Bez dotyku v úplnom spektre vnímania

Majko | 18.08.2017

Psycho-fyzické skreslenia, medzi ktoré patrí tiež pedofília, glorifikácia pedofílie, úmyselná glorifikácia pedofílie, tieto obmedzené vnímania pozornosti a pamätlivosti, v širokom spektre podstatnosti označované ako

"skreslenie
distortion, faithlessness

prekrútenie
distortion, perversion, misrepresentation, warp, torture, massage

skrivenie
distortion, contortion, strain

deformácia
deformation, strain, distortion, buckling, corruption, twist",

sú spôsobované zvnútra, zvonka, zvnútra aj zvonka.

Odstup, spôsobujúci vzdialenosť, medzi pozornosťou a pamätlivosťou, teda hladina účinnej sily zmyslového vnímania, je v stave vymedzenia, teda ignorancie prístupových štruktúr (poruchy impedancie štruktúr mentálnych obrazov vnímania rozprestrenosti v prostredí tela) zvnútra, zvonka, zvnútra aj zvonka.

Práve preto, psycho-fyzické kreslenia, sú predmetom pozornosti a pamätlivosti učiteľov a učiteliek, lekárov a lekáriek, vychovávateľov a vychovávateliek, inštruktorov a inštruktoriek.

Pozorne analyzujme nasledovný výlet.

Lesom prázdnych tieňov

Desať obzvlášť cnostných činov, zdržanlivosť v konaní neprajností, pestovanie prajnosti.

Ale ako je možné priblížiť sa k neprajnosti, žeby prajnosť rozkvitala?

Rada, jak naše chyby vyjdou najevo



Celá škála bojujúceho a ašpirujúceho ľudstva
– od detinských ľudí až po pokročilých meditujúcich
trpí bolestivou ilúziou lipnutia
na týchto prázdnych tieňoch, keď sa prostredníctvom sebeckých
činov a zámerov napĺňajú karmickou silou.

Toto zjavné puto, toto lipnutie na tieňoch,
tvoria reakcie na potešenie a bolesť
a je zjavne či skryte zakorenené v sebeckej motivácii.
Tie vzácne bytosti, ktoré vyšli poza (obmedzenia),
ktoré spočívajú po celý čas v blaženosti ako *********,
jasne vedia, že pravá prirodzenosť reakcií
a ich následkov je bez vlastnej podstaty.
Ale nezmerná spústa sebestredných bytostí,
ktoré sa neústupne pútajú k sebeckej motivácii,
sa preto ani trochu nedokáže oslobodiť,
či ani vzdialiť od sebestrednosti.

Mali by sme pozorne a do hĺbky meditovať
o tom, aká nevyhnutne zväzujúca je povaha negativít
a naučiť sa pozorne a neomylne rozlišovať
medzi činmi, ktoré popierajú drahocennosť druhých
a činmi, ktoré sú v súlade a so súdnosťou sa starajú o druhých.
Z tohto jasného náhľadu sa zriekni všetkej negativity
a s plným nasadením zo srdca sa usiluj
byť všade úplne v súlade so všetkým životom.

Semienkami činov sú pozitívne a negatívne zámery.
Akýkoľvek zámer vedome zakorenený v nesebeckej motivácii,
túžiaci len po čírom dobre pre všetky bytosti
položí pre dobro pevný základ
a bude všade vytvárať bohaté výsledky dobra.
Akýkoľvek zámer, ktorý je čo i len trochu oslabený sebeckou motiváciou
podrýva ako základ nášho života, tak aj jeho plody.
Zámer je jediná tvorivá sila existencie.

Lipnutie na zámere zvíťaziť nad druhým,
túžba prospievať na účet akejkoľvek bytosti
alebo pestovanie akýchkoľvek predsudkov voči akejkoľvek bytosti
na základe osobných pocitov príťažlivosti, či odporu,
tieto sú samé o sebe príčinou akéhokoľvek utrpenia, ktoré existuje
v osobnom živote i v celom vesmíre.
Mali by sme neprestajne meditovať o tejto prevratnej pravde
a byť si jej vedomý v každý okamih našej existencie.





A tak je velmi, velmi důležité zůstat uvolněný v našem každodenním životě. Pokud jste bděle přítomni, je jednoduché se uvolnit, protože pokud jste přítomni, vy sami objevíte svoji napjatost, víte, že to není dobré, a uvolníte se. Někteří lidé se neuvolní, poněvadž přikládají věcem příliš velkou důležitost. Při takovémto způsobu si připomeňte vzácná slova ******: Nic z toho, co existuje, není skutečné. Všechno je neskutečné právě tak, jako sen. Pokud si neuvědomíme své vlastní snění, tak se přepínáte, a myslíte si, že to co se událo v našich snech, je důležité. Máme problémy právě tím, jakoby se událo něco skutečně reálného. A tak když se probudíme, objevíme že je to pouze sen a brzo když zjistíme, že je to opravdu jen sen, a uvolníme se. ****** řekl: Život je velký sen. Tak pokud toto víte, nepřikládejte důležitost věcem, poněvadž to by pak nedávalo moc smysl. Toto je opravdu něco konkrétního, ale ve skutečnosti, to neexistuje. My si o tom myslíme něco konkrétního, a jsme v napětí, ale pokud se uvolníme, můžeme skrze něco, co se zdá relativně důležité, vše zjednodušit. Takto můžeme dělat praxi bdělé přítomnosti v jakémkoliv okamžiku. Když jdete do kanceláře, když kráčíte, vzpomeňte si na to, a uvolněte se.

Teraz je možné skúsiť predchádzajúci výlet komunikovať.

Psycho-fyzická liečba účinnou silou zmyslového vnímania cítenia, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená.

Vodné prostredie obohatené zabudnutým pokladom, otvára a mení mnohé vlastnosti vody, ako je napríklad tekavosť („behavosť a blúdivosť“) a kohézia (súdržnosť). Tieto vlastnosti vodného prostredia, miznutie premiestňovaním, povrchovosť, členitosť, zaťažiteľnosť, nehybnosť, tvarovateľnosť, kĺzateľnosť, nadnášavosť, taviteľnosť, mrazivosť, trenie, sledovateľnosť (detekovateľnosť), prvé šírením, ďalšie tri rozšírením, šírením, ďalšie tri rozšírením, ďalšie dve púšťaním, ďalšie dve šírením, tvoria povahu výpletu prostredia. V závislosti od stavu pozorovateľa sa javý výplet (vodivosť a odpor) viac ako dipól či unipól.

Vodné prostredie, nielen riečištia a rieky, brehy a priehrady, toky a nábehy, je závisle vždy na priestoroch čistoty, čírosti a jasnosti poznávania.

Poruchy zásobovania priezračne hladivou vodou pred psycho-fyzickou liečbou účinnou silou zmyslového vnímania cítenia, a po psycho-fyzickou liečbou účinnou silou zmyslového vnímania cítenia, sú vždy závislé na prostredí, kde sú umiestnené. Vlastnosti vodného prostredia vo výplete potom tvorí pozorovateľa osmózy alebo reverznej osmózy, a činí mnohé viditeľným alebo neviditeľným v svojej zjavnosti či javnosti.

Psycho-fyzická liečba priezračne hladivou vodou, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená, závisle vždy na priestoroch čistoty, čírosti a jasnosti poznávania.

Psycho-fyzická liečba účinnou silou zmyslového vnímania cítenia, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená.

Stav tekutín, stav krvi, stav vody, stav mysle hladinami, komunikácia medzi hladinami, nie je jedno aký je pitný režim vtedy a tam, nie je jedno čoho sa týka alebo čoho sa dotýka. Lekár vie, že stav skladá sa pozornosťou a pamätlivosťou, zámer a záber si skladá stav dotyku.

Zámer a záber tekutín, zámer a záber krvi, zámer a záber vody, zámer a záber tela hladinami, komunikácia medzi hladinami, nie je jedno aký je zásobovací režim vtedy a tam, nie je jedno čo si sýti alebo čo si je. Lekár vie, že stav skladá sa pozornosťou a pamätlivosťou, zámer a záber si skladá stav dotyku.

Lekár vie, že krv je tekutina, tvorí ju v prvom rade voda, čistá voda, telo je naplnené tekutinami, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená. Tekutina visí v priestore? Je prilepená? Tečie? Plasticita hladiny? Prúdnica medzi hladinami visí v priestore? Prúdnica je prázdna? Obsahuje hladinu? Aká je prázdnota priestoru?

Inštruktor a Inštruktorka

Čírosť a jasnosť poznávania mysle. Čírosť a jasnosť poznávania umenia. Myseľ, základnou vlastnosťou mysle je čírosť a jasnosť poznávania.

Porucha zásobovania zabudnutým pokladom, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená.

Vodné prostredie obohatené zabudnutým pokladom, otvára a mení mnohé vlastnosti vody, ako je napríklad tekavosť („behavosť a blúdivosť“) a kohézia (súdržnosť). Tieto vlastnosti vodného prostredia, miznutie premiestňovaním, povrchovosť, členitosť, zaťažiteľnosť, nehybnosť, tvarovateľnosť, kĺzateľnosť, nadnášavosť, taviteľnosť, mrazivosť, trenie, sledovateľnosť (detekovateľnosť), prvé šírením, ďalšie tri rozšírením, šírením, ďalšie tri rozšírením, ďalšie dve púšťaním, ďalšie dve šírením, tvoria povahu výpletu prostredia. V závislosti od stavu pozorovateľa sa javý výplet (vodivosť a odpor) viac ako dipól či unipól.

Vodné prostredie, nielen riečištia a rieky, brehy a priehrady, toky a nábehy, je závisle vždy na priestoroch čistoty, čírosti a jasnosti poznávania.

Poruchy zásobovania priezračne hladivou vodou pred poruchou zásobovania zabudnutým pokladom, a po poruche zásobovania zabudnutým pokladom, sú vždy závislé na prostredí, kde sú umiestnené. Vlastnosti vodného prostredia vo výplete potom tvorí pozorovateľa pozornosti alebo pamätlivosti, a činí mnohé viditeľným alebo neviditeľným v svojej zjavnosti či javnosti.

Porucha zásobovania priezračne hladivou vodou, je závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená, závisle vždy na priestoroch čistoty, čírosti a jasnosti poznávania.

Veci také aké sú. Dôležitým bodom prítomného umenia účasti jasnosti, je priznanie zásad v srdci. Prenesene, priznanie zásad v srdci, znamená, premennú hladinnosť tíšin a javiská rozoznávania, celú cestu plavby k hladine vynorenia sa. Tieto cesty plavby sa nazývajú zásady v srdci priznania sa prítomného umenia účasti jasnosti. Ak sú zásady v srdci jarné, každé hľadisko prítomnej jasnosti v našej účasti bude tiež jarné či svieže, keďže také srdce maľuje postupnosti. Práve to je príčina, že hľadíme na hladené srdce, ako na má dnom.

Keď je taká účasť prítomná umením priznania zásad v srdci, je to skutočne iné, ako keď je taká účasť neprítomná umením priznania zásad v srdci. Keď tá účasť prítomná umením priznania zásad v srdci koná slovesnosti v súlade s udalosťami kedy vtedy či kde tam, a s predstaviteľmi dohodnutia sa, urovnať, ustúpiť, premaľovať, dohodnúť kompromis odmaskovania vyrovnania sa, a keď je vhladná so sebou v bežnej prítomnosti zmyslu, taká koná dôvedne – čarom odlišne od takej tej účasti síce rozhodnej, však neprítomnej umením priznania zásad v srdci. Aj keď taká účasť môže byť rozhodná a statočná, je účastná chyby, pýchy, a domýšľavosti. Neúčastná tak ako by mala byť v svojej prítomnosti nechania vecí slávnostne byť súladnými, odčarovaním prekážok k vyčisteniu šmúh pýchy a domýšľavosti kvasiacich účasťou. Tieto body, toto telo je taká záležitosť sveta, ako svet vo všeobecnosti je. Musí byť zapojená so svetom, pojená prijatím súladností s takými ľuďmi, na takých miestach, a za takých okolností či príležitostí. Avšak, keď musíme konať prijatie súladností, nemôžeme tak činiť z dôvodu strachu, že zanechávame svoju rozhodnosť, totižto, je to záležitosť píšenia sa v každom prípade, a nemôže byť tak nápomocná, ale má len účinok na naše sprítomnenie a sprítomnenie iných, v oboch účastiach, keď sme rozhodný a keď konáme prijatie súladností v súlade s dianím či zjavom.

Keď taká účasť prítomná umením priznania zásad v srdci zhliada príhodnosť, v súlade s vysvetlením, účasť činí prijatie súladností vtedy, keď sa má s takými rozlíšeniami, miestami, a dianím či zjavom, ktoré sa stávajú z času na čas. Ale, keď je táto potreba prešlá, účasť sa vracia k svojej rozhodnosti bez ťažkostí nútenia sa. Je tomu tak dôvodne, zjavnosť Umenia, už maľuje srdcom, takže účasť nevlastní ťažkosti, ani v konaní prijatia súladností, ani keď nasleduje sprítomnenie odovzdania rozhodne tak, ako účasti zvykom svedčí.

Základnou povahou mysle je čírosť a jasnosť poznávania, keď sa na ňu zameriame, zdanlivo tam nie je nič, ale v skutočnosti tam chýba akákoľvek prekážka, ktorá by spôsobila vnímanie vzdialenosti, teda odstupu medzi subjektom a objektom, medzi zámerom a záberom. To len podmet a predmet je tak jemný, že na začiatku sa javí ako skutočná prekážka, rozprestrená, závislá vždy na prostredí, kde je umiestnená.

V rámci programu NEST (Neural Ethical System Tactics) prebehol zámer predstavenia rozhrania, ktoré prirodzene pojí úplnú sieť komunikačných oblúkov v prítomnom čase s povrchmi v ľudskom tele. Tieto oblúky prítomnili komunikácie vo všímavosti kontaktu s cieľom porozumieť celistvosti, ako povrchy poja a prepájajú identifikačný jazyk, čo je proces na ploche, vzájomne je komplementárny a okamžitý, a preto stále tak vnímateľný. Úlohou je vyvinúť komunikačnú prítomnosť s úplným rozlíšením, ktorá vníma oblúky až na úroveň jednej štvrtiny septilióntiny okamihu povrchu. Aj keď jedna štvrtina septilióntiny okamihu povrchu sa môže zdať vzdialené, v okamžitej otvorenosti predstavuje len malé množstvo obrázkov povrchov v ľudskom tele.

Možnosti programu NEST (Neural Ethical System Tactics) dovoľujú sa dotýkať obrázkov bez dotyku v úplnom spektre vnímania, takže príčinnosť a následnosť je v súlade so zámerom a záberom, etického jednania.

Zastrešujúci princíp, ktorým by sa mali riadiť inteligentné stroje, s ktorými budeme čoskoro spolunažívať, pozná (že) ním podopierajú preklad "zastrešujúceho princípu preložiteľnosti, virtuous actions consist of abandoning the ten negative actions and, on the other hand, of practicing their opposite", by avoiding killing and harming the others, and by protecting the life of other beings we will gain a long life and a good health, by avoiding stealing and by practicing generosity, by making sacrifices, we will have wealth, no thieves and enemies, and a good physique, by maintaining a pure sexual conduct, we will have a good partner and only a few enemies, by avoiding lying and by talking sincerely and directly, we will be appreciated and respected by everyone, by avoiding slandering and by making peace between the people that hate each other, we will have disciples and respectful employees, by avoiding painful words and by talking calmly, amiably and gently, we will hear nice things, by avoiding talking uselessly and by talking about important things, our words will be listened, by avoiding greed and by cultivating an open and generous mentality, our wishes will come true, by avoiding having bad thoughts and by cultivating love and goodwill, we won’t be afraid and we won’t suffer any harm, by avoiding being involved in wrong beliefs, by cultivating the real point of view and by practicing it, we will have a correct and intelligent vision of reality. Jeden zastrešujúci princíp okolím každého oblúka.

Každého oblúka?

Existuje, Kultúra, Čin

Existuje obrovské množstvo názorov, ale vďaka vynikajúcej evidencii, je možné názory obhliadať v súlade so svojím okolím, takže sú k dispozícii úžasne vynikajúce prehľady. Napríklad 9,96 názorov z desiatich porušuje princíp spoluúčasti na využívanie prírodných skutočností nevlastníkmi názoru. Len 0,069 názorov z jedného názoru dbá o využívanie prírodných skutočností spoluúčastnými spôsobmi v súlade s prírodnou harmóniou.

Kultúra halenia, kultúra identít, spôsob vykreslovania pohodlia, pohodlie vykreslovania komunikácie, zahalovanie spôsobov komunikácie, čiže spoznávanie sa, prostredníctvom takej a takej kultúry, je ako plť k ceste na druhý breh. Dosiahnúc breh, spoznaním sa, zbytočnú záťaž je možné zanechať. Je to úžasne krásne, môcť ponechať plť na brehu.

Čin, ktorý „se řídí závaznými pravidly a blokování obsahu nebo komunikace přichází na základě pečlivého posouzení obsahu, zda-li je nebo není v rozporu“ s poznávaním činnosti kódexu nositeľa účasti, činí účasť nositeľa pravidiel činnosti objavovania, poznaním, nositeľa. Účasť poznania, poznanie objavovania, prebúdza nositeľa, nechaj bez dotyku.

Přidat nový příspěvek