Euromajdan. Okupace očima očitého svědka.

Euromajdan. Okupace očima očitého svědka.

samson 06.12.2013, 18:10

Byl jsem na Majdanu. Dělím se dojmy a prognózami. Je to děs. Prosím rozmístit na patriotické stránky, začala blokáda materiálů v internetu.

 

Okupace
Včera jsem byl služebně v Kyjevě. Po povinnostech se šel podívat na Majdan, kde se nyní usadili protestující. Dojmy jsou zlé. Hlavní město Kyjevské Rusi uzurpovaly agresivní neruské elementy.


Kyjev je znovu okupován. V sociálních sítích už ho nazývají "Město dobytka" (Рагуль-сити).

 

Potomci těch, kdo v roce 1941 přešel na stranu Hitlera, sloužil v okupační policii, popravoval židy v masakru v Babím Jaru, bojoval na frontě s Rusy a Ukrajinci v sestavách divizí SS "Halič", prováděl etnické čistky Poláků, v banderovských bandách, věšel, střílel a řezal Ukrajince, Rusy, Slováky, Bělorusy, Poláky, židy, se nyní naprosto svobodně procházejí po kyjevských ulicích a řeční z tribun.

Ke dnešku změnili jen pána. Místo Hitlera mají nyní Obamu. Ze začátku provedli testování státní moci, když dovezli do Kyjeva tisíce Haličanů a organizovali pochod UPA (ukrajinská povstalecká armáda = banderovci). Vláda se na to dívala blahosklonně, navíc, vypravila milici na zteč k bytům, kde se zabarikádovalo několik patriotů, kteří vyvěsili rudé vlajky a pustili sovětské písně.
Neonacistům se to zalíbilo a pochopili, že jim nikdo překážet nebude. Bylo vyprovokováno rozprášení zbytků euromajdanovců, načež začaly otevřené srážky s pořádkovými silami, zteč vládních budov a jejich obsazení a demolice.

Nyní je kyjevanů na Majdanu málo, jsou to buď studenti a obchodníci (trhovci?), nebo marginálové, nebo představitelé vykrmené páté kolony. Všude je slyšet haličské nářečí. U tribun se tlačí ti, kdo si přišel poslechnout politiky, nebo se na ně zblízka podívat, i když jsou i na velkých obrazovkách. Po periferii chodí stovky mladíků a dospělých sportovního vzhledu. Kolem Kreščatyka se potulují skupinkami 5-10 lidí mladí neonacisté, někteří se svastikou na páskách na rukávech.
 

Na příjezdových cestách se obchoduje se symbolikou. Prodávají se pásky, vlajky Ukrajiny a Evropské unie nejrůznějších rozměrů. Obchodníci na tom dobře vydělávají, ceny vlajek začínají na 10 hřivnách a dále rostou.

Říká se, že na majdanu roku 2004 panovala euforická atmosféra. Zde je u většiny potlačená nebo otevřená agresivita. Romantikové, kteří vyšli do ulic kvůli eurointegraci, už k vidění nejsou. Ani se o tom nemluví. Z tribun zní výzvy k svržení vlády, blokádě vládních budov a institucí, výhružky vládním představitelům.
Jeden z vystupujících řekl, jak ve Vasilkově zablokovali 730 členů specnazu a varovali je, že je do Kyjeva nepustí.
 

Na majdanu rozdávají letáky pohanské sekty "РУН віри", mající základnu v USA a založené jedním z nacistických zločinců, té samé, ze které pochází žena bývalého prezidenta Juščenka. To už je útok proti pravoslaví.

Většina přítomných se nachází ve stavu transu. Pro jeho udržení zní každých pět minut monotónní hesla: "Hanba!", "Sláva Ukrajině" apod. Dav-tlupa na ně reaguje reflexivně, jako jediný organizmus. To už nejsou lidé, jsou zbaveni individuality, proměněni v bioroboty a připraveni k libovolným činům na příkaz.
 

O eurointegraci už nikto nemluví, nyní cíl těch, kdo sem nahnal stádo, je provedení státního převratu.

A ať si kyjevané nenalhávají, že v zemi nastoupí všeobecné štěstí, prosperita a tolerance. Viděl jsem oči těch, kdo je nyní na majdanu. Z velké části jsou to špatně oblečení, zlí, hladoví marginálové, je mezi nimi množství kriminálních elementů a speciálně vytrénovaných provokatérů a "povstalců" syrského typu. Na slušně (normálně) oblečeného člověka se dívají jako na svého nepřítele, v myšlenkách už si oblékají jeho kabát a boty. Lačně se dívají na okázalé vitríny butiků a na mladé dívky.

Pokud někdo spoléhá na to, že to bude "barevná revoluce" roku 2004, s písněmi, hudbou a balónky, krutě se mýlí. Stačí jen rozbít pár vitrín obchodů, a v zemi začnou pogromy, zapalování budov a marodérství. A to nemine ani bohaté Haličany, v ulicích Lvova a Ternopolu budou také chodit bandy marodérů, krást, zabíjet a znásilňovat. Vy všichni se stanete krmením pro "morloky", kteří vyšli ze svého doupěte.

Na tribunách majdanu už vystupovali všichni západní politikové i diplomaté. Přičemž ukrajinské ministerstvo zahraničí dokonce proti vnějším zásahům do věcí suverénního státu ani neprotestovalo. Hlavní role připadla na loutky USA - Litevce a Poláky. Ale včera, na setkání ministrů zemí OBSE, už otevřeně vystupovala Viktorie Nuland z administrativy USA, která prohlásila, že "Vláda na Ukrajině má volbu: vyjít vstříct očekávání lidí nebo je rozčarovat a potopit zemi do chaosu. Ukrajinský lid má právo vybrat si lepší evropskou budoucnost!" Ve Washingtonu a Bruselu vsadili na Klička a s tím už se nejspíše smířila všichna ukrajinská opozice.
 

Právě za pomocí zvláštních služeb USA se Ukrajina potápěla do chaosu. Oni vůbec neskrývají své cíle - nedopustit vstup Ukrajiny do Celní unie a přinutit prezidenta podepsat smlouvu o asociaci s EU i smlouvu o účasti v Zóně svobodného obchodu. V podstatě podepsat kapitulaci Ukrajiny před Západem a předat všechno řízení do jeho rukou. Oligarchický režim zůstane jak je, změní se jen tváře vedení okupační administrace.

 

Nová vláda bude horší než současná, protože bude plnit všechny příkazy Západu.

 

To není revoluce, protože revoluce předpokládá změnu sociálně-ekonomické formace, to je zvenku pečlivě naplánovaný a organizovaný převrat, který uspokojí ambice některých politiků a oligarchů. Obelhané obyvatelstvo bude využito jen v roli masy pro zamaskování činnosti extremistických skupin. Média a televize stupňují napětí a hysterii. Opozice usilovně hledá nějaké zabité, aby posílíla davovou psychózu.
 

Může si někdo představit, jak ukrajinský tiskový mluvčí vlády organizuje ve Francii arabské pogromy, nebo jak ukrajinský velvyslanec vyzývá demonstranty v Londýně k obsazení Buckinghamského paláce, nebo ještě lépe, místopředsedu ruské Dumy, jak vede demonstrace proti Evropské unii v Řecku nebo Španělsku?
 

Všechna "demokratická" světová masmédia by spustila takový jekot, že by to bylo slyšet na druhé straně galaxie, a to, co se odehrává na Ukrajině, když zahraniční politici a diplomaté se vměšují do našich vnitřních záležitostí a přímo provokují dav na svržení zákonně zvolené vlády, považují za normu.


Tak vypadají dvojité standardy západní "demokracie". Už dokonce i tomu nejnaivnějšímu by mělo být jasné, že v zemi probíhá protistátní převrat, ve své podstatě fašistický puč, který organizuje administrativa USA a jeho poskoci z Pobaltí a Polska. Oni dokonce ani nevyměnili scénář, podle kterého zničili a rozebrali na části Jugoslávii.

 

Vláda se chová pasivně, fakticky se sama odstranila od procesu řízení zemí. Ty, kteří tu samou vládu bránili před smečkou zdivočelých fašistů, nyní začínají vydávat napospas. Ve Vrchovní radě už je zaregistrován zákon o zákazu "Berkutu", o represích proti jeho důstojníkům, píší se černé seznamy odpůrců euromajdanu.
 

Pokud byť jeden "berkutovec" bude odsouzen, pokud bude vyměněno vedení ministerstva vnitra, to milice a specnaz se na tu vládu zvysoka vykašlou, rozejdou se domů, bránit své rodiny, a civilní obyvatelé zůstanou jeden na jednoho se zdivočelou smečkou, která si čichla k beztrestnosti.

Ukrajina se nachází na hraně rozkolu a občanské války, protože východ a Krym se nikdy nepodvolí vládě neonacistů a za nimi stojících západních loutkářů.

 

Podívejte se na osud Libye, Egypta, Sýrie, to je to, co nám chystají američtí demokratizátoři. Pokud to chcete, pokračujte v majdanu dále, ale potom neříkejte, že jste nebyli varováni...


Co vám televize neukáže:
Чего вам не покажут по телев изору? (шокирующее видео!)

 

ЕВРОМАЙДАН. Оккупация глазами очевидца. vyšlo 6.12.2013 na asana-ua.livejournal.com

 

* * *

 

Pozn. Hox: dva nebo tři dny stará informace, nyní už myslím vrchol rizika pominul a situace se uklidňuje. Opozice na dnešek svolala "marš miliard", na který přišlo zatím kolem jednoho tisíce lidí, o kus dál se sešlo na podporu vlády mezitím cca 1500 lidí, současně probíhají na většině Ukrajiny "anti-majdan" demonstrace na podporu Janukovyče a orientaci Ukrajiny na spolupráci s Ruskem.

 

Další foto, video dokumentace:

Киев: «марш миллиарда»

Майданы на Западе. Сравним? (видео)

Ukrajinský poslanec Carev: Na neděli opozice připravuje v Kyjevě jatka

ЕВРОЗВЕРИ: анатомия "проевропейского" беспредела

 

Fotky z anti-majdan demonstrací:

Об антимайданах

 

Diskusní téma: Euromajdan. Okupace očima očitého svědka.

НВЗМК

MaxCouck | 22.01.2021

<a href=http://nvzmk.ru/novosti/izgotovlenie-i-montazh-metallokonstruktsiy-proizvodstvenno-ofisnogo-zdaniya-dez/>nvzmk.ru</a>

НВЗМК

MaxCouck | 22.01.2021

<a href=http://nvzmk.ru/novosti/izgotovlenie-i-montazh-metallokonstruktsiy-proizvodstvenno-ofisnogo-zdaniya-dez/>nvzmk.ru</a>

НВЗМК

MaxCouck | 22.01.2021

<a href=http://nvzmk.ru/novosti/izgotovlenie-i-montazh-metallokonstruktsiy-proizvodstvenno-ofisnogo-zdaniya-dez/>nvzmk.ru</a>

НВЗМК

MaxCouck | 22.01.2021

<a href=http://nvzmk.ru/novosti/izgotovlenie-i-montazh-metallokonstruktsiy-proizvodstvenno-ofisnogo-zdaniya-dez/>nvzmk.ru</a>

Polsko v EU dle polského experta: Naš stát je objektem neokolonizace

ab | 10.12.2013


http://oko-planet.su/politik/newsday/222266-o-polshe-v-evrosoyuze-nasha-strana-obekt-neokolonizacii.html
Вот и спросите сами себя:

1. Почему украинские "евроинтеграторы" замалчивают опыт других стран восточной Европы? Почему они с такой охотой готовы наступить на те же самые грабли? Кто их стимулирует — Сорос, мировой капитал, госдепартамент США?

2. Догадались вы, почему активней всех из стран Европы именно Польша подталкивает Украину к подписанию соглашения от ассоциации с ЕС? Похоже, что в отношении нашей страны поляки намерены разыграть тот же сценарий, который десять лет назад Запад разыграл в отношении Польши: угробить украинскую экономику и промышленность.


oko-planet.su/politik/newsday/222266-o-polshe-v-evrosoyuze-nasha-strana-obekt-neokolonizacii.html

3. Знаете ли вы, что когда Запад втягивал Польшу в ЕС, Мировой банк частично оплатил долги польского государства, что позволило ему выжить? В отношении Украины ЕС принял другое решение — наши долги останутся нашими долгами, финансовой помощи в ЕС нам не окажут, у них и без нас хватает финансовых проблем.
P.S. Nejen Polsko a také všechny státy RVHP staly objektem neokolonizace a toto ještě v horší variantě čeká Ukrajinu.

V EP o rozhodnutí Janukoviče

Lin | 10.12.2013

Šéf EP - Martin Schulz:
Ukrajina pomoc nevyhnutne potrebuje a Putin túto situáciu legitímne využil pre svoje obchodné i politické zámery. Ponúkol pomoc, keďže Európska únia v tomto bode budúcej asociačnej dohody zlyhala, neponúkla takmer nič.
Navyše, verbálne si stanovila nezmyselné podmienky, ktoré sa nedajú hodnotiť inak ako neprimeraný zásah do ukrajinského právneho poriadku. Žiadať oslobodenie Tymošenkovej, ktorá pripravila štát o 20 miliárd dolárov, bol veľký lapsus niektorých predstaviteľov únie.

http://www.extraplus.sk/2854/lesk-a-bieda-europskej-unie1

Re: V EP o rozhodnutí Janukoviče

Beruela | 10.12.2013

Jenom změna taktiky, Lin.Kroutí se jak had.Včera jsem četla na Oku něco podobného,s tím,že by se mělo připojení k EU nabídnout Rusku,které už udělalo nějaká vstřícná gesta,Bylo to až v tonu,že asi žárlí,nebo je jim to líto.....a proto boj o Ukrajinu. A tak podat ruku přes Ukrajinu Rusku,jako Iránu přes Sýrii....někdo se jí tam rád chytí .

Re: V EP o rozhodnutí Janukoviče

Hošková Irina | 28.03.2014

http://www.odnoklassniki.ru/video/4426499572

Úvaha od ukrajinského blogera - injekce realismu

taurus | 10.12.2013

Proč si mnozí myslí, že stačí nám se zbavit Janukoviče, tak život v zemí se okamžitě zlepší? Aspoň nás chtějí v tom přesvědčit opoziční politikové a "nejčestnější média"
Ale zůstanou zde Achmetov, Kolomojskij, Firtaš, Kurčenko, Levočkin Kljujev, Baloga a další olygarchové. V jejích rukou zůstane lví podílm ekonomiky státu, většina médií, a jejích vliv na politiku.
Zůstou zde stovky prodejných soudců a tisíce zkorumpovaných úředníků.
Zůstanou tisíce poslanců všech úrovní, kteří jsou zvyklí si uzurpovat zemí, skupovat za pakatel státní majetek, stavět si v chráněných oblastéch paláce.
Zůstanou zde stovky, za granty fungujících, NKO, které působí v zájmu třetích států. A tisíce agentů cizího vlívu, které z těchto grantů žije.
Zůstanou tisíce totalitních sekt, které jsou v jiných státéch zakázány, ale volně působicích na území Ukrajiny...
Zůstanou zkorumpovaní policisté - sadisté...
Zůstane chudoba a nezaměstnanost. Zůstane průmyslová zaostalost a zabité vzdělání...erozie půdy a ekologické katasrofy. Nedostatek kvalifikovaných pracivníků a ohromné množství různých chýbných přesvědčení v hlavách naších občanů...
Více zde:
http://alexandr-rogers.livejournal.com/

Re: Úvaha od ukrajinského blogera - injekce realismu

taurus | 10.12.2013

Trojka majdaunů - super demotivator
http://politikus.ru/articles/9504-troyka-maydaunov.html

záměny nicků

Petr | 10.12.2013

Omlouvám se, nevěděl jsem, že zde uvedením svého pravého jména tímto způsobím záměnu nicku. Divím se tedy, že to tu není nijak vůči těmto omylům ošetřené. Může tu tedy docházet i k nedorozuměním. Proč to tu není ošetřené tak, aby se jeden nick z jedné IP adresy již nemohl opakovat? Zabránilo by se něčemu jako tomuto.

Re: Neverte

Petr | 10.12.2013

Víš, uvítal jsem, že zde si narozdíl od serveru Novinky.cz můžu popovídat bez toho, aby mě za názor blokovali. Jen za názor. Proto řeknu otevřeně, co si myslím.
Že se Janukovyč sešel s Putinem zrovna v době těchto událostí je podezřelé. Nemusí to nic znamenat. Ale čas ukáže. Jen čas.
Vměšování do záležitostí cizího státu by bylo v případě, že by státníci toho státu o tom nebyli informováni. Zde návštěvy byly přijaty.
I kdyby opozice dostávala podporu z amerického velvyslanectví, tak je to naprosto stejné, jako že i Ruská a dnešní Ukrajinská vláda dostává podporu z dalších komunistických zemí světa. Nevadí ti to?
Proč je takový nepoměr mezi produkcí a spotřebou? Je to druhá "studená válka". Tentokráte ekonomická. Cíl je ekonomicky vyčerpat státy, podporující extremismus a terorismus. Podívej se na první "studenou válku". Tam šlo ekonomicky vyčerpat komunismus skrze zbrojení, jiný účel to nemělo, což se podařilo pádem SSSR. Toto je další fáze....

Re: Re: Neverte

Lin | 10.12.2013

Petře 2, povídat klidně můžete, ale prosím - zjistěte si nejdříve co nejvíc informací a ne na Novinkách.
Začnu vaším tvrzením, že ukrajinská vláda dostává podporu z komunistických zemí světa. Jakých? Myslíte Čínu a Rusko?
Rusko komunistické dávno není a Čína je daleko méně komunistická, než samotná EU.
Janukovyč se nesešel jen s Putinem. Nejdříve jel do Číny, pak se sešel s Putinem a pak ještě s několika politiky EU, včetně všech bývalých prezidentů Ukrajiny. Navíc říká, že je připravený zasednout s tzv. opozicí ke kulatému stolu.
Proč se sešel s Čínou a Putinem? Protože bylo potřeba zjistit, jaké následky pro Ukrajinu by měla jeho případná abdikace či změna politického kurzu.
S oběma zeměmi má Ukrajina velmi těsné obchodní vztahy, s Ruskem snad až 50% ukrajinského vývozu. Čína má např. pronajaté na Ukrajině zemědělské plochy a platí královsky.
A co oproti tomu nabízí EU? jaké kompenzace za ztráty těchto trhů - popř. navýšení cel a změnu cen? Vůbec žádné kompenzace.

A nevím, kde jste vzal, že ukrajinská vláda dostává "z komunistických zemí" ještě nějakou jinou "podporu", která by se dala postavit na roveň té z americké ambasády nebo neziskovek, která financuje nejen "opozici", ale přímo protistátní "školení rebelů".

Zbytku toho, co píšete, moc nerozumím. Další fáze čeho? Pokud je mi známo, tzv. "západ" si na bývalých zemích socialistického bloku (včetně nás) prodloužil čas "smrti" = vykradením těchto zemí si mohl ještě chvíli udržet doma "blahobytný" standart.

Re: Re: Neverte

Hox | 10.12.2013

>Že se Janukovyč sešel s Putinem zrovna v době těchto událostí je podezřelé.
a předtím jsi napsal: "Už to, že se sešel Janukovyč s Putinem, o něčem neblahém svědčí."

Dokázal bys uvést nějaký konkrétní krok nebo čin Putina, který by ospravedlňoval takové hodnocení jeho osoby?

Re: Re: Neverte

Hox | 10.12.2013

"Vměšování do záležitostí cizího státu by bylo v případě, že by státníci toho státu o tom nebyli informováni. Zde návštěvy byly přijaty"

Dovedeš si představit, že by ukrajinský nebo ruský vyšší diplomat přijel do Washingtonu, a vyzýval davy svrhnout vládu? V čem se toto liší? Pokud by se tak stalo, byl by z toho mezinárodní skandál a daný diplomat by měl do 24 hodin doživotní zákaz vstupu do dané země. Což by byla normální reakce každé suverénní země.

Re: Neverte

Petr | 10.12.2013

Vůbec nikdo tady nebere v potaz odpověď na názor na můj příspěvek od ukrajinsky znějícího přispěvatele:
Re: Neverte

Petr | 10.12.2013

Taky se mi to nezdá. Tohle mohl napsat pouze nějaký mladý fanatický antiami, co nezná historii. Někdo kdo neví, co se dělo v Kyjevě 30.11, a kdo se pak horentně před světem za ta zvěrstva omlouval. Je sice jasné, že tam budou neustále placení provokatéři, ale obyč ukrajinští lidi s nimi nemají naprosto nic společného. Už to, že se sešel Janukovyč s Putinem, o něčem neblahém svědčí, o tom,že se chystá stanné právo...
Odpovědět
Re: Re: Neverte

Iryna Kozmikova | 10.12.2013

Je to tak. Vubec by se ani nedivila, ze by to byla prace nove ruske propagandy. Ale podivejte se na ruske TV, jak vysvetluje co se stalo v Ukrajine. To je jako za Sovetskeho svazu v horsim provedeni. Opatrne s Ruskem, plizi se pomalu, ale jiste.


Re: Re: Neverte

taurus | 10.12.2013

"Už to, že se sešel Janukovyč s Putinem, o něčem neblahém svědčí, o tom,že se chystá stanné právo..."

Už zavedli to stanné právo?
Nebylo nutné. Opoziční lýdří - Kličko, Těhnibok a Jacenjuk se rozběhli, jako švábí. Podpořil je někdo, kromě banderovců? Nějak jsem nezaznamenal, že by "pohoršení" obyvatelé Kyjevu je vyšli bránit. Všem už vadíl ten bordel, který v zemí dělali.
Jenom referendum může rozhodnout o tom, kam Ukrajina chce směřovat. A ne výkříky propacených "agentů cizího vlívu".

Za co ti Ukrajinci vlastně bojují?

Lin | 10.12.2013

Nějak se mi zdá, že v těch "účelech boje Ukrajiny" tu začínáme mít trocha chaos... :-)
Původně se majdan sešel údajně proto, že Janukovyč odmítl podepsat přístupovou dohodu k EU.
No, milí Ukrajinci... řekl vám vůbec někdo, co znamená přístupová dohoda a vysvětlili vám, co měl vlastně váš prezident podepsat?
Žádný bezvízový styk, žádné "výhody členské země".
Otevřeli byste sice svůj trh (požadovaným zrušením dovozových cel), jenže JEN jednosměrně - tj. váš trh by byl zaplavený "západním" dotovaným zbožím a to vaše, které naopak dle EU dotace musí ztratit, by tím bylo úplně zlikvidované.
U nás s tím máme bohaté zkušenosti. Vše, co mělo a má nějakou cenu, je doslova rabované nadnárodními společnostmi. A zničené všechno, co bylo schopné konkurovat.
Někdo tu psal o výhodě evropských dotací, jenže... ty dotace nejsou zadarmo. Do evropské kasy více odvádíme, než dostáváme, takže ony čističky nebo osvětlení bychom si bez těchto odvodů mohli vybudovat taky a daleko levněji.
A co hlavně by vás čekalo = zvýšení cen všeho možného, ale vaše platy a důchody by zůstaly na stávající úrovni (nebo by byly menší - jako se mnohokrát krátily u nás).

Dalším heslem "revoluce", které se tu objevilo, je "boj proti korupci". No, fakt nevím, zda je moudré bojovat proti korupci s plakátem Tymošenkové, která za korupci sedí. A to se mi ani nechce mluvit o zkorumpovaných řečnících, kteří vás jezdí "podporovat" z tribun - nehledě na to, že samotná EU je korupcí prolezlá jak morem.

Zatím posledním heslem, co se tu objevilo, je "svoboda a čest". No... to je úctyhodné heslo, jenže... O čí svobodě je řeč? Svoboda pro Ukrajinu nebo pro loupežníky a jejich zájmy (zisky)?
Ukrajina jako země již svou svobodu dostala. Má své území, svou hymnu i vlajku, svou zvolenou vládu. Má tedy potenciál k tomu, aby si sama řídila své záležitosti. Pak ovšem nechápu, proč chce lézt do područí EU, kde se stane jen podřadným vazalem. Nechápu, proč si musí zvát na tribuny lidi, kteří nikdy s Ukrajinou neměli co do činění - a to ani občanstvím. Lidi, kteří žijou v úplně jiném světě, podmínkách - a nežijí každý den realitu ukrajinského života.
A o té cti bych si také dovolila pochybovat. Bylo potřebné zvát si "k podpoře" např. radikální musulmany, o jejichž "cti" by mohli vyprávět lidé ze Sýrie nebo třeba i Jugoslávie? Co má s nimi společného vaše čest?
Národní hrdost je sice velmi potřebná "věc", jenže mezi ní a zhoubným nacionalismem, který se spojuje bez ideje s kýmkoliv, je velmi tenká hranice.

Re: Za co ti Ukrajinci vlastně bojují?

taurus | 10.12.2013

Lin, perfektní shrnutí! Není co dodat.
Klobouk dolů.

