Níže se nachází archiv pro čtení, diskuse přesunuta na www.vodaksb.eu/diskuse

Diskuse

migranti

Ferko | 23.09.2015

Slovensko podá žalobu ohľadom rozhodnutia k povinným kvótam.
http://www.vlada.gov.sk/slovensko-podava-zalobu-voci-eu-rozhodnutie-rady-ministrov-vnutra-neakceptujeme/

PS: Hox omylom som ten odkaz dal do Histórie. Zmaž ho prosím.

Re: migranti

sobul | 23.09.2015

bol som teraz na strankach Sme, uf rychlo sem :)
Fico musi mat niekoho za sebou, nasa vlada vacsinou uzakonivala EU zakony este skor (a castokrat prisnejsie) ako ine staty EU.

pravy sektor pyta za prejazd kamionu na hraniciach s Krymom 1000€.

migranti a FICO

Luboslava | 23.09.2015

http://hn.hnonline.sk/svet-120/fico-odpor-slovenska-bude-mat-velku-pridanu-hodnotu-919156

Tu je tiez zmienka o postoji Fiva ku kvotam, konecne si stoji za slovom a necuva.

Re: migranti

Oracle 911 | 23.09.2015

Žeby GP cez nejakých svojich poskokov poskytol garancie, ak nie úspechu tak aspoň beztrestnosti?
Ak je to pravda, tak čo má GP za lubom, totálne preformátovanie EU a Európy?

Re: Re: migranti

KL | 23.09.2015

O tom sa tuším niekedy zmienil Pjakin.

Re: Re: Re: migranti

KL | 23.09.2015

Loď Concordia

Re: Re: Re: Re: migranti

Rony | 23.09.2015

Suhlasim.

Re: Re: Re: Re: Re: migranti

Oracle 911 | 23.09.2015

Tak ktorá paluba je už teraz pod vodou, nejaký typ by nebol?

Re: Re: migranti

Robo | 23.09.2015

Existuje jeden názor.
GP už pred časom otočil (ten človek, čo to povedal, vysvetľuje aj celé pozadie toho), obluda je však už priveľká, než aby sa ju dalo ľahko zničiť.
Nuž ale je to aj tak len otázkou času.

Re: Re: Re: migranti

Oracle 911 | 23.09.2015

Aj to je možnosť, teraz len vyčkávať.

Re: Re: Re: migranti

AA. | 24.09.2015

Kde sa da precitat ako to ten clovek vysvetloval?

Re: Re: Re: Re: migranti

Hox | 24.09.2015

http://uloz.to/xxojzmMB/leceni-megre-vladimir-cs-zvonici-cedry-ruska-knihy1-10-doc

kolem 6-7 knihy

Re: Re: Re: Re: Re: migranti

AA. | 24.09.2015

Vdaka

Mistraly su predane Egyptu, Sakasvili nepocuva a hra sa zo psom vo chvili ked odznie ze pan Putin je chuligan

Koba | 23.09.2015

http://lifenews.ru/video/13773
http://russian.rt.com/article/118487

Písnička "Hračky"

Lin | 23.09.2015

O dětech na Donbase, možná i obecně o válce a dětech... Dojemné, hrozné... Proč v tomto případě svět mlčí? Proč jich nejsou plné noviny jako utopeného Syřánka, kterého v podstatě zabil vlastní otec? Proč svět nesmutní a proč "veřejnost" neprojevuje soucit, smutek, pohoršení... prostě emoce?!
(písnička v RJ, anglické titulky)
https://www.youtube.com/watch?v=8veOzd39VWI

Re: Písnička "Hračky"

proud | 23.09.2015

Lin.....pozastavujes se nad veci,nad kterou jsem koumal uz jako vetsi dite jeste za komancu,kdyz jsem se dozvedel o hladomorech,nedostatcich vody atd.Co jsme to za tvory i v pripade ze JENOM projevime soucit a posleme nejaky drobny a co zbylo v domacnosti? To je vsechno? Do stejny misy patrej i valky a co je provazi. Odpovez si prece sama,pred zrcadlem,a divej se sama sobe do oci............. Ja to udelal a nebylo to veru tak lehky jak to zni.

Re: Re: Písnička "Hračky"

Lin | 23.09.2015

Proude, to, že se takhle ptám, není proto, že bych "nechápala" a požadovala "jenom soucit".

Re: Re: Re: Písnička "Hračky"

proud | 23.09.2015

:-) vim, psal jsem sice "Lin",ale bylo to obecny volani po cinu! Kecu jsou vsude plny v(j)edra.Ted uz to chce opravdu volat po cinech za vsech okolnosti a vysvetlovat proc ciny,protoze jen vysvetlovani samotny je jak jsem zjistil malo efektivni,lidi si zvykli postezovat,pokejvat souhlasne hlavou a...................tim to zvadlo,nic vic.

Re: Re: Re: Re: Písnička "Hračky"

proud | 23.09.2015

I nejaka ta demonstrace je uz povazovana za maximum maxima,bohuzel,pritom kdyz uz je,mela by bejt teprve zacatkem,ale ona je koncem.Dobre to s nami koulej,dobre si nas naucili,pro sebe.

Re: Re: Re: Re: Re: Písnička "Hračky"

veronika | 23.09.2015

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1956-utajeny-rozklad-evropske-unie-verejnost-uz-toho-ma-dost-masove-demonstrace-v-nemecku-merkelova-na-sibir-putin-do-berlina-pane-klausi-stante-se-nasim-kanclerem.htm
** podle mě má merkel tuto roli - rozklad eu a zbavené se závislosti na us..
viz.
Veřejnost v Evropě se začíná probouzet. Je extrémně důležité, že hlasy rozumu a odhodlání se ozývají stále mohutněji právě z Německa. Ukazuje se, že čím brutálnější je tlak "Bruselanů" vedených Německými elitami na veřejnost v jednotlivých státech - včetně těch největších - tím paradoxně jeho pozice slábne. Jakmile ztratí fiktivní či uměle udržovanou podporu ve svých domovských zemích, může se stát cokoli...

Přesně totéž platí i pro nás.

http://www.nwoo.org/2015/09/23/mily-volkswagene-to-byla-tva-nejvetsi-chyba/

Abychom shrnuli největší chybu Volkswagenu: tou nebylo otravování prostředí, ani to, že se při tom nechala chytit. Bylo to tohle (srovnání těchto korupční výdajů Volkswagen a GM):
v článku je srovnávací tabulka (tabulky)

Slota dal rozhovor pre Parlamentnelisty.sk

ph | 23.09.2015

Z tohto hľadiska som aj tu presadzoval, aby sme v žiadnom prípade nevstupovali do Severoatlantickej aliancie. Pretože tie roky, čo sme v NATO ukázali a potvrdili to, čo som tvrdil: „NATO nie je nijaké obranné zoskupenie, NATO je proste jeden agresívny pakt, ktorý je pod taktovkou USA, ktorý tu bude iba roznášať chaos, a to nielen v Európe, ale aj na Blízkom východe a na celom svete.“ A naši chlapci chodia zomierať do Afganistanu a do kadejakých krajín, do ktorých nás absolútne nič nie je, z ktorých nič nemáme, akurát tam šaškujeme pre nejakých pupkatých Američanov, ktorí tam kradnú a zbíjajú.

http://www.parlamentnelisty.sk/arena/rozhovory/Jan-Slota-je-spat-Europska-unia-zdochne-do-piatich-rokov-a-mozno-aj-skor-odhadol-pre-PL-252416

lidi,

roumín | 23.09.2015

nenechte si nabulíkovat, že existuje Tramtárie. Je to pohádková země a cestoval do ní panáček Pinochio.

Re: lidi,

Robo | 23.09.2015

Neexistuje ani RusBo. Je to rozprávková zem a žijú tam víly.

Re: Re: lidi,

roumín | 23.09.2015

ale v tom s tebou souhlasím : )

Bojovníci, vycvičení USA, se vzdali

Lin | 23.09.2015

Nejdřív vzpomenu na dvě dřívější zprávy. Jedna, kdy se před kongresem USA zpovídal odpovědný úředník, jak a co se podařilo v Sýrii (za těžké prachy daňových poplatníku USA). Na přímou otázku odpověděl, že z vycvičených "bojovníků" bojují proti IS 4, možná 5 "kousků" (toto bylo i v nedělních kyseljovských zprávách -cca 17:40)
https://www.youtube.com/watch?v=ng8Sh7kCTBg

Hned zkraje týdne se objevila zpráva, že do Sýrie vyrazilo dalších 75 "bojovníků", vycvičených instruktory USA v Turecku.
No... a dnes zpráva, že se všichni vzdali hned po přechodu hranice "an Nusře", odevzdali zbraně i zásoby a připojili se k radikálům...
https://russian.rt.com/article/118359

Re: Bojovníci, vycvičení USA, se vzdali

y | 23.09.2015

K tomu sa vyjadrila aj Tereza Spencerová

K tomu navíc až tragikomicky selhal nápad s výcvikem „syrských umírněných rebelů“, jichž se po Sýrii aktuálně toulá zbylých „čtyři nebo pět“ (ale přibylo prý 75 nových). Zachránit tvář halasného půlmiliardového programu má změna jejich úkolu: USA jim nově dodají špičkové komunikační prostředky, aby už tedy nemuseli „bojovat proti Daeši“, ale mohli bloumat zemí, sbírat zpravodajské informace a případně navádět americké nálety. Pokud tu pětici v Sýrii tedy někdo dohledá.


http://literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/20635-teti-tyden-ruskeho-vstupu-do-valky-v-syrii

Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

Základné vysvetlenie:
http://www.tartaria.sk/images/slovieni.pdf


Re: Staroslovienská Bukvica

rom | 23.09.2015

hele, takže ta Tramtárie kde byl Pinocchio skutečně existuje?

Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

"Veľká Tartária" bola ešte relatívne nedávno i v Encyklopédii Britanica.
Skús si to nájsť na dúgle.

Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Lin | 23.09.2015

Robo, prosím - prohlédl sis zdejší materiály? O Tartárii tu vycházely články již v roce 2011- tohle téma tu není neznámé a ani nové:
http://leva-net.webnode.cz/products/velikaja-tartaria-ceske-titulky/
http://leva-net.webnode.cz/images/200000028-bf867c17a2-public/velka_tartaria_mapa+III_top.JPG

Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

Lin, v jednom príspevku je odkaz na Bukvicu a v druhom len odpovedám Romovi (asi miestny troll). Beriem si príklad z Hoxa a trollom tu (zatiaľ) odpovedám slušne. :-)
Ako píše nižšie Ján, aj KSB je "polcesta", ale podľa môjho názoru výborná (ak nezostane časom len pri tom). Lepšiu variantu nepoznám - naše dejiny sú tak úžasné, že po tej tisícročnej "masáží" by bola celá pravda asi príliš neuveriteľná..

Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Lin | 23.09.2015

Tak to jo. :) Já už romův "diskus" neviděla, takže jsem si myslela, že to píšeš "do fóra". Zareagovala jsem hlavně proto, že v poslední době je tu téma vytahované jako "novinka" a to je nošení dříví do lesa.

Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Kolodej | 23.09.2015

Odpovedaním trolom tratíš zbytočne svoj čas a pomáhaš im nevedomky zasierať priestor :) Ignorácia je to čarovné slovo, úplná.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Kolodej | 24.09.2015

Choďte si zafajčiť či na panáka či do lesa. Vyvetrajte. Okolo je aj pekný svet. Sa tu zbytočne namotávate. Príjmajte info, komentujte len podstatné. Hovoriť striebro, mlčať zlato.

Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 23.09.2015

jeden z problémů s těmito věcmi je, že neexistuje jediný prvozdroj, který by šel ověřit. Někdo přišel s takovýmto výkladem. Otázka: odkud ho vzal?
Četl jsem v rámci zkoumání Velesovu knihu v originále, bez překladu, a situace je taková, že ani jeden existující překlad do moderního jazyka, ať už ruštiny nebo češtiny, neodpovídá - Vlesknigu nemá smysl v překladech vůbec číst.

Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

Hox, tak to máš moju úctu.

Problémom je, že dnešné jazyky (všetky) sú oproti tým minulým výrazne oklieštené..

Re: Re: Staroslovienská Bukvica

PetrD | 23.09.2015

Hoxi, rád bych se zeptal ne Tvůj osobní názor na Velesovu knihu - pravá či ne?

Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 23.09.2015

Nevím... počkáme, uvidíme. Trochu mě nahlodalo čtení v originále, je to takový divný mic ruštiny, češtiny a polštiny. Klesov nedávno vydal analýzu údajně potvrzující pravost, ale otázka je zda to není jen další Habaďůra, vzhledem k jeho napojení na USA-zdroje.

Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

Originál textu je na každej strane (píšem pre ostatných) - jedna strana originál a druhá je český preklad.
Nieje to však mix (ten originál, ak je pravý), ale naša tisíc rokov stará reč.. :-)

Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 23.09.2015

Je to možné, nicméně nějaké staré ruské i české texty už jsem četl a ve VK mi právě některé vysloveně polské slova zasvítili jak pěst na oko, nezapadající do kontextu. Ale jak říkám, nevylučuju že se takto mohlo mluvit.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Petr2 | 23.09.2015

Nosovky (ę, ǫ) které vznikly v praslovanštině a ze slovanských jazyků se dochovaly jen v polštině (a kašubštině, dialekt polštiny). Polština svou starobylost nezapře.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Kolodej | 23.09.2015

A to nepriamo potvrdzuje podobnosť Poľštiny so Šarištinou :) ... Poliak viac rozumie niekomu, kto hutorí ako spisovnej slovenčine.

Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 23.09.2015

Pokud jde o ten překlad Asova, který jediný vyšel v češtině v dvojverzi "originál" - překlad, tak ten nemá právě nejmenší smysl číst. Originál publikovaný akademikem Tvarogovem, ze kterého vycházejí všichni (jiný zdroj VK není), vypadá takto (destička 1):

вотсщеоупамятохомдоблянашастароічасоідаідемокамоневестеатакосьм/ оізремовоспятьарщеможе боесьмоістоідіхомсянавеправеявезнатиаобап/ол-отьрлаведетеад оумітісебодабостворящнамовеицеяковожеіестесветз/оре-намесяшеівотоіябезодниповесидажьбоземенашеабитаяудьрженабятак/осе-дущепращурісоутеатісветізореманамоодиру. . . ногрьціналезшанарус/ітв-ьрящизлаявоімьбогоувмоіжесьмоіневехомужікамотещатиащчатворіти/-правебоесьневідомоуложенадажьбомапоньякопряжесятецеявеітасоутво/-ріживотонашоатоколі одідесьмртьеесьявьесьтекоущаатворенооправінав/-енбоестепотоіядотеестенаваапотеестенаваавправіжеестеявъпоучихомс/яс-таруавржемощемосядушінашавонбоесьтонашѳякосебоужінаідесебона/ко-ноі. . . тврящубогоумсі лусооузрехомвсебітободанодарбъгованепотре/буе-мобосенапраснити. . .седушіпращуроінашаодирусрящетінаноіатаможале/-плакатисяавоірещатінамоякосьмоінебржехомоправенавеаяве. . . небрже-жех/омбосенатоаглузіхомсеистая. . . несьмоідостоінібоітідажбовівнуці. . ./ тобомоляібогоумдаімемочистедушіателесінашаадаимеможівотсопраотц/-інашавобъзехсліяшетесевоединпраудатакосебосьмедажбовівноуцізрір/-усекоумеякожоумвьликбожьскестеедінсоноіатомутворяетеаререщапгете-со/бъзовоедине. . . бренебоесьнашеживотеасьмоітакождеідежекомонезем-нашім/работати живяшевоземехсотелеовнааскътіенашаодевраземтекущ-на. . . све/редзь. . .

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 23.09.2015

v transliteraci to hodím do "historie...", kdyby měl někdo zájem pokračovat v konverzaci, tady je to OT

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

Hox, pravéže (žiaľ Bohom) Asovov preklad je jediný preložený do češtiny, jak aj píšeš. Na vedy.sk tiež píšu (že si ich dnes furt beriem do pusy...dnes o tom píšeme, nabudúce už o nich viac pomlčím:-) ), že sú aj lepšie, ale iba do ruštiny..

Keď ešte možem k tomu originálu: moje chápanie je, že úplne takto sa tu pred tisíc rokmi nerozprávalo. Písali to totiž pre nás a veľmi dobre vedeli, čo sa s nami deje/udeje, veď bola Noc Svaroga (Slnečná sústava v temnom páse Vesmíru). Takže to písali podobne, akoby sme povedzme my niečo vysvetľovali...trojročným deťom..

Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

ZP | 24.09.2015

Ano, pan Kljosov hovoří o polském původu některých slov. Bohužel, právě v jeho přepisu VK, jsem žádné takové nenašel.
Příklad slovo "přímo" (priamo) zapisuje, jako "pšimo". Jednoznačně bez spřežek, jichž jsme se díky Janu Husovi zbavili. Aniž by překlady do ruštiny, podobně i u A. Asova, nebyly pozměněny ve prospěch soudobého požadovku čtivosti. Takže 1:1. Klíč příznaku pravdivosti autora VK leží v době Bogumírově a časování jednotlivých tvrzení VK. Objevíme velký rozpor, jenž spočívá nikoli v textu VK, nýbrž v našem (primarně autorově) ne/pochopení, o čem je vlastně hovořeno.

Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

ZP | 24.09.2015

A chceme-li vůbec na toto zvláště ošidné téma, v časech nepřívětivých (pokračující fašizoidní karotechie) hovořit.
K vámi odsuzovanému A. Asovu: Až abstrakcí vložené příznaky jednotlivých národipisů a slovesnosti slovanských národů, nejen bohatou pokladnici ruské slovesnosti, vložíte na sebe, zjistíte že běloruská, jedna z nejbohatších, Vám chybí. A jak se zdá, Vámi oduzovanému autoru, nikoli.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 24.09.2015

Nevím jestli jsi četl překlad Asova a porovnal s originálem, ale Asov si jednoduše ve svém překladu vymýšlí.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

ZP | 24.09.2015

Ano a velmi si v překladech vymýšlí, stejně tak překladatelé u Tvorogova. Pokud posuzuji Asova v jeho prospěch, tak z pohledu jeho poznámek ke konci jím ošetřené VK. Navíc mohu dohledat, které znaky a a jak zaměnil. Asov se v poznámkách odvolává na více pramenů. Čekám zároveň, jak na dlouhé lokty dopadne přísun 3 dílného Kljosova. Rozhodně dám vědět. V současné době jej hodnotím (Kljosova) a porovnávám jeho tvrzení podle studie markerů a DNK s mými poznatky a eupedii,com.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Hox | 24.09.2015

Asov vychází z textů které publikoval Tvorogov, jiné totiž nejsou. U Tvorogova nehodnotím překlad, ani jsem nezkoumal zda tam nějaký jen, beru z něj jen zdrojové texty. Jinak si do určité míry vymýšlí všichni překladatelé VK do moderního jazyka, proto jsem zmiňoval že nemá smysl moc ty překlady číst.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

ZP | 24.09.2015

měl jsem na mysli překlady textů Tvorogova, ale i komentáře Valentina i Julie Gnatjukových (Перевод и комментарии Валентина и Юлии Гнатюк; Москва Амрита-Русь 2006. A právě komentáře byly pro mne důvodem číst spíše tzv. zdrojové texty. A protože celá záležitost VK není osamocenou černou dírou ve světových dějinách, snažím se pochopit souvislosti z pozice mnoha rovin. Leč, některé souvztažnosti lze obtížně dohledat. Jedním z klíčů, ve vztahu k českým a slovenským dějinám, je skýtský vojevůdce Arijan Arianta, jenž je ve VK rovněž jmenován.
Ašurbanipalova knihovna v moci Nabuchodono_sara, která vzala sakumprásk za své při agresi do Iráku, popis zvlášního zemětřesení i událostí v kritickém roce zničení Jeruzaléma atd...


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

ZP | 24.09.2015

Jiné ani nejsou, než vzpomínky na Ašurbapanilovu knihovnu, ač ta ještě nedávno v bagdáckém muzeu jestvovala. A tak, nebudu-li uvažovat globálně připravovaný US autorský zákon, zakazující odkazy na cokoli rozumného, tedy i fotky, o čem budeme hovořit, při nenadálém překrucování dějin?

Re: Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

ZP | 24.09.2015

oprava: Tvorogov, místo Kljosov

Re: Re: Staroslovienská Bukvica

proud | 23.09.2015

Prvozdroj neexistuje,ale uvadeny podrobnosti existujou a jinak fakticky vysvetlit nejdou,pokud si to nepletu s necim jinym,cas od casu se mi to micha,kdyz jsem se necim zabejval pred delsim casem.Napriklad ony znamky starejch jadernejch explozi v dobe kdy je svet vlastne jeste ani nemel znat.Stary pevnosti po kterejch zustaly jen pudorysy a tad.,je toho vic,tech indicii.

Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

Robo | 23.09.2015

Proud, s prvými dvomi slovami Tvojho príspevku nesúhlasím.
Zatiaľ mi len musíš proste veriť, že existuje VEĽMI DOBRÝ DÔVOD neukazovať pôvodný text na svetlo..
Tým ani náznakom ale nehovorím, že text vo VK je s originálom v nesúlade..

Re: Re: Re: Re: Staroslovienská Bukvica

proud | 23.09.2015

Mely bejt v zavorkach,Hoxovi slova,ne moje :-)

Tandem Fico Orban

mat4 | 23.09.2015

"Orbán hodlá návrh na celosvětové kvóty pro přerozdělení migrantů přednést příští týden na Valném shromáždění OSN"

Jednoznacne obidvaja spolupracuju a niekto silny v pozadi im musi chranit chrbat.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381468-proc-jen-evropa-dejme-uprchliky-celemu-svetu-navrhl-v-nemecku-orban.html

Triedenie

Xamil | 23.09.2015

Pri kvotach sa oddeluje zrno od pliev
Zapametat si kto trci z americkeho zadku!

Za koho kope Aze.sk (Aktuality.sk) - opravená verzia

ph | 23.09.2015

Dnes nás podráždila tuposť a nedôslednosť bez-autorského žvástu http://www.aktuality.sk/clanok/304587/na-ktore-krajiny-zautocila-sovietska-a-ruska-armada/ z Aktuality.sk, keď medzi "agresívnou" sovietskou armádou napadnutými krajinami zabudli spomenúť aj Nemecko (1943), domovskú krajinu ich šéfovcov. :D :D :D

No a teraz vážne.

Aktuality.sk patria Azet.sk a.s. Firmu založil Milan Dubec v 1998.
http://onas.azet.sk/

Azet.sk v 2010 kúpil Ringier Axel Springer Slovakia. Citujeme z http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/922786-riaditelom-ringier-axel-springer-slovakia-je-milan-dubec/ :

Ringier Axel Springer Slovakia je súčasťou švajčiarsko-nemeckej vydavateľskej skupiny Ringier Axel Springer Media AG, ktorá je vedúcou integrovanou multimediálnou korporáciou v strednej a východnej Európe.

A kto naozaj je Ringier Axel Springer?

Ringier Axel Springer je spojenie švajčiarskeho vydavateľstva Ringier https://en.wikipedia.org/wiki/Ringier (spomeňte si na to, čo hovoril Jefimov o tom ako sa aj na nás Švajčiari pozerajú http://youtu.be/kuf9d3sci-w + s kade poslali Lenina v zaplombovanom vagóne do Ruska? + kam sa uchýlil Chodor po tom ako ho Putin omilostil?) a Axel Springer sídliaceho v americkej kolónii Nemecko, založenej v 1946 v západnom Nemecku.

Prečo zdôrazňujem, že Nemecko je kolónia USA? Lebo je a v kolónii sa môže rozvíjať len prokoloniálny biznis. No skúste rozvinúť v socialistickom ČSSR informačné médium (3 priorita riadenia), ktoré by pekne písalo o "kapitalistickom západe". Pokiaľ chce Axel Springer zväčšovať svoju moc a zisky, musí písať čo mu páni vo Washingtone a Londýne povedia.

Zaujímalo by ma, či chodí vedenie týchto 2 spoločností aj na stretnutia Bilderbergu:

"Účel stretnutí je ovplyvňovať kľúčových vodcov v globálnom merítku, a cez nich manipulovať názorom verejnosti smerom k myšlienkam a zámerom Severo-atlantickej aliancie."

http://www.voltairenet.org/What-you-don-t-know-about-the

Milan Dubec je súčasťou proamerických "podpindosníkov" a pomáha si zapalovať vlastnú krajinu.

Re: Za koho kope Aze.sk (Aktuality.sk) - opravená verzia

marvo | 23.09.2015

aaale čoby, nepodráždila nás tá správa, vnímame ju vysoko pozitívne - mocne by som musel dumať aby som väčšiu kravinu zosmolil :-) - autor si možno pozrel toto video, prebral sa a teraz im robí hanbu
https://www.youtube.com/watch?v=hhcdcJaZnc8

Re: Re: Za koho kope Aze.sk (Aktuality.sk) - opravená verzia

Koba | 23.09.2015

Dobre som to pocul hned prvu vetu? “Ich bin ein nichtjüdischer Zionist?“ Ten chlapik je nieco ako uplne najposlednejsi suflik zda sa...

Neoliberální model dovedl Německo do krize.

růža | 23.09.2015

...neoliberální manipulace statistik tvorby nových pracovních míst
...ve směrodatné dlouhodobé statistice je německý model tvorby pracovních míst hluboko pod průměrem zaměstnanosti Francie a Velké Británie
...počínaje r. 2003 ve kterém byly zavedeny "reformy" Hartz IV a snížena minimální mzda, odpracovali Němci z osmi sledovaných zemí nejvíce hodin, přitom 5 mil. lidí si už 10 let není schopno vydělat na důchod, protože pobírá měsíčně pod 400 eur, z kterých se žádná částka neodvádí.
Taková země potřebuje uprchlíky jako sůl, protože jen nové pracovní síly dokáží zažehnat sociální bombu, která v Německu za pár let vybuchne.
http://e-republika.cz/article3294

Re: Neoliberální model dovedl Německo do krize.

Aleš Krejčí / Brno | 23.09.2015

Nízkokvalifikovaní uprchlíci přínosem nejsou, neuživí ani své sociální zabezpečení. Je zodpovědné vysávat z bídných zemí ty vysokokvalifikované? http://www.novarepublika.cz/2015/09/jan-keller-o-migraci-sociologie-ne.html

Re: Re: Neoliberální model dovedl Německo do krize.

Pe-tri | 23.09.2015

Myslím že to byl Jiránkův kreslený vtip, kde si dva povídají a jeden druhému vysvětluje tzv. Novákův zákon, který zní: Export chytrých hlav nelze kompenzovat importem holých prdelí:)
P.

Moderovanie je tazka praca

AA. | 23.09.2015

http://thesaker.is/saker-appeal-for-help-do-you-want-to-actually-do-something-to-resist/
ani saker si nemoderuje sam, tusim niekde aj spisal guideline podla ktorych maze, pamatam napriklad, ze za kapitalky je delete bez ohladu na obsah, to len na inspiraciu

Re: Moderovanie je tazka praca

Kolodej | 23.09.2015

Už to tu bolo niekoľkokrát nakusnuté - problém je webnode. Majú vlastné moduly a jednoducho nie je možné diskusiu spravovať tak, ako by si to admin želal. Buď presun inde alebo jednoducho na truľov nereagovať. To zaberá ešte viac.

Mistraly sa predavaju do....

Daramas | 23.09.2015

Egypta.

Podla http://www.spiegel.de/politik/ausland/

Re: Mistraly sa predavaju do....

ТаuRus | 23.09.2015

A od Ruska si nakoupí i 50 vrtulníků KA-52 - jeden za 20 mln.
http://www.vz.ru/world/2015/9/23/768425.html

Takže, Rusko vydělalo, Egypt - spojenec Ruska posilnil, nu a Francie...ať je ráda, že prodala aspoň ty Mistraly. Teď už ani neškrtne.

Napětí USA pošlou do Evropy nové atomovky. Moskva: Odpovíme

88888 | 23.09.2015

Rusko podnikne odvetná opatření, pokud Spojené státy rozmístí nové taktické jaderné zbraně v Evropě, uvedl mluvčí Kremlu. Pentagon se totiž prý chystá poslat do Německa přesnější jaderné bomby.

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/usa-poslou-do-evropy-nove-atomovky-moskva-odpovime_356702.html

Kopání chcípající svině ...

Nasredin | 23.09.2015

Z vojenského hlediska prázdné gesto, nová bomba jako stará, sama o sobě je k ničemu. Technicky vzato má možná hezčejc naleštěná stabilizační křidélka toť vše. Na cíl je potřeba ji nejprve dostat, což vzhledem k vrstvené a dámy prominou "kurevsky" účinné ruské PVOS není tak snadné. Ta zpráva má ryze politický charakter a ten nezůstane bez ruské odpovědi ...

Re: Kopání chcípající svině ...

88888 | 23.09.2015

Spíš jde o výstrahu Evropě, než k Rusku. "Bouchají vám tady průmyslovky? Tak vám můžou bouchat státy idioti, nás nezajímáte, my žijeme za oceánem."

Re: Kopání chcípající svině ...

ТаuRus | 23.09.2015

Jak to, prázdné gesto? Přinejmenším avizo Rusům, že napětí v Evropě Američané hodlají stupňovat. Další bomby, znamenají další americké vojáky. Nehledě na to, že při pádu Ameriky, další problém se zajištěním zbraní. Vzpomeň si Rusko při Jelcinovi, jak hlídali zbraně, jak s nimi kšeftovali a kolik bouchalo muničních skladů, aby generalita zakryla svoje podvody... A v Evropě už jsou teroristé. Vůbec bych to nepodceňoval.

Re: Re: Kopání chcípající svině ...

88888 | 23.09.2015

Merkelová přes sebe hodí burku a její "synové" teroristi to uchopí do svých rukou. Evropský chalífát se rozjede a atomovky nám budou koukat všem až do obýváku. A tak začne nová epocha Deutsche Reichu.

Re: Re: Kopání chcípající svině ...

Nasredin | 23.09.2015

USA má uskladněno v Německu cca 20 ks několik desetiletí starých jaderných bomb typu B61 jejichž technická životnost končí v r. 2017 (plutonium - aktivní část těchto bomb má počas rozpadu 88 let)
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/americke-jaderne-bomby-zustanou-v-nemecku_245078.html - viz článek z r. 2012
Ve výše uvedeném odkazu je zmínka o umístění nových amerických jaderných pum B61-12. Tyto pumy nejsou navic k těm starým 20 ks v Německu už skladovaným, ale mají je nahradit (USA musí také obměnit těch zbývajících 120 ks B61, co jsou v Dánsku, Velké Británii a jinde - já doufám, že k tomu už nedojde a budou muset po problémech doma z Evropy odtáhnout) nahradit i ty ostatní. To že novináři pindají o tom, že jsou přesnější je u jaderné zbraně irelevantní, protože jestli jebne 80 kilotunová bomba 50 nebo 500 m od cíle ve výsledku nic nemění. Paradoxně největší hrozbu pro Rusko a pro jeho armádu neznamenají ani tak jaderné zbraně, ale naprosto gigantická převaha USA a Západu v přesných konvenčních zbraních umístěných na lodích a ponorkách (že jich má cca 20000 ks) - vše v doletu kolem 2500 km. Tyto rakety jsou americkým analogem tebou zmíněných křídlatých raket rodiny Club. Představ si, že všech 20 000 střel by bylo naráz vypuštěno proti Rusku (vypuštěné takové střely je velmi nenápadné). S tím by měla i mohutná a silná PVOS Ruska vážný problém. Co by to udělalo s velitelskými centry, spojovacími a komunikačními uzly, raketovými sily strategických zbraní atd ? A všechno to jsou bodově (1 metr) přesné zbraně. Tato převaha byla vytvořena za Gorbačova a Jelcina, kdy tito dva darebáci podpisem smlouvy o zrušení celých tříd raketových zbraní eliminovali obdobně velký sovětský potenciál v tomto typu raketových zbraní, ale umístěných na pozemních odpalovacích platformách - Sovětský svaz byl samozřejmě především suchozemská velmoc), zatím co ta kvanta křídlatých raket Tomahawk BGM-109, co měl USA a jejich spojenci na lodích, zůstala nedotčena. Jedinou obranou a záchranou pro Rusko tehdy bylo, že zde zůstalo poměrně velké množství strategických zbraní a za Jelcinovy éry byly strategické zbraně tím jediným prostředkem do kterého se aspoň trochu investovalo. Jedině to, že tyto strategické zbraně díky nesmírné rozloze Ruska mohly startovat mimo dosah desetitisíců Tomahawků BGM-109 a měly schopnost proměnit USA na prách a popel, tehdy Rusko zachránilo od toho, aby ho Západ jedním překvapivým ůderem ůderem zničil.

Sovětské a ruské rakety:
http://blisty.cz/art/45218.html

Činské vojenské jednotky přijedou do Sýrie

Nasredin | 23.09.2015

během 6 týdnů ? Pokud je tato informace pravdivá, tak to je informační bomba.

http://www.almasdarnews.com/article/chinese-military-personnel-expected-to-arrive-in-syria/

Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

Nasredin | 23.09.2015

novou Mnichovskou dohodu (výročí 28.9.1938) a opět po desetiletích zradili svůj národ a svou rodnou zemi. Opět představitelé našeho národa přijali diktát Německa a jeho satelitů a ve spolupráci s místními zrádci z tzv. pražské kavárny a jím podobných, kteří zorganizovali zhanobení symbolu našeho státu a státnosti, prezidentskou zástavu (vytřeli s ní zem), dali svému národu najevo, že suverenita a samostatnost naší země končí pozváním naší kultuře a místním lidem nepřátelské bezejmenné masy cizinců. Vzpomínáte co řekl o velké bankovce ze své peněženky prvorepublikový předseda Beran, když se ho ptali na Hitlera ? Pokud příjde Stalin bankovku mi sebere, pokud příjde Hitler, bankovku mi nechá. Přišel tedy Hitler a tuto zemi to stále 360 000 obyvatel. Přečtěte si, co v prvním odkazu řekl Babiš.
http://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Usvit-NK-Ministri-jednaji-naprosto-zbabele-Maji-za-nas-bojovat-400505
(vicepremiér Babiš, který řekl, že by nám to EU vrátila i s úroky, a že jsou mu milejší evropské dotace)
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bylo-to-opravdu-strasne-Unikly-zasadni-informace-o-jednani-EU-kde-nam-vnutili-kvoty-400493
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ministr-zahranici-Zaoralek-priznal-ze-CR-na-sebe-prijme-zavazky-z-dohody-EU-ohledne-migrantu-400489

Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

88888 | 23.09.2015

Vítejte ve světě peněz. Dobré ráno. Systém je postaven na lži a podvodech. Zrovna na leva-netu bych nečekal, že bude někdo věřit vládě.

Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

88888 | 23.09.2015

Pravidlo tří N se potvrzuje v politice stonásobně:
NIKDY
NIKOMU
NEVĚŘ

Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

Oracle 911 | 23.09.2015

Ono to záleží od toho či elity vidia ďalej než tá € bankovka zavesená pred ich nos. Poľské a české elity nevidia, maďarské a slovenské áno. Ostatne Orbán a Fico vie, že keď prijmú diktát Bruselu (bez boja), nielenže nebudú môcť variť svoju polievočku, ale ich zlynčuje aj vlastný národ.

Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

88888 | 23.09.2015

Ano, Fico a Orbán. To jsou ty odpovědi. My máme kokoty. Ale i na Fica a Orbána mohou zatlačit. Na Slovensku a v Maďarsku něco párkrát bouchne a už to pojede podle scénáře. Hlavní aktéři, kteří teď fungují, jsou Slováci, Maďaři, Zeman a Bavorská CDU.

Re: Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

88888 | 23.09.2015

*Aktéři ve středoevropském regionu*

Re: Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

mat4 | 23.09.2015

Bavorsku CDU z toho vynechaj. Ona sa stara len o to, aby z jej pieskoviska zmizli utecenci a je jedno kam do Europy.

Re: Re: Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

88888 | 23.09.2015

Ten pocit, když máš dojem, že se nakonec Německo rozpadne a skoro 13ti milionové Bavorsko bude svým pánem a utečence před tím vším rozešle od Šlešvicko-Holštýnska až po Rakouské Korutany.
To je reálnější.

Re: Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

Oracle 911 | 23.09.2015

Merkelovú z toho vynechaj, tá zrádza Nemcov.

Neviem či niečo vybuchne, ale máš pravdu, na oboch môžu dosť škaredo zatlačiť. To ale neznamená, že nedokážu Američanom prejsť cez rozum a nechať ich padnúť na vlastný nôž. (Priznajme si za bruselským lobingom a tlakom stojí Washington.)
Hoci hlupákom cez rozum prejsť nedá, Braňo je toho príkladom. :P

Re: Re: Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

Rajka | 23.09.2015

Fico rád hovorí o istotách. Pravdepodobne má nejakú istotu, niekto ho istí, inak by sa do toho nepustil. Možno je naozaj v dlhodobom pláne odpútať sa od EU a vytvoriť nejakú Slovanskú úniu za pomoci Ruska. Samostatné Slovensko by nemalo šancu.

Re: Re: Re: Re: Naši páni ministři opět přijali v Bruselu

dub | 23.09.2015

Ked to Orban vyfailuje, v dalsich volbach vyhra Jobbik.

Ked to Fico vyfailuje, v dalsich volbach vybra Kotleba.

Takze je aj v zaujme EU, aby sa Orban+Fico udrzali, pretoze to, co pride po nich, bude ovela, ovela horsie (pre EU).

Vyserte sa na Védy, tu sa dejú závažnejšie veci pre nemecko a EU

Peter | 23.09.2015

http://openiazoch.zoznam.sk/cl/160155/Novy-Lehman-Brothers-Bude-skandal-Dieselgate-pre-Volkswagen-likvidacny

Re: Vyserte sa na Védy, tu sa dejú závažnejšie veci pre nemecko a EU

88888 | 23.09.2015

Když podvádějí, dobře jim tak.

Re: Vyserte sa na Védy, tu sa dejú závažnejšie veci pre nemecko a EU

Robo | 23.09.2015

Kto nepozná svoju minulosť, je nútený si ju zopakovať.
Poznanie našich pravých dejín (či už formou štúdia KSB/DVTR alebo véd alebo obom "spriaznenej" literatúry) nás oslobodí.
Nie náhodou Putin pred časom nechal sprístupniť časť našich dejín...

prodejná vláda čr a imigranti

veronika | 23.09.2015

a jak jsem psala dřív - že cítím těžký ruce při naší vládě - tak to , holka prodejná, FAKT NEDALA...
http://www.novinky.cz/diskuse?id=417210&articleId=/domaci/381406-sobotka-odmitl-soudni-spor-s-eu-nechce-zalobami-stupnovat-napeti.html&sectionId=8

TAKŽE JE TO NA LIDECH...

Re: prodejná vláda čr a imigranti

petr | 23.09.2015

Verčo proč by dával,asi ví ,že to pro někoho v pondělí končí

Re: prodejná vláda čr a imigranti

Rasťo | 23.09.2015

To znamená, že kvóty podľa všetkého prijme aj ČR...A ľudia klasicky neurobia nič, pretože pár nejakých manifestácií elity EÚ nezastaví.

@robo

Hox | 23.09.2015

ad příspěvek níže "KSB / védická Rus"

KSB vyšla z formalizace (uceleného sepsání) toho, co bylo v národní ruské kultuře, folklóru, bylinách, pořekadlech atd. z toho plyne to o čem píšeš. Sám mám ale ohledně slovanských véd spoustu nejasností, možná bys tu mohl něco napsat na to téma, co máš zjištěno. Především, problém je s prameny - jsou jakékoliv důvěryhodné zdroje, kde se dají slovanské védy najít, přečíst atd? Védy Chiněviče nepočítám, to považuju za imitačně-provokační projekt.
Dále, co se týká Bukvice. Jsou opět nějaké hodnověrné zdroje, kde se dá vystopovat původ informace? Spousta lidí v posledních 10-15 letech "vylezlo" s zajímavými informacemi, já osobně mám problém s tím, že člověk je odkázaný na to co tvrdí, dokumenty nejsou, prvozdroje nejsou nebo nejsou publikované.
Ještě bych se chtěl zeptat na všejasvetnou gramotu, víš o tom něco?

