Prečo teraz?

05.02.2018 19:38

oracle911

 

Hovorím o jednej z najdôležitejších udalosti týždňa, ktorá bude formovať slovenskú politickú scénu v najbližších rokoch. Ide o znovuotvorení vyšetrovania financovania SDKÚ o ktorom sa Kaliňák vyjadril v tom zmysle, že skutok je premlčaný (ubehlo viac než 10 rokov) a na ktorého znovuotvorenie nedal príkaz, lebo nemá na to právomoci. Znovuotvoriť vyšetrovanie je možné len vtedy, ak boli objavené nové dôkazy.

Prečo je to dôležité a aký je zmysel Kaliňákových slov?

Kaliňák v podstate povedal, že „znovuotvorenie prípadu nemá nič spoločné s dennou politikou“ a tým medzi riadkami priznal aj to, že sú tu mocné skupiny, ktoré by radi odpísali (dostali do väzenia) Dzurindu a Mikloša, a ktoré poskytli nové dôkazy pre vyšetrovateľov.

Sú 2 veľké skupiny dôvodov prečo je to dôležité:

  • Mikloš a Dzurinda sa nielen zúčastňujú na genocíde Ukrajincov (to, čo sa tam deje inak nazvať neviem), ale aj na Slovensku nastavili sociálne, ekonomické pomery aj predaje strategických podnikov (Slovenský štát nevie zasiahnuť zmysluplne do ich chodu) tak, aby na občanoch Slovenska bola páchaná de-facto genocída. Toto samozrejme štve skutočných a chápavých patriotov, ktorí sú ochotní ich zatvoriť za akýkoľvek legitímny dôvod.

  • Globálne zákulisie robí záťah na liberálov a poskokov amerických národných/regionálnych elít a samozrejme, že medzi ne patrí aj trio Mikloš, Dzurinda a Lipšic. Prví dvaja páni nielen napáchali dosť zla na Slovensku, ale majú teplé miestečko aj v Bruseli.

Dôvodom prečo skutoční patrioti nemohli takto konať je, že poskokovia úspešne blokovali šetrenie, ale teraz keď globálne zákulisie robí záťah (vlastne nastavili podmienky tak, aby skutoční patrioti mohli konať), tak sa procesy rozbehli nebývalou rýchlosťou napr. záťahy v Poprade a v Kežmarku viedli k zadržaniu 10 kg rádioaktívneho materiálu (vhodná na výrobu tzv. špinavej bomby) v Nemecku.

Kto je Kaliňák a kto sú tí patrioti?

Kaliňák je patriot a odborník, ktorý spolu s Ficom sa opierajú o slovenských oligarchov o ktorých patriotizme by som si nerobil žiadne ilúzie. Hovorím to preto, lebo väčšina z nich dojí štát (systém je tak nastavený) a Smer budú podporovať len do doby, kým budú vidieť, že peniaze pribúdajú na ich účet. Preto v Smere pred prezidentskými voľbami prebehol pokus o akýsi palácový prevrat (Fica dotlačili ku kandidatúre), ktorú Fico úspešne zvrátil tým nešťastným útokom na Kisku (skôr rozoberal jeho údajnú príslušnosť k sciontologickej cirkvi než jeho štatút úžerníka s ktorým ožobráčil nemalú časť národa). Aj preto bola riešená kauza Váhostav tak, ako bola riešená (nadšený z toho nie som ani ja, ale zmeniť to jedným šmahom nemôžeme bez toho, aby sme zhoršili svoju situáciu). Odvtedy uplynul nejeden rok a oligarchovia nakoniec z nejakého dôvodu pochopili (možno im Fico alebo Kaliňák či obaja po lopate vysvetlil), že tú dojnú kravu za ktorú majú tento štát, treba aj kŕmiť.

Čo sa týka patriotov, je ich dosť a jednou takou skupinou je T. Gašpar, jeho okolie a vedenie NAKA, ktorí namiesto toho, aby boli úderkou liberálov ako Žitnianská či Galko, tak pracujú v záujmoch Slovenska. Dôvodom je to, že kádrovú politiku NAKA má na starosti ministerstvo vnútra t.j. Kaliňák. On sa postaral o to, aby do vedenia sa dostali skutoční odborníci a patrioti bez ohľadu na politické názory, lebo „kádre riešia všetko“. Názory človeka sa zmeniť dajú, ale odbornosť sa získať len tak ľahko nedá. Historicky doloženým faktom tohto je tak 3. Ríša, ako aj Stalinovské ZSSR, kde do kľúčových pozícií napr. vedenie priemyselných odvetví dosadzovali skutočných odborníkov a nie nejakého tajtrlíka so správnymi názormi, ako to bolo za vlád liberálnej pravice resp. SDKÚ. To, že ide o skutočných vlastencov a robia svoju prácu dobre (v podstate suplujú prácu SIS, ktorá je podľa všetkého podchytená Vatikánom) potvrdzujú 2 udalosti, ktoré sa stali po tom, čo prebehol záťah v Nemecku:

  • v byte šéfa košického oddelenia NAKA sa strieľalo a jeho manželku našli mŕtvu s rozlúčkovým listom (tak „trochu“ táto samovražda smrdí);

  • vedúci oddelenia jadrovej bezpečnosti Záporožskej jadrovej elektrárne (Ukrajina) Sergej Klimov spáchal samovraždu dosť nezvyčajným spôsobom, vrazil si nôž do srdca, ale to je kategória samovraždy s nastreľovacou pištoľou (nastreliť si niekoľko klincov do vlastnej hlavy nie je práve najrýchlejší spôsob samovraždy) a to znamená, že ten rádioaktívny materiál, zo záťahu v Nemecku bol najväčšou pravdepodobnosťou z Ukrajiny.

Takže dobrá správa je, že proces očistenia Slovenska od poskokov amerických národných/regionálnych elít pokročil o poriadny kus a zlá správa je, že potečie dosť krvi, ale našťastie to zmieneným poskokom je na nič platné.

S pozdravom

Oracle 911

 

Diskusní téma: Prečo teraz?

Čo urobil T. Gašpar

Usurijec | 06.03.2018

Poprosím z hľadiska DVTR okomentovať do neba volajúcu chybu policajného prezidenta Gašpara, ktorého Matovič ako malého chlapca usvedčil z lži. To si pán Gašpar neoveril, či skutočne predmetný človek z naka bol na mieste činu, alebo aká bola skutočnosť? Ako si mohol takýto profesionál takto školácky nabehnúť???

kádrování

Přemek | 07.02.2018

Však se má hodnotit objektivně, základem může být hlasování v parlamentu a z něho odvozené vazby a míra nezávislosti, dále pak legislativní návrhy a vůbec věcná aktivita ve strovnání se slovně vyjádřenými stanovisky.

Definujme rámec daného informačného poľa(manévrovacieho priestoru)

Ľudo | 07.02.2018

fajn..ale..

Naučme sa hlavne hodnotiť jednotlivé konkrétne kroky(činy) týchto politikov v ich celostných-globálnopolitických súvislostiach až po tie lokálne. V hrubých črtách.
1) v akom najextrémnejšom kontexte by mohli byť správne
a v akom
2) fatálne

Kto definuje väčší rozsah šachovnice, vyhráva!
Toľko za A)

Za B) - príklad Harabin..pokus o nápovedu:
a) Pred pár rokmi mal ono "nedorozumené" vyjadrenie na adresu našich obrezaných spoluobčanov.
b) Prišiel tlak a začal sa verejne kajať..až do extrému.
c) pri najbližších prezidentských voľbách na SK bude treba z pohľadu i GP i jelít presadiť nejakého ďalšieho sociopata a´la Kriska (Fico urobil so svojou kandidátkou chybu, ako i sám priznal..)
d) aby presadili sociopata, potrebujú dať na výber ešte väčšieho sociopata
e) HaRabin je mnohými vnímaný ako čo?
f) Harabin v podstate správne podal spomínané trestné oznámenia na bývalú vládu za podporu genocídy, etc..
g) ?..
.
.
z) ďalšie možné faktory kauzy?
(Z pohľadu Vis Maior-HNNR vs. GP..
prípadne
reál-patriotických Slovákov vs. kaviarenských jelítok)

Ďalej by som sa možno zaoberal otázkami spôsobu zahraničnej "motivácie"(včítane priameho vydierania) Fica a Dzurindu, prípadne Mečiara.
Mikloš a Lipšic vyzerajú byť predsa len možno trochu iným kafe..
Pr. Mečiar:
Kto "poradil" Gálovi a prečo, aby Mečiara na svetlo VPN vyniesol?
-podobný scenár v podobnej situácii sa nedial iba u nás..

T.j.:
Anulujme informačné matrice konkurentov (už preventívne hasme na dnešných i-fórach potenciál ich scenárov) a pohlcujme(integrujme) ich pod náš politický koncept.
Ak je vskutku objektívne lepší..
Tak sa vyhráva informačná vojna priamo na najvyššej priorite.

Toľko trochu k základom politickej matematiky.
..teda aspoň takto by som asi išiel nato.

Re: Definujme rámec daného informačného poľa(manévrovacieho priestoru)

Cico Ciciak | 11.02.2018

Zas píšeš v hádankách s nepresným významom.
Takže ako to vlastne bude?

Ovečky dostanú na výber takým spôsobom, že zákulisie postaví väčšieho sociopata k populistovi (resp. z nášho pohľadu by sa dalo povedať, že k menšiemu zlu - závisí na pohľade) HaRabinovi (aby Harabin vyhral); alebo Harabina (ktorému liberálne mienko-tvorné mejnstrímové meeediá systematicky vytvárajú auru politického blázna a zločinca v kontraste napr. ku Kiskovi), k "menšiemu" sociopatovi (akého "Krisku v. 2.0" máš presne na mysli?), aby tento pán "čistý" vyhral?

Takže GP v skutočnosti nechce, aby sa Harabin stal prezidentom SR?
Dovolia mu (využijú ho) len pred nastávajúcimi prezident. voľbami poriadne vystrašiť liberálov a ovečky (a do toho v správny čas predhodia "jelitám" a plebsu nejakého pána "čistého", resp. "menšie zlo"), ale už mu nedovolia kandidovať?
Alebo dovolia, ale po voľbách mu uberú hlasy pri sčítavaní, aby nevyhral?
Podľa mňa, ak Harabinovi dovolia kandidovať v nasledovných prezident. voľbách na SR, tak potom budú mať čo robiť, aby tie voľby nevyhral.

Re: Re: Definujme rámec daného informačného poľa(manévrovacieho priestoru)

ludo | 12.02.2018

Hadíci a hádanky..

Možno ani Boh nevie, akou variantou sa dietky jeho k cieľu dopracujú, ak im vôľu slobodnú ponechá..

Podľa vývoja situácie bude hrať GP (a neraz i "americká" lokálka), ako vždy, na viacero scenárov, prípadne medzi nimi podĺa potreby(ad hoc) i preskakovať.
Hlavného cieľa sa len tak nevzdá..
Ako šou profikapely na poDiu.

Harabin ma dnes zatiaľ skôr neprijateľné PR,
čo neznamená, źe ho nie je možné zmeniť.

Môžu sa snažiť tam i Krisku ponechať,
no kandidátov potenciálnych je mnoho.
Gramotných a lojálnych GP (ktorým netreba každý krok okolím predpísať) však, ako i inde, neveľa.

Toľko v skratke k čiastočnému popisu
stavu na šachovnici mariášu.
Otázka, je, čo s tým spravíme?
Odhodlanie, skúsenosti, prostriedky máme.
Pravidlá, ciele, metódy poznáme,
hrať o svoj osud sa nebojíme,
či ho tradičným sociopatom len tak odovzdáme?

RE

mdok1 | 06.02.2018

Súhlasím s tým, že naši bývalí predstavitelia majú byť potrestaní za to, čo urobili. Nesúhlasím však s názorom, a to kategoricky, že terajší vládni predstavitelia sú pronárodní. To ani náhodou. Sú to poctiví služobníci Bruselu a ak nebude Brusel ale Peking alebo Teherán, tak budú slúžiť tam. Je to stav psychiky. Oni sú len správcovia závislého a nesuverénneho Slovenska. A čím to robia lepšie, tým väčšiu pochvalu dostanú. Aj na tomto webe som si všimol, že strana Smer sa zvykne označovať ako pronárodná. Je to už zo zvyku, proste marketingovo to táto strana uhráva tak, že je následovníkom komunistických ideálov v sociálnej oblasti. Je to však len marketing, alebo nazvime to riadenie, ktoré však nemá so skutočnou realitou nič spoločné. Elita, verchuška Smeru miluje postavenie, moc, peniaze a stále pozerá, komu by slúžila. Je len vývesný štít určitej skupiny oligarchov, ktorí slúžia iným, vyšším oligarchom. Ide o typickú štruktúru davo-elitarizmu, ktorá len zabezpečuje na ňu uložené riadenie bez akejkoľvej samostatnej alebo ľudskej koncepcie. A to robili aj predstavitelia SDKU, KDH..ted tí, na ktorých sa sype popol.

Re: RE

Cico Ciciak | 06.02.2018

> Sú to poctiví služobníci Bruselu a ak nebude Brusel ale Peking alebo Teherán, tak budú slúžiť tam. Je to stav psychiky.

Si si skutočne na 100% istý?
Máš pre to presvedčivé objektívne argumenty a dôkazy, alebo sú to len tvoje osobné subjektívne pocity a dojmy?
Poznáš tých ľudí osobne, že dáš za svoje subjektívne hodnotenie ruku do ohňa?

Podľa mňa, ak použijeme na hodnotenie práce R. Fica a R. Kaliňáka metódu "Po ovocí..." a nie liberálne a hurá-patriotické meeediálne výlevy, tak určite nebude celkom platiť tvoja citácia.

R. Fico a R. Kaliňák sú objektívne patrioti do takej miery, jak oni sami subjektívne chápu patriotizmus!
Prečo by mal byť M. Kotleba alebo M. Uhrík väčší patriot?
Podľa čoho?
Iba podľa rečí alebo podľa zámernej propagandy hurá-patriotických meeedií?
Poznáš ich osobne, že sa môžeš za nich zaručiť svojim vlastným životom?

Re: Re: RE

Cico Ciciak | 06.02.2018

Doplnenie:
Podľa mňa, ak použijeme na hodnotenie práce R. Fica a R. Kaliňáka metódu "Po ovocí..." samozrejme s ohľadom na objektívne okolnosti a reálne možnosti, a nie liberálne a hurá-patriotické meeediálne výlevy, tak určite nebude celkom platiť tvoja citácia.

Re: Re: Re: RE

mdok1 | 06.02.2018

Spomínaš po ovocí..nie som liberál, to vôbec nie, a nie som ani krajný nacionalista. Podľa čoho teda máme hodnotiť človeka ak nie podľa jeho konania, činov a slov? Ja hodnotím podľa charakteru, svedomia, pravdovravnosti, aspoň sa o to snažím. Je súlad medzi tým všetkým u politikov?

Re: Re: RE

mdok1 | 06.02.2018

Ahoj Cico,ak človeka nepoznáme osobne, to znamená, že nemôžeme o ňom hovoriť? Potom ani Krista nemôžeme spomínať nikto, veď určite ani jeden človek na planéte, ktorý teraz žije, ho nezažil. Čo sa týka napríklad vrcholných predstaviteľov štátu, pozri sa aké kroky podnikli od začiatku kariéry až doteraz a skús ich zaradiť k psychotypu. Mne vychádza zvierací a biorobot, u koho ako. Je mi jasné, že každá strana nie je monolit, sú na ňu vyvíjané rôzne tlaky z rôznych centier. Ale u nás sú strany jedného muža, začnime od HZDS, potom cez SDKU-DS, teraz SMER, SNS, ale aj Most-Héd. Preferencie stoja a padajú na konaní týchto mužov.

1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek