Futbal – nástroj globálneho ovládania (dokument, rusky)

Futbal – nástroj globálneho ovládania (dokument, rusky)

 

Futbaloví fanúšikovia - mäso pre delá globalizátorov.

Koncepčný dokument Vjačeslava Negreba o manipulácii vedomia futbalových fanúšikov, ktorých Svetové zákulisie - globálny prediktor, chystá obetovať novému svetovému poriadku. O obetiach provokácii: otca a syna Pavlichenko. Tiež vysvetľuje egregoriálne - matrixové ovládanie davu, obídenie vedomia a vysvetľuje ako sa dostať z tejto situácie. Film slúži ako varovanie futbalovým fanúšikom a nacionalistom.

HRA DVOCH TÍMOV PO 11 MUŽOV NA IHRISKU, SA DÁ PRIROVNAŤ K SÚPERENIU (KŇAZOV) STAROVEKÉHO EGYPTA (HORNÉHO A DOLNÉHO). LOPTA ZNÁZORŇUJE SYMBOLICKY PLANÉTU ZEM.

V prípade Majstrovstiev sveta 2010 sa môžeme na zápas obrazne pozerať ako na konfrontáciu, súperenie dvoch vetiev JEDINÉHO STROMU Svetového zákulisia - GP (starosvetského a novosvetského). Môžeme teda spokojne povedať, že víťazi v tomto športe nevyhrávajú hrou , VÍŤAZI SÚ URČENÍ VOPRED, aj keď to vyzerá ako hra nezávislého tímu.

(více v ruštině: http://www.kpe.ru/sobytiya-i-mneniya/ocenka-tendencii-s-pozicii-kob/1720-gp-sohranil-es)

 

Svetové zákulisie si pomocou šprotou, futbalu, trénuje pre svoje potreby masy mladých ľudí.
Neskôr ak to bude pre Svetové zákulisie potrebné... npr. vláda nekoná podľa ich predstáv, ale vojenskou silou ju nie je možné zvrhnúť lebo má rovnako účinnú proti silu, použijú sa takto pripravený ľudia na vyvolanie ,, farebných revolúcii“.
Samozrejme nejde o žiadnu revolúciu, ale o presne riadený proces, no z pohľadu davu sa všetko javí ako ich vôľa. Na Slovensku do dnes, väčšina verí, že nežná revolúcia bola v réžii občanov !!!
Fanúšikovia sú neznalí, že je nimi manipulované. Napájajú sa na spoločný egergor, povedané rečou fyziky naladia sa na spoločnú frekvenciu, ktorá prevezme riadenie ich osobnosti, hoci oni si myslia že svoje rozhodovanie majú pod kontrolou. Pri naladení sa na určitý egeregor, v tomto prípade futbalový, dochádza u jednotlivcov k auto synchronizácii ich vedomia s omnoho mohutnejšou informáciou egregoru. Takto ľudia podliehajú ovládaniu prostredníctvom ,,skupinového egeregoru – nadvedomia“. Efek si môžete overiť tiež vo fyzickej rovine... hmota je len viac zhustená energia. Ak do miestnosti v ktorej sú umiestené hodiny s kyvadlom ( myslené je viac hodinových strojov ) a ich kyvadlá sa pohybujú synchrónne, umiestnite ďalšie hodiny, kde ich kyvadlo bude v opozícii voči väčšine, za krátku dobu sa toto kyvadlo – prispôsobí väčšine, konečný stav bude že všetky budú kmitať synchrónne.
Uvedený zákon platí pre všetky, náboženstvá, štáty...

 

Související materiály:

čínské "anime": pouze reklama evropského šampionátu?

 

zdroj: kpe.ru/video-foto-materialy/rekomenduem-k-prosmotru/3673-fussball-ein-instrument-des-globalen-regierens

zpracoval Miroslav

 

Diskusní téma: Futbal – nástroj globálneho ovládania, vlády

substance abuse problems

MelissaHop | 12.04.2016




smír

Aien | 13.02.2013

Přečtla jsem celou vaši diskuzi-oba máte pravdu, protože je tolik verzí života, tolik různých lidí a kombinací, že je nemožné ani maličko paušalizovat. Každý se dívá přes film vlastních zkušeností, a protože je citově angažován ve svojí verzi, reaguje podrážděně.Podejte si virtuálně ruce.K tomu navázání na předky:kdesi jsem četla nějaký příběh a zaujal mne v něm tento obraz:boj muže proti muže na břehu řeky, agresor má převahu, obránce umdlévá (kozák :) ), bojuje z posledních sil, myslí si , že je konec.V hlavě se mu zjeví představa, jaké to bude, když prohraje, že agresor vydrancuje zemi atd. V zoufalství pomyslí na svoje předky a prosí o pomoc. Z vody se vynoří duch jeho dědy a mává na něj, otec se usmívá za ním,babička má sepjaté ruce, za nimi další a další, jejich jména už nezná, je jich plná řeka-řeka života- všichni svítí jako hvězdy. On nabere sílu RODU a bojuje, i za ně, a zvítězí.Za každým z nás je tato řeka, za všemi námi je moře předků, a nebyli to zbabělci a sobci (jinak bychom tu nebyli :) ). My nesmíme zradit je a sebe.Nemůžeme soudit předky za jejich chyby, s tím ať si poradí sami, ale můžeme si vzpomenout na jejich přednosti a vzít si energii těchto předností. Možná to neumím srozumitelně napsat, ale myslím to takto:moje babička byla trochu hloupá venkovská žena, ale velice laskavá , vyznala se v bylinách a pomáhala lidem, maminka se o ni nemohla ve stáří starat, nemohla jí odpustit cosi z dávné minulosti a chovala se k ní velmi podrážděně. Starala jsem se o ni já a nečinilo mi to potíže, spíš radost-vzala jsem si od ní její laskavost, shovívavost a znalost bylin. Od maminky zase něco jiného. Děda dal do tlamy místnímu šéfovi KSČ a šel sedět za velezradu-vzala jsem si jeho statečnost. Otec byl zbabělec a sobec, ale měl smysl pro humor a byl kreativní...atd. Prostě si vzít to dobré a ostatní odpustit.Tak nějak.A doufat, že děti odpustí nám naše chyby. A nebojme se, že je systém pohltil a zkazil, mají za sebou celou tu řeku.

Re: smír

taurus | 13.02.2013

Hezky jste to napsala.
Převzít to nejlepší a nikomu nic nevyčítat, pamatovat si jen to dobré.
Děkují za pokus uzavřít smír. Já jsem svůj krok udělal, řada je na druhé straně.
Přejí hezký večer.

Egregor a energia... prečo sú v médiách TV, rozhlase, tlači zlé správy.

