Níže se nachází archiv pro čtení, diskuse přesunuta na www.vodaksb.eu/diskuse

Diskuse

Re: Seattli

Aksal | 24.09.2015

"Aurora" je také zajímavá...

Intriky v rodině Saúdů

Lin | 24.09.2015

V saúdské královské rodině koluje dopis, údajně napsaný vnukem panujícího krále. Dopis reaguje na zhoršující se ekonomickou situaci v Saúdské Arábii a to díky nízkým cenám za ropu a kvůli válce, vedené v Jemenu.
- Jak jsme mouhli souhlasit s účastí na vojenských operacích v Iráku, v Sýrii nebo v Jemenu, s velmi nebezpečnými důsledky a podceněným rizikem? Vzhledem k rychlému zhoršování politické a ekonomické situace, prudkému poklesu ceny za ropu a rychlému zvyšování veřejného dluhu vyzýváme všechny syny krále krále Abdula Azíze ke svolání mimořádného zasedání královského domu. Je třeba svrhnout neschopného krále Salmana, marnivého prince Mohammeda a zloděje prince - následníka Muhammada. -
https://russian.rt.com/article/118528
Že by došlo už i na Saúdy?

Re: Intriky v rodině Saúdů

ТаuRus | 24.09.2015

Teď by to bylo špatné. Zrovna jsem chtěl napsat příspěvek o tom, že v SA připravují barevnou revolucí. I když je nemusím a přál bych jím to, jenže dnes každá další destabilizace regionu jen na ruku jen dvěma hráčům - USA a Izraelu.
Přičemž se Saúdy už je skoro dohodnuté, že číst utečenců ze Sýrie vezmou na starost oni. Mají tam obrovský tábor, který pobere spoustu lidí.
Proč, myslíš, že se to dnes a 11.9. stalo v Mekce - úder po imidži a destabilizace SA, která má znesnadnit mírovou misí Putina a boj s ISIL.
Není vše tak jednoznačné...

Re: Re: Intriky v rodině Saúdů

Lin | 24.09.2015

Díky - a máš pravdu. Neuvědomila jsem si to, ačkoliv souvislost s Mekkou mě napadla.

Re: Intriky v rodině Saúdů

duj | 24.09.2015

pred tyzdnom som zachytil nieco take ze v boji v Jemene tusim zomrel najstarsi syn Saudsoarabskeho krala ...

Re: Re: Intriky v rodině Saúdů

Gumlirer | 24.09.2015

Dubajského emira

Re: Re: Re: Intriky v rodině Saúdů

duj68 | 25.09.2015

dík

Doporučují k přečtení (rj)

ТаuRus | 24.09.2015

Doporučují k přečtení 2 články
1. Zajímavý z fakrologického hlediska
Иудейский раввин Мойше Арье Фридман о холокосте, сионистах и Израиле.
Židovský rabín Mojše Freedman o holokaustu, sionistech a Izraelu. Doklad byl přečten na na Mezinárodní konferencí v Teheranu (2006)
http://cont.ws/post/125619

Koho zaujme téma, tak zde je kniha, do které jsou zahrnutý materiály z Teheránské konference 2006.
ИССЛЕДОВАНИЕ ХОЛОКОСТА. Материалы международной Тегеранской конференции 11-12 декабря 2006 года (fb2)
http://www.e-reading.club/bookreader.php/1000543/N_nehudlit_-_ISSLEDOVANIE_HOLOKOSTA._Materialy_mezhdunarodnoy_Tegeranskoy_konferencii_11-12_dekabrya_2006_goda.html

2.Konceptuální článek - Jakým bude bezbaksije (bez peněz) a bezpindosije (bez američanl)?
http://cont.ws/post/125285

Doporučil bych to přečíst i neruštinářům, třeba s pomoci google překladače.

Re: Doporučují k přečtení (rj)

ТаuRus | 24.09.2015

P.S. Jestli v posledním článku klikat na modře zvýrazněná slova, tak se otevřou podčlánky, které jsou též velmi zajímavé.

Re: Re: Doporučují k přečtení (rj)

jardob | 25.09.2015

Vďaka TauRus za typy. S tým Rabínom je to u mňa ďalší čriepok do mozajky. Stiahol som si aj knihu.
A ten druhý článok tiež dobrý.. Nesedel mi len termín "korporátokrati" v súvislosti s tým, na čo ho používal. Ale inak super.. Zaujímavý autor, ak budem mať čas, určite omrknem aj staršie jeho články.

Re: Doporučují k přečtení (rj)

marvo | 25.09.2015

Pridávam sa k Jardobovi a ďakujem ti za "rabínsky" odkaz.
Nuž, len taká "malá" nelichotivá drobnôstka. Zo zásady voči rabínovi, čo sa mu "revizionizmu" zachcelo, odporúčam venovať zvýšenu ostražitosť- nehrá totiž s odrkytými kartami - je rabín a táto "špecializácia" ho u mňa diskvalifikuje na celkom inom základe - silnejšom ako je on sám.
Takže v tom čase revizionistická konfoška v Teheráne?, no nie je to rozkošné :-) Myslím, že dnes už nie je Ahmadinedžád žiadne tajomstvo...revolucionár jeden.. a Eichmann už vonkoncom nie :-)
A len tak na okraj, kto sa tejto problematike venuje, vie veľmi dobre, že sme na holocaustovej šachovnici vyfasovali prachsprostý šach mat. Nerezignoval som, len ja tú hrú hrať nechcem. Toto berte ako varovný výstrel. Nebude dobre.
http://www.delet.sk/zivot-a-judaizmus/nabozenstvo/zidia-v-europe-taja-svoje-nabozenstvo

co sa v USA chysta?

sobul | 24.09.2015

vyse roka stare video ale v USA sa na nieco vlada chysta.
https://www.youtube.com/watch?t=37&v=hnU-kXUNFws

Re: co sa v USA chysta?

Koba | 24.09.2015

Este starsie video. Aj tito gentlemani nieco chystaju: https://youtu.be/EV9kyocogKo

Setkání Putina s Obamou

Lin | 24.09.2015

Putin bude mít v New Yorku velmi nabitý program.
Pjeskov dnes uveřejnil program Putina na den 28.09.2015.
Nejdříve Putin vystoupí na Valném shromáždění OSN, pak bude mít besedu s Pan Ki-munem, pak besedu s premiérem Japonska a pak s Obamou.
Píše se, ža zatím byl odsouhlasenýa oběma stranami potvrzený tento program. Zda i v tomto pořadí - nevím, ale nejspíš ano.
https://russian.rt.com/article/118763

Putin se setká s Obamou po dvou letech a má jít o osobní rozhovor. Mluvit mají hlavně o situaci na Ukrajině a v Sýrii. Politické kruhy v USA, pro které je Putin "mezinárodní zločinec", nejsou nadšené, protože dle nich bude takový rozhovor "hrát Putinovi do karet".

Mekka +717 mrtvých? Vůbec nic necítím.

Petr2 | 24.09.2015

Mekka? Už celý den se nutím do soucitu. S hrůzou ale zjišťuji, že pořád VŮBEC NIC necítím. Mé srdce ztrvdlo v kámen. Oni nerespektují naše mrtvé, já ty jejich.
Muslimové táboří na hrobech v Chorvatsku:
http://video.idnes.cz/?c=A150923_145445_zahranicni_aha&idvideo=V150923_131017_zpravodaj_aki

Re: Mekka +717 mrtvých? Vůbec nic necítím.

ph | 25.09.2015

17 je stastne cislo Britanie :-) Saudska kolonia pastri hlavne Britanii.

Re: Mekka +717 mrtvých? Vůbec nic necítím.

eM | 25.09.2015

Absence soucitu s násilnou lidskou smrtí mluví sama za sebe.
Ti lidé sice mají v rukou moc to změnit, kdykoli, ale odmalička je indoktrinovali takovým způsobem, že je z toho mohu jen těžko obviňovat.

proč ministr Chovanec nevyjednával

růža | 24.09.2015

http://video.aktualne.cz/dvtv/tabery-chovanec-sedel-pri-jednani-o-kvotach-sam-u-stolu-nemo/r~a1b0daca620511e5b440002590604f2e/
viz čas 2:20
Chovanec absolvoval 3 letý bakalářský obor na právnické fakultě v Plzni, který zvládl za 9 měsíců, titul Bc. přestal používat.
Europoslanec Telička se po hlasování o kvótách vyjádřil, že bez předložení protinávrhu a vyjednávání nelze při jednáních vůbec uspět, což je ironie, protože právě namustrovaný Telička v přístupových jednáních nám nevyjednal pro tyto případy právo veta.

Korektní Evropa Vás vítá!

Aleš Krejčí / Brno | 24.09.2015

Výmluvné video od maďarů: https://www.youtube.com/watch?v=dxfyjKqq-n8

Re: Korektní Evropa Vás vítá!

Jeepers Creepers | 24.09.2015

Taky je přivítáme, až Evropanům zase jebne v kebuli....

Re: Korektní Evropa Vás vítá!

Lin | 24.09.2015

Ano, viděla jsem to videjko už před časem (a bez českého komentáře). Taky jsem si říkala, že hladem a žízní určitě netrpí. Navíc - přišlo mi to jako velká neúcta k jídlu a k vodě a vůbec k hostitelům
V jednom ze zdůvodnění takového chování psali, že muslim nesmí přijmout ani jídlo, ani vodu z rukou "nečistého, nevěřícího". No nevím... muslim nejsem a muslimské zvyky vůbec neznám, takže neumím rozhodnout, zda je toto zdůvodnění pravdivé. Jenže - pokud by i bylo, pak nechápu, proč nenechali tu vodu jen tak ležet - bez povšimnutí. Proč ji vyhazovali a přímo do kolejiště? A vůbec - co od Evropy asi čekají, když si údajně nemohou vzít jídlo a pití z ruky "nečistého"? Napadly mě jen peníze... bohužel...
Na tom videu jsou dle mého přesně ty typy, které nebudou v Evropě pracovat - a pro Evropany už vůbec ne. Tito přišli dobývat a diktovat.

Vyšší level lhaní?

treerat | 24.09.2015

Přijde mi, že jsem za poslední léta docela zvyklý, že televize a noviny dost lžou. Taky už jsem několikrát pozoroval tendence to co dělají Američani hodit na Rusko. Ale takhle to celé otočit, to si myslím, že přinejmenším dlouho ne.

http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/132373-souvislost-mezi-syrii-a-ukrajinou-existuje-tu-silna-pojici-linka-varuje-prominentni-server/

Re: Vyšší level lhaní?

bantustan | 24.09.2015

http://www.transformace.info/index.php?option=com_content&view=article&id=1702:kosmicke-vdomi&catid=37:pijata-vnitni-cestou&Itemid=128

usa nadalej kryju isis

sobul | 24.09.2015

http://cz.sputniknews.com/svet/20150924/1219317.html

No nazdar!

proud | 24.09.2015

www.prvopodstata.com/2015/09/24/nemohu-psat-o-vsem-co-se-deje-z-toho-duvodu-prehled-zprav/#more-1849 , no panove,tak tohle levanetu a i jmenovite TauRusovi,mezi normalnima lidma zrovna dobrou reklamu neudela!!! Nejde o obsah,ale o to kdo a jakej web si to zverejnil,nikdo rozumnej je totiz uz nebere vazne,dokonce bych spis povedel,ze je to jakoby slouzili fikane a umyslne "ty druhy" strane!

Re: No nazdar!

proud | 24.09.2015

Vysvetlit si to ani pres upornou snahu,nenechali! Stali se stvavym "platkem" tak plnym negativni energie a emoci,ze odtamtud kazdej zdravej clovek prcha......je to jako kdyz spadnes do vany s jedem,mazes pryc se nekam umejt a spravit si zaludek. :-(

Re: No nazdar!

ТаuRus | 24.09.2015

???
Jak to může poškodit Leva-net a jmenovitě mě, když jsou to zprávy, převzaté z ruského tisku, dokonce i s odkazy na zdroj?
I kdyby to převzalo Lžídnes. Pokud neupraví text a nenapíši pod to moje jméno, tak je všechno v pořádku.
Děláš si zbytečné starosti...

Re: Re: No nazdar!

proud | 24.09.2015

V pohode,bylo to mysleny tak,ze jak prejima slusny zpravy "divnej" web,pak se stavaji taky neduveryhodnejma.......Vis jak je to se spatnou povesti,kdyz bude nekdo vyhlasenej gauner a pak se polepsi,jeste hodne dlouho ho budou mit za gaunera,i kdyby se na hlavu postavil a jen a jen dobro konal,stejne ho prohlasej za zlo.

napatie na balkane

sobul | 24.09.2015

medzi Srbmi a Chorvatmi.

https://www.rt.com/news/316339-serbia-bans-croatia-vehicles-migrants/

Re: napatie na balkane

Kolodej | 24.09.2015

Práve dnes som to rozoberal. To robí Vučič a tá pridrbaná srbská vláda. Chorváti vlastne robia len to, čo by mali robiť všetky štáty únie/európy. Uzatvorili hranice. A celé Srbsko je zavalené propagandou (totálne všade smutné príbehy "emigrantov" + apel na morálne svedomie so skrytou odvolávkou na povinnosť pozitívnej "prezentácie" pred svetom a EÚ) a emigrantmi. A profituje na tom kvantum ľudí, od cigánskych taxikárskych gangov po NGO. A teraz sa snažia nasmerovať hnev národa smerom na Chorvátov. Miesto toho, aby chránili svoje hranice a zastavili prílev z Albánska. Toť môj názor.

Re: Re: napatie na balkane

Ph | 24.09.2015

Srby si od 1999 kolonia USA. Prehrali vojnu. Zaujive je asi iba co pise Šešejl

https://mobile.twitter.com/predsednikSRS
https://www.facebook.com/pages/Војислав-Шешељ/124784660922211

Re: Re: Re: napatie na balkane

Petr2 | 24.09.2015

vidím úmysl Bělehradu - sladká pomsta Evropě co bombardovala v 99 Srby za s muslimy. Nyní vracejí tím samým

Re: Re: Re: Re: napatie na balkane

Kolodej | 25.09.2015

Nie, Vučič je drbnutý (ale ja si skôr myslím že je to cieľom). Balkán bol vždy "podbruškom európy" - na destabilizáciu vhodný hocikedy. Preto je tam aj toľko "semienok" destabilizácie.
To, čo sa deje momentálne v Srbsku je cielené. Tá vláda nemá skoro žiadnu podporu. Nikto tam tých emigrantov nechce - ani oni tam nechcú byť - napriek tomu tam sú a vášne stúpajú. Podarí sa obrátiť ich proti Chorvátom? Toto je jediná otázka čo ma zaujíma.

dalsi pokus monarchistov

sobul | 24.09.2015

zeby dalsi pokus monarchistov o destabilizaciu Ruska?

http://www.sme.sk/c/8012858/vysetrovatelia-exhumovali-pozostatky-cara-mikulasa-ii-a-jeho-manzelky.html

Re: dalsi pokus monarchistov

Koba | 24.09.2015

Si myslis ze do cela statu postavia mrtvolu?

Re: Re: dalsi pokus monarchistov

sobul | 24.09.2015

kto vie ako dopadnu testy...

Re: Re: Re: dalsi pokus monarchistov

otaznik | 24.09.2015

normalne,skonstatuju,ze je po smrti,,,,

Re: Re: dalsi pokus monarchistov

Nasredin | 24.09.2015

Mrtvolu asi ne, ale prý legitimního následníka ...

Re: Re: Re: dalsi pokus monarchistov

proud | 24.09.2015

....a im jsem ja:-))))))))))))))))

Re: Re: dalsi pokus monarchistov

otaznik | 24.09.2015

ked mohli postavit nalakovaneho blsevickeho smrada lenina,preco nie mikulasa?

Jak dnes pracují novináři

Nasredin | 24.09.2015

Podívejte se na typickou lež, které vypouší novináři:
Podle Novinek řekl neurvale o imigrantech primitivní Zeman toto: 'S nezvanými se nesetkávám, řekl u uprchlického tábora Zeman na adresu migrantů ..."
http://www.novinky.cz/domaci/381581-s-nezvanymi-se-nesetkavam-rekl-u-uprchlickeho-tabora-zeman-na-adresu-migrantu.html
Podle PL řekl Zeman ve skutečnosti toto:
'Prezident republiky nejdřív upřesnil cíl své návštěvy ve Vyšních Lhotách, kterým bylo hlavně setkání s místními občany, a ne uprchlický tábor: „Přijel jsem navštívit vás. Setkávám se s občany České republiky; a se zahraničními hosty pouze tehdy, když je sám pozvu, což není tento případ,“ uvedl Zeman ve svém úvodním proslovu ke stovkám lidí, kteří se přišli na debatu s hlavou státu podívat.'
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Zeman-se-uz-totalne-odvazal-pokud-jde-o-uprchliky-Pred-uprchlickym-taborem-spustil-kanonadu-kterou-jsme-pro-vas-nejpodrobneji-zaznamenali-400675
Cítíte to, jak s námi novináři všech hlavních sdělovacích prostředků cvičí a jak a námi manipulují ?

Zeman chce gratulovat Ficovi

sobul | 24.09.2015

k odvahe pri postoji voci kvotam.
http://www.sme.sk/c/8013730/prezident-zeman-zablahozela-ficovi-k-odvahe-ohladom-utecencov.html

Nullandová v nemocnici

duj68 | 24.09.2015

údajne má po záchvate mrtvice ochrnutú časť tela a poruchu reči:
http://politikus.ru/events/58538-viktoriyu-nuland-chastichno-paralizovalo.html
Tak to vyzerá že záver septembra bude vskutku pod vplyvom silných energií ...

Re: Nullandová v nemocnici

ТаuRus | 24.09.2015

Zatím to není potvrzeno žádným oficielním zdrojem. Ta zpráva se před třemi dny objevila v bulváru.

Re: Re: Nullandová v nemocnici

Koba | 24.09.2015

Si ma predbehol. Pani Nudelman-Kaganovej prajem len to najlepsie.

Re: Re: Re: Nullandová v nemocnici

Oracle 911 | 24.09.2015

Ešte lepšie, to isté čo priala pre EU a Rusom. :)

Re: Re: Re: Re: Nullandová v nemocnici

ph | 24.09.2015

Fak dí...

Re: Re: Nullandová v nemocnici

duj68 | 24.09.2015

Pôbvodne som v nadpise zabudol dať otáznik. Správa sa objavila aj na zerohedge - možno pôvodný zdroj. Tak uvidíme.

Re: Nullandová v nemocnici

otaznik | 24.09.2015

takze sa je polepsilo,ked pises,ze ma ochrnutu cast tela-pred mrtvicou sa javila,ze je ochrnuta cela...

Re: Re: Nullandová v nemocnici

Jekaterina Jeva | 25.09.2015

Podla povodnej spravy ma aj ochrnuty a nefunkcny jazyk a nemoze hovorit...

Opilého Porošenka prý museli vynést z letu Kyjev-Moskva

Nasredin | 24.09.2015

Přesně jak předpověděl Pjakin:

Podle německé rozhlasové stanice musely zvláštní služby Ukrajiny vynést z letu Kyjev-Moskva absolutně opilého prezidenta Ukrajiny

Ten chtěl prý urychleně jednat se svým ruským protějškem Vladimirem Putinem, ovšem po použití pořádné dávky lihovin.

O incidentu informovala v německém rádiu WDR5 novinářka Christina Nagelová s odvoláním na „spolehlivý zdroj v SBU Ukrajiny", uvedla ve čtvrtek tisková agentura Charkov.

„Ze spolehlivých zdrojů v Bezpečnostní služby Ukrajiny, jsem se dozvěděla, že se den předtím byl úplně opilý ukrajinský prezident Porošenko vynesen z letu Kyjev-Moskva. Ze zřejmých důvodů, nebudu jmenovat informátora," řekla Nagelová.

Zkoprnělí Ukrajinci: Porošenko oznámil, že Ukrajina překonala krizi

Uvedla, že ji její zdroj sdělil, že ve středu, asi sedm hodin večer na letiště Borispol přijel obrněný Mercedes S-600, ze kterého vyšel Porošenko a zcela zmatený řidič. V té době se připravoval let PS 575 Boeingu 737 ukrajinských aerolinií Ukraine International Airlines.

