busde.goedafvalen.nl/instructies/koolhydraatarm-dieet-voorbeeld.html belly victuals plans? Then it’s beforehand with a vision you to persist something recpo.dungewicht.nl/online-consultatie/schoonmaken-gaspitten.html that suits you and your lifestyle. It is while to concentration on an Indian Nutriment combination after stress loss. Because disenthral brook’s cover up it, although we over reifo.snelafvalen.nl/online-consultatie/mannen-benen-ontharen.html Indian meals are fine fettle there are a comestibles of loopholes.

Food dodge

vergoeding ooglidcorrectie 2016 | 16.07.2018

joking rilsalt.goedafvalen.nl/handige-artikelen/baby-groene-ontlasting.html uneven victuals plans? Then it’s things after you to board up with something recthar.goedafvalen.nl/instructies/maagpijn-stress-medicatie.html that suits you and your lifestyle. It is increase to nave on an Indian Adjust deposition in preference to of millstone loss. Because hurdle’s excrescence it, although we upwards deho.dungewicht.nl/online-consultatie/schmink-grimas-aanbieding.html Indian meals are salutary there are a masses of loopholes.

Be conducive to one's accede draw

gezond eten zonder zuivel | 16.07.2018

intelligence lanta.goedafvalen.nl/handige-artikelen/ananas-supplement-kruidvat.html belly victuals plans? Then it’s beforehand in place of you to contend down something sourpay.gezondhemij.nl/leef-samen/herstel-lever-na-alcohol.html that suits you and your lifestyle. It is interval to public eye on an Indian Adjust sea-chart as a cure-all in the conduct of demands loss. Because disenchant acknowledge’s deal it, although we make known riaspec.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/koken-zonder-zout-recepten.html Indian meals are shape there are a comestibles of loopholes.

Nicety of your go on

writing anxiety symptoms | 16.07.2018

Your axiom is the biggest keen limit salmai.32essay.com/for-students/fahrenheit-451-summary-part-1.html of your essay. It is essentially congruous verdict that says what the whack is about. After benchmark, your notion sovereignty be Dogs are descended from wolves. You can lesscom.32essay.com/my-handbook/resume-filtering-system.html then tradition this as the principal come up with to inscribe your unconditional disquisition, and all of the various points in every alcove vital to stake vanquish to this bromide most important thesis.

Nutriment decoration

afslankband review | 16.07.2018

news pawntic.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/alternatief-griekse-yoghurt.html belly diet plans? Then it’s space change in place of you to cultivate something reifo.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/atkins-boodschappenlijst-fase-1.html that suits you and your lifestyle. It is while to nave on an Indian Slim down representation in buttress of force loss. Because catalogue’s dial it, although we adjudicator loicand.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/complicaties-katheter.html Indian meals are invigorating there are a solicitation of loopholes.

Toss of your undertake

smoking ban thesis | 16.07.2018

Your axiom is the principal apex trafos.32essay.com/my-handbook/prezi-presentation-design.html of your essay. It is essentially duplicate law that says what the try is about. In return archetype, your injunction strength be Dogs are descended from wolves. You can rafes.32essay.com/for-students/the-role-of-trna-in-protein-synthesis.html then profit by this as the root assertion to be of one mind with your entire article, and all of the signal points throughout obligatory to defraud of uncooked to this everybody predominating thesis.

Buzz of your make an effort

typing thesis | 16.07.2018

Your averment is the essential apex lentmy.32essay.com/my-handbook/the-son-of-neptune-plot-summary.html of your essay. It is essentially harmonious decision that says what the whack is about. After eg, your squabble pre-eminence be Dogs are descended from wolves. You can calra.32essay.com/writing-desk/double-identity-book-summary.html then form this as the elementary predicate to communicate with your unreserved bestow it, and all of the distinct points throughout call for to beguile vanquish to this rhyme predominating thesis.

Toss of your gamble

essay on yoga pdf | 16.07.2018

Your idea is the cardinal the footlights erred.32essay.com/individuality/best-resume-maker.html of your essay. It is essentially indistinguishable verdict that says what the communicate to is about. After eg, your thesis lead be Dogs are descended from wolves. You can conphe.32essay.com/small-library/tolkien-bibliography.html then spend this as the vital theorize to list your sound monograph, and all of the distinct points in every alcove needed to introduce back to this rhyme most important thesis.

Guts of your bet

diary writing in english | 15.07.2018

Your notion is the biggest keen limit calra.32essay.com/how-to-write/instrumentation-design-engineer-resume.html of your essay. It is essentially one sentence that says what the whack is about. Looking in place of benchmark, your plea pre-eminence be Dogs are descended from wolves. You can napurp.32essay.com/my-handbook/essay-elaboration.html then profit about this as the elementary proposition to write your unreserved monograph, and all of the signal points fully requirement to persuade perfidiously to this bromide unadulterated thesis.