Re: @robo

proud | 23.09.2015

"KSB vyšla z formalizace (uceleného sepsání) toho, co bylo v národní ruské kultuře, folklóru, bylinách, pořekadlech atd. z toho plyne to o čem píšeš. "....Ale ze dokazes jednomu zamotat kebuli :-)

Re: Re: @robo

Brano | 23.09.2015

ne jednomu:-)))všem vám tady zamotáva gebule všakovakými prediktori:-))))))))))))))

Re: Re: Re: @robo

Koba | 23.09.2015

Hihihi, ty si taky kokotko... hihihihi

Re: Re: Re: @robo

proud | 23.09.2015

Spatne jsi to pochopil,nebyl to ani vysmech,ani rejpani,ale presne naopak,pokud se KSB skutecne hlasi k tem vecem,pak ma naprosto urcite neco do sebe!!!Jen jedno vytknu,paklize vysla z folkloru atd.,pak sprominutim,kterej debil z jejiho vykladu udelal tak prisernej paskvil na slovnik cizich slov ktery jsou odporny uz jen svym vyznivanim,a nepodal ji LIDSKY,to mi vadi tolik,ze pri jejim cteni trpim jako zvire,na to cizi svinstvo aby mel clovek vazne zaludek,nebo byl jebnutej judrmudrpudr,vzdycky od toho utecu jak se rozcilim!

Re: @robo

Robo | 23.09.2015

Ahoj Hox, ďakujem za odpoveď.
Neviem, kto je Chiněvič. Čerpám z www.vedy.sk (ich nová - presnejšia hlavne ohľadne RF/Putina, ale menej obsiahla - verzia je www.tartaria.sk) a z www.anastasia.cz/knihy. Zdroje uvádzajú na vedy.sk - je to kniha Maora Orbiniho (názov už neviem, ale je dostupná asi iba jedna), hlavne ďalej "Velesova kniha" - to je cca tisíc rokov starý odkaz našich predkov nám. Mám ju doma, ale zatial som sa k nej ešte nedostal.
Potom je to kniha "POTVRDENIE KNIHY SVETLA - SLOVANSKÉ PONÍMANIE SVETA" a "KNIHA MÚDROSTI PERÚNA".
Autori stránok tartaria.sk pripravujú akúsi učebnicu Bukvice a zároveň zatiaľ robia prednášky o Bukvici. Na hlavnej stránke vľavo vyššie nad kalendárom si Bukvicu môžeš stiahnuť. Je to len jej základné vysvetlenie. Každá Bukva má až 49 hĺbkových (obrazových) významov.
Vychádzajú z Ruských (možno i Ukrainských) prameňov. Z tých, ktoré si ešte zachovali staré poznatky. Rozlišujem viacmenej intuitívne a na základe skúseností a logiky. Ako vravím, niektoré články, hlavne o vojenskej sile RF a potom náznaky o pohnutkách Putina, sú na vedy.sk hodne zastaralé.
Pojem "všejasvetná gramota" počujem prvý raz od Teba.
Ako naznačujem - štúdium véd ma zatiaľ len čaká, zatiaľ som sa s nimi len trochu "zoznámil".

Re: Re: @robo

Hox | 23.09.2015

Podle propagátorů Všejasvetné gramoty je Bukvice několikeré ořezání Gramoty, která má 149 znaků, jak to vizuálně vypadá se můžeš podívat třeba zde: http://www.programotu.ru/index/bukovnik_quot_azbuka_quot/0-10
a základní PDF bukvar je ke stažení zde: http://tinyurl.com/opqkouk

Zmíněné knihy jsou právě materiály Chiněviče (který sám sebe tituluje "páter dij"), autoři vedy.sk z něj také čerpají, i když nejen. Je tam hodně zajímavých věcí, střípky pravdy, ale podle všeho Chiněvič na výplatní pásce CIA nebo něco v tom smyslu, jeho syn je v Izraeli u nějakých sionistických silových složek, fotí se s kulomety atp. (ISIL obráceně). Z toho si můžeš udělat obrázek o něm samém, nejspíš má izraelský pas taky.
Chronologicky to bylo tak, že Chiněvič odjel kolem roku 90 do USA a když se odtamtud vrátil, stal se z něj "páter dij" a začal vydávat a propagovat "slovansko-árijské védy". Víckrát sme to tu probírali, možná bych mohl vyhrabat i detaily pokud by byl zájem.

Autoři vedy.sk a tartaria.sk dělají jednu hlavní chybu, zatajují zdroje, čímž přidělávají problémy jak sobě tak ostatním. Míchají informace z různých zdrojů a systémů a předkládají jako jeden ucelený celek, aniž by řekli, že to je jimi sesbíraný kompilát.

Re: Re: Re: @robo

Robo | 23.09.2015

Hox, veď ak KSB vychádza, z čoho vychádza, je to tiež akýsi kompilát - na tom by som nevidel nič negatívne.
Je treba ale vychádzať minimálne z dvoch zdrojov. Na vedy.sk priamo píšu, že máš vychádzať zo starej múdrosti, rád múdrejších a oboje spracované v sebe. Hovoria tomu Zdravomyslie.
Ak teda neveríš vedy.sk, skus Anastáziu.
Samozrejme, každý zdroj sa dá spochybniť, iste máš v tomto smere skúsenosti aj s KSB. Je na nás, čo a ako si z toho vyberieme.
Mimochodom, fundovanu "opozíciu" voči védam som ešte nevidel...
Ohľadne Bukvice - nesprevadazala nás celými našimi dejinami, celé dejiny slavjanskeho pisomnictva ešte rozhodne nepoznám.

<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>