Duchovní příčiny chorob: Duchovné príciny chorob.doc 

a 500 bylinných receptů: uloz.to/xPgBx5DH/500-bylinkovych-receptu-doc

Diskusní téma: Zahrada, příroda, zdraví

Link na 500 byl. nefunguje

Kolodej | 23.10.2015

Aj keď momentálne to asi až tak nevadí :)

Systema v Banské Bystrici

Aien | 02.10.2015

https://www.facebook.com/534141916750400/photos/a.534182280079697.1073741829.534141916750400/537103579787567/?type=3&fref=nf&pnref=story
Chlapci přijímají nové členy, tak kdo je blízko-přidejte se .

Tak uz delam kvasy.

proud | 01.10.2015

Teda udelal jsem a cekam jak to dopadne,kastanovej a repnej,chtel bych jeste vlastovicnik,ale je ho tady malo,jak nenajdu nekde "plantaz" :-),jsem s nim nahranej,a koprivu,tech mam dost.Ale pockam si nejdriv na vysledek tech dvou.Pridal jsem cukr a susenou,rozmichanou syrovatku(na tu jsem zvedavej).Kyseliny na balzam,jeste nemam,ale shanim :-(

Re: Tak uz delam kvasy.

Aien | 02.10.2015

Po scezení do flašek jsem přidala citron a nastrouhaný křen, má to říz, ale je to trochu projímavé :)

Re: Re: Tak uz delam kvasy.

proud | 02.10.2015

Kdybys napsala ze to stavi,polekal bych se vic:-)))))))))))))))))))))

Re: Tak uz delam kvasy.

J. | 02.10.2015

Vlaštovičník kúpiš sušený aj v lekárni.

Re: Re: Tak uz delam kvasy.

proud | 02.10.2015

Vlastne dobrej napad,diky:-),kdyz to nesezenu cerstvy jak bych radeji,bude suseny fajn.

Lékař Neumyvakin

Aleš Krejčí / Brno | 29.09.2015

Doktor kosmické medicíny, atd. má toho mraky na trubce, jak žít, co dělat, co nedělat, dokonalé, např.:
Неумывакин И. П.- Когда есть сладкое.
https://www.youtube.com/watch?v=7zBA5Rw5YnM

Re: Lékař Neumyvakin

Aien | 30.09.2015

prober se tu diskuzí, už to tu bylo - peroxid vodíku

Agrokruh

eM | 25.09.2015

Více videí na YouTube pod heslem Agrokruh nebo Ján Šlinský

https://www.youtube.com/watch?v=Ea4TtM3D0QA

Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 20.09.2015

Znate nekdo jeho slozeni a postup jeho domaci vyroby?

Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

Rajka | 20.09.2015

Ja som ochutnala len z bielej - repák. Najlepší vraj pália na záhorí. :-)

Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 20.09.2015

A navod s postupem na nej nahodou nemas? :-).Holka,ten je potreba nejen chutnat,ale naucit se ho doma delat,je to neuveritelne zdrava zalezitost:-)

Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 20.09.2015

Kruci,pises "palia",vrrr :-)))))))))))),ja myslel kvasak,ne chlast:-)))

Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

Rajka | 20.09.2015

Tu je návod na repný kvas z Ukrajiny. Ten som zatiaľ neochutnala.:)

http://vyzivujicitradice.cz/tag/kvaseni-zeleniny-a-ovoce/#&panel1-2

Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 20.09.2015

Diky Rajko :-)

Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 21.09.2015

Chvili mi trvalo jako nerustinarovi nez jsem nasel na YT co zadat do hledani,ale zadarilo se: свекольный квас , je tam toho dost :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

Janka | 22.09.2015

Proude, ty budeš tak zdravý až nezničitelný :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 22.09.2015

To uz jsem,akorat si nekdy rikam,jestli je to dobre,nebo spis spatne:-)

Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

Aien | 23.09.2015

Rajko, předběhla jsi mne. Včera mi totiž přišla poštou kniha Vyživující tradice a kvas jsem tam našla (už je založen, uvidím jak bude chutnat). Kniha je to vynikající, seděla jsem nad ní celý večer, stojí 570 Kč, dá se objednat na odkazu od Rajky, ale je možné, že budete dlouho čekat. Vydali to v malém nákladu, peníze se musely poslat předem (už začátkem srpna), aby věděli kolik toho natisknout (a měli čím zaplatit), je to takové partizánské vydávání knih. :)

Re: Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 23.09.2015

....jen ten kvas delaji jinak nez Bolotov,ten jeho je jmenovite na YT taky,ale ta strana je pekna a knizka bude urcite taky.Spousty dobrejch rad.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

Aien | 29.09.2015

Jak to dělá Bolotov? Udělala jsem to podle receptu z knihy a moc mi to nechutnalo, bylo to moc slané a málo kyselé, tak jsem ještě přidala před použitím citronovou šťávu. Založila jsem nový, dala jsem míň soli a asi litr syrovátky, uvidím, jak to dopadne.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

proud | 04.10.2015

Najdes na Youtube,ale to uz ti asi nebude chutnat vubec,nakonec,ma to jako lek,ne na mlsani:-).Nic jinyho nepridava,nez z ceho to ma bejt kvas,takze kdyz repa,pak jen repa,plus neco ke kvaseni(syrovatka,kysana smetana nebo drozdi) a cukr,nebo sul,zalezi jakej kvas.

Re: Re: Re: Re: Re: Rusky kvaseny napoj z cerveny repy.

ryb@ | 27.09.2015

taky ji mám objednanou, v pátek odeslali na dobírku.

cvičení na štítnou žlázu

Aien | 16.09.2015

http://www.zelenejablko.sk/jednoduche-cviky-na-precvicenie-stitnej-zlazy/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork

důležité! zdravotní rizika spojené s imigrační vlnou

Aien | 15.09.2015

http://medzicas.sk/pokial-mienite-cestovat-do-viedne-zvazte-ci-je-to-naozaj-nutne/

zavařování bez cukru

Aien | 14.09.2015

http://www.skolachudnutia.sk/zavaranie-bez-cukru/
Letos jsem dělala meruňkovou marmeládu bez cukru se solí, je to dobré, sůl zvýrazní chuť meruněk. Naplněné sklenice jsem zavíčkovala a sterilizovala na 80 stupňů 20 min.

Re: zavařování bez cukru

Janka | 14.09.2015

Můžu potvrdit, také jsem letos dělala stejným způsobem meruňkovou, broskvovou a nektarinkovou. Chutná jako čerstvé ovoce a vše zatím drží :).

pro Stana

Janka | 13.09.2015

Nevím, jestli to pomáhá přímo od chemtrails. Když budeme předpokládat, že obsahují těžké kovy, tak na ty užívám chlorellu, spirulinu, česnek s citronem, červenou řepu, cvičení - pohyb... Teď jsem objevila a na podzim a v zimě bych chtěla zkusit Chyawanprash - indické ajurvédské koření.

Re: pro Stana

stano | 13.09.2015

Janka / čo proti chemtrails

Dikes

Re: Re: pro Stana

rimi | 13.09.2015

No MMS uvolnuje tezke kovy, alespon to uvadi Jim Humble, ze nejaci lide se nechali zkoumat usazene tezke kovy z vlasu pred a po a udajne se to lisilo. Ale zase Tomas Kaspar (autor vyborne knihy Nespechejte do rakve) se dival na krvinky po MMS a moc se mu to nelibilo (viz jeho stranky).

Re: pro Stana

Aien | 14.09.2015

koloidní stříbro

Re: Re: pro Stana

proud | 14.09.2015

Koloidni stribro je jedna z nejlepsich alternativ na vsechno mozny,ale pozor,kdyz koloidni stribro,pak urcite obnovovat mikroorganismy ve strevech! Tedy treba uz niz zminovanej kefir s pomoci tibetsky houby.Jako jsou tzv. superpotraviny,pak je KS jednim ze superleciv.

