Níže se nachází archiv pro čtení, diskuse přesunuta na www.vodaksb.eu/diskuse

Diskuse

Re: Re: ...

Petr H. | 23.06.2012

Ano, autor je z židovské rodiny, což leccos napoví :). Ale teď ke knížce, kdysi jsem ji četl, po hlubším zamyšlení ji ale odložil. Propaguje hlavně materiální sobecké požitkážství, proti čemuž se já snažím čelit. Je to v hodně věcí proti mýmu svědomí a přesvědčení. Pozornému čtenáři ale neuniknou drobečky, opravdu jen malé drobečky, zajímavých myšlenek. Kniha vyloženě zapadá do konceptu NWO, kdy EGO a sobecké požitkářství je stavěno nad vše ostatní.

Re: Re: Re: ...

slav | 23.06.2012

viem, že bol žid, ale !jehovovi! to tam pekne nakladá.

Re: Re: Re: Re: ...

Varg | 23.06.2012

Žid je žid. Bude plivat i po svém otci, když mu to vynese balík. Něco zajímavého tam asi bude, ale já už si to moc nepamatuju. Asi to bude tak, jak psal Petr H. Je to dost o materiálním požitku. Tak nějak mi připadá, že o tom satanismus je. I když satanismus se dá asi vyložit různě.

Re: Re: Re: Re: Re: ...

slav | 23.06.2012

dobre si to napísal, ten začiatok :) Je to o hmote, ale na základe toho, že tento hmotný svet je teraz našou realitou, tak prečo si to neužiť? - tak som to pochopil. Na druhej strane však prospech na úkor druhých a akékoľvek obete (okrem obetovania svojej vlastnej energie) sú neprípustné - čo nie je prípad sioniluminátskych rituálov. Mňa zaujíma, či satan znamená len niečo ako odporca, alebo je to meno skutočnej bytosti.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Hibern | 23.06.2012

Ohľadom satana je to dosť zmätené. Lucifer ako nositeľ svetla (tiež aj Prométeus) vraj má byť ľudstvu na osoh, keď nám prináša rôzne technológie na uľahčenie života. Záleží od konkrétneho jedinca, či použije napr. nôž ako nástroj na prípravu jedla alebo ako zbraň. Alebo atómovú energiu.
Niektorí autori upozorňujú na rozdiel medzi Svetlonošom, nositeľom poznania a Diablom ako proncípu číreho zla. Osobne na perzonifikáciu Diabla neverím a považujem to len za prejavy duality s príklonom len na jednu stranu a naše (pod)vedomé inklinovanie k negatívnej stránke. Podľa duchovných náuk treba tieto energie držať v rovnováhe.
Ak satanisti píšu, že naša realita je hmotná, tak s tým rozhodne nesúhlasím, nakoľko náš základ ako bytostí je v duchovne, a je to len a len naša nedokonalosť, neochota a lenivosť, pracovať na sebe a "rozpamätať" sa na skutočný stav vecí.
Ale keď ten "šťavnatý rezeň" (z filmu Matrix) je predsa tak chutný, že?:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

Varg | 23.06.2012

S tím se dá souhlasit. I s tím, že je to zmatené. Ve skutečnosti ani nevím, kdo z těch mnoha sekt hlásících se k satanismu je "true satanista". Pokud se má jednat o ztělesnění zla v destruktivním slova smyslu, pak je pro mě satan jehova a satanisti jsou židi. Dávám si i do spojitosti s židama číslo 666. Takový věci jsou rozebírány v mnoha těch prokřesťanských knihách ze spiknuti proti církvi a lidstvu, ale i ve Vargsmalu od Varga Vikernese. Otázka však je, do jaké míry je to pravda. Ale nevím jak staré je slovo Satan. Pokud s tím přišli poprvé až křesťani, pak to může být jen něco, co je v rozporu s křesťanstvím, tudíš to můžu být i já :-)

Jak byl zabit N.V.Levašov?

nina | 22.06.2012

http://ru-an.info/news_content.php?id=1632

Anna Sčeglova

(kráceno překladatelem)

Činnost N.V.Levašova byla velmi nebezpečná pro parazity,ataky proti němu se vedly desítky let,ale nebyly úspěšný. Proč se jím to přece povedlo?

Bylo vyvinuta nová biologická(genetická) zbraň- virus, prováděcí destrukci DNK,orgánů a systému celého organizmu.Virus byl vyvinut jen pro N.L. s použitím vzorku jeho vlastní krve,kterou měly z dob jeho života v USA. Tento virus není nebezpečný pro ostatní lidi.

Po skončení únorového setkání N.L.se čtenáři, o proti ustáleným pravidlům,N.L. obstoupila hromada lidi. Jak později bylo ustanoveno, jejích oděv byl osprchován pravě těmto virem. N.V. vbrzku pocítil slabost a pochopil, že vrazi ne spaly. Povedlo se mu znovu aktivovat práci svého organizmu,ale ukázalo se, že to nebyla jediná zbraň.

Ve stejnou dobu kolem jeho domu stálé parkovalo několik aut s kouřovými skly a zařízením,které nepřetržitě vysílalo mocné záření (paprsky). Později toto zařízení bylo umístěno do sousedících bytů, které byly najednou volné.Současně také probíhalo ozařování ze sputniku.Neutuchající ataky šly ze všech stran.

Nikolaj Viktorovič stálé byl schopen rehabilitace a stavení nových způsobu ochran.Kromě toho on ni na minutu nezastavoval svoji práci,pomáhal všem,kdo ho vyhledal s prosbou o pomoc(p.p. prý pracoval až 10hod denně i na telefon) a také pokračoval v psaní. A když jednou k ránu přece jen usnul, zabijáci využily tento moment,atakovaly jeho mozek a ochromily jeho nervový systém.

Jeho podstata nemohla se vrátit do těla a on byl fakticky mrtev 15min.A přesto N.V. znovu vše spravil a vrátil se v tělo.A situace se neměnila do začátku června.

Po neutralizaci virů do krve se dostávalo ohromné množství toxinů, krev houstla a vytvářela trombony. 11.června utrhnutý trombon ucpal plicní arterii.Lékaři vědí, že potom nastupuje rychle smrt. Avšak N.V. zůstával živý,ale podle pomocnice potřeboval pomoc lékaře. A zde nastávají průtahy a komplikace ze strany zdravotníků.Poslední minuty života v reanimaci nikdo z blízkých nebyl přítomen u N.V. Po nějaké době bylo lékařem lhostejně oznámeno, že pacient umřel a že nic nestihly udělat.

