Spoveď matky: Ako mi onkologická mafia zabila bezbranné dieťa

13.11.2013 16:01

vyšlo na badatel.sk

Zhruba pred týždňom sme publikovali príbeh so šťastným koncom, v ktorom americké dievčatko Sarah uniklo zo spárov konvenčnej onkológie a napokon sa úspešne vyliečilo.

Následne nám do redakcie prišiel email s príbehom od jednej čitateľky, tentokrát bohužiaľ s tragickým koncom. Vyrozprávala v ňom strasti, ktoré postihli ju i jej dcérku po tom, ako dcérke bola diagnostikovaná leukémia.

Verejne sa podeliť s tak hrozným zážitkom si vyžaduje naozaj veľa odvahy a sily.

Za takúto statočnosť by sme sa chceli pani Evke hlboko poďakovať a zároveň vyjadriť našu úprimnú sústrasť. Nech to, čo sa prihodilo jej, slúži ako ponaučenie i výstraha pre ostatných.

 

No a tuto je Evkin príbeh:

* * * * *

Dobrý večer pán Damián,

Posledný Váš príspevok je o dievčatku, ktoré sa vyliečilo z leukémie.

Neviem, či si ma pamätáte, ja som asi pred rokom bola s vami v kontakte. Mojej 4-rocnej dcérke bola tiež diagnostikovaná akútna lymfoblastová leukémia.

Boli sme vtedy na onkológii v Banskej Bystrici a bez môjho podpisu začali chemoterapiu. Potom som si našla medicínskeho právnika a z nemocnice som po “vojne” ušla domov.

Po pár mesiacoch som bola atakovaná miestnym sociálnym úradom, neskôr okresný súd vydal nariadenie na odobratie dieťaťa z mojich rúk do starostlivosti nemocnice. Rozhodla som sa s dcérkou ukryť. Vyhlásili po mne celoštátne pátranie.

Dcérke som dala urobiť aj nekonvenčné vyšetrenia (aj SALVIA), boli jej zistené okrem iného aj ďalšie ochorenia a parazity.

Nebola som schopná nikde dokázať, že je potrebné riešiť aj tieto závažné nákazy. Náš stav sa zhoršoval, hlavne pečeň sa zväčšila natoľko, že som sa nakoniec rozhodla odísť do Rakúska na pohotovosť, kde nás prijali, ale následne previezli na onkológiu.

Aj tam sa mi snažili pohroziť, že ak odmietnem chemoterapiu, budú to musieť riešiť súdne.

 

Keď som sa nakoniec vzdala, previezli nás do Bratislavy, kde sa začalo opäť s chemoterapiou. Následne na to začalo neskutočné ľudské utrpenie, ktoré sa asi aj ťažko slovami dá popísať.

Dieťa celé žlté, spuchnuté, krvácalo zo všetkých otvorov (ešte aj z očí), modré škvrny po tele, bolesť, ….zlyhanie obličiek….smrť.

Nemám problém so zverejnením svojho príbehu, keďže už aj predtým som u vás písala, ako sa ku mne správali doktori na onkológii, samozrejme anonymne.

Neviem, či to niekomu pomôže….pretože môj príbeh nie je s dobrým koncom, práve naopak, s tým najhorším.

Keď sa tak zamyslím, zrejme nikdy nedosiahneme zmenu v systéme, pretože biznis s chemoterapiou je naozaj gigantický. A keďže je to celosvetová mafia, asi to ani nebude možné!

Čo som počula z konkrétnych prípadov, tak “chemo-obchodníci” sa dokonca vyhrážajú smrťou rodinných príslušníkov, ak narazia na odmietnutie.

Detská onkológia praská vo švíkoch a človek, ktorý sa tam nedostal, nemá ani predstavu, čím všetkým tie deti prechádzajú! Ja som to nazvala novodobé mučenie!

Pozdravujem všetkých, držím palce vo vašej činnosti!

Bude už len horšie…..

S pozdravom,

Eva

* * * * *

...

více na badatel.sk/kpm/spoved-matky-ako-mi-onkologicka-mafia-zabila-bezbranne-dieta/