Re: Re: pro Stana

Hox | 14.09.2015

doporučuji o KS přečíst tohle
http://craftgen.cz/ks-vyroba.html

Re: Re: pro Stana

proud | 17.09.2015

Koloidni stribro lze doma vyrabet naprosto bez zdroje,zdrojem je prostredi samo! Potreba je jen kus medennyho dratu,cedecko,sklenice a voda,sikovny ruce. energieupramene.blogspot.cz/2012/06/prirodni-koloidy.html

Re: Re: Re: pro Stana

proud | 17.09.2015

Apropo..........vubec hodne zajimava sajta patrici jednomu vybornymu Cloveku!

rvalé uvolňování rtuti z amalgámových výplní vám může způsobit řadu vážných zdravotních problémů: bolesti hlavy, emoční nestabilita, deprese, tremor, chronický únavový syndrom a další potíže.

Peter Šoltysik | 12.09.2015

http://www.yurmax.cz/stop-amalgamu?gclid=CI6I25uR8scCFUFmGwod80kH2Q


Mna to zasiahlo naplno ...

Re: rvalé uvolňování rtuti z amalgámových výplní vám může způsobit řadu vážných zdravotních problémů: bolesti hlavy, emoční nestabilita, deprese, tremor, chronický únavový syndrom a další potíže.

Janka | 13.09.2015

Nechala jsem si minulý rok postupně vyměnit všechny amálgámy a pak jsem si někde přečetla, že fotokompozotní plomby také nejsou výhra. Prý zapříčiňují hormonální nerovnováhu.

podpora vlasových kořínků a růstu

Aien | 11.09.2015

http://www.badatel.net/balzam-ruskeho-doktora-posilni-vlasove-korienky-a-zastavi-vypadavanie-vlasov/

Joga

Janka | 08.09.2015

Vím, že teď máme jiné starosti, ale ráda bych se zeptala, jaké máte zkušenosti s jógou. Z jedné strany slyším ano z druhé ne...

Re: Joga

proud | 08.09.2015

"
2.9.1 Jóga
Podle universálního slovníku Švýcarské knihovny se jedná o jeden ze šesti ortodoxních indických filozofických systémů, který pomocí systematického soustředění, ponoření se do sebe, meditace, askeze a extáze, dechových cvičení, držení těla ovládajícího nervy a svaly chce probudit mimořádné stavy vědomí a síly, a přivodit sjednocení pomíjivého člověka s universálním (božským). Definic jógy je mnoho se zřetelem na její různá odvětví, nicméně zůstaňme doma a podívejme se na její definici od člověka „nejpovolanějšího“, předního českého mystika, již zmiňovaného autora 16 knih, Květoslava Minaříka. Jóga je podle něj spojení, soubor prostředků, jimiž lze dosáhnout poslední reality a osvobození. Spoj člověka jako psychické bytosti s Bohem a lidského vědomí s vědomím kosmickým. Jóga se však dělí v mnoho větví, které vždy znamenají cestu nebo postup, související s mystickým zpracováváním bytosti buď pomocí citu, nebo rozumu, nebo nazírání, nebo naslouchání, též vývojem dobrých duševních stavů a pocitů i regulací fysiologických funkcí. Vždy se jedná o tuhou kázeň, jejímž účelem je přepodstatnění člověka v Boha, nebo absolutno za živa a ve stavu evidentního zjišťování procesů proměny.
Pokud jogínovi řeknete, že v podstatě jóga je pouze jiný způsob podlehnutí prvních lidí Satanovým slovům „Budete jako bohové“, vyloudí se na jeho tváří shovívavý úsměv nad vaším fundamentalismem. Nicméně uvedená definice je poměrně jasná a navíc je z pera člověka, kterého každý, alespoň trochu znalý jogín nebo mystik zná a dokonce uznává. "........pomuze ti treba tohle? Je tam jedna hluboka myslenka.

Re: Re: Joga

proud | 08.09.2015

Joga = Mystika

Re: Re: Joga

proud | 08.09.2015

Nemyslim si ze Buh by dopustil dalsi kohouty na jednom smetisti,nedelalo by to dobrotu, v takovym pripade by se nedalo vyhnout okamzikum kdy by leva ruka nevedela co dela prava :-).Navic kdovi co by takovy zbozsteni vlastne prineslo,protoze Buh bude vsechno jiny,jenom ne clovek,dokonce ani nic cloveku podobnyho,a to ve vsech smerech ktery si jen predstavime.Muj osobni nazor.

Re: Re: Re: Joga

Janka | 08.09.2015

Myslela jsem to jako cvičení pro zdraví, ne jako extázi :). Cvičila jsem cviky podle dornovy metody na srovnání páteře a kyčle. Řekli mi tam, že dokud nebudu absolutně rovná, tak jogu bych cvičit neměla. Přesto jsem začala a dělá mi dobře to hluboké dýchání hlavně na nervy a s tím spojené bolesti zad.

Re: Re: Re: Re: Joga

proud | 08.09.2015

Tak pak jestli ji pouzivas ciste jen jako fyzicky cviceni a dela ti dobre,pak je to podle myho nazoru v poradku,ale bejt tebou,neprehanim to a valim taky tu Dornovu metodu,jejich rada se mi nezda tak uplne spatna :-).Cvicim krapet jiny veci a techniky a za jinym ucelem,po "zbozsteni" taky netouzim :-)

Re: Re: Re: Re: Joga

Rajka | 09.09.2015

Myslím, že joga je vhodná pre žltú rasu. My sme mali iné cvičenia (napr. Žgonka, https://www.youtube.com/watch?v=twNrLX7U8z8) , indiáni mali tiež svoje, černosi taktiež.

Re: Re: Re: Re: Re: Joga

popolvár | 09.09.2015

ale v Indii zltá rasa nie je. Myslím si, ze joga - to sú trocha skreslené pozostatky cvicení Hyperborejcov. Vidiet to napríklad v porovnaní súborneho cvicenia "Tanec Shivu", ktorý dynamicky a plynule zacvicila ruská lektorka bojových umení (link na to video sa dá nájst na stránke vedy.sk), s prevedením iných majstrov, ktorí to cvicia strnulo ako krátke jogínske asány. Podla môjho názoru v urcitej miere joga je velmi vhodná - jak po psychickej, tak fyzickej stránke - samozrejme vsetko s mierou - nie je cielom strávit denne 5-6 hodín v meditáciách, aj ked naucit sa meditacné techniky je vhodné a prílezitostne aj potrebné vyuzit.

Re: Re: Re: Re: Joga

Aien | 09.09.2015

Cvičila jsem hathajogu hodně let, znám Dornovku, tak snad můžu vyslovit svůj skromný názor:cvičit jogu pro zdraví je dobré-ráno pozdrav Slunci, večer něco klidnějšího, některé čistící praktiky (pomocí nétí jsem si vyléčila chronický zánět dutin), dýchací techniky na uklidnění nervů, jednoduché meditace, aby se člověk naučil soustředění. Je to cvičení sebedisciplíny. Na páteř určitě dělá dobře , s opatrností se dá cvičit vždycky ( i ležák může cvičit mentálně-představou si projíždí synapse v mozku), nic nepřehánět na silu (dělala jsem instruktora pro začátečníky). Myslím si, že být jogínem, jak to popisuje Minařík, je možné tak v Indii. Když jsme se narodili do této země a doby, tak máme jiné úkoly než sedět a meditovat a v podstatě nic nedělat. Někteří lidé berou jogu jako náboženství a z ašrámu se pak stává sekta, což je moc špatně, jsou podobní kterékoli jiné sektě nebo církvi (viz ašrám ve Střílkách). Zatracovat jogu jako cvičení by bylo škoda.

