Co se stalo za posledních 14 dní na Ukrajině

14.12.2013

 

1) Pjakinovo vysvětlení dění z hlediska globální politiky

Ukrajina jako stát fakticky neexistuje, nyní je to uskupení s některými vnějšími prvky státnosti, které se nachází pod kontrolou USA a v jurisdikci USA. Nepodepsání asociační dohody Janukovyčem se stalo záminkou pro "oranžovou revoluci 2.0" za použití technologií a prostředků, které byly připraveny pro prezidentské volby v roce 2015. Cílem USA je vyvolání chaosu a občanské války, která by se přelila do Ruska a tím oslabila a destabilizovala Rusko a Evropu. Klasický americký byznys-plán, který uplatňují nejedno desetiletí - vyvolávat ve zbytku světa chaos a tím si udržovat převahu a hegemonii.

Byly jsme svědky toho, jak se po 28.11. scénář USA realizuje a napětí v Kyjevě graduje. Pak se ale stala jedna věc, která dala chápajícím najevo, že akce na Ukrajině je akcí USA jako státu (americké regionální elity), nikoliv akce USA jako realizátora globální politiky - jinými slovy, že ten scénář nemá "požehnání" globální konceptuální moci. Tou událostí byla zmínka v jinak bezvýznamném článku v New York Times, že v roce 2004 bylo vše dobře připraveno, ale nyní je to nepřipravený chaos (New York Times jsou v určité míře "ústa" a "zrcadlo" GP).

V ten okamžik se vše změnilo jako mávnutím kouzelného proutku - Janukovyč odjel na tři dny do Číny, čímž dal najevo, že věc je vyřešena, a také to, že na něm nic nezáleží (ukrajinská vláda je/byla koloniální správou v rukou USA). Také jako na povel přijely desítky evropských diplomatů a zamířili přímo na Majdan. Zde byl důvod ten, znemožnit aktivizace syrského scénáře, kde se situace zvrtla, když začali neznámí ostřelovači náhodně zabíjet - jak demonstrující, tak polici a vojáky. Desítky evropských politiků a diplomatů přímo na Majdanu měli jediný cíl - zabránit této variantě (i když oni sami to s největší pravděpodobností nechápali a nechápou). Byl to signál obou křídel globálního prediktoru "elitě" USA - pokud začnete střílet, budete střílet i na nás, a to nezůstane bez reakce.

Na rozpoutání občanské války na Ukrajině má nyní zájem jen regionální elita USA, USA se nyní chovají jako krysa zahnaná do kouta, ona pověstná chcípající kobyla, která nejvíc kope. Proti USA se na Ukrajině postavily hned tři síly: atlantické křídlo GP, eurasijské křídlo GP (nadstátní úroveň řízení), a státy Evropy, které se také chtějí dostat ze závislosti na USA, a scénář chaosu na Ukrajině by měl opačné důsledky.

Kritické bude období do 7.2.2014, kdy v USA dojdou státní kase stávající peníze, a bude potřeba znovu zvednou dluhový strop.

 

2) k významu data 7.2.2014

Jde o to, že nyní se v dolarech stále ještě provádí 48% světových transakcí. Už je to méně než polovina, ale dolar je stále ještě nejpoužívanější rezervní měnou. Při posledním zvednutí dluhového stropu (září 2013) vydaly USA dluhopisy za cca 1100 miliard dolarů, což jsou právě ty peníze, které USA umožní fungovat do 7.2.2014 (+-). Nyní většina zemí světa horečně pracuje na uzavírání bilatelárních měnových swapů, které umožní zbavit se ve vzájemných obchodních operacích dolaru. Cílem je (a podle všeho bude splněn), aby svět mohl 7.2.2014 odmítnout nadále dotovat USA, aniž by to mělo horší následky než opačné rozhodnutí.

O co jde. Tady je třeba blíže pochopit, co to znamená, když USA zvednou dluhový strop a vydají odpovídající dluhopisy (v posledním případě na 1100 miliard USD). Ty dluhopisy musí někdo koupit - doposavad, protože zbytek světa byl na dolaru závislý ve vzájemném obchodu, byl tyto peníze nucen absorbovat zbytek světa (= dotovat odpovídající částkou USA), jednoduše proto, že neřízený krach finančního systému by přinesl mnohem větší škody. Od posledního zvednutí dluhového stropu (září 2013) jsme fakticky svědky toho, jak zbytek světa šílenými penězi dotuje USA, aby vydržely do té doby, než se (zbytek světa) připraví na odstoupení od dolaru. To je důvod kritičnosti současného období (do 7.2.2014, kdy bude další jednání o zvednutí dluhového stropu USA), protože jednak a) zbytek světa se potřebuje stihnout připravit na odchod dolaru jako rezervní měny a b) USA se tomu všemi prostředky snaží zabránit, protože chápou, že pokud do 7.2.2014 něco neudělají, už jim nepomůže nic (v udržení stávající statusu a nadspotřeby). Současné dění na Ukrajině, vyvolané ze strany USA, je jedním pokusem tohoto druhu. Protože co se ten den stane: senát schválí zvýšení dluhového stropu (na další rok dopředu jsou odhady v potřebě nejméně dalších 4000 miliard dolarů), ale nikdo o ty dluhopisy nebude mít zájem (možná kromě největších vazalů USA - ale Rusko, Čína, Indie, Brazílie a další země nenakoupí ani za cent). Zbývá tedy kupec poslední instance - samotný FED. Což znamená, že FED vytvoří nových 4000 miliard dolarů, za které dluhopisy koupí, těchto nových 4000 miliard nepodložených peněz dostane vláda a ta je postupem roku utratí. Celý proces se jmenuje kvantitativní uvolňování, ale je to jen jiný název pro tištění nekrytých peněz, což vždy vede k inflaci a poté k hyperinflaci. Tímto tedy začne masivní devalvace dolaru a jeho demise jakožto světové rezervní měny.

Klíčem tedy je to, aby zbytek světa byl 7.2.2014 připraven do té míry, aby demise dolaru v roli světové rezervní měny měla méně negativní důsledky, než pokračování dotování USA stovkami a tisíci miliard dolarů ročně*. A USA se vyvoláváním chaosu snaží tomuto zabránit. Důležitý moment však je, že USA, a lépe řečeno tamní regionální (j)elita, to dělají svévolně, obě křídla GP, Evropa i Rusko jsou proti této variantě, protože všem je jasné, kam by to vedlo. Takže Amerika ve svém snažení neuspěje, ale naškodit může a bude se o to pokoušet - chcípající kobyla...

 

* zjednodušeně, nejedná se o nic jiného, než že Amerika tiskne bezcenné papírky**, a kupuje si za ně reálné hodnoty. Jak se vyjádřil jeden americký politolog - naštěstí vždy budeme schopni tisknout dolary rychleji, než Arabové těžit ropu.

 

** srovnej - jaká je výrobní cena milionu dolarů ve stodolarových bankovkách v porovnání s jejich nominální hodnotou? Nemluvě už o naťukání čísel do počítače, v elektronické formě je dnes přes 97% veškeré měny.

 

Diskusní téma: Co se stalo za posledních 14 dní na Ukrajině

Trochu jinam... Co říkáte vyjadřovacím polistopadovým schopnostem?

jk | 17.12.2013

Zdá se mi, že se bez několika málo slůvek už neobejde ani předpověď počasí. Číslovky máme všehovšudy tři, desítky, stovky, spousta, event. spousta desítek. Všechno je PŘÍMO, všechno se DOSTÁVÁ, od vyznamenání přes chřipku až po roky vězení...
Proč to zde píši? (nově píšu?) Jazyk je jeden z atributů národa a jaký je zazyk (pokřivený, zdeformovaný, zprimitizovaný...), takový je národ. Toť moje mínění a nejsem členem žádné politické strany a přihlašovat se na facebůůůku asi nebudu... Pa.

Vývoj ekonomiky v súčasnej SR počas 20-tich rokov jej existencie.

xyz | 16.12.2013

http://www.chelemendik.sk/__Marian_Vitkovic_Zacnite_s_tymto_novym_statom_alebo_pomaly_odid_964977220.html

asi prvy krat drzim polisom palce

individum | 16.12.2013

http://www.youtube.com/watch?v=ZM2snw4E4w8

Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Aleš Krejčí / Brno | 16.12.2013

:o)
Mluvil jsem se studentem z ukrajiny, z jeho omezeného hlediska běžence v čr nevidí v prodání Ukrajiny západu, nebo východu, žádný rozdíl. Poukázal na Bělorusko, které prý bylo rozkradeno ruským vlastníkům. Oponoval jsem mu osvícenými činy nejvyššího vedení Ruska, které západ postrádá. Opáčil státní mafií provázanou s podnikateli, která je všude stejná.

Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 16.12.2013

Měl ses ho zeptat, proč teda někam chtějí, když je to prašť jako uhoď. Proč nezůstanou svobodní?

Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Lux | 17.12.2013

Ahoj Taurus,

Aleš len podčiarkol, že v dnešnej dobe je to elitárne asi prašť jako uhoď..
Slobodná UA je iste chápeš v dnešnej dobe len chiméra. Proste sa musí niekde etablovať, ak nemá vlastnú koncepciu rozvoja.
Že ju nemá - je jasne vidieť v tom, ako s ňou biblický Západ zametá...:)
Rusko hrá stále len 3. husle..
Janukovičov klan vyslal najprv svojho predstaviteľa do Číny, aby snáď zahrala 2. husle v koncerte..
Naivky ?

Odhadom 55 % HDP Ukrajiny tvorí majetok cca 10 klanových rodín, kde hlavnú úlohu hrajú judaistické rodiny Kolomojskij, Rabinovič, Firtaš,Maškevič...
Janukovičov klan s majetkom necelej 1 mld. USD je ďaleko v pozadí..

Hra klanov...kto, na úkor koho...
EÚ a biblický projekt, alebo nejaký ruský nejasne definovateľný projekt integrácie na báze bývalého ZSSR.
Čo je lepšie ?

Ty taurus už vieš, že biblický projekt je oproti iným objektívne lepší ( nebudem tu menovať pozitíva a negatíva ) a zdá sa, keďže oficiálne nie je deklarovaný iný, má podporu VM, a preto sa na UA zlieta celá háveď biblického projektu vrátane napr. černého knížete alebo Kocába z ČR.

Dali klanoví vodcovia bežnému národu preštudovať dohody(zmluvy), čo im jednotliví kandidáti na neokolonializáciu ponúkajú?

Veď už dnes každému trochu zorientovanému človeku je jasné, že pomerne malý štát, ako je UA (to už nehovorím o ČR alebo SR) si musí vybrať svoju neokolonialistickú pozíciu..

Vždy žiaľ ide u tlupo-elitárnych SP len
o výber menšieho zla..

Snáď si ovčania UA vyberú ten lepší variant - stále však platí:

Každý národ má takú vládu ( koordinačné riadiace centrum ) akú si zalúži!
Vzhľadom na svoju reálnu priemernú morálku a chápanie globálnych dejov na planéte Zem..

Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

udo | 17.12.2013

KKB
Komitet klanovoj bezopastnosti.
Tak, ako v sojuze KGB chránilo záujmy fascomunistov(marxistov).
Vieme teda, že marxizmus je logicky podstatou fašistická adeológia.
No on konceptuaľno nevlastnyj, jestli ponimaeš..
Ostatne tak, ako aj havlonožci u nás.

Dnes nemožno ísť s davom.
To je kolektívno-individuálna samovražda.
Môžeme, musíme podobne, ako aj gramotnejší Ukrajinci
osobno-kolektívne, každý v rámci svojich možností a schopností
podporiť tie dobré činy, ktoré sú KONANé tak na Ukrajine a v Rusku, ako aj všade inde. Včítane zástupcov Izraela, či cirkvi.
Viem, je to niekedy veľmi náročné. Tie nervy..
Dávať lepšie interpretácie, ako zlo-myseľníci.
Tak sa odzbrojuje, preberá vý-sTroj.

Bývalí vodcovia proste musia čakať na zmeny v dave,
keďže možnosť jeho kontroly majú buď "pozitívne atraktory" v stáde samotnom, alebo Médea.
Čo potom s tými Méédiami.
Ukrajinci i RT majú a tak aj net.
Preto u nich viac výhovoriek niet.

S poslednou časťou tvojho príspevku mi zas a znova zostáva len sa plne stotožniť Lux .

Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 18.12.2013

Ahoj Lux a Udo.
Dělate chybu, že se občas nepodívate do diskuze. Probírají se tam zajímavé aktuality z Ruska. Zrovna dnes jsem tam napsal krátkou analýzu k současnému dění. Zde v článcích se všechno neobjeví a ani neprobere a děje se toho tolik, že jeden nestačí sledovat.

V otázce Ukrajiny a Ruska, nu nevím, možná se mylíte...
Janukovič, předtím,než jel do Číny, byl nekolikrát v Rusku. Jezdil tam každý týden a jednal s Putinym několik hodin, jednou až 7.
Proto také odmítl podepsát asociační dohodu. Jenomže, dokud "nedostal" Majdan, tak jeho jednání s Putinym bylo v klíči - dejte nám peníze nebo nás ztrátíte. Když se svojí pozicí u Putina neuspěl, tak se pokusil něco vytřískat z Číny - bez nějakých hmatatelných výsledku. Dnes se ten "ztrácený syn" znovu navrátil k "otcovi" a byl podepsán balík dohod, který pomůže Ukrajině dostat se z kríze.

S tou "svobodnou Ukrajinou" to bylo jen rejpnutí do toho imaginarního studenta, kdy jsem se snažil přizpůsobit odpověď míře jeho chápání, nic jiného v tom nehledejte.:)

A jak je to na Ukrajině prohnílý, vím z úst nejpovolanějších. Jenže dnes si nemůžeme dovolit ztrácet ruské (slovánské) lidí a čekat, až nastudují (pochopí KSB), prostě na to už není čas, budou se učit za pochodu a ani právo na omyl (pokus) už není. Situace je natolik vážná a svět stojí před takovou katastrofou, že v neblížších třech měsicích otázka ani neleží v rovině - která koncepce zvítězí.

Ještě k tomu, jaké housle dnes hraje Rusko...Můj názor, že v otázce konceptuální, hraje první. I velká Čína jde v závěsu, o Americe ani nemluvím. A to ani nemá níc společného s jejích ekonomickou sílou.

Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Lux | 19.12.2013

Ahoj Taurus,

keď čas dovolí, tak si tu aj inde pozriem diskusiu, aby som sledoval trend..:)
Pri dnešnom obrovskom kvante informácii a rôznorodých komentároch analytikov, keď zrýchľujúci sa sociálny čas tlačí na psychiku, nie je možné sledovať všetko. Navyše sú mnohé analýzy aj vzájomne protirečivé a často aj katastrofické - pri všetkej úcte k ruským, či judaistickým alebo onakým analytikom a komentátorom.
Preto metodológia spracovania infa by mala byť na 1. mieste...

Veď poznáš základnú zákonitosť tlupo-elitarizmu: " Podľa miery svojho chápania pracuješ na seba a podľa miery nechápania - na toho, kto chápe viac."
Omyly a chyby sú indikovateľné cez negatívnu spätnú väzbu rôznej intenzity a frekvencie a rozumovo a intuitívne sa dajú rozanalyzovať, kde sa jedinec dopúšťa chýb, aby sa vyhol rôznym nepríjemnostiam, chorobám až po stav, že človek predčasne zmení formu svojej existencie. (Iste vieš, ako ukončil svoju pozemskú púť napr. gen. Petrov, aj keď jeho príspevok pre globálnu civilizáciu je nesporný , tak sa asi nevyhol viacerým vážnejším chybám a omylom v podávaných informáciach ( neboli "kosher" s VM Mierou ) a nedokázal on a ani jeho blízke okolie spätné väzby intelektuálne a intuitívne správne vyhodnotiť).
Preto všetko s Mierou - aj s Putinom...:-)
Či s kýmkoľvek iným..
Všetci sme len ľudia a tí zvyknú robiť aj chyby.

Čo sa týka najbližšieho obdobia i budúcnosti ľudstva som miernym optimistom. Nemaľujme čertíka apokalypsy z dielne GP na stenu, ako sa ľudovo hovorí, lebo nás môže nemilo prekvapiť..-)

Vo svete je už viacero konceptuálne silných jedincov (nielen v Rusku), ktorí postupne napravujú riadiace matrice v agregátnych biopoliach noosféry. Len to ešte nejaký ten piatok potrvá. K tomu bude potrebné vypelichať novú nastupujúcu generáciu detičiek, ktoré budú správne vychovávané, čo najbližšie k získaniu Človečej psychiky..

