A v Kremlu zazvonil telefon

08.04.2017 12:45

 

V Kremlu zvoní telefon: „Zděs Putin…“ „Tady Donald. Vladimíre, doma už to mám skoro neudržitelný. Všichni po mně jdou. Nejvíc ti pitomci z Pentagonu, co potřebují zase vystřílet nějakou munici, aby mohli nakoupit další a měli prémie. Tak jsem jim musel podepsat, aby si mohli zastřílet v Sýrii. Jinde není kde! Severní Korea neprojde, to by nám Čína udělala pěknej bordel. Irák je málo, tam už také není moc cílů. Prosím tě, ráno po 2. hodině odpálí asi 60 tomahawků ze Středozemního moře na tu syrskou základnu, jak ji používáte také. Takže se stáhněte i se Syřanama a nechte tam nějaký šrot, aby bylo vidět alespoň něco. A nějakou starou munici, ať to má efekt, jo? Fakt – nezlob se, ale musím. Jinak ta schůzka pozítří platí, jo?“ „Da, Donald. Charašo. Vsjo charašo…“

 

Diskusní téma: A v Kremlu zazvonil telefon

Přesně o tom to bylo

Martin | 09.04.2017

DJT mohl samozřejmě podlehnout tlakům Deep State. Potom by to smrdělo eskalací a poněkud radioaktivní budoucností. Ale spíš mi příjde logičtější, že tím řeší svou vnitropolitickou situaci. Syrskou rétoriku bych nebral úplně vážně. Trochu to připomíná tu Reaganou, který pro domácí publikum hřměl o říši zla, zatímco se podepisovaly se Sověty smlouvy o školském systému a chemický Tycoon Koch tam dělal s pomocí Reaganovy administrativy miliardové kšefty.
A ta tvojenská akcička? Výborně… Koneckoců padesát Tomahawků přeoralo kus vyklizené základny, neboť o tom Rusové dostali info předem a přineslo to šest obětí spolu s nějakým starým vojenským šrotem. DJT s tím ale dokonale típnul tu nesmyslnou kampaň, kterou neoconské presstitutky v USA dotáhly k tak slizky odporné dokonalosti, že to až budí respekt. Jakkoli je ta historka pro kohokoli schopného elementární analýzy a znalého elementárních funkcí sytému amerických výzvědných a obranných institucí úsměv vyluzující parodií – hrána s vážnou tváří by mohla vésti až k vyhlášení Martial Law, Impeachmentu a zrušení výsledku voleb…

Po této akci se historka o DJT, jako agentovi Ruska rozpadla. Na její další pokračování už si jejich "Communist" News Network (CNN) netroufne, neboť by se jim vysmál i ten poslední Joe Sixpack…
Tomu, že to Rusové chápou, svědčí relativně mírná diplomacie. Až samozřejmě na prohlášení podpindosníka Mědvěděva, který nevynechá jedinou příležitost být užitečným idiotem…

Tentokrát čekám na dalšího Pjakina hodně netrpělivě :)

černá vlajka

M.C. | 09.04.2017

Všiml jsem si jedné podivné věci.
Na Seznamu je zpráva, kde rozebírají, kdo sedí s Trumpem v kanceláři při sledování výsledku útoku na Sýrii. Jako ilustrační záběr je tam prostřiženo odpálení střely z americké válečné lodi ve dne, nikoliv v noci jako na většině předchozích záběrů, čili je to možná záběr z jiné akce.
Ale zaujalo mě, že v záběru vlaje vlevo vlajka Spojených států a vpravo černá vlajka s bílým emblémem uprostřed. Vlajka se pohybuje a záběr je krátký, tak se to nedá pořádně prohlédnout, ale nepříjemně připomíná vlajku IS.
Umíte to video někdo rozebrat na snímky?

Re: černá vlajka

M.C. | 09.04.2017

Ještě jedna podivnost:
Jedna z autorek tohoto příspěvku se jmenuje Humpálová.
Nejmenovala se tak i jedna z těch dvou slepic, co se nechaly zajmout v Afghánistánu nebo v Pákistánu?
Vzhledem k tomu, že lidí s tímto příjmením je v celé republice 209 a většina jich žije ve dvou oblastech, tak to nemusí být podobnost čistě náhodná, spíš to bude někdo z rodiny.
http://www.kdejsme.cz/prijmeni/Hump%C3%A1l/hustota/

Re: černá vlajka

vacnatec | 09.04.2017

Kvalitnější video je zde (čas 0:27 a 1:39)
https://www.youtube.com/watch?v=TmhuQqPcOtY
Vlajka vypadá spíš tmavě modrá a IS to není určitě. Možná emblém lodi,jednotky,námořnictva nebo kdoví, co tam měli vyvěšeno. Na zobrazení po snímcích můžete využít volný program Avidemux.

Nicméně není nutné za každou cenu hledat symboliku tam, kde není, aneb "vidím to, co vidět chci".

Re: Re: černá vlajka

M.C. | 09.04.2017

Jo, to video je jednak kvalitnější a hlavně delší a vlajky jsou tam vidět delší dobu, než je přesvítí odpal střely a dá se tam rozeznat více detailů.
Vypadá to, že je to znak US NAVY a ten podklad je skutečně tmavomodrý.
To se mi celkem ulevilo. Nejde o to, že bych tam vlajku IS vidět chtěl, ale z toho několikavteřinového výřezu se to tak jevilo.
Taky mi to přišlo divné, ale v dnešním světě se už člověk nediví ničemu.

Re: Re: černá vlajka

Peter | 11.04.2017

Dal si tu odkaz na video z roku 2011 a pritom upozorňuješ, aby sa nehľadala symbolika tam, kde nie je. Myslím, že práve ty nevidíš to, čo by si mal vidieť.

A v Kremlu zazvonil telefón

Monika Ikema | 09.04.2017

USA je světový příživník a dnes nejsou schopný bez zbytku světa vůbec přežít ! Newsweek USA a její koalice pouze za březen po zabíjela v Iráku a v Syrii nejméně 1.486 civilistů !

Veľmi naivné zľahčovanie udalostí

Martin | 09.04.2017

Článok má vtip aj zápletku, ale je to veľmi naivná a zľahčujúca predstava. 100-vky miliónov ľudí na svete dostáva informácie, ktoré na oboch protichodných stranách eskalujú zlé a nepriateľské nálady a postoje.
Okrem toho faktu, že reálne prebieha kade tade, aj veľmi blízko nášho krásneho Slovenska, bratovražedná vojna so všetkým najhorším utrpením, čo vojny sprevádza.

Re: Veľmi naivné zľahčovanie udalostí

Cico Ciciak | 09.04.2017

Zas nepreháňaj.
Tu máš niečo vážnejšie, ale vzhľadom k tomu, akými názormi sa tu už nejaký čas prezentuješ, je to asi márne:

http://leva-net.webnode.cz/products/uder-tomahawky-po-syrske-zakladne-byl-spickovym-koordinovanym-manevrem-globalni-politiky/

Re: Veľmi naivné zľahčovanie udalostí

Mariet | 09.04.2017

Kdo je autorem te hloupe pohadky ? Ano, zamer jste vystihl. Zlehcovani!
Neco takoveho bych na strance leva-net necekala...

Re: Veľmi naivné zľahčovanie udalostí

xml | 10.04.2017

"100-vky miliónov ľudí na svete dostáva informácie, ktoré na oboch protichodných stranách eskalujú zlé a nepriateľské nálady a postoje."

Chabad-Lubavitch: Kým je celý svet ešte stále šokovaný víťazstvom Donalda Trumpa odprezentejeme jeho fotku so schliach rabínom Yoseph Y. Zaltzmanom spred pár rokov v Toronte.
http://chabadinfo.com/infocus/trump-with-rabbi-zaltzman/

A je to doufám tady.