Poté vracejí se domu, jsme z nějakého důvodu byly naprosto jistí že jen tak jednoduše by se nenechal zabit (rozpustit nějaký trombon a zůstat žit pro něho nebylo problémem) a že on sám se rozhodl odejít ze svého fyzického těla, aby neutrácel množství sil a času na opravu těla, a bude pokračovat bitvu na jiné úrovní.

On vždy říkal, že možnosti Člověka jsou bez hranic! On zanechal nám VĚDĚNÍ a ukázal nám cestu,on naučil nás se nebát, milovat a radovat se. Teď je řada na nás. Pokud jsme spolu jsme sila!

Světlá památka Velikému Člověku a Vojínu Světa Nikolaji Viktoroviči Levašovu a jeho ženě a spolubojovnice Světlaně!

Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Karla | 22.06.2012

Pomalu se k tomu poznání o možnostech člověka bez hranic dostává i biologie. Naše pozemská těla jsou stvořena inteligencí jako schránka pro podstatu. Ten dokument je hodně zajímavý.

http://www.youtube.com/watch?v=G6InPknQYcs

Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Marek | 24.06.2012

Přečtěte si Klíč od Brány ráje ( www.irsa.szm.com ), uvidíte, že není třeba stále omílat biblické pravdy, že my Slované a Evropané jsme měli také vlastní kulturu, která byla mnohem normálnější, než to, co nám sem nanosili Cyril s Metodějem.

Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Ivan | 24.06.2012

...nemáš niekde link na "pdf"?....

Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Marek | 24.06.2012

Ale tohle jsem nepsal jááááááááááá :-((((

Kdo pak se tu za mě vydává

Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

nina | 23.06.2012

Ivanku,

všechna scifi pro malé i dospělé lidi jednou se zrealizuji a pak
lidi to berou jako obyčejnou každodenní záležitost,ale než k tomu
dospějeme tady v 3D je potřeba ČAS na evoluční vývoj. I o tom NL hloubal ve svých knihách.

Před 50lety věta z pohádky, "sezame otevři se" a skála se otevřela,
byla braná jako z oblasti fantastiky. Dnes je to běžná záležitost
nejen v super -hyper obchodech, ale třeba u naších vlastních
garážových vrat, a při tom ani se nemusí nic říkat, jen zmáčknout
potřebný knoflík.

Před 20lety jsme neznaly mobily, internet ani skype, ale dnes
většina lidi to bravurně používá, aniž by znala mechanizmus,který
umožňuje jejích fungování.

I dnes je situace taková,že spousta lidi nechce vidět ani nevěří v
existenci chemtrailes, škodlivosti očkování, záměrným druhotným
negativním účinkům léků a td...

Některé, spíše většina, neznají ani je nezajímá smysl existence
člověka na zemi,a pokud uslyší o záměru některých "lidi" zredukovat
lidstvo na planetě na 500mil., tak bud upřimně kulí oči a nebo tlučou prstem na čelo, prý PROČ a KDO by to chtěl? Nevnímají odpudivost
zvracenost, když lidi se zabíjejí navzájem ještě i v současné
"osvícené" době, a to nemluvím o stavu morálky lidi ve vládě,který
nemají žádnou osvícenou vizi,kromě vlastního bohatnutí.

Neříkám,že všemu,co je napsáno o smrti NL každý musí uvěřit. Ne každý
však čte RU-AN a umí rusky. Dotazovaly se mě lidi o přičině smrti.
Čekala jsem až se zveřejní podrobností.Určitým způsobem jsem chtěla podat důkaz i osobě,která mi sdělila své vidění obrazu o zajetí v chapadlech světlé duši. O tom jsem už psala, a vlastně se potvrdily
se i mé obavy,že mu zaútočily na mozek a tedy, že i má intuice a
dotaz byly oprávněny.

O ženské intuice velmi dobře napsal Baudyš,ml. a za to mu patři můj dík a obdiv.
zde http://baudysjr.blog.respekt.ihned.cz/c1-56203160-a-co-ocekavate-od-sebe-vy
uvádím jen část
Civilizace postavená na intuici

To všechno, o čem píši výše, vychází z poznaní, že jsme naši
civilizaci postavili na pilířích strachu. Náboženství = strach,
policie = strach, armáda = strach, náčelník zvaný prezident =
strach, zákony a soudy = strach, banky = strach, pojišťovny =
strach, nemocnice = strach, kárná zařízení zvané školy = strach.
Výzkumy veřejného mínění = strach. Reklama a marketing = strach.
Média a film = strach. Patentovací právo = strach.
To všechno jsme vytvořili my muži, po většině odpojení od intuice,
zdatní v agresi a spoléhající se na náš rozum. Rozum = strach.
Zatímco ženy se věnovaly deklasovaným oborům zvaným děti, jídlo a úklid. Proto také jakožto muži přicházíme na konec svých možností.
Asi tak jako Bridget Jonesová: S rozumem v koncích. O většině mužů ve veřejném sektoru, o většině úctyhodných mužů na čele mnoha oborů je těžké se domnívat něco jiného, než že se změnili v naprosto
vyčerpané oběti sami sebe. Učíme se od našich či jiných žen, jak
vůbec obstát sami před sebou, jak pochopit a přijmout sebe sama, jak
to v tomto labyrintu vůbec fyzicky přežít. A nenápadně vzniká
civilizace nová, postavená na intuici. Či chcete-li, přímém zření
srdce

Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Marek | 23.06.2012

Děvče má š pravdu, nejenom že se mění energie, ale přeměňuje se půsebení mužské na ženskou, ta která převládá a udává směr. Když si muž uvědomí že je sice hlava rodiny, ale leží pevně na krku ( ženě ) tak se nám všem velice usnadní pozice a vyčistí vzduch

Mějte se přátelé

Re: Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Daniela I. | 24.06.2012

:-)))

Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Hox | 23.06.2012

chtěl jsem napsat něco podobného, Ivan mě předběhl. Když vidím, jaké svatořečení se rozběhlo na ruanu, jsem rád, že už se toho neúčastním.

Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

lev | 23.06.2012

A čeho jsi součástí teď?

Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Hox | 23.06.2012

to je opravdu hloupá otázka

Re: Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

lev | 24.06.2012

neřekl bych

Re: Re: Re: Re: Re: Jak byl zabit N.V.Levašov?

Hox | 25.06.2012

řekl bych

záhadný poloostrov Kola ( Rusko )

Jarilo | 22.06.2012

http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/5051-co-hledal-ernst-muldasev-na-poloostrove-kola/

na konci článku je zmienka o podzemných priestoroch, na Kole ( presnejšie pod Kolou ) je pravdepodobne podzemná základňa podobná tej v meste Dulce ( USA ), základňa bola náhodou objavená tímom vedcov - Kolský supervrt:
http://www.youtube.com/watch?v=SHbyRkklIhg

Re: záhadný poloostrov Kola ( Rusko )

Marek | 22.06.2012

O práci Muldaševa píše Jan van Helsing v knize Ruce pryč od této knihy. Doporučuji přečíst je tam toho podstatně více přátelé.

Re: Re: záhadný poloostrov Kola ( Rusko )

Hibern | 23.06.2012

Konečne som sa vrhol na toho van Helsinga, mám 2/3 za sebou a fakt zejrám. Množstvo pekne usporiadaných (aj nových) informácií, môžem len odporúčať. Síce spomína Hyperboreu na južnom póle, o Slovanoch tiež ani ň, ale najmä pre rádových ľudí, ktorí čerpajú len z médií, to môže byť bombová kniha. Len či to budú čítať...
Tá kniha by si možno zaslúžila širšiu diskusiu.

Re: Re: Re: záhadný poloostrov Kola ( Rusko )

Marek | 23.06.2012

Souhlasím, o slovanech nic nepíše, ale píše o starých civilizacích, není důležité kdo a jak to nazývá, ale že se spousta na sobě nezávislých lidí sejdou na tom samém, Jinak musím doporučit i knihu KDO SE BOJÍ SMRTI od toho samého autora, musím říci, že mi to přijde o kapánek lepší
Mějte se přátelé

Re: Ešte van Helsing

Hibern | 24.06.2012

Tak som to dočítal a mám z toho fakt fajn feeling, pocit. Začal na spôsob Denikena, pokračoval sťaby duchovná autorita, karma, nirvána, a ukončil to a lá "ako byť bohatý a zdravý" na spôsob filmu Secret.

Zaujali ma slová od Ariana, narodeného v nemeckej rodine v Strednej Amerike, keď spomína Bohov Svetla a pri duchovnej práci mu pomáhajú urastené blonďaté modrooké postavy typu Odina či Thora a tiež vraví niečo ako, že (my) potomkovia Pra Stvoriteľa menom Ur sú nie jeho otroci a služobníci ale deti, slobodné a hrdé.

Autor tiež vyvetľuje prečo nemôže byť dovolené (zatiaľ) masové rozšírenie lacnej energie, zamestnanci v energetických spoločnostiach by po strate zamestnania spôsobili chaos v celej spoločnosti. A žiaľ toto je zásadný problém drvivej väčšiny nás (vrátane mňa), čo by sme robili keby sme náhle mali dostatok voľného času?

Van Helsing sa mi javí ako človek s prehľadom, úprimným srdcom a snahou povedať ľuďom ako z blata von. Hodno četby, prisámvačku.

Re: Re: Re: Re: záhadný poloostrov Kola ( Rusko )

Jarilo | 24.06.2012

Bojíte sa smrti odporúčam tiež, zaujímava kniha :)

Re: Re: Re: Re: Re: záhadný poloostrov Kola ( Rusko )

Marek | 24.06.2012

Na interneru je ještě jedna kniha ke stažení

http://www.uloz.to/xujvcPZ/jan-van-helsing-tajne-spolecnosti-ii-pdf

Ještě jsem to nečetl, ale opravdu přátelé kdo může ať si přečte tohoto autora. Škoda že není přeloženo více knih.

Bojíte sa smrti

Hibern | 25.06.2012

ešte asi nie je voľne k stiahnutiu? bo som nenašiel...

Re: Bojíte sa smrti

Jarilo | 25.06.2012

Bojite sa smrti ešte asi nie, ale toto by mohla byť vhodna alternativa :) - http://uloz.to/x24pJLw/kenneth-20ring-20-20posolstvo-20svetla-pdf

Kolik ruských občanů je připraveno bránit vlast

Hibern | 22.06.2012

http://czech.ruvr.ru/2012_06_22/78962989/

Dnes se ve všech ruských regionech konají pietní akce na památku 71 výročí zahájení Velké Vlastenecké války.
Sociologové Levada-centra chtěli zjistit, kolik ruských občanů je dnes připraveno bránit vlast v případě války.
Obraz vznikl následující: na frontu po obdržení povolání by šlo 23% respondentů, jako dobrovolníci 21%, 19% by chtělo vycestovat do bezpečné země, 20% nedokázalo na tuto otázku odpovědět, dalších 26% prohlásilo, že nemohou být povoláni.

Už som o tom uvažoval, osobne dvíham svojou maličkosťou tých 21%, veď čo by bolo zmysluplnejšie ako nasadiť aj obetovať život za tú najsprávnejšiu vec, za obranu Rodiny a ešte naviac proti tým, čo spôsobili túto svoloč kde musíme živoriť?

Ako ste na tom chlapi? (Prípadne dámy:-) )

A další důkaz o záměrné manipulaci s historii

nina | 22.06.2012

http://nstarikov.ru/club/18818
Европейский суд снял ответственность с советского союза и Сталина за массовый расстрел польских офицеров в Катыни в 40-м году прошлого века. В тот год погибло сотни польских офицеров.
Evropský soud zprostil zodpovědnosti SSSR a Stalina v případě vražd polských důstojníků v Katyňi..Důkazy ,které byly předloženy soudu, jsou pokládaný soudem za více než falešné.
pozn.
V Rusku se prověřuje verze,že zavražděny byly němcí ukrainské zajatce,oblečené do polských uniforem a to v r.1941,a ne v r.1940.

Re: A další důkaz o záměrné manipulaci s historii

Hibern | 22.06.2012

Škoda len, že aj v prípade odhalenia takýchto podvodov sa už tomu nevenuje aspoň polovica úsilia vydaná na oblbovanie ľudí a nápravu "škôd".
Zámer splnil svoj účel, veď o to išlo...

Putin se v Petrohradě setkal s Kissingerem

http://czech.ruvr.ru/2012_06_21/78884358/

to nie je dobré keď ten zmrd chváli Putina, to predsa svedčí o dostatočnom zastúpení sionozmrdov na Rusi, že to majú pod kontrolou.

Dobrou chuť :o)

Jan | 22.06.2012

Tak tady sem našel "Recept na polskou bábovku"-

http://divnejbrouk.bloguje.cz/926917-polska-babovka.php

Polská bábovka mramorová – recept, zkažená vejce, sacharin, řezná emulze, mýdlo na psy, posypová sůl, sněhový hasicí přístroj, biokakao, masokostní moučka, jelení lůj, Primalex

hrátky s euro

nina | 21.06.2012

http://svetylko.blog.cz/1206/euro-se-zhroutilo-opakuji-euro-se-zhroutilo
zdá se že někdo si to moc přeje a vyvolává paniku dnes 13.38h

na druhé straně v 16.33 je oznámeno toto:
czech.ruvr.ru/2012_06_21/78845739/
Rusko plánuje další poskytování pomoci eurozóně, sdělil prezident Vladimir Putin v dnešním projevu na Petrohradském ekonomickém fóru.
„Nehledě na všechny známé problémy eurozóny, máme značnou část našich mezinárodních rezerv právě v euro a nepodnikáme žádné jednostranné kroky, jež by mohly zkomplikovat i beztak svízelnou situaci společné evropské měny,“ řekl.
Ruský prezident rovněž vyslovil naději, že na schůzce evropských předáků budou přijata rozhodnutí pro překonání krize v eurozóně. Podle jeho mínění, „výsledky řeckých voleb a nálada Eurokomise na posílení finanční kázně vzbuzují optimismus.“
Kabala si dala za úkol položit na lopatky EU ?

Re: hrátky s euro

Biatec | 21.06.2012

Keď padne Euro, tak dve najväčšie ekonomiky sveta americká a európska, ktoré dohromady tvoria väčšinu celosvetovej, nutne padnú. Tá druhá okamžite a tá prvá do pár dní. Na svete nebude jediný štát či človek, ktorého sa to nejakým spôsobom nedotkne. Putin týmto vyhlásením iba trochu "upokojil trhy". Podľa mňa chcú vytvoriť spojené štáty európske, neskôr severoatlantické a napokon aj celosvetové. Len treba ľudí poriadne vystrašiť, aby mali pocit, že si vyberajú medzi národnou suverenitou a návratom do praveku. Keď bude krachovať aj Španielsko, ľudí nebude ťažké presvedčiť, aby na to pristúpili pre záchranu svojich vkladov v bankách, dôchodkov pre svojich rodičov, či škôl pre svoje deti.

Re: Re: hrátky s euro

Al | 21.06.2012

Vypadá to tak ...

J.F.Kenedy

Rajka | 21.06.2012

Video -dôkaz- kto zabil J.F.Kenedyho, a prečo...

http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=kennedyho-zastrelil-ridic-ktery-ridil-jeho-auto-william-greer&cisloclanku=2012060066

USE?

Biatec | 20.06.2012

Dnes sa objavili správy, že predstavitelia desiatich európskych štátov dlhé mesiace tajne rokovali o vytvorení Spojených Štátov Európskych a teraz s tým vyšli na verejnosť. Pre krajiny od Baltského po Čierne more by účasť v takomto štátnom zväzku nepriniesla nič dobré. Veď už v súčasnej EU nás majú len za otrokov, ktorí majú prispievať na ich blahobyt. Z prečítaných diskusií usudzujem, že väčšina našich ľudí by s tým okamžite súhlasila argumentujúc, že by sa konečne spravili poriadky s našimi skorumpovanými politikmi :-(

tedy pořádný guláš

Hox | 20.06.2012

http://wertyzreport.com/2012/06/19/syrie-informacni-valka-zacala/

Re: tedy pořádný guláš

Daniela I. | 20.06.2012

Mám pocit, že protichodných správ a rôzne dementi bude pribúdať...
ale ... Sýria, Irán = veľmi citlivý región pre bratov Rusov, takže ... nádej zomiera posledná... :-)

bojkot

Hox | 20.06.2012

Vyhlásíme bojkot? :)

http://brno.idnes.cz/jihomoravske-vinarstvi-cili-na-homosexualy-vyrabi-pro-ne-ruzova-vina-1e4-/brno-zpravy.aspx?c=A120620_1794475_brno-zpravy_bor

Diskuse za čl. stojí zato.

Re: bojkot

Petr H. | 20.06.2012

Lechovice jsou kousek ode mě .. jezdíval jsem tam pro pozdní sběry nebo výběry z hroznů a pod... nadprůměrný sklep. Nedávno jsem vyřadil mezičlánek "obchod" a začal brávat od kamaráda vinaře.

Zřejmě asi peníze vyhrály a sklepmistr musí držet hubu.

Re: bojkot

Daniela I. | 20.06.2012

I tak še da... No ako sa zvykne hovoriť: Aj hlúposť, či skôr tuposť? je dar boží....
Ale diskusia ma pobavila :-)

Re: bojkot

Hox | 20.06.2012

Někdo by se mohl hecnout a jako protiváhu vyprodukovat heterosexuální víno, to by byl poprask :)

Re: Re: bojkot

Marek | 21.06.2012

Když byla byla demonstrace homosexuálů v praze tak pan Jakl poradce prezidenta navrhl, že nachá pro demonstrující uvařit 4% pivo :-)))))

Re: bojkot

slav | 22.06.2012

http://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch%3Fv%3DAR7zpqBgHEc :)

Re: Re: bojkot

Karla | 22.06.2012

Toto video v naší zemi nedostupné ???

Re: Re: Re: bojkot

slav | 23.06.2012

je dostupné, len politicky nekorektné. A je to pesnička, veľmi dobrá.

příčiny současné finanční krize v kostce

Jarka | 20.06.2012

Současná finanční situace - polopatě podané

Vážení přátelé, jestli máte problém pochopit současnou celosvětovou finanční krizi, podáváme vám pomocnou ruku. Věnujte prosím pozornost následujícím řádkům:
1. Kdysi v Indii do jedné vesnice přijel muž a oznámil
vesničanům, že vykupuje opice a za každou dá 3 dolary.
2 Vesničané věděli, že v okolí je mnoho opic, a tak přestali hospodařit na své půdě a všichni šli chytat opice.
3. Muž opravdu koupil stovky opic za dohodnutou cenu. Ale počet opic v přírodě se brutálně snížil. Tím vesničané polevili v úsilí a vrátili se k farmaření. Nato muž oznámil, že bude kupovat opice po 7 dolarech. Toto znovu vyburcovalo vesničany a opět začali chytat opice.
4. Ale počty opic se zase snížily a lidé se vrátili na svoje farmy.
Muž zvýšil nabídku na 10 dolarů, ale již bylo velmi těžké
chytit nějakou opici.
5. Muž tedy oznámil, že bude kupovat opice za 50 dolarů za kus, a protože musí na čas odjet do města, bude ho zastupovat jeho asistent, který bude jeho jménem opice vykupovat.
6. Jakmile muž odjel, asistent svolal vesničany a řekl: Podívejte se, v těchto klecích je 5000 opic, které můj šéf už od Vás koupil.
Každá tahle opice má teď cenu 50 dolarů. Já vám je prodám za 30 dolarů; a až se šéf vrátí z města, vy mu je můžete prodat po 50 ti dolarech."
7. Vesničané dali dohromady všechny úspory a opice koupili zpět.
8. Od té doby už nikdy neviděli šéfa ani jeho asistenta. Pouze opic bylo všude okolo jako na začátku - a jejich peníze zmizely.

Pokud jste trik pochopili - vítejte na Wall Streetu a MMF! .. už víte, proč jsme zlikvidovali naše strojírenství a zemědělství, proč se všude seje řepka.....

Re: příčiny současné finanční krize v kostce

Ivan | 20.06.2012

...dobré....

Re: příčiny současné finanční krize v kostce

Daniela I. | 20.06.2012

Áno, je to tak :-(

...

slav | 19.06.2012

vie niekto, či je Medvedev žid?

Re: ...

Rajka | 20.06.2012

Žores Medvedev a Roj Medvedev, ktorí napísali veľa kníh o Stalinovi (Neznámy Stalin ...) boli ruskí židovskí exilanti a v tých knihách nakydali na Stalina, koľko sa dalo. Ale či majú niečo spoločné s Dmitrijom Medvedejom, to neviem.

Re: Re: ...

Rajka | 20.06.2012

omlúvam sa, asi som sa unáhlila, zle som si to vyložila, o tom židovskom pôvode nemám dôkaz.

...

slav | 19.06.2012

vie niekto, či je Medvedev žid?

zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

nina | 19.06.2012

http://czech.ruvr.ru/2012_06_19/78564850/
a i jiné články zde

Re: zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

xxxx | 19.06.2012

vz.ru/news/2012/6/19/584377.html

V blízké době v Sýrii proběhnou vojenská cvičení za účasti ruské, čínské, syrské a íránské armád, řekl v úterý v Dubaji arabská televizní stanice "Al-Arabiya," s odkazem na íránskou tiskovou agentury Fars "".

Re: Re: zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

Daniela I. | 19.06.2012

Len nech cvičia molodci,treba byť pripravení.... a možno v rámci takej malej bokovky sa nasadeným cvičencom podarí vyčistiť operačné pole od piatej kolóny:) Niekoľko vyskakujúcich hrebienkov by bolo zrazených.
To by bola vynikajúca správa... :)))

Re: Re: zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

nina | 19.06.2012

Tady další oznámení,opakující tuto informac
http://czech.ruvr.ru/2012_06_19/78600797/

Re: Re: Re: zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

Daniela I. | 19.06.2012

No hodila som očkom na link a tak sa mi vidí, že sa pomaly rozcvičuje celý svet.

Re: Re: Re: zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

Hox | 19.06.2012

z té zprávy má radost zjevně hodně lidí (včetně mě), viz počet kladných hodnocení na ruvr.ru. Obvykle jsou tam čísla 5-10, tady 75 :)... jen tak dále, je třeba spojit síly a říct "dost".

Re: Re: Re: Re: zdá se ,že je snaha vyhnout se válce v ohnivé podobě

vcera na zvedavci | 20.06.2012

Ve své anglické verzi Hlas Ruska ovšem všechno dementuje:

http://english.ruvr.ru/2012_06_19/78643937/

http://english.ruvr.ru/2012_06_19/78613963/

Promiňte, ale jsou to sráči. Můžeme se dohadovat, proč to v české verzi zůstává, kdežto v anglické si pospíšili. K bratrům Slovanům typická ruská velkohubost, kterou jsme tu měli možnost zažít, a navenek připosranost k Západu. Nikdy nic neudělají, znova se potento, jako od roku 1991 už tolikrát.

satanská biblia

slav | 18.06.2012

http://www.dark-temple.szm.com/bible.htm - autor vníma pojem "satan" úplne ináč ako je vnímaný väčšinou (čo je však na tom pravdy?). Oplatí sa pozrieťč si to.

zajímavé

xxxx | 17.06.2012

http://www.prvnizpravy.cz/style=default/sloupky/neni-to-tak-spatne-pane-prezidente/

Írán-život nebo smrt- video aktuální situace

nina | 17.06.2012

http://nstarikov.ru/blog/18518

bramborové hnutí

Jura | 14.06.2012

..........a teď úplně něco jiného :-)
http://zpravy.ihned.cz/svet/c1-56135900-bramborove-hnuti-hybe-s-cenami-potravin-v-recku-obchody-musely-zacit-zlevnovat-zbozi

Re: bramborové hnutí

sylva | 14.06.2012

Toto je skvělá zpráva. Důkaz, že jakékoli zásahy zvnějšku proti zdravému rozumu v zájmu zmanipulovaného trhu jsou k ničemu. Jen ta představa plných skladů doma vypěstovaných neprodejných brambor proti vnuceným egyptským bramborám...! Je to vlastně to samé, kdy v se 70.letech v Itálii každý měsíc měnila vláda (hony na mafiány) a ministerstva byla nečinná. Za tu dobu začaly fungovat samosprávy po celé Itálii, postavilo/opravilo se hodně např. nemocnic, mostů a jiných potřebností a hlavně rychle za minimální peníze. Známý, který tam dodnes žije, tvrdí, že to byl takový menší zlatý věk. Prostě vládci nebyli a všechno šlo lépe a radostněji :)

Re: bramborové hnutí

Aien | 15.06.2012

Sem jezdí auto mlékárny Trnávka, prodává mléko, máslo, tvaroh, sýry a jiné (taky koláče a chleba), ceny jsou buď stejné jako v hypersuper nebo vyšší), lidi jim můžou utrhnout ruce. Koupila jsem si máslo a smetanu-to je ta chuť, kterou znám z dětství. 100% máslo.

Re: bramborové hnutí

Hox | 16.06.2012

skvěle, už aby to přišlo k nám :)

Re: Re: bramborové hnutí

rimi | 17.06.2012

Nevim, lidi ochotne chodi kupovat piliny smichane s blatem do lidliku, vzdyt cena je dobra.

Re: Re: Re: bramborové hnutí

Jan | 18.06.2012

Poslední dobou je to "Made in Polandia", ale najdou se i naše výrobky a v Číně jak na to přijdou, tak nekompromisně tresty smrti!Vždyť jde o lidské zdraví a život.V ČR jen nad tím mávnou rukou, ale o nic nejde.Přitom je jídlo na prvním místě.

Re: Re: bramborové hnutí

Michal | 18.06.2012

To celé ale přece není o těch po zisku prahnoucích výrobcích! To je o nás, o kupujících!!!
Dokud bude kupujícího více zajímat cena než kvalita, bude trh dodávat levné a nekvalitní věci. Zákon trhu - kde je poptávka, je i nabídka.
Kdo by nadále vyráběl nekvalitní věci, když by je zákazník nekupoval?
Vím že je to krapet komplikovanější (koupěschopnost, kontrola kvality ad.) , ale hlavním motorem je zákazník, nikoliv výrobce.
Bude-li vedle sebe stát hypermarket a malá prodejna s bioprodukty (myslím opravdu kvalitní výrobky), pak vsadím boty, že Češi max. nakouknou ze zvědavosti, ale mnohem vyšší ceny kvalitních výrobků je katapultují vedle do hyperkrámu a ještě budou blbě mektat, že jsou to zloději chtít takový nekřesťanský prachy za bio potraviny. To, že je zisk prodejce s bio na zlomku hodnoty zisku velkých řetězců, už nevidí. Čech je prostě zatím Čech (ale platí i o jiných národech), takže neházejme špínu na druhé. Můžeme si zato sami.

Re: Re: Re: bramborové hnutí

Jan | 18.06.2012

Všude se najdou různí švejkové a spekulanti s teplou vodou.

Re: Re: Re: bramborové hnutí

Hox | 18.06.2012

to není tak docela pravda. Věc, která způsobila katastrofickou kvalitu potravin, jsou hypermarkety, svým drcením prvovýrobců, ti měli dvě volby, zaniknout nebo se přizbůsobit. Stačilo by, aby všechny hypermarkety lehly popelem, a do roka dvou by se citelně zvýšila životní úroveň (neodtékaly by miliardy za hranice) a kvalita potravin.

Re: Re: Re: Re: bramborové hnutí

Michal | 19.06.2012

Věc, která způsobila katastrofickou kvalitu potravin, nejsou hypermarkety, ale jejich zákazníci. A jak by asi tak lehly popelem? Přece tak, že tam nebudou chodit nakupovat tydýti, který si mnou ruce nad točeňákem za 30káčé za kilo.
Myslete si co chcete, ale hlavní vina je na nás na všech. My jsme dovolili, aby to vzniklo. A to že si necháváme s odpuštěním srát na hlavu, nemůžeme zase házet na druhé.
Tím, že se budeme stále koukat přes rameno na toho vedle, zda jsme ještě v lajně, budeme v těch sračkách stále hloub a dobře nám tak.
Zajímavé jak vše co je správné, máme na svědomí my, kdežto co je špatně, za to může někdo jiný.
Já si to přiznávám. Ano, jsem stále ještě spoluúčastník toho marastu kolem nás a jsem stále ještě líný se úplně odpoutat ačkoliv to jde, jen by to stálo nějaké to odříknutí se a hlavně práci.
Snad někdy nabudu dostatek pevné vůle a plné zodpovědnosti sám za sebe.

Re: Re: Re: Re: Re: bramborové hnutí

Hox | 19.06.2012

měl byste trochu zapátrat po faktech, óda o tom jak jsme "my" přinutili nešťastné hypermarkety snižovat ceny je jednoduše k smíchu. Drtivý tlak na snižování ceny nepochází od zákazníků, ale první iniciativa byla na straně marketů které řekly dodavatelům "chceme produkt XXX ne za 100kč/kg jako doposud, ale musíte nám ho vyrobit za 70kč/kg". A pak ho prodávaly o 10kč levněji a těch 20 šlo do kapsy jim. A za nějakou další dobu měl výrobce požadavek dodat to samé už za 50kč. Takže měli dvě volby, podřídit se nebo zkrachovat, až na malé výjimky.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: bramborové hnutí

Michal | 19.06.2012

Je to marný, je to marný, je to marný.
Své jsem řekl. Kdo chcete produkt XXX za 50kč/kg, běžte si ho tedy koupit. Výrobce tím do budoucna stejně nezachráníte, sebe taky ne. Zato ty, na které ukazujete prstem, držíte pevně v sedle.

komentář k Sýrii

Hox | 14.06.2012

komentář z diskuse ze Zvědavce (Rene Bartosek):

Pokud jde o malé reálné zamyšlení, tak to už mi za to něco napsat stojí. Při masakru v Houla došlo k pěti kordinovaným útokům na pozice syrské armády. Kolik může mít místní velitel syrské armády chlapů na obranu stotisícového města. Tisícovku s kvérem, tak zhruba půlka mančaftu padne na služby zajišťující ty mládence se zbraněmi. Takže velitel bude muset rozdělit tu tisícovku chlapů na částí. Čtyři služby po 6 hodinách a jednu rezervu pro případ průseru. Hlídat se musí pro stotísísové město objekty jako elektrická rozvodna, vodárna, některé důležité komunikace musí být pod kontrolou, nemocnice...

Pokud by tedy došlo k jednumu většímu útoku, tak by to šlo ještě sežrat jako shodu okolností, ale 5 útoků během 3 hodin mluví o o koordinované akci. Naplánovat si, že mě protivník koordinovaně napadne během příjezdu inspektorů OSN to není v zájmu Asada, místní velitel po půl roce občanské války stojí pouze o to, aby se při takové zahraniční návštěvě něco neposralo a nechci ho podceňovat, ale přisvědčit protivníka, aby zaútočil, když se mi to hodí do krámu vyžadije skvělého stratéga. Pravda Napoleon, taky neuačínal s maršálskou holí. Takže vypadá to jako kachna, kejhá to jako kachna a je to sbírka hrdlořezů a kriminálníků možná i s fanatickou pěnou u huby, ale po několika letech válčení moc fanatiku nezůstává v takových ozbrojeným bandách, zůstávají pragmatici, kteří za svou špinavou práci chtějí své prachy. Jestli k nim došli i nějací, co mají uniformy nějaké monarchie v zálivu nemění nic na tom, že to je stejná banda kriminálních darebáků nejhrubšího zrna. Jako ti, přivezeni z Lybie. Jestli v rijádu očekávají, že jejich zpravodajci a důstojníci je budou schopni držet na řetězu? Hmmm, prase humanismu nenaučíš.

Bylo nutné mít jistotu, že velitel města vyčerpá svoji rezervu na průsery a nebude mít žádný tým pro pokrytí hlavního útoku. A tím nebylo nic jiného než masakr civilistů. Musela být jistota, že tam vládní jednotky nebudou schopny zasáhnout a nebude tím pádem nějaký větší množství přeživších svědků maskru, kteří by propagandistický kabaret poslali do...

Teďka k těm nedůležitým faktům. Holt 9.června není 9. května to dá rozum. Došlo k odpálení rakety z prostoru Středozemního moře, aniž by se v Moskvě namáhali někomu oznámit test. Běžně tyhle testy probíhají nad ruským uzemím a trefují cíl na Kamčatce. Jistě v radarových střediscích hromadě lidí cvakala prdel strachy, když na monitorech sledovoli dráhu rakety letící nad velmi eufemicky řečeno citlivým regionem. Šlo zřejmě o ponorku tuším třídy Borej nebo jak se to jmenuje s vyspělou stealth technologií. Rusové pracují na stealth technologií na ponorkách, v letadlech ji nepovažují za tak výhodnou. Pokud tedy na západě netušili, že tahle loďka operuje v Středozemním moři, pak... Podle urychlené diplomatické reakce netušili.

Někde jsem četl, že se uvažuje o nasazení ruských speciálních jednotek. Předpokládám, že probíhá intezivní výcvik syrských jednotek. Armáda má sice vysoké početní stavy, ale s hrdlořezy, kteří přežili 20 let konfliktů od rozpadu Jugoslávie po pád Kadáfího se nemůžou ohledně bojových zkušeností rovnat, plus podpora z Kataru a SA. Být Moskvou, tak aktivní jednotky tam nepošlu, ale soustředím se na kvalitní výcvik. Míchat se v muslimské zemi do možné náboženské války není příliš chytré, i v Rijádu nebo Ankaře na to časem přijdou. Při masakrech jako v Houla motivovaní zájemci pro výcvik nebudou problém. Problém bude zabaránit infiltraci výcvikových programů. Ten kdo bude mít podporu obyvatelstva ten ustojí situaci v Sýrii. Z toho důvodu propagadistická mašinérie pracuje na plno. Rozhodovat, ale bude to co si myslí o konfliktu lidi žijící v Sýrii, ten neohlašený test rakety Bulava mluví jasnou řečí. A pro koho pracuje čas?...Co by asi pěkného dělali v Pentagonu, kdyby v Mexiku vypukla občanská válka a nějaký zahraniční partner přišel s nápadem, že to tam humanitárně rozbambarduje a těm správným "humanistům" pomůže k moci?

Re: komentář k Sýrii

nina | 16.06.2012

v noci z 15.na16.612 ITAR-TASS oznámil,že Ruska bojová flotila je připravena odplout k břehům Sýrie
http://www.itar-tass.com/c45/448308.html

Re: Re: komentář k Sýrii

nina | 16.06.2012

zdá se ,že je to odpověď Ruska na chystanou provokaci a eskalaci bojových operaci NATO
http://wertyzreport.com/2012/06/12/urgentni-nato-pripravuje-obrovskou-disinformacni-kampan/

Re: Re: Re: komentář k Sýrii

ZG | 18.06.2012

mozna je to dezinfo... vyslo na debka.com

Russia, China, Iran plan to stage in Syria “biggest Mid East maneuver”
DEBKAfile Special Report June 18, 2012, 8:31 PM (GMT+02:00)

http://www.zkracovatko.cz/C6JhsV

Re: komentář k Sýrii

nina | 16.06.2012

http://www.itar-tass.com/c1/448574.html
kolem 14h Mč dnes, Lavrov a Annan telefonický domlouvají nutnost koordinuji činnosti kolem Sýrii.

komentář k Sýrii/Obamova válečná mašinérie oznamuje invazi do Sýrie

Hibern | 17.06.2012

http://nwoo.org/view.php?nazevclanku=obamova-valecna-masinerie-oznamuje-invazi-do-syrie&cisloclanku=2012060056

Slučka sa sťahuje vážení:-(

Nezabúdajme, že Hitler udrel na Rusko 22.6. a Napoleon vraj tiež (toto som ale nikde na nete nanešiel takže neoverené!) a tiež neviem kde som čítal, že po slnovrate majú Temní nejaké väčšie sily...

Re: komentář k Sýrii/Obamova válečná mašinérie oznamuje invazi do Sýrie

Petr H. | 17.06.2012

Ono to tak i vypadá... oficiálně je to až 24.6.1812 překročením řeky Němen, ale jelikož většina šla pěšky, tak taky nějakou dobu trvalo, než k řece došli :) ... klidně bych to viděl i na toho datum 22.6.1812 jako začátek tažení na Rusko.

Re: Re: komentář k Sýrii/Obamova válečná mašinérie oznamuje invazi do Sýrie

Jan | 19.06.2012

Dne 21.-22.6.2012-USA poprvé uskuteční námořní cvičení s Koreou a Japonskem-http://czech.ruvr.ru/2012_06_15/78250560/

možnosti

nina | 13.06.2012

"... objevuje se možnost neustálého vývoje v jakémkoliv stavu, stejně jako činnost, která zásadně mění situaci. To také znamená následující - pokud nějakým způsobem nepřátel bude schopen fyzicky eliminovat , například mě, nebo mě uvede do bezvědomí, nebo poškodit můj fyzický mozek (to je případ, "kdyby"), - moje akce jako výsledek nebudou ovlivněny žádným způsobem, ale naopak dostanu možnost jednat v mnohem větším měřítku! Ukazuje se taková situace kdy přítomnost nebo nepřítomnost fyzického těla prakticky nic nemění! Jednoduše, pokud mé fyzické tělo není zničeno, mé fyzické tělo je základem pro moji bytost (podstatu). Se ztrátou fyzického těla, z nějakého důvodu, jsem schopen vytvořit jakékoliv fyzické tělo a na každém místě, a pokud je to nutné, můžu vytvořit více fyzických těl, existujících nezávisle na sobě a při tom bude v každém jedna z mé podstaty, jak by paradoxně to ne znělo ... "(" Zrcadlo mé duše " N.V.Levašov)

Re: příčina smrti

nina | 13.06.2012

http://via-midgard.info/news/in_russia/23351-umer-velikij-chelovek-voin-svetlyx-sil.html