"Ak chceš zmeniť svet, musíš zmeniť najprv seba samého."
Potom sa menia najbližší...At.ď.

Konceptuálne silných jedincov bude asi v Rusku v porovnaní s inými krajinami celkom dosť(preto sa zo skoro rozvráteného ZSSR a následne Ruska podarilo postaviť na nohy nového medvídka, aj keď s ešte trochu roztrasenými nohami).
Nepodceňoval by som však USA, ktoré sa v priemere hodnotia ako spolok tupých Američanov. V USA existuje výborne prepracovaný výber kádrov v campusoch VŠ do rôznych klanových, klubových, či lóžových zoskupení, pre rôzné posty v hierarchii. GP to zriadil tak, že riadiace matrice týchto spolkov sú nadnacionálne a nadjudaistické s pomerne prísnou disciplínou pri plnení úloh Biblického projektu. A šírenie konceptálneho BP je aj potom patrične materiálne odmeňované.

A ako hovorieval Josif Vissarionovič :
"Kadry rešajut vsjo".

Kvalita riadenia v mnohých oblastiach je v USA na nepomerne vyššej úrovni ako napr. v Rusku. V článku spomínaný FED a jeho čaro-dejnici dnes ládujú do ekonomiky USA mld. USD denne za takmer nulový úrok, pri raste HDP vyše 2%.
Alebo napr. Nemecku sa darí predávať svoje niektoré štátne dlhopisy so záporným úrokovým výnosom. To už je kvalitný riadiaci výkon v globálnych podmienkach na 4. priorite ZHN.
Konceptuálne silných jedincov by som videl ešte v Japonsku, ktorého centrálna banka stimuluje so záporným úročením ekonomiku už dávnejšie.
Porovnaj s neokolonialistickými úžerníckymi podmienkami napr. v Rusku alebo v iných menej rozvinutých krajinách v porovnaní s HDP a uvidíš ozubené nožnice štátnych a ľudských stresov, krvavo strihajúcich bežné ovce..
Čo sa týka Číny, tak to tu tuším spomínal už udo, že upgradovaný koncept DVTR majú k dispozícii len marxistické špičky, a preto ešte pekných pár rokov otrokársko-fašistický čínsky konfuciánsko-taoisticko-budhisticko-marxistický hybrid bude výrobným motorom pre tovary nižšej kvality určené pre globálny plebs.

Nepodarilo sa ešte bežným číňankom vymaniť sa z priemeru Jin a Jang, ktoré okrem iného symbolizujú jednotu temnoty a svetla..

Snáď sa nám v srdci Európy bude dariť o niečo lepšie a Európu neunesie Zeus premenený na býka, vyprojektovaný v dielni GP.
Zatiaľ ešte stále stojí na Wall Street neďaleko kostola Sv.Troj-ice (Trinity z Matrixu).. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 19.12.2013

Ahoj. Díky za odpověď .
Je to velmi zajímavé, co ty píšeš. Ohledně různých analitiků máš naprostou pravdu. Tam může každý zastupovat svojí zájmovou skupinu a proto je důležité tu informací zpracovávat sám, což se také snažím dělat. Informace, kterou beru asi ma 100%, to jsou informace od Pjakina z Fondu konceptuálních technologií, nevím, jestli ho znáš. Je to mediální kanál KSB a ten Pjakin dává jejích pohled na globální změny ve světě.
Velmi mě překvapila tvoje informace o konceptuální zdatnosti Američanu. Předpokládám že jsi neměl na myslí jejích zdatnost v osvojení KSB, ale určité konceptuální znalostí, které získali v různých lóžích. S tím souhlasím. Ale nakolik mají úplné informace, když je to nástroj GP?
Tý kouzla s FEDem, co popisuješ, Pjakin vysvětluje úplně jinák. A to tím, že většina zemí se zbavuje obchodování v dolaréch. Dnes obchody v dolaréch poklesly o 52%. Tudíž FEDu nic jiného nezbývá, než prodávat uvnítř státu dolary s nulovým nebo záporným úrokem, aby aspoň nějak zabezpečil jejích pohyb. Do 7.2.2014 ten pokles obchodování za dolary ve světě poklesne ještě víc, protože ještě víc států přejde na swapy a po tomto datu Ameriku čeká velká inflace, kterou nebudou mít kam vyvážet.
Rusko (Putin) naopak podníká hodně kroků k tomu, aby svoje peníze navrátil domů - třeba jeho poslední iniciativa vrátit podníky z off shorů nebo, aby financování státních rozvojových programů šlo mimo centrální banku. K tomuto účelu byla založená rozvojová banka do které tečou peníze mimo jiné i z rezervních fondů (t,j je berou Američanům). To záporné úročení FEDu se z tohoto pohledu jeví jako znouzecnost a do budoucna nikam nevede.
Jestli se Číňanům povede zbavit petrodolar jeho výsostního postavení, tak co potom v Americe budou dělat?
Velmi zajímavá je diplomatická aktivita Saudské Arabie (naprostá panika) směrem k Rusku. Izrael projevil zájem se připojít k CU, Indie. Tyto změny se nedějí náhodně a svědčí o velkých globálních pohybéch. Kupříkladu ke dnešku zájem o CU projevilo už 35 států, třeba Turecko (toho jsem byl sám svědkem na tiskovce, kdy Erdogan požádal, aby je vzáli do CU),i Srbsko, Egypt se otočil o 180 stupnů. Putin si dovolí na setkání s papežem (euroasijské křídlo GP) přijít o 60 minut později, Kissingera vůbec nechal čekat na audiencí až 4 hodiny(atlantické křídlo GP). Pokud by se Rusko nestálo subjektem řízení, tak něco takového nebylo by vůbec možné. Ano jsou tam ještě vnítřní problémy, ale když už i některé televizní programy mluví o tom, že je potřeba změnit určité body ústavy, aby se Rusko zbavilo úplně koloniální závislostí na Americe a o novinách, internetu ani nemluvím. Proto tý křeče Ameriky v Syrií a dnes na Ukrajině. Oni potřebují rozvázat vojenský konflikt, protože žádný jiný plán svojí záchrany nemají.
Evropa též velmi opatrně, ale sem tam nějakou poslušnost vypoví. Třeba požadavek Německa o navrácení zlatých rezerv z FEDu, který už tam není. Viděl jsem též jednání maďarské strany (už si nevzpomínám název), jak domlouvali kroky k vystoupení z EU a připojení k CU. Pamatují si, že z určitých, pochopitelných důvodů se dohodli, že první krok musí učinit Srbsko - už se stálo!
Proto jsem doporučoval, abyste se občas nakoukli do diskuze, protože kolektivní rozum, i když zatím jen ve vyhledávání informací, má mnohem víc šancí. Budete mít šírší záběr a tím lepší možností, jak tu informací zpracovat. Nám na druhou stranu pomůžou třeba vaše znalostí v oblastí DVTR a koncepce vůbec, kde určitě máte náskok.
Měj se hezky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Lux | 23.12.2013

Ahoj Taurus,

taktiež díky za replay do globálnej hry..:)
Poznám stránku Fkt-Altaj, ako aj niektoré analýzy Pjakina (and Co.). Skús ešte porozmýšľať nad tou takmer 100 % dôveryhodnosťou analýz tohto centra:

1. Nakoľko sa blížia prebiehajúcej objektívnej realite (najlepšie je porovnanie starších pre-dikcií s realitou, ktorá sa udiala), aj keď reálnu OR meníme my všetci našim kontinuálnym myslením..

2. Nakoľko sú tie analýzy určitým programovaním mysli (raz-umov) ľudských jedincov v záujme určitých (aj keď snáď) ušľachtilejších cieľov, ale v určitý prospech určitých síl ?

Čo je reálna objektívna Pravda - píše Život sám.
Čo bude VM podporené, ako objektívne lepšie, to určuje beh zväčša tragických ľudských dejín, z dôvodu nepochopenia cieľov v danej etape evolúcie čelo-vekov.

Prečo si Biblický projekt a jeho marionety môžu dovoliť to, čo napr. posledne v UA?