Podle informátora byl Porošenko „opilý" a nějak se vyšplhal do letadla, nařídil posádce, aby urychleně letěla „do Moskvy, za Putinem". Pořád opakoval „já to opravdu potřebuju". Posádka ho usadila do křesla, kde politik okamžitě usnul, a posádka oznámila incident dispečerovi.

Nicméně se k Porošenko k Putinovi nedostal. Spícího Porošenka po nějaké době příslušníci SBU z letadla vynesli a odvezli dalším autem.

„Během hodiny byla ochranka na letišti Borispol zcela nahrazena, a ti spolupracovníci bezpečnosti, kteří pustili Porošenka, byli zatčeni. Událost budeme dále sledovat,“ dodala Christina Nagelová.

http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/opileho-porosenka-pry-museli-vynest-z-letu-kyjev-moskva/
http://nahnews.org/362997-nemeckaya-radiostanciya-povedala-o-pyanom-poroshenko-kotorogo-snyali-s-rejsa-kiev-moskva/

Re: Opilého Porošenka prý museli vynést z letu Kyjev-Moskva

ТаuRus | 24.09.2015

He,he. Tak takhle začíná držkopád. Slévají Poroše, i když je to nejspíše kachna.

Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

ТаuRus | 24.09.2015

http://www.1tv.ru/news/social/292835
Kurban bajram - muslimský svátek na počest toho, že bůh přikázal otcovi, aby obětoval vlastního syna. A když ten to chtěl splnit, v poslední moment bůh zastavil popravu a nařídil, aby místo syna otec obětoval jehně. Proto v tento svátek muslimové přináší mnoho obětí - ovcí nebo jehňat.
Nepřipomíná vám to něco? Ve Starém zákoně Abraham také měl obětovat syna , a také na poslední chvíli bůh tu popravu zarazil. Což se vykládá, jako projev velkého milosrdenství boha.
Jako kdyby jeden opisoval od druhého...

Dnes u Mekky, při oslavách Kurban bajramu lidé se pošlapali v tlačenicí. Už jsem o tom psal níže. K tomuto času je asi 220 obětí. Nevzkazuje náhodou tímto způsobem pravý Bůh muslimům, že On nikdy po lidech oběti nechtěl, ani lidské, ani zvířečtí. Že ten příběh, jak v Koránu, tak i ve Starém zákoně je vymyšlen právě těmi (satanisty, GP), kdo krev v obřadech vždy používali a používají? Že slavit Boha potoky krve nelze?

P.S. A křesťané také doposud věří, že Bůh obětoval vlastního syna - Krista...
Dvě popravy zastavil, aby jednu - vlastního syna vykonal?

Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

PetrD | 24.09.2015

Domnívám se, že v obou případech jde o to, že se obětinami zvířat a lidí krmí egregor, možná v obou případech ten samý.

Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Oracle 911 | 24.09.2015

Myslíš protiľudsky egregor Amona? Ak toto je vo veci, tak GP urobil majstrovský kúsok s falšovaním učenia majstrov a zavedením nechutných praktík.
A to isté sa dá povedať o kresťanstvu keď už spomínam nechutné praktiky, tak treba spomenúť aj na sväté prijímanie kde symbolicky veriaci konzumuje telo a pije Ježišovu krv. Ak to nie je symbolický kanibalizmus tak neviem čo? (Vychádza to z Ježišovho citátu víno je moja krv a chlieb je moje telo.)

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

PetrD | 24.09.2015

Ano, nejspíše ten, úmyslně vytvořený. A i kdyby ne, tak nějaký určitě. Skutečnému Bohu jistě není takových obětin zapotřebí.
A souhlasím - v náboženstvích je nejspíše zakomponováno hodně okultních rituálů, aniž by si to jejich praktikanti uvědomovali.

Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Hana | 24.09.2015

Jedna krutost nahrazena jinou...odporný svátek....

Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Brano | 24.09.2015

Odporné je hlavne to akými nezmyslami sa zaoberáte....k čomu je dnes žijúcim luďom dobré zaoberat sa Abrahámom a podobnostou Koránu a St.zákona???
Boh je Bohom živých a nie mrtvych. Namiesto nezmyselných idiotím by ste sa mali snažit porozumiet úroku a zisku. Ale to vy ani za živého Boha. Milšie sú vám nezmysly tárajúce v hatlanine DVTR a KOB.

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Oracle 911 | 24.09.2015

Pretože viera židom rovno prikazuje praktikovanie úžery voči nežidom a zakazuje sa voči židom. Prečo? A čo sú dôsledky?
Prečo sa úžera zakazuje kresťanom a moslimom?

Ale tebe ani rozmýšľať nechce, radšej nadávaš a vedieš silácke reči.

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

proud | 24.09.2015

Prosim te:-))))))))))))))))))))),nekde vycet trochu o prachach a o nicem jinym tocit neumi a ani nemuze,protoze o nicem jinym nic nevi,jeste jsi to neprokouk? Toci porad o tom stejnym co objevil a nechape ze to na co konecne prisel jsme uz kdysi davno zapomeli:-)))))))))))))))))))))))

Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

sobul | 24.09.2015

https://www.rt.com/news/316368-muslims-moscow-holiday-eid/

Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

ТаuRus | 24.09.2015

To je síla, v té Mekce už je 717 mrtvých! Hotový masakr...

Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

proud | 24.09.2015

Co je na tom za "milosrdenstvi" kdyz ji nejdriv prikazal?Takovej panbicek by mi mohl skocit do trenek a behat kolem gumy:-)))))))))))))))))

Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

PS : kresťania majú aspoň turínske plátno, ktoré doteraz vedci nevedia vysvetliť, plus mnoho ďalších indícií o Kristovi a KOB má čo ? Len keci, že Ježiš nie je Boh, lebo to nejaký ruskí akademici tak rozhodli. rovnako, ako sa kedysi rozhodlo, že dialektický marxizmus je ten pravý svetonázor.
Načo riešiš náboženstvá, keď tomu nerozumieš.

Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Koba | 24.09.2015

Tonco, s tym platnom si vytri rit a potom dovi-dopo tam odkial si prisiel. Okidoki?

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Koba, ty si vytri riť svojou hubou. A nehraj sa na Stalina, na neho nemáš.

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Koba | 24.09.2015

http://pastebin.com/CqBjuDjW

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Koba sa kedysi nechal volať Stalin ,ale ten rozhodne nebol primitív ako ty. A ani použitie jeho prezývky ti nepomože, aby bolo vidieť, že si blb.

Re: Re: e: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Koba | 24.09.2015

Aha, novinky od dalsieho katolibanskeho degenerata v poradi. Prave sme sa dozvedeli ze Stalin sa kedysi nechal volat Koba :) Fiiiiiha

Re: Re: Re: e: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Nie, dozvedeli sme sa to, že ty, ktorý používaš prezývku Stalina si primitív.

Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Koba | 24.09.2015

Amen. Mozes ist.

Re: Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Ani náhodou, neodídem.Tú radosť ti neurobím.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Koba | 24.09.2015

A vies ze som to vedel? :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: e: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Nevedel, len sa robíš doležitý. Ako staré cigánky, čo veštia.

Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

ТаuRus | 24.09.2015

Křesťané mají svého "obětního beránka" - Ježíše. Křesťanům dokonce popravili jejich "boha".
Strůjcům "biblického projektu", ve své podstatě satanistům, se nedá upřít smysl pro černý humor.

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Ježiš zomrel dobrovoľne, TauRus a aj kvôli tebe, ale pochybujem, že pochopíš dovody jeho konania. Tebe stačí, že KOB vie všetko, ohľadom toho, kto je a nie je boh a tebe stačí tomu, len slepo veriť. Tak v tom pokračuj, až ti to dáva ten správny pocit v živote, ale radšej vynechaj svoje úvahy o náboženstve, pretože sú značne obmedzené.

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Slovan | 24.09.2015

On ti to stihol povedať?
No tak Tončo, trošku úcty k slepej viere.

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Slovan a tvoj názor, že je to slepá viera je odovodený z čoho ? Ty máš patent na pravdu ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Oracle 911 | 24.09.2015

Ani ti nemáš patent na pravdu a Rímskokatolícka cirkev obzvlášť nemá patent na pravdu.

A slepá viera je zodpovedná za genocídu Indiánov a kresťanských siekt napr. katarov, a aj za samovražedných atentátnikov.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Nemám patent na pravdu a ani tá cirkev. Ale najpr si preštuduj, kto je hlavne zodpovedný za genocídu Indiánov, pretože to nie je rímskokatolícka cirkev, čo sa týka katarov, tak si zisti najpr ich zločiny a prečo sa proti nim zasiahlo.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Oracle 911 | 24.09.2015

Ich najväčším hriechom bolo odmietnutie autority Rímskokatolíckej cirkvi (RKC) a jeho tvrdení, a aby cirkevný hodnostári vyvolali potrebné pohoršenie začali rozširovať lož (kde som tou už videl).

Čo sa týka Indiánov, v južnej Amerike dochádzalo ku genocíde a RKC o tom vedela a hodnostári to aj schvaľovali (vrátane pápeža).
Čo sa týka severnej Ameriky nebudem tu rozpisovať čo robili a robia Jezuiti pod hlavičkou učenie Indiánskych detí.

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Oracle 911 | 24.09.2015

Hej dobrovoľne a odvtedy kresťan musí jesť Ježišovo telo a piť jeho krv aby zdieľali jeho utrpenie s ktorým vykúpil ich z hriechov. Keď to nie je zvrátenosť tak potom čo?

A keby to nestačilo, tak dobrý kresťan musí chodiť neustále spovedať a modliť k Bohu aby ho ten "milosrdný" boh nepotrestal. Keď to ni ej zvrátenosť tak potom čo?

A k slepej viere, keď to náboženstvo privedie na pokraj katastrofy alebo spôsobí katastrofu pre človeka resp. ľudstvo je hodné slepého nasledovania? Pričom ten cirkevný hodnostár resp. organizácia ktorý ju hlása nie vždy žije nutne podľa prikázaní svojho náboženstva.

A k Turínskemu plátnu, na plátne z 1. storočia z oblasti dnešného Izraela je otlačok tela zmláteného človeka, a cirkev tvrdí, že je to otlačok tela Ježiša. Skutočne je to Ježiš, alebo je to ďalší ľudský prehmat?

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Oracle,

vačšina, čo tu píšeš je znožka blbostí. Na čo reaguješ na kresťanstvo, keď nepoznáš ani jeho základy ?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Oracle 911 | 24.09.2015

Základom kresťanstva je oblbnúť ovečku krásnymi rečami o vykúpení utrpením boha alebo syna Boha (záleží to od základnej doktríny odnože za čo má Ježiša), a hrozbami nekonečných múk po smrti od údajne milujúceho Boha, ak:
a) nebude poslúchať toho kto káže (kázanie o pastieroch a ovečkách);
b) z času na čas nedá nejaký ten finančný dar cirkvi (vrátane odpustiek v stredoveku voči čomu brojili reformátori ako Luther);
c) je dotyčný katolík tak nespovedá farárovi a nebude modliť podľa jeho inštrukcií (tomu zas hrozia x tisíc rokmi v očistci).

Všetko ostatné je omáčka, lebo ide o ovládnutie ľudí a nasmerovanie ich snaženia nejakým smerom. Pričom celá vec o mukách podsúva nám, že náš milujúci Boh a otec je sadista, ktorý trestá ľudí za prehmaty, ak samozrejme nesnažíme jeho hnev zmierniť nejakým rituálom a fin. darom cirkvi.

Mimochodom oficiálne odôvodnenie svätého prijímania je, že Ježiš údajne povedal, že "chlieb je jeho telo a víno je jeho krv", a cez konzumáciu týchto vecí v rámci nejakého rituálu (sväté prijímanie) zdieľame jeho utrpenie v momente jeho (údajnej) smrti, ktorým sňal z nás hriechy.

Ty tvrdíš, že píšem bludy a ja tvrdím, že aspoň polka vecí čo prijali kresťania za svoje je vyslovene zvrátenosť.

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

sobul | 24.09.2015

TauRus, co si urobil Jezisovi ze umrel aj kvoli tebe?

nikto nevie ako Jezis zomrel. historia (nielen o Jezisovi) je prekrutena.
Jezis bol prorok, kde beries istotu, ze bol boh? moze boh zomriet?

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Slav | 25.09.2015

> sobul > ... moze boh zomriet?
... môže ...podriaďujúc sa v stvorení pôsobeniu tých istých zákonov

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

proud | 24.09.2015

Kdy uz konecne panbickari pochopej,ze nabozenstvi neni nic jinyho nez davnej pokus legalizovat a provadet velkoplosne eutanazii??!!!

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

proud | 24.09.2015

Za tim ucelem i vytvorili "medicinu".

Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

J. | 24.09.2015

Už na svojej fare zvesuješ krížiky aby sa "Syrské" rodiny čo ti tam nasťahuje pápež náhodou nepohoršovali?

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Robo | 24.09.2015

V prvom rade by stačilo z krížov konečne sundať Ježiša.
Podobná analogia ako v ČR významný deň "UPALENIE Majstra Husa"..

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

eM | 24.09.2015

Tu podobnost chápu. Taky nevím, proč všichni kdo obdivují Ježíše, symbolizují si ho ukřižovaného. Na to nemusím mít žádné vědomosti, abych pochopil že symbolicky je to blbost. S Husem to asi bude podobné.
Ne nadarmo satanisti, kteří se iniciují, rozlamují kříž aby ze sebe sejmuli ten nesmysl. (tím neříkám že oni to dělají dobře, jen že dobře vědí co znamená ukřižování)

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

proud | 24.09.2015

Hus upalenej nebyl,a kdovi,jak to bylo s Kristem :-)

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Ďalší primitív, ktorý si myslí, že diskutuje.

Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

marvo | 24.09.2015

Tončo, s tou turistickou atrakciou z Turína si ma pobavil, ako vážne :-)) a máš pravdu - po tom, čo ju chemicky ošetrili proti hmyzu, už sa asi nikdy nedozvieme, kedy presne to v stredoveku vzniklo...

Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

marvo,

až na to, že to v stredoveku nevzniklo. A skor je pozoruhodné, že pri istotu vedci skúmali len opravené časti plátna, aby sa náhodou neprišlo na to, kedy skutočne vzniklo. Čo si myslíš, prečo ? Ale možnosť zistiť presné datovanie, napriek chemickému ošetreniu tu ešte stále je, lenže taký skutočný test globalistom rozhodne nevyhovuje. Aj preto, pre istotu to plátno chemicky ošetrili. A práve to je tá stranda, tí satanisti, ktorí podĺa TauRa vytvorili kresťanstvo nechcú, aby sa zistil pravý vek turínskeho plátna.

Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

ТаuRus | 24.09.2015

I kdyby zjistili přesné na minutu datování tohoto plátna, i kdyby se rozhodli, že to bylo v údajný den "popravy" Ježíše, co tím dokáží?
Mají nějaké vzorky krve příbuzných Ježíše? Prokazatelných příbuzných, aby mohli dokázat, že ten, kdo byl do toho plátna po smrtí zabalen, byl Ježíšem.
Nebo opět řeknou, dokázali jsme, že datum smrtí zhruba odpovídá datu smrtí Ježíše, a proto, to nemůže být nikdo jiný, než Ježíš. A musíte nám věřit, všichni ostatní názory jsou kacířské"...

Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

TauRus,
myslím, že nemajú vzorky krvi príbuzných Ježiša. Na minútu presne to datovanie ani nemožu určiť, a to by si mal vedieť.Tá skúška to neumožňuje. Až by to plátno datovali do obdobia smrti Krista, tak by to len podporilo názor, že Ježiš žil a zomrel spôsobom, ako je napísané v Novom zákone. Z toho plátna sa už dokázalo, že tá smrť je totožná ako sa píše v Novom zákone o smrti Ježiša, ten fakt existuje. To, či Ježiš je Boh plátno nedokazuje a ani nemože. A ani sa nedá dokázať, či je to Kristus. Pretože veda nemá jeho DNA na porovnanie s tým, čo sa našlo v plátne. Ale niekomu prekážalo aj to, aby sa uskutočnila profesionálna vedecká skúška s plátnom kvôli datovaniu, tak použili miesto plátna len záplatu.
Na turínskom plátne je pozoruhodné, že vedci nevedia, ako v tom plátne vznikol ten trojrozmerný obraz. A sú tam aj iné zvláštnosti.
Možno by si mal pouvažovať, ako to plátno vzniklo a prečo je také unikátne.
A prečo satanistom, ktorí podľa teba vytvorili kresťanstvo prekážalo profesionálne datovanie turínskeho plátna a nie záplaty ? Veď keď tí satanisti vytvorili kresťanstvo, tak by predsa chceli, aby v to ĺudia verili a to plátno by pomohlo rozširovať rady kresťanstva. Čo ty na to ? Ale viem, že odpoviete štýlom, že GP už teraz kresťanstvo nepotrebuje, atď.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

ТаuRus | 24.09.2015

Takže, jsi sám potvrdil, že zkouška je na nic (i když mi osobně nevadí, jestli ji provedou znova) a nemůže dokázat hlavní věc - že do toho plátna byl zabalen Ježíš.
Budeš se možná divit, ale ve své době jsem také zjistil veškeré možné informace o té expertize s plátnem. Dokonce v té době jsem podlehl iluzí, že něco dokazuje, třeba zrovna ta trojrozměrnost... Jenže, pro čistotu experimentu, jsem musel uznat, že ani ta trojrozměrnost nedokazuje ani to, že v plátně byl Ježíš, ani to, že Ježíš je bohem. A jestli dnešní vědci to neumějí nebo nechtějí vysvětlit, tak to také ještě není důkaz.
Pro satanisty byly vždy výhodné jakékoli pochybnosti, dokonce víc, v každém náboženství z jejích strany je založen takové množství pochybnosti, aby lidé, co možná nejdéle, se mezi sebou hádali, které náboženství je to správnější a je od boha. Muslimy s křesťany, křesťané s židy a všichni mezi sebou. Aby co nejdelší dobu nedokázali najít cestu ke skutečnému Bohu, který je jeden pro všichni, bez rozdílu vyznání. Ale Ježíš tím Bohem není

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

Tončo | 24.09.2015

Nepotvrdil som, že by profesionálna skúška plátna bola na nič. Akurát, že by nedokázala, že ide o Krista alebo Boha, ale bola by to indícia v prospech kresťanstva a toho, čo sa píše o smrti Ježiša v Novom zákone. Takže by to svoj význam malo, až by skúška potvrdila datovanie z čias smrti Krista.
Tá trojrozmernosť je unikát, lebo nič podobné sa vo svete nenašlo a netvrdil som, že tá trojrozmernosť dokazuje Krista, ale len že je to podivné, že to presne sedí na popis Kristovej smrti.Čo sa našlo na plátne. A nechcel som, aby si to uznal ako dokaz, ale aby si premýšĺal nad tým, že prečo také unikátne plátno existuje a že je to dosť pozoruhodná vec.
Až si myslíš, že satanistom vyhovuje, aby sa tie náboženstvá hádali, tak taký argument ti beriem, ale mal by si pouvažovať nad tým, prečo satanisti tvrdo podporujú židovský judaizmus, talmudizmus, tvrdo podporujú islam, ale tvrdo idú proti kresťanstvu.Celý západ likviduje kresťanstvo a rkc robí náboženstvo new age. Až si kresťan v Anglicku dá krížik na krk, tak sú prípady, že ho vykopli z práce, islamistom prekáža vianočný strom, tak ho obchodný dom zlikviduje. Islam, podporovaný, judaizmus tiež, veď Izrael robí takú rasovú politiku , o ktorej sa Európe ani nesníva a nie, že by si ju mohla dovoliť.
Napíš, mi, kto je ten skutočný boh, ktorého ty uznávaš a čo bude s tebou, keď zomrieš, čo s tebou urobí tvoj skutočný boh...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oslava Kurban -bajramu v moskevské mešitě

ТаuRus | 24.09.2015

Tomčo, ty asi budeš ten Ivan, co nedávno odešel. :)
Stejný styl, stejné téma. Pokud nejsi a skutečně tě zajímají názory zdejších na Krista a křesťanství, zkus odrolovat diskuzí o 14 dní zpátky, tam najdeš hodně výživných argumentů. Nebo se podívej do mimo téma a polemiky.
A mezi námi ten spor vyřešíme asi na způsob - ty zůstaneš při svém názoru a já při svém.:)
Měj se.

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>