Re: A kde vzít testosteron?

Pavol | 31.08.2017

sam trpim problemom s naberanim svalovej hmoty - aj ked som cvicil, vysledky sa nedostavovali. raz ma napadlo, ze co tak keby som skusil podporit prirodzenu tvorbu testosteronu a zacal som studovat tento problem. obecne konzumacia tukov a minimalizovanie cukrov (sacharodivo - ale to neznamena zas uplne obmedzit sacharidy) sposobuje, ze telo produkuje testosteron a rastovy hormon (sacharidy zas podporuju tvorbu inzulinu na ukor testosteronu a RH). takze zaklad je konzumovat dostatocneho mnozstva zdravych tukov (zaklad je olej konopny, lanovy, avokadovy, olivovy a kokosovy - jem po polievkovej lyzicke aspon raz denne - kazdy by mal ale pocuvat svoje telo).

potom vsetka korenova zelenina podporuje testosteron (aj zemiaky, aj ked su zdrojom sacharidov). zeler, cesnak, cibula, redkovky, petrzlen, zazvor a pod.

Dalsim vynikajucim zdrojom su orechy (kvalitne orechy maju aj 60-70% tuku!). idealn su makadamove a para orechy, ale aj kesu, vlaske a lieskove (prakticky vsetky okrem arasidov - ale tie ani nie su orechy, aj ked vela ludi ich za ne povazuje).

dalej prirodne kakao a vyrobky z neho. mak. vajcia, maslo, avokada (aj olej staci, ale je dobre sem tam si dat aj avokado cele).

napr. sampiony maju antiestrogenny ucinok (pred tym som ich vobec nejedol (celkovo huby), ale teraz si ich rad dam). granatove jablka, syr s modrou plesnou. dalej vsetky bobulove ovocia (jahody, brusnice, maliny, cucoriedky a pod.).

dalej je dobre aspon 1-2x tyzdenne ist do sauny apson 3x 10-15min v teple a potom co najdlhsie v studenej kadi.

vynikajuce na testosteron a rastovy hormon je aj intervalove cvicenie (ja som zacal boxovat). k tomu aspon 2x tyzdenne si dajte takyto trening (mozete to zmenit na plavanie, ak ste obezni alebo mate problemy s klbami, alebo ten box): najskor si zahrejte svaly, aby ste sa nezranili. potom pide na rad samotny trening. dokopy to nezaberie ani 15 minut. dajte si sprint na plny vykon - kolko budete vladat a telo vam dovoli. 30s sprint, potom 90s oddych - chodza. cele to zopakujte 6-8x. na zaver si mozete dat este strecing, ale ten nema vplyv na produkciu hormonov.

vdaka tomuto kratkemu treningu si napravite produkciu hormonov, budete sa lepsie citit a celkovo sa vam zlepsi kvalita zivota.

po case zistite, ze sa vam podarilo zbavit vacsiny tuku okolo brucha, naopak robi sa vam podkozny (zelany) tuk - ktory sluzi ako energia pre svaly a chrani vas pred chladom.

ja sa k tomu uz sprchujem len v ladovej sprche (ak som chory, tak vtedy si davam vlaznu az trosku teplu - treba pocuvat opat telo). ak nezvladnete hned do studenej sprchy - najskor sa nahrejte teplou - kolko zvladnete, potom pomaly prechadzajte do studenej a vydrzte v nej, kolko zvladnete. nemusite hned ist do najstudensej polohy, ale skuste si postupne viac a viac pridavat studenu. ja som za pol roka zvladol kompletne studenu sprchu a dnes mi je uz aj vlazna neprijemna.

informacie, ktore som sem dal mozete sirit lubovolne dalej.

Přidat nový příspěvek