Pozor nová lumpárna - DISTANČNÍ SMLOUVA

21.07.2015 16:52

ovela Občanského zákoníku upravuje - tzv. Distanční smlouvu (po monitorování v telefonu). Díval jsem se do nového Občanského zákoníku a skutečně je tato smlouva uzákoněná a dokonce je více takových smluv. Je neuvěřitelné, co ty zákonodárci ( hovada) vymyslí

PŘEPOSÍLÁM A NECHCi VĚŘIT, že takovou prasečárnu mohli v parlamentě schválit lidé,
které jsme si sami zvolili , aby hájili zájmy svých voličů.
 
DOPORUČUJI SE INFORMOVAT A POTÉ VAROVAT SVÉ PŘÁTELE .
 
Pozor na nový druh smlouvy . Rád bych vás upozornil na nový druh smlouvy, který se prý začíná rozmáhat. Do novely občanského zákoníku se dostal termín tzv. "distanční smlouva" Tento druh smlouvy lze sjednat po telefonu. A teď k tomu podvodu Někdo vám zavolá, řekne, že hovor je monitorován a jestli vám může něco bezplatně zaslat (soukromě i pracovně). Pokud souhlasíte, tak se může stát, že za pár dní přijde několikastránkový dopis, kde bude vyčíslena hodnota čehosi. Někde v textu - samozřejmě špatně čitelném a pokud možno na poslední stránce - bude napsáno, že máte x dní na odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek, jinak je smlouva platná. Většina z nás takový dopis zahodí, protože si přece nic takového neobjednal a málokdo dočte dopis do konce. Pak se může stát, že přijde upomínka a už z toho není cesta ven, protože tím, že jste souhlasili se zasláním bezplatné nabídky jste uzavřeli distanční smlouvu a to že jste si nepřečetli obchodní podmínky nikoho nezajímá....
Takže, buďte obezřetní!!!!!
 
 
JUDr. Jiří Jačka
 

Diskusní téma: Pozor nová lumpárna - DISTANČNÍ SMLOUVA

Distanční smlouva

Miloslav Hubatý | 15.07.2017

Dobrý den. Zavolala mi operátorka z Innogy, odkud bereme několik let plyn. Řekla že máme starý tarif a že nám nastaví tarif nový, výhodnější. Řekl jsem aby mi tedy poslali, kolik budu nově za dodávku plynu platit. Asi za 4 dny mi přišla obálka na odběr plynu Relax+24. O nějakém odběru takového plynu nebyla řeč a ani tam nebylo uvedeno jaký bude nový tarif za plyn. Jen tam stálo, že nabídka je časově omezena a abych to podepsal a do 14 dnů to poslal. Já to samozřejmě nepodepíši. Co mám dělat?
Miloslav
Miloslav.Hubaty@seznam.cz

Stabil Energy s.r.o. Distancni smlouva./

Emanuela / 19.4.2017 | 19.04.2017

Dobry den, prave take resim podvodne uzavrenou smlouvu, jak to vypada se zalobou. Chci se take pridat- Klimkova Emanuela Kostelec 193 69651. klimkovikostelec@seznam.cz

NOVELA OBČANSKÉHO ZÁKONA-DISTANČNÍ SMLOUVA

ZDENEK | 22.03.2017

CELÁ NVELA OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU JE PASKVÍL.

STABIL ENERGY

Martina Nováková | 23.11.2016

Mám uzavřenou distanční smlouvu a jsem napsrosto spokojená! Nejdříve jsem se obávala, ale zbytečně.Slíbili co splnili.Zaplatili za mne deaktivační poplatek a ještě mi přispěli na revizi kotle.

Re: STABIL ENERGY

kraus | 25.01.2017

Stabil energyx placená klaka !!! Jsou to šmejdi !!!

Re: Re: STABIL ENERGY

atram | 02.02.2017

přesně tak varuji před nimi též!!!!podvodná firma

Re: STABIL ENERGY

Lojza | 20.02.2017

Nejsou to šmejdi, jsou to zkurvenci !!!

Distanční smlouva

info2017@email.cz | 08.09.2016

Dobrý den,
od Stabil Energy lze odstoupit bez jakékoliv sankce. připravujeme hromadnou žalobu, pokud se budete chtít přidat, neváhejte se na nás obrátit. E-mailem info2017@email.cz.
Distanční smlouva bohužel v tomto státě je možná. Musí mít právní náležitosti.
Dokážeme od smlouvy odstoupit bez sankcí!!!!

Re: Distanční smlouva

atram | 02.02.2017

psala jsem Vám mail a nikdo se mi neozval,po nás sankce požadují

Re: Re: Distanční smlouva

info 2017 | 22.03.2017

Dobrý den,
email jsem nezaznamenal. pro jistotu uvádím znova
info2017@email.cz

1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek