Dvanáctiletá ruská školačka a její přítel zavraždili a snědli muže!
Šokující případ kanibalismu, v němž hlavní roli hraje 12letá školačka a její 22letý přítel, řeší ruská policie v petrohradské oblasti. Dívka jménem Valerie spolu s přítelem Arkadijem Zverevem zavraždili a snědli muže, od něhož si pronajali byt, napsal v pátek server listu Daily Mail.
Vývoj kolem ruské penzijní reformy
V článku: „Pláč Jaroslavny“ ruských liberálů k Putinem navrhovaným změnám k penzijní reformě.
(http://leva-net.webnode.cz/news/plac-jaroslavny-ruskych-liberalu-k-putinem-navrhovanym-zmenam-k-penzijni-reforme/)
jsem psal o tom, že návrh Putinové penzijní reformy nepřinese rozpočtu RF žádné zisky. Měl jsem pravdu.
Putin přechází do protiútoku: 2. října na poradě s vládou Putin prohlásil o tom, že rozpočet od penzijní reformy nic nevyhraje.
Po prezidentských pozměňovacích návrzích, penzijní reforma bude mít pro stát záporný finanční výsledek, prohlásil na poradě vlády Vladimír Putin. Vláda bude muset nalézt ve federálním rozpočtu prostředky pro financování těchto změn.
«Ještě jedna citlivá otázka: při plánování penzijní reformy vláda vycházela z toho, že penzijní reforma bude mít kladný finanční výsledek pro rozpočet už během několika let. Ale po přijetí prezidentských pozměňovacích návrhů vyšlo najevo, že žádný zisk z toho nebude, naopak vláda bude muset profinancovat tyto změny», — prohlásil Putin.
První více-premiér Siluanov v odpovědí Putinovi řekl, že na prezidentské pozměňovací návrhy vláda bude muset přesunout do Penzijního fondu z rozpočtu dodatečně 500 mlrd. rublů během šesti let.
V odpovědi Putin nařídil nalézt a propočítat zdroje financování.
Připomínám, že Duma ve třetím, závěrečném čtení odhlasovala návrh penzijní reformy s těmi návrhy, které doporučil prezident.
https://tass.ru/ekonomika/5628318
Takže, hned po příjetí penzijní reformy Putin ukázal národu její nesmyslnost. Čekáme, jak se budou události vyvíjet dál. Vláda teď ze zákona musí v rozpočtu nalézt dalších 500 mlrd. rublů na penzijní reformu, kterou sama navrhovala, jako nezbytnou pro záchranu rozpočtu. Kromě toho, musí plnit květnová nařízení Putina na rozvoj hospodářství, infrastruktury, kultury a školství, které si navíc vyžádají 5 bilionů rublů. A o tom Putin opět připomněl na zasedání vlády.
Zbude méně peněz na rozkrádání pro vládu a všechny, kdo se na rozpočtu přiživuje. Navíc, kdykoli může přijít na přetřes nesmyslnost/škodlivost činnosti vlády RF.
Diskusní téma: Vývoj kolem ruské penzijní reformy
ruská ganglia
инг. франтисек Неварил | 06.10.2018
Re: ruská ganglia
ТаuRus | 06.10.2018
Když to napsal Daily Mail, tak to musí být pravda. :)
ruská ganglia
инг. франтисек Неварил | 05.10.2018
Ani to dlouho netrvalo, je to prakticky každý den, hned v dnešních zprávách, hrozná DTP (darožno transportnoje proizchaděnie) česky dopravní nehoda, mikroautobus to vrjezal do autobusu, spousta raněných, řidič mikroautobusu samozřemě pod vlivem alkoholu, mikroautobus bez licence, bez technické. No prostě klasický bordel.
https://www.youtube.com/watch?v=CPlZNgBs8dM
A pak mne tady nějací troubové označují za "ganglium". :))
Putin
Milan | 04.10.2018
Myslím, že niektorí, ktorí tu píšu sú absolútne nechápaví. Inteligencia a predvídavosť Putina prekračuje inteligenciu mnohých z nás, čo sme tu. Nechcem z Putina robiť neomylného, ale podľa mňa pripravil pozmeňujúce návrhy do zákona, ktoré neznalí poslanci schválili a svojim podpisom im pripravil rozsudok. Teraz už bude môcť len poukazovať na neschopnosť vlády a poslancov, ktorí túto reformu navrhli a schválili a tým sa úplne znemožnia v očiach ľudí.
Re: Putin
инг. франтисек Неварил | 05.10.2018
Váš komentář nedává logiku. Jestliže něco v budoucnu klekne, tak to jde za Putinem. Byly to přeci pozměňovací návrhy Putina, které nakonec sám podepsal! A mnoho poslanců ani ten pozměněný návrh nepodpořilo, například všichni poslanci KPRF.
Putin šel pouze na kompromis a prosadil alespoň variantu, která budoucím ruským důchodcům nějak zvlášť neublíží, ale ani nebude pro ně nijak zvlášť výhodná.
Putin to pouze celé zpatoval, ale výhody bych tam žádné nehledal.
Nakonec bude záležet jen na lidech obecně, jestli budou ochotni změnit jejich životní sytl a neumírat příliš brzy.
To znamená omezeit alkoholismus, drogy, sexuální nevázanost, dodržovat zákony (jízda na ruských silnicích je kapitola sama pro sebe), zdravě se stravovat, sportovat, nehulit apod. Každý má život ve svých rukou, to je ani Pution nepřinutí jak mají žít, maximálně může být vlastním příkladem, což Putin bezesporu je dobrým příkladem.
Re: Re: Putin
Milan | 05.10.2018
Tak ako ste nepochopili mňa, nepochopili ste ani Putina, že pozmeňujúcimi návrhmi pripravil pre tvorcov zákona pasť, do ktorej sa chytili a keďže ju schválili, s radosťou zákon podpísal. Teraz už len bude treba čakať na to, kedy pochopia poslanci, že zákon v takejto podobe neprinesie požadovaný efekt, ale len množstvo problémov a budú chcieť zrušiť tento zákon.
Re: Re: Re: Putin
инг. франтисек Неварил | 05.10.2018
Píšete absolutní jerundu. Past to může být maximálně na Putina. Pokud se něco nepodaří, tak to padá v první řadě na hlavu Putina, on vnesl ty změny do reformy. A jak jsem psal, a to jste zcela účelově přehlédl, tak zdaleka ne všichni poslanci byli pro, naopak KPRF pro zákon nehlasovala.
Takže kdyby se něco nepovedlo, tak to otřískají o hlavu Putinovi, nikomu jinému.
Sám Putin totiž reformu obhajoval, že je nutná, protože současný důchodový systém je postaven na zákonu přijatém v roce 1956 a nyní je absolutně nevyhovující. Zatímco v roce 1956 bylo důchodců v Rusku 3,5 miliónu, tak dnes je jich jen v samotné RF kolem 40 miliónů. A stát to už není schopen utáhnout.
Putin byl proti reformě někdy v roce 2004 a nyní to vysvětloval, že tehdy ještě nebyly podmínky pro změnu zákona, ale že nyní už nebude reformě bránit.
Jenže Bydlo to nechápe a stavěli se proti reformě, kterou vnesla současná vláda a důvěra v Putina výrazně klesala.
Tak Putin do toho vnesl změny, které však situaci nelepší a stále bude muset stát sypat do důchodů přes 500 miliard rublů ze státního rozpočtu a ty peníze budou chybět jinde.
V pasti je Putin a to díky konceptuálně negramotnému Bydlu, které v rozhodující chvíli Putina nepodrželo.
Faktem je to, co jsem psal v předešlém příspěvku, že tu situaci Putin akorát zpatoval, jelikož během příštích čtyř let se ta reforma nijak výrazně negativně neprojeví, protože ten náběh je rozložen na 15 let. A po čtyřech letech už bude Putin na odpočinku a bude se trápit někdo jiný.
