Re: samo sebou

ľudo | 28.08.2017

A ako dopadli učenia Krista, Komenského, Lenina,..Budhu, Mohameda??
..znetvorené na svoj pravý opak jelitami..do absurda

Riadenie nie je pexeso!!
Keď neviete, čo je to hrad, les, strom, rieka, človek..
(alebo máte o tom oproti realite nie len vlastnou vinou silno skreslenú predstavu, ako pliesť si sieť, či kravatu s oblekom..)

Keď základné pojmy neviete,
alebo hodne iné dojmy pri nich mávate.
Ako Vám potom niekto bude rozprávku o Šípovej Ruženke,
Popoluške, či Jankovi a Marienke rozprávať??
Uvedomte si to prosím, aby ste zbytočne za hlupáka neboli!
(nič v zlom..)
Myslieť si čo chcete môžete,
no Vaša sloboda končí,
keď sa s niekým dohodnúť chcete
..
Výhoda KSB/DVTR je v tom,
že každý, kto má akékoľvek problémy,
si môže sadnúť a si to prečítať.
Nepoznám nikoho, kto sa tým začal naozaj seriózne zaoberať
a by mu to nepomohlo.
Načo ale až na vážne problémy čakať?

ľudovo vraví sa:
"Nikto múdry z neba nespadol"
a vedomosti sú jediná vec, čo sa nedá zdediť a ani kúpiť.
Len pracne naučiť.
Preto nepopierajte Ujo skúsenosti vekov
a nečakajte lenivo na podNosy strieborné,
bo na tých sa len jedy nosia óm´amné..

Ponúkame nový operačný systém namiesto zavíreného Windowsu.
(Dokonalosti tu na Zemi však niet,
bo to by mohla byť
vo svojej nehybnosti bez rozvoja i smrť..)
Intuitívne sa s ním naučíte robiť rýchlo.
Ako decko s tabletom, či smartfónom, budúci operatér
ešte ako decko s nožíkom..

A úplne najlepšie, keď ste sedlák z dediny,
T.j., máte oproti mestskému zombíkovi ešte relatívne zdravé podvedomie. ZLadený, funkčný stroj psychiky zmyslovo-emočný.
Spýtajte sa sám seba, prečo sa tak panicky bojíte učiť?
Prečo práve túto základnú deckú vlastnosť vo vás škola cielene ako prvú ubila?

Prečo máme byť ako deti? Presnejšie AKO máme byť ako deti?
V čom? (cit. Issa z Nasarie)
Chudobní duchom v zmysle kamikadze optimistov,
danes typu naivných sliniečkárov
sú len na smiech cez slzy!
Takto asi nie.

A) Chápavá jednoDuchosť myslenia,
nie
B) naivita!!!

Cjápenie prichádza myslením, učením sa
tvoriť(sTrojiť) = riadiť

..
K otázke nižšie:
Emócie sú extrémne nahustené už spracované informácie(vnemy jednotlivých mier a z nich sa skladajúcich foriem hmoty-javov sveta). Emočné moduly následne formujú algoritmy spracovávania ďalších informácii.

Keď sa človeku celkovo nedarí a pritom sa riadi podľa emócii, znamená to že v emóciách(zvykoch, automatizmoch) je chyba a prichádza na radu intelekt(rozum), ktorého úlohou je, metodicky(napr. DVTR-PFR kap.10) rozlíšiť chybu v emóciách a ju opraviť. Ako autopilota v lietadle. Ak človeku znova "ide karta"(všetko sa celkovo zlepšuje), i intuícia(6.zmysel) sa zlepšuje a on si ju viac s emóciou nepletie.

Ona(emócia) proti intuícii pracuje len vtedy, ak je zmyslovo-emočno-racionálny stroj psychiky jedinca rozladený. T.j., ak svedomie(7.zmyslel) hapruje, štrajkuje. Otázka morálky(moderne "hodnotového manažmentu") je práve preto tak kľúčová a preto máme hore toľko vyhoretí, zbláznení mannaŽerov..

Přidat nový příspěvek