SKUTEČNÉ DŮVODY, KTERÉ JSOU PŘÍČINOU TOHO, ŽE SE VYSPĚLEJŠÍ MIMOZEMŠŤANÉ VYHÝBAJÍ KONTAKTU S LIDSTVEM

Miloslav Dědek | 02.10.2021

Pátrání po mimozemském životě začalo už v roce 1960. Tehdy se americký fyzik Frank Drake poprvé pokusil zachytit rádiové signály, jež by mohly vycházet od inteligentních bytostí žijících kdesi ve vesmíru. Žádné náznaky se mu ale detekovat nepodařilo.

Italský fyzik Enrico Fermi byl prvním, kdo si položil otázku, proč lidstvo ještě žádný signál z vesmíru nezachytilo, přestože astrofyzikové a astrobiologové tvrdí, že ve vesmíru se musí nacházet velké množství civilizací.Tento rozpor se dnes nazývá Fermiho paradoxem. Někteří výzkumníci ho shledávají natolik zajímavým, že se každé dva roky scházejí na konferenci v Paříži a diskutují o tom, proč se z vesmíru nikdo nehlásí.Poslední setkání uvedených výzkumníků hostilo pařížské vědecké muzeum a zúčastnili se ho fyzikové, biologové, filozofové, sociologové a psychologové. Na interdisciplinární rovině diskutovali nejen o Fermiho paradoxu, ale také o tom, jestli by lidé neměli být ve snahách přilákat pozornost mimozemských bytostí aktivnější. Konferenci nikoliv náhodou organizovalo sdružení METI, jehož celý nezkrácený název by se dal přeložit slovy „vysílání k mimozemské inteligenci“.

Proč se vyspělejší mimozemšťané vyhýbají kontaktu s lidstvem?

Lidstvo zatím bohužel nemá jednoznačnou globální centrálu, t. j. zodpovědnou světovládu, kterou by mohli vyspělejší mimozemšťané oslovit. Navázat kontakt s některou lokální vládou by bylo od vyspělejších mimozemšťanů nezodpovědné. Stávající chaotický a nekoordinovaný vývoj lidstva by to mohlo ovlivnit velmi nepříznivě, protože při kontaktu by zřejmě vyspělejší mimozemšťané předávali lokální vládě také na zemi dosud neznámé poznatky vědy a techniky a lokální vláda by zprostředkovala využívání těchto poznatků také k výzkumu a vývoji nových ničivějších zbraní.

Podmínky vyspělejších mimozemšťanů, které musí méně rozvinutá civilizace (lidstvo) splnit před navázáním spolupráce s jejich vyspělejší civilizací, budou pravděpodobně následující:

1. Nové poznatky ve všech oblastech vědy a techniky, které budou při kontaktu civilizací předávány méně rozvinuté civilizaci (lidstvu), nebudou touto civilizací zneužívány k vývoji a výrobě nových ničivějších zbraní.
2. Méně rozvinuté civilizaci (lidstvu) budou předávány nové poznatky vědy a techniky pouze v tom případě, že bude žít v celoplanetárním míru. 3. Méně rozvinutá civilizace (lidstvo) musí dosáhnout takového stupně vývoje politického uspořádání, ve kterém bude řízena plánovitě a cílevědomě postupující celoplanetární vládou.

Splnění uvedených podmínek vyspělejších mimozemšťanů nebude snadné vzhledem k současnému politickému uspořádání lidstva.

Současné politické uspořádání světa neumožňuje úspěšně řešit především následující závažné globální problémy lidstva

1. Války, vývoj a výroba zbraní: Konflikty vznikající mezi státy se často neřeší mírovou cestou. Soustavně se vyvíjejí a vyrábějí nové zbraně. Vedou se války a ozbrojené střety.

2. Nevzdělanost a velká chudoba: 17 % lidí na celé planetě neumí číst a psát, 15 % dětí na planetě nechodí do školy. Miliardy lidí mají velmi špatné vzdělání. Téměř polovina světové populace žije z 60 Kč na den, 1,3 miliardy musí vystačit s 30 Kč na den a méně.

3. Život v ne-demokraciích: 2,5 miliardy lidí žije v nedemokratických státech. Ve státech, kde vládne jen síla a její uplatňování, práva a spravedlnosti se nelze dovolat, základní lidské svobody jsou omezené.

4. Nepříznivé působení lidstva na biosféru planety: Jsou vyhlazovány živočišné i rostlinné druhy organizmů. Voda i atmosféra na celé planetě se znečisťuje. Atmosféra planety se otepluje.

