Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Příčina a důsledek nebo naopak ?

Pe-tri | 13.09.2017

Jde mi o to, abychom si uvědomili výchozí příčinu srabu, ve kterém se nacházíme a který lze popsat mnoha způsoby. Abychom dokázali najít principiální sociální determinismus tohoto srabu. GP jako evolučně pokročilejší entita pochopila, že evoluce/návrat k Otci probíhá na vzdělávacím vzorci: volba-důsledek-vyhodnocení důsledku ve vztahu k volbě-korekce příští volby. Takto se vyvíjí každý intelekt a postupuje tak stále k lepším volbám, podobně jako děti ve škole. Objektivně nutná existence možností volit nesprávně pak tvoří egregoriální středisko, které si popisujeme jako zlo nebo GP. A tento GP si z důvodů trvalého zachování vlastní existence vymyslel, jak to udělat. Tím, že podvrhl učícím se subjektům místo volby správné/nesprávné pouze možnost nesprávné/nesprávné, zajistil si jejich skrze jejich cyklické chybování jejich cyklickou reinkarnaci a tudíž jejich nemožnost dosáhnout výukového cíle - návratu k Bohu/HNR/Jednotě a potažmo nutnosti zachování existence nesprávného výukového pólu/egregoru. Tím GP zfalšoval/zaviroval operační výukové prostředí a proto ho modeluji, respektive jeho svévoli, jako cizorodou infekci, i když svojí niternou podstatou je skutečně součástí Božího řádu. Je totiž dobré zkusit do svých úvah brát energetické zákony účinkující ve fyzikální vrstvě reality. Konkrétně mám na mysli důsledek entropické kauzality která říká, že každý stvořený systém neodvolatelně spěje ke své smrti. S růstem entropie (nepořádku/dezorganizace/chaosu) se systém hroutí a tak se dříve či později zhroutí/restartuje i naše výukové operační prostředí a s ním i stávající egregoriální silové póly dobra/konstrukce a zla/destrukce a s ním i reprezentant toho destruktivního pólu - GP. Tuto tzv. tepelnou smrt přežijí jen ti inkarnovaní, kteří se včas stihnout v vrátit/jednotit se s Bohem/HNR. Cesta ven z této infekcí ovládaného sociálního prostřední, vede středem, je nezbytné proplout mezi Skylou a Charybdou, nepřiklonit se k žádné ze lživých (mnohdy lákavě vypadajících) alternativ (osvícená diktatura versus vláda většiny) cinknutého sociálního operačního prostředí, vyplout na volnou hladinu/probudit se, nadechnout se, uklidnit se a rozchodit/zfunkčnit niternou komunikaci se svojí duší/svědomím//HVUR/Bohem. Poté se nám otevřou skutečné originální výukové alternativy pro naše další volby, alternativy mezi skutečným dobrem (altruisticky pomáhat druhým k témuž sebe-emancipačnímu procesu) a skutečným zlem (egoisticky hledět jen na své vlastní, apriori k zániku determinované pseudozájmy).
P.

Přidat nový příspěvek