Re: Re: Re: Re: Joga

stretnuie | 10.09.2015

Jani,ja mám 5 ročnú skúsenosť. Ber to jednoznačne ako fyzioterapiu,všetky tie mystické kecy sú zbytočné. Učitelia jogy nie sú lepší ľudia,to ma presvedčilo ,že je to neefektívne,stále tam chodiť Užitočné je naučiť sa dýchať.Dýchame len plytko,trénuj plný dychPri nádychu sa brucho musí "nafúknuť",pri výdychu sfúknuť:)). Tiež sústredenie na dych je paráda,napr.keď máš strach z niečoho,napr. u zubára.

Re: Re: Re: Re: Re: Joga

Janka | 13.09.2015

Děkuji všem za názory. Beru to jako cvičení a učení dýchání, nic víc. Je to ale těžké, naučit se dýchat :-).

Záhadná supervoda-H3O2.

Vlkan | 30.08.2015

www.ezopress.sk/2014/10/zahadna-supervoda-h3o2-co-nam-vedci-dosud-nerekli-o-ctvrtem-skupenstvi-vody/

Re: Záhadná supervoda-H3O2.

proud | 01.09.2015

Perfektni vec,dal bych jako povinnou vedomost ve skole.

orientace v bylinách

Aien | 25.08.2015

http://www.bylinkyprovsechny.cz/nemoci/ruzne-nemoci/228-vyuziti-bylinek-na-ruzne-nemoci-indikacni-tabulka-ve-fytoterapii

Plavný napěťově vyrovnaný pohyb

Um | 21.08.2015

Sú o tomto nejaké SK/CZ preklady, info?

Re: Plavný napěťově vyrovnaný pohyb

Tuzemak | 22.08.2015

Nie. Ale viem plavnym, vyrovnanym pohybom namixovat dobry “Americano“. Napätie odchadza. Moze byt?

Re: Re: Plavný napěťově vyrovnaný pohyb

Um | 22.08.2015

Na to ti odpoviem len odkazom :-)
http://leva-net.webnode.cz/products/alkohol/

tibetská kefírová houba

Hox | 19.08.2015

http://www.uspesna-lecba.cz/tibetska-houba/
Výborná věc, osobně odzkoušeno. Chuťově výborný kefír, který má větší plusy na střevní mikroflóru než jakýkoliv kupovaný.

Re: tibetská kefírová houba

proud | 19.08.2015

Ok,zkusim,dikec,zrovna jsem si to domluvil a jedu pro ni......nahodou je pobliz.

Re: Re: tibetská kefírová houba

proud | 19.08.2015

....a je doma....

Re: tibetská kefírová houba

Jana | 20.08.2015

Můžu potvrdit, taky odzkoušeno. Děláme kefír už celé léto a obdarovávám houbičkami své okolí.

Re: Re: tibetská kefírová houba

proud | 21.08.2015

Teprv zacinam,byly zmrazeny,dal jsem je do mlika a radeji nechal v lednici,tak jeste cekam,radeji prvni varku neuspechat,si rikam,takze nez rozmrznou,proberou se a zacnou makat........pocitam minimalne tak tejden.Budu zbirat zkusenosti :-)

Re: Re: tibetská kefírová houba

Miki | 25.08.2015

A ako je to s obsahom alkoholu ked kefír "viac" prekvasí??? Nad týmto uvažujem už dlho - alkoholu sa vyhýbam - no pomali to budú dva roky... Ale taký prekvasený kefír sa mi občas podarilo neúmyselne vypiť :-( ...narážam na článok o Alkohole publikovaný tu na Levanete. Inak "hubku" pestujem už od 2008 roku - prapôvodnú mi daroval kamarát. Porozdával som čo sa dalo, ale čo mám skúsenosti nejak dlhodobejšie ju pestujú možno v dvoch rodinách....

Re: Re: Re: tibetská kefírová houba

Hox | 28.08.2015

neviděl bych to jako problém, nějaké přirozené množství alkoholu člověk v krvi má vždy a tímhle to moc nad normu vychýlit nemůžeš...

Re: tibetská kefírová houba

Hox | 23.08.2015

aby nezapadlo, pod http://leva-net.webnode.cz/products/strevni-disbakterioza-endotoxikoza-a-ucpavani-kapilar/ je delší diskuse o zdraví. Na téma kefír:

Re: střevní mikroflóra
J. | 21.08.2015
Domáci kefír je super vec, tiež pridám jeden vlastnoručne odskúšaný tip: Bolotovov balzam

Keď už sa tu načala téma, či je krv sterilná, patogény v krvi atď. Tak by bolo vhodné prejsť k úplnému jadru problému - má telo samo opravné procesy na riešenie všetkých tu spomínaných problémov? Samozrejme, že má. Ak by nemalo, skolila by nás prvá baktéria ktorá by sa na nás škaredo pozrela. Ak tieto samo opravné procesy v tele nepracujú, alebo sú príliš slabé - dajú sa nejako posilniť? Áno dajú, ale v lekárni nič také nekúpite. Jediná možnosť je vlastnoručná domáca výroba.

Na upramene.cz opisujú, že Bolotovov balzam opravuje DNA ale ešte dôkladnejší popis je, že zlepší funkciu zlého trávenia natoľko, že sa opäť začnú bunky (vrátane prijímanej výživy) v tele rozpúšťať na aminokyseliny a v aminokyselinách sa žiadne dedičné chyby neukladajú. Nové bunky sa teda budú v tele tvoriť s čistým štítom a bez prenášania si porúch z predchádzajúcej generácie.
Odpovědět
Re: Re: střevní mikroflóra

Hox | 22.08.2015

teda ten bolotovův balzám vypadá spíš jako návod na výrobu TNT... fakt vyzkoušeno osobně? :) Kde člověk třeba sežene nitroglycerin?
Odpovědět
Re: Re: Re: střevní mikroflóra

J. | 22.08.2015

Nielen na sebe. Po asi 2 mesiacoch užívania 2 čajových lyžičiek denne mi zmizol ekzém, s ktorým som bezúspešne bojoval viac než 10 rokov. Nedávno som sa dosť hlboko porezal pri krájaní melónu a rana sa zahojila tak krásne a rýchlo, že som nechápal. Účinky na obnovu buniek to má presne také ako píše Bolotov v knihe.

Hlavne v spojení s kefírom má zlepšenie trávenia s balzamom efekt ako keby ti do tela prišiel každý deň plný kamión so stavebným aminokyselinovým materiálom. Dokonca aj keď má niekto parazity v žalúdku a črevách, tak po užívaní balzámu ich strávi ako bežné surové mäso.

Dávkovanie mám jednu lyžičku do 4 decového pohára vody hneď ráno po prebudení aby sa rozpustil bordel v tele nahromadený počas spánku a potom si dávam 1 lyžičku pred jedlom do cca 1 deci vody. Balzám si dávam každý deň už cca 8 mesiacov, za chvíľu miniem prvý liter.

Nitroglycerin tablety predajú v lekárni, je to bežný liek na srdce a cievy... ono keď sa dedovi/babke ako na potvoru pred víkendom balenie už minulo a nebolo kedy ísť k doktorovi predpísať nové, tak by sa mohli zľutovať ;) V tablete je len pol miligramu, na nejakú neplechu by ich bolo treba vagón.

Kyselinu chlorovodíkovú 38% majú tiež v lekárni - elektrotechnici si ju bežne kupujú na výrobu plošných spojov.

Čistú kyselinu sírovú treba zohnať niekde inde - napr. farby laky alebo objednať cez net, v lekárni pre ňu nemajú využitie, takže ju ani neobjednajú. Kyselina sírová sa používa napr. ako lacné hnojivo na čučoriedky, preto treba v obchode povedať aby ti zo skladu objednali p.a. kvalitu lebo v čučoriedkach nechceš ťažké kovy :)

Na výrobu som si kúpil dlhé PVC rukavice odolné voči kyselinám, keramickú lyžičku (úzka keramická lyžička do čaju má 4x menší objem ako bežná polievková lyžica, tak to treba zohľadniť) a z kuchyne použil sklenú odmerku. Kyselinu som nadávkoval do vody v prievane pri otvorenom okne a na chvíľu som zadržal dych, keďže nemám plynovú masku.

