Vražda Kuciaka – zámienka na zvrhnutie Ficovej vlády - šiřte

28.02.2018 13:37

Diskusní téma: Vražda Kuciaka – zámienka na zvrhnutie Ficovej vlády

Kde sme sa to dostali ?

To som ja.......... | 03.03.2018

Som znechutený čítaním hore uvedených cinických konšpiračných teórií, plných nenávisti. Nenávisti ku všetkému a všetkým, ba niekedy sa mi zdá, že aj ku sebe. Vyznieva to ako debata diablov v pekle. Prinajmenšom ako debata beznádejných.
Väčšine príspevkov uniká logika, ľudskosť, šľachetnosť a svedomie.

Vyslovujem /a verím, že aj väčšina s vás/ úprimnú sústrasť pozostalým, odvážneho mládenca Janka Kuciaka, ktorý sa snažil poodhaliť, väčšine slovákov už známe mafiánske aktivity slovenského podsvetia. Zdá sa, že tí, ktorým prihára sa nás snažia "zbalamutiť". Uchovajme si však zdravý rozum.....
Či nie je pravdou, že si sa aj ty, čo čítaš tieto riadky, stretol s korupciou na štátnych inštitúciách, s postojmi slovenskej prokuratúry ak si ju požiadal o pomoc, s často protizákonnými závermi vyšetrovateľov pri vyšetrovaní trestných činov. Ich závery často chránia zlodejov, podvodníkov, často zločincov a zločinecké skupiny. Mnohí sme sa stretli s rozhodnutiami súdov, ktoré nemajú nič spoločné s rešpektovaním zákona a ľudského svedomia. Na rováši je toho strašne moc. Súdna moc nás učí, ako sa dá na Slovensku porušovať beztrestne zákon.
Bolí ma srdce, ale musím to vysloviť. Slovensko je nie len mafiánskym štátom. Slovensko sa stáva školou mafie. Nuž a kto vedie tento štát, túto školu ?
Odpoveď je aj bez slov jednoznačná a jasná.
Vyzývam preto všetkých slovákov, starých otcov a staré mamy, ich synov, ich dcéry, vnukov a vnučky, ak sa cítite byť čestnými a šľachetnými nebojte sa kritizovať neprávosť s ktorou sa vo svojom okolí stretávate. Vytvárajte spoločenstvá a otvorene, adresne ukazujte na tých, ktorý vás okrádajú, podvádzajú, vytvárajú okolo seba kalné vody a tak zahmlievajú svoje trestuhodné skutky. Len v jednote je sila.
To som ja.......


Re: Kde sme sa to dostali ?

ľudo | 04.03.2018

Dúfam, že to myslíte ako vtip.
Neverím, źe niekto môže byť takto extrémne naivný,
od nosa si ani na 2-3 kroky nevidí.
Ak to nieje vtip, tak to niečim iným páchne..
Škôlka nie je celý svet, a Slovensko jej pupkom, či?

Re: Re: Kde sme sa to dostali ?

marvo | 05.03.2018

ľudo, podľa vetnej skladby - najmä dole reakcie - je to čisto automat...

Re: Kde sme sa to dostali ?

graul | 04.03.2018

Nenávisť tryská presne z toho tábora, v ktorom si ty.Tí čo majú najviac pekných rečí,ako ty,to sú tí čo šíria zlo.Lebo zlo k nám nehovorí v diablovej podobe.Zlo je oblečené v štýlovom odeve a prezentuje sa vzletnými frázami.Podobne ako ty.Len niekedy je lepšie identifikovateľné napr. v čiernom tričku s nápisom zomri ako Arpád Šoltés a jemu podobní.

Re: Re: Kde sme sa to dostali ?

To som ja....... | 04.03.2018

Myslím si, že komentár je zbytočný.
Rada by však mohla pomôcť. Pokús sa nájsť svoju dušu. Možno sa Ti ju ešte podarí nájsť.

Re: Kde sme sa to dostali ?

Kamil | 05.03.2018

Začal som písať príspevok, že ti to vysvetlím sopliak, ale nemám čas na takých naivných debilkov ako si ty.

Re: Re: Kde sme sa to dostali ?

To som ja....... | 05.03.2018

Som rád, že som takéto typy zaradil dobre. Nič iné predsa neviete, len urážať. Máš úplnú pravdu. Je to však pravda - tebe podobných.

Ako "čítať" presstitútov

merlin | 01.03.2018

Výber ponuky z najfašistickejšieho "mienkotvorného" denníka:

1) https://svet.sme.sk/c/20771038/expert-na-ndranghetu-na-slovensku-mate-aj-ine-mafie-z-talianska.html?ref=njct
My vieme, najvychcanejšia je tá najstaršia, ktorú prezentuje aj SME.

2) https://komentare.sme.sk/c/20769831/svine.html?ref=njct
Jeden z hlavných známych presstitútov, ktorý je prezentovaný ako "intelektuál a duchovný" a "močí" hlavy slovenským pseudointošom nemôže predsa mlčať- Mr. čierny Havran.

3) https://domov.sme.sk/c/20770836/mojzis-ak-troskova-nema-previerku-fico-by-pred-nou-nemal-hovorit-tajne-informacie.html?ref=njct

To je ten "Mojžiš", ktorého kedysi Dzurinda obvinil v kauze "Skupinka", ktorá vytrvalo škodila Slovenskej republike - ďalší aktéri "vyznamenanec" Krisku - bývalý šéfredaktore SME Šimečka a Žiak - šéf izraelsko-slovenskej gomory...
Keď vyťahujú aj takého "chudáka" asi treba "všetky" sily na boj so "spravodlivosťou"...

4) https://komentare.sme.sk/c/20771778/bela-hlada-most-do-hrobu.html

Programovanie Bélu, ktorý by mal rýchlo nájsť správny "most".

5) https://komentare.sme.sk/c/20771772/gaspar-kes-a-premier.html

SS Schutz programuje Fica a Gašpara..

6) https://kultura.sme.sk/c/20770374/jeden-film-o-nacizme-uz-na-slovensku-zapadol-sulikov-tlmocnik-by-nemal.html

Je neustále potrebné magoriť hlavy Lovákov, Sulíkov filmový "skvost" skutočne nie je potrebné ani ledabolo pozrieť - predprogramovaný prorežimový šunt najstaršej mafie..
Vraj "„Ak stratíme pamäť, meníme sa na ľahko manipulovateľných hlupákov“...
My už nie sme ľahko manipulatívni hlupáci SS Šulík a sponzor SS Maďarič..
Už sa trochu zubuďte, aj keď prachy sú prachy ... "veď je to len biznis".

7) https://ekonomika.sme.sk/c/20770695/ziskat-uver-moze-byt-este-tazsie-narodna-banka-zvazuje-strop-na-dlhy.html
Slováci sa zadlžujú prirýchlo - ah, aká starostlivosť o "bratov", ktorým je to potrebné neustále sekať na sekeru...-)

8) https://kultura.sme.sk/c/20771526/pohoda-organizuje-koncert-za-slobodu-slova-a-jana-kuciaka.html
Ďalší "vyznamenanec" Krisku khazar Kaščák organizuje "Pohodu za slobodu slova" a sakrálnu, málo čo chápajúcu obeť...
"Vážení bratia, poslúžil ako živý a ešte lepšie poslúži ako mŕtvy."
Špičkovanie negatívnych emócií nič nechápajúcej tlupy... sviečky, obrázky, plače a žalospevy nad "spravodlivým" presstitútom..