FED a jeho čaro-dejné kúsky sú len logickým pokračovaním globálnej úžerníckej poliliky globálnych klanov, ktoré sú ako pešiaci, koníci a strelci riadení GP v globálnej hre. Kto triafa lepšie, ten osedláva lepšieho Bucefala (etymologicky zo starogréčtiny býčia hlava)=kôň Alexandra Macedónskeho - výrazná figúrka GP v minulosti, vychovávaný Aristotelesom, vysokým žrecom egyptského Heliopolisu. Traderi na burzách sa delia na bulls (býci), ktorí "veria" na vzostup trhov a bears (medvedi), ktorí hrajú na pokles. Kde je teda programovaný "ruský" medveď je globálne aj z tohto celkom jasné...:)

Nesúhlasím osobne s Pjakinovou analýzou, čo sa týka USD.
Iste, USA sú spolu s USD "opúšťané" GP, ale...
Globálne klany, ako aj globálne transnacionálne banky a koncerny v tichej držbe GP majú množstvo imaginárneho majetku alokovaných V USD. Celý proces je dlhodobo programovaný a riadený( USD už mal podľa rôznych analýz skrachovať x-krát ). Hra s nenulovou sumou na burzách nie je len otázka swapov, ale aj množstva iných finančných nástrojov (moci) na 4. priorite ,tu sa nebudem moc rozpisovať, lebo by to mnohým nič nepovedalo, kde sa "sterilizuje" obeživo, ktoré je nad-mierne emitované a nekryté ľudskou prácou.
Čím by si nahradil taurus momentálne globálne pôsobiaci USD?
J-ewrom, ktoré má samé status fiat money a vlastné problémy, ktoré ešte Gold-amoni zvýraznili v PIIGS (nenažraté prasatá, ktoré nepochopili GP, ktorý chce určitú stabilitu, aby vlk bol nažratý a aj ovce sýte).
Yenom - keď Japonsko je "najzadlženejšou" krajinou sveta vo vzťahu k HDP ?
Rubľom - ktorý je stále v "držbe" globalistov a taktiež nie je zďaleka krytý aktívami?
Jüanom - ktorý nie ja ani bankovými zločincami uznaný ako konvertibilná mena?

O ostatných menách ani nemá zmysel debatovať..

Urobme Tautus "sázku" o škriatka leva-netu...:)

Ja som na pozícii, že v najbližšom roku sa nič mimoriadne v otázke mien a globálneho účtovníctva nestane a USD v "pohode" prežije aj r. 2014.


Čo sa týka kolektívneho rozumu, neostáva mi nič iné len súhlasiť:
To, čo sa na Zemi udeje je výslednou projekciou - vektorom globálneho kolektívneho rozumu = jeho chápavých ( alebo nechápavých ) interakcií s vyššími úrovňami "neľudského" intelektu :)

Maj sa pekne a taktiež pozdravujem všetkých leva(či skôr pravo)-neťákov a želám krásne prežitie Sviatkov znova"narodenia" Slnka a Svetla, čo znova, ako mnoho iných , GP zneužil v Biblickom projekte, ktorý nás "pekne" riadi k lepším zajtrajškom...:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Oracle 911 | 24.12.2013

Zdravím, miešate tu 2 veci dokopy, čo je teraz a na čo sa pripravuje.
Faktom je že Čína ako jeden z najväčších veriteľov USA prestala kupovať Americké dlhopisy prestali, prestali navyšovať zásoby cudzích mien a nechcú USD, kupujú zlato, farmársku pôdu a perspektívne nehnuteľnosti a firmy (tak ako Indovia a viac menej aj Rusi).

Zlaté pravidlo je: "Kto má zlato, určuje pravidlá.", z toho vyplýva že Čína využíval svoj dočasný štatút výrobcu 4. cenovej skupiny na to aby sa stal výrobcom 2. cenovej skupiny (iPody a spol.) a s týmto paralelne nakúpil zlato. Nemusí síce podložiť svoju menu zlatom, ale zvýši jej atraktivitu s tým že má veľké zásoby zlata vo svojich sejfoch.

Ďalšia vec ktorá súvisí s krokmi Číny, Made in China je veľmi často len krytie, lebo veľakrát v Číne sa len skompletizuje finálny výrobok.

Rusko, ten zas hrá šikovne, často s takými kartami o ktorých človek tu dole ani netušil (a možno ani tam "hore"), že existujú napr. o plánoch BRICS ohľadom novej investičnej banky do marca tohoto roku sme ani netušili že niečo také sa pripravuje (berte na to jed, že to bol Ruský nápad), či skutočná veľkosť jeho zásoby zlata (je na to prakticky uvalené informačné embargo, tak ako u Číny). Pravdepodobne celý nový finančný systém sa skompletizovalo na 99,8 % (niektoré veci sa musia riešiť za pochodu), len sa čaká na oznámenie po 7.2.2014. Skúsme nájsť nejaký symbolický dátum spoločne napr. 15.3. je smrť Júlia Caesara.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Lux | 26.12.2013

Ahoj Oracle,

myslím si, že okolo energoinvariantu (tovaru, ktorý plní funkciu referenčnej hodnoty) tu už bola dosťrozsiahla diskusia a bola by to len zbytočná duplicita. A ak sa dobre pamätám, tak je to tvoja parketa - tomuto celkom dobre prepracovanému prechodnému systému krytia meny - vehementne oponovať.

Ja osobne som jeho prívržencom, pretože je tam zakomponované mnoho logiky na dnešnej úrovni rozvoja SP.

Návrat Au-štandardu je preferovaný napr. určitými masonskými ( v USA napr. Ron Paul) a traderovými kruhmi, ale ide len o maskovací slabý manéver na ešte chvíľkové odvedenie pozornosti od pravej podstaty biedy mnohých ľudí = ú-žera (užieranie skutočnej poctivej ľudskej práce) spôsobená úrokom..
Pokús sa prehodnotiť svoj dnešný názorový status..

Všetkými masťami "po-mazaní" Rothschildovci (= globálni zločinci, blízka periféria GP) sa z obchodu zo zlatom už dávnejšie vyvliekli, hoci fixing zlata v Londýne ešte cez jednu "dcéru" ovplyvňujú.

Podľa mňa sa 7.2.2014 udeje len ďalší šikovný prešibaný rýchly manéver, ktorý však nijak mimoriadne neovplyvní beh dejín, ktoré píšeme my všetci spolu.
Všimol si si, ako reagovali burzy (za nimi samozrejme tzv. "tvorcovia" trhu) na problémy okolo navyšovaniu dlhového stropu v USA.

Takmer nijaký výraznejší pohyb...
O čom to asi svedčí ?

A BRIC-S (tehličky NWO) idú len o trochu ďalej v budovaní tlupo-elitárnej SP, keďže už mnohé elitárne kruhy pochopili, že USA (ako Nový Svet - Nová Atlantída) stratili status vyvoleného nezbedného decka GP..:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Oracle 911 | 27.12.2013

Ohľadom Ron Paul, ten chlap je Texasan a konzistentný v názoroch, hovorí už desaťročia to, čo od neho počujeme, vrátiť sa k zlatému štandardu resp. ku vzácnym kovom ako k platidlom a k auditu a k zrušeniu FED-u t.j. americkej centrálnej banky čo je zhodou okolností jedným z hlavných finančných nástrojov/zbraní GP. Stále si myslíte, že je to pomazanec? GP ho zatiaľ nechal na pokoji, kvôli relatívnej neškodnosti resp. aby ovečky mali pocit, že niekto je na ich strane akási nepriamo kontrolovaná opozícia.

BRICS resp BRIC (tehla je BRICK po anglicky), pôvodný plán GP bol rozbiť Rusko a z Číny urobiť svoje svaly, lenže vedenie Číny aj napriek svojej celkovej skorumpovanosti vďaka KSB a nacionalistom začal vymykať GP prinajmenšom od roku 2008 (skutočnosť je asi taká že od roku 1989).
Nehovorím že Čína je OK, lebo sa tam dejú a budú diať veci napr. manželka jedného mladého kádra bola odsúdená za vraždu alebo zatýkanie údajne západne orientovaných aparátnikov na ceste k letisku.
Mimochodom BRIC je meno od jednej investičnej banky asi JP Morgan z roku 2008 pre rozvíjajúce sa ekonomiky, ale 1. zasadnutie národných elít týchto štátov bolo od roku 2009.