Re: Re: Za co ti Ukrajinci vlastně bojují?

Lin | 10.12.2013

Nech na hlavě...:) Mě jen bolí ta nevědomost, manipulace a vnášení chaosu.

další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Petr | 10.12.2013

Závěrečné věta článku: "Podívejte se na osud Libye, Egypta, Sýrie, to je to, co nám chystají američtí demokratizátoři. Pokud to chcete, pokračujte v majdanu dále, ale potom neříkejte, že jste nebyli varováni."
Libye, Egypt, Sýrie, to je něco naprosto jiného, žádný americký vliv, ale počínaje lednem 2011 počátek celoafrického povstání proti nebezpečně vzrůstajícímu vlivu islámských fanatiků. Např. Egypt byl až do 7.století n.l. 3000let trvající nejstarší stát světa. V roce 651 do něj vtrhli islámští Arabové, a pokračovali přes celou severní Afriku až do Španělska, odkud pak Španělé ve 12. století vyháněli "Maury". Egypťané a obyč lidé ostatních severoafrických států jim to jednoduše nezapomněli...
Stejně tak dnešní Ukrajinci nezapomněli Sovětské Stalinovy čistky ve 30. letech minulého století, kdy 7 milionů samostaných Ukrajinců zemřelo hlady, když je Stalin odřízl od veškerého jídla, protože odmítli jeho kolektivizaci zemědělství. Za tři klasy ukryté pšenice či jeden klas ukryté kukuřice byla kulka či Gulag. Jejich historickou nenávist ke všemu rudému potvrdilo i velké množství spojenectví s Hitlerem, páč zpočátku přivítali jeho boj s komunismem. Jenže tento omyl poznali příliš pozdě. Omyly rudí neodpouštějí, ale pouze trestají...
A dnes se toto nepokrytě připomíná, jenže pouze důsledek, ale už nikoli příčina. Proto dnes je vidět na rukávech ukrajinců svastiku, připomínka oněch Stalinových 7 milionů mrtvých ukrajinců, připomínka nenávisti k rudé barvě, a následně omylu s fašismem.
A opět jako kolikráte v postkomunistických zemích, jakožto i u nás, je tu pokus revoluci ukrást. Množství placených provokatérů, jež vyvolávají ony střety s policií, za účelem toho, aby měli vůbec nějaký důvod k zásahům, množství placených autorů takovýchto článků, plných nenávisti k západní vyspělé demokracii, za účelem ovlivnit veřejné mínění, množství státních představitelů, jež se před světem horentně omlouvají za prováděná zvěrstva.
Zajímavý můj postřeh - na jednom mém rozboru jednoho zveřejněného videa ze 30.11. jsem objevil člověka, jež nezraněn postával v družném hovoru za kordonem policistů, zatímco ještě před chvílí je tak úporně kameny provokoval ...:-)))


Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Pe-tri | 10.12.2013

Je snad jasné, že tohle nemohl psát někdo, kdo alespoň něco (a za toho se s dovolením považuji) o GPP ví:).

Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Lin | 10.12.2013

Uff... já už se zděsila, že ses dočista zbláznil...

Re: Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Pe-tri | 10.12.2013

No ještě se držím:) Dekl ještě neustřelil:) Díky a měj se.

Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Petr | 10.12.2013

Bohužel, toto, co jsem napsal, je historicky a dokumentačně potvrzená pravda... a ta se, jak jistě uznáte, "umínusovat" jaksi nedá, že...:-)

Re: Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

taurus | 10.12.2013

Bohužel, tá vaše historicky a dokumentačně potvrzená pravda, se nedá doložit nějakými historickými dokumenty, jenom spekulacemi, že?:)

Re: Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Pe-tri | 10.12.2013

Dokázal byste (stačí sám sobě) to, co teď považujete z pravdu rozklíčovat na a)historická fakta, b)jejich čísi interpretace a c)Vaše vlastní domněnky ? Jen z cvičných důvodů, třeba proto, abyste si sám sobě, v klidu a míru, sesumíroval a potvrdil (nebo vyvrátil), svá vlastní (aktuálně zastávaná) přesvědčení a jejich východiska, které máte za pravdy ?
Jinak, tady se ani nemínusuje ani neplusuje ani nepřesvědčuje, tady se argumentuje, občas vysvětluje a někdy i přemýšlí nahlas:).

Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

taurus | 10.12.2013

"Libye, Egypt, Sýrie, to je něco naprosto jiného, žádný americký vliv, ale počínaje lednem 2011 počátek celoafrického povstání proti nebezpečně vzrůstajícímu vlivu islámských fanatiků."

Nevím, který Petr to píše, jsou už tady dva. A jeden by mě hodně mrzel, pokud by byl schopen takový nesmysl napsat.
Takže žádný americký vliv? Hmm...
A národ se postavil protí islamským fanatikům? To máte na myslí islamského fanatika Kaddafího nebo Asada, anebo Mubáraka? Hmm... To jsem nevěděl, že tito pánové byli islámskými fanatiky...To jste pro mě otevřel Ameriku.:))

Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

taurus | 10.12.2013

P.S. Objevil Ameriku.
A už vím, že to nepsál původní Petr, to se mi ulevilo...:))

Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

Petr | 10.12.2013

Nepsal jsem o Kaddafího nebo Asada, anebo Mubáraka. Nevnucujte mi do úst něco, co nepíšu. Vidím, že jste má slova špatně pochopil, tak polopaticky, asi to nepůjde s vaším myšlením jinak, snad už to pochopíte: Dnešní vzrůstající vliv islamismu se už historicky nelíbí obyčejným původním obyvatelům celé severní Afriky. Historicky doložené vtrhnutí Arabských extremistů v 7. století n.l. do Egypta, v té době 3000 let starého státu, a dnešní islamizace Afriky, toto vše zavdalo příčinu tomu téměř celoafrickému povstání před již téměř 3 lety. Pochopil? :-))

Re: Re: Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

taurus | 10.12.2013

Člověče, citují správně, jsou to tvoje slova?
"Libye, Egypt, Sýrie, to je něco naprosto jiného, žádný americký vliv, ale počínaje lednem 2011 počátek celoafrického povstání proti nebezpečně vzrůstajícímu vlivu islámských fanatiků."

Takže kořeny protivládní revoluce nemají nic společného s Američany a jejích technologiemi "barevných revolucí" amerického politologa Gene Sharpa a mají původ v 7.ticíciletí? Už tehdy Mohhamed nebo jeho následovníci zpracovali tyto technologie?
A vůbec, byl islám v 7.tisíciletí, jak tvrdíš, tolik militantním?
Nakolik mně je známo, tak v té době si islám takové cíle nekládl. Naopak, katolická církev dělala vše pro to, aby islám už v zárodku udusila.

P.S. Militantní islám se vytvořil za a díky podpoře amerických technologů, kteří se snažili zabezpečit svojí nadvládu nad světem ve smyslu "rozděl a panuj".
Asi se nedohodneme, Petře. Mám za to, že o tom vím trochu víc.

Re: další pokus ukrást obyč slušným lidem revoluci

y | 10.12.2013

Tak ako Trpeli Ukrajinci pod židotrockistickou čižmou, tak rovnako trpeli aj Rusi - mreli od hladu, v gulagoch, najmä bola kompletne likvidovaná ruská inteligencia. Hladomory mali iných režisérov.