9) https://komentare.sme.sk/c/20770845/jan-kuciak-maria-troskova-robert-fico-vrazda-novinara-komentar-kopcsay-zaciatok-konca.html

Stačí pohľad na khazarský ksicht pána Kopcsaya a predprogramované spojenie s Ficom, aby bol jasný motív - "majdanizácie".

10) https://domov.sme.sk/c/20770832/radicova-vrazdu-nemozete-vybavit-apelom-na-policiu-a-tvarit-sa-ze-sa-nic-nestalo.html

A samozrejme netreba zabúdať na rozumy "múdrej Ivetky", či ako ju Sulík v zákulisí politiky nazval: " Ožratá židovská trúba.."...-)
Tiež trubka s pár decákmi poslúži, ako vždy, "správnej" veci...kto by pochyboval pri takej milej, láskavej lady, ktorá na pokyn amerických majdanistov dokázala aj kočíkovať Janka, hoci každý vedel, že šťouchá brambory s "františkánom", ktorý naraz zhodil sutanu a stáva sa (s obrovskými skúsenosťami z globálnej politiky) šéfom poradcov Ivetky, ale tu si presstitúti šukací vzťah, akože nevšimli..

11) https://komentare.sme.sk/c/20770955/predcasne-volby-v-pravy-cas.html

Programovanie majdanizácie slovenskej politickej scény - chaos a ťaženie z neho v prospech donorov z US Embassy - nie je moc potrebné rozpisovať, ktoré strany (programovo-adaptívne moduly) dostávajú z tejto "ušľachtilej organizácie" sponzoring, rozumy a podporu.

12) https://domov.sme.sk/c/20770709/miklos-fico-je-bezradny-a-panikari-netusim-preco-odstupil-madaric.html?ref=st-bno-3

A do tucta "najlepší" poradca UA vlády (teda v duchu, ako čo najrýchlejšie vykradnúť Ukrajinu) Mr. Miklož - špičky musia odstúpiť, prísť musia banksterskí tajtrlíci, ako som napr. ja - jidiš hovorím od malička, podrobnosti sme prerokovali na "dobročinnom" Plese v opere, takže žiaden problém..
A Svetová banka má za tie klamstvá na UA neplatí až tak dobre, ako mi dali renomované US auditorské organizácie, keď sme cielene nechali vykrádať a zakabaľovať Slovensko.

Amon s tebou MikLož... je možné, že ťa po nejakej dobe predhodia na rozdupanie stádom, tož aby sa tlupa na chvíľu upokojila!

Re: Ako "čítať" presstitútov

Lunatix | 01.03.2018

Opat nas rusky duch, v tomto pripade rusky vzduch ochranil, kedze kazdy zazrak 3 dni trva a kulminacia revoltpolucie fetošzufalcov zmrazil mraz z vychodu, ich " akcia" rychlo vysumi. Ludia nepotrebuju vacsiu biedu, ktoru za Mikložčurindu a ožratej chazarskej trúby zažili vrchovato.

Mafia ppstupuje čisto

oné | 01.03.2018

Pokiaľ by za tým stálaj mafia, tak by bol aj s frajerkou nezvestný niekde v sude na dne Dunaja. Mafia by nenechala po sebe taký "bordel" a vopred by upratala aj "prepojenia" na niekoho vyššie. Toto je pokus o rozpútanie honu na čarodejnice a opozícia máva papierom "čo všetko vie a vedele" .... a prečo nekonala, keď povinnosťou je podať v prípade podozrenia na tretsnú činnosť oznámenie? Prečo redaktorko nepodal oznámenia a pátral a pátral ... až došmátral

Re: Mafia ppstupuje čisto

Peter. | 02.03.2018

Pokiaľ by to bola mafia tak ten novinar by sa našiel predavkovany drogami s rukami od krvi a jeho dobodana priateľka. Vysledok by bol nadrogovany novinar dobodal priatelku, krátko na to zomrel na predavkovanie. Ani pes by v takej situácii po nom nestekol.

Re: Mafia ppstupuje čisto

jana 123 | 02.03.2018

je to rukopis alias ,,NEMCOV,, len vtedy jeho priatelku vynechali, nepomohlo to, tak terz pre zmenu pritvrdili .....Nicholson a Nicholsonova akosi podivne smrdia ... uz od gorily ...

Re: Re: Mafia ppstupuje čisto

Smrad vanie z opozicie | 02.03.2018

Nicholsonova obvinuje na pockanie kohokolvek, bez relevantnych dokazov. Mala by sama odstupit, ako podprdsednicka parlamentu si take excesy nesmie dovolit.
Jej ex, pisalek aka agent CIA odstupuje informacie mlademu hujerovi, ktory bez pudu sebazachovy uverejnuje hoaxy. A cele to divadielko na namestiach je na grc. Doteraz o obetiach nik ani len netusil. Sakralna obet bola vybrana velmi dokladne, nikomu vyse 96 hodin nechybali. A to uz aj holyudsky komedianti vedia, ze tych prvych 96 hodin je najdolezitejsich, o com svedci aj vcelku podarena trilogia.

Re: Re: Re: Mafia ppstupuje čisto

ludo | 03.03.2018

Za normalnych okolnosti by mala byť okamžite zadržaná, vyšetrovaná a postavená pred súd za vyzývanie k, antidemokratickému štátnemu prevratu, fašistickému puču a nastoleniu otvorenej diktatúry zahraničných korporácii, ich ziskoviek a presstitútiek A HLAVNE Z POLITICKEJ VRAŽDY.

J.Kuciak totiž vyšetroval posledne práve aj jej napojenia na rôzne "skupinky" a tak aj jej kumpánov - Matoviča, Ruska a spol.

re: zrúdnosť Nicholsonovej

ludo | 03.03.2018

Ok, tak pardon.. P. Rusko a Matovič sú len ďalšie sprievodné, náväzné kauzy..

Kuciak písal priamo aj o prepojení Nicholsonovej SaS s Bašternákom, machináciách Lipšicovej strany NOVA. o Nesrovnalovom šafárení na radnici, o Pente (majiteľovi denníka SME) a jej praní juhoamerických peňazí, atď apod..

Ďalej sa v iných podobných dokumentoch rozoberajú Ruskove machinácie v ´90 rokoch, tak i ďalších dnešných mediálnych "osobností" - Václava Miku (dnes riaditeľa RTVS), L.Sirotu, A.Váleka, Eugena Kordu, prepojenie B.Kollára s P.Steinhübelom (známy mafián "Žaluď" taktiež z ´90 rokov)..asi preto je Boris teraz tak ticho.. o praktikách R.Rybníčka, atď, atď..

Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

A.D. | 01.03.2018

samotná vražda "investigatívca" a jeho priateľky je podozrivá od začiatku.Dom,v ktorom našli ich telá bol zamknutý zvnútra.Nedopité kávy na stole aj pre ďalšie osoby,žiadne známky zápasu..Sorošháďatá mali informácie s prvej ruky,veď nejeden sa pozná aj s vyšetrovateľmi a policajtami,ale vyhovovala im verzia,že šlo o rituálnu popravu akéhosi neznámeho Talianskeho mafioza,ktorý prišiel popraviť neznámeho "investigatívca" pre informácie,ktoré pozanala celá redakcia Ringieru,dohodil mu to "novinár" Mego a vedel o tom aj Tom Nicholson..Zahraničiné príkazy boli jasné-je to šanca na povelanie vlády a tak "investigatívci" robili to,čo vždy klamali,zavádzali vyvolávali paranoje,pripravovali Majdan,opozícia pôsobila,ako keby to prehnala s cialisom,či viagrou.Neviem či si to niekto uvedomil,ale teraz vznikla obrovská šanca tým všivákom sorošovským aj 5.kolóne riadne stupiť na otlaky a vyzvŕtať tú žumpu že jej bude nevoľno.Fico,Kaliňák aj Gašpar dokázali vysokú mieru profesionality aj schopností.Takúto stratégiu by nik "vyplašený" nevymyslel.A keď si prečítate čo tá Sorošova chobotnica bliakala(denníkNenávisť,SME-tiari.Ringier aj s diskusiami,kde už mali Majdan v plnom prúde a vyzývali na lynčovanie)-šťavnaté sústo a slabina,ktorú treba využiť!!!

Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

Slovenka | 01.03.2018

....stále sa nevzdávajú dnes v rádii zazneli slová matky Kušnírovej (superka Remiašovje)...dúfam, že tie blbiny čo hovorila, hovorila naozaj z bolesti a zo šoku zo straty dcéry....nie pre niečo iné...

Re: Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

Azmeg | 03.03.2018

Asi z toho, že nemá čisté svedomie, keď jej dcérenka až tak veľmi vyše 96 hodín nechýbala.

Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

lake | 01.03.2018

Starý šorošnkoš prišiel na Slovensko!

Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

Slovan | 01.03.2018

Esteze je poriadna zima a oveckam sa nechcelo postavat na ulici. Preto vecsie protesty predpokladam na buduci tyzden az sa otepli. Dolezity moze byt nakoniec Kotleba, lebo ak Most odskoci ci bude trvat na odvolavani bude zalezat na kotlebovcoch kto bude vladnut.

Re: Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

Slovenka | 01.03.2018

.... Bugarovci neodskocili... myslim, ze Bugar zatial velmi rozvazny pristup...

Re: Re: Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

Ludo | 01.03.2018

Isto, Bugi je v rámci svojej miery chápania zatial v poho.
Nemyslím, źe by to on myslel zle.
Ostatne preto ho i Slováci majú dosť radi.
Horšie sú na tom poniektorí jeho kolekgovia, ake sme sa už bavili.
Tá infiltrácia je tam žiaľ asi trochu väčšia ako v smere.
Z informačno-vojenského hľadiska by som sa ale čudoval, keby ich strategicky neinfiltrovali. Serešovci nemozu dopustit, aby Slováci s Maďarmi v blížkom duchu nažívali. Iba ak v duchu devastačného moltikultifašizmu. Serešjugend by nám pokoj dali, iba keby sme spolu s Maďarmi naše národy eugenickým multikultifašistickým experimentom Calergiovcov vzdali.
Takto si ale nenechajú teroristi konfliktný potenciál len tak hasiť.
Preto aktivizovanie spiacich konzerv v strane Most-Híd.

Možno by mal Fico a Kaliňák začať naopak..viac otvorenejšie hovoriť. A nie pešiakov ako Rostasa(i keď ok, je trocha cvok), Mazureka(ok, trochu tiež), či Mariána a pod.. intefaršistom obetovávať. Preceňujú moc Bruselskéj komisársko-Hitlarijovskej lobby. Tí stále vraźdili a to je ich štýl. Ale vraždia hlavne vlastných. To treba chápať. A nemyslím, že je Fico vyslovene "ich človek". To by po ňom tak presstitútky nešli.

Je tu ešte protrampovska klika, mnoho-mnoho triezvych proeurópskych politikov, národné hnutia jednotlivých EÚ krajín(i keď tam tiež treba celkovú gramotnos´t jednotlivých agend rozlišovať) a v neposlednom rade GP a hlavne drvivá väčšina normálnej populácie Východného Bloku(a pomaly ale isto snáď i Západného). To sú vśetko nie len potenciálni, ale i reálni spojenci. Tých pár tisíc zblbnutých študentov by som vôbec neriešil, nenechať sa tým rušiť. Ich brainwashkovia tiež musia činnosť vykázať a svoje streborniaky si ako dá-mi pouličné odrobiť. Taký je dnes svet. So zavraždením toho chalana a holky to ale prehnali. Treba ísť po nich a po presstitútkach ďalej, odhliadnuc od toho, ako vyšetrovanie dopadne. Odhaľovať ich a hlavne nechať, nech sa vo svojej tuposti sami ďalej pekne odhaľujú, konzervy otvárajú. Proces sociálnej hygieny. Mať dlhší dych, ako sa ľudovo hovorí, či prešťať ich..na mnoho spôsobov..

Asi trochu menej informačné hry hrať, každopádne hluchú propagandu znížiť(ten ťah s miliónom bol ale napr. dobrý), sily.zdroje na zbytočné, nedostatočne podložený populizmus netratiť. Podĺa moźnosti čo najviac priamo a pravdu vravieť. Nech si ju presstitútky prevracajú, ako horúci zemiak reinterpretujú ako chcú. Aj tak sa v nej a svojich absurdných skutočných konšpiráciách stale viac zamotávajú podĺa zákona ćasu. Nestracať ćas zbytoćným, neprimeraným špekulovaním.

Ostatne, veď skúseností s politikou majú už Robkovia dosť, ako i vidíme..
Nateraz im isto fandíme.. len konať s Mierou
Lepších zatiaľ asi nemáme.

Ďalej treba Gašpara chrániť..

Re: Re: Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

ludo | 01.03.2018

Otázka je, čím vydierajú Bugiho?
Pochybujem, že by sa on nechal kúpiť..
či už za protislužbu, alebo nebodaj peniaze..

Re: Re: Re: Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

merlin | 01.03.2018

Bugi má toho na rováši z minulosti dosť, stačí sa spýtať v jeho bližšom okolí a tak nie je problém ho za staré hriechy ťahať trochu na provázku.
Zďaleka nie je čistý a tak musí lavírovať, ako sa dá.
Ostatne kto z vyššej politiky nie je zašpinený?
Ináč by ho tam klany jednoducho nepostavili, takže by som ich moc neidealizoval. Sú takí, akí sú = výsledok vôle(?) a chápania národa a projekcie zákulisných kmotrov.
Musíme si zatiaľ vyberať z toho "menšieho zla", tí morálni a zásadoví ľudia sa ešte do vyššej politiky nemohli z viacerých objektívnych príčin dostať.
Samozrejme česť veľmi zriedkavým výnimkám!

Re: Re: Re: Re: Re: Všetko ukazuje na to,že povel k útoku vyšiel so zahraničia

ludo | 01.03.2018

Šak hej..ja som len chcel povedať,
že on sa mi nevidí, ako v princípe zlý človek..
Skôr dobrák..a keby nebol kompromat, tak by vyrobili.
Tak som to myslel..že čím ho zasa trápia chudáka
tí hajzlíci, bo nemyslím, ze by to dobrovolne urobil.. an rozdiel od mozno Madarica.

Novofaškovia SSerešovskí to chcú stihnúť predtým rozobrať,
než dojde generácia nových politikov..kým dovychováme..
Vo to go v neposlednom rade.

Aby nebolo treba zasa partizánćiť.
Ta snáď ne.. a tak treba podporiť to, ćo zatiaĺ reálne máme.
Politika je umením moźného.
možných vybrať najrealnejšiu variantu
a tú podporiť..a hlavne vytvoriť situáciu, aby mohla byť ZHora,
v rámci "odchýlky" podporená.