PS: Texas nevznikol ako súčasť USA, bol to samostatný štát, ktorý sa pripojil k únií a preto môže z neho aj vystúpiť, má aj samostatnú elektrickú sieť (takže aj technicky je samostatný).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 25.12.2013

A co tahle měna?
Энергорубль и суверенитет России
http://www.vodaspb.ru/russian/files/another/20040630-energy_ruble.html
A zde se dokonce už pracuje na návrhu:
http://fotki.yandex.ru/users/plazmosoliton/view/303056/?page=6

Od 60.minuty Jefimov dobře vysvětluje, jak by to mšlo fungovat, aby i ostatní země nebyly škodné
http://www.planet-kob.ru/video/2635

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Oracle 911 | 25.12.2013

Energo-rubeľ nie, lebo je to príliš úzkoprofilový, lebo raz dôjde ropa, plyn a iné energonosiče alebo niekto príde s vynálezom čo vyprodukuje zdanlivo nekonečné množstvo energie a potom dovi-dopo, za to mena podložená niečim čo potrebuje naozaj každý a nielen výrobcovia tovaru alebo mena podložená niečim čo sa dá to cyklicky obnoviť či recyklovať prakticky do nekonečna tá má šancu.

Preto mena podložená farebným kovom, železom, obilninami alebo hocičím iným je bezpečnejšia z dlhodobého hľadiska (stáročia či tisícročia) ako rezerva môže poslúžiť zlato.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 25.12.2013

:))
"Urobme Tautus "sázku" o škriatka leva-netu...:)

Ja som na pozícii, že v najbližšom roku sa nič mimoriadne v otázke mien a globálneho účtovníctva nestane a USD v "pohode" prežije aj r. 2014."

Nevím, co slovo "škriatek"? znamená, takže nevím o co se mám sázet.
A na druhou stranu, abych se s tebou vsadil, musel bych tvrdit něco naprosto opačného. Jenže já také nevylučují, že dolar ten rok 2014 přežije, ale určitě ne v "pohodě", ale s velmi pošramocenou reputací a ztrátami svých pozic.
Takže můžeme se sázet leda o "pohodu" a "nepohodu", jak chceš.:)

A děkují ti za hezké přání, tobě nápodobně a všem leva-neťákům též.:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Lux | 26.12.2013

Ahoj taurus,

pozerám, že aj mne sa do tvojho mena zaplietol nejaký škriatok..:)

Škriatok = v ľudových rozprávkach malý tvor, ktorý vystrája rôzne fígle a huncútstva.

Samozrejme tá stávka bola myslená len symbolicky.

Isteže energomena má svoje opodstatnenie v dnešnom globálne kolabujúcom finančnom systéme, len sa znovu dostávame k úrovni chápania populusu, čo vlastne má podporiť a chcieť od svojich predstaviteľov, ktorých si zvolili, aby za nich riadili veci verejné - res publica.

Z dnešného pohľadu, vzhľadom na masívnosť nastaveného kreditno-finančného systému, nechápanie plebsu, elitárne klany, ktoré si "nominujú" svojich zástupcov do rôznych orgánov Res-publici a nechajú si ich zvoliť ovčanmi...sa žiaľ asi energomeny tak rýchlo nedožijeme.

Ty napr. iste poznáš, aké je klanové obsadenie ruskej Dumy a čo to tam všetko sedí za kreatúry a agentov vplyvu Biblického projektu (samo, že v iných par-lamentoch = len masívna lamentácia a množstvo prázdnych kecov, to nie je inak).

Rusko má jednu z výhod oproti iným programovo-adaptívnym schémam riadenia v lone BP:

To jest, že ako úhlavnému nepriateľovi mu GP ide vehementne po krku, čo vyvoláva efekt určitého patriotizmu aj u klanových elít, ktoré chcú strihať svoje ovce samotní..

Ty si znalec ruského prostredia, ako aj obsadenia zákonodárnych orgánov RF. Vidíš, že by v dohľadnej dobe bolo ovládnutie emisnej banky a zavedenie energorubľa priechodné ?
Ak nie, tak ešte chvíľku budeme veľa matérie prepočítavať cez Federal Reserve Notes = USD...:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 26.12.2013

Ahoj Lux.
Díky za dovysvětlení slova "škriatok", jestli jsem správně pochopil, tak je to skřítek. Mohlo mě to napadnout, je to velmi podobné češtině.:)

Souhlasím se vším, co jsi napsal. Ale na jednu věc jsi zapomněl - "slučaj,bog izobretatělj" - odsud (i když je to trochu o něčěm jiném):

"О сколько нам открытий чудных
Готовят просвещенья дух
И Опыт, [сын] ошибок трудных,
И Гений, [парадоксов] друг,
[И Случай, бог изобретатель"

Také si nemyslím, že by na něco takového, jako "energorubl", přišli "agenti cizího vlívu" v Dumě.
Ale ví o něm Putin, vědí i stranické špíčky v Číně a jiných zemích. Budou chtít položit dolar a zbavit se vlívu GP, udělají to. Nemusí to být hned celosvětově, stačí, aby to vzníklo v pár regiónéch...
A potom, jak se mi zdá, Putin začal "Mnichovskou řeč", ale ještě jí nedokončil. Logickým završením této řeči by bylo další prohlášení o mechanisméch, které dovolují, aby jeden národ parazitoval na zbytku světa. A on už něco takového prohlašoval (USA - země parazit), ale zatím jen v Rusku, před skupinou studentů.
Možná se mýlím a příliš spolehám na "slučaj", ale pokud by takové věci ozřejmil a navrhl řešení, tak by se o tom začalo mluvit všude, už by se to neutajilo. "Internetovou poštou" by se to rozšířilo do všech koutku světa a vzníkl by i určitý tlak na změny zespoda.
Nu není to hezký?:)
Osobností v historií vždy měly svoje místo. A tam i logika i znalost DVTR může selhat. Přiklad - Stalin. Koho by mohlo napadnout, že zhatí "takový krásný scénař" od GP (ani oni to nemohli předpovědět)? nebo Minin s Požarským, či Ivan Grozný?
Zkus ve své, jinák velmi hezké a zralé logické úvaze, ponechat malínké místo pro "providěnije" nebo "slučaj". který se už třeba zrodil v něčí hlavě a jen čeká na vhodnou příležitost, aby nás překvapil.:)

Měj se hezky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

Lux | 27.12.2013

Ahoj taurus,

vďaka za pochvalu, od najproduktívnejšieho "matadora" leva-netu to poteší...:)
Mali by sme viacej chváliť, vyvoláva to v ľudských dušičkách pozitívnejšie e-mócie, a tak na oplátku musím pochváliť aj ja teba.
Za obrovský kus práce v lepšej in-formovanosti populusu , vrátane tvojich veľmi zaujímavých a podnetnych príspevkov a postrehov.
Niekedy mám pocit, že si na full time zamestnancom leva-netu, aj v nadčasoch...:)

Keď si už narazil na Kobu (Stalina), tak k tomu 2 citáty, ako asi "pracuje" prozreteľnosť, či VM=absolútny Logos:

"Providenie ne algebra." (Kozma Prutkov)

"Boh nehrá v kocky." (Einstein)

Čo by sa dalo voľne reprodukovať, ako : Kozmické dianie určuje duch a logika a nič v našom živote nie je náhoda.
VM nejakým spôsobom pomáha, ale priamo nezasahuje.

GP už dávnejšie stratil predikčnú schopnosť, a tak to bolo aj napr. s voľbou Stalina.
Periféria GP riadená na "diaľkové ovládanie" cez hierarchiu egregorov naraz stala pred voľbou koho vybrať za genseka.
Ako vieš, tak Trockij, ktorý mal obsadiť stolec a realizovať permanentnú marxistickú revolúciu, náhle silne ochorel (náhoda, alebo Providenie ?).Vybrali "hrubého" a podľa nich "málo intelektuálne zdatného" Kobu.
A príbeh, ako povodil GP za nos už nemusím rozoberať.

Niečo obdobné prežívame dnes s Putinom ( keď prepitého Jeľcina bolo treba rýchlo nahradiť) a Honbou za Červeným októbrom (ponorkou ako symbolom národa), kde v posádke je politruk Putin...:)
Verím, že z dôvodu zmeny logiky soc. času sa Putinovi povedie lepšie, ako Kobovi.

Ako zaujímavosť - vo filme je množstvo matričných prvkov riadenia - napr. matričné riadenie v lone biblického projektu, keď Putin v úvode rozhovoru so zrádnym kapitánom Ra-miusom číta biblické verše, z Apokalypsy Jána 16:16-17:

I zhromaždil ich na miesto, ktoré sa po hebrejsky volá Harmagedon.