Jarek* | 09.04.2017

Trump má páku na to, aby konečně s těch militantů udělal veřejně blbce a měl možnost je odstavit. Samozřejmě, že o akci Rusko vědělo a pomocí svých obranných systémů větší polovinu raket zlikvidovalo. Nemohli zlikvidovat všechno, potřebovali něco pustit, aby to vypadalo jako věrohodná reakce na tzv. chemický útok. Akce splnila svůj účel více než dobře. Stačí se jen porozhlédnout po světě na výroky politiků jednotlivých zemí. Všichni se tzv. odkopali, jedni v dobrém a ti druzí o sobě dali jasně vědět, že jsou napomahači terorizmu nerespektující mezinárodní právo. A to je jen ta první rovina této akce. Druhá dává Trumpovi do rukou hmatatelné klacky k tomu, aby mohl konečně neokonům-sionistům rozmlátit palice. Ve třetí rovině si vrazil nůž do zad Izrael, Erdogan a saudi. Putinovi se tímto otevřela cesta k vyřešení konfliktu v Iráku a nejen tam. Ve čtvrté rovině dal všem najevo, že Rusko má takovou obrannou techniku, o které se těm militantům ani nezdá. Tímto anglosasům sebrali jejich hrací karty, hodili je do ohně a vyndali hrací karty svoje. Kdo to pochopil, dobře pro něj, kdo to nepochopil skončí.

Re: A je to doufám tady.

Petr Jarošek | 09.04.2017

Máte to velice zjednodušené. Podstata je jinde. Je třeba přemýšlet o testování ruské PVO a možné důsledky jejího selhání. Příště rakety mohou vyletět v jiné části světa a s jinými hlavicemi. Amíci se přesvědčili, že cíl (i když v tomto případě cvičný) lze zasáhnout.

Re: Re: A je to doufám tady.

Cico Ciciak | 09.04.2017

O akom zlyhaní ruskej PVO tu píšeš?

Re: Re: A je to doufám tady.

M.C. | 09.04.2017

Hehe, je zasáhnout cíl a zasáhnout cíl.
Útočili na prakticky nebráněné letiště v zemi, kde je PVO pouze ohnisková, nikoliv plošná.
Přesto více než polovina střel nedoletěla do prostoru cíle, a z těch co doletěly pouze dvě způsobily škodu, která stojí za řeč - vyhořelo skladiště PHM pro letadla a byla zničena radarová stanice ukrytá v jednom z krytů pro letadla.
Dále bylo poškozeno několik odstavených letadel neschopných letu včetně jednoho polorozebraného vraku An-26 a na několika místech pojížděcí dráhy. Vzletová dráha nedostala ani jeden zásah.
Střely, které dopadly do prostoru letiště udělaly v polovině případů jenom kráter v trávě.
Čili výsledek je zoufalý a útok na cíl, který by byl lépe bráněn by dopadl ještě hůře.
Akorát píchli medvěda špedlíkem do (_!_) a teď se budou divit, že se medvěd rozzuřil. Jedno z avizovaných opatření bude další posílení PVO Sýrie. Přihráli tak Rusům výbornou záminku.

Suma sumárum, vystřelili střely za 90 miliónů, způsobili škody za 3 mega, a teď budou muset dokoupit nových 60 střel za dalších 90+ mega (nebo vytáhnout ze skladu a dokoupit do toho skladu).

Re: A je to doufám tady.

Mariet | 09.04.2017

Clovece, to je pohadka ala Hollywood, co tady pisete. Trump je sionista a slouzi Izraeli, takze o zadnem nozi do zad Izraele nejde.

K cemu vubec se zabyvate vyroky politiku ve svete? Je to detinskost. A vite proc? Protoze tem vsem jde o to, aby udrzeli lidi od momentu, kdy pujdou proti nim samotnym, rozumite mi?

Pane Jarku, zadna valka nepojede bez penez lidi a pokud by lide ve vsech zemich, jejich vlady podporuji USA je sundali, je po valce. Premyslejte nad tim.