"Anglická kniha "Jews in Russia" (Židia v Rusku) menovite uvádza 550 najvyšších predstaviteľov boľševizmu aj ich "úradné" postavenie. Ústredná rada ľudových komisárov sa skladá z 3 Rusov, 2 Arménov a 17 Židov.
V komisariáte vojny sedí 8 Lotyšov, 1 Nemec, žiadny Rus a 34 Židia (Bronštejn-Trockij, Fišman, Romm, Mejčik, Lievenson, Posern, Gubelman, Kalmanovič, Beckmann, Glucman, Jusmanovič, Giršfeld, Lechtner, Šulmann, Nasengolc, Eseiger, Cake, Silbermann a ďalší).
Komisariát vnútra je zložený z 2 Rusov, 1 Lotyša, Arména, Poliaka a 45 Židov (Apfelbaum-Zinoviev, Goldenrudin, Ender, Sönigštajn, Krachmal, Šrajdr, Sayermann, Meynkmann, Model, Josselevič, Šklovskij, Kneisic, Rasmirovič, Kronberg, Ryvkin, Sverdlov, Efitkin, Blumkin (vrah nemeckého vyslanca Mirbacha), Fines, Sachs a ďalší).
Komisariát zahraničných vecí tvorí 1 Rus, 1 Armén, 1 Lotyš, 1 Nemec a 13 Židov (Joffe, Margolin, Levien [ "bavorský" ľudový splnomocnenec], Akselrod [vyslanec vo Vilne], Beck [delegát v Paríži a Londýne spolu s Liebermannom] , Grünbaum a pod. Pripájam k nim ešte Litvinova-Finkelstein v Revale (Tallin) a Gillersohna v Prahe. Potom, čo bol vypovedaný Šklovskij zo Švajčiarska, sedí Šermann v Lucerne, Morovskij v Taliansku, Vigdor Kopp, Samuel Reich a ďalší v Berlíne atď . Podobne to pokračuje aj vo všetkých ostatných komisariátoch.
Na ruské provincie dohliada 23 komisárov, z nich 21 Židov (Chajkis na Sibíri, Berlinskij v Kazani, Lievensohn na Done, Sackheim v Jaroslave, Isaak Lauk v Donecku atď).
Je samozrejmé , že hlavný štáb ohlupujúcej propagandy, žurnalistika je takmer úplne židovská. "Pravdu" riadi Kuhn, Lurje, Diamant, Alperovič, Steklov-Nachmakes a ďalší, noviny "Volja Truda" Katz, Sachs, Poljanskij, "Znamja Truda" Lander, Levin, Davidson a iní. Na hospodárske noviny dozerajú Bernštajn, Goldberg, Goldmann, Eliassohn, Rafalovič atď. Medzi 42 tlačovými diktátormi je len jediný Nežid, žalostný Maxim Gorkij.
A konečne "všeruská" exekutíva pozostáva z Lenina (ktorý je jednými označovaný za Rusotatara, inými za kalmyckého Žida) a 33 Židov (prezident Sverdlov, Blajchman, Abelmann, Šmidovič, Katz-Kamkov, Gimmer-Suchanov, Levickij, Goldštajn a ďalší). Slovom, 34 Lotyšov, 30 Rusov, niekoľko Arménov, Poliakov, Čechov a 447 Židov! "

Neverte

Iryna Kozmikova | 10.12.2013

To jsou lzi, ktere siri Rusko. Ten clovek je moralne nemocen jako i prezidety Ruska a i Ukrainy. Ukrajinci bojuji za cest a svobodu!

Re: Neverte

Dusan | 10.12.2013

Takže cieľom týchto nepokojov je dŕžava ako politické zriadenie a KOB alebo niečo iné silne koncepčné nezakladajúce sa na "zapadnej" koncepcii.......
Ak nie tak ani vzdialene nejde o slobodu (voľnosť obmedzenú len svojím svedomím a nie civilizačnými maniermi=toto je slovanská svaboda).

Takže?

Re: Neverte

Petr | 10.12.2013

Taky se mi to nezdá. Tohle mohl napsat pouze nějaký mladý fanatický antiami, co nezná historii. Někdo kdo neví, co se dělo v Kyjevě 30.11, a kdo se pak horentně před světem za ta zvěrstva omlouval. Je sice jasné, že tam budou neustále placení provokatéři, ale obyč ukrajinští lidi s nimi nemají naprosto nic společného. Už to, že se sešel Janukovyč s Putinem, o něčem neblahém svědčí, o tom,že se chystá stanné právo...

Re: Re: Neverte

Iryna Kozmikova | 10.12.2013

Je to tak. Vubec by se ani nedivila, ze by to byla prace nove ruske propagandy. Ale podivejte se na ruske TV, jak vysvetluje co se stalo v Ukrajine. To je jako za Sovetskeho svazu v horsim provedeni. Opatrne s Ruskem, plizi se pomalu, ale jiste.

Re: Re: Neverte

taurus | 10.12.2013

Petře, to, že Janukovič se sešel s Putinym ti vadí i když nevím proč.
Prezidentové mají ve zvyku se scházet.:)
A nevadí ti, že do Kyjeva přijela spousta cizích politiků, říkat, co mají Ukrajinci dělat? Co je to jiného, jak vměšování do záležitostí cizího státu? A že tzvn. opozice dostává peníze na revolucí a pokyny přímo z amerického velvyslanectví, ti nevadí?
Opravdu si někdo zde ještě myslí, že Američanům jde hlavně o to, aby se jiné národy měly lépě? Tak proč je potom takový nepoměr mezi jejích produkcí a spotřebou?
Podívej se na Jugoslavií, libyí, Írák atd. na země, ve kterých proběhly "barevné revoluce" za podpory yanky a za jejích peníze! Děkují Američanům dodnes.:)

Re: Re: Re: Neverte

Původní Petr - po novu si měním nick na Pe-tri | 10.12.2013

Opět tady řádí duplicita v nicku, hmm. Mně (tomu původnímu Petrovi - viz.nedorozumění na počátku naší diskuse s Hoxem) je situace na Ukrajině jasná a se setkáním Janukoviče s Putinem nemám problém.
Takže propříště - nikoliv Petr ale Pe-tri, tak snad mi ten nick vydrží:)

Re: Re: Re: Neverte

Petr | 10.12.2013

Víš, uvítal jsem, že zde si narozdíl od serveru Novinky.cz můžu popovídat bez toho, aby mě za názor blokovali. Jen za názor. Proto řeknu otevřeně, co si myslím.
Že se Janukovyč sešel s Putinem zrovna v době těchto událostí je podezřelé. Nemusí to nic znamenat. Ale čas ukáže. Jen čas.
Vměšování do záležitostí cizího státu by bylo v případě, že by státníci toho státu o tom nebyli informováni. Zde návštěvy byly přijaty.
I kdyby opozice dostávala podporu z amerického velvyslanectví, tak je to naprosto stejné, jako že i Ruská a dnešní Ukrajinská vláda dostává podporu z dalších komunistických zemí světa. Nevadí ti to?
Proč je takový nepoměr mezi produkcí a spotřebou? Je to druhá "studená válka". Tentokráte ekonomická. Cíl je ekonomicky vyčerpat státy, podporující extremismus a terorismus. Podívej se na první "studenou válku". Tam šlo ekonomicky vyčerpat komunismus skrze zbrojení, jiný účel to nemělo, což se podařilo pádem SSSR. Toto je další fáze....

Re: Re: Re: Re: Neverte

Pe-tri | 10.12.2013

Milý pane, trochu jste nám tady zamotal hlavu, neb jste zde vstoupil s nickem, který jsem tu už používal já. Ok, stejně jsem nad změnou toho nicku uvažoval, takže se to vlastně i hodí:)
Jinak (mohu-li se tak vyjádřit) vězte, že jste provedl správný switch. Je vidět, že Vám je "Prozřetelnost" nakloněna a pokud budete ochoten naslouchat i jiným vysvětlením toho, co se kolem nás všech děje, určitě nebudete litovat. Zatím se mějte a vydržte.
Dříve taky Petr, nyní již Pe-tri.

Re: Re: Re: Re: Re: Neverte

Petr | 10.12.2013

Omlouvám se, nevěděl jsem, že tímto způsobím záměnu nicku. Divím se tedy, že to tu není nijak vůči těmto omylům ošetřené. Může tu tedy docházet i k nedorozuměním. Proč to tu není ošetřené tak, aby se jeden nick již nemohl opakovat? Zabránilo by se něčemu jako tomuto.

Re: Re: Re: Re: Neverte

taurus | 10.12.2013

Tak za prvé, Rusko není komunistickou zemí. Komunistická strana tam má menší podporu, než v Čechách. Nějak jsi "umrznul" v minulém století. Přečti si "Valdajskou řeč Putina", která na těchto stránkách je k dispozicí, abys měl aspoň nějakou předtavu o tom, kam Rusko směřuje.
Ta druhé, mluvíš zde o "studené válce". Tu válku vede Rusko protí Americe nebo naopak? A pročpak? Proč Americe jde hlavně o to, zničit Rusko? Ideologie v tom není, pokud nebudeme brát za ideologií, že Rusko nechce homopropagandu, juvenílní justicí, sodomií a další vydobytky západní kultury.
Nejde náhodou Americe o to, aby měla ruské zdroje? Výroků západních politiku, které podporují mojí myšlenku, je víc než dost.
Nejde Americe hlávně o to, aby si zachovála pozicí hegemona a Rusko, které dnes je svými názory mnohém přitažlívější pro normální lidí, jí v tom brání?
Píšeš o tom, že cílem "studené války", je vyčerpání států, které podporujeí extremismus a terorismus. A kdo to podporuje? Rusko?
Obtěžoval bys uvést nějaké příklady na podporu svého tvrzení?
A za třetí, rozpor mezí americkou produkcí a spotřebou není ve "studené válce", jak tvrdíš. Ale v tom, že díky FEDu, Američané si udělali ze zbytku světa svoje kolonie. A z těch kolonií vasávají výsledky jejích práce a jejích zdroje.
Člověče, máš v tom velký zmatek. Měl by ses něco přiučit a zjistit, ve vlastním zájmu. A to vůbec neříkám ve zlém.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Neverte

Jirka | 10.12.2013

Skvělé, Taurusi, díký!!!!

Re: Re: Neverte

Eu čistá ako ľalia | 10.12.2013

Zhruba tak poslední týden se centrum Kyjeva stalo svědkem neustálého přílivu vysokých politických figurek EU, které přijely vyjádřit svoji podporu opozici, včetně Carla Bildta (bývalého premiéra a ministra zahraničí Švédska), Lorety Grauziniene (předsedkyně litevského parlamentu), Guido Westerwelle (německého ministra zahraničí a homosexuálního aktivisty), Vlada Filata (bývalého premiéra Moldávie), Michaila Saakašviliho (bývalého gruzínského prezidenta a poraženého z války 08.08.08), Jerzyho Buzeka (bývalého prezidenta Evropského parlamentu), Jaroslawa Kaczynského (vůdce polské opoziční strany Právo a spravedlnost), Johna Raida (kanadského ministra zahraničí, mimo EU) a mnoha dalších. Všichni mluvili o „ruském“ zasahování do vnitřních záležitostí Ukrajiny!!

Stále nič? Klapky pevne nasadené?

Re: Neverte

taurus | 10.12.2013

Irino Kozmikova, i když pochybují, že je to vaše právé jméno, veb kamery také lžou? Fotografie, videa lžou?
Přečetl jsem nespočet ukrajinských blogérů o situací na Ukrajině, nemám pocit, že lžou.
O jakou podle vás bojují Ukrajinci svobodu? O čest být přidruženým členem EU? Dala jste si vůbec tu práci zjistit, co asociační dohoda by Ukrajině přinesla, kolik ctí a svobody?
A tu svobodu Ukrajině mají přinést Těhnibok (fašista), Jacenjuk(žid) a Kličko (boxer s německým občanstvím)?
Lže zde někdo jiný, ale autor tohoto článku to není.

Re: Neverte

Beruela | 10.12.2013

Bojujte,Irynko,bojujte.
Zatím jste ještě suverénní stát - co můžete chtít víc ?A až si vybojujete podřízenost mocnějším a budete využíváni,přezíráni a ponižováni,můžete zase začít bojovat.Jenže to už polezete ze dna studny,ted se ještě držíte za okraj.A my tady nechceme aby jste tam spadli.

Re: Neverte

y | 10.12.2013

To není revoluce, protože revoluce předpokládá změnu sociálně-ekonom ické formace, to je zvenku pečlivě naplánovaný a organizovaný převrat, který uspokojí ambice některých politiků a oligarchů. Obelhané obyvatelstvo bude využito jen v roli masy pro zamaskování činnosti extremistických skupin. Média a televize stupňují napětí a hysterii. Opozice usilovně hledá nějaké zabité, aby posílíla davovou psychózu.


Může si někdo představit, jak ukrajinský tiskový mluvčí vlády organizuje ve Francii arabské pogromy, nebo jak ukrajinský velvyslanec vyzývá demonstranty v Londýně k obsazení Buckinghamského paláce, nebo ještě lépe, místopředsedu ruské Dumy, jak vede demonstrace proti Evropské unii v Řecku nebo Španělsku?


Všechna "demokratická" světová masmédia by spustila takový jekot, že by to bylo slyšet na druhé straně galaxie, a to, co se odehrává na Ukrajině, když zahraniční politici a diplomaté se vměšují do našich vnitřních záležitostí a přímo provokují dav na svržení zákonně zvolené vlády, považují za normu.


Tak vypadají dvojité standardy západní "demokracie". Už dokonce i tomu nejnaivnějšímu by mělo být jasné, že v zemi probíhá protistátní převrat, ve své podstatě fašistický puč, který organizuje administrativa USA a jeho poskoci z Pobaltí a Polska. Oni dokonce ani nevyměnili scénář, podle kterého zničili a rozebrali na části Jugoslávii.

Re: Neverte

Irina Hošková | 28.03.2014

Ukraina byla svobodnym nezavisimym statem bolee 20 let

?

Jana1 | 09.12.2013

Co se děje s diskusí, nechce se mi načíst :-(

Re: ?

.T | 09.12.2013

zdieľam rovnaký problém ...
20:35

Re: Re: ?

Beruela | 10.12.2013

Ja totéž.Po ,,rezavé vodě "už nic.Jen bílá stránka.
Asi nějaký skřítek Záškodníček.A není to poprvé.

stejně to prohrajete

rom | 09.12.2013

a pak přijde na řadu Láďa Dutin!

Re: stejně to prohrajete

Beruela | 10.12.2013

Toho neznám , představ nám ho , more .

Separatistické pozadia Ukrajinského Maidanu

y | 09.12.2013

http://www.chelemendik.sk/Nicholas_Maliszewski_Separatisticke_pozadia_Ukrajinskeho_Maidanu_110338386.html

Prečo ten Euroskepticizmus?

Čučor G'Chôkoň | 09.12.2013

Nechapem prečo je toľko euroskeptikov. Ešte by som chápal prečo je to tak pri voličoch Smeru, ktorí dostávajú pravidelne tácke EU ako spoločného nepriateľa. V prípade ľudí, ktrorý pracujú v nadárodných korporáciách prípadne ľudí, ktorý bežne cestujú cez hranice to nechápem. Nechápem to ani v prípade ľudí, ktorí odišli zo Slovenska za prácou do Európy. Nechápem to ani pri poľnohospodároch, podnikateľoch, ľudí pracujúcich v štátnej či verejnej správe. Ani ľudí z malých miest, ktoré si vďaka tomu postavili kanalizáciu, čističku odpadových vôd, osvetlenie, námestie atd atd.

Odkiaľ sa bere Euroskeptik? Slovák je väčšne nespokojný a čaká, že mu budú padať do úst pečené holuby. Keď tot tak nie je tak frfle a hľadá veľkého zlého brata, ktorý za všetko môže.

Keď sa mu tu nepáči minimálne môže oddísť vrámci EU kam chce. No aj napriek tomu sa stavia do role nevolníka, utláčaného najnovšie panstvom z EU.

Re: Prečo ten Euroskepticizmus?

Slovan | 09.12.2013

Snáď Ti to priblížim osobnou skúsenosťou s názorom už spracovaného českého managora ( ale kľudne mohol byť aj slovenský ).
V danej nemenovanej nadnárodnej spoločnosti majú toto“ zistenie“:
1. Ak chceš od američana aby to od zajtra robil ináč ako doteraz, tak mu to formou návodu oznam.
2. Ak chceš od nemca aby to od zajtra robil ináč ako doteraz, tak mu to formou smernice daj príkazom.
3. Ak chceš od čecha ( západného slovana ) aby od zajtra robil činnosti ináč ako doteraz, tak mu zober možnosť robiť to starým spôsobom, inač to nezmeniš.
4. U Ruských ( východných slovanov) to ani neskúšaj.
Záver: Najlepšie sa pracuje s biomasou bez tradícii, bez vlastných vízii (cieľov) a hodnôt.
Pochopil si?Slovač ešte nie je biomasou a ja pevne verím, že ani nebude.

Re: Re: Prečo ten Euroskepticizmus?

karel | 09.12.2013

Ta odpověď je vynikající. Myslím,že líp to napsat nešlo.

Re: Prečo ten Euroskepticizmus?

Dusan | 09.12.2013

Prečo ten Euroskepticizmus????

Ak si nepochopil ani po prečítaní iných článkov na tejto stránke tak nechápeš nič!

Chápem že si už "správne" spracovaný vlastne prečo píšeš vôbec po slovensky veď "najrozšírenejší" jazyk a ten najhlavnejší je angličtina nie?

A o akých holuboch to tu splietaš? Hm. Podľa seba súdim teba?

"môže oddísť vrámci EU kam chce" - áno toto je správne multi kulty. Chápem opustiť rodinu kamarátov stratiť korene byť ako list vo vetre a správny kapitalista ťa potom bude vedieť "správne" ofúknuť

"No aj napriek tomu sa stavia do role nevolníka" - ????????? spýtaj sa čo môže pre radového slováka spraviť NBS a potom začni kecať o nevolníctve

Trochu som sa naštval ale takýto ľudia, ktorý už ani nevnímajú manipuláciu ktorá ide proti nim............. No nič.

Re: Prečo ten Euroskepticizmus?

Maros | 10.12.2013

Stavim sa ze tiez nechapes ako funguje klucka na dverach.
Ale to je v pohode kocovnici maju pravo byt aj duty.
A prijemnu cestu na zapad ti prajem.


Zdravim Slovanov

UKRAINA

Sergej | 09.12.2013

Vážený pane píšete lež a nesmysly!!! TEN BOJ neni ani proti RUSUM ani proti RUSKOMLUVICIM a už vubec NE PROTI SLOVANUM!!! ten boj je PROTI ZKORUMPOVANÝM POLITYKUM proti úplatku u lékaře,školce na celnici,policii a td. Takže nechte těch blbých řeči!

Re: UKRAINA

jenda | 09.12.2013

S pár protestujícíma jsem mluvil na internetě. Svůj antisemitismus a antirusismus vůbec neskrývali. A všude tam vlajou červeno-černé vlajky UPA, banditů, kteří vyvraždili za 2. světové války 100 tisíc poláků, židů a volynáků, dětí a žen. To se má ten jejich majdan čím chlubit. A ještě tam nosí pásky SS-galičina.

Re: Re: UKRAINA

Ludwig | 09.12.2013

Ukrainská povstalecká armáda hrdinně bojovala za svobidu Ukrainy! A ss divize Galizien byla elitní jednotka a to, že se podíleli na vyčiětšní Ukrainy od židovských elementů, mě osobně nevadí. Ukraina patří Ukraincům a ne Rusům!

Re: Re: Re: UKRAINA

taurus | 09.12.2013

"A ss divize Galizien byla elitní jednotka " (ve smyslu, uměla elitně a vybraně vraždit)
To je tak jediné, v čem s tebou souhlasím...Akorát nečekej, že spolu s tebou budu prohlašivat "Sláva SS Galizien!"
Mně je na blití už jenom z těchto fotek:
http://slavgromada.wordpress.com/history/oun-upa/

P.S. A ty máš asi hodně silný žaludek, Ludwigu, že něco takového obhajuješ. Anebo sám se vzhlížíš k SS?

Re: Re: Re: Re: UKRAINA

Sergej | 10.12.2013

Pane taurus mate jméno? :)
Tak vám jako UKRAINEC, syn,vnuk a příbuzný lidi které bojovaly jak za 1 světové války v řadách ČS legiích tak za druhé světové války v řadách rudé armády musím říct že zvěrstva se děly na obou liniích fronty a je velkou otázkou kde toho bylo více...

Re: Re: Re: Re: Re: UKRAINA

taurus | 10.12.2013

Rusové také dělali z mrtvých dětí věnečky?

Slavné předky mám také, jako každý Rus. A řeknu vám jedno - Rusové nepřišli do Německa vraždit a loupit. A to, že je vyhnali z vlastní zemí, je jedině správně.

Obhajujete zde zločiny UPA a Banderovců. Pochybují, že vaše předkové byli hrdinové. A pokud byli, tak jím čest neděláte.

Re: Re: Re: UKRAINA

y | 09.12.2013

http://nadhlad.com/content/trening-na-eu

Informačná agentúra Ria Novosti uverejnila v súvislosti s (odmietnutou) asociačnou dohodou Ukrajina - EÚ jej plusy a mínusy pre Ukrajincov.

Bohovskými plusmi sú harmonizácia legislatívy s Európskou úniou a prístup ukrajinských tovarov a služieb na trh Európskej únie. Kvas, slnečnicová chalva, brúsenie nožníc a podomový zber zajačích kožiek - to všetko v EÚ doteraz chýbalo a členské štáty sa nevedia dočkať. Mínusy: významný nárast nezamestnanosti a krach domácich podnikateľov.

Re: Re: UKRAINA

Sergej | 10.12.2013

..blbců je všude dost. A to že "vlajou" vlajky UPA tak ta bojovala za svobodnu Ukrainu bez komunismu mimo jiné i z němcem (historicky je to pod-tvrzeno!).

Re: Re: Re: UKRAINA

Lin | 10.12.2013

Sergeji - UPA bojovala i s Němcem, to je fakt. Ale až po Stalingradu, kdy se ten Němec ukázal jako ten, co by taky mohl prohrát.
Pak už UPA bojovala tzv. "proti všem" a ještě pár let po válce "bojovala" ze své základny na polské straně Beskyd, protože si myslela, že "západ" co chvíli sovětské Rusko smete.
Já nepopírám, že Ukrajina to měla historicky velmi těžké. Jenže krutost a brutalita "osvobozeneckého boje" UPA se vymyká vůbec účelu a poslání vojenských jednotek. A nepřítelem byl pro ně úplně každý, kdo bezmezně neposlouchal - a to i vlastní, jak vojáci, tak civilisté. Dá se říct, že jejich "podpora civilním obyvatelstvem" byla založená na strachu.

Re: UKRAINA

Lin | 09.12.2013

Proti zkorumpovaným politikům? Nebo - proti korupci vůbec? Tak to je zvláštní tvrzení...
To jako vstup do EU od takového chování osvobodí? Mně to spíš přijde tak, že v naší zemi se tento "styl" po "přiblížení se EU" ještě více rozšířil.
Nebo ještě jinak:
Proti hypoteticky zkorumpované vládě budu bojovat tak, že dám bomby do metra?

Re: Re: UKRAINA

Jirka | 09.12.2013

Přesně tak, milá Lin, tento způsob chování a jednání u nás nechutně rozbujel pravě za uplynulých téměř 10 let našeho členství v EU. Rozklad hodnot, úpadek morálky, nekonečná liberalizace, brutální materialismus - tyto evropské hodnoty spolu s chapadly eurodotačního systému nakoply korupci jako dosud nic v historii Československa.

Re: UKRAINA

taurus | 09.12.2013

Bojovník protí korupcí, který roztříští lebku klukovi z řád vnítřních složek, který se ani nebrání, je u mě ZLOČINEC!
Když údajný Slovan jen tak zabije svého bratra a kvůli boji "PROTI ZKORUMPOVANÝM POLITYKUM" spojí s dalšími zkorumpovanými politiky, cizími mocnostmi - anglosaxy, židy a germany, kterým jde "hlavně o to, aby korupce na Ukrajině nebyla" je u mě navíc ještě i ZRÁDCE nejen idei SLOVÁNSTVA ale i SVÉHO NÁRODA!
Udělej si v hlavě pořádek, Sergeji.

Re: Re: UKRAINA

ftru | 09.12.2013

Když "protestují proti korupci" tak proč se snaží o sblížení s EU ??
Před časem tu byl odkaz na video z jednání evropského parlamentu, a jeden britský euroskeptik tam vysvětloval hospodaření EU .....

Re: UKRAINA

kstel | 09.12.2013

Je mi váš lito. Proto je to na světě tak zlé. Zatím jste nic nepochopil. Taky nás takhle odvedli jako na. Ukrajině. Teď po tom zločinci pojmenovali letiště.

Re: UKRAINA

albin | 09.12.2013

Co tím bojem chcete vybojovat Sergeji? Návrat žida na Ukrajinu? To vám byl hladomor za židobolševika málo? Pozor Sergeji, moc židobolševika přišla a zase přichází ze západu, už vám ji tam ti praví prodejní politici vezou, tak ji otevřte vrata tupci.
Až přijde, nejdříve zakroutí krkem pohrobkům bandery a ss(těch škoda nebude), a pak tobě Sergeji.

