Cvičení pro rozvoj a používání vlastního psi-pole

 

Každý má kolem sebe psi-pole (bio-pole, energetické pole člověka), které se u každého jedince liší ve struktuře, hustotě a potenciálu. Existují vlastnosti společné pro všechna psi-pole, stejně jako individuální odlišnosti. Nejdůležitější věcí pro pro každého je – naučit se, jak generovat a manipulovat vlastní psi-pole. Každý si potřebuje vyvinout na podvědomé úrovni vlastnost takové pole vytvářet. Jak toho lze dosáhnout?

Nejprve se soutřeďte na následující myšlenku: “Vytvářím si kolem sebe ze své vlastní energie ochranný obal (skořápku), která mě chrání před negativní energií.”

Opakujte prohlášení každý volný moment, dokud si mozek nevyvine podmíněný reflex pro ochranu.

Následně čas od času zkontrolujte stav a sílu svého štítu. Jestliže jste v davu, vaše ochrana by měla být maximální. Doma stačí minimální. Je také důležité, abyste před ulehnutí k spánku chránili své fyzické tělo a těla ducha. Pro to je nutné vytvořit energetickou ochranu (obal) jak pro fyzické tělo, tak pro těla ducha.

Správně vytvoření štít minimalizuje možnost poškození ducha. Pro plnou ochranu je zásadním faktorem absence negativních emocí. Negativní emoce vytváří energetické kanály kvalitativně shodné s nižší astrální úrovní a způsobí prolomení štítu zevnitř. Toto vás učiní náchylným k působení astrálních stvoření a také jakýchkoliv jiných psi-energetických vlivů.

Ježíš nás také nabádal vyhnout se negativním emocem, ačkoliv on vždy cítil nutnost se zlem bojovat a nepodlehnout rezignaci “nastavením druhé tváře”. Věděl až příliš dobře, že pokud se v boji mezi dobrem a zlem dopustíme negativních emocí – i když jsou namířeny proti zdroji zla – staneme se oním zdrojem a padneme v porážce. Přesně v tomto spočívá síla zla. Pro boj s ním musíme zachovat emocionální čistotu, což je prvořadý předpoklad pro rozvoj naší duše, stejně jako pro boj se zlem.

Navíc k ochranným funkcím může být energie také používána na čištění jídla, vody, šťáv a dalších tekutin jež konzumujeme pro normální fungování organismu.

Ale každá potravina – živočišného nebo rostlinného původu – obsahuje přirozené organické toxiny, jež zrychlují destrukci organismu a zpomalují evoluční proces. Je proto zásadní, abychom tyto toxiny neutralizovali a rozložili.

Soustřeďte se na nastartování aktivního proudění energie skrze vaše tělesné energetické kanály. Poté – mentálně nasměrujte energii skrze vaše dlaně do jídla, jež chcete vyčistit. Když tak činíte, představte si, jak energie rozkládá všechny toxiny v jídle. Jak energie prochází vašimi dlaněmi, ucítíte nějaké vibrace, teplo nebo příležitostný pocit jehliček. Čím je proces rozkládání jedů aktivnější, tím silněji budete energii vnímat. Stejnou metodu můžete aplikovat na čištění vody, šťáv nebo jakýchkoliv jiných tekutin.

Navíc k neutralizaci jedů v poživatinách, můžete být také schopni vylepšit pozitivní kvality těchto substancí, stejně jako vytvořit a zavést nové kvality a vlastnosti. Jestliže jste při tom schopni vizualizovat pracující proudy energie, jste obdařeni zvýšenou vnímavostí a potenciálem – podmíněným správným vývojem – k dosažení vyšší úrovně vědomí duše. Každý má schopnost strhnout si pásku z očí a, nalézajíc pravou evoluční cestu, spatřit transcendentální krásu přírody, světa a vesmíru...

 

(z knihy "Poslední apel Lidstvu")

 

Diskuse:

:)

Veronika T. | 22.09.2011

...hele lidi diky za prijemne pocteni a vymenu nazoru, alespon si clovek muze srovnat veci v hlave . Prijemny vecer Vam vsem.

ke článku...

Petr H. | 27.06.2011

Jakobych to už někde četl... asi chyba v matrixu :). Z vlastní zkušenosti: vyvolat vibrace je poměrně jednoduché, horší je pak usnout :)). Už jsem takhle zepár probdělých nocí absolvoval, no žádnej problém to nebyl, den byl jako každej jinej. Kundalini, reiki, shambala, psi-pole .. vše je to na stejné brdo, liší se jenom pojmenovaním a použitím (využitím). Základy se dají naučit tady: http://www.esoterika.cz/?akce=zobraz&clanid=3989&hili=Hra%3Bs%3Benergi%ED%3BI%3B

Re: ke článku...

erddyst | 27.06.2011

Je to na poelemihování mezi odborníky, to je pravda. Tak jak mezi "kartářkami" tak i mezi REIKIsty je dost takových co naplňují jenom své ego a peněženky ... A znám i pár zběratelů "zasvěcení" a "mistrů" různých "energii.
Ale už před "spoznáním" Levašova jsem dospěl k názoru, že energie je v podstatě jenom jedna (teda tá světlá) - vše složité se nakonec ukáže být v podstatě jednoduchým, když to člověk zvládne a spozná.
Cítim to však "v kostech", že tá cesta podle Levašova je tá správná - i když nejobtížnější ......
I když mi to nabourává pár poznatků ohledně REIKI - ale ja tomu přijdu "na kloub" - nemyslím si totiž, že vše, na co přišli "esoterici" kteří mají o dvě čakry méně musí být meněcenné ...
Ale to by bylo na delší rozepisování ...
Jo, a ten odkaz je zajímavý (znám ho) - je to "základ základů" - vnímat energii v rukách dokáže fak každý - ale co s tím dál, to je už jiná věc .....

Re: ke článku...

Hox | 27.06.2011

"Kundalini, reiki, shambala, psi-pole .. .. vše je to na stejné brdo, liší se jenom pojmenovaním a použitím (využitím)"

- velký omyl, to zcela jistě nejsou různé názvy pro tutéž věc (psi/bio pole jedince a jeho přirozenou (zdůrazňuji!) energii, neboli obálky a struktury z primárních hmot a jejich kombinací)

namátkou:
Reiki je zavádění cizích (a člověku nepřirozených) energetických struktur a nevědomé napojení se na parazitickou pyramidu. Ano, dá to člověk možnost pracovat se energiemi, ale zároveň zablokuje přirozenou cestu vývoje a otázka je s jakými energiemi člověk pracuje, a jestli chápe, co vlastně dělá. Je to ale systém - 1 díl dají a 5 dílů si jinde vezmou. Znáte nějakého aktivního reikistu (který to dělá třeba 10-20 let) a je zdravý?

Kundalini - je specifický pojem pro jeden druh/typ/atd.. energie
apod..

obecně všechny druhy tzv. "zasvěcení" jsou jen zavádění "bordelu" do energetického systému člověka, které jsou navenek pozlátko, ale ve skutečnosti mají vlastní agendu

Re: Re: ke článku...

Provokater ??? | 28.06.2011

Něco mi na tom začína nesedět .....
1. tyhle názory jsou osobně vycítěné přez psi/bio pole; nebo to jsou jen "logické" vývody zaníceného Levašovce ? (nic ve zlém!)
2. připadá mi že o Reiki nic nevýš - a ten dotaz o zdravých "reikistech" beru za podnětný a udělám si malý průzkum ...
...
Fakt mi to začína připadat ňáky divný - a i postoje "světlých hierarchů" - buď se k nám dopracuješ sám, anebo trp ve všech těch zvrácenostech černých (počínajíc planetarníma katastrofama a končíc současnosti) - všichni ti Reikisté jsou neznalci, a když něco vyléči tak je to jen dar černých (to platí i o šamaství a o "lidových léčitelích ???)
Ty Patakyovce a jejích "Reflexní diagnostiku" znám - a je tam i návod na "energetické vajíčko"

Fakt mi to začína připadat, že jedině Levašov ví ......
a ostatní ......

Něco mi na tom nesedí - časem se k tomu dopracuju ....
I kdybych se měl osobně "pohádat" s Levašovem !!!

Re: Re: Re: ke článku...

Hox | 28.06.2011

"Levašovec" je opravdu hloupý termín (nálepka), dokázal byste vůbec definovat, co by to mělo znamenat?

jinak k názoru, že s Reiki je něco v nepořádku, jsem se dopracoval víceméně sám a teprve poté jsem se o těchto věcech dočetl i Levašova, který mi to potvrdil. (mimochodem, on osobně přímo o reiki nikde nepíše a nic neříká). Následně jsem se setkal s pár znalýma lidma a ti mi moje podezření potvrdili. Na orgo.cz je na toto téma vydatná diskuse...

Zkuste si odpovědět na následující otázky:
při zasvěcení vám řeknou, že to ve vás něco změní, ale dopředu nevíte co, to se dozvíte až dodatečně, a změna je natrvalo (což v realitě není pravda)... je to korektní postup?

Víte doopravdy, jaký je mechanismus reiki zasvěcení a co to ve vás udělalo? Tipuju že ne (to neví skoro nikdo), je to zajíc v pytli.

Víte, s jakými energeiemi pracujete, odkud pochází, atd..? Co když byly předtím někomu ukradeny. Je v pořádku, že jste jen kanálem, když skrz vás proudí energie nevíte odkud, nevíte jaká, do např. "pacienta"... jak víte, komu skrze sebe umožníte přístup k lidem, na které reiki aplikujete?

Je v pořádku, že nepracujete vědomě s vlastní energií, ale skrze sebe necháte něco proudit bez vědomé účasti? Kde je v tom nějaký vývoj, apod.?

Reiki je ve skutečností pastička na probouzející se, je to parazitický systém provozován "operátory temných" určený k zablokování vývoje jedinců a obírání je o energii - životní potenciál. Funguje to následovně: existuje "rezervoár reiki", odkud energie proudí, když někdo aplikuje reiki. Takže energie je skutečná, je tady jedno velké ALE, není to žádná "energie od Boha" apod.. ale energie z toho rezervoáru, která byla někomu předtím ukradena. A komu? Reikistům a jejich "pacientů" (trochu vám dají ať cítíte teplo v dlaních, ale jinde kde si toho nevšimnete vám vezmou). Zpočátku více dávájí, až v to naprosto uvěříte, tak začnou méně dávat a více brát. Čas od času někoho "spektakulárně vyléčí", ať si ovečky udrží víru...

více od člověka, který na tenhle rezervoár narazil je zde:
http://www.psitalent.de/Englisch/Believe.htm

reflexna terapiu + cchikung

stanislav | 30.06.2011

mna by napriklad zaujimalo, ako levasov vidi reflexnu terapiu. niekde v jeho knihe som cital, ze nie je dobre chory organ stimulovat k vecsej cinnosti, pretoze ho to zatazuje a mozno to z kratkodobeho hladiska pomoze no z dlhodobeho je to skor v jeho neprospech... tiez v ramci tradicnej cinskej mediciny sa odporuca cvicit cchikung. tam zase podla toho co pise mi pride, ze je asi oka naucit sa koncentrovat energie v jednotlivych cakrach, cistenie energetickych kanalov, no asi ziskavanie energie z vonkajsieho prostredia az tak liecive nie je. teda aspon podla toho jeho postoja... ci? viete mi k tomu niekto nieco napisat?

Re: reflexna terapiu + cchikung

Provokater ??? | 01.07.2011

Ja jsem spomenul "Reflexní diagnostiku" os manželů Patakyovývh ...
...
A tady mi to začíná připadat "ňááák divný" - v Levašovovy cítím podstatu pravdy a i rozum můj je pro.
Jenže ve všem je i "ale" - komentáře většiny mi připadají jako že: my máme o dvě čakry víc, takže oni nemůžou dospět tam kam mi, (naše pravda je tá správná) - takže žádné meridiany a tím pádem aku-punkt/pres/... a co ja vím jaká ještě ...úra. Temné síly všechny oblbnou a využijí pro sebe. Jedině Levašov je dokáže odhalit a zničit ... A taky se mi zdá "kouzelný" postoj světlých sil. Černí každou snahu lidí okamžitě odhalí, lapnou je a využijí ve svůj prospěch - a ti správní (Svělí) na to koukaj a ......
...
Neřek bych že mám v tom zmatek. Levašov má hodně pravdy, ale nikdo mě nepřesvědčí že všichni ti šamani a různí léčitele v minulosti dělali "blbosti" .... Jedině bílá rasa a Světlí "bohové" ví co je správné a pravda, protoře mají nejvíc čaker a energetických těl, tak jedině oni .... Ale pak se ptám, proč to dotáhli tam kde jsme dnes, - Noc Svaroga za to může ???? Chabá výmluva .....
Levašov mi zasadil "brouka" do hlavy, zatím se v tom ještě nevyznám, ale jednou jo .....
Pozdrav posílám a pozitivní energii - a Ty se ji nauč čerpat i z vesmíru .....

Re: Re: reflexna terapiu + cchikung

stanislav | 01.07.2011

no tych patakyovcov som mal aj ja na mysli. mam od nich knihu tiez a aj mna velmi zaujala. a prave to som chcel vediet, ci je to v poriadku, stimulovat chory organ k vyssej cinnosti... ja sam s tym nemam dlhodobe skusenosti, tak neviem ako to funguje dlhodobo, no na druhej strane mi pride tiez v poriadku behat bosy, bo je to tak nejak od prirody... a rovnake poychbnosti jake mas ty, mam aj ja. som sa naucil ze vsade je kus pravdy a kus lzi a kurna je na mne aby som to nejak vycitil...

Re: Re: Re: Re: reflexna terapiu + cchikung

abc | 01.07.2011

.... nó.... dobrý mastróš fajčíš....

Re: Re: Re: Re: ke článku...

Provokater ??? | 01.07.2011

Levašovec je stejně hloupý temin jako - Reikista, Šambalista, Psi-polista, bo jinej -ista.
""Kundalini, reiki, shambala, psi-pole .. .. vše je to na stejné brdo, liší se jenom pojmenovaním a použitím (využitím)"" - a orgonit ne?
A předavání energie vodě (viz. Masaru Emoto) - ???
A co se týče REIKI - přečet jsem na tuhle tému dost knih - jen tři stojí za něco - a vždy budu mít na mysli původní Reiki a ne ty různé vymyšlenosti novodobých reikistů .....
Je to na delší "hádání se" - ale přečtěte se i můj "výplod" o trochu níž ......
Přeju jen vše plusové a z mínusu schopnost ponaučení !!!

Re: Re: Re: Re: Re: ke článku...

Hox | 01.07.2011

abych to trochu uvedl na pravou míru. Podsouvá se mu tady koukám spousta věcí, co vůbec netvrdí, nebo je to překroucené. Možná si to tady někdo tak vykládá, ale to problém lidí tady a ne jeho. Například nikde nepíše, že by měli bílí lidé o dvě čakry navíc a byli proto tím pádem nějak lepší, naopak píše, volně cituji, že chápe fyzické tělo jako obal (oblečení) pro ducha a na oblečení nezáleží.

"Fakt mi to začína připadat, že jedině Levašov ví ......
a ostatní ....."
on o sobě nikdy nic podobného neřekl... a co mu někdo podsouvá, to neovlivní :)

Ohledně té reflexní terapie - z pohledu "selského rozumu" mi to smysl dává, že když budu "práskat bičem schváceného koně" tak si moc nepomůžu, ale nejsem léčitel a reflexní terapii neznám, takže nevím, nemůžu se k tomu vyjádřit.
Ohledně různých energitckých cvičení bych řekl, že do té doby, dokud člověk pracuje s vlastní energií a učí se s ní zacházet apod., tak je vše v pořádku, ale v momentě, kdy si nechá vnutit nějaký systém "zvnějšku" a vzdá se aktivní role při práci, už to bude pravděpodobně nějaké neřádstvo.

ještě se vrátím k tomu jednomu dotazu z dřívějška - "nechuť k reiki" jsem si vypěstoval intuitivně úplně sám :), měl jsem jedničku, ale nějak mi to používání bylo vysloveně proti srsti, takže za několik let jsem to použil možná 5-10x ... a pak se toho zbavil.

btw. jedna známá, co umí jak to ona nazývá "cestovat mentálně po matricích" a získávat data, tak když jsem ji upozornil na reiki a trochu to zkontrolovala, tak výsledek "skenování" byl ten, že se současných 2000+ směrů reiki, které existují, je v pořádku (že neškodí) asi 10, a i u zrodu původní reiki od Usuiho do toho byla namočená černá magie. Jak jsem koupil tak prodávám, a teď babo raď :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ke článku...

Neradim - každy má svůj rozum ... | 01.07.2011

Konečně to vypará (na hádaní se na úúúúrovni) - a té matricové bo matriční cestovatelce dej přečíst první díl "ZERKALO MOJI DUŠI" - když si to přečte 10× tak pak se ji zepej o čem to je ..... a pak ....
A to ostatní - energie jsou ( + nebo - i tak i onak - a je jedině na osobě (žádný farář husový - husí - bo husický) - jedině Ty - bo někdo - nebo ja ale v každém případě protějšek přemýšlivý a ne ješitný - zanešený EGEM.
Jak může člověk dávat (zprostředkovávat) něco co v něm není ????
- heč ?????
Když dáváš (zproztředkovávaš) - energii různě nazvanou kvůli tomu aby se Ti vratili ponízky do zasvěcení vložené - jak to může asi dopadnout - ?????????
Jinak dík ta tohle www. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ke článku...

stanislav | 02.07.2011

no co sa tyka tych patakyovcov oni na diagnostiku vyuzivali mieru citlivosti jednotlivych reflexnych plosiek na nohe, no oni aj masirovanie tychto plosiek pouzivali aj na reflexnu terapiu, ktoru okrem ineho doplnali prvkami dietetiky a fytoterapie. okrem reflexnej diagnostiky sa mne osvedcila aj diagnostika podla TCM, hlavne diagnostika podla jazyka, no podla mna fytoterapia na zaklade cinskych byliniek nemoze byt az tak uspesna v nasich podmienkach lebo je zalozena na cinskych a nie tunajsich bylinkach. o akupunkture sa vyjadrila napriklad vanga, ktora povedala, ze ta ma tiez vyznam, ale len za predpokladu, ze sa robi s tradicnymi keramickymi ihlami... reiki mam aj ja len prvy stupen, bo naozaj neviem ci je to ta spravna cesta a pokial by to vsetko bolo len o egu majstra ci lieciacieho a nie o tom, ze dany system samotny (ci uz reiki alebo cchikung) je chybny, potom by to bolo v poriadku a bol by som velmi rad. neviem ci mi rozumies. mozes mat akehokolvek renomovaneho ekonoma, ale pokial vyjadruje nazory v systeme frakcneho bankovnictva, potom vsetky jeho nazory, ktore prezentuje ako osozne pre spolocnost su zo svojej podstaty chybne...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ke článku... PRE Hox

Mona | 31.10.2013

Ahoj, prosím ta mohol by si mi napísať kontakt na tvoju známu , čo si spomínal v komentári (pani čo číta data z matríc :-)) , ak teda ona s tým súhlasí... zaujalo ma to co pisala o reiki. Mám R4 , som v zaciatkoch a velmi ma to zaujíma. Rada by som byt v obraze a vediet pravdu . Ak by bola ochotná presondovat moj systém a moje zasvatenia do reiki, velmi by som bola rada. Nerada by som sa nechala na nieco nachytat vies. Lepsie ekd clovek včas vie ako na tom je a vie s tým potom niečo robiť prídane ak treba. Dakujem ti. Viem je to starý príspevok skoro 2- ročný a az teraz som ho nasla, ale dufam aj tak ze sa ozves. Moj mail je rainbowflash@azet.sk . A dakujem.

Re: Re: ke článku...

Aien | 28.06.2011

Máš pravdu, mně se to nechtělo psát, protože o této věci aktivního reikistu nepřesvědčíš.Taky jsem na to před lety nalítla (2.stupeň), ale něco mi na tom vadilo, začla jsem víc číst a hledat.Nedávno mistr reiky, který mne zasvětil, nedávno zemřel na rakovinu.Někteří reikisti se z toho chtějí vyvázat, občas čtu, že někdo ruší zasvědcení, ale nemám už odvahu cokoli v tomto směru nechat na někom jiném, třeba na to přijdu, jak se vyvázat sama.

Co to je ???

Provokater ??? | 27.06.2011

"Ježíš nás také nabádal vyhnout se ..."
Co to má znamenat??? To se hned jdu juknout do org. (jestli ho seženu)
To napsal Levašov ???????¨
Nechce se mi věřit !!!!!!!!!

Re: Co to je ???

Sám si dávam odpověď ..... | 27.06.2011

Jo, má to tam a tím padem mě zklamal :((
Ježiš je výplod křesťanství bo i v jiných monoteistických náboženstvích mají něco takové zakomponované .....
Jestli si on neplete Ježíše s Radomírem ??????
Mrzí mě hoch, ja jsem alergickej na papežence !!!!
Ja - gojím !!!

Re: Re: Co to je ???

Hox | 27.06.2011

málo pozorně čtete :) - nahraďte si v duchu Ježíše Radomírem a problém odstraněn... navíc tato věta:

...ačkoliv on vždy cítil nutnost se zlem bojovat a nepodlehnout rezignaci “nastavením druhé tváře”

říká vše potřebné. Radomír (Ježíš) nemá s církví NAPROSTO nic společného...

Re: Re: Re: Co to je ???

Provokater ??? | 27.06.2011

Nic si v duchu nahrazovat nebudu !!!
//Radomír (Ježíš) nemá s církví NAPROSTO nic společného...//
To ja vím, Ježíšem ho nazvali papeženci, tak ať Levašov používá výraz Radomír a ne ten jejích sprofanovanej který zní po kostelech A jen tak mimochodem - Ježíše smímají i jiné texty a vznikli určitě před 16. 2. 1086 - (datum ukřižování v Cařihradě-Knstantinopoli ... Istamnule dnešním) - ale to je jiné téma.
zkrátka Ježiš je Ježiš a Radomír je Radomír !!!
A ten první mi k Levašovovi nepasuje.
Proč používá monoteistické argumenty ???
Mimochodem, Reiki "vytvořila" - znovuodhalila, nebo přesnějš řečeno spřístupnila neznalým konkrétní osoba (a měla o dvě čakry míň; ale funguje to i na osoby maxičakrové) - ale mezi "REIKIstama" se najde dost i takových kteří tvrdí že prvním "reikistou" byl Ježíš :))) - tí hajzlové si přivlastní vše.
Tak proč slavieno-aríjského volchvu nanazvat pravým jménem ???
P.S. - jedna z hlavních zásad REIKI je: ... aní mistr Reiki (Tvůj) nemá pravdu - každý má svou cestu ... a musí si ji najít .... !!!
- a další maličkost - to že vodě jde dát i myšlenku dokázal i "vědeckými" postupy další "7-čakrový" Masaru Emoto !!!
...
A kde je psáno, že když si budu dělat "vajičko", nenapojí se na mně černé duše a nevsugerují mému egu že jsem perfektní "Levašovec" - háá ???
... I s tím "vajíčkem" je to složitější. Že to funguje nepopíram.
Beata a Július Pataky: Reflexní diagnostika; - to je jenom jedna z knih kde je tohle popsáno .....
A v Reiki jde dělat i jiné věci - a i na dálku .....
...
Ale ja strašně moc děkuju těmto stránkam, HOXi i Tobě (a všem co se na ních podílí) - jsou světlem temnotě současné !!!
A nešetři (te) mé názory - potřebuju se konstruktivně pohádat !!!