Trump je sluha a ne pan. " Presidents are selected, not elected". Presidenti jsou vybrani a ne voleni, a je to videt, ze ta Roosveltova veta plati. Lide si namlouvaji, ze voli, ale ve skutecnosti nevoli. Jen daji prednost uz vybranym sluhum, a to se tyka uplne vsech zemi, ktere jsou podrizeny USA, tudiz i Francie a volba Le Pen je opet komedie. Myslite si, ze kdyby byla zvolena baba Clinton, ze by se situace vyvijela jinak? Vubec ne. Naprosto stejne, protoze presidenti jsou sluhove. A ze se Putinovi otevrela cesta k vyreseni konfliktu v Iraku? Ne, vubec ne. Putin se stale drzi mezinarodniho prava, ikdyz ze strany USA neni dodrzovano uz dlouho. A dela chybu.
Putin mel nechat ty Tomahawky sundat a uplne vsechny a ne to nechat projit. Zapomnel jste, ze Izrael si dovolil bombardovat v Syrii a dostal od Putina jen varovani, ze priste budou ta letadla sestrelena? Co je to za hru?

Nebylo tech skod Rusku uz napachano dost na to, aby Putin konecne reagoval?

Re: Re: A je to doufám tady.

M.C. | 09.04.2017

Souhlasím, až na ten konec o Putinovi.
Už mohokrát jsem četl nebo slyšel, že Putin dělá něco špatně, je příliš měkký atd.
Nikdy se to nepotvrdilo. Vždycky se ukázalo, že postupoval správně. My nemáme informace, které má on a jeho tým lidí a bez patřičných informací a bez znalosti procesů fungujících na vyšších úrovních řízení bychom je nedokázali ani správně zařadit.
Putin vidí svět z jiné perspektivy než my, jaderný kufřík a systém Perimetr mu dávají záruku, že pokud on sám neudělá chybu, hru o budoucnost Ruska nemůže prohrát. Přinejhorším to skončí remízou, kde prohrají všichni.
Dodržování mezinárodního práva je právě ten luxus, který si Putin může dovolit vzhledem k síle, kterou ovládá.
Mezinárodní právo chápaly západní země vždycky ve dvou úrovních, že jsou si všichni rovni a někteří jsou si rovnější. A dokázaly si to vynutit silou.
Jenže doba se mění a mění se i poměr sil.
Putin vyhraje právě díky tomu, že dodržuje mezinárodní právo, dodržuje pravidla hry. Tím se stává zajímavým partnerem pro mnoho lidí a zemí, kde už mají toho západního chápání mezinárodního práva plné zuby, což už mají skoro všude.
Oni k němu přeběhnou v nejbližším vhodném okamžiku, protože u něj budou hledat pomoc před zvůlí druhé strany.
Dobře to bylo vidět na Erdoganovi. Plná huba svalnatých keců a najednou přiběhl jako pejsek. Ale jeho chápání zůstává pořád omezené.
Putin a spol vidí dopředu - kde je třeba použít sílu, tam ji použijí. Ale vyhýbají se tlučení hlava nehlava, aby protivník viděl že je vždy cesta ven, pokud přestane bojovat a začne jednat. Ale dohodnuté je třeba dodržovat.
Rusko se zatím vyrovnává s imigrací islámu lépe než západní země. Naplňuje odkaz byzantské říše, impéria na styku civilizací. Znak Ruska, dvouhlavý orel, je původně znakem poslední dynastie byzantských císařů - poslední císař provdal svoji neteř(nebo sestřenici) za moskevského knížete.

Rusové se prostě nesnaží lámat věci přes koleno, nechávají situaci uzrát, čekají na chybu protivníka a sbírají z nich benefity.
Rusům se jejich svět nehroutí pod rukama, naopak jejich zdrojová stabilita roste, i když je jejich pozice stále ještě v některých bodech zranitelná. Z jejich protivníků se pomalu ale jistě stávají kolosy na hliněných nohou. Stačí ještě chvíli počkat a potom se zhroutí samy.
Americká armáda se rukama Trumpa snaží špatnému konci USA zabránit. A tak to hraje na obě strany.