Re: možnosti

paprsek | 14.06.2012

No samozřejmě, velký mág je všemocný a přírodní zákony k ničemu nepotřebuje, natož aby je dodržoval jako většina lidí...
Myslím, že už ví, jak se mýlil...
Nikoho čistého nemohou temní dostat, prostě není skulinka, do které by se mohli vklínit a proniknout do něj a ublížit mu. Pokud někdo učí jiné a přestane učit sám sebe...vývoj (obzvláště v dnešní převratné době) mu těžce uteče. Během posledních 2-3 let zůstal v minulosti a svých představách, které už prostě neplatí. Měl moc a ta je hlavní brzdou vlastního pokroku - vše si člověk "může" vydupat a nemusí se nikdy před nikým sklonit a výsledek už známe.
Zřejmě ho ten neúspěch ve volbách naprosto zlomil - tentokrát si nic nevydupal, nedokázal si zařídit to, o čem snil. Neznal pokoru, ale nelze donekonečna přijímat pokoru jiných a žít na jejich úkor. Možná, že časem pochopí, že srdce by takový život, jaký vedl, v posledních letech neschválilo - žil proti svému srdci. Ale teď to ještě neví, je zajatý ve svém magickém světě, který si vytvořil a svou mocí ovládal. Teprve ho čeká těžké procitnutí z hypnotického stavu, který si sám způsobil svou touhou po moci a jejím uplatňování.
Vykonal mnoho dobrého, ale zapomněl, že ke konci cyklu se vše mění i způsob práce. Myslel si, že bude pracovat stejně jako dřív a bude to fungovat lépe. Přepočítal se. Vše tu bylo pokřivené temnotou...nikdo na nic pořádně neviděl, pouze probuzené srdce mohlo mít představu - probuzené srdce bijící v hmotném těle. I všechny duchovní bytosti byly zasaženy temnotou-všichni, pobývající v jakékoliv formě zde na Zemi, pomáhali v něčem zlu- a bylo to v pořádku - prostě to jinak nešlo.
Dnes je duchovní oblast po velké očistě a nespolupracuje s mágy. Duchovních bytostí pomáhajících lidem je méně, ne všichni byli ochotni projít očistou, některým to trvá déle a ještě to nemají ukončené. Ale co stále platí, že srdce každého z nás má přístup k pravdě. Ovšem jen, pokud mu to ta "nadřízená" mysl dovolí říct. To si každý musí vybojovat sám... Ten kdo raději zemře, než by si dovolil poznání pravdy, to má těžké, ale je to pochopitelné. Buďto raději odejde do temných světů nebo se k tomu poznání dostane, ale bude mu to dost trvat...

Re: Re: možnosti

kubrt | 14.06.2012

Moudrá slova - časem zde napíšu kdo a co jsou temní... Oni vědí co dělají velmi dobře a také to dobře dělají. Mnoho lidí podlehlo, mnoho srdcí zavřeli, mnoho moudrých umlčeli. Dokázali víc, než jejich oběti Proč?... časem... Jen - neodsuzujme je, nebojujme s nimi, oni mají pro nás mnoho zpráv - důležitých zpráv. A my je i přes jejich jasnou argumentaci nevidíme. Ale čas dogmat mizí a jejich hlasatelé musí odejít.... Přeji šťastnou cestu domů PANU Levašovovi

Re: Re: Re: možnosti

paprsek | 14.06.2012

Děkuji-pěkně jste to z nadhledu shrnul... všechna naše srdce to ví...až je budeme moci pustit ke slovu a ona promluví, promluví i ti hlasatelé, pak všemu porozumíme hned a nebudeme potřebovat žádné dohady a tisíce útržkovitých zdrojů. Ať máme všichni šťastnou cestu, ať už si vybereme jakoukoliv...

Re: Re: možnosti

Hox | 16.06.2012

tenhle příspěvek dost vystihuje pocit, který z té věci mám. Moudrá slova.

Re: Re: možnosti

Marek | 24.06.2012

Přečtěte si Klíč od Brány ráje, uvidíte, že není třeba stále omílat biblické pravdy, že my Slované a Evropané jsme měli také vlastní kulturu, která byla mnohem normálnější, než to, co nám sem nanosili Cyril s Metodějem.

smutné

Aien | 13.06.2012

Teď jsem četla na ru-an, že v pondělí zemřel Nikolaj Levašov. Píšou tam:"padl v boji s nepřítelem, stejně jako Světlana před 1,5 rokem".
Nějak se mi tomu nechce věřit, ach.

Re: smutné

Markus | 13.06.2012

Skrze bezpráví a křivdu prožijeme odvahu jenž nám dává svobodu ve všem našem konání!!!

Re: smutné

nina | 13.06.2012

Čest a světlá památka navždy patři Vám Nikolaji Viktoroviči !
Děkuji za znalosti, které jste nám dál a činy, které jste vykonal pro nás Slovany a také lidstvo na této planetě !

Re: Re: smutné

Lada | 15.06.2012

Nino, připojuji se ke Tvým slovům....

Re: smutné

sylva | 13.06.2012

... po přečtení jeho knih se mnohým lidem podařilo nahlédnout do vzdáleného a vysokého světa všeobjímacích energií. Mnozí se dočetli, jak s nimi NL pracoval a s jakými výsledky. Fakt jeho skonu, ať už z jakýchkoli příčin, třeba mnohé nepřekvapil, ale přesto zdrtil (zpočátku i mne). Na jeho smrti mne zaráží jedna věc - čas a situace v Rusku i ve světě. Mnozí také ví, že člověk neumírá jen ztrátou svého těla. Nejcyničtější otázka asi zní: prohrál svůj pozemský boj s temnými nebo se světlými? a jaký vliv to bude mít na další vývoj ruského hnutí Vozrožděnije?

Re: smutné

Ivan | 13.06.2012

http://www.levashov.info/

Re: Re: smutné

Hibern | 13.06.2012

Som presvedčený, že takýto velikáni sa zrodia opäť aby pokračovali v diele a tiež vo vedení ostatných.
Vďaka za všetko, čím ste prispel k poznaniu pravdy, pán Levašov...

Re: Re: Re: smutné

Aien | 13.06.2012

http://www.youtube.com/watch?v=wJNrh-DJ3IQ&feature=related

Re: smutné

Daniela I. | 13.06.2012

Vonku ťažké olovnaté oblaky, prší....
Clivota a žiaľ doľahli na moju dušu.
Odišiel ČLOVEK, ktorý obohatil môj život.

http://www.youtube.com/watch?v=wdX9bE57ba8&feature=related

<< 672 | 673 | 674 | 675 | 676 >>