Autobiografie, svazek 2, strany 298-303

Autobiografie, svazek 2, strany 298-303

Diskusní téma: Autobiografie, svazek 2, strany 298-303

KZovw45Wf

PypeJedeLem | 15.10.2013






evoluční vývoj nebo propad

Pavel S. | 07.10.2011

Já to vidím vždy jako vývoj. Podívejte se na NL. Inkarnoval se do člověka. Přitom nemusel. Na první pohled to je evoluční degradace. Ve skutečnosti to však je etapa, kde se něco nového naučí.
Takže pokud se někdo inkarnuje tzv. do nižšího stádia než by mohl, tak to je pouze etapa, aby se něco nového naučil.
Tak to vidím já.

poznámka

Aien | 07.10.2011

NL někde píše, že bílý člověk (rozvinutý duch) se z nějakých důvodů může narodit jako černoch, pro vlastní rozvoj je to snížená možnost rozvoje, ale zase je to dobré pro evoluci černé rasy , takže taková genetická dobročinnost.

Re: poznámka

Fyrfos | 07.10.2011

Tak to doufám, že mého ducha ta reinkarnace do negra nikdy nenapadne... takovou dobročinost si nechám klidně ujít :)

Midgard-Země je podle NL jistý druh experimentu. Podle mě existence 3 ras pobývající na jedné planetě a na různém evolučním stupni nemůže nikdy dopadnout dobře. Rasové rozdíly jsou příliš velké, než aby mohlo dojít k harmonické koexistenci. V Evropě a USA na multikulturní experiment doplácí především slušní lidé, kteří jsou omezováni a konzultováni nepřizpůsobivou hordou cizáků různého rasového složení a pocházejících ze všech možných koutů Midgard-Země. O to táké sociálním parazitům jde, přistěhovalectvím chtějí rozbít soudržnost náRODŮ, vykořenit jejich kulturu a poštvat jednoho člověka proti druhému... Cílem je odstavení jakékoliv opozice vůči NWO a instalace globální vlády elit.

Re: Re: poznámka

Prince | 08.10.2011

Pěkně :)
No jistě, že to nejde, ale jak vidno, tak to jde. Má to vadu, je to umělohmotné. Něco jako když si zm*d Kocáb třepal rukou s Lakatosem. Na kameru vykouzlil věru úchvatnou grimasu.
Ale lepší multikulti bylo, když si Bush otřel ruku do košile Klintona, když si srdečně blahopřál s AfroAmeričanem.
Myslím si, že je na to lék: strana sociální spravedlnosti s dělníky v čele :)

Re: Re: Re: poznámka

erddyst | 08.10.2011

Nejde ???
Není i "DUCH" výsledkem spojení 7. primárních hmot ???
Co šlo spojit musí jít i rozpojit, takže ...
Ne že to nejde, ale jde to dokonce i níž než na úroveň "černé" rasy, na úroveň zvířat (taky mají různé stupňe), hmyzu, rostlin ba i kamenů !!!
A i v "bíle rase" to má návaznost na rozvoj mentálních těl (a bíla populace v drtivé většině má rozvité dvě těla ze sedmi), takže kdo je na tom líp - "bílej" s dvouma rozv. nebo "černej" s třema - čtyřma ??? Mám takový dojem, že sčítání rozv. duší v jednotlivých rasách by přineslo zajímavé výsledky .....

- A Buch ...... jeden ze špičky iluminátů ..... sluha čených (sil) .... ten má velkou naděj v další reinkarnaci se stát "negrem" ..... Ja bych mu přál aby to začal od komára (miliardy komařích reirkarnaci), pak miliardy ovádích, pak zbytek hmizích /tam má náděj rychlejších reirkarnaci/. Pokračoval by v říší ptačí supem, než by to dotáhl na orla ... To samé v říši zvířat od nejnižšího, než by to dotáh na vlka, medvěda a podobně. (Říši rostlin jsem vynechal, to by musel být kytkou !!! :)))
No a pak by to možna dotáhl na "negra" ......

Re: Re: Re: Re: poznámka

Prince | 08.10.2011

Erddystku, to nejde bylo myšleno na toto, co psal Fyrfos:
Rasové rozdíly jsou příliš velké, než aby mohlo dojít k harmonické koexistenci. V Evropě a USA na multikulturní experiment doplácí především slušní lidé, kteří jsou omezováni ....atd

Co se týče reinkarnací, nevím, to se většinou člověk doví až při definitivním opuštění těla. Takže v tomto časoprostoru je to neověřitelné :D

Re: Re: Re: Re: Re: poznámka

erddyst | 08.10.2011

Ale i nadále si stojím za svím - a prám se:
- kdo provácí ten multikulti ??? Není náhodou organozován tak aby splnil jejích cíl ??? A jaký to teda ten cíl je??? Není to zřejmé z výsledku???
A co se stane až dojde trpělivost jedné nebo druhé straně???
Komu to bude vyhovovat - ten způsob řešení bude výhodný pro koho, a co si pak najdou dalšího???

A to samé je i s řešením "rómské" otázky u nás a okolitých provinciích ......

Nechceš si přečíst článeček:
Ярослав Кеслер - ЦЫГАНЕ КАК СРЕДНЕВЕКОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ ПРОГРЕССА
"chtrý goooogle překlad":
Yaroslav Kesler - středověká Romy jako motor pokroku
ja Ti to teda pošlu, případně i přeložím :))

Čau a měj se ještě líp než si zasloužíš !!!

Re: Re: poznámka

erddyst | 08.10.2011

Máš to ještě složetější :(((
Existují 4 rasy - máš větší pole působnosti pro nadřazenost !!!
A tím pádem je dán i směr další reinkarnace :))
Že ???

Re: Re: Re: poznámka

Fyrfos | 08.10.2011

To by mě vážně zajímalo, jestli lidská duše může degenerovat opravdu až k nerostu... Podle mě ne a upřímně si myslím, že celý ten proces reinkarnace je daleko složitější, než si náš omezený rozum dokáže představit. My se na všechno snažíme uplatňovat principy, jež jsou nám známy na Midgard-Zemi, ale skutečnost může být zcela jiná. Souhlasím s Princem, že to zjistíme až smrti.

Jinak Prince s těma "Dělníkama" souhlas ;)

Re: Re: Re: Re: poznámka

erddyst | 08.10.2011

Celý vesmír je tvořen 7-mi primárními hmotamy, s duši to neni jinak. Co vzniklo může i zaniknout, teda, rozpadnout se do primárních hmot, nebo ne?
A co se týká reirkarnace - je to záležitost "evolučního vývoje" - stupňů evolučního vývoje. Variant je mnoho u všech forem hmoty. A ty formi hmoty které duši mají ji taky můžou stratit ...
Barva pleti ještě neznamená nadřazenost (nadřazenost je implantováná černými aby nás líp ovladali ...)
Přečti si vejš (pro Prince) co přeju Bushovi (teda typuju že se může stát ...)
Po smrti to nezjistime ..... Po smrti budeme pokračovat vejš a nebo se vrátime o stupeň bo víc spět aby nám byla dana nová šance na růst. Po smrti se "paměť" zablokuje a začíname (pokračujeme) dál nanovo, tam kde jsme dospěli v předešlých inkarnacích !!! Stále, na všech stupních mame možnost rozvoje bo padu na nižší stupeň. A nadřazenost, jakakoliv je vstupenkou na cestu dolu - níž !!!

Nevím jak se to sčítá (vstupenky nahoru bo dolu) a jestli náhodou na jedno (-) není třba několik (+); jestli náhodou jedno supermínus nepo***e všechno. Jak je to s vraždou bo sebevraždou (případně tím kdo někoho k sebevraždě dovede - přinutí) ???

Netvrdím to na 100% ale intuice a můj rozum mi to napovídá ....

zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Silaet | 07.10.2011

co se týče run, tak jsem zase naprosto " MIMOň". Trošku vím jak runy vypadají, ale znám je asi tak málo, jako tarotové karty.. Takže dohromady se neopírám o nic, jen o malou představu získanou v podstatě z nezajímavého směru.

Zaujalo mě v této části knihy něco jiného a nejspíš i Vás. Levašov opět někomu něco nahrál do hlavy, ten člověk byl schopný tento dar použít a opět se ukázalo, že to není žádný MOUDROMIL v pravém slova smyslu, ale docela křiváček, kterému se sice líbilo, že vidí neuvěřitelná mystéria, ale už nepobral, že tuto schopnost dostal tehdy a tehdy, tím a tím způsobem.
Opět mě překvapuje, že NL nemá dostatečně dobrý aparát, který mu ukáže, o co komu jde. Soudě podle sebe, často mě můj instinkt neradí špatně a to jsem ten svůj instinkt hodně hodně zašlapávala do pozadí.
Trochu mi to nekoresponduje s tou schopností skenování - kterou třeba použil, když se ho Světlana dotazovala na neznámého pána, který jí oslovil. Chápu to tak, že kvůli bezpečnosti Světlany použil skenování, ačkoli to jindy není nucen preventivně dělat a tudíž dochází pak k různým zklamáním. Takže v případě tohoto pána skenování neudělal a pomohl tomu pánovi dosáhnout tam, kam se běžným lidem dosáhnout nepodaří.
Pán se časem opět ukázal jako zlatokop, který sice kopal, ale velmi necitlivě a nevděčně zacházel s nalezeným zlatem. Levašov opět odebral to co dal a opět uznal, že tyto evoluční skoky nejsou lidé schopni asi dobře absorbovat. To je zajímavé.
Vlastně to plně koresponduje se vším, co já sama znám ze svého života. Nejde přijmout moudrost, ke které sami nedospějeme. Jsou to prostě prázdná slova, která možná mohou pomoci jiným, ale mě určitě ne.
V duchu si říkám, co bylo špatně s tím člověkem, který nejspíš náruživě studoval runy, pak přijal schopnost hlubšího vhledu a nevyužil to moudře? Šlo mu jen o to studium, proto hovořil nadšeně a zaujal Levašova? Byl nezralý k čemu? Byl ještě jen plný svého vlastního EGA a nedocházelo mu, s čím vlastně laškuje? Podle toho co píše NL, tak jednoznačně byl plný pýchy a opravdu se choval jako blbec, když obcházel NL a pokoušel se taktizovat, aby svoje dary získal zpět !!!

Proč o tom vůbec píšu? NL často zmiňuje, že informace a jejich předávání celkem koumá. V biografii na to často naráží a myslím že je to logické. Občas se nechá unést normálním vyprávěním, občas vypíchne tuto skutečnost a mezitím předává různá data. Z těchto kapitol si pro sebe beru to, že motivace člověka je opět to nejdůležitější ze všeho. Źe dobrota a nesobecký zájem je vyšší kvalita, která nejde naprosto žádným způsobem získat zprostředkovaně, nejde získat ani učením, ani logikou, ani darem. Je to specifická vlastnost či kvalita, která se asi získá jen samotným formováním životem. Tady je jasné, že když dva lidé projdou třeba i stejnými zkouškami, charakter mít stejný nejspíš nebudou. Takže je to všechno kus o kusu.

Tady mám v tom zmatek, protože nejspíš se s hlavním mravním cítěním lidé rodí. Takže v tomto smyslu hraje roli nejspíš vyspělost té duše, pak konkrétní inkarnace do konkrétních podmínek a pak samotné formování životem momentálně přijímaným. ( Zdá se mi, že píšu totální bláboly, ale snažím se držet to všechno nějak pohromadě)

Tak o kus dál. Asi nevystačíme s tím, že prostě řekneme, že ten pán byl kretén. Na NL působil až tak dobře, že mu ten svůj dar vhledu prostě dal. Ukázalo se, že to nebyl dobrý nápad, ale celkově se nic hrozného nestalo, jen NL postoupil o kousek poznání dál. Co z toho plyne pro nás? Ukazuje se, že pohnutky jsou opět tou hnací silou člověka k jakémukoli činu. Může to být strašně zrádné ve všech oblastech života a tak myslím, že nejdůležitější je, naučit se hledat svou pravou motivaci k čemukoli. Můžeme se tam mýlit setsakra i když to cítíme dobře.
Co se týče duchovních darů, byla bych asi docela opatrná. Jednak nevíme co a od koho získáváme a pak také to, jestli tu odpovědnost zvládneme. Abych pravdu řekla, docela mě překvapuje experimentování Levašova. Já vím, že od jisté doby vkládá do těch svých programů pojistky proti zneužití a že se snaží mít to pod konrolou. Ale i tak mi přijde, že je to trochu divoké. Možná je to dobře a jen nám to ukazuje pravdivost těch věcí. On sám píše, že to, na co přišel, naprosto vybočuje z poznaných zákonitostí nejen u nás, ale i v celém kosmu. Možná je to opravdu tak a není nad námi žádná síla a moudrost, která to má už dávno zmapované. Možná jsme skutečně bozi, kteří budou tvořit to, co tu ještě nebylo. Možná on je tím prvním překvapeným průkopníkem a píše to vše schválně naprosto upřímně.
Já byla zvyklá doufat, že je tu nějaký tvůrce a pašák, který ví vše od Alfy až do Omegy. Nacpalo se mi to do hlavy, protože to dávalo alespoň nějaký pocit bezpečí. Je tu velký Bůh, já jsem nula ale díky tomu že mě ten Bůh miluje, tak mám šanci na život.
Jestli to tak není a zákonitosti vesmíru jsou takové, jak popisuje NL, tak to je tedy hodně jiná situace. Cítím ten posun paradigmatu každý den, od té doby, co jsem zde na to kápla!!!
Je to strašně vážná věc !!! Ještě nikdy jsem takto nikam nepsala, ale teď mám opravdu potřebu to udělat.
Jestli není Bůh, který to má tak nějak zmáknuté a ví, že tehdy a tehdy udělá tohle, protože to předem věděl a teď už nastal ten čas..... tak je to fakt kalamita.
Jestli se tu bojuje a temní opravdu často vyhrávají, tak Perun a jeho parta dobrý, ale i my musíme zabojovat už jenom proto, abychom ukázali, že nám na životě záleží. Jestli budeme odevzdaní a čekat stále něco zvenčí, tak jsme opravdu jako malé děti, možná i slabší, protože děti bojují.
Není možné čekat řešení odjinud. Vlastně je to naprosto zvrhlá idea a myslím že víme odkud pramení. Co vlastně máme v ruce? Máme jen vědomí nespravedlnosti, lži a manipulace, vidíme vraždy, genocidu, nějaké debilní ekonomické systémy a obecně přijímanou morálku - což znamená, nedělat nic a chodit k volbám. Něco je tady opravdu padlé na hlavu ale jedinec neví, co s tím může udělat.

Myslím si, že NL nebude rozdávat ty svoje dary, protože se to ukazuje jako nesmyslné. Nemůže měnit podstatu člověka, může měnit jen jeho softwarové vybavení. Nejspíš i on trpí určitou netrpělivostí a chtěl by zmáknout více, než momentálně jde.
Asi budeme muset věřit, že míra zralosti je u některých dovršena a spustí se automaticky proces, který není možné získat jakoukoli nezaslouženou výhodou. Já nevím jestli to tak je, ale doufám, že to je možné a že to, co se probudit má, tak se probudí u každého jednotlivce ve správném čase.

Přiznám se, že mám obavy. Jestli Levašovov je takovej superking, že přakvapil i hlavní pašáky z jiných galaxií, tak to znamená, že naše pozice nejsou až tak silné a neotřesitelné. Tím nechci nikoho znevažovat, ale znamená to, že pozice těch světlých jsou opravdu jen o trochu lepší než pozice těch parazitů. To znamená, že opravdu nejde jen o nějakou blbou hru, po které můžeme jít klidně spát - protože je to jen hra.
Jestli máme v sobě něco, co promlouvá, nejspíš bychom to měli nechat řádně promluvit. Jestli tu není Jehova, nebo hospodin - což je dle bible totéž - tak jsme opravdu v hodně jiné situaci !!!
Ono se to nezdá, ale ten způsob myšlení, že to snad Bůh nakonec nedovolí a že je konec systému věcí a teď přijde zůčtování se zlem.... tak to máme opravdu hodně vryté do morku kostí. Jestli je to dílo parazitů a nejspíš ano, tak se jim to opravdu hodně dobře podařilo.
Všimněte si těch trendů. Milionům lidí přijde normální, že se dozvěděli cosi o transformaci a o tom, že stačí si představovat dobrou a krásnou budoucnost. Nejen že si jí bude každý představovat tak trochu jinak, ale hlavně, není to až moc snadné?
Pomůže snad, že si budu přát mír pro všechny ty zloděje světového formátu a oni pod vlivem mých krásných představ zahodí myšlenky na chamtivost a otrokářství? Mohli bychom svým pozitivním myšlením udělat Z Hitlera osobu jinak smýšlející? Je to vůbec reálné? Pochybuji

Takže co nám vlastně NL říká? Za prvé, vesmír dobrý a krásný, ale setsakra v ohrožení. To co údajně vymyslel, tak překpavilo a předčilo mnohé !!! To znamená, že taková extra stabilita tu není a válka s těmi šmejdy je skutečná. Válka do slova a do písmene.
Není nikdo, kdo by nás z pozice nějaké nadúrovňové moudrosti chránil a nedopustil, aby člověk byl za každou cenu chráněn.

Navíc, když se opravdu zamyslíme nad tím, jak si stojíme, tak to opravdu žádná sláva není. Jestli je pravda, že sem nějaká skupina pozorovatelů poslala dopis a ten je v úvodu knihy
" Poslední apel lidstvu " tak snadno zjistíme, že dle jejich kriterií až tak moc skvělá společnost nejsme.
Nevím jak u toho bylo Vám, ale mě bylo blbě.

Nic nového nanapíšu a přesto je to stále brutální. LIdé tu chcípají
hladem. Prostě brutálně hladovějí, umírají a vědí o tom. A jsou tu další, kteří umírají v kyselinách a jiných skvělých věcech, které nám zprotředkovávají třeba bavlnu. A další a další a tím to vůbec nekončí. Jsou tu války, lži a manipulace a opět to tím nekončí. Nebylo to těm šmejdům dost a tak vymysleli další svinstva, protože nejsou normální.
Nechápu jak je to vůbec možné, ale vymysleli, že se nás zbaví, protože jsme k ničemu. Zbytečně plýtváme ropu i když mají utajené další alternativní zdroje. Nejspíš je sereme už jen tím, že jsme. Musejí chtě nechtě vymýšlet systémy, kde se vejde téměř sedm miliard lidí a to je podle nich naprosto zbytečné.
Jsou zvyklý na personál, bez něj se neobejdou, jsou zvyklí i na komfort, který také někdo musí vytvořit, ale nemají už zájem se starat o provozní podmínky několika miliard lidí. Sami na to přišli, je to z jejich hlediska opravdu zbytečné. Naše životy jsou k ničemu, když jsme opravdu navíc. Půl miliardy lidí jim bohatě stačí na celý servis. Více nepotřebují.

Nevím jak to má s prioritami rozdané Levašov, protože informace přibývají a čas plyne. Nevím co teď dělá , ani co řeší jeho mentální škola. A co my? Budeme podle vzorce parazitů dělat to co jim vyhovuje? Tedy vlastně nic a jen čekat?

Každý den a hlavně noc, jsme sprejování a hubeni jako hmyz.
Každý den nás čeká další doušek genocidy, která zde nebyla nikdy zaznamenána. Něco tak zvrhlého nemůže normálního člověka ani napadnout a proto je to tak šílené - vůbec uvěřit tomu. Přesto to téměr každý den vidíme a jen občas nám dají ti hajzlové vydechnout.
Opravdu nám sebrali nebe, nahradili ho jakýmsi hliníkovým plazmatem, který každý den dýcháme. A není to jenom to. Ti hazlové nám tam dávají i kultury plísní a jiných bakteriologických kultur a to celé spolu se spoustou hliníku a jiných kovů, které tam nemají co dělat. ¨
¨
Volám : PRO BOHA, ONI NAS DEN PO DNI LIKVIDUJÍ!!!!!!!!!!!!!


Omlouvám se, že to sem až tak peru, ale nemohu si pomoci. Když to dám vyloženě ven, tak mi lidé budou nadávat do debilů a já nevím do čeho ještě. Nejspíš to i udělám, ale zatím se tu se svými názory cítím v bezpečí.
Nerada jsem nějaký prudič, vlastně s tím na netu nemám ani zkušenosti a tak mě případně omluvte. Možná píšu kraviny, které jsou jasné, ale já si v tom všem nějak nemohu pomoci. co se týče chamtrails, mám děsný vztek. Výběr jídla ještě mohu nějak ovlivnit, ale svinstva ze vzduchu m+ fakt drtí.

Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

erddyst | 07.10.2011

DÍKY !!!
Když jsem žačal číst, tak mě napadal - zeptej se jestli holka už něco nevydala ?????
Tvůj příspěvek považuju za stejně hodnotný jak texty Levašova, zkopčil jsem si to - vytisknu a přečtu párkrát.
I texty Levašova člověk nepochopí poprvé v plné hloubce, chce to přečíst si to znova a v celku - nejlepší by byla kniha .....
Ale Tobě ještě jednou dík !!!

Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Silaet | 07.10.2011

já jsem se včera nechala trochu unést, protože mě pekelně bolel zub a tak jsem se tu léčila vínem, abych vůbec byla schopná spát.
:) Já mám občas potřebu to všechno ze sebe dostat, nemám si o tom s kým popovídat.

Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

erddyst | 08.10.2011

Chválá vinu a potřebě !!!
(zubu soustrast)
Ale tu kombinaci potřeby a vína využij častějš (vína mírně, aby ses jen léčila)
Krásná úvaha k zamyšlení, zkopíroval jsem si ji a přečet už 2×
Neuvažuješ o napsání Knihy moudrosti ????? :)))
DÍÍÍK !!!

Re: Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Silaet | 09.10.2011

Mám jednu knihu rozepsanou, má asi 160 stran hrubého textu. Není o moudrosti, je o šílenství, když to lehce přeženu.
Asi před půl rokem jsem příběh odložila s tím, že budu čekat, až mě napadne nějaký závěr. Nějaká pointa toho všeho. Je to docela zajímavé, ale možná se ta pointa bude týkat toho, co jsem našla zde.
Z jara jsem to odložila a cítila jsem, že se k tomu vrátím a že to je něco jako můj úkol. Kniha je o tom, jak jsem před lety začala mít z ničeho nic panické úzkosti. Projevovalo se to tak, že jsem viděla nakřivo baráky, nemohla přejít silnici, zastavovala jsem z ničeho nic s autem - prostě děsný. Myslela jsem nejdřív, že mám snad nádor na mozku, nebo tak něco. Kupodivu ne, diagnoza byla - panická úzkost, příčina neznámá.
chodila jsem asi pět let na terapii, abych našla příčinu problémů.
Byla jsem dokonalý biorobot, dokonce jsem to často i říkala. Někdy jsem si říkala jednoduše Ufon, protože jsem se tak cítila. Vytržená, mozek mi šrotoval ale nebyl si jist k čemu se přiklonit.
Takže pět let terapie - to je hlavní námět knihy. Dozvídám se tam postupně příčiny svých problémů, vytěsněné vzpomínky, strach z vlastní agresivity, která byla totálně potlačená. Neschopnost pořádně cítit své emoce, neschopnost rozpoznat, když mi někdo ubližuje. K tomu si představte vrozenou mimořádnou citlivost, nebo alespoň nadprůměrnou, pravděpodobně i vnímavost a jiné vrozené dispozice. Všechno, nebo hodně z toho, bylo neuvědoměno, potlačeno, zdeformováno a v podstatě odblokováno.
Když terapie skončila, ještě mi nějakou dobu trvalo, než se se ke skutečnému vnímání sebe sama propracovala. Začala jsem dávat průchod svému vzteku i lítosti. Začalo se to ve mě uspořádávat tak, jak to mělo být. Musela jsem hodně moc spát, jako bych byla tím urychlením hodně vyčerpávaná. Doháněla jsem nějakých možná i třicet let.
Z jara, když jsem hlavní kostru knihy dopsala, měla jsem odezvu jak psychologů, tak mého psychiatra - který se dost divil, když o sobě četl :) Pár lidí z tohoto oboru mě docela povzbudilo, kniha je prý zajímavá a není jich tolik. O ztrátě svého já existují knihy, ale regály knihkupců zrovna nezaplňují. Knihu četlo asi padesát čtenářů , reakce jsou v podstatě dobré ale je to prý těžké čtení. Na lidi to dle ohlasů funguje trochu jako otvírák. Při čtení mého, uvědomují si svoje traumata a to, jak je to v životě ovlivňovalo dál. Případně se po přečtení knihy dívají jinak na záležitosti kolem sebe, svých rodin atd. Knihu prý asi nebudou číst dvakrát, je to možná moc tíživé i když je v tom občas i humor.

To jsem se zas rozepsala, ale dám to sem komplet :)
Na jaře jsem tedy vše odložila a říkala jsem si, že jestli to má příjít, tak nějakou korekci svého života ještě provedu a čtenáři zanechám nejen příběh ale i nějaký odkaz. Nevěděla jsem ale co. Před lety jsem studovala bibli ale průběhem doby jsem si vytvořila nějaký vlastní světonázor, který si stejně bral střípky ze všeho možného. Měla jsem potřebu více se soustředit na vlastní pravdivost k sobě, na jakousi čest, na hodnoty, které jako by se ztrácely a já je prostě chtěla.
Pár let jsem moc nečetla, vlastně jsem ani nepřijímala moc nových věcí. Až před pár měsíci mě zaujalo cosi na netu, byl to odkaz na film o těch hnusech v jídle. Pak jsem zkoukla většinu konspiračních filmů co tu máme v čestině a pak jsem zabrousila sem. Tady jsem asi našla to, co mi koncepčně hodně sedí.

Dnes jsem se podívala do té své knihy a byla jsem skoro ohromená, jak moc , téma mé knihy sedí s tím, co jsem se zde dozvěděla.
Od té doby, co jsem začala se seancemi, normálně spím a jsem schopná fungovat běžný počet hodin - jako zdravý člověk.
Mám pocit, že kritický počet dílků skládačky způsobil, že jsem se
ještě více vnitřně poskládala a začínám vidět, nebo spíš cítit, kdo jsem, nebo jaká jsem. To mi nebylo doposud moc známé, takže mám občas docela divení ale je to příjemné.

Když jsem dříve slýchala či četla o energiích, moc mi to nedocházelo, protože jsem to také měla odpojené. Není to tak dlouho, co si občas zkusím vytvořit to psi-pole a ejhle, dnes jsem poptrvé fyzicky i mentálně pocítila něco jako náraz. Přišlo to od člověka, přišel v blbé náladě a chtěl mi drsně srazit sebevědomí, minimálně tedy sebevědomí. Nekecám, ani mi to nedošlo, zažila jsem to mockrát, ale jeho slova, neomalenost a emoce, kterými vřel, tak to zapůsobilo, jako by po mě střílel energetické šípy. To byla první asociace. Okamžitě jsem to pocítíla někde v auře a to jsem si ani neuvědomovala, že tam někde je. Pak se to hned projevilo v těle i v mysli. Nazírala jsem na to najednou v klidu. Neumím to popsat, ale jaksi energeticky jsem se otřásla, vrátila jsem se po té ráně do normálu a hned si srovnala i myšlenky. Bylo to vzláštní, protože jsem okamžitě po té vytvořila obranný probram, dokonce spravedlivý. Do programu jsem hned vložila, že úmyslnně vystřelené energie proti mě, se okamžitě vrátí k útočníkovi zpět do jeho pole, do místa, kde vznikly a nezůstanou u mě. Není-li to úmylnná záležitost, ale jen nějaký emoční zmatek vnitřně rozervaného člověka, návrat energií se nemusí konat ale mou stabilitu to neohrozí.
Pár dní jsem se v myšlenkách věnovala sobě a dospěla jsem k tomu, že najdu způsob, jak budu dle svého svědomí prostě bojovat. Jak už jsem psala, vadí mi chemtrails, vadí to, co se tu děje. Najdu si prostor, kde se budu snažit, k tomu jsem během posledních pár dní dospěla.
Včera jsem svým myšlenkám věnovala opravdu několik hodin. Měla jsem tu klid a tak jsem zkoumala své myšlenky dále a dále. Nakonec jsem si uvědomila, že už válečník jsem, jen nemám zbraně. V duchu jsem si vzpomněla na ty věty " jdi tam, nevíš kam, hledej to.... těžko říct co :)
Pak jsem si řekla" Je tu válka, co jiného to je, než celoplošná i když pomalejší genocida? Takhle nějak se musí cítit lidé, když jdou do boje a je to tady. Jsem tedy válečník, nějaké zbraně jistě mít budu, možná už je mám, jen je neumím zatím používat.
Myslím, že pár dní jsem se tak zabydlela v tom psi-poli, že mi ani nedošlo, že už ho mám vytvořené, natož že bude takhle reagovat.
Dnes mi ještě došlo, že skutečně zbraň už mám. I kdyby se nepřipojily žádné mentální schopnosti, zůstává mi minimálně jedna dobrá zbraň a to je skutečně psaní.
Tady se dostávám k závěru. Kniha se musí opravovat ale schválně jsem do ní nedávala žádná modra či filosofické odkazy. Věděla jsem že si nejsem jistá, co chci lidem sdělit. Myslím že už to mám, takže knihu začnu dolaďovat a naperu do ní všechno, co si myslím a co jsem prožila. Jestli budu duchovně růst, to nevím ale teď si myslím, že příběh sám o sobě má něco do sebe i tak. Navíc při přepisování do čisté verze použiju veškerou svou sílu k tomu, abych oslovila čtenáře a zároveň jim předala informace, které snad i vědí, jen jsou vůči nim apatyčtí. kdysi mi lidé říkali, že mám dar plamenně promluvit k masám, tak se to pokusím opravdu udělat. Počítám, že mi zbytek té práce zabere asi celou zimu, ale knihu budu dávat už brzo někam na internet po částech. Takže celé je to o hledání mého já a teď to nabralo ještě větší spád :)