Vypáliť besným kaprom rybník.
Keď sa potom po jakote budú musieť riadne nadýchnuť a skľudnejú, šup s nima do novej vody.
Tak

Farebná revolúcia

Milan | 01.03.2018

Problém je v tom, či je Fico natoľko skúsený, aby im neskočil na háčik. Presne ako mnohí napísali, sú ochotní obetovať svojich, aby rozpútali farebnú revolúciu a odstránili vládu, ktorá zatiaľ drží Slovensko pohromade. Piata kolóna, slniečkári a im podobní budú teraz vyvíjať tlak na odstúpenie vlády, ministrov atď., lebo štátna elita USA potrebuje silou mocou rozpútať vojnu a to kdekoľvek. Keby začala, ľahko ju potom dotiahnu do okolitých krajín, obvinia z toho Rusko a budú sa snažiť ju rozšíriť do Ruska. GP o to nemá záujem, nakoľko keď si uvedomíme kto to je, ide mu o naše duše, ktoré chce získať a každá nevinná obeť, ktorá zomrie násilnou smrťou vo vojne pôjde do neba. Takže máme sa na čo tešiť...

Re: Farebná revolúcia

Slovenka | 01.03.2018

...Kuciak nebol ich...bol len pricinlivy a naivny pesiak....mozno zacal vydierat....peniaze na dom by sa zisli....

Zadal som otázku, dostal som odpoveď

Jox | 28.02.2018

Nemám strach z majdanu. Zadal som otazku a keďže je priaznivy čas, dostal som aj odpoveď. Do rana som mal sen, kde som videl myšiaky, naše krásne dravce, ako lovili myši. A lietali okolo mňa a spievali svojim nádherným vysokým krikom s tymito myšami v pazúrov. Myši sú škodná, su to hlodavce parazitujúce na úrode iných a myšiaky, polícia lesov a lánov ich odchytali. Majdan nebude, no zosnovatelia a podporovatelia sakrálnych vrážd budú mať peklo, ako sa vyjadril p.čižnár. Inak p. maďarič, jeden z podporovateľov nestability ústavneho systému u nás cez filmy (tie o p. Mečiarovi a ére založenia nášho státu) abdikoval. Prvá "obeť", pani ministerka spravodlivoati by sa mohla zamyslieť tiež nad pôsobením na svojom poste. Buďte zdraví a o Slovensko sa nebojte. 13 Junákov na vrchole hory, 13 vatier, čo do nočného neba horí, 13 slov sily, čo srdce zahreje, ku 13tke a významu jej, naše Slovensko speje...
Buďte zdraví a všetko najlepšie prajem

Re: Zadal som otázku, dostal som odpoveď

iva | 01.03.2018

vďaka

Re: Zadal som otázku, dostal som odpoveď

Rajka | 01.03.2018

Ďakujem.

Re: Zadal som otázku, dostal som odpoveď

graul | 01.03.2018

Maďarič odstúpil práve preto,aby zvýšil nestabilitu na Slovensku.Áno,on je tá škodná v Smere,ktorá ťahá na opačný smer ako Róbert Fico.Cez svoje ministerstvo podporil vznik filmu Únos.

Re: Re: Zadal som otázku, dostal som odpoveď

Jox | 01.03.2018

Niekedy, keď strelec začne obchvat, zničí ho pár pešiakov a nejaky ten kôň. Maďarič urobil svoj destabilizačný krok, no na druhej strane je to príležitosť odkrytej obrany supera. Priamy podporovateľ likvidácie štátnosti Slovenska pomocou 3 priority, teda celkom vysoko nasadenej je vonku, minus jeho vplyv na kultURÁ, teda na 3 prioritu a tadiaľto predsa prekvitaju metastázy umrlcov, či uMEŇcov typu kalMuss, laurinc, ale aj k(l)ramár, vaŠaria-ová a iní, pauhofová, Polniš(t)ová a ďalší, ktori národu z obrazoviek debilizátorov rozprávajú akí máme byť.
Inak generál Ratnikov vyslovil upozornenie pre tých čo menia sa na revolucionárov tu, kráľov, princezné aj strihy, herc-ov potulných. Tým, že hráte sa na niekoho, ich šaty, mluvu a výraz napodobňujete, týmto aj ich osudy na seba tiahnete. Hrajte oduševnene revolucionárov a osudy ich vás stihnú. Náš egregor je síce holubičí, nežný a MIERový, no dokáže aa premeniť na myšiaka, sokola či orla s ostrym zobákom a silnými pazúrmi...

Re: Re: Re: Zadal som otázku, dostal som odpoveď

graul | 02.03.2018

Jox,ja verím,že čistenie verejnoprávnych médii,ktoré nástupom Jaroslava Rezníka začalo,bude odchodom liberála Maďariča pokračovať.A zachytil som prezentáciu ďalšieho "podareného" kádra-Štefan Skrúcaný,ktorý sa na kameru vyjadril,že toto(vražda novinára)pripomína to,proti čomu sme bojovali v 90.tych rokoch.Hodnú chvíľu nemal priestor na svoje štekanie,ale zjavne sa strčil do toho správneho zadku a znovu vyletel jak raketa.(najskôr Panelák,teraz má s Kandráčom "vlastný formát")
Horšie je,že súkromné média majú veľký vplyv a tam "kádre" ako Kramár,Feldeková,ale aj Vacvalová a im podobní "umelci" typu chaláňi(Kemka,Miezga,Jakab,Latinák)majú obrovský priestor. Určite si zachytil seriál Vlci(JOJ) a "bombastické" upútavky naň-seriál o politických zločinoch 90.rokov!Je to nehorázne podrývanie základov štátnosti tejto krajiny.Bolo by zaujímavé vedieť,koľko platí SRo za "prínosné" glosy Vacvalovej a Feldekovej,ktoré sú vysielané pravidelne cez víkend,cca 5 minút zamyslenia sa týchto osôb.Bez nich by bol náš národ o veľa ochudobnený.

Re: Re: Re: Re: Zadal som otázku, dostal som odpoveď

Jox | 02.03.2018

Pan Skrucany dostal uz raz informaciu zhora, ze nema toto robit, dostal vtedy dva roky podmienecne. Ak to vtedy nepochopil, velmi je mi ho luto, rec udalosti bude silna. To iste dalsi horeuvedeni.
No som velmi rad, ze v diskusiach na serveroch hlavneho prudu, kde tiez niekedy pomaham formovat prispevkami informacne pole vela vela ludi zacina vidiet jasne. Ze je to len Majdanizacia, nic viac. A HNR naraz poslalo zimu. Protesty pomaly vyhasinaju. Dav ma pamat 2 tyzdne a ked nerobili halo hned, pridu ine veci...

Samovrazda

Slovan | 28.02.2018

Taketo veci riesi Smeracka mafia samovrazdami, vid Gaulider, napchaju paralizujucimi vlakmi a sup pod vlak. To je praca US elity a nejakeho ich zabijaka.

Re: Samovrazda

Ja | 02.03.2018

Gaulidera posledný navštívil Matovič,len týždeňpredtým ho vyhladal. Kôli čomu? Niečo strašné po ňom chcel,keď radšej skočil pod vlak.

Sorosovská barevka

weissbach | 28.02.2018

je evidentní. Jediné, co potřebují, je dostat davy zblblých do ulic pro televizní kamery, aby mohli vyvolat tlak na pád vlády a obsadit místa svými lidmi. Jednoduše převrat. Tento scénář čeká všechny země V4

Re: Serešjugend zase hajluje za "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

Ludo | 28.02.2018

Ultrafašisti, kmotri bataliónov pochodujúcej SSerešjugend si zvolili Slovensko - stará strategická poloha, hranica s Ukrajinou a celým V4.
Majdanizácia, ukrajinizácia Európy známou firmou.
Ak padne Slovensko, pokračujú i Čechy..

Hitlariovci emerickí tu potrebujú vojnu na riešenie vlastných problémov.

Ak sa to podarí, vieme, čo čaká naše deti a vnukov.
Lidé bděte!..a konajte, ožratých, zkoksovaných "študentov" prefackajte!! :)

Re: Re: Serešjugend zase hajluje za "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

Slovenka | 01.03.2018

... toto je utok na existenciu Slovenska, jej hranice (vid. reci Budaja, ze Benes spolupracoval so Sovietmi... podkopanie Benesovych dekretov).... Posledne zvysky naznakov demokracie (vid. hore uvedene Meciarove prehlasenie) a otvorenie sa migrantom (Sulik, vyhlasenia ako 8000 migrantov ani nezbadame....)... TREBA STAT ZA FICOM! kde je Danko?

Re: Re: Re: Serešjugend zase hajluje za "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

mdok1 | 01.03.2018

Určite, zainteresovaným na tomto webe bolo hneď jasné, že ide o prípravu na minimálne destabilizáciu vlády. Premiér by si mal spomenúť na slová "diktatora" Mečiara v kauze amnestií, že ide o jeho hlavu..a potvrdzuje sa to.Nie je náhoda, že vrtuľníky nemôžu vzlietnuť, že MO SR chce bojové vozidlá pechoty slovenskej a nie cudzej výroby, že vo V4 proces smeruje k odlucovaniu od hlavného EU smeru,že Ukrajina dostane letalne zbrane, že jeden opozičný politik už pred 2-3 dňami povedal,že premiér je politik na odchode.. atď a atď. Každopádne, útočí sa na emócie obyčajných ľudí, ktorí v dobrej viere pália sviečky..od dobrej vôle už nie ďaleko k masívnym demonštráciám pri správnom organizovaní zo strany profesionálov..tak či onak, som presvedčený, že toto Slováci pochopia a prežijeme to,aj keď s trocha poodieranymi ušami.. mňa by veľmi zaujímalo stanovisko Kotlebovcov, ak to myslia s tým štátom vážne, mali by zaujať pronarodný postoj, ktorý je v dialógu a pokoju, nie zmene vlády. Nateraz je Fico potrebný,aj keď si môžeme osobne myslieť niečo iné. Teraz je čas na pragmaticke jednanie, vôbec nie na emócie.

Re: Re: Re: Re: Serešjugend zase hajluje za "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

mdok1 | 01.03.2018

Prepáčte, Kotleba už podal stanovisko, nepriamo podporil premiéra..odhad situácie správny.

Re: Re: Re: Re: Re: Serešjugend zase hajluje za "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

Slovenka | 01.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=oUP3SBfJsxA

Re: Re: Re: Re: Serešjugend zase hajluje - "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

ľudo | 01.03.2018

Isto, aj u..od Kotlíkovcov treba dobré nápady podporiť
a menej dobré pomôcť korigovať. (napr. jeho konceptuálno-strategický plán poľnohospodárskej samostatnosti, apod..)
Všetkých ľudí(nie zombi) dobrej vôle spojiť.

Tak je v tomto aj cirkev našim veľkým spojencom
za život, proti neoliberálnemu fašistickému teroru,
čo sa neštíti ani mladých ľudí, decká vraždiť!!
Fuj!!!

Ďalej treba šancu využiť na interné čo najdôkladnejšie čistky, lebo nie je zatiaľ jasné, kedy by sa mohla podobná príležitosť naskytnúť. Konzervy, spiaci, kúpení zombi sa aktivizujú.

Nie len Maďarič, z ktorého strany je to otvorená vlastizrada s jasnými a jednoznačnými potenciálne genocídnymi následkami pre národy našej republiky v danej situácii. Cielená destabilizácia bez debát. Treba akurát riešiť personálnu otázku ich náhrady, bo kádrov žiaľ stále dostatočne nieto..

Tak by si mal i Bugi Erseka na koberček za tú akciu s tabuľkami zavolať a jasne mu to vysvetliť. Bo to bolo jednoznačne taktiež súčasťou plánu spolu s ďalšími tu spomínanými a rozobratými akciami zahraničných teroristov a ich miestnych kolaborantov, spiacich buniek.

Problém je, źe aj polícia a iné zložky, takmer každé ministersto i armáda sú na viacerých kľúčových postoch(ako skoro v každom štáte) infiltrované, čo však nemení nič na tom, že drvivá väčšina našich štátnych zamestnancov je lojálna národom republiky.

Zodpovední hrdinovia musia postupne ticho paralyzovať týchto zradcov, dostať ich do "karantény", výrazne obmedziť ich možnosti robenia-organizovania zloby a pripraviť ich na rolu mementa. Hoc najprv aj hraním idiotov, akože nedorozumením, nedostatočným porozumením kontextu rozkazov, aby začali sami sprisahanci vidieť všade nepriateľa, i tam, kde nie je, apod..:)

Kocky sú hodené a keď ako bublinky vyšumievajú,
treba prechádzať do tichého dôkladného protiútoku bez fanfár.
A hlavne si to užívať.
Have fun! :D

Re: Re: Re: Re: Re: Serešjugend zase hajluje - "Ein Reich, ein Unvolk, eine Bank" po uliciach

mdok1 | 01.03.2018

Áno, zďaleka nie sme konceptuálne slobodný národ ako drvivá väčšina ostatných. Koncepciu treba podporovať a šíriť. A to platí aj o Kotlebovcoch. Ako jediný podal vyhlásenie, ktoré smeruje k upokojeniu situácie. Áno, má svoje muchy, ako každý z nás, to však nie je dôvod ho obetovať, naopak podporovať a krok za krokom korigovať to nie celkom dobré, aj keď toho zlého tam veľa nie je. Z parlamentných strán ako jediný je v danej veci na strane premiéra. A toto by si mal Fico veľmi zvážiť a ceniť,ak mu záleží na národe, nie byť vrcholom pyramídy... Ale všetko je v poriadku, konzervy sa otvoria, budeme vedieť kto za koho a ako kope.

Re: Serešove barety..a beretty

ludo | 28.02.2018

Občianska vojna imigrantov proti pôvodnému obyvateľstvu v Nemecku a Francúzsku, Belgicku, Holandsku, Rakúsku a Taliansku.
Prepojenie cez SK(navozenie, povinná relokácia migrantov) a potom CZ s Majdanom na Ukrajine.
Celá Európa horí od Atlantiku až po Ural kľudne aj niekoľko desaťročí..

To se nám to(za Atlantikem) hoduje, když se lehce rabuje..
Podobných scenárov je v šuflíkoch tých magorov samozrejme niekoľko.. A lokálni kolaboranti si myslia, źe stihnú zdrhnúť, že ich osobne určite neobetujú, ako toho chudáka naivného novinára s holkou..alebo že dokoca dostanú v tom chaose, či po ňom..v tom prachu a popole nejakú funkciu.. i pre rodinu.. IDIOTI.. Kanonenfutter.

Niektorým psychošom, čo to oragnizujú je dokonca jedno, či začne jadrovka.. proste skoksované bravčové kóšer jelitá.. hlavne "nech je sranda", "nech sa to hýbe".."ži tu a teraz"..

Re: Re: Serešove barety..a beretty

Azmeg | 28.02.2018

Nedivil by som sa, keby sa určil čas smrti okolo 22:22, odkaz na osmanský dohovor hneď po odmietnutí, Fico bol 22.2. vyškerený v správach, dnes s Kaliňákom by sa ho krvi nedorezal, taký sú bledí. Tie poukladané nevystrieľané guľky sú určené im, len ako to oznámiť plebsu, že sa hrá vabank?

Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

Azmeg | 28.02.2018

A vlastne ono vôbec nie je dôležité, kedy presne zomreli, ale kedy sa to napíše, ako odkaz. Na reakciu mali času dosť, profesionál by to narafičil na bežnú vraždu a samovraždu zo žiarlivosti, tu nám niečo z miesta činu ale zatajujú a odkaz podľa reakcií pochopili. Psychotič-Šulínbanda to nepochopili, organizovanie slovenského Majdanu je zbytočné. Koniec koncov ich to samých spláchne.

Re: Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

ľudo | 28.02.2018

Aj študáci žúrkami zblbnutí to neskôr pochopia, keď dospejú
a budú nad i zážitkami mladosti-pochabosti svojej s úsmevom hlavou krútiť..a mozno i nostalgiou :)

Bo mladému býčkovi, čo červené plátno vidí, ťažko niečo vysvetlíš..
Dnes ich treba v tomto ich veku len pred ich samotnými asi predsa len občas trochu ochrániť.. i spoločnosť celkovo, ostatné generácie.

Snáď nebude treba znova kropenie v mraze a sanitky ako pri majdanizácii protestov gorilích-opičích.. to závisí ostatne v neposlednom rade i na nich, budúcich "obetiach" samotných

Re: Re: Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

Astronut | 01.03.2018

ak budú mať čím krútiť

Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

ľudo | 28.02.2018

Vyše 200 rokov, viac ako 8 generácii naši predkovia na Slovensku
aj s 50-násobnou presilou pseudoislamu, proti tzv. Osmanom bojovali a vyhrali.
Navyše v stavovských povstaniach stáročia i s Habsburgami.
Obaja Robovia nemajú byť teda s toľkými skúsenosťami v podvedmí národa, národov našich čo vys..atí!
Sú len vrcholom ľadovca, vykonávateľom umu a vôle naśich národov.

Majú si urobiť svoju dejinnú úlohu a nič zlé sa im nestane!
Naopak - ešte aj ich vnuci a pravnuci na nich v dobrom a s hrdosťou spomínať budú.

Iba ak začnú panikáriť, tak môže Fico ako Báthoričkin Ficko skončiť. Taky hlupák ale neni.

Musia sa poučiť z chýb Janukoviča.. i Husáka i Dubčeka i Beneša a hoc i Františka Jozefa!!! .. no nemenej aj z ich krokov správnych.

Re: Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

Azmeg | 28.02.2018

Plný súhlas, aj tak inú, rozumej rozumnejšiu alternatívu nateraz nemáme. Nahradiť vlkov sfetovanými medveďmi asi nie je dosť inteligentné.
Tá páka na zmenu rozhodnutia ohľadom istanbulského rozhovoru ale nesie všetky znaky veľkej hry. Aj na guľky môže dôjsť. Hlavne keď si ataman na tie svoje pozor nevie dať a kdejakú kurvu do vládnych funkcii dosádza.

Re: Re: Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

Azmeg | 28.02.2018

dohovoru, samozrejme, on sa s nami nikto nebaví, je to diktát, nie nepodobný bavorskému

Re: Re: Re: Re: Serešove barety..a beretty

Slovenka | 01.03.2018

... z duse mi hovoris... len ci su pri nich ludia, ktori toto vsetko dobre vedia ....

Re: Re: Re: Re: Re: Serešove beretty

ludo | 01.03.2018

Nestačí im net?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Serešove beretty

Slovenka | 01.03.2018

... :-).... za normalnej situacie zrejme ano.... nemam na mysli ziadne pochody...skor vysvetlovanie o co tu ide v prostredi v ktorom sa bezne pohybujeme....

Re: Serešove beretty

ľudo | 02.03.2018

Proste niet ľudí, to je fakt.
Mnohé osoby okolo vlády, robkov, ale vôbec nie sú až tak sprosté,
až na prekvapenie..a to v podstate krížom celým politickým spektrom.

Druhá vec sú osobitne (ne)dôveryhodné osoby zo známych kruhov, proveniencie na kľúčových postoch, ministerstvách, úradoch, atď.. Všetko zámerne prevracajú, systematicky sabotujú tunelujú. Vždy kradli a obćas niekomu naivnému niečo podhodia, aby to zdvihol a tak na neho poukážu, humbuk zrobia, aby to ich lumpárny prekrilo. Cyklicky. Tak sa to v celej Únii robí.

Čím ďalej na Západ, tým "šikovnejšie" a "legalizovanejšie" a vo väčších objemoch. Po polsky "kombinacija", po nemecky "Vitamin B"(Beziehungen), či Vetternwirtschaft apod..

Korupcia je základom, bázou pyramídy tzv. "demokracie" západného typu. Démonkracie, či davokracie..ako chcete. Rôzne úsmevne sa ten model totality v kluboch otvorene potichu s úškrnom nazýva. Cynici. Sociopati tu vládnu. No kde inde na svete nie? žiaľ..

Teraz treba dávať obzvlášť pozor, kľudne sa snažiť hovoriť čo najviac pravdu, aj keď ju presstitútky pri svojom vracaní prevracajú..

..a žiaden zbytočný priehľadný populizmus.
Ten melón by som samozrejme do toho nerátal.
To bolo šikovné, ako sme sa bavili :)

Nehrnúť sa bezhlavo do jadra galimatiášu so snahou ho-ju zachrániť bez plánu B, resp. najlepšie i C.
Inak bude komisariát vydierať.
Zombíci to pudovo vycítia.. paraziti, predátori
Iba potom sa možno i tá záchrana, postupná defašizácia Únie od finacistov a LGBTI-multikultiteroristov podarí a nebudeme ju musieť znova od piky budovať..

Proste nepoľaviť v gramotnejšej časti politiky. Korigovať.
Akonáhle totiž upíri zacítia krv nejakých demisii,
začnú jačať ako zmyslov zbavení a ich chtíč nikdy neukojíš.
Oni nechcú len nejakú "obeť", oni chcú vždy všetko a min. 5% k tomu.
Hold the line!!!
Držať šík!

Ak boli chyby, priznať a opraviť, no neodstupovať, neustupovať!!
Ako naši vrahovia alibisticky potom na afterparty vždy interne vravia: "Ale veď my sme len neodolali, keď oni stále ustupovali..a nasleduje hurónsky rehot zrúd.."

Inak ale čím viac v Médei čarovnej oficiálne jačia-plačú,
je príznak, že vláda koná o to správnejšie.
Často ako lakmusový papierik.
Jednoduchá matematika.
Priama úmera.

Psychopatom a sociopatom ustupuje len samovrah.
O to horšie, že tu by išlo o kolektívnu samovraždu,
kvoli 2-3% teroristických magorov.. s nohsledmi možno 15% - chvostík Gaussovej krivky..chvostíci :)

Schválne sa vźdy tešiť s ich jakotu.
Kľudne ich provokovať do absurda, až stichnu.
Ako Robko K. s tou kolou :D
Mladá komsomolka-slečna Serešnáci, čo ju tam kmotri vrahúnski poslali, len sucho preglgla a oči sklopila.
I to mu nevedia zabudnúť.
Tú opakovanú verejnú potupu ich dorastu,
ktorí tam potom nevedia na jatky nahnať,
bo ten tak šípiť začína, že Pani holí, mocou ožratí, nie sú všemocní, ako sa radi tvária..
A to taktiež samozrejme netvrdím, že Robko2 i hlúposti neporobil.. i on si musí sebarflexiu častejšie robiť, to je jasné!

Tak je fajne.. odhaĺovať ich inteligentne, akože mimochodom, s humorom a pekne si to uživať, ako sami seba tupo pred kamerou grilujú, vo vlastnom tuku smažia..ako burgre, hranolky v mekáči.
Najlepšie v lajf prenosoch, od ktorých ich politruci práve preto snaživo chránia.. pre ich nevzdelanosť, vypatlanosť, fast-speech, ktorým kryjú (ne)myslenie a snažia sa k tomu nútiť druhých.

Čas, vlak, ktorý im dávno ušiel, takto nikdy nedobehnú, naopak.
A keby aj, tak si v tom ich jednosmernom tuneli rozbijú držku ranou do dverí. Najlepšie že otvorených, o roh. Bo vždy sú vítaní, ak prestanú peniť besné sliny, ako zmyslov zbavení a predýchajú. Veď akože môźe nedokrvený mozog myslieť??
Potom sú podprahovo lační po krvi.

Ok, a tu sa ich infernalny kruh uzatvára
a je len na opiciach, či sa im z neho vyskočiť zarátava..

Ešte k tým poradcom.. treba si uvedomiť, źe sme kolónia a poradcovia sú hlavne dozorcovia.
Ako sme sa bavili, Miki ich mal svojho času desiatky.
Na priamu otázku jeden z nich(amík) na neformálnej oslave na brehu Dunaja odpovedal:
otázka: "A akože to-či ono Miki vidí?"
Nasledovala naozaj úprimne začudovaná, až pohoršená odpoveď jemne privínkovaného amíka:
"A čože sa má váš premier čo do politiky starať??!"

Veru-veru, Robko1 neľahkú pozíciu má..
Opatrne si musí rady "poradcov" vyberať,
komu v čom veriť a ako sa pýtať,
keď chce zostať v stále ešte kolónii úradovať.

Moc nejakých zásadných právomocí nemá a vydobiť si voľajaké,
býva neľahké. O to viac, si ich zachovať. Na to treba s podobnými, aspoň trochu patrioticky zmýšľajúcimi kolegami cezhranićne spolupracovať. A tých je našťastie stále viac, čoho sa i internáci ..serešnáci tak boja..

Sereš je ale samozrejme hlavne branding. Za ním je team. Ten "milý" dedek to rieši minimálne. Vývesný štítok..on často neni ani len hovorca. A nie úplne vśetko od neho musí byť zlé, i keď celkovo je jasné, odkiaĺ cez neho vietor vyje. Ako i kedysi u Ni(e)kým nastreleného strejdu Dolfiho..

Re: Re: Serešove beretty

Slovenka | 02.03.2018

...vdaka...

Re: Sorosove beretty

ludo | 28.02.2018

Samozrejme musia aj Ficovci už naozaj prestať robiť sprostosti, ustrážiť si svojich ľudí, lebo inak zahynú spolu s týmto štátom. Podobne Zeman a Babiš.
Inak sa môže naozaj k moci dostať apokalyptická garnitúra zombi.
Aj vinou ich chýb.

Ficov krok s tou odmenou 1 000 000 Euro
bol v danej situácii napriek námietkam pseudointoškov
isto výborný. Treba však pracovať ďalej a ukľudniť situáciu tak,
aby prvoplánoví sereš-ultras svojou tuposťou pracovali pre nás. Pre spoločné dlhodobé objektívne celkovo prospešné ciele občanov, národov našich republík.

PS: zaujímalo by ma, čo okrem tých 30 strieborných sľúbili Maďaričovi za jeho zradu národa-destabilizáciu situácie, za odstúpenie. Myslím, že dovtípiť sa to nie je až tak ťažké.
Celková demisia ako v roku 1938 a 1948 nesmie nastať.
Dnes sa musí presadiť kontinuita a zo zahranićia riadené puče rokov 1968 a 1988(Bratislava)..(1989-Praha) musia prestať.

Zvrchovanosť domáceho politického Konceptu s globálnou perspektívou musí byť presadená, inak..sa naši predkovia, čo stároćia bojovali ni elen s Turkami, budú v hrobe obracať, ako sme si to nejakými nýmandami posr..ť nechali

Stres a panika je ich taktika, nie naša.
V kľude konať to, čo sa vie, źe je treba,sami prestávky určovaťa v nich pekne počkať(nech sa len sami hryzú), čajík popíjať(abwarten und Tee trinken) a pritom protodialekticky polytandemne s odborníkmi dlhé kroky budúCnosti formovať.
Cieľ je jasný.
Keď vieme kam, v podstate uź podvedome vieme, i ako.
Len si to spolu uvedomiť.

Robkovci len možno trochu na vavrínoch zaspali
a sa mierne infiltrovať nechali.. no to nevadí.
Prirodzený tlak zdola je a tak sa snáď poučia..
Ten umelý - prudkých intoškov z kaviarní, treba nechať vyfučať,
ventil povoliť, sa chapavo usmievať, možno i trochu vyprovokova´t, nech sa tých pár prejaví, aby sa ešte viac zdiskreditovali - aktívne ignorovať a proti ich idolom samotným použiť i pekne sa na tom zasmiať.

Štát a jeho národy možu vyjsť..a som presvedčený, že i vyjdu ..z tejto provokatívnej tragickej zahranićnej vraždy ešte silnejší. Ďalej treba postupne mladým SŠ- a VŠ-opičákom myšlienku objektívneho rizika približovať, že ich dnešné emo-de-mentálne idoly pre svoj profit nikdy nebudú váhať aj ich-študákov obetovať. Nie len nejakého chudáka naivného zneužitého novinára s jeho mladou priateľkou..

Re: Re: Sorosove beretty

Azmeg | 28.02.2018

Maďarič je klasický príklad infiltrácie vlády SR tretím sektorom. Aj on očakáva svojich 30 strieborných. Nie nadarmo sa kultúra pod jeho vedením obracala proti Slovákom.
Pre ilustráciu správa z 18.1.2018:"Maďarič okrem toho, že tvrdí, že kandidatúra Roberta Fica na prezidenta bola chybou a že on stratil objektivitu, si myslí, že prezident Andrej Kiska je dobrým prezidentom, čo je v rozpore s tým, ako sa strana Smer s premiérom vyhraňuje voči Kiskovi."

Re: Re: Re: Sorosove beretty

Azmeg | 28.02.2018

Také malé deja vú:
http://www.parlamentnelisty.sk/arena/monitor/Kiska-je-dobry-prezident-povedal-Madaric-Od-smerakov-si-zlizol-tvrdu-kritiku-Jeho-vyjadrenia-skodia-strane-Dostal-nas-do-velkych-rozpakov-297052

V svetle posledných udalostí nič prekvapivé.

Re: Re: Re: Re: Sorosove beretty

iva | 01.03.2018

no vidíš ,zase som naletela. Maďarič mal tlačovku,vcelku sa mi zdalo,že odstupuje,aby ukľudnil situláciu,aby odklonil pozornosť od ministerstva vnútra,. aj keď som vedala,čo je zač.No,mám sa ešte čo učiť,

Re: Re: Re: Re: Re: Sorosove beretty

Bob | 01.03.2018

Ja to iste...ono skutocne umysly su otazne...ale dolezite je asi vsimat si reakcie okolia a aky to malo realny dopad...podla mna to pomohlo...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sorosove beretty

ludo | 02.03.2018

V tomto je irelevantne, co si kto myslí.
Podstatný je efekt.
A ten upírov len povzbudil.
Logli si krvi a vyvrátili bielka.
Teraz sa len usmievať a´la predklasická helénska tvár
a nech si besniaci démoni pekne gebule o múr roztĺkajú.