Po zriedení s vodou je výsledná koncentrácia tak slabá ako kuchynský ocot. Po vhodení tabliet nitroglycerínu sa nestane žiadny zázrak, len sa objaví pár bubliniek a trvá asi pol hodiny než sa tablety v balzame rozpustia.

Inak je to chutné, má to kyselkavú chuť ako citrón. Fakt je to zázrak, Bolotov je macher.
Odpovědět
Re: Re: Re: střevní mikroflóra

vidlak | 23.08.2015

Nielenze pomaha traveniu (v zaludku telo vyraba kyselinu chlorovodikovu), ale hlavny vyznam je v odstranovani odumretych buniek hlavne criev a ciev. Je to vlastne slaby roztok lucavky kralovskej, okrem zlata rozpusta vsetko mrtve.
Odpovědět

Re: Re: tibetská kefírová houba

Aien | 24.08.2015

http://www.fichema.cz/kyselina-chlorovodikova-35-4-/1422-kyselina-chlorovodikova-35-4--8592861533039.html

Re: Re: Re: tibetská kefírová houba

J. | 27.08.2015

Kyselina chlorovodíková 3,5 - 4 % z odkazu je slabá. Potrebuješ 38% HCl.

Re: Re: tibetská kefírová houba

proud | 24.08.2015

Jo no,krome toho ze jsem na nej pozapomel je to slozeni jeden z duvodu,proc jsem se do nej jeste nepustil:-),ale urcite ho zkusim,kdyz sezenu ty bojovy latky:-))

Re: Re: tibetská kefírová houba

proud | 07.09.2015

Tak mimochodem,kyselinu chlorovodikovou uz v koncentraci 38% jen tak demokraticky po kapitalisticku nekoupis jelikoz jde o ziravinu.....dnes jsem byl v lekarne poucen.....

Re: Re: Re: tibetská kefírová houba

J. | 09.09.2015

Vylepši svoje komunikačné schopnosti a ešte raz prečítaj čo som tu popísal. Mal si povedať, že práve preto že je to silná žieravina tak to potrebuješ na leptanie plošných spojov. Že so slabou 3% HCl plošný spoj len umyješ, ale nikdy ho nevyleptáš tak ako treba. V lekárni o tom vedia prd, taže sa s tebou hádať nebude. Povedz že s tým vieš narábať a kupuješ si takú kyselinu dlhé roky. Len doteraz ti ju zháňal kamarát ale on sa odsťahoval do Ruska, tak musíš niečo vymyslieť sám. Porozprávaj ako máš PVC rukavice dlhé až po zadok a perfektnú plynovú masku z vojenských zásob nech má pani kľudný spánok a nie je možné, aby si z lekárne odišiel s prázdnymi rukami :)

Re: Re: Re: Re: tibetská kefírová houba

proud | 09.09.2015

Nepodcenuj moje komunikacni schopnosti,vymamim z jalovy kravy tele:-))))))))) .Bylo mi vysvetleno,ze kdyz se mi kyselina v ty koncentraci proda,riskuje se vysoka pokuta a karny rizeni! Protoze se nasel idiot co s ni postrikal nejaky zensky,ani bych se nedivil,kdyby to byl umysl pro ten zakaz.Takze je to oficialni zakaz! Prodal by mi to,zna me,ale nesmi,stejne jako ty tablety,jen na predpis,nemohl by to jinak vykazat,s predpisem mi je dal v pohode,doktor uz si to zodpovi mym zdravotnim stavem,kdyby bylo potreba,ten je neprustrelnej,na rozdil od lekarnika.

Ako stopnút klimatické zmeny

popolvár | 13.08.2015

prosím kazdého, kto zavíta na túto stránku a precíta si tento príspevok, nech si nájde cas 36 minút a pozrie nasledujúce video.
http://www.hlavnespravy.sk/preco-mame-extremne-sucho/656174
S úctou sa sklánam pred hydrológom Stefanom Valom za jeho vykonanú prácu. Po pozretí, prosím, nech kazdý v rámci svojich mozností zabezpecí zhliadnutie tohto dokumentu starostom/primátorom, urbariátom/Lesnou správou, úradom zivotného prostredia a úradom odboru výstavby v mieste svojho bydliska.

Re: Ako stopnút klimatické zmeny

Miki | 14.08.2015

Niečo podobné hlásal aj Michal Kravčík. Pravidelne som čítaval jeho blogy na sme. To bol "zážitok" čítať reakcie v diskusiách k jeho článkom :-(...

Re: Ako stopnút klimatické zmeny

Miki | 17.08.2015

súvisiaci článok na myšlenky.... preložila Vla Bi -- dakujem aspoň touto cestou za preklady :-)
http://myslenkyocemkoli.blogspot.sk/2015/08/posledni-uder-stalina.html

Re: Ako stopnút klimatické zmeny

xamil | 19.08.2015

vela x potvrdene v praxi
a sucasna mega tazba na Slovensku bude mat dalekosiahle dosledky ak sa to nezmeni

Re: Ako stopnút klimatické zmeny

proud | 19.08.2015

Rozumim a schvaluju popolvare,jen musim bohuzel dodat,ze vsichni ktery jsi jmenoval (cest vyjimkam) jsou v uradech takzvane "neformalne,podminene",poznavam to na svym tazeni proti roundupu,to znamena ze neudelaji nic co neni shora posveceny ani kdyz vedi ze je to spatny,aby neprisli o misto,proto jsou ochotny provist i spinavost,bezna praxe.

Samomasáž.

Vlkan | 13.08.2015

Video o tom,ako sa pomocou samomasáže brucha zbaviť prebytočného tuku:
www.youtube.com/watch?v=KghRYXsEkuc

Re: Samomasáž.

Koba | 17.08.2015

Toto je myslene ako zart? Je len JEDEN sposob. Menej zrat. A vediet co, kedy a v akom poradi. A ani ziaden sport. Max. 3-4x do tyzdna umiernene kardio, ponosit rozumnym sposobom par kamenov z lava do prava a hotovo. Strava je 95%. Mierny sport len doplnok.

Re: Re: Samomasáž.

proud | 19.08.2015

Ty musis bejt fyzicky nabusenej borec :-)))))))))

Re: Re: Samomasáž.

Hox | 20.08.2015

to taky není úplně pravda, v 18 jsem několik let dělal aktivní sport, 3-4x týdně 2-3h trénink, začal jsem dlouhodobě cca 2x tolik jíst a přitom hubnout.

Re: Re: Re: Samomasáž.

Koba | 20.08.2015

Hox, prosimta co zas vymyslas? To co som napisal mozem kazdemu iba odporucat a hlavne vo veku 40+. A to ze “Sport ist Mord“ neni ziadna novinka :) Ja som vazil volakedy 120kg a teraz vazim dlhodobo ca. 75-78kg. Bez sportu. Bez hladovania :) Nosim stare Levisky zo studentskych cias.

Re: Re: Re: Re: Samomasáž.

proud | 21.08.2015

Kecas,sport je mord kdyz neznas miru,nebo delas vrcholovej,tak se prober! Kdyz umis poslouchat svy telo,pak je sport k nezaplaceni!

