Putin poskytl rozhovor Megyn Kelly z tele kanálu NBC News

05.06.2017 16:25
TauRus
 

Na stránkách Kremlu je zveřejněn rozhovor, který Putin poskytl Megyn Kelly z tele kanálu NBC News.
Rozhovor se opět, jako na Peterburgském ekonomickém fóru, točil kolem ruských hackerů, kteří údajně ovlivňovali volby v USA. Asi Megyn Kelly neměla být tolik tvrdohlavá a neustále točit jedno téma. Protože, kdo se moc ptá, moc se dozvídá…
A tak se stálo, že Putin jí připomněl vraždu prezidenta Kennedýho a připustil, že na této vraždě se podílely tajné služby USA.
Putin:
„Pojďme si připomenout vraždu prezidenta Kennedýho. Přece existuje verze, že tuto vraždu organizovaly tajné služby USA. Jestli je tato verze správná, a vyloučit to nelze, tak je ještě jednodušší v dnešních podmínkách, využit možnosti tajných služeb, organizovat nějaké útoky a hodit zodpovědnost na Rusko. Proč ne, copak kandidáta z Demokratické strany všichni v USA tolik milují? …I tento kandidát měl také svoje politické oponenty a soupeře.“

Kelly: „Pojďme dál“….


http://kremlin.ru/events/president/news/54688

 

Jsem zvědavý, kdy se téma politické vraždy prezidenta Kennedyho znovu otevře v americkém mediálním prostoru. Už je načase.

 

Diskusní téma: Putin poskytl rozhovor Megyn Kelly z tele kanálu NBC News

Video

Meloun | 10.06.2017

Nesestříhané video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=E_WPk6Rxx00

super

roland | 06.06.2017

perfektne zladnuty rozhovor a este lepsie to bolo na ekonomickom fore...odporucam pozriet aj diskusiu nielen prejav

Co říkáte na toto:

zdeny | 06.06.2017

http://aeronet.cz/news/chabad-lubavitch-lev-leviev-vladimir-putin-a-donald-trump-jako-jedna-rodina-odstavovani-trumpa-od-moci-je-vlastne-odstavovanim-chabadu-sionisty-je-to-horsi-nez-jsme-si-mysleli/

Re: Co říkáte na toto:

los/sol | 06.06.2017

Rabinát, Vatikán, Chabat, král chabatu, svaz zednářů, svaz rybářů, svaz sionistů, svaz včelařů,
Buď budou sekat dobrotu, nebo nebudou :))

Re: Co říkáte na toto:

M.C. | 06.06.2017

To je špatná analýza ze souvislosti vytržených pravdivých údajů.
Už jsem to psal přímo pod článek:
Proč si autorka myslí, že člověk vládnoucí takovou mocí, politickou i vojenskou, jako Putin, leze někomu do ...(víme kam)?
Spíše oni lezou někam jemu a snaží se ho po svém vtáhnout do svých her a takto ho postupně eliminovat, protože přímo se proti němu zakročit nedá.
Když je to jasné mě, nepochybuji o tom, že Putin rovněž velmi dobře chápe jaká hra a proč se tu hraje. O Putina se nebojím, ten si poradí. S Trumpem to bude divočejší.

Re: Co říkáte na toto:

Mariet | 09.06.2017

zdeny: aeronet je manipulace jako hrom!

Vedouci kolotoce s adminem jedou system 90 procent pravdy, ale tim zbytkem lzi dokazi mistrne lidi ohlupovat. Jejich cilem je vsugerovat lidem, ze jsou dobri zidi ( vladnouci) a spatni zidi a ze ti, co jsou z Izraele nejsou sioniste, coz je naprosty blud. Trumpa nikdo od moci neodstavuje a uz vubec ne sioniste.

Jejich skutecne mistrna manipulace dokazala tam ctenare postavit proti redaktorce pod jmenem Pozorovatelka, ktera se jejich manipulace snazi argumentacne vyvracet, ale oni pusobi lidem na jejich hlad po senzacnich objevech a jsou bohuzel uspesni.

Casto od ni opisuji, ale zavery jsou jine a nepravdive.
Namatkou: o tom mexickem pesu se staci podivat na tabulku vyvoje a jeho pokles vuci dolaru byl jen docasny, dolar pada vuci temer vsem menam a bude tomu tak i nadale.