Je to zas dlouhé, já vím :) Chybami se nebudu zaobírat, musela bych zase dělat autocenzuru a to se mi nechce :)

Re: Re: Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Prince | 09.10.2011

Takže jsem nebyl daleko od pravdy, kdy jsem z tebe vycíti Veduni.
Tvé panické úzkosti byl jistě impuls tvého vnitřního člověka, aby jsi se zamyslela a začala se sebou zabývat. Takové buzení k probouzení. Kdyby se to nestala, nebyl by důvod se sama sebou zaobírat a setrvávala bys ve stavu tupé konzumace života, dokud nepřijde smrt.
Došla jsi až sem, po mnoha směrech a slepých uličkách. Mnoho lidí zde o podobném psalo, ne jinak tomu bylo u mě.
Jaký vnitřní popud měl asi Hox, když založil tento web, o možnostech člověka, utajené minulosti a o práci N.Levašova. Považuji jej za nejvyjímečnější web, spolu s několika ruskými.
Jsem moc rád, že se přidali další lidé, že se tu mnozí zabydleli a že přicházejí mnozí další.
Leva net je takovým sítem, pět jich propadne okem, jeden zůstane mimo a jiný na to síto plivne, aby se k němu zase druhý den vrátil.
Pokud máš, Silaet, otazníky, tak buď v klidu, ty má každý. Viz. to, co jsi psala o bojovníkovi a zbraních. Vše je ve fázi přípravy. Proto jdeme tam, nevědno kam, aby jsme přinesli to, nevědno co :)
Docela rád bych si tvou knihu přečetl, pokud bys byla ochotna ji poskytnout k nakouknutí. Emailové spojení by bylo nejlepší přes Hoxe, Ninu, Aien a Erddysta.
Díky, že přispíváš svým psaním, moc dobře se to čte. :)
Díky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Silaet | 10.10.2011

Díky, zatím moc nevím co si myslet, ale myslím že s tou úzkostí jsi to trefil. Ozvu se přes Hoxe a pošlu něco ke čtení :) Jen musím opravit původní verzi ale mělo by to jít vcelku rychle

Re: Re: Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

erddyst | 11.10.2011

A heleďme se - žabych Tě k něčemu vyprovokoval ?????

A i když ne, tak je to kouzelné čtení a krásná rozhodnutí !!!!

Možná mám pro Tebe návrh co s tou knihou ......
Když tak pisni tomu 55-tému Hoxi bo Princi, králi nasemu budoucímu - mají můj email .....

A jestě jedna skromná rada:
Do té knihy bych už nich "nepral" - jedině tak jemně doladil !!!
A uvažoval bych o něčem jako 2. díl bo volné pokračování .....
Tá knih svou spontannosti (odhaduju) může být cennozajímavá ...
Nic neper - teda do ní .....
něco mi říká že ji zkazíš ......

Re: Re: Re: Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Silaet | 11.10.2011

Díky za radu, něco na tom je. Já tam ale nechávala určitý prostor, myslím že podvědomě jsem tušila že tam ještě nevkládám svůj postoj ke světu. Moc to tam ládovat nebudu, stačí se se to objeví v závěru a plné parádě :)
Včera jsem založila web, abych to tam začala vkládat, ale stále se nikde nezobrazuje. Jsem zatím amatér :)

Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Hox | 07.10.2011

"...Opět mě překvapuje, že NL nemá dostatečně dobrý aparát, který mu ukáže, o co komu jde..."

tady se podle mě může jednat o tři varianty, nebo jejich kombinaci:
a) objevil něco "úžasného" (že se runy dají rozvinout), a chtěl se o to celkem přirozeně s někým "podělit"
b) měl nějaké podezření ale dal mu i tak šanci, jak o tomhle svém postoji píše dříve
c) neskenoval ho, to bezesporu stojí nějaký čas a energii a i když tu možnost má, určitě to neznamená, že skenuje "preventivně" každého, s kým se potká..

Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Hox | 07.10.2011

ještě vlastně čtvrtá možnost - ty "pěkné" vlastnosti se u něj objevili až poté, co mu to stouplo do hlavy.

Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

erddyst | 07.10.2011

To se teda picnu - ja Ti píšu o další možnosti - odentruju ..... a Ty píšeš skoro to samé :)))

Re: Re: Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

Hox | 08.10.2011

dívám se... přitom tahle možnost měla být na prvním místě :)

Re: Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

erddyst | 07.10.2011

Mám jiné "výhrady u Levašova" ale ty budou možna způsobené nedokonalým pochopením jeho zatím přečtených textů, ale tohle ...
Nemůže být i d) ???
- už i v té době měl utvořenou ochranu proti útokům vůči své osobě a to tento případ nebyl. Co by skenoval, jeho reakce po transformaci? Na změny které nastnou ho upozornil a že on neunes transformaci svého mozgu (musí to být nápor) to je jeho osobní chyba. Do té doby se tak nemusel projevovat.

Po určité době a zkušenostech dáva do transformace "program ochrany" něco jako 3×a dost!!! Je to spomenuté v některém z dílů.