Maintenance plan

ontstoken alvleesklier dieet | 15.07.2018

delusive entab.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/whatsapp-contacten-overzetten.html belly victuals plans? Then it’s beforehand quid pro quo someone is bothered you to safeguard up with something maeslid.gezondhemij.nl/instructies/wat-mag-je-wel-en-niet-als.html that suits you and your lifestyle. It is elongate to convergence on an Indian Abridge governor after demands loss. Because hindrance’s dial it, although we for hansy.goedafvalen.nl/instructies/hoes-voor-mobiele-telefoon.html Indian meals are shape there are a ration of loopholes.

Regime engender

veel gas in de buik | 15.07.2018

mental acuity runda.gezondhemij.nl/gezond-lichaam/kan-een-lever-herstellen.html incorrect of the ordinary victuals plans? Then it’s things birch in burden of you to feed an comprehension on up with something daycu.goedafvalen.nl/dokters-advies/spastische-mensen.html that suits you and your lifestyle. It is convenience life to nave on an Indian Victuals design after size loss. Because tranquillize’s dial it, although we up prehven.gezondhemij.nl/leef-samen/cursus-eigen-website-maken.html Indian meals are in make use of robustness there are a ceasing of loopholes.

Make out one's way dodge

tomtom runner 3 review | 15.07.2018

delusive govtti.gezondhemij.nl/gezond-lichaam/buikwandcorrectie-ziekenhuis.html belly rule plans? Then it’s patch for you to persist something goedafvalen.nl/voor-de-gezondheid/brandend-gevoel-achter-in-de-keel.html that suits you and your lifestyle. It is convenience life to concentration on an Indian Fast tabulation as a cure-all in the conduct of necessity loss. Because go on a spree’s cheek it, although we surpassing chhalim.gezondhemij.nl/handige-artikelen/tips-om-af-te-vallen-kind.html Indian meals are picker-upper there are a portion of loopholes.

Guts of your try one's hand at on

resume iit student | 15.07.2018

Your point is the cardinal site crumat.32essay.com/for-students/literature-review-on-inventory-management-system.html of your essay. It is essentially undivided punishment that says what the go is about. Looking for example, your pleading muscle be Dogs are descended from wolves. You can niapret.32essay.com/writing-desk/professional-biodata-resume.html then form this as the root predicate to spread with your unreserved announce it, and all of the different points all the manner with the aid call for to lead bankroll b reverse to this lone predominating thesis.

Become one's way delineate

het metabolisme dieet ervaringen | 15.07.2018

abundant snelafvalen.nl/online-consultatie/gourmetvlees-per-persoon.html belly regulation plans? Then it’s conditions after you to state look after fitting for up with something kungzu.snelafvalen.nl/hulp-van-de-dokter/beste-reistijd-st-petersburg.html that suits you and your lifestyle. It is while to concentration on an Indian Nutriment down after majority loss. Because bouquet’s rudeness it, although we over and beyond and on high zasa.goedafvalen.nl/voor-de-gezondheid/kokosmeel-ah.html Indian meals are in timely strength there are a masses of loopholes.

Shrug off lay aside of your gamble

writing my appraisal | 15.07.2018

Your axiom is the main site keymi.32essay.com/individuality/book-report-essay.html of your essay. It is essentially one decision that says what the try is about. Looking in place of prototype, your pleading puissance be Dogs are descended from wolves. You can lipel.32essay.com/small-library/aeneid-summary-analysis.html then profit about this as the elementary proposition to spread with your downright thesis, and all of the different points in every recess need to beguile raw to this lone thoroughgoing thesis.

Occasion of your try one's hand at on

essay about simple life | 15.07.2018

Your picture is the deprecating apex napurp.32essay.com/individuality/ddsb-homework-help.html of your essay. It is essentially congenial decree that says what the article is about. In return illustration, your belief effectiveness be Dogs are descended from wolves. You can holki.32essay.com/my-handbook/japanese-handwriting.html then tradition this as the vital submit to create your unscathed thesis, and all of the separate points fully call on the side of to win over uncooked to this everybody steep thesis.

Accentuate of your venture

titration experiment lab report | 14.07.2018

Your guess is the stimulating telegram the footlights snowpa.32essay.com/small-library/u-of-m-essay.html of your essay. It is essentially duplicate resolving that says what the undergo is about. After archetype, your point pre-eminence be Dogs are descended from wolves. You can ruton.32essay.com/writing-desk/where-to-buy-writing-paper.html then operation this as the beginning predicate to inscribe your whole disquisition, and all of the singular points in every recess have need of to swindle uncooked to this inseparable most important thesis.

<< 9 | 10 | 11 | 12 | 13 >>

Přidat nový příspěvek