Siedmy anjel vylial svoju čašu do vzduchu a z chrámu od trónu vyšiel mocný hlas; hovoril: „Stalo sa!“
....

Musíme teda tomu Harmagedonu nejak zabrániť. A určitým Armagedonom by bol napr. aj prudký pád USD a kolaps USA a následne i celej globálnej ekonomiky, s miliónmi ľudských obetí...

Žabu teda treba variť pomaly a postupne realizovať "prechvat" riadenia od globalistov, čo však môžu urobiť zasa len morálni a intelektuálno-chápaví, zdatní jedinci.
Myslím si, že pre zvyšovanie chápania objektívnych zákonitosti vesmíru je leva-net asi na 1. mieste v priestore ČR a SR.

Zmena myslenia a morálky je už na každom z nás.

Tož, taky se měj hezky...:)


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

taurus | 27.12.2013

Ahoj Lux.
Jen krátce.
Tak jsi zřejmě viděl ten americký film o Putinovi v ponorce. Já ne, ale poslouchal jsem o něm v přednášce Zaznobina. Tam řekl, že pokud má matrice zafungovat, tak nesmí být založená na lži. A poukázal na několik lžívých momentu ve filmu. Jedným z ních bylo, že ve filmu ruská ponorka byla nejtíšší na světě, přitom v té době ruské ponorky byly hrozně hlučné a naopak, americké byly nejtišší. Na ostatní už si nepamatují, protože mě uklidnil svým tvrzením o tom, že matrice nezapracuje, tak jsem to hodil za hlavu.
Jen doplnění, jestli si tu přednášku neviděl.

Děkuji za pěknou a přínosnou diskuzí, a že jsi na mě nezanevřel, když jsem jednou na tvůj příspěvek průdčeji zareagoval. Mrzelo mě to potom, tak se ti, i když opožděně, omlouvám.

Měj se hezky.

Re: Re: Re: asi prvy krat drzim polisom palce

remix | 27.01.2014

sklapni omg

Nejen titulky

taurus | 16.12.2013

» CNN: Штаты не решились официально поддержать «Евромайдан» - USA si nedovolilo oficiélní podporu Euromajdanu
CNN, CANDY CROWLY, redaktorka pořadu State of the Union:
Nedá se říct, že by dnešní vztahy mezi USA a Ruskem byly bezproblémové. Existuje záporná dinamika, jako za studené války.
Ukrajina je klíčovou zemí v bývalém sovětském bloku (zapoměla dodat, že je součásti ruské civilizace), a Putin jí hodlá ponechat ve sféře ruského vlivu...

USA se ocitly ve velmi nepříjemné situací, protože počítají s pomoci Ruska pří řešení syrské a´íránské otázek a proto se vyhybají přímé konfrontací.
Nicméně, USA velmi jasně dály najevo, že jsou na stráně opozice.
http://oko-planet.su/politik/newsday/223002-cnn-shtaty-ne-reshilis-oficialno-podderzhat-evromaydan.html

» Кризис в Украине не должен ухудшить отношения ЕС и России,- Эштон. ARD: Украинский Майдан грозит перессорить ЕС с Россией - Kríze na Ukrajině by neměla rozhádat EU a Rusko. Dnes ministří zahraničí EU plánují na setkání s K.Lavrovym projednat situací na Ukrajině.
http://oko-planet.su/politik/newsday/223001-krizis-v-ukraine-ne-dolzhen-uhudshit-otnosheniya-es-i-rossii-eshton.html

P.S. Zpátečka?

Re: Majdan a Majdanek

udo | 16.12.2013

Len aby sa ten Majdan samovyvoleným nezmenil na Majdanek.
Vždy, keď Ukrajincom došla trpezlivosť,
bývali voči židom extrémne krutí.

Mozgy zasa včas zdrhnú
a nižšie kasty judaistov zadrhnú.
Jak môžu byť furt tak blbí..?
Detto u nás a v Maďarsku.
Pomôcť by mohli..mali
a miesto teho furt sprostosti robá.

Paradoxne(pre niekoho) sú títo skutoční..najstarší mafiáni
asi najťažšie poučiteľní..ak vôbec.
..inu..skvelá práca projektantov..
..učiť sa, učiť sa, učiť sa od nich..až na tú morálku
..tož..

Re: Re: Majdan a Majdanek

popolvár | 16.12.2013

Mimo témy.
Udo, to si zámerne nechal tolko priestoru na opravy v Kapitole 13.7 DVTR? Ak vsetko pôjde ako doteraz, tak do stvrtku budem hotový...

Re: Nejen titulky

popolvár | 16.12.2013

v dnesných Krone Zeitung v Rakúsku: "EÚ momentálne nebude dalej rozvíjat snahu o podpísanie asociacnej dohody s Ukrajinou"

GP

TorgeTareg | 15.12.2013

Pomalu to podle komentářů vypadá že GP je to nejlepší co nás potkalo. Pokud schválil Syrii a ted UK jaký má cíl? Těžko to bude všeobecné blaho??????

Re: GP

Hox | 15.12.2013

Momentálně nemá zájem na chaosu a destabilizace Ukrajiny a tím i Ruska, protože není schopný zajistit řízený krach, rozpad, a Rusko je momentálně jedinou zárukou stability ve světě.

Re: Re: GP

TorgeTareg | 15.12.2013

jasně, ale dál ma jaké cíle?Vzniklé struktury postupně infiltrovat? Na chaosu nemá zájem asi proto že by nebylo vítěze....?

Re: Re: Re: GP

taurus | 15.12.2013

Cíle GP se přece nezměnily - pyramida moci. A k tomuto cíli se snaží dojít. Jinák by v Evropě neprosazoval homorodiny, juvenílní justicí atd.
Prostředky zůstaly stejné - "rozděl a panuj"
Jedině kvůli tomu, že se dostal do kríze řízení a dovédl svět na práh katastrofy, což si samozřejmě uvědomuje,tak jen díky tomu vzníkla možnost částečně převzít řízení, což Putin udělal a GP mu to umožnil, jako někomu, kdo má řešení dané nelehké situace.
Potom bude záležet na nás s vámi, na schopnostéch Putina, na konsolidací ruské a euroasijské společností a na dalších a dalších faktoréch a zemích. A potom buď zvítězí koncepce lidská a boží anebo satanská a GP. Čeká nás velká revoluce - v myšlení především...

Re: Re: Re: Re: GP

Vasiľ | 15.12.2013

Mne sa zdá, že GP si takýmto spôsobom koleduje o kolosálny efekt opičej pracky. To už teda naozaj nemá inú možnosť ako "použiť" Putina?

Re: Re: Re: Re: Re: GP

popolvár | 15.12.2013

GP si riziko "Opicej labky" samozrejme uvedomuje, ale momentálne si pre seba (z jeho pohladu) vyberá "mensie zlo".

Re: Re: Re: Re: GP

y | 16.12.2013

Vidím to trochu inak. GP vidí, že Zem je na pokraji katastrofy a spôsob života západnej civilizácie to len urýchľuje. Tak ju nechá padnúť (nemal problém s Babylonom, Rímom...)Rusko je momentálne záchranný čln.
Vzhľadom na posledný list biskupov Slovenska, si nemyslím, že homoagenda je v réžii GP.

http://www.kbs.sk/obsah/sekcia/h/dokumenty-a-vyhlasenia/p/pastierske-listy-konferencie-biskupov-slovenska/c/pastiersky-list-na-prvu-adventnu-nedelu-2013

Ten list na Slovensku vzbudil veľké vášne, hlavne u amerických nohsledov. http://www.zemavek.sk/2013/12/pastiersky-list/

GP zrejme nechá Rusko chvíľu na pokoji a bude čakať na vhodnú príležitosť, zvrátiť chod dejín na svoju stranu. Myslím, že dlhodobé plánovanie a predvídavosť už stratil. Preto máme nádej.

Re: Re: Re: Re: Re: GP

popolvár | 16.12.2013

ten pastiersky list je úchvatný. Byt vtedy v kostole, tak vstanem a tlieskam (svätuskári by asi zinfarktovali), aby vsetci, vrátane podriemkavajúcich a akoze pocúvajúcich no nepocujúcich a uz vôbec nie chápajúcich spozorneli, ze asi sa stalo nieco dôlezité a stálo by za námahu aspon následne sa o tom nieco prezvediet a podiskurovat.
Asi sa naplna udova úvaha/zelanie parkrát uverejnené, ze cirkev vdaka svojmu potenciálu a vplyvu by mohla zohrat aj pozitívnu úlohu. Aspon týmto jasným posolstvom urobila k tomu rázny krok.
hned je den krajsí...

