Re: Re: -

Vejlon | 07.02.2018

Dilema je otázka slobodnej vôle Ducha.
Kam svojou vôlou smerujeme pozornosť tam ide naša enrgia. "Táto energia je kombinácia myšlienok a emócii. Vôľou usmerňujeme myšlienky a emóciami ich posilňujeme či len zafarbujeme. Slabá vôla podlieha manipulácii = sugescia myšlienok a pocitov = ovplivňovanie správania.
Preto GP oslabuje vôlu ľudí už od ranného dectva k čomu využíva našich vlastných rodičov a vzdelávací systém.
Ľudia potom majú dilemu lebo nevedia kade kam a GP im rád ukáže smer.
(Usmerní ich energiu)
.
"Shoda panuje v tom, nejprve pracovat na své mravnosti/etice. OK, tady není s čím polemizovat, ale co dál" ...

Co dál? Prakticky na tom pracovať.
Vôla je nástrojom Ducha ktorým riadi sám seba. Sú rôzne spôsoby ako ju posilňovať. Odkladať chcené. A nútit sa do nechceného. Napríklad. Odložiť cigaretu o hodinku a dať si radšej jablko. Miesto každodenného fláku mäsa si dať jeden deň (pestícidovo) zeleninový šalát. Atď... "Duch" praktiky/cvičenia.

Nič menej presne tu je problém ksb klubu. Hovorí že treba zvyšovať mravnosť a podobné "mantri" ale nič o tom ako to prakticky robiť. V potstate niektorý s nás len hovoria že je treba len čítať KSB ktorá to vraj urobí na podvedomej úrovni za nás. = Prevedie nás temným lesom. Otázka je či za ruku alebo za nos, čo závisi od každeho človeka či tento nástroj uchopí alebo sa ním nechá ovládať
Tým, "že vraj to prebieha podvedome" v podstate hovoria že si neuvedomujú čo vlastne robia a kam smerujú. = nechávajú sa vodiť za nos a robia s tohto učenia ideológiu ktorá ide do konfliktu s ostatnými (na ruku GP) čo však nemusí ale môže byť podstata samotného učenia.
Majú síce analytické znalosti (rozvinutú ľavú hemisféru). Vedia všetko vyhodnotiť a "logicky" vysvetliť, prečo sa deje to či ono. Aký je to proces atď. Kam čo smeruje.
ale nemajú nástroj ktorým možu ten smer ovplivňovať ku prospechu seba i celého ľudstva. Chýba im totiž Cit ((ne)rotvinutá pravá mozgová hemisféra)
sú ako Lekáry ktorý majú hordy kníh o chorobách, ich prejavoch atď ale nič o tom ako vznikajú. Vo výsledku len rôznymi prepáratmy potláčajú príznaky (imunitnú reakciu) a choroba zatiaľ nebadane postupuje a ďalej sa rozvíja až už nič nezaberá. Imunita je na nule a choraba je v štádiu kedy už nieje čo potlačiť. Utrpenie končí smrťou.
Celá moderná liečba je tak systematická likvidácia imunitného systému.

preto netušia ako liečiť napríklad alergie = vedomí, alebo podvedomí odpor, ktorý vyvoláva prehnanú obrannú reakciu = imunitnú reakciu, ktorá sa prejavý napr. kýchaním = odmietaním.
Alebo vyrážkami s nadmernej hladiny imunoglobínu ktorý sa derie von cez kožu lebo telo ho nedokáže v takom množtve spracovať.

Chcem tým povedať že alergie sa dajú liečiť. Je možné sa zbaviť alergie.
Pomocou "duchovných praktík" odstraňovať vedomí alebo podvedomí odpor. Ten môžme prekonávať aj cestou uvedomelého (riadeného) prekonávania odporu/bloku v každodennom živote a následne k vytváraniu si pozitívneho vsťahu k tomu, čo nám sposobuje prehnanú imunitnú reakciu.
Spolu s vystavovaním sa bezpečným dávkam alergénu zisťujeme že sa nieje čoho báť a odpor nieje na mieste.
Alebo sa môžme vystavovať alergénu vo forme v ktorej nám nesposobuje alerg. reakciu.
Ak máme alergiu na peľ je dobré konzumovať med. Ak nemáme odpor aj knemu. Potom len minimálne dávky, alebo si zo začiatku len "pričuchávať"
Sú aj rôzne malé efektívne triky hraničiace s manipulaciami = zasahovaním do vôle a vedomia človeka preto si ich nechám pre seba ;-)
_____

Vysoká mravnosť znamená aj pristupovať k veciam neutrálne = bez emócii. Ale čo to znamená?

Človek disponuje asociačným spôsobom učenia.
Pojmy si spájame s obrazmy. Poviem "modrý slon" a ten kto pozná tieto pojmy si predstaví modrého slona.
Sadnem si za stôl k pár ľuďom. 2x zaklopem na stôl a poviem slovo "Voda".
Opakujem niekoľko krát.
Poviem "Voda" a predstavíme si nádobu s vodou, jazero, potok, tečúcu vodu s vodovodného kohútika...

"Klop klop" ... Voda ; ....
"Klop klop" ... Voda...
"klop klop" ... Voda ...
"klop klop" ... Voda ...
"klop klop" ... Voda...
"Klop klop" ... Voda.

"Klop klop" ... .

Tak v mysli (mozgu) dôjde k spojeniu klopania s obrazom vody.

Tieto obrazy si tiež spájame s rôznymi pocitmi.
Sme niekde vonku napr. na rande s niekym koho máme radi, ským sa cítime bezbečne a dobre. Večer je príjemný. Začne hrať nejeká pekná romantická pieseň. Ideme do tanca. Tancujeme v objatí. Cítime sa dobre a príjemne. Pocit si podvedome spojíme s danou piesňou a osobou s ktoru sme.

"Klop - Klop" .... .

Aj Neskôr nám počúvanie tejto piesne navodzuje príjemné pocity.
Keď sme v nepríjemnej sytuácii a citíme sa zle, - pustíme si túto pieseň. V mysli sa nám oživia sňou spojené príjemné spomienky a pocity. Začneme sa cítiť lepšie.
V nepríjemnej sytuácii, keď sa cítime zle, neisto....
spomenie na túto milovanú osobu a s ňou spojené príjemné zážitky. Začíname cítiť jeho/jej vôňu.
Pocity neistoty, nervozity, strachu nahrádza pocit bezpečia (istoty), pokoja a lásky.
Ak sú tieto predstavy silnejšie ako daný okamih, tak to zafunguje a znovu sa začíname citiť príjemne. Sme pokojný.
To sa odrazí aj na našom prístupe a lahšie dosiahneme niečo pozitívne.

(Venujem sa tomu aj nižšie, kde o tom hovorím ako o Duchovných praltikách.)

"klop - klop" .... .

uviedli sme si prýklad asociácie. Ale čo druhá strana mince?
Čo keby sme človeka zavreli na pár dní do tmavej, vlhkej, smradľavej, špinavej malej miestnosti. Spútaný sediac na zemi mu voda klopká na hlavu.
Pri tom mu dookola Púšťame nejakú pieseň.
... Čo si predstaví ak bude túto pieseň počuť o pol roka? Ako sa začne cítiť?

A čo keby sme takto človeku miesto púšťania piesne čítali nejakú knihu? Aky k nej zýska podvedomí vsťah?
Budeme mu opakovať určité pojmy s nejakého učenia. Spojíme ich s negatývnymi obrazmi a pocitmi. Čo človek získa?
Získa k tomu odpor = psychický blok.
Bude sa k daným pojmom, učeniu, knihe stavať negatívne. Srkze odpor nebude schopný uzrieť druhú stranu mince. Síce tú svetlú.
Takto je človeka možné priviesť k tomu aby sám seba pripravil o nástroje riadenia svojho života o osudu.

Može hovoriť o spojení s Bohom ale nemá s tým praktickú skúsenosť pretože to považuje za nejakú mágiu, ktorú považuje za satanizmus. Má s toho strach a cíti k tomu odpor. Sám sa tak pripravý o pochopenie a možnosť uplatnenia znalostí.

Je ptrebné Vedome pracovať v oblasti vlastného podvedomia a odbúravať tieto zaužívané negatívne vzorce/programy, ktoré nám prinášajú utrpenie a nahrádzať ich niečim iným, novým a lepším. pozitívnymi skúsenosťami ktoré nám prinesú radosť zo života.

K tomu slúžia aj rôzne mentálne či duchovné cvičenia/praktiky pri ktorých pracujeme s hlbokými pocitmi (rozvíjame pravú mozgovú hemisféru), pracujeme podvedomím (vedome spracovávame potlačené spomienky, traumi, uvedomujeme si podvedomé programy/vzorce správanie čím ich môžme analyzovať a prehodnotiť.
= "Pregromovať sa" podľa seba. = Nie podľa druhých (Podľa vzoru GP), ale podľa seba ku svojmu prospechu (šťastiu) = ku prospech ľudstva.

Přidat nový příspěvek