5. Zvětšují se propastné rozdíly ve využívání nových technologií: Ve vyspělých státech světa se zrychluje technologický pokrok dosud nevídaným tempem. V zaostalých státech se nové technologie prakticky nevyužívají.

K tomu je třeba dodat, že uvedené globální problémy lidstva bude možné úspěšně řešit nejdříve potom, až evoluce politického uspořádání lidstva dosáhne stavu, kdy vývoj lidstva bude globálně plánován, koordinován a realizován demokraticky volenou světovládou. Smutnou skutečností je, že se tohoto stavu politického uspořádání nemusí lidstvo dočkat, protože před dosažením tohoto stavu přestane existovat. Konec existence lidstva může nastat například proto, že se neustále zdokonalují jaderné zbraně, přičemž není vyloučena možnost vzniku světové války s použitím jaderných zbraní.

Současný stav politického uspořádání lidstva

Mnoho lidí na planetě neumí číst a psát, má hlad a značná část těchto lidí umírá neléčenými nemocemi nebo v nesmyslně vedených válkách. Velká většina těchto lidí nemá ani představu o tom, že to není spravedlivé, že kvalita jejich života by se měla zvýšit. "Svět patří se vším všudy všem lidem rovným dílem." To by určitě mělo být napsáno v základní listině lidských práv a svobod. Názor, že kvalitu státu určuje míra zdraví a vzdělání jeho občanů a všechny další ukazatele jeho kvality jsou druhotné, by mělo uznávat celé lidstvo.

Nůžky mezi nejbohatšími lidmi a zbytkem lidstva se dále rozevírají. Čtyři pětiny bohatství (82 procent), vytvořeného loni ve světě, skončilo u jednoho procenta nejbohatších lidí planety. Upozornila na to nezisková organizace Oxfram, která závěry svých analýz nerovností ve světě tradičně zveřejňuje v předvečer Světového ekonomického fóra v Davosu. Hrstka miliardářů čím dál rychleji bohatne a ovládá čím dál více světového bohatství.

Uvedená malá skupina bohatých miliardářů je v dalším textu označováni slovy “lidé velkých peněz”.

Lidé velkých peněz především ovlivňují lidstvo tak, aby se trvale zachovávaly poměry, v nichž bude přetrvávat jejich privilegované postavení ve společnosti, které jim umožňuje v neomezené míře užívat všechno, co lidstvo vyprodukuje. Jinak řečeno: Lidé velkých peněz v prvé řadě dbají na to, aby se globálně zachovávala stávající vysoká a ostrá mocenská pyramida, v níž jsou tito lidé v nejvyšší vrstvě. Politici, kteří zdánlivě oficiálně vládnou lidstvu, jsou ve skutečnosti v područí lidí velkých peněz, takže nejsou v nejvyšší vrstvě stávající mocenské pyramidy lidstva.

Značnou část příjmů získávají lidé velkých peněz z financování výzkumu, vývoje a výroby nových zbraní. Výzkum, vývoj a výroba zbraní, vojenské základny, vojenskoprůmyslové komplexy atd. jsou v podstatě hračky lidí velkých peněz. Hra s uvedenými hračkami vynáší lidem velkých peněz astronomické příjmy, přičemž je těmto lidem zcela lhostejné, kolik lidí v jejich hře zahyne a kolik se přitom zničí materiálních hodnot.

Válka vedená podle pravidel dohodnutých v Ženevských úmluvách? Takovou válku zatím bohužel vnímá většina lidí podobně jako sportovní utkání, ale válka je především velké zlo, jehož podstata spočívá v maření lidských životů a ničení vytvořených hodnot. V případě, kdyby se práce a energie vynakládaná na přípravu a vedení válek na celém světě věnovala na rozvoj zaostalých států světa, přestaly by v těchto státech existovat hlad a bída.

Skuteční vládci lidstva, tj. lidé velkých peněz, ovlivňují média tak, aby si lidé neuvědomovali, v jak nespravedlivém a nesvobodném světě žijí. Především prostřednictvím médií je zaměstnávána mysl lidí (čímkoliv) natolik, že lidé nemají čas uvažovat o tom, kdo a jak ovládá svět ke svému prospěchu.
Jinak řečeno: Velká část toho, co zveřejňují média především o mezinárodní politice, zejména humbuk kolem probíhajících voleb, vedených válek apod., má v podstatě jenom jeden účel, a to odvádět pozornost od existence skutečných vládců lidstva, kterými jsou lidé velkých peněz.