To je jediné co z toho Putin vytřískal, že bude mít klid, ale pro lidi v tomto směru to žádné terno není a nebude.
Re: Re: Putin
Petr Kovar | 20.10.2018
Souhlasim s Vami, i kdyz k tem opravam navrhu jen tolik ...Putin jako asi jediny politik na Zemi resi bezpecnost a sobestacnost sve milovane Rossii na prvnim miste a bohuzel infrastruktury a blahobyt jako posledni ... Proto je Rusko tim, cim je dodnes a bude stale...dokud tam nedosadi nejakeho ideologa prozapadne orientovaneho a poplatneho Soroszum a podobnym idiotum... Kdo byl v Rusku potvrdi, ze je tam veliky rozdil mezi mestem a venkovem, ale ja tam zil a asi i budu zit, protoze garance budoucnosti mych deti je v teto zemi , nikoliv v EU ...
inak
maco | 04.10.2018
ako je možné,že zvysenie dochodk veku bude stat vela penazi,predpokladam že si rusi aspon nieco prilepsia pred penziu ku mzde,či?
Ale...
Vincent | 03.10.2018
Tak nejnovější vývoj je bohužel ten, že Putin ji podepsal.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/485062-putin-podepsal-duchodovou-reformu-ktera-nastvala-rusy.html
Re: Ale...
František | 03.10.2018
Zřejmě Vincente čtete pozorně jen články na novinky.cz, kde o tom, že duma schválila ve 3.čtení důchodovou reformu s připomínkami Putina a jaké z toho pro vládu vyplývají důsledky vůbec nic není....
Re: Re: Ale...
Vincent | 03.10.2018
Já nevím, ale většinou je to tak, že parlaament něco schválí a platí to po podpisu prezidenta. Co ještě by chtěl Putin měnit, či rušit?
Re: Re: Re: Ale...
инг. франтисек Неварил | 03.10.2018
Opravdu nejste v obraze.
Nepřátelé Putina, tak to alespoň prezentoval Pjakin, přišli na počátku s mnohem tvrdší reformou, aby poštvali Bydlo proti Putinovi. Putinovi nezbývalo než převzít iniciativu a vnesl do reformy mnohá změkčení. A tuto změkčenou verzi Duma prohlasovala a Putin ji podepsal.
Ve výsledku je to taková reforma nereforma, která bude stát rozpočet 500 miliard rublů a nic se tím v podstatě nevyřeší.
Konceptuálně negramotné ruské Bydlo stejně nic nechápe a budou chlastat a brát drogy a jezdit 200km/h po Aarbatu a utrácet své životy reforma nereforma.
Proto píšu, že Putin udělal chybu nebo přinejmenším velký kompromis, což ale u mne nijak nesnižuje velikost jeho osobnosti, pro mne je Putin záruka míru na planetě Zemi a má sílu a schopnosti postavit se těm grázlům za oceánem.
Re: Re: Re: Re: Ale...
Vincent | 04.10.2018
Já nezpochybňuji přínos Putina, který je nedocenitelný, doslova. Jsem jeho příznivec, ale fakt, že provedl retuše na ničemnosti reformy nic nezmění. Těmi retušemi si nikoho nezískal a většinu poštval proti sobě.
Re: Re: Re: Re: Re: Ale...
инг. франтисек Неварил | 05.10.2018
Tak toto vidím jako úplně špatný pohled. Minimálně si Putin získal zpět přízeň mnoha voličů, kteří by se od Putina odklonili, pokud by podepsal tu "horší" variantu reformy. Je však otázkou, jestli to bylo nutné.
1) On ty voliče už nyní tak masivně nepotřebuje, stejně za 4 roky končí tak jako tak.
2) Bydlo je třeba držet zkrátka, protože Bydlo musí jednou pochopit, že nemohou žít životy, které vedou k předčasným úmrtím. Tam je největší problém, že lidé kteří si neváží života, tak nemá za ně smysl bojovat. Prostě, jestli se někdo chce uchlastat nebo se zabít v autě a umřít v padesáti, tak mu může být jedno jestli jde do důchodu v 65 nebo 68 letech.
Putinova chyba
инг. франтисек Неварил | 03.10.2018
Spíše se nyní ukazuje, že Putin udělal chybu, když do reformy zasahoval. Bydlo musí pochopit, že musí skončit život, který teď žijí, který pak vyústí v to, že RF má velmi nízký věk dožití a nízkou produktivitu práce. Někde se musí jistě projevit, že na ruských silnicích je obrovské množství smrtelných nehod, že je mnoho případů smrti z alkoholismu a to nemluvě o velkém rozšířžení AIDS, drogové scéna a zločinost obecně, kdy počet vražd je jeden z nejvyšších na světě. To vše má za následek, že Bydlo má nízký věk dožití a neužije si tolik důchodu.
Re: Putinova chyba
TauRus | 03.10.2018
Tolik nepodložených blábolů pohromadě, kam na ně chodíte?
Re: Re: Putinova chyba
инг. франтисек Неварил | 03.10.2018
To jsou pane všechno řádně doložitelná fakta, bohužel, evidentně neznáte realitu dnešní Ruské federace. A to si ještě můžeme připojit, kolik lidé zemře zcela zbytečně, že se nedodržují bezpečnostní předpisy, viz nedávno desítky uhořelých dětí v Kemrovu.
Neznáte mapu, pane!
Re: Re: Re: Putinova chyba
Tykva Bukvatyr | 03.10.2018
Nuž, vy ste klasický prípad vymytého ganglia.
Re: Re: Re: Re: Putinova chyba
инг. франтисек Неварил | 05.10.2018
Namísto osobních výpadů, vám doporučuji namířit úsilí na vyhledání si faktů o Ruské Federaci. Kolik je tam vražd, jaký je tam problém s alkoholem, zvláště tím nezákoným, kdy lidé do sebe lijou různé bajarošniki, jak tam bují prostituce a nemoc HIV, kolik je tam smrtelných dopravních nehod (DTP), kolik je tam zbytečných smrtelných pracovních úrazů, protože se kašle na předpisy, kolik tam zbytečně uhoří lidí, úmrtí v armádě a mnoho dalších negativ.
Neznáte mapu pane!
Re: Re: Re: Re: Re: Putinova chyba
Fidelito | 05.10.2018
Nikto netvrdí, že v Rusku všetko funguje dokonale. Možno však skonštatovať, že práve pod vedením V.V. Putina sa Rusko, ktoré bolo na konci 90 rokov v úplne katastrofálnom stave, obdivuhodne pozviechalo. Priemerná dĺžka života muža okolo r. 99 bola cca 57 rokov, čo bolo horšie ako vo väčšine afrických krajín. Dnes, po necelých 20 rokoch, je to vyše 67 rokov. Na štát, ktorý už nemal existovať a jeho počet obyvateľov už mal byť polovičný, je to obdivuhodný obrat. Katastrofálne nízka pôrodnosť sa zvýšila z1,2 dieťaťa na matku na 1,75 aktuálne (cca). Alkoholizmu sa tiež znížil, i keď je stále vysoký, zmierňuje sa fenomén fajčenia. Tak by sa dalo pokračovať. Liberálni asociáli dostali v 90 r. Rusko takmer do definitívnej záhuby. Napriek nesporným problémom Putin otočil kurz o 179 stupňov. Konceputálne pojatá stratégia Putina a jeho ľudí ukazuje svoju efektivitu. a ľudia v Rusku nie sú slepí. Majú čo porovnávať - éru ZSSR, "zlaté" 90, Putinova éra po r. 2000.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinova chyba
инг. франтисек Неварил | 05.10.2018
Naprosto souhlasím, za Putna se mnoho věcí zlepšilo.
Nicméně stále jsou patrametry o kterých jsem psal výrazně horší než například v ČR. Každému, kdo nevěří, tak dopručuji alespoň sledovat večerní ruské Vjesti a brzy bude v obraze. Nebo si posledhnoput nějaké blogy lidí, kteří žijí delší dobu v ČR a srovnávají život v RF a v ČR Všichni potvrzují, že mám pravdu!
Je potm zarážející, že mne zde někteří diskutující napadají a urážejí a přitom neznají jasná fakta.
Evidentně jsou pouze v hysterii, když jsem jim předložil objektivní fakta a oni to nebyli schopni strávit. A takto konceptuálně negramotná ganglia se pak navážejí do člověka, ktreý má skutečný přehled a administrátor to nečinně přehlíží!
Ostuda serveru leva-net!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinova chyba
Margon | 06.10.2018
Když už jste teda tak dobře informován, tak se podívejte na tento graf, kde my, tedy Česko se dělíme o druhé a třetí místo ve spotřebě alkoholu na světě. Rusko je až na čtrnáctém místě.
https://refresher.cz/56427-Cesi-patri-mezi-nejvetsi-konzumenty-alkoholu-na-svete-V-zebricku-se-delime-o-druhe-misto .
Tolik k těm faktům.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinova chyba
инг. франтисек Неварил | 07.10.2018
MOŽNÁ, ŽE STRÁNKA, KTEROU HLEDÁŠ, NEEXISTUJE, ALE MÁME PRO TEBE PLNO DALŠÍCH ČLÁNKŮ.
Tak tohle mi oznámil váš odkaz, no, ne moc dobrý pokus!
Ně nádo sporiť mježdu soboj. :))
Ale k věci. Víte problém je v tom, že v RF je takový bordel, že nejsou schopni si ohlídat nelegálně vyráběný alkohol. Neuběhne týden, aby někde neřešili nějaké bajarošniki či jiné případy otravy metylalkoholem a jiná svinstva. Nemluvě o naprosto nekontrolované spotřebě, v RF odhadují, že jednou tolik převyšuje výrobu legálního alkoholu. Proto nějaké statistiky jsou zcela bezpředmětné.
V RF se právě snažili zregulavat vysokou spotřebu aslkoholu zdražováním alkoholu a skončilo to tím, že se začaly množit ještě více případy otrav z nelegálního alkoholu. Tak to odpískali a raději se snaží stlačit cenu za legální vodku, která se nyní pohybuje okoo 200RUB za půllitr. Hodně za to plédoval Žirinovskij.
Určitě i v ČR se vyrábí nelegální alkohol, ale jsem přesvědčen, že ty obejmy na hlavu budou řádově nižší.
Nemalujte si RF narůžovo. Já jim také moc fandím, ať se z toho marasmu 90. let dostanou. Nicméně nyní je to tam fakt katastrofa. Rusové jsou národ houževnatý a leccos vydrží, ale ta důchodová reforma je nutná a Putin neměl žádné změkčení dělat. Já jsem přesvědčen, že to nebyl žádný zagavor protiv Putina, jak to vidí Pjakin, že za každým kamenem čeká na Putina zagavor. Pjakin má v mnohém pravdu, ale tentokráte si myslím, je na slepé cestě.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Putinova chyba
инг. франтисек Неварил | 07.10.2018
Tak už se mi ten odkaz podařilo otevřít, zřejmě jsem dříve zkopíroval i tu tečku na konci, https://refresher.cz/56427-Cesi-patri-mezi-nejvetsi-konzumenty-alkoholu-na-svete-V-zebricku-se-delime-o-druhe-misto
Ta statistika jasně podepírá, co jsem napsal dříve, jedná se o spotřebu legálního alkoholu. Je vidět, že ty rozestupy jsou v desetinách litru. RF srazila oficiální čísla výrazným zdražením legálního alkoholu a spotřeba se v RF přesunula k nelegálnímu. Zhruba před 3 měsíci na stal obrat a alkohol v RF opět zlevňuje a uvidíte, že statistika za rok 2018 bude za RF opět vyšší než byla v roce 2016.