Re: Příspěvek

badatel | 05.02.2018

Lin, z tvého příspěvku vidím, že jsi, podobně jako Taurus, poukázala na dveře, které jsou zde zapovězené. Jenže když je neotevřeme a tajemství neodhalíme, ono nás to stejně dříve či později dožene a najde nás, k naší škodě, nepřipravené. Všichni se s tím kyselým jablkem „náboženství“ potýkáme a nikdo se do něj neodvažuje kousnout řádně do hloubky. A přitom je to jedna z účinných forem řízení hned na několika prioritách.

O existenci skryté a neuchopitelné nejvyšší síle Univerza se tu již naštěstí nepochybuje, jenže nějak ji pořád ve své práci nechceme adekvátním způsobem uchopit. A pouze operujeme, že nějak zasáhne … Jsou sice popsány obecné projevy takových zásahů, a toť vše. Jenže druhá strana stínů světa velmi dobře ví a má popsány jisté mechanismy, kterými může programovat časoprostor. Uchovává je veřejně všem na očích, zastřené pod nánosem náboženství, která jsou již dále zmanipulována a ovládány církevními hierarchiemi tak, aby nikoho již nenapadlo dále bádat. Sice konstatujeme, že k těmto jakýmsi projevům různých věr i náboženství dochází, ale dokud se neseznámíme s těmi technologiemi a nezakomponujeme je správným způsobem i do svého systému poznávání a řízení tak, aby se je nedalo znovu zneužít, pak toto řízení právě ponecháváme protivníkovi (za války tak máme „nekrytý týl“). Proto si také GP vytvořil mnoho různých duchovních proudů, aby vědění rozmělnil, lidi rozdělil a snadněji malé skupinky ovládl prostřednictvím vzájemné nevraživosti mezi různými verzemi „ezo-škol“. Takto se jako neškodné skupiny opět rozmístí po celém světě, aby pak jednou mnohem později, až se vše nějak vykrystalizuje, opět mohl někdo přijít a provádět „řízení“. Jenom my toto pole, a opravdu je to pole důležitého boje, tady v diskusích ponecháváme neustále volné.

Cestou materialismu lze sice dojít k poznání existence Boha, ale již ne k tomu, jak s ním komunikovat. A tedy ani jak je potřebné nauku nastavit, jak znovu oživit ty správné vědomosti a začlenit je do života. Ponechat to na naivních nadšencích, kteří občas k něčemu přičichnou a pak sejdou na scestí, protože jim byly podsunuty i falešné informace – takto GP jen pouští mlhu. A nám to stačí, neboť zase bylo ukázáno, „že tudy cesta nevede“. Jenže vede také, pokud nejdeme podle falešného ukazatele, který tam byl nasunut. Ten tam byl dán proto, abychom se právě tudy nevydali, abychom nedošli dál, za zatáčku, kde je to vše vidět již jinak.

Podle kvality vhledů řady přispěvatelů vidím, že řada diskutujících tato okna již nějak pootevřelo a umí je ve svém poznání využívat (individuálně okno osobního poznání, pro jiné Overtonovo okno – čeho, demagogie či vhledu). To je dobře. Nutno k tomu dodat, že i Keltové i Slované měli své vysoké zasvěcence těchto technik a užívali je ku prospěchu všech. Vedůni byli propojeni s řízením společnosti, byli její integrální součástí. Vědění bylo tehdy holistické, nedělené. I když samozřejmě jednotliví nositelé se profesně různě profilovali (specializovali) podle potřeby a míry svého talentu, a spolupracovali, zatím co my se snažíme oddělovat. Proto první údery byly vedeny vždy proti Druidům i Volchvům. Jeden z mocných úderů tehdy také spočíval v oddělení „materialismu“ a „idealismu“ v poznávání. Základní téma, se kterým se potýkáme dodnes a později vedoucí k zániku Atlantidy, tehdy to bylo oddělení hlubšího poznání víry od lidí s tím, že se o tuto oblast budou starat „pověření profesionálové“, čímž se ostatním „poskytne více prostoru pro jiné činnosti (hlavně zábavu)“. Tehdy počalo docházet ke ztrátě kódování mravnosti a mohly se později rozhořet bratrovražedné boje. A jen Hyperborea, která nechtěla na tuto hru přistoupit a z tohoto proudu se oddělila, pak si svůj nedělený systém vědění již nesla s sebou a proto byla silnou i v obdobích po světových kataklyzmatech. Ta vědění si jinak s sebou také nesla špička těch přeživších z Atlantidy, kteří se pak také začali roztahovat světem. Ale za to je nechci posuzovat, situace po katastrofách nebyla jednoduchá pro nikoho.

Řada dávných vědění se opět počíná dostávat na světlo poznání, je odhalován jejich smysl a propojován s vědou (samozřejmě ne tou mainsteimovou). Opět doporučuji knihu „Fyzika víry“.

Víra i náboženství jsou dalšími stranami mince zvané řízení, zrovna tak jako např. politika, strukturní výkonné složky a … Jak některý ze sloupů stavby bude zanedbán, stavení nebude stabilní, dříve či později se začne hroutit. Je dobře, že se tu podrobně probírá dění, hlavně to politické, s ohledem na KSB i DVTR. Nicméně si myslím, že by se mělo věnovat i více pozornosti dalším úhlům pohledu, než jen variantám symbolu 11. Realita je totiž mnohem pestřejší, má více hladin, všechny se do jisté míry navzájem ovlivňují.
Takže na otázky zde nadhozené nelze snadno odpovědět, neboťjsou to poměrně rozsáhlé nauky, které však ztratily původní napojení k životu i Bohu. I tak je možné je využít dobrým i špatným způsobem, vždy to záleží na lidech. Můj názor o odmítání solidní diskuse na tato témata je, že to je postoj pštrosa.
Osobně se přimlouvám za zavedení další samostatné rubriky.

Přidat nový příspěvek