Re: UKRAINA

popolvár | 10.12.2013

ak je ten boj za očistenie verejnej správy, vlády a politického života od korupcie, tak prosím... Ale prečo si myslíte, že to odstránite vstupom do EÚ? Slováci a Češi taktiež v to dúfali, že príde "poriadkumilovná EÚ /nemecká/ ruka" a šmahom prútika tu bude všetko fungovať. Omyl - dostali sme sa z "dažďa pod odkvap". Oni nemajú záujem spraviť poriadok pre Vás, jednoduchých občanov. Oni chcú poriadok pre seba, chcú vašu krajinu, bohatstvo, suroviny, pôdu... pre seba, nie pre Vás. Teraz Vás politici okrádajú pre vlastné vrecká. Vstúpte do EÚ a budú Vás okrádať pre vlastné vrecká a bezodné vrecká nenažrancov z EÚ - zapredajú Vás. A až potom budete bezmocní - vašich zapredancov a zradcov národa bude chrániť celá mašinéria EÚ. Ani si neuseriete. Musíte vedieť za čo bojujete, nie proti čomu. Musíte mať víziu, obraz toho, čo chcete. Ináč je to zbytočné, porazíte, to čo nechcete a po boji to príde zase len v inom šate. My sme stratili národnú, ekonomickú suverenitu, a to, proti čomu sme štrngali na námestiach sa rozbujnelo do megarozmerov.
Vravíte, najmä niektorí prispievatelia vyššie, že Rusi klamú a zavádzajú Vás. Pozrel som si pár reportáži ruských médií o tom, čo spravila EÚ s Bulharskom, pobaltskými krajinami... Je to pravda, bol som v Bulharsku, v Maďarsku, Rumunsku. Slovensko a Čechy - to vidím denne. Vycestujte do novopridružených krajín EÚ, nie do turistických a výstavných centier, ale do dedín, mestečiek. Rozprávajte s ľuďmi, občanmi ako ste Vy. A to, čo uvidíte, čo sa dozviete, čaká aj Vás, ba ešte horšie. Neinšpirujte sa pozlátkom starých členov EÚ. To je len pre nich, Vám to neprinesú, tak ako to nepriniesli ani nám. Jednoduchí ľudia žijú horšie ako za 1. republiky. Ako žobráci cestujeme za prácou do cudziny. Pred ´89-tym sme na dovolenkách v západných krajinách boli ako žobráci, ale doma sme mali dôstojný život. Teraz sme žobrákmi aj doma.
Tak sa Ukrajinci konečne spamätajte a otvorte oči, lebo ich máte zalepené západným pozlátkom. Veď ako sa vraví: "Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú..."

Re: UKRAINA

Beruela | 10.12.2013

Vím přesně,co cítíš , Sergeji . Rozhořčení . A máš pravdu. A je vás většina . Ale ti kteří jsou příčinou tvé nespokojenosti,tě znovu zneužijí .Ted je třeba zachovat klid a nedovolit jim ,aby vás nahnali do občanské války.Použijí všechno,banderovský tykadla už vystrčili.
Já vím,že se v tom lhaní lze těžko vyznat,ale vzpomen si na pohádky : už jsi viděl vypaseného boháče jak se dělí o své bohatství ? A ted nemluvím o těch vašich.
A ještě něco : kdyby Janukoviči nezáleželo na na vás,na národu,klidně by podepsal,sebral tučnou odměnu a po příštích volbách zmizel za moře a tam rozmnožil řady zrádců i z jiných zemí.
Jenže tohle lidem nikdo z obrazovky neřekne.

a zase východ...

petr | 09.12.2013

Že si amíci amíci nedají pokoj. To jim nestačilo,že podporovali Lenina??? 2x do stejné řeky nevstupuj ,se říká a myslím si že Putin si dlouho na hlavu srát nenchá...Ruský medvěd se pomalu otřepává z krize a musí se sním počítat!!!!! Sýrie myslím byla důrazným varováním....

Re: a zase východ...

Petr | 09.12.2013

Jak vidím tak petrů/Petrů je nás tu víc, změna nicku je tedy namístě. Dám vědět.

Re: a zase východ...

Hox | 09.12.2013

Putin si na hlavu nikdy s*** nenechal, jinak celkem souhlas.

kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

fenix | 08.12.2013

Za socialismu se o nas ( jakoby) starali komunisti,po sametove se o nas ( jakoby) starali demokrate
Jednou se o nas starala ( jakoby) ODS, jindy ( jakoby) CSSD, ...
Kdysi se o nas starali ( jakoby) otrokari
Pak se starali ( jakoby) feudalisti,pak ( jakoby) kapitalisti...
A ve svete podobne,tu se stara ( jakoby) plukovnik kadafi,tu ( jakoby) hnusny mubarak a tu zas se staraji ( jakoby) americane,tu ( jakoby) se staral Domaci oligarcha,tu ( jakoby) se staral zahranicni oligarcha...

A mi se zda ( jakobych) v tom nevidel zadny podstatny rozdil,uz od toho radu otrokarskeho

Otroci drou a chudnou a jen cas od casu radostne rvou: huraa,vyhral Lenin,soveti,americane,eu,havel,pavel,atd a vesele zvoneni klicu odmavne nase vykoristovani zas jinym rezimem ci potentatem...

A my?
Kdy se zacnem starat o sebe my sami?
... ... ... ofhxx

Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

Slovan | 08.12.2013

My sa o seba postaráme.
Ako?
Štúdiom a osvetou.Aké ľahké, viac netreba.
Zrazu všetci v jeden moment zvoláme - kráľ je nahý.
Možno dnes ešte nie, ale zajtra áno.
Neznala masa pre parazita bojová chasa.

Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

:-) | 08.12.2013

Vtip je v tom, ze komunisti se o nas potazmo sebe starali jak nejlepe umeli ale bylo to jakoby, kdezto otrokari od jejich vzniku podnes se o nas staraji jakoby.

Jedni z podstaty sve ideologie chteli pro vsechny to nejlepsi, druzi z podstaty sve ideologie chteli pro sebe to nejlepsi...

Re: Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

fenix | 09.12.2013

Nezajimaji me ideologie-zajimaji me vysledky..
Nejakou tu sebeospravedlnujici ideologii si dovede dat kazdy---i ten otrokar muze rict-ano,potrebuji hodne pro sebe,abych se moh dobre starat o sve otroky
( a tak podobne mluvi I pan duka,I pan babis...)

A dokud sou u moci,taxnadno se to nezmeni

Je treba vzit spravedlnost do svych rukou--a nahreslit jim tykadelka nebo je primo postrilet detskou pistolkou na kulicky!!

Dobre jim tak,vsak my vime co na ne plati!!
... ... ... fhxxx

Re: Re: Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

taurus | 09.12.2013

"Nezajimaji me ideologie-zajimaji me vysledky.."
A to je chyba. Protože bez myšlenky, ideí, nebudou ani výsledky.
Čekat na zázrak můžeš, ale nedočkáš se ničeho. Jenom společná myšlenka, idea může sjednotit národ. Bez idei není národ,-jsou to jenom konzumenti!
A tvůj titulek -"kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?", je hodně vypovidající. Řekl bych, že mluvíš, jako děcko. Ale protože jseš dospělý, tak ti sdělim nepříjemnou pravdu - mluvíš, jako otrok! (sorry, pravda někdy bolí), který nechce ani hnout prstem, ani se dozvědět něco nového pro to, aby, když ne on sám, ale aspoň jeho dětí se měly lépe.
Svrhneš jednu vládu, příjde jiná, ještě horší. Protože bude mít tvojí podporu. A budeš opět dělat revolucí? Opět vyvolávat chaos ve vlastní zemí?
Dokud si neujasníš, co vlastně sám chceš a co budeš požadovat na budoucí vládě, krom nic neříkajících hesel, "že se chceš mít dobře", budeš pořád našlapovat na stejné hrábě, pořád dokola.
A pak se budeš akorát divit, že do tvé lébky ti nasadí číp a bude to, jako v amerických filméch, které jsi určitě viděl.
Ono jde jen o překonání vlastní leností a snahy se dozvědět něco nového.
Pokud bude takových, jako ty (konzumentů) víc, tak s námi je ámen, bohužel.

Re: Re: Re: Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

fenix | 10.12.2013

Otazka-kdo se postara o nas-vyzaduje odpoved-my

Souhlasim s tebou,ze idea je dulezita,ve svem vyjadreni sem to myslel tak,ze me nezajimaji tu kterou formaci ospravedlnijici ideologie...

Dalsi veci ktere mi podsouvas,nemam uz v umyslu vyvracet,pouze rikam,ze tve dojmy sou mylne...nikoli,abych te nastval,ale abych ti dal zpetnou vazbu,zes to neutrefil

... ... ... f

Re: Re: Re: Re: Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

taurus | 10.12.2013

A víš, že jsem rád?, že jsem se netrefil.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: kdo se postara o lidi,kdo se postara o nas?

fenix | 12.12.2013

Ahoj,dekuji za odpoved,klobouk dolu a mej se
... ... ...x

žíve kamery na námestí

Tysi | 08.12.2013

http://www.ustream.tv/channel/16573315
http://spilno.tv/euromaidan-online - viac kamier

- na jednom s tých kamier sa myhlo aj logo americkej TV Markíza.

Přidat nový příspěvek