Co se tyka vlivu zidu v Rusku, ten bohuzel stale trva, protoze maji v rukou banky.

Re: Re: Co říkáte na toto:

Hox | 14.06.2017

Sám jsi manipulace jako hrom a jde ti jen o oblbování, svést všechno na židy, což je jeden z druhů sociální idiocie.

Státní moloch se přiznává: "naše volby můžete falšovat"

los/sol | 06.06.2017

Tak prosím takto:
"Vy jste nám (v USA, Francii, ČR,..) zmanipulovali volby" je vlastně přiznání, že náš systém je nedůvěryhodný a tedy kdokoli z jiných zemí to může ovlivnit.
Proč stát USA a země EU neumí dát důkazy voličům, že volební hlasy nelze jen tak falšovat?
Odůvodnění pak je toto: Volební proces musí zůstat manipulovatelným a to kdykoli (u nás jsou na to dva dny). Pak toto vědí politici a proto i takový křik ze všech zemí západní demokratůry: "nefalšujte nám naše volby, my si je chceme falšovat sami"
Nebo to můžeme přehnat a udělat to tak, že volební lístky USA a všech zemí EU půjdou přes server s koncovkou ru a je vymalováno.
Udělali jste to vy protože: ru :))

Re: Státní moloch se přiznává: "naše volby můžete falšovat"

Mariet | 09.06.2017

Skvely rozbor. Ano. A jenom pripomenu, ze opet plati pravidlo, ze podle sebe soudi druhe, a protoze USA skutecne v jinych zemich volby manipuluji ( staci se podivat, co prave provadeji ve Venezule), tak je nenapadlo nic jineho nez ze jim volby ovlivnilo Rusko, ale skutecnost je takova, ze proste globaliste odstavili jednu skupinu, uz dostatecne namlsanou svou predchozi moci a nahradili ji jinou, proste zmena smeru "jizdy". A oni to nemohou unest, ja tomu rikam syndrom odkopnute manzelky ci milenky, to je fuk. Vladnouci v USA si nic tak dukladne neplanuji jako prave sve zisky, a byli od nich uplne odstaveni, tak kopou, to je logicke.

Zidovske bitky, jako psi se perou a vzdycky tomu tak bylo. Se podivejte, kym byl obklopen Obama a kym je i Trump. Porad stejna verbez paraziticka...

...

Hox | 06.06.2017

"tele kanál", pěkný překlep :)

rozhovor

M.C. | 06.06.2017

Výborně zvládnutý rozhovor.
Sice občas zapíral jak malý kluk, který rozbil okno, ale on nahlas přiznat barvu nemůže ani kdyby chtěl. Pokud by cokoliv z toho připustil, hrozně by tím Trumpovi zavařil. Sobě taky.
Nejlegračnější byla ta část, jak ho posadili ke stolu a pořádně ani nevěděl s kým. Mimochodem, vedle Michaela Flynna z druhé strany seděl Cyril Svoboda (lidovec). Ten tam asi taky seděl náhodou.
Jinak se mi líbilo, jak si místy z reportérky dělal srandu aby ji trochu vyvedl z konceptu, kde se ona stavěla do role ředitelky zpovídající zlobivého žáčka.
Místama z ní udělal úplnou blbku. Ne že by si to za ty demagogické otázky nezasloužila.
Elegantně jí otloukl o hlavu, že to co se snaží vyčítat Rusku, se děje ve stejné nebo větší míře i jinde, USA nevyjímaje a vyhnul se chvalozpěvu na svou adresu, převedl to do obecné roviny, vyjmenoval jí, na co mohou být občané Ruska dnes hrdí a na závěr podtrhl, že také ozbrojené síly vypadají úplně jinak než před zhruba 15 lety.
Vzkazy jsou jasné a nedá moc práce je rozklíčovat.
Dobrá práce, Vladimire Vladimiroviči.

Prezidenti USA

los/sol | 06.06.2017

Loutkovodiči mají historku o: "Zeleném návrší" a bylo připomenuto několikrát zřejmě nejen Obamovi.
A nadnárodní imunita dosud zrušena nebyla.
Nicméně povědomí je dobré otevírat všem a alespoň na některé provázky si posvítit.

Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 05.06.2017

se do techto dementnich her nenechaval zatahovat. Moc mne mrzi, ze uz to hraje s nimi.

Tvrdival, ze jede otevrenou politiku a neni to pravda. Kdyz je neco hloupost, tak se do te hry prece nenecham zatahnout. Jednoznacne reknu, ze pro Rusko nema zadny vyznam zasahovat v USA do politiky, protoze USA nemaji jak Rusko ohrozit. Tecka.

Smrt Kennedyho je jednoznacne vysledek jeho oznameni o zruseni FEDu. Skoda, nemel to sdelovat, ale jen tise udelat.

Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 05.06.2017

Jeste poznamku, TauRusi: neni to moje vec, co si president Putin dela, ale je tady ve hre mnohem vic nez nejake hloupe obvinovani Ruska z ovlivnovani voleb ci deni v USA.

Jde o to, ze Trump to zamerne krmi, aby az vyplave napovrch, ze od zacatku stahuje USA do bahna, aby to bylo na koho svest, a to uz sranda neni.

To jeho neustale "fake news" ma svuj ucel.

Kdyz si proctete, co podepisuje, tak zjistite, ze jde o doprivatizaci posledniho statniho majetku, dokonce i statni skoly se privatizuji, verejne pozemky se privatizuji lidem je brano postupne veskere socialni zabezpeceni.... a od roku 2018 zacnou prevadet i duchodovy ucet do spolecnosti, ktere pak vyhlasi bankrot a stari lide nedostanou vubec nic. Jednoduse je hodi na krk detem, a ti co zadne nemaji, tak si mohou hodit masli hned, ti co maji, ti pozdeji, protoze mladi to neutahnou.. u nas to neni jine a ony ty reci hnupa Pilneho nejsou jen tak do vetru, udelaji u nas to same.

Proste reknou, ze penize se vydavaji na vasi bezpecnost a na duchody neni a vymalovano. Nic si na nich nevezmete, ani kdyz je lidi zabiji, utahnout dnes duchodce je pro mlade neunosne.

Jeste k Putinovi: Na rt.com je clanek, kde rika, ze na Rusko se vsechno svadi tak jako na zidy se vsechno svadi... to si tedy hodne nabehl ( kdyz pominu, ze zase leze do zadku zidum).

Rusko jine zeme neruinuje, zatimco zidi ano, a v kazde zemi, kde jsou nacpani nejen v bankach, ale i vladach. On moc dobre vi, ze jsou to oni, kdo zruinoval USA a zrovna tak Rusove vedi, komu vdeci za ten marasmus v zemi.

Spousta komentaru je tam smazanych, takze usudek si at si udela kazdy sam...

Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 05.06.2017

"Pan Putin delal dobre, kdyz
se do techto dementnich her nenechaval zatahovat. Moc mne mrzi, ze uz to hraje s nimi.
TauRusi: neni to moje vec, co si president Putin dela........
Jeste k Putinovi: Na rt.com je clanek, kde rika, ze na Rusko se vsechno svadi tak jako na zidy se vsechno svadi... to si tedy hodne nabehl ( kdyz pominu, ze zase leze do zadku zidum)."

To je zřejmě to podstatné, co jsi chtěla svým příspěvkem sdělit.
Ostatní omáčka bez ladu a skladu je jenom kvůli těmto větám.
Podívej, Mariet, seš dost průhledná. Mně je absolutně jasné, kvůli čemu seš na těchto stránkách. Takže, nehraj aspoň na mně to svoje trapné divadlo.

Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 05.06.2017

opr.: mě

Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 06.06.2017

https://paste.ee/p/vBuzI

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 06.06.2017

No vidíš, stačilo málo a jsi se dokonale prozradil/a, "stará dámo", překladatel/ko z angličtiny.
Kvalitní kádry nestačíte rychle školit, či co? Taková zpackaná práce!:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 06.06.2017

Jsi hlupak, TauRusi. Jaka zpackana prace? Jake prozrazeni? Jsi tak zblbly souperenim, ze proste ten tvuj mozek nic jineho ani nedokaze vyprodukovat nez pripisovat nejake zaskodnictvi, moc jsem se zasmala. Kolik lidi znas, co daji na internet sve prave jmeno i s emailem? A diky tomu vim, kolik zbylo normalnich lidi, protoze ti se normalne ozvou a zjisti okamzite vse, co potrebuji vedet ...To jenom ti cvoci nechteji dukazy o pravde, protoze jim vyhovuje si podrzet zahady a sve domnenky povazovat za pravdu.
Spolek blaznu, co potrebuji nekoho adorovat a zase naopak nekoho nenavidet. To je vysledek vaseho snazeni, pristup k faktum nulovy..


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 06.06.2017

Když ti vymýšleli legendu : dáma, 60+(Mariet), rusofilka atd., tak tě měli ještě proškolit z herectví a naučit slovníku z té doby, kdy ta "dáma" vyrůstala.
Nemůže dáma, narozená hned po válce, mluvit slovníkem moderního spratka. Jakožto nemůže rusofilka, přesvědčující mě, že "jsme na jedné lodí" hned začít rýpat do Putina a navíc, dávat odkazy a citovat z anglického zdroje, přestože jsem dal na ruský. To už je moc průhledných lží, které usvědčují autora z toho, že není tím, za koho se vydává a tudíž jeho cíle nejsou takové, jaké deklaruje.
Běžný člověk, který sem přišel DISKUTOVAT, sice nezveřejní svoje pravé jméno, ale také nemá potřebu si hrát na něco, co není a hlavně, neskrývá svoje skutečné úmysly.
Ten tvůj předposlední příspěvek, je opravdu, ukázkou špatného herectví, nezvládnutých emocí a tím pádem i zpackané práce. Protože, jestli i poté budeš vystupovat pod stejným jménem a se stejnou legendou, budeš už všem akorát pro smích.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 06.06.2017

P.S. A až sem vlezeš pod jiným nickem, tak stejně budeš rychle odmaskován a zařazen, jako minulá "Mariet", poněvadž svůj slovní projev a styl asi tak snadno nezměníš. Tudíž, zde už ti pšenka nepokvete. Budeš muset začít otravovat na jiném webu a sem musí poslat někoho schopnějšího. Jestli takové vůbec máte. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 08.06.2017

Takze ty taky veris, ze jsem muzskej? Olala... takze posledni otazku:

A z jakeho duvodu odmitas dukazy, ktere snadno vyvrati tve hloupe domnenky, jez tady zverejnujes? Za hlupaka jsi v tomto pripade ty. Jak jsem jiz napsala, lidi, co maji rozum, si ty o dukazy napsali.

Nekde jsem tady psala, ze lidi maji tendenci povazovat za pravdu to, cemu chteji verit, bez ohledu na fakta. Takze jsi primo ukazkovy dukaz meho tvrzeni. Opet se ptam, kdo mne kam posila kdyz nikam nepatrim? Jen na tu stejnou lod, na ktere jsi i ty a kazdy nafoukanek, a tou je nase zemekoule :-).

Jestlize mas potrebu se prirazovat, tak to automaticky vidis i u druhych, dalsi mnou zminovane pravidlo: podle sebe, soudim druhe, a tomu se lze snadno odnaucit tim, ze budeme neutralni, vime? Snadne. A dale, staram se snad ja, kam vsude chodis po webech? Neni to moje vec, takze nikoliv. Ty to zvladnes i za mne, tve starosti opravdu ti nezavidim :-)))

A jeste k panu Putinovi: Jestli na nem bylo neco jedinecneho, co ostatni presidenti nemeli, tak to byla jeho serioznost. Poradny kontrast k tomu komediantovi Trumpovi. Kdyz prejde na komedianta, bude jeho image fuc. Je to skoda. Toto mi na ruskych webech plusuji, takze nejsem sama, kdo to tak vidi. Muzes byt kriticky k tomu, koho mas rad.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 08.06.2017

Takže, centrála ti schválila pokračování v legendě. Nic jiného jsem nečekal, protože jinak, by ses okamžitě prozradil.
Ale ta porada se nějak protáhla, že? :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 08.06.2017

S Tebou se dal nebavim, protoze hlupakovi se neda vysvetlit, ze je hloupy, protoze to nema jak pochopit, kdyz je hloupy, je to ztrata casu. Jedes porad same vymysly, jako ta media.

Neco pripomenu, podobnost nikoliv ciste nahodna. Pomluvy o Rusku.
Zrovna tak ty a tobe podobni tady siri pomluvy o mne. Zachovam se stejne, jako to delalo Rusko. Proste nebudu diskutovat vymysly, protoze to nema smysl. Bez dukazu tady ocernujes diskuterku a nemas vubec zadne svedomi z toho! Hahaha...svedomi neexistuje, kdyz neni funkcni. Ani cest nemas v sobe, protoze bys minimalne chtel dukazy, ale ty to porad budes tuplovat nejakou centralou, hnupe.
Ja tady nechodim, abych nekomu reagovala na jeho schizofrenni vymysly, to tedy ne. Nejsem ani chlap, ani gay, ani nikomu nesouzim a tecka.
Zdegenerovanci proste potrebuji nepritele a kdyz neni, tak si ho vymysli. Uplne stejne jako to delaji v USA, to same jste vy tady.

No a Putin zacina do tech medialnich sracek vstupovat a hrat to s nimi, takze si ho uz nevazim. Dokud byl jednoznacny, byl chlap. Ted z nej zacina byt drbna v kalhotech, jako nakonec vy tady, ubozaci.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 08.06.2017

Jedno na tobě musím ocenit. Učíš se rychle a vzal jsi moje slova vážně. Už začínáš měnit svůj slovník. Před tím jsi se stylizoval, jako nechutná, sprostá a zemitá bába. Teď už seš jenom zemitá..., diskutérko. :)
Až to takhle půjde dál, jednou, snad, vychovám z tebe dámu. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

jana123 | 11.06.2017

len gentleman moze vychovat damu / manon/, co vo Vasom pripade asi nehrozi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 12.06.2017

Manon se stala dámou???? Vážně?
Ne, v mém případě opravdu nehrozí, že budu z někoho vychovávat Manon. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Hox | 09.06.2017

jo, ta dvoudenní pauza v reakci je výmluvná :)
ale tato "dáma" stále mluví jako dlaždič, viz nový příspěvek pod posledním článkem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 09.06.2017

Centrála nám také dává znamení, že nikoho lepšího, než "Mariet" nemají.
Jakoby nám posílají vzkaz: "Pracujte s takovým materiálem, jaký máme a nevymýšlejte si:" :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 09.06.2017

[osobní útoky, https://paste.ee/p/izPCv ]

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

ТаuRus | 09.06.2017

Už se nezlob, stařenko. :)
čas 55:12
https://www.youtube.com/watch?v=TIK4lpY8DRo

Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

tatko | 07.06.2017

..mimo Trumpa, USA a Ruska - mladí to utáhnou! Mám podpriemerný príjem a nemám absolútne žiadny problém postarať sa o vlastných rodičov! Dlhodobo tvrdím,že vynález dôchodku je zlo,ktoré kriví sociálne a ekonomické vzťahy a mal by sa zrušiť..

Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 08.06.2017

Tatko: nemas ho dnes, ale muzes ho mit zitra a budes potrebovat, aby se nekdo postaral o tebe, nebo si myslis, ze kdyby Te porazilo auto a zustal jsi na voziku zvladnes zaplatit z invalidniho duchodu sve naklady a jeste se postarat o rodice? Proc si hrajes na trvalost momentalniho stavu, to je detinske.

Podivej, tady jde o vice, daleko o vic. Ti rodice cely zivot platili pojisteni, vime? A zaslouzi si, aby dostali dustojny duchod. Jenze jim ( i Tobe ) ukradene penize jdou na valky, cizi valky, vime?

Jsem si jista, ze to vis. Viditelne vsem. Nehraj si na hrdinu. Jsou navic lide, kteri deti nemaji a nebo takovi, kteri je prezili. Skutecne nechapu, jak nekdo muze uplatnovat posuzovani druhych podle sve situace. To je natolik sobecke a zcestne, ze nevim, zda si to vubec uvedomujes.

Mladi neutahnou vubec nic, kdyz si nemohou dovolit ani jedno dite! V USA vetsina mladych az do 30ti let zije u rodicu. Po skole splaci dluh na vzdelani, a pokud si vezmou hypoteku, tak museji pracovat dva, aby to utahli, u nas to neni jine, chlap dnes rodinu neuzivi!!! Jsou to sraci a ne chlapi, protoze jinak by uz davno skocili vlade po krku za odebrani jim jejich dustojnosti a zivotniho naplneni jejich funkce. Jsou k nepotrebe, vis?

Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

tatko | 08.06.2017

Nepísal som nič o pomoci soc. a zdravotne odkázaným ( t.j. bezdetným (?),alebo tým,ktorí deti prežili.. tiež som nepísal nič o tom,že by sa mal dôch.systém zrušiť okamžite,bez zohľadnenia sporenia .. zato človek,ktorý by o takej možnosti popremýšľal,by mohol prísť na to,čo všetko by sa tým mohlo vyriešiť k lepšiemu.. to by ale nemohol vypúštať perly typu : ".. kdyz si nemohou dovolit ani jedno dite .." . Keď sa nám narodilo tretie dieťa,moja mama s podobnými rečami začala.. a skončila hneď potom,ako som jej pripomenul,že sa narodila uprostred vojny.. Vtedy bolo lepšie??? Opakujem,mám podpriemerný príjem,nikdy som nemal hypotéku a s manželkou sme začínali s holými za.kami.. Dnes mám vlastný dom bez dlhov a kľudne sa postarám ešte o jednu rodinu,rovnako,ako by sa minimálne jedna rodina postarala o moju,v prípade potreby.. ale to je o ľuďoch,vzťahoch a hodnotách,nie o fondoch,vládach a alibi.. a nakoniec - úprimne - keby si mi niekedy povedala do očí,že som ".. k nepotrebe ..",tak ťa oplujem! ..ak by mi nebolo ľúto sliny..

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Putin delal dobre, kdyz

Mariet | 08.06.2017

Ja som taky nepisala o zdravotne odkazanych, jen priklady, ze nelze nic tvrdit vseobecne, pripad od pripadu je jiny. Ja jsem mluvila o tom, ze dnes schopnym muzes byt a zitra nemusis,..., tak si to precti znovu a nepodsouvej mi, co jsem nerekla.

A vis, proc jste k nepotrebe? Protoze jste nedokazali zabranit prisunu nasich vrahu do Evropy, kteri maji slibene vase majetky, takze si nevyskakuj na mne s plivanim, protoze asi mas malo informaci, co se deje v Nemecku.

Kde beres jistotu, ze by se nejaka rodina o tebe a tvou postarala, kdyz muze kdykoliv o vse prijit? Proste snilek, bez schopnosti videt realitu, to jsi. A nejsi sam, cely narod takovych teoretiku, co uz davno nejsou chlapi. Jednou si na mne vzpomenes, ovsem to uz bude pozde.

...

eru24 | 05.06.2017

Okrem ruskych hackerov a podobne tan odznela jedna velmi zaujimava otazka:
M. Kelly: Boli sme v St. Peterburgu priblizne tyzden. A skoro kazdy clovek, ktoreho sme stretli na ulici nam povedal, ze si Vas vazi, pretoze ste, podla nich, vratili Rusku dostojnost. Rusko si znva vazia.....
Dokonca nepriatelsky naladení novinari priznaju, ze Putin sa v Rusku tesi dovere.

Re: ...

Mariet | 09.06.2017

Putin se tesil v Rusku duvere, protoze ze sebe nedelal saska a byl kontrastem ostatnim politikum. Uz se to pomalu ale meni... zacina se nechavat zatahovat do nesmyslnych bojuvek, viz clanek .

USA znovu bombarovaly v Syrii provladni sily... o tom ani slovem nikde se pan Putin nezminuje, coz je dulezite..

Re: Re: ...

Jan | 02.07.2017

Mariet, souhlasím s Vámi ve všem, ovšem až do okamžiku, kdy začnete dehonestovat Putina, že se chová jinak, než dřív... To opravdu nevíte nic o globálním řízení? To opravdu Vám nestojí za to shlédnout alespoň tři poslední rozhovory s Pjakinem??? Snad nejste tak přesvědčená o své neomylnosti?

Přidat nový příspěvek