S nepříliš velkou mírou nadsázky se dá říci, že lidé velkých peněz patří mezi řádné občany, kteří dodržují všechny zákony. Peníze si však vydělávají způsoby, které jsou často odsouzeníhodné. Peněz mají tolik, že se jim zatím nikde neodvážili přistřihnout křídla nějakým zákonem, zatím se nikde nic v tomto směru nerealizovalo. V druhé vrstvě stávající mocenské pyramidy lidstva jsou politici.
Vrstva politické scény je všeobecně vnímána jako vrstva nejzajímavější, hodně lidí vývoj a změny této vrstvy globální mocenské pyramidy sleduje.

Budoucnost politického uspořádání lidstva

Splnění podmínek vyspělejších mimozemšťanů, které musí lidstvo splnit před navázáním kontaktu s jejich vyspělejší civilizací, není možné bez změny stávajícího politického uspořádání lidstva. Mocenskou organizaci ovládající svět ve tvaru vysoké a ostré pyramidy, je třeba změnit tak, aby dostala podobu zaoblené ploché hromádky písku, přičemž bude nutné změnit pořadí, v jakém budou nad sebou jednotlivé vrstvy mocenské organizace správy světa. V nejvyšší vrstvě musí být demokraticky volení politici.

Politické uspořádání lidstva se od počátku jeho vzniku vyvíjelo samovolně, nekoordinovaně, neřízeně. To se v poslední době postupně začíná měnit v závislosti na zrychlujícím se vývoji vědy a techniky.
Drtivá většina politiků na celém světě považuje za samozřejmost, že se vlády všech států buď připravují na válku nebo vedou válku. Je nejvyšší čas tuto skutečnost změnit!

Vzorem k řešení problému nastolení demokratické světovlády a tím trvalého míru na celé planetě může být Evropská unie. Evropská unie vznikla především se záměrem ukončit časté a krvavé války mezi sousedy v Evropě, která vyvrcholily druhou světovou válkou. V roce1950 začalo hospodářské a politické sjednocování evropských zemí v rámci Evropského společenství uhlí a oceli, jehož cílem bylo především zajistit mezi spojenými státy trvalý mír. Zakládajících států bylo šest: Belgie, Francie, Itálie, Lucembursko, Německo a Nizozemsko. Podle vzoru Evropské unie může být k řešení problému nastolení demokratické světovlády využito již osvědčené formy politického spojení států, kterým je federace.
Uskutečnit spojení všech států světa v Globální federaci s jednou globální vládou nebude snadné, ale určitě bude stát za námahu s tím spojenou. Především trvalý mír na celé planetě je cíl, který za to stojí. Nastolení Globální federace lze zrealizovat například tak, že si všechny pokrokové politické strany a hnutí ve všech státech světa přidají do svých politických programů záměr nastolit Globální federaci, načež všechny tyto pokrokové politické strany a hnutí ve vzájemné spolupráci globálně zrealizují své politické programy.

Pozn.: Ti lidé, kteří brojí proti EU, usilují o vystoupení z EU a pod., zapomínají na to, že v oblasti míru a stability žijí právě díky existenci EU.

Globální demokratická vláda lidstva je nezbytná především z následujících důvodů

– Lidstvo není oficiálně centrálně globálně řízeno, a proto jeho existenci ohrožuje stále větší množství různých krizí, přičemž intenzita i četnost těchto krizí narůstá v přímé úměrnosti s rozvojem vědy a techniky. Faktem je, že materiálně-technická základna lidstva se zdokonaluje stále se zrychlujícím tempem. Pokrok ve vědě a technice kráčí mílovými kroky. Naproti tomu stagnuje vývoj politického uspořádání lidstva.

– Sortiment všeho, co lidi ve vyspělých státech světa potřebují k uspokojování svých potřeb, stále roste, přičemž téměř stagnuje pokrok v politickém uspořádání lidstva. Jinak řečeno: „Bouřlivý rozvoj vědy a techniky se dostává do stále většího rozporu s tradicemi svázaným prováděním praktické politiky, především mezinárodní.” Obrazně řečeno: Podle sdělovacích prostředků řídí lidstvo na politické scéně dav vrcholových politiků jednotlivých států, ve kterém se čas od času větší nebo menší část davu dohodne na vykřikování víceméně nejasného hesla, kterým se potom tato část davu více či méně řídí, což má ve svém důsledku zhoubný vliv na současnost i budoucnost. S malou mírou nadsázky je možné označit stávající způsob správy světa jako téměř dokonalý chaos v současné společnosti i v očekávané budoucnosti naší civilizace.

Základní výhody nastolení demokratické světovlády

1. Demokraticky volená světovláda bude v souladu s vůlí lidstva plánovat a realizovat budoucnost lidstva ve všech oblastech života společnosti. Ve šech oblastech života společnosti přestanou vznikat krize, které v současnosti nepříznivě ovlivňují životy všech lidí na planetě.

2. Konflikty, které budou vznikat mezi státy, bude demokratická světovláda řešit výhradně mírovou cestou bez použití zbraní.

3. Trvalý mír na celé planetě umožní ve všech státech světa ukončit vývoj a výrobu nových zbraní. Náklady, které se tím ušetří, bude možné použít např. na urychlení vývoje zaostalých států světa.

4. Nové poznatky vědy a techniky, které budou vyspělejší mimozemšťané předávat lidstvu. umožní rychle zvýšit efektivitu práce ve všech oblastech života společnosti.

Příklady globálních zákonů

Zákon o sjednocení světového času

Jako první globální zákon by bylo vhodné z hlediska symboliky převratné kvalitativní změny, kterou by vznik celosvětové demokratické vlády lidstva rozhodně byl, vypracovat, předložit, projednat a schválit zákon o sjednocení světového času, a to proto, že by se jednalo o velmi jednoduchý zákon, který by významným způsobem zvýšil efektivitu práce v řadě činností, kterými se lidé na celém světě zabývají.

Znění zákona: V čase 00.00 hod. 1.1. 2030 středoevropského času si všichni lidé na celém světě nařídí čas na svých hodinkách, mobilních telefonech a všech dalších časoměrných přístrojích na hodnotu 00.00 hod., čímž přestane platit rozdělení světa do 24 časových pásem a všichni lidé na celém světě se začnou řídit celosvětovým sjednoceným časem.

Pozn.: Přechod na celosvětový sjednocený čas bude samozřejmě nutné technicky připravit, tj. např. určit předem v kolik hodin bude začínat pracovní doba v jednotlivých státech, ve kterých hodinách budou mít otevřeno obchody, bude nutné připravit, tj. napsat a vydat nové jízdní řády pro všechny dopravní prostředky atd. Argumentovat proti sjednocení světového času např. tradicí a zvykem lidí vstávat v tzv. “ranních hodinách” tj. mezi 5. a 9. hod. je možné, ale je velmi pravděpodobné, že si lidé rychle zvyknou a budou považovat za samozřejmé, že u nich jsou “ranní hodiny” např. mezi 17. a 21. hod.

Zákon o zákazu bankovního a obchodního tajemství

Živnou půdou pro organizátory korupce a podvodů je utajování toků peněz ve všech oblastech národního i mezinárodního hospodářství. Míra podvodů a korupce je přímo úměrná míře utajení toho, kdo, kdy, od koho a kolik peněz a za co dává nebo bere. Skutečná cena, tj. hodnota veškerého zboží apod., které si obchodníci a další lidé pomocí peněz směňují, je určována v tržním hospodářství tržními mechanismy s tím větší chybou, čím více se tolerují podvody a korupce ve všech oblastech života společnosti.

Podstata znění zákona: Veškeré informace o tom, kdo, kdy, od koho, kolik peněz a za co dostává nebo dává, tj. jaké jsou finanční toky peněz ve všech finančních, obchodních i výrobních organizacích státních i soukromých, budou zveřejňovány na příslušných internetových stránkách, které budou mít povinnost všechny uvedené organizace soustavně aktualizovat, přičemž zveřejňování všech peněžních transakcí (toků peněz-penězovodů) bude povinné pro každou z uvedených organizací, jejíž roční obrat překročí zákonem stanovený minimální limit. Porušování tohoto zákona bude přísně trestáno.

Zákon o nahrazení všech jedinečných měn jednotnou světovou měnou

Podstata uvedeného zákona je zřejmá z jeho názvu. Rozmanitost měn na celém světě usnadňuje organizátorům podvodů a korupce beztrestně páchat jejich odsouzeníhodnou činnost. Mnoho zbytečné práce odpadne ve všech peněžních ústavech, až přestanou existovat všechny směnárny atd.. Usnadní se a zmenší objem práce všech ekonomů, plánovačů, statistiků, prognostiků a lidí pracujících v podobných profesích.

Zákon o zestátnění veškerého bankovnictví

Podstata uvedeného zákona je zřejmá z jeho názvu. Vyvlastněné organizace budou majetkem států a budou nadále sloužit všem jako neziskové organizace.

Zákon o výuce cizích jazyků

Ve výuce na všech školách ve všech státech světa bude vyučován jeden společný jazyk, například Esperanto.


Zákon o pracovní době

Pracovní týden bude mít 4 po sobě následující pracovní dny, pondělí, úterý, středa a čtvrtek, po kterých budou následovat 3 dny volna, pátek, sobota, neděle. Uvedený zákon o pracovní době zvýší fond pracovních míst o pětinu.

Miloslav Dědek

Přidat nový příspěvek