žiadne zbytočné emócie
všetci traja Gašpar, Fico, Kaliňák
v jednom šíku a navzájom si kryť záda.
Nepovoliť, každý normálny Slovák, Rusín, Maďar,
..Čech, Poliak, Nemec je za nimi.

Zblbnutých idiotov sú 2-3%(max.50-100 000).. + 10-15% komparz. Viac, ako pol miliona na celom Slovensku do ulic nedostanu ani pri najhorśom scenári. A to je nič, NEreprezentatívna vzorka celkovej populácie, provokácia, ktorá bude agentami presstitútkami nafukovaná, až sama praskne.

Hrať idiotov a ignorovať. AK pošlú profi-provokatérov ako pri Gorila kauze, znova políciu na nich. Neuhnúť ani o krok. To by bola smrť pre naše deti. Vnukov by už ani nebolo.

Tento zahraničný fašistický puč nesmie prejsť!!!
Mohol by to byť i koniec Európy v horizonte zopár rokov,
keď sa bordel v Nemecku a Francúzsku prepojí cez SK/CZ s Ukrajinou a Kavkazom. Preto Serešjugend tak jačí pri vete CUI BONO?
Pseudoislamský kalifát a nekončica občianska vojna.
Multikultifašistický terror, apokalypsa, že marxisti a nacisti boli voči tomu amatéri.

Re: Re: Sorosove beretty

mpskus | 01.03.2018

robkovia si za to mozu sami, stali sa s nich biele kone mafie, suska sa o tom uz roky, takze ich velmi ospevovat netreba, skor si zasluzia pekne dlhy trest za to co urobili zo slovenska svojimi skutkami, asi sa citili bohurovni a to sa nevyplaca, somari si mysleli, ze ak priklepnu milionove dotacie tretosektorovym parazito, tak ze im daju pokoj - aspon vidiet aki su naivni, namiesto aby tahali za koniec s kotlebom prizvali si najvacsieho podrazaka bugara a jeho bieleho kona zitnansku, madaric na pokyn vrchnosti presedla do progresivneho slovenska a cely treti sektor aj s parazitmi v kadejakych tretosektorovych stranach sa vytesuje ze konecne pride k valovu - samozrejme obetou bude totalny rozvrat slovenska, zbavenie sa zvrchovanosti a rozpustenie slovenska ako statu, tazko povedat ake je z toho vychodisko, lebo cielom je rozvrat, alebo este vacsi rozvrat a to nam zabezpecia obidve superiace strany, mozno vychodiskom by mohol byt kotleba, ale to by sa museli ludia zobudit a kedze vela je uz natolko uvarenych, ze to uz radsej obciansku vojnu ako kotlebu, tak nakoniec kotleba by bol pre tych co to riadia najlepsie riesenie, lebo potom by to tu uz mohli rozohrat na plne obratky a europska financna mafia to rada urobi, takze ja vychodisko nevidim

Re: Re: Re: Sorosove beretty

el-sabi | 01.03.2018

Kotleba tu bol už rozoberany dávnejšie .
Robíte Kotlebovi obrovské piiiiaaar /hlavné správy ,aktuálne.sk, v diskusii /
Ako chceš bez likvidácie štátnosti vystúpiť z NATO ?a EU ? Bez zdrojovej stability .
S kým sa Kotleba ešte tajne stretáva ,okrem Sulika ?si na stránkach ,kde nemôžeš len tak napísať ,že Kotleba nás privedie ku krásnym zajtrajškom.
Pochopil som z Tvojej reakcie ,že Fico je diktátor a má globálne právomoci .

Re: Re: Re: Sorosove beretty

el-sabi | 01.03.2018

" zbavenie sa zvrchovanosti a rozpustenie Slovenska " ,
akoby by sme neboli kryptokolonia a mali zvrchovanosť.
si prišiel zo SMEti ?

Re: Re: Sorosove beretty

Grey | 01.03.2018

madaric chysta vlastnu stranu ... nemohol si dovolit viac cakat v smere ako zaskodnik.

Re: Sorosovská barevka

Navrátil | 01.03.2018

Pane Weissbach.
Sledujeme kdo chce nahnat občany na náměstí,ten provedl vraždu,ví o tom mnohé,ví co se sleduje tou vraždou,Pak mám podezření,dostat občany na náměstí,může dojít k dalším vraždám,co známe z Ukrajiny.Proto důrazně upozorňuji,nechodit na náměstí ať nedojde k něčemu horšímu.

Re: Re: Sorosovská barevka

Slovenka | 01.03.2018

....presne to ma napadlo....!

Pokus o nový Majdan?

Ina | 28.02.2018

Je mi upřímně líto dvou mladých životů, ten mládeneček vypadal tak trochu naivně, patrně ještě věřil tomu, co dělal. Nevěřím, že se jedná o práci nějaké mafie, ať už italské, či jiné. Teatrální vražda dvou mladých, zvláště když se jedná o novináře, upoutá pozornost ne-li celého světa, tedy alespoň Evropy. Jen totální magor by na sebe upozorňoval tímto způsobem. Ovšem pokud by měla oběť např. vybudit veřejné mínění, obvinit vládní představitele, vyvolat nějaký nový Majdánek, pak by to docela zapadalo. Jen je otázka, jestli neustále opakovaný, jen lehce upravovaný scénář může ještě fungovat. Snad mají Slováci jinou úroveň než jejich východní sousedé, sice v 89. roce jsme se společně projevili jako mistři světa ve skoku na špek, ale od té doby jsme snad získali společně nějaké zkušenosti.

Re: Pokus o nový Majdan?

Miroslav Filo | 28.02.2018

Pochopil !!!

Re: Pokus o nový Majdan?

Slovenka | 01.03.2018

.... keby to bola urobila talianska mafia, tak pravdepodobne sa nikdy nenajdu ich tela....

Re: Pokus o nový Majdan?

mpskus | 01.03.2018

jednoznacne islo o dlho planovanu obet za majdanizaciu slovenska, chlapca si vytypovali uz davno, ziadna mafiu v tom prsty nema - myslim vo vrazde, mafia ma sice dosah na svojich konov vo vlade, ale keby chceli chlapca odstranit, tak to naraficia uplne inac, na to su kadejake nehody a nestastne udalosti a nie vrazda aby na seba upozornili, ze maju dosah na stat, sprostost na n-tu, tomu moze uverit len mediami vygumovany clovek a dobre zaplateni parazit z mimovladky, ktory nikdy pre spolocnost nic uzitocne nepriniesol a nikdy ani neprinesia

Re: Pokus o nový Majdan?

mpskus | 01.03.2018

jednoznacne islo o dlho planovanu obet za majdanizaciu slovenska, chlapca si vytypovali uz davno, ziadna mafiu v tom prsty nema - myslim vo vrazde, mafia ma sice dosah na svojich konov vo vlade, ale keby chceli chlapca odstranit, tak to naraficia uplne inac, na to su kadejake nehody a nestastne udalosti a nie vrazda aby na seba upozornili, ze maju dosah na stat, sprostost na n-tu, tomu moze uverit len mediami vygumovany clovek a dobre zaplateni parazit z mimovladky, ktory nikdy pre spolocnost nic uzitocne nepriniesol a nikdy ani neprinesia

Přidat nový příspěvek