Re: zajímavé počtení a zase je nad čím dumat

jana | 07.10.2011

Toto sú veľmi zaujímavé zistenia:

Jestvuje mnoho nazorov o nadradenosti, ci naopak menejcenosti urcitych ludi, alebo skupin.
Ako priklad sa da uviest aj nabozenstvo.. Poniektori veriaci su skutocne presvedceni o tom, ze
neveriaca cast populacie je podradna. No nie len v nabozenstvach sa najdu taketo priklady.
Takyto nazor moze byt podlozeny aj rasovo, narodnostne, ci vzdelanostne......
Co si takyto (podla svojej osobnej mienky) clovek neuvedomuje je rozdiel medzi jeho subjektivnym
nazorom a faktom. Je to nieco podobne, ako ked s niekym vediete konverzaciu na nejaku temu v ktorej
sa vase nazory rozchadzaju no nech su vase argumenty akokolvek spravne, tak oponent si ziaden z nich
vobec nepripusta. Odbaca od temy zamerne, aby sa vyhol zasadnym otazkam, alebo ich uplne ignoruje.
Tohoto fenomenu sa chytili dvaja vedci Kruger a Dunning.. Inspiroval ich pribeh bankoveho lupica,
ktory vykradol banku bez toho, aby sa nejako maskoval.. Po dolapeni a identifikovani na zaklade
nahravok bezpecnostnych kamier lupic nechapavo tvrdil, ze sa natrel citronou stavou, co malo sposobit
neviditelnost pred kamerami :) nuz bol presvdecneny viac o svojej pravde ako o skutocnosti.
Nasledovalo par experimentov, ktore mali tento fenomen objasnit.
Neschopny clovek trpi dvoma dosledkami. Jednak si neuvedomuje, ze jeho konanie je casto nespravne,
jeho rozhodnutia su chybne a dalej, ze ich nechopnost im brani uvedomit si, ze robia chybne rozhodnutia.
Kruger a Dunning tvrdia, ze neschopni ludia nedisponuju dostatocnou metakogniciou.
//////// (Metakognícia - Metakogníciou rozumieme tie myšlienkové procesy, ktoré sa vzťahujú na vlastné
poznávacie procesy. To znamená, že disponujeme vedomosťami o sebe samých ako o bytosti riešiacej
problém, na druhej strane skúmame a kontrolujeme vlastné procesy mentálneho spracovávania.
Pri vývine osobnosti a zvyšovaní odbornosti rastú aj schopnosti používať metakognitíne
vedomie, metakognitíne kontrolné a regulujúce stratégie. Napríklad, staršie deti si oveľa
lepšie zapamätávajú, koľko údajov sú schopné udržiavať v krátkodobej pamäti, alebo kedy sa naučia
nejaký zoznam slov. Podľa doterajších výsledkov sú metakognitívne schopnosti relatívne nezávislé
od inteligencie. Hoci ľudia s vyššou inteligenciou (môžu za to ďakovať ich zvýšenej učenlivosti)
účinnejšie aplikujú metakognitívne stratégie, je možné naučiť tomuto aj menej inteligentných.
Početné výskumy potvrdzujú, že v prípade žiakov so zdanlivou (nepravou) mentálnou retardáciou
zaostávanie v učení spôsobuje neznalosť metakognitívnych stratégií. I v prípade inteligentných
začiatočníkov, ktorí si rýchlo osvojujú novú oblasť, sa dokázalo, že zámerným a zvýšeným používaním
metakognitívnych stratégií sa učia rýchlejšie. Takými stratégiami sú napríklad: uvedomenie si rozdielu
medzi memorovaním a pochopením učebnej látky, rozdelenie mentálnych stratégií, ďalej aby dávali
pozor, keď niečo nepochopili, aby sa obrátili na odborníka (učiteľa), aby spoznali ťažšie časti
textu, aby vedeli, kde má začať s čítaním, koľko času mu to zaberie, atď. Sem patrí aj schopnosť
odhadnúť následky vlastného riešenia problému, aby sme vedeli porovnať vlastnú činnosť a racionálnosť
riešenia so širšou skutočnosťou a zhodnotiť pokroky v riešení.
Tak ako existujú základné matematické alebo čítacie schopnosti, tak existujú aj základné metakognitívne
schopnosti. Výsledky výskumov ukazujú, že tieto schopnosti sa dajú ďalej rozvíjať, len ich musíme
vedieť správne používať. Žiaci sa učia tieto schopnosti používať v každej situácii.
Vedci pokladajú vedomé kognitívne vzdelávanie za také, ktoré v spojitosti s učivom rozvíja aj
metakognitívne schopnosti a ukáže situácie, v ktorých ich môžeme využívať.) ///////////
V skratke metakognicia znamena schopnost sledovat sameho seba a svoje myslienkove pochody.
Takze si Kruger a Dunning zaobstarali zopar dobrovolnikov studentov VS a testovali ich vedomosti.
V prvej casti vyskumu nechali dobrovolnikov ohodnotit zopar vtipov. S cim sa iste mnoho ludi nestotozni
je fakt, ze jednoducheho-neschopneho cloveka je lahke rozosmiat aj skutocnou hlupostou a naopak schopny
je narocny aj v oblasti humoru a nie kazda hlupost ho rozosmeje resp. potrebuje istu uroven narocnosti.
Dalsie testy spocivali v logickom uvazovani a gramatike. V oboch pripadoch sa ukazal podobny vysledok
ako pri teste s humorom. Menej schopni jedinci sa precenovali zatial co skutocne schopni sa spravali
viacmenej vahavo a kriticky voci svojim vlastnym uvaham. Schopni ludia maju tendenciu svoje vykony
podcenovat!! co ich vlastne motivuje k stale lepsim a presnejsim uvaham. Schopni ludia sa podcenuju.
S tymto predbeznym vysledkom neboli Kruger a Dunning spokojni a uskutocnili este zaverecny experiment.
Nechali vysledky skontrolovat medzi samotnymi testovanimi. Tak sa schopni dozvedeli o neschopnosti tych
menej schopnych a naopak neschopni sa dozvedeli o skutocnom potenciali schopnych.
Vysledok sa potvrdil v tom, ze schopni si svoje kvality uvedomili a posunuli samych seba vyssie vo vlastnom
hodnoteni no neschopni ostali pri svojej subjektivnej domnienke o svojej /dokonalosti/ vobec svoj nazor
neupravili ani na zaklade faktov.
Takze ak sa nabuduce stretnete s niekym, kto svojimi tvrdeniami odporuje este aj sam sebe a vas este
k tomu poklada za hlupaka :) spomente si na Krugera a Dunninga... ten clovek si to nedokaze uvedomit..
zial pre vas a nastastie pre neho sameho.. jedna sa o nejaky druh sebazachovy, ci obranny mechanizmus.
Ved kto by zil rad v domnienke, ze je uplny blb?