Re: Re: Re: Re: Co to je ???

Hox | 27.06.2011

třeba použil termín Ježíš proto, že v době, kdy tuto knihu psal (rok 1993) ještě nikdo pravdu o Radomírovi nevěděl, a mimoto, nic to nemění na pravdivosti řečeného - že negatovní emoce otvírají cestu pro útoky...
I v té bibli je pár vět, které jsou autentickými výroky Radomíra... jen je je třeba správně chápat.

Re: Re: Re: Re: Re: Co to je ???

Zas provokuju | 27.06.2011

HOXi - jak to děláš že máš zas pravdu :)))
P.S. - tada až na to, že nemusím číst bibliíí abych našel pravdu Radomíra, to teda fakt nemusím (ja se do ní juknu občas z jiného důvodu)
- někdo chytrý napsal: "největším štěstím pro Boha je okamžik, když zjistí že žádného Boha nepotřebujes. Bůh jsi ty."
A jinak - rád jsem se s Tebou "pohádal"
:)))

Re: Re: Re: Re: Co to je ???

Javen | 28.06.2011

Neznáte historii. Ježíš je Radomír. A jdětě se projít trochu do lesa. Je z Vás cítit přetížení. Poděkujete-li stromům pomohou Vám i ostatním kolem Vás. Zvažujte samostatně a rozumně-umíte-li vytvářet lásku dokážete srovnatelně to co nějaké reiki, bez kradení energií komukoli. Bez vykřičníku a hysterie:)))

Re: Re: Re: Re: Re: Co to je ???

cica | 29.06.2011

kde sa píše o Radomírovi? tiež nepoznám túto históriu, ale chcem.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co to je ???

Hox | 30.06.2011

těch článků je více, shrnuto nejlépe asi tady: http://leva-net.webnode.cz/products/radost-sveta/

nebo dát do vyhledávání "Radomír" ("Radomir")

Re: Re: Re: Re: Re: Co to je ???

Nejaven ??? | 01.07.2011

To máš pravdu historii mááálokdo zná - kdy je to hisTORIe ....
V lese jsou Karkulky které nahání vlky a ja se tech červených čepců bojím (bo čepečků) A stromům - bukům; dubům, olším; jedlím; smrkům; i jírovcům maďalům - a nebo i vrbam bo břízam - ??????
A co tak, naučít se - poslouchat jak a proč roste tráva v lese, háji bo na louce ??????
a jeden dotaz :
JAK MŮŽE NĚKDO DÁVAT BO ZPROZTŘEDOVÁVAT NĚCO CO V NĚM NENÍ ????? - HA A HEČ :)))
Nic nikomu nekradu ani nežádam .....
a Tobě přeju ještě víc než si zasloužiš !!!!!
Bez vykřičníku a hysterie:)))
Bez vykřičníku a hysterie:)))
Bez vykřičníku a hysterie:)))

Přidat nový příspěvek