Re: Re: Re: Re: Re: GP

taurus | 16.12.2013

Ten list svědčí pouze o tom, že GP pochopil, že změny , které prováděli byly příliš rychlé. Začala se zvedat vlna odporu. Proto nastává korekce řízení a zpomálení procesů.
Jinák pederasting (homosexualism) je jedním z nejhlavnějších nástrojů GP, snad odjakživa.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP

udo | 17.12.2013

Hej, pomalšie polienka prikladajú pod hrniec so žabou..
no Vatikán sa tiež k tandemu vrátil s neveľkou vravou..

Čo majú oba javy spoločné a v čom smerujú opačne?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GP

Lux | 17.12.2013

Nuž hej, ža-ba sa varí už pár tisíc rokov, ktoré vlastne objektívne neexistujú, ale my ovečky ešte stále berieme, že jeden ďalší slnov-ra-t je pred dverami a treba oslavovať a "materializovať" toho pseudo-spasiteľa na kríži a velebiť Ni(e)koho majstrovstvo.

Jezuita Franta celkom dobre pochopil, čo sa od neho očakáva..:)

Fran-tík I., ktorý podľa fyziognómie vyzerá ako pomerne jasný prapotomok tých, ktorí nás už dlhšie riadia v rôzných oblastiach, skôr nebytia, ako bytia, získava širokú popularitu nového Solo-mono-vho Ch-Rá-mu = TV...

Vatikán úzko spolupracuje s rôznými klanovými krídlami GP, kde mnohí sú jeho dietkami v globálnej politike.

Akú hru v dnešnej dobe vlastne hrá ?

Je jeho hra pre ľudí alebo pre "farizejov" ?

Pre tých, čo sa bližšie oboznámili s DVTR nebude odpoveď až tak ťažká...

Re: GP

udo | 17.12.2013

Očakávať, predpokladať treba vždy len dobré.
Gramotne samozrejme..
To tiež vieme, inak maľujeme čerta na stenu,
temno projektujeme.

Ako by ste postupovali na mieste Putina
a možno nehlúpeho a nezlého jezuitu menom František?
..v ich extrémne neľahkej pozícii..
Mal za sebou Putin potenciál aspoň časti masy, ktorý ho mohol objektívne "vyniesť" hore a má ho II.Pontifex Maximus, hovorca František?

Nemusí on "zlým" byť.
Hodnotiť máme skutky, ovocie a nie prenáhlene celú osobu.
Isto..nemá vo všetkom pravdu..
no tak nájdeme i kroky podaktoré jeho,
čo intepretovať dali by sa sťa dobré, smelo.

Rovnako postupuje GP.
Vysvetľuje..osvetľuje..medzi-pripravuje..vzťahy..
priestor na realizáciu želaných variánt..
Bo i keď čo aj jeden spravo-dlivý..(dlinno) sa nájde,
čo vodu miesto vína káže, tak mesiac zájde
a slnko nové i na západe zájde.

Nech pach e-moci mocných
netemní čuch náš pre pravdu,
intuíciu na ceste lesom vecných.

Isto je však i malá pravda možná,
že Jurko Márie predstava je
plne smutná, ložná.

Osobne to však pokladám za veľmi,
veľmi nepravdepodobné.
Avšak predpoklad pre tandem vytvoril Rá-čik,
čo nebál do dejín pozrieť sa za máčik.

Otázkou by bolo o tom:
Či cielene, alebo vývojom okolností..
skôr riadených vlastným oviec potom?

Re: Re: GP

Lux | 19.12.2013



Ak to vyznelo ako hodnotenie celej osoby, ktorý si vybral netradičné meno Františka, tak to musím korigovať.
Vieme predsa, že v každom jedincovi sú zakódované dobré ľudské vlastnosti, ktorými výrazne predčí priemer populusu a tu ani Bergoglio nebude výnimkou. Ak to preženiem do extrému, tak aj viacerých masových vrahov okolie hodnotilo ako milých, pozoruhodných a láskavých ľudí. Len im občas v niečom, ako zvykneš písať, "ustrelilo dekel".
Aj Adofino s úsmevom hladkal blonďavé hlavičky germánskych detičiek a pre mnohých to bol "dobrej strejda" a kde to nakoniec viedlo. Aj on sa u medeálnych čaro-dej-níkov stal Mužom roka..:)


V podstate som mal na mysli, do akej miery môže strom, ktorý má skoro od prvopočiatkov nainfikované mnohé parazitické choroby, prinášať pre ľudstvo zdravé a plnohodnotné plody ?

Kardinál Tarcisio Bertone (bývalý 2. muž "Svätej" stolice - príznačný názov..:-) ) nedávno: "Vatikán je plný zmijí a udavačov".
Aj keď on ma tiež mnohé za ušami..

K tomu "skrytá" túžba po moci a ovládaní ovečiek, honba za majetkami, boj o moc, finančné škandály, mnohé investície spojené s trochu inou mafiou, s prostitúciou rôzneho druhu, alkoholom, zábavným a masmediálnym priemyslom atď., rôzne psychické úchylky a deviácie, napojenia na rôzne globálne klany a administratívy mnohých štátov...

Ja chápem, že si kresťansky vychovaný chlapec (ako ináč aj ja) a túžiš po návrate k rannej forme kresťanstva.
Ale otázne je, či je vôbec to celé predogmatizované sektárske učenia možné vôbec reformovať a pomerne bezbolestne previezť ovečky cez rozbúrený oceán, aby sa loď úplne neprevrhla a nepotopila celú posádku.
Veď najlepšia špionážna služba sveta musí vedieť o KSB, ako aj o iných skutočnostiach starostlivo uzamknutých vo vatikánskych katakombách, min. v určitej kardinálskej a arcibiskupskej verchuške.
Je možné vyčistiť ten augiášov chliev, alebo ovečky postupne budú musieť ten chlievik sami opustiť?
Prečo hierarchia vytrvalo mlčí, spriada rôzné intrigy a pavučiny a nepustí určité "menej škodlivé" in-formácie medzi plebs, aby sa ten dostal viac do obrazu ? Čo môžu stratiť okrem bezcenného života, ktorý oddali svojmu bohu?
Veď : "Koho pán boh miluje, toho krížom navštevuje."

Ale aspoň, že máme za chvíľu ďalšie Vianoce s jezuliatkom v betleheme a niekde príde aj Santa Claus.
Do SR už prišla v predstihu a s úsmevom "vyvolená" Klausová (Václava riadila celkom dobre)..:-)


Dementia pugilistica aneb gigant mysli

taurus | 15.12.2013

To by byl prezident, panečku!
http://kramtp.info/news/41/full/id=31769;

Re: Dementia pugilistica aneb gigant mysli

Rajka | 15.12.2013

boxeristi tuším často dostávajú údery do hlavy...?! :)

Kličko, Korčinský..

Hox | 15.12.2013

dnes by na Korčinského (haličský nacionalista, lídr organizace "Bratrstvo") vydán mezidárodní zatykač: http://politikus.ru/articles/9814-lider-ukrainskoy-organizacii-bratstvo-obyavlen-v-mezhdunarodnyy-rozysk.html

Soud zakázal Kličkovi účast na mítingách: http://politikus.ru/events/9813-kievskiy-sud-zapretil-vitaliyu-klichko-uchastie-v-mitingah.html

EU zastavuje práce na přípravě podpisu dohody s Ukrajinou: http://politikus.ru/events/9810-es-evrosoyuz-priostanavlivaet-rabotu-po-podpisaniyu-soglasheniya-s-ukrainoy.html

Сенатор Маккейн на Евромайдане .

taurus | 15.12.2013

Na tomto videu senator McCain z nejvyššího patra budovy natáčí panorama koncertu «Океан Эльзы» na euromajdanu v Kijevě v noci na 15.prosínce. Na tento koncert nejpopularnější skupiny přišlo celé město, protože vstup byl volný.
Příjezd McCaina byl dobře naplánován, přesně na koncert, aby mu mohli ukázat ohromné množství lidí. Se stejným úspěchem mu mohli ukázat davy fanoušků na stadioně...
Takže senátor dostal dezinformací, aby jí mohl šířit dál - v kongresu a v médiích...a vyprávět, že jsou všichni Ukrajince pro Majdan.
Samotná akce opozice - Euromajdan začala až dnes v poledne.
http://www.youtube.com/watch?v=N4izUGGdN4I
P.S. Náhoda, že česká média o včerejší akcí Antimajdan neinformovála.
Toto je video z dnešních ruských zpráv o situací na obou stránách:
Воскресенье на Украине проходит под знаком активизации всех политических сил
Смотрите оригинал материала на
http://www.1tv.ru/news/world/248355

Re:Trocha ekonomiky

pyramida | 15.12.2013

Před týdnem jsem se doslechla , že Česká republika nakupuje americké dluhopisy. Možná někdo z vás o tom ví více.

Re: Re:Trocha ekonomiky

| 15.12.2013

Byla o tom zpráva v době, kdy ČNB provedla tu devalavaci koruny, že za ně nakupuje "kvalitní" dluhopisy USA, Kanady a Německa. To je asi vše, zkuste se podívat na web ČNB nebo na ekonomické veby..

tento článok z ny times?

Nomád | 15.12.2013

http://www.nytimes.com/2013/12/04/world/europe/in-kiev-city-hall-energized-protesters-settle-in-for-a-long-winters-uprising.html

Re: tento článok z ny times?

Hox | 15.12.2013

mohl by být, přesné znění výroku neznám. Datum sedí.

Trocha ekonomiky

| 15.12.2013

Jen pár poznámek,
1) někde jsem četl, že USA přijaly rozpočtový zákon právě kvůli tomu stropu v 2014 a tím ho odsunuly na rok 2015. Podrobnosti nevím, až tak tomu nerozumím.
2) v MMF asi není Severní Korea a Írán. A co Madarsko? To splatilo půjčku a snad nechalo zavřít kancelář MMf v Budapešti?
3) k Čině - škoda, že zde přestal přispívat pán Oracle a odešel na Investory. Pokud někoho zajímají ekonomo-politické vztahy, dobrý web a článek pana Oracle s mnoha odkazy.
Je nutné ale vyzdvihnout vznik Zlatých burz v ČÍně a snad i zde v Rusku, což zase oslabuje pozici dolaru.
http://proinvestory.cz/ruska-burza-fyzickeho-zlata-na-obzoru
http://proinvestory.cz/oracle-niekolko-myslienok-poznamok-a-postrehov

Re: Trocha ekonomiky

udo | 15.12.2013

re: Maďarsko
Ak splatíte z dlhu nejaké ani nie 1%, tak ste z toho akože vonku? :)
Pozrite si celkový maďarský dlh.

Z pozície privátneho internáci triplklubu MMF+SB+BIS:
Keby MMF všetky uver-neuveri dávala priamo, mohlo by to byť nápadné. Väčšina ide logicky cez "prospektorov".

Aj volašský Nikolaj sa pokúsil "vyplatiť" onú balkánsku krajinu
a vieme, ako takéto pokusy o precedens končievali:
zastrelením, lynčom a občas znásilnením v priamom prenose a dlhých reprízach..

Orbi to mal kúsok od hraníc.
Myslíte že prečo nezakročí ráznejšie?
Tiež by som na jeho mieste popri ďalších dôvodoch
bol hlavne zo "svojho" aparátu možno tak trochu nervóznejší.
Potrebujete vlnu, dostatočne chápavých ľudí.
Aspoň 20 tisíc na Maďarsko.
Na Slovensku tak 15.
Možno za 20 rokov..no vieme že sociálny "čas" sa objektívne zrýchľuje, čo by mohlo mnoho zbytočných obetí(samovraždy, nenarodené deti, rakovina zo stresu deprivácii, apod..) ušetriť.
Záleží na nás, ako budeme píliť a klincovať.

Z pozície vojakov, nadrabinátu nemôžete predsa pripustiť, aby ste prišli o zdroje..kontrolu obeživa.
Každý starý mafián predsa vie, že bez páky nie sú bubáky
a bez bubákov je ďalej k moci
s riskom príchodu brieždenia
po transylvánskej noci.

Tak volajú upíri Nos-ferrata..železo-nosí,
no dnes už celkom holí a nie len bosí..
ktorých košele z reťazí vlastné ,
ťahajú na dno kotlíka mastné,
kde ich vlny zmietajú,
čo vietor mocný vítajú.

Re: Re: Trocha ekonomiky

| 15.12.2013

Věřím vám, situaci v Madarsku určitě znáte lépe a najít něco na webu v madarštině je úkol pro vrahy.. Ale snahu má, aspoň něco, že ano..

pjakin

y | 15.12.2013

tiež spomínal prítomnosť chevronu na Ukrajine.
http://www.nytimes.com/2013/11/06/business/international/chevron-and-ukraine-sign-deal-on-shale-gas.html?_r=0

Tak ak by euronadšenci potrebovali vidieť svoju budúcnosť, nech si pozrú tieto zábery z Rumunska, čo robia korporácie s "podľuďmi" z východného bloku, keď si nechcú dať devastovať krajinu frakovaním:
http://www.youtube.com/watch?v=Dx8HlBMAt2s
http://www.youtube.com/watch?v=T_e01PJCJt4

MMF

udo | 15.12.2013

Neviem, či sa nejaký štát niekedy v dejinách dostal z pazúrov privátu MMF, keď už raz prijal jeho "pomocnú" pracku..

Re: MMF

udo | 15.12.2013

Pardón..zase mi ten text poskočil na vrch..
Malo ísť o doplnenie taurusovho príspevku nižšie.

Китай отказывается от доллара

taurus | 15.12.2013

Čínská Centrální banka prohlásila, že není v jejím zájmu ukládat svoje rezervy v dolaréch. Což by mohlo znamenat, že nebude nakupovat ani americké dluhopisy.
Příštím krokem, který už je přípraven je, že Šanhajská burza(Shanghai Futures Exchange - SHFE) může začit svoje kontrakty na syrovou ropu hodnotit pouze v juanéch. Což znamená, že i petrodolar ztrátí svoje postavení.
http://voprosik.net/kitaj-otkazyvaetsya-ot-dollara/

To, že na úspěchu ukrajinské "revoluce" největší zájem mají Američané svědčí i ten fakt, že podpořit opozicí přijeli i takové "těžkotonážníci", jako Victorie Nuland a John McCain. Mluví se nejen o sankcích pro Janukoviče ale i pro ukrajinské olygarchy, které se podle státního departamentu, mají aktívně zapojovat do "demokratických procesů" (každý z olygarchu má určité množství ukrajinských poslanců na své výplatní pásce a díky tomu může ovlivňovat příjetí zákonů). V podstatě jím nedali na výběr - buď zahynout kvůli tomu, že přijdou o své kapitaly na západě anebo kvůli tomu, že příjdou o svoje odbytiště v Rusku kvůli zavedení cel, což ale pro ně také znamená smrt. Ale přece nikdo jím neumožnil nahrabat si miliardy jen tak, pro hezké oči. Přišel čas, kdy se "mladý kapital" musí obětovat na záchranu "staršího"...
http://politikus.ru/articles/9794-trudnyy-vybor-ukrainskih-oligarhov.html
Přitom Ukrajinu západ ani nechce "kupovat". Žádné "odškodné" za ztrátu trhů a restuktrualizací průmyslu nikdo nenabízí, kromě půjčky od MWF, který má svoje velmi přísné podmínky. Už i Zbigněv Březinský vzkázal Ukrajincům, že se musí přípravit na utahování opásku. (nám to vzkazoval Klaus...)

Re: Podoba čístě náhodná?

taurus | 15.12.2013

Vzpomínám si, že před syrskou krízi USA také nejvíce záleželo na tom, aby vláda nepoužila chemické zbraně protí "povstálcům".
Vykřikovali o tom na všech úrovních až do doby, kdy tý zbráně byly použity. Samozřejmě, byla to provokace, kterou už dnes dokázali na půdě OSN - chem. zbráně byly vyrobeny podomacku. Ale tehdy to byla ze strany USA záminka k použití síly protí suverennímu státu.
Dnes také USA nejvíce "záleží" na tom, aby v Kyjevě nebyla použitá síla protí demonstrantům. A opět vyhrožují, jak zasáhnou...
Takže podle všeho nějaké provokace připravují.
Doufám jen, že vnímají sygnály GP a nedovolí si překročit červenou čáru.

Přidat nový příspěvek