Jana

Super-potentní GM | 06.08.2015

http://zvedavec.org/komentare/2015/08/6541-vedci-biji-na-poplach-kvuli-super-potentnim-gm.htm

Re: Jana

Aien | 06.08.2015

http://www.zvedavec.org/vezkratce/10857/
V USA prošel zákon o tom, že se může utajit (nezveřejnit) obsah potravin- s TTIP by platil i v EU

kniha Vyživujíci tradice

Miki | 04.08.2015

čoskoro bude vydaná, kto pozná túto stránku www.vyzivujicitradice.cz alebo čaká na tuto knihu môže si o nej prečítať tu:
http://vyzivujicitradice.cz/2015/07/30/kniha-na-spadnuti/#&panel1-4

pomoc se žněmi

Aien | 03.08.2015

Kamarádka nasela 1/2 ha pšenice , která je geneticky neupravená, je to ta samá, která se pěstovala ještě ve starém Egyptě, červená. Je zralá, ale místní družstvo odřeklo slíbený kombajn (je to jejich politika získávání pozemků, malý zemědělec nemá na kombajn a nemá jak sklidit, tak jim pustí pozemky za pár kaček). Pšenice a pohanka je posekaná kosou (parta dobrovolníků-nadšenců), ale není ji čím vymlátit, tak hledáme mlátičku, nějakou malou, dřív si lidi přivydělávali pěstováním semínek květin a zeleniny a měli malé mlátičky, možná někomu stojí ve stodole. Vracet se až k cepu se nám nechce :). Nebo nějaký jiný nápad?

Re: pomoc se žněmi

proud | 19.08.2015

Je napad,uz jsi ho i povedela,tak nejak.Ten cep,nebo domodelo masinka.Dalsi reseni je spoluprace s jinou podobnou komunitou ktera ji ma a pujci.Pamatuj,jde hlavne o maximalni mozny osamostatnovani se a rucni mlaceni je i zdravej pohyb.Pak jsou na webu jeste ruzny bazary typu napr.Bazos.........Navic jeste jedna chycena idea,nekde jsem cetl ze taky neni spatny poridit si i domaci m lejnek,skladovat zrni a mlejt si az podle potreby,ne do zasoby.

Magia?

bosorecka | 02.08.2015

Chlapci a dievcata, zaujala ma staroslovanska/staroruska magia. Teda, nie magia, ako nieco vyvolavat, ale taka ta 'kuchynska', co sa praktikovavala kedysi po dedinach.
Mam na mysli take tie doma vyrabane amulety, ozdoby, babiky, vysivky, ritualy ... dalo by sa niekde dostat k nejakym zdrojom? Inak nez priamo od bosorky?

Aspon teda ja mam taku predstavu, ze kedysi sa 'bosorilo' v kazdom dome. Napriek tomu, ze Biblia vystriha pred carodejnikmi. ... Mam za to, ze su to pozostatky predkatolickych cias ... ze s prichodom katolikov sa iba pozmenili obrady, a miesto prislusneho boha sa pri zariekavani vola krestansky boh, Jezis a vsetci svati ...

Slo by sa k niecomu takemu dopatrat cez vedy?

Re: Magia?

Aien | 03.08.2015

Bosorilo sa :) Víš, že máš vždy zametat od východu k západu, abys pomáhala hladkému dění (životu) a nebrzdila ho ? Od toho máš metlu (nejen k létání :))

Re: Re: Magia?

bosorecka | 03.08.2015

No ja si uz pamatam len tolko, ze co chcem, aby ubudalo, mam robit na schode, a co chcem aby pribudalo, tak ked mesiac rastie.

Re: Magia?

stretnutie | 13.08.2015

Tiež si to myslím,že sa k nám postupne vrátia naše vlastné,pôvodné archetypy. Napríklad čakaj na Mokošu. Jej sila je v lesoch,stromoch,prírode.Problém je,že nám vygumovali pamäť a nasadili tam tie imitácie "abrahámavo,izákovo ,jakubovo semeno".

Jednoznačne,aj mňa to volá.-) domov,domov.

Re: Magia?

Aien | 21.08.2015

https://www.youtube.com/watch?v=_uSwE5Phrv8
jaké jsou znaky vědmy

komplex medicínsky expertný

Ivan | 31.07.2015

...nepoznáte náhodou niekto bližšie takýto aparát?... http://www.kme-kme.cz/cz/prezentace/

Re: komplex medicínsky expertný

Kolodej | 04.08.2015

Skúšal som u blízkeho riešiť parazity - niekde pri Lipt. Mikuláši sme boli na niečom podobnom. Ale - čo ti ja viem - všetky tieto zázračné veci mi prídu pofidérne. Ale nelámem nad tým palicu.
Problémom je, že neexistujú diagnostické metódy na parazity, kvasinky a plesne. Potom ti ostáva len hento.
Zvolil som inú cestu - rozvíjať zdravie - strava, príroda, slnko. Telo si poradí.

Re: Re: komplex medicínsky expertný

Aien | 04.08.2015

Existuje přístroj na zjišťování parazitů atd. Píše o tom Dr. Clarková ve svojí knížce. Je to nějaký generátor frekvencí, každý organismus má vlastní frekvenci, změří se frekvence třeba škrkavky (laboratorní preparát) a ta frekvence se pouští do těla, pokud jsou škrkavky přítomny tak se zesílí (rezonance). Pak se použije zapper na zničení (představuju si to tak, že ze zaperu se pouští stejná frekvence ale s větší amplitudou nebo se to poskládá, dostane se do rezonance se škrkavkou a roztrhá ji to).V organizmu jsou např. škrkavky v raných stadiích (mimo střeva), dál se nevyvíjí (nejsou ve svém prostředí) ale škodí. Tak třeba vzniká endometrióza (červíci roznesou buňky děložní sliznice do břišní dutiny)

Re: Re: Re: komplex medicínsky expertný

Kolodej | 04.08.2015

Áno, to je ono. Akurát je problém, že na parazity "zapper" nefunguje. Zapper "funguje" len na vírusy a baktérie.
Ja by som bol za ten zdravý životný štýl.

Re: Re: Re: Re: komplex medicínsky expertný

J. | 05.08.2015

Klasický zapper s pevnou frekvenciou zrejme nie, ale ak na ňom frekvenciu zmeníš podľa tabuľky z knihy Hulda Clark, tak by účinkovať mal. Ide len o to, že parazit nejakými dverami do organizmu prišiel a aj keď ho klepneš, tak dvere zostávajú stále otvorené. Bez adekvátnej zmeny životného smeru je to teda nekonečný boj.

Ale Hulda asi nešla úplne správnou cestou, keď tak záhadne zomrela - teda za predpokladu, že jej niekto na onen svet nepomohol. V podstate aj po prečítaní jej knihy som nadobudol pocit, že všetko škodí a treba žiť len v sterilnom prostredí, pričom aj vtedy sa treba raz mesačne odčervovať.

Videla nákazu úplne vo všetkom - kovy, plasty, oblečenie, farby, príbory, matrace, koberce, čistiace prostriedky a chemikálie dokonca aj v zavretej fľaši podľa nej škodia a musia byť skladované mimo domov. Taktiež voda v prírode je plná infekcií ktoré nás zabijú atď. - proste všetko je zlé a škodlivé, len niečo menej a niečo viac. Nemyslím si ale že by to v reále bolo až tak hrozné. Možno svoj výskum zbytočne hnala do extrému a nedokázala sa na problematiku pozrieť z inej strany.

Bolotov má úplne iný a oveľa lepší prístup - v tele vytvoriť také podmienky, aby telo samé odolalo každej nákaze, nech už je a bude akákoľvek. Pričom to čo tvrdí aj sám dokazuje svojou vitalitou v tak vysokom veku.

Re: Re: Re: Re: Re: komplex medicínsky expertný

Aien | 05.08.2015

Dr. Clarková to nevymyslela, navázala na práci nějakého německého doktora (jméno jsem zapomněla, taky skončil špatně) a taky Nikoly Tesly (taky skončil špatně). Ta její doporučení se týkají nemocných lidí, aby se mohli uzdravit. Zbavit se chemikálií doporučoval i rakouský léčitel Breuss , léčil rakovinu půstem a bylinami (taky jiné nemoci)-podstata je v tom umožnit tělu , aby se vyléčilo samo.

Re: Re: komplex medicínsky expertný

popolvár | 04.08.2015

ale existuje diagnostika aj na parazity, aj na plesne aj na kvasinky...

Re: Re: Re: komplex medicínsky expertný

Kolodej | 06.08.2015

Toto ma zaujíma. Aká diagnostika?

Re: Re: Re: Re: komplex medicínsky expertný

proud | 19.08.2015

Pani Blahova v Brne ma uspech s diagnostikou a neflaka to,v Praze je to prej zabity.Ale existuje naprosto prosta a jednoducha masinka ktera likviduje nejen parazity.Rikaji ji "godzilla",nekde niz je odkaz na sajtu,mimoradne vybornou,s alterntaivni medicinou a primo zkusenostma z praxe,se zdarama i nezdarama a vyjadrenim se k nim,nezaplatitelny!!! Ta godzilla je prostej zasobnik na 4 tuzkovy baterie po 1,5 voltu,hlavni kouzlo je DC proud ;-),kabel vyvedeme na kuchynsky obracecky,jednu plus,druhou minus,poridime dve zinky,na do kazdy jednu obracecku,lavurek na slanou vodu a muzeme po pulhodine denne konat :-),nejlepsi je od tepny k tepne,vyhnout se hlave,tedy mozku,a srdci.Podrobnosti i navod s obrazkama a zkusenosti jsou tam.

bezlepková strava

Aien | 27.07.2015

https://www.youtube.com/watch?v=f5cnG4Z9RI4&feature=youtu.be

cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

Aien | 22.07.2015

http://www.prokondici.cz/67/
už jsem tu o tom psala, funguje to, cvičím :)

Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

Koba | 01.08.2015

Diki. To vyzera velmi slubne.

Tu je video. Doktor Fukusuzuki od 02.25 min. sice neprestava heilovat ale to je jedno. Heil zdrava chrbtica!
https://youtu.be/-QUlEK8oYlY

Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

ADM | 02.08.2015

Aien, můžeš sem napsat tvé zkušenosti s tímto cvičením?

Mám rád čísla.

Díky

Re: Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

Aien | 03.08.2015

Snad si nemyslíš, že napíšu kolik mám v pase:). Mám po měsíci o 5 cm míň, ale ještě jsem vyřadila z jídelníčku pšenici, takže hubnu -4 kg. Není to trápení hladem, prostě jenom změníš jídelníček. Přečetla jsem knížku "Život bez pšenice" a zkusila jsem to, adaptační týden jsem se musela moc držet, ale už to jde samo. Jestli chcete, napíšu sem podstatu tohoto stravování (výcuc z knížky). K tomu cvičení: pořád to nevydržím 5 minut v kuse, takže si občas odpočinu. Zkuste taky variantu: stejné postavení rukou a nohou, ale pokrčené nohy a ruce-tato varianta podle mých pocitů rovná přednostně hrudní páteř tzn. kulatá záda.

Re: Re: Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

popolvár | 03.08.2015

...ale Aien, hod sem to císlo na ten osí driek...
tých 5 cm z pásu dole - myslím si,ze je to predovsetkým zásluhou toho cvicenia. Pri 4 kg váhy dole, by sa to az takto v páse neprejavilo.
Cvicím to tretí den - trocha sa mi to zdá prehnané na bedrovú lordózu, ale uvidíme. Cvicím to na zemi, (nie na posteli ako vo videu - vidím, ze aj tam mali problém s polohou rúk) - skrut predlakí a zápästí zatial nepustí...
Na gulatý chrbát - ty píses pokrcenú polohu koncatín, na konci videa som vsak postrehol posunutie uteráka pod hrudný kôs...
Mne sa ohladom chrbta osvedcuje toto:
Лечение межпозвоночных грыж. Часть 1
http://www.youtube.com/watch?v=MNR427Nyc6Y
Лечение позвоночника. Часть 2 (mastershiva.ru).wmv
http://www.youtube.com/watch?v=MjyzVxKAPOE
йога для спины часть третья
http://www.youtube.com/watch?v=8v0P8WipEDM

Ten výcuc o psenici napís a uved aj pôvodný zdroj.
U mna, co sa stravy týka, zatial okrem umelín nic extra nevynechávam, ale snazím sa jest jednoducho, t.j. strava má byt pestrá a bohatá - ale nie na jednom tanieri! a sezónne a domorodo - z co najblizsieho okolia a zásadne nic z juznej pologule. Nie dogmaticky praktizujem pozvolna delenú stravu - nemiesam skroby a bielkoviny (aj ked obcas to porusím - proste neznásilnujem sa). Vzdy som mal dobrý zalúdok a trávenie, ale aj tak po cca roku delenej stravy môzem za seba prehlásit: je zdravsia, clovek aj ked zje tazsie strávitelné jedlo, ak vzájomne nepomiesa skroby s bielkovinami, tak v podstate tráviaci proces neregistruje (ziadny pocit tazkého zalúdka a syndróm nedelného obeda). Telo nevyzaduje oddych na trávenie, ale aj s plným zalúdkom je pri sile, energeticky nevystavený trávením a schopný okamzite pracovného výkonu aj po jedle. A meditacne upravujem (cistím a následne obohacujem) jedlo pred konzumáciou.

Re: Re: Re: Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

Aien | 04.08.2015

S tou bederní lordózou máš pravdu, to mi taky nesedí. Ručník jsem vyhodila, lordózy mám dost svojí :)Ty joginský videa jsou dobrý, ale většina lidí se na to vykašle, tento jediný cvik by mohl a měl cvičit každý i když se o jogu nezajímá. Výcuc napíšu, ale chvíli mi to bude trvat, abych nepsala blbiny z hlavy, musím si listovat knížkou.

Re: Re: Re: Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

ADM | 04.08.2015

Předpokládám, že mícháním "škrobů s bílkovinami" narážiš na míchání polysacharidů s bílkovinami (nebo karbohydrátů celkově?).

Takže nejíš brambory, knedlíky a ani pečivo k masu, resp. rybám/popř. mléčným výrobkům (ale ani např. jídla jako těstoviny s tvarohem, či kynuté knedlíky)?

Jednou jsem v diskusi nebo u nějakého článku zaregistroval zajímavý názor - v létě spíše rostlivná strava, v zimě masitá - tedy podle podmínek. Lidský organismus přeci jenom nejspíše nefunguje během všech 4 ročních období stejně, ikdyž bychom to chtěli.

Řekl bych, že se stravou je to velmi individuální. Základem bude ale jíst jídlo, které je jednoduché - CELISTVÉ - ve smyslu zpracování. Mám hlad, dám si jablko a ne tatranku. Mám chuť na něco sladké - kousek chleba z lokální pekárny, trochu másla a med od souseda apod.

Všiml jsem si u sebe problému s vodou, dříve to tak nebylo. Pokud piju někde jinde, než v nejbližím okolí mého bydliště, tak s tím mám velký problém. Nesouvisí to s trávením, to je v pořádku, ale s "hlavou", kdy mimo domov je to dle mě prostě kentus a nejsem schopen se jakoby napít tak, jako doma. Přírodních studánek, čistých říček daleko od aglomerací se to netýká.

Aien, díky za odpověď. Co se toho cviku týče, zatím jsem neviděl video, kde by nebyla žena.

Re: Re: Re: Re: Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

popolvár | 04.08.2015

áno, mám na mysli polysacharidy, ale pre laicku verejnost som radsej zvolil skroby.
Zvyknem to jednoducho vysvetlovat na pecenej kacke s kapustou a loksami. "na obed si daj kacku s kapustou a na veceru lokse s kapustou. Ale nikdy nie kacku s loksami!"

ad. testoviny s tvarohom a pod. - písal som, ze obcas porusím zásadu delenej stravy... a pri haluskách s tvarohom, ci bryndzou velmi rád...
ad strava v súlade s rocným obdobím - podrobne to má rozpracované ajurvédska výziva. V zime potrebuje telo zahrievacie potraviny, t.j. okyslujúce (patria k nim najmä mäsá, ale aj obilné kase, skorica, stiplavé jedlá...); v lete naopak ochladzujúce, t.j. zásadité (zeleninové saláty najmä uhorky, zelený salát, sezónne ovocie najmä melóny a pod.) Je to vseobecné pravidlo, ale kazdý jedinec je nastavený v danom momente individuálne podla vnútorného stavu jeho organizmu, rovnováhy elementov v nom a pod. Ja napr. na to pouzívam u klientov pri prvej masázi testovanie éterickým olejom z mäty. Ona harmonizuje, a aj ked v prvom momente chladí, tak do pol hodiny preukáze, co kto potrebuje - niekoho zahrieva, niekoho este stále chladí...

Re: Re: Re: Re: Re: cvičení na narovnání zad a zmenšení pasu

proud | 19.08.2015

"zajímavý názor - v létě spíše rostlinná strava, v zimě masitá - tedy podle podmínek. Lidský organismus přeci jenom nejspíše nefunguje během všech 4 ročních období stejně, ikdyž bychom to chtěli.".....spravnej nazor. K tomu masu,nejvetsi pitomost je jist k nemu testoviny,jakykoliv,brambory nevadej,to je zelenina.K masu totiz jedine zeleninu!S testovinama ho netravime,ale vyhnivame.

nádherné fotky přírody

Aien | 15.07.2015

sibiřská růže
https://www.facebook.com/biorussia/photos/a.199844273370654.45294.177027625652319/954859191202488/?type=1&fref=nf
klikněte si na album-nádhera

Lavyl auricim

Aien | 14.07.2015

http://lavylite.webnode.cz/lavylites/
Vyzkoušela jsem to na podebraný zub ( bolelo od ucha po uzliny na krku)jinak by mi ho zubař vytrhl. Je to zázrak!
Popolváre je to to ono?

Re: Lavyl auricim

Aien | 14.07.2015

oprava Lavyl auricum

Re: Re: Lavyl auricim

popolvár | 14.07.2015

áno, ale do ústnej dutiny lepsie je pouzit Lavyl 32. Ten pouzívas namiesto zubnej pasty - rozpústa zubné kamene, bráni ich tvorbe a tvrbe povlakom, lieci dasná aj paradentózu vo vysokom stádiu. Zuby zosvetluje a rozjasnuje. Uz po 2 dnoch más zuby ako po profesionálnom lestení zubov v ordinácii. Takisto je to rýchly pomocník pri aftoch, zápaloch, laryngitíde, angíne...
lavyl auricum pouzívaj na rany, popáleniny, postípania, bolesti...

Re: Re: Re: Lavyl auricim

Aien | 15.07.2015

Prosím, existují stránky ve slovenštině s těmito informacemi? Na českých toho moc není.

Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

Liba | 15.07.2015

To je záměr, firma nechce reklamu na netu, pošlete mi e-mail, zašlu více info. vi.s@seznam.cz

Re: Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

kronek | 29.07.2015

MLM nechce na netu hlavně bratrské ceny :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

Liba | 31.07.2015

Nevíte, o čem mluvíte.....

Re: Re: Re: Lavyl auricim

.T | 15.07.2015

Vau. Ten Lavyl 32 je presne to čo by som potreboval. Zháňali ste to s tejto stránky, lebo vyzerá jak keby bola len napol dokončená . . .

Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

Aien | 16.07.2015

Na Slovensku se tím zabývá Popolvár, napiš mail, třeba ti odepíše.

Re: Re: Re: Lavyl auricim

Laura | 26.07.2015

Popolvár, vedel by si mi dať link na overnú stránku, kde by sa ten Lavyl 32 dal kúpiť.

Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

Liba | 27.07.2015

Po registraci můžete nakupovat, jedno zda ČR nebo SR
www.libuse.lavylites.com/assort/net/welcome.php

Re: Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

Laura | 30.07.2015

Vďaka, pozriem na to :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lavyl auricim

Liba | 31.07.2015

Pošlete mi e-mail, zašlu informace.

zahrada v horku

Aien | 30.06.2015

https://www.youtube.com/watch?v=MEITvnsiR_g
Proude, zkus prosím napsat o čem je řeč. :) Ti američani vůbec neumí mluvit anglicky :)
Je tam víc videí s touto paní (zahradničení pro přežití -survival gardening)

Re: zahrada v horku

Aien | 30.06.2015

https://www.youtube.com/watch?v=2SuBT7SukdI
kompost -žížaly

Re: zahrada v horku

Jekaterina Jeva | 01.07.2015

Aien, toto video je o tom, ake rastliny rastu v zahrade aj v takom teple ako 38 stupnov Celsius a viac po dlhsiu dobu (ona tam hovori, ze v Texase bolo tak okolo 60 dni). Ona hovori o survival gardening v zmysle horuceho pocasia, nie v zmysle prezitia ako takeho. Takze tie rastliny, ktore tam ona spomina, rastu dobre aj pri extremnych teplotach. Myslim, ze taketo extremne dlhodobe teploty v Cechach zatial nehrozia.

Re: Re: zahrada v horku

Aien | 01.07.2015

Dík za upřesnění. Loni bylo podobné počasí, teda ne tak vedro, ale sucho, od dubna do října jen pár deštíků na spláchnutí prachu. Letos to vypadá podobně (ne všude, tady je srážkový stín). Ta paní tam má víc videí a řeší jak se uživit sám.

Re: Re: Re: zahrada v horku

Jekaterina Jeva | 02.07.2015

Ked som pozerala na to video vsimla som si, ze robi take iste gesto rukami ako Merkel...Osobne si myslim, ze v Cechach a na Slovensku mame vela sikovnych ludi s dobrymi skusenostami, ktori mozu pomoct radami pre nasich zahradkarov. Mozno, ze aj ta pani by sa od nich mohla priucit ... Vela zahranicnych delegacii len pozeralo, ako hospodarili v Slusoviciach...

Re: Re: Re: Re: zahrada v horku

Aien | 02.07.2015

Jo, taky na ruských stránkách se dá lecos najít, co se k nám hodí víc. Dřív jsem dost takových věcí přeložila z Perunica.ru, ještě se to tu někde dá najít. Ale dozvěděla jsem se z toho videa např. že kana je jedlá (cana-lili tomu říká), kany se mi dost rozrostly a půlku jsem jich vyhodila (hlízy se na zimu vykopou a uskladní ve sklepě), kdybych to věděla, mohla jsem je zkrmit rodince.

Re: Re: Re: Re: Re: zahrada v horku

Jekaterina Jeva | 02.07.2015

Tiez tam hovori o merlík bílý, ze ho robi ako spenat (neviem,ako robia spenat v amerike, ale pravdepodobne nie ako privarok, lebo take nieco anglo-saska kuchyna na nestastie nepozna). Potom osoka (nutsedge), ze sa daju jest akoze oriesky, ked sa vykope zo zeme, Este hovori, ze sa daju jest korene kaly (canna lilly) a bamboo.

Re: Re: zahrada v horku

J. | 03.07.2015

Príde mi jednoduchšie v extrémnom horku pestovať pod stromom. Listy stromov sú super ochrana pred prudkým slnkom.

Tu je zaujímavý web o našich jedlých burinách aj s fotkami:
http://www.2012rok.sk/wp/strava-a-ocista/22978-jedle-rastliny-jarej-prirody

duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

Aien | 22.06.2015

http://www.ezopress.sk/2013/10/vedci-vyfotografovali-lidskou-dusi-jak-opousti-telo/

Re: duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

proud | 22.06.2015

...........jestli je to duse.........