nejsem si jistá, ale nespíš jde o překlep ohledně čísla stránek

Silaet | 06.10.2011

Jdu si to teprve přečíst, tak hlásím jen, že mě zmátlo číslo vyšší než dvěstě :)

Díky

Fyrfos | 06.10.2011

Díky za překlad - zajímavé čtení. Každopádně to zatím nevypadá, že by Rusové smetli parazitický systém. Co se týče Rusů samotných, tak je tam obrovské množství alkoholiků, je tam velké korupční prostředí a zemi řídí mafie. Také tam mají velký počet přistěhovalců z bývalých sovětských republik a tolik muslimů, že by jim i Francie mohla "závidět". Další problém je, že lidé s nejlepší gentikou a nositelé inteligence byli vyvražděni během komunistického režimu, takže Rusko přišlo o ty nejlepší z nejlepších. Konec konců podobný osud stihl i Německo u nějž lidé s nejlepší gentikou vykrváceli během Druhé světové války.

Z Levašovova líčení jsem se nedozvěděl, jestli existují i jiní lidé, kteří dokáží číst runy v jiných úrovních a nebo je to výhradní know-how NL

No a pak je tu otázka na níž pořád nedokáži najít odpověď,,. Pokud náš duch obývá tělo s vysokým evolučním číslem (bílá rasa), tak to znamená, že do těla bílé rasy se může reinkarnovat pouze duch na vyšším evolučním stupni než třeba do negra nebo rákosníka. Znamená to, že když je má současná reinkarnace v těle evropského původu, že v další reinkarnacích už nemůžu být negrem nebo rákosníkem? To by nebyl evoluční růst, ale naopak evoluční propad, protože podle všeho je bílá rasa na nejvyšším evolučním stupni (aspoň na Midgard-Zemi)

Re: Díky

Hox | 06.10.2011

na otázku z předchozího odstavce už v jedné z předchozích kapitol jednoznačně odpovídá. Je to už pár kapitol zpátky.

Re: Díky

erddyst | 07.10.2011

nebudu se hádat, ale nebereš výraz "genetika" podle současných "vědců" - sluhů parazitů ???
A taky bych nedával rovnítko mezi "nejlepší genetiku" a "nositele inteligence", - a už vůbec bych nedával rovnítko nezi Rusko a Německo co se týče evolučního vývoje jejích "výkvětu populace". Podívej se znova do textu - v posledním kruhu života (144 let) bylo vyvražděno 100 000 000 Rusů !!! Němec má se Slavianoáryjcem společnou jedině barvu pleti a možná určitý podíl krve a génů po prapředcích ....
Bylo by to na dlouhej článek, ale ...
Levašov píše o něčem úplně jiném ... A s jeho textem je to podobné jak s těmi RUNAMI a jejich chápáním ...

A další věc - nemůže ani trochu pomýšlet na svůj evoluční rozvoj (vylepšování karmi) ten kdo si myslí že je něco víc když má býlou barvu kůže (věřím že výrazy "neger" ; "rákosník" jsou použté s láskou v srdci) A přečti si, za jakých podmínek se může "slavianorus" propadnou v reirkarnaci i níž než "negr" - :))
A jestli se jedná o evoluční růst a nebo propad - to ja každého osobní volba a ne otázka barvy pleti .....
P.S. - co myslíš, kdyby někdo dokázal sečíst kolik "rákosníků" oprotí býlím má rozvynutých víc než dvě mentální těla - bylo by zajímavé vědět výsledek co se týče počtu (ks) ale i % ?????
Maslím si že je to podobné jako s čakrama - žlutá rasa jich má 7, bílá 9, ale každá z nich rozkvetlá jinak ....... a 7 kytek je hezčích než 9 poupat ......
- No tak se omlouvám, ale kytky jsou dál na své pouti v koloběhu žívota než poupata !!!!

Re: Re: Díky

Fyrfos | 08.10.2011

erddyst, každý si hájí to svoje... Nevím jak Ty, ale já jsem bílý evropan a jsem na to hrdý. Je hrozně hezké, že někteří asiaté a někteří negři maji vyšší počet těl, než někteří bílí, ale nezlob se na mně, VŽDY to byla bílá rasa, která ovlivňovala a učila ostatní rasy moudrosti světa. Bílá rasa byla vždy nositelem poznání, kultury a pokroku. To, že jsme my běloši upadli do konzumu a laxnosti je vina především sociálních parazitů, jež se nás snažili po tisíce let zotročit. S koncem noci Svaroga se konečně dostáváme ze sevření moci soc. parazitů a máme možnost jako celek vystoupat duchovně k nebesům.

Je prostě nepopiratelné, že si lidé nejsou rovni, ať v rasách, nebo jako jednotlivci. Každý má své klady a zápory. Někdo je chytřejší a někdo dokáže třeba lépe koexistovat s přírodou. Jak se píše na Védách, tak bílá rasa je tvůrčí, žlutá rasa dokáže vylepšit to co bílá vymyslela, červená to dokáže uchovat a černá... no oni umějí žít v přírodě :)

Re: Re: Re: Díky

erddyst | 11.10.2011

Zahrnuješ do toho přínosu bílé rasy i dary a plusy které dostali a dostávají oba Americké kontinenty ??????
Není náhodou dobře že Asie se jim dokázala bránit a brání se doposud - i když ......

Jo, Védy spomínají to o čem píšeš, ale určítě ani mezi řádkama, ani kdybychom dokázali číst v nich skryté informace (tak jako v Runach) nenašli bychom tam ani náznak nadřazenosti ..... atd.

Přidat nový příspěvek