Putinovské Rusko, které si dělá svou politiku a disponuje akceschopnou zničující silou je obrovská a už zřejmě neodstranitelná chyba v Matrixu. Rusko se mělo propadnout do chaosu a rozkladu už okolo roku 2010. Jeho jaderné síly měly přestat existovat jako hrozba a teď už si podle plánu měli neokonzervy a ostatní pindosi a podpindosníci měli na Zemi dělat cokoliv, co by se jim zrovna zachtělo. Nu něudarílos.
Pro nás, neprivilegované občany, je to jenom dobře.
Bude ještě mela, ale dobře to dopadne. Třetí říše kapitulovala v květnu 1945, ale její konec byl neodvratný už v létě 1943 po vylodění na Sicílii a po porážce u Kurska.

Re: Re: Re: A je to doufám tady.

Pavel | 12.04.2017

Souhlasím s uvedeným, cítím tu situaci stejně.Myslím si, že Putin počítá s růstem a vývojem vědomí lidí jakožto možná nejpodstatnější složky síly, kterou je schopen působit na světové scéně ke konečnému prospěchu všech.

Hovorca MO RF o americkom útoku 59 raketami Tomahawk na Sýriu – Slovenské titulky

mir | 08.04.2017

youtube.com/watch?v=T_eLuZhU7Gs

fabulace

M.C. | 08.04.2017

No, takhle jednoduché to asi nebylo ale nějaká zákulisní hra z toho trčí ven jak péro z divanu.
Potěšitelné je, že Američané dělají různé přizdisráčské podrazy už se strachem, aby se Rusové nenaštvali.
Přišla je ta legrace dost draho - vystříleli Tomahawky za zhruba 90 miliónů a způsobené škody se odhadují na 3-5 miliónů.
Rusové jim pozastavili platnost dohody o předcházení incidentů ve vzduchu, takže se západní piloti mohou opět těšit na různé ,,nebezpečné manévry" ruských letadel v jejich blízkosti.
O ostudě, kterou si uřízli a ještě uříznou v souvislosti s touto akcí politici různých zemí světa, kdy se lépe zviditelní, kdo za ně ještě kope bez ohledu na následky, ani nemluvě.

Umělé zaměstnávání

los/sol | 08.04.2017

se trpí pouze tam, kde si to tito uměle zaměstnaní platí sami ze svého.
Chce pracovat ve zbrojáku? Musíte tedy občas uvolnit sklady munice, nebo je nechat vyletět do povětří, což je lidštější varianta.
No tak prosím, když si neumíte najít jinou práci.
Když Řecko zasanoval soukromý kapitál, vyletělo z jejich státní televize 5/4 a z úřadů 3/4 zaměstnanců na dlažbu.
Aha?
Divadýlko západu :)

jo, to zvonění

Jan | 08.04.2017

Radši bych četl:
V Bílém domě zazvonil zvonec, a tím byl pohádky konec.

Formální důvod útoku

Bohumil | 08.04.2017

Tím je užití chemických zbraní Asadem. Ta informace nemohla být ze CNN nebo BBC. Americký prezident ji musel dostat od tajných služeb. Zanedlouho se prokáže jako absurdní výmysl. A "překvapený" Trump bude vyšetřovat a trestat ty, kteří ho zatáhli do války.

Re: Formální důvod útoku

Vladimír Konopnyj | 08.04.2017

Toto je přesná trefa! Trump se jiným způsobem nemůže zbavit starých struktur - válečných štváčů.

Re: Re: Formální důvod útoku

Míla | 08.04.2017

Pokud by to tak bylo (možnost zbavit se starých struktur, které ho tam určitě obtěžují a znepříjemňují mu život), byla by to ta nejlepší varianta.

Re: Re: Formální důvod útoku

Jakub | 09.04.2017

Kéž by tomu tak bylo. Jak by v takovém případě ovšem se dalo vykládat odvolání trumpovych blízkých kolegů, Flynna, Bannon? Přijde mi pozice Trumpa příliš slabá aby si dovolil hrát takovou hru

Přidat nový příspěvek