Re: Re: duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

Vlk | 24.06.2015

věčný skeptik Proud :-)

Re: Re: Re: duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

proud | 24.06.2015

No mozna,ale me by vazne zajimalo co to vyfotili:-)

Re: duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

ADM | 27.06.2015

To mi připomnělo film "21 grams".

Když člověk zemře, jeho tělesná hmotnost okamžitě klesne o 21 gramů.

Re: Re: duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

proud | 28.06.2015

Na co vsechno jdou ty gramy rozlozit? Vzduch,napriklad,kolik ze litru vdechneme pri normalnim dejchani naraz?Koik to da gramu,nevim.Nejak me krome ducha nenapada nic jinyho,a duch,duse,jsou jemnohmotny zalezitosti....navic kdovi kde vlastne jsou,vzdyt i ten mozek je vlastne jen vysilac a prijimac,ve velky mire,ovsem zrejme velkokapacitni .

Re: Re: duše opouští tělo- vyfotili pomocí Kirilianovy fotografie

Kdyby o 22 gramu | 07.07.2015

to by bylo neco.....ale o 21...to není o čem....

O Oleji.

proud | 20.06.2015

Nejakou dobu jsem ted sledoval tanec kolem jedlejch oleju.Rafinovany,nerafinovany,jak dlouho vydrzej,zdravi atd. a vysla mi zajimava vec,vyjadrete se k meymu zaveru: Je jedno o jakej olej se jedna,repka,slunecnice,kokos atd.,paklize si ho za studena presovanej udelas doma sam podle potreby cerstvej! A tak jsem hledal domaci rucni press a nasel.Jenze nejvyhodnejsi kolem 109$,nechavam si ji poslat,myslim ze se to na zdravi i tak vyplati.

Re: O Oleji.

proud | 20.06.2015

Domnivam se totiz,ze prave oleje a ona bolotovova domaci kvasena zelenina a cerveny vino je jisty vychodisko z dnesniho civilizacniho pruseru.

Re: Re: O Oleji.

proud | 20.06.2015

Kdyz k tomu prihodim "godxillu",HCL a koloidni stribro plus par bylinkovejch extraktu(cesnek,brusinka),rekl bych ze je hotovo,sotva je potreba vic,krome pohybu,samozrejme.

Re: Re: Re: O Oleji.

proud | 20.06.2015

oprava: "godzillu"....jedna se o stejnosmernej proud ziskanej ze 4, 1,5 voltovejch baterii a prikladani elektrod na telo.

Re: O Oleji.

J. | 20.06.2015

Tento si pozeral?

http://www.kluboz.cz/kluboz/eshop/6-1-RUCNI-LIS-NA-VYROBU-OLEJE

Bolotov píše, že rastlinné oleje v tele oxidujú a škodia. Pre zdravé srdce, cievy, obličky a pečeň treba sádlo a maslo.

Při léčení srdce se vyvarujte používání rostlinných tuků. Jde o to, že ty se okysličují jak na vzduchu, tak i v těle člověka a proměňují se ve fermež. Fermež je toxická nejen pro ledviny a játra, ale také pro celý kardiovaskulární systém. Je dobrá pro ředění barev, ne však pro výživu těla nebo pro smažení ryb, brambor, placek, koblih atd. Veškerou stravu můžeme smažit na vepřovém sádle nebo na přepuštěném másle, které dobře osolíme.

Re: Re: O Oleji.

proud | 20.06.2015

Dobrej postreh! A vyplyva z toho ze je jedno jakej rostlinnej,jestli je v tom smeru stejnej za studena lisovanej,nebo rafinovanej? V tom plavu. Tohle jsi cetl? uloz.to/xHiRwckU/olej-z-cerneho-kminu-zlato-faraonu-pdf , jako priklad?

Re: Re: Re: O Oleji.

J. | 21.06.2015

spomína rostlinné oleje a obzvlášť rafinované

Jen se podívejte, čím láduje svůj žaludek současný člověk. Již nejednou jsem říkal, že konzumovat fermež je nebezpečné, je to velmi silný karcinogen. Čtenář možná namítne, že lidé fermež nekonzumují. Avšak já se vás zeptám: co jsou rostlinné oleje, obzvlášť rafinované? Je to typická fermež. Jsou to žlučopudné mastné kyseliny, které se ve skutečnosti velmi podobají zásadám. Nicméně všichni dietologové stále opakují: Konzumujte více oleje..." Už nemluvě o Paulu Braggovi, který ve své knize Zázrak hladovění označil sůl za bílou smrt lidstva. Dle mého názoru toto tvrzení je do takové míry komické, že se více podobá úmyslné dezinformaci.

Re: Re: Re: Re: O Oleji.

proud | 21.06.2015

Tak jinak:-),co je rostlinnej za studena lisovanej olej vlastne zac? Neni to nic jin yho nez vylisovana stava ze semen rostlin,tedy plodu.A my jsme svym puvodem podle stavby naseho traveni co?Plodozravci!!! Takze jestli to Bolotov nahodou nemysli tak,ze kazdej umelej olej,nebo rafinovanej olej je spatnej! K nim se radi i sice za studena lisovanej olej,ale pouzitej treba ke smazeni,tudiz dodatecne vlastne rafinovanej a tudiz premenenej na jed? Potoze za studena lisovany ,cerstvy oleje se odpradavna za studena pouzivaji jako leky! Sul je zdrava,stejne jako kafe,vajicka,mliko.....a pritom se taky tvrdilo jak je to skodlivy.Ovsem zase rozeznavame onu pravou sul,ono nepasterizovany mliko a ony domaci vajicka......

Re: Re: Re: Re: Re: O Oleji.

J. | 21.06.2015

Rastlinné oleje veľmi rýchlo oxidujú a žluknú. O tom píše Bolotov. Aj keď sme plodožravci, tak odšťavené ovocie vo vysokých dávkach škodí, lebo dáš do seba cukry ale už k nim nedáš potrebnú vlákninu, ktorá spomaľuje ich vstrebávanie. Ak chceš byť plodožravec tak treba jesť celý plod, nie vybrať si z neho len jednu zložku a tou sa predávkovať, pričom zvyšnú vlákninu zahodíš. Každá zložka v plode má nejakú funkciu.

Lyžička nejakého vzácneho a super zdravého ľanového alebo dyňového oleja raz za čas asi neuškodí, ale väčšina do seba leje 5 litrovky akciového slnečnicového oleja.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O Oleji.

proud | 21.06.2015

Jj,souhlas.A uz jsme na to prisli:-),"Rastlinné oleje veľmi rýchlo oxidujú a žluknú","ale väčšina do seba leje 5 litrovky akciového slnečnicového oleja",to je to co skodi,o rafinovanejch ani nemusime mluvit.
Da se rict,ze to muzeme shrnout. Olej jako lek,po lzickach,nebo ve studeny kuchyni(salaty),cerstve lisovanej za studena je fajn. Kazdej jinej skodi,ve velkym mnozstvi skodi kazdej,stejny jako predavkovani lekama.Ne nadarmo se rika obecne,"ceho je prilis,vsechno skodi".

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O Oleji.

Aien | 24.06.2015

Když se podíváme do pravěku (a naše zažívání se tak moc nezměnilo)-člověk k rostlinným olejům v přírodě nepřišel, našel nějaká semena, který schroupal, ale větší množství tuku získal jen, když ulovil nějaký tlustý zvíře-přežral se (protože neuměl zavařovat ani udit) a pak zase jedl semínka a plody, což ještě záviselo na ročním období. Má to ještě jeden aspekt-rostliny si vyvinuly obranné látky (pesticidy) aby jim hmyzáci a jiní nežrali dětičky (semínka), takže semena nebudou nejzdravější (ani olej z nich)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>