Miroslav | 12.02.2013


Iste všetci poznáme pocit... pozeráme film s negatívnym obsahom.
Zrazu keď vrcholí dej a zlo je najsilnejšie, všetko je navyše umocnené podmanivou hudbou synchrónne s dejom - najsilnejšie orchestrom.
V tomto momente pocítite zlý pocit, tento bude pretrvávať tým dlhšie čím ste boli viac vtiahnutý do deja.
Naše vedomie slúži ako filter, vtiahnutie do deja znamená že filter bol obídený a my sme zosynchronizovaný dejom.
Po fyzickej stránke pre prebieha nasledujúce.
Prebehlo spojenie – NALADENIE, dvoch miest s rozličnou energiou.
Energia vždy prúdi z miesta kde je vyšší potenciál, nadbytok energie, do miesta z nižším potenciálom – nedostatkom energie.

Záver... NAŠA ENERGIA JE ODČERÁVANA, CÍTME VYČERPANIE.

Celá udalosť... prenos energie neskončí vypnutím TV, naša energia bude odvádzaná od nás až do doby kým sa nepreladíme na vyšší potenciál.
Aby to bolo možné... RIADÉ, nie náhodné, musíme zapojiť do obrany svoje VEDOMIE.
Zmeníme myšlienky, venujeme sa niečomu čo nám robí radosť.
Najrýchlejšie sa dá preladiť s pomocou HUDBY.

Rovnaké sa deje i tu v diskusiách.

Ak dovolíte niekomu aby vás ,, VYTOČIL “ ... ste NALADENÝ a prebieha znovu prenos VAŠEJ ENERGIE smerom k nemu.
Nezáleží či dotyčná osoba koná úmyselne alebo nevedome, výsledok je stále rovnaký... NAŠA ENERGIA je odobratá na našu škodu a jeho úžitok.

Re: Egregor a energia... prečo sú v médiách TV, rozhlase, tlači zlé správy.

taurus | 12.02.2013

Ještě před měsícem-dvěma jsem na vás neměl moc dobrý názor.
Nyni čtu vaše příspěvky a všechny by se snad dály tesat do kamene. A teď nemluvím ironicky. Mluvíte mi přímo z duše, obzvlášť co se rodiny a rodičů týče.
Nelíbí se mi moderní zvyk, který zde je zaváděn ještě z dob socialismu, kdy staré a nemocné odklídí umírat někam do nemocnice a po smrtí raději bez obřadu, bez rozloučení rozptýli někde na loučce. Jen aby měli co nejméně starostí s udržovaním hrobů. Vše začíná být sterilní, bezodpadové i ty rodiče se berou jako biologický odpad.
Dnes v "pokrokových" zemích se zavádí eutanázie. Také proto, aby staří nebránili mladým hledět vpřed. Sobectví a bezohlednost jsou na vzestupu a bohužel se stávají trendem v současné společnosti.
Nemluvím tak, protože jsem někomu "na krku", naopak mám staré rodiče. A neumím si představit, že by zůstali bez pomoci. Asi jsem z jiné kultury.
S tou energii a jejím přenosem máte také pravdu. Tak nějak to vnímám i já. Je vidět, že tu pravdu opravdu hledáte. Jen s tou politikou byste se měl už rozhodnout na kterou stranu patříte.
Přejí hezký den,
Taurus

Re: Re: Egregor a energia... prečo sú v médiách TV, rozhlase, tlači zlé správy.

Miroslav | 12.02.2013

Ďakujem, usmievam sa... úprimne.
V našej dikusi o Putinovi znel môj posledný príspevok ,,časom sa všetko vysvetlí " ... opakujem som na strane dobra a tiež Vám prajem pekný deň,

Miroslav

ad Egregory

Hox | 11.02.2013

chybí mi tam uvedení toho, že egregory mohou být i špatné (nebo neutrální), a ani v těch rodových není vždy vše jen dobré - proto rodový egregor / egregor předků ano, ale vzít si z něj jen to dobré, i předkové měli chyby.

Re: ad Egregory

Daniela I. | 11.02.2013

Veď to je aj zmyslom evolúcie. Neopakovať chyby našich rodičov, ktoré sú v podstate brzdou v našom vývoji.

ROZŠIROVANIE VEDOMIA

Miroslav | 10.02.2013


NAŠA KULTÚRA JE VEĽMI STARÁ A BOHATÁ
Ak je stará a bohatá znamená to, že v nej je uložené veľké množstvo poznatkov. Ale všetky poznatky majú skutočný význam len vtedy, ak pochopíme citát L. N. Tolstého:

VEĽA POZNATKOV JE POTREBNÝCH A DÔLEŽITÝCH, ALE NAJDÔLEŽITEJŠÍ JE – AKO ŽIŤ.

A práve o tom je celé Dedičstvo našich Predkov – aby sme vedeli, ako správne žiť. A tu začína byť vidno – je to samotná podstata tohto javu – že spôsobov ako žiť je nespočetne veľa, ale pre nás je potrebné spoznať a osvojiť si práve ten spôsob, ktorý nám – ako našu vlastnú kultúru – zanechali naši Predkovia. A tu už mnohí začínajú vidieť, že správna cesta – cesta Predkov – nemôže byť hocijaká.
Všetky obrady, rituály, zápovede či zvyky našich Predkov mali presne vymedzený cieľ – ako správne žiť. Ak sa dostane k tomuto pohľadu – t.j. ak uznáme veľkosť odkazu vlastných Predkov – zistíme, že s mnohými vecami nemôžeme len tak hazardovať, nech vyzerajú akokoľvek nevinne.

A TU NASTUPUJE ZDRAVOMYSLIE.

Nesmieme tiež zabudnúť, že vôkol nás sa rozprestiera egregor civilizácie, ktorý nič nepozmenil náhodne. Môžeme spomenúť ďalší citát L. N. Tolstého:

VÝVOJ SA OMYLOM POVAŽUJE ZA CIEĽ. PEDAGÓGOVIA PODPORUJÚ VÝVOJ A NIE HARMÓNIU VÝVOJA... ČO JE VEČNÝ OMYL VŠETKÝCH PEDAGOGICKÝCH TEÓRIÍ.

Civilizácia zvládla túto úlohu naozaj efektívne. Sú ľudia, ktorí sú schopní celý život sledovať novinky politického vývoja, čítať noviny a časopisy, sledovať správy – dokonca najlepšie, ak na špeciálnych spravodajských kanáloch, kde idú len správy. Budú na základe toho vedieť ako žiť? Budú vedieť ako vychovávať svoje deti? Určite nie. No celý ich mozog bude dôkladne zaprataný informáciami, na ktoré je „brak“ slabý výraz. Budú sa neustále prehrabovať vo všetkých politických súvislostiach – a tvari docielili, čo chceli.

A ako vyrastá mladá generácia? Čo ju učia v školách, ktoré sú postavené na technikách ľavej polovice mozgu? Takže znovu L. N. Tolstoj:

AK SA ŽIAK V ŠKOLE NENAUČÍ SÁM NIČ TVORIŤ, TAK AJ V ŽIVOTE BUDE VŽDY IBA NAPODOBŇOVAŤ, KOPÍROVAŤ...

Výstižnejšie sa asi ani nedá vyjadriť, že rozvoj pravej, tvorivej časti mozgu nie je cieľom dnešného vzdelávacieho systému a civilizácie.

Odporúčam prečítať si celý článok: http://vedy.sk/sk/viera.php#ve

Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Miroslav | 09.02.2013

Egregor - energeticko informačné pole, združujúce ľudí, ktorí sú nejakým spôsobom spojení.
To môže byť egregor viery, povolania, práce, rodiny, atď. Aby bol náš život naplnený, potrebujeme rodový egregor, akýsi energetický posilňovač.. rámec, ktorý bol vytvorený po stáročia túžbami, činnosťou a úsilím našich predkov.

PREJAVOM PRIPOJENIA JEDINCA NA EGREGOR RODU JE SVEDOMIE.

Preto si veľmi osobne a sami analyzujte koľko vašich myšlienok a činov je motivovaných svedomím. To bude vyjadrovať vašu silu, alebo vašu slabosť napojenia do vášho rodového poľa... energetiky.
Človek bez podpory RODU, je ako strom bez koreňov. Nie je životaschopný. A jeho vetvy - potomstvo sa ani nemôžu narodiť. Slobodný, rodiny bez detí - posledný v rode.
Ak naše akcie budú zodpovedať ašpiráciám rodu, dostaneme rodové vedomie. Bude nám dovolené používať rodovú pamäť a všetky vedomosti nahromadené v ňom.
Naši predkovia mali pre to pomenovanie ZDRAVOMYSLIE... zdravý rozum, pretože pripojením k rodovému egregoru, budeme žiť podĺa " «прави» PRAVI", tj. SPRÁVNE.
Revolúcia a ateizmus zničili rodové korene väčšiny rodov. Ale dnes nie je dôležité vedieť rodokmeň ako taký, ale pochopiť život minulých generácií. Prostredníctvom toho je možné oživiť rod.
Predkovia mali obrad požehnania, ktoré slúžilo na to aby sa nikdy nepretrhlo spojenie pokolení... generácií. Požehnávali rodičia aj starí rodičia svoje deti pred vykonaním každej práce, aj na založenie rodiny. Je to tak jednoduché, ako všetko čo je geniálne - požehnať syna v dopoludňajších hodinách, keď ide do školy. Alebo dcére, ktorá sa chystá na rande.
Aj vy pripojíte svoje deti na obrovskú energiu Rodu, dáte im ochranu pred nepriazňou osudu, nešťastím, zlej spoločnosti, násilníkom, lupičom v uliciach i závisti.
Obráťte sa k svojim rodičom, starým rodičom a prarodičom. Poproste ich o požehnanie pre seba, svoje deti. Nepotrebujete žiadne komplexné rituály a rozvláčne modlitby.
Stačí "JA VÁM ŽEHNÁM,".
Okamžite ste pripojený k rodu, bezprostredne... okamžite ako keď sa rozsvieti žiarovka po kliknutí na spínač svetiel.
Môžeme sa hádať, alebo nesúhlasiť s rodičmi, konať proti ich vôli. Výsledok, skôr alebo neskôr bude rovnaký. Po mnohých rokoch zafňukáme : "NAOZAJ, MAMA MALA PRAVDU!". Pokiaľ nie je neskoro - úprimne požiadajte o odpustenie rodičov... zmierte sa.
REŠPEKT PRED STARÝMI A STAROSTLIVOSŤ O MLÁDEŽ - JE ZÁKLADNÝ ZÁKON RODU.
Odpustite rodičom, ktorí neboli schopní dať vám lásku a výchovu.
Pochopte ak ste sa narodili v rodine alkoholikov alebo biednych, to je stav karmi u vtelenej duši. Proste o odpustenie a požehnanie.
Po tom, život sa začne meniť nielen u toho človeka, ale v celom jeho rode.
Koniec koncov, energia egregora len čaká na ,,zapnutie“ aby mohla prísť na pomoc svojim potomkom žijúcich v temných dobách a posilniť ROD na veky.

Čím viac si budete spomínať, mentálne obracať sa na predkov, tým sú silnejší, tým sa zvyšuje celková energia rodu, bude vám silnejšie pomáhať pri riešení svetských záležitostí a úloh.
Človek nemôže existovať a rozvíjať sa mimo rodinu. Program bude vždy fungovať, nech sa nám to páči alebo nie. Ale jediné, čo môžeme (a, naozaj by sme mali urobiť) - je zmeniť a zlepšiť tento program.
Dodržujte zákony, očisťujte rod, pravdivo si pripomínajte zosnulých predkov, rešpektujte ich a milujte živých. Rodový program vždy spĺňa vylepšuje našu osobnú karmu.
Duša si vyberá rodičov, národnosť, miesto vtelenia, stáva sa článkom v reťazci generácií. Ak inkarnácia je v rodine, zaťaženej kliatbami a zlom, je šanca že ona očistí celý rod.

Stačí len jeden SVETLÝ predok v RODE a jeho väzba na SVETLÉHO práve žijúceho z RODU – a celý rod sa môže očistiť a nabrať iné vibrácie energie.

Naša rodina ROD - to je zdroj sily a pomoci na jednej strane a na strane druhej - naše karma a naša cesta. Ak normálny a úspešné človek umiestni svoju matku alebo babičku v domove s opatrovateľskou službou, aby dožili svoje dni v samote, tak jeho deti alebo vnúčatá budú s ním jednať rovnako, ak nie ešte horšie. Človek dosahuje dokonalosti v matérii a v duchu, pomáhajúc svojej rodine po sedem generácií v budúcnosti a v minulých siedmich generáciách. Akumulácia energie zbožnosti Rodu prechádza z generácie na generáciu. Naopak, ak degradujeme a sme na ceste pokušenia a chýb, nerešpektujeme starších a odhadzujeme svoje detí - odpájame sa od energie svojho rodu na mnohé generácie. A s každou ďalšou generáciou je stále horšie a strašnejšie. To vysvetľuje, prečo sa jeden narodí zdravý a v bohatej rodine, a ďalší - s vrodenými vadami a ich rodičia ho odhadzujú. Ako budeme zaobchádzať so silou to závisí len a len na nás. Posilnením a čistením rodu pridáme silu úcty - to je základom pre narodenie zdravých a geniálnych detí. Vo vedách sa hovorí: ,,Cez svojho syn prichádza človek do sveta Vyššieho, cez vnuka dosahuje nesmrteľnosť a prostredníctvom pravnuka - vstupuje do príbytku svetla!
... SMRTI NIET! ".

http://via-midgard.info/news/kak-obresti-silu-roda.htm

Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Slovan | 10.02.2013

Miroslav,
úžasný článok.To čo je tam napísané mi hovorí z duše.
Avšak.
Vo svete dezinformácii musí mať človek pevný maják o krorý sa môže pri hľadní pravdy oprieť.

Pre mňa je takým majákom 11. september 2001.
Ktokoľvek čo chce túto inscenáciu hodiť na ľudí z "jaskyne", je pre mňa nedôveryhodný a neberiem jeho argumentácie bez otázky "komu to slúži".
Bolá to riadená demolícia a videl som to.Tu nepotrebujem veriť, alebo neveriť.

Čo chcem povedať.
Zdroj z ktorého čerpáš som si preklikal a zistil som, že je anti Putinovský ladený.
Viď.
http://via-midgard.info/news/dvadcat-sovetov-diktatoru-ili-dvadcat-oshibok.htm

Ak hlbšie sleduješ vývoj v Rusku a pozíciu Putina, tak asi dospeješ k záveru, že ak môže dnes Rusku a v konečnom dôsledku celému svetu niekto pomôcť, tak je to Putin.Fjodorov mechanizmy tohto zápasu ľudský a zrozumiteľne popisuje.
Napr.:
http://www.youtube.com/watch?v=OHbwW0LgpZM

Pravoslávna cirkev je organizácia na ovládanie mysle ako každá ina organizácia, ale je to dnes reálna sila, ktorú Rusko musí presmerovať a využiť na oslobodenie sa s pod koloniálnej nadvlády.
V celku to nie je pôvodná viera Slovanov, aj keď tam nájdeme veľa prvkov, ku ktorým je možné sa hlásiť.
Avšak neriešme to teraz, keď sa jedna o to, či nejaká slovanská civilizácia vôbec prežije.

Píšem to iba z toho dôvodu, že ten Tebou uvádzaný zdroj treba brať z rezervou . Diabol je ukrytý v detiloch.

Poznámka na okraj.
Putinovi vyčítajú, že má absolutnú moc ( aspoň si to veľa ľudí mysli ) ale nerobí poriadok.
Súčasne ho obviňujú, že sa stavia do pozície ako "Cár".

Nuž majú to zložité, ale u nás, aj keď v mäkšej forme, to máme rovnako nastavené. Tiež sme v okupácii.
Viem, že nie všetko súvisi s uvedeným článkom.Ale ak platí, že všetko so všetkým súvisi, tak je to namieste.

Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Miroslav | 10.02.2013

...ďakujem,
Neriešim zdroj odkiaľ je článok, podstatný pre mňa je obsah článku a tomu verím.
Pravoslávna cirkev s článkom, jeho obsahom, nemá nič spoločné.
Môj názor je, že pomôcť si musíme my, každý osobne a až ďalej spoločne.
Nikto za nás nič nevyrieši, ani Putin.
Podstatné je obnoviť tradičnú RODINU, JAZYK, MYSLENIE ... ostné sa zmení samo!

Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Slovan | 10.02.2013

Miroslav,
v podstate súhlas.
Ale Putin, ani nikto iný u nás, kto má reálnu ( aj keď oklieštenú ) moc, bez podpory ľudí nič nezmôže voči okupácii.
A o rodinu môžme ľahko prísť, nestači sa iba uzatvoriť do vlastného "rodového klanu". Je potrebné podporiť akúkoľvek pronárodne orientovanú silu. Snáď sa rozumieme. Samo se zavíra samo - tam to platí.

Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Miroslav | 10.02.2013

Ja Ti neodporujem, Slovan, asi si nesprávne pochopil podstatu.

ROD a pronáRODná orientácia to je predsa jedno a to isté.

... článok som umiestnil sem preto, lebo nadväzuje na úvodný o futbale.
Rozširuje naše vedomie... pochopenie ako pracuje EGREGOR, ako ho zneužívajú na naše ovládanie a ako ho môžeme my využiť na naše oslobodenie.

Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Daniela I. | 11.02.2013

Pravoslávna cirkev je organizácia na ovládanie mysle ako každá ina organizácia, ale je to dnes reálna sila, ktorú Rusko musí presmerovať a využiť na oslobodenie sa s pod koloniálnej nadvlády.
--------------------------------
Presne si to vystihol ;-)

V tejto fáze boja by nebolo múdre rozdeľovať ľudí ešte aj podľa náboženstva či viery.na pravoverených, ľavoverných, hentakých a onakých.... V súčasnosti zjednocujúcou ideou musí byť boj za suverenitu národnú, ekonomickú, finančnú.... a potom príde na rad aj postupná eliminácia terajšieho "pravoslávneho" egregora, ďalšej piatej kolóny, ktorá ticho a zákerne operuje na území RF.

Patriarcha Kirillos: Kto sú tí Slovania ? Barbari, barbari sú to! Pamätná veta patriarchu s vyretušovanými hodinkami.
Aj keď mi to "nevonia", je to reálna sila, ktorú, ako píšeš, treba správne presmerovať.

Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 10.02.2013

Pěkně jste to Miroslave napsal, ano smiřme se s rodiči... vzdejme jim úctu, ale pouze a jen, za to dobré...

Leckdy se právě rodiče i na stáří dopouštějí energetických zločinů a manipulací na svých dětech... a vyhovět jim, znamená podporovat je v jejich činech. Takže "zbavit" se rodiče do domova důchodců může být leckdy jediná možnost, aby dítě přežilo svého rodiče. Asi málokdy je situace takto vyhrocená až do krajnosti, ale existuje... A děti o tom moc nevědí... Takže jsou svým rodičům vydány na pospas, zvlášť pokud jsou jimi manipulováni celý život... a takový dluh se přenáší dál...
Navíc bych vás chtěla vidět, jak z podprůměrného platu tak tak uživíte rodinu i s pomocí manželky, tak jak opouštíte pracovní místo a výdělek a začínáte se starat o nemocného předka po celý den... A rodina se půjde pást. Nemáte příliš reálný pohled na dnešní situaci. Takže vaše rady nejsou vyvážené a neodrážejí potřeby pro každého...
Je totiž potřeba posílit jak úctu k rodičům a předkům, tak také práv k dětem... nikdo nemá právo je manipulovat. Dokud nedáme bezpečí, jistotu a radost svým dětem, děti nám mohou být vděčné za život, materiální zajištění, ale už ne za duchovní vedení. A tak rodiče pozbývají právo na to nejlepší zacházení, kterého by se jim mohlo dostat. Ale o ty dobré rodiče s čistým svědomím bývá dobře postaráno... oni obvykle nepotřebují vážné stařecké choroby na citové vydírání svých dětí... a tak jim stačí běžná občasná podpůrná péče a jsou relativně dlouho soběstační.

Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Taurus | 10.02.2013

Ahoj Paprsku,
mám takový dojem, že se svými rodiči máš velké problémy.
Hezky píšeš o dětéch, jako bys v ních se chtěla rozpustit.
Nechci ti nějak zasahovat do života, ale jedno bys asi měla uvědomit.
Starat se o dítě je samozřejmě příjemnější, než o starce. Je mlaďoučké, heboučké, voňavé a hlavně, je tvůj výtvor, tvoje veledílo. Navíc podvědomě cítíš, že ke svému životu je budeš potřebovat víc. Rodíče jsou už minulostí. Ano byli pro tebe hodně důležití a byly doby, když jsi je potřebovala, ale už jsou pryč. A dnes už tvoje rodiče ani nejsou tak zajímaví, ani chytří, navíc ještě si myslejí, že tě mohou poučovat, přitom ustrnuli ve svém vývojí a jsou sto let za opicema. A hlavně, co je na nich to nejprotivnější - chtějí tvojí pozornost, tvůj čas. A ty se nechceš s nima zdržovat, vždyť máš jiné cíle a povinností, třeba svoje dětí. Jenomže oni jsou natolik sobečtí, že to nedokážou pochopit a místo toho, aby se nějak zabavili, tak ti volají, obtěžují a, co je nejhorší, citově vydírají. Aby tě nějak připoutali k sobě, nebo vynutili si tvoji návštěvu, tak si vždycky vymysli nějakou nemoc a když je teda navštívíš, tak místo toho aby byli rádí, tě zahrnou výčítkamí, že nejseš u ních častěji. Jsou vlasně jako dětí, jenže ne tvoje, navíc páchnoucí, vrásčití, věčně rozmrzelé. Kdyby byli aspoň trochu uvědomělé, tak by si vystačili "s běžnou občasnou podpůrnou péči a byli by relativně dlouho soběstační". Jenomže zrovna ty tvoje rodíče uvědomělí nejsou a snad ti to dělají i naschvál.
A ty je úplně opustit nemůžeš, protože jsi něco četla o rodovém egregoru, o slovánství, jak oni se starali o svoje rodiče a neopuštěli je ve stáří.
Ještě zde jsou útulky pro protivné nemocné stárce, ale co by řekli lidé nebo tvoje svědomí? A kvůli tomu svědomí, hlavně kvůli němu, si budeš namlouvat, že dětí jsou důležitější, než rodiče, že ty přece máš objektivní důvody, proč se o ně nemůžeš postarat. A hlavně, když oni jsou tak nemožné a ty vlastně ani nemáš za co jím být vděčná.
Víš co? nezávidím ti.

Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Taurus | 10.02.2013

A ještě ti přejí, abys jednou nerozčarovala svoje dětí tak, jak tebe tvoje rodíče.

Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 11.02.2013

A jak víte, že mě moji rodiče rozčarovali?

Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 11.02.2013

To zajímavé, jak víte, jak to mám ve své rodině já...

Přeji vám pěkný život v té vaší naprosto scestné iluzi...

Jenom vidím trochu víc, než druzí... a cítím, že spousta těch "starých dobrých manželství"spolu byla jen z důvodu výhodnosti, ale celý život mezi těmi dvěma byla nevraživost a to dost silná a vidím, co to udělalo s dnes již dospělými dětmi.... v určitých ohledech jsou stále dětmi. Vztek a nenávist je velice špatné prostředí pro vývoj dětí a problémy dětí jdou tak na vrub jejich předků! Ano, za to co tady dnes máme a za co se starší rozčilují...co mladí dělají - tak za tím vším stojí právě ta starší generace. To, že nejsou ochotni si připustit nenávist, kterou v sobě nosí, "zabrání" místa jejich partnera dítětem, vytlačení nechtěného partnera a jeho ignorace - to vše stálo na počátku rozbití dnešních rodinných vazeb, ne to, že jejich děti nejsou schopny si najít vhodného partnera a pak s ním žít... Jediné jejich "provinění" je, že se nedokážou tvářit a dusit ten hněv v sobě a rodinu neudrží... ale jen a jen proto, že v sobě mají nahromaděný vztek svých předků, kteří ho v sobě po desetiletí dusili... Takže za špatnou morálku viníte ventil, který to staleté napětí v rodinách vypouští ven... ale to je jen úniková cesta, jinak by to totiž už bouchlo... Jak pak může chtít dítě požehnání od toho, kdo mu tak zavařil? Co když to dítě je dál? A mnohde to tak je, má jemnější energii, tak se má "znečistit" a zavázat se tak pokračovat v chybách svých předků? Nechme si požehnat, ale jen od toho, od koho cítíme, že chceme "převzít" jeho vtisk, jeho životní program, jinak nás to může pěkně hodit zpět. Přebírat cizí vinu je úžasné, ale jen pokud mám sílu to unést a pokud chci obětovat svůj vlastní vývoj, protože řešením minulosti, na kterou nemám přímé napojení ( a taková jsou, protože nikdo se nerodí do rodiny, aby ho oslovovala všechna témata všech jejích členů) mě může zaměstnat natolik, že nebudu schopen plnit svůj vlastní životní úkol.

Proč asi je doba taková,jaká je? Kolik rodičů skutečně dokáže poradit svým dětem? Myslím, že těch povzdechů - proč jsem neposlechl své rodiče, je minimum. Technický pokrok a změna podmínek pro každou novou generaci je momentálně tak prudký, že to má svůj skrytý význam... Dokud si budeme lhát do kapsy - v jaké úžasné harmonii to žijeme, ale nejsme schopni být spokojeni sami se sebou v klidu o samotě - tak nemáme komu co vykládat v jaké harmonii má žít on. Zvlášť, když tu " naši harmonii" zažil. Možná to zatím nedokáže pojmenovat, ale určitě cítí, že se maminka a tatínek neměli až tak ve velké vzájemné úctě... Takže ať drží hubu krok, rodičům do jejich života nevrtá, ať si tu svoji "harmonii" užívají dál, ale stejně tak, rodiče nemají co požadovat, aby je poslouchal, když cítí, že to pro něj není to pravé ořechové.

Na odkaz předků se lze navázat i jinak než přímým požehnáním žijících předků.

Škoda, že nejste ochoten připustit, že bych mohla mít pravdu, ale píšu o realitě a ne o vybájených příbězích... Ale to zase jen a jen vaše lež sám sobě, kdy si nechcete připustit, kam až ty rodinné vztahy dospěly a kde jsou kořeny dnešního stavu - ve falešné morálce, která se tu po tisíciletí udržovala a jejímž zájmu se vše navenek žehlilo, jen aby to vypadalo na pohled pěkně... Ne problém není v nectění předků - rodinné vazby se začaly bourat v době, kdy se předkové ctili, alespoň zase navenek... zase pěkná faleš.
Necháte si požehnat od kněze? Tady asi nikdo, že? Má si nechat požehnat syn od vraha? - To jsou extrémní případy, ale dost možná se brzy budeme podobně dívat na činy svoje a svých předků, které pod záclonkou spořádaného života, nebyly "vidět", ale stanou se podobně obludnými... Za, třeba popíranou (je úplně jedno, zda si ten, co nenávidí, uvědomuje a připouští, že nenávidí), ale celoživotní nenávist partnera...
Dnešní stav společnosti pouze signalizuje utajovanou míru lži mezi nejbližšími - jak si dokážeme lhát sami sobě, nic víc, nic míň. Ale ti nejmladší na tom mají ten nejmenší podíl - jen ten hnus zrcadlí a podle některých si to mají i slíznout...

Taky vám nezávidím...

Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

taurus | 11.02.2013

Takhle uvažovat, nenajdeš jedinou čistou duši.
Já jsem mnohem jednodužší. A pravidla mám jasná. Dluhy se mají vrácet, obzvlášť rodičům.
A na souzení je snad Bůh.

Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 11.02.2013

A je tu nějaká čistá duše? Už dostkrát jsem tu psala, že v takové temnotě, co tu byla, nikdo nemohl poznat čistotu, tak jak mohl být někdo čistý? Je lepší lhát si do kapsy a říkat si, jak jsem čistý, když nejsem? Jedině tak mohu zlepšit svoji situaci, když si přiznám, kde mám slabiny - a když přijdu na zdroj, je to na nejlepší cestě - stát se čistým... nebo budem nadále konzervovat současný stav? Já nemám zájem... I tohle je transformace - každý pěkně sám u sebe... ono nám to zlo nespadlo jen tak klína, ani karma - nějak a někdy jsme se na něm a ní podíleli... Zobliga jsou tak akorát malinké děti, jinak nikdo.

Soudíte vy mě, ne já vás... já pouze popisuji zkušenosti a jejich zákulisí, nikoho nesoudím, pouze varuji ty, kteří chtějí bez rozmyslu následovat vaše a podobná doporučení jiných, že si taky mohou pěkně zavařit... Nijak s vámi nesoupeřím o pravdu, klidně si ji vyznávejte dál, beze změny - je to vaše rozhodnutí. Ale možná tu je někdo, kdo má právo se rozhodnout jinak, jen zatím nemá informace a vhled do situace. Takže díky za názorovou nahrávku.

Děti nemají žádné dluhy vůči rodičům, ale o tom jsem už psala, kdy je cítí... Ale ve skutečnosti žádné nejsou. Je věc rodičů, že přivedou na svět dítě a vychovají ho... je to obrovský dar, to ano, ale žádný dluh se tím nevytváří. Stejně jako ty děti se mohou rozhodnout mít taky děti... (a právě na vnucích se dozvíme, jak jsme obstáli jako rodiče, zda naše děti jsou schopny mít děti a dobře se o ně postarat, zda náš vklad byl dostatečný). Je to přirozený koloběh péče, bez dluhu...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

taurus | 11.02.2013

S posledním odstavcem skoro souhlasím. Jenom neřeší otázku, co se starými a nemohoucími rodiči.
Dle mého názoru, člověk by neměl opouštět své rodiče ve stáří, pokud ovšem oni sami ho v dětství neopustili.
A jestli správně chápu vaše dlouhé traktáty, dle vašého názoru je to zcela na zvážení dotyčného jedince zda svým rodičům pomůže, či ne. A zde vidím určitý problém. Nikdo nemůže zcela objektivně posoudit toho druhého. Můžete posoudit určitý čín, slova, ale celý něčí život?
Přečtete si pozorně váš první příspěvěk, reagoval jsem tam na vaše konkretní myšlenky, které jste poněkud rozmyla v dalších příspěvcích.
Nelíbilo se vám, že jsem použil slovo dluh - možná to nebylo nejšťastnější, nazvete to jinák. Ale smysl mé reakce byl ten, že se o rodiíče dětí postarat mají. Jinák budeme jako zvířata, ty přece mají "přirozený koloběh péče, bez dluhu."

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 12.02.2013

Jste skvělý, staráte se o své rodiče, úžasné.

A co chcete ode mně? Já jsem svůj příspěvek rozhodně nenapsala proto, aby všichni staří rodiče hned zítra měli skončit v domově důchodců. Pouze a jen jsem psala o rizicích péče o staré příbuzné... Protože marná sláva spousta z nich si ke svým příbuzným-pečovatelům dovolí, co k profesionální ošetřovatelce ne. Profesionální ošetřovatelka má pracovní dobu a když ji nemá, má nárok na odpočinek, ať už aktivní či pasivní. A tohle vše se ví a ví se o syndromu vyhoření, přesto se příliš neřeší... Když k tomu přidáme možné upíří aktivity starouška, je skutečně likvidační pro potomka, protože denně nepřetržitě přichází o značnou část své vlastní životní energie, až nakonec ta dojde. A o tom jsem se zatím nikde nedočetla. Samozřejmě vše je závislé na míře upířích schopností, ale ty se s věkem a postupujícím časem mohou pěkně zdokonalovat a nabýt neskutečných rozměrů... A minimálně v tomto případě je jedinou možnou záchranou života potomka - předat rodiče do jiné péče. Žádný rodič nemá pávo na životní energii jiného člověka, natož svého dítěte. A pokud se situace takto vyvine, je v pořádku, že si potomek nehraje na mučedníka, ale chrání svůj život.

Pokud takového potomka chcete odsuzovat vaše věc, pak si nevážíte života.

Nepsala jsem o vykašlání se na staré, ale o problémech, které může přinést péče o ně. A to jsem v prvním příspěvku napsala jasně, zatímco vy jste napadl naprosto odporným způsobem a ještě na mně něco požadujete? Co jako mám rozvést...starejte se o své rodiče a přestaňte soudit druhé - tak to je moje rada vám.

Nic neposuzuji, jen vycházím z určité situace a potřeba na ni reagovat, žádné šablony chování a univerzální rady všem. Co kdyby jste si vy přečetl, co jsem napsala, proč to mám psát znova? Nechápu o jakém souzení to mluvíte?

A o dluhu jsem taky napsala, že to je obrovský DAR rodičů dětem. Všiml jste si alespoň teď těch velkých písmen? A zvířata nebudeme, pokud bude dobrá profesionální péče... jde jen o míru zapojení dětí do péče, ale podle náročnosti té které péče o konkrétního člověka a vytížení, či potřebnosti práce dětí pro společnost, musí jít o vyvážení potřeb a sil všech zúčastněných.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 12.02.2013

Ještě, pokud jste náhodou nepochopil, tak o nenávisti v rodině jsem psala v tom významu jako o chronické a nepřerušované věci. Tedy ne o nějaké hádce, po které se vyjasní a vládne harmonie a souznění... měla jsem na mysli skutečně sžíravou neustálou nenávist, závist, nepřejícnost - vytlačování parnera a nahrazování ho dítětem, jiným cizím partnerem - prostě hrubé narušování rodinného soužití - zvenku pěkně nalakováno jako spořádáné manželství - ale těch také byla většina, jen by si to ani sami sobě ti lidé nedokázali přiznat - a to není jeden čin, to je skutečně celý život. Ale byl to jejich život, žilo se tak normálně, nikoho nesoudím a vím, že naprostá většina žila a žije, jak nejlépe umí...ale následky jsou jasné - neukázněná, hrubá mládež, ale ta za to nemůže. Ani náznak žádného soudu - soudíte pouze vy mě, aniž o mně cokoliv víte.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

taurus | 13.02.2013

Dobrý večer nebo ráno.

"Jste skvělý, staráte se o rodiče, úžasne." - Děkují za pochvalu, ale nevím ani proč, nezdá se mi být upřímná.
"A co chcete ode mne?"- Nevím o tom, že bych od vás něco chtěl.
"Vy jste mě napadl naprosto odporným způsobem a ještě na mně něco požadujete?" -O napadení nic nevím, řekl jsem vám pouze, že vám nezávidím a že vám přejí, abyste nerozčarovala svoje dětí. Nepožadují na vás nic.
"Přestaňte soudít druhé - tak to je moje rada vám." Děkují za radu. Opravdu se snažím nikoho nesoudit, soudím pouze slova a činy.
"Co kdyby jste si vy přečetl, co jsem napsala, proč to mám psát znova?"- Přečetl jsem si, co jste napsala, nikdy jsem po vás nepožadoval, abyste to psala znovu.
Toto jsou odpovědí na vaše některé otázky. Jsou hnusné, já vím.
Ale ani vaše otázky nebyly příjemné.
Nicméně nechci vás tlačit do kouta.
Podívejte, já dokáži pochopit, že některé rodiče mohou být energetickými upíry. Samozřejmě může to být způsobené degenerativními procesy v jejích mozku. A potom starat se o takové rodiče je pech a naprosté sebezničující pro potomky. Potom by měla přijít na řadu asistenční péče.
Jenomže z vašého prvního příspěvku nebylo zřejmé, co máte na mysli. A protože si o starostlivostí potomků v Čechách myslím své, o tom už jsem se zmiňoval, a protože z vašého prvního a druhého příspěvků jsem vycítil jakési paušalizování, tak jsem odpověděl, jak jsem odpověděl. Je mi opravdu líto starých lidí, přesto uznávám, že někdy tá osobní péče není možná.
Nabízím vám smír a v příští diskusi, doufám, dosáhneme většího pochopení.
Taurus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 13.02.2013

Celá vaše odpověď na můj první příspěvek byla vaše vyfantazírovaná a podsunutá "moje přímá řeč". A to jako mělo být co? A pak jsem to rozmyla? Ta vaše manipulativní přímá řeč, kterou jste se mi snažil vecpat do úst, to bylo co? To nebylo ve své podstatě odsouzení? Přečtěte si co jste napsal a zkuste si to přečíst, jako že vám to někdo podsouvá, že to je váš názor. To je ale bezva, co? Je to nehorázná manipulace, možná jsem se teď na předposledy nevyjádřila úplně nejlíp, ale to "rozmytí", to už mě opravdu dostalo.

Myslím, že ten, kdo má skutečný problém se svými rodiči jste spíš vy, než já... řekla bych, že jste popsal dost věrně svoje pocity a že to byla vaše slova, kdy jste v úzkých a poněkud se to vymyká vaší kontrole, ale chtěl jste to na někoho hodit. Ale na mě to nehodíte...

Žádné paušalizování ani v prvním příspěvku nebylo, pouze jsem se nevajádřila v celé šíři (aby z toho nebyly ještě větší traktáty), to je celé. Ale jak to tak bývá, když se nějaké téma otevře, které je tabu, je strašně zle, i když to otevření je bolavé, většinou pomůže. Pojmenovat tajná a "zakázaná" témata je jedinou možností, jak je začít řešit.
A nakonec:upíří mohou být i mladí jedinci, když to celý život zdokonalují, na stáří jsou skutečně kabrňáky. A jinak se stářím upíří schopnosti vznikají u dalších a dalších, jak jim ubývá vlastních sil, přesto všichni staří lidé rozhodně nejsou upíry. Na druhou stranu upíří schopnosti nejsou vůbec svázány s jakoukoliv formou demence, choromyslnosti, psychických poruch, jsou to naprosto psychicky zdraví jedinci( zřejmě to dělají i ti dementní) jsou to staré magické schopnosti, které obvykle nevědomě užívají.... Takže pokud se "dárcům" energie podaří s upíry jemně promluvit - mohlo by to znamenat zlom v jejich chování. Kdo byl jednou mocným a používal magii těžko se to odnaučuje, i když ho dělí i více existencí od života, co používal magii s dnešním životem.

Nemyslím si, že bych vás nepochopila, ale to neznamená, že se sebou nechám manipulovat.
Pochvala byla upřímná, jen asi ne úplně srdečná a nedivte se, prostě mě vaše první odpověď dost ranila a srdce se mi stáhlo, tak nedokáže dávat tolik, co jindy... A navíc, ani do vás nevidím a netuším, jak se skutečně staráte a co při tom cítíte - takže, že by mě brzdila vaše neupřímnost? Kdo ví... já to nepotřebuji vědět, ale pokud vám začíná blikat kontrolka "už nemůžu" neměl by jste to podceňovat - pokud se upíří schopnosti přece jen u vašich rodičů projeví a budou se stupňovat, jste v přímém ohrožení, zvlášť pokud jste na to sám... Čím míň budete mít sil, tím méně budete mít schopností s tím něco udělat. "Nastavit" pravidla péče je vaše právo. Zvlášť když pokud budete "vyždímaný" péče se začne překlápět do "péče" a nenávisti. A poškodí vás to všechny.... Přeji, aby jste si to pěkně vyřešil do dlouhodobě udržitelného a láskyplného stavu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

taurus | 13.02.2013

Doufal jsem, že už celou diskusi uzavřeme, dokonce jsem vám nabídl smír.Jenomže vaše následná reakce byla prošpikováná snahou udělat ze mě opět odporného padoucha, který sám má problémy s rodičí, vymyká se to jeho kontrole a chce to na někoho hodit.Zřejmě budu muset něco dovysvětlit.
Problémy s rodiči nemám, takže nemám nic, co bych na někoho chtěl házet.
Celá odpověď byla vyfantazírovaná, souhlas.
Přímá řeč tam nebyla žádná.
Úmyslně jsem použil přehánění, aby zazněl problém starých rodičů. Nicméně do vaších úst jsem nevložil ani slovo.
Cituji, co mě ve vašém příspěvku popudilo.
"Ale o ty dobré rodiče s čistým svědomím bývá obvykle dobře postaráno oni obvykle nepotřebují vážné stařecké choroby na citové vydírání svých dětí...a tak jim stačí běžná podpůrná péče a jsou relativně dlouho soběstační."
Z toho, co jste napsala vyznívá, že dobré rodiče nemají stařecké choroby. Choroby si vymyšlejí špatní rodiče, aby mohli své dětí citově vydírat. Zajímavá myšlenka, měli by se o tom snad učit i na lékařských fakultách. Starci, co jsou nemocní, vlastně ty nemoce potřebují, aby mohli citově vydírat své dětí. A pokud skutečně jsou nemocní, tak je to jenom proto, že nejsou dobří.
Víte, smír jsem vám nenabídl proto, že jsem se začal cítit takovým padouchem, jakým jste mě popsala. Nabídl jsem vám ho z toho důvodu, že jste žena, která je asi svým způsobem dost citlivá a to, co by chlap přijal a přenesl přes srdce, tak jste nebyla schopná unést. Také už mě tá diskuse unavovala, protože nikam nevedla.
Hádat se s vami nechci a nebudu a rady od vás jak si mám "nastavit pravidla péče" také nepotřebují. Za žádnou odborníci v oblastí péče vás totíž nepovažují.
Ještě jednou vám nabízím smír, abychom v dalších diskusích nebyli na sebe nevraživí. Pokud nejste ochotná smír přijmout, tak se příště můžeme ignorovat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 14.02.2013

To je skutečně zvláštní, tak já jako citlivá ženská se nedokážu srovnat s tím, co mi vkládáte do úst, ale vy, když se ohradím máte pocit, že z vás dělám padoucha... skutečně zvláštní. Ano přímá řeč tam nebyla, ale do úst jste mi to vkládal.

Možná by příště bylo lepší rovnou napsat, co vás popudilo a ne si hrát na schovávanou. Vyjasnilo by se mnohé a hned. Fajn žádný problém nemáte, jen jsem vás popudila, to není důvod fantazírovat na můj účet a pak mi blahosklonně nabízet smír, místo jediného slova, promiňte. Bylo by to asi moc jednoduché, tak raději budeme nesmyslně taktizovat... Neumím to a neumím s taktizováním zacházet u jiných. Takže promiňte, když jsem z vaší fantazie nepochopila, co vás popudilo.

Samozřejmě jsou mnohé choroby podmíněny karmicky a do systému rodiny zapadají a zasahují jak rodiče tak děti... A ty děti asi taky mají nějaký problém, když mají opravdu těžce nemocné rodiče. Ale obvykle většina lidí nechce být na někom závislá a těžká choroba o něčem vypovídá... mluví se o tom stále, že za zdraví je každý zodpovědný sám, ani lékař, ani dítě, ani nikdo jiný. Nehodlám škatulkovat, ani uvádět, že vše jede po jedné šabloně... pokud jste to tak pochopil, mrzí mě to, chyba je určité i na mé straně - omlouvám se, občas asi chci být stručnější, než to jde, tak to není vysvětleno úplně "blbuvzdorně". Čímž vůbec nemyslím vás, ale i když si to po rekci někoho znovu přečtu, zjistím, že pokud bych sama nevěděla, jak jsem to myslela, mohla to také vyložit blbě i já sama.
Nejsem žádná odbornice na péči a ani jsem se do takové role vůbec nestavěla, jen jsem nahlédla za oponu, když se vám nelíbí, že jsem sdělila své postřehy a z laického pohledu se snažila pomoc, když jsem pořád nevěděla na čem jsem, tak se znovu omlouvám. Ale neumím taktizovat a váš smír jsem opravdu nepovažovala za opravdový, pouze jakési utnutí.
Nedokážu být nevraživá, pouze si nenechám vše líbit... takže "váš smír" přijímám, i když moc nechápu co to jako má být. Pokud na mě nebudete zkoušet podobné praktiky, jako v první odpovědi, věřím, že se na spoustě věcí můžeme v pohodě shodnout a já nebudu mít důvod se bránit. A je mi celkem jedno, co se událo teď. Rozhodně se tímto nehodlám dál zatěžovat.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

taurus | 15.02.2013

Dobrý den Paprsku.
Asi máte pravdu s tím, že jsem měl hned vypíchnou věty, které mě ve vašém příspěvku popudily a nepsat ten vymýšlený projev.
Jenom že ty věty na mě zapůsobily jako červený hadr na býka - "taurus" a představil jsem si za nima mladou sobeckou holku, která sama houby ví o životě,ale už uvažuje kdo a co si zaslouží. A tak jsem se rozhodl tu holku trochu vytrestat.
Vy jste se samozřejmě urazila a pak už na obou stranách začaly víc hrát emoce, než je zdravo.
Za to se vám také omlouvám. Příště si budu muset dávat větší odstup mezi přečtením přípěvku a reakcí na něho.
Přejí vám hezký den
Taurus

Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

Heh | 11.02.2013

"Na odkaz předků se lze navázat i jinak než přímým napojením žijících předků."

Mohl bych se zeptat, jaké je to jiné napojení? To téma mě zajímá. Něco o tom psal např. i V. Sinelnikov.

Re: Re: Re: Re: Re: Ako nájsť silu Roda ? ... ešte niečo o EGREGORE.

paprsek | 12.02.2013

Loni došlo k uvolnění různých "vězení" pro duše, která byla v provozu hooodně dlouho.... Nešlo jen o Slovany... ale určitě kolem každého z nás "lítá" spousta starých už volných duší a i čistčích, než našich nejbližších příbuzných ( ti už tady v tomto systému ani být nemusí, leckteří potřebují horší prostředí, než jaké tu dnes v nehmotné sféře je).... stačí vyciťovat, napojovat se... poprosit o spojení s nějakým svým předkem. Pokud se "bojíte" odpovědí takových duší...stačí si jen myslet prosby a vzkazy směrem k nim - určitě je od vás obdrží...

Přidat nový příspěvek